Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Gejs ātrāks par Boltu "Dimanta līgā"

Gejs ātrāks par Boltu "Dimanta līgā"
Taisons Gejs
Foto: AFP

Stokholmā notiekošajās "Dimanta līgas" sacensībās uzvaru 100 metru finālā izcīnīja amerikānis Taisons Gejs, kurš ar rezultātu 9,84 apsteidza otrajā vietā esošo pasaules rekordistu Useinu Boltu.

Ilgi gaidītā Taisona Geja un Useina Bolta tikšanā notika šodien Stokholmā, "Dimanta līgas" sacensībās. Bija cerēts, ka sacensībās piedalīsies arī Asafa Pauels, bet savainojuma dēļ viņš atteicās no starta. Pusfināla barjera Boltam un Gejam bija viegli pārvarama, bet finālā amerikāņu sportistam beidzot izdevās pārspēt savu lielāko konkurentu 100 metru distancē - Useinu Boltu. Vēl jāpiebilst, ka pēdējo reizi jamaikietis kādās no 100 metru sacensībām bija zaudējis 2008. gadā tur pat Zviedrijā, kad par viņu ātrāks izrādījās tautietis Asafa Pauels.

Šovakar startu 100 metru skrējiena finālā atlika divas reizes, bet trešā bija tā veiksmīgā, kad visi sprinteri startēja bez problēmām. Pasaules rekordists Useins Bolts jau pirmajos soļos bija diezgan lēns, uzreiz palaižot garām Taisonu Geju un citus skrējējus. Gejs tikmēr iekārtojās pirmajā pozīcijā, ko veiksmīgi noturēja līdz distances beigām, uzstādot vienu no labākajiem šī gada rezultātiem pasaulē - 9,84. Bolts tikmēr, lai kā arī centās, amerikāni nenoķēra un finiša līniju šķērsoja otrais, ar laiku 9,97. Trešo vietu izcīnīja Ričards Tompsons no Trinidadas un Tobago(10,10).

Dimanta līga, Stokholma

100 metru finālskrējiens

VietaSportistsValstsRezultāts
1GAY TysonUSA9.84
2BOLT UsainJAM9.97
3THOMPSON RichardTRI10.10
4KIMMONS TrellUSA10.11
5FORSYTHE MarioJAM10.20
6RODGERS MichaelUSA10.21
7PADGETT TravisUSA10.22
8EDWARDS Rae MonzavousUSA10.29

Izmantotie resursi:
Samsung Diamond League, Bolt and Gay showdown...

 +14 [+] [-]

, 2010-08-06 22:10, pirms 15 gadiem
Varēja redzēt, ka tieši šim startam Gejs gatavojies!
Intrigu veči arī saglabāja līdz pēdējiem metriem.
Prieks skatīties!

  +8 [+] [-]

, 2010-08-06 22:10, pirms 15 gadiem
Nu redz kā. Šitais tikai saasinās cīņu un palielinās intrigu turpmāk
Slēpts komentārs: anjo

 +16 [+] [-]

, 2010-08-06 22:11, pirms 15 gadiem
Ilgi gaidiju sho dienu!
Prieks par Geju!
Slēpts komentārs: Number 0

 +11 [+] [-]

, 2010-08-06 22:11, pirms 15 gadiem
Šodien laikam nav Bolta diena! Taisons izskatijās labāk kā sākumā tā beigās.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:11, pirms 15 gadiem
Malacis Gejs!
Gribās, lai noskrien Boltu arī kādos pavisam lielajos mačos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2010-08-06 22:12, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Bolts atļāva uzvarēt
tādi sportisti neļauj tā vienkārši uzvarēt konkurentiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:15, pirms 15 gadiem
Vai, vai cik vēlu ziņojam.. Bez variantiem paņēma un aizbēga. Tas tāpēc, ka kuli kasīja retāk..

  +4 [+] [-]

, 2010-08-06 22:16, pirms 15 gadiem
Taisona žests pirms starta,kad viņš pirmais padeva kulaku pretī Boltam jau parādīja,ka viņš ir gatavs cīņai ar Boltu,ko ar pierādīja skrejceļā! Respect! P.S. Izskatās,ka Bolts vēl nav īsti atlabis pēc savainojuma,jo rezultāts nu gluži nebija viņa varējuma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:18, pirms 15 gadiem
šitas zaudējums uzsitīs Boltam niknumu un tad jau varam gaidīt vēl kādu rekorda labojumu.

