Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1344, Did:0, useCase: 3

Video: Lipmans: "Ja tauta grib, varu aiziet..."

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties Latvijas hokeja federācijas prezidenta Kirova Lipmana sarunu ar žurnālistiem pēc Latvijas izlases pēdējās spēles pasaules čempionātā pret Austrijas izlasi.
Vērtējums: +50
Slēpts komentārs: Pakalns
Slēpts komentārs: Nerātnais Dārsijs

 +44 [+] [-]

, 2011-05-09 01:30, pirms 14 gadiem
Ko tad ņemt vietā??
Ozoliņš, Irbe, varbūt Koziols.. noteikti NĒ politiskajiem ielikteņiem un funkcionāriem.. sorry, Helmut!

Vai viņi tiks labāk galā?.. Lai Kira pašlaik paliek
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-05-09 01:38, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: Ej prom!
Re, malacis Kirovs, pasaka, ka nav valsts atbalsta, tikai to vajag kultivēt skaļāk!

P.S Bet tu vari aiziet un iemest podā kaut ko!
Slēpts komentārs: kasparamamma

 +51 [+] [-]

, 2011-05-09 01:39, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā valsts atbalstu hokejam, tad Kira ir labs prezidents!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-09 01:41, pirms 14 gadiem
kasparamamma rakstīja: Ej prom!
Mums vajaga tādu patriotu, kāds ir Artūrs Irbe, kuru mīl un ciena visa Latvija vēl šo balt dien
šis ir joks ja?
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 01:42, pirms 14 gadiem
Pakalns rakstīja: gribam gan. jāsakārto sistēma tak beidzot!
Ko tad mēs ieliksim vietā?
Slēpts komentārs: Nerātnais Dārsijs
Slēpts komentārs: reinz

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 01:43, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Lipman vacies prom,man poh ka tu vari sarikot PC Latvija,man svarigi lai musu izlase cinas 1/4 finala,bet ne jaspele par palikashanu elietes divizija!
Bet kamer mums nebus normals vietejais cempionats,normala hokeja virtuve,mes biezi spelesi par palikshanu elites grupa!
Kurš uzņēmējs Latvijā vēl būtu gatavs nodrošināt 300 000 izlases dalībai PČ? Katru gadu?

 +18 [+] [-]

, 2011-05-09 01:44, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Sandi Ozoliņu par LHF prezidentu!
Vrb vēl OZO par valsts prezidentu?

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 01:45, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš uzņēmējs Latvijā vēl būtu gatavs nodrošināt 300 000 izlases dalībai PČ? Katru gadu?
Izlasi lkrnpk_2 pirmo komentaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 01:46, pirms 14 gadiem
Dinamo3 rakstīja: Vrb vēl OZO par valsts prezidentu?
Es jau neteicu, ka tagad , bet domāju, ka pēc gadiem pieciem OZO varētu pārņemt no Kiras LHF prezidenta funkcijas.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 01:48, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tieši tā jau daļēji ir problēma.... KATRAM CILVĒKAM JĀSTRĀDĀ TĀ, LAI PAR SAVU DARBU SAŅEMTU ALGU. Nevis izmestu savu naudu ..... Varbūt Lipmans savā biznesā visu saprot un organizatoriskās lietas, bet tad vajag cilvēkus, kas tiešām prastu un gribētu strādāt un piesaistīt līdzekļus.
Bet viņš jau arī varēja nemaksāt visas apdrošināšanas naudas, biļetes uz Slovākiju, uzturēšanās, utt. Tas viss ir no viņa kabatas! Lai kā man negribētos to atzīt, bet ja nebūtu Kirova- izlase uz Slovākiju nebūtu aizbraukusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 01:48, pirms 14 gadiem
Tas i viens Krabis
Slēpts komentārs: krapaalis

  +9 [+] [-]

, 2011-05-09 01:50, pirms 14 gadiem
Tauta, jūs paliekat nožēlojama - kā var atbalstīt cilvēka palikšanu, kura vadība hokeja saimniecība ir nolaista, ko apliecina IIHF reitings. Mums garām ir aizgājušas Vācija, Norvēģija, Dānija. Ja tā turpināsim, tad drīz vairs nebūsim pat 13. pasaulē. Un nevajag raudzīties uz valsti kā uz slaucamu govi - nav vairs sociālisms, kad valsts uzturēja visas federācijas. Priekš tam ir spējīga federācijas vadība, kas prot strādāt ar sponsoriem un būvēt tālredzīgu, uz nākotni virzītu hokeja politiku un saimniecību!

Kas tad ir tas, ko Lipmans ir panācis - viens PČ Rīgā. Un tagad iecelsim viņu par LHF prezidentu uz mūžu? Smieklīgi...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 01:52, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tauta, jūs paliekat nožēlojama - kā var atbalstīt cilvēka palikšanu, kura vadība hokeja saimniecība ir nolaista, ko apliecina IIHF reitings. Mums garām ir aizgājušas Vācija, Norvēģija, Dānija. Ja tā turpināsim, tad drīz vairs nebūsim pat 13. pasaulē. Un nevajag raudzīties uz valsti kā uz slaucamu govi - nav vairs sociālisms, kad valsts uzturēja visas federācijas. Priekš tam ir spējīga federācijas vadība, kas prot strādāt ar sponsoriem un būvēt tālredzīgu, uz nākotni virzītu hokeja politiku un saimniecību!

Kas tad ir tas, ko Lipmans ir panācis - viens PČ Rīgā. Un tagad iecelsim viņu par LHF prezidentu uz mūžu? Smieklīgi...
Dienas jautājums- cik liels ir valsts atbalsts LATVIJAS hokeja federācijai? atbilžu varianti :
a) 0
b) 93 000 ls ( tuvu 0)
c) Dombrovskis ir malacis.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-09 01:53, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tauta, jūs paliekat nožēlojama - kā var atbalstīt cilvēka palikšanu, kura vadība hokeja saimniecība ir nolaista, ko apliecina IIHF reitings. Mums garām ir aizgājušas Vācija, Norvēģija, Dānija. Ja tā turpināsim, tad drīz vairs nebūsim pat 13. pasaulē. Un nevajag raudzīties uz valsti kā uz slaucamu govi - nav vairs sociālisms, kad valsts uzturēja visas federācijas. Priekš tam ir spējīga federācijas vadība, kas prot strādāt ar sponsoriem un būvēt tālredzīgu, uz nākotni virzītu hokeja politiku un saimniecību!

