Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Maļuhins uz Turīnu dosies kā slēpotājs

Andris Liepa
Andris Liepa

Latviešu ziemas sporta veterānam Oļegam Maļuhinam liegta iespēja karjeru noslēgt ar dalību Turīnas olimpisko spēļu biatlona sacensībās, šodien lemts Latvijas Biatlona federācijas valdes sēdē.

Latvijas Biatlona federācijas valdes sēdē tika nolemts nemainīt iepriekš apstiprināto nolikumu, saskaņā ar kuru Maļuhinam nav izdevies izpildīt Turīnas olimpisko spēļu atlases normatīvus dalībai biatlona sacensībās.

Latvijas biatlona izlasi Turīnā pārstāvēs Ilmārs Bricis, Jānis Bērziņš, Raivis Zīmelis, Edgars Piksons un Kristaps Lībietis.

Oļegs Maļuhins piedalīsies vien slēpošanas sacensībās. Sportists gatavojas startam 50km distancē.

Pats Maļuhins, protams, ar biatlona federācijas lēmumu bija ļoti nepamierināts, uzskatot, ka visu šo sezonu funkcionāri apzināti traucējuši veterānam plānveidīgi gatavoties savam pēdējam nozīmīgajam startam. Laikrakstam "Neatkarīgā" sportists notikušo rezumēja sekojoši: "Nezinu, cik mūsu olimpiskā komanda plānoja medaļas, bet vienas medaļas viņiem tagad būs mazāk..."

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:00, pirms 19 gadiem
Jācer, ka nepaliks pēdējais.... Ak pareizi, Spalviņš ar brauc tāpēc Oļegs nebūs pēdējais

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:02, pirms 19 gadiem
nē nu tas ir kronis visam!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:03, pirms 19 gadiem
federācija suck ass!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:04, pirms 19 gadiem
50km distancee :lol
tomeer glupi, ka Piksonu ar Liibieti panjeema a Oljegu ne..

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:05, pirms 19 gadiem
Lībieša šosezon Pasaules kausa sacensībās sasniegtā labākā vieta ir 52.pozīcija, Piksonam - 50., bet Zīmelim - tikai 74.vieta. Maļuhins šosezon Pasaules kausā ticis pie 34.vietas - pagājušajā nedēļā iedzīšanā.
Aizbrauc labākie.

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:05, pirms 19 gadiem
murgs! nu kaa taa var ?
Zimelis,Piksons,Libietis - realas vietas ap 80!
Maluhins bija 40 un 30 !
kauns skatiities Olimpiaadi, kaa museejie kulas pa beigam!

buutu vismaz 2 veci 50 niekaa!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:06, pirms 19 gadiem
Piekrītu, ka Maļuhins neizpildīja LBF atlases kritērijus. Bet ko tad Lībietis ar Piksonu izdarīja, lai brauktu uz Turīnu? Kādi viņiem bija nosacījumi? Kaut kā jocīgi sanāk - tiklīdz viens (izņemot Brici) noskrien Maļuhinu (paldies snaiperim Raivim), tā viss skaidrs - visi kasa olas un brauc uz Olimpiādi kā „perspektīvie”.
Padomājiet - kāpēc Latvijā visi tā trako par hokeju - sūta sīčus trenēties jau no 5-u gadu vecumu.... Tāpēc, ka ir rezultāti, ir uzvaras, cepiens. Sastāvā atstāj daļu vecos večus – un viss notiek. A ko mēs varam gaidīt šogad no biatlona? Īpaši stafetē... Domāju, ka neko, izņemot kaunu. Pieņemu, ka Bricis vispār negribēs braukt – gatavosies ind. Mačiem. Ar šo joku biatlons kā sporta veids Latvijā zaudē. Man, kam biatlons ir ziemas sports No1 ļoti sāp sirds. Es Maļuhinam ticēju, vismaz viņa pārliecības dēļ – „braucu pēc medaļas” (intervija no Sporta Avīzes) .

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:07, pirms 19 gadiem
arii pieredze maluhinam tacju lielaaka!
stafete 2 etapi buutu limeni!
murgs!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:09, pirms 19 gadiem
tur jau taa lieta, ka Maluhins buutu labaakaa formaa tieshi Olimpiade!
vinsh jau no vasaras merktieciigi tikai uz to vien gaaja!

to arii kautvai pieraada kaapums iedziishana!

nu kaa taa var !?????????????????????????????????

