Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Caune savainojuma dēļ nestartēs PČ 5000 metru finālskrējienā

Caune savainojuma dēļ nestartēs PČ 5000 metru finālskrējienā
Agate Caune. Foto: AFP/Scanpix

Viena no Latvijas vadošajām vieglatlētēm Agate Caune nepiedalīsies šovakar paredzētajā pasaules čempionāta 5000 metru skrējiena finālā, sportiste pavēstīja sociālajā medijā "Instagram".

19 gadīgā Caune atklāja, ka pēdējās dienās sajutusi sāpes iegurnī un pēc konsultācijām ar ārstiem pieņemts lēmums neriskēt ar veselības pasliktināšanu un nepiedalīties finālskrējienā.

Lielāko daļu no pusfināla skrējiena Caune pavadīja priekšgalā un finišēja pēc 15 minūtēm un 0,48 sekundēm, uzstādot jaunu personīgo rekordu un visu skrējēju ieskaitē uzstādot 12. augstvērtīgāko rezultātu.

No 16 finālistēm Caune šosezon sasniegusi vājāko rezultātu, par vairāku sekunžu tiesu atpaliekot no pārējām pasaules vadošajām 5000 metru skrējējām.

Ungārijas galvaspilsētā Budapeštā notiekošās pasaules meistarsacīkstes noslēgsies rīt.

Izmantotie avoti:
https://www.instagram.com/stories/a...