Kas tad ir tas, ko Lipmans ir panācis - viens PČ Rīgā. Un tagad iecelsim viņu par LHF prezidentu uz mūžu? Smieklīgi...
Ne jau viņa dēļ tā ir nolaista, bet dēļ tādiem viepļiem kā Dombrovskis un Vilks un viņu oranžajiem priekštečiem. Visa valsts ir nolaista, ne tikai hokejs - atvēriet acis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 01:57, pirms 14 gadiem
Nu tad davai celiet plānu, ar kādu LV spēlēs ceturtdaļfinālā? Pa punktam, kam kur jābūt un cik esat gatavi no savas kabatas mest klāt...!
Vietējais čempis ar tādu hokejistu skaitu mums nespīd ne tuvu pašlaik diemžēl. Tad jāmeklē imigranti no Lībijas, kas iedot slidas un celt hokeja līmeni!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 01:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Dienas jautājums- cik liels ir valsts atbalsts LATVIJAS hokeja federācijai? atbilžu varianti :
a) 0
b) 93 000 ls ( tuvu 0)
c) Dombrovskis ir malacis.
Nu, jā - tikai, lūdzu, ņem vērā to, kādā stāvoklī atrodas valsts ekonomika jau vismaz 3.gadu. Vai pensionāri, skolotāji utt. sapratīs, ja valsts izlems LHF piešķirt 1000000Ls, atņemot to pabalstiem un algām? Nevar jautājumu izraut no kopējā konteksta - vajag padomāt, vai valstij vispār ir nauda, ko var iedot! Tiklīdz iedos vienai federācijai, tā pārējās prasīs un bļaus - kādēļ viņiem un ne man...Šajā krīzes situācijā jebkuras federācijas vadītājam ir jāpierāda savas uzņēmēja iemaņas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 02:00, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Ne jau viņa dēļ tā ir nolaista, bet dēļ tādiem viepļiem kā Dombrovskis un Vilks un viņu oranžajiem priekštečiem. Visa valsts ir nolaista, ne tikai hokejs - atvēriet acis!
Par oranžajiem - piekrītu, par Dombrovski - nē! Hokejs nebūtu nolaists, ja būtu augšupejoša līkne rezultātos, bet tādu nav!
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-09 02:06, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu jau runā kā kaut kāds ierindas k*etīns no jenotības, uzņēmēja iemaņas bla bla bla. Kāda vēl uzņēmējdarbība Latvijā, šajos laikos? Tu laikam joko ja?
Ko īdi - uzņēmējdarbība ir iespējama vienmēr un visur. Visstabilākie uzņēmēji bieži ir radušies tieši krīzes laikos - tikai vajag darīt, nevis čīkstēt un vainot visus sev apkārt! Latvieši Latvijā diemžēl ir pieraduši īdēt un vainot visus sev apkārt, gaidot, kad kāds pienesīs labāku dzīvi uz paplātes, tā vieta lai darītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 02:11, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Ko īdi - uzņēmējdarbība ir iespējama vienmēr un visur. Visstabilākie uzņēmēji bieži ir radušies tieši krīzes laikos - tikai vajag darīt, nevis čīkstēt un vainot visus sev apkārt! Latvieši Latvijā diemžēl ir pieraduši īdēt un vainot visus sev apkārt, gaidot, kad kāds pienesīs labāku dzīvi uz paplātes, tā vieta lai darītu.
Pilnigi piekritu!
Apnikushi shitie idetaji ka man nav,man gruti,pieradushi ka visu pasniedz uz paplates!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 02:17, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Koziols jau ir miljonārs un viņš nāca, bet viņu izstūma neatceries?
Ir tāda lieta kā ētika, ar kuru lielai daļai Latvijas uzņēmēju ir tādas pasvešas attiecības - tai skaitā Lipmanam un Koziolam. Ne velti, Koziolam palūdza aiziet no DR... Un par Lipmanu derētu atcerēties, kā viņš ar viena Šveices uzņēmēja palīdzību vēlējās būvēt halli par 400mlj. LVL, sekmēja Sporta pils nojaukšanu, tā vietā iztērējot tieši valsts naudu Skonto angāra pārveidei par "īslaicīgu hokeja halli"...Nevarētu to nosaukt par īpaši korektu rīcību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 02:18, pirms 14 gadiem
Te jau ir ļoti grūti spriest, kur sākas naudas problēmas un kur sākas nolaidība vai vienkārši nemācēšana.

Reāli skatoties pašlaik viss Latvijas hokējs un 60% izlase turās tikai uz vienu klubu - Rīgas Dinamo, pār kuru diemžēl Latvijai ir maza teikšana, jo nauda nāk no Krievijas. Vietējais čempionāts ir palicis par praktiski amatieru čempionātu. To parāda cik spēlētāji no vietējā čempionāta tika izsaukti uz izlasi - var teikt, ka vietējais čempionāts nesagatavo priekš izlases pienācīgus spēlētājus un arī ka vecais Kerčš vēl savos gados kļūst par čempionāta rezultatīvāko spēlētāju un tas jau par kautko liecina.

Var jau būt, ka Lipmans tiešām ar visu sirdi ir par hokēju, bet tās runas ir praktiski identiskas ar Indriksonu no LFF, sākot ar visu cik viss ir slikti, ka vaslts nedod naudu, ka paši tērē savu naudu un laiku, ka labrāt gribētu iet prom, ka pie krēsliem neturās un tā gadu no gada maļ vienu un to pašu tekstu, bet kā nekas nemainās tā arī nemainās.

Ja arī Lipmans tiešām kautko dara lietas labā, jautājums paliek vai ar mūsdienīgu skatījumu, vai arī viss tiek turpināts darīt padomju laiku stilā mūsdienu apstākļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 02:22, pirms 14 gadiem
Lai kādu aizdzītu prom, daudz prāta nevajag. Cita lieta, ka būs jāliek kāds vietā. Vai kādam ir idejas, kurš tad varētu būt tas ideālais federācijas prezidents, kurš tagad varētu nākt Kirova vietā?

Viena lieta ir kliegt - lai Irbe nāk, lai Ozo nāk, utt., bet cita lieta ir atrast cilvēku, kurš to pats vēlas un reāli spēj darīt.

Pārfrāzējot veco teicienu par demokrātiju - Kirovs nav nekāda Dieva dāvana, bet nekas labāks, šķiet, pagaidām nav pieejams.

     [+] [-]

, 2011-05-09 02:24, pirms 14 gadiem
Shim visam ir politikas un propogandas piegarsa... Video veel neesmu skatijies, tikai komentaarus paarlasot.. Politiskaa smazenju skalosana kas darboja tikai in LATVIA...!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 02:29, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Lai kādu aizdzītu prom, daudz prāta nevajag. Cita lieta, ka būs jāliek kāds vietā. Vai kādam ir idejas, kurš tad varētu būt tas ideālais federācijas prezidents, kurš tagad varētu nākt Kirova vietā?

Viena lieta ir kliegt - lai Irbe nāk, lai Ozo nāk, utt., bet cita lieta ir atrast cilvēku, kurš to pats vēlas un reāli spēj darīt.

