Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Gulbim zaudējums cienīgā spēlē

Gulbim zaudējums cienīgā spēlē
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Latvijas tenisists Ernests Gulbis, izrādot cienīgu pretestību savam titulētajam sāncensim, tomēr piedzīvoja zaudējumu ceturtdien notikušajā Vimbldonas turnīra vīriešu vienspēļu otrās kārtas mačā, četros setos 7:5, 2:6, 6:7 (2:7), 3:6 piekāpjoties spānim Rafaelam Nadalam.

Gulbis veiksmīgi uzsāka spēli, pie savas serves pārliecinoši uzvarot geimu, taču uzreiz pēc tam Nadals atbildēja ar to pašu. Lielisks latvietim izdevās trešais geims, kurā Gulbis izdarīja trīs eisus, atkal izvirzoties vadībā – 2:1. Brīdi vēlāk Gulbim bija laba iespēja lauzt pretinieka servi, tomēr Nadals prata atspēlēties un atkal izlīdzināt rezultātu.

Arī seta turpinājumā abi tenisisti vairākkārt apmainījās ar uzvarētiem geimiem pie savām servēm un šķita, ka neizbēgams būs taibreiks – Gulbis izvirzījās vadībā, Nadals izlīdzināja. Taču viss izvērtās savādāk – lai gan 12. geimu (pie rezultāta 6:5) Gulbis iesāka ne pārāk veiksmīgi, taču izskaņa izdevās lieliska, turklāt latvietim vairākās izspēlēs izdevās skaisti uzvarēt. Laužot pretinieka servi, Gulbis uzvarēja setu – 7:5.

Otrajā setā Gulbis veiksmīgi izmantoja savu servi, panākot 1:0, taču nākamajos piecos geimos pārāks izrādījās Nadals, tādējādi atrisinot jebkādus jautājumus par šī seta uzvarētāju. Jāpiebilst, ka latviešu tenisists divus punktus zaudēja pie savas serves, kas mačā pret tāda līmeņa pretinieku nevarēja palikt bez attiecīgajām sekām.

Spēles trešais sets aizritēja dramatiskā un aizraujošā cīņā - Gulbis, rezultātam esot 5:4 viņa labā, 10. geimā bija tuvu panākumam visā setā, taču spāņu tenisists spēja notikumus vērst atkal sev par labu un cīņa nonāca līdz taibrekam. Pieredze šeit darīja savu - Nadals izcīnīja pārliecinošu uzvaru 7:2, tādējādi setu attiecībā izvirzoties vadībā 2:1.

Līdz pat ceturtā seta vidusdaļai Gulbis vēl saglabāja izredzes pacīnīties par mača pagarināšanu līdz pieciem setiem. Tomēr, rezultātam esot 4:3 Nadala labā, latviešu tenisists neizmantoja savas serves priekšrocības, ļaudams spānim panākt jau 5:3, bet pēdējā geimā savu meistarību izcili apliecināja Nadals, tādējādi arī triumfējot visā mačā.

Vimbldonas tenisa turnīrs, vīriešu vienspēļu otrā kārta

Rafaels Nadals - Ernests Gulbis 5:7, 6:2, 7:6 (7:2), 6:3)

 +14 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
cienīgi !

 +21 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
jeah, gulbis malacis!!! lika nadālam pamocīties

pieredze lielāka būs, būs arī uzvara !

Laba spēle!

 +21 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
Malacis, zaudēja cienīgā spēlē

P.S. Rīmens ar savu zālītes laukumu
Slēpts komentārs: barcelona87

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
ernijs vnk malacis tureejas !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
Žēl,bet tas jau taču ir Nadals!!!
Malacis
Lika nadalam pasvīst

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
Ernests vienalga malacis.
Slēpts komentārs: kenijss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
visu cienju gulbi tas kaa nekaa nadals!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
ZHEEL bet patiesiba malacis pieradiija ka var uzveikt visus

Paldies tev par shim lieliskajam emocijaam un superiigo tenisu

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
malacis gulbits

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:11, pirms 17 gadiem
Tā pat Gulbis labāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
Paldies, Ernest! Nākamreiz Nadālam nebūs cerību

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
mūsu sportists ir ceļā uz virsotni!

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
bij ok

 +14 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
Nadals vairāk priecājās pēc uzvaras pār Gulbi nekā pēc uzvaras Roland Garros!

Malacis Gulbis! Cerams ka Rafa uzvarēs visā turnīrā!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
vienalga Malacis!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
skaisti! Nadalam gaaja gruuti!
Gulbim iespeejams vajadzeetu bierzhaak izmantot video atkaartojumu

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
Nadals pasviida...Gulbim visa ciena!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:12, pirms 17 gadiem
Pēc gadiem 2-3 liks Nadalu, kā mazo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
Paldies Ernest par lielisko speeli!!!!

Shis treneris vinam tieshaam ir LJOTI naacis par labu. Veel fizisko uzlabot un speeli pie tiikla (man jau skiet ka speele vinsh labi pie tiikla, tikai paarlieciibas pietruukst) un super.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
Tiešām! Paldies liels Ernestam par vienreizēju spēli

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
Džokoviču nobiedeja, Nadalu nobiedeja...
ir ok! tikai zel, ka tik daudz kludas kuras vareja ari nebut. bus labi!

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
Respect!!
gaidu Nadala komentārus par spēli...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
Rīmenis komentēja ideāli, nebija par ko piesieties. Paldies par spēli.

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:13, pirms 17 gadiem
njaa.... kas par spēli! Pēc gada tiekamies atkal! UN TĀ JAU BŪS PAVISAM CITA SPĒLE!!!
Apsveicu Rafu, un vēlu Gūlbim veiksmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivarinsh

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
Wiss bij labi , Bet Gulbim iespeeja bija , bet pie tiikla tas bumbas aij . , gribaas raudaat .
nekas naakoshreiz . Malacis Ernest

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: Džokoviču nobiedeja, Nadalu nobiedeja...
ir ok! tikai zel, ka tik daudz kludas kuras vareja ari nebut. bus labi!
Nākamais Federers, tam gan nebūs cerību pret Gulbi!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
cieniigi un prieks ka aizkera setu un cinajas ka ists lauva

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
Nedaudz pietrūkst izturība.. vienā momentā 2. seta sākumā varēja redzēt, kā smagi elpoja...

Bet nu vismaz viens sets paņemts pret top3 spēlētāju!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
kludu skaits ari noradija kapec nadals ir tur kur vinsh ir
ernestam veiksmi nakamajos turniros un lai treneris pastarada ar ernestu pie speles pie tikla , tad viss bus ideali

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
Zel, bet cinijas, paraidja raksturu, daudz eisu un labu izspelju. Malacis tomer! Pasaules 2. rakete AR PROBLEMAM, TIKAI AR PROBLEMAM uzvareja.

Nadalam fiziski ir specigaks, tapec ari Ernestam bija grutak. Bet Ernestam bija specigakas serves un vel shadas tadas pozitivas lietas.

Katra zinjaa mums ir Pasaules klases tenisists.
Slēpts komentārs: einsteins
Slēpts komentārs: Ivarinsh
Slēpts komentārs: barcelona87

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
nuu, nav vārd-lieliska,lieliska spēle bija!!!!paldies Gulbim par to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: cieniigi un prieks ka aizkera setu un cinajas ka ists lauva

Vins ir Gulbis

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:14, pirms 17 gadiem
Ivarinsh rakstīja: Ja rīmenis vēl komentēs šādas spēles, es nekad neskatīšos LTV7, pampāls

aizej un pakomentee pats gudriit!

 +15 [+] [-]

, 2008-06-26 18:15, pirms 17 gadiem
Paldies LTV7, cienīgi spēlēja gulbis, Rīmenis arī komentēja ļooooti labi!

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:15, pirms 17 gadiem
cieniigi Ernest!!

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:15, pirms 17 gadiem
Gaidu bildes no mača ceru, tādas būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Viktors Mihņevičs

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:15, pirms 17 gadiem
Malacis Gulbis, nospēlēja cienīgi pret pasaules 2 raketi! Taa tik turpmaak turpinaat un nekur taas uzvaras nepazudiis!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:16, pirms 17 gadiem
barcelona87 rakstīja: visi geji tik minusus liek, nu losi

Aha, un heteroseksuāļi liek plusus

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:16, pirms 17 gadiem
Artis Spertāls rakstīja: Man liekas, ka Gulbis ar šādu spēli jau ir iekļuvis TOP10 tenisā.


