Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbim zaudējums pret Berdihu

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Gulbim zaudējums pret Berdihu
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Latvijas tenisistam Ernestam Gulbim šorīt Vašingtonas ATP tenisa turnīrā nav izdevies pārtraukt nu jau gadu ilgo 2. kārtas neveiksmju sēriju. Divos setos ar 2:6, 6:7(6) viņš piekāpās čeham Tomasam Berdiham, kurš ATP rangā ieņem augsto 18. vietu.

Vašingtonas ATP Tour 500 sērijas tenisa turnīru Ernests Gulbis uzsāka jau svētdien, kad, spītējot veselības likstām (sāpošs vēders), trijos setos uzveica ASV tenisistu Kevinu Kimu – 7:5, 3:6, 6:3. Otrās kārtas mačs mūsu sportistam arī bija jāaizvada kā vienam no pirmajiem – pretiniekos turnīra astotā rakete, čehs Tomass Berdihs. Pret 23 gadus veco sportistu Ernests vēl nekad nebija spēlējis. Gan pietiekami atšķirīgās reitinga pozīcijas (18. pret 101.), gan pēdējo laiku sniegumi turnīros par spēles favorītu lika uzskatīt čehu, tomēr arī viņš nereti izcēlies ar nestabilu spēli, kas ļāva cerēt, ka Gulbis tomēr var pacensties tikt tālāk par otro kārtu.

Vakara mačā labāk iejūtas Berdihs

Spēle Vašingtonas „Grandstand” kortā (otrais nozīmīgākais) starp Latvijas un Čehijas tenisistiem sākās krietni vēlu – tikai pēc 22:00 pēc vietējā laika, jo krietni ilgas izrādījās trīs iepriekšējās spēles šajā kortā. Vēl nesen vēlās spēles tika minētas kā Gulbja trumpis, bet pēdējā gadā no šādiem komentāriem nācies atturēties. Maču ar servi iesāka Berdihs, un pirmajos spēles geimos viss ritēja pēc klasiskiem vīriešu tenisa paraugiem – servētājs droši uzvarēja savu geimu (2:1). Tomēr jau ceturtajā geimā Gulbim neizdevās uzvarēt pie savas serves, kas čeham ļāva nostiprināt pārsvaru – 4:1. Uzvarējis savas serves geimu, Gulbis ieguva labas iespējas atgūt zaudēto – septītajā geimā viņš tika priekšā ar 40:15, taču ne šīs divas breikbumbas, ne vēlāk sekojošo trešo izmantot neizdevās (2:5). Neizmantotās iespējas atspēlējās pavisam ātri – astoto geimu pie savas serves Gulbis zaudēja diezgan pārliecinoši, noslēdzot to ar pirmo dubultkļūdu spēlē – 2:6. Jāpiemin, ka Berdihs šajā setā ļoti vāji izpildīja pirmo servi (tikai 35%), tomēr tāpat uzvarēja ļoti pārliecinoši.

Pirmā seta statistika – 2:6

RādītājsErnests GulbisTomass Berdihs
Eisi31
Dubultkļūdas11
Precīza 1. serve52%35%
Uzvarēti punkti pie 1. serves7/126/9
Uzvarēti punkti pie 2. serves5/1112/17
Breikpunktu realizācija0/32/2
Kopā uzvarētie punkti2029

Neizmantotās iespējas atspēlējas taibreikā

Otro setu Gulbis iesāka ar breiku, beidzot izmantojot Berdiha nedienas ar pirmo servi, tomēr tā vietā, lai nostiprinātu savu pārsvaru, Ernests atkal zaudēja savu servi (1:1). Nākamajos geimos tenisisti prata uzvarēt savu servi, turklāt Gulbis pirmo reizi mačā atstāja Berdihu uz nulles. Seta piektajā geimā Ernestam atkal bija iespējas tikt priekšā, tomēr divas breikbumbas čehs prata atspēlēt. Arī nākamie geimi vēl skaidrāk iezīmēja šī seta tendences – Berdihs ar mokām uzvarēja savu servi, kamēr Gulbis pretiniekam daudz iespēju nedeva. Vienīgais, kas pietrūka, bija breiks. Dramatisma pilns iznāca seta devītais geims, kurā Ernestam atkal bija iespējas tikt priekšā. Tomēr mūsu tenisists neizmantoja septiņas (!!!) breikbumbas, ļaujot Berdiham nokļūt tikai viena uzvarēta geima attālumā no triumfa mačā. Ja pirmajā setā pēc neizmantotām iespējām Gulbis zaudēja savu servi, tad šoreiz tādas neveiksmes nebija – pārliecinoši panākts izlīdzinājums. Nākamajos geimos tenisisti apmainījās ar uzvarām pie pašu serves, kas nozīmēja, ka otrā seta uzvarētāju noteiks taibreikā. Tajā Gulbim izdevās uzvarēt pirmo punktu pie pretinieka serves, tomēr lielu pārsvaru tas nedeva, jo tika zaudēta arī viena izspēle pie savas serves (2:1). Mainoties tīkla pusēm rezultāts bija neizšķirts (3:3), bet pēc tam Berdihs pieļāva dubultkļūdu, kas Gulbim deva 5:4 vadību un divas savas serves. No tām izdevās uzvarēt tikai otro, kas deva pirmo setbumbu, tomēr Berdihs bija aukstasinīgs arī šoreiz – 6:6. Čeham izdevās uzvarēt arī nākamo izspēli, kas deva mačbumbu, bet Gulbim no kritiskā brīža neizdevās paglābties - zaudējums taibreikā (6:8), setā un mačā. Paradoksāli – otrajā setā vairāk mazo izspēļu uzvarēja Gulbis, tomēr tas nedeva panākumu setā. Savas iespējas ir jāizmanto...

