Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Apdraudēta bobsleja PK posma norise Siguldā

Rolands Eliņš

Apdraudēta bobsleja PK posma norise Siguldā
Foto: IBSF / Laura Lakovica

Piecas nedēļas pirms Siguldā paredzētā Pasaules kausa posma Siguldā nav pārliecības, ka sacensības patiešām notiks, portālam Sportacentrs.com sacīja Latvijas bobsleja izlases galvenais treneris un LBSF valdes loceklis Sandis Prūsis.

Pasaules kausa sezona skeletonā sāksies jau pavisam drīz ar diviem posmiem Āzijas olimpiskajās trasēs Dienvidkorejā un Ķīnā, kamēr bobsleja PK sezonas pirmais posms būs decembra sākumā Altenbergā, Vācijā. Kā otrais posms IBSF kalendārā jau kopš pavasara ir ierakstīts Siguldas posms no 9. līdz 15. decembrim, un līdz tam nemaz nav palicis tik ilgs laiks - vien piecas nedēļas. Taču Latvijas izlases galvenais treneris vēl nevarēja apsolīt, ka šis posms patiešām notiks.

"Es ļoti vēlētos nomierināt prātus un apklusināt baumas, bet diemžēl to nevaru. Šobrīd man ir jāatbild apstiprinoši - jā, ir bažas par to, vai PK posms Siguldā vispār notiks," sacīja Sandis Prūsis.

Iemesls ir vienkāršs un reizē arī sarežģīts - finanses. Prūsis norādīja, ka Latvijas Bobsleja un skeletona federācija gatava nodrošināt visu posmam nepieciešamo, taču trūkst finansējuma, lai norēķinātos par ledus trases izmantošanu. Par finansējuma piešķiršanu tiek cerēts uz valsts atbalstu. PK posma norisei būtu nepieciešami apmēram 100 tūkstoši eiro.

"Kamaniņām šis atbalsts tika piešķirts, citos sporta veidos pasākumu rīkošana tiek atbalstīta, katrs pats var apskatīties, kādi līdzekļi šādiem mērķiem tiek izdalīti," teica Prūsis. "Nu ko, bobslejs nav saņēmis. Tad nu ir divi varianti - vai nu LBSF paliek parādniekos vai arī posmu nevaram sarīkot. Es pats balsotu par otro variantu. Jā, starptautiski uz mums noteikti šķībi skatītos pēc šāda soļa."

Kad būtu pēdējais termiņš, lai panāktu skaidrību par Siguldas posma norisi? "Es teiktu, ka pēdējais termiņš jau ir pagājis," sacīja Prūsis. "Posms paredzēts jau pēc mēneša. Kurā brīdī tiks pateikts, ka nē, naudas nebūs un attiecīgi arī posma nebūs, es pats nemaz nezinu teikt, es arī neesmu tik kompetents šajā jautājumā."

"Jā, kāds var teikt, ka PK posms bobslejā jau tāds sūdiņš vien ir," vaļsirdīgi turpināja Prūsis. "Un uz kopējā fona varbūt arī ir. Bet ir cilvēki, kas ar to rēķinās, ir cilvēki, kas jau sarezervējuši transportu un uzturēšanos, kas veidojuši savus plānus, lai decembra vidū dotos uz Siguldu uz Pasaules kausa posmu. Tas netiek darīts pēdējā dienā, tas viss tiek saplānots jau ļoti laicīgi, un tagad ir risks, ka tas viss atceļas."

Ilggadējais Latvijas bobsleja izlases treneris arī vēlējās uzsvērt finansējuma ķēdīti, ko viņš nosauca kā absurdu: "Siguldas trase pieder Izglītības un zinātnes ministrijai. Mēs lūdzam finansējumu IZM, lai varētu samaksāt par ledu, kas jau pieder IZM. Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam."

PK posmā Siguldā paredzētas četras sacensības. 14. decembrī plānots sieviešu monobobs un vīriešu divnieki, bet 15. decembrī sieviešu divnieki un vīriešu divnieki. Savukārt 13. decembrī plānotas skeletona sacensības vīriešiem un sievietēm.

PK posms bobslejā un skeletonā ir vienas no divām lielajām ziemas sacensībām Siguldas trasē. Janvāra sākumā Siguldā plānots PK posms kamaniņu sportā.

Slēpts komentārs: (O_O)

     [+] [-]

, 2024-11-06 08:47, pirms 7 mēnešiem
Jā, absurds! Arī no tā viedokļa, ka Skeletons un Bobslejs ir viens no skatāmākajiem ( TV) ziemas sporta veidiem, turklāt pašmāju trasē mūsējiem ir labas izredzes pacīnīties par augsākām vietām, nekā citur. Skeletonā gan jau var piedalīties kāds pašmāju sportists. un galu galā - tas irarī tūristu piesaistes pasākums un valts mērogā- reklāma Latvijai, Siguldai. un ja trase pieder IZM, tad paši sev tak var iedot kādu atlaidi , ledus jau tāpat būs uzliets, izdevumus sastādīs tikai trases uzkopšana!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 08:48, pirms 7 mēnešiem
''Tad nu ir divi varianti - vai nu LBSF paliek parādniekos vai arī posmu nevaram sarīkot. Es pats balsotu par otro variantu.''

Es arī par 2. variantu. Par 100000 EURO labāk kādu skolu sporta objektu izremontē!!!

  +2 [+] [-]

, 2024-11-06 08:49, pirms 7 mēnešiem
(O_O) rakstīja: Lai paņem kredītu un atpelna. LBSF tak ir lieli, spēcīgi vīrieši. Prasīt naudu no IZM ledus nodrošināšanai tā kā kauns. Var jau tos 100k atņemt no Siguldas skolu budžeta, bet ko sportistu sirdsapziņa teiks?
Kamaniņas prasa - nav kauns, basketbols, hokejs - nav kauns, bet bobslejs prasa - KAUNS. Kaut kā dīvaini. Par to naudas pārlikšanu ("Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam"), neesmu speciālists bobsleja trašu uzturēšanā, bet, manuprāt, ja sacensības nenotiek, nav jāsaldē ledus utt., kas tomēr kaut ko maksā.

  +8 [+] [-]

, 2024-11-06 08:49, pirms 7 mēnešiem
Bet vai tas nav absurds? Kam tad to valsts uzturēto trasi vispār vajag, ja ne treniņiem un šādiem sporta pasākumiem?

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 08:51, pirms 7 mēnešiem
Jāslēdz ciet tā bode

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 08:57, pirms 7 mēnešiem
vienkārši Anatolijs rakstīja: ''Tad nu ir divi varianti - vai nu LBSF paliek parādniekos vai arī posmu nevaram sarīkot. Es pats balsotu par otro variantu.''

Es arī par 2. variantu. Par 100000 EURO labāk kādu skolu sporta objektu izremontē!!!
Vai arī uzbūvēt parodiju par bērnu laukumiņu, kas bija tik populārs naudas atmazgāšanas veids Ušakova laikos?

