Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:16, Did:0, useCase: 3

Video: Edgars Buļs atklāti par izlasi

Kristaps Driķis
Šodien Sportacentrs.com lielājā sarunā piedalījās Latvijas izlases menedžeris Edgars Buļs. Piedāvājam noskatīties interviju, kurā Buļs atklāti stāsta par izlasi un lietām ap to pirms un pēc Eiropas čempionāta. Diemžēl īsi pirms tiešraides sākuma Starp Pub radās problēmas ar interneta pieslēgumu, un raidījums skatāms tikai ierakstā.
Vērtējums: +44

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 00:42, pirms 15 gadiem
viennozīmīgi tas nebija biedriņs kas bija iepriekš kvalifikācijā..kas tads viņš ir?Viņš spēlē NBA!!!! tur kur nespēlē neviens no izlases vel un neviens cits tur tuvu nestāv(no administrācijas).IBIO.kad ar ņuņām jāspēlē tad tā ir.tā arī tos talantus jūs te izčakarējat.menedžer pēc papīriem?!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-18 00:45, pirms 15 gadiem
nobeigums labs - brāli valteri vairs nespēlēs, kambala vairs nespēlēs. nu tad spēlēs buļs un šneps.a ko jūs tak zinat kā pareizi ne????

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 00:46, pirms 15 gadiem
ir jāveic profesionālāks šis darbs.Nu tad Buļ iekal šos vārdus sev pakausī un rīkojies.tauta gaida.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-18 00:55, pirms 15 gadiem
cik čempionātus mēs kāpsim uz tiem pašiem grābekļiem ?
"nebijām pienācīgi sagatavojušies"
vai pēc pirmajām 2 reizēm netika izdarīti secinājumi ? vnk es nesaprotu kā profesionāli sportisti var uzvesties kā bērnudārzā

  +7 [+] [-]

, 2009-09-18 00:55, pirms 15 gadiem
bljiiiinnnnn nu dirse.... jau nu nenormalakais, vel truka tik riktigs blingeris ap kaklu ar spidigu lielu B burtu ..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 01:07, pirms 15 gadiem
jāmaina ir viss menedžeri treneri un spēlētāju attieksme nevis tagad rādīt ar pirkstu kurš vainīgs un kurš nē.
Un Buļu uz traktora klubu - viņam īstā vieta

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 01:07, pirms 15 gadiem
he he.. dažreiz tomēr varu priecāties par to, ka nav tieša piekļuve SA žurnālam, bet ideja par izlases gatavošanu turpmāk - atlasīt ne zvaigznes, bet veidot vienotu sastāvu - izklausās labi

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 01:18, pirms 15 gadiem
pitonsxxl rakstīja: cik čempionātus mēs kāpsim uz tiem pašiem grābekļiem ?
"nebijām pienācīgi sagatavojušies"
vai pēc pirmajām 2 reizēm netika izdarīti secinājumi ? vnk es nesaprotu kā profesionāli sportisti var uzvesties kā bērnudārzā
principaa ssogad jau it kaa neuzkaapaam uz graabekli, jo vineejaam grupas potenciaali vaajaako Vaaciju, bet probleema jau ir taa ka speeleetaajiem nav veeleessanas un motivaacijas speeleet izlasee....Ieprieksseejos gados liela dalja tikai ar lielu domaassanu piekrita paliidzeet izlasei...
Buljs jau pareizi pateica ka vajag veidot komandas kkiimiju, netikai savaakt speeciigaakos - lai galvenokaart speelee tie kas TIESSAAM grib speeleet, nevis aizbraukt uz turniiru nokost
P.s. Lai kaa arii bija ar tiem +8, JAAATBILD ir vadiibai - kaa minimums Shnepam jaaatkaapjas

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 02:15, pirms 15 gadiem
"kāpēc saīsinātā variantā" ???

ļoti laba intervija, bet varēja būt arī 2reiz garāka...