Pārfrāzējot veco teicienu par demokrātiju - Kirovs nav nekāda Dieva dāvana, bet nekas labāks, šķiet, pagaidām nav pieejams.
Tici man, ja nāktu Irbe vai Ozo lietas mainītos uz labo pusi, jo večiem ir kapitālisma pieredze, kā lietas uzbūvēt no 0 un attīstīt ilgtermiņā. Lipmans lietas kārto tā, kā to darīja Padomijas laikos - rezultātā LHF ir izveidojies par vienu stagnātisku kantori, kas amatos bāž tikai sev izdevīgus cilvēkus (t.sk., izlašu galvenos trenerus), bet kuru neinteresē reāls progress!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 02:32, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tici man, ja nāktu Irbe vai Ozo lietas mainītos uz labo pusi, jo večiem ir kapitālisma pieredze, kā lietas uzbūvēt no 0 un attīstīt ilgtermiņā. Lipmans lietas kārto tā, kā to darīja Padomijas laikos - rezultātā LHF ir izveidojies par vienu stagnātisku kantori, kas amatos bāž tikai sev izdevīgus cilvēkus (t.sk., izlašu galvenos trenerus), bet kuru neinteresē reāls progress!
Kur tu redzi tos reālos līdzekļus- to naudu ko var investēt iekšā LHF šajā krīzes laikā?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-09 02:38, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tici man, ja nāktu Irbe vai Ozo lietas mainītos uz labo pusi
Nu redzi, Tu atkal mal to pašu, ko lielākā daļa bara - ja nāktu... bet viņi nenāks, jo viņiem tas nahren nav vajadzīgs! To viņi paši ir teikuši, gan diezgan atklātā veidā, gan caur puķēm.

Runa ir par kādu REĀLU kandidātu, nevis "ja nāktu".

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 02:39, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur tu redzi tos reālos līdzekļus- to naudu ko var investēt iekšā LHF šajā krīzes laikā?
Sponsori, kurus var piesaistīt ar mārketinga palīdzību - ne tikai Latvijā, bet ārzemēs. Bankas Latvijā atveseļojas, Rietumeiropā un Ziemeļeiropā krīze ne tuvu nebija tik smaga kā Latvijā, investīciju vide Latvijā arī uzlabojas - pietiekami lielas iespējas noslēgt ilgtermiņa sadarbības līgumu, bet pie tā ir nopietni un korekti jāstrādā!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 02:45, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: es varētu iet! nevis "nākt" , bet iet!

par palīgiem- Abrags, Volks, jekijs, Domu_Lasītājs, Skudrinieks, Krokodilam arī vieta atrastos,Wyoming paņemtu, Viesuli arī, Mr.Negative, pkrii, Džigitu, Bezseju. ko vēl? tad vēl to autoru no raksta- Sveiki hokeja draugi!
domāju, ka mums nebūtu sliktāk nekā Kirovam un Co.
Tumanovu aizmirsi nebūs, kas īstajā brīdī atgādina, ka nevajag apliet ar dubļiem to vai citu personāžu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 03:01, pirms 14 gadiem
Cepums Kirovam! Malacis!!! Noskatiijos video - patika puika! Seezu un domaaju kas aiz kazoka sleepjas...?

     [+] [-]

, 2011-05-09 03:10, pirms 14 gadiem
Nu nav labāka varianta mums par Kiru! Kira ir malacis! Protams ir vēl daudz darba! Tie kas ir pret Kiru tik blaustās, bet neko jēdzīgu darīt nemāk, jo ierosinājumu un darbības nekādas! Tas tāpat kā ar valsts valdību! Runājot par Arču, nu nenāks viņš! Viņš pats vēl nesen intervijā teicās,ka jāpavada vēl vismaz 4 gadi Z-Amerikā vai arī R-eiropā!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-09 03:39, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: es varētu iet! nevis "nākt" , bet iet!

par palīgiem- Abrags, Volks, jekijs, Domu_Lasītājs, Skudrinieks, Krokodilam arī vieta atrastos,Wyoming paņemtu, Viesuli arī, Mr.Negative, pkrii, Džigitu, Bezseju, Synco. ko vēl? tad vēl to autoru no raksta- Sveiki hokeja draugi!
domāju, ka mums nebūtu sliktāk nekā Kirovam un Co.

un , paldies zzk par ieteikumu - arī Tumanovu paņemtu kā preses sekretāru un arī tomēr zzk paņemtu par palīgu.
un extrēmistu,Modri arī! - labs personāls kopā sanāktu, pat teicams!

Mūsu vadībā-
1)attaisnotu Kuldu pēc 1h pēc tā spēka paņēmiena;
2) Sprukts nekad neteiktu Nē;
3) Skrastiņš spēlētu, tāpat pat Ozo neatteiktu uzspēlēt, arī pat no Vašingtonas atlidotu Irbe, Skudra uzrastos no Maskavas priekšpilsētas! daudzi stāvētu rindā, pat Bārtulis uzmestu Flayerus un spēlētu, Ivanānam vairs nebūtu smadzeņu trīce un spēlētu.

mēs to paveiktu, iekļūtu 8finālā!
DONE!Esmu ar mieru

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 03:56, pirms 14 gadiem
Matulis atkal izcēlās

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 04:06, pirms 14 gadiem
Ceru ka aiziesi gan!!! Tavaa vietaa var staaties ULMANIS!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 06:01, pirms 14 gadiem
bla bla bla....nekad nēsu redzejis Lipmanu sportojam būtu intresanti paskatīties.

     [+] [-]

, 2011-05-09 06:38, pirms 14 gadiem
Sēdi un nekusties, esi savā vietā!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 06:55, pirms 14 gadiem
Sen bija laiks!!! Ozoliņu par prezidentu!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 07:01, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: es varētu iet! nevis "nākt" , bet iet!

par palīgiem- Abrags, Volks, jekijs, Domu_Lasītājs, Skudrinieks, Krokodilam arī vieta atrastos,Wyoming paņemtu, Viesuli arī, Mr.Negative, pkrii, Džigitu, Bezseju, Synco. ko vēl? tad vēl to autoru no raksta- Sveiki hokeja draugi!
domāju, ka mums nebūtu sliktāk nekā Kirovam un Co.

un , paldies zzk par ieteikumu - arī Tumanovu paņemtu kā preses sekretāru un arī tomēr zzk paņemtu par palīgu.
un extrēmistu,Modri arī! - labs personāls kopā sanāktu, pat teicams!

Mūsu vadībā-
1)attaisnotu Kuldu pēc 1h pēc tā spēka paņēmiena;
2) Sprukts nekad neteiktu Nē;
3) Skrastiņš spēlētu, tāpat pat Ozo neatteiktu uzspēlēt, arī pat no Vašingtonas atlidotu Irbe, Skudra uzrastos no Maskavas priekšpilsētas! daudzi stāvētu rindā, pat Bārtulis uzmestu Flayerus un spēlētu, Ivanānam vairs nebūtu smadzeņu trīce un spēlētu.

mēs to paveiktu, iekļūtu 8finālā!
paldies par uzticibu, es tev nelikshu vilties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 07:32, pirms 14 gadiem
Mums taču vairs nav Valsts,jo ta ir nobankretūjusi.Šai Valstij viņu pilsoņi kļūst par apgrūtinājumu.Kirov,turies,un nepamet mūs Fanus !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 08:24, pirms 14 gadiem
kasparamamma rakstīja: Ej prom!
Mums vajaga tādu patriotu, kāds ir Artūrs Irbe, kuru mīl un ciena visa Latvija vēl šo balt dien
jā,jā irbi,dobeli un tabūnu,tad mēs būsim zirgā-

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 08:30, pirms 14 gadiem
Nevis grib, bet vajag!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 08:36, pirms 14 gadiem
kasparamamma rakstīja: Ej prom!
Mums vajaga tādu patriotu, kāds ir Artūrs Irbe, kuru mīl un ciena visa Latvija vēl šo balt dien
Viennozīmīgs NĒ Artūram Irbem!

