Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:7, Did:0, useCase: 3

Volejbola 1. līgā vadībā debitanti

Volejbola 1. līgā vadībā debitanti
VK "Ventspils"
Foto: Edgars Zviedrāns, zviedzha.lv

Pēc kārtējiem mačiem Latvijas volejbola 1. līgā vadībā izvirzījušies tā debitanti VK "Ventspils" volejbolisti, kas uzvarējuši visās četrās spēlēs.

VK "Ventspils" pēdējos divus mačus aizvadīja Ozolniekos, tiekoties ar vietējo komandu un VK "Balvi". Spēli ar Ozolnieku komandu VK "Ventspils" sāka ar sekojošu sastāvu: Gatis Vanags, Andrejs Černuho, Edgars Zviedrāns, Aleksejs Kovaļevskis, Arvis Anderšmits, Māris Bite (libero) un komandas jaunieguvums cēlāja pozīcijā, pieredzējušais Māris Vensbergs. Jāpiemin, ka spēles pirmo punktu VK "Ventspils" labā guva tieši Māris Vensbergs. Pirmajā setā VK "Ventspils" jau pašā sākumā izvirzījās vadībā ar aptuveni trīs punktu pārsvaru un seta turpinājumā to pamazām palielināja. Pirmais sets tika droši uzvarēts ar rezultātu 25:17. Mājinieki ar to nebija mierā un otro setu uzsāka daudz apņēmīgāk. VK "Ventspils" neapjuka un rezultāts abām komandām auga ļoti līdzīgi visa seta garumā. Seta beigās veiksme tomēr vija VK "Ventspils" pusē un otrais sets tika uzvarēts ar rezultātu 27:25. Arī trešajā spēle bija līdzīga, bet tomēr VK "Ventspils" prata setu novest līdz sev labvēlīgam iznākumam un uzvarēt ar 25:21. Visā spēlē VK "Ventspils" uzvarēja pārliecinoši ar rezultātu pa setiem 3:0 un turnīra tabulā sev pievienoja vel trīs punktus.

Spēlē ar Balvu volejbolistiem VK "Ventspils" deva atpūtu vairākiem pamatsastāva spēlētājiem, bet ilgāks spēles laiks un iespēja iegūt spēļu pieredzi tika dota pārējiem spēlētājiem. Lai arī pieredzes trūkuma dēļ brīžiem radās problēmas ar serves uzņemšanu un uzbrukumu noslēgumu, VK "Ventspils" spēlētāji prata trīs setos uzvarēt arī VK "Balvi". Spēles rezultāts pa setiem (25:20, 26:24, 25:22) VK "Ventspils" labā.

Pateicoties aizvadītajās četrās spēlēs gūtajām četrām uzvarām un labākai setu attiecībai VK "Ventspils" izvirzījies turnīra tabulas galvgalī ar maksimālo punktu skaitu - 12. Volejbola klubs Ventspilī nodibināts tikai šogad, lai atjaunotu šī sporta veida tradīcijas ostas pilsētā, tā kā šāds čempionāta starts komandai ir ļoti iepriecinošs. Kā jau kurzemniekiem ierasts, komanda ne tikai tika nodibināta, bet uzreiz arī tika izvirzīts mēŗkis - uzvarēt 1. līgā. Treneris Ilmārs Vensbergs spriež, ka tas ir sasniedzams mērķis: "Par to, ka komanda nepazudīs 1. līgā, biju pārliecināts jau pirms sezonas sākumu, bet domāju, ka tā varētu būt tabulas vidū arī Nacionālajā līgā. Tā kā mērķis izcīnīt pirmo vietu un pākāpties uz augšu nav nekas pārspīlēts." Zīmīgi, ka trīs no četrām uzvarām izcīnītas izbraukumā, turklāt ventspilnieki atzīmē arī ko citu - aizvadot saspringtus setus, visbiežāk stabili sanāk nospēlēt tieši galotnes un uzvarēt tajās. Tas dod psiholoģisku priekšrocību spēles turpinājumā.