Varbut ja bet ne ar tadam kludam.

P.S Malacis Gulbis lai kraj pieredzi un driz pasaule vel vairak uzzinas
Slēpts komentārs: ozs113
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivarinsh
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:17, pirms 17 gadiem
Bija labi. Prieks par Ernestu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Degunradzis

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:18, pirms 17 gadiem
Scuba rakstīja: Varbut ja bet ne ar tadam kludam.

P.S Malacis Gulbis lai kraj pieredzi un driz pasaule vel vairak uzzinas
Dažas bija muļķīgas, bet kopumā nebija tik traki. Kaut vai salīdzini Gulbi pirms gada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ubags

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:19, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: vo vo Riimanis tach samiileejies Gulbii.. cik var slaveet.. katraa izciinjaa vai nu Gulbim nepaveicaas vai vinjs nospeeleeja profesionaali..



pasaki, kapec nevar slavet?
dzeks gandriz pasha spekiem izlauzies tik talu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:19, pirms 17 gadiem
Sirsnīgs paldies, Ernest...
Slēpts komentārs: Ivarinsh
Slēpts komentārs: vnk_fans

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:20, pirms 17 gadiem
Bij baigi labi, galvenais ir pieredze. Kā Rīmenis teica, gan jau vēl savā starpā uzspēlēs un ar savādāku iznākumu. Protams paldies liels LTV7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivarinsh

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:21, pirms 17 gadiem
zeel!!!!!!!!!!!bet Ernests malcis,vienu setu uzvareja,bet nadals tak ir pasaules otra rakete!tureja lidzi un mazliet pakutinaja nervus nadalam.un rimanis normali komenteja kas jums ir!
Slēpts komentārs: zidans

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:21, pirms 17 gadiem
vnk_fans rakstīja: man 1. komentārā ir +10 un -10 , tik tiešām te ir tik daudz kuriem Gulbja spēle negāja pie sirds ?
Nē, neliek mīnusus, jo zaudēja. Liek mīnusus, jo tie licēji ir mazi, pumpaini idioti, kam nav nekā labāka, ko darīt, tāpec tagad sēž portālā, liek mīnusus un no priekiem orgasmē.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:22, pirms 17 gadiem
nu tās gaisa bumbas tiešām vaig iemācīties iesist...būtu tagad 5ais sets 100% ja būtu Ernests iesitis tās "saldās maizītes" ko Nadals viņam iedeva. Bet tomēr visu cieņu Gulbim, lieliska spēle.
Slēpts komentārs: labais333

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:22, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Latviešu zaudētāju mentalitāte - priecāties par 1 (!!!) uzvarētu setu. Šoreiz nav vērts slavēt Ernestu, jo varēja spēlēt daudz labāk - daudz muļķīgu kļūdu un zaudējumu pats nopelnīja. Ja 1. sets bija TOP-10 spēlētāja cienīgs, tad tālākais švaki. Es nemaz neesmu priecīgs, ka jāgaida gads līdz nākamajai Vimbldonai, jo šodien bija redzams, ka Nadālu bija iespējams pieveikt. Bet atkal kļūdas un nestabilitāte...

EJ TU IESKRIETIES
gulbis rādīja tādu spēli kā varēja un tā tiešām bija cienīga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:23, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Tu vsp sajedz cik gulbis vel jauns?? uN pret ko vins speeleja?? Citi buutu saluuzuusi jau pirma seta beigaas..

Vispār citiem jātiek vispirms līdz Nadālam!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:23, pirms 17 gadiem
Speli izskira 3-4 kludas. 2, kur vajadzeja lidz galam, viena kura Nadals na haljavu uzmineeja un viena, kur bija dubultkluda. Tas ari viss. Nakamreiz bus tikai vairs 1 kluda, bet aiznakamreiz kritiis i Nadals, i Federers i visi citi monstri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:24, pirms 17 gadiem
da normāli nospēlēja... ko jūs te stresojat... takš nebija viņa pēdējais mačs karjerā.. Viss vēl priekšā - gāzīs i Rafu, i Džoku, i Fedju...

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:24, pirms 17 gadiem
Malacis karteje labā spēle!
Slēpts komentārs: Ubags

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:24, pirms 17 gadiem
cienigi zaudeja

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:25, pirms 17 gadiem
nja cieniigi gulbis turejās preetii

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:25, pirms 17 gadiem
nu... vienīgais lielais mīnuss bija izturība...
visas tās kļūdas bija tikai uz noguruma rēķina - nepaspēja tur pieskriet, tad tur... nenokoncentrējās līdz galam šad tad, bet tas viss sāka parādīties pēc garākām izspēlēm un uz spēles beigām.

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:25, pirms 17 gadiem
Neviens šodien nemāk likt plusiņus
Slēpts komentārs: gramofons

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:26, pirms 17 gadiem
ja es savās prognozēs kļūdīšos,tad arī atvainošos,ka uzbraucu,bet līdz tam ilgs laiks jāgaida...

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:26, pirms 17 gadiem
zidans rakstīja: varēja jau arī uzvarēt,ja nebūtu tik mīksts.


Ar Ernestu viss OK, domāju ka nu tagad vēl Jums visiem rādīs, nevis dažreiz pārsteigumus, bet gan regulāras uzvaras, maz ir tādu ar kuriem TOP 3 negrib tikties ātrāk par finālu, Mana prognoze, ir nevis TOP 10, bet gan TOP 4, ja protams traumas Erniju nemocīs, lai viņam veicās, MALACIS!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:26, pirms 17 gadiem
cienīgs zaudējums! ar katru reizi labāka spēle no Gulbja puses!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:27, pirms 17 gadiem
Malacis Ernests ļoti laba spēle manuprāt pagaidām pret 1 raketi . un turklāt Ernestam ir tikai 19 gadi ...prieks par Erniju!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:27, pirms 17 gadiem
Riispekts!Malacis!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:27, pirms 17 gadiem
Tiešām te baigais nolicēju bars ir savācies. Man ir liels lepnums par Ernestu gan šodien, gan vispār. Reti mums Latvijā ir šādu panākumu sportā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:29, pirms 17 gadiem
Cepuri nost Gulbja priekšā! Nākotnē būs zvaigzne, ja traumas nenomocīs...!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:29, pirms 17 gadiem
Nu jā tā jau Gulbis ir malacis Labi nospēlēja , taču Nadals tīri paņēma uz pieredzīti!
Žēl ka otrajā setā kad Nadals lauza servi Gulbim parādījās tas tīņu raksturs...!
Bet gan jau viņš no tā izaugs

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:30, pirms 17 gadiem
lieciet veel miinusus. argumenteet juus taapat nejeedzat. nemaakat atziit, ka gulbis shodien speeleeja hrenova.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:30, pirms 17 gadiem
Tiešām skaisti un cienīgi!!! Bija tās kļūdas, kas izšķīra setus, bet tas viss no pieredzes trūkuma! Pēc gadiem 2, max trim vinš būs jau nadala līmenī!!!
Malacis! Rezultāts ir objektīvs, kaut gribējās vel vairāk, tomēr uz doto brīdi Gulbis ir spējīgs uz šo un ne vairak pret Nadalu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:30, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Gulbim ir 19..... 2. vimbldona.. NAdals ir labaakais tenisists uz so bidi pasaule.. Ja Gulbis riskeja.. un pie tikla spelejot nau tik liela pieredze.. viss naks ar gadiem un turniriem.. daudz netruka un buutu arii vel 5. sets.. IZcila spēle pret tādu tenisistu kā NAdals.. :p