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 08:36, pirms 14 gadiem
Ej!
Nebūs jāklausās tavas vaimanas un bezspēcība...

     [+] [-]

, 2011-05-09 08:43, pirms 14 gadiem
Kiram taču jāpaliek, viņš ir būs galvenais Latvijas hokejā.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 08:46, pirms 14 gadiem
kasparamamma rakstīja: Ej prom!
Mums vajaga tādu patriotu, kāds ir Artūrs Irbe, kuru mīl un ciena visa Latvija vēl šo balt dien
vai gribi teikt, ka Lipmans nav Latvijas patriots?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 08:47, pirms 14 gadiem
es atbalstitu vina aiziesanu, nejau znaroks vainigs, ka izlase necinas par augstam vietam, bet lipmans un nesakartota latvijas hokeja sistema.

Mums salidzinot ar citam valstim ir daudz talantigu hokejistu, bet sini sistema vinji vienkarshi pazud. ja butu kartiga sistema mes cinitos nevis par 14 finalu vai 9-12 vietu, vai ka shogad par paliksanu, bet par 1/2 finalu un medalam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 09:01, pirms 14 gadiem
Par sakārtotu hokeja saimniecību bez padomju laiku domāšanas, bez funkcionaru korumpētības ... bez Ļipmana!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 09:05, pirms 14 gadiem
Kira es ar Tevi! visu cieņu par Tavu ieguldīto darbu LHF!

     [+] [-]

, 2011-05-09 09:10, pirms 14 gadiem
ir viegli pateikt, lai iet prom. un ir viegli salīdzināt latviju ar vāciju, dāniju, norvēģiju. bet tās ir nesalīdzināmas lietas,kaut vai tāpēc, ka tur cilvēki maksā nodokļus un valstij ir vairāk naudas. tik nestāstiet, ka minētajās valstīs no valsts hokejs nesaņem neko. mūsu valstī veči un vecenes tik skrien nest "baļķi", tad, kad ir rezultāti, tad, kad veči spēlē OS.
un sponsori...mīļo stundiņ, kamēr nebūs afigenās nodokļu atlaides, tikmēr nekādi sponsori latvijā neradīsies, jo nav jau tā tik liela labdarība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 09:26, pirms 14 gadiem
Juus droshi vien pashi zinat,ja nebuus Kira,tad ar federaacijas finanseejumu buus galiigaa pakaljaa,un kas te rakstiija,ka Irbi vajag,jo vinjsh ir lielaaks patriots,tad atbildiet kur Irbe njems naudu,lai nodroshinaatu visu izlashu daliibu chempionaatos (visu cienju Irbem). Taa kaa daivai uzmaniigi ar taam prezidentu mainjaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 09:38, pirms 14 gadiem
Kiram toch ir japaliek...Kiram ir nauda un kira maxaa no savas kabatas,lai tikai mes varetu kaut kur aizbraukt... Da vispar ar tiem resursiem kas mums ir , pat to ka nespeleja dalja vadosho speletaju, mes ar visiem pretiniekiem spelejaam kaa lidzigs ar lidzigu vai pat labaak...Ok pret Sloveniju bija kritums...Piemeram 1ns realizets bullitis spelee pret SOmiju vai Daniju un mes butu nakamaa kartaaa, iespejams ka labi arii tur nospeletu..Vnk veixme nebija ar mums grupu turniraa,bet labi ka vinja atgriezaas,izdzivoshanas turniraa...

Paskatities kaa BELARUSI nospeleja? Lukashenko vispar teica,ka tas esot KAUNS un ka galvas ripos... Vinjiem limenis krietni augstaaks,naudas daudz vairak,bet vinji ir zem mums...Tikai 1ns bullitis,mums liedza cinities par augstaam virsotneem,bet taads ir sports,ka ik pec kaut kaadiem 4gadiem mes paliek 13,bet pec tam seko kaapums

  +4 [+] [-]

, 2011-05-09 09:41, pirms 14 gadiem
Ja Kira aizies, tad LATVIJAS IZLASEEE, nebuuus ne kaads no NHL ne DARZINSH varam aizmirst,jo nebus naudas par ko vinjus apdroshinat...Ar to ko mums VALSTS dod, mes labi ja 3so un 4to shii gada mainju varettu aizvest uz CHEMPI un apdroshinaat un nodroshinaat!

Lai tik Kira sponsoree un mums sariko CHEMPI 17tajaa gadaa, pec tam pateiksim PALDIES un balle beigta...Jo ja naaks kads cits, par CHEMPI LATVIJAA varam aizmirst uz tuvakajiem 10 gadiem vai vispar...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 09:54, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ta kāpēc U18, U16, U14 līmeņos ir iespējami Latvijas čepionāti pa 7, 9, 13 komandām...
Sen jau aizgājuši tie laiki, kad vietējā čempja neesamību varēja izskaidrot ar spēlētāju trūkumu.... Pilns LAČ ar restotajiem spēlē, nāks klāt vēl nākamgad... Ko viņiem darīt pēc LAČ absolvēšanas?? Varbūt dažus uz MHL komandu paņems, dažus uz jauno MHL 1.divizijas komandu... LM dažus...
LM vairs nav...

     [+] [-]

, 2011-05-09 10:21, pirms 14 gadiem
Njā te lielajama sportacentrs.com bērnu skaitam jau grūti izprast Lipmanu "starp rindiņām" un saprast šo Lipmana reālo spēli. Grūti jau nekļūt par Lipmana demogoģijas upuriem.

Nav jēgas te nemaz diskutēt izrādās. Visi tikai uzsauksim hip hip urrā Lipmanam!!! un lai viss turpinās kā ierasts.

     [+] [-]

, 2011-05-09 10:30, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Milionārs, bet ne tik bagāts kā Lipmans. Un nē, viņš nebūtu spējīgs ieguldīt vairāk kā Kirovs.
Un tagat padomā kā Kirovs to naudu ir ieguvis un kāpēc nemaz negrib laist nevienu citu pie vadīšanas. Tīra nauda nāk viņam šajā amatā un rezultātu nekādu, tāpat kā mūsu valdībā algas ir, rezultātus redz tikai no dažiem kadriem. Vai arī viņš ir izsūcis šo bedri tukšu un sapratis, ka jābēg kamēr vēl var ar kāpostu kabatā.