Otrā seta statistika – 6:7(6)

RādītājsErnests GulbisTomass Berdihs
Eisi27
Dubultkļūdas04
Precīza 1. serve56%58%
Uzvarēti punkti pie 1. serves16/2228/35
Uzvarēti punkti pie 2. serves11/179/25
Breikpunktu realizācija1/101/1
Kopā uzvarētie punkti5049

Tālākais ceļš uz Kanādu

Vašingtonas turnīrā Gulbis tika pie 20 reitinga punktiem, kas ļoti iespējams jau ļaus atgriezties ATP ranga simtniekā, tomēr ne ļoti augstāk. Nākamā spēle Ernestam gaidāma jau šonedēļ – sestdien Kanādas pilsētā Toronto startēs ATP „Masters Series” turnīrs, kas Gulbim būs jāsāk no kvalifikācijas. Kvalifikācijā Ernestam vajadzēs spēlēt arī nedēļu vēlāk Sinsinati „Masters Series” turnīrā, bet pēc tam klāt jau būs „US Open” (sākums 31. augustā).

Indijas tenisists pārsteidz Čiliču

Tikmēr pārsteigums fiksēts citā 2. kārtas mačā – 24 gadus vecais indietis Somdevs Devarmans, kuram ATP rangā tikai 153. vieta, divos setos apspēlēja horvātu Marinu Čiliču (ATP 15.). Otro kārtu pārvarēja arī argentīnietis Huans Martins Del Potro un vācietis Tomijs Hāss, bet atlikušos 12 otrās kārtas mačus izspēlēs naktī uz ceturtdienu.

“Legg Mason Tennis Classic”

1. kārtas rezultāti
Benjamin Becker – Robby Ginepri 7:6(3), 6:7(1), 7:6(4)
Rainer Schuettler – Leonardo Mayer 6:1, 3:6, 7:6(5)
Sebastien De Chaunac – Denis Istomin 6:3, 7:6(7)
Juan Carlos Ferrero – Nicolas Lapentti 6:4, 6:7(5), 6:0

2. kārtas rezultāti
(2) Juan Martin Del Potro – Yen-Hsun Lu 4:6, 6:3, 6:2
Somdev Devvarman – (6) Marin Cilic 7:5, 6:4
(8) Tomas Berdych – Ernests Gulbis 6:2, 7:6(6)
(10) Tommy Haas – Frank Dancevic 6:1, 4:6, 6:4

Atlikušās 2. kārtas spēles

Spēlētāju pārisExpekt.com ekspertu prognoze
(1) Andy Roddick – Benjamin Becker1.10-6.25
(3) Jo-Wilfried Tsonga – John Isner1.40-2.85
(4) Fernando Gonzalez – Alejandro Falla1.15-5.20
(5) Robin Soderling – Mikhail Youzhny1.35-3.10
(7) Tommy Robredo – Juan Carlos Ferrero1.87-1.87
(9) Mardy Fish – Phillipp Petzschner1.50-2.45
(11) Ivo Karlovic – Rainer Schuettler1.28-3.46
(12) Viktor Troicki – Marc Gicquel1.55-2.35
(13) Igor Andreev – Wayne Odesnik1.60-2.25
(14) Dmitry Tursunov – Sebastien De Chaunac1.35-3.10
(15) Dudi Sela – Lleiton Hewitt3.35-1.30
(16) Sam Querrey – Igor Kunitsyn1.32-3.22

Izmantotie resursi:
atpworldtour.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-08-05 06:50, pirms 15 gadiem
13 breikbumbas, divas iespejas taibreika... neviena neizmantota.... viss skaidrs !