P.S. Sportacentrs, lūdzu video.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-06 22:21, pirms 15 gadiem
problēma ir cita, Boltam esot alerģija pret proteīniem un ārsti aizleidzot dzert viņam tos, takā tagad viņam ies daudz grūtāk. es neko neizdomāju

 +12 [+] [-]

, 2010-08-06 22:21, pirms 15 gadiem
Tunelis rakstīja: Gejs savu vārdu tur. Teica, ka uzvarēs- to arī izdarīja.
Paskaiti cik reizes viņš jau to ir solījis.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-06 22:22, pirms 15 gadiem
Bolts nav savā labākajā formā. Gejam paveicās, Bolts tāpat ir karalis!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-06 22:26, pirms 15 gadiem
angusrocks rakstīja: problēma ir cita, Boltam esot alerģija pret proteīniem un ārsti aizleidzot dzert viņam tos, takā tagad viņam ies daudz grūtāk. es neko neizdomāju
Un pirms tam nebija? Alerģija pret proteīniem? Ar pirms es domāju divus viņa pasaules rekordus.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:27, pirms 15 gadiem
Kā jau teicu iepriekšējā rakstā, Gejs var uzreiz doties pensijā
Pēc Ahilleja traumas saārstēšanas Bolts pagaidām skrien krietni piesardzīgāk. Pirms mēneša Juseins atgriežoties noskrēja 9.82 s. Nu jā, ir nedaudz lēnāk par 9.58 s Bet fakts paliek fakts, ka Gejs nekad nebūs tik ātrs kā Bolts savā labākajā formā, tā ka samierinieties ar to

 +24 [+] [-]

, 2010-08-06 22:27, pirms 15 gadiem
tas tāds triks, lai uzkurinātu intrigu pirms olimpiādes

  +3 [+] [-]

, 2010-08-06 22:28, pirms 15 gadiem
Uuksts rakstīja: tas tāds triks, lai uzkurinātu intrigu pirms olimpiādes
Kā tad! Vēl tikai ''nieka'' 2 gadi

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:28, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Un pirms tam nebija? Alerģija pret proteīniem? Ar pirms es domāju divus viņa pasaules rekordus.
godīgi sakot nezinu vai pirmstam bija vai nebija tā alerģija, bet tagad tiešām zinu, ka viņš tos vairs nevar dzert, jo vnk viņam sākot izsitumi baigie rasties uz ķermeņa utt pirmstam iespējams tik traki nebija

  +2 [+] [-]

, 2010-08-06 22:29, pirms 15 gadiem
Prieks par Geju, varēja just, ka viņš uz šo sacensību bija divtik koncentrējies cik Bolts bija. Neviens nesaka, ka Bolts kādam atļāva uzvarēt, tā vienkārši Gejam šī sacensība bija stipri svarīgāka, kā Boltam. Domāju uz kaut ko lielāku un nopietnāku Bolts saņemsies un parādīs kā jāskrien, jo galu galā - 9.84 nav labs rezultāts nevienam no viņiem. Bet malacis Gejs, nākamreiz jāmēģina ne vien uzvarēt Boltu, bet arī pietuvoties rekordam, ja ne pārspēt! T.i. ja viņš tiešām vēlas pierādīt, ka ir pietiekami liels konkurents Boltam!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-06 22:30, pirms 15 gadiem
Starp citu, bezvējā Gejam 9.84 s ir optimālais rezultāts.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-06 22:32, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, bezvējā Gejam 9.84 s ir optimālais rezultāts.
atkal eksperts ieņaudējās.. atradi ceļu līdz tvaika ielai vai vēl tikai posies?
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-06 22:40, pirms 15 gadiem
angusrocks rakstīja: godīgi sakot nezinu vai pirmstam bija vai nebija tā alerģija, bet tagad tiešām zinu, ka viņš tos vairs nevar dzert, jo vnk viņam sākot izsitumi baigie rasties uz ķermeņa utt pirmstam iespējams tik traki nebija
Ja viņam būtu alerģija pret "proteīniem", kā tu saki, tad viņš nevarētu ēst praktiski neko (pa lielam tikai dārzeņus un graudaugu izstrādājumus), jo proteīns = olbaltumvielas.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:40, pirms 15 gadiem
YeeeeeeS!