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:14, pirms 19 gadiem
nu pats jau viņš vainīgs, domāja ka ņems un visus noskries tai ziemas olimpiādē un miers, bet nesanaaca. sleeposhanas laiks jau ar bij shvaks, turklaat peedeejaa laikaa galiigi bij noliidis, domaaja nupat kljuus par politikji, nekas nesanaaca un bija jaasaak atkal. paarreekjinaajaas zeens. nav ko paarmest arii par to sisteemu, vinjsh tachu zinaaja kaada taa ir un ar to reekjinaajaas. taapat stafetee nebuutu shances. bet man fascinee tas, ka piedaliisies 50km sleeposhanaa. ja jau biatlonaa vinjam tagad bija 50 aatraakais sleepojuma laiks, tad ko vinjsh taisaas dariit sl;eeposhanaa??? tiiraakaa naudas izshkjieshana!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:15, pirms 19 gadiem
Stafeti olimpiādē ieteiktu neskatīties, jo lēnāk par Piksonu neviens neslēpo un Lībietis ir 2X lēnāks par kādu no grieķu biatlonistiem

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:23, pirms 19 gadiem
..man trukst vaardu!,bet ko var sagaidiit no tada loha kaa Upenieks(distancee vins vienmer bijis flegmatikjis,shad tad stafetees nav paspeejis ari sleepes uzvilkt..), noveelu izgashanos musu tuuristiem(paskatisimies ko olimpiadee izdariis "perspektiivie" Zimelis un Libietis)!,protams Bricim lai veicas!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:24, pirms 19 gadiem
AK DIEVS! LATVIJAS BIATLONA FEDERĀCIJA IR PILNĪGU IDIOTIU BARS! TAK VISPĀR NEKĀDU SPORTISKO PRINCIPU! LŪDZU, DODAT ATBILDI KĀDA JĒGA OLIMPIĀDĒ NO LĪBĪEŠA, JA PIE STARTA NETIKS TĀPAT UN JA ARĪ TIKS, LAI GAN SKAIDRI REDZAMS, KA NETIKS, TAD 60NIEKAM PAT TUVU NETIKS. KĀDA JĒGA NO ZĪMEĻA, KURŠ STARTĒS BET ŠAUS PA TURĪNAS PUTNIEM (UN TĀPAT NEVIENU NENOŠAUS)? PAR BRIČA UN BĒRZIŅA SPĒJĀM NEVAJADZĒTU ŠAUBĪTIES, UN REĀLI ARĪ PIKSONS VAR STABILI NOBRAUKT, LAI GAN ĀTRUMA ARĪ NAV! NU PRIEKŠ STAFETES VARĒJA MAĻUHINU PAŅEMT...

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:24, pirms 19 gadiem
[cenzēts] tu laam taads [cenzēts] esi!!! tu droshi vien daudzko jeedz no biatlona!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:26, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis evijs10
[cenzēts] tu laam taads [cenzēts] esi!!! tu droshi vien daudzko jeedz no biatlona!!!!



Priekš kam šeit laams?

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:31, pirms 19 gadiem
izsktās, ka laams tiešām vāji pārzin slēpošana situāciju Latvijā

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:37, pirms 19 gadiem
Malači federācija noturējās līdz galam. Protams ka Maļuhins ir otrais varbūt trešais labākais izlasē, bet pirms gada viņš nebija to vidū kuri cīnījās par 4 starta vietām olimpiādē un pāris reizes ar saviem solījumiem pievīla federāciju. Sportiskajā ziņā Latvijas līdzjutēji zaudēs, bet godīgums pret sportistiem saglabājās, jo par šādiem noteikumiem bija zināms pirms sezonas sākuma un noteikumus spēles laikā nemaina lai cik dīvaini viņi būtu.
Protams ka arī cerēju uz Maļuhina iekļaušanu izlasē kā biatlona fanātisks skatītājs, bet reizē arī sapratu ka faktiski gribu to kas nav godīgi. Vispār neatbalstu nevienu sporta veidu kur tuvojoties olimpiādei sarodas sportisti kā piemēram slēpošanā.
Gribi startēt olimpiādē lūdzu strtē regulāri 4 gadus pēc kārtas sacensībās un brauc nevis pēkš'ni pamosties pirms olimpiādes kā to dara Maļuhins. Ja ietu runa par pirmo desmitu varētu pastrīdēties vai atļaut viņam braukt.
Visu cieņu Oļegam par sportiskajiem saniegumiem un paldies par uzvaru pasaules kausā un pirmo stafetes posmu 1998. gada olimpiādē, bet tomēr es uz Oļegu cerēju arī pagājušo gadu, bet nekā.