 +12 [+] [-]

, 2009-09-18 02:30, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, kāpēc daudzi te ierēc par Buļu. Pavērojot viņu no malas un noskatoties pāris intervijas, redzu, ka viņš ir sakarīgs čalis. Atvērts, pozitīvs, tāds kurš vienmēr uzmundrina komandu. Un dara savu darbu no sirds. Un runā arī sakarīgi, ne tā kā daži labi, stostās, vai caur puķēm kaut ko atrunājas. Tāpēc jo vairāk žēl, ka intervija nebija garāka.
Lai veicas Edgaram turpmākajā darbā!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 03:29, pirms 15 gadiem
pareizi pateica, arii par andra sportisko rezhiimu, aciis jau dolaarziimiites mirdz...zvaigzne atradies lai vish nba taa izdara, ka tik nesanaak zheleju no matiem kasiit araa, lai varetu sodu nomaksaat

  +6 [+] [-]

, 2009-09-18 03:52, pirms 15 gadiem
Intervija laba! Beidzot kaads vismaz saneemaas un pateica visu kaa ir gan par +8 +9, gan par to ka Andris kodis nonstopaa, arii par to ka katastrofaali par maz naudu valsts iedeva! Nu nevaram mees bez finanseejuma neko izdariit. Iespeejams tieshaam mums iistajiem Latvijas Bbola faniem vajadzeetu pirms naakamaa chempja saziedot pa paaris latiem, lai izlasei eertaak aizbraukt, labaaki numurini utt. Jo gribaas beidzot taas medalas. Un galu galaa bijaam tomeer Naaves grupaa, buutu traapijushi pie kaut kaadiem turkiem vai serbiem grupaa buutu tagad 1/4 finaalaa! Tikai basketbols, tikai musu puishi!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 07:41, pirms 15 gadiem
varu derēt kamēr būs kehris pie teikšanas tikmēr arī buļs būs pie izlasēm (pārāk jau ienesīga vietiņa ,lai to tik vienkārši pamestu)
Slēpts komentārs: mrdeeds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 09:02, pirms 15 gadiem
Kāda tagad starpība vai+8 vai +9?Mums taču bija +6!Cilā to jautājumu kā muļķi!

     [+] [-]

, 2009-09-18 09:06, pirms 15 gadiem
Man vienīgajam skaņa tāda ka di*st gribās?

     [+] [-]

, 2009-09-18 09:29, pirms 15 gadiem
bebris rakstīja: Nesaprotu, kāpēc daudzi te ierēc par Buļu. Pavērojot viņu no malas un noskatoties pāris intervijas, redzu, ka viņš ir sakarīgs čalis. Atvērts, pozitīvs, tāds kurš vienmēr uzmundrina komandu. Un dara savu darbu no sirds. Un runā arī sakarīgi, ne tā kā daži labi, stostās, vai caur puķēm kaut ko atrunājas. Tāpēc jo vairāk žēl, ka intervija nebija garāka.
Lai veicas Edgaram turpmākajā darbā!
Pilnībā piekrītu! Tiešām izskatās viens no retajiem, kas savu darba dara no visas sirds un ir pareizā attieksme!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 09:42, pirms 15 gadiem
jo vairak lasa shitos komentarus, jo vairak liekas, ka KV tomer taisniba: LV fani ir pajolji...visiem lielajiem nodirsejiem - ko tad isti buljs izdarija nepareizi??? nepildija pienakumus, zaga kautko, negativi ietekmeja komandu, vai vel kas cits?? liekas, ka lielaka dalja komentetaju ir visu savas dzives jau tik perfekti izdarijushu, ka tagad esportu lasa no havaju salam un gudri komente, ko pashi isti nezin.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 09:44, pirms 15 gadiem
kapeec saiisintaataa variantaa? lol raidiijuma veidotaaji iesuukaaja!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-18 10:14, pirms 15 gadiem
jau intervijas sajuma tik tizli pateik..."nebutu slikti ja francija, vinneja, lv ar vinjiem cinijas...." kur tik berniskigas var runat un domat, pasam kauns nepalika no tudijas viesa.. un vel par interveteja...

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 10:32, pirms 15 gadiem
p.s. rakstīja: jo vairak lasa shitos komentarus, jo vairak liekas, ka KV tomer taisniba: LV fani ir pajolji...visiem lielajiem nodirsejiem - ko tad isti buljs izdarija nepareizi??? nepildija pienakumus, zaga kautko, negativi ietekmeja komandu, vai vel kas cits?? liekas, ka lielaka dalja komentetaju ir visu savas dzives jau tik perfekti izdarijushu, ka tagad esportu lasa no havaju salam un gudri komente, ko pashi isti nezin.
tieši tā buļa neko pilnīgi neizdarija lai viņu slavētu. tas ir ko izdarija nepareizi? ļoti vienkārši izdarija NEKO.Lai kautkas būtu ir jādara nevis ko es izdariju nepareizi.dirsišu tik ilgi kamēr visu sakārtos.dinamo - omska 4-5 zaudē,bet kā zaudē ar cieņu nevis ar ņuņāšanu par to ka kautkas nav izdarīts. man po tā pat akli fanošu pa LV jebkurā sportā.izsakos negatīvi vai nē.vienkārši besī ka neatsrādā savu darbu tā pat kā valsts ierēdņi.tāpēc jau individuālajā sportā mums ir cilvēki kuri var kautko sasniegt ,jo viņi dara lai vai kas viņi dara.Ščerbatihs,prokopčuka.visu savu brīvo laiku tam ziedo un tāpēc arī ir rezultāts,ieliec šos cilvēkus tādā kompānijā ar buļu un co un viņi pazudīs tā pat kā pazūd basketbola izlase.