, 2023-08-26 12:41, pirms gada
žēl, bet nu objektīvi vērtējot, Agates sacensības vēl tikai priekšā.
Slēpts komentārs: andzadzo2008
, 2023-08-26 12:46, pirms gada
, 2023-08-26 13:36, pirms gada
Kur viņa traumu jau dabūju ;(
, 2023-08-26 13:52, pirms gada
Vai viņai tagad skaitās 16. vieta?
, 2023-08-26 14:11, pirms gada
Kāpēc visi Latvijas vieglatlēti parasti gūst traumas viss svarīgākajos mačos?varbūt problēma ir citur,piemērām treniņu metodikā vai vecajos treneros?
, 2023-08-26 14:12, pirms gada
Riskēt nevajag, viss vēl priekšā, jānovēl adaptēties pieaugušo vieglatlētu "gaļas mašīnā" un tad vismaz Eiropas līmenī būs daudz titulu
, 2023-08-26 14:14, pirms gada
dexterito#5 rakstīja: Kāpēc visi Latvijas vieglatlēti parasti gūst traumas viss svarīgākajos mačos?varbūt problēma ir citur,piemērām treniņu metodikā vai vecajos treneros?
Domāju tādēļ ka šī sezona ir tik piesātināta un startiem pilna... Labi ka garajās skriešanā traumas nav tik kritiskas kā ctās disciplīnās.
, 2023-08-26 14:15, pirms gada
Ja viņa neiziet uz starta, tad paliek 16.?
, 2023-08-26 14:27, pirms gada
Čempionāta mājas lapā uzrāda, ka Agates vietā startēs priekšsacīkšu 17. vietas ieguvēja. Tad jau iznāk, ja uz startu neiziet un vismaz 100 metrus nenoskrien, tā vieta ir pagalam.
, 2023-08-26 14:38, pirms gada
andzadzo2008 rakstīja: Vēl ir kur augt, lai saved kārtībā veselību un smagi trennējas, tad jau nākamajos čempjos parādīs uz ko spējīga. 👍
Tagad šķēpmešanas finālā visas cerības uz L. Ikaunieci un M. Palameiku.
Do you have a farting problems?
, 2023-08-26 14:57, pirms gada
Paliek bez rezultāta?
, 2023-08-26 15:38, pirms gada
erred rakstīja: Paliek bez rezultāta?
Jā, interesanti. Pēc loģikas varētu būt 17. vieta, jo ir ātrākā no tām, kas izstājās.
, 2023-08-26 15:44, pirms gada
Lai mēs (fani) nelidinātos mākoņos. Otrajā pusfinālā, lai kvalificētos, bija nepieciešams skriet vismaz 14:43,94. Caunes skrējienā ātrākās dāmas pēdējo kilometru noskrēja ap 2:40-2:41, bet Agatei robežās no 2:54 (pirmais km) līdz 3:04 (ceturtais km). Līdz pieaugušo elitei vēl ir daudz jātrenējas, bet pieteikumu Caune ir izdarījusi.
, 2023-08-26 15:51, pirms gada
Pēdēja jau finālā nepaliktu, bet vēl daudz ir kur progresēt.
, 2023-08-26 15:52, pirms gada
Veselību un cīņas sparu turpmākajā karjerā.
, 2023-08-26 15:55, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Lai mēs (fani) nelidinātos mākoņos. Otrajā pusfinālā, lai kvalificētos, bija nepieciešams skriet vismaz 14:43,94. Caunes skrējienā ātrākās dāmas pēdējo kilometru noskrēja ap 2:40-2:41, bet Agatei robežās no 2:54 (pirmais km) līdz 3:04 (ceturtais km). Līdz pieaugušo elitei vēl ir daudz jātrenējas, bet pieteikumu Caune ir izdarījusi.
Tos kilometra laikus šādā veidā nav diez ko korekti salīdzināt, ja Agate visu laiku skrēja puslīdz vienmērīgi, kamēr spices dāmas sākumā "sēņoja". Arī viņām būs stipri par īsu visus 5 km 2:40 uz km skriet (tas atbilst laikam 13:20).
, 2023-08-26 16:05, pirms gada
Daudziem uztvere par elites līmwņa sporta ir vienkārša, primitīva. Rodaa sajūta ka, piemēram, 19.vieta pasaulē vīriwšu šķēpmeāanā ir izgāšanas. Viņi jau tikuši uz PČ. Ir starp 32 labākajiem pasaulē. Priecē ja mums šogad 3 šķēpmetēji bija. Vai gribējām vairāk? Protams ka gribējām. Tikai tādāļ sportisti nav pelnījuši nosodījumu. Daudzi kritozē mūsu šķēpmetējus. Mņ kritika vērsta kopumā uz pārējo vieglatlētiku. KAdēļ vēl mums ur Lasmane, Vaičule, Caune un laikam Rumbenieks. Kur ir pārējie. Liels prieks pršķēpmetējiem kopumā. Lielāks būtu ja arī sievietes būtu 3. Galvenais rādītājs ir tikt uz OS, PČ, EČ. Tikt..to daudzi nesaprot. Tiem tikāana šķiet kaut kas ļoti vienkāršs. Soļotājiem un maratonistiem tikšana ir vieglāka, bet..tiek labākie vai labākais valstī.
Dīvaini sanāk. Daudzi visvairāk lamā, nosoda, kritizā mūsu pašus labākos sportistus, elites līmeni. Mums PČ piedalās paši labākie Latvijas vieglatlēti. Lepojamies ar to , ja viņi tur ir un domājam kādēļ cuti tur netiek.
, 2023-08-26 16:14, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Lai mēs (fani) nelidinātos mākoņos. Otrajā pusfinālā, lai kvalificētos, bija nepieciešams skriet vismaz 14:43,94. Caunes skrējienā ātrākās dāmas pēdējo kilometru noskrēja ap 2:40-2:41, bet Agatei robežās no 2:54 (pirmais km) līdz 3:04 (ceturtais km). Līdz pieaugušo elitei vēl ir daudz jātrenējas, bet pieteikumu Caune ir izdarījusi.
Par "daudz jātrenējas". Varbūt trauma ir pārtrennēšanās sekas?
, 2023-08-26 17:06, pirms gada
Aldis Br rakstīja: Daudziem uztvere par elites līmwņa sporta ir vienkārša, primitīva. Rodaa sajūta ka, piemēram, 19.vieta pasaulē vīriwšu šķēpmeāanā ir izgāšanas. Viņi jau tikuši uz PČ. Ir starp 32 labākajiem pasaulē. Priecē ja mums šogad 3 šķēpmetēji bija. Vai gribējām vairāk? Protams ka gribējām. Tikai tādāļ sportisti nav pelnījuši nosodījumu. Daudzi kritozē mūsu šķēpmetējus. Mņ kritika vērsta kopumā uz pārējo vieglatlētiku. KAdēļ vēl mums ur Lasmane, Vaičule, Caune un laikam Rumbenieks. Kur ir pārējie. Liels prieks pršķēpmetējiem kopumā. Lielāks būtu ja arī sievietes būtu 3. Galvenais rādītājs ir tikt uz OS, PČ, EČ. Tikt..to daudzi nesaprot. Tiem tikāana šķiet kaut kas ļoti vienkāršs. Soļotājiem un maratonistiem tikšana ir vieglāka, bet..tiek labākie vai labākais valstī.
Dīvaini sanāk. Daudzi visvairāk lamā, nosoda, kritizā mūsu pašus labākos sportistus, elites līmeni. Mums PČ piedalās paši labākie Latvijas vieglatlēti. Lepojamies ar to , ja viņi tur ir un domājam kādēļ cuti tur netiek.
Zini par ko viena daļa dusmojas? Par to, ka sezonā sētas mačos uztaisa super rezultātos, kvalificējas ar stabiliem rezultātiem. Aizbrauc uz lielajiem mačiem un tur met/grūž/lec krietni, krietni mazāk. Itkā sezonas galvenie sači (un to nenoliegs arī sportisti, jo šie sači palīdz noskaidrot, kurā LOK vienībā viņi nonāks), bet rezultāti gaužām bēdīgi. Tieši rezultāti nevis vieta.
, 2023-08-26 17:13, pirms gada
zaxx rakstīja: Kur viņa traumu jau dabūju ;(
kāda konkurente stiprāk iemauca Caunei pa peteni.