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:42, pirms 19 gadiem
nu sleeposhanaa vinsh buus pilniigs nulle (labi, 50km ir mazaak daliibnieku un arii vieglaak bus tikt augstaak un garajaa gabalaa gan jau ka peedejais nepaliks preteeji Eidukam, Spalvinjam un veel tam treshajam vispaar nezinaamajam kas brauks uz OS), bet biatlonaa buutu augstaak..

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:42, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis evijs10
[cenzēts] tu laam taads [cenzēts] esi!!! tu droshi vien daudzko jeedz no biatlona!!!!



labi jau ka tu mums esi biatlona superspecs....

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:44, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis FUNS
Malači federācija noturējās līdz galam. Protams ka Maļuhins ir otrais varbūt trešais labākais izlasē, bet pirms gada viņš nebija to vidū kuri cīnījās par 4 starta vietām olimpiādē un pāris reizes ar saviem solījumiem pievīla federāciju. Sportiskajā ziņā Latvijas līdzjutēji zaudēs, bet godīgums pret sportistiem saglabājās, jo par šādiem noteikumiem bija zināms pirms sezonas sākuma un noteikumus spēles laikā nemaina lai cik dīvaini viņi būtu.
Protams ka arī cerēju uz Maļuhina iekļaušanu izlasē kā biatlona fanātisks skatītājs, bet reizē arī sapratu ka faktiski gribu to kas nav godīgi. Vispār neatbalstu nevienu sporta veidu kur tuvojoties olimpiādei sarodas sportisti kā piemēram slēpošanā.
Gribi startēt olimpiādē lūdzu strtē regulāri 4 gadus pēc kārtas sacensībās un brauc nevis pēkš'ni pamosties pirms olimpiādes kā to dara Maļuhins. Ja ietu runa par pirmo desmitu varētu pastrīdēties vai atļaut viņam braukt.
Visu cieņu Oļegam par sportiskajiem saniegumiem un paldies par uzvaru pasaules kausā un pirmo stafetes posmu 1998. gada olimpiādē, bet tomēr es uz Oļegu cerēju arī pagājušo gadu, bet nekā.


zelta vārdi

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:46, pirms 19 gadiem
Laikam jau noticis tas, ko arī varēja gaidīt...
Nezinu, vai tādas lietas notiek tikai pie mums, bet biatlona federācijas rīcība
Pirmkārt, jau tiek ignorēts sportiskais princips. Mans viedoklis, ka olimpiskājās spēlēs ir jāstartē labākajiem, tā nav vieta, kur gūt pieredzi. Jo tas viens vai neviens starts izlases piektajam numuram (laikam jau Lībietim) diez ko dižu pieredzi nedod.
Otrākārt, tas ir spļāviens sejā daudzajiem biatlona līdzjutējiem Latvijā, kam šie darboņi izbojājuši arī kopējo gaisotni olimpiādes gaidīšanas sakarā. Nezinu kā citiem, bet man biatlona sacensības no Čezānas-Sansikario sniegotajām trasēm būs jāvēro ar rūgtumu sirdī.
Un tā ir necieņa pret vienu no biatlona leģendām Latvijā pašu Oļegu. Nez kā būs, ja Ilmārs vēlēsies braukt Vankūverā un būs joprojām labāks par visiem jaunajiem, varbūt tad jau tiks izvirzīts uzdevums iekļūt 3-niekā PK posmos.

Paldies, par izbojātajiem svētkiem!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:47, pirms 19 gadiem
Mha ha ha!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:51, pirms 19 gadiem
Nu piz..c,nem uz olimpiadi tikai nemsanas pec,ne varesanas...bedigi

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:52, pirms 19 gadiem
nu zheel ka Oljegs netika...bija pelniijis beigt karjeru Olimpiaadee-bet pats protams vainiigs...

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:53, pirms 19 gadiem
nu ja runājam par sportiskajiem principiem, tad kāda velna pēc viņam jālien slēpošanā? savu mūžu viņš sacensību režīmā nav slēpojis 50 km, un vispār, labi ja ir piedalījies amatieru slēpošanas mačos. nu salaida viņš pats to biatlona atlasi dēlī, tad lai ar to arī samierinās, varbūt tagad visi caurkritušie līdīs uz citiem sporta veidiem???

