Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Maskalāns: "Miņins nepelnīti saņēma gada sportista titulu"

Maskalāns: "Miņins nepelnīti saņēma gada sportista titulu"
Edgars Maskalāns
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas bobsleja pilots Edgars Maskalāns intervijā "Latvijas Avīzei" asi kritizējis savu komandas biedru Jāni Miņinu, uzskatot, ka pērnā gada nogalē viņš nepelnīti saņēmis gada sportista titulu. Tāpat Maskalāns izteicis neapmierinātību ar bobsleja saimniecībā pastāvošo kārtību.

"Jāapsēžas, jāapdomā dzīve, un tad jau redzēs. Pēdējo divu sezonu laikā manas domas par sportu Latvijā ir mainījušās, arī par sistēmu bobslejā. Ja ir tāda attieksme pret otro komandu, tad Pasaules kausos jāpiedalās tikai vienai ekipāžai. Nav jēgas tērēt nodokļu maksātāju un sponsoru naudu tikai ķeksīša pēc – lūk, mums ir divas ekipāžas," sacīja Maskalāns, uzsverot, ka ir apmierināts ar divniekos sasniegto astoto vietu Vankūveras olimpiādē, taču četriniekos cerēja iekļūt desmitniekā, kas neizdevās (11. vieta).

Maskalāns atzina, ka viņu neapmierina princips "Visu Miņinam", jo uzskata, ka Latvijas vadošais bobsleja pilots nav ne ar ko labāks par viņu: "Uzskatu, ka tas ir tuvredzīgi - viņam dod visu labāko, mums atstāj pārpalikumu. Šādā situācijā vēl prasīt rezultātu vai kaut ko pārmest – man tas jau ilgāku laiku sēž iekšā... Miņinam visu sezonu taupīja slieču komplektu, ar kuru viņš pērn uzvarēja Eiropas čempionātā, bet šosezon tās ne reizi neuzlika, komplekts pat netika nomarķēts. Bet mums pamēģināt nedeva! Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"

"Uzskatu, ka pērn viņam nepelnīti piešķīra gada sportista titulu, vajadzēja dot Martinam Dukuram vai arī kādam no stūmējiem – Daumantam [Dreiškenam], Intaram [Dambim] vai Osim [Oskaram Melbārdim]. Tas, kā viņi vasarā trenējas un kā Miņins – tās ir divas dažādas lietas," uzsvēra Maskalāns, piebilstot, ka Miņina apgalvojumi par to, ka viņš divarpus stundas trenējoties svaru zālē ir muļķības.Tāpat Edgars atklāja, ka kopš nesenas pagātnes abu sportistu attiecības ir pasliktinājušās, lai gan iepriekš viņš uzskatīja, ka abi ar Miņinu esot labu draugi.

Latvijas Bobsleja federācijas viceprezidents Zintis Ekmanis neslēpa, ka liela nozīme ir tehnikai, ko pierādīja Maskalāna iespētais Vankūverā: : ''Apmierināts ar olimpiskajām spēlēm nevaru būt, bet – kā liktenis lēma, tā ir. Pasaules kausu sacensībās Edgars netika tik augstu kā šeit. Viņam laikam ir laba psiholoģiskā sagatavotība, divniekos palīdzēja arī iespēja braukt ar Miņina bobu. Tas pierāda to, cik liela loma ir tehnikai. Mēs nevaram atļauties divus divniekus, arī šo nopirka Latvijas Bobsleja federācijas prezidents Jānis Kols."

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dr.hauss

+121 [+] [-]

, 2010-03-02 11:58, pirms 15 gadiem
Nu kops sitas intervijas tocna draugi vairs nebusiet.

+111 [+] [-]

, 2010-03-02 11:59, pirms 15 gadiem
Skarbi, bet patiesi.
Slēpts komentārs: Modritis

 +24 [+] [-]

, 2010-03-02 12:04, pirms 15 gadiem
Kurš pirmais nāk, tas pirmais maļ. Jānis jau paspējis makten daudz iemalt- Eiropas čempions, pasaules kausa posmos uzvaras un pašā kopvērtējumā trīniekā un tāpēc ar gluži loģiski, ka viss tiek viņam. BEt tas nu tā, par to - ar ko Jānis labāks par MAskalānu no skatītāja viedokļa

 +97 [+] [-]

, 2010-03-02 12:07, pirms 15 gadiem
pareizi vien dara,ka saka visu ko domā.Latvijā ir tā -ja tu nebļausi ka tev vajag,tev nedos.
Slēpts komentārs: kemrausis
Slēpts komentārs: kalnietis

 +35 [+] [-]

, 2010-03-02 12:19, pirms 15 gadiem
Skarbi vārdi, esmu pārsteigts, bet lielākā daļa taisnības jau Edgaram ir!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 12:21, pirms 15 gadiem
kur ta biji sezonas sakuma ? tad jau vareji blaustities pa masu medijiem, ka jau nebija jegas ar funkcionariem runat

 +35 [+] [-]

, 2010-03-02 12:23, pirms 15 gadiem
Tas ir pilnīgi normāli, ja rodas domstarpības. Tikai tagad nav saprotams, kāpēc visi nostājas pret Miņinu, kas ir pierādījis, ka tiešām ir LV1 pilots šobrīd. Redz Maskalānam tikai vajadzēja paplest muti, nofinišēt Vankuverā, kad vinš ir baltais puika. Ja Miņins startetu, tad EM būtu aiz viņa. Kapēc tgd kad EM sašūmējies, ka nav 1.pilots, visi norej Miņinu? Vai nu es esmu neprecīzs, tomēr visā pasaule, un visāš labākajās ekipāžās, ir "maķenīt" labāka tehnika neka pilotam 2,3,utt...Tā kā mieru, tikai mieru, un ja EM būs vai jau ir labāks, tad viņš to arī pierādīs!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-02 12:23, pirms 15 gadiem
Kurš tur balts un kurš melns , droši vien neuzzināsim. Katram sava taisnība. Cik nopratu no J.Ozola( bijušais Prūša stūmējs) teiktā Sporta
studijā, par Miņina apendicītu bija zināms vēl Latvijā, un ja jau toreiz tas būtu izoperēts, tad visa šī sāga varēja izpalikt. Žēl , ka Prūsis aizgāja Miņina pavadā un neuzstāja uz operāciju. Domāju, ka strīdu iemesls ir tieši šis. Varbūt kļūdos, bet daži izteikumi par to liecina.
Žēl, ka vienmēr dabūjam tik kaut kādas informācijas drupačas. Ļoti negribētos, lai konfliktu rezultātā Prūsis aizietu, Miņins ar Maskalānu konfliktētu...... un no gaidītajām uzvarām bobslejā sagaidīsim vien kārtējo vilšanos. Bet viss izskatījās tik cerīgi!

 +37 [+] [-]

, 2010-03-02 12:23, pirms 15 gadiem
Bet Edgar, Tev bija visas iespējas visu laiku uzrādīt labākus rezultātus!!!! Kad startēja Gatis Gūts un sāka Miņins, arī viņš bija 2.pilots, tomēr pierādīja, ka viņš ir labāks pilots, un rezultātā Gūts aizgāja, lai arī sākumā viņam bija labāka tehnika!!! Edgar, esi vŗs un beidz čīkstēt!!! Ja vari-pierādi. Ja vari atrast sponsorus un gribi būt labāks-pierādi!!! Viss ir tikai darba augļi. Maldies, ja tgd, kad izdevās finišēt Vankuverā, esi momentā milzum lielais vecis!!! Pierādi to pasaules kausu posmos! Miņins ir diezgan sūdīgs 2os-tad tā ir tava iespēja!! Tikai rodas jautājums,kāpēc to neesi izdarīijs PK posmos, kur Miņins arī ir sūdīgs 2os, ar ne to labāko tehniku!! Pierādi, nevis pēc viena finiša sāc runāt!!! Darbs darbs darbs...!!! Visiem veiksmi, un es par ikvienu mūsu sportistu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-03-02 12:40, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Bet Edgar, Tev bija visas iespējas visu laiku uzrādīt labākus rezultātus!!!! Kad startēja Gatis Gūts un sāka Miņins, arī viņš bija 2.pilots, tomēr pierādīja, ka viņš ir labāks pilots, un rezultātā Gūts aizgāja, lai arī sākumā viņam bija labāka tehnika!!! Edgar, esi vŗs un beidz čīkstēt!!! Ja vari-pierādi. Ja vari atrast sponsorus un gribi būt labāks-pierādi!!! Viss ir tikai darba augļi. Maldies, ja tgd, kad izdevās finišēt Vankuverā, esi momentā milzum lielais vecis!!! Pierādi to pasaules kausu posmos! Miņins ir diezgan sūdīgs 2os-tad tā ir tava iespēja!! Tikai rodas jautājums,kāpēc to neesi izdarīijs PK posmos, kur Miņins arī ir sūdīgs 2os, ar ne to labāko tehniku!! Pierādi, nevis pēc viena finiša sāc runāt!!! Darbs darbs darbs...!!! Visiem veiksmi, un es par ikvienu mūsu sportistu!
var redzeet,ka tu no bobsleja saproti diezgan virspuseeji,jo tad tu saprastu to cik daudz nosaka tehnika,kas vienmeer ir bijusi un buus labaaka pirmajam pilotam+tev vajadzeetu zinaat arii to cik svariigs ir starta ieskreejiens un laikam lieki piebilst,ka pirmajai ekipaazhai ir labaakie stuumeeji...
p.s. skaidri redzams,ka aizstaavi Miņinu...kaut gan centies to neizraadiit un buut diplomaatisks....
Slēpts komentārs: Modritis

  +9 [+] [-]

, 2010-03-02 12:45, pirms 15 gadiem
duncis muguraaa jaanim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-03-02 12:57, pirms 15 gadiem
gunchar rakstīja: var redzeet,ka tu no bobsleja saproti diezgan virspuseeji,jo tad tu saprastu to cik daudz nosaka tehnika,kas vienmeer ir bijusi un buus labaaka pirmajam pilotam+tev vajadzeetu zinaat arii to cik svariigs ir starta ieskreejiens un laikam lieki piebilst,ka pirmajai ekipaazhai ir labaakie stuumeeji...
p.s. skaidri redzams,ka aizstaavi Miņinu...kaut gan centies to neizraadiit un buut diplomaatisks....
Tieši tā-labākajam pilotam, ir labākā komanda, labākā tehnika. Tomēr arī otrajam pilotam ir iespēja sevi apliecināt. Ja to nespēj izdarīt trasē, tad nevajag to darīt publiskajā telpā. Otrā komentārā runāju par Gūtu-šajā gadījumā, lai arī viņam bija labākā tehnika pēc Prūša aiziešanas, Miņins tomēr izkapāja savu vietu, un Gūts aizgāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 12:59, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Viņš to OS izdarīja perfekti, ja nepamanīji. Izgrieza pogas Miņinam ka maz neliekas
Tas ir logiski ka izgrieza,jo Minins jau nestarteja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-02 13:02, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Tādā gadījumā parādi man vietu, kur rakstīts (gan tekstā, gan elwo komentārā), ka Janka netrenējas
Izlasi vina komentaru un sapratisi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Modritis

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 13:08, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Viņš to OS izdarīja perfekti, ja nepamanīji. Izgrieza pogas Miņinam ka maz neliekas
paskaidro ludzu, ko tu ar to domaji, jo minins tik tiesam nestarteja. Puis, faktus ne emocijas ludzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-03-02 13:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šķiet,ka LV bobslejs ir aizgājis pa sliktā kā scenārija ceļu kāds vien var vispār būt-iekšējo šķelšanos.
Kaut arī Maskalāns izkliedza savu sāpi,tomēr viņš ir pelnijis ar kāju pa vienu vietu, un ārā no LV bobsleja komandas. Nav nekas sliktāks kā publiski mazgāt netīro veļu.
Taisnība jau Tev ir par to publisko veļas mazgāsanu, ceru ka pieturēsies pie šī principa un neprasīsi lai Dinamo visas aizkulises velk apspriešanai internetā.
P.S. Sveicu aizgājušajā varda dienā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 13:15, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: PK 2010 Miņins divniekos tikai reizi tika 10niekā (9. vieta), bet Edža uzreiz iesēdās jaunā (Miņina) bobā, ar jaunu stūmēju (Miņina) un tika 8.vietā. Kas tur ko nesaprast?
Pag, kad, kurā vietā, kurā pirms sezonas preses brīfingā Miņins un treneri ir teikuši par kādiem konkrētiem rezultātiem 2os? Vienīgā runā ir par pirmo starta grupu. Ne reizi nav minēts, ka tiek likts uzsvars uz 2iekiem. 2ku startu izmanto, lai piešautu trasi 4iekiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 13:17, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: *Tādi stūmēji kā Miņkam pasaulē grūti atrodami.
*Tāda tehnika kā Miņkam, Edžam pat sapņos nav rādījusies.