Jau šajā nedēļas nogalē sestdien, 21. novembrī VK "Ventspils" aizvadīs spēli mājas spēli, bet pretiniekos būs spēcīgā VK "Mārupe" komanda (plkst. 14. sporta hallē "Pārventa"). Turnīra tabulā tā ieņem otro vietu un šosezon arī vēl nav izjutusi zaudējuma rūgtumu. Vensbergs domā, ka šī spēle labi parādīs ventspinieku stipros un vājos punktus, lai gan daļēji par tiem skaidrība ir jau tagad. "Mums ir "Shenker" līgas līmeņa spēlētāji Gatis Vanags, Māris Vensbergs, Arvis Anderšmits, bet trūkst stabilu un pieredzējuši pirmā tempa spēlētāju. Tomēr galvenais, ka visi puiši, kas ir komandā, alkst spēlēt un pierādīt sevi. Tas ir ļoti svarīgi," spriež treneris.

Sīkāka informācija par VK "Ventspils" atrodama kluba mājas lapā vkventspils.lv

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:11, pirms 15 gadiem
Vai tad VK "Mārupe" neiekļuva nacionālajā līgā? Pietrūka drosmes?

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:13, pirms 15 gadiem
Priekš debitantiem labs sākums. Tā tik turēt. Pēc sestdienas arī redzēs kādas ir izredzes uz pirmo vietu...

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:21, pirms 15 gadiem
Anderšmits NEKAD nav bijis Schenker līgas līmeņa spēlētājs.
Arī Vanaga prasmes būtu jāredz klātienē. Pēdējos 3 gados Vanaga izpildījumā ir bijušas 2-3 sakarīgas spēles. Tas ir, ja mēs runājam par Schenker un profesionālo līmeni. 1.līgā gan itkā viņam vajadzētu būt karalim jeb vienam no līderiem, tas tiesa.
Pārsteidz M.Vensberga atrašanās šeit. Bet laikam jau latviešiem dažbrīd ir problēmas ar pašcieņu.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-17 14:24, pirms 15 gadiem
kabanos rakstīja: Anderšmits NEKAD nav bijis Schenker līgas līmeņa spēlētājs.
Arī Vanaga prasmes būtu jāredz klātienē. Pēdējos 3 gados Vanaga izpildījumā ir bijušas 2-3 sakarīgas spēles. Tas ir, ja mēs runājam par Schenker un profesionālo līmeni. 1.līgā gan itkā viņam vajadzētu būt karalim jeb vienam no līderiem, tas tiesa.
Pārsteidz M.Vensberga atrašanās šeit. Bet laikam jau latviešiem dažbrīd ir problēmas ar pašcieņu.
Ir tāda lietā kā mājas, radi, draugi, nevis uzreiz pašcieņa.

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:27, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ir tāda lietā kā mājas, radi, draugi, nevis uzreiz pašcieņa.
ir tāda lieta, ka potenciāli Latvijas labākajam cēlājam nebūtu jāspēlē 1.līgā. Ja tas ir formas uzturēšanai.
Ja viss ir mests pie malas, tad ok.

Un mājas man šķiet viņam ir Blāzmā nevis Ventspilī.

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:29, pirms 15 gadiem
kabanos rakstīja: ir tāda lieta, ka potenciāli Latvijas labākajam cēlājam nebūtu jāspēlē 1.līgā. Ja tas ir formas uzturēšanai.
Ja viss ir mests pie malas, tad ok.

Un mājas man šķiet viņam ir Blāzmā nevis Ventspilī.
Blāzma, esmu pārliecināts, atrodas Ventspils novadā

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 14:36, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Blāzma, esmu pārliecināts, atrodas Ventspils novadā
paga paga.
Rīga ir Rīga, Mārupe ir Mārupe, Blāzma ir Blāzma un Ventspils ir Ventspils.
Citādi sanāk, ka manas mājas ir visa Latvija.
Un vispār jau Vensbergs dzīvo Rīgā un kā tad beigu beigās sanāks ar tām mājām?
Tādi ne visai korekti argumenti beigu beigās sanāk.
Bet vispār mans komentārs bija par ko citu un pie replikas par pašcieņu - palieku.

