Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:200, Did:0, useCase: 3

SPAMS PAR VISU!

SPAMS PAR VISU!

Spamojiet, bet nejau kaa xero, 5 postus peec kaartas uzraksta, tjipa pats ar sevi runaa :)

Ja Račam kāds nepatīk, viņš pasaka man(kicker92) un es viņu izdupsēšu ārā no šī posta :)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 20:57, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Šovus arī jāmāk veidot jēdzīgus un oriģinālus. Piemēram, Rallijs ar zvaigzni bija desmitkārt jēdzīgāks (un oriģinālāks) nekā visi LNT un TV3 šovi kopā ņemti. Čikāgas piecīšu koncertā Legzdiņš piedāvāja veidot "Ej bekot ar zvaigzni", arī tas būtu labāk nekā visi pārējie raidījumi.
Tieši tā, jābūt kaut kam orģinālam, nevis visu jāmauc no krieviem un amīšiem.

     [+] [-]

, 2009-01-04 20:59, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Man jau pats vārds ''šovs'' iedveš pamatīgu nepatiku. Labāk izvairīties no tādiem, lai cik oriģināli tie nebūtu.
Tādu Rallijs ar zvaigzni nemaz neesmu redzējis.
Bija pa LTV Cinovskas veidots raidījums. Dažādi zvaigznes, vietējo rallistu apmācīti, sacentās. Es to gan neskatījos ilgāk par vienu raidījumu, tomēr vairāk tāpēc, ka tas bija man neizdevīgā laikā. Dejo ar zvaigzni neskatītos pat pusminūti
P.S. Labi, ka mums vēl nav bijis Slido ar zvaigzni. Krieviem tas tagad ir galvenais raidījums.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 20:59, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Labi, ka neesi.
Tā šova režisore ir Misis Cinovska un, ja tā var teikt, manuprāt, viņa ir daudz sūdīgāka režisore nekā Eds Vuds.
Vuds justos pagodināts to dzirdot.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:00, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Labi, ka neesi.
Tā šova režisore ir Misis Cinovska un, ja tā var teikt, manuprāt, viņa ir daudz sūdīgāka režisore nekā Eds Vuds.
Par Edu Vudu rādīja filmu pa LTV1. Otrdienas filmu vakarā - tur parasti ir diezgan labas filmas, savulaik noskatījos tā Trūmena šovu un Rašmoru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:01, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Tieši tā, jābūt kaut kam orģinālam, nevis visu jāmauc no krieviem un amīšiem.
Krievi jau paši visu sper no amīšiem. Viss, ko rāda pa TV3 ap sešiem vakarā ir amerikāņu domāts. Vienīgais jēdzīgais bija "Laimīgi kopā", lai gan arī tas bija "Married... with Children" kopija.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 21:01, pirms 16 gadiem
Bet paldies, ka atgādinājāt, man būs jānoskatās Plan 9 from Outer Space

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:01, pirms 16 gadiem
Jomajo, klausos Oasis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:03, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Bija pa LTV Cinovskas veidots raidījums. Dažādi zvaigznes, vietējo rallistu apmācīti, sacentās. Es to gan neskatījos ilgāk par vienu raidījumu, tomēr vairāk tāpēc, ka tas bija man neizdevīgā laikā. Dejo ar zvaigzni neskatītos pat pusminūti
P.S. Labi, ka mums vēl nav bijis Slido ar zvaigzni. Krieviem tas tagad ir galvenais raidījums.
Vispirms jāsagaida Koru Kari 2, un tikai tad var domāt par aktivitātēm uz ledus.
Es būtu priecīgs, ja vairāk ieviestos mode veidot tādus ceļojumu ''šovus''/raidījumus kā nesen rādītais par 2 močiem, kas apceļoja pasauli. Tur vismaz ir ko redzēt.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:04, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Kaut kur dzirdēts teiciens. Tu neesi meitene?
Es gan kūpinu H2DRĪMO pie neo=psihadēlijas leģendām Spaceman 3.
Man piedzimstot ārsti teica "tas ir puika", vēlāk nevienam neesmu pārjautājis

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:05, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Vispirms jāsagaida Koru Kari 2, un tikai tad var domāt par aktivitātēm uz ledus.
Es būtu priecīgs, ja vairāk ieviestos mode veidot tādus ceļojumu ''šovus''/raidījumus kā nesen rādītais par 2 močiem, kas apceļoja pasauli. Tur vismaz ir ko redzēt.
Ceļojumu raidījumi jau ir, pērnsezon bija Rītiņš, tagad Volmārs. Ja tu domā ekspedīcijas - piekrītu.

