Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Milžu cīņa ir klāt

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Milžu cīņa ir klāt
Federers vai Nadals?
Foto: AFP

2009. gada februāra pirmās dienas centrālais notikums pasaules sportā būs divu tenisa grandu duelis "Australian Open" centrālajā kortā – Rafaels Nadals pret Rodžeru Federeru. Spēles sākums 10:30 pēc Latvijas laika.

Pasaule gaida interesantas cīņas un lielo finālu

Sportā vairums līdzjutēju gaida pārsteigumus, nevis tikai favorītu panākumus. Tas pats attiecināms arī uz tenisu – lielākas runas sākas tad, ja ranga līderi sensacionāli zaudē, nevis apspēlē sāncenšus vienu pēc otra. Tomēr, lai kā būtu turnīra gaitā, finālā visi gaida grandu cīņu, un vīriešu vienspēļu turnīrā nav jājautā, kuri tad ir tie grandi. Tieši tāpēc pērnā gada fināls (Džokovičs – Tsonga) Austrālijā nebija tik skatītāju iemīļots, ka "French Open" vai Vimbldona, kur finālā attiecības skaidroja Rodžers Federers un Rafaels Nadals. Kopš viņu pēdējās cīņas "Grand Slam" finālā šis tas ir mainījies. Galvenokārt, protams, - jaunais ATP ranga līderis nu ir Nadals, bet vai viņš ir arī favorīts uz panākumu Melburnā?

Vajadzīga uzvara, un Samprass būs panākts

Ilggadējais ATP ranga līderis Rodžers Federers jau pērn varēja vismaz panākt Pītu Samprasu izcīnīto "Grand Slam" titulu ziņā. Tomēr nekā – tikai viens tituls ("US Open") un šveicieša kontā šobrīd ir 13 "Grand Slam" titulu, kamēr Samprasam 14. Rītdienas fināla cena arī ir rekorda atkārtojums. "Rīt man būs lieliska iespēja – varu apspēlēt ranga līderi un tikt pie karjeras 14. "Grand Slam" titula. Tieši uzvarot Melburnā 2004. gadā, es kļuvu par ATP ranga līderi, tāpēc šis turnīrs man ir ļoti īpašs", pirms gaidāmā mača stāstīja Federers. "Bet mačs pret Nadalu solās būt ļoti smags. Viņš spēlē ļoti labi visa turnīra garumā un aizvadīja fantastisku spēli pret Verdasko. Darīšu ko varēšu, lai atkārtotu Samprasa rekordu", piebilda šveicietis. Ja Nadala spēli viņš sauc par lielisku, tad grūti atrast vārdu, kā nosaukt paša Federera spēli ceturtdaļfināla un pusfināla spēlēs pret Huanu Martinu Del Potro un Endiju Rodiku. Šķiet, ka ceturtās kārtas mačs pret Tomasu Berdihu, kad Federeram nācās atspēlēties no divu setu deficīta, šveicietim ir devis papildus emocijas un pārliecību, lai tiešām tiktu pie ilgi kārotā titula.

Ranga līderim vajag titulu

Pēc tam, kad pērnā gada 18. augustā Rafaels Nadals kļuva par ATP ranga līderi, viņa sekmes ATP turnīros nav bijušas tik labas, kā vēlētos pats spānis – kā ranga līderis viņš nav uzvarējis vēl nevienu turnīru un pat nebija spēlējis nevienā finālā. Rīt būs pirmais fināls un tīkota arī pirmā uzvara. Arī Nadalam motivācijas finālam netrūkst – kur nu vēl pret Federeru. Līdz šim no "Grand Slam" turnīriem viņš ir uzvarējis tikai divos – Parīzē unVimbldonā. Līdz pat pusfinālam Melburnā Nadals bija neievainojams – piecas spēles uzvarētas trijos setos, nevienā neaizvadot pat taibreiku. Bet tad pusfinālā Nadalu pārsteidza viņa tautietis Fernando Verdasko, ievelkot ranga līderi "Australian Open" rekordmačā. Piecu setu trilleris ilga piecas stundas un 14 minūtes, un kas zina, cik ilgi vēl turpinātos, ja ne Verdasko dubultkļūdas. Nadalam tas noteikti radījis papildus nogurumu pirms gaidāmā fināla, ko atzina arī pats spānis: "Rodžers būs favorīts. Viņš ceturtdien izspēlēja trīs setus, bet es piektdien piecus. Katrs fināls pret Federeru ir īpašs, īpaši "Grand Slam", taču nezinu, cik gatavs būšu. Centīšos no visas sirds."