     [+] [-]

, 2010-08-06 22:42, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau teicu iepriekšējā rakstā, Gejs var uzreiz doties pensijā
Pēc Ahilleja traumas saārstēšanas Bolts pagaidām skrien krietni piesardzīgāk. Pirms mēneša Juseins atgriežoties noskrēja 9.82 s. Nu jā, ir nedaudz lēnāk par 9.58 s Bet fakts paliek fakts, ka Gejs nekad nebūs tik ātrs kā Bolts savā labākajā formā, tā ka samierinieties ar to
tīri no skatītāja viedokļa esmu par to , lai Gejs kaut vai pietuvojas ļoti, ja ne pārspēj rekordu, tas tikai saglabās intrigu šajā sporta veidā, nevis, ka Bolts dominē 100m sprintā kā Isinbajeva kārtslēkšanā.

     [+] [-]

, 2010-08-06 22:42, pirms 15 gadiem
angusrocks rakstīja: problēma ir cita, Boltam esot alerģija pret proteīniem un ārsti aizleidzot dzert viņam tos, takā tagad viņam ies daudz grūtāk. es neko neizdomāju
Kur tu to rāvi? Tantiņa ausī iecukstēja? Ja jau viņam pret proteiniem alerģija, tad viņš praktiski neko nevar ēst, ja?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:42, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Kada starpiba,shajas sacensibas bija atraks par Boltu!
Dzonsona ziedu laikos neviens nevareja vinu apsteigt,bet Boltu vareja!

Bolts ir atrakais sprinteris pasaule,es nekad to nenoliegshu(kaut ari vinsh man nesimpatizes ka cilveks),bet nevar noliegt acim redzamo ka Boltu var apsteigt!
Kāds bija Džonsona rekords 100 m uzvaru skaita ziņā (pēc kārtas) un PB šajā distancē?

Bolts ir ātrākais cilvēks pasaulē, bet pat ātrākajiem gadās traumas, jo slodzes ir mežonīgas. Gejs tikai pierādīja, ka var apsteigt Boltu, kurš atgriezies pēc traumas saārstēšanas. Boltu labā formā pagaidām nav iespējams uzvarēt

     [+] [-]

, 2010-08-06 22:43, pirms 15 gadiem
AlterB rakstīja: Ja viņam būtu alerģija pret "proteīniem", kā tu saki, tad viņš nevarētu ēst praktiski neko (pa lielam tikai dārzeņus un graudaugu izstrādājumus), jo proteīns = olbaltumvielas.
Piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-06 22:45, pirms 15 gadiem
No intrigas viedokļa šis rezultāts ir ideāls. Gejs ieguva apstiprinājumu, ka VAR uzvarēt Boltu, gan jau tas viņam būs kā papildus stimuls trenēties vēl niknāk un dzīt savus rezultātus vēl uz augšu(leju). Tā kā pasaules mērogā šogad lielu sacensību nav, tad gan jau, ka Gejs šim bija gatavojies kā sezonas svarīgākajam startam. Bolts manuprāt gan to uztvēra tikai kā kārtējo sacensību - un aplauzās. Ļoti labi - nebūs jāštuko, ka vajadzētu pāriet uz tāllēkšanu utt...vēl skrejceļā ir ko pierādīt un sasniegt

     [+] [-]

, 2010-08-06 22:49, pirms 15 gadiem
miami rakstīja: tīri no skatītāja viedokļa esmu par to , lai Gejs kaut vai pietuvojas ļoti, ja ne pārspēj rekordu, tas tikai saglabās intrigu šajā sporta veidā, nevis, ka Bolts dominē 100m sprintā kā Isinbajeva kārtslēkšanā.
Kāds šim startam sakars ar Pasaules rekordu? Šajā sezonā neviens pat tuvu nav skrējis Bolta rekordam, turklāt tagad arī mainīti noteikumi attiecībā pret falšstartu.
Geja PB ir 9.69 m (maksimāli pieļaujamajā pavējā). Bolta rekords 9.58 s sasniegts uz pusi mazākā pavējā. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Bolta rekordu tuvāko 5-10 gadu laikā neviens nelabos, ja nu vienīgi viņš pats (par ko arī šaubos).