     [+] [-]

, 2011-05-09 10:31, pirms 14 gadiem
Mjaa, laiki pienakusi. RD vadiba ir tik lieli kretini (Savickis, Ulmens, Cukmens), ka Kira jau sak likties par labu vaditaju....
Tiem, kas aizstav Kiru ieteiktu paskatities uz to, kada bija izlase un kadi hokejisti ir izaudzinati - reali izlase sastaveja "darba zirgiem", neviena speletaja, kas individuali varetu izskirt speles likteni vai regulari mest golus un tas nemot vera to, ka salidzinot ar vel 10 gadu senu pagatni jauniesi regulari ieklust elite. Bet kur vini pec tam paliek?
Tas, ka bez Kiras butu sliktak nu nesmidiniet. Neaizstajamu cilveku nav, to jau Stalins savu laiku defineja. Attiecigi varianti Kirova mainas gadijuma ir tris ka jebkur dzive - 1) butu labak 2) butu sliktak 3) paliktu ta pat. Fakts ir tikai tads, ka ir kaut kas jamaina, jo mums garam iet valstis, kuras hokejs nav starp top sporta veidiem un kuras agrak mes uz vienas slidas slidojot vienmer apspelejam.
Un nesmidiniet par to, ka Kira liek savu naudu tikai ieksa. Pietiek atcereties visas peripetijas par un ap Rigas chempi un visus 500 milj halju projektus, lai butu skaidrs, ka tas ir pilnigas mulkibas par Kiras mecenatismu un filantropiju.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 10:46, pirms 14 gadiem
Matulim tik nauda galvā

     [+] [-]

, 2011-05-09 10:47, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Pilnigi piekritu!
Apnikushi shitie idetaji ka man nav,man gruti,pieradushi ka visu pasniedz uz paplates!
Ej un to pasaki pensionāram, kas jau tā visu mūžu ir vergojis valsts labā, maksājis nodokļus sapelnijis savu godīgi nopelnīto pensiju, bet valsts tagad tāpat vēl pamanās arī viņa jau tā ne pārāk lielo pensiju aplikt ar nodokli.... sanāk viņam vēl tagad atkal ir jāmaksā valstij... ?? katra valsts ir tik laba cik labi viņa attiecas pret saviem vismazāk aizsargātajiem pilsoņiem - bērniem, invaldīdiem, pensionāriem.... un tagad pajautā sev ko mūsu valsts dara pret šīm trim vismazāk aizsargātajām sabiedrības kategorijām....

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 10:58, pirms 14 gadiem
blin man tracina kā viņš lēnu runā, viņš lkm tāpat stostās arī ar sponsoriem kad tiek runāts, un ar citiem svarīgiem vīriem.. normālu cilvēku ielieciet kurš nav bremze...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 11:02, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tici man, ja nāktu Irbe vai Ozo lietas mainītos uz labo pusi, jo večiem ir kapitālisma pieredze, kā lietas uzbūvēt no 0 un attīstīt ilgtermiņā. Lipmans lietas kārto tā, kā to darīja Padomijas laikos - rezultātā LHF ir izveidojies par vienu stagnātisku kantori, kas amatos bāž tikai sev izdevīgus cilvēkus (t.sk., izlašu galvenos trenerus), bet kuru neinteresē reāls progress!
Oi cik naivs Tu puis esi! Ozo vai Arča te katru gadu metīs ārā pa 300-500 K savas naudiņas...? Vai nu tik sariktēs tās LHF štelles tā, ka LHF paliks par pelnošu orgainozāciju?? Stipri šaubos, jo ne Ozo, ne Arča nav biznesmeņi (vismaz tāda līmeņa kāds ir Kira un kāds būtu vajadzīgs LHF, ja šie pāriet uz pašfinansēšanos), jo tās "kapeikas", ko dot federācijai valsts ir vienkārši smieklīgas.... Ozo ar Arču ir ex-sportisti nevis biznesmeņi un priekš Ozo pagaidām labāk būtu savas vadītāja/organizātora spējas vispirms apliecināt GM postenī.... ja viņam tas sanāks veiksmīgi ilgtermiņā (vismaz 2-3 gadus), tad var domāt par kaut ko lielāku, ja nē ... tad kā saka: "na ņet i sprosu ņet"....

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 11:05, pirms 14 gadiem
Nu, muļļa Lipmans! Valdība neapsveica ... bla bla bla ... čīksts tā kā tāds vecs vecis! Neviens neapsveica valsts svētkos ... Kāds tur apsveikums, un kam tas vajadzīgs?! Riktīgs padomju laiku sindroms!!!
Valdībai un hokeja federācijai kopā ir jāstrādā pie hokeja ( un ne tikai)attīstības. Jāizveido ilgspējīga sistēma. Katram godpratīgi un ar lielu pašatdevi jādara savs darbs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 11:32, pirms 14 gadiem
paliec kur esi Kirov

     [+] [-]

, 2011-05-09 11:41, pirms 14 gadiem
pareizi jau Lipmans saka, par valdiibas atbalstu sportam, kad nav.
ko tas Matulis tur par apdroshinaashanas naudu, tak ja nebuutu apdroshinaashanas speeleetaaji nemaz nespeeleetu. Lipmanam cepuri nost, vienmeer licies kad cilveeks ir par latvieshu hokeju lai tur vai kas

un tieshaam Dinaamo vajag sniegt labaakus sakarus, neshaubos, kad Sprukts nespeeleeja un veel dazhi, noteikti no Dinamo augshas gaaja paveeles...

cerams kad paliks Lipmans.

     [+] [-]

, 2011-05-09 11:53, pirms 14 gadiem
Kiram jāpaliek! Viņš noteikti ir īstajā vietā un daudzi pat neapzinās, ka izlase būtu daudz švakāka, ja viņš nebūtu LHF prezidents.

     [+] [-]

, 2011-05-09 11:54, pirms 14 gadiem
Matuļa jautājums par sievu beigās izcili debīls!

     [+] [-]

, 2011-05-09 12:01, pirms 14 gadiem
Vienkarsi labakais kas mums ir LHF tas ir Lipmans. Un ja kadam ir domas, ka vinu vajag mainit tad esuzskatu, ka tev nav nekadaas sajegas par to, kas notiek hokeja aizkulises?
Un jautajums, kam (iznemot amata tikotaju) ir izdevigi, ka Lipmans aiziet? Valsts neiegulda tik daudz ka Kirovs un valstij nav ne tadu sakaru ne sajegas ne velmes darboties. Lipman visu cienu tev par darbu ko dari Ar Latvijas Izlasi!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 12:20, pirms 14 gadiem
Matulis izcelas par sievu...

P.S. Lipmanam ir japaliek, ja aizies, varam aizmirst hokeja izaugsmi kaut sada limeni, kads ir pieejams sobrid.