Vai vēl viens visu laiku labākais fināls?

Pēc neaizmirstamā 2008. gada Vimbldonas finālā, kurā Nadals bija pārāks par Federeru piecos setos, visi gaida vēl vienu abu aktieru izrādi rīt. Cik ļoti Nadalam būs patraucējis smagais pusfināla mačs? Vairāki tenisa eksperti uzskata, ka diezgan, un rīt Federers uzvarēšot gana pārliecinoši. Šveicietim gan joprojām ir ļoti slikta savstarpējo spēļu bilance pret Nadalu – 6 uzvaras un 12 zaudējumi, tomēr uz hard seguma tā ir pozitīva – 3-2. Bukmeikeri arī favorīta lomā izvirzījuši Federeru, taču varbūt nav tik svarīgi, kurš rīt uzvarēs – galvenais ir redzēt lielisku cīņu, nevis tādu, kā šodienas sieviešu vienspēļu turnīrā, kad spēle ritēja tikai nepilnu stundu, sagādājot gana lielu vilšanos. Svarīgā spēle rīt sāksies 10:30 pēc Latvijas laika. Ja nevarēsiet to vērot "Eurosport" kanālā, tad nav pamata skumt, jo spēli varēs redzēt arī vairākos citos resursos – kā jau minēju sākumā - Tas būs pasaules sporta centrālais notikums!

Expekt.com ekspertu prognoze:

Rodžera Federera uzvara: 1.62
Rafaela Nadala uzvara: 2.38

Izmantotie resursi:
australianopen.com
atpworldtour.com
eurosport.com

  +7 [+] [-]

, 2009-01-31 22:00, pirms 16 gadiem
Tas būs saldais ēdiens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 22:03, pirms 16 gadiem
Mmm ceru uz intriģējošu 5 setu cīņu

  +6 [+] [-]

, 2009-01-31 22:04, pirms 16 gadiem
nu es par Nadalu, bet grūti būs- smagās cīņas iepriekš var traucēt!! Un federers atguvis savu spēli!!! katrā ziņā būs ko redzēt!!
Par 6 stundu spēli

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 22:05, pirms 16 gadiem
tur tu pazreizi pateci gaidu ar nepacietiba

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 22:08, pirms 16 gadiem
būs "jautra" spēle .

  +7 [+] [-]

, 2009-01-31 22:09, pirms 16 gadiem
Es gan ceru Rodžis pēc ilgāka laika būs spējīgs vēl parādīt, ka var vinēt kādu lielo turnīru, un vēl uz kāda seguma iekabināt Nadalu!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 22:14, pirms 16 gadiem
man nepārāk patīk tenis, bet šitas gan būs skatāms mačs!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 22:15, pirms 16 gadiem
Jaunu AO spēles ilguma rekordu!
Slēpts komentārs: B.Brauns

  +6 [+] [-]

, 2009-01-31 22:27, pirms 16 gadiem
Šitais tenisa mačš būs ļoti skatāms un aizraujošs. Es vairāk fanoju par Nadalu, bet uzvarēt būs ļoti grūti, jo priekšā stājas trīskārtējais AO čempions Rodžers Federers. Novēlu visiem tenisa faniem patīkamu skatīšanos!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-31 22:29, pirms 16 gadiem
Ar nepacietību gaidu .. Uhh nu tik būs.. Bez ambīcijām, ļoti gribu lai Federers atkārto kā minimums Samprasa rekordu un ne tikai.. Pret Rafu nekā personiska, ja vinnēs Federeru arī labi, būs aizvēris mutes expertu prognozēm..

