Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Izvērtē hokejistu sniegumu Vankūverā

Kristaps Zālītis

Izvērtē hokejistu sniegumu Vankūverā
Latvijas izlase pēc cīņas ar čehiem. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64

Pirms olimpiskā hokeja turnīra lūdzām jūs izvērtēt ko sagaidāt no katra Latvijas izlases hokejista. Tagad olimpiskā fināla priekšvakarā ir īstais brīdis aicināt jūs novērtēt mūsu spēlētāju sniegumu Vankūverā.

Četrās spēlēs latvieši piedzīvoja četrus zaudējumus, tomēr izšķirošajā cīņā pret čehiem spēli izdevās ievirzīt pagarinājumā. Spēļu laikā Sportacentrs.com komentāros emocijas sita augstu vilni, bet tagad tās varētu būt norimušas un vērtējumu Aptaujā sagaidām racionālus viedokļus par katra spēlētāja iespēto.

Vērtējumu lūdzam veikt piecu ballu sistēmā, kur
1 - Vāja spēle (Labāk nebūtu gājis laukumā)
2 - Neapmierinoša spēle (Pārlieku daudz dārgu kļūdu)
3 - Viduvēja spēle (Neuzkrītošs sniegums)
4 - Labs sniegums (Pastiprināja komandas spēli)
5 - Lielisks sniegums (Līderis)

Piedalīties aptaujā

Aptaujas rezultātus publicēsim pirmdienas vakarā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-28 17:38, pirms 15 gadiem
2

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 17:39, pirms 15 gadiem
Protams 2

  +9 [+] [-]

, 2010-02-28 17:39, pirms 15 gadiem
Edžam,Miķelim,Ančipānam pa 5 nu tā noapaļojot.

  +7 [+] [-]

, 2010-02-28 17:41, pirms 15 gadiem
notekti ka divi

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:41, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Neizdevies jau nu noteitki, lai neteiktu vairāk...

2
sāksim atkal no gala? ekspert?
Slēpts komentārs: Archii

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 17:42, pirms 15 gadiem
pa visu turniru kopumaa 3 !

  -4 [+] [-]

, 2010-02-28 17:42, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Edžam,Miķelim,Ančipānam pa 5 nu tā noapaļojot.
vinjiem es arii ieliku pa 5 !

 +14 [+] [-]

, 2010-02-28 17:43, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: rupji sakot 3, Edžam domāju 4, pārējiem 2
Kā var Miķelim,Laurim ,Ankipānam, Sočam ielikt 2?? Tu domā ar galvu?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 17:44, pirms 15 gadiem
Edžam 5, Laviņam & Galviņam - 1!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 17:45, pirms 15 gadiem
1

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:45, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Edžam 5, Laviņam & Galviņam - 1!
Tev arī 1

  -4 [+] [-]

, 2010-02-28 17:45, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Tev arī 1
Tev pat 1 nesanāk...

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 17:45, pirms 15 gadiem
Ankipānam,Miķelim,Dārziņam,Daugaviņam un Sotniekam 5

  +7 [+] [-]

, 2010-02-28 17:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ankipānam,Miķelim,Dārziņam,Daugaviņam un Sotniekam 5
edzham??

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ankipānam,Miķelim,Dārziņam,Daugaviņam un Sotniekam 5
Edgaru gadijumā neaizmirsi?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 17:46, pirms 15 gadiem
Edgaram ieliku 4

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 17:48, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Edgaram ieliku 4
Es gan domāju ka Edžam ir jābūt 5! Salaida viņš daudz, bet cik viņš reizes komandu glāba!

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:49, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Es gan domāju ka Edžam ir jābūt 5! Salaida viņš daudz, bet cik viņš reizes komandu glāba!
Nu, bet tāds jau ir vārtsarga uzdevums, arī glābt.
4 nav nekas slikts, tas ir ļoti labi. Uzskatu, ka viņš nospēlēja ļoti labi, bet ne izcili.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 17:49, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, bet tāds jau ir vārtsarga uzdevums, arī glābt.
4 nav nekas slikts, tas ir ļoti labi. Uzskatu, ka viņš nospēlēja ļoti labi, bet ne izcili.
Mūsu komandā neviens nenospēlēja izcili... Tikai daudzi kadri nospēlēja ļoti labi. Piemēram Edgars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:50, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Mūsu komandā neviens nenospēlēja izcili... Tikai daudzi kadri nospēlēja ļoti labi. Piemēram Edgars!
Arī fakts, bet uzbrucējus vērtēju mazliet citādāk!

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:53, pirms 15 gadiem
Sancho-44- rakstīja: pateicoties pēdējai spēlei lieku 3/4
edgaram protams 4 ar plusu
Droši var teikt ka neizgāzās kā mūsu kaimiņu lielais brālis
Bija labi
+++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burbulīte

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 17:54, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Kā var Miķelim,Laurim ,Ankipānam, Sočam ielikt 2?? Tu domā ar galvu?
Nu tad kā var tik briesmīgi nospēlēt visas trīs spēlēs ar Jūsu visiem Miķeliem,Lauriem ,Ankipāniem, Sočiem! Tad kādas atzīmes Mums ir jāliek Crosby`jam, rafalskim, ovečkinam? Vērtēju Mūsu komandā tikai masaļski, jo ar tādu SŪDA AIZSARDZĪBU 47 atvairītās ripas no 50 ir vienkarši spēks..
uz citiem man vienalga, kā arī uz Jums

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 17:54, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Visiem 5. Malači.

Jā, Galviņam un Laviņam arī.

