Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:860, Did:0, useCase: 3

Vai skandālists Valdis Valters var izglābt basketbolu šajā valstī?

Vai skandālists Valdis Valters var izglābt basketbolu šajā valstī?
Valters pie izlases?

Foto: Romualds Vambuts. eSports.lv

Ja jau visu laiku labākais Latvijas hokejists, turklāt vēl aktīvi spēlējošs, varēja kļūt par labu (lai ko arī beigās nolēma Lipmans) hokeja izlases ģenerālmenedžeri (GM), kāpēc lai mūsu, iespējams, visu laiku labākais basketbolists nevarētu būt labs basketbola valstsvienības GM? Laikā, kad visi spļaudās par Latvijas vīriešu izlases sastāvu, piedāvāju nedaudz nomierināties. Šodienu mēs vairs mainīt nevaram – izlasē spēlēs 12 basketbolisti, kas ir to 17 kandidātu sarakstā, ko preses konferencē paziņoja izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis. Papērāmies, pietiks! Labāk konstruktīvi ieskatīsimies nākotnē.

Proti, jau nākamgad sāksies jauns cikls – kvalifikācija 2013.gada Eiropas čempionāta finālturnīram (būsim reāli – maz ticams, ka cīnīsimies par ceļazīmi uz Londonu). Atkal būs jāveido komanda, jāveido Latvijas izlase. Vai ar mērķi tikai kvalificēties finālturnīram? Vai tomēr jau nākamgad tiekties augstāk un sākt veidot komandu, kas varētu izcīnīt augstas vietas arī pašā čempionātā? Nākamgad Latvijas valstsvienības teorētiski būs pieejami visi spēlētāji, izņemot Kristapu Valteru, kuram diskvalifikācija beigsies 2012.gada septembra beigās. (Kristaps teorētiski varētu atgriezties uz 2013.gada finālturnīru.) Tātad nākamgad izlases treneru korpusam jau atkal būs iespējas sapulcināt praktiski visus labākos mūsu basketbolistus. Kā panākt, lai neatkārtojas šīgada scenārijs, kad atsaka arī tie, kas varētu spēlēt un izlases kandidātos jāiekļauj arī basketbolists, kurš vēl nav nospēlējis nevienu! spēli LBL? (Ko tālāk?! Ņemsim spēlētāju no Dubultamatieru līgas (DAL)?! „DAL Deivids Sterns” jeb līgas komisārs Ziedonis Jansons, protams, būtu lepns. Atzīšos – šo ironiju pieminēju savtīgos nolūkos, jo jau 3 gadus arī esmu DAL spēlētājs. Ka zina – varbūt izvēlēsies tieši mani...)

Ir vajadzīgs spēcīgs, stings virzītājsspēks. Iniciators, kurš spētu apvienot izlases kodolu vienā kopīgā dūrē. Autoritāte, kurš savāktu mūsu labāko spēlētāju pasmagos raksturus. Persona, kuras šai paaudzei izlasē nav bijis. Kurš tas varētu būt? Kehris? Voins? Šneps? Zatlers? Galvā pārdomājot vairākas iespējamās kandidatūras, es apstājos pie Valda Valtera. Daudziem, izdzirdot iniciāļu salikumu VV, saceļas spalva, bet lai cik liels dadzis pēcpusē Valdis brīžiem būtu, viņš viens no kompetentākajiem basketbola cilvēkiem Latvijā. Un kurš gan cits, ja ne Valdis varētu vislabāk savākt šībrīža labākos Latvijas spēlētājus? Jo visi kaut kādā karjeras posmā ir trenējušies pie Valtera vai vismaz viņa sistēmā.

Jā, Valdim mīnusu un niķu ir vairāk nekā vajag, bet nevar noliegt, ka viņš ir viena no lielākajām autoritātēm šo spēlētāju acīs. Jā, viņam ir rakturīga lietu nepabeigšana līdz galam un „ādas nomešana” pie pirmajām grūtībām. Un viņš vairākkārt ir izteicies, ka izlases GM amats viņu nevilina un jau izsenis ir bijis no galvenajiem valstsvienības kritiķiem, apgalvojot, ka komandai nav perspektīvas. Taču šo rindu autoram gribētos ticēt, ka Valteram senioram tomēr ir iekšējā uguntiņa izdarīt kaut ko patiešām nopietnu Latvijas izlases labā. Klubu (Brocēni, Skonto) un jaunatnes (LJBL, VBS, U-19 modelis’1999) līmenī Valdis ir atstājis savas pēdas Latvijas basketbola vēsturē, bet ar Latvijas izlasi viņam neko ievērības cienīgu sasniegt nav izdevies. Ne kā spēlētājam, ne kā trenerim. Ir pienācis laiks, Ģenerāli!

Un lai arī Valdim karjera gan kā spēlētājiem, gan trenerim ir bijuši krāšņa un panākumiem bagāta, bet pēdējos gados viņam lielu uzvaru nav bijis. Īstenībā V.Valtera komanda par Latvijas čempioni pēdējoreizi kļuva... tālajā 1999.gadā (Brocēni/LMT). Tātad Ģenerāla rota karā nav uzvarējusi jau 12 gadu, arī Eirokausos šajā laikā ne bročiem, ne Skonto lielu uzvaru nebija. Pēc Brocēnu pēdējā triumfa sekojuši 8 tituli Ventspilij un 2 Baronam – organizācijas, kuras vismazāk varētu tikt saistītas ar Valdi. 2007.gadā par čempioniem kļuva ASK, bet Ģenerālis, lai arī vadīja junioru komandu, no lielās komandas procesiem tika turēts krietnā attālumā, līdz ar to viņam medaļa netika. Savukārt šogad savu pirmo LBL čempionu kausu izcīnīja VEF Rīga, bet tad Valdiņš jau bija pagājis (pastumts?) malā no Vefiņa, tā kā arī tas neskaitās.