  +9 [+] [-]

, 2009-01-31 22:30, pirms 16 gadiem
B.Brauns rakstīja: Milzu cinas "vecenu" sporta ( Es Tev metu ar bumbu,un pec tam Tu man met ar bumbu! Pat izkauties nedrixt! KAtrs sava laukuma puse iezogots,ka ezelits aploka! Kas ta par cinu bez kontakta!! BAigie izturigie skrejeji..skrieniet maratonu,vismaz pagrustities varesiet!!
Tev Golfs jāskatās ^-^ Tas vairāk tavam stilam.. :p

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 22:31, pirms 16 gadiem
šādi mači vienmēr ir saldais ēdiens,bet es šobrīd gribētu vairāk redzēr Nadals vs Džokovičs,jo nākamos gadus starp šiem tenisistiem noteikti būs ļoti liela konkurence.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 22:33, pirms 16 gadiem
Ceru, ka būs līdziga spēle, kāda bija Nadals-Verdasko. Un būtu forši vismaz piecu setu cīnu, bet tad jau redzēs. Galvenais, lai nav tik vienkārši, ka sieviesu finālā.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 22:33, pirms 16 gadiem
es par skaistu tenisu!

     [+] [-]

, 2009-01-31 22:35, pirms 16 gadiem
Feģa, feģa, feģa!
Slēpts komentārs: Simply the Best

     [+] [-]

, 2009-01-31 22:43, pirms 16 gadiem
nez milzīgais karstums ar var papsēlēt savu lomu - un rafs tomēr man šķiet ir izturīgāks par federeru - uzskatu ka būs atmiņās apliekoša cīņa

Ja rafs sākumā nenolūzīs tad beigās esmu droš ka pie līdzīga rezultāta vin''s būs sīkstāks par federeru !
Slēpts komentārs: B.Brauns

 +10 [+] [-]

, 2009-01-31 22:59, pirms 16 gadiem
B.Brauns rakstīja: Tev Golfs jāskatās ^-^ Tas vairāk tavam stilam.. :p
Un baletdejotaji - volejbolisti varbut!??
Teniss ir kajslaukjis lielajam sportam...-- skrien un sit pa bulmbu,bet jegas nekadas,...:"Es trapiju pa liniju,parbaudisim monitora!"
Ja tev neinteresē teniss, tad neraksti tik stulbus komentārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-31 23:10, pirms 16 gadiem
B.Brauns rakstīja: Tev Golfs jāskatās ^-^ Tas vairāk tavam stilam.. :p
Un baletdejotaji - volejbolisti varbut!??
Teniss ir kajslaukjis lielajam sportam...-- skrien un sit pa bulmbu,bet jegas nekadas,...:"Es trapiju pa liniju,parbaudisim monitora!"
tu esi daunis, mr. veci.
pameegjini pats paspeeleet nedaudz tenisu, redzeesi, ka nemaz taads vecis neesi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-31 23:12, pirms 16 gadiem
Cerams, ka būs kas vairāk nekā iesildīšanās sieviešu mačā, kaut uzvarēja mana favorīte. Gaidam ko0 ntādu kā Wimbledonā. Neticu, ka Feders varēs iegraut, bet ceru uz viņa uzvaru 4-5 setos...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 23:12, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Rīt Nadals uzvarēs 3 setos.
Tā nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 23:13, pirms 16 gadiem
arwills rakstīja: nu es par Nadalu, bet grūti būs- smagās cīņas iepriekš var traucēt!! Un federers atguvis savu spēli!!! katrā ziņā būs ko redzēt!!
Par 6 stundu spēli
Uij visa svētdiena būtu garām, labāk 4

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 23:15, pirms 16 gadiem
B.Brauns rakstīja: Milzu cinas "vecenu" sporta ( Es Tev metu ar bumbu,un pec tam Tu man met ar bumbu! Pat izkauties nedrixt! KAtrs sava laukuma puse iezogots,ka ezelits aploka! Kas ta par cinu bez kontakta!! BAigie izturigie skrejeji..skrieniet maratonu,vismaz pagrustities varesiet!!
Ja sports tev ir rubaks, tad no coments...