Atgādināt, kāds bija rezultāts Maskalānam divniekos, kad iedeva gan stūmēju, gan bobu Miņina?
Jā, jā, Miņins par tādu varētu tikai sapņot!
nu nu, protams, negribu noniecināt mūsu stūmējus, bet ger, rus, can, usa,sui un vēl pa kādiem no citām ekipāžām ir priekšā.

     [+] [-]

, 2010-03-02 13:17, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Neviens nenoliedz Miņina augstos sasniegumus, tik tiešām.
Bet runa par to, ka Miņins tur nepelnīti tiek pieminēts vienīgais, jo tieši viņš ir tikai maza daļiņa no rezultāta. Tehniku gatavo citi, stumj viņu citi. Iemācīsies Melbārdis stūrēt, Miņins tiks kā korķis izmests no komandas - redzēsi.
Nu kad Melbardis iemacisies sturet tad ari runasim!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-03-02 13:41, pirms 15 gadiem
Savā ziņā var viņam piekrist. Gruti ir cinities par augstām vietām, ja ekipejuma un stumeju ziņā tev dod to kas paliek pari. OS Maskalāns paradija ka ari vins var cinities par labam vietām. Bet ko tad lai treneri un federācija dara ja finanssejums prieks labakā ekipejuma pietiek tikai vienai ekipažai. Minins ir labāks par Maskalanu un tapec vinam tiek ekipejums. Problema ir tikai finanses. Bus nauda bus ari ekipejums un tad vares redzet kurs pilots izcinis eiropas un pasaules kausos lbākas vietas. Saprotu Maskalanu, viņš vēlas sevi pierādit, tapēc uzskata ka visi ir pret viņu netaisnigi.

Un piekritu ari tam ka parasti visas uzslavas saņem tikai pilots, stumejus atstajot enā. bet fiziski vairāk darba padara tieši stumeji.

Jacer ka atradisies finansejums un vismaz divas ekipazas bus ar labako ekipejumu. tad visi bus apmierināti

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 13:55, pirms 15 gadiem
Olimpiādes laikā tieši par šito tēmu aizdomājos!!! ļoti gribējās redzēt Edgara startu četriniekos ar Miņina bobu un ar viņa stūmējiem!!! Esmu pārliecināts,ka mums būtu jauns varonis!!! Edgars malacis,cīnies un nepadodies,jo tauta redzēja,ka Tu to vari!

  +6 [+] [-]

, 2010-03-02 14:11, pirms 15 gadiem
Nu starp sezonu laikā vajag patestēt kurš vienādos apstākļos ir gatavs nobraukt vislabāk un tad tam arī dot 1. bobu. Jo acīmredzot finansējums diviem bobiem, kas gatavi iet medaļās nepietiek. Un jebkurā brīdi paliek arī labākie stūmēji.

Kam ir lielākās darba spējas, kam ir lielākais potenciāls, ne tikai tagad, bet arī nākotnei. Izskatās, ka Melbārdim, bet nedomāju, ka pirmajam numuram viņš būs tuvākajos gados gatavs.

Vai Maskalāns atrodoties tur pat kur Miņins brauktu labāk? Vajag patestēt uz vienādiem apstākļiem.

Miņina labā stāv pieredze cīnoties par labākajām vietām, savu ir pierādījis, pie labiem apstākļiem cīnās par medaļām. Labi, bet vienmēr var labāk. Vecums abiem arī līdzīgs. Kurš izdzīvos? Bobsleja aizkulises nezinu, cerams viss notiks godīgi un tālredzīgi. Šis ir īstais brīdis, kad to visu lemt. Un ne velti Maskalāns runā tieši tagad, ja runātu pēc Miņina startēšanas, cilvēku kuri sauktu viņu par skauģi būtu daudz vairāk.
Slēpts komentārs: sa6076
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 14:42, pirms 15 gadiem
elwo rakstīja: Fakts arī ir tāds, ka Miņins ir vislēnākais komandā, visos fiziskajos rādītājos viņam ir vissliktākie rezultāti! Toties stūmēji ir ļoti spēcīgi, īpaši Daumants... Ja Miņina vietā būtu kāds cits... Starts būtu perfekts! Miņins Prūsi jau sen ir izvedis no pacietības... Visi viņu pacieta, jo viņš tak ir pretendents uz Olimpisko medaļu...
Es saprotu, ka nav jaasezh uz lauriem, bet Minins Eiropas chempions, PČ medaļnieks, 2 uz goda pjedestaala pasaules kausa kopveerteejumaa- tas nav maz.

 +11 [+] [-]

, 2010-03-02 14:48, pirms 15 gadiem
Miņins ir pierādījis, ka ir pelnījis būt #1 un pelnījis izmantot labāko tehniku, labākos stūmējus.

BET... Ja visa tā ir patiesība, ko E.M. te stāsta, tad jāpiekrīt vien viņam, ka normāla otrā ekipāža mums nebūs. Palasot par tiem slieču komplektiem nāk prātā paruna par suni uz siena kaudzes. Pats nezimanto, citiem ar nedod.
OS runa gāja par kaut kādu slieču komplektu 4niekam, kuru itkā varētu Maskalāns dabūt, ja Miņins nestartē. Beigās nedabūja. Kāpēc? Nebrīnītos, ka tas arī bij sākums šim kašķim.

Ekmanis kā vienmēr optimisma pārpilns. Laikam nav pamanījis, kas Latvijā ar naudiņām darās. Ceru, ka Miņina nestartēšana neietekmēs sponsoru domāšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:04, pirms 15 gadiem
elwo rakstīja: tas nozīmē, ka treneriem un visiem pārējiem, atvainojos, ir jālaiza d**sa? Vajag cienīt citus, tad arī tie citi cienīs tevi un atbalstīs! Turklāt viņam tika izrādīta tāda cieņa kā gada sportists!!! Bet viņš pat negrib iet uz ceremoniju, lai to saņemtu... Tā ir vistīrākā necieņa! Viņš piekrita aiziet, jo viņam pateica, ka tad sponsori varētu novērsties...
Protams nee, bet man nepatik ari Maskalana attieksme, sanaak, ka Minins neko nav sasniedzis. cerams, ka nonaaks pie kopsauceeja, savadak Latvija paliks bez bobsleja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 15:15, pirms 15 gadiem
Mans viedoklis.Ekipāžām jābūt neatkarīgām ar vienādu valsts finansējumu un lai katram ir iespēja sevi pierādīt.Ja teiksim ARHIPOVS pirms SOČIEM ir spējis savākt bobu ,slieces un stūmējus un atlases machos visus apbraucis ,tad viņš arī brauc kā pirmais nummurs ,nevis gaida kamēr MININS saka sportam ardievas

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:21, pirms 15 gadiem
Nezinu visu virtuvi,bet vai par piedalīšanos posmos un sasniegtajiem rezultātiem komandas kautko nopelna vai vēl maksā par ledu.?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:24, pirms 15 gadiem
Tas ir jebkuraa sporta veidaa un arii ne tikai sportaa.. kursh labaak brauc, tam tiek labaaka tehnika...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:25, pirms 15 gadiem
gadas rakstīja: kur ta biji sezonas sakuma ? tad jau vareji blaustities pa masu medijiem, ka jau nebija jegas ar funkcionariem runat
Ja viņš tā pateiktu sezonas sākumā, uz olimpiskajām spēlēm viņš nebrauktu. Noteikti tāpēc arī turēja visu žulti sevī līdz šim brīdim. Domāju, ka ar šiem komentāriem Maskalāns arī aizies no bobsleja.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 15:25, pirms 15 gadiem
Ja jau pašā valsti bardaks, kur nu vēl kaadaa sporta saimniecībā...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:26, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Mans viedoklis.Ekipāžām jābūt neatkarīgām ar vienādu valsts finansējumu un lai katram ir iespēja sevi pierādīt.Ja teiksim ARHIPOVS pirms SOČIEM ir spējis savākt bobu ,slieces un stūmējus un atlases machos visus apbraucis ,tad viņš arī brauc kā pirmais nummurs ,nevis gaida kamēr MININS saka sportam ardievas
Tātad tavs viedoklis ir , ka līdz Sočiem labāk 2 viduvējas ekipāžas, nekā vienu , kas var reāli cīnīties par labām vietām?

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 15:26, pirms 15 gadiem
Nu tā astotā vieta nebija reāla, tas taču bija tāpēc, ka nestartēja vesels bars, tajā skaitā PK līderis Hefti. Un Šmids un tas pats Miņins. Ja visi būtu ierindā, kā parastā Pk posmā, diez vai Maskalāns ietrāpītu desmitniekā. Tā, protams, ir cūcība, ja Miņka tā rīkojas (ja tas atbilst patiesībai), bet te jau vainīgs ir arī Prūsis (dukas vai pietrūkst?) un Ekmanis, un Kols Miņkam arī varēja parādīt vidējo pirkstu nevis jaunu bobu pirkt, vainīga arī ir vadība par šādu situāciju. Un vissnesmukāk to vešu šrubēt publiski, tak laikam Edgaram sirds pilna, citādi vairs nevarēja.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-02 15:28, pirms 15 gadiem
Patiesība ir, piemēram, es uzskatu, ka Miņins balvu nav pelnījis tikpat labi to pelnījis varētu būt dukurs, nezinu cik tur labi tai sezonā gājis, bet dzirdēju, ka bijis 1x daudzas reizes un tikpat labi to varēja saņemt masaļskis, kurš nav atstājis Latviju un vienmēr spēlējis izlasē un DINAMO...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 15:29, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Miņins ir pierādījis, ka ir pelnījis būt #1 un pelnījis izmantot labāko tehniku, labākos stūmējus.

BET... Ja visa tā ir patiesība, ko E.M. te stāsta, tad jāpiekrīt vien viņam, ka normāla otrā ekipāža mums nebūs. Palasot par tiem slieču komplektiem nāk prātā paruna par suni uz siena kaudzes. Pats nezimanto, citiem ar nedod.
OS runa gāja par kaut kādu slieču komplektu 4niekam, kuru itkā varētu Maskalāns dabūt, ja Miņins nestartē. Beigās nedabūja. Kāpēc? Nebrīnītos, ka tas arī bij sākums šim kašķim.

Ekmanis kā vienmēr optimisma pārpilns. Laikam nav pamanījis, kas Latvijā ar naudiņām darās. Ceru, ka Miņina nestartēšana neietekmēs sponsoru domāšanu.
piekrītu, bet es arī brīnījos, kapēc nedeva bobu, jo pieļauju tomēr maskalāns negribēja, lai viņa stūmēji būtu atbraukuši kā tūristi

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:30, pirms 15 gadiem
Minins vienkarsi ir labakais..

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 15:30, pirms 15 gadiem
beidzot kaads, kurs atklaati ko pasaka, nevis liekulo!!!
malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 15:33, pirms 15 gadiem
elwo rakstīja: man ir paziņas bobslejā un varu apgalvot, ka tā ir taisnība! Miņins staigā tur kā karalis, treniņos visu laik nīd, ka kkas sāp, kko negrib darīt... Pārējie visi veči strādā no sirds, bet šis... viņš pat uz apbalvošanu negribēja iet, pateica, ka na*uj tas viņam vajadzīgs...! cilvēki to nezina, bet tā ir taisnība! un interesanti ir tas, ka tauta viņu vēl mīl un ciena...
es arī zinu dažus bobslejistus gan bijušos, gan tagadējos. tad jājautā Edgaram, vai viņš zin kāpēc viņš ir LV 2 pilots, bet ne Arhipovs, kāpēc viņam vispār tika LV2 , varbūt pirms gadiem tas pats bija ar Jāni, kad viņš bija LV 2 komanda, bet Prūsis pirmais un kam tad visas finanses aizgāja vairāk? tākā bobslejā tas noteik jau kopš 90-tajiem. kurš tuvāk pie Z.E. un kurš var papildus sameklēt sponsorus, tas ir Nr. 1. Un Edžum uzreiz nevajag lekt kuprī, vai iepriekšējā sezonā viņš ir priekšā Miņkam? nu noveicās tev, ka dabūji 8-to divniekos, bet kur paliki četrniekos? Edgars vēl nav stabils konkurents kā pilots Miņkam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:35, pirms 15 gadiem
Prikslikums-atbbrivot no darba paris funkcionaru un naudu iedot Maskalanam, un tad redz kurs labaks ar vienadu tehniku. dazi te saka lai vins pierada tad dabus, nu ko tu vari man pieradit ja es braucu ar 500 Mersedes, bet tu ar ziguli ,100 gadus varesi meginat pieradit.............