     [+] [-]

, 2006-01-17 23:59, pirms 19 gadiem
Nu tomēr piekritīšu laams citātam. Kādēļ gan jaunajiem nedot iespēju, tas pirmkārt. Otrkārt - nu ir pastulbi aiziet politikā un attapties uz Olimpiskajām spēlēm.

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:03, pirms 19 gadiem
Biatlons-"aizraujos sports"

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:07, pirms 19 gadiem
to sopcins:
1. domāju, ka jaunajiem jau vairākus gadus ir dota iespēja sevi pierādīt. Kā nesanāk, tā nesanāk. Šaubos, ka OS notiks brīnums - veči pēkšņi atvērsies - Zīmelis šaus pa 0-eem, Lībietis lidos...
2. politikā Maļuhins gāja lai palīdzētu sportam, lai D-pilī uztaisītu normālu biatlona bāzi, piesaistītu līdzekļus.... Acīm redzot džeks aplauzās. Ne visi labi sportisti ir arī labi politiķi.

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:12, pirms 19 gadiem
par to atmoshanos - a kas tur slikts, ka vinsh atmodaas uz olimpiaadi - vienalga labaaks par paareejiem (iznjemot Brici). labi, ka vispaar atmodaaas!
un pie tam Oljegs to noteikti bija pelniijis !!!

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:23, pirms 19 gadiem
Smieklīgi!!! ))

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:27, pirms 19 gadiem
.. 1. viennoziimiigi Maljuhins bija to pelniijis par skaistajiem mirkljiem, ko vinsh savas karjeras laikaa sagaadaaja Latvijas biatlona cieniitaajiem.
.. 2. un vinsh viennoziimiigi buutu gan individuaali nostarteejis labaak par Liibieti, Piksonu, Ziimeli, gan arii stafetie pirmajaa posmaa iedevis labu saakumu.
3.. var jau pasmiiknjaat, bet tad jau arii kaadus no hokejistiem, kuri netika panjemts uz olimpiskajaa speeleem mosh var piekteikt dailjslidoshanaa vai lai chelji pa fikso uztaisa keerlinga komandu ....

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:29, pirms 19 gadiem
Feder?cij? str?d? idi?i,z?melim potence nulle.s?k?jat

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
nu ja runājam par sportiskajiem principiem, tad kāda velna pēc viņam jālien slēpošanā? savu mūžu viņš sacensību režīmā nav slēpojis 50 km, un vispār, labi ja ir piedalījies amatieru slēpošanas mačos. nu salaida viņš pats to biatlona atlasi dēlī, tad lai ar to arī samierinās, varbūt tagad visi caurkritušie līdīs uz citiem sporta veidiem???



nesaprotu kapec ir jakomentee ja pats absoluti neko nejedz no shi sporta veida..savu muzju vinjs ir vairakkart slepojis gan 50tnieku gan ari piedalijies slep sacenees..bet nu domaju ka ari tadiem ka tev,kas neko daudz nerubii no biatlona, butu jasaprot ka Olegs ir pelnijis piedalities olimpiadee(ari pec sportiskaa principa)!

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:33, pirms 19 gadiem
Piekrītu

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:34, pirms 19 gadiem
Palasiet, dzeki, labaak nra.lv....

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:34, pirms 19 gadiem
to valcha:

lai cik skumji tas nebūtu, bet ar slēpošanu Latvijā ir pilnīgā d... Domāju, ka Maļuhins tur normāli noskries (ja psiholoģiski spēs noskaņoties). Latvijā vienīgie daudz maz normālie slēpotāji ir biatlonisti. Slēpošanas federācija var priecāties, ka tika pie tāda veča... Spalviņš, ja nemaldos, arī šāva, bet nu laicīgi saprata, ka biatlonā nekas nesanāks, tagad uz OS brauc kā slēpotājs.

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:37, pirms 19 gadiem
Ja jau genseks nejēdz slēpes laicīgi piekabināt,tad nodemonstrēja,ka ir kārtīgs latvietisķēmi!

     [+] [-]

, 2006-01-18 00:46, pirms 19 gadiem
juhū!Kristaps brauc uz olimpiadiMaluhins zinaja atlases kriterijus,bet tos neizpildija,ta ka nav ko dirsties!Un vispar paši pameginat but gan pa hodu labs,gan precizs,tadel pieverat savas tītargalvas!

