Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Triumfē Austrija, mūsējie ar lielisku šaušanu - 16.

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Triumfē Austrija, mūsējie ar lielisku šaušanu - 16.
Austrijas izlases uzvarētāju četrinieks
Foto: AP

Šodien Hohfilcenē Pasaules kausa izcīņā biatlonā 3. posmā norisinājās 4x7.5 kilometru stafete vīriešiem. Negaidīti pārliecinošu uzvaru izcīnīja mājiniece Austrija, kurai tas bija pirmais triumfs stafetē pēdējo septiņu gadu laikā. Latvijas izlase apbrīnojami precīzi šāva un beigās ieņēma 16. vietu.

Atgādinām, ka sezonas pirmajā stafetē Latvijas izlase ieņēma 20. vietu 23 komandu konkurencē. Šodien kopumā piedalījās 24 izlases - klāt nāca Japāna un Dienvidkoreja, bet uz starta neizgāja pirms tam protokolā ierakstītā Polija.

1. posms: vadībā Čehija, Uss iegāž Norvēģiju, Latvija turās

Pirmo šaušanu praktiski visi sportisti veica salīdzinoši veiksmīgi, un atstatumi izveidojās tīri uz slēpošanas ātruma atšķirībām. Ilmārs Bricis aizklāja visus mērķus ar pieciem šāvieniem un bija otrā desmita vidū, no līdera zviedra Nilsona atpaliekot pusminūti. Otrajā šaušanā no favorītiem problēmas radās krievam Ivanam Čerezovam (trīs rezerves patronas, palēna šaušana) un norvēģim Aleksanderam Usam (jau pirmajā šaušanā aizkavējās, bet šoreiz tika arī pie soda apļa - atpalicība sasniedza jau pusotru minūti). Tikmēr vadībā izvirzījās vācietis Mihaels Rešs, bet aiz viņa 12 sekunžu intervālā arī čehs, slovēnis, ukrainis un austrietis. Bricis izmantoja vienu rezerves patronu un no Reša pēc otrās šaušanas atpalika gandrīz minūti. Veicot stafetes maiņu, pirmie bija čehi - Mihals Šlesingrs bija ticis garām Rešam. Čerezovs pievilka līdz 23 sekunžu atstatumam, bet Uss zaudēja līderim zaudēja tieši minūti vairāk nekā krievs. Bricis no Šlesingra atpalika minūti un 10 sekundes. Tikmēr sacensībās palika par vienu izlasi mazāk - pirmo posmu igauņi veica, bet stafetes otrais dalībnieks Rolands Lesings stafeti nepārņēma, un Igaunija izstājās. Palika 23 komandas.

2. posms: izveidojas vadošo sešinieks, Latvija otrā desmita beigās

Pirmo šaušanu no līderu grupas ātri un nevainojami veica austrietis Frīdrihs Pinters, izvirzoties vadībā. No Pintera 14-31 sekunžu attālumā bija seši konkurenti - vācietis Kristofs Stefans, čehs Romans Dostals, ukrainis Andrijs Derizemļa, francūzis Vinsents Defrāns, krievs Nikolajs Kruglovs un baltkrievs Jevgeņijs Abramenko. Mūsu Edgars Piksons izmantoja divas rezerves patronas un atkāpās uz 20. vietu 23 komandu konkurencē. Tiesa, 15. pozīcijā esošā Šveice bija tikai pusminūtes attālumā.

Otro šaušanu lieliski veica Defrāns, izvirzoties vadībā. Baltkrievija, Austrija, Vācija, Ukraina un Krievija nezaudēja vairāk par 34 sekundēm, bet čehus pievīla Dostals, kurš bija spiests veikt soda apli. Pie stafetes nomaiņas bija noformējies labāko sešinieks - simboliskā vadībā Vācija, bet aiz tās pusminūtes intervālā Francija, Austrija, Baltkrievija, Krievija un Ukraina. Mūsu Piksons otrajā šaušanā bija absolūti precīzs un pakāpās uz 19. pozīciju. Līdz stafetes nomaiņai Piksons palaida garām bulgāru (pie tam patālu) un stafeti Jānim Pleikšnim nodeva kā 20., apsteidzot Lielbritāniju, Dienvidkoreju un Serbiju.