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 15:35, pirms 15 gadiem
elwo rakstīja: Man vnk dusmas par to, ka dēļ Miņina tagad Prūsis būs citas valsts treneris, visticamāk Krievijas... Rekur parsportu.lv ar kko uzrakstījuši- http://parsportu.lv/articles/0/37254/
Šis fakts arī mani tracina. Vienīgi ceru, ka visu iesaistīto pušu sarunas
vēl spēs vērst par labu radušos nepatīkamo situāciju. Ja nu tiešām jāizvēlas starp Miņinu un Prūsi, es izvēlētos treneri. Arī Arhipovs teica, ka vēlas atkal būt pilots..... vēl jau līdz Sočiem laika gana. Bet atlaist Prūsi uz Krieviju ( ceru, ka tās ir tikai baumas) būtu pilnīgs neprāts.
Nesaku, ka Latvijas bobslejs sākas un beidzas ar Prūsi, bet viņš tik ilgus gadus ir šajā saimniecībā, ka diez vai tikko atnācis jauns treneris spētu visā tajā orientēties. Ļoti gribētu dzirdēt arī citu iesaistīto pušu viedokli, lai nav tikai netīrās veļas mazgāšana, bet kāda konstruktīva doma situācijas atrisināšanai par labu bobslejam.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 15:36, pirms 15 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: nu nu, protams, negribu noniecināt mūsu stūmējus, bet ger, rus, can, usa,sui un vēl pa kādiem no citām ekipāžām ir priekšā.
Domāju, ka ne velti teica ka mūsu veči šobrīd ir uz pīķa! Ja Miņins nebūtu sačakarējis stūmējus, mēs redzētu arī četriniekos top3 startu!

Nedomāju, ka Maskalāns ir iniciators kašķim, diezvai viņš kko iebilstu pret aurotitāti, domāju ka drīzāk miņins pie reizes gan ar prūsi sadirsās, gan maskalānam, ko iepirda, to liecina arī šī intervija!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-02 15:37, pirms 15 gadiem
Žēl skatīties uz šo čīkstēšanu NAv labi Edža, vajadzēja jau sezonas laikā teikt kā ir, nevis gaidīt mirkli, kad otrs ir vājāks( saivainots) un uzbrukt

Darbos ir jāpierāda savs varējums nevis mazgājot netīro veļu
Katram ir jāzcīna pirmā pilota vieta, to darīja Jānis ar komandu, un tagad tas ir jādara Edgaram ar savu komandu.

Nenoliedzami un tas ir ar neapbruņotu aci redzams ka Jankam labāk iet 4rienieks un Edžam 2nieks - cerams ka federācija izdarīs pareizus secinājums par tehniku, un domāju ka rezultāts neizpaliks.

Un otrajam numuram vienmēr un visur būs sliktāka tehnika.

A pa gada sportista tituli, varbūt arī tasnība, bet paŗ Janku balsoja tač cilvēki nevis viņš pats, tātad laikam pelnīti

Vēlu abiem puīšiem veselību, veiksmi un izturību....Jūs varat......AIZIET

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:38, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Mans viedoklis.Ekipāžām jābūt neatkarīgām ar vienādu valsts finansējumu un lai katram ir iespēja sevi pierādīt.Ja teiksim ARHIPOVS pirms SOČIEM ir spējis savākt bobu ,slieces un stūmējus un atlases machos visus apbraucis ,tad viņš arī brauc kā pirmais nummurs ,nevis gaida kamēr MININS saka sportam ardievas
Patiesība ir tāda, ka daļa sponsoru naudas tiek dota ar mērķi konkrētam pilotam, sliecēm - kuras būs konkrētam pilotam, vai citām izmaksām konkrētam pilotam, nevis vienkārši LV bobslejam, par kādiem vienādiem apstākļiem te var būt runa? Dabū sev sponsorus un būs Tev vienādi apstākļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 15:40, pirms 15 gadiem
Grūti jau salīdzināt, kurš labāks, jo pieņemu ka tehnika Jānim ir krietni labāka nekā Edgaram...
Vajag izdarīt tā: abiem vajag pa dažām trasēm pabraukt treniņos ar vienādiem bobiem un tiem pašie stūmējiem, tad jau redzēs kurš labāks.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:41, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Miņins ir pierādījis, ka ir pelnījis būt #1 un pelnījis izmantot labāko tehniku, labākos stūmējus.

BET... Ja visa tā ir patiesība, ko E.M. te stāsta, tad jāpiekrīt vien viņam, ka normāla otrā ekipāža mums nebūs. Palasot par tiem slieču komplektiem nāk prātā paruna par suni uz siena kaudzes. Pats nezimanto, citiem ar nedod.
OS runa gāja par kaut kādu slieču komplektu 4niekam, kuru itkā varētu Maskalāns dabūt, ja Miņins nestartē. Beigās nedabūja. Kāpēc? Nebrīnītos, ka tas arī bij sākums šim kašķim.

Ekmanis kā vienmēr optimisma pārpilns. Laikam nav pamanījis, kas Latvijā ar naudiņām darās. Ceru, ka Miņina nestartēšana neietekmēs sponsoru domāšanu.
ooo tu maldies, Ekmanis zin vairāk kā vari iedomāties. viss ir ap naudiņām. varbūt pajautā, kāpēc tad slieces, kas ir Jankam nedod Maskalānam?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:41, pirms 15 gadiem
Man tads jautajums kapec labaka tehnika un stumeji ir Mininam ja vins ir slinkakais, lenakais, un vel runa preti trennerim tad kapec jus domajat ka visu dod vinam???

Par to kas tur notiek patiesiba es nezinu, bet no malas izskatas ka Maskelans vienreiz nobraucis pa 8. un 11. vietu tagad sak stastit ka vins nav sliktaks par Jani, es jau ari nesaku ka ta ir, bet Janis stabili brauca pa pirmajam vietam visu sezonu un tad vins neko neteica, tagad Olimpiade kad Minins nestarte Maskelans nobrauc ap pirmo 10. un sakas viss.... Vinam ari skiet piedavaja Minina stumejus, bet no ta atteicas un skiet labi ka taa... Ja ar tam sliecem ta ir tad tas gan ir cuciski

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:43, pirms 15 gadiem
Par Maskalānu nezinu, bet, zinot ar kādu attieksmi visu dara Miņins, ir Jānis pelnījis gada sportista titulu.

Par to, ka Jānim dod labāko materiālu ir cits jautājums, bet kā sportists Miņins ir viens no labākajiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:47, pirms 15 gadiem
Tak 100% Mininam galva sakapis,to tak vareja redzet.Un pareiz ir ka Edza visu pasaka ka ir,ta jau ir citiem taisniba acis kozzUn es pilnigi piekritu ELWO,ja cilvekam ir pazinjas bobsleja un redz,ka Minins uzvedas,tad tas ir pretigi.Kas butu Minins bez stumejiem,nekas.Ta ka lai nolaizas no makoniem.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:48, pirms 15 gadiem
Kads labakais,ne gramma no labuma.Un vareja tak pec Prusa komentiem,sparast ka ir konflikts starp vinju un Mininu.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 15:49, pirms 15 gadiem
Nu labi MAskalaans ar taam slieceem buutu kudii aukstaak un ar stumeejime buutu labaaks varbuut seshinieks, bet paskatoties kaa miņins brauc tomeer braukshanaa arii ir kaut kas! Miņins ir labaaks brauceejs to redzeejaam Eiropas chempii, kur bez kļuudam maskalaans nevareeja izbraukt, bet miņins vareeja!

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:51, pirms 15 gadiem
Īstenībā smieklīgi klausīties - Edgar, vai TU zini, kas ir hirarhija? Sēdi un gaidi savu laiku. Vai kādreiz bija dzirdams, ka Miņins raudātu, kad viss labais bija Prūsim? Vienkārši nožēlojami klausīties. Vai Edgaram ir kāda uzvara, kādā no pasaules kausa posmiem? Vai Edgars ir Eiropas čempions? Nē, tad kamēr rezultātu ziņā Tu nevari apiet Miņinu, nevajag teikt, ka esi labāks.

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:51, pirms 15 gadiem
Ko Jūs visi te čīkstat? Viens saka, ka Miņins ir labāks, otrs, ka Maskalāns. Kā Jūs varat zināt, kurš ir labāks, ja neviens to nav pārbaudījis. Vajadzētu vienreiz abiem nobraukt pa trasi ar vienu bobu un vieniem un tiem pašiem stūmējiem. Tad arī varētu secināt, kurš ir labāks. Bet tā kā viņi startē katrs ar savu bobu un stūmējiem, tad nav iespējams pateikt, kurš ir labākais.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:53, pirms 15 gadiem
Miņins nav labākais pilots
tiešām cepuri nost stūmējiem

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:53, pirms 15 gadiem
Alen Tu i duriksJa saka ka viss labums tiek Mininam nevis vienlidzigi sadalits,tad kad vel runa var but par rezultatiem.

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:54, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Es saprotu, ka nav jaasezh uz lauriem, bet Minins Eiropas chempions, PČ medaļnieks, 2 uz goda pjedestaala pasaules kausa kopveerteejumaa- tas nav maz.
Un vēl kaadeeļ tad Vacieshi nestreso Florshuts arii varbuut vareeja buut neapmierinaats, ka viņam naw Langes bobs, bet paskatieties un braukshanu LAnge kaa pa diedziņu brauc! TAs pats ir arii ar MAskalaanu un Miņinu! Abiem ir potenciaals, bet Miņins ir labaaks!

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:56, pirms 15 gadiem
Jānis_Priede rakstīja: Vispār jau Gūts bija aiz Prūša vienmēr. Un tad parādījās Miņins. Ja esi labāks tad tiksi. Ja esi mīkstais kā Maskalāns, kas prot čīkstēt, tad lai brauc sēnes lasīt.
bet Miņins taču izcīnīja ne izņaudēja otrā pilota vietu? nu jā, Gūts pats arī taisījās prom no bogsleja, jo viņam arī bija sliktākais ekipējums par Prūsi...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:56, pirms 15 gadiem
Un es kā muļķis vēl skatijos Maskalāna startus.. Šitāds lops, kaut ari paliktu par viduvējību bobslejā! Nekas vairāk viņš nav. Viņš atklāti ar Miņinu nevar parunāt, bet ņem smērē presē, mīkstais!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 15:58, pirms 15 gadiem
Minins nav labaks,visu jau izsaka divnieki,kur Edgars ir daudz reiz labaks.Paskat iedeva Daumantu un rezultata 8 vieta,un kas zin ja butu braucis ar vinju visu sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 15:59, pirms 15 gadiem
neeeee rakstīja: Ko Jūs visi te čīkstat? Viens saka, ka Miņins ir labāks, otrs, ka Maskalāns. Kā Jūs varat zināt, kurš ir labāks, ja neviens to nav pārbaudījis. Vajadzētu vienreiz abiem nobraukt pa trasi ar vienu bobu un vieniem un tiem pašiem stūmējiem. Tad arī varētu secināt, kurš ir labāks. Bet tā kā viņi startē katrs ar savu bobu un stūmējiem, tad nav iespējams pateikt, kurš ir labākais.
Drīzāk bez stūmējiem vispār, ja tas iespējams, jo ar stūmējiem arī jāsastrādājas.
Palaist Miņinu un Maskalānu vienus pašus pa kādu trasi nobraukt (neSiguldu)... Tik ar bremzēšanu būtu grūtāk

     [+] [-]

, 2010-03-02 15:59, pirms 15 gadiem
Mr.Proper rakstīja: bet Miņins taču izcīnīja ne izņaudēja otrā pilota vietu? nu jā, Gūts pats arī taisījās prom no bogsleja, jo viņam arī bija sliktākais ekipējums par Prūsi...
Miņinam pavērās vieta izlasē kad aizgāja Prūsis. Kaut gan tajā laikā varēja pat startēt viņi visi trīs. Bet vēlāk Gūts jau nebija nekāds cietas rieksts konkurences ziņā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:01, pirms 15 gadiem
Mininam deguns gaisa,ar tadiem tak nav iespejams parunat.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:01, pirms 15 gadiem
Robisss rakstīja: Drīzāk bez stūmējiem vispār, ja tas iespējams, jo ar stūmējiem arī jāsastrādājas.
Palaist Miņinu un Maskalānu vienus pašus pa kādu trasi nobraukt (neSiguldu)... Tik ar bremzēšanu būtu grūtāk
arī labs variants

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:02, pirms 15 gadiem
ai pilnigi riebjas esports un tie jusu komentari.
bus minisn atkal kkur pirmais, atkal visi blaus "nu redz es taksh teicu, ka maskalans nav labaks."
murgs ar jums

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:02, pirms 15 gadiem
Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"
varbuut ar to ka ir labaaks pilots par teviim, un divniekos kursh ta tevi iestuuma, varbuut tas bija Minjina stuumeejs?

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:03, pirms 15 gadiem
LOL

  +6 [+] [-]

, 2010-03-02 16:04, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"
varbuut ar to ka ir labaaks pilots par teviim, un divniekos kursh ta tevi iestuuma, varbuut tas bija Minjina stuumeejs?
Minins pat ar savu stumeju tik labi divniekos nebrauc.Paseko lidzi ko raksti puika.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-02 16:06, pirms 15 gadiem
kibaii rakstīja: Minins pat ar savu stumeju tik labi divniekos nebrauc.Paseko lidzi ko raksti puika.
un cetriniekos kursh ta ir labaaks? padomaa ko raksti meitene

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:08, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: un cetriniekos kursh ta ir labaaks? padomaa ko raksti meitene
Tu esi stulbs vai izliecies? Ja Edgars brauktu ar Miņina stūmējiem, tad būtu tur pat, kur viņš, ja ne augstāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:08, pirms 15 gadiem
Nav dūmu bez uguns !!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:08, pirms 15 gadiem
+ Maskalānam, jo Anatolijs vienā tiešraide par šito ieminējās, ka nav godigi pret Maskalānu...