 +22 [+] [-]

, 2009-08-05 06:51, pirms 15 gadiem
jaiet pie vardotajas. 1/13 breikos jau vairs nav pratam aptverams
Slēpts komentārs: jeeepisss

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 06:55, pirms 15 gadiem
Veidenbaums rakstīja: 13 breikbumbas, divas iespejas taibreika... neviena neizmantota.... viss skaidrs !
un neierasti mazs eisu skaits..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-05 07:23, pirms 15 gadiem
Gulbis paliek neaktuāls..........un pārāk prognozējams (lasi - zaudējumi 2. kārtā)

     [+] [-]

, 2009-08-05 07:27, pirms 15 gadiem
Bļāviens, Ernest, pārvari taču beidzot to nolāpīto otro kārtu! Interesanti būs dzirdēt Ernesta pēcspēles komentāru, bet tagad viss ir pavisam viekārši - vairs nevar būt nekādu attaisojumu, vienkārši jāsaņemas, jābeidz ''čakarēties'' un jāsāk spēlēt savu spēju līmenī, nolādēts!

 +11 [+] [-]

, 2009-08-05 07:36, pirms 15 gadiem
kadreiz pacela intresi par tenisu LV a tagat atgriezamies 2g pagatne...tad jau kvalifikacijas...tur ar ir otras kartas

 +14 [+] [-]

, 2009-08-05 07:40, pirms 15 gadiem
Viss likumsakarīgi:augstāk par pakaļu neuzlēksi.....

     [+] [-]

, 2009-08-05 07:41, pirms 15 gadiem
un Gulbis mani atkal nepārsteidza.. kā jau nez kuro reizi lasu: zaudējums 2.kārtā... apbēdinoši

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 07:50, pirms 15 gadiem
Rolandx rakstīja: Bļāviens, Ernest, pārvari taču beidzot to nolāpīto otro kārtu! Interesanti būs dzirdēt Ernesta pēcspēles komentāru, bet tagad viss ir pavisam viekārši - vairs nevar būt nekādu attaisojumu, vienkārši jāsaņemas, jābeidz ''čakarēties'' un jāsāk spēlēt savu spēju līmenī, nolādēts!
Viņš jau puika laiž uz 100%,bet līmenīts jau tāds viņam ir. Īstenībā ap 200 nieku.Nav ko cepties. Lab jau ka tā!!!

 +20 [+] [-]

, 2009-08-05 07:53, pirms 15 gadiem
Varbuut vajag uzlaist kaadaa zemaakaa turniiraa, lai acereetos kaa ir tikt paari 2 kaartai!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:00, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Viņš jau puika laiž uz 100%,bet līmenīts jau tāds viņam ir. Īstenībā ap 200 nieku.Nav ko cepties. Lab jau ka tā!!!
''Na haļavu'' pirmajā piecdesmitniekā netikt...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:03, pirms 15 gadiem
Eu nu veči tak Berdihs ir TOP 20 spēlētājs. Tas ka tāds nepazīstams uzvārds nenozīmē, ka sūdīgs spēlētājs. Tas jau būtu pārsteigums ja Gulbis šitādu uzvarētu jebkurā kārtā.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-05 08:04, pirms 15 gadiem
stabils

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:04, pirms 15 gadiem
archijs08 rakstīja: Eu nu veči tak Berdihs ir TOP 20 spēlētājs. Tas ka tāds nepazīstams uzvārds nenozīmē, ka sūdīgs spēlētājs. Tas jau būtu pārsteigums ja Gulbis šitādu uzvarētu jebkurā kārtā.
tieši tā!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:27, pirms 15 gadiem
a vienkaarsi varbuut vins vienkaarsi ir samiileejies kaadaa vecenee un viss , vai mos zvaigznes galvaa sakaapa un nevar vairaak atiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:32, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Ko tu ņurdi,gaidi nākamo turnīru,gan būs labāk
jēpi kur slavas dziesmas un aplausi,ovācijas un atmazkas...?
kad teicu ka gulbis ir liela viduvējība tenisa,tad tu nepiekriti...
loti spilgta viduvejiba,kas ticis bija 50 nieka tikai sagadisanas un parsteiguma efekta dēļ...uzvareja dazus labus tenisistus... un viss..
ka jau parasti tadus speletajus uzreiz nenoverte lideri,bet kad uzspeleja nopietni pret gulbi,tad izradas stipri viduvējs speletajs..
opat tagad vins ir par augstu ranga..vecie parsteiguma nopelni..
200 nieks ir gulbja speju robeza..kas ari nav slikti prieks latvijas..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:34, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Jau pirms pusgada norādīju, ka Gulbim ir tikai viens trūkums - breikpunktu realizācija. šī ir biojusi līdz šim katastrofālākā spēle šajā aspektā.
Bet vēl paliek cerības, ka sakārtojot šo momentu, top 30 varbūt pat top 20 ir vēl kādreiz reāls
ir vel iespeja nekad vairs gulbim nezaudet un bus top 1. vieta.
tikai tad ari zemeslode otradi saks griezties...
nolaidies uz zemes un skaties reāli uz lietam..