Tu esi padomājis par to, ka Nadālam bija 18 (!!!!) kad viņš uzvarēja Roland Garros?? Nu nav Gulbja vecums tagad nekas īpašs, ka par to vien viņu tagad var celt debesīs par 1 uzvarētu setu un daudz muļķīgām kļūdām. Ja nemaldos arī Federers jau 19 gadu vecumā bija paņēmis vairākus ATP titulus. Nemaz nerunājot par Džoko, kurš ir gadu vecāks, bet spēlē daudz pārliecinošāk...Visu cieņu Gulbim, taču viņa vecums nav attaisnojums sliktām spēlēm un nekad nebūs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:32, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Tu esi padomājis par to, ka Nadālam bija 18 (!!!!) kad viņš uzvarēja Roland Garros?? Nu nav Gulbja vecums tagad nekas īpašs, ka par to vien viņu tagad var celt debesīs par 1 uzvarētu setu un daudz muļķīgām kļūdām. Ja nemaldos arī Federers jau 19 gadu vecumā bija paņēmis vairākus ATP titulus. Nemaz nerunājot par Džoko, kurš ir gadu vecāks, bet spēlē daudz pārliecinošāk...Visu cieņu Gulbim, taču viņa vecums nav attaisnojums sliktām spēlēm un nekad nebūs !
Esi arī aizmirsis, ka visi dienvidnieki fiziski nobriest ātrāk? Jebkuram ziemeļniekam šādā vecumā ir jāiedzen kādi 3 gadi.
Slēpts komentārs: gramofons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:33, pirms 17 gadiem
ĀĀĀĀ Gulbis visus nervus man sabojāja
Malacis čalis !!!!!
Žel ka zaudeja ,bet visu cieņu!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:33, pirms 17 gadiem
Protams, ka ir jau tomēr vilšanās. Es tiešām skatījos ar cerību, ka nu būs uzvara. Pārāk daudz jau to cienīgo spēļu ar zaudējumiem. Es gribu uzvaras! Lieciet mīnusus droši.

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
blaviens,pedeeja laika ir miinusu paraade,ban uz visiem botiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
Šitāda skaudība sen nebija redzēta. Nožēlojamie neveiksminieki. Labāk ejiet priecāties par kārtējo hokeja izlases zaudējumu ar 0-11 pret Zviedriju.

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: tapeec ka pretiigi klausiities paliek.. tagad skaidrs?

Skauž, Ja?!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
Supervaronis rakstīja: Protams, ka ir jau tomēr vilšanās. Es tiešām skatījos ar cerību, ka nu būs uzvara. Pārāk daudz jau to cienīgo spēļu ar zaudējumiem. Es gribu uzvaras! Lieciet mīnusus droši.

Visi manuprāt jau grib uzvaras
Iemācies pagaidīt - jo uzvaras jau nekur nepazudīs ar tadu speli

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Esi arī aizmirsis, ka visi dienvidnieki fiziski nobriest ātrāk? Jebkuram ziemeļniekam šādā vecumā ir jāiedzen kādi 3 gadi.


Pilnīgs bezsakars. Nesaprotu, kur var izraut TIK stulbas atrunas, lai tikai izvairītos no fakta, ka Gulbis šodien nespēlēja tik labi, cik varēja Bet ja jau vēlas, tad jau var izdomāt visu kaut ko

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:34, pirms 17 gadiem
pēc gada, diviem ieliks Nadalam.

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:35, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Esi arī aizmirsis, ka visi dienvidnieki fiziski nobriest ātrāk? Jebkuram ziemeļniekam šādā vecumā ir jāiedzen kādi 3 gadi.

tu saproti, cik tava atmazka ir smiekliiga?

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:35, pirms 17 gadiem
Bardax rakstīja: Cepuri nost Gulbja priekšā! Nākotnē būs zvaigzne, ja traumas nenomocīs...!

Tu traumas nemaz nepiemini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:36, pirms 17 gadiem
chist kkadi atsaldeetie miinusus liek, nevar normali komentarus palasiit...tirlinji !!!!!!! Gulbim cepur nost !

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:37, pirms 17 gadiem
skatījos kā Bekers paņēma savu pirmo Vimbledonu,un viņam,tad bija 16-17 gadi,bet spēlēja aizraujoši, interesanti tā tapa zvaigzne,,,,,paprasiet,lai tētis nopērk šo spēļu video
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:37, pirms 17 gadiem
Nevajag nolikt Ernestu, taču nevajag arī celt viņu debesīs. Gulbis var nospēlēt vēl labāk, bez visām tām muļķīgajām kļūdām. Viņš ir malacis, bet vēl ir jāstrādā, lai pieveiktu tādus grandus kā Nadalu un Federeru. Un jau tagad var manīt, ka Gulbim tas ir pa spēkam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:38, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Dažas bija muļķīgas, bet kopumā nebija tik traki. Kaut vai salīdzini Gulbi pirms gada.


Tak es nesaku ka bija trak bet nu dazas bija noteikti janem

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:38, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: tu seko liidzi tenisam???!!! Federes pirmo ATP titulu panjema 21.. gadu vecumaa 19 gados vinjs tika liidz 4dalj finalam ja nemaldos.. tieši viens gads Arii gulbim pietruukst.. NEBIJA SLIKTA SPĒLE ..... SLIKTA SPELE BUUTU 6:1,6:3,6:0 kaa federers pakaasa rafam vot taa bija slikta spēle un vsp SASNIEDZ tik pat daudz ka Gulbis un tad plāti muti..


Muļķības Federers pirmo ATP titulu izcīnīja 2001.gada februārī - 19. gadu vecumā Ja kāds nesako līdzi tenisam, tas esi tu

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:39, pirms 17 gadiem
TAAA TAA TAA
Patrennesimies PIE TIIKLA gremdeet, uzkrasim vel lielaku pieredzi , tad redzesim, KA DIEZ VAI GULBJA KOEF. BUUS 8:1
AR NEPACIETIBU GAIDU KO PAR SPELI TEIKS NADAALS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-06-26 18:39, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Pilnīgs bezsakars. Nesaprotu, kur var izraut TIK stulbas atrunas, lai tikai izvairītos no fakta, ka Gulbis šodien nespēlēja tik labi, cik varēja Bet ja jau vēlas, tad jau var izdomāt visu kaut ko
Nu bet Tu paskaties uz 19 gadīgu Latvijas tīni un 19 gadīgu spāņu tīni. Atšķirība fiziskajā būs milzīga. Ne jau es šito izdomāju, sen jau tas ir pierādīts, ka šādā vecumā dienvidnieki ziemeļniekus fiziskajā attīstībā krietni apsteidz. Savos 19 Gulbis ir tur, kur varbūt Nadāls bija 17 gadu vecumā.

Un kā tas ir, nespēlēja tik labi cik varēja? Parasti Nadālam visi kāš ar 6-1 visos setos pēc kārtas. Gulbis parādīja lieliski spēli, tomēr Nadāls ir pārāks. Nāks Ernestam pieredze, būs arī uzvaras pret top 3 spēlētājiem. Un tad gan Tu varēsi no priekiem laist biksēs par kārtējo Ernesta uzvaru un bļaut: "Bet es taču teicu, ka Ernests uzvarēs!"

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:39, pirms 17 gadiem
Da pietiek tak tauta strīdēties ar kaut kādiem gramofoniem Tādiem tač nekas nekad nebūs labi Šitādus cilvēkus pazīstu kā raibus suņus, kam nekad nekur nav labi, visi ir slikti utt

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:40, pirms 17 gadiem
mekto rakstīja: TAAA TAA TAA
Patrennesimies PIE TIIKLA gremdeet, uzkrasim vel lielaku pieredzi , tad redzesim, KA DIEZ VAI GULBJA KOEF. BUUS 8:1
AR NEPACIETIBU GAIDU KO PAR SPELI TEIKS NADAALS

Jā Nadala teikto gribētos dzirdēt

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:40, pirms 17 gadiem
RedBully rakstīja: Malacis, zaudēja cienīgā spēlē

P.S. Rīmens ar savu zālītes laukumu

Rimens chista bija labs

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:41, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nu bet Tu paskaties uz 19 gadīgu Latvijas tīni un 19 gadīgu spāņu tīni. Atšķirība fiziskajā būs milzīga. Ne jau es šito izdomāju, sen jau tas ir pierādīts, ka šādā vecumā dienvidnieki ziemeļniekus fiziskajā attīstībā krietni apsteidz. Savos 19 Gulbis ir tur, kur varbūt Nadāls bija 17 gadu vecumā.