  +6 [+] [-]

, 2010-03-02 16:09, pirms 15 gadiem
Šokejoši! Tas ir Maskalāna viedoklis. Bet ieteiktu sagaidīt atbildes reakciju - komentārus no Miņina, Prūša un stūmejiem! Par Gada sportista titulu - aiz Miņina muguras līdzjutēji, diemžēl, neredz stūmējus.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:10, pirms 15 gadiem
NU sava taisniba ir!!aizbrauca Minins,izrija musu naudu,un atbrauca majas!!Tas ari viss,nu tad soreiz japiekrit Maskalanam!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:11, pirms 15 gadiem
Nezinu kurš un cik sviedrus ir lējis trenniņos, bet ir lietas, kuras jārisina komandas iekšienē nevis publiskajā telpā...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:11, pirms 15 gadiem
neeeee rakstīja: Tu esi stulbs vai izliecies? Ja Edgars brauktu ar Miņina stūmējiem, tad būtu tur pat, kur viņš, ja ne augstāk!
ja tantei buutu ritenji vinja buutu tramvajs!
shaubos vai stuumeeji tur ko mainiitu, ja jau vinjsh buutu labaaks pilots, tad arii vinjam buutu labaaki stuumeeji tehnika utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:11, pirms 15 gadiem
guncha7722 rakstīja: Žēl skatīties uz šo čīkstēšanu NAv labi Edža, vajadzēja jau sezonas laikā teikt kā ir, nevis gaidīt mirkli, kad otrs ir vājāks( saivainots) un uzbrukt

Darbos ir jāpierāda savs varējums nevis mazgājot netīro veļu
Katram ir jāzcīna pirmā pilota vieta, to darīja Jānis ar komandu, un tagad tas ir jādara Edgaram ar savu komandu.

Nenoliedzami un tas ir ar neapbruņotu aci redzams ka Jankam labāk iet 4rienieks un Edžam 2nieks - cerams ka federācija izdarīs pareizus secinājums par tehniku, un domāju ka rezultāts neizpaliks.

Un otrajam numuram vienmēr un visur būs sliktāka tehnika.

A pa gada sportista tituli, varbūt arī tasnība, bet paŗ Janku balsoja tač cilvēki nevis viņš pats, tātad laikam pelnīti

Vēlu abiem puīšiem veselību, veiksmi un izturību....Jūs varat......AIZIET
Padomā tak...

Pats raksti, ka teiktais ir jāpierāda ar darbiem, tad varbūt padomā kāpēc Edgars neko neteica sezonas laikā, jo nebija tie rezultāti, bet tagad viņs ir pierādijis ka var sasneigt ļoti labus rezultātus ar atbilstošu tehniku.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-02 16:14, pirms 15 gadiem
eh, kas zina, kurš labāks un kurš ne. lai to izvērtētu, starta pozīcijām būtu jābūt vienādām. un nav zināms, kādi būtu rezultāti, ja OS startētu abi.
tik' lai maskalāns nestāsta, ka citās valstīs viss labākais netiek nomināli pirmajam pilotam. abramovičam krievi atņēma divniekos slieces, jo tās bija vajadzīgas zubkovam...protams, neviens negrib būt otrais, tas ir saprotams.
par jāņa operāciju- ja viņam bija problēmas, tad ārsts bija tas, kam jāpieņem lēmums par operēšanu vai operācijas atlikšanu, jo tomēr ne prūsis, ne miņins nav mediķi.
man gan šķiet, ka večiem ir jāizrunā savas domstarpības, lai mēs tiešām pēc gada neattopamies, ka bobslejs latvijā ir miris

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 16:15, pirms 15 gadiem
Atkal netiiraas veljas mazgaashana!!!!!!!!!!!!!!!
Taksh vareeeji braukt Olimpiaadee un nobraukt pirmais!!!!
kaut gan shaubos vai sheit var vainot slieces, Holkobs gruutaaako trases dalju brauca perfekti, kameeer Maskalaans apgaazaas gandriiz divas reizes!!!!!

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:17, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: ja tantei buutu ritenji vinja buutu tramvajs!
shaubos vai stuumeeji tur ko mainiitu, ja jau vinjsh buutu labaaks pilots, tad arii vinjam buutu labaaki stuumeeji tehnika utt.
Kāpēc viņš bija 8. divniekos? Vējš veiksmīgi pūta? Parādi man to cilvēku, kurš ir tiesīgs teikt, kurš no viņiem ir labāks.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:20, pirms 15 gadiem
nav arii svariigi, kursh pirmais kursh otrais, protams ka otrajam psihologjiski gruutaak, bet shaubos vai Ekmanis ar Pruusi nedotu visu labaako Maskalaanam ja vinsh buutu baigi labais!!!!
Shitaa parasti runaa taalaaakie rezervisti, kas netiek laukumaa
Nezoliidi!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:21, pirms 15 gadiem
pikolo rakstīja: eh, kas zina, kurš labāks un kurš ne. lai to izvērtētu, starta pozīcijām būtu jābūt vienādām. un nav zināms, kādi būtu rezultāti, ja OS startētu abi.
tik' lai maskalāns nestāsta, ka citās valstīs viss labākais netiek nomināli pirmajam pilotam. abramovičam krievi atņēma divniekos slieces, jo tās bija vajadzīgas zubkovam...protams, neviens negrib būt otrais, tas ir saprotams.
par jāņa operāciju- ja viņam bija problēmas, tad ārsts bija tas, kam jāpieņem lēmums par operēšanu vai operācijas atlikšanu, jo tomēr ne prūsis, ne miņins nav mediķi.
man gan šķiet, ka večiem ir jāizrunā savas domstarpības, lai mēs tiešām pēc gada neattopamies, ka bobslejs latvijā ir miris
Visādi citādi piekrītu, bet, atvaino, Latvija gan vajadzētu rakstīt ar lielo burtu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:21, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Bet Edgar, Tev bija visas iespējas visu laiku uzrādīt labākus rezultātus!!!! Kad startēja Gatis Gūts un sāka Miņins, arī viņš bija 2.pilots, tomēr pierādīja, ka viņš ir labāks pilots, un rezultātā Gūts aizgāja, lai arī sākumā viņam bija labāka tehnika!!! Edgar, esi vŗs un beidz čīkstēt!!! Ja vari-pierādi. Ja vari atrast sponsorus un gribi būt labāks-pierādi!!! Viss ir tikai darba augļi. Maldies, ja tgd, kad izdevās finišēt Vankuverā, esi momentā milzum lielais vecis!!! Pierādi to pasaules kausu posmos! Miņins ir diezgan sūdīgs 2os-tad tā ir tava iespēja!! Tikai rodas jautājums,kāpēc to neesi izdarīijs PK posmos, kur Miņins arī ir sūdīgs 2os, ar ne to labāko tehniku!! Pierādi, nevis pēc viena finiša sāc runāt!!! Darbs darbs darbs...!!! Visiem veiksmi, un es par ikvienu mūsu sportistu!
Bet iet jau runa ka ar to pagrīges tehniku neko nevar izdarīt kas ir Maskalānam? Ar to pašu divnieku bobu miņins bieži PK posmos bija 8tajā vietā? Nee gan!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:22, pirms 15 gadiem
Ko nozime gandriz??Es gandriz ari vreju klut par Balerinu.Tas kurs apgazas bija Minins.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:23, pirms 15 gadiem
Maredo rakstīja: Savā ziņā var viņam piekrist. Gruti ir cinities par augstām vietām, ja ekipejuma un stumeju ziņā tev dod to kas paliek pari. OS Maskalāns paradija ka ari vins var cinities par labam vietām. Bet ko tad lai treneri un federācija dara ja finanssejums prieks labakā ekipejuma pietiek tikai vienai ekipažai. Minins ir labāks par Maskalanu un tapec vinam tiek ekipejums. Problema ir tikai finanses. Bus nauda bus ari ekipejums un tad vares redzet kurs pilots izcinis eiropas un pasaules kausos lbākas vietas. Saprotu Maskalanu, viņš vēlas sevi pierādit, tapēc uzskata ka visi ir pret viņu netaisnigi.

Un piekritu ari tam ka parasti visas uzslavas saņem tikai pilots, stumejus atstajot enā. bet fiziski vairāk darba padara tieši stumeji.

Jacer ka atradisies finansejums un vismaz divas ekipazas bus ar labako ekipejumu. tad visi bus apmierināti
Tad jau būvdarbos arī visu slavu vajadzētu strādniekiem un svaru cēlājiem ,jo viņiem ir daudz lielākas slodzes nekā cilvēkiem ,kas strādā ofisā ne?

Par bobsleja virtuves sīkumiem , neko daudz nezinu , bet izskatās ,ka Maskalāns savu sāpi vairs neslēps un ,ja Maskalāns patiešām ir labāks ,lai viņš to pierāda.Viss ir jāpierādā un Maskalāns arī ar sliktu tehniku nav neko diži pierādijis un ,ja jau Miņinu knapi var paciest tad jau redzēsim ,kā viņš drīzumā izlidos no komandas
Veiksmi abiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 16:24, pirms 15 gadiem
Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:25, pirms 15 gadiem
neeeee rakstīja: Kāpēc viņš bija 8. divniekos? Vējš veiksmīgi pūta? Parādi man to cilvēku, kurš ir tiesīgs teikt, kurš no viņiem ir labāks.
varbuut ka to var pateikt Sandis Prusis vai Zintis Ekmanis!? ja nee, tad jaa nav neviena taada cilveeka

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 15 gadiem
Tu zini ka uz rasejumiem viss izskatas perfekti,bet daba ir savadak un to es varu tev pieradit Tomij.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 15 gadiem
lūk arī iemesls kāpēc Latvijas ekonomika un sociāla vide ir tur kur tā ir - pilnīgā pakaļā... dēļ mums..dēļ mūsus dabas.. gan jau ka citās tautās arī ir duriki, bet tik liels duriku procents kāds ir Latvijā, nav nevienā citā valstī cik nācies redzēt...

p.s. un es te nerunāju par Maskalānu un Miņinu

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Padomā tak...

Pats raksti, ka teiktais ir jāpierāda ar darbiem, tad varbūt padomā kāpēc Edgars neko neteica sezonas laikā, jo nebija tie rezultāti, bet tagad viņs ir pierādijis ka var sasneigt ļoti labus rezultātus ar atbilstošu tehniku.
Ko ta man ir jāpadomā???? To ka Edgars divniekos labi nobrauca, tas tak sen ir redzams ka divniekos viņš ir labs, bet četriniekos stipri pa švaku, lai izkonkurētu Janku, tāpēc arī rakstīju ka acis ir jātver federācijai....Un jā Edža nekādus dieva brīnumus nav parādījis vēl, un līdz ar to pēc mana viedokļa 1.numuru vēl nav pelnījis....bet tas tik mans objektīvs viedoklis

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 15 gadiem
Es runaaaju par braukshanu par medaljaaam, reaali vareeja Maskalaanam buut super bobs ar superslieceem, taapat medaljniekos neiebrauktu!!!

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 15 gadiem
SFopSS rakstīja: Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Tu tak ir dumsss

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:27, pirms 15 gadiem
ok iedodied vinjam Miņina tehniku un tad redzēsim kā Godātais Edgars kāps uz goda pjedastāliem un katrā posmā būs ne zemāk kā 6.vietā!
Man liekas ka chalim biku sakāpis galvā, MAZGĀT VEĻU PUBLISKAJĀ TELPĀ - GAN NEVAJADZĒJA!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:28, pirms 15 gadiem
Sakapis ir Minjkam.

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:29, pirms 15 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet iet jau runa ka ar to pagrīges tehniku neko nevar izdarīt kas ir Maskalānam? Ar to pašu divnieku bobu miņins bieži PK posmos bija 8tajā vietā? Nee gan!!!
Date Event Venue Rank
23.01.2010 14:00:00 WC 2 Men Bob Igls 12
16.01.2010 10:00:00 WC 2 Men Bob St. Moritz 24
09.01.2010 10:30:00 WC 2 Men Bob Königssee 17
19.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Altenberg 9
12.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Winterberg 13
05.12.2009 14:30:00 WC 2 Men Bob Cesana 12
21.11.2009 09:30:00 WC 2 Men Bob Lake Placid 13
14.11.2009 13.11.2009 19:00:00 WC 2 Men Bob Park City 11
Noņem šveiciešus un rašu un tās vietas paliks vēl labākas

  +8 [+] [-]

, 2010-03-02 16:29, pirms 15 gadiem
SFopSS rakstīja: Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Labi teiks, bet kā viņš pats teica viņš nav nobraucis, bet gan IZDZĪVOJIS, tad par ko te vispār var būt runa...Edgars tiešām manās acīs sabojāja labo iespaidu par sevi.....