Bet vislabāk patiktu Top Gear Latvia

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:05, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Bet paldies, ka atgādinājāt, man būs jānoskatās Plan 9 from Outer Space
Ja nemaldos, to ierindoja visu laiku sliktāko filmu topa augšgalā.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:07, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Ja nemaldos, to ierindoja visu laiku sliktāko filmu topa augšgalā.
Cik esmu dzirdējis, vismaz uzjautrinoša. Man vairāk nepatiktu banālas filmas, piemēram, pēc apraksta, "From Justin to Kelly" un "Crossover". Vai arī slikts humors (Epic Movie, Date Movie, Disaster Movie).

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:08, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Ceļojumu raidījumi jau ir, pērnsezon bija Rītiņš, tagad Volmārs. Ja tu domā ekspedīcijas - piekrītu.

Bet vislabāk patiktu Top Gear Latvia
Nu jā, jā - es domāju ekspedīcijas. Apmēram tā kā tās 1000 jūdzes, kas īstenībā ir ļoti interesants raidījums.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:09, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Krievi jau paši visu sper no amīšiem. Viss, ko rāda pa TV3 ap sešiem vakarā ir amerikāņu domāts. Vienīgais jēdzīgais bija "Laimīgi kopā", lai gan arī tas bija "Married... with Children" kopija.
Nu, letiņi jau vel labāk sper no amīšiem. Lielāku kopiju "Amercan Idol" laikam nevarēja izdomāt (runa protams iet par Latvijas Zelta talantiem). Par krieviem pilnīgi piekrītu un ari par "Laimīgi kopā" piekrītu. Kad biju mazāks man vel no sākuma patika tā aukle, bet pārējais viss ir totālākā kopija.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:09, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Nu jā, jā - es domāju ekspedīcijas. Apmēram tā kā tās 1000 jūdzes, kas īstenībā ir ļoti interesants raidījums.
Ja jau Tu to atzīsti par labu esam, tad būs jāskatās. Ātruma cilti esi skatījies? Izklaide to atzinusi par vienu no sliktākajiem 2008. gadā, jo kopējot Top Gear.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:11, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Nu, letiņi jau vel labāk sper no amīšiem. Lielāku kopiju "Amercan Idol" laikam nevarēja izdomāt (runa protams iet par Latvijas Zelta talantiem). Par krieviem pilnīgi piekrītu un ari par "Laimīgi kopā" piekrītu. Kad biju mazāks man vel no sākuma patika tā aukle, bet pārējais viss ir totālākā kopija.
Talanti jau nav gluži American Idol. Bija trīs līdzīgi britu šovi - Britain's Got Talent (LZT), Pop Idol (Amerikāņu elks) un X Factor (kā Pop Idol, bet ar dažām sīkām atšķirībām). Pirmie divi tika uz ASV, trešais nē, jo Saimonam Kauelam ir līgums ar FOX, kas liedz to darīt. Mums ir Britain's Got Talent.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:15, pirms 16 gadiem
Kur Čačs pazudis?