3. posms: Austrija lielā atrāvienā!

Uz trešo šaušanu kā otrais ieradās austrietis Tobiass Eberhards - viņš labā ātrumā visu precīzi sašāva un devās trasē kā līderis. Līdz tam vadībā bija Vācija, tomēr Aleksanders Volfs divu rezerves patronu izmantošanas dēļ nedaudz palaida priekšā gan austrieti, gan arī francūzi Žanu Beatriksu. Šautuvē aizkavējās Baltkrievija, Ukraina un Krievija, no austrieša Ebrharda atpaliekot jau 33-40 sekundes. Pleikšnis pirmo šaušanu veica nevainojami, pievelkot klāt 19. vietā esošajai Bulgārijai.

Ātrais Eberhards līdz šaušanai pamatīgi palielināja savu pārsvaru un vēl jo vairāk - bija absolūti precīzs stāvus šaušanā. Tai pat laikā lēnākajiem konkurentiem šaušanā radās problēmas. Francūzis Beatrikss, ukrainis Romāns Prima un baltkrievs Aleksandrs Simans vēl kaut cik sekmīgi ar to tika galā (Eberhardam gan jau zaudēja 47 sekundes un vairāk), bet lielvalstu pārstāvji pavisam izgāzās - vācietim Volfam divi soda apļi, krievam Dmitrijam Jarošenko viens. Veicot pēdējo stafetes maiņu, Eberhards Austrijai pār tuvāko sekotāju Ukrainu bija radījis vairāk nekā minūtes pārsvaru! Trešā Francija, ceturtā Norvēģija (pēc Usa izgāšanās pievilka Halvards Hanevolds un Larss Bergers, kuram bija viens soda aplis, taču arī lielisks ātrums), piektā Baltkrievija, sestā Čehija (plus pusotra minūte). Krievija un Vācija vairs tikai 8. un 9. vietā, zaudējot Austrijai minūti un 43 sekundes.

Patiešām labu posmu līdz pat otrajai šaušanai veica Pleikšnis. Arī stāvus šaušanā viņš neizmantoja nevienu rezerves patronu. Lai gan pēc izslēpošanas no šautuves Latvija joprojām bija tikai 19. vietā (Bulgārija tika apsteigta), pavisam tuvu bija 17. un 18. pozīciju īpašnieces Somija un Kazahstāna. Diemžēl ceļš uz finišu Pleikšnim bija ļoti lēns - zaudēja 20 sekundes bulgāram, 15 sekundes kazaham un 45 sekundes somam. Stafete nodota 20. vietā. Trīs atpalicējas zaudēja Latvijai ļoti daudz, bet kaut kādas iespējas apsteigt Kazahstānu (25 sekundes) un Bulgāriju (20 sekundes) pēdējam mūsu dalībniekam Kristapam Lībietim bija.

4. posms: Zumans nosargā uzvaru Austrijai, Lībietis apsteidz četrus

Austrijai pēdējo posmu veica tās līderis Kristofs Zumans, līdz ar to bija pamatots domāt, ka austrieši savu būtisko pārsvaru nosargās. Zumans slēpoja pietiekami ātri un arī pirmo šaušanu veica perfekti. Aizsteidzoties notikumiem priekšā, arī stāvus šaušanu Zumans veica tikpat labi un, vēl atrodoties šautuvē, priekā māja ar roku līdzjutējiem, svinot uzvaru. Atlika vēl tikai aizslēpot līdz finišam. Par pārējām divām vietām uz goda pjedestāla pirms otrās šaušanas cīnījās vesels lērums komandu (Zviedrija, Francija, Ukraina, Vācija, Baltkrievija un Norvēģija). Sekmīgākie šāvēji bija Francijai (Simons Fursē), Vācijai (Mihaels Graiss) un Zviedrijai (Karls Johans Bergmans) - visu izšķīra ceļš uz finišu. Ātrais Bergmans atnesa otro vietu Zviedrijai, Fursē Francijai noturēja trešo vietu, bet Graiss un Vācija bija spiesti samierināties ar ceturto vietu.