     [+] [-]

, 2009-11-17 14:51, pirms 15 gadiem
kabanos rakstīja: paga paga.
Rīga ir Rīga, Mārupe ir Mārupe, Blāzma ir Blāzma un Ventspils ir Ventspils.
Citādi sanāk, ka manas mājas ir visa Latvija.
Un vispār jau Vensbergs dzīvo Rīgā un kā tad beigu beigās sanāks ar tām mājām?
Tādi ne visai korekti argumenti beigu beigās sanāk.
Bet vispār mans komentārs bija par ko citu un pie replikas par pašcieņu - palieku.
Beigās sanāk baisa demagoģija un subjektivitāte.

     [+] [-]

, 2009-11-17 15:10, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Beigās sanāk baisa demagoģija un subjektivitāte.
Lai arī rakstu virtuāli anonīmā, bet tomēr savā nevis kādas grupas vārdā un līdz ar to pilnīgi objektīvi esmu subjektīvs, jo tas ir tikai un vienīgi mans viedoklis.
Par demagoģiju gribētu vērsties tomēr Tavā, ne savā virzienā

     [+] [-]

, 2009-11-17 15:12, pirms 15 gadiem
kabanos, pēc kā tu spried par šiem spēlētājiem, vai drīkst zināt? Kā tu esi saistīts ar volejbolu? Jau iepriekš - paldies par tavu atbildi!

     [+] [-]

, 2009-11-17 15:22, pirms 15 gadiem
kabanos rakstīja: Anderšmits NEKAD nav bijis Schenker līgas līmeņa spēlētājs.
Arī Vanaga prasmes būtu jāredz klātienē. Pēdējos 3 gados Vanaga izpildījumā ir bijušas 2-3 sakarīgas spēles. Tas ir, ja mēs runājam par Schenker un profesionālo līmeni. 1.līgā gan itkā viņam vajadzētu būt karalim jeb vienam no līderiem, tas tiesa.
Pārsteidz M.Vensberga atrašanās šeit. Bet laikam jau latviešiem dažbrīd ir problēmas ar pašcieņu.
varbūt Anderšmits tagad ir? varbūt Vanags pagājušājā gadā tur spēlēja, bet šogad spēlē tikai prieka pēc. vai viņam būtu jāsēž pie TV, ja veselība neļauj spēlēt Schenker līgā, bet tomēr nepiesien pie dīvāna? varbūt Vensbergam šī ir atelpas sezona, lai spēlētu savas pilsētas (Blāzmai komandas nav) komandā kopā ar brāli un tēvu? varbūt tomēr ir labi, ka kāds kaut ko dara un savāc kopā labākos (turklāt vietējos) nevis kā, piemēram, kāds basketbola klubs ar armijnieciskām saknēm?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-17 15:27, pirms 15 gadiem
maiznieks rakstīja: kabanos, pēc kā tu spried par šiem spēlētājiem, vai drīkst zināt? Kā tu esi saistīts ar volejbolu? Jau iepriekš - paldies par tavu atbildi!
Attiecībā par Anderšmitu - aizvadīto spēļu skaits Schenker līgā. Neviena.

Par Vanagu - līdzīgi, tikai šinī gadījumā redzētais, kā arī sausais statistiskais gan Schenker līgā, gan ārpus tās.

Par Vensbergu - kādi ir viņa konkurenti? Leitis, Petrovs un Grimailovs?
1) neviens no viņa konkurentiem nav pie diviem metriem
2) neviens no viņa konkurentiem nespēlē augstāk par Schenker līgu (Grimailovs šogad spēlē laikam Kiprā)
3) un pats būtiskākais - nevienam no viņiem nav tik laba saikne jeb saspēle jeb sauciet to kā gribat - ar šībrīža LV izlases līderi Celitānu. Tās nozīmi varat saprast ASV izlases modelī - Bols ar Stenliju šobrīd apspēlē visu pasauli. Ok ok, piekrītu, ka arī pārējie ASV izlasē ir zvaigznes, bet uz papīra jau krievi vai brazīļi ir stiprāki
4) neredzu vēl citas komponentes, kur Vensbergam esot 'formā', kāds no konkurentiem varētu viņu izkonkurēt.
Cits stāsts, protams, ir par Vensberga rakstura īpašībām - slinkotāja un slaista gājieniem, kas traucē realizēt milzīgo potenciālu.
Un nepamatotu prasību prasītāja slava - kas, starp citu bija iemesls viņa nokļūšanai AVK komandā, jo Lāsei uzstādija pārāk augstas prasības.
Kā arī pašcieņas trūkums - atnākt atpakaļ vairs nevarēja jeb negribēja, jo vieglāk jau bija slaistīties pa AVK.

