Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Klaužs

Masaļskis: "Mēs nedrīkstam nolaist rokas"

Masaļskis: "Mēs nedrīkstam nolaist rokas"
Edgars Masaļskis darbībā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64

''Nedrīkst nolaist rokas, jo mēs spēlējām lieliski,'' pēc spēles intervijā teica Latvijas izlases vārtsargs Edgars Masaļskis, kuram darba spēlē pret Čehiju netrūka.

Jau rakstījām un noteikti vēl rakstīsim par to, ka Latvijas izlase pagarinājumā ar rezultātu 2:3 piekāpās Čehijas hokejistiem, tādejādi beidzot dalību olimpiskajās spēlēs. Viens no galvenajiem (visi bija malači) mača varoņiem šodien bija Edgars Masaļskis, kurš šajā spēlē atvairīja 47 no 50 metieniem jeb 94%.

''Mēs nedrīkstam nolaist rokas,'' pēc spēles žurnālistiem teica mūsu vārtsargs. ''Mēs nospēlējām lieliski un mums bija daudz momentu. Pat pagarinājumā varējām gūt vārtus, kā arī tikt līdz pēcspēles metienu sērijai, kuru mūsu puiši prot realizēt. Mēs nopietni noskaņojām sevi, taču pirmo spiedienu izturēt neizdevās. Arī veiksme bija pretinieku pusē. Taču tik un tā – sitāmies līdz beigām, jo sapratām, ka varam uzvarēt. Čehi nav pati ātrākā izlase, jo trešajā trešdaļā mēs par viņiem bijām ātrāki.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-24 14:21, pirms 15 gadiem
Labi,neko darīt,stipri visi uz olimpiādi,jāgatavojas PČ,tur gan kādu lielvalsti derētu uzvilkt
, 2010-02-24 14:23, pirms 15 gadiem
Edgars spēlēja 4 spēles, pārējie - 1!!!
, 2010-02-24 14:23, pirms 15 gadiem
Mr.Burns rakstīja: Labi,neko darīt,stipri visi uz olimpiādi,jāgatavojas PČ,tur gan kādu lielvalsti derētu uzvilkt
Aha jaturpina tradicija
, 2010-02-24 14:24, pirms 15 gadiem
Čehiem būs ko pārdomāt, pirms spēles ar Somiju
, 2010-02-24 14:32, pirms 15 gadiem
Edgars bus labi nikns, lai Dinamo ievilktu Playofaa
, 2010-02-24 14:36, pirms 15 gadiem
Edža jūs bijāt vislabākie un tādi būsiet vienmer...!!!
galvenais jūs uzvarējāt paši sevi,un parādījāt ,ka ar mūsu Latvijas izlasi būs jārēķinās visiem ...
nekur nepaliks uzvaras...un panākumi...!!!
, 2010-02-24 14:42, pirms 15 gadiem
Pieļauju iespēju, ja PČ būs LV šis pats sastāvs būs jauki pārsteigumi, jo kā zināms, tad vairums Pasaules elites spēlētāji šo pasākumu ignorē. Tā kā, domāju ka kopumā ir tīri ok.
, 2010-02-24 14:43, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: Edža jūs bijāt vislabākie un tādi būsiet vienmer...!!!
galvenais jūs uzvarējāt paši sevi,un parādījāt ,ka ar mūsu Latvijas izlasi būs jārēķinās visiem ...
nekur nepaliks uzvaras...un panākumi...!!!
Pilnīgi piekrītu - bija vērts celties un saktīties, kas par cīņas sparu, cerams beidzot visi ( arī Daugaviņš) saprata, ka ar cīņassparu var panākt visu! MALAČI
, 2010-02-24 14:44, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Pieļauju iespēju, ja PČ būs LV šis pats sastāvs būs jauki pārsteigumi, jo kā zināms, tad vairums Pasaules elites spēlētāji šo pasākumu ignorē. Tā kā, domāju ka kopumā ir tīri ok.