  -4 [+] [-]

, 2009-01-31 23:17, pirms 16 gadiem
Sesi kroni mute,cetri atkartoti,pats spried vai rubax!
Slēpts komentārs: B.Brauns

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 23:22, pirms 16 gadiem
federers paņems...es par viņu.

     [+] [-]

, 2009-01-31 23:27, pirms 16 gadiem
koits rakstīja: nez milzīgais karstums ar var papsēlēt savu lomu - un rafs tomēr man šķiet ir izturīgāks par federeru - uzskatu ka būs atmiņās apliekoša cīņa

Ja rafs sākumā nenolūzīs tad beigās esmu droš ka pie līdzīga rezultāta vin''s būs sīkstāks par federeru !
Austrālijā būs 19:30 un tad karstums vairs nebūs tik jūtams...Par to arī organizētāji ir domājuši...Nebūs tā kā Džoko - Rodika spēlē kura notika pašā dienas vidū un 55 grādos !
Slēpts komentārs: riat80

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 23:31, pirms 16 gadiem
Tiešraide arī Eurosport neķerošajiem eradio.lv: eradio.lv - Teniss TV

  +3 [+] [-]

, 2009-01-31 23:36, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: atkal viens un tas pats, intereses nekādas..... tas pats kas F1 pirms 3 gadiem kad par titulu cīnījās tikai ferrari
Veci tu kļūdies:
1)Pimkārt- spēlē šobrīd divi izcilākie (leģendārākie) tennisisti
2)Visi gaida, vai Federam izdosies revanšēties
3) treškārt un pēc būtības, pagājušo gadu AO bija cits fināls, USA Open bija cits fināls un olimpiskajās spēlēs bija cits fināls

Tā kā tavs piemērs neveiksmīgs, jo te nav viena tenisista uzvaras vienmēr, un ceru Nadāls rīt nevinēs, te ir klasika, varbūt sapratīsi ASK: Barons

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 23:40, pirms 16 gadiem
Lai Federeram izdodas!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-31 23:45, pirms 16 gadiem
Patiesību sakot, Nadals uzvarētu pat uz šāda seguma, bet nu viņu izķakarēja austrāliešu lēmums - viens pusfināls ceturtdien un otrs ( daud zgrūtākais ) piketdien. Kārtība ir tikai Wimbldonā, bet arī tur Rafa iedeva iekšā sierēdājam. Reāli gan te visi trumpji Federera rokās, bet viņam jau bail no Nadala un rokas trīcēs atkal...

     [+] [-]

, 2009-01-31 23:51, pirms 16 gadiem
Gribētos redzēt Nadala uzvaru pār Federeru, bet nu tad jau redzēs kā būs, jo Rafam pusfināls ar savu tautieti tā jau bija smags GO GO!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 23:53, pirms 16 gadiem
federers uzvarēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BlackChild

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 23:59, pirms 16 gadiem
Būs interesanti!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 00:15, pirms 16 gadiem
man jau sāk likties, ka federeram katrs grand slam fināls ir kaut kas īpašs un saistās ar kkādām atmiņām...bet nu tas jau nebūt nav slikti

ceru rītdien uz fantastisku maču un vēl vairāk ceru, ka viņu redzēšu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 00:42, pirms 16 gadiem
jāskatās

     [+] [-]

, 2009-02-01 00:52, pirms 16 gadiem
Tinkijs Vinkijs rakstīja: Austrālijā būs 19:30 un tad karstums vairs nebūs tik jūtams...Par to arī organizētāji ir domājuši...Nebūs tā kā Džoko - Rodika spēlē kura notika pašā dienas vidū un 55 grādos !
Ne jau organizatori kaut ko šeit ir īpaši piedomājuši, vienkārši ir tā, ka vīriešu fināls vienmēr ir bijusi vakara spēle.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 01:07, pirms 16 gadiem
Esmu par Federeru. Nadāls ir lielisks, bet Federers ... tur nav ko teikt

     [+] [-]

, 2009-02-01 01:54, pirms 16 gadiem
Par LIELU Federeru!

     [+] [-]

, 2009-02-01 03:24, pirms 16 gadiem
atdhe.net diezgan labaa kvalitaatee,ja nu kaadam vajag....