Tā kā Valdim vajadzētu būt izsalkušam pēc uzvarām, lielām uzvarām. Un šis būtu ļoti atbilstošs brīdis, lai atkal tiektos pretī panākumiem. Šobrīd valstsvienība ir nonākusi situācijā, kad basketbola līdzjutējiem, izdzirdot vārdu salikumu – Latvijas izlase – metas nelabi. To, protams, varētu labot pēc pusotra mēneša Lietuvā, bet brīnumi, kā mēs zinām, nenotiek. Vismaz profesionālajā sportā un tik lieli brīnumi. Tagad gan Ģenerālis no aktīvas grozabumbas trenēšanas/menedžmenta darba ir pagājis malā un pēdējā laikā lielākoties uzdarbojas gan kā vērotājs/aprakstnieks, gan kā basketbola sabiedrības gaisa jaucējs (gan pozitīvā, gan negatīvā ziņā). Pēdējie piegājieni kā trenerim radīja sajūtu, ka Valdim sākt trūkt iedvesmas, sāk zust ķēriens. Taču Latvijas izlasei šobrīd tik ļoti nav vajadzīgs kāds cipargalva-brīnumtaktiķis, cik spēcīga personība, kas, pirmkārt, panāktu, ka mūsu labākie spēlētāji atkal vēlas spēlēt valstsvienībā un, otrkārt, nomotivētu viņu ziedoties nopietniem darbiem, nevis nedarbiem, un, treškārt un galvenokārt, brīžos, kad grūti, kontrolētu spēlētāju prātus, neļaujot viņu iekšējiem velniņiem sakurt ugunskurus. Tiešā un pārnestā nozīmē.

Visa loģika, notikumu attīstība saka priekšā, ka Valteram ir jākļūst par izlases bosu un jāsavāc šī izlases paaudze. Spēlētāji, kuriem Valdis bija treneris junioru vecumā un kurus viņš kā audzinātājs ir izlaidis. Jau savā atskaitē rakstīju, ka līdz ar to arī V.Valteram ir jājūtas līdzvainīgam izlases krahā. Pēdējie darbi, pie kuriem ķēries Ģenerālis, šķietami netika pabeigti līdz galam un ir palikuši bez ievērojamiem sasniegumiem (jā, Vefiņš pēc uzvaras LBL un BBL fināla turpina attīstīties, bet jau bez Valda). Līdz ar to ir nedaudz sašķobījušies viņa kā austa līmeņa basketbola speciālista reputācija. To varētu labot ar vienu ļoti labu darbu. Piemēram, sapulcējot izlasē visus mūsu labākos spēlētājus, kontrolējot viņus un vienojot viņus spēcīgā komandā, kvalificēties 2014.gada pasaules čempionātam. Tad Valdis Valters Latvijas basketbolā vēsturē un līdzjutēju acīs kļūtu par Dievu, un varētu vecumdienās dusēt mierīgi, jo ir izdarīts patiešām daudz.

Protams, kritiķi uzreiz brēks – viņš tikai kurinās intrigas un pats aizmuks pie pirmajām grūtībām! Jāatzīst, ka zināms pamatojums šādai kritikai ir – Ģenerālis ar savu rīcību vairāku basketbola organizāciju sakarā, īpaši ASK un VEF, pats pie tā ir vainīgs. Bet tieši tāpēc viens labs darbs ar izlasi ļautu aizmirst piecus vecos neizdarītos.
Izlases GM – tas ir nopietns amats, nopietns darbs. Valdis pie pirmajām grūtībām nedrīkstēs savējos (spēlētājus, trenerus) ar bargu kritiku nolīdzināt līdz ar zemi. Nedrīkstēs provokatīvi čivināt Twitterī un citos medijos, veicinot lavīnas basketbola sabiedrībā. Vai Valters uz to vispār ir spējīgs? Spējīgs savākties nopietnam, svarīgam darbam. Spējīgs būt stabils boss. Spējīgs noturēt komandas virzienu 3-4 gadu garumā. Bez liekas ekspansijas un drāmas. Domājams, ka arī Ģenerālis pats gribētu sev atbildēt uz šiem jautājumiem.
Protams, nekur vēl nav dzirdēts, ka cilvēks pats piesakās darbā un sāk strādāt. Organizācija, kas atbild par Latvijas izlasei, ir Latvijas Basketbola savienība (LBS). Tātad, lai augstāk minētais varētu piepildīties, LBS vadībai ir jāpiedāvā Valteram šis darbs. Skaidrs ir tas, ka (LBS ģenerālsekretārs) Edgars Šneps to nedarīs. Šneps nav spējīgs pieņemt spēcīgu, nopietnu, nepopulāru lēmumu. Lēmumu, kurš „no malas” varētu izskatīties mazliet avantūristiski, bet, kurš, iespējams, būtu pareizais gājiens. Šnepam pārāk rūp viņa reputācija – vai tik prese atkal nebļaus?! Šneps nekad nepiedāvātu darbu cilvēkam, kurš jebkad ir pateicis kādu kritisku vārdu par viņu (un Valters tādus ir pateicis tūkstoti un vienu). Lai arī šī persona, iespējams, palīdzētu pārvarēt krīzi izlasē un līdz ar to celtu LBS prestižu. Šnepam neder spēcīgi, opozicionāri viedokļi, viņam vajag padotos (izlases GM būtu pakļauts ģenerālsekretāram), kas ar atvērtu muti klausās viņa sprediķos. Lai arī cik netaisnīgi tie brīžiem būtu. (Līdzīgi kā Lipmanam – tāpēc jau Sandis Ozoliņš viņam ilgtermiņā nederēja.)

