Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2841, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

VEF budžets 1,4 miljoni, mērķi: LBL zelts un VTB "play-off"

VEF budžets 1,4 miljoni, mērķi: LBL zelts un VTB "play-off"
Rīgas VEF jaunais prezidents Edgars Jaunups
Foto: Lauris Aizupietis, f64

Basketbola kluba "VEF Rīga" mērķis 2017. gada sezonā ir izcīnīt piekto Latvijas titulu un iekļūt VTB Vienotās līgas izslēgšanas spēlēs, otrdien, 27. septembrī, preses konferencē "The Left Door Bar" telpās teica kluba padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups.

Četrkārtējie Latvijas čempioni spēlēs divos turnīros – “Olybet” Latvijas basketbola līgā (divi apļi, 18 spēles) un VTB Vienotajā līgā (divi apļi, 24 spēles). Salīdzinot ar iepriekšējo sezonu, kad VTB līgā spēlēja 16 komandas, šosezon pamatturnīrā būs par sešām spēlēm mazāk.

VTB līgas regulārā sezona sāksies 2. oktobrī un turpināsies līdz 2017. gada 23. aprīlim. Katra komanda aizvadīs 24 spēles, pret katru pretinieku pa vienai reizei sacenšoties mājās un izbraukumā. Izslēgšanas spēlēm kvalificēsies astoņi spēcīgākie klubi.

“VEF Rīga” sezonu VTB līgā sāks 8. oktobrī, izbraukumā sacenšoties pret Himkiem. Pirmā mājas spēle paredzēta 6. novembrī, Rīgas arēnā uzņemot “Tsmoki Minsk” vienību. Līdz gadu mijai Rīgā paredzētas vēl divas spēles. Spēle pret "Nizhny Novgorod", kura bija ieplānota 16. oktobrī, pārcelta uz 2017. gadu, jo šajā datumā nav pieejama ne Rīgas arēna, ne "Elektrum" Olimpiskais centrs.

VEF sastāvs: Jānis Blūms, Mārtiņš Meiers, Armands Šķēle, Kaspars Vecvagars, Iļja Gromovs, Arnolds Helmanis, Eduards Hāzners, Niks Jansons, Arns Labucks, Kristofers Ričardss, Abduls Gadijs, Nemaņja Bezbradica (divu mēnešu pārbaudes laiks). Treneri: Jānis Gailītis, Jevgeņijs Kosuškins, Raimonds Feldmanis.

Edgars Jaunups, "VEF Rīga" padomes priekšsētājs

“Desmitā sezona ir īpašs posms kluba dzīvē. Esam gandarīti, ka 2007.gadā domubiedru grupā pieņemām lēmumu atjaunot VEF. Nevienu brīdi neesam to nožēlojuši. Sagaidot desmito sezonu, ir gan gandarījums, gan satraukums. Uzskatām, ka komanda var un tai vajadzētu sasniegt izvirzītos mērķus – piekto LBL titulu un vietu VTB līgas izslēgšanas spēlēs.

Pagājušajā sezonā Latvijas čempionu ģeogrāfija paplašinājās. Latvijas Basketbola līga kļūst arvien konkurētspējīgāka un jārēķinās ar nopietnu konkurenci. Esam tuvu optimālajam sastāvam un apmierināti ar starpsezonā paveikto darbu. Šajā laikā nomainījies kluba prezidents un pievienojies jauns atbalstītājs – šosezon, un ceru, ilgākā laika posmā, mūs atbalstīs AS “Rietumu banka”.

Rūpējoties par sociālo atbildību, daudz plašāka izvērtīsies sadarbība ar fondu “Mākslai vajag telpu”. Desmitās sezonas formas rotās logotips “Mākslai vajag telpu”. Savas infrastruktūras izveide un attīstība ir vienlīdz aktuāla gan sportā, gan mākslā.

LBL vienojusies ar “Lattelecom” par spēļu pārraidīšanu “Best 4 sport” kanālā. VEF risina sarunas ar “Lattelecom”, kas tuvākajā laikā noslēgsies ar formāla līguma parakstīšanu. Pateicamies par sadarbību mūsu iepriekšējiem partneriem “TV 24”.