     [+] [-]

, 2011-05-09 12:22, pirms 14 gadiem
Ehh jūs, Kiras nolicēji. A kurš gan cits varētu stāties amatā? Kurš cits būtu gatavs katru gadu no sava un Grindex maciņa prāvu summu iedalīt hokejam? Kiras ietekme hokejā ir milzīga. Gan Latvijas robežās, gan ārpus tām. Un ietekmīgus cilvēkus labāk turēt, nevis dzīt prom. Ja runāt par to, kas notiek pašmāju čempionātā, tad klubu uzturēšana ir pašvaldību problēma, nevis LHF. Protams, ka arī no LHF jābūt atbalstam, bet uzskatu, ka tas ir pienācīgs. Bet valsts atbalsts gan- pazemojošs priekš hokeja.
Bet tie gudrinieki, kas saka, ka vajag labāk strādāt un piesaistīt uzņēmējus, tad labāk pasaka, kur pie mums Latvijā dabūt tādus uzņēmumus, kas būtu spējīgi sponsorēt tūkstošus?! Visi, kas to var darīt, to jau arī dara- Aldaris, Skonto Būve, Grindex, LMT utt.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 12:25, pirms 14 gadiem
Jāpaliek!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 12:27, pirms 14 gadiem
Lipmana kungam ir jābūt LHF Prezidenta amatā , Viņš ir venīgais ,
kurš 90-to gadu sākumā deva naudu Hokejam.Viņš ir vienīgais , kurš sarunāja LV izlasē spēlētāju PIETEIKUMĀ veikt maiņu maiņu pēc termiņa beigām(2011gada čempī)Kā Jūs nesaprotat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 12:35, pirms 14 gadiem
Bet tad jau sanāk, ka pamazām tā sistēma veidojas, ja jau jauniešos ir pietiekams daudzums komandu, tad pēc dažiem gadiem savu artavu saņems arī lielais lv čempionāts. Tas nevar notikt uz sitiena. Un reāli jāsaprot, ka finansiālā situācija ir kāda ir, jo par visu tiem klubiem ir jāmaksā. Laukumiem, algas, menedžments, transports un viss pārējais.


lkrnpk_2 rakstīja: ta kāpēc U18, U16, U14 līmeņos ir iespējami Latvijas čepionāti pa 7, 9, 13 komandām...
Sen jau aizgājuši tie laiki, kad vietējā čempja neesamību varēja izskaidrot ar spēlētāju trūkumu.... Pilns LAČ ar restotajiem spēlē, nāks klāt vēl nākamgad... Ko viņiem darīt pēc LAČ absolvēšanas?? Varbūt dažus uz MHL komandu paņems, dažus uz jauno MHL 1.divizijas komandu... LM dažus...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 13:06, pirms 14 gadiem
GRIB!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 13:57, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Kirovam jāpaliek un sistēma jāsakārto!
ja tik ilgu gadu laikā nav sakārtojis, tad arī nesakārtos!

     [+] [-]

, 2011-05-09 14:20, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Oi cik naivs Tu puis esi! Ozo vai Arča te katru gadu metīs ārā pa 300-500 K savas naudiņas...? Vai nu tik sariktēs tās LHF štelles tā, ka LHF paliks par pelnošu orgainozāciju?? Stipri šaubos, jo ne Ozo, ne Arča nav biznesmeņi (vismaz tāda līmeņa kāds ir Kira un kāds būtu vajadzīgs LHF, ja šie pāriet uz pašfinansēšanos), jo tās "kapeikas", ko dot federācijai valsts ir vienkārši smieklīgas.... Ozo ar Arču ir ex-sportisti nevis biznesmeņi un priekš Ozo pagaidām labāk būtu savas vadītāja/organizātora spējas vispirms apliecināt GM postenī.... ja viņam tas sanāks veiksmīgi ilgtermiņā (vismaz 2-3 gadus), tad var domāt par kaut ko lielāku, ja nē ... tad kā saka: "na ņet i sprosu ņet"....
Naivs esi tu pats - ne jau savu naudu Lipmans dod, bet Grindeksa. Un, piedod, bet zinot, cik Latvijā maksā zāles, kas gan par problēmām noziedot kādus pāris simtus tkst. Ls, ja savā makā ielido miljoni. Un Ozo ir pietiekami labs biznesmenis, jo spēj attīstīt savu biznesu Latvijā, kas ir spējis pastāvēt arī krīzes laikā. Runājot par GM, es neesmu dzirdējis nevienu sliktu vārdu, kuru kāds teiktu par Ozo šogad - visi ir atzīmējuši, ka beidzot spēlētājiem ir vajadzējis tikai spēlēt, jo viss esot bijis sakārtots. Un par to vislielākais nopelns ir tieši Ozo nevis Lipmanam vai kādam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 14:48, pirms 14 gadiem
Visi nolika visu čempionātu Lipmani un visus šos gadus, bet tagad kā viņš pateica, ka viņš var aiziet, visiem palika žēl un sāk viņu aizstāvēt, aunu bars!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 15:17, pirms 14 gadiem
Kirovs aizmirsa atvainoties par to, ka latvju fani, kuri labākie pasaulē, neredzēs austrāliju un medaļas, bet ierastā autobusa vietā Kira pasūtīšot prāmi!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 15:19, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: ir viegli pateikt, lai iet prom. un ir viegli salīdzināt latviju ar vāciju, dāniju, norvēģiju. bet tās ir nesalīdzināmas lietas,kaut vai tāpēc, ka tur cilvēki maksā nodokļus un valstij ir vairāk naudas. tik nestāstiet, ka minētajās valstīs no valsts hokejs nesaņem neko. mūsu valstī veči un vecenes tik skrien nest "baļķi", tad, kad ir rezultāti, tad, kad veči spēlē OS.
un sponsori...mīļo stundiņ, kamēr nebūs afigenās nodokļu atlaides, tikmēr nekādi sponsori latvijā neradīsies, jo nav jau tā tik liela labdarība...
Ierunājās eksperts. Sāksim ar to, ka sponsorē, nevis tikai lai dabūtu kaut kādus štrunta nodokļu atlaides, bet reklamēties, bet latviajs tirgus ir strunts, bet starptautiska firma mūsu bāleliņi nav mācējuši uztaisīt

     [+] [-]

, 2011-05-09 15:21, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: es varētu iet! nevis "nākt" , bet iet!

par palīgiem- Abrags, Volks, jekijs, Domu_Lasītājs, Skudrinieks, Krokodilam arī vieta atrastos,Wyoming paņemtu, Viesuli arī, Mr.Negative, pkrii, Džigitu, Bezseju, Synco. ko vēl? tad vēl to autoru no raksta- Sveiki hokeja draugi!
domāju, ka mums nebūtu sliktāk nekā Kirovam un Co.

un , paldies zzk par ieteikumu - arī Tumanovu paņemtu kā preses sekretāru un arī tomēr zzk paņemtu par palīgu.
un extrēmistu,Modri arī! - labs personāls kopā sanāktu, pat teicams!

