Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:1344, Did:0, useCase: 3

Video: Līdzjutēji atbild: Vai "Dinamo" būtu jāizstājas no KHL?

Kristaps Driķis
Ņemot vērā politisko situāciju starp Krieviju un Ukrainu daudzi hokeja līdzjutēji pauda viedokli, ka izrādot attieksmi pret notiekošo arī Rīgas "Dinamo" vajadzētu izstāties no Kontinentālās hokeja līgas. Vaicājām "Dinamo" faniem viņu viedokli par tik radikālu iespēju.
Vērtējums: +21

Vai Rīgas Dinamo būtu jāizstājas no KHL?

  • 316

  • 176

  • 419

  • 40


     [+] [-]

, 2014-03-05 20:32, pirms 11 gadiem
uzraksti vēl kaut ko par Ciems pie jūras, Uz jauno krastu, Cielaviņas armija, lai full complete..

  +1 [+] [-]

, 2014-03-05 20:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev kā vēsturniekam jau nu pavisam noteikti vajadzētu zināt,ka,piemēram, V. Lācis sākoties LV okupācijai lielāko daļu romānus,kurus tas bija uzrakstījis ulmaņlaikos, pats personiski pārrakstīja jaunā versijā. Tā pati ''Zītaru dzimta'' ulmaņlaikos saucās ''Vecā jūrnieka ligzda'' un bija stipri savādāka saturiski. Arī ''Zvejnieka dēls'' pēc 1940. gada esot pārcietis atsevišķus rediģēšanas pasākumus.
Bet tas jau manu pārdomu būtību nemaina. Ja patika šie romāni tad nevar teikt pāc 1940 gada notikumiem - man vairs nepatīk šis romāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-05 21:05, pirms 11 gadiem
kas te par bardaku? Kādas muļķības te glež,galīgi sviestā aizgājuši?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-05 21:26, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ja, tu nopirktu "Mein Kampf", tad ieņēmumi neaizietu Nacionālsociālistiskajai vācu strādnieku partijai, ja tu izlemtu iegādāties Breivīka biogrāfiju visticamāk ieņēmumi neaizietu viņa automātisko ieroču kolekcijas papildināšanai, bet, ja tu nopērc biļeti uz ģinamcu spēli, tu gan finansiāli, gan morāli atbalsti Latvijas pārkrievošanu un tuvošanos Krievjas beztiesiskajam, korumpētajam oligarhu režīmam
Tavas argumentspējas ir izcilas

     [+] [-]

, 2014-03-05 21:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiešām ļoti žēl,ka Latvijas neatkarības laikā dzimusī paaudze neprot novērtēt to ko mums sniedz viņu vecvecāku un vecāku izcīnītā brīvība. Un līdz ar to ir velti gaidīt to,ka šī paaudze būs līdzjutīga pret tautām, kurām ir līdzīgi neatkarības centieni.
Nekad neaizmirsīšu kā mūsu Atmodas laika līderi braukāja pa pasauli mangodami ārvalstu līderu atbalstu mūsu brīvības centienos. Tagad kad mēs jau esam izaudzinājuši veselu paaudzi,kura tikai pēc nosstāstiem zin, kas tas bija PSRS okupācija un viss ar to saistītais, tad pēkšņi mēs jūtamies baigi varenie, un atbalstu līdzīgā situācijā nonākušiem mēs varam sniegt tikai pēc lielas un ilgas domāšanas. Daudziem ļoti,ļoti vajadzētu atcerēties, ka uz citiem skatīties skatīties no augšas var tikai pasniedzot roku,lai palīdzētu piecelties.
Kā liecina dzīves realitāte, tad patreizējā RU vadība pilnīgi nav atgājusi no PSRS valdīšanas stila. Mēs taču arī Atmodas laikā viņiem bijām nacionālisti, nacisti un kanibāli,kas tik to vien sapņo,kā apēst nabaga krievus.
(ne)audzināšanas sekas
mūsu vaina
OK - es esmu starpposms
mani audzināja atmodas notikumi un vecāki, manas atvases vēl par politiku nedomā

     [+] [-]

, 2014-03-06 00:04, pirms 11 gadiem
Tagad nav jāizstājas, bet esmu par to, lai spēlētu citā līgā!!