     [+] [-]

, 2009-02-01 05:48, pirms 16 gadiem
BlackChild rakstīja: Es tomēr teiktu, ka pasaules centrālais notikums būs Super Bowl, bet šī spēle arī noteikti būs laba!!!
Varu piekrist. Super Bowl ir ASV svētki, vārdu sakot Z-Amerika par 99% būs par SB. Dienvidamerika arī būs lielākoties par SB. Āfrika nav faktors. Eiropa - AO, Āzija - nav skaidrs. Āzijā pat beisbols ir ļoti populārs. Austrālija 99% par AO.

Katrā ziņā apgalvot, ka AO būs pasaules sporta centrālais notikums svētdien ir muļķīgi!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 07:48, pirms 16 gadiem
Rafa

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 09:48, pirms 16 gadiem
Ak, jel. Tas tik būs mačs. Nevaru sagaidīt.
Es par Rafu, bet Feģas uzvara būtu interesants iznākums. Katrā ziņā būs tuvs mačs.
Lai veicas abiem. Ceru atkal uz 5 h!

     [+] [-]

, 2009-02-01 10:07, pirms 16 gadiem
Es par Rafaelu

     [+] [-]

, 2009-02-01 10:32, pirms 16 gadiem
Drīz jau sāksies Cerams, ka "Muskulis" būs noguris

Jāņem uz pieredzīti. 5 gadu starpība kā nekā (22 vs 27).

Makinrojs, Samprass un citi eksperti atdod savu balsi par Rožē. Interesanti

     [+] [-]

, 2009-02-01 10:33, pirms 16 gadiem
es par nadalu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 10:55, pirms 16 gadiem
kas par kljuudaam rodzam pashaa saakumaa.un nadals uztaisa breiku pirmajaa geimaa.jo interesantaak..

     [+] [-]

, 2009-02-01 11:13, pirms 16 gadiem
spēle sākas, vienam otru nobreikojot tagad katrs uzvar savu geimu.. būs jautri.

     [+] [-]

, 2009-02-01 12:20, pirms 16 gadiem
Es par Rafu tikai zheel, ka driiz jaabrauc prom un neredzeeshu speeli liidz galam

     [+] [-]

, 2009-02-01 12:25, pirms 16 gadiem
Federes normali dzenā Rafu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 12:46, pirms 16 gadiem
Mekijsna rakstīja: Patiesību sakot, Nadals uzvarētu pat uz šāda seguma, bet nu viņu izķakarēja austrāliešu lēmums - viens pusfināls ceturtdien un otrs ( daud zgrūtākais ) piketdien. Kārtība ir tikai Wimbldonā, bet arī tur Rafa iedeva iekšā sierēdājam. Reāli gan te visi trumpji Federera rokās, bet viņam jau bail no Nadala un rokas trīcēs atkal...
ka tik tev nesaak valoda triiceet lasot shovakar zinjas par federera uzvaru

     [+] [-]

, 2009-02-01 12:48, pirms 16 gadiem
Baigi žēl, ka Federers visu pirmo setu nespēja nospēlēt savā līmenī, bet varbūt, ka tā ir daļa no stratēģijas? Otrajā kļūdu mazāk, labāk veicās servēs, tāpēc arī uzvara 1:1 Federers sācis spēlēt nosvērtāk. Tas priecē. Bet izskatās, ka abiem tenisistiem ir fobija vienam pret otru

...āāāā!!! Federers spēlē dievīgi

     [+] [-]

, 2009-02-01 12:49, pirms 16 gadiem
man kā nezinātājam ir viens tehniskas dabas jautājums: kādā veidā tiek iegūts ražotāja logo uz raķetes, stīgots ta4u ir ar vienkrāsainām stīgām??