Nu un tev bus baigais prieks ja mes uzvaesim Zviedrijas otro vai Kanadas treso izlasi pasaules cempi Tas vairs nav tas...
, 2010-02-24 14:45, pirms 15 gadiem
vislaik gar acim tas moments, kur pagarinajumaa ripa no borta atleca pret Rūžičku....... uhh kas taa buutu bijusi par laimi
, 2010-02-24 14:46, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Pieļauju iespēju, ja PČ būs LV šis pats sastāvs būs jauki pārsteigumi, jo kā zināms, tad vairums Pasaules elites spēlētāji šo pasākumu ignorē. Tā kā, domāju ka kopumā ir tīri ok.
Cerams ,ka PČ klāt vēl nāks arī Kulda! Būs O.K.
, 2010-02-24 14:51, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: vislaik gar acim tas moments, kur pagarinajumaa ripa no borta atleca pret Rūžičku....... uhh kas taa buutu bijusi par laimi
vokounu...es ari to neaizmirstu...vareja būt...
, 2010-02-24 14:59, pirms 15 gadiem
Pēc šīs Olimpiādes visas uzvaras PČ šķiet zemākā vērtē, jo tieši Olimpiādē parādās īstās hokeja izlases.
, 2010-02-24 15:01, pirms 15 gadiem
Nu veiksme bija arī mūsu pusē..
Slēpts komentārs: saule7
Slēpts komentārs: Kotlepaans
, 2010-02-24 15:08, pirms 15 gadiem
edzha ritiigs malacis, tgd tik uz dinamo par play-off;
un NEVIENS NEDRIIKST nolaist rokas!!
, 2010-02-24 15:09, pirms 15 gadiem
Domāju, ka PČ mūsējie varētu pacīnīties netikai par ceturdaļ finālu vien.
OS mēs tur vienkārši neturam līdzi un nav pamats cerēt, ka varētu turēt līdzi. bet PČ jau ir mūsu līmenis, visām komandām lielākā daļa spēlētāju būs no eiropas top līgām, tāpat kā mums. protams mēs necīnīsimies par zeltu, bet PČ mēs jau varēsim ar tiem pašiem krieviem, čehiem un slovākiem cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu, jo mūsu spēlētāji spēlē tāda paša līmeņa čempionātos kā top izlašu spēlētāji.
, 2010-02-24 15:10, pirms 15 gadiem
Edža nu pasaki kāpēc kad Tu lien no kastes laukā man paliek slikti ar sirdi..kas tā bija par piespēli starp kājām atpakaļ?..vismaz paldies par to ka ķivere vairs nost nekrīt..ok..turies 3. martā jau jāspēlē..
, 2010-02-24 15:10, pirms 15 gadiem
saule7 rakstīja: Es gan neteiktu, ka nospēlēja lieliski...ja kārtīgi apskatās spēli, tad Čehijas izlasei vnk pēdējos divos puslaikos neveicās, jo puiši pat tukšos vārtos netrāpīja. Masaļkim vnk noveicās, ka atkal rezultāts nebija 8-2...
Vokonam arī noveicās, ka rezultāts nebija 2:8, jo Bērziņš arī neiemeta. Tādus teikumus var par katru spēli sarakstīt, veicās vai neveicās, bet Latvija nospēlēja lieliski.
, 2010-02-24 15:12, pirms 15 gadiem
Kotlepaans rakstīja: Bet no Laviņa kunga pakalpojumiem gan man tā liekas ka vajadzētu atteikties, vismaz izlases līmenī noteikti. Lai savu pierdzi rāda KHL - protams ja kāds viņu tur ņem. Pietiek!!!
liec galdā piemērus ar labākiem kadriem par Laviņu. ok, Kulda, jerofejevs un kas vēl? ja piemēram uz PČ nevarēs tikt ne kaža, ne Bārtulis, ne Kulda, tad labāk spēlēsim ar 6 aizsargiem, galvanais, ka tik Laviņš nav izlasē?