Attiecībā par sevi un volejbolu - aktīvs līdzjutējs un sekotājs.

     [+] [-]

, 2009-11-17 15:30, pirms 15 gadiem
ceps rakstīja: varbūt Anderšmits tagad ir? varbūt Vanags pagājušājā gadā tur spēlēja, bet šogad spēlē tikai prieka pēc. vai viņam būtu jāsēž pie TV, ja veselība neļauj spēlēt Schenker līgā, bet tomēr nepiesien pie dīvāna? varbūt Vensbergam šī ir atelpas sezona, lai spēlētu savas pilsētas (Blāzmai komandas nav) komandā kopā ar brāli un tēvu? varbūt tomēr ir labi, ka kāds kaut ko dara un savāc kopā labākos (turklāt vietējos) nevis kā, piemēram, kāds basketbola klubs ar armijnieciskām saknēm?
No viedokļa par Anderšmitu secinu, ka Šķēle tātad ir kļuvis par NBA līmeņa spēlētaju.

     [+] [-]

, 2009-11-17 15:32, pirms 15 gadiem
ceps rakstīja: varbūt Anderšmits tagad ir? varbūt Vanags pagājušājā gadā tur spēlēja, bet šogad spēlē tikai prieka pēc. vai viņam būtu jāsēž pie TV, ja veselība neļauj spēlēt Schenker līgā, bet tomēr nepiesien pie dīvāna? varbūt Vensbergam šī ir atelpas sezona, lai spēlētu savas pilsētas (Blāzmai komandas nav) komandā kopā ar brāli un tēvu? varbūt tomēr ir labi, ka kāds kaut ko dara un savāc kopā labākos (turklāt vietējos) nevis kā, piemēram, kāds basketbola klubs ar armijnieciskām saknēm?
Mans komentārs bija replika uz rakstā pausto, ka daži nosauktie ir Schenker līgas līmeņa spēlētāji. Kādi viņi patiesībā nav, jo runa ir par šo nevis pagājušo vai aizpagājušo gadu taču.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 15:53, pirms 15 gadiem
Kabanos, labāk būtu paturējis savu profesora viedokli pie sevis... Pēc taviem komentāriem šķiet, ka tu būtu ideāls izlases treneris, kurš Latviju aizvestu līdz Olimpiskajam zeltam, jo zin visu par visiem spēlētājiem un viņu spējām laukumā. Kaut tavs sapnis reiz piepildītos...

     [+] [-]

, 2009-11-17 16:44, pirms 15 gadiem
Latvijā tak par voleja spēlēšanu nemaksā.Šobrīd visi spēlē pie tās komandas ,kas atrodas tuvāk mājām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-17 19:23, pirms 15 gadiem
Kabanosam.

Par M.Vensbergu nav ko komentēt. Varbūt Lāse ir parādā par kādu no iepriekšējam sezonam.
Vanags tak nesen bija Latvijas izlases pamatsastāvā. Līdz ar to komentāru šeit leiki.
A.Anderšmits noteikti ir Schenker līgas aizsardzības līmeņa spēlētājs. Ja nemaldos, nesen vēl speleja libero pozicijā kādā no klubiem. Un ņemot vērā pašreizējo Schenker līmeni (kad latvijā spēlē par pliku velti un labākie ir izbraukuši), tad uz doto brīdi varētu būt tā līmenī.

Un vispār. Ne tev spriest par citu dzīvi un ir 100 iemesli, kapec cilveki dara tā un šitā. Citam svarīga ir ģimene, citam (tev) kritizēt un likt darīt, kā tu domā sēdēdams tribīnē ar alus bundžu rokā, citam varbut redzot, ka Latvijā (mājās) ar to (volejbolu) nevar izdzīvot, tagad tas ir hobijs utt.

