Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Čudovs uzvar, Lībietim – 47. vieta

Jānis Pārums

Čudovs uzvar, Lībietim – 47. vieta
Kristaps Lībietis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Hohfilcenē (Austrija) ar 20 kilometru distanci sākās pasaules kausa izcīņas biatlonā 3. posms. Uzvaru izcīnīja krievs Maksims Čudovs, bet no latviešiem, nestartējot Ilmāram Bricim, labākais bija Kristaps Lībietis, kurš ieņēma 47. vietu.

Pēc pirmās šautuves Čudovs bija piektajā vietā, no līdera austrieša Kristofa Zumana atpaliekot 7.5 sekundes. Otrajā šautuvē krievu biatlonists pieļāva vienu kļūdu, atkrītot uz 12. pozīciju, bet pēdējās divās šautuvēs sašāva ideāli, kas ļāva gūt pārliecinošu uzvaru. Tiesa, ja pēdējā šautuvē divreiz nekļūdītos Zumans, tieši viņš kļūtu par uzvarētāju.

Pamatīgu neveiksmi pēdējā ugunslīnijā piedzīvoja zviedrs Matiass Nilsons, kurš līdz tam bija šāvis precīzi, bet no pēdējiem pieciem mērķiem spēja sašaut tikai vienu. Simtprocentīga precizitāte Nilsonam būtu devusi augsto otro vietu, bet tagad - tikai 49...

Tuvāko sekotāju, savu tautieti Ivanu Čerezovu, kurš šautuvē kļūdījās divreiz, Čudovs apsteidza par 47.6 sekundēm. Trešo vietu ieņēma zviedrs Bjerns Ferijs, atpaliekot no uzvarētāja 48.5 sekundes.

No Latvijas biatlonistiem vislabāk veicās Kristapam Lībietim, kuram šodien vārda diena. Viņš ugunslīnijā kļūdījās tikai vienu reizi, taču solis distancē nebija tik raits, lai tiktu augstāk par dalītu 47. vietu. Tiesa, pārējie divi Latvijas pārstāvji – Jānis Bērziņš un Jānis Pleikšnis – nostartēja krietni sliktāk, pat varētu teikt - diezgan katastrofāli.

Bērziņš pieļāva četras kļūdas, turklāt distancē bija viens no lēnākajiem dalībniekiem (šaušanā uzrādīja piekto ātrāko laiku), ieņemot tikai 109. vietu, bet Pleikšnis ar piecām kļūdām – pozīciju zemāk.

PK 3. posms biatlonā. Hohfilcene. 20km

VietaBiatlonistsValstsLaiksKļūdas
1.Maksims ČudovsKrievija56:00.30+1+0+0=1
2.Ivans ČerezovsKrievija+ 47.60+0+2+0=2
3.Bjerns FerijsZviedrija+ 48.50+0+1+0=1
4.Mihaels GreissVācija+ 54.40+1+0+0=1
5.Romāns PrimaUkraina+ 1:08.01+0+0+0=1
6.Kristofs ZumansAustrija+ 1:10.80+0+0+2=2
7.Daniels MesotišsAustrija+ 1:24.41+0+0+0=1
8.Karls Johans BergmansZviedrija+ 1:51.90+1+0+1=2
9.Kristians de LorenciItālija+ 1:52.10+1+1+0=2
10.Oleksandrs BilaņenkoUkraina+ 1:56.90+0+0+0=0
............
47.Kristaps LībietisLatvija+ 4:33.20+1+0+0=1
109.Jānis BērziņšLatvija+ 11:13.51+2+1+0=4
110.Jānis PleikšnisLatvija11:25.82+0+2+1=5

Startēja 124 dalībnieki.