, 2010-02-24 15:17, pirms 15 gadiem
saule7 rakstīja: Es gan neteiktu, ka nospēlēja lieliski...ja kārtīgi apskatās spēli, tad Čehijas izlasei vnk pēdējos divos puslaikos neveicās, jo puiši pat tukšos vārtos netrāpīja. Masaļkim vnk noveicās, ka atkal rezultāts nebija 8-2...
Pēdējos divos perjodos... TRĪS jau viņi tikai ir... Tātad neveicās vairāk kā pusi spēles? Kaŗoče neveiksminieku kaudzīte...
, 2010-02-24 15:20, pirms 15 gadiem
Dusmas par zaudējumu lūdzu izgāziet 3. martā pret Avangardu
, 2010-02-24 15:21, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: Domāju, ka PČ mūsējie varētu pacīnīties netikai par ceturdaļ finālu vien.
OS mēs tur vienkārši neturam līdzi un nav pamats cerēt, ka varētu turēt līdzi. bet PČ jau ir mūsu līmenis, visām komandām lielākā daļa spēlētāju būs no eiropas top līgām, tāpat kā mums. protams mēs necīnīsimies par zeltu, bet PČ mēs jau varēsim ar tiem pašiem krieviem, čehiem un slovākiem cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu, jo mūsu spēlētāji spēlē tāda paša līmeņa čempionātos kā top izlašu spēlētāji.
Krieviem praktiski labākā maiņa ir no KHL.
Čehiem otrā maiņa ir KHL spēks, Slovāki KHL ir starp līderiem pēc punktiem.
Ar šo pašu grupu atņemot pāris večus, kas NHL tiks play-off (vai, kas spēlē izlasē tikai olimpiādes sakarā - Hosa, Jagrs) mums izredzes diži nepalielinās... Tāpat būtu jākapājas līdz nemaņai, lai labu spēli parādītu...
, 2010-02-24 15:23, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nu un tev bus baigais prieks ja mes uzvaesim Zviedrijas otro vai Kanadas treso izlasi pasaules cempi Tas vairs nav tas...
tā jau būs viņu problēma
, 2010-02-24 15:24, pirms 15 gadiem
Šodien ļoti labi stāvēja vārtos
, 2010-02-24 15:26, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nu un tev bus baigais prieks ja mes uzvaesim Zviedrijas otro vai Kanadas treso izlasi pasaules cempi Tas vairs nav tas...
slovāki jau tieši tāpat Olimpiskajā gadā uzvarēja PČ!!! tur arī daudzi NHL'ieši atteica dalību par labu atpūtai!!!
et tas jau lietas ne,maina, Slovāki ir pasaules čempioni!!! varbūt arī mums uzpīd, un varēsim saukties par PČ medaļniekiem!!!
, 2010-02-24 15:27, pirms 15 gadiem
DeeHaaBee rakstīja: Edgars spēlēja 4 spēles, pārējie - 1!!!
nu nja te es tew pa visiem 100% piekriitu!!
, 2010-02-24 15:29, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Krieviem praktiski labākā maiņa ir no KHL.
Čehiem otrā maiņa ir KHL spēks, Slovāki KHL ir starp līderiem pēc punktiem.
Ar šo pašu grupu atņemot pāris večus, kas NHL tiks play-off (vai, kas spēlē izlasē tikai olimpiādes sakarā - Hosa, Jagrs) mums izredzes diži nepalielinās... Tāpat būtu jākapājas līdz nemaņai, lai labu spēli parādītu...
tikai nesac te dziedat, ka komandas PČ nebūs krietni vājākas par to sastāviem OS. bus un kā vēl būs. To tak, zin katrs, ka pēc OS izlasēs notiek paaudžu maiņa, daudzi līderi atsakās spēlēt izlasē un visā visumā PČ OS gadā ir vājāki par PČ neolimpiskajos gados.