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:55, pirms 15 gadiem
2-3 Edzam 4

  +4 [+] [-]

, 2010-02-28 17:55, pirms 15 gadiem
ko jūs uz to Galviņu kā krituši? satraumējas tak, savas kļūdas labot citās spēlēs nevarēja/

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:55, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: Nu tad kā var tik briesmīgi nospēlēt visas trīs spēlēs ar Jūsu visiem Miķeliem,Lauriem ,Ankipāniem, Sočiem! Tad kādas atzīmes Mums ir jāliek Crosby`jam, rafalskim, ovečkinam? Vērtēju Mūsu komandā tikai masaļski, jo ar tādu SŪDA AIZSARDZĪBU 47 atvairītās ripas no 50 ir vienkarši spēks..
uz citiem man vienalga, kā arī uz Jums
Bet mēs šeit vērtējam LV sniegumu kā tādu, nevis sniegumu uz Ovečkina fona.
Nu, spēlē pret Čehiju [pēdējā] ar aizsardzību viss bija kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 17:57, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: ko jūs uz to Galviņu kā krituši? satraumējas tak, savas kļūdas labot citās spēlēs nevarēja/
Te jau runa iet par to spēli, ko rādīja laukumā, nevis to, ko varētu/nevarētu rādīt kaut kādu apstākļu dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 17:58, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bet mēs šeit vērtējam LV sniegumu kā tādu, nevis sniegumu uz Ovečkina fona.
Nu, spēlē pret Čehiju [pēdējā] ar aizsardzību viss bija kārtībā.
runāsim atkāli.
vecīt, ja ar aizsardzību 0-2 sākt ir labi, nu ta jā, it īpaši otrie vārti, kad mūsu aizsardzību vnk noskatījās uz masaņu, tad jā, mums te ar Latvijas hokeju ir viss labi
Mums arī ir sava godalgota vieta...

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:59, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Te jau runa iet par to spēli, ko rādīja laukumā, nevis to, ko varētu/nevarētu rādīt kaut kādu apstākļu dēļ.
arī fakts. bet īsti jau nav , ko vērtēt par Gunču. spēlē pret Krieviju neviens nerādīja labu spēli , tā bija pirmā spēle utt. daudzi faktori. nevar jau zināt, kā būtu atvēries citās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 17:59, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: runāsim atkāli.
vecīt, ja ar aizsardzību 0-2 sākt ir labi, nu ta jā, it īpaši otrie vārti, kad mūsu aizsardzību vnk noskatījās uz masaņu, tad jā, mums te ar Latvijas hokeju ir viss labi
Mums arī ir sava godalgota vieta...
Tad Tu paskaties uz Krievijas aizsardzību pret Kanādu un tad runā par saviem krutajiem Ovečkiniem.
Aizsardzība bija mūsu līmenī. Pret čehiem ielaist 3 golus – ļoti labi.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:01, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: arī fakts. bet īsti jau nav , ko vērtēt par Gunču. spēlē pret Krieviju neviens nerādīja labu spēli , tā bija pirmā spēle utt. daudzi faktori. nevar jau zināt, kā būtu atvēries citās spēlēs
Arī taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:02, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: Nu tad kā var tik briesmīgi nospēlēt visas trīs spēlēs ar Jūsu visiem Miķeliem,Lauriem ,Ankipāniem, Sočiem! Tad kādas atzīmes Mums ir jāliek Crosby`jam, rafalskim, ovečkinam? Vērtēju Mūsu komandā tikai masaļski, jo ar tādu SŪDA AIZSARDZĪBU 47 atvairītās ripas no 50 ir vienkarši spēks..
uz citiem man vienalga, kā arī uz Jums
briesmīgs esi tikai tu
Nejau Visu laiku viņi bija uz laukumu. Miķelis, Lauris, ,Ankipāns , Soča neatbild, par citu komandas biedru spēli, es vērtēju tikai VIŅU sniegumu komandā. paskaidrot sīkāk, kāpēc viņi bija komandas līderi? Jo laikam tāds skudru lācis kā tu nesaproti
tātad- Miķelis - lielākais komandas līderis(protams,aiz Edžas.)Viņš radija cerību Latvijai Čehijas spēlē.. Visvairāk no visiem apdraudēja vārtus.spēlēja kārtīgu spēka spēli. ātrs uzbrukums.viss kas vajadzīgs.
Lauris-izcili, ātri uzbrukumi,kuri diemžēl nerealizējās ar vārtu guvumu precīzas piespēles,kārtīga CĪŅA. Ja šī maiņa būtu bijusi tajos vārtu gūšanas momentos, ko izčakarēja Reķis,Ņiža, utt, rezultāts būtu savādāks. jo laiks viņiem bija,cik bija.
Soča - vārtu guvums. laba, pat ļoti laba spēle aizsardzībā. bloķēti metienie, kuri vienozīmīgi lidoja vārtos.
Anikpāns - vārtu guvums. cīņa. ( Cīņa pat laukumā, ar izsistiem zobiem. ] .

Nu cerams, tagad tev kaut kas aizgāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:14, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: briesmīgs esi tikai tu
Nejau Visu laiku viņi bija uz laukumu. Miķelis, Lauris, ,Ankipāns , Soča neatbild, par citu komandas biedru spēli, es vērtēju tikai VIŅU sniegumu komandā. paskaidrot sīkāk, kāpēc viņi bija komandas līderi? Jo laikam tāds skudru lācis kā tu nesaproti
tātad- Miķelis - lielākais komandas līderis(protams,aiz Edžas.)Viņš radija cerību Latvijai Čehijas spēlē.. Visvairāk no visiem apdraudēja vārtus.spēlēja kārtīgu spēka spēli. ātrs uzbrukums.viss kas vajadzīgs.
Lauris-izcili, ātri uzbrukumi,kuri diemžēl nerealizējās ar vārtu guvumu precīzas piespēles,kārtīga CĪŅA. Ja šī maiņa būtu bijusi tajos vārtu gūšanas momentos, ko izčakarēja Reķis,Ņiža, utt, rezultāts būtu savādāks. jo laiks viņiem bija,cik bija.
Soča - vārtu guvums. laba, pat ļoti laba spēle aizsardzībā. bloķēti metienie, kuri vienozīmīgi lidoja vārtos.
Anikpāns - vārtu guvums. cīņa. ( Cīņa pat laukumā, ar izsistiem zobiem. ] .