     [+] [-]

, 2014-03-06 00:40, pirms 11 gadiem
Varētu jau tagad uzrakstīt kaut ko banālu un nodrāztu desmitiem reižu, bet pateikšu vienu: Topik gavn*, avtor mudak!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-06 02:45, pirms 11 gadiem
Vienkārši smiekli nāk cik cilvēki ir naivi un tic visam ko ziņās stāsta.
Ja reāli būtu karš, jautājums par spēlēšanu/nespēlēšanu nemaz nebūtu, neviens ar savām dzīvībām neriskētu.
Cilvēkiem iesaku nekliegt kamēr neesat iedziļinājušies situācijā, vairak vismaz paskatāties materiālus no neitrāliem avotiem, nevis ES/Krievijas propagandēto.
Jābaidās vairāk ir no ES nekā no Krievijas.

     [+] [-]

, 2014-03-06 03:50, pirms 11 gadiem
Izstāties no KHL nevajag (pagaidām), bet spēlēt ar melnu apsēju gan vajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-06 08:26, pirms 11 gadiem
Nepiekrītu, ka būtu jāizstājas no play-off..
Bet nu tiem bļāvējiem, ka sports un politika ir divas atseviškās lietas...
Nez par ka'du naudu tad tas Donabas un Dinamo spēlē? KHL ir krievu spēļmantiņa, kur dzīt savu politiku.
Tiešam tie fani domā, ka tie miljoni citu zemju komandām tiem tērēti aiz gara laika?

Un ja krievs pateiks, vot mē stev 6 gadus hokeju devām, davai atdod mums pusi latgali? ko nu?
Atbalstīt krievu finasētu sporta pasaķumi ir labi, bet krieva finasētu kārtības ieviešanu slikti?

Sports vai ne sports... KHL ir politisks projekts.

     [+] [-]

, 2014-03-06 14:15, pirms 11 gadiem
Dinamo pieder krieviem. Kāda tur izstāšanās?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-06 14:59, pirms 11 gadiem
Izstajamies, klubs neizjuk, piesaistam klat sponsorus, izveidojas liga kur ir zviedri somi danija norge aust ger, un bliezam! ]
Bet tas ikai sapnis, man personigi Krievi za@#la.
saka ka nevajag jaujkt sportu ar politiku bet sorii jaks vienmer.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-06 19:02, pirms 11 gadiem
kramblers rakstīja: Bet pashi Dnonbass tak neizstaajas,kas buutu logiski,kaads Riigas Dinamo sakars buutu izstaaties,visi ir taa nozombeeti ar naidu pret Krieviju ka neko citu neredz
Laikam nebūtu jāatgadina, kur atrodas Donbass un kāds tur ir oligarhu un krievvalodīgo procents...

     [+] [-]

, 2014-03-06 19:02, pirms 11 gadiem
Ja nu kāds jauc sportu ar politiku, tad tie ir krievi paši.

     [+] [-]

, 2014-03-06 19:18, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Nepiekrītu, ka būtu jāizstājas no play-off..
Bet nu tiem bļāvējiem, ka sports un politika ir divas atseviškās lietas...
Nez par ka'du naudu tad tas Donabas un Dinamo spēlē? KHL ir krievu spēļmantiņa, kur dzīt savu politiku.
Tiešam tie fani domā, ka tie miljoni citu zemju komandām tiem tērēti aiz gara laika?

Un ja krievs pateiks, vot mē stev 6 gadus hokeju devām, davai atdod mums pusi latgali? ko nu?
Atbalstīt krievu finasētu sporta pasaķumi ir labi, bet krieva finasētu kārtības ieviešanu slikti?

Sports vai ne sports... KHL ir politisks projekts.
Precīzi!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-06 20:24, pirms 11 gadiem
253 idiņi, 1/3 par izstāšanos ?!?! Bēdīgi ... kaut kas tomēr nav labi mūsu valstī (((

     [+] [-]

, 2014-03-06 20:45, pirms 11 gadiem
kramblers rakstīja: Klichko ir Merkeles pakalpinsh,no kurienes juus domaajat vini naudu neema protestiem,neesat naivi,pashi tak dziivojam eiropas savieniibaa,loti jau nu esam attiistijushies,smiekli nakk,viss ir aizliegts,dziivojam uz paraada
ja a tavaa krievija visi dzivo ne uz parada, ja?? ko tu tur mud..k gvelz!?