Mums daudz vājāka izlase nebūs, jo mums izlase kodols spēlē eiropā, bet top komandas būs uz pusi vājākas
, 2010-02-24 15:31, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: slovāki jau tieši tāpat Olimpiskajā gadā uzvarēja PČ!!! tur arī daudzi NHL'ieši atteica dalību par labu atpūtai!!!
et tas jau lietas ne,maina, Slovāki ir pasaules čempioni!!! varbūt arī mums uzpīd, un varēsim saukties par PČ medaļniekiem!!!
Mūs nevar salīdzināt ar Slovākiju...
Mums nav tāds emocionālais lādiņš un patriotiskais dzinulis, kas viņiem bija pēc atdalīšanās no čehoslovākijas. Kā arī ne tuvu tādi talanti kā viņiem (individuālā meistarībā), bija, ir un noteikti būs.
Mūsu Eiforija aprobežojās ar nokļūsānu A grupā un pirmajiem gadiem tur sitoties. Tas bija mūsu vilnis. Tagad mēs vienkārši sitamies pa čempionātu un meklējam ik pa laika kādu izdevību uz otro kārtu paņemt vismaz 1nu punktu
, 2010-02-24 15:32, pirms 15 gadiem
Paldies visiem čaļiem par spēli ! Tagad gaidam sakarīgu sniegumu Dinamo atlikušajās spēlēs.
, 2010-02-24 15:34, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tikai nesac te dziedat, ka komandas PČ nebūs krietni vājākas par to sastāviem OS. bus un kā vēl būs. To tak, zin katrs, ka pēc OS izlasēs notiek paaudžu maiņa, daudzi līderi atsakās spēlēt izlasē un visā visumā PČ OS gadā ir vājāki par PČ neolimpiskajos gados.
Mums daudz vājāka izlase nebūs, jo mums izlase kodols spēlē eiropā, bet top komandas būs uz pusi vājākas
Tu tikai aizmirsti, ka mūsu Skrastiņš, Bārtulis, (Kulda), Daugaviņš, Karsums, cik nu kurš tuvu, bet tomēr ir NHL sistēmā un jebkurā brīdī viņš var tikt play-off un netik uz kādu no turpmākajiem pasaules čmpionātiem.
Ar to gribēju teikt, ka nevajag pieņemt, ka citas komandas kļūs vājākas, bet mēs tādi paši.
Es pilnīgi noteikti piekrītu, ka līmenis būs zemāks. Bet mūsus spēles nebūs īpaši vieglākas...
, 2010-02-24 15:35, pirms 15 gadiem
Mmm Masaļskis tiešām malacis!
Ceram uz labu startu PČ un Play-Offos!
, 2010-02-24 16:00, pirms 15 gadiem
Kad notiek PČ apgaismojiet mani!!??
, 2010-02-24 16:01, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nu un tev bus baigais prieks ja mes uzvaesim Zviedrijas otro vai Kanadas treso izlasi pasaules cempi Tas vairs nav tas...
Kanāda ir Kanāda kaut vai ar 5. izlasi!!! Un tā jau nav ka tās valstis nenem nopietni cempi, atcerēsimies kaut vai tās pašas Kanādas Krievijas finālu, kā tur sitās..vienkārši NHL nav pārtraukums, ko var saprast..tā naudas mšīna nevar atļauties katru gadu apstāties, bet OS cēlāku mērķu vārdā tas notiek!
, 2010-02-24 16:15, pirms 15 gadiem
tas tik ir kaut kas - 50metieni! tik daudz edžum bijis tikai vācijas līgā.
, 2010-02-24 16:20, pirms 15 gadiem
tricker rakstīja: Kanāda ir Kanāda kaut vai ar 5. izlasi!!! Un tā jau nav ka tās valstis nenem nopietni cempi, atcerēsimies kaut vai tās pašas Kanādas Krievijas finālu, kā tur sitās..vienkārši NHL nav pārtraukums, ko var saprast..tā naudas mšīna nevar atļauties katru gadu apstāties, bet OS cēlāku mērķu vārdā tas notiek!