Nu cerams, tagad tev kaut kas aizgāja
Emm... Man šis vairāk izskatās pēc: Miķels iemeta vārtus - malacis! Soča iemeta vārtus - malacis. Ankipāns iemeta vārtus - malacis! Ar Lauri gan, laikam, tev ir īpašas attiecības ka šamo izcel. Edža, jā, nospēlē labi pēdējo spēli, parējās viduvēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:18, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Emm... Man šis vairāk izskatās pēc: Miķels iemeta vārtus - malacis! Soča iemeta vārtus - malacis. Ankipāns iemeta vārtus - malacis! Ar Lauri gan, laikam, tev ir īpašas attiecības ka šamo izcel. Edža, jā, nospēlē labi pēdējo spēli, parējās viduvēji.
eeemm.. nē tie, kas iemet, tie nav nekas
Jābūt kaut kādām īpašām attiecībām, lai novērtētu viņa spēli? Vienkārši, es skatos uz lietām reāli un neaizraujos ar nolikšanu kā jūsu visi. Pamato, kāpēc, gan lai Lauris,Miķelis ,Soča,Ančipāns nav starp līderiem?

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:21, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaudrā izloze un KHL izdzītās miesas un garīgie resursi izgāza visu grupas turnīru. Masaļskim brīnumu rezerves radās tikai vienam mačam. Tā ir mūsu vieta, bet spēle var būt labāka. Atkal jāvēršas pie tautas balss. Cik reizes nav skandēts, ka Laviņa reizi 3 gados veiktie brīnumi neatsver to brāķi un vājumu, kas pavada viņa minūtes laukumā vidēji. Laviņš salauza visu turnīru. Galviņam blakus bija jāliek Bārtulis uzreiz. Daugaviņš uzreiz bija jāliek pie Miķeļa un Larija, lai būt vēl kāda iemest spējīga maiņa un tas nekas, ka neviens no viņiem nav centrs. Znaroks neko labu neparādīja šajā turnīrā + smagi izmuldējās, nosaukdams visu komandu (varbūt pat arī mūs – līdzjutējus un sporta draugus) par Krievijai piederīgiem... Tādiem nav vietas mūsu valsts un tautas simbola – hokeja izlases - priekšgalā.
Dinamo sakarā arī nekas labs negaida pēc šī visa.
pilnībā stulbs komentārs.kĀrtējais nejēga.
SPēlētājo no DInamo tieši kaut ko darija. Gribi teikt,ka Meija,Reķis darija kaut ko vairāk? pff. Paskaties no kura kluba sastāvs guva vārtus un tad dir*.

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:21, pirms 15 gadiem
3

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:25, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: eeemm.. nē tie, kas iemet, tie nav nekas
Jābūt kaut kādām īpašām attiecībām, lai novērtētu viņa spēli? Vienkārši, es skatos uz lietām reāli un neaizraujos ar nolikšanu kā jūsu visi. Pamato, kāpēc, gan lai Lauris,Miķelis ,Soča,Ančipāns nav starp līderiem?
Man kaut kas jāpamato?! Tu jau te bīdi baigās teorijas, kuras ir vienkārši smieklīgas, ka šamie, redziet, esot līderi, bet neko izņemot iemeta vārtus un cīnijās, es tur neredzu. Pārējie necīnijās?!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:25, pirms 15 gadiem
man 5 tikai Pujacam sanāca.

bariņam var 4 dot
Masaļskis darīja ko varēja, bet pret krieviem un slovākiem salaida pārāk daudz, lai viņu ar "lielisks sniegums" vērtētu.
Sotnieks sākumā bija nedrošs, daudz noraidījumus pelnīja, pēc iemestajiem vārtiem palika daudz labāks, bet summā 5 neiznāk.
Lauris un Miķelis - centās jau ļoti, bet statistika nekādi neļauj 5 likt.
Bārtulis - turnīra otro daļu spēlēja labi, bet ne sākumu. K.Rēdlihs bija labs, bet ne "lielisks sniegums"

pārējiem pa trijniekam, bet trešajam aizsargu pārim - 1 ar mīnusu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 18:27, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: pilnībā stulbs komentārs.kĀrtējais nejēga.
SPēlētājo no DInamo tieši kaut ko darija. Gribi teikt,ka Meija,Reķis darija kaut ko vairāk? pff. Paskaties no kura kluba sastāvs guva vārtus un tad dir*.
Dinamo kautko darija? Viņi visi bija neredzami...

Pujacs, Daugaviņš, Bārtulis, Vasiļjevs,Meija (vairāk spēlē BAČ).. Visiem ir kas kopīgs...
Ņiževijs šādu hokeju nemāk spēlēt.
Dārziņš vispār bija kautkur citur, neko izņemot vājus un redzamus uzmetienus no zilās līnijas nemācēja izdarīt.
Galviņš/ Laviņš... no coments.
Miķelis vairāk meklēja kašķi, nevis ripu.
Masaļskis visu turnīru spēlēja vidējā līmenī, tik 1/8 finālā sāka vilkt komandu.

Sotnieks bija labākais dinamietis turnīrā. Ankipāns arī bija labs.
Sprukts un Karsums zem vidējā līmeņa.

Vispār esmu šokā, ka Laurim un Miķelim var likt 5. Bet atkal ja tās ir fanītes, kas vērtē pēc spēlētāja izskata, tad var saprast.