sry, tas tikai melnais humors.
, 2023-08-26 17:31, pirms gada
dexterito#5 rakstīja: Kāpēc visi Latvijas vieglatlēti parasti gūst traumas viss svarīgākajos mačos?varbūt problēma ir citur,piemērām treniņu metodikā vai vecajos treneros?
Jā, lielas aizdomas tiko mājās par to spriedām... man hroniskas sāpes t sākās no 18 bet manējai kura ar bija latvijas izlasē jau no 15 izgāja no ierindas, jo startēt lika ar pieaugušajiem latvijas čempjos...
, 2023-08-26 17:32, pirms gada
Pilns internets ar Cauni, un te pēkšņi 🖕
, 2023-08-26 17:33, pirms gada
Ja ir risks gūt nopietnāku traumu, pareizi vien dara, ka nestartē. Jābūt tomēr reālistiem un jāsaprot, ka pat ar jaunu personisko rekordu būtu grūti tikt pat tuvumā top10.
, 2023-08-26 17:53, pirms gada
...ir tā kā ir...bet nu neesmu lasijis,ka kādas citu valstu sportistiem būtu čempja laikā traumas ne no kā...
, 2023-08-26 18:19, pirms gada
cesinieks777 rakstīja: ...ir tā kā ir...bet nu neesmu lasijis,ka kādas citu valstu sportistiem būtu čempja laikā traumas ne no kā...
400m vīriem neredzēji? Daudzcīņas?
, 2023-08-26 18:21, pirms gada
Marisan rakstīja: Par "daudz jātrenējas". Varbūt trauma ir pārtrennēšanās sekas?
Jā, domāju, ka tas ir iemesls šai traumai. Ļoti daudz startu maksimālā režīmā jau dažas sezonas pēc kārtas
, 2023-08-26 18:23, pirms gada
elements rakstīja: Tos kilometra laikus šādā veidā nav diez ko korekti salīdzināt, ja Agate visu laiku skrēja puslīdz vienmērīgi, kamēr spices dāmas sākumā "sēņoja". Arī viņām būs stipri par īsu visus 5 km 2:40 uz km skriet (tas atbilst laikam 13:20).
Jā, protams. Bet no Caunes komentāra sapratu, ka šobrīd viņa, piemērām, pēc četriem km ar tempu 3:05 nevarētu piekto noskriet 2:40. Viņai viss vēl priekšā, un ticu, ka izdosies!
, 2023-08-26 18:47, pirms gada
knaible rakstīja: Pēdēja jau finālā nepaliktu, bet vēl daudz ir kur progresēt.
Uz papīra pat ar atkārtotu personisko rekordu finālā paliktu pēdējā, ja pārējās noskrietu savā līmenī. Tur visām sezonā rezultāti zem 15 minūtēm.
, 2023-08-26 18:47, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Zini par ko viena daļa dusmojas? Par to, ka sezonā sētas mačos uztaisa super rezultātos, kvalificējas ar stabiliem rezultātiem. Aizbrauc uz lielajiem mačiem un tur met/grūž/lec krietni, krietni mazāk. Itkā sezonas galvenie sači (un to nenoliegs arī sportisti, jo šie sači palīdz noskaidrot, kurā LOK vienībā viņi nonāks), bet rezultāti gaužām bēdīgi. Tieši rezultāti nevis vieta.
Piekrītu ka par to daudzi dusmojas, bet tā ju ir šo cilvēku problēma. Viņi patiesībā dusmojas paši uz sevi, jo nespēj pieņemt ka viņu vēlmes nepiepildās. Pēc šo cilvēku loģikas labāk nekur nemest labi visas sezonas garumā. Nekad nevienas sacensības nesaucu par sētas mačiem. Daudzi kaut kā vienkārši uztver ka 80 metri jāmet vienmēr , ja esi profesionālis (vīriešiem šķēps). Nē, arī 75 metrus ir jāprot aizmest un ja regulāri met 75 metrus , tad tiec aicināts uz dažādiem mačiem.
Līdzjutējs domā par sevi , bet sportistam ir arī kaut kas jānopelna. Tas jau parastam skatītājam maz interesē.
Arī vīriešu šķēpmetēji mani sezonā kopumā priecē. PČ ir 3 un tas ļoti patīkami. Vai gribēju labākus rezultātus? Noteikti gribēju.