     [+] [-]

, 2009-08-05 08:36, pirms 15 gadiem
Varbūt pie vainas vēdera kaite, nu tāpat bija iespējas uzvarēt un tas pret top 20 spēlētāju nav slikti, ir kur augt!!

     [+] [-]

, 2009-08-05 08:41, pirms 15 gadiem
Otrajā setā neviena dubultkļūda!!!! Lūk tas ir panākums, štrunts par zaudējumu!Gulbis var līksmot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 08:59, pirms 15 gadiem
Gulbi, tu tiešām nemāki pārsteigt
Man jau liekas, ka Gulbim pēc nākošā turnīra zaudējuma 2.kārtā būtu jāsaka atvadu runa tenisam nav jēgas pašam mocīties

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 09:04, pirms 15 gadiem
archijs08 rakstīja: Eu nu veči tak Berdihs ir TOP 20 spēlētājs. Tas ka tāds nepazīstams uzvārds nenozīmē, ka sūdīgs spēlētājs. Tas jau būtu pārsteigums ja Gulbis šitādu uzvarētu jebkurā kārtā.
Pārsteigums būs, ja Gulbis vispār kādreiz uzvarēs otrajā kārtā. Ja nu vienīgi kādā fjūčerā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-05 09:13, pirms 15 gadiem
ehh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 09:17, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: jēpi kur slavas dziesmas un aplausi,ovācijas un atmazkas...?
kad teicu ka gulbis ir liela viduvējība tenisa,tad tu nepiekriti...
loti spilgta viduvejiba,kas ticis bija 50 nieka tikai sagadisanas un parsteiguma efekta dēļ...uzvareja dazus labus tenisistus... un viss..
ka jau parasti tadus speletajus uzreiz nenoverte lideri,bet kad uzspeleja nopietni pret gulbi,tad izradas stipri viduvējs speletajs..
opat tagad vins ir par augstu ranga..vecie parsteiguma nopelni..
200 nieks ir gulbja speju robeza..kas ari nav slikti prieks latvijas..
kaut kā es ar uz šito vairāk sliecos, izvazāja pa televīzījām, sabiedēja visus un tagad katrs uztver viņu nopietni, tāpēc arī nekas vairs nenāk viegli. Atkoduši viņu - kā smejies. Ir variants atkal visus iemidzināt, vēl gadu nekur tālāk par otro netikt un tad atkal izšaut . Lai veicās Ernest, bet pro sportā ir sūri grūti jāstrādā un nēpārtraukti jāprogresē, piestāj uz 5min. un tev jau garām vesals bars.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 09:25, pirms 15 gadiem
"Baigais pārsteigums!"
Nu jau paliek nožēlojami, labi tas ir Berdihs, bet nu vienalga!

     [+] [-]

, 2009-08-05 09:45, pirms 15 gadiem
man jau liekas, ka gulbis ir uz pareizā ceļa - pārāk ātri puikiņam iekrita slava rokās, tagad mazliet padomās un viss bšu ok.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 09:56, pirms 15 gadiem
nu no 13 breikbumbaam, 1 tas ari soreriz iegaza

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 10:08, pirms 15 gadiem
Neuzmineeju virsrakstu Tuvaakais bija pirmais mineejums - "Gulbis zaudee Berdiham"

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 10:16, pirms 15 gadiem
UNIKĀLA breikbumbu realizācija..

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:22, pirms 15 gadiem
Cirul kas tur paradoksāls, ka vinnēja vienu punktu vairāk setā kurā bija taibreiks?Es drīzak teiktu, ka paradoksāli ir nenobreikot pretinieku 1 setā, ja tam 1 serve ir tikai 35%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:27, pirms 15 gadiem
Piekrītu, jāiet uz challengeriem atgūt uzvaras garšu un slīpēt, slīpēt un vēlreiz slīpēt pieredzi. nav jēgas startēt ar zaudējuma sajūtu, dusmoties un psihot, tas pieredzei tikai par sliktu.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 10:31, pirms 15 gadiem
Nekas nav mainijies!!!
sak jau palikt neinteresanti!!!