Atgriezīsimies pie tradīcijas aizvadīt regulārās sezonas spēles pilsētās, kurās nav LBL klubu. Lēmums spēlēt reģionos nav saistīts ar ekonomiskiem apsvērumiem. Pagājusī sezona parādīja, ka Rīgas skatītājiem maz interesē LBL regulārās sezonas spēles, savukārt reģionos interese un atsaucība ir daudz lielāka, ieskaitot pašvaldību ieinteresētību un finanšu atbalstu.

Turpināsim iesāktās iniciatīvas. Sadarībā ar Rīgas Domi rīkosim VEF skolu superlīgu. Oktobrī sociālajos tīklos izsludināsim jaunu aktivitāti, kuras ietvaros vienā Rīgas skolā un vienā reģionu skolā uzstādīsim brīvdabas basketbola grozu. Lielu uzsvaru liksim uz VEF skolas attīstību. Esam pārliecināti, ka mūsu sadarbība kļūs stabilāka.

Nodrošināsim Rīgas līdzjutējiem pietiekami daudz spēļu augstā līmenī. Iepriekš esam pārliecinājušies, ka ir noteiktas kategorijas spēles, kuras rīdziniekiem neinteresē. Lūzums pienāk izslēgšanas spēlēs, kad tiekas daudzas līdzvērtīgas komandas. Ceram ar laiku atjaunot interesi 2007. gada līmenī, kad uz LBL izslēgšanas spēlēm Rīgas arēnā nāca 5-7 tūkstoši līdzjutēju.

VEF ir veicinājis LBL līmeņa klubu rašanos Jēkabpilī un Saldū. Jā, Saldus šobrīd spēlē otrajā divīzijā, taču precedents bija ļoti pozitīvs. Ticam, ka tādējādi varam vairāk dot Latvijas basketbolam. Noziedzīgi, ka Daugavpilī nav virslīgas līmeņa komandas. LBL Zvaigžņu spēle un citi pasākumi apliecinājuši, ka Daugavpilī ir pietiekama interese par basketbolu."


, 2016-09-27 13:57, pirms 9 gadiem
Visai liela pārliecība, ka, saglabājot šī brīža sastāvu, nesasniegs ne vienu , ne otru, i varbūt pat tuvu nebūs. Bet gan jau sastāvā būs izmaiņas, serbu prospektu aizstās kāds pieredzējušāks kadrs un vēl kādu tēvoci sem groza noliks, un skats var mainīties. Ta jau nu redzēs.
, 2016-09-27 13:57, pirms 9 gadiem
Ar šo sastāvu (ja nav ievērojamu pastiprinājumu) VTB play-off, manuprāt, ir utopija. Par LBL zeltu cīnīties var, bet viegli tas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 14:04, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: A kad ta Aivariņa "superklubam" beidzot būs presene? Jeb baidās no neērtiem jautājumiem, piemēram, cik samaksāja par bronzu sērijas 4.spēlē pret Liepāju? Kaut gan visticamāk Aivariņš aizņemts ar savām nebeidzamajām tiesas prāvām!
Tev nu gan ir žults ļoti liela uz BKV un esi gatavs katru dienu visu laiku gaidīt, līdz būs raksts par VEF vai Ventspili, lai vari likt savu "trako domu" lietā! Šeit ir raksts par VEF, ne tā?
P.S. Par VEF šosezon, šķiet, ka drīzāk būs cīņa par LBL Play-Off, par VTB nesapņojot.
, 2016-09-27 14:07, pirms 9 gadiem
Kāds vēl zelts un VTB izslēgšanas spēles? Pat negatavu Liepāju nevar uzvarēt pārbaudēs
, 2016-09-27 14:09, pirms 9 gadiem
Budžets ir tik liels gan jau uz Bērza rēķina, stabils LBL fināls būs, bet par vtb po lielas šaubas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 14:14, pirms 9 gadiem
angrybird rakstīja: Tev nu gan ir žults ļoti liela uz BKV un esi gatavs katru dienu visu laiku gaidīt, līdz būs raksts par VEF vai Ventspili, lai vari likt savu "trako domu" lietā! Šeit ir raksts par VEF, ne tā?
P.S. Par VEF šosezon, šķiet, ka drīzāk būs cīņa par LBL Play-Off, par VTB nesapņojot.
Pēc kā Tu spried? Pēc negatava VEF pirmssezonā?