Izmantotie resursi:
biathlonworld.com

1 2 3 81 komentārs

  +8 [+] [-]

, 2008-12-18 13:39, pirms 16 gadiem
Apsveicu

  +5 [+] [-]

, 2008-12-18 13:39, pirms 16 gadiem
libietis sogad daudzmaz priece, salidzinajuma ar pagajuso gadu rezultati ir uzlabojusies, bet parejie... vienkarsi nozelojami!

 +17 [+] [-]

, 2008-12-18 13:39, pirms 16 gadiem
redzot ka 47 domaju ka nogazis visus 20 merkjus, ne tomer viens palicis, pielicis sleposana laikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-12-18 13:40, pirms 16 gadiem
Bērsinsh super1tu mans faworīts no..ceru ka atnāks Maļuhins un tevi un tavu papiņju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-18 13:42, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Bērsinsh super1tu mans faworīts no..ceru ka atnāks Maļuhins un tevi un tavu papiņju...
pilnibaa piekritu jasak ar papinja nomesanu

 +11 [+] [-]

, 2008-12-18 13:42, pirms 16 gadiem
Nu tas ir vnk kauns, labi Lībietis šoreiz ir top 50 kas tomēr nav slikts rezultāts, taču par ko domā Bērziņš?Vai Maļuhins tagad nenobrauktu par kādu minūti ātrāk kā viņš?Aizstāvji tagad oponēs, ka vismaz kaut ko dara, ziniet par valsts naudu es domāju ka katrs no mums labprāt pabraukātu uz pasaules kausa kosmiem, nē?Tādā ātrumā slēpojot jau var arī paspēt izbaudīt dabu, laba atpūta tā teikt

  -1 [+] [-]

, 2008-12-18 13:43, pirms 16 gadiem
KĀ TAS IESPĒJAMS? Varbūt Bērziņam temperatūra vai kas?

  +2 [+] [-]

, 2008-12-18 13:43, pirms 16 gadiem
jo taalaak, jo trakaak...

 +33 [+] [-]

, 2008-12-18 13:43, pirms 16 gadiem
JiSkx rakstīja: KĀ TAS IESPĒJAMS? Varbūt Bērziņam temperatūra vai kas?
tempretura jau treso gadu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-18 13:44, pirms 16 gadiem
pat zūd interese par biatlonu šogad!
Vienīgais jāturpina sekot līdzi kā veiksies norvēģu, vāciešu un krievu cīņas!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-18 13:45, pirms 16 gadiem
viņa papiņš ir federācijas prezidents

 +11 [+] [-]

, 2008-12-18 13:46, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Man jautājums: Kas ir viņa papiņš? Tie Bērziņi jau LV ir līdz riebumam daudz.
Latvijas biatlona federacijas vecis... zel ka man tevs nav, ari varetu piedalities PK posmos, tas nekas ka esmu akls un ar 1 kaju

  +2 [+] [-]