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:34, pirms 15 gadiem
Klau, varbūt sarunājam, ka neliekam pirmajā lapā Gulbi.
Manuprāt, šī ir vien no lietām, kas cilvēkiem vēl vairāk bojā garstāvokli un liek slīkt depresijā. Tiešām nomācoši zaudējumi un konstantas neveiksmes. Var darīt tā kā ar citiem sportistiem un sporta veidiem - gadu neko nerakstīt un nelikties ne ziņas, un tad kad uzvar kaut ko tad iemest rakstu galvenajā lapā! - manuprāt, lv žurnālisti zina kā to darīt

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:52, pirms 15 gadiem
nekas, gan jau....

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:55, pirms 15 gadiem
Mandaliina rakstīja: Piekrītu, jāiet uz challengeriem atgūt uzvaras garšu un slīpēt, slīpēt un vēlreiz slīpēt pieredzi. nav jēgas startēt ar zaudējuma sajūtu, dusmoties un psihot, tas pieredzei tikai par sliktu.
Par challengeriem- varbūt jāpiedalās kādā, kur virāk punkti, tā jākuļas pa kvalifikāciju- tur spēles pietiks lai atgūtu garšu...

     [+] [-]

, 2009-08-05 10:56, pirms 15 gadiem
reinisb rakstīja: Klau, varbūt sarunājam, ka neliekam pirmajā lapā Gulbi.
Manuprāt, šī ir vien no lietām, kas cilvēkiem vēl vairāk bojā garstāvokli un liek slīkt depresijā. Tiešām nomācoši zaudējumi un konstantas neveiksmes. Var darīt tā kā ar citiem sportistiem un sporta veidiem - gadu neko nerakstīt un nelikties ne ziņas, un tad kad uzvar kaut ko tad iemest rakstu galvenajā lapā! - manuprāt, lv žurnālisti zina kā to darīt
Padomju filozofija come back?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-05 11:01, pirms 15 gadiem
zābaks

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 11:06, pirms 15 gadiem
"Vakara mačā labāk iejūtas Berdihs"

nu par top 10 tiešām var aizmirst!

     [+] [-]

, 2009-08-05 11:13, pirms 15 gadiem
Tas jau vairāk nepārsteidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-05 11:26, pirms 15 gadiem
Tagat skaidrs, ka te nav psiholoģija... Tāda ir ernesta spēju robeža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 11:34, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Gulbja zvaigžņu stunda jau sen aiz muguras

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 11:39, pirms 15 gadiem
To zēnu šosezon vispār ir jāliek mierā un šī sezona ir "jānoraksta". Labāk lai viņš izmaļās pa kvalifikācijas sietiem un pasvīst pa lejasgalu ap un zem 100nieka. Viņam vajadzīgs klikšķis, lai kaut kas tur galvā atnāk vaļā, jo meistarības jau, kā mēs zinām, viņam itkā pietiek. Vismaz 2008. gadā izskatījās, ka pieitika, tikai nebija noturības.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-05 11:50, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: jēpi kur slavas dziesmas un aplausi,ovācijas un atmazkas...?
kad teicu ka gulbis ir liela viduvējība tenisa,tad tu nepiekriti...
loti spilgta viduvejiba,kas ticis bija 50 nieka tikai sagadisanas un parsteiguma efekta dēļ...uzvareja dazus labus tenisistus... un viss..
ka jau parasti tadus speletajus uzreiz nenoverte lideri,bet kad uzspeleja nopietni pret gulbi,tad izradas stipri viduvējs speletajs..
opat tagad vins ir par augstu ranga..vecie parsteiguma nopelni..
200 nieks ir gulbja speju robeza..kas ari nav slikti prieks latvijas..
ko Tu te d...! neviena spele profesionals sportists neies lai zaudetu- to varetu parmest par Davis Cup, kur nedo ne punktus, ne premijas. Gulbis pats labi apzinas... un tagad jau noteikti shis 2. kartas sindroms vinjam pie taa jau vajas psihologiskas noturibas tikai traucee. 2. kartaa Gulbis tomer 90% gadijumos ir zaudejis augstak ranga stavovoshajiem... ta ka tas nav nosodoshi. Tagad varbut kv. turniri ljaus ieskrieties un 2. karta jau reali bus 4. vai 5. spele... un redzeim- ka aizies! Ja traumas ( tpu tpu tpu) netrauces, tad Gulbis patreiz ir TOP70 speletajs