     [+] [-]

, 2009-09-18 10:33, pirms 15 gadiem
Tā ir mērķtiecība un audzināšana.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 10:35, pirms 15 gadiem
tas ka sneps ir auns, to vinjs paradija stradajot sporta padome, vai kur citur, atsedeja vairakus gadus un vispar neko neizdarija, sasoditais funkcionars...par to jau indriksons sen ir runajis un citi...kaa ielikteni ielika lbs, kur atkal sez un neko nedara, kur var tadu cirvi turet...

     [+] [-]

, 2009-09-18 10:53, pirms 15 gadiem
nelava Bulama izrunaties, beigas sis arii jautaja "Kapec saisinata varianta "
bet dzeks nav sudigs, nesaprotu, kapec visi vinju aprej...drosvien skaugi, kas pasi gribetu but vinja vieta par menedzeriti, tuvu basisa lietam, ut.,

     [+] [-]

, 2009-09-18 11:04, pirms 15 gadiem
Buļu aprej tapec ka šis vienigais runa intervijās.Bet dabū viņs pa viesim kopumā.Un neviens vinu neaprej par to kads vins calis,te tikai un vienigi par basi.nekā personīga.

     [+] [-]

, 2009-09-18 11:43, pirms 15 gadiem
piedod man, bet tu nepateici nevienu argumentu. Viss ko tu pateici ir NEKO. Ka tad tas ir jasaprot, ka vinsh no rita aizbrauc uz darbu, ja vispar aizbrauc, un vnk sezh pie galda visu dienu un lasa esporta kometarus?? tas atbilstu tavam NEKAM, bet stipri shaubos, vai vinsh ta darija. protams, vienmer ir jautri pasmieties par shiem komentariem. aprunajot visus pec kartas tu doma, ka kautko baigi panaksi, bet tici man par tevi tikai pasmejas, to atklati izdarija KV un daljeji es vinjam piekritu, tapat ari parejie nirdz, noteikti ari buljam shie komenti liekas uzjautrinoshi. Es ta jutu
, ka tev diezgan liela degsme ir, sarunajam, ka tu shodien darba sho degsmi liksi lieta un izdarisi kautko labu, nevis ka buljs NEKO. tas noteikti bus lietderigak neka seit komentaros visu atstat.
Kochs rakstīja: tieši tā buļa neko pilnīgi neizdarija lai viņu slavētu. tas ir ko izdarija nepareizi? ļoti vienkārši izdarija NEKO.Lai kautkas būtu ir jādara nevis ko es izdariju nepareizi.dirsišu tik ilgi kamēr visu sakārtos.dinamo - omska 4-5 zaudē,bet kā zaudē ar cieņu nevis ar ņuņāšanu par to ka kautkas nav izdarīts. man po tā pat akli fanošu pa LV jebkurā sportā.izsakos negatīvi vai nē.vienkārši besī ka neatsrādā savu darbu tā pat kā valsts ierēdņi.tāpēc jau individuālajā sportā mums ir cilvēki kuri var kautko sasniegt ,jo viņi dara lai vai kas viņi dara.Ščerbatihs,prokopčuka.visu savu brīvo laiku tam ziedo un tāpēc arī ir rezultāts,ieliec šos cilvēkus tādā kompānijā ar buļu un co un viņi pazudīs tā pat kā pazūd basketbola izlase.