Latvieši turpināja neticami labi šaut. Lībietis guļus šaušanā neizmantoja rezerves patronas un apsteidza bulgāru, kā arī līdz 10 sekunžu attālumam pietuvojās Somijai un Kazahstānai (arī Japāna un Slovēnija vairs nebija tālu). Arī stāvus šaušanā Lībietis bija absolūti precīzs, tas ļāva no 19. vietas pakāpties uzreiz uz 16. pozīciju, apsteidzot gan Japānu, gan Somiju, gan Kazahstānu. Lībietis ceļā uz finišu šo pozīciju droši nosargāja.

Topā bez lielvalstīm

Goda pjedestāls šodien pavisam neparasts - tajā nebija nevienas no trim biatlona lielvalstīm Vācijas, Krievijas un Norvēģijas. Austrija uzvarēja ar varenu pārsvaru (pēdējais triumfs - 2001. gadā), otrā Zviedrija, trešā Francija. Atkal bez medaļām palika Vācija (pirmajā stafetē devītā vieta, tagad ceturtā), bet pirmās stafetes uzvarētāja Krievija šoreiz piektā. Tāpat uz goda pjedestāla atkal nekāpa Norvēģija (septītie un ceturtie). Šķiet, stafetē spēku samēri mainījušies. Austrijai stafetēs otrā un pirmā vieta.

Latvijas izlase šodien vislabāk no visām dalībniecēm šāva - astoņās šaušanās izmantotas tikai trīs rezerves patronas. Lielākā daļa komandu (14 no 23) slēpoja vismaz vienu soda apli, bet tuvākā sekotāja Latvijai šaušanas ziņā bija uzvarētāja Austrija un trešās vietas ieguvēja Francija, kurām izmantotas pa piecām rezerves patronām. Diemžēl ātruma ziņā mūsējie joprojām ir nekonkurētspējīgi - lai arī par četrām vietām uzlabots pirmās stafetes rezultāts, ar tik lielisku šaušanu gribējās cerēt uz ko vairāk par 16. pozīciju.

Pasaules kausa izcīņa biatlonā, 3. posms (Hohfilcene, Austrija)

4x7.5km stafete vīriešiem

VietaIzlaseLaiks (s.a.+r.p.)
1.Austrija1:21:23.1 (0+5)
2.Zviedrija+1:11.2 (1+12)
3.Francija+1:16.3 (0+5)
4.Vācija+1:18.3 (2+9)
5.Krievija+1:35.7 (1+15)
6.Ukraina+1:35.7 (0+12)
7.Norvēģija+1:54.7 (2+14)
8.Baltkrievija+2:07.0 (0+8)
9.Čehija+2:46.3 (3+9)
10.Itālija+3:05.1 (0+12)
11.Slovākija+3:16.9 (0+10)
12.Šveice+3:18.3 (1+15)
13.Kanāda+3:22.2 (0+15)
14.ASV+4:44.7 (2+17)
15.Slovēnija+5:35.8 (5+15)
16.Latvija+5:56.7 (0+3)
17.Japāna+6:09.3 (1+11)
18.Somija+6:09.4 (2+13)
19.Kazahstāna+6:37.8 (1+13)
20.Bulgārija+8:19.5 (0+14)
21.Lielbritānija+12:42.7 (2+12)
22.Dienvidkoreja+19:24.6 (3+16)
23.Serbija+25:05.3 (10+20)

Igaunija nefinišēja (DNF), Polija neizgāja uz starta (DNS)

Latvijas sportistu laiki

SportistsLaiks (s.a.+r.p.)
Bricis21:55.3 (0+1)
Piksons22:11.2 (0+2)
Pleikšnis22:02.0 (0+0)
Lībietis21:10.7 (0+0)