     [+] [-]

, 2009-08-05 12:05, pirms 15 gadiem
moretto rakstīja: Padomju filozofija come back?
kaut kādā mērā jā. vēlētos vairāk argumentus dzirdēt?

es tiešām godīgi pateikšu, ka mani tas baigi "iegruzī", man pat viņa žēl sāk palikt! jā, protams, varētu būt arguments, ka "tad ko tu nāc esports.lv" utt. vai arī arguments par padomju filozofiju.

domāju, ka atzīsi, ka iekš esports ir daudz tādu sporta veidu un sportistu par kuriem raksta gauži maz vai neraksta vispār, un kad kaut ko uzvar, tad ir main page. varu savu argumentu pastiprināt arī ar piemēriem, ja nepieciešams, bet domāju, ka saproti ko domāju.

ideja varētu būt tāda, ka neliekam rakstus par gulbi pirmajās lapās non-stop, respektīvi nebojājam garstāvokļus (protams, izņemot tiem, kuri te katrā komentārā "di**ās", bet nu tas man liekas, ka tikai parāda viņu depresijas līmeni), BET atstājam default feedā kas lejā ir.

Labi, tās bija tikai kaut kādas pārdomas, tieši tā - kaut kādas.

Kopumā, vēlu Ernestam veiksmi un, pats galvenais, nenokārt degunu, jo goda vārds, es būtu jau tā sagruzījies.

     [+] [-]

, 2009-08-05 12:07, pirms 15 gadiem
deniels rakstīja: To zēnu šosezon vispār ir jāliek mierā un šī sezona ir "jānoraksta". Labāk lai viņš izmaļās pa kvalifikācijas sietiem un pasvīst pa lejasgalu ap un zem 100nieka. Viņam vajadzīgs klikšķis, lai kaut kas tur galvā atnāk vaļā, jo meistarības jau, kā mēs zinām, viņam itkā pietiek. Vismaz 2008. gadā izskatījās, ka pieitika, tikai nebija noturības.
pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2009-08-05 12:12, pirms 15 gadiem
Jau 27 turnīrus pēc kārtas nav spējis pārvarēt sacensību otrās kārtas barjeru.

Zheel , bet buus labaak

  +4 [+] [-]

, 2009-08-05 12:22, pirms 15 gadiem
Karikatura.lv ir ko teikt ';

     [+] [-]

, 2009-08-05 12:29, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Karikatura.lv ir ko teikt
ha ha labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-05 13:14, pirms 15 gadiem
Tomēr nav viņam iekšās..un kur i tie lielie gudrinieki tagad, kuri teica, ka Berdihu Gulbis vinnees, kad VISI LOŠI, kad Gulbi noliek pirms spēles, kad neviens NESAPROT no tennisa nekā utt..BLJJJJJJJ, jūs paši neko nesaprotat, kas tā domāja..un tie kas paredzēja Gulbim zāģi jau pirms spēles domāja pareizi, un konstatēja faktu..jo viņi apzinājās, kas ir Berdihs, kura vieta rangā, cik spēcīgs ir pretinieks..

nu PIEDODIET, bet Berdihs bija pārāk -CIETS RIEKSTS- jau otrajā kārtā priekš Gulbi, un zināms kā iet Gulbim pēdējā laikā..zāģis vnk bija garantēts uz 100 procentiem...

ČĀBĪGI iet Gulbim, viss ir krasi jāmaina..ieteiktu viņam, vnk atpūsties no tennisa..meitenes, bish alko& drugs..Lai tak TĒVS iedod biš brīvību, savādāk, rezultātu nav, kā tik spriedze aug, aug pret viņu..vai labāk lai kapājas par challenger turnīriem-SAJŪT SPĒLES GARŠU

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 13:39, pirms 15 gadiem
golubis

     [+] [-]

, 2009-08-05 13:52, pirms 15 gadiem
nez kaapeec mani tas nepaarsteidz ???

  -1 [+] [-]

, 2009-08-05 13:55, pirms 15 gadiem
Nav ko Gulbim pārmest, ko darīt neiet, neiet, tā jau labākais tenisists LV vēsturē... Jūs jau te runājat kā paši tās breikbumbas visas jau būtu izmantojuši! Neticu ka kāds vispār tiktu tik tālu no jums, tāpēc labāk nedirst par spēlētāju ja paši ne tik tālu netiktu! Berdihs ir 18. vietā rangā, tas nozīmē ka viņš ir labs tenisists nevis to ka Gulbis slikts!