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:32, pirms 15 gadiem
Stabils 2

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:34, pirms 15 gadiem
3

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:37, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dinamo kautko darija? Viņi visi bija neredzami...

Pujacs, Daugaviņš, Bārtulis, Vasiļjevs,Meija (vairāk spēlē BAČ).. Visiem ir kas kopīgs...
Ņiževijs šādu hokeju nemāk spēlēt.
Dārziņš vispār bija kautkur citur, neko izņemot vājus un redzamus uzmetienus no zilās līnijas nemācēja izdarīt.
Galviņš/ Laviņš... no coments.
Miķelis vairāk meklēja kašķi, nevis ripu.
Masaļskis visu turnīru spēlēja vidējā līmenī, tik 1/8 finālā sāka vilkt komandu.

Sotnieks bija labākais dinamietis turnīrā. Ankipāns arī bija labs.
Sprukts un Karsums zem vidējā līmeņa.

Vispār esmu šokā, ka Laurim un Miķelim var likt 5. Bet atkal ja tās ir fanītes, kas vērtē pēc spēlētāja izskata, tad var saprast.
Dinamiešiem laikam likās, ka pats fakts ka vini ir no RD sasies pretiniekus. Bet fakts ir fakts, labak spēlēja citu klubu džeki un RD otrā plāna aktieri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:38, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dinamo kautko darija? Viņi visi bija neredzami...

Pujacs, Daugaviņš, Bārtulis, Vasiļjevs,Meija (vairāk spēlē BAČ).. Visiem ir kas kopīgs...
Ņiževijs šādu hokeju nemāk spēlēt.
Dārziņš vispār bija kautkur citur, neko izņemot vājus un redzamus uzmetienus no zilās līnijas nemācēja izdarīt.
Galviņš/ Laviņš... no coments.
Miķelis vairāk meklēja kašķi, nevis ripu.
Masaļskis visu turnīru spēlēja vidējā līmenī, tik 1/8 finālā sāka vilkt komandu.

Sotnieks bija labākais dinamietis turnīrā. Ankipāns arī bija labs.
Sprukts un Karsums zem vidējā līmeņa.

Vispār esmu šokā, ka Laurim un Miķelim var likt 5. Bet atkal ja tās ir fanītes, kas vērtē pēc spēlētāja izskata, tad var saprast.
ja jau tur esi ievērojis šādu viņu spēli, un vari apgalvot tādu kritiku tad jau viņi tik neredzami nebija
LOL ,varbūt tu pēc izskata skaties uz Pujacu, Daugaviņu, Bārtuli, Vasiļjevu,Meiju ? tad nespried pēc sevis.

Kā var nelikt Miķelim 5? Kam tad? Pujacam? jo pēc cipariņiem viņam vienīgajam bija +1? Ko tas dod? nu rejāli viņš uz laukuma neko neizdarija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-02-28 18:43, pirms 15 gadiem
masaļskim 4 un parejiem 3

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:43, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: ja jau tur esi ievērojis šādu viņu spēli, un vari apgalvot tādu kritiku tad jau viņi tik neredzami nebija
LOL ,varbūt tu pēc izskata skaties uz Pujacu, Daugaviņu, Bārtuli, Vasiļjevu,Meiju ? tad nespried pēc sevis.

Kā var nelikt Miķelim 5? Kam tad? Pujacam? jo pēc cipariņiem viņam vienīgajam bija +1? Ko tas dod? nu rejāli viņš uz laukuma neko neizdarija.
Par neredzamiem hokejistiem- ir tāds vērtējums 3 - Viduvēja spēle (Neuzkrītošs sniegums). Masaļskis, un Miķelis tādu arī saņēma. Dārziņam bija divnieks.
Pujacs saņēma 4. Sotnieks arī, jo pārspēja visas prognozes.

P.S. Pujacam spēlē pret čehiem bija 26 minūtes un +1. Tas manās acīs ir lielisks sniegums.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:44, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: vot man par tevi viss skaidrs ja var rakstīt kautkādu mistisku apzīmējumu - "LOL", tad nu vairāk par 16 gadiem tev nav, un tur jau uzreiz var spriest par tavām spriest spējām par hokeju
tas,kas tu to nesaproti ,nenozīmē, ka man nav vairāk par 16
Pašam šis apzīmējums ar ne visai, bet par tevi neko citu nevar pateikt vienkārši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-28 18:46, pirms 15 gadiem
nu protams,protams, pirms OS Galviņš bija jūsu varonis, labākais Latvijas aizsargs,kuram jātiek NHL, bet tagad pēc viena neveiksmīga turnīra viņš ir pēdējais sūds. nožēlojami.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:46, pirms 15 gadiem
visiem 2 tā tomēr ir komandas spēlē un kā komandu ar vērtēju
un cik var slavēt masaļski ar 5?
edža varēja daudz labāk un nemaz tik daudz neglāba mūsējos!
vienīgi pēdējajā spēlē pret čehiju ir pelnījis 4, jo kaut arī ielaida 2 samērā muļķīgus golus (ieskaitot pēdējo caur kājām) tomēr beigās ar visu tramu kā cīnijās tas gan bij labs sniegums!