Un kā tas ir, nespēlēja tik labi cik varēja? Parasti Nadālam visi kāš ar 6-1 visos setos pēc kārtas. Gulbis parādīja lieliski spēli, tomēr Nadāls ir pārāks. Nāks Ernestam pieredze, būs arī uzvaras pret top 3 spēlētājiem. Un tad gan Tu varēsi no priekiem laist biksēs par kārtējo Ernesta uzvaru un bļaut: "Bet es taču teicu, ka Ernests uzvarēs!"


Nejauc Nadālu uz māla un Nadālu uz citiem segumiem - uz zāles seguma Nadāls parasti neuzvar 6:0, 6:1 vai 6:2 Vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:42, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Piekrītu..
Ubag : Varbut neskaties ka ernijs spele ja nepatiik? BEt nenoliec vinu speeelees.. kur Tev vnk nau taisniibas..


Es nemaz nepieļauju domu, ka man varētu būt/nebūt taisnība - izsaku savu viedokli no malas un man šķiet diezgan argumentētu - nepatīk, nelasi. Savas domas nevienam neuzspiežu.

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:43, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Nejauc Nadālu uz māla un Nadālu uz citiem segumiem - uz zāles seguma Nadāls parasti neuzvar 6:0, 6:1 vai 6:2 Vai ne?
Māla karalis viņš varbūt ir, bet lieliski spēlē uz visiem laukumiem. Tāpēc viņš arī ir tur, kur ir! Pasaules top 3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:43, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Bisk neparspiileeE?? Vējš pret tik izteiktu top spin spēlētāku turklat vel kreili kā Nadals ir loti liels faktors.. nu varbut Gulbis dažreiz kluudijas kur nevajadzeja.. bet tpc ka vins riskeeja un vinam vel nau tik lielas pieredzes.. ka var nesaprast.. un paprieks sasniedz tadu limeni ka Gulbis un tad noliec Gulbi..

man nekas nav jaasasniedz. kaarteejaa tava stulbaa atmazka. veejsh ne veejsh. abiem bija veejsh. bet paskaties objektiivi. kad pieskrien pie tiikla un sit bumbas tiiklaa savaa laukuma pusee, vai arii uzsit taa kaa taads vaargulis, un peec tam rafa panjem un izchakaree. taa vienkaarshi ir bezobrazije kaut kaada.

  -4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:44, pirms 17 gadiem
Через пару кругов все увидят что надаль на траве ровно как и гулбис ничего нестоит... Просто фантастически сейчас Мюррей Малисса громит...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:46, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Māla karalis viņš varbūt ir, bet lieliski spēlē uz visiem laukumiem. Tāpēc viņš arī ir tur, kur ir! Pasaules top 3.


Nu neviens jau nesaka, ka Nadāls nespēlē lieliski.... Tikai norādīju uz to, ka viņš nespēlē uz rezultātiem 6:1 un 6:0, kā viņš to dara uz māla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:48, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: tapeec ka pretiigi klausiities paliek.. tagad skaidrs?


ja tevi ta slavetu tad jau laikam ari butu pretigi?
Slēpts komentārs: Ubags

  +6 [+] [-]

, 2008-06-26 18:48, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Nu neviens jau nesaka, ka Nadāls nespēlē lieliski.... Tikai norādīju uz to, ka viņš nespēlē uz rezultātiem 6:1 un 6:0, kā viņš to dara uz māla.
Kāda atšķirība? Uzvar viņš tik un tā, jo ir spēcīgs visur.

Pirms spēles intervijā Ernests teica, ka pirms gada vēl nevienu nopietnu maču uz zāles nebija uzvarējis, bet paskatieties uz viņu tagad! Lepojos ar Ernesta panākumiem.
Slēpts komentārs: gramofons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-06-26 18:49, pirms 17 gadiem
Tieshaam vaidzetu veel nedaudz uzlabot speeli pie tiikla,bet no kopumaa skatoties macs vnk ideals! Malacis!

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:49, pirms 17 gadiem
Rolandx rakstīja: Mani ''patīk'' fakts, ka visi, kam teniss agrāk bija pie kājas, tagad sākuši baigi ''fanot'', uzreiz kā Ernests ir augstu vai spēlē labā līmenī pret lieliem pretiniekiem visi ir baigie atbalstītāji...

Ernests ar saviem sasniegumiem, tiešām, Latvijā tenisu ir licis skatīties daudz vairāk skatītājiem un interese par tenisu ir pamatīgi pieaugusi. Nešaubos, ka lielās uzvaras viņam ir tikai priekšā, viss kas jādara - jāturpina iesāktais ceļš un jāturpina cītīgi strādāt treniņos un jākrāj pieredze. Būs Ernestam savi pusfināli, fināli un uzvaras pašos lielākajos turnīros, es par to nešaubos!

Runājot par spēli, jāsaka, ka Ernests no Nadalas nekādā ziņā neatpalika (vienīgi raketes plīsa vairāk... un nešaubos, ka labas veiksmes gadījumā Ernests varēja pat uzvarēt, tāpēc, kā jau teicu, jāturpina strādāt un uz šo zaudējumu jāskatās kā uz samaksu par pieredzes krāšanu. Ernestam, manā skatījumā ir visas iespējas kļūt par izcilu tenisistu un kādu dienu viņš par tādu noteikti kļūs, jo tas ko viņš pašlaik ir sasniedzis ir tikai maza daļiņa no viņa pilnā potenciāla.

Un KAS tur slikts , ka pateicoties ernestam ir radusies impulsīvi progresējoša interese par Tenisu?????
Papildus iegansts maziem ņemt raketi rokā...

  -2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:49, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kāda atšķirība? Uzvar viņš tik un tā, jo ir spēcīgs visur.

Pirms spēles intervijā Ernests teica, ka pirms gada vēl nevienu nopietnu maču uz zāles nebija uzvarējis, bet paskatieties uz viņu tagad! Lepojos ar Ernesta panākumiem.


Es arī lepojos ar Ernesta PANĀKUMIEM. Un uzskatu, ka uzvarētais sets pret Nadālu NAV nekāds panākums ar ko būtu jālepojas, jo šodien bija redzams, ka Gulbis bija spējīgs uzvarēt, ja vien....

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:50, pirms 17 gadiem
oscars rakstīja: agagga .. un divi finaali Nadala izpildiijuma ieprieksheejos gadis bija konspiraacija, sakruitiiba un pasaulessazveerestiiab ne???? Vai arii tas tavupraat arii "nichigo nestojit"????



Эти 2 года конкуренции вообще небыло, а всё изменилось появились многие талантливые игроки (Мюррей, Джокер, Тсонга). Пусть Один из них уже вылетел , а второй травмировался.. за то первый всё еще играет и вот увидете до финала он дойти точно должен... надаль ему в подметки негодится с такой игрой как сегодня покрайней мере оба показываеют.. И Малисс то гораздо по сериознгее гулбиса будет..

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:50, pirms 17 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Atkārtošu vēlreiz moš tev lēna pielekšana.. kāds tev varbut viedoklis.. ?!! SAsniedz to ko Ernests un tad noliec viņu.. PAts spēlē tenisu?? Tu vsp apjēdz cik grūti ir spēlēt pret kreiļiem turklāt vēl pie tāda vēja?? Un vēl tādu tenisistu kā Nadals??

Argumenti kā ''pats vari labāk?'' un ''tu nenospēlētu labāk'' šajā sakarā nav objektīvi, tādā ziņā, ka viņš nav profesionāls tenisists, un, ja tu esi profesionālis jebkurā jomā, sportā, izklaides industrijā vai jebkur citur, tev ir jārēķinās ar to, ka jebkurš var izteikt savu viedokli, par tevi, tavu rīcību, sasniegumiem utt. Jebkuram var un drīkst būt savs viedoklis, tāpēc neuzskatu, ka viedokļi var būt pareizi vai nepareizi, tie var būt argumentēti un bez argumentiem. Tās ir tikai manas domas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:51, pirms 17 gadiem
Mani ''patīk'' fakts, ka visi, kam teniss agrāk bija pie kājas, tagad sākuši baigi ''fanot'', uzreiz kā Ernests ir augstu vai spēlē labā līmenī pret lieliem pretiniekiem visi ir baigie atbalstītāji...