     [+] [-]

, 2008-12-21 22:06, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Mēs arī biatlonā esam kko sanieguši pamatā uz to, ka citiem neveicas (mums paveicas)...
p.s. Mēs neesam un nekad nebūsim SPORTA lielvalsts... mums vnk trūkst cilvēku resursi...
Bet kā tad mūsu olimpiskā trijotne? Tā taču nebija uz neveiksmju pamata...?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-21 22:09, pirms 16 gadiem
Teacher's rakstīja: Bet kā tad mūsu olimpiskā trijotne? Tā taču nebija uz neveiksmju pamata...?
Tie ir sporta veidi, kuros mums ir tradīcijas+ilgs darbs+talants+veiksme...
manuprāt... mūsu olimpieši/medaļnieki... izņemot šķēpmetējus un Viktoru neko daudz bez veiksmes faktora nevar...
Vihrovs, Zeļonijs, pieccīņnieki...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-21 22:33, pirms 16 gadiem
grew gribeju tev rakstit bet pasteidzas teacher.
1.es nodarbojos ar to kas man izdodas un nedaru to ko nemaku.
2.smagi trenini? pastasti man dzejniek kura sporta veida ir viegli? ari dailslidosana un t.t. pareizi saki ,latvija nav pasaules limena trases,tapec,ka vinu nav. bet kapumi un kalni ir daudz.ari priekulos,madona... vajag TRENETIES AR VISU ATDEVI UN NOMEST TO AKSTU TRENERI. apala nulle. bricis,nakums,maluhins,upenieks rezultatus taisija ne jau pateicoties tai marionetei. ta akst saki ka nevar salidzinat ar hokeju? tad palaid vinus uz laukuma, tie jaunie biatlonisti izturetu 5 SEKUNDES!!!! SVIESTS. tu izlasi gramatu par sergi,kurs tur stasta,ka brivdienas un disko praktiski neredzeja. un ko vins sasniedza nopunkojusais grew? te skraida vasara pa klubiniem cesis katru sestdienu tavi ''ergli''. es tajas biatlona trases esmu bijis,irman pazinas,kastrene un ari brauc. so to es zinu. tiesi tu dzejniek sedi pie tv un dzejoar bulcinu un kolas pudeli rokas.esi bridis pa priekulu trasi,motokrosa dubliem? NĒ!!! tikai gudri d...s. ja tie mus ''perspektivie'' brauktu vairakas stundas sala un atkusni regulari,tad vini nebutu no 80.-100-tajam vietam. tičers pareizi saka ,ka faniem ir tiesibas prasit rezultatu. es saprotu vienreiz,divreiz var nepaveikties,bet mums sie rezultarti ir stabili ap simtu ,jau regulari ,tad naudu paliec majas un trenejies kaut -30 grados,bet lai butu rezultats. biatlonam latvija ir tomer vesture un sitie aksti ir tradiciju turpinataji? tas luk ir emocijasvismaz man. un ja bus rezultati tad es blausu un busu apmierinats. un tas ir labi ka tadi esam daudz kas izrada emocijas gan seit saita,gan trases un stadionos. ta luk dzejniek. sedi un filosofe talak. kaut kur varbut tev ir taisniba,bet mans vidoklis ir sads. tu varbut ieteiksi zelot vinus un mierinat gan jau bus puisisi rezultati? dari to,tev visas iespejas. lai tev veicas ākst!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-21 22:54, pirms 16 gadiem
es nevaru notureties par to mulki. es skatos raidijumu sargengelis un tur runa olegs sorokins(hokejists,jatu esi mulki to dzirdejis). seja retas.TAS IR SPORTISTSKAS TRENEJAS,ARI CITI HOKEJISTI. UN TU STULBENI SAKI ,KA NEVAROT SALIDZINAT AR BIATLONU. TEV SMADZENES IR? tie turisti viniem dvielus varetu pasniegt.grew man tevis zel,ja tu neesi neko sapratis. turies puika

     [+] [-]