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:48, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: nu protams,protams, pirms OS Galviņš bija jūsu varonis, labākais Latvijas aizsargs,kuram jātiek NHL, bet tagad pēc viena neveiksmīga turnīra viņš ir pēdējais sūds. nožēlojami.
da tie ir latviešu saucamie FANI. Pagaidīsim Dinamo, cerams Galviņš varēs iziet laukumā un samest ripas vārtos, redzēs, kādu dziesmu tad šie dziedās.
Nožēlojami - pilnīgi piekrītu.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:49, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Pujacs, Daugaviņš un Bārtulis vairāk spēlē BAČ? Tu galvu saspiedis esi?
va ne

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 18:50, pirms 15 gadiem
pie kompja seedeet un klabinaat tastatuuru tachaams ir daudz gruutaak nekaa kaa muusu hokejistiem ciiniities pret NHL zvaigzneem cilveeki miiljie, padomaajiet tachu - mums ir tik speeleetaaju, cik vinju ir un tehnika vinjiem arii ir tik, cik ir, taapat prakses un pieredzes; nevar tachu prasiit no egles aabolus - puishi atdeva speelei sevi visu un tcp vinjiem NAV ko paarmest!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:53, pirms 15 gadiem
NV ? Nu lab 2

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:53, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: nu protams,protams, pirms OS Galviņš bija jūsu varonis, labākais Latvijas aizsargs,kuram jātiek NHL, bet tagad pēc viena neveiksmīga turnīra viņš ir pēdējais sūds. nožēlojami.
Pirms OS viņš spēleja labi, OS viņam nezidevās. Tas viņu nepadara par sūdu, bet tas nemaina faktu ka turnīrā nospēlēja sūdīgi.Vai ari īstam fanam ir jaraksta ka nospele labi, lai gan tā nebija? Tipa Masala ielaiž 8 golus no 9 metieniem, bet visi korī spiedzam ka viņam izcila spēle, jo kaut kad ap 2004 gadu, viņam bija laba spēle PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 18:54, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ledinja, seksa nebūs ar tiem hokejistiem! Teicu. Viņi ir manējie!
Tu esi galiigi galvu saspiedusi??! vinji un Tavi?? - nolaidies uz zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-28 18:55, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: Tu esi galiigi galvu saspiedusi??! vinji un Tavi?? - nolaidies uz zemes
Jā, viņi ir mani. Neatdošu savus hokejistus kaut kādai zaļmatainai "ledenītei" no Dagdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:58, pirms 15 gadiem
2

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:58, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Jā, viņi ir mani. Neatdošu savus hokejistus kaut kādai zaļmatainai "ledenītei" no Dagdas.
vari iet pildiit maajas darbus riitdienai, netaisos te ielaisties baigaas sarakstees par to, cik VINJI IR VAIRAAK MANI !! - jo shis tachu ir SPORTA portaals !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:00, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: 2 daunes
tas ir par skalju teikts! - es taada nejuutos, par burbuliiti gan shaubos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:01, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: tpc bija jaieliek -?
???

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:02, pirms 15 gadiem
patiesībā kā komandai es lieku 2( jo uz laukumu viņai vajadzēja iziet), atsevišķiem spēlētājiem katram pēc nopelniem, bet 5 neieliku nevienam. kāpēc? Jo izteikta līdera komandā nebija, bija 4- pastiprināja komandas sniegumu. līderim vajadzēja būt ar kopējo +/- koeficientu +5 un rezultativitātes punktiem vismaz 4+4, bet tā kā mūsējie tik daudz vārtus turnīrā neguva, tad... Runājot par Edgaru, es tomēr liktu 3, jo nebija stabilas spēles visa turnīra laikā. atsevišķās jā, bet ne kopumā. dodoties uz PČ, būtu tomēr jāpadomā par sastāvu, jo PČ līderi varbūt "atlaidīs" ar sastāviem, bet "vājo" komandu nebūs. Un Značokam jākaunas par valodas prasmi, jo zepuri nost Starkova priekšā. cilvēks saprot un cenšas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:05, pirms 15 gadiem
Grūti vērtēt Mūsu spēlētāju meistarību un spēles kvalitāti, jo vismaz KLASI AUGSTĀKIE PRETINIEKI, vienkārši neļāva mums spēlēt!( kas pats ir kaut nedaudz sportojis, zina kā tas ir, kad klasi augstāki pretinieki tevi apspēlē jeb kurā divcīņā)
Tādēļ varu vērtēt cīņas gribu, un spēju parādīt labāko, ko šādā situācijā var izdarīt, jo neesam taču amatieri... Protams redzēju arī tos, kuriem izlasē labāk nespēlēt...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:06, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Zināšanai man mājas darbu nav jāpilda. Viņi visi ir mani. Pat neceri uz Marselu, viņš arī ir mans.
P.S. Tu esi gan daune.
marsels??? lai nu kurshs, bet vinjshs nu gan nav tavs - to zina visi!! nesmiidini muus un beidz pielikt rakstu ar saviem murgojumiem par hokejistiem
vieniigajai daunei es tgd kko meegjinu paskaidrot, tad jau driizaak runaat ar sienu, tai vareetu aatraak pielekt

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:06, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: ķip tā esi tu? get a life
Stulbeni, tas ir Marians Hossa.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:06, pirms 15 gadiem
Visiem 5. Tās bija OS!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-28 19:06, pirms 15 gadiem
Tomēr neviens negaidīja, ka Sotnieks nospēlēs tik labi. Šeit daudzi "rēja", ka Sotnieka vietā jāliek Kulda. Nē, Kulda bija jāliek Laviņa vietā, bet Jēkabs Rēdlihs Galviņa vietā. Man liekas, ka arī Širokovs nebija tas labākais, bet vai viņa vietā bija ko likt?