Veido savu dzīvi un nemāci citus, lai nav jameklē skabarga cita acī. Tie kas māca citus, pašiem parasti ir daudz nopietnāku dzīves problēmu.

Peace

  +1 [+] [-]

, 2009-11-17 21:11, pirms 15 gadiem
bitron rakstīja: Kabanosam.

Par M.Vensbergu nav ko komentēt. Varbūt Lāse ir parādā par kādu no iepriekšējam sezonam.
Vanags tak nesen bija Latvijas izlases pamatsastāvā. Līdz ar to komentāru šeit leiki.
A.Anderšmits noteikti ir Schenker līgas aizsardzības līmeņa spēlētājs. Ja nemaldos, nesen vēl speleja libero pozicijā kādā no klubiem. Un ņemot vērā pašreizējo Schenker līmeni (kad latvijā spēlē par pliku velti un labākie ir izbraukuši), tad uz doto brīdi varētu būt tā līmenī.

Un vispār. Ne tev spriest par citu dzīvi un ir 100 iemesli, kapec cilveki dara tā un šitā. Citam svarīga ir ģimene, citam (tev) kritizēt un likt darīt, kā tu domā sēdēdams tribīnē ar alus bundžu rokā, citam varbut redzot, ka Latvijā (mājās) ar to (volejbolu) nevar izdzīvot, tagad tas ir hobijs utt.

Veido savu dzīvi un nemāci citus, lai nav jameklē skabarga cita acī. Tie kas māca citus, pašiem parasti ir daudz nopietnāku dzīves problēmu.

Peace
Vanags nekad nav spēlējis Latvijas izlases pamatsastāvā. Pat kandidāts ir bijis retu reizi un pirms kādiem 10 gadiem (varbūt drusku mazāk). Un tamdēļ tieši tā - komentāri šeit lieki.
Anderšmits - neesmu viņu redzējis šajā līgā. Ja būtu tā līmeņa, tad viņš taču tur spēlētu, vai ne tā?

un par to 'vispār' - nu vispār es dzīvoju brīvā valstī un DRĪKSTU BRĪVI paust savu viedokli, ja vien tas nav vērsts vai kā savādāk aicina uz kādu vardarbību, ir rupjšs utt un tā joprojām.
Es saprotu, ka šis portāls vairāk ir bērniem, kur komentāra augstāka virsotne ir - mūsējie ir malači, pretinieki kabači. Vai vēl labāk - Šķele lohs vai Vanags mīkstais.
Manuprāt tas, ko es teicu tomēr bija viedoklis, kuru centos arīdzan pa savam pamatot. Ja kāds tam nepiekrīt - ok, oponē.
Bet ja sāc mani mācīt dzīvot, ko drīkstu vai nedrīkstu teikt vai kā man būtu jāsaka - piever mutīti.
Varu tikai atkārtoties - šis ir publisks portāls ar publisku piekļuvi visiem. Un komentāru sadaļa manuprāt pat savā nosaukumā ietver galveno pamatdomu - komentēt.

     [+] [-]

, 2009-11-18 09:20, pirms 15 gadiem
Atblastu Kabanos shajaa jautaajumaa. Diezgan logiski un konstruktivi viss izteikts, varbuut mazliet paraak agresivi parmests Marim - bet nu viedoklis ir viedoklis..
Par to ka M.Vensbergs ir labakais kandidats celaaja postenim muusu izlasei - es shaubos, kaut vai es izveletos starp Petrovu un vinju arii.. (neticu Agra Leisha otraa janiibaa, un Grimailvos arii neiedvesmo).. Par to ka saikne ar Celitanu ir primarais - ari nepiekritu, viens no svarigakajiem momentiem - jaa, bet tur jau Celitanam ir taada klase ka vinjsh spes saspeleties ar jebkuru no shiem celajiem (varbut ne Leiti, bet ar parejiem vinjam gadijies spelet kopaa)..
Par Vensberga kluba izveeli - es domaaju, ka katrs ir tiesigs panemt pauzi, lai nokartotu parejas dzives lietas - macibas, gimene, varbuut darbs.. un klat pie "majas" faktora (Blazma vai Ventspils nav svarigs - tas ir regions no kurienes vinjsh nak) - es te redzu veel potenciala jauna stipra kluba dibinashanu. Kaa jau treneris Vensbergs teica - pirmajaa sezonaa vinjem uzreiz merkis tikt Nacionalaa ligaa, un tad kas zin - varbut tas ir toposhais Schenker ligas klubs - jo brivas vietas LV klubiem Schenkeraa tagad ir, atrast naudu Ventspilij ari nesagadas problemu, un tas ka ap Čaipu jau tagad formes komandas kodolu ari ir labs sakums..