Ernests ar saviem sasniegumiem, tiešām, Latvijā tenisu ir licis skatīties daudz vairāk skatītājiem un interese par tenisu ir pamatīgi pieaugusi. Nešaubos, ka lielās uzvaras viņam ir tikai priekšā, viss kas jādara - jāturpina iesāktais ceļš un jāturpina cītīgi strādāt treniņos un jākrāj pieredze. Būs Ernestam savi pusfināli, fināli un uzvaras pašos lielākajos turnīros, es par to nešaubos!

Runājot par spēli, jāsaka, ka Ernests no Nadalas nekādā ziņā neatpalika (vienīgi raketes plīsa vairāk... un nešaubos, ka labas veiksmes gadījumā Ernests varēja pat uzvarēt, tāpēc, kā jau teicu, jāturpina strādāt un uz šo zaudējumu jāskatās kā uz samaksu par pieredzes krāšanu. Ernestam, manā skatījumā ir visas iespējas kļūt par izcilu tenisistu un kādu dienu viņš par tādu noteikti kļūs, jo tas ko viņš pašlaik ir sasniedzis ir tikai maza daļiņa no viņa pilnā potenciāla.

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:51, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nu bet Tu paskaties uz 19 gadīgu Latvijas tīni un 19 gadīgu spāņu tīni. Atšķirība fiziskajā būs milzīga. Ne jau es šito izdomāju, sen jau tas ir pierādīts, ka šādā vecumā dienvidnieki ziemeļniekus fiziskajā attīstībā krietni apsteidz. Savos 19 Gulbis ir tur, kur varbūt Nadāls bija 17 gadu vecumā.

Un kā tas ir, nespēlēja tik labi cik varēja? Parasti Nadālam visi kāš ar 6-1 visos setos pēc kārtas. Gulbis parādīja lieliski spēli, tomēr Nadāls ir pārāks. Nāks Ernestam pieredze, būs arī uzvaras pret top 3 spēlētājiem. Un tad gan Tu varēsi no priekiem laist biksēs par kārtējo Ernesta uzvaru un bļaut: "Bet es taču teicu, ka Ernests uzvarēs!"


Vispār jau Nadalan 6:1 visi kāš uz Māla... Uz "zālītes" tas bija tikai loģiski ka Gulbis turējās pretī tikai pateicoties savai servei. Kā sitienu apmaiņa gāja pāri 4, tad tas bija tikai laika jautājums, kad Gulbis iebelzīs tīklā...

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:51, pirms 17 gadiem
Bļin pēc pirmā seta sāku jau šampi dzert
Nu bet nekas gan jau viņš visiem viņiem vēl vietu ierādīs

  +4 [+] [-]

, 2008-06-26 18:52, pirms 17 gadiem
Nadāls tikko intervijā teica, ka Gulbis ļoti drīz būs viens no pašiem top spēlētājiem. Esot bijis ārkārtīgi grūti pret Ernestu, paša serve neesot izdevusies, un Gulbis esot ļoti agresīvs ar lielisku servi.

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:52, pirms 17 gadiem
atcerieties, ka tenis nav nekāds blakusvāģu motokross, kur ir licenzēti labi, ja kādi 1000 sportisti. Tenisu daudz maz profesionālis spēlē daudzi desmiti miljoni cilvēku, un mums vajadzētu priecāties pat par šādu rezultātu.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 18:53, pirms 17 gadiem
DisCo rakstīja: Un KAS tur slikts , ka pateicoties ernestam ir radusies impulsīvi progresējoša interese par Tenisu?????
Papildus iegansts maziem ņemt raketi rokā...

Nē, nekas slikts tas nav, tikai man nepatīk cilvēki, kas tagad, kad Ernests ir ''topā'', sāk izlikties par baigiem atbalstītājiem un citi par ekspertiem, kaut vai tagad būtībā aizgūst visas savas domas no spēles komentētāja...

Protams, intereses pieaugums tenisam Latvijā nāk tikai par labu.

  +5 [+] [-]

, 2008-06-26 18:56, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Man patīk.... "Sasniedz tik cik viņš" - es neesmu profesionāls sportists Kāds tam vispār sakars?? Tu atkal aizstāvi Gulbi ar stulbiem argumentiem - tagad jau izveidojies visai garš saraksts :

1.)Gulbis riskēja
2.)Gulbim nepaveicās
3.)Nadāls uzminēja
4.)Nadālam paveicās
5.)Nadāls ir neuzveicams
6.)Traucēja vējš
7.)Traucēja Nadāla kreisā roka
8.)Dienvidnieki ir fiziski labāk attīstīti

cik var?? pašiem neliekas smieklīgi??

kā tev patīk šādi argumenti: Gulbis bija fiziski vājāks un viņam ir mazāka pieredze (līdz ar to meistarība). bet jāatzīst tas, ka viņa serve bija labāka kā Nadalam. spēles izpratnes un radošajā ziņā viņi bija līdzvērtīgi. Stulbi ir apgalvot, ka Gulbis pēc gada sasitīs top3 spēlētājus bez variantiem, bet tas, ka, būs spējīgs kādu no tiem uzvarēt kādā mačā nav nemaz tik nereāli. un ko nozīmē viņš nekad nebūs top spēlētājs? viņš jau tagad ir starp labākajiem pasaulē. protams, labākais viņš nav un līdz tam, pagaidām, vēl ir tālu. tāpat neviens neapgalvo, ka viņš kļūs par tenisa leģendu kā Bekers, Sampras, Federers vai tas pats Nadals. bet viennozīmīgi viņam ir visas iespējas būt starp top10 pasaulē un tas ir ļoti daudz...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:56, pirms 17 gadiem
nekad nedomaaaju ka skatiisos tenisu, un kur nu veel 3 stundas... respect Ernestam Gulbim!

     [+] [-]

, 2008-06-26 18:58, pirms 17 gadiem
Gulbis malacis

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:58, pirms 17 gadiem
Nevis Gulbis spēlēja slikti, bet Nadals vienkārši spēlēja labāk! Nav te ko strīdēties. Priecājušies vispār, ka Gulbis tik augstu ticis... un ka ir potenciāls... Nevis tagad "nolikt" Gulbi un/vai Nadalu!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 18:59, pirms 17 gadiem
Ubags rakstīja: Tu esi padomājis par to, ka Nadālam bija 18 (!!!!) kad viņš uzvarēja Roland Garros?? Nu nav Gulbja vecums tagad nekas īpašs, ka par to vien viņu tagad var celt debesīs par 1 uzvarētu setu un daudz muļķīgām kļūdām. Ja nemaldos arī Federers jau 19 gadu vecumā bija paņēmis vairākus ATP titulus. Nemaz nerunājot par Džoko, kurš ir gadu vecāks, bet spēlē daudz pārliecinošāk...Visu cieņu Gulbim, taču viņa vecums nav attaisnojums sliktām spēlēm un nekad nebūs !

Nu un?! Ko jūs gribat? Lai Gulbis ir 1. rakete? Tāpat tas visticamākais nenotiks. Man ir tāda sajūta, ka lielai daļa latviešu nebūtu starpība - 2 vai 20 vieta. Padomājiet kāda tenisā konkurence!
Turies Gulbi!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 18:59, pirms 17 gadiem
nu ko Gulbis nocinijas diezgan labi var redzet ka fiziskaja ļoti atpalike no Rafas un taktiskaja domašana vel diezgan japieliek, bet tas naks ar laiku, bet ja jasaka objektivi skatoties Rafa neradija pat 70% no ta ko viņš var paradīt,tikai vajadzīga bridi bišķi uzspieda un viss, protams viņa planos nebija paredzets zaudet pirmo setu. Novelu Gulbim tikai progreset sava spēlē, bet Rafam uzvaru Turnīrā Vamos Rafa

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 19:01, pirms 17 gadiem
Malacis, lai turpina Ernests progresēt, nakamreiz būs revanšs!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 19:04, pirms 17 gadiem
Kādi tur argumenti vajadzīgi, vai tad neredz ka čalis ar katru spēli progresē. Līdz US open to visu varēs redzēt reingā . Droši vien puse no komentētājiem uzreiz varētu iet par tenisa trenneriem

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:04, pirms 17 gadiem
raims rakstīja: Nu un?! Ko jūs gribat? Lai Gulbis ir 1. rakete? Tāpat tas visticamākais nenotiks. Man ir tāda sajūta, ka lielai daļa latviešu nebūtu starpība - 2 vai 20 vieta. Padomājiet kāda tenisā konkurence!
Turies Gulbi!