Vai dari tā kā taspatspuisis un bezjēgā kaut ko heito?
, 2016-09-27 14:14, pirms 9 gadiem
Tātad komanda VEF savā pilsētā Rīgā 2016.gada noslēdzošajos 3 mēnešos aizvadīs veselas 4 spēles. Būtu patiešām interesanti uzzināt kā klubs šajā sezonā gatavojas piesaistīt līdzjutējus, pagājusī sezona parādīja, ka ar to ir milzīgas problēmas. Vai varbūt klubam un tā īpašniekiem līdzjutēju atbalsts nemaz nav vajadzīgs?
, 2016-09-27 14:15, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Budžets ir tik liels gan jau uz Bērza rēķina, stabils LBL fināls būs, bet par vtb po lielas šaubas
No kuras vietas tu izrauj pārliecību par LBL finālu? Vismaz no šī brīža starta punkta? Kas VEF sniegumā liek par to domāt, ka stabils? Drīzāk visai stabili, ka mainīs krietni sastāvu, liks klāt garo galu, un tad gan jau varēs sākt domāt par finālu.
, 2016-09-27 14:16, pirms 9 gadiem
VTB Vienotajā līgā (divi apļi, 24 spēles). Salīdzinot ar iepriekšējo sezonu, kad VTB līgā spēlēja 16 komandas, šosezon pamatturnīrā būs par sešām spēlēm mazāk.

šogad būs 10komandas, bet 24 spēles??? nu tur nemaz nesanāk 2apļi
, 2016-09-27 14:18, pirms 9 gadiem
Rīdziniekiem nevis maz interesē LBL, bet tieši VEF. Paši nolaidāt savu klubu, savu iespēju palaidāt garām. Diez vai pienāks otra.
Skaidrs, ka spēle lauku zālītē, iespējams, tur ir viens no gada centrālajiem notikumiem. Un nevis tāpēc, ka brauc varenais VEF, bet tāpēc, ka nekas cits tajos nostūros nenotiek.
, 2016-09-27 14:19, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: No kuras vietas tu izrauj pārliecību par LBL finālu? Vismaz no šī brīža starta punkta? Kas VEF sniegumā liek par to domāt, ka stabils? Drīzāk visai stabili, ka mainīs krietni sastāvu, liks klāt garo galu, un tad gan jau varēs sākt domāt par finālu.
Jo vef pašlaik bija zemākajā fiziskajā formā un nesaspēlējušies, ko Liepājā varēja redzēt, kas nozīmē, ka sniegums sezona daudzkārt uzlabosies un nomainot protams Nemanju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 14:27, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jo vef pašlaik bija zemākajā fiziskajā formā un nesaspēlējušies, ko Liepājā varēja redzēt, kas nozīmē, ka sniegums sezona daudzkārt uzlabosies un nomainot protams Nemanju
Pēc tavas un arī kepkas loģikas sanāk, ka trenējas tikai VEF, tikai viņie vēl nav saspēlējušie, vēl ir smagāk kājām un galvām, bet pārējie jau visam ir gatavi... Tā pārliecība, protams, ir laba, bet saproti tak, ka VEF nav kaut kādā unikālā situācijā un tiešām ir redzams,ka ir problēmas. Tādas ir visiem, un Latvijā pat tā ir normāla situācija, ka sastāvs sezonas gaitā mainās, uzlabojas, bet nu es ne par ko neesmu šobrīd pārliecināts, skatoties, kā izskatās VEF
, 2016-09-27 14:28, pirms 9 gadiem
Nu tie paši mērķi vien ir ,bet vai izdosies tos īstenot redzēsim !
, 2016-09-27 14:29, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc kā Tu spried? Pēc negatava VEF pirmssezonā?