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:31, pirms 15 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: Date Event Venue Rank
23.01.2010 14:00:00 WC 2 Men Bob Igls 12
16.01.2010 10:00:00 WC 2 Men Bob St. Moritz 24
09.01.2010 10:30:00 WC 2 Men Bob Königssee 17
19.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Altenberg 9
12.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Winterberg 13
05.12.2009 14:30:00 WC 2 Men Bob Cesana 12
21.11.2009 09:30:00 WC 2 Men Bob Lake Placid 13
14.11.2009 13.11.2009 19:00:00 WC 2 Men Bob Park City 11
Noņem šveiciešus un rašu un tās vietas paliks vēl labākas
Aha, noņem vēl 16 brauceejus un buus Pirmais

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:31, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: PK 2010 Miņins divniekos tikai reizi tika 10niekā (9. vieta), bet Edža uzreiz iesēdās jaunā (Miņina) bobā, ar jaunu stūmēju (Miņina) un tika 8.vietā. Kas tur ko nesaprast?
Piekrītu ka šī arī ir tā galvenā problēma. Čalis tika beidzot pie normāla boba un rezultāts uzreiz tāds, kā pa visu sezonu nav bijis un labāks kā Miņins 2niekos ir dabūjis.

Pie tam varbūt ja arī Maskalānu neviens nekritizēja par reuzltātu, kaut tas arī bija labs 8. un 11. vieta, tad tik un tā visi vairāk runāja par Miņina traumu nekā par Maskalāna startu. Grūti ir cīnīties ar švakāku tehniku ja tajā pašā laikā redzi kā blakus ar vienu "auklējas" prese, treneri un federācija. Šķiet ziņas bija katru dienu un par katru Miņina soli.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:33, pirms 15 gadiem
Kroce lai tiek pasi gala.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:33, pirms 15 gadiem
Nu bet ar shaaadu attieksmi vinsh neko labu pret sevi nepanaaks, tas nu ar skaidrs!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:35, pirms 15 gadiem
Es varu saderet ja Mininu ieliktu Maskalana boba kljudas butu tikpat daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:37, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"

Tur nu gan es tev nepiekritishu!!!Vinsh ir pieradijis ka dudz,daudz labaks par tevim!!!
Var redzēt, ka Tu absolūti neko nesaprati no raksta, kā arī šaubos vai Tu vispār kaut ko saproti no boblseja..

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:38, pirms 15 gadiem
kibaii rakstīja: Es varu saderet ja Mininu ieliktu Maskalana boba kljudas butu tikpat daudz
Varu saderēt, ka kļūda esi TU

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 16:39, pirms 15 gadiem
Mazais puisitis apizojies!Butu Janis piedalijies OS butu nobraucis maskelanu.Diz ko tad vins teiktu.
Pieradi ka tu esi pelnijis sanemt tadus pasus resursus ka Minins.
Taka vecit negvelz te mulkibas un strada citigak ledus trase.

Tu pat startu kartigi ustumt nevari,bet sapno par labakam sliecem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:40, pirms 15 gadiem
Nu gan bērnudārzs. Sūdzās ta ,ka mazs bērns, kad kāds ir atzīts par labāko.
Viņš brauca ar Miņina bobu būtu pateicies labāk
Domas par Maskalānu mainijās.

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:40, pirms 15 gadiem
kibaii rakstīja: Tu tak ir dumsss
Prieks iepazīties

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:41, pirms 15 gadiem
keda82 rakstīja: Var redzēt, ka Tu absolūti neko nesaprati no raksta, kā arī šaubos vai Tu vispār kaut ko saproti no boblseja..
nee nu tad paskaidro mums, kuri nesaprot, kapeec Maskalaans brauc ar sliktaaku tehniku!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:44, pirms 15 gadiem
kibaii rakstīja: Mininam deguns gaisa,ar tadiem tak nav iespejams parunat.
ūja, esi runājis personiski?? man tā nešķiet, normāls džeks, kā jau lielākā daļa bobistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 16:52, pirms 15 gadiem
kibaii rakstīja: Minins pat ar savu stumeju tik labi divniekos nebrauc.Paseko lidzi ko raksti puika.
neviens nenoliedz, ka Maskalāns divniekos ir priekšā Jankam, bet bodsleja zinātāji lika uz Jāni četrniekos par medaļu, jo četrniekos viņš ir PK trijniekā. un ko te vispār perties? Maskalāns dabūs sev sponsorus, labāku bobi, slieces, stūmējus un varēs rādīt klasi. kādas problēmas?

  +9 [+] [-]

, 2010-03-02 16:52, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nee nu tad paskaidro mums, kuri nesaprot, kapeec Maskalaans brauc ar sliktaaku tehniku!
Citēšu Ekmani:

"Katru no trim komplektiem drīkst reģistrēt uz viena dalībnieka uzvārda un citi to izmantot nevar. Mēs iepriekš nevarējām zināt, ka Miņinam būs problēmas. Skaidri bija redzams, ka viņš ir labākais. Tas jāatzīst. Ja salīdzinām ar klavierkoncertu, viss bija perfekti nospēlēts līdz galam, atlika tikai uzsist pēdējo taustiņu. Protams, mēs visi gribam, lai mūsu komandas būtu konkurētspējīgas un žēl, ka visiem nevaram sagādāt tik labu tehniku, jo rocība nav tik liela. Tāds ir sportista liktenis. Kad pats sportoju, arī biju greizsirdīgs uz Ķipuru. Otra lieta – vai par to vajadzēja runāt publiski. Esmu gatavs diskutēt par jebkuru jautājumu, bet kompetenti, ar argumentiem, nevis emociju līmenī,” saka Ekmanis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:56, pirms 15 gadiem
Jānis_Priede rakstīja: Tu nesaproti vēl kapēc? Tāpēc, ka Miņins ir labāks braucējs. To pierādīja OS, ja nemaldos Miņins vinneja pagāšgad šajā trasē, tad jau Maskalānam vajadzēja Vāciešus un Holkombu vienos vārtos salikt, ar Miņina tehniku, ja jau viņš ir tikpat labs un labāks. Kas gan sev asti cels, ja ne pats. Bet tur lūk pazūd objektivitāte, nekad cilvēks pats sevi nevarēs novērtēt.
es saku ka Maskalaans labaaks? nekad taa neesmu teicis

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:58, pirms 15 gadiem
Jānis_Priede rakstīja: Tu nesaproti vēl kapēc? Tāpēc, ka Miņins ir labāks braucējs. To pierādīja OS, ja nemaldos Miņins vinneja pagāšgad šajā trasē, tad jau Maskalānam vajadzēja Vāciešus un Holkombu vienos vārtos salikt, ar Miņina tehniku, ja jau viņš ir tikpat labs un labāks. Kas gan sev asti cels, ja ne pats. Bet tur lūk pazūd objektivitāte, nekad cilvēks pats sevi nevarēs novērtēt.
un vispaar tas bij domaats tam cilveekam ar niku: keda82! vinjsh jau laikam nesaprot kapeec Maskalaans ir otrais pilots!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-02 16:58, pirms 15 gadiem
nu tas ka Miņinam ir sakāpis galvā jau sen bija skaidrs visi tik nēsāja roza saulesbrilles un izlikās ka viss ir bumbās , Tēloja no sevis neaizstājamo stūrmani un ooplimpiādē tik sačakarēja āterajiem stūmējiem prātu

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:00, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Bet Edgar, Tev bija visas iespējas visu laiku uzrādīt labākus rezultātus!!!! Kad startēja Gatis Gūts un sāka Miņins, arī viņš bija 2.pilots, tomēr pierādīja, ka viņš ir labāks pilots, un rezultātā Gūts aizgāja, lai arī sākumā viņam bija labāka tehnika!!! Edgar, esi vŗs un beidz čīkstēt!!! Ja vari-pierādi. Ja vari atrast sponsorus un gribi būt labāks-pierādi!!! Viss ir tikai darba augļi. Maldies, ja tgd, kad izdevās finišēt Vankuverā, esi momentā milzum lielais vecis!!! Pierādi to pasaules kausu posmos! Miņins ir diezgan sūdīgs 2os-tad tā ir tava iespēja!! Tikai rodas jautājums,kāpēc to neesi izdarīijs PK posmos, kur Miņins arī ir sūdīgs 2os, ar ne to labāko tehniku!! Pierādi, nevis pēc viena finiša sāc runāt!!! Darbs darbs darbs...!!! Visiem veiksmi, un es par ikvienu mūsu sportistu!
vecit, OS 8 vieta divniekos un 11. vieta četrinikos ir daudz vētīgāki sasniegumi, nekā kkados pasaules kausa posmos! OS ir visaugstākais kas var būt!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:01, pirms 15 gadiem
Nu patiesību tajā bobsleja "virtuvē" būs grūti uzzināt, tomēr šādas atklāsmes un mazās "revolūcijas" par sliktu nenāk, vismaz kaut kas sakustēsies.
Tas, ka Gada Sporta Balvas ceremonijā Ozo dabūja skatītāju balvu, Miņins Gada sportista titulu, bet Olimpiskais čempions Māris Štrombergs pailka bez nekā, tas toč bija sviests.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:02, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Es runaaaju par braukshanu par medaljaaam, reaali vareeja Maskalaanam buut super bobs ar superslieceem, taapat medaljniekos neiebrauktu!!!
ka to pieradisi ?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:02, pirms 15 gadiem
Ah ha ha sāk amatieri un tūristi mazgāt netīro veļu. Viņus abus vajag padzīt un bobsleju vispār aizklapēt ciet. Nav ko te smīdināt pasauli.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:04, pirms 15 gadiem
propans rakstīja: nu tas ka Miņinam ir sakāpis galvā jau sen bija skaidrs visi tik nēsāja roza saulesbrilles un izlikās ka viss ir bumbās , Tēloja no sevis neaizstājamo stūrmani un ooplimpiādē tik sačakarēja āterajiem stūmējiem prātu
Pilnīgs svietsts, Maskalāns tagad paver vaļā muti, un visi pokemoni tagad ņemās zākāt Miņinu, tu vispār apjēdz ko runā?
Apskaties uz Miņina rezultātiem!
Skaidrs ir viens, neviens nenoliedz ka Maskalāns ir labs pilots, bet nevajag jau tagad pēc astotās vietas tik lielīgam palikt, nu nav viņš labāks par Miņinu, un tāpēc arī viņam ir sliktākā tehnika, un sliktāki stūmēji!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:04, pirms 15 gadiem
Da pashol tas Mskalanas,ka izlutinata vecene te cikst!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:04, pirms 15 gadiem
kaspis92 rakstīja: vecit, OS 8 vieta divniekos un 11. vieta četrinikos ir daudz vētīgāki sasniegumi, nekā kkados pasaules kausa posmos! OS ir visaugstākais kas var būt!!!!!!!!!!
ten var redzeet kursh seko liidz sportam un kursh ne un tu esi tas kursh seko liidz tikai kad olimpiaade notiekas!
nu Maskalaanam tgd ir 4 gadi, lai pieraada ka taa 8.vieta nebija tikai nejaushiiba!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:07, pirms 15 gadiem
Malacs džeks, apteica, ko domā. Tā jau likās, ka Maskalānam ir ko teikt, jo reti kad cilvēks pēc karjeras veiksmīgākā starta pie tam karjeras sākumā saka, ka pametīs sportu.
A Miņins, nu ko lai saka - skumji bet jāsaka kā ir - lūzers. Kuram vēl olimpiādē vēders apsāpas un tā ka izgāž četrgades galveno startu + vēl neadekvātā reakcija pēc iznākšanas no slimnīcas, bez treniņiem, sūdīgā formā baigais varonis - nekas vēl nav beidzies. Tikai džekus satraumēja un bobu sasita.
Cik sapratu arī Prūsis netaisās vairs ar Miņinu kopā strādāt, jo frāze ka viņš zinot "ko noteikti nedarīs" liek aizdomāties. Ceru, ka kļūdos, gaidīsim turpmākos notikumus, kaut gan publiks veļas mazgāšana nav nekas patīkams.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 17:14, pirms 15 gadiem
sikais sapsihjoies,ka MININS sadauzija cetrinieku bobu!!!kada jega vinam dot labako bobu,ka pats atzina,ka vina merkis ir tikt desmitnieka!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:14, pirms 15 gadiem
Oho! Nu gan izlaida visu, kas uz sirds sakrājies. Bet domāju, ka patiesi vārdi vien tie ir.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:16, pirms 15 gadiem
Palubom Edža ir labaks par miņinu tik tehnika nav tik laba un stumeji.
Bet gan jau izsitisies.
Ja ne Latvija tad kaut kur citur.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 17:16, pirms 15 gadiem
Nu ja,tagad normali nostartejis,var bliezt ārā visu kas sakrājies...Kur tad agrāk biji?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 17:18, pirms 15 gadiem
tekken rakstīja: Malacs džeks, apteica, ko domā. Tā jau likās, ka Maskalānam ir ko teikt, jo reti kad cilvēks pēc karjeras veiksmīgākā starta pie tam karjeras sākumā saka, ka pametīs sportu.
A Miņins, nu ko lai saka - skumji bet jāsaka kā ir - lūzers. Kuram vēl olimpiādē vēders apsāpas un tā ka izgāž četrgades galveno startu + vēl neadekvātā reakcija pēc iznākšanas no slimnīcas, bez treniņiem, sūdīgā formā baigais varonis - nekas vēl nav beidzies. Tikai džekus satraumēja un bobu sasita.
Cik sapratu arī Prūsis netaisās vairs ar Miņinu kopā strādāt, jo frāze ka viņš zinot "ko noteikti nedarīs" liek aizdomāties. Ceru, ka kļūdos, gaidīsim turpmākos notikumus, kaut gan publiks veļas mazgāšana nav nekas patīkams.
Varu pateikt tikai vienu, Miņinam pēc tava sacītā ``apsāpējās vēdars``, bet pilnīgi skaidrs izlasot tavus tekstus ir tas, ka tev ir apsāpējušās smadzenes, skumji bet tā tas ir

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:19, pirms 15 gadiem
njaa skumji ka tagad saakas netiras velas mazgaasana bet pareizi vien ir iespejams kkas mainisies lidz So4iem
butu medalas domaju visi klusetu!!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-02 17:21, pirms 15 gadiem
Un ka vispar var kko parmest mininam?vinsh tak riskeja ar savu veselibu varbut pat dzivibu braucot tiesi peec operacijas -vajag par to padomaat!! Un maskalans kaa ists dzeks vareja tomer aci pret aci izrunaties nevis presei tagad to stastiit...

