Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:7, Did:0, useCase: 3

Kēls: "Par Latvijas izlases nākotni esmu optimistiski noskaņots"

Rolands Eliņš

Kēls: "Par Latvijas izlases nākotni esmu optimistiski noskaņots"
Āvo Kēls. Foto: Cev.eu

Pēc izstāšanās no Eiropas čempionāta finālturnīra, astotdaļfinālā ar 0:3 zaudējot Itālijai, Latvijas volejbola izlases galvenais treneris Āvo Kēls atzīmēja pretinieku pārspēku un spēles elementus, kurus Latvijai vajadzētu mēģināt uzlabot nākotnē.

“Mēs nospēlējām savā līmenī, tikām astotdaļfinālā,” pēc spēles ar Itāliju teica Latvijas komandas galvenais treneris Avo Kēls. “Tāds ir to komandu liktenis, kuras grupā ieņem ceturto vietu. Tās “play-off” spēlē pret grupu pirmajām komandām. Pirmo desmit komandu klase tomēr ir daudz augstāka nekā mums šobrīd.”

Latvija pret Itāliju zaudēja visos trīs setos, nevienā no tiem negūstot vairāk par 16 punktiem.

“Kaut ko vairāk šodien izdarīt traucēja Itālijas spēlētprasme. Katra komanda spēlē tā, kā tai ļauj pretinieks, un pretinieks ļoti kvalitatīvi šodien spēlēja aizsardzībā, servju uzņemšanā un uzbrukumā. Tas, cik grūti viss bija un cik ātri viss beidzas, tāpat kā pret Franciju un Vāciju, tas spēlētājiem jāpatur galvās, lai sasniegtu to, kā mums vēl pietrūkst,” pozitīvo pēdējos trīs zaudējumos Eiropas topa komandām saskata Igaunijas speciālists.

“Par Latvijas izlases nākotni esmu optimistiski noskaņots, jo gandrīz visi izlases spēlētāji sezonu aizvadīs normālās līgās. Un domāju, ka volejbolisti, kuri pēc klubu sezonas pavasarī atgriezīsies izlasē, atkal būs spēruši soli vai divus uz priekšu,” saka treneris.

Jau pirmdien Latvijas izlase atgriezīsies Latvijā. Lidmašīna no Vīnes izlidos Latvijas laika plkst.11.25, pēc divām stundām plkst. 13.20 piezemējoties Rīgā. Līdzjutēji tiek aicināti sagaidīt volejbolistus pie lidostas ēkas.

Izmantotie resursi:
Latvijas volejbola federācija

Slēpts komentārs: Chelubejs

  +1 [+] [-]

, 2021-09-12 21:31, pirms 3 gadiem
kamēr nebūs pamatelementa kā serve abos laukuma galos,nekā nebūs

 +10 [+] [-]

, 2021-09-12 21:35, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: kamēr nebūs pamatelementa kā serve abos laukuma galos,nekā nebūs
Serve vēl ir ok, izņemot varbūt jaunos džekus kā Dardzānu, kurš jau kuro spēli izpūta tribīnēs, problēma ir uzņemšanā, šodien ne Šmits, ne kāds cits īsti netika galā ar uzņemšanu, tālāk jau aiziet problēma izspēlē, jo jau tā maz iespēlētos 1. tempus nevar izmantot un to vienveidību Itālijas līmeņa komanda ātri salauž. Turpretī, bloks visu turnīru bija lielisks, bet tajā pat laikā aizsardzībā pārāk statiski - cik mobili vienmēr ir pretinieki!

Par izlasi ir tikai pozitīvas sajūtas un optimisms, īpaši uz jauno maiņu raugoties, visas iespējas tagad viņu rokās - Somijā, Itālijas A sērijā un citur.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-12 21:45, pirms 3 gadiem
Uģa Krastiņa viedoklis varētu būt pārstāvēts ?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-12 21:48, pirms 3 gadiem
Kols rakstīja: Serve vēl ir ok, izņemot varbūt jaunos džekus kā Dardzānu, kurš jau kuro spēli izpūta tribīnēs, problēma ir uzņemšanā, šodien ne Šmits, ne kāds cits īsti netika galā ar uzņemšanu, tālāk jau aiziet problēma izspēlē, jo jau tā maz iespēlētos 1. tempus nevar izmantot un to vienveidību Itālijas līmeņa komanda ātri salauž. Turpretī, bloks visu turnīru bija lielisks, bet tajā pat laikā aizsardzībā pārāk statiski - cik mobili vienmēr ir pretinieki!