Tātad uz Šnepu kā Valtera uzrunātāju paļauties nevaram. Kas atliek? Atšķirībā no Lipmana, Šneps (ģenerālsekretārs) nav pats galvenais cilvēks LBS. Galvenais ir prezidents, kura krēslu jau kopš decembra ieņem Valdis Voins (amizanti - VV). Un šis ir tas brīdis, kurā beidzot Voina kungs varētu parādīt savu spēku un varu un pieņemt spēcīgu lēmumu – piedāvāt Valdim Valteram kļūt par vīriešu izlases GM. (vienīgi ka tik ar VV2 nesanāk kā AŠ2..?!) Uzaicinot VV par valstsvienību kūrētāju, Voins varētu nošaut 5 zaķus vienlaicīgi:
• Piesaistītu izlasei vieno no kompetentākajiem, pieredzējušākajiem (tiesa arī pretrunīgākajiem) spieciālistiem valstī
• Panāktu, ka publiskajā telpā LBS ir par vienu skaļu kritiķu mazāk. V.Valters ir viens no lielākajiem LBS nolicējiem, un diez vai Valdiņš, būdams LBS darbinieks, tā atļausies noriet savu organizāciju.
• Nodalītu izlasi no vārdu salikuma „Edgars Šneps”, ar ko visiem šobrīd asociējas valstsvienība un kurš daudziem šīs paaudzes spēlētājiem ir kā sarkana lupata korridas bullim.
• LBS prezidents parādītu, kurš ir Latvijas basketbola šefs Nr.1, jo pagaidām neko ievērības cienīgu viņš vēl nav izdarījis.
• Ar šādu gājienu Voina kungs arī aizvērtu muti daudziem saviem kritiķiem, kuri apgalvo, ka viņš jau tikai Jaunupa un Šēnhofa marionete vien ir.

Daudzi noteikti vaimanās – bet vai nav pārāk riskanti nodot Latvijas galvenās komandas grožus viena nestabila un pretrunīga speciālista rokās? Protams, risks pastāv. Bet vai tad tā kā tagad ir labāk? Vai tad ir labāk, ka mēs, iespējams, balansēsim uz B grupas robežas, kā tas reāli nākamgad var būt ar tādu sastāvu kā šogad? Vai tad labāk tomēr nav nedaudz riskēt un uzdot/piedāvāt sākārtot izlases lietas izstrēbt šo putru cilvēkam, kurš pats diezgan pamatīgi ir palīdzējis to ievārīt, izaudzinādams šos spēlētājus tādus, kādi viņi ir?
Un jāatceras, ka Valtera rokās jau nebūtu viss – vēl jau arī ir izlases treneri. Valdim ir tikai jādabū izlasē visi Latvijas labākie spēlētāji, jāmotivē viņi strādāt bez blēņām un jākontrolē viņu prāti un uzvedība. Pārējo izdarīs treneri. Bet valstsvienībā (kura naudu par darbu spēlētāji nesaņem) viss sākas ar apņemšanos spēlēt, motivāciju un kontroli – un tur mums šobrīd vajag Valdi Valteru.
Kam jābūt Latvijas izlases treneriem? Vai varbūt Ģenerālim pašam jākļūst par nacionālās komandas treneri? Kādam jābūt sastāvam? Un vai vispār šī paaudze ir pelnījuši to, lai ap viņiem ir tāda ņemšanās un viņiem tiek dota vēl viena iespēja?
Tie jau ir pavisam citi jautājumi - par tiem kādā citā reizē.

Video: Buļs piedāvā Valteram LBS prezidenta titulu

Kā vērtējat iespējamo V.Valtera kļūšanu par izlases ģenerālmenedžeri?

  • 96

  • 197

  • 6

  • 49

  • 14


     [+] [-]

, 2011-07-29 11:56, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: A ja Tev Voins piedāvās tādu pašu algu kā Lipmans Ozoliņam..??

Un skat, kā tauta balso. Pa kaktiem ņurd, bet tomēr saka, ka Tevi vajag. Ieklausies tautā.
Kur kaut viens ir minējis, ka W vajag (ar nopietnu argumentāciju) ????