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:08, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ko jautā? Pierādās fakts, ka esi zaļmaitaina ledene. Pažarniekos studēji?
ko maisies?? nejeedz, ka, ja tev nejautaa tad neklabini pa velti taustinjus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 19:08, pirms 15 gadiem
neap6aubami 2 - Neapmierinoša spēle (Pārlieku daudz dārgu kļūdu)

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:08, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: marsels??? lai nu kurshs, bet vinjshs nu gan nav tavs - to zina visi!! nesmiidini muus un beidz pielikt rakstu ar saviem murgojumiem par hokejistiem
vieniigajai daunei es tgd kko meegjinu paskaidrot, tad jau driizaak runaat ar sienu, tai vareetu aatraak pielekt
Tad viņš ir tavs, ja? :lol:

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:08, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: wow, apsveicu, domaju ka neatšķirsi kursh ir kursh, respect
vinja vnk uzmineeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 19:09, pirms 15 gadiem
Kopumā vājš sniegums izņemot pēdējo spēli,bet tieši pēdējā spēle parādīja,ka komandai ir labs potenciāls un rezultāti tuvākajā nākotnē neizpaliks. Būtu interesanti uzzināt cik vecas izlases piedalījās OS manuprāt LV izlase ir salīdzinoši jauna kas ļauj ar cerībām skatīties nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:10, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: nē vins ir mans un mēs esam geji
vinjshs ir muusu, vai ne witch king of angmar ??

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:10, pirms 15 gadiem
Labojums, visiem 5, izņemot Laviņam. Piedod, vecīt, neesi nekad izcēlies izlases rindās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:11, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: marcels hossa ir blonds gejs kas klausās tiesto, samierinies
Zaļmatainē ledene tagad raud, jo izmetīs Marsela kailfoto.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:12, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: marcels hossa ir blonds gejs kas klausās tiesto, samierinies
blonds un klausaas tiesto - jaa, bet ne gejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:13, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kapēc divas bezsmadzenes -ledinja un burbulis- nav vēl nobloķēti ?
Tāpēc, ka pa vidu ir viens tusnīgs vīrietis. ^^^

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:13, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Zaļmatainē ledene tagad raud, jo izmetīs Marsela kailfoto.
tu jau, noteikti, to izdariiji, un domaa, ka arii es taa dariishu, - sapnjooo vien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 19:14, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: paļubom ir, kpc vinam nav draudznes? ko?vrb tpc ka sievietes un kur nu vēl 14 gadīgas tīnes nepiesaista
vinjam ir draudzene!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:14, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: paļubom ir, kpc vinam nav draudznes? ko?vrb tpc ka sievietes un kur nu vēl 14 gadīgas tīnes nepiesaista
Es neesmu 14, man ir 15 ar pusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:15, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Pasaki, ka tu zaļmataino krevelīt?
ceri vien, ka es te teikshu, kur taa ir

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:17, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Piekrītu. Ledinja ir veca grezele ar krunkām.
un kurshs to teica?!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 19:19, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: ZIŅOJIET tak par tām divām ! Ja ziņosiet tad arī nobloķēs un nebūs vairs jālasa šitas jēlums. !!!!!!!
nee, par mani, luudzu, nee, vinja visu shito iesaaka!! - man jau ir paarbaudes laiks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:23, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: nee, par mani, luudzu, nee, vinja visu shito iesaaka!! - man jau ir paarbaudes laiks..
Jau noziņoju.

  +7 [+] [-]

, 2010-02-28 19:23, pirms 15 gadiem
gribētos jūsu strīdu redzēt dzīvajā, kādā "mūžīgajā TV šovā". tas būtu extrēmi, ledinja- experte par Hossām, burbulīte- experte par vecām grezelēm un Witch- šova uzkurinātājs.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:24, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Jau noziņoju.
no Tava zinjojuma vinjiem ne silts, ne auksts

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:25, pirms 15 gadiem
es dodu 2, jo pārāk daudz kļūdu un nenospēlēja līdz galam katrā epizodē

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:27, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Manu postu šeit nav, pārlasi vēlreiz. Nav vainas, ka tu iedomājies, ka runā ar mani, īstenībā, runādama ar sevi.
izdzeest jau var ikviens un jebko, bet tas jau nemaina faktu, ka taa nav vsp bijis

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:29, pirms 15 gadiem
2

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:34, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Es atvainojos, es neaizskāru tēmu par dzimumorgāniem.
tu ar savu atvainoshanos vari iet ieskrieties, teema ir sleegta!

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:35, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: tu ar savu atvainoshanos vari iet ieskrieties, teema ir sleegta!
Ko tu čiepsti?

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:42, pirms 15 gadiem
saku 3

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 19:50, pirms 15 gadiem
Edgaram 10!
Pārējiem no 5 uz leju,gan jau paši sapratīs, kurām kāds vērtējums

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 20:00, pirms 15 gadiem
Kopā komandai-2,vair'akiem hokejistiem -4 un5.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 20:02, pirms 15 gadiem
Nu Lavins jau to4 1.. tas ka kuram
kopumaa jau ~3...

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tad Tu paskaties uz Krievijas aizsardzību pret Kanādu un tad runā par saviem krutajiem Ovečkiniem.
Aizsardzība bija mūsu līmenī. Pret čehiem ielaist 3 golus – ļoti labi.
arī pret krieviem 8 bija, labi, tik kā sportacentram sniedza intervijas, ka tur ovečkins laukumā būs nekas! Lūdzu 8-2
sākumā ir jādara nevis jāruna, ko protams latvieši māk visvairāk
TAGAD VAI NEKAD

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 20:11, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: briesmīgs esi tikai tu
Nejau Visu laiku viņi bija uz laukumu. Miķelis, Lauris, ,Ankipāns , Soča neatbild, par citu komandas biedru spēli, es vērtēju tikai VIŅU sniegumu komandā. paskaidrot sīkāk, kāpēc viņi bija komandas līderi? Jo laikam tāds skudru lācis kā tu nesaproti
tātad- Miķelis - lielākais komandas līderis(protams,aiz Edžas.)Viņš radija cerību Latvijai Čehijas spēlē.. Visvairāk no visiem apdraudēja vārtus.spēlēja kārtīgu spēka spēli. ātrs uzbrukums.viss kas vajadzīgs.
Lauris-izcili, ātri uzbrukumi,kuri diemžēl nerealizējās ar vārtu guvumu precīzas piespēles,kārtīga CĪŅA. Ja šī maiņa būtu bijusi tajos vārtu gūšanas momentos, ko izčakarēja Reķis,Ņiža, utt, rezultāts būtu savādāks. jo laiks viņiem bija,cik bija.
Soča - vārtu guvums. laba, pat ļoti laba spēle aizsardzībā. bloķēti metienie, kuri vienozīmīgi lidoja vārtos.
Anikpāns - vārtu guvums. cīņa. ( Cīņa pat laukumā, ar izsistiem zobiem. ] .

