Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

SOK uz Phjončhanu nevēlas aicināt arī Šipuļinu, vairākus hokejistus un citus Krievijas līderus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

SOK uz Phjončhanu nevēlas aicināt arī Šipuļinu, vairākus hokejistus un citus Krievijas līderus
Antons Šipuļins
Foto: EPA/Scanpix

Krievijas Olimpiskās komitejas pirmais viceprezidents Staņislavs Pozdņakovs medijiem atklājis, ka Phjončhanas olimpiskajās spēlēs varētu nestartēt ne tikai šorttrekists Viktors Ans, bet arī slēpotājs Sergejs Ustjugovs un biatlonists Antons Šipuļins.

"Vakardien notika sarunas starp mūsu darba grupu un kolēģiem no Starptautiskās olimpiskās komitejas. Protams, sarunu galvenā tēma bija saraksts ar Krievijas sportistiem, kuri tiks uzaicināti piedalīties Phjončahanas olimpiskajās spēlēs," stāstīja Staņislavs Pozdņakovs. "No sākta gala esam pastāvējuši par tīro sportistu tiesībām startēt olimpiskajās spēlēs. Diemžēl sarakstā, kas tika nolikts mūsu priekšā, nebija vairāku Krievijas vadošo sportistu."

"Piemēram, Viktors Ans, Antons Šipuļins un Sergejs Ustjugovs, kuru vārdi netika saistīti ar Osvalda izmeklēšanas komisiju, kuriem nekad nav bijušas problēmas ar dopingu, un visas karjeras laikā veiktās analīzes liecina, ka viņi ir tīri sportisti. Tomēr viņu vārdi olimpisko spēļu potenciālo dalībnieku sarakstā nav atrodami."

"Šodien SOK nosūtīsim oficiālu vēstuli un pieprasīsim, lai tiktu nosaukti konkrēti iemesli, kuru dēļ vairāku sporta veidu līderi ir izslēgti no potenciālo dalībnieku saraksta. Viņiem ir tiesības uzaicināt vai neaicināt sportistus, taču sportistiem ir tiesības saņemt paskaidrojumus par pieņemtajiem lēmumiem," pauda Pozdņakovs.

"Bija ilgas pārrunas arī par tehniskajiem un organizatoriskajiem jautājumiem, bet šobrīd rindas kārtībā pirmais ir jautājums par mūsu komandas sastāvu. Gribētu uzsvērt, ka visa informācija šobrīd ir ar pagaidu raksturu. Runāsim ar federācijām un turpināsim dialogu ar SOK, un galīgie lēmumi tiks pieņemti tikai pēc tam."

Naturalizētais Ans Sočos izcīnīja trīs zeltus un vienu bronzu. Ar astoņām medaļām viņš ir visu laiku titulētākais šorttrekists. Ustjugovs pagājušajā gadā notikušajā pasaules čempionātā slēpošanā izcīnīja divus zeltus un trīs sudrabus, bet Sočos viņš piedalījās tikai sprintā, ierindojoties piektajā vietā. Savukārt Šipuļins pirms četriem gadiem kļuva par olimpisko čempionu stafetē, kamēr sprintā un jauktajā stafetē viņš ierindojās ceturtajā vietā.

Vēlāk kļuva zināms, ka bez uzaicinājuma uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm palikuši vēl divi Krievijas biatlonisti, kuri startēja arī Sočos - Jevgeņijs Graņičevs un Aleksejs Volkovs.

Atteikumus saņēmuši arī citu sporta veidu līderi, piemēram, ātrslidotāji Deniss Juskovs un Pāvels Kuļižņikovs. "Vīriešu komandā noraidīti 90% no pieteikumiem, ielūgumus nesaņems arī vairāki līderi. Sieviešu komandā atteikts 80% pieteikumu," stāstīja Ātrslidošanas savienības vadītājs Aleksejs Kravcovs.