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 09:00, pirms 7 mēnešiem
Kārtējais pierādījums, ka ir pieķērušies sporta iznīcināšanai... Kas? Nu katrs viņus sauc savādāk, bet gan jau arī Delfi un Panorāmas info laukā dzīvojošie atradīs kādu piemērotu apzīmējumu, ja padomās (ja to vēl māk darīt).

  +5 [+] [-]

, 2024-11-06 09:05, pirms 7 mēnešiem
vai ir vēl kāds sporta veids LV ar tik sūdīgu menedžmentu?

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 09:06, pirms 7 mēnešiem
nenotiks un nenotiks
primārais ir valsts drošība)

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 09:06, pirms 7 mēnešiem
..kurš tad brauks ?...Kalenda ,kurš no 5 braucieniem 3 krīt..būsim reāli..nevar izzagtā ,izshēmotā valsts pavilkt..vienotības balsotāju vaina sporta krizē...prasiet naudu GAUSIEM,ZŪZENĀM,ministriem,Rail baltic valdei un t.t...

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 09:10, pirms 7 mēnešiem
No otras puses - izskatās arī pēc pašas bobsleja un skeletona federācijas neizdarības. Visas izmaksas taču bija jau sen zināmas. Plus vēl nevēlēšanās vai nemācēšana tomēr pēc iespējas pildīt noteiktos, lai arī absurdos, kritērijus, pēc kuriem federācijām piešķir punktus un dala finansējumu. Nekas, ka Latvijas čempionātā un kausa izcīņā startēs pāris dalībnieki! Rīkojiet! Rīkojiet jauniešu mačus (skeletonā)! Bet varbūt pavelkas arī kādi vecie sportisti. Atceros, ka sen atpakaļ, kad pavasarī tika rīkots Latvijas čempionāts bobslejā (varu kļūdīties par statusu), startēja arī vecmeistari ar visdažādāko tehniku. Jā, cik atceros, tie nebija desmiti, bet kādas 5-7 ekipāžas, šķiet, bija. Varbūt Dukuri, Netlaus, Veinbergs, vēl kāds beigušais saņemtos. Un varbūt kādam tas kļūtu par dzinuli atgriezties sportā.

Tur taču federācijā ir kāds, kurš varētu iziet cauri kritērijiem un jau šosezon ielikt kalendārā dažus vietējos mačus, un izvēlēties starptautiskos startus, par kuriem var dabūt visvairāk punktu (federāciju vērtējumā)? Gan jau, optimāli saplānojot, vismaz pārdesmit tūkstošus finansējumā varētu dabūt klāt. Aaa, nu jā, maču rīkošana arī ir izdevumi, kas renē ir dārgi... Bet nu esmu pārliecināts, ka federācijai ir iespējas kaut ko darīt lietas labā.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-06 09:11, pirms 7 mēnešiem
labticīgie pilsoņi varētu saziedot...

     [+] [-]

, 2024-11-06 09:14, pirms 7 mēnešiem
safitho rakstīja: vai ir vēl kāds sporta veids LV ar tik sūdīgu menedžmentu?
jā - dīvānā piršana un "gudru" komentāru rakstīšana

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 09:15, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: labticīgie pilsoņi varētu saziedot...
Jā, es varētu kādu divdesmitnieku noziedot!

     [+] [-]

, 2024-11-06 09:15, pirms 7 mēnešiem
Pandora rakstīja: jā - dīvānā piršana un "gudru" komentāru rakstīšana
Zinti, Jūs?

     [+] [-]

, 2024-11-06 09:30, pirms 7 mēnešiem
lai prūsis ieķīlā savus īpašumus. kāpēc valstij ir jāatbalsta sūdiņš? pats taisa sūdu, bet grib ēst kūkas. neviens nespieda pieteikties uz rīkošanu.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 09:39, pirms 7 mēnešiem
Neko nezinu par iekšējo virtuvi, bet skatoties no malas man liekas, ka šajā brīdī bobsleja federācija sāpīgi izjūt Zinta Ekmaņa "aizplostošanu". Katrai organizācijai ir nepieciešami cilvēki kas spēj "sakārtot lietas". Šādu cilvēku nav daudz. Bieži cilvēkiem, kas ir iekšējā virtuvē, var šie cilvēki nepatikt, jo viņu "lietu kārtošana" nav patīkama vai ērta, reizēm pat dumja, kas citiem var pabojāt dzīvi, bet, tajā brīdī, kad šāda cilvēka vairs nav, nākas secināt, ka bez šī cilvēka iztikt ir ļoti grūti, jo nevienam citam organizācijā nav nepieciešamo īpašību, lai viss notiktu, kas beigās rezultējas organizācijas darbu panīkumā.

  -4 [+] [-]

, 2024-11-06 09:41, pirms 7 mēnešiem
sen bij laiks klapēt ciet to pārjēg dārgo šļūkšanu pa reni,neesam tik liela(lasi-bagāta)valsts,lai tik exkluzīvas rotaļlietas uzturētu.100 štukas var daudz lietderīgāk izlietot sporta veidos,kur ir masveidība,lai bērni,jaunieši kustas un aug veseli,nevis par šo piķi dažas bleķa bundžas nošļūks no kalna...)))

     [+] [-]

, 2024-11-06 09:44, pirms 7 mēnešiem
Tie 5 Vācijas tūristi, kuri bija ieplānojuši apmeklēt šo posmu, ir ļoti dusmīgi.

  +5 [+] [-]

, 2024-11-06 09:54, pirms 7 mēnešiem
holešots rakstīja: sen bij laiks klapēt ciet to pārjēg dārgo šļūkšanu pa reni,neesam tik liela(lasi-bagāta)valsts,lai tik exkluzīvas rotaļlietas uzturētu.100 štukas var daudz lietderīgāk izlietot sporta veidos,kur ir masveidība,lai bērni,jaunieši kustas un aug veseli,nevis par šo piķi dažas bleķa bundžas nošļūks no kalna...)))
Var jau vispār neatbalstīt sporta pasākumus, un komandas Latvijā, tikai naivi cerēt, kā sportam domātā nauda nonāks tieši bērnu fiziskās attīstības nodrošināšanai.Ļoti naivi, jo valstī, kur valdības nemāk, un negrib saimniekot vienmēr būs citi caurumi, kuri jālāpa.

     [+] [-]

, 2024-11-06 10:18, pirms 7 mēnešiem
Būtu žēl ja mēs, savu mazvērtības kompleksu dēļ, šo, mums diez gan unikālo sporta veidu "nolaistu podā".

"Paskat, paskat, tur kaimiņos tak ar šito nenodarbojas" 😁

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 10:19, pirms 7 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Būtu žēl ja mēs, savu mazvērtības kompleksu dēļ, šo, mums diez gan unikālo sporta veidu "nolaistu podā".

"Paskat, paskat, tur kaimiņos tak ar šito nenodarbojas" 😁
Tur nenodarbojas, bet tajā pašā laikā Zunte "aizbēga" uz Igauniju. Laikam laicīgi sajuta, ka pie mums viss aiziet pakaļā.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-06 10:25, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tie 5 Vācijas tūristi, kuri bija ieplānojuši apmeklēt šo posmu, ir ļoti dusmīgi.
Siguldas ēdināšanas un izmitināšanas sektora pārstāvju viedokli studijā 😁

     [+] [-]

, 2024-11-06 10:54, pirms 7 mēnešiem
Kāds bobslejs? Galvenais, ka basim atkal!!! dos 5 miljonus!!! Basketbola lobiju ministru kabinetu paši ievēlējäm.