Par izlasi ir tikai pozitīvas sajūtas un optimisms, īpaši uz jauno maiņu raugoties, visas iespējas tagad viņu rokās - Somijā, Itālijas A sērijā un citur.
nu mūsu vieta Eiropā ir top 20 un vairāk nebūs nekad,a basī mēs varam medaļas pacelt...piekrīti?..varam pacelt līmeni volī,lai nav sagrāvju
Poļi somus ar nolīdzināja

  +4 [+] [-]

, 2021-09-12 21:57, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: nu mūsu vieta Eiropā ir top 20 un vairāk nebūs nekad,a basī mēs varam medaļas pacelt...piekrīti?..varam pacelt līmeni volī,lai nav sagrāvju
Poļi somus ar nolīdzināja
Kā tu zini, ka nebūs? Atliks jaunai talantīgai paaudzei parādīties, kas nav izslēgts, un viss būs. Tas viss notiek viļņiem, sevišķi pēdējā laikā sajūta, ka parastais volejs sāk atgūties. Par basi un medaļām... Es domāju, ka šai paaudzei un talantiem šāda iespēja ir atlikusi tikai 1 vai 2 turnīriem. Turklāt smieklīgi runāt par medāļiem, kad pēdējo reizi to tuvumā bijām pirms 4 gadiem...

  +5 [+] [-]

, 2021-09-12 22:03, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: nu mūsu vieta Eiropā ir top 20 un vairāk nebūs nekad,a basī mēs varam medaļas pacelt...piekrīti?..varam pacelt līmeni volī,lai nav sagrāvju
Poļi somus ar nolīdzināja
Kādēļ tik pesimistiski - jo basis noceļ garos? Neviens jau par medaļām nerunā, arī citos sportos kā futbolā, pat hoķī tas ir drīzāk nereāli, un basī redzējām, kā pagājušos gadus gāja - "varam" pacelt ir ļoti vispārīgi, jo potenciālu jāizmanto un tas nav darīts, iespēja praktiski palaista vējā.

Kēlam tāpat piekrītu - jābūt optimismam, no tās bedres, kur LV vollis bija iekritis, top 15 Eiropā tuvākajos gados jau būtu ļoti labs mērķis un ar laiku top 10 kā vīzija, kādēļ ne?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-12 22:04, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kā tu zini, ka nebūs? Atliks jaunai talantīgai paaudzei parādīties, kas nav izslēgts, un viss būs. Tas viss notiek viļņiem, sevišķi pēdējā laikā sajūta, ka parastais volejs sāk atgūties. Par basi un medaļām... Es domāju, ka šai paaudzei un talantiem šāda iespēja ir atlikusi tikai 1 vai 2 turnīriem. Turklāt smieklīgi runāt par medāļiem, kad pēdējo reizi to tuvumā bijām pirms 4 gadiem...
Paskaties uz līmeni kā spēlē vadošās valstis...cita pasaule...kur izaugs,ja nu vienīgi naturalizēs

     [+] [-]

, 2021-09-12 22:07, pirms 3 gadiem
serbi turkus skolo,liela plaisa starp top komandām un top 16 iekļuvušām

  +1 [+] [-]

, 2021-09-12 22:17, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: serbi turkus skolo,liela plaisa starp top komandām un top 16 iekļuvušām
To pašu var attiecināt gan uz hokeju, gan basketbolu. Un naturalizācija ar ne vella nedod šajos sportos, ar atsevišķiem gadījumiem, kur pāķu izlases izrauj labo lozi ar 2. šķiras top līgu kadriem.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-12 22:19, pirms 3 gadiem
Seļivānovs Beļevičš Vilde Mihelsons Kolčins Eida Psrs izlase,kurš no mūsu sastāva tagadējā varētu tikt krievijas izlesē?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-12 22:22, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: Seļivānovs Beļevičš Vilde Mihelsons Kolčins Eida Psrs izlase,kurš no mūsu sastāva tagadējā varētu tikt krievijas izlesē?
nu tu kaut kur iebrauci, neviens nesalīdzina kā bija un kā ir tagad, bet ar visu to, cik tad mūsu hokejisti tiktu tajā pašā Krievijas izlasē?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-12 22:23, pirms 3 gadiem
un cik tad bija...Balderis unikāls talants un par basi nerunāsim cik medaļu mūsējiem bija PSRS laikos-daudz

  -1 [+] [-]

, 2021-09-12 23:00, pirms 3 gadiem
Atgādināšu, ka šobrīd volejs ir vienīgais sporta veids EČ.

Lūdzu, nepiesaukt sporta veidus,kurus kultivē 10 vai 16 valstu .

     [+] [-]

, 2021-09-12 23:06, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atgādināšu, ka šobrīd volejs ir vienīgais sporta veids EČ.

