Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:200, Did:0, useCase: 3

SPAMS PAR VISU!

SPAMS PAR VISU!

Spamojiet, bet nejau kaa xero, 5 postus peec kaartas uzraksta, tjipa pats ar sevi runaa :)

Ja Račam kāds nepatīk, viņš pasaka man(kicker92) un es viņu izdupsēšu ārā no šī posta :)

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:03, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Sem, ka doma, ka ir labak veidot attelojumu - divas kolonnas, vai ari viena, ka tagad eSporta zinu sadala? Un cik zinas izcelt augsa pie galvenajam? 3 vai 5?
Man jau patiktos divas kolonnas, turklāt katrai ziņai vēl maza izmēra raksta bildīte klāt Par augšas ziņām izvēlētos trīs.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:03, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Kas Tev pret pandām?
pandas ir neko nemāk

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:03, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:03, pirms 15 gadiem
Es nezinu, kā atšifrēt F. rakstīja: Daudz laimes :>
Paldies.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:03, pirms 15 gadiem
seminsh rakstīja: Man jau patiktos divas kolonnas, turklāt katrai ziņai vēl maza izmēra raksta bildīte klāt Par augšas ziņām izvēlētos trīs.
Piekritu par kolonnam, augsa ar ir ok. Ka attelojam, zem galevenas zinas, vai ari tai blakus ka eSporta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:07, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Nedirs http://awesomegifs.com/wp-content/uploads/panda-slide.gif
gaynesness

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:08, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Piekritu par kolonnam, augsa ar ir ok. Ka attelojam, zem galevenas zinas, vai ari tai blakus ka eSporta?
Ja ir trīs, tad labi izskatītos arī zem. Un pēc kādiem principiem ziņa būs galvenā - tāpēc ka nesen pievienota vai tāpēc ka svarīga?

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:09, pirms 15 gadiem
Atstajam sadi, vai mainam? Manuprat, var diskutet par to, ka pareizak attelot tas 2 papildus galvenas zinas. ';

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:09, pirms 15 gadiem
seminsh rakstīja: Ja ir trīs, tad labi izskatītos arī zem. Un pēc kādiem principiem ziņa būs galvenā - tāpēc ka nesen pievienota vai tāpēc ka svarīga?
Svariga, 100%. Savadak portals bus parak neparredzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:13, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Svariga, 100%. Savadak portals bus parak neparredzams.
Piekrītu. Un par izkārtojumu - gan tā, gan tā izskatītos labi, principā tas būt jāredz darbībā, lai pateiktu kā ir patiešām labāk.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:13, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: uberoops.com

Labāk?
ļoti patīkami

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:16, pirms 15 gadiem
Sis gan man patik. ';

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:17, pirms 15 gadiem
seminsh rakstīja: Piekrītu. Un par izkārtojumu - gan tā, gan tā izskatītos labi, principā tas būt jāredz darbībā, lai pateiktu kā ir patiešām labāk.
Tiesi ta. Starp citu, vel kkas ir palicis neparadits, ko esmu aizmirsis? Par par mums sadalu parunasu ar Einaru. T.I. ka to labak paradit utml.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:20, pirms 15 gadiem
MadaraN viss nesanāca kā plānots. nomira vectētiņš.
Izskatu vislielako lidzjutibu.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:20, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Tiesi ta. Starp citu, vel kkas ir palicis neparadits, ko esmu aizmirsis? Par par mums sadalu parunasu ar Einaru. T.I. ka to labak paradit utml.
Nu ja. Domāju, ka viņš ieteiks salikt mūsu bildes un īsu aprakstu. Piemēram. Kūtris Šmucāns - koncertu apskatnieks vai ko tamlīdzīgu.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:25, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: MadaraN viss nesanāca kā plānots. nomira vectētiņš.
Izskatu vislielako lidzjutibu.
Pievienojos. Zinu, ko tas nozīmē, piedzīvoju pirms nepilna pusotra gada...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:27, pirms 15 gadiem
seminsh rakstīja: Pievienojos. Zinu, ko tas nozīmē, piedzīvoju pirms nepilna pusotra gada...
Es janvari.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:28, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Es janvari.
Šīgada? Jā, traki. Man vispār bija šoks - Vecgada vakarā, stundu pirms divpadsimitiem.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:28, pirms 15 gadiem
seminsh rakstīja: Šīgada? Jā, traki. Man vispār bija šoks - Vecgada vakarā, stundu pirms divpadsimitiem.
Nja, smagi.. Un ja, sigada.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:31, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Vai tiešām šādas lietas jāraksta twitterī?
Varbūt arī nav, bet nav arī īstais laiks kritikai.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:32, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: MadaraN viss nesanāca kā plānots. nomira vectētiņš.
Izskatu vislielako lidzjutibu.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:33, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: MadaraN viss nesanāca kā plānots. nomira vectētiņš.
Izskatu vislielako lidzjutibu.
Pievienojos, novēlu spēku šajā smagajā brīdī