     [+] [-]

, 2010-03-02 17:22, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: lūk arī iemesls kāpēc Latvijas ekonomika un sociāla vide ir tur kur tā ir - pilnīgā pakaļā... dēļ mums..dēļ mūsus dabas.. gan jau ka citās tautās arī ir duriki, bet tik liels duriku procents kāds ir Latvijā, nav nevienā citā valstī cik nācies redzēt...

p.s. un es te nerunāju par Maskalānu un Miņinu
jā... dzīvē esmu pārliecinājies, cik gruti kārtot lietas ar letiņiem kopā un cik gruti atrast cilvēkus, kas stradātu vienotam mērķim....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 17:24, pirms 15 gadiem
Paldies par atklātību- biežāk!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 17:35, pirms 15 gadiem
labi, Maskalānam taisnība, bet nevajag tikai sākt dir .st Jankam virsū, jau tā grūti, lai arī viņš nav eņģelis. Negribas, lai ar bobslejistiem notiek tā kā ar basketa izlasi, jo citu mums vnk nav!

     [+] [-]

, 2010-03-02 17:38, pirms 15 gadiem
nu bet miņins jau arii ir atradis sponsorus lai vinam buutu taada tehnika. sry edgar bet ja jums iedotu vienaadas tehnikas abiem ar minjinu varu garanteet ka nobrauktu suudiigaak par vinju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:51, pirms 15 gadiem
Maskālāns laikam aizmirsis, ka pats dabūja labāku tehniku un stūmējus, kad Prūsis izdomāja, ka viņš esot perspektīvāks nekā Arhipovs (kaut arī Arhipovam tajā sezonā bija daudz labāki rādītāji).

Tā ka, lai Maskalāns vispirms lai paskatās uz sevi, pirms citiem gāž virsū

Bobos vienmēr bijuši gan kašķi uz mūžu, gan savu mīluļu vilkšana uz augšu (bez tā laikam viņi nevar iztikt)-
Ķipurs izēda Upatnieku (kas gan arī nebija nekāds zelta gabaliņš), pēc tam kopā ar Ekmani čakarējās ar Poikānu. 91/92 gadā pirms Albervilas treneris Skrastiņš deva priekšroku Prūsim, kaut gan atlasēs viņš zaudēja Poikānam.
Arī ar Lodziņu federācija visu laiku kašķējās, kaut gan bija labs pilots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 17:56, pirms 15 gadiem
Tipisks veids kā latvietis risina sasāpējušos problēmu. Tā vietā,lai runātu ar treneri vai ar tiem, kas šajā sportā ir iesaistīti, izmaļ caur visu medijiem vispirms, nesmuki. Pat, ja E.M ir taisnība

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 17:59, pirms 15 gadiem
Man patīk, ka tauta iekarsusi un liela daļa garantē, ka viens ir labāks par otru un otrais labāks par pirmo.
Aplikt Miņinu par raksturu, tas ir sviests. No viņa prasa braukt ar bobu nevis smaidīt Maskalānam vai kādam citam.
Protams, arī Miņinam ir vēl kur kāpt, jo nav viņš visur absolūtais čempis, tomēr nemaz tik tālu nav. Ok, OS neveiksmīgas, bet pasaules kausos jau otro sezonu viņš 4-niekos apsteidz lielāko daļu supervalstu ar labākajiem stūmējiem un bobikiem. Vai Maskalāns to varētu? Kāda starpība, ja Miņins jau tagad var. Mums jau nevajag to pašu rezultātu arī ar Maskalānu, tikai tad, ja var labāku. Ja nav labāks, tad var tikai censties Maskalānam sameklēt naudu labākam bobikam. Tas viss par 4-niekiem.
Ja 2-niekos Maskalāns var braukt par sešinieku, protams, vajag iedot labāko bobu pabraukāt viņam.

Vispār pilni kapi neaizvietojamiem cilvēkiem, bet es par Prūša palikšanu.

     [+] [-]

, 2010-03-02 18:22, pirms 15 gadiem
Man pēc intervijām olimpiskajās spēlēs bija radies iespaids, ka Maskalāns nemaz vispār runāt nemāk.

     [+] [-]

, 2010-03-02 18:33, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: pareizi vien dara,ka saka visu ko domā.Latvijā ir tā -ja tu nebļausi ka tev vajag,tev nedos.
vadzēja pteikt sejā visiem iesaistītajiem, nevis paziņot caur presi. tas tā - mans viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 18:41, pirms 15 gadiem
mashujāns ir niecība salīdzinājumā ar MIŅINU...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 18:42, pirms 15 gadiem
Man škiet tas ir nesportiski no Maskalāna puses. Man likās puisis forši nobrauca 2-niekos-malacis. A tagad šitā zākājās un sit guļošos. Uzskatu, ka Maskalānam ir pieteikami daudz, kur tiekties un šitāda pašpārliecinātība galīgi garām. "4- niekos knapi pavilka garām visvājaķiem, un pat Abramoviču sava vecuma pilotu nespēja apdzīt. tā ka, kur augt ir daudz. Nenoliedzami, ka puisim ir talants, bet labāks par Miņinu viņš nav. Tas tad ir ja'peirāda pasaules čempjos un tālāk. daudz jāstrādā nevis jāapmētā otrs pilots ar dubļiem, kas ir izdarijis daudz vairāk un ir noplenijis Nr. 1 titulu bobos.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 18:42, pirms 15 gadiem
Taa jau ir, Minins tur intervijaas plaatas, ka ir baigais dzelzs vecis, ka brauks pa spiiti savai traumai, butu labak pakluseejis un neplaatijies, bet pie sevis to visu turejis un lidz ar to neceltu nekadas intrigas....
Taa sportaa ir, kas labak maaak ieliist p***ļa tam vairaak tiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 18:54, pirms 15 gadiem
Nav jau runa par to, kurš labāks.
Visticamāk Maskalāns nebūtu neko teicis, ja Janka būtu startējis. Cilvēks nenoturējās, jo pat tad, kad pirmais pilots nestartē, otrais tā pat nesaņem labākos resursus. Vai Miņins aizliedza izmantot "viņa" slieces, vai kāds cits par šo lēma - tas mani visvairāk interesē.
Te tika citēts Z.Ekmanis. Stāsta, ka jau labu laiku pirms sacensībām tika izlemts, kuram kurš bobs, slieces utt. tiks un to vairs nav iespējams mainīt. Kāpēc tad beigās divniekos viss tika sagriezts kājām gaisā? Kāpēc vēl dienu pirms 4niekiem pats stāstīja, ka Edgara karietei liks labākās pieejamās slieces???

Ir ok, ja abi startē un labākajam tiek labākie resursi(stūmēji, bobs, slieces), bet man galīgi nav saprotams, kāpēc liegt izmantot visu labāko Maskalānam, ja pirmais pilots nestartē.

Karoče, jāgaida, ko Miņins, Prūsis teiks - tad varēs uz kādu ar šķību aci skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 19:18, pirms 15 gadiem
Ko lai saka-Maskalāns ņerga.Pilnīgi mainījas priekštats par viņu šito izlasot.

     [+] [-]

, 2010-03-02 19:28, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu ko visi pa to Miņinu te cepjas, vai viņš ir pelnijis tādu sabiedrības uzmanību?! - laikam tādēļ ,ka neprot izbraukt virāžu ko Maskalāns ma4os 8x izbrauca, laikam tādēļ ,ka savu tehniku neiedeva un līdz ar to savas personīgās intereses stādot augstāk par mūsu visu, vai varbūt tādēļ, ka skaitās pašvaldības deputāts( smieklīgi )

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 19:29, pirms 15 gadiem
Ai koks ar diviem galiem, itka jau chalis mazliet apvainojies ir, bet nu nevajg jau uzreiz beert saali aciis

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 19:37, pirms 15 gadiem
Puisis jau šo gan varēja paturēt pie sevis, necelt tik lielu ažiotāžu.

     [+] [-]

, 2010-03-02 19:37, pirms 15 gadiem
toljix rakstīja: Puisis jau šo gan varēja paturēt pie sevis, necelt tik lielu ažiotāžu.
Ažiotāžu ceļ jau lasītāji.

     [+] [-]

, 2010-03-02 19:39, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Varu pateikt tikai vienu, Miņinam pēc tava sacītā ``apsāpējās vēdars``, bet pilnīgi skaidrs izlasot tavus tekstus ir tas, ka tev ir apsāpējušās smadzenes, skumji bet tā tas ir
Pareizi bija vēl 1 veiksminieks uzvārdā Zīmelis, kuram arī olimpiādē punčuks sāpēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 19:54, pirms 15 gadiem
your_ufo rakstīja: Un miņins pašlaik ir pirmais pilots. Par to nav šaubu. Es stipri šaubos, ka Maskalāns varētu iebraukt medaļās pasaules kausa kopvērtējumā, drīzāk jau pirmajā sešiniekā.
Divniekos Maskalāns noteikti nav sliktāks.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 19:58, pirms 15 gadiem
Konflikti ir visos kolektīvos, bet daļa taisnība ir Maskalānam. Lai arī neesu mediķis, bet zinu, ka apendicitu var atklāt krietni ātrāk, it īpaši jau profesionālam sportistam, kurs reguāri pārbauda veselību.
Naudas jautajumos ta tiešām ir izgāžšanās, jo Jānis tik tiešam visu laiku kurnēja, ka nav naudas utt... bet vai kāds tagad atdos to naudu, kura tik iztērēta, lai Miņins nokļutu līdz olimpiadei un ....izoperētu apendicītu...
Katra ziņā šis gadījums un biatlonistu starts ļoti liek aizdomāties par naudas sadalījumu pareizību.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 20:02, pirms 15 gadiem
tekken rakstīja: Malacs džeks, apteica, ko domā. Tā jau likās, ka Maskalānam ir ko teikt, jo reti kad cilvēks pēc karjeras veiksmīgākā starta pie tam karjeras sākumā saka, ka pametīs sportu.
A Miņins, nu ko lai saka - skumji bet jāsaka kā ir - lūzers. Kuram vēl olimpiādē vēders apsāpas un tā ka izgāž četrgades galveno startu + vēl neadekvātā reakcija pēc iznākšanas no slimnīcas, bez treniņiem, sūdīgā formā baigais varonis - nekas vēl nav beidzies. Tikai džekus satraumēja un bobu sasita.
Cik sapratu arī Prūsis netaisās vairs ar Miņinu kopā strādāt, jo frāze ka viņš zinot "ko noteikti nedarīs" liek aizdomāties. Ceru, ka kļūdos, gaidīsim turpmākos notikumus, kaut gan publiks veļas mazgāšana nav nekas patīkams.
Paklau varoni - izriezīsim tev aklo un tad pēc nedēļas liksim piedalīties OS - redzēsim tavu rezultātu! shī operācija nav joks, pats esmu piedzīvojis un pēc operācijas sajūtas nav diezko foršas, tas ka pilnīgs bezspēks arī neliecina par neko labu. Tākā Miņinu nedrīkst kritizēt un viņš ir un būs labākis pilots par to nav shaubu! Maskalāns var savu netīro veļu var mazgāt dzeltenajās lapās nevis sportā!

     [+] [-]

, 2010-03-02 20:05, pirms 15 gadiem
nu nezin,

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 20:09, pirms 15 gadiem
Protams MIņins 1. numurs ,bet vaidzētu visu vienlīdzīgāk sadalīt.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 20:13, pirms 15 gadiem
sporta fans28 rakstīja: Protams MIņins 1. numurs ,bet vaidzētu visu vienlīdzīgāk sadalīt.
Un ko tad mēs iesāksim ar divām viduvējām komandām, ok talants ir vajadzīgs, bet nu laba tehnika arī - ir jāizvēlas prioritātes. Divu pilotu kulšanās pa pirmā 10 beigu galu arī nebūs sponsoriem pievilcīga un arī skatītāju mīlestība noplauks. Lai gan pēc šīs veļas mazgāšanas tāpat mīlestība būs zudusi. Tieshām atstāj līdzīgu iespaidu kā Basketbola izlases nesaskanjas.