Uz Phjončhanu nevarēs braukt arī vairāki daiļslidotāji. Atteikumu saņēmusi Ksenija Stolbova, kura slido duetā ar Fjodoru Kļimovu, un Ivans Bukins, kurš slido kopā ar Aleksandru Stepanovu. "Nepamatotie un absurdie lēmumi atkal nodemonstrē SOK nespēju ieturēt vienu līniju un atklāti pārkāpj visas normas, olimpiskos ideālus un godīgas spēles principus," teikts Daiļslidošanas federācijas paziņojumā.

Krievijas medijos pieejamā neoficiālā informācija liecina, ka Phjončhanas olimpiskās spēles ies secen arī hokejistiem Sergejam Plotņikovam, Antonam Belovam, Valērijam Ņičuškinam un Mihailam Naumenkovam. Pirmie divi pārstāv Sanktpēterburgas SKA, bet pēdējie divi ikdienā spēlē Maskavas CSKA. Tikmēr vairāki hokejisti, kuri startēja Sočos, piemēram, Iļja Kovaļčuks un Pāvels Dacjuks saņēmuši atļauju doties uz Dienvidkoreju.

Uz olimpiskajām spēlēm nevarēs braukt arī kamaniņu braucējas Tatjana Ivanova un Viktorija Demčenko. "Strādājam kopā ar Krievijas Olimpisko komiteju un juristiem. Tāpat mums nav saraksta ar treneriem, kuri drīkst vai nedrīkst braukt līdzi, bet līdz olimpiskajām spēlēm nav daudz laika. Nav arī paskaidrots, kāpēc viens sportists drīkst braukt, bet cits – nedrīkst," teica Kamaniņu federācijas izpilddirektors Staņislavs Tjurins.

"Ivanova – sieviešu izlases līdere, kura pirms olimpiskajām spēlēm uzvarēja Sočos, kura ir potenciālā medaļniece. Negribas domāt, ka tas ir mēģinājums tīšām ietekmēt Krieviju, ka tā būtu vēršanās pret Krievijas sportistiem. Uzskatu, ka par pieņemtajiem lēmumiem nav vienprātības starp SOK un starptautiskajām federācijām," pauda Tjurins.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru
Заявление Федерации фигурного катания на...
https://www.championat.com/hockey/a...
https://www.championat.com/olympicw...

  +4 [+] [-]

, 2018-01-23 15:00, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Salīdzini, kādi panākumi ir Nikitinai un kādi Zirnei!
Es biju domājis, ka Zirne ir skaistāka.
Par krievietes panākumiem neko nezinu.

  +5 [+] [-]

, 2018-01-23 15:03, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Lielākā daļa komentāru pie rakstiem par Krievijas dopinga skandālu ir ļoti aizvainojoši . Man godīgi ir kauns kaut ko tādu lasīt
Tomēr tas ir tikai mans viedoklis ,pilnīgi iespejams ka kļūdos
Tu kļūdies

  -1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:04, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu kļūdies
Varētu pasakaidrot kāpēc ?

  +7 [+] [-]

, 2018-01-23 15:08, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Varētu pasakaidrot kāpēc ?
Tāpēc, ka šeit, lielākoties, uzturas labi audzināti cilvēki, kuri izsakās korekti...nevis tā kā patiesībā vajadzētu izteikties par šo valsts mēroga dopingošanu, lai tik izceltu PSRS pārākumu.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-23 15:09, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es biju domājis, ka Zirne ir skaistāka.
Par krievietes panākumiem neko nezinu.
Nikitina ir divkārtēja Eiropas čempione, medaļniece PČ, vairāku pasaules kausa posmu uzvarētāja un medaļniece (pat neskaitot atņemto medaļu OS). Priedulēnai un Zirnei ir ļoti tālu no šādiem panākumiem
Skaistuma ziņā negribu salīdzināt. Katra ir skaista savā veidā. Bet latvietes tomēr grūti ieskaitīt sportistu kategorijā, jo ir pārāk maigas un trauslas

  -3 [+] [-]

, 2018-01-23 15:13, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tāpēc, ka šeit, lielākoties, uzturas labi audzināti cilvēki, kuri izsakās korekti...nevis tā kā patiesībā vajadzētu izteikties par šo valsts mēroga dopingošanu, lai tik izceltu PSRS pārākumu.
Tad man ar Jums ir dažādas izpratnes par korektumu .Es nesaku ka mana vai Jūsu izpratne ir labāka