     [+] [-]

, 2024-11-06 11:03, pirms 7 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Siguldas ēdināšanas un izmitināšanas sektora pārstāvju viedokli studijā 😁
Varu pateikt, kā attāls ģimenes loceklis vienas ēstuves vadītājai, kas atrodas iepirkumu centrā no bobsleja trases uz pilsētas centra pusi. Pasaules kausi ir pļaujas laiks ēdinātājiem, jo rindas tad ir garugarās. Iesaku apmeklēt kādu no šiem pasākumiem. Slikti tas, ka IZM ir slikts trases apsaimniekotājs, kuri spēj noorganizēt tikai 2-3 šādus pasākumus gadā. Un bobsleju es ieteiktu nesalīdzināt ar citiem sporta veidiem, jo jauniešu šajā sporta veidā nav defoltā, bet augsta līmeņa sasniegumi ir regulāri. Drīz ziemas Olimpiāde. Un atkal IZM vadība ar prezidentu cerēs nofotografēties ar kādu medaļotu bobslejistu vai kamaniņu braucēju, jo ne hokejistiem, ne basketbolistiem, ne zirgu pajūgu stūmējiem tur nekādas medaļas nespīd! Pat Sarajevā jau ir projekts trases atjaunošanai, bet mums tikai visu jāsagrauj, jo basketbolistiem gribas notrallināt kārtējos piecus miljonus.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:16, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tur nenodarbojas, bet tajā pašā laikā Zunte "aizbēga" uz Igauniju. Laikam laicīgi sajuta, ka pie mums viss aiziet pakaļā.
Visa cieņa Zuntei, bet rezultāti stāvēja un stāv uz vietas, jo ja paskatās, tad mūsu mazās meitenes pat kopējos mačos uzvarēja Dārtu.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:16, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Zinti, Jūs?
Nav Zintis, nav partī!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:29, pirms 7 mēnešiem
Gan jau būs labi, jo sen jau pierādījies, ka LV viss tiek darīts pēdējā brīdī, kad pie pakaļas jau piešauta uguns.
Uz kopējās sporta finansēšanas fona šie 100 tūkstoši nemaz nav tik milzīga summa. Vel jo vairāk, ja valsts ir ieinteresēta, lai Siguldas trase būtu pelnoša, vai ar neitrālu bilanci, uz tā fona, ka valsts tajā iegulda ļoti solīdas naudas summas. Nerīkojot starptautiskas sacensības nav pamata cerēt uz kādu peļņu, vai, vismaz, neitrālu bilanci trases izmaksās.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:32, pirms 7 mēnešiem
Ilggadējais Latvijas bobsleja izlases treneris arī vēlējās uzsvērt finansējuma ķēdīti, ko viņš nosauca kā absurdu: "Siguldas trase pieder Izglītības un zinātnes ministrijai. Mēs lūdzam finansējumu IZM, lai varētu samaksāt par ledu, kas jau pieder IZM. Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam."

Nedrīkst aizmirst ilggadējo trases direktoru Daini, kurš dzīvo kā niere taukos
Prognozēju, ka simtnieku samaksās un posms notiks. Šis purkšķis peļķē palaists, lai operatīvāk ieskaita.

Tā ka otiņš un H.E.N.R.Y pieminētie 5 vācu tūristi var nesatraukties
Tāpat arī Zinta 60 miljoni TV auditorijas, kuri ar nepacietību gaida Siguldas posmu
Bobslejs rullē un ir mega populārs !!! Dainis the best !!!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 11:44, pirms 7 mēnešiem
sandza rakstīja: Jā, absurds! Arī no tā viedokļa, ka Skeletons un Bobslejs ir viens no skatāmākajiem ( TV) ziemas sporta veidiem, turklāt pašmāju trasē mūsējiem ir labas izredzes pacīnīties par augsākām vietām, nekā citur. Skeletonā gan jau var piedalīties kāds pašmāju sportists. un galu galā - tas irarī tūristu piesaistes pasākums un valts mērogā- reklāma Latvijai, Siguldai. un ja trase pieder IZM, tad paši sev tak var iedot kādu atlaidi , ledus jau tāpat būs uzliets, izdevumus sastādīs tikai trases uzkopšana!
Super reklāma. Valstī, kura n-tos gadus dominē renēs, par šiem sporta veidiem interesējas mazāk cilvēku nekā Latvijā. TV auditorijā esot 60m, bet youtube posmu apskatiem mazāk skatījumi nekā Latvijas futbola virslīgas spēļu apskatiem. Tas ir ārprāts, cik daudz latviešiem ir samuldēts par šiem sporta veidiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:50, pirms 7 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Ilggadējais Latvijas bobsleja izlases treneris arī vēlējās uzsvērt finansējuma ķēdīti, ko viņš nosauca kā absurdu: "Siguldas trase pieder Izglītības un zinātnes ministrijai. Mēs lūdzam finansējumu IZM, lai varētu samaksāt par ledu, kas jau pieder IZM. Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam."

Nedrīkst aizmirst ilggadējo trases direktoru Daini, kurš dzīvo kā niere taukos
Prognozēju, ka simtnieku samaksās un posms notiks. Šis purkšķis peļķē palaists, lai operatīvāk ieskaita.

Tā ka otiņš un H.E.N.R.Y pieminētie 5 vācu tūristi var nesatraukties
Tāpat arī Zinta 60 miljoni TV auditorijas, kuri ar nepacietību gaida Siguldas posmu
Bobslejs rullē un ir mega populārs !!! Dainis the best !!!
Koks ar diviem galiem. Jā, IZM iegulda naudu trasē, bet sacensības organizē LBSF, un tas ir ļoti būtiski, jo skaidri pierāda, ka LBSF nestrādā ciešā sazobē ar ar IZM. IZM, acīmredzot, nav info par LBSF plāniem.

Cik nožēlojami, ka ir cilvēki, kuri kaut ko burkšķ, ka ir cilvēki, kuri ar savām prasmēm un aktivitātēm labi pelna.🤦‍♂️

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 11:57, pirms 7 mēnešiem
Mērtiecīgi mēģināmi nobeigt šo sporta veidu turpinās, kā Prūsis saka: "Siguldas trase pieder Izglītības un zinātnes ministrijai. Mēs lūdzam finansējumu IZM, lai varētu samaksāt par ledu, kas jau pieder IZM. Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam."

Tur citu secinājumu nevar izdarīt.

  -4 [+] [-]

, 2024-11-06 12:04, pirms 7 mēnešiem
pozitīva rīta ziņa !

  +2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:09, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nenotiks un nenotiks
primārais ir valsts drošība)
tu domāji būvēt vecu bruņumašīnu pieminekļus par ~ 180000 EUR ?

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 12:10, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: tu domāji būvēt vecu bruņumašīnu pieminekļus par ~ 180000 EUR ?
kautkas bezgaumīgs ! vai tik kāds krieviņš nebūs skici zīmējis !