     [+] [-]

, 2009-09-18 12:48, pirms 15 gadiem
mrdeeds rakstīja: izskatās ka esi buļa draudziņš....
Nekad neesmu ar šo cilvēku pat ticies. Spriežu tikai pēc tā, ko redzu un dzirdu intervijās.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 13:14, pirms 15 gadiem
Sancho84 rakstīja: Kāda tagad starpība vai+8 vai +9?Mums taču bija +6!Cilā to jautājumu kā muļķi!
Idiņ,tu spēles pēdējo pusminūti neredzēji? tam bija liela nozīme,muļķi tu! tev varu atgādināt,ka tie +6 bija TIKAI TĀPĒC,ka domājām,ka vajag +9

  +3 [+] [-]

, 2009-09-18 13:17, pirms 15 gadiem
Edgar,nu nav tā. Madars Bergmanis ir labu un saprotami izskaidrojis noteikumus un pat ja Kosta būtu sākumā pateicis,ka mums jābrauc mājas, iesniegtu protestu,viņi apskatītos kārtīgi un aizsūtītu mājās vāciešus. noteikumos pēc Madara Bergmaņa skaidrojuma ir pietiekami skaidri aprakstīts,ka pietika ar plus 8. tas,ka Kosta pirmajā brīdī pasaka,ka vajag +9,neko nenozīmē. tā ka kāds no jums,diemžēl, baigo luni nolaida un aprēķinu kļūda šoreiz bija izšķirošā,kāpēc netikām nākamajā kārtā

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 13:22, pirms 15 gadiem
bet es jau saprotu,ka amatpersonām baigi izdevīgi skandināt,ko Kosta teicis. tikpat labi varēji viņu no gultas izcelt ar šādu jautājumu. vai arī dīkt,lai pasaka plus 9,kosta - nu labi,labi,+9,liec man mieru,man nav laika. viņš varēja ritīgi neizpētīt nolikumu (jo tas vairs nebija vajadzīgs),pateikt pirmā mirkļa iespaidu un viss. NEVIENS MŪS NEVARĒTU AIZSŪTĪT MĀJĀS,JA BŪTU PLUS 8 UN PUNKTS! un nesaprotu,kāpēc tikai stundu un 15 min pirms spēles sākuma tas bija jāsāk skaidrot!?

     [+] [-]

, 2009-09-18 13:25, pirms 15 gadiem
Normala intervija tik vareja but garāka!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:36, pirms 15 gadiem
bebris rakstīja: Nesaprotu, kāpēc daudzi te ierēc par Buļu. Pavērojot viņu no malas un noskatoties pāris intervijas, redzu, ka viņš ir sakarīgs čalis. Atvērts, pozitīvs, tāds kurš vienmēr uzmundrina komandu. Un dara savu darbu no sirds. Un runā arī sakarīgi, ne tā kā daži labi, stostās, vai caur puķēm kaut ko atrunājas. Tāpēc jo vairāk žēl, ka intervija nebija garāka.
Lai veicas Edgaram turpmākajā darbā!
Pilnībā piekrītu...jāsaka,pēc šīs intervijas esmu mainījis domas uz labo pusi...diezgan profesionāls,argumentēts skatījums par lietām...VEIKSMI

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:26, pirms 15 gadiem
pie visam shim negacijam ... musejos no 12 skjiira viens grozs, tatad ja butu viss gludi -butu 1/4finals ar garantiju. Nu nepaveicaas, bet visi te njemaas un gauzhaas!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:43, pirms 15 gadiem
p.s. rakstīja: piedod man, bet tu nepateici nevienu argumentu. Viss ko tu pateici ir NEKO. Ka tad tas ir jasaprot, ka vinsh no rita aizbrauc uz darbu, ja vispar aizbrauc, un vnk sezh pie galda visu dienu un lasa esporta kometarus?? tas atbilstu tavam NEKAM, bet stipri shaubos, vai vinsh ta darija. protams, vienmer ir jautri pasmieties par shiem komentariem. aprunajot visus pec kartas tu doma, ka kautko baigi panaksi, bet tici man par tevi tikai pasmejas, to atklati izdarija KV un daljeji es vinjam piekritu, tapat ari parejie nirdz, noteikti ari buljam shie komenti liekas uzjautrinoshi. Es ta jutu
, ka tev diezgan liela degsme ir, sarunajam, ka tu shodien darba sho degsmi liksi lieta un izdarisi kautko labu, nevis ka buljs NEKO. tas noteikti bus lietderigak neka seit komentaros visu atstat.
tieši tā arī tas jāsaprot ka viņš nedara neko.atnāk un sēž.efektivitāte ta nav.ja būtu efektivitāte tad šitāda intervija nemaz nebūtu.
degsme parādijās klausoties interviju.