, 2008-12-18 13:47, pirms 16 gadiem
fake/ironija rakstīja: tempretura jau treso gadu?
Man temperatuura, jau 19. gadu no vietas , tikkai jautaajums, vai paaugstinaata? vai normaala (36.6)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-12-18 13:48, pirms 16 gadiem
Par Berzinu sleposhana bija atraki pat no tadam "biatlona lielvalstim" kaa Ungarija,Belgija,Koreja,Bulgarija,Japana,Anglija.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-18 13:49, pirms 16 gadiem
fake/ironija rakstīja: tempretura jau treso gadu?
a kas ir? neesi dzirdejis par hroniskiem augstas temperaturas slimniekiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-18 13:54, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Par Berzinu sleposhana bija atraki pat no tadam "biatlona lielvalstim" kaa Ungarija,Belgija,Koreja,Bulgarija,Japana,Anglija.
man jau paliek bail, kas saaks notikt tad ka biatlona ienaks tadas valstis kaa Angola,Senegale,Kenija utt vai melnisi noskries mus ar slepem?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-12-18 13:59, pirms 16 gadiem
pieņemu, ka saņemšu daudzu komentētētāju dusmu uzplūdus, bet vēlos izteikt savu viedokli. Nesaprotu, kādēļ par valsts līdzekļiem jāuztur sporta veids, kas ir tik specifisks un neraksturīgs mūsu mentalitātei... jā, piekrītu, tas ir skatāms un populārs Eiropā un nedaudz pārējā Pasaulē, bet mēs izskatamies kā pēdējie muļķi šajā sporta veidā, vēl jo vairāk, kad mums nav NEVIENA perspektīva jaunā biatlonista , kas varētu tuvākajos 3-5 gados regulāri būt starp, vismaz 50 labākajiem (atskaitot Brici un Līdumu). Ja jau Bērziņa famīlija tik ļoti vēlas kultivēt šo sportu, lai to dara no saviem vai savu sponsoru līdzekļiem! Tad arī komentētāji varēs teikt, ka ok, Latvieši ir pēdējās vietās, bet viņi tāpat kā Latvijas slēpotāji ir tīrākie amatieri un to dara par savu naudu, nevis Valsts uztur veselu baru sportistu, treneru, slēpju smērētāju, federācijas darboņu, bet mūs nokož trasē par āfrikāņi!!!! Nedomāju, ka šī sporta veida pārstāvji ir pelnījuši vairāk uzmanības kā, teiksim, sinhronie peldētāji, lidmodelisti vai svara bumbu cilātāji- viņu rezultāti ir 100% AMATIERISKI un jābeidz bezjēdzīgi tērēt valsts un pašvaldību līdzekļi! Dodiet to naudu labāk Miņinam, lai nopērk jaunu bobu divniekos. Tur vismaz ir rezultāts, ir potenciāls un ir nākotne!

     [+] [-]

, 2008-12-18 14:01, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Tavā attēlā arī ir tie bērziņi? nu vidējo es zinu.
jaa tuvakais tas atrais slepotajs un aiz Ilmara vinja papins

  +5 [+] [-]

, 2008-12-18 14:02, pirms 16 gadiem
Bērziņš šodien laikam slēpoja, velkot sev līdzi saitē piesietu beigtu liellopu un nesot katrā rokā pa slapja cementa spainim. Nu, galīgi švaki. Lībietis gan labi sašāva. Pavisam lēns arī nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-18 14:04, pirms 16 gadiem
Calvin rakstīja: pieņemu, ka saņemšu daudzu komentētētāju dusmu uzplūdus, bet vēlos izteikt savu viedokli. Nesaprotu, kādēļ par valsts līdzekļiem jāuztur sporta veids, kas ir tik specifisks un neraksturīgs mūsu mentalitātei... jā, piekrītu, tas ir skatāms un populārs Eiropā un nedaudz pārējā Pasaulē, bet mēs izskatamies kā pēdējie muļķi šajā sporta veidā, vēl jo vairāk, kad mums nav NEVIENA perspektīva jaunā biatlonista , kas varētu tuvākajos 3-5 gados regulāri būt starp, vismaz 50 labākajiem (atskaitot Brici un Līdumu). Ja jau Bērziņa famīlija tik ļoti vēlas kultivēt šo sportu, lai to dara no saviem vai savu sponsoru līdzekļiem! Tad arī komentētāji varēs teikt, ka ok, Latvieši ir pēdējās vietās, bet viņi tāpat kā Latvijas slēpotāji ir tīrākie amatieri un to dara par savu naudu, nevis Valsts uztur veselu baru sportistu, treneru, slēpju smērētāju, federācijas darboņu, bet mūs nokož trasē par āfrikāņi!!!! Nedomāju, ka šī sporta veida pārstāvji ir pelnījuši vairāk uzmanības kā, teiksim, sinhronie peldētāji, lidmodelisti vai svara bumbu cilātāji- viņu rezultāti ir 100% AMATIERISKI un jābeidz bezjēdzīgi tērēt valsts un pašvaldību līdzekļi! Dodiet to naudu labāk Miņinam, lai nopērk jaunu bobu divniekos. Tur vismaz ir rezultāts, ir potenciāls un ir nākotne!
es piekritu daudzam ko saki, bet nevar ta vnk aizklapet biatlonu ciet... vnk vajag kko pamainit, izrauties no sis rutinas... par jaunajiem runajot Ilmara meita Anjka tuvako 3-5 gadu laika var kko paradit, tikai meitenei bik japielabo attieksme