, 2008-12-21 23:21, pirms 16 gadiem
Teacher's rakstīja: Autors jau visu pasaka! Labi šāvām, bet ierasti lēni slēpojām. Starp citu, mūsu labākais - Lībietis savā posmā bija 11. un tas, manuprāt, nav ne labi, ne slikti, ja ņem vērā, ka viņš šāva bez kļūdām.
kas tu aaksts esi? 4. posmaa iet katrai valstij labaakie!! paskaties labaak kursh vinjsh bija no pilniigi visiem !! :p

  -1 [+] [-]

, 2008-12-21 23:48, pirms 16 gadiem
Piekrītu grew. Vienīgi puls zem 40 sitieniem minūtē diez vai.(varbūt kļūdos).
Tam izcilajam mediķim (viedoklis),varu pateikt ka 200 sitieni minūtē (34 sitieni/10 sek) nav nekas pārdabisks pie milzīgas slodzes (180 ir ļoti normāls puls pie slodzes sporta skolā, pats tādu bieži esmu saskaitījis) un šeit nav jābūt vāverei.
Pa tēmu Lībietis šodien bija daudz maz o.k.
Pārējiem kautkas galīgi nav. Gaidīsim ātrumu. un jācenšans tādas kļūdas sagatavošanās procesā nepieļaut.

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk. Daudz maz līdzīgi Urbanovičam pieredzes ziņā varētu būt Bricis un Maļuhins, bet par to varbūt ir vērts domāt nākamajā olimpiskajā ciklā. Ja ir vēl kāds spējīgs treneris ar starptautisku pieredzi tad lai parāda kādus rezultātus.

Urbanovičs tomēr laikam ir Briča treneris ļoti ilgu laiku. (tie tomēr ir labākie rezultāti LV vēsturē)

     [+] [-]

, 2008-12-22 00:02, pirms 16 gadiem
[quote 2xbbl]

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk.

Domāju, ka vajag mēģināt kādu krievu. Viņiem treneru daudz, visiem izlasē vietas nepietiek. Visi bijušie biatlonistui vienkārši super - ņem, kuru gribi.

     [+] [-]

, 2008-12-22 00:11, pirms 16 gadiem
par medicinu nestridos. tad atstat vajag libieti un brici. parejiem kaut kas nav... un galvenais ,ka nebus!!! ir tikai regress,vjag tad labak kaut vai jauninos laist,tiem es piedosu kadu laiku. skaidrs ka japerk arzemnieku,par to naudu ko varetu ieekonomet uz turistu rekina.urbanovics ir izsmelis sevi un ...uz redzesanos. krievija,vacija,norvegija tik kompetenti ir ,nu nezinu...vismaz200 reizes vairak un ari ar madernakam metodem ,noteikti. kapec citos sporta veidos ir arzemju treneri? basketbols,hokejs...varbut trukst musu specialistu? pedejos gadus bricis loti daudz trenejas individuali,agrak vinu treneja sojuza laika vins braukaja uz zboriem krievija,un treneja krievi.tapec ari rezultati. brivaja latvija vnk nebija treneru,un urbanovics beidza sportot un luk treneris gatavs.talak jau tu zini 2xbbl. ak ta, tu saki gaidisim atrumu. atrums jau ir krieviem,norvegiem,vaciesiem,zviedriem un t.t. mums ir tikai lēnums un reizem paveicas sausana. no stabilitates ne vests. protams tas ir mans viedoklis,kuru varat nepienemt.

     [+] [-]

, 2008-12-22 00:23, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: Piekrītu grew. Vienīgi puls zem 40 sitieniem minūtē diez vai.(varbūt kļūdos).
Tam izcilajam mediķim (viedoklis),varu pateikt ka 200 sitieni minūtē (34 sitieni/10 sek) nav nekas pārdabisks pie milzīgas slodzes (180 ir ļoti normāls puls pie slodzes sporta skolā, pats tādu bieži esmu saskaitījis) un šeit nav jābūt vāverei.
Pa tēmu Lībietis šodien bija daudz maz o.k.
Pārējiem kautkas galīgi nav. Gaidīsim ātrumu. un jācenšans tādas kļūdas sagatavošanās procesā nepieļaut.