Nu cerams, tagad tev kaut kas aizgāja
Tur nav kam aiziet! jāspriež par spēli kopumā!
Jūs gribat teikt to, ka lepojaties par mūsu komandas sasniegumu?
es ļoti

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 20:22, pirms 15 gadiem
ja man būtu jāvērtē hokeja izlases starts un jāatrod iemesli tam, tad:
1) federācija, ne tikai nespēj sarunāt sakarīgas pārbaudes spēles tad vēl sarunā pilnīgi debīlu spēli vācijā uz eiropas laukumiem un tikai pāris dienas pēc dinamo trieciencikla; + netika noalgots kanādiešu speciālists kas paskatītos un pateiktu hokejistiem kā pareizi spēlēt un kā nevajag spēlēt;
2) mazie laukumi, gribam vai nē bet mūsu līmeņa hokejistam lai pārslēgtos un sāktu spēlēt ar 100% vajag autopilotā spēlēt nevis katrā epizodē domāt kā pareizi, no tā uzreiz iznāk aizture, lēnīgums, nepārliecinātība un apjukumi;
3) treneris, nespēja noskaņot uz spēli un pārāk bravūrīgās intervijas kuras bija totāli bezjēdzīgas(toties smieklīgas) neko labu neliecināja, tas ka komanda nebija gatava ne pretiniekam ne mazajiem laukumiem bija redzams grupu turnīrā, vienba lieta ir stāvēt kad pretinieks masē un pavisam cita atdot piespēles slidās vai vispār garam partnerim KAD NEVIENS netraucē, tā ir tīra psiholoģija;

būtu KHL uz mazajiem laukumiem mēs noteikti nezaudētu visas spēles, būu mums normāls treneris + kaut cik saprātīga federācija mēs noteikti nezaudētu ar 4-19 trīs spēlēs, bet visumā es tomēr vērtēju OS kā pozitīvu, mūsējie paspēlēja pret stipākajiem VIŅU laukumos un 3 spēles bija pietiekami daudz lai saprastu kā spēlēt, ļoti laba mācība, vienīgais kas man nepatika ka spēlētājiem lēni pielec un daudzas kļūdas tika pielaistas vienā, divās, trīs spēlēs, tomēr ja viņi ir profesionāli tad jāreaģē ātrāk, bet tur federācija ar treneri ir līdzatbildīgi.

un principā hokejisti ir pelnījuši uzslavu bet tikai ar vienu piebildi: ja viņi no šīm spēlēm izlobīs to ka jāstrādā ir vairāk, jātrennējas, jāpieslīpē metiens, jādarbojas laukumā daudz ātrāk un jāmet pa vārtiem VIENMĒR, a ja nekas netika ņemts vērā tad neko.

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:48, pirms 15 gadiem
2/3 varēja labāk

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:53, pirms 15 gadiem
2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:57, pirms 15 gadiem
vienīgajiem aizsargiem, kuri turnīra laikā sevi par tādiem varēja dēvēt - sotnieks, bārtulis(+ uzbrucējiem ankipānam, daugaviņam, cipulim) - 4/5. galviņš, k.rēdlihs, skrastiņš - 3/4. lielai daļai 3.
dažiem 2/3 - kā m.rēdlihs(aktīvs, bet ne efektīgs), dārziņš u.c.
daudziem stabils 2.
masaļskis - nu nez. pa vidu starp 2 un 4. varbūt arī treneri pārlikeu ilgi noturēja viņu laukumā. myb citiem aizietu spēle, to tgd grūti spriest.
visiem kopumā 2.7

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:58, pirms 15 gadiem
3

  +2 [+] [-]

, 2010-02-28 21:03, pirms 15 gadiem
5 - Masaļskim, Vasiļjevam, Ankipānam, Dārziņam, Spruktam, M.Rēdliham, Daugaviņam, Cipulim, Pujacam;
4 - Skrastiņam, Bārtulim, Karsumam, Ņiživijam, Sotniekam;
3 - K. Rēdliham, Širokovam, Meijam;
Pārējos atļaušos nenosaukt.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:11, pirms 15 gadiem
Laigan Bērziņš sūdus nevārija, ieliku vienalga 1 dēļ neizmantotās izdevības pret čehiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:12, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Laigan Bērziņš sūdus nevārija, ieliku vienalga 1 dēļ neizmantotās izdevības pret čehiem.
Tur pat bija divas labas iespējas.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 21:12, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tur pat bija divas labas iespējas.
nu bet to ko uztaisīja miķelis viņam - vienkārši ar lāpstu par galvu...
otru tagad es neatceros

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:13, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu bet to ko uztaisīja miķelis viņam - vienkārši ar lāpstu par galvu...
otru tagad es neatceros
Nu tā viena bija konkrēts 100% vārtu moments, bet otra arī bija līdzīga, arī laba epizode, labā pozīcijā Armands atradās.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:15, pirms 15 gadiem
3 normali nospelejam tikai neticejam saviem speekiem

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:16, pirms 15 gadiem
4 guri guva vārtus+edža+skrastiņš
3 pareejiem
2 dulevskim,galvinjam

     [+] [-]

, 2010-02-28 21:23, pirms 15 gadiem
Edgaram protams 5
Mūsu izlasei 2

     [+] [-]

, 2010-02-28 21:29, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Sotniekam iedevi 5 par tiem 1 vārtiem?
Pat ja nebūtu viņam vārtu guvuma, būtu 5, jo lieliski spēlēja aizsardzībā!