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:02, pirms 13 gadiem
Workaholic rakstīja: Idejai ir sava loģika, bet tā īsti neiztur kritiku. Iespējams, ka teorētiski VV varētu pārliecināt dažus no šogad izlasei "nē" pateikušajiem, kādā no nākamiem cikliem mainīt savu viedokli. Bet, kā jau to norādīja daži komentētāji, pēc 3-4 gadiem spēku samērs un kandidātu saraksts būs pilnīgi vai vismaz ievērojami mainījies, šo to var prognozēt, bet šo to ne. Līdz ar to pastāv ļoti reāla iespēja, ka VV nebūs, ko uzrunāt. Varbūt visi spēcīgie jau paši rindā stāvēs.
Arguments piesaistīt atteikušos kā galvenā pievienotā vērtība ir pavājš. Izlasē naudu par spēlēšanu nemaksā, tur jāspēlē tiem, kas spēj sevi motivēt pārstāvēt valsts izlasi un censties pierādīt sevi un godam cīnīties par vismaz 120%. Savukārt tiem, kas nav gatavi sevi ziedot un nespēj sevi motivēt, bet atrunājas ar dažādiem iemesliem par ne īsto treneri, ne īsto menedžeri, ne īsto LBS vadību, neredzu vietu izlasē. Neviens jau neaicina spēlētājus darbā LBS, kur jāizvērtē, vai gribēsi strādāt ar šiem treneriem un priekšniekiem. Vai nu cilvēkam ir vēlme pārstāvēt augstākajā līmenī savu valsti, vai arī tādas nav, puskoka lēcējiem tur nav, ko darīt, jo tad arī spēlēs viņi domās, vai ir vērts kapāt līdz galam jeb pataupīties sezonai un vēl visu ko. Nedomāju, ka savulaik tādi spēlētāji kā Štelmahers vai tas pats Bagijs būtu ar mierīgu sirdsapziņu "atšuvuši" izlasi, jo nebija īstā vadība.
Plāns būtu jāveido visupirms uz 2 gadiem - līdz 2013.gada čempionātam. Ja sanāk tikt uz PČ, tad plānu automātiski jāpagarina vēl uz 2 gadiem. Ja netiek, tad pēc 2013.gada jāsāk izlases atjaunināšana. Bet PAMAZĀM, ne jau tā kā tagad.

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:06, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Hei, Edgar!

Liels prieks Tevi redzēt šeit, starp mums, starp diskutētājiem!

Bet tagad atzīsties, tu to savu ideju par DAL nopietni domāji, vai tikai tā uz dullo pierakstīji? Jo viens otrs tagad jau ir sacerējies! Labāk pasaki uzreiz, lai cilvēki pēc tam nesāk pukstēt, ka solīt solīja, bet nedeva (iespēju).
Es ne tikai esmu sacerejies, bet domaju ka spelešu 99%!

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:06, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Kur kaut viens ir minējis, ka W vajag (ar nopietnu argumentāciju) ????
Viss mans raksts ir par to, kāpēc vajag. Izlasi taču.
VV vajag, jo:

1) šobrīd izlasē situācija ir nožēlojama
2) viņš ir bijis audzinātājs šai paaudzei, tāpēc ir viena no lielākajām autoritātēm viņiem un varētu viņus savākt
3) viņš kā audzinātājs ir līdzvainīgs tajā, ka viņi ir izauguši tādi kādi viņi ir, tāpēc viņam ir jājūt pienākuma apziņa šo putru arī izstrēbt.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-29 12:15, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Viss mans raksts ir par to, kāpēc vajag. Izlasi taču.
VV vajag, jo:

1) šobrīd izlasē situācija ir nožēlojama
2) viņš ir bijis audzinātājs šai paaudzei, tāpēc ir viena no lielākajām autoritātēm viņiem un varētu viņus savākt
3) viņš kā audzinātājs ir līdzvainīgs tajā, ka viņi ir izauguši tādi kādi viņi ir, tāpēc viņam ir jājūt pienākuma apziņa šo putru arī izstrēbt.
Edža nav jau tā ka šobrid tieši ir nožēlojama, viņa bija nožēlojama... Respektē tos džekus kas lej tagad sviedrus valmierā. Nākotnē šie džeki ar to tikai iegūs... mes visi skatamies ļoti isā termiņā, ne talak pa 2-3 gadi... Vajag tagad un tulīt... arī ja butu musu labakie veči, mes tapat nebutu favorīti šajā grupā, tapat kotētos zem visiem pārējiem

  +3 [+] [-]

, 2011-07-29 12:25, pirms 13 gadiem
Neredzu jēgu iecelt Valdi par ģenerālmenedžeri ar nolūku dabūt visus vecos vilkus, kas tagad tēlo apvainotos un tādēļ nespēlē izlasē. Jā, ar visiem labākajiem (vai gandrīz visiem) izlase būtu krietni spēcīgāka. Protams, ka rezultāts ir pats galvenais, taču izlase ir izlase - ja tu gribi spēlēt (un Valdis vienā no video taču teica, ka visi grib), tad arī spēlē. Atteikties viena funkcionāra dēļ ir vienkārši nožēlojami, un šī rīcība parāda, cik daudz tiešām šiem spēlētājiem nozīmē izlase. Tā rīkoties var klubā, bet ne izlasē, kas pārstāv pavisam citas vērtības. Galu galā - spēlējot izlasē, tu reprezentē savu valsti, tu spēlē savai tautai, nevis Šnepam.