     [+] [-]

, 2009-02-01 12:52, pirms 16 gadiem
1 serve fedjkam 37 % , tas galiigi nav normaali, un taa ir liela iespeeja pielikt, bet saakums bija baigi stresainias, un kaada cinja pie tiikla , fantastisks teniss

     [+] [-]

, 2009-02-01 13:06, pirms 16 gadiem
psc, kas par izspeeleem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 13:19, pirms 16 gadiem
maize rakstīja: man kā nezinātājam ir viens tehniskas dabas jautājums: kādā veidā tiek iegūts ražotāja logo uz raķetes, stīgots ta4u ir ar vienkrāsainām stīgām??
viņas vnk tur uzkrāso

     [+] [-]

, 2009-02-01 13:30, pirms 16 gadiem
esesee rakstīja: viņas vnk tur uzkrāso
paldies, es vnk par to gribēju pārleicināties!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 13:36, pirms 16 gadiem
Federers cīnās vienkārši skaisti
Katrai bumbiņai atdod visus spēkus!

     [+] [-]

, 2009-02-01 13:57, pirms 16 gadiem
ouuuu rafa izlika arī 3-ajā !!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:11, pirms 16 gadiem
nu jasaka viens-eksperti totalas auzas iebrauca ka bus viegla spele Federeram....dazi teica ka Federers ir atgriezies..nu gruti tam piekrist..spele labak kaa pagajuso gad bet ne taa ka pirms paris gadiem!ja Nadals panjems sito turniru tad nu dzekam ir visai lielas iespejas panjemt visus 4 un dabut lielo cepuri kas nav izdevies jau cik gadus!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:12, pirms 16 gadiem
ja spele ir laba

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:15, pirms 16 gadiem
Federers setu izlaida no rokām 9. un 11. geimā, kad bija attieīgi 3 un 2 breikbumbas...būtu kādu no tām paņēmis, tad jau pēc tam servētu par uzvaru setā...

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:23, pirms 16 gadiem
ew kur var skatiities ? ja veel iet

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:23, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:31, pirms 16 gadiem
janioss rakstīja: ew kur var skatiities ? ja veel iet
Eurosport!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:32, pirms 16 gadiem
Ir, 4:2 cerams salauzīs spāni līdz galam !

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:34, pirms 16 gadiem
Federers aizgāja bersekrā

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:34, pirms 16 gadiem
Viss cauri ir ar Nadalu 5:2 ! Ja salauž 4 setu, tad ar Nadalu cauri!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:34, pirms 16 gadiem
Izskatas ka bus 5 sets!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:34, pirms 16 gadiem
federeram nervi stiprāki izskatās Un ceru ka ary federers uzvarēs

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:36, pirms 16 gadiem
Nadals sak peldēt.Baigi žēl

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:38, pirms 16 gadiem
Iggijs rakstīja: Nadals sak peldēt.Baigi žēl
Nav žēl, Federers vairāk pelnījis šogad ir visu, arī beidzot to Franch open, ko arī viņam novēlu!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:38, pirms 16 gadiem
Nadals jau nav tas kas nolaidis degunu un ceres ka pretinieks saluzis..ari Federers tads nav atliek ceret ka Gulbis skatas un macas
bet nu seit laikam viss izskjirsies 5 setaa un kam vairaak speka!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:39, pirms 16 gadiem
федя, давай...... вперёд............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:40, pirms 16 gadiem
man ik pa briidim uzkaras !! jum ary ?? bet uz iisu briidi

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:41, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: Nadals jau nav tas kas nolaidis degunu un ceres ka pretinieks saluzis..ari Federers tads nav atliek ceret ka Gulbis skatas un macas
bet nu seit laikam viss izskjirsies 5 setaa un kam vairaak speka!
Ja Federers šito uzvarēs tad mačš ir viņa!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 14:41, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav žēl, Federers vairāk pelnījis šogad ir visu, arī beidzot to Franch open, ko arī viņam novēlu!
pec kaa tu spried ka pelnijis vairak??ir kada tabula kuraa rakstits..2009 pelnijis vairak Federers utt??

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:41, pirms 16 gadiem
nu veel peedejajaa jasalauž līdz galam tas nadals

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:42, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: pec kaa tu spried ka pelnijis vairak??ir kada tabula kuraa rakstits..2009 pelnijis vairak Federers utt??
Kā viņam negāja iepriekšējā sezonā, tāpēc viņš ir pelnījis vairāk !