  +7 [+] [-]

, 2018-01-23 15:15, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Varētu pasakaidrot kāpēc ?
Krievi n-to gadsimtu garumā visu ir izdarījuši, lai latviešu lielākā daļa pret viņiem tā attiektos.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:15, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nikitina ir divkārtēja Eiropas čempione, medaļniece PČ, vairāku pasaules kausa posmu uzvarētāja un medaļniece (pat neskaitot atņemto medaļu OS). Priedulēnai un Zirnei ir ļoti tālu no šādiem panākumiem
Skaistuma ziņā negribu salīdzināt. Katra ir skaista savā veidā. Bet latvietes tomēr grūti ieskaitīt sportistu kategorijā, jo ir pārāk maigas un trauslas
Pieļauju, ja Zirne sportā ieliktu daudz vairāk darba, tad medaļas neizpaliktu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:20, pirms 7 gadiem
Ne pa tēmu, bet kāds kādreiz ir rakstījis hokeja federācijai ēpastu?
Man viņi jau 2 ned neatbild. Jautāju viņiem vai nav atcelta tā spēle ar Kanādu pirms pč.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-23 15:27, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievi n-to gadsimtu garumā visu ir izdarījuši, lai latviešu lielākā daļa pret viņiem tā attiektos.
Tas ka šis attieksmes stils ir pieņemts lielākajā daļā konkrētas sabiedrības ,nepadara to par korektu .Tas tikai liecina par to ka tas ir vispieņemamākais viņiem šajā brīdī

  -4 [+] [-]

, 2018-01-23 15:33, pirms 7 gadiem
pašlaik SOK šauj paši sevi kāja , jo šiem trim nav bijušas problēmas ar dopingu. Tā izvērtēšana kurš var braukt uz OS, kurš nevar braukt ir neizprotama.

  +6 [+] [-]

, 2018-01-23 15:34, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tas ka šis attieksmes stils ir pieņemts lielākajā daļā konkrētas sabiedrības ,nepadara to par korektu .Tas tikai liecina par to ka tas ir vispieņemamākais viņiem šajā brīdī
Tas viss ko Tu te filozofē ir tikai un vienīgi lirika, bet skarbai PSRS laiku realitātei ir vel ļoti daudz reālu liecinieku.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:36, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: pašlaik SOK šauj paši sevi kāja , jo šiem trim nav bijušas problēmas ar dopingu. Tā izvērtēšana kurš var braukt uz OS, kurš nevar braukt ir neizprotama.
pašlaik mēs zinam tik krievu viedokli...
jo viss ņemts no krievu preses, ko viņi pasniedz krievu sabiedrībai...
otra IOC viedokļa vai skaidrojuma šeit nav!
jeb domā IOC pēc purniem skatās, tas patīk lai startē. tas nē - nestartē

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:38, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: pašlaik mēs zinam tik krievu viedokli...
jo viss ņemts no krievu preses, ko viņi pasniedz krievu sabiedrībai...
otra IOC viedokļa šeit nav!
tas saraksts ir pieējams kurus sportistus krievi gribēja sūtīt uz OS?

  +4 [+] [-]

, 2018-01-23 15:39, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tas ka šis attieksmes stils ir pieņemts lielākajā daļā konkrētas sabiedrības ,nepadara to par korektu .Tas tikai liecina par to ka tas ir vispieņemamākais viņiem šajā brīdī
Rupjais izteiksmes stils raksturīgs tieši krievu dopingotāju aizstāvjiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:39, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tas ka šis attieksmes stils ir pieņemts lielākajā daļā konkrētas sabiedrības ,nepadara to par korektu .Tas tikai liecina par to ka tas ir vispieņemamākais viņiem šajā brīdī
2.lapā es KONKRĒTI uzskaitīju- kāpēc tāda situation. Tagad iestājas tikai sekas. Vainu meklē ieganstos,iemeslos,cēloņos,tendencēs un likumsakarībās, filozofa k-gs

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:40, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tas saraksts ir pieējams kurus sportistus krievi gribēja sūtīt uz OS?
krievi viņu kur publicēja? es nezinu...