Nu palasi tenisa rakstu komentārus - daudzi jau tagad Gulbim atvēl 1.vietu ATP rangā un uzvaras pār Federeru, Nadālu un Džoko....Es gan negribu apgalvot, ka Gulbis to visu nesasniegs, tomēr TAGAD viņš tam vēl nav gatavs, galvenokārt tieši muļķīgu kļūdu ziņā. Jo visos citos spēles komponentos viņš šodien neatpalika no Nadāla. Un tieši tas fakts, ka spēle bija tik līdzīga un tomēr zaudējums 4 setos, man liek Ernestu vairāk nopelt nekā slavēt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:09, pirms 17 gadiem
nu sakiet ko gribiet, skaidrs ka nadals ir nadals, bet ja nalbandjams, robredo un bleiks no pirmaa top10 ir panjemti, tad varat man likt tos minusus cik ienak prataa, bet shitada veida lashas pie tiikla nedriiskt laist... var buut pa kadai kljudai tas ir sporta bet ja no 5 tadam panjem tikai 1.. nu tas nav piedodami. Protams pioeredzes un savas parlieciibas augshanai speele super arii nadals noskrrejas un priecajas ka ir vinneejis, tatad veel vismaz gadinjsh japagaida lai naak pieredze un reize arii parlieciiba spelejot pie tiikla, un patikami ka arii pats Ernijs atziist, ka taa ir vinja vaja puse, tatad zina pie ka japiestradaa. Bet kopumaa lai veicas!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-06-26 19:10, pirms 17 gadiem
Nu baltajam garkaklim drusku pietrūka,bet pacietību,viņam viss vēl priekšā,gan jau arī sadeva kritīs un pārējie.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 19:14, pirms 17 gadiem
muļķīgas kļudas rodas no pieredzes trūkuma. Nevar jau viņam prasīt uz eiz lai tiek 3 niekā. Svarīgākais lai saglabātu vietu 50 niekā un rāptos augšup. Pavisam nesen viņam bija jādomā, kurā ATP tikt bez kvalifikācijas, tagad var izvēlēties pats.
Praktiski ir tikai lielas 3 nieks, pārējie kapā apmēram vienā līmenī 4-20. Gulbis pēc spēles varētu būt tajā 4-20 vietā. Tāpat neko mums te neizspriest, katrā ziņā neviena futbola,hokeja, basketbola spēle nespēj noturēt tādā sasprindzinājumā, kā tikko skatītā. Pozitīvas emocijuas ilgam laikam. Gaidām nākošo turnīru,purpinam par kārtējo neveiksmīgo izlozi. Viss kā parasti

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:18, pirms 17 gadiem
Sap1 kur tev sasprindzinajums, vakar futene bija lielaks it ipaši ka ik pec briža pazuda bilde

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:18, pirms 17 gadiem
Rolandx rakstīja: Mani ''patīk'' fakts, ka visi, kam teniss agrāk bija pie kājas, tagad sākuši baigi ''fanot'', uzreiz kā Ernests ir augstu vai spēlē labā līmenī pret lieliem pretiniekiem visi ir baigie atbalstītāji...

Ja kaut nedaudz nodarbinātu savu loģisko domāšanu, tad tu saprastu, kāpēc tā ir.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 19:21, pirms 17 gadiem
A cik reitinga punktus Ernests dabū tagad vai neko nedabuu????

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 19:25, pirms 17 gadiem
sniikers rakstīja: A cik reitinga punktus Ernests dabū tagad vai neko nedabuu????
35

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 19:26, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: 35

paldies

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:30, pirms 17 gadiem
Nākamreiz Uzvarēs !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:40, pirms 17 gadiem
Jā, Gulbis cīnījās godam. Tā tik bija spēle un var secināt vienu, ka vadošajiem tenisistiem Gulbis ir ciets rieksts un pret viņu spēlējot tā nav viegla pastaiga itin nevienam. Manuprāt, tas ir tikai laika jautājums, kad viņš būs topa desmitniekā.

Prieks, ka Gulbja tēvs, savu lielo naudu ir ieguldījis savā dēlā, kurš tagad parāda, ka tas nav bijis velti. Tagad laikam būs jāsāk pastiprināti apmeklēt Gulbja tēva spēļu klubs "Melnais kaķis".

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:46, pirms 17 gadiem
vilks rakstīja: Sap1 kur tev sasprindzinajums, vakar futene bija lielaks it ipaši ka ik pec briža pazuda bilde

Pie kājas tā futene. Tāpat mūsējo tur nav. Var skatīties, pasnaust un atkal pasnaust

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 19:49, pirms 17 gadiem
tikuntā respect

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:50, pirms 17 gadiem
Cienīgi!!!!
MALACIS!!! Pēc pirmā seta likās, ka būs uzvara, bet nadāls spēlēja sev nerakstūrīgos veidos.
Bija interesanta spēle.
Visu cieņu Gulbim!

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:53, pirms 17 gadiem
ja būtu nospēlējis, kā pret Džokoviču ... būtu vinnējis
varēja just, ka sakot ar 2 setu kaut kas traucēja ... trauma, uztraukums, nogurums - nezinu

bet zinu vienu ... pieredze ir iegūta un nākamreiz uz "zālītes" Nadals dabūs iekšās

     [+] [-]

, 2008-06-26 19:54, pirms 17 gadiem
par daudz kļūdu bet vsp malacis Ernests es domāju ka būtu tālu ticis ja negadītos Safins,Federers vai Nadals pretī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-26 20:16, pirms 17 gadiem
Ļoti labi nospēlēts. Kļūdiņas bija, protams, varbūt arī par daudz, bet it sevišķi pret tādu pretinieku tās ir neizbēgamas. Līdz ar to arī rezultāts ir tāds. bet tas nekas. Nāks pieredze, būs arī rezultāti!
Pirmais sets vispār bija izcils!!!
P.S. Tagad es gribu, lai Nadals uzvar Vimbldonā!

     [+] [-]

, 2008-06-26 20:19, pirms 17 gadiem
Nadals-viņš arī ir vienkārši cilvēks,bet ja nopietni Gulbis ir neapturami ceļā uz top 10,bet vēl ir smagi jārukā un nesapņojiet par Nr.1 vai 2,gadus 3 vai vairāk būs jāpacieš un savi puni vēl jādabū!!!

     [+] [-]

, 2008-06-26 20:22, pirms 17 gadiem
denebs rakstīja: Ļoti labi nospēlēts. Kļūdiņas bija, protams, varbūt arī par daudz, bet it sevišķi pret tādu pretinieku tās ir neizbēgamas. Līdz ar to arī rezultāts ir tāds. bet tas nekas. Nāks pieredze, būs arī rezultāti!
Pirmais sets vispār bija izcils!!!
P.S. Tagad es gribu, lai Nadals uzvar Vimbldonā!

piekrītu,jo man patīk ,ka sportā cīnās līdz galam,tas atalgojas viss bezcerīgākajās situācijās!

     [+] [-]

, 2008-06-26 20:24, pirms 17 gadiem
precizēju:tas par post scriptum.

     [+] [-]

, 2008-06-26 20:26, pirms 17 gadiem
MAacis Nospēlēja godam

  +3 [+] [-]

, 2008-06-26 20:26, pirms 17 gadiem
Sakat ko gribat, tas ir top10 teniss veselu gadu vai divus aatraak, nekaa mees to buutu pelniijushi redzeet! pagaidiet to gadinju vai divus, un tad padodiet to Nadal !!! ticiet vai nee, te aug future nr1!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-26 21:05, pirms 17 gadiem
Komplimentus Latvijas tenisa līderim izteica Nadals: „Pirms mača zināju, ka šī būs grūta cīņa. Viņš ir spēcīgs pretinieks, kurš drīz būs pasaules tenisa pašā elitē. Sākumā servēju pavāji, taču spēles gaitā likās, ka serves uzlabojas.”

Jautājums tikai cik drīz ?
Un galvenais - neko nevajag sasteigt... labāk pēc gada, nekā tūdaļ...
Lielais Sports prasa pārāk daudz... pārlieka pārpūle šajos gados nav ieteicama.