Protams, ka LBS diskvalifikācijas bija dīvainas - ne gluži pats fakts, ka tās tika iedotas, bet gan kā un uz cik tika iedotas. Tomēr neuzskatu to kā pietiekamu iemeslu, lai tagad nespēlētu. Francijas futbola izlasē arī nesen tika sadotas diskvalifikācijas (tiesa, vismaz tika pasniegts sakarīgs pamatojums), paši spēlētāji presē tika pamatīgi nomelnoti un pat pazemoti. Arī viņiem būtu iemesls, lai šādi apvainotos, bet vienīgais, kas to patiešām izdarīja, bija Anelkā (viņam tika vissmagākais sods), kuram ar treneriem (arī izlasē) bijušas milzīgas problēmas visas karjeras laikā. Pārējie diskvalificētie uzreiz pēc soda izciešanas atskrēja atpakaļ.

Īsumā - izlasei nav vajadzīgs Valdis kā GM, bet gan paaudze, kurā labākie alkst spēlēt izlasē. Pašreizējie līderi šīs alkas pagaidām izrāda tikai vārdos.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 12:27, pirms 13 gadiem
Es kā līdzjutējs gribu izlasē redzēt Biedriņu, Valteru , Kambalu un citus labākos LV spēlētājus , un man ir pilnīgi vienalga ko viņi dara savā brīvajā laikā , galvenais lai spēlē uz laukuma un šaubos ka kāds var teikt ka 2009 g. viņi neizlikās laukumā par visiem 100%, vienkārši neveiksmīga apstākļu sakritība un agresīva reklāma pirms čempja noveda pie situācijas ,kas ir tagad, man nekas nav pret tiem spēlētājiem ,kas šobrīd spēlē izlasē , bet Valters, Kambala un Biedriņš pat piedzērušies spēlē ļabāk nekā lielākā daļa no viņiem , takā atdodiet mums atpakaļ konkurēt spējīgu sastāvu un man vienalgu kas to izdara vai Valdis Valters, vai Valdis Zatlers, vai Valdis Voins .

  +3 [+] [-]

, 2011-07-29 12:29, pirms 13 gadiem
Q rakstīja: Edža nav jau tā ka šobrid tieši ir nožēlojama, viņa bija nožēlojama... Respektē tos džekus kas lej tagad sviedrus valmierā. Nākotnē šie džeki ar to tikai iegūs... mes visi skatamies ļoti isā termiņā, ne talak pa 2-3 gadi... Vajag tagad un tulīt... arī ja butu musu labakie veči, mes tapat nebutu favorīti šajā grupā, tapat kotētos zem visiem pārējiem
Taisnība Tev par tiem džekiem, kas šobrīd ir izlasē - viņi ir malači, kas izmanto savu iespēju un kārtīgi strādā. Bet es jau nesaku, ka izlase ir nožēlojama (džeki noteikti ne pie kā nav vainīgi), bet situācija. Tāda situācija, ka mēs nespējam atrast kopīgu valodu ar 8-9 mūsu labākajiem spēlētājiem un tāpēc kandidātos ņemam čali, kurš nav vēl nospēlējis nevienu spēli LBL. (no offense pašam Bricim - puika malacis labi nospēlēja U-20 un tagad izmanto savu iespēju pie lielās izlases) Tas tomēr nav normāli.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 12:31, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Taisnība Tev par tiem džekiem, kas šobrīd ir izlasē - viņi ir malači, kas izmanto savu iespēju un kārtīgi strādā. Bet es jau nesaku, ka izlase ir nožēlojama (džeki noteikti ne pie kā nav vainīgi), bet situācija. Tāda situācija, ka mēs nespējam atrast kopīgu valodu ar 8-9 mūsu labākajiem spēlētājiem un tāpēc kandidātos ņemam čali, kurš nav vēl nospēlējis nevienu spēli LBL. (no offense pašam Bricim - puika malacis labi nospēlēja U-20 un tagad izmanto savu iespēju pie lielās izlases) Tas tomēr nav normāli.
Ernests Kalve savulaik no ABL tika paņemts uz Benneton un arī LBL nebija spelejis. Tas vien kaut ko liecina par musu bbola sistemu, skautingu utt. tapec nebrinišos ja kadreizno DAL paradisies kads uber vecis

  +3 [+] [-]

, 2011-07-29 12:32, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Neredzu jēgu iecelt Valdi par ģenerālmenedžeri ar nolūku dabūt visus vecos vilkus, kas tagad tēlo apvainotos un tādēļ nespēlē izlasē. Jā, ar visiem labākajiem (vai gandrīz visiem) izlase būtu krietni spēcīgāka. Protams, ka rezultāts ir pats galvenais, taču izlase ir izlase - ja tu gribi spēlēt (un Valdis vienā no video taču teica, ka visi grib), tad arī spēlē. Atteikties viena funkcionāra dēļ ir vienkārši nožēlojami, un šī rīcība parāda, cik daudz tiešām šiem spēlētājiem nozīmē izlase. Tā rīkoties var klubā, bet ne izlasē, kas pārstāv pavisam citas vērtības. Galu galā - spēlējot izlasē, tu reprezentē savu valsti, tu spēlē savai tautai, nevis Šnepam.