     [+] [-]

, 2009-11-18 09:48, pirms 15 gadiem
kabanosam

tas ka tu tik dedzīgi interneta portālā (anonīmā) centies aizstavēt savu viedokli (nolikt) par atsevišķiem volejbolistiem liecina par tavu neizdevušos volejbola karjeru, jo ko vērts ir tavs teksts "par mutītes pievēršanu".

Man domāt , ka I.Vensbergs zinās labāk kas un kā, jo kā nekā ir volejbola virtuvē un komandā, jo kā jau pats rakstīji, esi tikai aktīvs līdzjutējs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 10:44, pirms 15 gadiem
bitron rakstīja: kabanosam

tas ka tu tik dedzīgi interneta portālā (anonīmā) centies aizstavēt savu viedokli (nolikt) par atsevišķiem volejbolistiem liecina par tavu neizdevušos volejbola karjeru, jo ko vērts ir tavs teksts "par mutītes pievēršanu".

Man domāt , ka I.Vensbergs zinās labāk kas un kā, jo kā nekā ir volejbola virtuvē un komandā, jo kā jau pats rakstīji, esi tikai aktīvs līdzjutējs.
Tu atkal mani vienkārši apvaino. Pilnīgi žēl paliek te diskutēt.
Izdevies, neizdevies, lūzeris utt. Tik komentārs beigu beigās nav par rakstu, bet gan par mani. Es tomēr cerēju uz pirmo (par rakstu).
Tad jau laikam būšu uzkāpis kādam uz varžacīm, kas arī labi, jo neļauj cilvēkam ieslīgt pašapmierinātībā.

Nezinu, ko zina I.Vensbergs, tikai vēlreiz atkārtošu savu iepriekš teikto -
Anderšmits nekad nav bijis Schenker līgas līmeņa spēlētājs.
Vanags arī vairāk ir bijis Nacionālās nekā Schenker līgas līmeņa špīleris. Un to balstu uz STATISTIKU (kura parasti nemelo) un redzēto.

Bet par M.Vensbergu - viņa spēju griesti tomēr ir ārpus Latvijas nevis kaut kādā Latvijas 1.līgā. Iemesli, kāpēc tā - par to īsti nemaz nebija runa, tik ieminējos par iespējamo pašlepnuma trūkumu, kas arī izraisīja te dažiem milzīgas fantom sāpes.

     [+] [-]

, 2009-11-18 15:03, pirms 15 gadiem
Johansons rakstīja: Latvijā tak par voleja spēlēšanu nemaksā.Šobrīd visi spēlē pie tās komandas ,kas atrodas tuvāk mājām.
Te nu Tu noteikti kļūdies!!!

     [+] [-]

, 2009-11-18 15:31, pirms 15 gadiem
ko juus te cepaties taapat taa komanda ar visaam"3superzvaigzneem"ir nulles variants variet apspriest cik gribat gan vensbergu gan vanagu gan to andershmitu gribu vnk redzeet ko vinji panaaks ar sho komandu nu tiks nacionaalajaa liigaa un taalaak???taalaak nekaa nebuus seedees muuzhiigi nacionaalajaa un vissa juus jau te runaajaat itkaa taa komanda tuuliit eiroliiga ar trentyno speelees kad sapnjojiet aizverat acis

     [+] [-]

, 2009-11-18 16:11, pirms 15 gadiem
Es pilnīgi piekrītu kabanos domām un tās ir patiešām taisnīgas , tikai nepiekrītu vienam , ka M. Vensbergam būtu jāspēlē kaut kur ārzemēs, viņa laiks ir pagājis, kā jau visas zvaigznes, kuras laicīgi neattopās , sadeg zvaigžņotās debesīs, žēl , bet tas ar Māri ir noticis, jo cilvēks neprot strādāt profesionāli. Pēc darba uzteikšanas Lāsē viņš nebija pieprasīts nevienā šenker līgas komandā, izņemot AVK , kur sezonā Māris nebija no vilcējiem. Laikam, jau viņa dotā brīža līmenis ir Latvijas 1. līga, nevis ārzemes. Vēlu veiksmi spēlētājam!