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:42, pirms 7 gadiem
МОК не допустил на Олимпиаду биатлонистов Алексея Волкова и Евгения Гараничева, а также саночницу Викторию Демченко.

Телеканал Дождь

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:42, pirms 7 gadiem
sport-express.ru vislaik ievieto da;z;adus sarakstus, bet tā ir viņu problēma

  +5 [+] [-]

, 2018-01-23 15:44, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Cerams, ka Kreipis nekomentēs biatlonu...nevēlos katru reportāžu dzirdēt, kā šis ņaudēs, ka Šipuļins nestartē
Kurš normāls sporta līdzjutējs klausās to Kreipāna kunga murgus? Es jau sen kā to nedaru... vemt gribās, katrā otrajā teikumā kļūdas, sportistus neatpazīst, visu laiku izsaka DEBĪLAS prognozes par rezultātu, un jau pēc pāris minūtēm ar milzīgu aplauzienu jau muld ko citu Kļūda kļūdas galā, un bāzas iekšā visur kur var. P.S. Upenieks nav labāks, kā slēpoja, tā komentē...

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:44, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne pa tēmu, bet kāds kādreiz ir rakstījis hokeja federācijai ēpastu?
Man viņi jau 2 ned neatbild. Jautāju viņiem vai nav atcelta tā spēle ar Kanādu pirms pč.
vienkāršāk būs, ja nepažēlosi 1 EUR un to pajautāsi "Vienos Vārtos" Matulim.

LHF oficiālajā lapā https://lhf.lv/lv/latvijas_izlasu_s... vairs tās 1. maijā plānotās pārbaudes spēles pret Kanādu nav... tāpat kā 31.03 un 1.04 plānotajās spēles pret Krieviju ( Latvijas izlase ar Kanādu spēlēs arī pirms... )

  -3 [+] [-]

, 2018-01-23 15:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ko Tu te filozofē ir tikai un vienīgi lirika, bet skarbai PSRS laiku realitātei ir vel ļoti daudz reālu liecinieku.
Tā nav lirika. Vienkārši atbildot ar naidu un agresiju pret naidu un agresiju . Tas ne risina problēmu tas tikai veicina negatīvas emocijas un ļaunumu .Es personīgi esmu pret to jo man tas traucē skaidri domāt
Bet tas viss ir tikai mans viedoklis

  -2 [+] [-]

, 2018-01-23 15:48, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Rupjais izteiksmes stils raksturīgs tieši krievu dopingotāju aizstāvjiem.
Tāpēc varbūt nebūtu labi to pārņemt

  +4 [+] [-]

, 2018-01-23 15:49, pirms 7 gadiem
copmanis rakstīja: Kurš normāls sporta līdzjutējs klausās to Kreipāna kunga murgus?
PK jau neskatos LTV7, tik piespiedu kartā, ja nav pa Eurosport biatlona.
Bet nu OS gribas dzirdēt savus komentātājus, kas sniedz info par notiekošo mūsu nometnē u.t.t....nevis vispārīgi eurosport ko dod.

     [+] [-]

, 2018-01-23 15:53, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pieļauju, ja Zirne sportā ieliktu daudz vairāk darba, tad medaļas neizpaliktu.
Es, no šī saprotu, ka viņa neieliek 100% darba, ko varētu. Tad jau sportistam, kura ne jau nu lētā sporta veida, finansēšanā piedalās valsts būtu jābeidz startēt vai jāpārdomā sava attieksme.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: pašlaik mēs zinam tik krievu viedokli...
otra IOC viedokļa vai skaidrojuma šeit nav!
Ja būtu tikai IOC viedoklis ,Jūs arī tikpat dedzīgi pieprasītu krievu viedokli ,kā tagad pieprasat IOC ?