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:35, pirms 15 gadiem
Laba portāla odziņa būtu audioieraksti Zandera-tipa veidā ik pa laiciņam. Vēl noteikti vajadzētu sadalīt mūzikas žanrus un laikus- vai nu pa žanriem, vai laikiem (80s, 90s utt). Citadi izskatas, ka bus jums ok. Vienīgi derētu pāriet uz īstajiem vārdiem. Ja nopietni, tad nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:39, pirms 15 gadiem
Vēl- diemžēl visiem, F. kungu ieskaitot, ik pa brīdim pieklibo dzimtā valoda. Situācija gan nav kritiska (internets ar to grēko in general), un jauniem cilvēkiem tas nepatiku kopumā neradīs (jo, būsim atklāti, kuru šodien 'p.iš' pareizrakstiba? ). Un tomēr- krīt acīs.

edit: gota valoda gan man tīk

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:40, pirms 15 gadiem
peto rakstīja: Vēl- diemžēl visiem, F. kungu ieskaitot, ik pa brīdim pieklibo dzimtā valoda. Situācija gan nav kritiska (internets ar to grēko in general), un jauniem cilvēkiem tas nepatiku kopumā neradīs (jo, būsim atklāti, kuru šodien 'p.iš' pareizrakstiba? ). Un tomēr- krīt acīs.
:< Parādi, kur es kļūdos.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:41, pirms 15 gadiem
peto rakstīja: Laba portāla odziņa būtu audioieraksti Zandera-tipa veidā ik pa laiciņam. Vēl noteikti vajadzētu sadalīt mūzikas žanrus un laikus- vai nu pa žanriem, vai laikiem (80s, 90s utt). Citadi izskatas, ka bus jums ok. Vienīgi derētu pāriet uz īstajiem vārdiem. Ja nopietni, tad nopietni.
Protams, ka pariesim, ta uzskatu jau kops sakuma. Es jau tagad taisos mainit drizuma. Par podkastiem - ari tada doma ir, bet nedaudz velak, turklat jaizdoma formats tam. Un ja, zanri tiks iedaliti pie sadalam. Vispar paldies par labajiem vardiem. Nakamsestdien busi?

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:44, pirms 15 gadiem
peto rakstīja: Vēl- diemžēl visiem, F. kungu ieskaitot, ik pa brīdim pieklibo dzimtā valoda. Situācija gan nav kritiska (internets ar to grēko in general), un jauniem cilvēkiem tas nepatiku kopumā neradīs (jo, būsim atklāti, kuru šodien 'p.iš' pareizrakstiba? ). Un tomēr- krīt acīs.

edit: gota valoda gan man tīk
Ja, Gots raksta labi. Un vai tad parejo raksti ir tik tragiski? Protams, nekas izcils nav, bet nu tomer - skiet, parak daudz kludu ari nav.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:49, pirms 15 gadiem
Es nezinu, kā atšifrēt F. rakstīja: :< Parādi, kur es kļūdos.
eroks.wordpress.com: Johnny Harris – Movements (1972) «...

* Viens no iemesliem, kādēļ izvēlējos tieši šo albumu bija lielais kaverversiju skaits. -komats pēc 'albumu'
* Nomierinoša mūzika, kas tāds iederas sēžot vakarā, ērtā krēslā, pie kamīna lasot grāmatu. -pēc 'vakarā' komatam nav jābūt
* Stepping Stones mazliet noiet no pirmās dziesmas iesāktās taciņas. - nezinu kāpēc, bet skan 'šķidri'
* Viņi pazūd, paliek tikai ritma instrumenti un sākas basa solo. -komats pēc 'sākas'
* Dziesma vidū apstājas un atsākas āfrikāņu taures pūšana - komats pēc 'un'
* Klavieru skaņas un vijoles rada atmosfēru līdzīgu tai, kāda bija radīta ar pirmo dziesmu. -komats pēc 'atmosfēru'
* Godīgi sakot, tas man simpatizē vairāk nekā ne pārāk veiksmīgās fanka dziesmas. pēc vārda 'vairāk' lietojams 'kā' nevis 'nekā'- kkads likums tur bija

Valoda gan ir laba (kopumā), bet neba nu es kāds vērtētājs.

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:52, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Nakamsestdien busi?
Vispar es varetu ari aizbraukt sen nav būts, un pārmaiņas pēc gribās iedzert alu kādā bārā nevis pagalmā aiz 'selver'

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:53, pirms 15 gadiem
viper rakstīja: Ja, Gots raksta labi. Un vai tad parejo raksti ir tik tragiski? Protams, nekas izcils nav, bet nu tomer - skiet, parak daudz kludu ari nav.
Es nesaku, ka kļūdu ir daudz, pie tam tās bieži vien ir komatu kļūdas, kurām retais piegriež vērību. No otras puses- viena darvas pile un medus muca, jeb kads nu tur bija tas teiciens
Bet citādi- nav tik traki. Man tikai patīk piekasīties

     [+] [-]

, 2010-04-10 23:53, pirms 15 gadiem
peto rakstīja: Vispar es varetu ari aizbraukt sen nav būts, un pārmaiņas pēc gribās iedzert alu kādā bārā nevis pagalmā aiz 'selver'
Esi ista Salika limeni!