Mūsu vadībā-
1)attaisnotu Kuldu pēc 1h pēc tā spēka paņēmiena;
2) Sprukts nekad neteiktu Nē;
3) Skrastiņš spēlētu, tāpat pat Ozo neatteiktu uzspēlēt, arī pat no Vašingtonas atlidotu Irbe, Skudra uzrastos no Maskavas priekšpilsētas! daudzi stāvētu rindā, pat Bārtulis uzmestu Flayerus un spēlētu, Ivanānam vairs nebūtu smadzeņu trīce un spēlētu.

mēs to paveiktu, iekļūtu 8finālā!
Kur jāparakstās?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 15:24, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Naivs esi tu pats - ne jau savu naudu Lipmans dod, bet Grindeksa. Un, piedod, bet zinot, cik Latvijā maksā zāles, kas gan par problēmām noziedot kādus pāris simtus tkst. Ls, ja savā makā ielido miljoni. Un Ozo ir pietiekami labs biznesmenis, jo spēj attīstīt savu biznesu Latvijā, kas ir spējis pastāvēt arī krīzes laikā. Runājot par GM, es neesmu dzirdējis nevienu sliktu vārdu, kuru kāds teiktu par Ozo šogad - visi ir atzīmējuši, ka beidzot spēlētājiem ir vajadzējis tikai spēlēt, jo viss esot bijis sakārtots. Un par to vislielākais nopelns ir tieši Ozo nevis Lipmanam vai kādam citam.
Es to ļoti labi zinu! Gribētu redzēt kā Grindex dotu naudu, ja Kira nebūtu arī Grindex šefs! Un Grindex dotajā momentā ir viens no LHF ģenerālsponsoriem. Nevajag te tagad arī baigi Ozo idealizēt! Ozo kā čomam, autoritātei un komandas biedram (iekš RD) daudzi te tagad nevar atteikt un vienīgajiem Spruktam ar Kažu pietika drosmes pateikt acīs "sorry es šogad nespēlēšu"! Cik ir dzirdēts potenciālo izlases "uzmetēju" šogad bija krietni vairāk par 1-2 cilvēkiem... un viena lieta ir būt par izlases GMu, bet pavisam kas cits ir vadīt visu hokeja saminiecību it seviški pie mums, kur valsts sportu ņihrena neatbalsta un pa lielam pašiem ir tie gali kopā jāvelk. Ja arī pēc gada vai diviem Ozo tiks labi galā ar saviem pienākumiem, tad arī varēs atkal pacelt jautājumu par iespējamo LHF preža maiņu...

     [+] [-]

, 2011-05-09 15:25, pirms 14 gadiem
Un par kādiem viņš tur apsveikumiem īd? Kas viņš kaut kāds ķēniņš? Svētkos skaistu zāģi uzdāvina un vēl raud par apsveikumu trūkumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 15:29, pirms 14 gadiem
Un vēl teikums par tām naudām. Neviens nedod savu naudu, vai Grindex dividentes. Nevajag te acis mālēt.
Otrkārt basketbolā 2 klubi spēj savākt 2 miljoni eiro, diez kāpēc sporta veidā numur1 visi LAČ klubi kopā nevar savākt pat 1 miljonu.

     [+] [-]

, 2011-05-09 16:08, pirms 14 gadiem
tak nesāc mīzt pret šitiem mīšļiem un babņikiem!
turpini kapāt kirov! vsjo bugjet v porjadke!
jāpaliek tak vienam NEpolitiskam funkcionāram, kam tik kko nospert..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 17:02, pirms 14 gadiem
KO TUR KIRA MULD? VAI TAD LATVIJA AR LIELU REZULTĀTU SLOVĒŅUS UZVARĒJA?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 17:13, pirms 14 gadiem
Vinam japaliek

     [+] [-]

, 2011-05-09 17:15, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Es to ļoti labi zinu! Gribētu redzēt kā Grindex dotu naudu, ja Kira nebūtu arī Grindex šefs! Un Grindex dotajā momentā ir viens no LHF ģenerālsponsoriem. Nevajag te tagad arī baigi Ozo idealizēt! Ozo kā čomam, autoritātei un komandas biedram (iekš RD) daudzi te tagad nevar atteikt un vienīgajiem Spruktam ar Kažu pietika drosmes pateikt acīs "sorry es šogad nespēlēšu"! Cik ir dzirdēts potenciālo izlases "uzmetēju" šogad bija krietni vairāk par 1-2 cilvēkiem... un viena lieta ir būt par izlases GMu, bet pavisam kas cits ir vadīt visu hokeja saminiecību it seviški pie mums, kur valsts sportu ņihrena neatbalsta un pa lielam pašiem ir tie gali kopā jāvelk. Ja arī pēc gada vai diviem Ozo tiks labi galā ar saviem pienākumiem, tad arī varēs atkal pacelt jautājumu par iespējamo LHF preža maiņu...
man taad jautaajums tev krutais pipars- kam vinjia ciis pateica ka nespeless izlasee ozo? tu domaa ka tas ozo kabatas cempionats un ozo sev par prieku vinjus aicinaja? vinji pateice nee visaj valstij tai skaitaa ri tev. tas ka vinji neuzskatiija par vajadzigu pateikt tev personigi sory taa ir vinju izvele.nakosreiz domaa ko tu raksti

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 17:24, pirms 14 gadiem
es uzskatu kad labāku hokeja prezidentu kā kirovs nav un nebūs nekad
un ja kirovs aizies tad nogrims viss hokejs kas saistās ar izlasi
lai dzīvo KIRA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 18:39, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Sandi Ozoliņu par LHF prezidentu!
neder...Sandis ir foršs džeks, bet viņš var salūzt zem pseidopadomdevēju spiediena...Sandis var palikt par GM, tikai..... Arčas vadībā...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 21:20, pirms 14 gadiem
Lipmanam ir japaliek

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 22:47, pirms 14 gadiem
Da at4akarejaties no Lipmana. Normals vecis vins ir, pat intervija skatoties var redzeet pats satraucies un saprot, ka kautkas nav.
Un juus te dazi te b** vinam lasat kautkadas pasakas, Da saubos vai juus esat gudraaki neka vins. Un ari saubos par to, vai juuus izlemsiet ko vinam dariit un kaa dariit. Iznireli , get a life naabs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 00:24, pirms 14 gadiem
Opā... jēzus atradies. Ja tauta grib? Vecais iedomājas, ka viņš ir visas tautas pārstāvis.