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:52, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ..Boltu labā formā pagaidām nav iespējams uzvarēt
Piekrītu, ka pagaidām nevar, bet nu sports ar to ir nežēlīgs, ka jāpierāda, ka esi labākais no starta uz startu. No traumām nav pasargāts neviens un pa lielam, katram ir savas problēmas, kuras traucē uzrādīt labākus rezultātus, tas pats Gejs te nesen operācijas taisīja utt, Asafam ir potenciāls, bet šķiet problēmas psiholoģiski, jo lielajos startos nekad nevar parādīt savu sniegumu. Vidējai publikai tas viss maz interesē - galvenais ir kurš tu atskrien finišā un pēc tam, kāds ir rezultāts...teiksim vari atskriet olimpiādē pirmais - esi "kings", vienalga vai kādam tur mikrotrauma, kāds tiek diskvalificēts utt..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:57, pirms 15 gadiem
Kads tad ir Bolta rekords ??

  +1 [+] [-]

, 2010-08-06 22:59, pirms 15 gadiem
Lietotājs9 rakstīja: Kads tad ir Bolta rekords ??
9.58 s

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 23:05, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Geja PB ir 9.69 m (maksimāli pieļaujamajā pavējā). Bolta rekords 9.58 s sasniegts uz pusi mazākā pavējā. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Bolta rekordu tuvāko 5-10 gadu laikā neviens nelabos, ja nu vienīgi viņš pats (par ko arī šaubos).
Kad Bolts saniedza 9.58,Gejam rezultats bija 9.71,vienadi laika apstakli jo tas notika 2009. PC Berline,bet aceries tad Gejs skeraja ar traumu!

Ka jau rakstiju es nekad nenoliegshu ka Bolts atrakais sprinteris pasaule!
Kapec es to rakstu,vnk tu zb nolikt citus sportistus un neatzit to ka Gejs ari ir loti labs sprinteris un nevar noliegt to ka vinsh ir vienigais konkuret spejigs sprinteris Boltam!( Paules loti labs sprinteris,bet biku vinam pietrukst lidz sho dzeku rezultatiem)

  -2 [+] [-]

, 2010-08-06 23:07, pirms 15 gadiem
esmu jauninjais

kur jus skatijaties tiesraidi ta kaa?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 23:10, pirms 15 gadiem
Modrītis joprojām meklē informāciju par Džonsonu un 100 m distanci?

Pateikšu priekšā, ka Džonsons savu labāko laiku 100 m uzrādīja 1994.gadā - 10.09 s (max pavējā). Nu nebija gan viņš 100 m skrējējs Tāpēc Tavs piemērs ir pilnīgi nevietā. Ja nu vienīgi salīdzinātu Džonsona un Bolta panākumus 200 m distancē. Jā, Džonsona rekords 19.32 s izskatījās nepārspējams, bet Bolts to sākumā pārspēja tikai par 0,01 s, bet pēc 19.19 s Berlīnē bija skaidrs, ka vismaz neklātienē Juseins amerikāņu leģendu būtu noskrējis kā mazo bērnu Lai nu kā, Džonsonam paveicās, tāpēc viņš manās acīs joprojām saglabā leģendas statusu (ir jau arī tādi 400 m).

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 23:15, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Kad Bolts saniedza 9.58,Gejam rezultats bija 9.71,vienadi laika apstakli jo tas notika 2009. PC Berline,bet aceries tad Gejs skeraja ar traumu!

Ka jau rakstiju es nekad nenoliegshu ka Bolts atrakais sprinteris pasaule!
Kapec es to rakstu,vnk tu zb nolikt citus sportistus un neatzit to ka Gejs ari ir loti labs sprinteris un nevar noliegt to ka vinsh ir vienigais konkuret spejigs sprinteris Boltam!( Paules loti labs sprinteris,bet biku vinam pietrukst lidz sho dzeku rezultatiem)
Gejs ir un vienmēr būs Nr.2, tāpēc viņu kā tādu arī atcerēsies. Vienīgā iespēja, kā likt sevi atcerēties kā uzvarētāju, ir pārspēt pasaules rekordu, bet tas izskatās praktiski neiespējami.
Neviens Geju nenoliek, vienkārši viņš ir tikai viens no pārējiem.

P.S. - Un kā Taisons skrien bez traumām?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-06 23:18, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gejs ir un vienmēr būs Nr.2, tāpēc viņu kā tādu arī atcerēsies. Vienīgā iespēja, kā likt sevi atcerēties kā uzvarētāju, ir pārspēt pasaules rekordu, bet tas izskatās praktiski neiespējami.
Neviens Geju nenoliek, vienkārši viņš ir tikai viens no pārējiem.
Ar trehso atrako rezultatu pasaule,viens no parejiem?