Protams, ka LBS diskvalifikācijas bija dīvainas - ne gluži pats fakts, ka tās tika iedotas, bet gan kā un uz cik tika iedotas. Tomēr neuzskatu to kā pietiekamu iemeslu, lai tagad nespēlētu. Francijas futbola izlasē arī nesen tika sadotas diskvalifikācijas (tiesa, vismaz tika pasniegts sakarīgs pamatojums), paši spēlētāji presē tika pamatīgi nomelnoti un pat pazemoti. Arī viņiem būtu iemesls, lai šādi apvainotos, bet vienīgais, kas to patiešām izdarīja, bija Anelkā (viņam tika vissmagākais sods), kuram ar treneriem (arī izlasē) bijušas milzīgas problēmas visas karjeras laikā. Pārējie diskvalificētie uzreiz pēc soda izciešanas atskrēja atpakaļ.

Īsumā - izlasei nav vajadzīgs Valdis kā GM, bet gan paaudze, kurā labākie alkst spēlēt izlasē. Pašreizējie līderi šīs alkas pagaidām izrāda tikai vārdos.
Interesants, konstruktīvs viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 12:35, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Alternatīvu? Mums ir labs izlases treneris, kurš nesen sācis strādāt. Šī trenera vadībā ir sācies izlases atjaunināšanas process. OK, dažiem nepatīk, ka izlasē neņem Kalvi, vai Grafu, vai Skirmantu un tamlīdzīgi. Bet izlasē ir cilvēki, kas tur grib spēlēt pārskatāmā nākotnē. Un arī neskatoties uz šī rudens izlases rezultātiem, šis treneris ar savu komandu (kurā nav vietas Valdim Valteram), jāatstāj amatā. Tā ir alternatīva.

Starp citu, Buļs atsaucas, ka pēc 2 gadiem ar Valteru būs tādas štelles, ka tik nu, piesaistīs visus vecos spēlētājus, un tā. A kas var pateikt, vai vispār tie vecie spēlētāji tad izlasei būs vajadzīgi? Varbūt tad jau Jānis Strēlnieks būs pāraudzis Kristapu Valteru, un Ronalds Zaķis vai Freimanis būs labāki par Kambalu un Kasparu Bērziņu. Varbūt. Tik pat labi, ka nē. Bet davai, atstāsim šos jautājumus, izvērtēt izlases kandidātus galvenā trenera pārziņā, nevis ņemsim kaut kādus mistiskus menedžerus, kas nu glābs un nesīs mūs saulītē.

Tā ir mana alternatīva.
Paldies!
Labs treneris ? pēc kā tu to spried ? pēc vidēji ielaistiem 88 punktiem spēlē, vai pēc lielā kontrakta gruzijā, kā galvenā trenera?

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:40, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Taisnība Tev par tiem džekiem, kas šobrīd ir izlasē - viņi ir malači, kas izmanto savu iespēju un kārtīgi strādā. Bet es jau nesaku, ka izlase ir nožēlojama (džeki noteikti ne pie kā nav vainīgi), bet situācija. Tāda situācija, ka mēs nespējam atrast kopīgu valodu ar 8-9 mūsu labākajiem spēlētājiem un tāpēc kandidātos ņemam čali, kurš nav vēl nospēlējis nevienu spēli LBL. (no offense pašam Bricim - puika malacis labi nospēlēja U-20 un tagad izmanto savu iespēju pie lielās izlases) Tas tomēr nav normāli.
Edgar, vienā veidā tev piekrītu. Ņemt konkrēto čali varbūt ir nožēlojami. Bet no otras puses paskaties uz tendenci. Runājot par kādu nekonkrētu spēlētāju, paņemt uz lielo izlasi puisi, kurš ir labi nokapājis U-20 ir gandrīz kā nepieciešamība. Pirmkārt, tas ir īstais vecums, kad no valsts(savienības) puses mazliet iedot čalim pārliecību, mazliet pavirzīt pa karjeru. Jo mums pašiem ir jāvirza savi tā saucamie talanti. Otrkārt, tas parādīs citiem U-... ka ir jēga kapāt tajās izlasēs, ka ir ceļš uz lielo izlasi, caur junioriem. Praktiski visām izlasēm ir kāds jauniņais, kuram ir dota iespēja apviļāties, dota iespēja izjust to atšķirību un līmeņa starpību starp junioriem un večiem. Līdz šim nekas tāds nav bijis, jo mums bija mūzīgā perspektīvā paaudze, kas bija visiem vienmēr priekšā un , kas izgāzās ar lielu blīkšķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:44, pirms 13 gadiem
saliekat man ''-'' bet čempja laikā , es dodu 100% garantiju ka lielākā daļa no jums pārslēgs savus TV no LV izlases spēles jau pēc pirmā puslaika.

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:49, pirms 13 gadiem
marissis rakstīja: saliekat man ''-'' bet čempja laikā , es dodu 100% garantiju ka lielākā daļa no jums pārslēgs savus TV no LV izlases spēles jau pēc pirmā puslaika.
Apgalvot var visu ko, bet mani vairāk interesē, kā tu šo apgalvojumu pierādīsi.