Vo, vo, kaut vai Kanādas 6. izlasi - būtu ļoti priecīgs. Tas pats attiecas uz Krievijas, zviedrijas, somijas otrajām un čehu trešajām izlasēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-24 17:07, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu tikai aizmirsti, ka mūsu Skrastiņš, Bārtulis, (Kulda), Daugaviņš, Karsums, cik nu kurš tuvu, bet tomēr ir NHL sistēmā un jebkurā brīdī viņš var tikt play-off un netik uz kādu no turpmākajiem pasaules čmpionātiem.
Ar to gribēju teikt, ka nevajag pieņemt, ka citas komandas kļūs vājākas, bet mēs tādi paši.
Es pilnīgi noteikti piekrītu, ka līmenis būs zemāks. Bet mūsus spēles nebūs īpaši vieglākas...
ok, varbūt nebūs kaža, nebūs Bārtulis, nebūs Daugaviņš, bet pārējie tak būs. un Kuldu ar Karsumu šajā būt/nebūt nav vērts minēt. Karsumu jau nu toč nekur neizsauks, bet Kulda jau OS nebija taka viņa nebūšana PČ nenozīmēs, ka izlase kļuvusi vājāka(salīdzinājumā ar OS)
mums ta tie iespējamie zaudējumi būtu minimāli, tāpat kā citām ne top valstīm, bet top valstis būs uz pusi vājākas.
šajā olimpiādē mēs pārliecinājāmies, ka atšķirība starp KHL un NHL vēl ir milzīga. RD rindās mūsējie pieness ieročus Hossam, bet Hossa izlases rindās pieness ieročus spēlētājiem no NHL.
ja PČ top valsyis nesastāvēs tikpatkā no NHL spēlētājiem vien, tad tas jau būs pavisam cits līmenis, tas būs mūsu līmenis.
, 2010-02-24 17:09, pirms 15 gadiem
tommy90 rakstīja: tas tik ir kaut kas - 50metieni! tik daudz edžum bijis tikai vācijas līgā.
šķiet, ka pirms pāris gadiem pret Somiju bija pāri par 50 metieniem, vai pat pie 60 metieniem
, 2010-02-24 17:10, pirms 15 gadiem
Novēlam Edžam nokapāt tā kā pēdējā spēlē arī pēdējās spēlēs KHL!
, 2010-02-24 17:13, pirms 15 gadiem
tominshh rakstīja: tie kas grib uz-irst Masaļskim,tad varu pateikt,pavērojat citu izlašu vārtsargus, viniem ir tāds pats stils,nosedz apakšu.Edgars ir vienā līmenī ar visiem vārtsargiem OS. piekrītat vai nē,tas ir jūsu ziņā.
Tā spēlē praktiski visi vārtu sargi... Tāda ēra...
Kādreiz tas bija sliktais tonis, tad galvenais bija augša. Visi laida iekša caur kājām un spēlētājam galvenais bija uzmest piecus, desmit centimetrus virs ledus. (Irbi gan jau atceries) Tā kā tas bija sliktais stils NHL, visi sāka pievērsties apakšai, tagad ir otrādi, apaksā ir jānosedz vienalga kā... Automātiski visi NHL (un ne tikai) snaiperi met pa aukšām iekšā, jo paliek kādi 10 cm kā minimums vaļā. Ne jau tas, ka Edža pa zemi vārtās ir tas bēdīgais. Edgara neveiksmju cēlonis ir viņa samērā mazais augums. Tagad super vārtu sargs skaitās vecis, kurš nometoties uz ceļsargiem djevjatkas ņem ar pleciem ārā.
Kamēr ar veiklību var izlēkāt tikmēr jau viss štokos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-24 17:41, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: šķiet, ka pirms pāris gadiem pret Somiju bija pāri par 50 metieniem, vai pat pie 60 metieniem
Tā bija, pirmajā periodā jau ~ 30 metienus somi izdarija, kopā Masaļskim šajā spēlē bija 60/62 atvairīti metieni, bez pagarinājuma
, 2010-02-24 18:09, pirms 15 gadiem
Kā diez Naumovs tagad jutās kad Masaļskis bi kā 1. vārtsargs bet šis tik otrs? Iepriekš kad irbe bi tad masaļskis sēdēja malā!