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:10, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Irbe tāpat kā Sprukts - patriots tikai ar muti...
štokiņ pietaisi muti,ne tev kreklam par Irbi spriest

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 12:25, pirms 14 gadiem
Lipmana kungs, tauta daudz ko nesaprot no hokeja... Te raksta savus komentarus nepilngadigi jaunekli, kuriem ir maza sajega no hokeja. Te raksta savus komentarus Irbes un citu "patriotu" atbalstitaji... Es sekoju hokejam no padsmitnieka vecuma. Sekoju tam, kas notiek Latvijas hokejaa... Pirms Jums LHF prezidents bija Ugis Magone. Kas bija musu hokejaa? Neka! Bija sporta pils, ledus halle pie Daugavas stadiona, kurai 1998. gadaa ieluuza jumts. Tie bija visi musu ledus laukumi, neskaitot Talsus... Ar Jusu atnakshanu Latvijas hokejs saka virzities augshup: saka buvet hokeja laukumus arpus Rigas, Riigaa, saka veidot hokeja komandas arpus Rigas, arvien vairak jaunieshu saka pieversties hokejam, pateicoties kam, musu jaunieshu un junioru izlases izgaja uz jaunu limeni, jaunu kvalitati un regulari saka cinities par ieklushanu specigako komandu divizijaa un tur ari ieklut. Tas, savukart, sekmeja to, ka pieagushajai izlasei aug labs papildinajums un maina. Par ko tadu pirms Jusu satnakshanas un stashanas LHF prezidenta amataa, mes varejam vien sapnot. Jaunieshi un juniori speleja zemakajas divizijas un nebija redzams, uz kaa reekina pieaugusho izlase nakotne papildinasies ar tadiem speletajiem, kuri neizkritis no augstakas divizijas. Musu nakotne bija Nikitins, Romanovskis un Co... Kur vini ir un kada limenii spele??
Jus pacelat Latvijas cempionata limeni, kas, diemzhel, kritas ar RD speleshanu KHL, bet uzskatu, ka Jus pareizi rikojaties, laujot RD spelet KHL. Nerunaju jau par to, ka Jus atvedat PC uz Latviju, par ko pirms Jusu prezidenturas LHF, mes varejam tikai sapnot. Atceros, cik toreiz bija nelabvelu Jums apkart un apbrinoju Jusu pacietibu.
Es saprotu, ka Jums apnika visu "patriotu" un nelabvelu pitas intrigas ap Jums un darbibam, kuras Jus veicat, bet tie ir tie cilveki, kuri grib nogremdet LV hokeju. Es Jusu vietaa domatu lidzigi. Bet, es Jus ludzu palikt LHF prezidenta amataa un, esmu parliecinats, ka tie, kas saprot no hokeja kaut ko vairak un atceras laikus pirms Jusu prezidenturas LHF, uzskata lidzigi man!
Es vershos pie visiem "patriota" Irbes un Koziola lobetajiem un atbalstitajiem... Kur ir Irbe? Kapec vinsh trenee Capitals vartusargus, nevis strada ar RD un izlases vartusargiem? Vina argumenti, ka RD ir padomju laiku nosaukums, ir smiekligi. Ja esi patriots, tad ziedo sevi, aizver acis uz to, kas nepatik un strada LV hokeja labaa! Naudu ari Arturs nesanemtu mazu, stradajot RD... Diemzhel, patriots vinsh ir tikai vardos. Mes tagad runajam par to, ka Darzinsh bija gatavs spelet izlase tikai pec apdroshinashanas nokartoshanas, bet aizmirsam, ka pirms 2000. gada PC "patriots" Irbe ari teicas, ka speles izlasee tikai tad, kad tiks nokartota apdroshinashana... Esmu parliecinats, ka daudzi no Lipmana kunga noliedzejiem pat to neatceras, jo pirms 11 gadiem vini bija mazi beerni... Irbes izteicieni pec uzvaras par Krieviju bija tas, kas potenciali vareja shkelt LV izlasi, jo liela dala izlases speletaju bija krieviski runajoshie. Tai machaa LV izlases uzvaru kaldinaja Bondarevs, Tambijevs, Semjonovs, Fanduls, Belavskis, Kercs, Ignatjevs... Ko domaja Arturs, kad teica pec uzvaras par Krieviju to, ko pateica?? Nezinu!
Parunasim par Koziolu... Kur vinsh ir?? Taalu no hokeja un ar to vinsh paradija savu attieksmi pret hokeju. Tapec, visiem masgadigajiem ludzu savus komentarus paturet pie sevis, jo jusu sajega no hokeja nesniedzas talak par fanoshanu, par izlases "nolikshanu" neveismes gadijumaa, par auroshanu un alus dzershanu....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 12:56, pirms 14 gadiem
Ja Latvija uzvarētu čempiopnātu, tad Dombrovskis puņķotos lidostā,,,,

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 13:15, pirms 14 gadiem
nav labāka cilvēka hokejā! Irbe,ozo, maticins? ...Kirovs ir spēks Hokeja federācijā...Irbe tik d,,, māk......

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 13:27, pirms 14 gadiem
Ja Tu aiziesi , tad hokejs nomirs!
Pazaveries uz Magoni.....

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:41, pirms 14 gadiem
Tauta jau sen grib lai tu aizej, ta lhf ir viena liela mafija kas ir nolaidusi latvijas hokeju

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 14:04, pirms 14 gadiem
katamarans123 rakstīja: Tauta jau sen grib lai tu aizej, ta lhf ir viena liela mafija kas ir nolaidusi latvijas hokeju
a Tu esi cūka!

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:43, pirms 14 gadiem
Matuļa pseidonīms tagad ir OILER1981...

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:12, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Ņemot vērā valsts atbalstu hokejam, tad Kira ir labs prezidents!
Piekrītu 100%

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:27, pirms 14 gadiem
tie vecie diktatori turas pie saviem kresliem ar visiem zobime , kada tur tauta , vins vispar nav nekas tads , ka vinam tautai jaizlemj vina liktenis , kaut kads tirgotajs kada firma un viss .
Ja par hokeju , tad si izlases speles kvalitate ir bijusi veina no labakajam , kadu esmu redzejis , ja spele ar Daniju nevar trapit 5 reiz tukos vartos , tad ta ir tiaki neveiksme , skatijos , ka pat spele mazakuma speletaji traucas uz prieksu , neskatoties uz pretinieki , sastavs bija loti vienmerigs , bez izteiktas triecienmainas , nepaveicas , ka pazaudeja Kuldu , tas bija galvenais iemesles zaudejumam Danijai !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-11 14:35, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tauta, jūs paliekat nožēlojama - kā var atbalstīt cilvēka palikšanu, kura vadība hokeja saimniecība ir nolaista, ko apliecina IIHF reitings. Mums garām ir aizgājušas Vācija, Norvēģija, Dānija. Ja tā turpināsim, tad drīz vairs nebūsim pat 13. pasaulē. Un nevajag raudzīties uz valsti kā uz slaucamu govi - nav vairs sociālisms, kad valsts uzturēja visas federācijas. Priekš tam ir spējīga federācijas vadība, kas prot strādāt ar sponsoriem un būvēt tālredzīgu, uz nākotni virzītu hokeja politiku un saimniecību!

Kas tad ir tas, ko Lipmans ir panācis - viens PČ Rīgā. Un tagad iecelsim viņu par LHF prezidentu uz mūžu? Smieklīgi...
Totaals IDIOTS tu esi!

     [+] [-]

, 2011-05-12 00:21, pirms 14 gadiem
EmDzhei rakstīja: Ko tad ņemt vietā??
Ozoliņš, Irbe, varbūt Koziols.. noteikti NĒ politiskajiem ielikteņiem un funkcionāriem.. sorry, Helmut!

Vai viņi tiks labāk galā?.. Lai Kira pašlaik paliek
tu neesi normals
ka ta var but kad visi lv hokejisti un it ipasi izlase ienist vinu un tu saki lai vins paliek