     [+] [-]

, 2006-01-18 01:12, pirms 19 gadiem

     [+] [-]

, 2006-01-18 03:00, pirms 19 gadiem
izlasiiju to, kas rakstiits NRA un principaa jau sanaak, ka veel joprojaam Maljuhinam ir iespeeja cereesim, ka vinjam izdosies panaakt taisniibu! a to biatlona federaaciju vajag vienkaarshi izvaaleet..

     [+] [-]

, 2006-01-18 03:01, pirms 19 gadiem
NU tā jau ir smaga kļūda.. pēdējais toč nepaliks.. stulbi ka federācija nedoma līdzi - visus pēdējos gadus.. oļegs brauca kā tagad, nebija pirmais, bet tur pat vien bija aiz, viņš jau vairs nav tik jauns, un vispar Latvietis nekad nebūs Bjorndālens kurš močis kad vajag...bet visus gadus tieši uz Pasaules čempi, vai nedēļu pēc Oļegs cēla visus arā... Federācija nesaprot, ka treniņprocesā ir pacēlumi un bedres, manuprāt uz pirmo to maču ko Olimpiāde(Latvijas) Maļuhins bija formā, otro dienu nezinu, ir dienas kad neiet, tad loģiski domājot mēnesi pirms OS, viņam varēja sākties "bedre", lai iegūtu daudz labākus rezultātus.. bet protams, viņam liek mačoties, pilnīgi neprofesionāli no funkcionāru puses, jeb** tāda rīcība.. un vispār te gudri daudz var d**** bet tie kas pamēģinās kaut mēnesi no vietas 2 treniņi dienā.. tā ka vakarā neko negribas.. tad lai runā.. RESPECT Maļuhinam.. bet žel.. ka tā...

     [+] [-]

, 2006-01-18 03:09, pirms 19 gadiem
P.S. stulbi skan - atlases kritēriji.. es zinu kā tas ir dažos sporta veidos Latvijā.. pilnīgi nelietderīgi un nevar savienot ar to kādi tad būs rezultāti Olimpiāde.. TE VISS DARBOJAS TĀ: ATLASIES LAI TIKTU KOMANDĀ, PARĒJAIS JAU VIENALGA, OLIMPIADĒ ESI, KO VĒL VAJAG??

     [+] [-]

, 2006-01-18 06:48, pirms 19 gadiem
Nabags nosals tac... lidz Turinai ar sleepem...? Talak par Poliju netiks...

     [+] [-]

, 2006-01-18 07:23, pirms 19 gadiem
{cenzeets}!Olegs tach nemaak sleepot pie labas saushanas vinjsh shajaa vecumaa vaar sasnieht labus rezultaatus,bet ko pie velna vinjsh var sleeposhanaa izdariit peec federaacijas domaam nezinu

     [+] [-]

, 2006-01-18 08:40, pirms 19 gadiem
Tad jau laikam Komadas sacensiiibas nesaktiishos, bez vinja tur 10niekaa neiekjuut, ar kaut kaadu Piksonu vai Liibieti, par Zimeli nemaz nerunaasim.

     [+] [-]

, 2006-01-18 08:44, pirms 19 gadiem
Biatlona federacija rulle! Tas ir tas pats kas Latvijas hokeja izlase nepanjemtu uz Turinu Irbi, bet Mushtukovu. Varbut te iet runa par "nakotnes varda" bet tad ta vieta Libietim vai Piksonam ir jaaizcina, bet Zimelim kursh nav nakotnes vards, bija japarada ka prot sashaut merkjus! JEBKURSH parastais skatitajs var redzet ka maluhins ir soli prieksha jaunajiem turklat ar kadu pieredzi un nervu sistemu. UN TIK DAUDZ DEVIS LATVIJAS BIATLONAM UN TA LIDZJUTEJIEM un tagad vinjam shadi tiek pateikts PALDIES. Cerot, ka kads no izlases pats atdos vietu Maluhinam- Sandza

     [+] [-]

, 2006-01-18 08:51, pirms 19 gadiem
Biatlona federacijas majas lpp nav vel ne varda par sho lemumu, turklat nav ari neviena kontakttelefona neviena emaila vai kada cita iesepja uzrakstit atsuaksmi ne pie viena raksta. Laikam tiesham tads SUUDA kantoris vien ir! baidas ka tagad lidzjutejs lies uguns dushu. Varbut kads federacijas parstavis var sheit uzrakstit pamatotu komentu, lai mes Juus nenolinchotu?!