, 2010-02-24 18:12, pirms 15 gadiem
Dīvains Tu esi resnais! Pafantazēt tak var! Katrā ziņā pacīnīties varēsim un būsim tuvāk viņu līmenim|!
resnais putns rakstīja: tas ir izsmiekls, zaude papildlaikā čehiem un puse jau mūs kronē kā medaļniekus Pčempionātā nākamajā cik maz gan šiem lietotājiem vajag!
, 2010-02-24 18:21, pirms 15 gadiem
papuss rakstīja: Kā diez Naumovs tagad jutās kad Masaļskis bi kā 1. vārtsargs bet šis tik otrs? Iepriekš kad irbe bi tad masaļskis sēdēja malā!
ļoti sakarīgs koments
, 2010-02-24 18:30, pirms 15 gadiem
Nevajag tagad pārspīlēt. Mūsējie šodien nospēlēja vislabāko spēli šajās OS. Kopumā bija laba spēle - tomēr 50 metieni uz mūsu vārtiem neļauj to nosaukt par ļoti labu spēli satura ziņā, lai cīņasspars bija augstākajā līmenī. Beidzot sākām aktīvāk spēlēt arī savā zonā, tikko kā čehs nometa ātrumu, tā mūsējās gāja klāt, spieda bortā un centās izsist ripu un bija rezultāts - čehiem nebija praktiski brīvu metienu, arī tās dažas reizes no vārtu priekšas (izņemot otro golu) bija metieni ar pretestību no aizsargiem un tad to ripu pa 9-niekiem nevar salikt arī liēlākais meistars, jo nekāda lieli karuseļi nesanāca. Tomēr 50 metienu ir par daudz, jo tomēr, lai kādas kvalitātes tie ir, pastāv ļoti liels risks, ka ielido kaut uz dullo, bet vairāk par 2 ripām. Šeit mums paveicās. Bet pagarinājumā - nē. Tāds ir hokejs. Tomēr meistarībā katram spēlētāja ir jāpieliek, lai nākamreiz vismaz ar supernastroju pret spēcīgāku pretinieku tomēr nedodam pretiniekam mest 50 reizes un paši uzmetam vairāk.
, 2010-02-24 18:44, pirms 15 gadiem
Kotlepaans rakstīja: Bet no Laviņa kunga pakalpojumiem gan man tā liekas ka vajadzētu atteikties, vismaz izlases līmenī noteikti. Lai savu pierdzi rāda KHL - protams ja kāds viņu tur ņem. Pietiek!!!
Cilvēku ar lietderības koeficientu plus 11 tu noroc kā nederīgu-otrais labakais koeficients komandā /Dinamo/.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-24 19:02, pirms 15 gadiem
Patika palasīt šodien komentārus ESPN mājas lapā!! lielākā daļa tur esošo lietotāju bija par mūsu koamandu, vēlējās pārsteigumu!!!
daudz labu vārdu bija arī par Edgaru, viens pat vēlējās, lai kāds NHL klubs paraksta ar šo līgumu!!!
, 2010-02-24 19:50, pirms 15 gadiem
dryy rakstīja: Driiz Pasaules Chempis!!!!
Kad viņš īsti notiek??maija kkad bij vai kka ta ja??
, 2010-02-24 22:28, pirms 15 gadiem
Braucat tik maajaas
, 2010-02-24 23:30, pirms 15 gadiem
Nesaprotu par ko viņš tā tiek slavēts? Protams daudz vārtus izvilka, bet tas jebkura profesionāla ir vārtu sarga darbs. Tomēr mums čempienāts beidzās tieši pēc Masaļska kļūdas, jo tādi metieni jāņem!
Lai arī kā negribas atzīt, bet olimpiādi Masaļskis neaizvadīja savā līmenī un kas arī bija galvenais lielo zaudējumu iemesls.