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:56, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Apgalvot var visu ko, bet mani vairāk interesē, kā tu šo apgalvojumu pierādīsi.
nekas nav jāpierāda , tā vienkārši būs , jo nav patīkami skatīties ka tavu valsts izlasi masē kā tādu sētas komandu

     [+] [-]

, 2011-07-29 12:59, pirms 13 gadiem
marissis rakstīja: nekas nav jāpierāda , tā vienkārši būs , jo nav patīkami skatīties ka tavu valsts izlasi masē kā tādu sētas komandu
Ja tu dod 100% garantiju, tad jāpierāda ir gan - citādi tā ir prasta salmu kulšana. Tu pieļāvi kļūdu jau pašā sākumā - vajadzēja rakstīt nevis "lielākā daļa", bet gan "liela daļa", jo tādā gadījumā neviens nevarētu pierādīt, ka kļūdies - jo "liela daļa" ir ļoti grūti nodefinējams jēdziens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 13:41, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Edgar, vienā veidā tev piekrītu. Ņemt konkrēto čali varbūt ir nožēlojami. Bet no otras puses paskaties uz tendenci. Runājot par kādu nekonkrētu spēlētāju, paņemt uz lielo izlasi puisi, kurš ir labi nokapājis U-20 ir gandrīz kā nepieciešamība. Pirmkārt, tas ir īstais vecums, kad no valsts(savienības) puses mazliet iedot čalim pārliecību, mazliet pavirzīt pa karjeru. Jo mums pašiem ir jāvirza savi tā saucamie talanti. Otrkārt, tas parādīs citiem U-... ka ir jēga kapāt tajās izlasēs, ka ir ceļš uz lielo izlasi, caur junioriem. Praktiski visām izlasēm ir kāds jauniņais, kuram ir dota iespēja apviļāties, dota iespēja izjust to atšķirību un līmeņa starpību starp junioriem un večiem. Līdz šim nekas tāds nav bijis, jo mums bija mūzīgā perspektīvā paaudze, kas bija visiem vienmēr priekšā un , kas izgāzās ar lielu blīkšķi.
Piekrītu, ka ir jādod jaunajiem apviļāties izlasē. Bet tad tādiem, kas starp saviem vienaudžiem ir dominējuši. Kā 2004.gadā Jahovičam un 2006.gadā Kalvem, kuri izlasei pievienojās uzreiz pēc U-20, kuros bija neapšaubāmi Latvijas U-20 izlases līderi un vieni no labākajiem visā čempionātā. Jahovičam bija spēlējis pāris gadus Skonto + 1 gadu Anwil, Kalvem aiz muguras sezona Benetton. To es saprotu - džeki, kas jau iekrājuši pieredzi labos klubos un līgās un dominējuši U-20 - tādus ir jāiesaista lielajā izlasē. Bet ne jau spēlētāju, kurš vēl nav nospēlējis nevienu spēli LBL un savā U-20 nemaz tik izteiksmīgi nespīdēja (bija ok, bet nedominēja).
Tāpat arī citās valstīs - ja spēlētājs ir galvastiesu pārāks par saviem vienaudžiem, tad viņš tiek aicināts uz lielo izlasi (Navarro 19 gados, Pārkers jau 17 utt.)

     [+] [-]

, 2011-07-29 14:22, pirms 13 gadiem
nu ok. ...bet ko par to visu saka Kehris ? Tas nekas ka viņš vairs nav LBS šefs, bet es dzirdēju, ka viņam esot vēl kkāda teikšana...

  -2 [+] [-]

, 2011-07-29 14:28, pirms 13 gadiem
VV jau grib visu laiku kko labu izdarīt LAT basketbolam, bet ...viņš grib visu un uzreiz un daudz !!! Napoleona plāni - nu kā jau Ģenerālim...
pietrūkst uzticamu domubiedru ....reku viens jau ir EB ....
P.S. ...davai, davai Edža B. ...bīdi tik augšā savus projektus, ir nepieciešamas pozitīvas pārmaiņas LAT basketbolaa....par konkrēto projektu esmu ''PAR'' !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 15:10, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Taisnība Tev par tiem džekiem, kas šobrīd ir izlasē - viņi ir malači, kas izmanto savu iespēju un kārtīgi strādā. Bet es jau nesaku, ka izlase ir nožēlojama (džeki noteikti ne pie kā nav vainīgi), bet situācija. Tāda situācija, ka mēs nespējam atrast kopīgu valodu ar 8-9 mūsu labākajiem spēlētājiem un tāpēc kandidātos ņemam čali, kurš nav vēl nospēlējis nevienu spēli LBL. (no offense pašam Bricim - puika malacis labi nospēlēja U-20 un tagad izmanto savu iespēju pie lielās izlases) Tas tomēr nav normāli.
Jums, Buļa kungs, ir jāuzņemas daļa vainas, ka 8-9 spēlētāji nespēlē vai atsakās spēlēt izlasē. Bijāt izlases menedžeris, ja nekļūdos, tajā gadā, kad notika visi nepatīkamie notikumu, kurus tik lingvistiski daiļi izklāstījāt savā bēdīgi slavenajā atskautē, tā vietā, lai par to ziņotu laicīgi, vai pateikt čaļiem acīs. Saprotu, ka dūšas pietrūka.... Tagad, spodrinot W spalviņas, redzu tikai nesaprotamu pieglaimošanos, nevis stratēģisku domāšanu par Latvijas basketbolu... Ko tad W kā menedžeris vai galvenais treneris, būdams šajos amatos, ir paveicis? W persona ir sadalījusi iepriekšējās Latvijas basketbola paaudzes (gan spēlētājus, gan atbalstītājus) divās pretējās nometnēs, pie tam - nesamierināmās. Atklāta apņirgšana (Uvelis, Vecais, Grafs, Cipruss utt) savējo slavināšana(abi Valteri) , stāsti, ka TIKAI VIŅŠ visu zin , kā būs, ko vajag (Texti twitterī pirms pēdējā EČ un EČ laikā) ,- tas patiešām ir arguments, kādēļ TIKAI VALDIS VALTERS var izvest Latvijas basketbolu saulītē... Un stāsts par to, ka pats ievārīja, pašam jāizstrebj, jau sen ir stipri apšaubāms... Ja džeki pagalmā ir izauguši par narkomāniem un dzērājiem, parasti viņu vecākiem atņem vecāk tiesības, nevis dod otru iespēju izaudzināt tos par kārtīgiem pilsoņiem. Skarbs piemērs, piekrītu, taču divreiz uzkāpt uz grābekļa var tikai latvieši... Buļa kungs, gribētos citu ceļu.