     [+] [-]

, 2024-11-06 12:13, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Super reklāma. Valstī, kura n-tos gadus dominē renēs, par šiem sporta veidiem interesējas mazāk cilvēku nekā Latvijā. TV auditorijā esot 60m, bet youtube posmu apskatiem mazāk skatījumi nekā Latvijas futbola virslīgas spēļu apskatiem. Tas ir ārprāts, cik daudz latviešiem ir samuldēts par šiem sporta veidiem.
Klau, varbūt tev un tev līdzīgiem ir laiks saprast, ka nav svarīgi kas kuram interesē pasaules sporta kontekstā kaut kur pasaulē, bet ir svarīgi kas interesē mums pašiem. Pēc redzētā, kā tiek apmeklētas sacensības Siguldas trasē, un gana plašās TV auditorijas pie mūsu televīzijas ekrāniem, tad pavisam droši varu teikt-jā, Latvijas renes sporti un paša trase mūsu sabiedrībai ir vajadzīga, un tā valstij ir zināmā mērā jāfinansē.
Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:15, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: tu domāji būvēt vecu bruņumašīnu pieminekļus par ~ 180000 EUR ?
Vai ir jālepojas ar to, ka nekur pasaulē neesi bijis, un neko neesi redzējis?

     [+] [-]

, 2024-11-06 12:17, pirms 7 mēnešiem
NorchaN rakstīja: Kamaniņas prasa - nav kauns, basketbols, hokejs - nav kauns, bet bobslejs prasa - KAUNS. Kaut kā dīvaini. Par to naudas pārlikšanu ("Beigās sanāk, ka IZM vienkārši pārliek naudu no vienas savas kabatas otrā, kamēr mēs (LBSF) vienkārši pa vidu sanākam"), neesmu speciālists bobsleja trašu uzturēšanā, bet, manuprāt, ja sacensības nenotiek, nav jāsaldē ledus utt., kas tomēr kaut ko maksā.
Kā tad, ledus nav jāsaldē...! Tikai tas tur sen jau ir uzliets un tūlīt nākamā gada sākumā būs Pasaules kauss kamanās...
Nav absurdi?
Turklāt uzturēt ir izdevīgāk, nekā saldēt, kausēt, saldēt atkal

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 12:19, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai ir jālepojas ar to, ka nekur pasaulē neesi bijis, un neko neesi redzējis?
kurā vietā kaut ko tādu izlobīji? Un kāds vispār tam sakars..?

  +2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:20, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: kurā vietā kaut ko tādu izlobīji? Un kāds vispār tam sakars..?
viņš tak lielākais sportasentrs Neeksperts ar lielo N !

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:34, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: kurā vietā kaut ko tādu izlobīji? Un kāds vispār tam sakars..?
Pēc tā, ka piesauci šo vides objektu, un īpaši tā izmaksas.
Pasaulē šādi militāra rakstura vides objekti ir vairāk kā vajag. Vai tas cilvēkiem patīk, vai nepatīk ir gaumes jautājums.
Vai šīs vides objekts ir dārgi izmaksājis? Īsti nezinu, jo man nav datu par līdzīgu vides objektu izmaksām, bet...ņemot vērā patreizējo nauda vērtību, materiālu, transporta, darba spēka utt. izmaksas, tad ar diezgan lielu pārliecību var rakstīt, ka nekas ļoti pārmaksāts tur nav.
Vienīgi reaģējot uz vienas sabiedrības daļas haipu atbildīgām institūcijām bja kaut kā jāreaģē, un tāpēc tur viss tas publiskais troksnis.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:44, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, varbūt tev un tev līdzīgiem ir laiks saprast, ka nav svarīgi kas kuram interesē pasaules sporta kontekstā kaut kur pasaulē, bet ir svarīgi kas interesē mums pašiem. Pēc redzētā, kā tiek apmeklētas sacensības Siguldas trasē, un gana plašās TV auditorijas pie mūsu televīzijas ekrāniem, tad pavisam droši varu teikt-jā, Latvijas renes sporti un paša trase mūsu sabiedrībai ir vajadzīga, un tā valstij ir zināmā mērā jāfinansē.
Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika!
Klausies, ne jau es pacēlu tematu par to, ka renes sporti ir reklāma un tūrisma piesaistes objekts, paši renes atbalstītāji to pasniedz kā būtisku iemeslu turpināt šo pasākumu. Es tikai stādīju priekšā faktus, ka reti kuram ārpus daļai latviešu interesē šis pasākums. Un interesē tikai tāpēc, ka ir panākumi. Paies 2,3 gadi bez sasniegumiem, vēl vienas OS bez medaļām un kritīsies gan Siguldas posma apmeklējums, gan vietējie TV skaitļi. Godīgi sakot jau tagad tas kritums ir redzams, aizvien vairāk cilvēku ir vokāli pret naudas triekšanu, lai 10 cilvēki var ar ragavām braukt lejā pa kalnu un sist sev pa plecu par to un tad noskatītos, kā vācieši ar savu tehniku sitās gar visām trases malām un tā pat uzvar.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:54, pirms 7 mēnešiem
Apsveicu Trampu, esmu loti priecigs par velesanu rezultatiem!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 12:56, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Klausies, ne jau es pacēlu tematu par to, ka renes sporti ir reklāma un tūrisma piesaistes objekts, paši renes atbalstītāji to pasniedz kā būtisku iemeslu turpināt šo pasākumu. Es tikai stādīju priekšā faktus, ka reti kuram ārpus daļai latviešu interesē šis pasākums. Un interesē tikai tāpēc, ka ir panākumi. Paies 2,3 gadi bez sasniegumiem, vēl vienas OS bez medaļām un kritīsies gan Siguldas posma apmeklējums, gan vietējie TV skaitļi. Godīgi sakot jau tagad tas kritums ir redzams, aizvien vairāk cilvēku ir vokāli pret naudas triekšanu, lai 10 cilvēki var ar ragavām braukt lejā pa kalnu un sist sev pa plecu par to un tad noskatītos, kā vācieši ar savu tehniku sitās gar visām trases malām un tā pat uzvar.
Ņemot vērā cik ir kašķīga un savstarpēji sašķelta Latvijas sabiedrība, tad mani neizbrīna, ka aŗī šajā konfliktā abas iesaistītās puses sev vēlamo uzdod par faktisko.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 12:57, pirms 7 mēnešiem
We Make world GREAT AGAIN!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 12:58, pirms 7 mēnešiem
Ja jau bobslejs ir tautai tik svarīgs, cik Prūsis un Ekmanis par to ļoti centās visus pārliecināt, tad mieru, gan fani saziedos. Ja nesaziedos, tad tas viņu hipotēze būs apgāzta. Jebkurā variantā iznākums būs pozitīvs.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 13:01, pirms 7 mēnešiem
Dumjie Trampa fani Latvijā iedomājušies, ka tagad viņu dzīvēs kaut kas diži mainīsies. Vai kaut kas mainījās pie viņa iepriekšējās prezidentūras laikā, ka pirms 2016 gada vēlēšanām solījumi bira kā no pārpilnības raga, bet prezidentūras laikā čiks vien sanāca?!