Lūdzu, nepiesaukt sporta veidus,kurus kultivē 10 vai 16 valstu .
hokeju aizmirsi,rokasbumba

  +4 [+] [-]

, 2021-09-12 23:16, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atgādināšu, ka šobrīd volejs ir vienīgais sporta veids EČ.

Lūdzu, nepiesaukt sporta veidus,kurus kultivē 10 vai 16 valstu .
Nav jau tik slikti, īsā laikā esam uzspēlējuši EČ gan volejā, gan rokasbumbā... Cerams, baskets atgūsies.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-13 02:11, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kā tu zini, ka nebūs? Atliks jaunai talantīgai paaudzei parādīties, kas nav izslēgts, un viss būs. Tas viss notiek viļņiem, sevišķi pēdējā laikā sajūta, ka parastais volejs sāk atgūties. Par basi un medaļām... Es domāju, ka šai paaudzei un talantiem šāda iespēja ir atlikusi tikai 1 vai 2 turnīriem. Turklāt smieklīgi runāt par medāļiem, kad pēdējo reizi to tuvumā bijām pirms 4 gadiem...
Piekrītu. Mums Latvijā vienkārši nav tāds spēlētāju un cilvēku resurss, lai varētu biagi sijāt un izvēlēties un slīpēt labākos talantus. Kādi ir ar tādiem jāstrādā. Protams, volejbolā tas ir vēl izteiktāk redzams, bet arī populārākos sportaveidos (basīti, futbolā, hokejā) ir tomēr periodi, kad nekādas potenciālas zvaignes tā nemaz īsti neparādās kā rezultātā pēc kaut kādiem uzrāvieniem rezultātos nāk kritums. Basītis tagad ir baigā pīķī, bet lai mēs to pīķi saglabātu ilgtermiņā - jau tagad būtu jābūt redzamiem 18-19 gadīgiem super-talantiem, kas klauvētu pie durvīm. Nezinu - tādus baigos monstrus starp jauniešiem it kā neredzu (nez Žagars varbūt, bet redzēs kādas sekas atstās traumas). Ja vēl daži gadi būs tukšums, tad arī basītī būs gaidāms kritums un nebūs pat vērts sapņot par medaļām. Bet tāds nu tas mazo valstiņu 'lāsts' ir - neko darīt. Ja ir talantīga paaudze kādā sportaveidā - ir jāpriecājas, bet ir naivi cerēt, ka kādā sprotaveidā mēs spēsim ilgstoši gadu gadiem noturēt pasaules līmeni. Bet ja skatās no pozitīvās puses - arī brīžos kad esam 'pagrabā' ir vērts saglabāt cerības, ka kādreiz jau var 'zvaigznes sastāties' pareizi un var spējīga paaudze iekrist un izdarīt kaut ko vairāk kā ierasts (varbūt pat kaut ko gluži neticamu kā futbolā EURO 2004).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-09-13 08:25, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Piekrītu. Mums Latvijā vienkārši nav tāds spēlētāju un cilvēku resurss, lai varētu biagi sijāt un izvēlēties un slīpēt labākos talantus. Kādi ir ar tādiem jāstrādā. Protams, volejbolā tas ir vēl izteiktāk redzams, bet arī populārākos sportaveidos (basīti, futbolā, hokejā) ir tomēr periodi, kad nekādas potenciālas zvaignes tā nemaz īsti neparādās kā rezultātā pēc kaut kādiem uzrāvieniem rezultātos nāk kritums. Basītis tagad ir baigā pīķī, bet lai mēs to pīķi saglabātu ilgtermiņā - jau tagad būtu jābūt redzamiem 18-19 gadīgiem super-talantiem, kas klauvētu pie durvīm. Nezinu - tādus baigos monstrus starp jauniešiem it kā neredzu (nez Žagars varbūt, bet redzēs kādas sekas atstās traumas). Ja vēl daži gadi būs tukšums, tad arī basītī būs gaidāms kritums un nebūs pat vērts sapņot par medaļām. Bet tāds nu tas mazo valstiņu 'lāsts' ir - neko darīt. Ja ir talantīga paaudze kādā sportaveidā - ir jāpriecājas, bet ir naivi cerēt, ka kādā sprotaveidā mēs spēsim ilgstoši gadu gadiem noturēt pasaules līmeni. Bet ja skatās no pozitīvās puses - arī brīžos kad esam 'pagrabā' ir vērts saglabāt cerības, ka kādreiz jau var 'zvaigznes sastāties' pareizi un var spējīga paaudze iekrist un izdarīt kaut ko vairāk kā ierasts (varbūt pat kaut ko gluži neticamu kā futbolā EURO 2004).
Vēl jau ir arī "eksotiskie" sporta veidi, kurus kultivē 10-15 valstīs, toties ir lieliskas izredzes ātri tikt uz kādu "pasaules čempionātu" un tur izcelties. Rene - labi, tur senas tradīcijas, bet florbols ? lakross? Jaunajiem jau patīk gūt panākumus uzreiz, un jo mazāka konkurence, jo lielākas izredzes

  +1 [+] [-]

, 2021-09-13 09:19, pirms 3 gadiem
pesimisms nevietā .
Lai paceltos līmenī tuvāk top 10 ( tā lai tikšana uz finālturnīru vai iziešana no grupas nebūtu sensācija ), pietiktu ar 2-3 labiem spēlētājiem , par kādiem spēlējot Eiropā var izaugt mūsu jaunie .