     [+] [-]

, 2010-02-28 21:42, pirms 15 gadiem
meistarība - 0, cīņasspars - 6

  +6 [+] [-]

, 2010-02-28 21:45, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Sotniekam iedevi 5 par tiem 1 vārtiem?
Sotnieks bija viens no labākajiem aizsardzības spēlētājiem šajā turnīrā mūsu izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:53, pirms 15 gadiem
Ankipanam 5 , komandai 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:58, pirms 15 gadiem
par ko dārziņam 5?
par to ka trīs reizes netrāpija tukšos vārtos?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 21:59, pirms 15 gadiem
kincite rakstīja: par ko dārziņam 5?
par to ka trīs reizes netrāpija tukšos vārtos?
Laikam esmu akla, bet Dārziņam neredzēju tik perfektas iespējas kā Armandam + kur nu vēl tukšus vārtus.
Cītīgi strādāja puisis.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-28 22:01, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Laikam esmu akla, bet Dārziņam neredzēju tik perfektas iespējas kā Armandam + kur nu vēl tukšus vārtus.
Cītīgi strādāja puisis.
trīs reizes miķelis nežēlojās un atdeva laurim perfectas piespēles, lauris galīgi nebija savā ādā.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-28 22:16, pirms 15 gadiem
Liekas lielākā daļa te komentējošie bij gaidījuši medaļas....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 22:16, pirms 15 gadiem
Izlasei 3,tak jāsaprot sava vieta...uz šo komandu fona!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-28 23:07, pirms 15 gadiem
2 bet varej viss maz cienigaak nospēlet , pedeja spele bija uz 4

     [+] [-]

, 2010-02-28 23:49, pirms 15 gadiem
2

  +1 [+] [-]

, 2010-02-28 23:54, pirms 15 gadiem
spēlē komanda nevis individuālisti, liels 2!

     [+] [-]

, 2010-03-01 00:08, pirms 15 gadiem
mala4i ka vismaz 2 medaļas ieguva - domāju ka mūsējie ir spējīgāki uz medaļu iegūšanu ja nebūtu tās problēmas ar miņinu ja nenokristu mūsējais šortrekā domāju būtu 4 medaļas mums - žēl ka dukurs neieguva zeltu un otrs braalis varēja paķert bronzu priecē brāļu šiču sniegums esmu apbēdināts ar LV hokeja izslases spēlēm pret čehiem pret slovākiem - pret krieviem saprotu tur visi grandi bet apbēdina visu spēļu pirmā trešdaļa.... mans uzskats par Latvijas sniegumu olimpiskajās spēlēs

     [+] [-]

, 2010-03-01 01:05, pirms 15 gadiem
2

     [+] [-]

, 2010-03-01 03:50, pirms 15 gadiem
2 - Neapmierinoša spēle (Pārlieku daudz dārgu kļūdu)

     [+] [-]

, 2010-03-01 09:56, pirms 15 gadiem
Sniegums atbilstošs valsts iespējām un spēlētāju meistarībai... to resursu mums ir tik cik ir tāpēc var uzskatīt ka turnīrs aizvadīts savā līmenī . Komandai kopā es lieku 3!

     [+] [-]

, 2010-03-01 10:19, pirms 15 gadiem
mūsējo sniegumu vērtēju, kā viduvēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:42, pirms 15 gadiem
4

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:44, pirms 15 gadiem
gaidu apkopotos rezultaatus!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-01 12:28, pirms 15 gadiem
Naumovam un Muštukovam 5. Vienīgie, kuri savu darbu padarīja lieliski. Pujacam 4+.

     [+] [-]

, 2010-03-01 12:46, pirms 15 gadiem
Malači mūsu hokejisti !!! Žēl ka patrāpījās tik stipra grupa ! Ja būtu uzaicinājuši Kuldu un Ivanānu sliktāk noteikti nebūtu !
Edgars malacis !

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 12:48, pirms 15 gadiem
Izlases "treneriem" mīnus 1 - par stulbumu komandas komplektēšanā un komandas nesagatavošanu spēlēm.
Izlasei kopumā : 2
Masaļskim : 4
duļevskim-lažiņam par pirmo spēli - 1 pārējās spēlēs 2,5
Šajā olimpiādē redzēto Latvijas izlases sniegumu vienīgi 4.spēlē pret Čehiem var atzīt par pieklājīgu.

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:48, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Edžam,Miķelim,Ančipānam pa 5 nu tā noapaļojot.
sotniekam ar vajag 5 vis tac norm iesvieda un sūdus nopietnus nevārija

     [+] [-]

, 2010-03-01 13:52, pirms 15 gadiem
obana rakstīja: Naumovam un Muštukovam 5. Vienīgie, kuri savu darbu padarīja lieliski. Pujacam 4+.
LOL Naumovs un Muštokovs vispār nespēlēja LOL

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 15:53, pirms 15 gadiem
Nu eksperti h.....jeva! Kopš kura laika Latvijas uzvara pār labākajiem NHL profiem ,skaitās norma?Vai gaidījāt ,ka mūsējie nu tik sitīs ovijus ,kovijus,jāgrus un gaborikus?Tos 1 un 2 varat ielikt sev ,kā prāta spēju novērtējumu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 18:26, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Nu eksperti h.....jeva! Kopš kura laika Latvijas uzvara pār labākajiem NHL profiem ,skaitās norma?Vai gaidījāt ,ka mūsējie nu tik sitīs ovijus ,kovijus,jāgrus un gaborikus?Tos 1 un 2 varat ielikt sev ,kā prāta spēju novērtējumu.
beidzot šeit salasu kādu normālu komentāru