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 13:05, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Dumjie Trampa fani Latvijā iedomājušies, ka tagad viņu dzīvēs kaut kas diži mainīsies. Vai kaut kas mainījās pie viņa iepriekšējās prezidentūras laikā, ka pirms 2016 gada vēlēšanām solījumi bira kā no pārpilnības raga, bet prezidentūras laikā čiks vien sanāca?!
Trampa laikā, pasaulē nenotika NEVIENS KARŠ un tas jau ir daudz.
Es tev varu apsolīt ka Ukrainas - Krievijas karš izbeigsies tiklīdz viņš oficiāli stāsies amatā, kas laikam ir Janvāris, kad beidzas termiņš Baidenam!

Tikai man nav saprotams kapēc TV3 900 sekundžu propagandas ziņas, visi bija ar tādām sejām, it kā viņus kāds būtu apzadzis!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 13:11, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Koks ar diviem galiem. Jā, IZM iegulda naudu trasē, bet sacensības organizē LBSF, un tas ir ļoti būtiski, jo skaidri pierāda, ka LBSF nestrādā ciešā sazobē ar ar IZM. IZM, acīmredzot, nav info par LBSF plāniem.
Kāda tur sazobe, un no kuras puses viņai jānāk - ja jau IZM apsaimnieko trasi tad jau iniciatīvai jābūt no viņiem. Ja IZM uzskata , kā bobslejs nav vajadzīgs, tad jāatzīst, ka Siguldas trase nav vajadzīga ( tikai kamaniņu braucēju uzturēšanai noteikti neatmaksāsies) un līdz ar to arī ziemas olimpiādes mēs turpmāk apmeklēsim tikai kā tūristi. Jo patīk tas vai nē, bet bez renes šļūcējiem reālu iespēju tikt pie augstām vietām ziemas olimpiādēs mums vēl ilgi nebūs. Vai tiešām nav apnicis visu lauzt un iznīcināt

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 13:13, pirms 7 mēnešiem
Donald Trump 2024 rakstīja: Trampa laikā, pasaulē nenotika NEVIENS KARŠ un tas jau ir daudz.
Es tev varu apsolīt ka Ukrainas - Krievijas karš izbeigsies tiklīdz viņš oficiāli stāsies amatā, kas laikam ir Janvāris, kad beidzas termiņš Baidenam!

Tikai man nav saprotams kapēc TV3 900 sekundžu propagandas ziņas, visi bija ar tādām sejām, it kā viņus kāds būtu apzadzis!
Pasaulē neviens karš uz 4 gadiem? Skaistas pasaciņas esi saklausījies internetā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 13:13, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: Kā tad, ledus nav jāsaldē...! Tikai tas tur sen jau ir uzliets un tūlīt nākamā gada sākumā būs Pasaules kauss kamanās...
Nav absurdi?
Turklāt uzturēt ir izdevīgāk, nekā saldēt, kausēt, saldēt atkal
Jau teicu, ka neesmu specuks tajās lietās, tapēc nezinu. Bet par finansējumu kā tādu - ja dod citiem (kamans, hokejs, basketbols), tad jādod arī bobiem. Citādi tāda nevienlīdzīga attiesme. Te gan neizslēdzu iespēju, ka Zintis ir parosījies, bet tas tikai minējums

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 13:18, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pasaulē neviens karš uz 4 gadiem? Skaistas pasaciņas esi saklausījies internetā.
Tas ir fakts, kas notika kad viņš bija prezidents no 2016-2020, nebija neviens karš pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 13:25, pirms 7 mēnešiem
Donald Trump 2024 rakstīja: Tas ir fakts, kas notika kad viņš bija prezidents no 2016-2020, nebija neviens karš pasaulē
Kas bija Sīrijas diktatora Asada un viņa sabiedrotās krievijas karš Sīrijā. Tas nebija karš Trampa prezidentūras laikā?
Vai Trampa prezidentūras laikā neturpinājās krievijas agresija Ukrainas Doņeckas un Luhanskas apgabalos? utt.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 13:36, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Super reklāma. Valstī, kura n-tos gadus dominē renēs, par šiem sporta veidiem interesējas mazāk cilvēku nekā Latvijā. TV auditorijā esot 60m, bet youtube posmu apskatiem mazāk skatījumi nekā Latvijas futbola virslīgas spēļu apskatiem. Tas ir ārprāts, cik daudz latviešiem ir samuldēts par šiem sporta veidiem.
Da,kas tev samuldēts
Ja,piem.nevienu ārzemju renes zvaigzni neviens nav spējīgs nointervēt. 35 gadus,tad taču komenti lieki...pataisa zemākus par zemi Lv mediji šos sportus

     [+] [-]

, 2024-11-06 13:37, pirms 7 mēnešiem
zuzu rakstīja: Kāda tur sazobe, un no kuras puses viņai jānāk - ja jau IZM apsaimnieko trasi tad jau iniciatīvai jābūt no viņiem. Ja IZM uzskata , kā bobslejs nav vajadzīgs, tad jāatzīst, ka Siguldas trase nav vajadzīga ( tikai kamaniņu braucēju uzturēšanai noteikti neatmaksāsies) un līdz ar to arī ziemas olimpiādes mēs turpmāk apmeklēsim tikai kā tūristi. Jo patīk tas vai nē, bet bez renes šļūcējiem reālu iespēju tikt pie augstām vietām ziemas olimpiādēs mums vēl ilgi nebūs. Vai tiešām nav apnicis visu lauzt un iznīcināt
Par cik IZM šādas federācija ar kurām ir jāsastrādājas ir daudz, tad LBSF bīdot savas intereses jābūt aktīvākiem, jo savādāk citas federācijas visu finanšu krējumu nosmels.
Un tas nav stāsts par to ko IZM grib, vai negrib, bet par to, ka Latvijas sportam vajadzību ir daudz, bet naudas ir tieši tik cik tās ir. Un, ja LBSF pērn, kad IZM veidoja ministrijas budžetu šim gadam nelobēja visas savas vajadzības, tad ir tā kā ir patreiz. IZM pērn strādājot pie budžeta varēja nezināt, vai pie lielā informācijas apjoma aizmirst, ka šogad arī būs IBSF posms Siguldā, tad LBSF bija jārūpējas lai viņi to neaizmirstu un ieliktu budžetā.
Protams, sava sāpē arī ir, ka šogad inflācijas dēļ daudz kam ir pieaugušas izmaksas, kuras pērn varēja prognozēt, bet ne pilnībā.

     [+] [-]

, 2024-11-06 13:49, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Vai arī uzbūvēt parodiju par bērnu laukumiņu, kas bija tik populārs naudas atmazgāšanas veids Ušakova laikos?
Ušakova laikos bija trends labot iekšpagalmus (kas nav slikti kopumā), bet bērnu un sporta laukumu trends ir šī brīža vicemēram Ratniekam

     [+] [-]

, 2024-11-06 14:34, pirms 7 mēnešiem
hantele rakstīja: Ja jau bobslejs ir tautai tik svarīgs, cik Prūsis un Ekmanis par to ļoti centās visus pārliecināt, tad mieru, gan fani saziedos. Ja nesaziedos, tad tas viņu hipotēze būs apgāzta. Jebkurā variantā iznākums būs pozitīvs.
kapēc tad fani (kuru laikam esot daudz vairāk) nevarēja samest basketbolam 5 milj. atlases trunīram?