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk. Daudz maz līdzīgi Urbanovičam pieredzes ziņā varētu būt Bricis un Maļuhins, bet par to varbūt ir vērts domāt nākamajā olimpiskajā ciklā. Ja ir vēl kāds spējīgs treneris ar starptautisku pieredzi tad lai parāda kādus rezultātus.

Urbanovičs tomēr laikam ir Briča treneris ļoti ilgu laiku. (tie tomēr ir labākie rezultāti LV vēsturē)
Ja Tev ir 16... tad 200 varbuut vari izspiest... un vienalga tam neticu... palasi literatuuru, nevis spried peec saviem aptuvenajiem apreekjiniem... tu speej saskaitiit vairaak kaa triis sitienus sekundee??? Nu, tad jau buusi mums kaads ģēnijs vai kas, tāda pulsa laikaa Tu elpo kā negudrs un pat padomaat normaali nespeej, kur nu veel ko saskaitiit...
un 180 vai 200 ir LIELA atšķirība...

     [+] [-]

, 2008-12-22 00:28, pirms 16 gadiem
grey rakstīja: Nezinu kāpēc man tev tas būtu jāstāsta, bet maksimālais pulss katram individuālam sportistam konkrētā vecuma grupā ir dažāds. Kad sportists ir jauns (16-18g) tas ir tik augsts kā 210-230bpm un tad ar gadiem pamazām slīd uz leju. Maksimālo pulsu definē kā robežu, kuru sportists var sasniegt pie maksimālas intensitātes vai robežu, kuru sasniedzot sirds darbība vairs nav prognozējama. Ja sportistam ir regulāras slodzes 90%-100% max pulsa robežās (piemēram, sacensību grafiks), tad faktiski arī šī maksimālā robeža tiek trenēta (nekrīt tik strauji) un tāpēc arī 40 gadīgam sportistam var būt max pulss virs 190bpm. Tas, protams, ir zināmā mērā atkarīgs no disciplīnas, teiksim, sprinteriem vidēji max pulss būs augstāks nekā disciplīnās, kur intensitāte nav noteicošā. Biatlons un slēpošana ir īpaši ar to, ka reizē tiek nodarbinātas ļoti daudzas muskuļu grupas, pie kam intensitāte strauji mainās (kāpumi, nobraucieni, šautuves).

Bet tev jau laikam vieglāk otru nosaukt par "nejēgu", nekā kritiski paskatīties uz sevi un pameklēt pašam info?
pirmkaart... Muusu biatlonistiem nav ne 16, ne 18...
otrkaart... nezinu kur Tu rauj shaadus apsurdus skaitljus, kaa 230...?!
treshkaart... 100% noziimee naavi...

     [+] [-]

, 2008-12-22 01:37, pirms 16 gadiem
grey rakstīja: Ja skaties biatlonu, gan jau būsi pamanījis, ka visi tur ar tādiem interesantiem pulksteņiem brauc . Un ko domājies, - tie nevis rāda laiku līdz Panorāmai, bet rāda (un pieraksta) sportista pašreizējo pulsu, pie kam itin precīzi. Un ir vēl sporta laboratorijas, protams. Tā, ka ar pašam vairs nav jāskaita