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:01, pirms 19 gadiem
"Nezinu, cik mūsu olimpiskā komanda plānoja medaļas, bet vienas medaļas viņiem tagad būs mazāk..."

Oļegs ko - Bricim gribs sprandu parlauzt no bedam?

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:04, pirms 19 gadiem
Statistika nekad nemelo:
Lībieša šosezon Pasaules kausa sacensībās sasniegtā labākā vieta ir 52. pozīcija, Piksonam - 50., bet Zīmelim - tikai 74. vieta. Maļuhins šosezon Pasaules kausā ticis pie 34. vietas - pagājušajā nedēļā iedzīšanā.
Laikam Biatlona Federacijaa strada analfabeeti

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:24, pirms 19 gadiem
eu, nu gan nodirseeji savaakushies!
Viss ir normaali, Oljegam uz atvadu Olimpiskajaam speeleem biljetiite nopirkta, lai gan nav vinjam tur nav ko dariit ne biatlonaa, ne sleeposhanaa.. Stafeti neviens no jaunajiem dzhekiem nesadirsiis, cik nu vinju mees tagad varam sadirst, augstaak par 12.vietu nav ko cereet un to cik augstu tikaam ar maljuhinu arii vareeja redzeet..
Un ja te kaads negrib skatiities biatlonu ar muuseejo kulshanos tad lai neskataas.. atbalstiet vienreiz saveejos taadus kaadi vinji ir, nevis aplieciet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:37, pirms 19 gadiem
Jāpiekrīt, ka šis federācijas izgājiens ir patiešām stulbs. Maļuhinam iedzīšanā 34. vieta, šāva pa nullēm, tātad šajā elementā problēmu nav. Līdz olimpiādei vēl būtu pielicis ātrumā un viss būtu kārtībā.

Bet tad notiek šitāds stulbums...

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ciiruls
eu, nu gan nodirseeji savaakushies!
Viss ir normaali, Oljegam uz atvadu Olimpiskajaam speeleem biljetiite nopirkta, lai gan nav vinjam tur nav ko dariit ne biatlonaa, ne sleeposhanaa.. Stafeti neviens no jaunajiem dzhekiem nesadirsiis, cik nu vinju mees tagad varam sadirst, augstaak par 12.vietu nav ko cereet un to cik augstu tikaam ar maljuhinu arii vareeja redzeet..
Un ja te kaads negrib skatiities biatlonu ar muuseejo kulshanos tad lai neskataas.. atbalstiet vienreiz saveejos taadus kaadi vinji ir, nevis aplieciet!



paklau, ciiruliiti mazputniņ, tev laikam putnu gripa uz smadzenēm spiež.

     [+] [-]

, 2006-01-18 09:44, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis FUNS
Malači federācija noturējās līdz galam. Protams ka Maļuhins ir otrais varbūt trešais labākais izlasē, bet pirms gada viņš nebija to vidū kuri cīnījās par 4 starta vietām olimpiādē un pāris reizes ar saviem solījumiem pievīla federāciju. Sportiskajā ziņā Latvijas līdzjutēji zaudēs, bet godīgums pret sportistiem saglabājās, jo par šādiem noteikumiem bija zināms pirms sezonas sākuma un noteikumus spēles laikā nemaina lai cik dīvaini viņi būtu.
Protams ka arī cerēju uz Maļuhina iekļaušanu izlasē kā biatlona fanātisks skatītājs, bet reizē arī sapratu ka faktiski gribu to kas nav godīgi. Vispār neatbalstu nevienu sporta veidu kur tuvojoties olimpiādei sarodas sportisti kā piemēram slēpošanā.
Gribi startēt olimpiādē lūdzu strtē regulāri 4 gadus pēc kārtas sacensībās un brauc nevis pēkš'ni pamosties pirms olimpiādes kā to dara Maļuhins. Ja ietu runa par pirmo desmitu varētu pastrīdēties vai atļaut viņam braukt.
Visu cieņu Oļegam par sportiskajiem saniegumiem un paldies par uzvaru pasaules kausā un pirmo stafetes posmu 1998. gada olimpiādē, bet tomēr es uz Oļegu cerēju arī pagājušo gadu, bet nekā.