     [+] [-]

, 2010-03-02 20:20, pirms 15 gadiem
garibaldi rakstīja: Ko lai saka-Maskalāns ņerga.Pilnīgi mainījas priekštats par viņu šito izlasot.
Ko tad viņam darīt, visu mūžu palikt Miņina ēnā?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 20:26, pirms 15 gadiem
Visu mudienas diemzel izskir tikai tehnika,bet par to,kurs labaks pilots Maskalans vai Minins tiesam vel var strideties......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 20:31, pirms 15 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Es nesaprotu ko visi pa to Miņinu te cepjas, vai viņš ir pelnijis tādu sabiedrības uzmanību?! - laikam tādēļ ,ka neprot izbraukt virāžu ko Maskalāns ma4os 8x izbrauca....
Laikam nepamanīji, ka pirms pirmā Holkomba brauciena trases rekords piederēja tieši Miņinam.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 20:35, pirms 15 gadiem
lai uzvar kaadaa no pasaules posmiem un kluust par stabili pieciniekaa pasaulee tad lai runaa

     [+] [-]

, 2010-03-02 20:40, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Pēc mīnusiem pie komentāriem spriežot, visi ir pret Miņinu...Skumji, skumji.
bet ko tu gribeji???visi nav jau nav pret vinu del ta,ka vins nestarteja Olimpide,tur vinam visu cienu,vins gribeja,bet,ja tas,ka vins pat necensas sezonas laika atskiriba no Maskalana,tas visiem kremt....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 20:46, pirms 15 gadiem
Hardcore_BodyBuildingg rakstīja: Paklau varoni - izriezīsim tev aklo un tad pēc nedēļas liksim piedalīties OS - redzēsim tavu rezultātu! shī operācija nav joks, pats esmu piedzīvojis un pēc operācijas sajūtas nav diezko foršas, tas ka pilnīgs bezspēks arī neliecina par neko labu. Tākā Miņinu nedrīkst kritizēt un viņš ir un būs labākis pilots par to nav shaubu! Maskalāns var savu netīro veļu var mazgāt dzeltenajās lapās nevis sportā!
Majdiča ar lauztām ribām tajā pašā dienā bronzu paņēma, tā ka nepļūtī te par to kas kuram un cik sāpēja. Ja punčuks sāp tad sāp, to visi saprot. Cita lieta, kāpēc tā notika tieši olimpiādē. Un nav saprotama Miņina neadekvātā rīcība pēc operācijas. To arī neatbalstu un komandas biedru čakarēšana ir ĻOTI nesmuka lieta, šādus sportistus neviens neciena ne komandas biedri, ne konkurenti, ne līdzjutēji.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 20:49, pirms 15 gadiem
Hardcore_BodyBuildingg rakstīja: Paklau varoni - izriezīsim tev aklo un tad pēc nedēļas liksim piedalīties OS - redzēsim tavu rezultātu! shī operācija nav joks, pats esmu piedzīvojis un pēc operācijas sajūtas nav diezko foršas, tas ka pilnīgs bezspēks arī neliecina par neko labu. Tākā Miņinu nedrīkst kritizēt un viņš ir un būs labākis pilots par to nav shaubu! Maskalāns var savu netīro veļu var mazgāt dzeltenajās lapās nevis sportā!
Tad kā vīrs brauc, ja teici, ka brauksi, vai pasaki ka nevari un neviens nepārmetīs, jo skaidrska operācija ir operācija, bet tas lētais piārs, kam tas bija vajadzīgs. Popularitāte jāpelna ar startiem nevis tukšu pļurkstēšanu.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 20:50, pirms 15 gadiem
Gliemezis rakstīja: Ko tad viņam darīt, visu mūžu palikt Miņina ēnā?
kapēc miņina ēna lai sevi pierāda .. Samekle sev sponsorus un tev bus labas slieces un bobs i wis

  +4 [+] [-]

, 2010-03-02 20:52, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: tas,ka vins pat necensas sezonas laika atskiriba no Maskalana,tas visiem kremt....
nez kā Miņins necenšoties varētu būt 2. pasaules kausā???

un tāda situācija ir visos sporta veidos. diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 21:01, pirms 15 gadiem
aiztaisi MUTI maskalaan , jaanis tomeer ir eiropas čempions
(lohs)

tu vinam klaat nestaawi . tawaa wietaa buutu pakluseejis

     [+] [-]

, 2010-03-02 21:01, pirms 15 gadiem
jā par to izgriezīsim tev un paskatīsimies man smiekli sanāca.
tā ir nolaidība,viņam ar veselības problēmām vajadzēja palikt mājās vai tam jau bija jābūt izdarītam.nesaprotu, ko viņš kkādu balvu gribēja dabūt?kaut ko līdzīgu Latvijas lepnumam par savu startu ar veselības problēmām?
ja viņš startē viens individuālajā disciplīnā tad lai jau!, bet, ja tu nevari savākt bobu un riksē ar citiem tad kas tu par gada titulētāko sportistu.
par tām marķētajaām sliecēm tiešām suns uz siena kaudzes.
rezumējums> bardaks gan valstī gan sportā, bet kāds tur brīnums?! .

     [+] [-]

, 2010-03-02 21:03, pirms 15 gadiem
Es domāju ka mūsu cetrinieku bobi ir vienadi un ka minins sanem vairak laurus tas ir vina pasa nopelnini un Edzam pasam vajaga centies un vins ari tik uzslavets

     [+] [-]

, 2010-03-02 21:06, pirms 15 gadiem
eidzii rakstīja: nez kā Miņins necenšoties varētu būt 2. pasaules kausā???

un tāda situācija ir visos sporta veidos. diemžēl
tas tikai pec Maskalana(un varbut vel dazu bobslejam tuvak stavosu teikta),protams,tapat vien nevar dabut 2.vietu Pasaules kausa,bet,ka jau teicu visu musdienas izskir tehnika.......Spilgtakais piemers gan bobsleja,gan kamaninas un,jo ipasi skeletona ir Vacija....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 21:13, pirms 15 gadiem
tekken rakstīja: Tad kā vīrs brauc, ja teici, ka brauksi, vai pasaki ka nevari un neviens nepārmetīs, jo skaidrska operācija ir operācija, bet tas lētais piārs, kam tas bija vajadzīgs. Popularitāte jāpelna ar startiem nevis tukšu pļurkstēšanu.
tur jau tā lieta ka darbi pa priekšu - atgriežoties pie Edgara - kur ir tie darbi? Viņš īstenibā vnk sagrāva ar vienu stulbu repliku principā visu Latvijas bobsleju(labo priekštatu par to). Nesaskaņas vajag risināt savā starpā nevis tās laist arā tautā. Piemērs - šķēpmetēji - Vasiļevskis un Kovals - bija konflikts, nedaudz tautā parunāja un godīgi sakot nevienam no tā labums nebija - ne rezultātu ziņā ne šķēpmešanas popularitātes ziņā. Vajag domāt pirms runāt!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 21:17, pirms 15 gadiem
Būtu biatlonistiem viņu problēmas...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 21:17, pirms 15 gadiem
kalnietis rakstīja: Laikam nepamanīji, ka pirms pirmā Holkomba brauciena trases rekords piederēja tieši Miņinam.
tā ir vēsturi kas pārējo pasauli, pēc Holkonga brauciena vairs neinteresēja, bet to ka Miņins norok mūsu cerības pat nemeiģinot - personīgi mani aizskar, un visus kas cerēja un galu galā nodokļu maksātājus, jo LOK un bobslejs paši nepelna un sponsori viņam arī ir galveno kār valsts uzņēmumi. Ja nevar galvenajam 4gades startam pienācīgi sagatavoties lai dod vietu citiem

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 21:19, pirms 15 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: tā ir vēsturi kas pārējo pasauli, pēc Holkonga brauciena vairs neinteresēja, bet to ka Miņins norok mūsu cerības pat nemeiģinot - personīgi mani aizskar, un visus kas cerēja un galu galā nodokļu maksātājus, jo LOK un bobslejs paši nepelna un sponsori viņam arī ir galveno kār valsts uzņēmumi. Ja nevar galvenajam 4gades startam pienācīgi sagatavoties lai dod vietu citiem
Man liekas, ka tu dzīvo uz citas planētas. Avīzes nelasi, vai? Nu nevar taču rakstīt tādas blēņas.

     [+] [-]

, 2010-03-02 21:32, pirms 15 gadiem
Teacher's rakstīja: Man liekas, ka tu dzīvo uz citas planētas. Avīzes nelasi, vai? Nu nevar taču rakstīt tādas blēņas.
tu jau noteikti vairāk zini ,tapēc nestrīdēšos

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 21:36, pirms 15 gadiem
Kaarteejais zvaigznju slimiibas sindroms

     [+] [-]

, 2010-03-02 21:43, pirms 15 gadiem
Nee, nu jau chalim bik ir sakapis Nobrauca labi, par to nestridos, bet tie ir tikai vieni machi! Un Janim dod vairak, jo vinjs labak ir pieradijis, ko vinjs var! Pilnigs sviests, Maskalan!!!!

     [+] [-]

, 2010-03-02 22:01, pirms 15 gadiem
Taks vai tad tik gruuti uztaisiit divus vienadus bobus? Tas prasa entos milionus? Un stumeji ar ko vini ir tik labi? Nevar atrast normalus specigus viirus latvija? Neticu! Pilnigs breds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 23:04, pirms 15 gadiem
Maskalāns uzvedas, kā veca bāba, kurai nupat sākušas smiltis birt no pēcpuses. Esi vecis un pierādi, ka esi labāks. Nevienam jaunajam uzreiz nedod labāko ekipējumi. Ko tu vari čīkstēt. Noslauki mātes pienu no lūpām. Pelnīti, nepelnīti, to lēma balsotāji un ne tu.

     [+] [-]

, 2010-03-02 23:17, pirms 15 gadiem
Liktenim labpatikas tieshi Olimpiade salikt visu pa plauktiniem.Redzot iedomigo gaili Mininu,viņa ambicijas,es pat par to neskumstu.Esmu pilnigi Edgara puse,ar Minina 4-bobu & stumejiem Edgars izsitisies bobsleja elite.Edgars ka cilveks ir daudz ,daudz simpatiskaks par Mininu.Ja jaizvelas starp Prusi un Miņinu- viennozimigi tikai Sandi, Minins var iet kādu gadu atpusties, varbut kautko bus sapratis vai nolaidies no saviem augstumiem.Edgars malacis, ka visu pateica & ceru viņu drīz redzet ka 1.pilotu. Edgar, lai Tev veicas!

     [+] [-]

, 2010-03-02 23:20, pirms 15 gadiem
Agri vai vēlu visiem piemetās zvaigžņu slimība!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-03 01:26, pirms 15 gadiem
Alexa.com rakstīja: Liktenim labpatikas tieshi Olimpiade salikt visu pa plauktiniem.Redzot iedomigo gaili Mininu,viņa ambicijas,es pat par to neskumstu.Esmu pilnigi Edgara puse,ar Minina 4-bobu & stumejiem Edgars izsitisies bobsleja elite.Edgars ka cilveks ir daudz ,daudz simpatiskaks par Mininu.Ja jaizvelas starp Prusi un Miņinu- viennozimigi tikai Sandi, Minins var iet kādu gadu atpusties, varbut kautko bus sapratis vai nolaidies no saviem augstumiem.Edgars malacis, ka visu pateica & ceru viņu drīz redzet ka 1.pilotu. Edgar, lai Tev veicas!
Lai kada buutu situaacija, simpaatisks cilveeks shitaa neuzvedas, nerunaa par saviem komandas biedriem. Ko juus te njematies idinju bars???Tas tak viss ir stulbums. Minjins ir nr. 1, jo vinjam ir sasniegumi, vinsh ir arii ciiniitaajs. Tas ko tur kaut kaads Maskalaans purkshj man pie vienas vietas. Tik smiekliigi, kaut ko taadu negaidiiju, cilveekam nav visi maajaas!

     [+] [-]

, 2010-03-03 02:52, pirms 15 gadiem
A crazy way to make a living

* February 23, 2010 11:24 PM | Comments0Recommend131
* By Joe O'Connor

Story provided by
National Post
The man is not normal. He could be insane. The man had a stomach ache, a "big pain" he says, for two days. A pain so bad it felt like the devil himself was doing a drum roll in his lower intestine. But the man did not want to miss any training, so he went to the track and tightened his belt to hold back the pain.
WHISTLER, B.C. -- The man is not normal. He could be insane. The man had a stomach ache, a "big pain" he says, for two days. A pain so bad it felt like the devil himself was doing a drum roll in his lower intestine. But the man did not want to miss any training, so he went to the track and tightened his belt to hold back the pain.