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:42, pirms 16 gadiem
nu ko, gaidam izshkjirosho setu.

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:42, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Federers šito uzvarēs tad mačš ir viņa!
nu tad jau manis vai taa bus jacer ka tiks lidz kadam 12-10 lai jautrak!
es nezinu statistiku..bet cik pedejas savstarpejas 5 setu cinjas ir uzvarejis Federers?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 14:43, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: pec kaa tu spried ka pelnijis vairak??ir kada tabula kuraa rakstits..2009 pelnijis vairak Federers utt??
pilnīgi piekrītu... bet man vairāk gribas lai Federers uzvar nevis ka viņš būtu vairāk pelnijis u.tml

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:43, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā viņam negāja iepriekšējā sezonā, tāpēc viņš ir pelnījis vairāk !
psc..tad jau ko lai saka tiem kas satraumejas un negaja?kaa Safinam utt?
za to Federeram iepriekseji 4 gadi gaja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 14:44, pirms 16 gadiem
Federers pox mierīgi pārvelk krekliņus

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:46, pirms 16 gadiem
Nadalam pietrūkst svaiguma...neraksturīgas kļūdas...
Federers arī diezgan daudz kļūdās(no 40:0 pazaudēt breiku...neraksturīgi Rodžeram)....bet var redzēt plānu: fiziski spiež uz Nadalu.

Piektā domāju, ka Federers nolauzīs Nadālu (vairums skatītāji arī par viņu)!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 14:46, pirms 16 gadiem
nadals ka vienmer beigas izvilks

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:47, pirms 16 gadiem
федя, давай...... вперёд............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:48, pirms 16 gadiem
kemrausis rakstīja: Nadalam pietrūkst svaiguma...neraksturīgas kļūdas...
Federers arī diezgan daudz kļūdās(no 40:0 pazaudēt breiku...neraksturīgi Rodžeram)....bet var redzēt plānu: fiziski spiež uz Nadalu.

Piektā domāju, ka Federers nolauzīs Nadālu (vairums skatītāji arī par viņu)!
aha man ar taa liekas biku spiez uz fizisko..un Nadals ladejas ara..bet atliek vien minet kaads butu Nadals ja nebutu 5h spele pirmstam...domaju Federeram tad butu maz izredzu

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:49, pirms 16 gadiem
flecers rakstīja: nadals ka vienmer beigas izvilks
cerams, ka nē!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 14:52, pirms 16 gadiem
Lai kurš uzvarētu, mačs ir fantastisks! Lielākie ieguvēji: skatītāji un uzvarētājs!

p.s. Gribas, lai šoreiz Federers uzvar (pārvar to psiholoģisko barjeru pret Nadalu)...kur vēl labāk to izdarīt, ja ne šeit finālā!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:53, pirms 16 gadiem
kemrausis rakstīja: Lai kurš uzvarētu, mačs ir fantastisks! Lielākie ieguvēji: skatītāji un uzvarētājs!

p.s. Gribas, lai šoreiz Federers uzvar (pārvar to psiholoģisko barjeru pret Nadalu)...kur vēl labāk to izdarīt, ja ne šeit finālā!
labak drosi vien ir uzvaret Francija kur Nadals jutas ka zivs udeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:56, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: labak drosi vien ir uzvaret Francija kur Nadals jutas ka zivs udeni
Nez kāpēc šķiet, ka šogad Francijā Nadal līdz finālam netiks...Tas kurš ir TOP1 parasti Francijā neuzvar (bet uzvar citur).

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 14:58, pirms 16 gadiem
федя, давай...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:58, pirms 16 gadiem
Federers parak daudz kludas situacijas kur kadreiz bija nesatricinams..ka tik tas nebus sodien vinja grabeklis

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:58, pirms 16 gadiem
ar to ari pizdz*** federeram

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:58, pirms 16 gadiem
Nobreikoja Federeru ...

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:58, pirms 16 gadiem
Sūdi vagā

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:59, pirms 16 gadiem
Njā, diemžēl , izskatās, ka nekas nebūs vairs !