  +1 [+] [-]

, 2021-09-13 11:35, pirms 3 gadiem
j888 rakstīja: pesimisms nevietā .
Lai paceltos līmenī tuvāk top 10 ( tā lai tikšana uz finālturnīru vai iziešana no grupas nebūtu sensācija ), pietiktu ar 2-3 labiem spēlētājiem , par kādiem spēlējot Eiropā var izaugt mūsu jaunie .
var,bet kas uzņems serves,ne jau Dardzāns,Egleskalns,Buivids,,,ārzemju klubos to citi dara..tā ir problēma

  +1 [+] [-]

, 2021-09-13 12:21, pirms 3 gadiem
Ievērojamākie Latvijas volejbolisti ir bijuši olimpiskie čempioni Ivans Bugajenkovs, Pāvels Seļivanovs, Tatjana Veinberga, olimpiskie vicečempioni Raimonds Vilde, Astra Rubene. 1984. gadā olimpiskā čempiona titulu Amerikas Savienoto Valstu (ASV) izlases sastāvā ieguva Aldis Bērziņš. Pasaules čempioni PSRS izlases sastāvā bijuši Minjona Sakse, Jevgeņijs Košeļevs, Eduards Lībiņš, Jānis Labuckas, Skaidrīte Plismane, Valentīna Varkeviča. Vicečempionu titulu ieguvuši Aleksandrs Beļevičs, Mihails Rosovs, Ilonda Strazda-Mežiņa, 3. vietu – Mudīte Stūrmane.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-13 17:17, pirms 3 gadiem
nav problēma resursos, to pierāda Slovēnija. Futbols viņiem pēdējos gados ir ļoti labā līmenī (2010.gadā spēlēja PK), roķene (3.vieta 2017. pasaules čempī), volejs (2019.gada sudrabs eurovolley), basis (Eiropas čempji), hokejs pat nav sūdīgs. Nerunājot par visiem riteņbraucējiem (Rogličs un co), kalnu slēpotājiem, biatlonistiem utt. Viņiem ir valsts attieksme pret sportu pavisam citā līmenī. Nav ko raudāt par resursu trūkumu, jādara valstiskā līmenī! Jebkurš internetā var atrast Slovēnijas sporta programmu 2014-2023, var tikai apbrīnot to mērķtiecību

  +1 [+] [-]

, 2021-09-13 17:29, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Vēl jau ir arī "eksotiskie" sporta veidi, kurus kultivē 10-15 valstīs, toties ir lieliskas izredzes ātri tikt uz kādu "pasaules čempionātu" un tur izcelties. Rene - labi, tur senas tradīcijas, bet florbols ? lakross? Jaunajiem jau patīk gūt panākumus uzreiz, un jo mazāka konkurence, jo lielākas izredzes
Renē nav tikai 10-15 valstis. Nevajag kultivēt mītu par zemo konkurenci. Starptautiskajai skeletona un bobsleja federācijai ir 74 biedri, bet starpt. kamaniņu federācijai - 51.

https://www.ibsf.org/en/inside-ibsf...
https://www.fil-luge.org/en/about-f...

  +1 [+] [-]

, 2021-09-13 21:43, pirms 3 gadiem
Redzējāt, kas tikko notika Ostravā? Čehi izsita frančus ar 3:0

     [+] [-]

, 2021-09-17 13:40, pirms 3 gadiem
Aigaro rakstīja: nav problēma resursos, to pierāda Slovēnija. Futbols viņiem pēdējos gados ir ļoti labā līmenī (2010.gadā spēlēja PK), roķene (3.vieta 2017. pasaules čempī), volejs (2019.gada sudrabs eurovolley), basis (Eiropas čempji), hokejs pat nav sūdīgs. Nerunājot par visiem riteņbraucējiem (Rogličs un co), kalnu slēpotājiem, biatlonistiem utt. Viņiem ir valsts attieksme pret sportu pavisam citā līmenī. Nav ko raudāt par resursu trūkumu, jādara valstiskā līmenī! Jebkurš internetā var atrast Slovēnijas sporta programmu 2014-2023, var tikai apbrīnot to mērķtiecību