     [+] [-]

, 2024-11-06 15:22, pirms 7 mēnešiem
vienkārši Anatolijs rakstīja: Ušakova laikos bija trends labot iekšpagalmus (kas nav slikti kopumā), bet bērnu un sporta laukumu trends ir šī brīža vicemēram Ratniekam
Nu nu Toļik.Ušakova laikos tika sakārtoti ļooti daudzu skolu sporta laukumi..kā arī uzbūvēts Barona ielas sporta kvartāls.kuros visos sporto un aktīvi atpūšas tūkstošiem rīdzinieku...
Varbut arī šobrid Ratnieks kaut ko dara..nezinu..bet patreizēja dome ieies vesturē ar Dtaķa stabiņiem🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2024-11-06 15:23, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pasaulē neviens karš uz 4 gadiem? Skaistas pasaciņas esi saklausījies internetā.
Šitais kārtējais vatenu trollis..nez ko tie vatņiki par Trampu tā safanojušies???

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 15:28, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: tu domāji būvēt vecu bruņumašīnu pieminekļus par ~ 180000 EUR ?
Šajos drūmajos laikos tas ir būtisks signāls visiem lojālajiem pilsoņiem.viņi var justies droši jo zin ka armija stāv miera sardzē.un ir mietpilsoniski prasīt-cik tas maksā!!!
Tā tikai lumpeņi dara!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 15:29, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Koks ar diviem galiem. Jā, IZM iegulda naudu trasē, bet sacensības organizē LBSF, un tas ir ļoti būtiski, jo skaidri pierāda, ka LBSF nestrādā ciešā sazobē ar ar IZM. IZM, acīmredzot, nav info par LBSF plāniem.


Cik nožēlojami, ka ir cilvēki, kuri kaut ko burkšķ, ka ir cilvēki, kuri ar savām prasmēm un aktivitātēm labi pelna.🤦‍♂️

Piekrītu attiecībā par sacensību organizēšanu
Ja jau vispār tajā dažu desmitu sportistu apmeklētajā sporta objektā grūž iekšā bezjēdzígus miljonus, tad nu 100k nebūs izskiroši Un labāk noorganizēt pasaules līmena sacīkstes!

Bet nu tagad par šo -

Cik nožēlojami, ka ir cilvēki, kuri kaut ko burkšķ, ka ir cilvēki, kuri ar savām prasmēm un aktivitātēm labi pelna

Tad nu jautājums ~ kuri tad ir tie cilvēki ???
Vai tas, ka paši pelna ir tas pagodināmais?
Vai tas, ka trase ik gadu izsūc no budžeta simtiem tūkstošus ir šo darbonu biznesa sasniegums?
Vai kaut vienu gadu, pat par kosmiskām naudām izīrējot trasi tiem pašiem krieviem Un citām komandām , trase ir bijusi plusos Un iztikusi bez valsts dotacijam???
Kur ir šo darbońu biznesa sasniegumi?

Ja kopumā trase tiek uzturēta un dotēta , tad konkrētu darbonu pełńu nevar uzskatīt par biznesa sasniegumu
Te tāds AirBaltic gadījums, tikai mazākā mērogā
Bizness mīnusos un tiek dotēts, bet gausam alga miljons, te mazāks mērogs. Bet nu koments par veiksmīgu biznesu neiztur Kritiku

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 15:30, pirms 7 mēnešiem
Būsim godīgi, nevienam tas bobslejs nav vajadzīgs.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-06 15:47, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Šitais kārtējais vatenu trollis..nez ko tie vatņiki par Trampu tā safanojušies???
Kads mans sakars ar Krieviju?
Nekad neesmu bijis par tiem musariem, kaut vai lai bumba uzkrit uz viņiem.

Es par Trampu fanoju jau 2016, kad tāds pilna apmēra karš nebija, neskaitot Donbasu atņemto.

Tramps patīk kā cilvēks, viņš ir savādāks, nevis kārtējais ko ieliek un klausa pārējam pavēlēm, kāda būtu Harisa, viņai teikšana nebūtu, darītu ko liktu Demokrāti!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 15:53, pirms 7 mēnešiem
Celms123 rakstīja: Neko nezinu par iekšējo virtuvi, bet skatoties no malas man liekas, ka šajā brīdī bobsleja federācija sāpīgi izjūt Zinta Ekmaņa "aizplostošanu". Katrai organizācijai ir nepieciešami cilvēki kas spēj "sakārtot lietas". Šādu cilvēku nav daudz. Bieži cilvēkiem, kas ir iekšējā virtuvē, var šie cilvēki nepatikt, jo viņu "lietu kārtošana" nav patīkama vai ērta, reizēm pat dumja, kas citiem var pabojāt dzīvi, bet, tajā brīdī, kad šāda cilvēka vairs nav, nākas secināt, ka bez šī cilvēka iztikt ir ļoti grūti, jo nevienam citam organizācijā nav nepieciešamo īpašību, lai viss notiktu, kas beigās rezultējas organizācijas darbu panīkumā.
Muļķības, bobslejs jau agonizē daudzus gadus un no ZE puses izņemot gaudošanu par skaisto pagātni nekādas reālas atdeves nebija. Kā noņēma no valsts kapitālsabiedrību budžetu adatas tā viss nobruka.

     [+] [-]

, 2024-11-06 16:34, pirms 7 mēnešiem
Starp citu,nākamās sezonas kalendārā Siguldas vairs nav..
https://www.ibsf.org/en/news/detail...

     [+] [-]

, 2024-11-06 16:50, pirms 7 mēnešiem
Vācieties tak dillēs ar savu Trampu, vai tiešām sporta portālā nav citu lietu, par ko strīdēties

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 16:51, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Šitais kārtējais vatenu trollis..nez ko tie vatņiki par Trampu tā safanojušies???
Zināmā sabiedrības daļā vienmēr ir bijis pieprasījums pēc populistiem. Un, ja vel šīs populists ir labs šovmenis ar zināmu devu harizmu, kurš ļoti labi izjūt tās sabiedrības daļas, kurai ir totāls kritiskās domāšanas deficīts, vēlmju vēju plūsmas, tad viņš ir zirgā.
Piedevām par daudz ko liecina tas, ka Trampam nekad pašam neesot republikāņu partijas biedram, jau no 2014 gada izdodas šīs partijas spici dancināt pēc savas patikas.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 17:06, pirms 7 mēnešiem
Zemessargs , 11:03, pirms 5 stundām
DaMarcus rakstīja: Siguldas ēdināšanas un izmitināšanas sektora pārstāvju viedokli studijā 😁
Varu pateikt, kā attāls ģimenes loceklis vienas ēstuves vadītājai, kas atrodas iepirkumu centrā no bobsleja trases uz pilsētas centra pusi. Pasaules kausi ir pļaujas laiks ēdinātājiem, jo rindas tad ir garugarās. Iesaku apmeklēt kādu no šiem pasākumiem. Slikti tas, ka IZM ir slikts trases apsaimniekotājs, kuri spēj noorganizēt tikai 2-3 šādus pasākumus gadā. Un bobsleju es ieteiktu nesalīdzināt ar citiem sporta veidiem, jo jauniešu šajā sporta veidā nav defoltā, bet augsta līmeņa sasniegumi ir regulāri. Drīz ziemas Olimpiāde. Un atkal IZM vadība ar prezidentu cerēs nofotografēties ar kādu medaļotu bobslejistu vai kamaniņu braucēju, jo ne hokejistiem, ne basketbolistiem, ne zirgu pajūgu stūmējiem tur nekādas medaļas nespīd! Pat Sarajevā jau ir projekts trases atjaunošanai, bet mums tikai visu jāsagrauj, jo basketbolistiem gribas notrallināt kārtējos piecus miljonus.