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:59, pirms 16 gadiem
njaa apsveicu nadalu lai kaa to negribeetos teikt

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:00, pirms 16 gadiem
es personigi neatceros kad Federeram butu vairak kludas kaa pretiniekam un vinj uzvar..

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:00, pirms 16 gadiem
UNforced errors, kāpēc tik daudz????????

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:00, pirms 16 gadiem
tiesi taa kaa es domaju, kautgan nedomaju ka tas ir viss, bus vel breiks atpakal

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:00, pirms 16 gadiem
Izskatas, ka Nadals tuvojas 6- jam Grand Slam...

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:01, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: UNforced errors, kāpēc tik daudz????????
labs jautajums..zel ka Federers nav LV pilsonis varetu sporta studija uzjautaat

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:02, pirms 16 gadiem
Nu te gan lieliska izspele Federera izpildijuma

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:03, pirms 16 gadiem
4:1

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:03, pirms 16 gadiem
nav labi..

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:04, pirms 16 gadiem
nu tagad Federeram ir jarada gadsimta labakais tenis lai uzvaretu!Nadals turesies ar zobiem un nagiem lai iebastu velreiz Federeram seja un uzvaretu vinju

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:04, pirms 16 gadiem
asdf rakstīja: nav labi..
pavisam nav labi

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:05, pirms 16 gadiem
федя, давай...!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:05, pirms 16 gadiem
asdf rakstīja: nav labi..
kaa nu kuram...Nadala faniem noteikti ir loti loti labi

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:06, pirms 16 gadiem
Cerams tagad Fedja nobreikos...

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:06, pirms 16 gadiem
Tagad ir jāuzvar, nav citu variantu!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:06, pirms 16 gadiem
Nadal riskē...un sit autos, lai nebūtu jāskrien pēc bumbām! Koncentrējas tikai uz savu servi...davaij Fedja paņem!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:07, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: kaa nu kuram...Nadala faniem noteikti ir loti loti labi
lieliska tenisa faniem ir labi!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:08, pirms 16 gadiem
Kas notiek ar Federeru...

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:08, pirms 16 gadiem
5:2

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:09, pirms 16 gadiem
Šite vairs nekas nebūs, diemžēl !

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:10, pirms 16 gadiem
Es ar būtu ar mieru padot bumbiņas, lai redzētu šādu spēli!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:10, pirms 16 gadiem
bus bus

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:10, pirms 16 gadiem
vel viens breiks

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:11, pirms 16 gadiem
jeezus.. taada dubultkljuuda

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:11, pirms 16 gadiem
Fderers nikns jau izskatās!

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:11, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Šite vairs nekas nebūs, diemžēl !
nu redz tevi tava parlieciba laikam pievila...bet nu jaa es ar biju gaidijis ka Federers vines..kaut esmu par Nadalu

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:12, pirms 16 gadiem
2 Grand slam pointi

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:13, pirms 16 gadiem
Bet abus atspeleja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:15, pirms 16 gadiem
blaaa atkal vins vinne

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:15, pirms 16 gadiem
Ir Nadalam 6 -tais

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:15, pirms 16 gadiem
NADALS IR LIELAKS MILZIS jo uzvareja MILZU CINJAA

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:16, pirms 16 gadiem
федя, давай...!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:17, pirms 16 gadiem
jauks ir tas cipars-kopejie punkti kas uzvareti...Federers zaudeja bet ir izcinijis par 1 punktu vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:19, pirms 16 gadiem
viņi abi ir lieliski, lai arī mani ļoti pārsteidz daudzās, neraksturīgās kļūdas, it īpaši no federera puses... lai nu kā, apsveicu jauno AO čempionu!

p.s. diemžēl jaatzīst, ka šis fināls tomēr ne tuvu nebija tik labs, kā vimbldonas, lai arī dažas izspēles bija nu tādas odziņas...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:20, pirms 16 gadiem
kljopa rakstīja: Labaka atriebsanaas būs Francijaa! Kad Fedja vinu trijos setos paņems!
ja nemaldos pagajuso gad Nadals piesmeja Federeru tur 3 setos .. taka izdarit to bus gruti

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:46, pirms 16 gadiem
федя, давай...!!!............ FRA................ENG...................USA......................