Vai dari tā kā taspatspuisis un bezjēgā kaut ko heito?
Pēc sastāva dziļuma: 11.un 12.spēlētājs ir jaunie un vairāk kā pusei šī būs debija VTB. Sorry, bet šogad VEFs izskatās pavājš bet simpātisks.
, 2016-09-27 14:30, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Pēc tavas un arī kepkas loģikas sanāk, ka trenējas tikai VEF, tikai viņie vēl nav saspēlējušie, vēl ir smagāk kājām un galvām, bet pārējie jau visam ir gatavi... Tā pārliecība, protams, ir laba, bet saproti tak, ka VEF nav kaut kādā unikālā situācijā un tiešām ir redzams,ka ir problēmas. Tādas ir visiem, un Latvijā pat tā ir normāla situācija, ka sastāvs sezonas gaitā mainās, uzlabojas, bet nu es ne par ko neesmu šobrīd pārliecināts, skatoties, kā izskatās VEF
Cilvēk, visiem treneriem nav viens gatavošanās plāns un ir ļoti muļķīgi domāt, ka nu Gailītis gatavojas sezonais un dzen fizisko iekšā tāpat kā Muižnieks vai Helmanis utt....pēc Liepājas turnīra izskatās, ka Gailīti pārforsējis ar fiziskā iedzīšanu
, 2016-09-27 14:31, pirms 9 gadiem
angrybird rakstīja: Pēc sastāva dziļuma: 11.un 12.spēlētājs ir jaunie un vairāk kā pusei šī būs debija VTB. Sorry, bet šogad VEFs izskatās pavājš bet simpātisks.
Biju domājis par LBL, nevis VTB
, 2016-09-27 14:34, pirms 9 gadiem
Iespējams, ka VTB par 8. vietu var pacīnīties. Vadošais septītnieks, šķiet, nav aizsniedzams, bet ar Jeņisej, Kalev, Astana, Čmoki var mēģināt pacīnīties. Vājaka pēc sastāva šobrīd izskatās tikai Parma.