OS jau būs izdevušās, ja uz turieni aizbrauks 6 mūsu šķēpmetēji.
, 2023-08-26 18:48, pirms gada
Šaubos par traumu. Saprata, ka pa beigām kulsies , un negrbēja bojāt 1. skrējiena reoutāciju.
, 2023-08-26 19:02, pirms gada
Nebija jau teikts, ka ir kāda nopietna trauma. Agate sajuta zināmu diskomfortu, tāpēc arī tika izlemts nestartēt. Jau labu laiku iepriekš tika definēts, ka galvenais starts šoruden ir 5 km distance pasaules ielu skriešanas čempionātā Rīgā 1.oktobrī. Budapeštas fināls sanāca kā tāds patīkams bonuss, kas pat īsti nebija plānots. Ja pastāv risks neapdomīgi iedzīvoties nopietnākā savainojumā, tad pareizi vien dara, ka nestartē. Līdz 1.oktobrim vēl tomēr ir laiks atkopties.
, 2023-08-26 19:03, pirms gada
Caune sezonas galvenajā startā izskrēja personīgo rekordu. Uzrādīja PČ maksimālo REZULTĀTU,uz ko dotajā brīdī bija gatava. Visu cieņu!
Atšķirībā no tiem,kuri to spēj tikai sētas vai komercmačos.
, 2023-08-26 20:01, pirms gada
Aldis Br rakstīja: Piekrītu ka par to daudzi dusmojas, bet tā ju ir šo cilvēku problēma. Viņi patiesībā dusmojas paši uz sevi, jo nespēj pieņemt ka viņu vēlmes nepiepildās. Pēc šo cilvēku loģikas labāk nekur nemest labi visas sezonas garumā. Nekad nevienas sacensības nesaucu par sētas mačiem. Daudzi kaut kā vienkārši uztver ka 80 metri jāmet vienmēr , ja esi profesionālis (vīriešiem šķēps). Nē, arī 75 metrus ir jāprot aizmest un ja regulāri met 75 metrus , tad tiec aicināts uz dažādiem mačiem.
Līdzjutējs domā par sevi , bet sportistam ir arī kaut kas jānopelna. Tas jau parastam skatītājam maz interesē.
Arī vīriešu šķēpmetēji mani sezonā kopumā priecē. PČ ir 3 un tas ļoti patīkami. Vai gribēju labākus rezultātus? Noteikti gribēju.
OS jau būs izdevušās, ja uz turieni aizbrauks 6 mūsu šķēpmetēji.
Tu pareizi saki. Sportistiem ir jāpelna. Kur sportists nopelnīs vairāk, Latvijas sētas mačos aizmetot tos 78-80 metrus, lai tiktu uz PČ/EČ/OS vai sezonas galvenajās sacensībās aizmetot tos pašus 73m? Pirmajos. Bet spējot savākties un aizmetot sezonas labako rezultātu galvenajās sacensībās arī nāks lielāka nauda. Dimanta līgā mums startē reti, kurš, lai varētu teikt, ka komercmačos rāda brīnumus un lielajos sačos izgāžās. Lielākā daļa mūsu sportistu startē sētas turnīros, tur nopelna kvalifikācijas normu, aizbrauc uz lielajiem sačiem un izgāžās. Tā kā viņi pieviļ arī sevi ne tikai skatītāju cerības. Lielai daļai Latvijas vieglatlētu galvenie ienākumi ir sponsori un LOV. Kur vieglāk dabūt sponsorus - top sacensībās. Par ko dod LOV finansējumu - par augstām vietām top sacensībās. Tātad ja tu aizbrauc uz to sezonas galveno sacensību un tur izgāzies ne tevi vajadzēs sponsoriem, ne arī LOV vienībā tiksi A kategorijā. Kociņa ir ideāls piemērs tam, kā būtu jāstartē - sezonas labakais rezultāts, sezonas svarīgākajās sacensībās.
, 2023-08-26 20:21, pirms gada
bēdīgi,bet piekritīšu,ka svarīgakajos mačos mūsējie "saslimst" - Porziņģis, Caune
prieks,par Kociņu,kura cīnijās līdz galam - paklausieties viņas interviju un varbūt sapratīsiet,caur kādām traumām/sāpēm viņa izgājusi,bet sevi pārvarējusi + kā viņa mīl un cīnās par Lielo Latviju
Mūzēm,Porziņģiem,Caunēm, mūsu mēslmetējiem ir jāmācās no tādām stiprām meitenēm kā Kociņa
Paldies Tev Anete!