Pilnīgi piekrītu. Nesaprotu, kāpēc tikai tagad sākas federācijas apd.., ja jau šī atlases sistēma bija zināma visu sezonu. Oļegs ir malacis, bet viņam bija jārēķinās ar to, ka sezonu izlaidis. Pie tam šogad manuprāt arī Oļegs visiem līdzekļiem centās tikt pie savas individuālās vietas olimpiādē - vienā posmā 'piekāsa' stafetes dalībniekus un nestartēja stafetē. Katrā ziņā man nav nekas pret Oļegu, bet man ir neizprotams šitais te sašutums, kas veļas komentāros!

     [+] [-]

, 2006-01-18 10:42, pirms 19 gadiem
Pilniigs sviesc! Slepptojas

     [+] [-]

, 2006-01-18 10:42, pirms 19 gadiem
Vienkaarshi truukst vaardu, Vecais Beerzins muljkis, Maluhins jau tiesaa aatri buus

     [+] [-]

, 2006-01-18 11:00, pirms 19 gadiem
Zīmels ir visbezcerīgākais biatlonists. Nu kam viņš ir vajadzīgs? Atkal aizlaidis septinjas patronas pēc piena un ieņems savu 79. vietu.

     [+] [-]

, 2006-01-18 11:09, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis skotijs

Citāts:

Pirmais publicējis FUNS
Malači federācija noturējās līdz galam. Protams ka Maļuhins ir otrais varbūt trešais labākais izlasē, bet pirms gada viņš nebija to vidū kuri cīnījās par 4 starta vietām olimpiādē un pāris reizes ar saviem solījumiem pievīla federāciju. Sportiskajā ziņā Latvijas līdzjutēji zaudēs, bet godīgums pret sportistiem saglabājās, jo par šādiem noteikumiem bija zināms pirms sezonas sākuma un noteikumus spēles laikā nemaina lai cik dīvaini viņi būtu.
Protams ka arī cerēju uz Maļuhina iekļaušanu izlasē kā biatlona fanātisks skatītājs, bet reizē arī sapratu ka faktiski gribu to kas nav godīgi. Vispār neatbalstu nevienu sporta veidu kur tuvojoties olimpiādei sarodas sportisti kā piemēram slēpošanā.
Gribi startēt olimpiādē lūdzu strtē regulāri 4 gadus pēc kārtas sacensībās un brauc nevis pēkš'ni pamosties pirms olimpiādes kā to dara Maļuhins. Ja ietu runa par pirmo desmitu varētu pastrīdēties vai atļaut viņam braukt.
Visu cieņu Oļegam par sportiskajiem saniegumiem un paldies par uzvaru pasaules kausā un pirmo stafetes posmu 1998. gada olimpiādē, bet tomēr es uz Oļegu cerēju arī pagājušo gadu, bet nekā.



Pilnīgi piekrītu. Nesaprotu, kāpēc tikai tagad sākas federācijas apd.., ja jau šī atlases sistēma bija zināma visu sezonu. Oļegs ir malacis, bet viņam bija jārēķinās ar to, ka sezonu izlaidis. Pie tam šogad manuprāt arī Oļegs visiem līdzekļiem centās tikt pie savas individuālās vietas olimpiādē - vienā posmā 'piekāsa' stafetes dalībniekus un nestartēja stafetē. Katrā ziņā man nav nekas pret Oļegu, bet man ir neizprotams šitais te sašutums, kas veļas komentāros!



īstenībā tomēr daļēji nepiekrītu sev jo palasījos NRA rakstu - nu jā atceros gan, ka bija visādas šmuces ar sprunguļu likšanu Oļega iespējās - it kā nosacījumi skaidri - stingrāki nekā pārējiem, bet reāli tika pa vidu likti šķēršļi. Apmēram kā - 'ēst iedod, bet neiedod dakšiņu vai karoti, ar ko ēst'. Tomēr kretīniski.

     [+] [-]

, 2006-01-18 11:13, pirms 19 gadiem
tuurists gatavais...

     [+] [-]

, 2006-01-18 11:16, pirms 19 gadiem
Ljaujiet Oljegam Turiinaa sleepot un shaut.

     [+] [-]

, 2006-01-18 11:46, pirms 19 gadiem
Dotajā brīdī federācija un Urbis vareni - brauc uz Briča rēķina un cer to izdarīt arī Olimpiādē. Bet tālāk - pilnīgs sviests. Negribas redzēt Soltleiksitiju 2!