     [+] [-]

, 2008-06-26 21:22, pirms 17 gadiem
laba speele

  -1 [+] [-]

, 2008-06-26 22:45, pirms 17 gadiem
Ivarinsh rakstīja: Lai pamācās no Krievu komentētājiem, tad sapratīs kad domas materializējas

Es nesaprotu, Tu slims vai izliecies? Kādiem krievu komentētājiem tenisā, konkrēti ? Krievi , piemēram,.Eurosport, vispār runā nebaudāmi, muļķības un vēl visu laiku vārās izspēlēm pa virsu. Pirms runā, vajag domāt arī,citādi boļševiku bacilis vēl pielips( vai ir pielipis)....

     [+] [-]

, 2008-06-26 22:53, pirms 17 gadiem
repect chaliitim...zheel ka neredzeeju peeli

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 23:09, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: ooo,tūlīt būs 2. puslaiks Vācija:Turcija

lohs

     [+] [-]

, 2008-06-26 23:39, pirms 17 gadiem
Prieks, ka Nadalam bija jaaspeelee kaa finaalaa. Naakamajaa reizee Nadi saturies !

  +1 [+] [-]

, 2008-06-26 23:41, pirms 17 gadiem
Malacis Ernest, tu labi turējies, bet protams, ka Nadals kā nekā pasaules otrā rakete.

     [+] [-]

, 2008-06-26 23:41, pirms 17 gadiem
Vislaik sekoju lidzi spelei,esot prom no tv,zvanidamies saviem dzekiem bez komentariem.. esmu laimigs,ka mums ir tads E.Gulbis!!

     [+] [-]

, 2008-06-26 23:48, pirms 17 gadiem
malacis dzekins, nocinijas godam!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 00:40, pirms 17 gadiem
Pirmais sets bija tiešām vienreizējs.
Vēl un vēl gribās to spēli - tenisu vērot.
fantastiska spēle, manuprāt.
Un Ernesta serves ir tik baudāmas, prieks skatīties.
Paldies par translāciju LTV7 un Ērnijam, Rafam - par maču
Tā tik turēt un arī uzvaras pret šādiem grandiem neizpaliks!

     [+] [-]

, 2008-06-27 00:47, pirms 17 gadiem
lai Nadals parak nepriecajas, vel paris gadini un situacija bus pavisam savadaka. Gulbim vel tikai nedaudz pieredzes un viss bus pavisam savadak. tad jau Gulbis paradis visiem, ka vajag spelet.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-27 01:16, pirms 17 gadiem
cepuri nost vinam.....pec pusgada vins buus nadala vietaa bet nadals zem gulbja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-06-27 08:16, pirms 17 gadiem
Tikko paskatījos Nadala spēļu statistiku, un ,KĀ JŪS DOMĀJAT, ar kuru tenisistu Nadalam ir bijusi VIENĪGĀ 4 setu spēle šogad??? - PILNĪGI PAREIZI ar mūsu pašu Ērniju!
Tas vien norāda, ka Ernests Gulbis ir ļoti tuvu pasaules tenisa elitei... Man prieks, ka tieši ar Gulbi Nadals ir nospēlējis visvairāk setus 1 spēlē šogad!

     [+] [-]

, 2008-06-27 09:01, pirms 17 gadiem
....izrādās, ka arī Nadals nav no citas planētas...

     [+] [-]

, 2008-06-27 09:12, pirms 17 gadiem
Kādreiz jau jākrīt būs arī Nadaliem un Federeriem!

     [+] [-]

, 2008-06-27 09:19, pirms 17 gadiem
Paldies Ernest, Tu esi malacis!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-27 09:26, pirms 17 gadiem
Parēķināju, ka Gulbis diemžēl pakāpsies tikai līdz 47. vietai ATP rangā pēc Vimbldonas... Šogad Gulbim 35 punkti, no pagājušā gada nāk nost 5, 747-5+35=777 ATP punkti pēc Vimbldonas
Gulbis apsteigs:
Canas (ATP-44) 805-75+5=735
Chela (ATP-45) 805-35+0=775
Benneteau (ATP-47) 760-5+5=760

Gulbim garām tikuši:
Gicquel (ATP-53) 724-5+75=794 (ja viņš 3. kārtā zaudē Federeram)
Cilic (ATP-55) 705-0+75=780 (ja viņš 3. kārtā zaudē Matthieu).

Tomēr Ērnijam ir visas iespējas tikt vēl augstāk, jo, kā zināms, nākamie punkti nost Ernestam nāks tikai pēc US Open (tur gan nost uzreiz 150 punkti nāk, tā kā jācenšas uz US Open tikt starp izsētajiem tenisistiem, lai vieglāka izloze). Viņam līdz US Open ir Castella ATP turnīrs Zviedrijā, kā arī divi ATP Masters Series turnīri Toronto un Cincinati (abos gan viņš ir kā papildu (rezerves) spēlētājs, ja kāds atsakās no piedalīšanās turnīrā (kas gan ir ļoti reāli) (Toronto kā 7., Cincinnati kā 4.)). Tā kā, kādu vietu uz augšu ir cerības pakāpties. Lai tiktu starp izsētajiem tenisistiem uz US Open, ATP rangā jādabū vēl apmēram 100-130 punkti klāt. To varētu izdarīt jau Zviedrijas turnīrā, tiekot finālā (+120 punkti, par uzvaru +175 ATP punkti), kā arī vēl punktu bagāžu Ernests varētu papildināt, ja viņš tiks uz ATP Masters Series turnīriem, piemēram, katrā no turnīriem par iekļūšanu 1/8 finālā (3. kārta) viņš dabūtu pa 75 ATP punktiem, kopā 150 punkti.

Novēlu visu to labāko mūsu šābrīža vislielākajai un spilgtākajai zvaigznei Latvijas vīriešu sportā - ERNESTAM GULBIM!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-27 09:26, pirms 17 gadiem
riat80 rakstīja: ....izrādās, ka arī Nadals nav no citas planētas...


Tas bija foršs komentārs no Rīmeņa.
VIspār, cepuri nost Rīmeņa kometēšanai. Man ļoti patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-06-27 09:53, pirms 17 gadiem
jancis17 rakstīja: Rimenim ir seidzami jaizliedz komentet tenisa un/vai Gulbja speles. Sis cilveks ir tik loti pesimisma parnemts un nelaimi piesaucoss..4aja seta vins atkartoti noradija, ka gan jau Gulbis uzvares nakamja reize, lai gan vel nebija nekas zaudets. Jebkurs, kurs reali profesionali agrak ir spelejis, apliecinas, ka sis aksts labakaja gadijuma varetu apspelet Rubiku vai Zemribo, bet ar tenisu ka sportu vinam nv neka kopeja!! Tapec vina gramatinas salasitas gudrelibas ar saldu balstinu vienkarsi tracina!!
P.S. Sim zandales staigajosajam individam ir steidzami jaizraksta Hausverbots no Lielupes tenisa kortu administracijas, lai beidzas tur vazaties apkart un skatities un mazgadigam tenisistem!!


jancis17 alkst pēc vārnas...

     [+] [-]

, 2008-06-27 10:46, pirms 17 gadiem
Viens no atslēgas momentiem bija otrā seta sākumā.
Nadals bija jūtami demoralizēts, jo Ernests šamo pirmā seta beigās tīri apspēlēja. Ernestam pilnīgi piederēja iniciatīva, kas bija pārvēršama vienā vai pat divos breikos.

Taču tajā brīdī Ernestam pazuda koncentrēšanās. Viegli vinnējamie punkti tika zaudēti, Nadals atguvās un tad jau demoralizēts bija Ernests. Pirmā serve pazuda. Vinnēta seta vietā sanāca 2:6 ...

Bet malacis, trešajā setā atkal saņēmās.
Nu neko, no šitādām spēlēm jāmācās.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 10:50, pirms 17 gadiem
Daži linki kuros var apskatīt video par vakardienas spēli.
Spēles apskats
youtube.com: YouTube - Nadal vs. Gulbis Wimbledon 2008...

Nadala komentārs
youtube.com: YouTube - Nadal interview at Wimbledon after...

Tenisa interesentiem varētu būt interesants šis links. Dažādu Vimbeldonas spēļu apskati un spēlētāju intervijas.
youtube.com: YouTube - MZTennis's Channel

     [+] [-]

, 2008-06-27 11:22, pirms 17 gadiem
Spēle bija laba. Vēl tikai uzkrat pieredzi....