100% nenozīmē nāvi, lai tev vienkāršāk to saprast, tas ir pulss, ko tu esi kādreiz sasniedzis pie maksimālas intensitātes.
Tu dikti gudri raksti no grāmatas, bet dzīvē ir drusku savādāk...
Maximumu cilvēkam nevar izmērīt... jeb pastāsti, kā to var izdarīt??? iedoshu piemēru... 100m... un pasaules rekordi šajā disciplīnā...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-22 02:17, pirms 16 gadiem
grey- saprotu Tavu sašutumu par tautas komentāriem, bet tāda ir dzīve un tavam pirmajam garajam vārstījumam nav pilnīgi nekāda objektīva pamata.
Katrs pats bērnībā izvēlas, ko viņš grib darīt dzīvē, tapēc tagad aizstāvēt sportistus, jo redz viņiem jāslēpo 15 grādu salā? Lattelekom meistari piemēram kabeļus labo sniegavētru laikā- vai tas ir vieglāk?
PS. Es piemēram esmu arhitekts un par savu darbu atbildu- ja kādam mājai izkritīs logs, tad uz manis ries 10x stiprāk nekā esporta komentētāji par biatlona situāciju. Ja es nenodarbojos ar biatlonu, tas nenozīmē, ka es nevaru paust sašutumu par situāciju, jo galu galā viņi tiek finansēti arī no manas nodokļos samaksātās naudas.
PPS. Katram par savu darbu jāatbild. Biatlonisti un apkārtesošais personāls to nespēj. Punkts.
PPPS. Vai man nav taisnība?

     [+] [-]

, 2008-12-22 02:46, pirms 16 gadiem
grey rakstīja: Jebkurš nopietns sportists zina savu maksimālo pulsu, pie tam diezgan precīzi. Un ne jau tikai maksimālo, bet zina arī savus anaerobos un aerobos sliekšņus ļoti precīzi. Izejot no maksimālā pulsa parasti tiek dozētas slodzes treniņiem konkrētās intensitātes zonās. Paskaties, es tev aizsūtīju vēstulē linkus, kurus pats, acīmredzot, esi par slinku meklēt.

Redziet kā (bēdīgi) sanāk. Cilvēks nekad mūžā nav redzējis pulsometru, bet tas netraucē viņam strīdēties, mētāties ar apgalvojumiem un asi kritizēt sportistus. Ko tādi vispār zina par izlasi, treneru darbu, metodiku?

To, ka rezultāti nav spoži, redzam mēs visi, bet neaizmirsīsim, ka īsts sporta līdzjutējs nepieprasa medaļas vai rezultātus, bet jūt līdzi!
Jā...
Ziņa nr viens... LV biatlonisti nespēj kvalificēties iedzīšanas sacensībām...
LV biatlonisti izvēlas nepareizās slēpes...
Viss sagriezās pret LV biatlonistiem...
utt...
mazaak runa par pulsu, bet par rezultātu, jo cilvēks ir un paliek cilvēks... Latvietis, krievs vai korejietis...
un, ja LV sportistus sāk apsteigt sportisti, kas sniegu savā dzimtenē nekad neredz un viņa ādas krāsa nav balta... tad noteikti skats pulsometrā līdzēs... kur lai tos dabūn??? un skatīsimies cik mūsu pulsinjsh buus redzot finisheejot muusu labaako sportistu 79vietaa...

     [+] [-]

, 2008-12-22 02:50, pirms 16 gadiem
Paldies par info, bet es to visu jau zinu...
kur Tu rauj tos pulsus sportistiem pāri 200 tā arī nesaprotu...
jeb matemātika klibo... ???

  +1 [+] [-]

, 2008-12-22 03:09, pirms 16 gadiem
grey rakstīja: http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
Saucās- ''lasīt starp rindām''?
Ko Jūs par tiem pulsiem tā cepjaties?

     [+] [-]

, 2008-12-22 03:12, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Saucās- ''lasīt starp rindām''?
Ko Jūs par tiem pulsiem tā cepjaties?
izlasi grey pirmo raxtu, kurā ir 23,54% taisnības...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-22 03:16, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: izlasi grey pirmo raxtu, kurā ir 23,54% taisnības...
Sen jau esmu izlasījis! Es dotu 12,83%

     [+] [-]

, 2008-12-22 03:19, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Sen jau esmu izlasījis! Es dotu 12,83%
par to arī cepam...
bet nu jau pietiks...
te ir sportu skolu audzēkņi, kas sev 10sek laikā ar roku spēj saskaitīt pulsu 34x... es teiktu, iespaidīgi... bet ar to arī sportiskie sasniegumi izbeidzas...