     [+] [-]

, 2006-01-18 13:42, pirms 19 gadiem
Nu jā šeit ir sāpīgs gadījums!Zēl tiktiešam,jo vismaz ar Brici Maljuhinu Berzinju un Zimeli buutu realas iespejas pacinities par 7-9vietu stafetee tagad vares puishi ciniities par 14-17!Nu jaa!Ar Oljegs treneejaas ciitiigi un izshaujot kadu smuko sauso shautuvee 20km vish vareja pretendet uz 10tnieku,bet NU KAM TAS INTERESEE,mazie MAZAK,naudas prasis un premijas nebuus jamaksaa!Atkal TIKAI jacer ka Bricis shaus nevainojami,lai spidetu kada augstaka vieta,jo ja aizshaus garaam,tad var sleegt araa!=///

     [+] [-]

, 2006-01-18 13:52, pirms 19 gadiem
Tūristi mums nav vajadzģgi.Par veciem nopelniem diemzčl soreiz vieta nav atradusies vinam.Labi ka tā.

     [+] [-]

, 2006-01-18 15:24, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis wap
Tłristi mums nav vajadzģgi.Par veciem nopelniem diemzčl soreiz vieta nav atradusies vinam.Labi ka tä.


Zīmelim, Piksonam, Lībietim par jauniem nopelniem ? (vienkārši krītu gar zemi )

Un vēl Latvijas sports - parodija!

     [+] [-]

, 2006-01-18 15:28, pirms 19 gadiem
klau, wap, bet sheit idioti ir vajadziigi? nu ja ir, tad turpini vien. (ljoti atvainojos, ja Tava valodas/komentu raustiishanaas/atkaartoshanaas ir smaga beerniibas paardziivojuma rezultaataa vai arii esi dzimis uudensgalva!)

     [+] [-]

, 2006-01-18 15:51, pirms 19 gadiem
manis pec kaut vai ka dailslidotajs!

     [+] [-]

, 2006-01-18 15:51, pirms 19 gadiem
Ko jūs visi strīdāties? Jūs tāpat federācijas lēmumu nevarēsiet mainīt. Paies OS un tad varēs izdarīt spriedumus par to, kā kurš ir nostartējis.

     [+] [-]

, 2006-01-18 21:45, pirms 19 gadiem
OFIC IZLASIET!

vakar viņam esot piezvanījis kāds paziņa, kurš negribēja pieļaut šādu notikumu attīstību, un pavēstījis, ka Oļegam iekšējā atlases sistēmā netaisnīgi atņemta pirmā vieta. Proti, pēc Latvijas Ziemas olimpiādes noteikumiem, kas tika izstrādāti pēc Starptautiskās biatlona savienības (ISU) parauga, Zīmelis nemaz nav drīkstējis piedalīties sacensībās masu startā. Noteikumi (un ar tiem tika iepazīstināta arī prese) paredzēja, ka masu startā drīkst piedalīties 20 labākie dalībnieki pēc sprinta rezultātiem, bet sprintā Raivis izstājās, un finišu sasniedza 21 dalībnieks un viens ārpuskārtas startējušais sportists. Kā zināms, tieši Zīmelis izstūma Maļuhinu no olimpiskā sastāva. "Nekad agrāk neesmu rīkojies, taču šoreiz esmu gatavs iet līdz galam. Rakstīšu vēstuli Latvijas Olimpiskajai komitejai, lai viņi pārskata biatlona atlases rezultātus, un, ja tas nelīdzēs, griezīšos tiesā," sašutumu neslēpa Maļuhins.

     [+] [-]

, 2006-01-18 22:06, pirms 19 gadiem
==> sebis
Nu šitais jau tika apspriests citā rakstā...
Būtu jau labi tikt skaidrībā ar to nolikumu, kā tur īsti bija. Ja tas pareizi ir izprasts, tad Zīmeļa rezultāts tajā startā jāanulē.

     [+] [-]

, 2006-02-07 18:42, pirms 19 gadiem
oljeg...oljeg...oljeg...

     [+] [-]

, 2006-02-07 18:42, pirms 19 gadiem
oljeg...oljeg...oljeg...

     [+] [-]

, 2006-02-07 18:42, pirms 19 gadiem
oljeg...oljeg...oljeg...

     [+] [-]

, 2006-02-07 18:42, pirms 19 gadiem
oljeg...oljeg...oljeg...

     [+] [-]

, 2006-02-07 18:43, pirms 19 gadiem
oljeg...oljeg...oljeg...