LBL gan jau līdz finālam tiks.
, 2016-09-27 14:44, pirms 9 gadiem
nu luk 1,4miljn. troljo vot kadreiz atcerās ka bijuši 3 miljn. un tad komentos raksta, ka nevarot uzvaret ar 2x lielaku budžetu vai kkā tā. lol. Ceru uz VEF zeltu LBL, vtb tīri letiņu pieredzei varētu iekljut playoffa lai ilgāk pasitās.
, 2016-09-27 14:45, pirms 9 gadiem
1.4 milj ir ļoti maz. Ja pieņem, ka ļoti liela daļa aizies ceļošanas izdevumiem, tad iespējams, ka budžets pat mazāks par Valmieru. Par Ventspili šogad vispār nerunāsim.
, 2016-09-27 14:47, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, visiem treneriem nav viens gatavošanās plāns un ir ļoti muļķīgi domāt, ka nu Gailītis gatavojas sezonais un dzen fizisko iekšā tāpat kā Muižnieks vai Helmanis utt....pēc Liepājas turnīra izskatās, ka Gailīti pārforsējis ar fiziskā iedzīšanu
tās ir tikai tavas domas un emocijas, kas nav balstītas ne uz ko citu. Skaidrs, ka pamatīgi pamainījies sastāvs, bet papildinājums ne tuvu nav pagājušā gada līmenī. Ja mazie vēl puslīdz, tad garajā galā ir tikai cerības. Es nemaz nešaubos, ka sastāvs tiks papildināts, gan jau kāds metošs nr3. tiks meklēts un 4/5.
, 2016-09-27 14:49, pirms 9 gadiem
Vafeļu kepkas, kas uz arēnu nemaz neskatās, visu laiku noliek BKV, bet neskatās paši uz sevi, ar tādu budžetu palikt pēdējiem papīra kausā un zaudēt Liepājai, kurai sastāvs ir mainījies krietni.
VEF lēgi taisa cirku ar to, ka mēģina spēles laikā pieprasīt mīnuti pēc NBA standartiem!
Hūtes fani jau arī aizmiglojās prāts, kad visiem brauc pār, bet BBL kausā Kaufmanis piesmēja viņus visus!
, 2016-09-27 14:53, pirms 9 gadiem
"VEF ir veicinājis LBL līmeņa klubu rašanos Jēkabpilī un Saldū" Paga paga, a varbūt Metropole, kas 90to beigās vai 2000 sākumā rāva Jēkabpilī, radīja tur LBL komandu?
, 2016-09-27 14:54, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Paver acis vaļā, arī LBL maz kuram te interesē. Rīgā tak ir arī Barons, kapēc tad šiem nav pārpildītas tribīnes, ko viņi nepareizi dara?
Man arī bija sezonas abonementi, bet uz LBL reguļarkas spēlēm tāpat negājām arī kad spēlēja Rīgā t.sk. pāgajušogad. Uz play-off pret Valmieru bijām un uz lielāko daļu VTB spēlēm arī.
Arēnā pret Valmieru finālā karsējas un apkopējas bija, cilvēkus ar keponiem neredzēju!
, 2016-09-27 14:57, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Arēnā pret Valmieru finālā karsējas un apkopējas bija, cilvēkus ar keponiem neredzēju!
nez, ko šis sācis daudzskaitlī sevi rakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 15:03, pirms 9 gadiem
Prieks, ka Edgars atkal jaunu generalo naudas pumpi atradis. Tiesa, par so banku ik pa bridim ir interese no tadu nopietnu iestazu puses... Iespejams, ka sanak VEFam sosezon savu planus realizet, bet varbut ari ne. VTB sita brigade varetu izradities par knapu plus vel trenera faktors... Kas attiecas uz Jaunupa gausanos par faniem Riga, tad tur jau nu visvairak pats klubs laikam iebraucis auzas, gan jau galvaspilsetas puikas labak zina, kas tur un ka ir nepareizi darits.
, 2016-09-27 15:07, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Prieks, ka Edgars atkal jaunu generalo naudas pumpi atradis. Tiesa, par so banku ik pa bridim ir interese no tadu nopietnu iestazu puses... Iespejams, ka sanak VEFam sosezon savu planus realizet, bet varbut ari ne. VTB sita brigade varetu izradities par knapu plus vel trenera faktors... Kas attiecas uz Jaunupa gausanos par faniem Riga, tad tur jau nu visvairak pats klubs laikam iebraucis auzas, gan jau galvaspilsetas puikas labak zina, kas tur un ka ir nepareizi darits.
Martinsona nauda filtrs tā banka?
, 2016-09-27 15:13, pirms 9 gadiem
Kaut kāds sviests, cerēju Rīgā paskatīties Vefiņa dueļus pret Ventspili un Valmieru... Kurā miestā tad viņi šos mačus izspēlēs?
, 2016-09-27 15:22, pirms 9 gadiem
Viena spēle būs Mārupē. Ja nemaldos, tad pret Valku.
Pret Valmieru spēlēs Daugavpilī.
, 2016-09-27 15:25, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Vafeļu kepkas, kas uz arēnu nemaz neskatās, visu laiku noliek BKV, bet neskatās paši uz sevi, ar tādu budžetu palikt pēdējiem papīra kausā un zaudēt Liepājai, kurai sastāvs ir mainījies krietni.
VEF lēgi taisa cirku ar to, ka mēģina spēles laikā pieprasīt mīnuti pēc NBA standartiem!
Hūtes fani jau arī aizmiglojās prāts, kad visiem brauc pār, bet BBL kausā Kaufmanis piesmēja viņus visus!
kad VEF zaude parbaudes speles, tad ta ir traģēdija. Kad Girgensons vai vienalga kas uzvar vai spēlē labi parbaudes spele tad tas neko nenozime. Ventspilnieku loģika..
, 2016-09-27 15:30, pirms 9 gadiem
Marcello92 rakstīja: Kaut kāds sviests, cerēju Rīgā paskatīties Vefiņa dueļus pret Ventspili un Valmieru... Kurā miestā tad viņi šos mačus izspēlēs?
Prasi lai Jaunups nodrošina autobusu uz Daugavpili !!!! Daugavpilī būs nu ļoooti liela interese !!!! Šeit ir piemērs kas jādara , lai komandai nebūtu līdzjutēju !!!!
, 2016-09-27 15:31, pirms 9 gadiem
Ak šis dir*ējs. Kā tik viņi neizrīkojās pērn ar leģionāriem. nesmuki nesmuki. Un viens jautājums - kā tad tu tos skatītājus domā atgriezt ja klubs nepalīdz veidot fanu organizāciju, vai kaut vismaz tos atbalstītu? Ko tu esi izdarījis? Bīdi tik savus projektus iekšā savas mākslas telpas, jā nu tas gan ir reāli saistīts ar sportu.
, 2016-09-27 15:35, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: tās ir tikai tavas domas un emocijas, kas nav balstītas ne uz ko citu. Skaidrs, ka pamatīgi pamainījies sastāvs, bet papildinājums ne tuvu nav pagājušā gada līmenī. Ja mazie vēl puslīdz, tad garajā galā ir tikai cerības. Es nemaz nešaubos, ka sastāvs tiks papildināts, gan jau kāds metošs nr3. tiks meklēts un 4/5.
Vispār tā ir loģika un tas būtu saprotams, ka katram trenerim ir cits gatavošanās plāns, savādākas metodes utt.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2016-09-27 15:37, pirms 9 gadiem
Smieklīgi lasīt, ka tagad šī ir desmitā jubilejas sezona, bet vēl trīs sezonas atpakaļ bija jubilejas 55. sezona ar īpaši pretīgajām pelēkajām formām laikam edža marsietītī spēj lidot atpakaļ laikā
, 2016-09-27 15:38, pirms 9 gadiem
VEF ir veicinājis LBL līmeņa klubu rašanos Jēkabpilī un Saldū. ----- KĀ??? Braukājot un mājas spēles tur spēlējot LBL ietvaros? VTB pleijofs ir tikpat nereāls, kā Lipmana atkāpšanās no LHF prezidenta amata... LBL arī viegli nebūs
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2016-09-27 15:49, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skaties no otras puses, ja cilvēki neiet Rīgā uz VEF, tad VEF brauc pie cilvēkiem, tīri cilvēcīgi var jau saprast vēlmi, ka vēlas, lai spēlētaji labā atmosfērā spēlē, kā jau neskaitāmas reizes esmu teicis, tad monētai ir divas puses, tikai tas, ka līdz šim posms nav nekas darīts, lai uzlabotu to situāciju pēdējās 4 sezonas
Cik liels ir VEFam līdzjutēju pulciņš Daugavpilī ????? !!!!! Kam tādu VEFu vajag Daugavpilī ???? Viņiem sports nr. 1 ir spīdvejs ....
, 2016-09-27 15:53, pirms 9 gadiem
juings rakstīja: Cik liels ir VEFam līdzjutēju pulciņš Daugavpilī ????? !!!!! Kam tādu VEFu vajag Daugavpilī ???? Viņiem sports nr. 1 ir spīdvejs ....
Tas nemaina to, ka tur cilvēku būs vairāk kā Rīgā, tas ir fakts, it īpaši ja ņemam vērā to, ka Rīgā daudz maz savāc skatītāju tikai BKV ar Valmieru
, 2016-09-27 15:53, pirms 9 gadiem
Atkal diezgan interesanti. Spēlējot laukos sev prestižu necelsi, redz tur jau bija tā maza piebilde - ... Ieskaitot pašvaldību ieinteresētību un finansiālo atbalstu. Laikam tik švaki ar naudu ka jābraukā pa laukiem. Un otra lieta, vai ir tik daudz LBL atbilsotšas sporta zāles? Un galu galā tak labāk izskatās 250 cilvēku 300 sēdvietu zālē, nekā 150 cilvēki 10 000 lielā arēna, un tad var gudri teikt" redz kā mēs varam !!!"