     [+] [-]

, 2009-08-05 13:59, pirms 15 gadiem
karlosm rakstīja: Nav ko Gulbim pārmest, ko darīt neiet, neiet, tā jau labākais tenisists LV vēsturē... Jūs jau te runājat kā paši tās breikbumbas visas jau būtu izmantojuši! Neticu ka kāds vispār tiktu tik tālu no jums, tāpēc labāk nedirst par spēlētāju ja paši ne tik tālu netiktu! Berdihs ir 18. vietā rangā, tas nozīmē ka viņš ir labs tenisists nevis to ka Gulbis slikts!
diezgan labi argumenti

     [+] [-]

, 2009-08-05 14:58, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Ko tu ņurdi,gaidi nākamo turnīru,gan būs labāk
nenjrdu, es vnk saku ka ar taadu realizaaciju diemzheel uzvaret nevar....

     [+] [-]

, 2009-08-05 15:04, pirms 15 gadiem
Saprotiet gulbi, ir taču grūti uzvarēt pirmā simta tenisistu. Nav gluži viņa līmenis.

     [+] [-]

, 2009-08-05 15:06, pirms 15 gadiem
nekas jauns...

     [+] [-]

, 2009-08-05 15:27, pirms 15 gadiem
Cik daudz negatīvā tiek rakstīts. Liekat taču viņu mierā. Nolieciet Jušku, Pavlovu, Lejnieku. Kāda velna pēc viņi vispār spēlē.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-05 16:19, pirms 15 gadiem
1/13 breikbumbu realizaacija bisk pa nerviem dod. Es domaaju, ka nekaads psihologs Ernestam nepaliidzees. Daudz kas naak ar gadiem.
Daudzi te runaa par kaut kaadu neciiniishanos. Bet tas ir pilniigs MURGS!!! Ernests ir iists profesionaalis, kurs tenisam ziedo visu savu laiku. Nevienam nepatiik sporta melnais darbs, ne fiziskie treninji, ne skaisti zaudeejumi. Lai Ernests zin, ka ir cilveeki, kas tic vinja paanaakumiem un sekmeem. Turies un SARAUJ!!!

     [+] [-]

, 2009-08-05 18:41, pirms 15 gadiem
smags gadiijums.. :?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-05 18:52, pirms 15 gadiem
te tev nu bija 1 no lideriem ;D mizals vins ir punkts nu cik var sorry!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-05 19:06, pirms 15 gadiem
badža rakstīja: te tev nu bija 1 no lideriem ;D mizals vins ir punkts nu cik var sorry!
www.youtube.com/watch?v=hb1QOTwaD90

     [+] [-]

, 2009-08-07 15:05, pirms 15 gadiem
Rolandx rakstīja: Bļāviens, Ernest, pārvari taču beidzot to nolāpīto otro kārtu! Interesanti būs dzirdēt Ernesta pēcspēles komentāru, bet tagad viss ir pavisam viekārši - vairs nevar būt nekādu attaisojumu, vienkārši jāsaņemas, jābeidz ''čakarēties'' un jāsāk spēlēt savu spēju līmenī, nolādēts!
Un kas no tā mainīsies, kad uzvarēs 2. kārtu?
Un kādēļ esi tāds tākā aizskarts, Ernests Tev kaut ko ir parādā?
Da jūs nodi*sēji. Čalis augstāk raksta: Labi tas ir Berdihs, bet nu vienalga? Galvu neesi bik saspiedis? PADOMĀJIET KO RAKSTAT, JA KAUT KO RAKSTAT! No malas tas izklausās ūber ekspērtīgi! Ķip baigi eksperti. Paņem raketi rokās un ej spēlē, ja jau tik gudrs esi. Nē? Kāpēc? Nav tas lauciņš? Un kas ir tavs lauciņš? Žūpoties riņķī un jusies krutam nodiršot cilvēkus, kas pa trekniem sūdiem muļļājas, lai izsistos?! WTF? Krīze jums visiem čiekuru paka*ā iebāzusi vai? Kas tā par attieksmi?! Jā piekrītu ar Erni kaut kas nav kārtībā, bet bik pa traku jau paliek! Ja esi Deb*ls spameris tad ej spamo citur, ja jūties baigais eksperts - aizej pats kaut reizi 40 grādos saulē kaut 1 stundu patrenējies tenisu! Un tas ir nekas salīdzinot ko dara Top 500 spēlētāji! Un vēl daudzi citi. Bet tu sēdi siltā istabiņā un tik drukā Esportā, cik Gulbis ir nožēlojams, vai neizaudzis tīnis. Jums pašiem par sevi nav kauns? Vai esat baigie džipsiji? Ja būtu, tad sēdētu kādā Grand Slam turnīra finālā or something. Bet lieku 200%, ka 98% no jums nav pat dzīvajā redzējuši nevienu tenisa spēli. Ja esi tik spējīgs, ka vari pārsist Ernesta breikbumbu realizāciju, tad pārsit! Nē? Kāpēc? Tāpēc, ka esi pārāk daudz iedomājies no sevis. Aizej pasēdi vēl pie datora moš progresēsi ar savu riepu! Tākā tādi latvieši - saka, ka latvietim gardākā uzkoda ir cits latvietis! Šķiet, ka tā tas arī ir! Pirms runā par citiem paskaties uz sevi, jo mēs visi esam cilvēki, ja nemaldos! Man būtu vēl daudz, ko teikt, bet man jālaiž uz treniņu! Veiksmi jums neveiksminieki...
P.S. Viss sākas no attieksmes, kā man, tā jums, tā Ernestam un visai pasaulei!