     [+] [-]

, 2010-08-06 23:19, pirms 15 gadiem
Labi Hose,viss pietiks,negribas man strideties ar tevim,domaju ka tu ar nee,taka beidzam!

     [+] [-]

, 2010-08-06 23:22, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Ar trehso atrako rezultatu pasaule,viens no parejiem?
Kādā ziņā "trešo"?...domā, ņemot vērā pavēju?
Nu, Asafa arī īpaši lēnāk nav skrējis (9.72 s), tāpēc Geju, Pauelu, Grīnu sauksim par "pārējiem", jo Bolta rezultāts bija vienkārši graujošs

  -3 [+] [-]

, 2010-08-06 23:23, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Labi Hose,viss pietiks,negribas man strideties ar tevim,domaju ka tu ar nee,taka beidzam!
Ok, manis pēc

  +6 [+] [-]

, 2010-08-06 23:27, pirms 15 gadiem
noskrēja jau tāpēc, kad Bolts nenoskrēja savā līmenī!

     [+] [-]

, 2010-08-06 23:56, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Kā tad! Vēl tikai ''nieka'' 2 gadi
tochna. mozh tieshi gejs uzsita intrigu ieprieksheja olimpiade un pc pirms londonas (vai pirms shodienas)

     [+] [-]

, 2010-08-06 23:58, pirms 15 gadiem
Lietotājs9 rakstīja: Kads tad ir Bolta rekords ??
mazgat traukus ar aciim ciet

  +3 [+] [-]

, 2010-08-07 01:20, pirms 15 gadiem
Žēl, ka francūzis nebija.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-07 02:09, pirms 15 gadiem
Kādreiz bija jāpienāk arī šai dienai, kad Bolts tiek pārspēts. Neviens nav neuzveicams. Gejs īpaši bija gatavojies šīm sacensībām, gandrīz, kā gada nozīmīgākajām un pierādīja, ka Boltu var pārspēt. Bolts nebija tajā labākajā formā, bet, protams, tās ir viņa problēmas, taču šī uzvara paliks sporta vēstures grāmatās.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-07 04:41, pirms 15 gadiem
Orlach rakstīja: Kādreiz bija jāpienāk arī šai dienai, kad Bolts tiek pārspēts. Neviens nav neuzveicams. Gejs īpaši bija gatavojies šīm sacensībām, gandrīz, kā gada nozīmīgākajām un pierādīja, ka Boltu var pārspēt. Bolts nebija tajā labākajā formā, bet, protams, tās ir viņa problēmas, taču šī uzvara paliks sporta vēstures grāmatās.
Vēstures grāmatās paliek lielo sacensību rezultāti, un šīs tādas noteikti nebija. Šogad Boltam ir atslodzes gads (tikko pēc Ahilleja traumas). Paskaties uz rezultātu un viss būs skaidrs

  -2 [+] [-]

, 2010-08-07 08:06, pirms 15 gadiem
Nu ir gan čalim uzvārds...
Vispār jau jocīgi, ka Gejs raksta ar lielo burtu !

     [+] [-]

, 2010-08-07 09:18, pirms 15 gadiem
nebutu Taisona, nebutu iespejams tik atrs skrejiens Pekina, neaizmirsisim ari galu gala to, cik tur atri noskreja Taisons ...un saukt vinu, tikai par vienu no parejiem, nav korekti
tas, ka boltam ir rekords, nenozime, ka vins vienmer skries tik atri, nebrinisos, ja ta ari tas rekords tads paliks...piekam, ne boltam vienigajam ir traumas

     [+] [-]

, 2010-08-07 12:38, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nebutu Taisona, nebutu iespejams tik atrs skrejiens Pekina, neaizmirsisim ari galu gala to, cik tur atri noskreja Taisons ...un saukt vinu, tikai par vienu no parejiem, nav korekti
tas, ka boltam ir rekords, nenozime, ka vins vienmer skries tik atri, nebrinisos, ja ta ari tas rekords tads paliks...piekam, ne boltam vienigajam ir traumas
Mazliet sajauci,Pekina Gejs neskraeja finala jo pirms Pekinas vinsh guva nopietnu traumu,tu doma par Berlini,tad vini skereja finala!