     [+] [-]

, 2008-12-18 14:06, pirms 16 gadiem
Nu vismaz Lībieša sniegumā vērojams kaut kāds progress, atšķirībā no pārējiem... Skarbi, bet fakts...

Joprojām ceru uz Ilmāru. Domāju, ka svarīgākajos mačos viņš izšaus un ieslēpos 20niekā, kas būtu ļoti labi...

Runājot par pārējiem - netaisos nevienu nolikt, jo tomēr čaļi strādā. Vienīgais, par ko brīnos - kā sevi var motivēt, kuļoties pa astes galu un apzinoties, ka reāli nekad nebūsi regulārs punktu krājējs... Nedomāju, ka tas ir naudas jautājums (kaut nezinu, cik daudz maksā valsts šiem džekiem)...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-18 14:06, pirms 16 gadiem
es nesaprotu, kapeec nedod iespeeju starteet muusu gala junioru pasaules ccempionam? Rastorgujciks peec laikiem eiropas kausaa taadu beerzinju apskrietu pat ar vienu sleepi ibio... dusmas.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-18 14:07, pirms 16 gadiem
Bērziņš un Pleikšnis gan laikam pa ceļam arī mazliet pasēņojuši un tad devušies tālāk..... 109 un 110 vieta nav diez ko cerīga..... moška uz abiem viens slēpju pāris?

  +5 [+] [-]

, 2008-12-18 14:08, pirms 16 gadiem
Apsveicu! Lai dzīvo Kristaps Lībietis, novēlu progresēt!

     [+] [-]

, 2008-12-18 14:09, pirms 16 gadiem
to Calvin
Nav jau progresa, jo pati biatlona attīstības programma ir nekāda. Varbūt bija vērts padomāt par to, ka varētu sadarboties treniņprocesā ar kādu no biatlona lielvalstīm. Es, protams, neesmu specs, un arī nezinu, kāds ir LBF budžets šiem sportistiem. To labprāt tiešām uzzinātu. Esmu tikai pārliecināts, ka mūsu biatlona sistēma ne tuvu nav pielīdzināma top biatlona komandām, kuru sportisti savukārt dabū finansējumu no IBU, kas nozīmē, ka to valstu federācijām izdevumi ir akurāt mazāki, uz katru sportistu rēķinot. Tas, ka Bricis vai Maļuhins slēpoja ātrāk par igauņiem, kuriem slēpošanas tradīcijas ir vērā ņemamas, ir vairāk fenomens, ne normāls rezultāts. Vēl jāņem vērā, ka Bricis, šķiet trenējās arī ar baltkrieviem.

     [+] [-]

, 2008-12-18 14:10, pirms 16 gadiem
LuissH1

re kur Bērziņš jaunākais
services.biathlonresults.com: IBU DATACENTER

  -1 [+] [-]

, 2008-12-18 14:11, pirms 16 gadiem
copmanis rakstīja: es nesaprotu, kapeec nedod iespeeju starteet muusu gala junioru pasaules ccempionam? Rastorgujciks peec laikiem eiropas kausaa taadu beerzinju apskrietu pat ar vienu sleepi ibio... dusmas.
tu gribeji teikt Rastevgujevs, vins jau starte EK... ari taa vinjam ir laba pieredze

  -1 [+] [-]

, 2008-12-18 14:11, pirms 16 gadiem
re kur Pleiksnis
services.biathlonresults.com: IBU DATACENTER
1 2 3 81 komentārs