Noteikti piekrītu rakstītajam! Lielākā izšķērdiba LV sportā pēdējos gados - olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs basketolā - tur atradās miljoni, bet šeit nevar kapeikas sagrabināt! Turklāt absurds jau pats faksts, IZM ir atbildīgā par sporta nozari, vienlaicīgi IZM ir arī ledus trases īpašnieks, bet tagad no bobsleja federācijas paģēr konkrētam sporta veidam neadekvātu summu pa ledus izmantošanu - sviests kaut kāds! Nu tā šeit viss ir sashēmots! Ļoti ceru, ka IZM nenolaidīs uz grunti bobsleju un vispār pašu ledus trasi!
Bet par Sarajevas olimpisko trasi, pēdējos gados nebiju dzirdējis, ka plānā atjaunot! Kaut kad iepriekš gan, un ja pareizi atceros tas bija kontekstā ar pieteikumu rīkot ziemas olimpiādi 2010.gadā. Bet būtu forši, šogad kā reizi biju Sarajevas olimpiskajos pamestajos objektos, skumji uz to pamestību noskatīties, bet sporta aura vienkārši neaprakstāma!

     [+] [-]

, 2024-11-06 17:27, pirms 7 mēnešiem
Džons1982 rakstīja: Zemessargs , 11:03, pirms 5 stundām
DaMarcus rakstīja: Siguldas ēdināšanas un izmitināšanas sektora pārstāvju viedokli studijā 😁
Varu pateikt, kā attāls ģimenes loceklis vienas ēstuves vadītājai, kas atrodas iepirkumu centrā no bobsleja trases uz pilsētas centra pusi. Pasaules kausi ir pļaujas laiks ēdinātājiem, jo rindas tad ir garugarās. Iesaku apmeklēt kādu no šiem pasākumiem. Slikti tas, ka IZM ir slikts trases apsaimniekotājs, kuri spēj noorganizēt tikai 2-3 šādus pasākumus gadā. Un bobsleju es ieteiktu nesalīdzināt ar citiem sporta veidiem, jo jauniešu šajā sporta veidā nav defoltā, bet augsta līmeņa sasniegumi ir regulāri. Drīz ziemas Olimpiāde. Un atkal IZM vadība ar prezidentu cerēs nofotografēties ar kādu medaļotu bobslejistu vai kamaniņu braucēju, jo ne hokejistiem, ne basketbolistiem, ne zirgu pajūgu stūmējiem tur nekādas medaļas nespīd! Pat Sarajevā jau ir projekts trases atjaunošanai, bet mums tikai visu jāsagrauj, jo basketbolistiem gribas notrallināt kārtējos piecus miljonus.

Noteikti piekrītu rakstītajam! Lielākā izšķērdiba LV sportā pēdējos gados - olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs basketolā - tur atradās miljoni, bet šeit nevar kapeikas sagrabināt! Turklāt absurds jau pats faksts, IZM ir atbildīgā par sporta nozari, vienlaicīgi IZM ir arī ledus trases īpašnieks, bet tagad no bobsleja federācijas paģēr konkrētam sporta veidam neadekvātu summu pa ledus izmantošanu - sviests kaut kāds! Nu tā šeit viss ir sashēmots! Ļoti ceru, ka IZM nenolaidīs uz grunti bobsleju un vispār pašu ledus trasi!
Bet par Sarajevas olimpisko trasi, pēdējos gados nebiju dzirdējis, ka plānā atjaunot! Kaut kad iepriekš gan, un ja pareizi atceros tas bija kontekstā ar pieteikumu rīkot ziemas olimpiādi 2010.gadā. Bet būtu forši, šogad kā reizi biju Sarajevas olimpiskajos pamestajos objektos, skumji uz to pamestību noskatīties, bet sporta aura vienkārši neaprakstāma!
Atgādinu, ka IZM neko neorganizē Siguldas trasē, bet tas ir jādara renes sportu federācijām. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 17:48, pirms 7 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Būtu žēl ja mēs, savu mazvērtības kompleksu dēļ, šo, mums diez gan unikālo sporta veidu "nolaistu podā".

"Paskat, paskat, tur kaimiņos tak ar šito nenodarbojas" 😁
...protams..noņemsim ugunsdzēsējiem,glābējiem no algām,pensionāriem,invalīdiem,lai kalenda varētu klupdams kristdams braukt pa trasi un uzblīdušais federācijas sastāvs ar prūsi priegšgalā varētu saņemt 'tūkstošus algās..!!!..tā tu domā?

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 18:34, pirms 7 mēnešiem
Trase jajauc nost, cik var naudu bazt ieksa tur. Labak naudu parvirzit skolam vai citiem, popularakiem sporta veidiem.

     [+] [-]

, 2024-11-06 18:38, pirms 7 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ...protams..noņemsim ugunsdzēsējiem,glābējiem no algām,pensionāriem,invalīdiem,lai kalenda varētu klupdams kristdams braukt pa trasi un uzblīdušais federācijas sastāvs ar prūsi priegšgalā varētu saņemt 'tūkstošus algās..!!!..tā tu domā?
es domāju, ka vajag vēl vienu pāli Daugavai pa vidu! Vai iemācīt bērniem ēst burkānus! Vai slaidiņveidīgajiem Latvijas aizstāvjiem pie bāzes ierīkot šūpoles, lai, kad krievi nāk iekšā, pirms tam priecīgi sāk šupāties un aplauž kājas. Vai tramplīnu Gaujas upē (kāds tagad Rīgas centrā), lai zaļi domājošie veloaktīvisti varar ieskrējienu pārlekt pāri uz otru krastu, nevis brauc ar vilcienu vai dīzeļauto pa tiltu. Nu kaut ko tādu, tiešām lietderīgu!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-06 18:48, pirms 7 mēnešiem
un galu galā, tikko taču apvienotā saraksta deputāts deva padomus par velti, ko darīt, ja nav naudas - pirkt un izīrēt dzīvokļus (bobslejistiem varbūt jau ir kāds, kur tad viņi dzīvo?), ieguldīt akcijās (personīgi rekomendēju Air Baltic, 15% ienesīgums būšot). Progresīvā ieteica iet ar kājām, nevis braukāt ar auto, vai vismaz ieguldīt jaunā elektroauto (pati tē izdarījusi, tagad atlikušo kapitālu iegulda bulciņās un citu mīklas izstrādājumu industrijā)

  -2 [+] [-]

, 2024-11-06 19:04, pirms 7 mēnešiem
un, ja nezienat, kā tikt pie elektroauto, jums ar padomu palīdzēs parlamentārais sekretārs Irbe!