     [+] [-]

, 2009-11-18 20:49, pirms 15 gadiem
zdarova lisij rakstīja: ko juus te cepaties taapat taa komanda ar visaam"3superzvaigzneem"ir nulles variants variet apspriest cik gribat gan vensbergu gan vanagu gan to andershmitu gribu vnk redzeet ko vinji panaaks ar sho komandu nu tiks nacionaalajaa liigaa un taalaak???taalaak nekaa nebuus seedees muuzhiigi nacionaalajaa un vissa juus jau te runaajaat itkaa taa komanda tuuliit eiroliiga ar trentyno speelees kad sapnjojiet aizverat acis
"0 variants" ir skarbi teikts. un naudu Ventspilī nebūt nemet pakaļ. klubu izdevās uztaisīt, tas forši. vai ir grandiozi plāni? nē! primārais, lai savējie puiši var spēlēt savas pilsētas komandā. ja kaut kas attīstīsies tālāk, tas būs forši. bet nu nevajag sapņu pilis sabūvēt. par personālijām katram ir tiesības izteikties. cik tās aizskarošas un pamatotas, lai atbild autors. vai arī pasaka to tieši. piemēram, 21.11. šie čaļi būs sastopami

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 05:20, pirms 15 gadiem
ceps rakstīja: primārais, lai savējie puiši var spēlēt savas pilsētas komandā. ja kaut kas attīstīsies tālāk, tas būs forši. bet nu nevajag sapņu pilis sabūvēt.
Par kādiem savējiem savas pilsētas komandā jūs sapņojat, nekas nevar attīstīties, jo nevienā vecuma grupā Latvijas jaunatnes kausa izcīņā nav Ventspils komandas. Nav jaunatnes - nav nākotnes.

     [+] [-]

, 2009-11-20 06:30, pirms 15 gadiem
Piekrītu janisC un cik zinu vismaz zēnus volejbolā Vpilī neviens netrenē, vienīgais ka varbūt ja komanda paradīs ka ir potenciāls volejbolam Vpilī, tad iespējams piesaistīt kaut kādu finansējumu volejbola attīstībai šajā reģionā. Treneri šeit nebūtu lielākā problēma.

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:18, pirms 15 gadiem
pasha sezonas sakuma ir diezgan muljkjigi vertet komandas specigumu un potencialu... dariet to ka kad visas komandas bus iespelejusas, lai nospele 1 rinkji un tad redzes, vai ventspils bus tik parliecinosi lideri 1.liga..

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:40, pirms 15 gadiem
janisC rakstīja: Par kādiem savējiem savas pilsētas komandā jūs sapņojat, nekas nevar attīstīties, jo nevienā vecuma grupā Latvijas jaunatnes kausa izcīņā nav Ventspils komandas. Nav jaunatnes - nav nākotnes.
par tiem savējiem, kas tur šobrīd spēlē es runāju (rakstu) nevis sapņoju. kas attiecas uz "sapņu pilīm" - tur jau tā lieta, ka Ventspilī bērnu un jauniešu volejbola nav. tāpat kā plāni par Schenker vai kaut ko vēl krutāku. un vispār - izlasi visus komentārus, vai vismaz to, uz kuru esmu atbildējis, runājot par sapņu pilīm.
Volejbols pilsētas sporta skolā, visdrīzāk, nebūs kādu laiku, jo tikai pagājušajā gadā aizklopēja ciet volejbola sekciju.

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:43, pirms 15 gadiem
kabanos rakstīja: No viedokļa par Anderšmitu secinu, ka Šķēle tātad ir kļuvis par NBA līmeņa spēlētaju.
no viedokļa par Šķēli secinu, ka esi pārbaudījis (un esi kompetents par to spriest)