  +3 [+] [-]

, 2018-01-23 15:54, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: PK jau neskatos LTV7, tik piespiedu kartā, ja nav pa Eurosport biatlona.
Bet nu OS gribas dzirdēt savus komentātājus, kas sniedz info par notiekošo mūsu nometnē u.t.t....nevis vispārīgi eurosport ko dod.
Vai Tu esi dzirdējis kaut reizi, ka Kreipāns iekomentētu kamdēļ teiksim Šemps nepiedalījās iedzīšanā, kamdēļ kāds nepiedalās sprintā, bet startē masiniekā? Viņam tač nekādas info, tagad pat teica - skatīsimies vai 20 numurs būs startā, nav! A kamdēļ nav nezin...
Man ar patīk klausīties latviešu kometētājus, bet nu piedod atvaino Kreipāns, Rīmenis, Auziņš.... tur labāk nošauties es vienreiz saskaitīju pa biatlona pārraidi 38 kļūdas Kreipānam!!! Rīmenis vispār iespārda... UN JAU UZ ZAĻĀ, NĀK KLĀT, UZ SARKANĀ.... joptvai kas par komentāriem it kā skatītājs neskatās un neredz ka uz zaļā

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:55, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja būtu tikai IOC viedoklis ,Jūs arī tikpat dedzīgi pieprasītu krievu viedokli ,kā tagad pieprasat IOC ?
Kur es ko pieprasu? vēl pie tam dedzīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-01-23 15:58, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tāpēc varbūt nebūtu labi to pārņemt
Kurš tad pārņem?
Pārlasīju komentārus, un nekādas rupjības neredzu, izņemot šo- "Domaju ka Antonam pohuj uz šitiem gejspelēm"

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:00, pirms 7 gadiem
Hmēēēēē ēēē e es esmu aita! Kas esi Tu?

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:01, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Kurš tad pārņem?
Pārlasīju komentārus, un nekādas rupjības neredzu, izņemot šo- "Domaju ka Antonam pohuj uz šitiem gejspelēm"
Cūkas aste, vai zirga aste?

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:02, pirms 7 gadiem
copmanis rakstīja: Vai Tu esi dzirdējis kaut reizi, ka Kreipāns iekomentētu kamdēļ teiksim Šemps nepiedalījās iedzīšanā, kamdēļ kāds nepiedalās sprintā, bet startē masiniekā? Viņam tač nekādas info, tagad pat teica - skatīsimies vai 20 numurs būs startā, nav! A kamdēļ nav nezin...
Man ar patīk klausīties latviešu kometētājus, bet nu piedod atvaino Kreipāns, Rīmenis, Auziņš.... tur labāk nošauties es vienreiz saskaitīju pa biatlona pārraidi 38 kļūdas Kreipānam!!! Rīmenis vispār iespārda... UN JAU UZ ZAĻĀ, NĀK KLĀT, UZ SARKANĀ.... joptvai kas par komentāriem it kā skatītājs neskatās un neredz ka uz zaļā
Ko copē? Bļitko ar?

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:03, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: vienkāršāk būs, ja nepažēlosi 1 EUR un to pajautāsi "Vienos Vārtos" Matulim.

LHF oficiālajā lapā https://lhf.lv/lv/latvijas_izlasu_s... vairs tās 1. maijā plānotās pārbaudes spēles pret Kanādu nav... tāpat kā 31.03 un 1.04 plānotajās spēles pret Krieviju ( Latvijas izlase ar Kanādu spēlēs arī pirms... )
Jā, kalendāru skatījos jau arī iepriekš.
Žēl, ja spēle tomēr būs atcelta. Sastāvs Kanādai jau būtu bijis iespaidīgs.

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:03, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne pa tēmu, bet kāds kādreiz ir rakstījis hokeja federācijai ēpastu?
Man viņi jau 2 ned neatbild. Jautāju viņiem vai nav atcelta tā spēle ar Kanādu pirms pč.
Tev nav pilns rublis, hmēēē!

     [+] [-]

, 2018-01-23 16:04, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, kalendāru skatījos jau arī iepriekš.
Žēl, ja spēle tomēr būs atcelta. Sastāvs Kanādai jau būtu bijis iespaidīgs.
Aloša kas tā par meiču tev avatarā?