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:16, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Ja jau Tu to atzīsti par labu esam, tad būs jāskatās. Ātruma cilti esi skatījies? Izklaide to atzinusi par vienu no sliktākajiem 2008. gadā, jo kopējot Top Gear.
Ātruma cilts? Ir redzēta reklāma, bet tā skatījies neesmu. Par tām 1000 jūdzēm - viņiem tagad bija jau 3. projekts, šoreiz uz Urāliem, kas vismaz man šķita neveiksmīgāks kā iepriekšējie divi (uz Murmansku un un pa Sahāras tuksnesi). Šogad solīja uzražot vēl divus - uz Arāla jūru un pēc tam - uz Austrāliju. Man jau vispār patīk šāda tipa raidījumi - atceros, kad mazs biju, tad kāri vēroju visas Mildas sērijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:21, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Ātruma cilts? Ir redzēta reklāma, bet tā skatījies neesmu. Par tām 1000 jūdzēm - viņiem tagad bija jau 3. projekts, šoreiz uz Urāliem, kas vismaz man šķita neveiksmīgāks kā iepriekšējie divi (uz Murmansku un un pa Sahāras tuksnesi). Šogad solīja uzražot vēl divus - uz Arāla jūru un pēc tam - uz Austrāliju. Man jau vispār patīk šāda tipa raidījumi - atceros, kad mazs biju, tad kāri vēroju visas Mildas sērijas.
Arāla jūra, starp citu, pēdējā laikā mazliet paplašinājusies, jo izbūvēts kanāls.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:23, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Mans sapnis ir aizbraukt uz ASV, pieteikties American Idol, nodziedāt pilnīgi garām kādu Džefa Baklija dziesmu un kad Misters Kauels pateiks, ka tas ir pilnīgs "SH!TE", es tā kruti atdirsīšu pretī : "Paklau, kurš cilvēks izgudroja stulbāko grupu popmūzikas vēsturē?" Es esmu Ļauns Kleins. :]
Es aiziešu un nodziedāšu "Good Vibrations" daudzbalsīgi. Kad Kauels pateiks, lai es vācos, es viņam uzgāzīšu virsū 32 tonnas un aizrakšos uz Ķīnu
P.S. Singers are not permitted to have any current record deals or talent management agreements (though they may have had one at some point in the past). They must be U.S. citizens or permanent residents eligible to work full-time and, for the first three seasons, had to be 16 to 24 years of age on October 19 of the year of audition. Since the fourth season, the upper age limit was raised to 28 with an earlier cutoff date, August 4, to attract more mature and diverse contestants. Also, singers with any previous formal training are turned away during early auditions. Auditioning contestants must bring with them to the audition a valid proof of age and work eligibility, such as a birth certificate and driver's license, a passport, or a green card, and those under the age of 18 must be accompanied by a parent or guardian. All auditioning contestants are required to print out a copy of the release form (available on the show's web site) to fill out and turn in at the audition in order to grant permission to be seen and heard by the producers' cameras. Contestants who are found to have given false information are disqualified. After auditioning - regardless of the outcome (even if eliminated on the very first cut) - contestants are under contract with the show until three months after the final episode.
P.P.S. Ar šo gadu American Idol būs četri tiesneši. Es tikai nezinu, kas notiks, ja būs balsojumā 2-2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:26, pirms 16 gadiem
Čač, kā tev patīk The Hives?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:29, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Hives bija tie zviedru Strokes, ja?
Tie gabali, ko es esmu dzirdējis īpaši neaizķēra, laikam tādēļ, ka es neesmu īsts rokeris.
Noklausies A Little More for Little You
Labi, ko domā par The Allman Brothers Band?

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:33, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Talanti jau nav gluži American Idol. Bija trīs līdzīgi britu šovi - Britain's Got Talent (LZT), Pop Idol (Amerikāņu elks) un X Factor (kā Pop Idol, bet ar dažām sīkām atšķirībām). Pirmie divi tika uz ASV, trešais nē, jo Saimonam Kauelam ir līgums ar FOX, kas liedz to darīt. Mums ir Britain's Got Talent.
Jā, jā, jā, nedaudz sajaucu abus šos šovus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:36, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: haha Spīds klausās Stones
haha Pavārs klausās Stones

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:36, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Man ir kauns, paskatījos wikipēdijas lapu - džekiem tik daudz titulu, bet es par viņiem neko neesmu dzirdējis.
Dveins Olmens pēc žurnāla "Rolling Stone" aptaujas atzīts par visu laiku 2. labāko ģitāristu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:47, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: listology.com: Listology: Rolling Stone 100 Greatest Guitarists
Cik zinu, tad tie ir ietekmīgākie ģitāristi, nevis labākie.
Savādāk Kurta 12. vieta, Džeka Vaita 17. vieta
Un žēl, ka augstākās vietās nav Zappa un Rīds.
Greatest ir izcilākie. Kāpēc Vaits būtu 17. ietekmīgākais (lai gan, kāpēc 17. labākais )?