Redneck vai kā twvi tur sauc, tā tas ir, patiesība!!!
, 2016-09-27 15:55, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nemaina to, ka tur cilvēku būs vairāk kā Rīgā, tas ir fakts, it īpaši ja ņemam vērā to, ka Rīgā daudz maz savāc skatītāju tikai BKV ar Valmieru
savulaik cilvēki bariem skrēja uz bārdainu sieviešu un punduru izrādēm, jo bieži tādas redzēt nevarēja. Tāds pats ir basketbola viesizrāžu efekts un atdeve.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2016-09-27 15:58, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: savulaik cilvēki bariem skrēja uz bārdainu sieviešu un punduru izrādēm, jo bieži tādas redzēt nevarēja. Tāds pats ir basketbola viesizrāžu efekts un atdeve.
Piekrītu, bet labāk spēlēt, kur ir laba atmosfēra nekā tuksā arēnā vai pustukšā OSC, tikai viņi joprojām negrib uz faniem Rīgā strādāt, kaut vai uz tām VTB spēlēm atgriezt
, 2016-09-27 16:01, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nemaina to, ka tur cilvēku būs vairāk kā Rīgā, tas ir fakts, it īpaši ja ņemam vērā to, ka Rīgā daudz maz savāc skatītāju tikai BKV ar Valmieru
Ja kluba vadība kaut mazlietiņ nāktu pretīm tiem kas grib fanot par VEFu ...būtu lielākais fanu pulks LBL !!!
Viss ko tu te mēģini pierādīt ir attaisnojums kluba vadības pilnīgas necieņas un augstprātības izrādīšanai pret pārējiem līdzjutējiem un visiem kam interesē basketbols !
Slēpts komentārs: chankers
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 16:15, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piekrītu, bet labāk spēlēt, kur ir laba atmosfēra nekā tuksā arēnā vai pustukšā OSC, tikai viņi joprojām negrib uz faniem Rīgā strādāt, kaut vai uz tām VTB spēlēm atgriezt
nu vo, tur jau tā lieta, ka ar faniem Rīgā jāstrādā un tad apkārt braukāt. tā nu tas ir gan
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2016-09-27 16:27, pirms 9 gadiem
Ceram ar laiku atjaunot interesi 2007. gada līmenī, kad uz LBL izslēgšanas spēlēm Rīgas arēnā nāca 5-7 tūkstoši līdzjutēju.