     [+] [-]

, 2008-12-22 04:15, pirms 16 gadiem
Viss jau būtu pareizi, ja Tu būtu pareizi nodefinējis patērētāju/''cietēju''.
VISA sporta VIENĪGAIS patērētājs ir tieši līdzjutējs, jo tieši viņu dēļ ar sportu iespējams pelnīt, nodrošināt translācijas utt. Ja nebūtu līdzjutēju, tad tāds sports vispār pastāvētu tikai kā sētas vaļasprieks, tapēc tieši līdzjutējs ir tiesīgs prasīt rezultātu. Tevis minētajā piemērā par mājām šie Tevis minētie bērni sporta gadījumā vispār nepastāv, darba devēji ir sporta organizācijas un ''cietušie'' ir tieši līdzjutēji.

     [+] [-]

, 2008-12-22 05:00, pirms 16 gadiem
Varbūt kāds pateiks ka nostartēja mūsu sieviešu izlase?

     [+] [-]

, 2008-12-22 08:36, pirms 16 gadiem
labrit grey-sanitār.ta tu ari neko neesi sapratis. žēl. to arhitektu kas slikti ieprojektejis logu vienreiz,otreiz...treso reizi neviens neaicinas projektet, un algu apgriezis un vares iet gravi rakt. tiesi ka biatlona- regulari nav rezultatu,tatad brauc rajonu cempionatos un bus veseliba un zelta medalas. GALVENAIS PULSS BUS OK!!! TEV SANITAR PIESTAVETU PILES IZNESAT SLIMNICA. vispar vai tik tu neesi papiņš kadam no musu ''ergļiem''? ka ta cepies? man patik tavs salidzinajums ka hokejs nestav blakus treninu zina ar biatlonu. iedomajaties karlis skrastins un musu jaunie IZLASES biatlonisti... izguli dzerumu sanitār. tiesi valsts iegulda un investe naudu no budzeta sporta bazes un sporta attistiba,cik var atlauties,ta teikt ari lidz ar to veseliba. bet sie pasi biatlonisti sanem no valsts ALGU. un tur ir tavi un mani nodokli,un rezultatu es neprasu par nodokliem,bet gan no sportiska principa. nav rezultata (ja tas notik regulari),tad skatitajs ,lai kads fans butu,tomer grib parmainas. ta notiek sporta visa pasaule. ta luk sanitar. lai tev veicas.

     [+] [-]

, 2008-12-22 22:42, pirms 16 gadiem
* grei ir labs komentārs un viņš nenoliedz, ka ir viens no tiem miljoniem kas redz, ka balts ir balts un nav melns un tās ir viņa tiesības - ēst čipšus, piedzert alu un nolamāt kādu, kas nepatīk un slavēt, kas patīk
* varētu būt, ka Latvijā ir pāris cilvēki kas redz kāpēc biatlonā ir slikti vai labi
* labi, ja ir viens, kas zina kā panākt, ka atkal būsim spicē
* fantastika, ka atrastos kāds, kas to spētu izdarīt
Vai nepiekrītiet?

     [+] [-]

, 2008-12-22 23:06, pirms 16 gadiem
Es piekrītu, ka Grejam ir taisnība, taču tā ir slikta taisnība. Es gribu citu, labāku. Tādu, kur mūsējie uzvar!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-01 11:56, pirms 16 gadiem
ja sleposana nu gan lena paskataties uz visam citam komandam

     [+] [-]

, 2009-01-01 11:57, pirms 16 gadiem
15. Slovēnija +5:35.8 (5+15)
16. Latvija +5:56.7 (0+3)
paskataties uz sloveniju soda punktos un mus

     [+] [-]

, 2009-01-06 21:03, pirms 16 gadiem
Varēja tikt vizmaz pieciniekā bet nee

     [+] [-]

, 2009-01-07 17:36, pirms 16 gadiem
Igaunija nefinišēja (DNF), Polija neizgāja uz starta (DNS)mums nepaveicas