"Var jau palielināt cilvēkam ienākumus." KEM parlamentārais sekretārs Irbe par to, kā mazāk turīgajiem atļauties elektroauto.

Ja viņš, valsts darbā var sev palielināt ienākumus, tad pārējiem vispār nekādām problēmām nevajadzētu būt. Tā kā uzklausiet par nodokļu naudu algas saņemošos un ienākumus palielinošos - viņi jums sliktu neieteiks!

     [+] [-]

, 2024-11-06 19:10, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atgādinu, ka IZM neko neorganizē Siguldas trasē, bet tas ir jādara renes sportu federācijām. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.
Un kā tad izpaužas tā IZM apsaimniekošana, ja par organizēšanu nav jāatbild. Tipiskā valsts iestāžu darbinieku atrunāšanās.

     [+] [-]

, 2024-11-06 19:13, pirms 7 mēnešiem
Ontario rakstīja: Trase jajauc nost, cik var naudu bazt ieksa tur. Labak naudu parvirzit skolam vai citiem, popularakiem sporta veidiem.
Ko tad tur niekoties - vispār jābeidz grūst naudu sportā. Labāk pacelsim algas nabaga deputātiem un ministriem.

     [+] [-]

, 2024-11-06 19:15, pirms 7 mēnešiem
Traki,piekritu, lai gan viss tas bardaks un jampadracis ir tads pats, ka federacija un visi lidzdarboni ar muzigi neapmierinato muldetaju Zinti prieksgala

     [+] [-]

, 2024-11-06 19:50, pirms 7 mēnešiem
Zintis prom un arī cits neviens nenāk naudu no valsts izspiest. Tā trasē nav piemērota bobslejam, ja nevar četrinieki šļūkt, tad varbūt tiešām nav jēga tos mačus tur arī rīkot?

  +1 [+] [-]

, 2024-11-06 19:58, pirms 7 mēnešiem
Sen bija laiks to šļūkāšanu iznbeigt.

     [+] [-]

, 2024-11-06 20:15, pirms 7 mēnešiem
Mums taču te daži gadus 15 klārē ka bobslejs ir tik populārs sporta veids ar milzīgu skatītāju auditoriju un tūristu plūsmas gāž nost Siguldu.. tad kur bļ.c problēma piesaistīt sponsorus… ? 100 paks prasa… juus ko tur aukstu ledu pārsūkājušies.. Tai pat laikā Murjāņu sporta skolai nevar pat 10 atvēlēt…. kad vienreiz izcilie mūsu sporta funkcionāri nāks pie prāta un nenojauks to naudas reni…..

     [+] [-]

, 2024-11-06 20:18, pirms 7 mēnešiem
zuzu rakstīja: Un kā tad izpaužas tā IZM apsaimniekošana, ja par organizēšanu nav jāatbild. Tipiskā valsts iestāžu darbinieku atrunāšanās.
Ja nav sapratnes kas ir kas, un kā visam jābūt, tad ir iespējams arī neizrādīt savu nezināšanu publiskā telpā.

     [+] [-]

, 2024-11-06 20:29, pirms 7 mēnešiem
resnajam jaatkapjas no bobsleja federacijas untik daudz naudas sazadzies

     [+] [-]

, 2024-11-06 21:58, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, varbūt tev un tev līdzīgiem ir laiks saprast, ka nav svarīgi kas kuram interesē pasaules sporta kontekstā kaut kur pasaulē, bet ir svarīgi kas interesē mums pašiem. Pēc redzētā, kā tiek apmeklētas sacensības Siguldas trasē, un gana plašās TV auditorijas pie mūsu televīzijas ekrāniem, tad pavisam droši varu teikt-jā, Latvijas renes sporti un paša trase mūsu sabiedrībai ir vajadzīga, un tā valstij ir zināmā mērā jāfinansē.
Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika!
Nu tad beidzot pienākusi tā reize, kad man Tev "ar visām četrām" jāpiekrīt.
Šis datums "uz skursteņa jāieskrāpē".

Mazvērtības / mazo krāniņu kompleksi...
Kāda tam kaimiņam tur mašīna. Kas tam kaimiņam tur interesē.
Pašcieņa nulle. Tikai pakaļskriešana, kas vienmēr nozīmē atrašanos aizmugurē.

     [+] [-]

, 2024-11-06 22:02, pirms 7 mēnešiem
Zemessargs rakstīja: Varu pateikt, kā attāls ģimenes loceklis vienas ēstuves vadītājai, kas atrodas iepirkumu centrā no bobsleja trases uz pilsētas centra pusi. Pasaules kausi ir pļaujas laiks ēdinātājiem, jo rindas tad ir garugarās. Iesaku apmeklēt kādu no šiem pasākumiem. Slikti tas, ka IZM ir slikts trases apsaimniekotājs, kuri spēj noorganizēt tikai 2-3 šādus pasākumus gadā. Un bobsleju es ieteiktu nesalīdzināt ar citiem sporta veidiem, jo jauniešu šajā sporta veidā nav defoltā, bet augsta līmeņa sasniegumi ir regulāri. Drīz ziemas Olimpiāde. Un atkal IZM vadība ar prezidentu cerēs nofotografēties ar kādu medaļotu bobslejistu vai kamaniņu braucēju, jo ne hokejistiem, ne basketbolistiem, ne zirgu pajūgu stūmējiem tur nekādas medaļas nespīd! Pat Sarajevā jau ir projekts trases atjaunošanai, bet mums tikai visu jāsagrauj, jo basketbolistiem gribas notrallināt kārtējos piecus miljonus.
Nu es tak par to pašu.
Esmu bijis uz bobsleja mačiem. Pēdējo reiz gan pasen - tad, kad mūsējiem Soču medaļas pasniedza.
Toreiz Tomass Martinu arī apbrauca, ja baigi kko nekļūdos.

Maču laikā cerēt uz vietu kafejnīcā lielākam bariņam tik pat naivi kā uz to cerēt "zelta rudens" nedēļas nogalēs.
Racionālāk tad jau ņemt grilu un iet ballēties kopā ar visiem tiem, kas tur cep uz šmorē trases lielajā lokā pirms finiša.

     [+] [-]

, 2024-11-07 10:49, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Starp citu,nākamās sezonas kalendārā Siguldas vairs nav..
https://www.ibsf.org/en/news/detail/olympic-2025-2026-season-to-start-with-itp-and-world-cup-on-new-eugenio-monti-track
Ja tā, tad 2026. gadā varētu būt pēdējā mūsu bobslejistu olimpiāde... Un varbūt pa vienam jaunajam skeletonistam kvalificēsies "gulbja dziesmas" programmas ietvaros.

Finita la comedia.