ahaha, ne jau VEFs to spēs izdarīt. Ja nu vienīgi vienu reizi sezonā - pret CSKA brīvdienā, turklāt laižot iekšā bez maksas.
Vienreiz jau kas tāds tika darīts - šķiet, pat 4k nesavāca. Par kādiem 7k Tu sapņo, tirliņ? Šitā muldēt Tu vari pie Zandera, nevis par nopietnām lietām
, 2016-09-27 16:57, pirms 9 gadiem
Jāsāk jau būtu ar to, ka Rīgā nav mājīgas basketbola arēnas, kur cilvēki izbaudītu basketbola atmosfēru. Arēna Rīga nav basketbola arēna.
, 2016-09-27 17:05, pirms 9 gadiem
Man jau liekas, ka tas ir galīgi nepareizi jau kuro gadu aizvadīt mājas spēles reģionos... Skaidrs, ka fanus viņiem nevajag. Pietiks ar pāris simtiem SKATīTĀJU, ne fanu. Tātad, to nevar nosaukt par pilnvērtīgu basketbola klubu, ja viņiem nav savas fanu bāzes.
, 2016-09-27 17:07, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Jāsāk jau būtu ar to, ka Rīgā nav mājīgas basketbola arēnas, kur cilvēki izbaudītu basketbola atmosfēru. Arēna Rīga nav basketbola arēna.
Tiesa gan. Labākā basketa zāle ir DSN.
Vajadzētu kādu 5k basketa arēnu.
, 2016-09-27 17:28, pirms 9 gadiem
Ar šādu budžetu nebūs ne LBL zelts,ne arī Vtb play off !!!
, 2016-09-27 17:35, pirms 9 gadiem
Es domāju ka tajās pilsētās kur vef aizvadīs spēles, tāpat būs pustukšas tribīnes
, 2016-09-27 17:39, pirms 9 gadiem
HitMix* rakstīja: Es domāju ka tajās pilsētās kur vef aizvadīs spēles, tāpat būs pustukšas tribīnes
Domāšana noteikti nav Tava stiprā puse.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-27 19:01, pirms 9 gadiem
pagaidām ir salīdzinoši MAZS budžets ar iedomīgiem mērķiem un negatava komanda, kas pirmssezonas beigās kāš vidusmēra latvju, krievu un leišu klubiem..
, 2016-09-27 21:47, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: Par VEF !!! LBL kauss ir jāatgriež mājās !!!
Jaa, pie Barona
, 2016-09-27 21:47, pirms 9 gadiem
Petrogradas kepons ar red labelu atkal piepirdushi topiku
, 2016-09-27 22:11, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: 1.4 milj ir ļoti maz. Ja pieņem, ka ļoti liela daļa aizies ceļošanas izdevumiem, tad iespējams, ka budžets pat mazāks par Valmieru. Par Ventspili šogad vispār nerunāsim.
idin ja zinatu tad vtb sedz visus izdevumus celosana, tiesnesi, utt.
, 2016-09-27 22:16, pirms 9 gadiem
basiiiccc rakstīja: idin ja zinatu tad vtb sedz visus izdevumus celosana, tiesnesi, utt.
vairs jau nesedz gan, jau pērn nesedza, jo līgai daudz mazāk naudas ir un tika reformēta visa naudas sistēma