Next came a fever, one so bad he sweated through his sheets. Then the man felt a little better. Then he felt much worse. And then he was rushed by helicopter from Whistler to a hospital in Vancouver where he had emergency surgery -- on the opening night of the Olympic Games -- to remove the appendix that burst when he tightened his belt to hold back the pain.

"After surgery I had two days in hell," the man said Tuesday. "My muscles were paralyzed. I couldn't breath. I was [hyperventilating]. That was one terrible day, and the second was the hiccups. But not like five minute hiccups, half an hour. Each time when I drink something, I was like [hiccup, hiccup, hiccup].

"Can you imagine the pain if I do hiccups two days after surgery? That was two days in hell. Now, I don't care about crashes."

It is a good thing that he does not care, since Janis Minins is a bobsled pilot, a possibly insane Latvian who crashed his sled during training on Monday. Which was 10 days after he had emergency surgery to remove his appendix and nine days after doctors told him there was no way he was going to compete at the Olympics.

"Some doctor said I need to sign somewhere, that I take risk in me, but I look healthy," Minins says. "OK, I lost eight kilos, and I tried [Tuesday] to run with the sled. It felt good. You know, after lying in bed for two or three days, you have the feeling that all your muscles are a little bit sleepy, and I need to wake them up fast. [Monday's training] crash wake up my head, so now I hope my muscles will wake up."

The 29-year-old was alert enough, and gifted enough, to pilot his four-man rig to first place at the 2009 World Cup event in Whistler. (That was after he and his team survived on a homemade diet of grilled chicken, wiener schnitzel, boiled potatoes, and cucumber and tomato salad to save money so they could actually afford to be at the event).

Minins' Whistler win tagged him as a contender heading into 2010. That is, until he was airlifted to Vancouver. Surgery cost him a chance to slide in the two-man event, but with Latvia searching for its third Olympic medal, and with Minins now able to stand upright, there was no way he was going to miss out on the four-man race starting Friday.

"He is definitely insane," Steven Holcomb, the pilot of USA-1, said. "You've seen his eyes."
Every bobsledder is slightly brain damaged. Think about what they do: hop in a metal tube. Hurtle down a track at 150 km/h. Even Holcomb, who says he is a "normal guy," is not so normal at all. Until he had surgery to correct a degenerative eye disease, he was essentially sliding blind.

"I guess you could say that was pretty crazy," Holcomb said.

Minins has taken nuts to a new level. It is not his fault. He blames his father, the man who plunked him on a dirt bike when he was five years old.

"I lost my fear," he says. "In the beginning, I thought my crazy father is pushing me all the time to try everything, so I tried a lot sports and one of the craziest sports was dirt bike. I keep trying to drive a little bit, but very careful. Not jump."

He still rides a motorcycle. There was the hush-hush incident that occurred last summer when Minins, also the upstanding member of parliament for the Latvian municipality of Kaldiga, was howling along on his father's Harley Davidson. There was a 90-degree turn. Minins lost control. He did not turn.

"I went straight and flied into a cemetery," he says. "I woke up, [brushed] myself off. It was not fast, just 80 km/h. It was normal, not 150 km/h."

Not like rocketing around the Whistler Sliding Centre in a bobsled, without an appendix, and with a madcap gleam in his eye.

"I think after this, what happened now, I think everybody will say that maybe I am a little bit, not a little bit but a lot crazy," Minins says. "But you know it happens once every four years, the Olympics, and I just feel myself that I can do it, and nobody will [tell] me to stop."

  +2 [+] [-]

, 2010-03-03 07:50, pirms 15 gadiem
Da ko jūs, Maskalāns kaut kāds žurka un skauģis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-03 08:28, pirms 15 gadiem
kad olimpiāde beigusies tad gudri runā,jo pirms tam daidījās ka netiks uz Vankuvēru,ja arī viņam(maskalānam) taisnība, tad tas ir tikai žēlabas,un skauģa,izmisuma saucieni....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-03 08:42, pirms 15 gadiem
žēl Maskalāna. Ar tādu bosleja saimniecību un valsts attieksmi pret sportu, diemžēl neko labāku nevar sagaidīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-03 09:04, pirms 15 gadiem
Maskalāns ir bāba..reālas konkurences uz 2. pilota vietu nav..tāpēc var d..sties..visu sezonu netika pat 20 niekā ..un grūda pat rumāņiem

  +4 [+] [-]

, 2010-03-03 09:12, pirms 15 gadiem
Necienīga rīcība, momelnot otru, la celtu sevi. Biju par Maskalānu labākās domās, bet vīlos. Šitā veči nerīkojas.

     [+] [-]

, 2010-03-03 09:22, pirms 15 gadiem
ingus14 rakstīja: Necienīga rīcība, momelnot otru, la celtu sevi. Biju par Maskalānu labākās domās, bet vīlos. Šitā veči nerīkojas.
wo wo..vienos mačos nospruka uz 8. pekeli un nu jau stārs, lai ari tā bija olimpiāde..bet whistlera ir nepiebraukta netipiska trase..tāpē nau ko daudz lēkāt..kaut gan ja varžu dīķī iemet akmeni..vardes sāk peldēt ātrāk..domāju ka Jankam nu ar skrobe būs uzsista un domājams ka viņš nu mēģīnās izpogāt maskalānu..lai Janka apārstējas un rudenī džeki uztaisa mačus siguldā..ar vienu un to pašu tehniku..tad redzēs kurš ir labāks..

  -1 [+] [-]

, 2010-03-03 10:15, pirms 15 gadiem
izskatas latvija bobslejs bus beidzies.prusis vakar teica ka gatavs trenet jebkuru valsti tikai ne .............pasi varat iedomaties.vel vina vardi bija ar mininu vins vairs nevar sastradaties!!!!!ta ka viss ir dir.........

  +1 [+] [-]

, 2010-03-03 10:15, pirms 15 gadiem
Tas, ka gadiem ir problēmas bobslejā ar izlases plastisku darbību ir sen zināms fakts!
Tas, ka sportisti sāk nerespektēt treneri arī mēdz būt Latvijā pazīstams sindroms.
Tas, ka vecās tradīcijas iet līdzi laikam ilgtermiņā - arī paskarbi!!!

Padoms Latvijas bobsleja federācijai:
1) Ja tehnika tiek gadavota un slieces pirktas par LBF naudu, tad vajag PLASTISKU rīcību - labākās slieces uz konkrēto trasi tiek labākajiem, otrās labākas nākošajiem, nevis 1.-3. komplekts (uz mūžu...) pie vadošā pilota, tad nākošie citiem!!!
2) Ja komandas ir neatkarīgas, tad katras pašas piesaista sponsorus un taisa to labāko, lai LAT konkurentu komandai izgriestu pogas, tad arī ņaudēšana pēc Olimpiskajiem cikliem būs izskausta.
3) LBF tieciet skaidrībā ar savu sportistu IQ un publicititāti presē. Tā Miņina raudāšana par naudas nemitīgo trūkumu tam zēnam lika aizmirst par pašu galveno - trenēšanos....!
4) Novēlu radikāli mainīt savu darbošanās stilu un neuztraukties par Prūsi - nav viņš labākais variants Latvijai. Pārsvarā strādā uz sevi , ne komandai...! Un tas BOBī pēc Upatnieka tiek pārmantots gadiem ! Neredzu radošu darbību (Dukuru piemērs vien ko vērts!!!)
Novēlu kārtīgu darbu nākošjā Olimpiskajā ciklā un veiksme tad mūs nepametīs!

     [+] [-]

, 2010-03-03 11:11, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nu, cik cilvēki taga notirsīs Miņinu? Situācija pilnīgi identiska basketbola izlasei!
Kas identisks, Jānis arī lietoja alkoholu vai ? Nevajag melnot īsta cīnītāja statusu, ar kaut kādiem kodējiem.

     [+] [-]

, 2010-03-03 11:23, pirms 15 gadiem
logiski ka var izsisties no otra pa pirmo pilotu ... un par to kads vinjsh ir treninjos vienalga karalis vai rokijs,bet galvanais kadus rezulatus vinjsh parāda.. ja vinjsh nertrenetos ka naakas un radiitu slitku sniegumu tad varetu vinju noriet..

     [+] [-]

, 2010-03-03 11:52, pirms 15 gadiem
nākotnes superstārs Madgars Eskalāns

     [+] [-]

, 2010-03-03 11:57, pirms 15 gadiem
lai abi uzriiko ciinu būrī, savaa starpaa,tad noskaidross kurs labaaks

  +1 [+] [-]

, 2010-03-03 12:15, pirms 15 gadiem
Nekas.... Janka tiks uz kajam un atkal liks par sevi runat... Maskalans manas acis baba. Nobrauca labi OS, bet par komentaru arzemju prese un tagad te... baba kas baba....

     [+] [-]

, 2010-03-03 17:08, pirms 15 gadiem
waufsBOSS rakstīja: Tas, ka gadiem ir problēmas bobslejā ar izlases plastisku darbību ir sen zināms fakts!
Tas, ka sportisti sāk nerespektēt treneri arī mēdz būt Latvijā pazīstams sindroms.
Tas, ka vecās tradīcijas iet līdzi laikam ilgtermiņā - arī paskarbi!!!

Padoms Latvijas bobsleja federācijai:
1) Ja tehnika tiek gadavota un slieces pirktas par LBF naudu, tad vajag PLASTISKU rīcību - labākās slieces uz konkrēto trasi tiek labākajiem, otrās labākas nākošajiem, nevis 1.-3. komplekts (uz mūžu...) pie vadošā pilota, tad nākošie citiem!!!
2) Ja komandas ir neatkarīgas, tad katras pašas piesaista sponsorus un taisa to labāko, lai LAT konkurentu komandai izgriestu pogas, tad arī ņaudēšana pēc Olimpiskajiem cikliem būs izskausta.
3) LBF tieciet skaidrībā ar savu sportistu IQ un publicititāti presē. Tā Miņina raudāšana par naudas nemitīgo trūkumu tam zēnam lika aizmirst par pašu galveno - trenēšanos....!
4) Novēlu radikāli mainīt savu darbošanās stilu un neuztraukties par Prūsi - nav viņš labākais variants Latvijai. Pārsvarā strādā uz sevi , ne komandai...! Un tas BOBī pēc Upatnieka tiek pārmantots gadiem ! Neredzu radošu darbību (Dukuru piemērs vien ko vērts!!!)
Novēlu kārtīgu darbu nākošjā Olimpiskajā ciklā un veiksme tad mūs nepametīs!
Dukuri, manuprāt, ir diezgan slikts piemērs. Tomēr skeletons ir individuāls sporta veids, bet bobslejā tomēr ir komanda. Cilvēki kas stumj Miņinu vai Maskalānu vienmēr tiek aizmirsti. Viņu darbs ir varb;ut pat lielāks par pilotu darbu, jo starpsezonas laiks kurš jāpavada zālē manuprāt ir ļoti smags. Bet principā jā, piekrītu Prūsis sāk rādīties, ka ne visai piemērots treneris, lai gan ir rezultāti ir super kāpuši kopš prūsis sāka trenēt. Ļoti grūti spriest, jo ir daudz nezināmas lietas-kuras viņi risina savā starpā.

     [+] [-]

, 2010-03-03 21:31, pirms 15 gadiem
ārprāts bēbītim pudelīti varbūt vēl iedot?
Ja viņš izcīnītu medaļu, tad vēl varētu runāt par to, ka Janka nepelnīti ir Nr.1.
Bet man par šo ir sakāms tikai viens...Nesen Abramovičs arī izteica pretenzijas, ka Zubkovam ir labāka tehnika kā viņam...Un tagad Maskalāns. Izskatās, ka Edgars ir kontaktējies ar Abramoviču!

Viens viedais vārdā Oļegs Znaroks reiz teica "Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem, tāpēc, ka mēs principā… esam krievi."....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-04 13:20, pirms 15 gadiem
ja nauda nepietiek diviem tad vienmēr viens čīkstēs ka viņam viss slikti, pagaidām rezultāti rāda ka Miņins četriniekos ir galvastiesu pārāks par Maskalānu, varbūt vajag labāko divnieku Maskalānam un Labāko četrinieku Miņinam un ja Maskalāns var kko pierādīt tad rīkoties atbilstoši situācijai.

     [+] [-]

, 2010-03-04 13:50, pirms 15 gadiem
Sorry, bet bobslejs līdzīgi F1 ir pilnīgi bezjēdzīgs sporta veids - tas, kuram vairāk naudas, arī uzvar. Latvijas izlasē vairāk naudas tiek Miņinam.
Pie tam medijos ir radīts mīts par Maņinu kā supertalantu, ko pierāda vairums komentāru šajā tēmā no cilvēkiem, kam ir diezgan maz izpratnes par bobsleju.
Tas, ka Maskalāns braucot ar Miņina tehniku uzrādīja labākus rezultātus par pašu boba saimnieku, jau ir pierādījies. Par četriniekiem var tikai zīlēt.

     [+] [-]

, 2010-04-19 17:23, pirms 15 gadiem
sava zinja taisniba +mantu laizj posta