     [+] [-]

, 2008-06-27 11:43, pirms 17 gadiem
Esmu lepns, ka Ernests ir no Latvijas !
Gaidam to brīdi, kad Ernests būs top 10!

     [+] [-]

, 2008-06-27 12:01, pirms 17 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Parēķināju, ka Gulbis diemžēl pakāpsies tikai līdz 47. vietai ATP rangā pēc Vimbldonas... Šogad Gulbim 35 punkti, no pagājušā gada nāk nost 5, 747-5+35=777 ATP punkti pēc Vimbldonas
Gulbis apsteigs:
Canas (ATP-44) 805-75+5=735
Chela (ATP-45) 805-35+0=775
Benneteau (ATP-47) 760-5+5=760

Gulbim garām tikuši:
Gicquel (ATP-53) 724-5+75=794 (ja viņš 3. kārtā zaudē Federeram)
Cilic (ATP-55) 705-0+75=780 (ja viņš 3. kārtā zaudē Matthieu).

Tomēr Ērnijam ir visas iespējas tikt vēl augstāk, jo, kā zināms, nākamie punkti nost Ernestam nāks tikai pēc US Open (tur gan nost uzreiz 150 punkti nāk, tā kā jācenšas uz US Open tikt starp izsētajiem tenisistiem, lai vieglāka izloze). Viņam līdz US Open ir Castella ATP turnīrs Zviedrijā, kā arī divi ATP Masters Series turnīri Toronto un Cincinati (abos gan viņš ir kā papildu (rezerves) spēlētājs, ja kāds atsakās no piedalīšanās turnīrā (kas gan ir ļoti reāli) (Toronto kā 7., Cincinnati kā 4.)). Tā kā, kādu vietu uz augšu ir cerības pakāpties. Lai tiktu starp izsētajiem tenisistiem uz US Open, ATP rangā jādabū vēl apmēram 100-130 punkti klāt. To varētu izdarīt jau Zviedrijas turnīrā, tiekot finālā (+120 punkti, par uzvaru +175 ATP punkti), kā arī vēl punktu bagāžu Ernests varētu papildināt, ja viņš tiks uz ATP Masters Series turnīriem, piemēram, katrā no turnīriem par iekļūšanu 1/8 finālā (3. kārta) viņš dabūtu pa 75 ATP punktiem, kopā 150 punkti.

Novēlu visu to labāko mūsu šābrīža vislielākajai un spilgtākajai zvaigznei Latvijas vīriešu sportā - ERNESTAM GULBIM!



Kļūdies Ciličs neapiet Gulbi,ja zaudē nākamajā kārtā,,,tā ka paceļas uz 46 vietu,ja Safins nedara brīnumus

     [+] [-]

, 2008-06-27 12:29, pirms 17 gadiem
Šobrīd Nadals ir neuzvarams un, ja atkārtosies Parīzes fināls, tad Federers tiks atkal iznīcināts. Vienīgais, kas var šobrīd pacīnīties ar Rafu un būt tuvu uzvarai, ir Džoko.Žēl, ka to nepiedzīvosim šajā turnīrā.Cerams, ka Nole tagad kārtīgi atpūtīsies un hard sezonā nebūs jāpiedzīvo tāds murgs kā 25.jūnijā.

     [+] [-]

, 2008-06-27 12:35, pirms 17 gadiem
Vakar Rīmenis noniecināja vācieša Beka līmeni spēlē pret Nadalu.Laikam pats nebija to spēli redzējis, bet secinājumi no vietas rangā.Tad jāsaka, ka Beks nespēlēja sliktāk par Gulbi un serves bija vēl labākas.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-27 12:38, pirms 17 gadiem
Ernests pirmo setu nospēlēja izcili, bet turpinājums diemžēl nesekoja.Jau 2.setā bija skaidrs, ka viss aizies vienos vārtos...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 13:04, pirms 17 gadiem
Simply the Best rakstīja: Ernests pirmo setu nospēlēja izcili, bet turpinājums diemžēl nesekoja.Jau 2.setā bija skaidrs, ka viss aizies vienos vārtos...

Vienos vārtos ir tad, kad Spānija spēlēja pret Krieviju futbolu. Te ir teniss, sit jau abi.

     [+] [-]

, 2008-06-27 13:24, pirms 17 gadiem
Komentators nav vajadzīgs lai 200x atgādinātu ,ka Nadāls ir super-puper 2 rakete un stāstītu ,kas notik uz korta ,kā priekš vājredzīgiem.Tā visu cieņu ,nav jau pagaidām Latvijā citu tenisa komentātoru.Ernests cīnijās labi,bet nepiespiesto kļūdu par daudz, lai uzvarētu Nadālu.Beidzot mums ir par kofanot tenisā.Ceru ,ka šogad viņš būs top20.

     [+] [-]

, 2008-06-27 13:54, pirms 17 gadiem
wimbledon.org ir citāts par Nadal: Gulbis Nadalam sagādāja smagu exāmenu...
Tas jau vien kko izsaka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-27 18:19, pirms 17 gadiem
žēl, ka izloze saveda kopā viņus tik ātri, ja šī būtu 4. kārtas spēle tad būtu pavisam cita sula, es jau nesaku, ka obligāti Ērnijs uzvarētu, bet domāju, ka spēle būtu daudz saistošāka un grūtāka priekš Rafas, bet nekas viss vēl ir priekšā

     [+] [-]

, 2008-06-28 01:06, pirms 17 gadiem
labais333 rakstīja: Kļūdies Ciličs neapiet Gulbi,ja zaudē nākamajā kārtā,,,tā ka paceļas uz 46 vietu,ja Safins nedara brīnumus


Nu,nekļūdos gan
Parēķini pats - cik ir 705+75 (Čiliča punkti)=??? 780 ATP punkti
un cik ir 747 -5 (pagājušā gada Vimbldonas punkti Ērnijam)+35=??? 777 punkti !!!

     [+] [-]

, 2008-06-29 13:57, pirms 17 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Parēķināju, ka Gulbis diemžēl pakāpsies tikai līdz 47. vietai ATP rangā pēc Vimbldonas... Šogad Gulbim 35 punkti, no pagājušā gada nāk nost 5, 747-5+35=777 ATP punkti pēc Vimbldonas
Gulbis apsteigs:
Canas (ATP-44) 805-75+5=735
Chela (ATP-45) 805-35+0=775
Benneteau (ATP-47) 760-5+5=760

Gulbim garām tikuši:
Gicquel (ATP-53) 724-5+75=794 (ja viņš 3. kārtā zaudē Federeram)
Cilic (ATP-55) 705-0+75=780 (ja viņš 3. kārtā zaudē Matthieu).

Tomēr Ērnijam ir visas iespējas tikt vēl augstāk, jo, kā zināms, nākamie punkti nost Ernestam nāks tikai pēc US Open (tur gan nost uzreiz 150 punkti nāk, tā kā jācenšas uz US Open tikt starp izsētajiem tenisistiem, lai vieglāka izloze). Viņam līdz US Open ir Castella ATP turnīrs Zviedrijā, kā arī divi ATP Masters Series turnīri Toronto un Cincinati (abos gan viņš ir kā papildu (rezerves) spēlētājs, ja kāds atsakās no piedalīšanās turnīrā (kas gan ir ļoti reāli) (Toronto kā 7., Cincinnati kā 4.)). Tā kā, kādu vietu uz augšu ir cerības pakāpties. Lai tiktu starp izsētajiem tenisistiem uz US Open, ATP rangā jādabū vēl apmēram 100-130 punkti klāt. To varētu izdarīt jau Zviedrijas turnīrā, tiekot finālā (+120 punkti, par uzvaru +175 ATP punkti), kā arī vēl punktu bagāžu Ernests varētu papildināt, ja viņš tiks uz ATP Masters Series turnīriem, piemēram, katrā no turnīriem par iekļūšanu 1/8 finālā (3. kārta) viņš dabūtu pa 75 ATP punktiem, kopā 150 punkti.

Novēlu visu to labāko mūsu šābrīža vislielākajai un spilgtākajai zvaigznei Latvijas vīriešu sportā - ERNESTAM GULBIM!

Liels paldies Tev par informāciju!