     [+] [-]

, 2009-08-07 18:22, pirms 15 gadiem
LV the best rakstīja: Un kas no tā mainīsies, kad uzvarēs 2. kārtu?
Un kādēļ esi tāds tākā aizskarts, Ernests Tev kaut ko ir parādā?
Da jūs nodi*sēji. Čalis augstāk raksta: Labi tas ir Berdihs, bet nu vienalga? Galvu neesi bik saspiedis? PADOMĀJIET KO RAKSTAT, JA KAUT KO RAKSTAT! No malas tas izklausās ūber ekspērtīgi! Ķip baigi eksperti. Paņem raketi rokās un ej spēlē, ja jau tik gudrs esi. Nē? Kāpēc? Nav tas lauciņš? Un kas ir tavs lauciņš? Žūpoties riņķī un jusies krutam nodiršot cilvēkus, kas pa trekniem sūdiem muļļājas, lai izsistos?! WTF? Krīze jums visiem čiekuru paka*ā iebāzusi vai? Kas tā par attieksmi?! Jā piekrītu ar Erni kaut kas nav kārtībā, bet bik pa traku jau paliek! Ja esi Deb*ls spameris tad ej spamo citur, ja jūties baigais eksperts - aizej pats kaut reizi 40 grādos saulē kaut 1 stundu patrenējies tenisu! Un tas ir nekas salīdzinot ko dara Top 500 spēlētāji! Un vēl daudzi citi. Bet tu sēdi siltā istabiņā un tik drukā Esportā, cik Gulbis ir nožēlojams, vai neizaudzis tīnis. Jums pašiem par sevi nav kauns? Vai esat baigie džipsiji? Ja būtu, tad sēdētu kādā Grand Slam turnīra finālā or something. Bet lieku 200%, ka 98% no jums nav pat dzīvajā redzējuši nevienu tenisa spēli. Ja esi tik spējīgs, ka vari pārsist Ernesta breikbumbu realizāciju, tad pārsit! Nē? Kāpēc? Tāpēc, ka esi pārāk daudz iedomājies no sevis. Aizej pasēdi vēl pie datora moš progresēsi ar savu riepu! Tākā tādi latvieši - saka, ka latvietim gardākā uzkoda ir cits latvietis! Šķiet, ka tā tas arī ir! Pirms runā par citiem paskaties uz sevi, jo mēs visi esam cilvēki, ja nemaldos! Man būtu vēl daudz, ko teikt, bet man jālaiž uz treniņu! Veiksmi jums neveiksminieki...
P.S. Viss sākas no attieksmes, kā man, tā jums, tā Ernestam un visai pasaulei!
Ar visām rokām kājām par Tevis teikto, vispār jau esporta daiļdirsēju un apdirsēju publika sāk riebties, tāpēc arī pārstāju lasīt šo rakstus, jo viņiem komenti jo sliktāki par jebkuriem zaudējumiem, jo visi kļūst varenāki un laimīgāki - es tos saucu par "īstenajiem latviešim", kuriem nekas tā neiepriecina kā ziņa ka citiem neiet

Ar Ernestu ir viss OK, to var redzēt, ka čalis šobrīd ne pa jokam spiež uz fizisko, bez kā TOP10 darīt nav ko un vēl viņam derētu ātrāk sev labu treneri atrast, un domāju ka nākošgads jau būs OK, to jau pierāda, ka dubultenē titulu vismaz paņēma. Nu šogad cerams, ka ar kādā turnīrā uzspēlēs labi, tā vismaz pats teica, jo redz jau ka nedaudz gan pret Berdihu gan pret Safinu tik pietrūka, veiksmi viņam vēl nedaudz vajag ar