     [+] [-]

, 2011-07-29 15:15, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: nu ok. ...bet ko par to visu saka Kehris ? Tas nekas ka viņš vairs nav LBS šefs, bet es dzirdēju, ka viņam esot vēl kkāda teikšana...
Kehris arī noteikti varētu piedalīties Ģenerāļa vervēšanā. Lai arī viņš vairs oficiālā LBS galva, bet kā LBS padomes priekšsēdētājam un vispār autoritātei LBS resnajā galā, protams, viņam teikšana ir. Turklāt Kehris ar VV ir labi čomi - savulaik Valters ievilka Kehri basketbolā, tagad Kehris varētu atvilkt atpakaļ grozabumbā Valteru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-29 15:28, pirms 13 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Man jau patīk ka vecākais seržants grib līdz leitnantam aizdienēties,bet es jau sen esmu pateicis basketbolam nē,un domāju ka vilciens ir aizgājis-pārāk liels troksnis bija un būtu grūti atgriezt visu savās vietās.
Vēlos piebilst, ka jūs,Valtera kungs, esat vienīgais, kurš tiešām spēj Latvijas basketbolu atgriezt normālās sliedēs!!Es lūdzu visu vārdā,ludzu, uztaisiet izņēmumu un tomēr piekrītiet šim amatam, vismaz mēģiniet!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 15:32, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Jums, Buļa kungs, ir jāuzņemas daļa vainas, ka 8-9 spēlētāji nespēlē vai atsakās spēlēt izlasē. Bijāt izlases menedžeris, ja nekļūdos, tajā gadā, kad notika visi nepatīkamie notikumu, kurus tik lingvistiski daiļi izklāstījāt savā bēdīgi slavenajā atskautē, tā vietā, lai par to ziņotu laicīgi, vai pateikt čaļiem acīs. Saprotu, ka dūšas pietrūka.... Tagad, spodrinot W spalviņas, redzu tikai nesaprotamu pieglaimošanos, nevis stratēģisku domāšanu par Latvijas basketbolu... Ko tad W kā menedžeris vai galvenais treneris, būdams šajos amatos, ir paveicis? W persona ir sadalījusi iepriekšējās Latvijas basketbola paaudzes (gan spēlētājus, gan atbalstītājus) divās pretējās nometnēs, pie tam - nesamierināmās. Atklāta apņirgšana (Uvelis, Vecais, Grafs, Cipruss utt) savējo slavināšana(abi Valteri) , stāsti, ka TIKAI VIŅŠ visu zin , kā būs, ko vajag (Texti twitterī pirms pēdējā EČ un EČ laikā) ,- tas patiešām ir arguments, kādēļ TIKAI VALDIS VALTERS var izvest Latvijas basketbolu saulītē... Un stāsts par to, ka pats ievārīja, pašam jāizstrebj, jau sen ir stipri apšaubāms... Ja džeki pagalmā ir izauguši par narkomāniem un dzērājiem, parasti viņu vecākiem atņem vecāk tiesības, nevis dod otru iespēju izaudzināt tos par kārtīgiem pilsoņiem. Skarbs piemērs, piekrītu, taču divreiz uzkāpt uz grābekļa var tikai latvieši... Buļa kungs, gribētos citu ceļu.
Tajā 2009.gadā es par visu notiekošo laicīgi ziņoju Šnepam - ka nav labi, ka briest kaut kas nelāgs. Toreiz lielie bosi izvēlējās visu atstāt treneru rokās - gan jau viņi ieviesīs kārtību. Neieviesa. Lai es pats varētu ieviest kārtību, man bija jābūt tiesībām kādu izslēgt no komandas. Man tādas pilnvaras dotas netikas, tāpēc man kaut ko kādam teikt nebija jēgas - es tiktu aizsūtīts 3 mājas tālāk tāpat kā treneris asistents Igors Miglinieks.

Es arī uzskatu sevi par līdzvainīgu un savā ziņā esmu uzņēmies atbildību, vairs LBS nestrādājot. Tagad cenšos labot situāciju, iekustinot sabiedrisko domu un, kas zina, varbūt netieši liekot LBS resnajam pieņemt kādu lielu, riskantu, bet, iespējams, ļoti pareizu lēmumu.

Salīdzinājums ar narkomāniem, huligāniem ir par traku. Bet jau noziedzniekiem tiek dota otrā iespēja, tad arī mūsu spēlētāji tādu ir pelnījuši. Bet svarīgi ir šo iespēju ievirzīt pareizajā gultnē. Atcerēties, kur tika pieļautas kļūdas un tādas vairs nepieļaut.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 15:34, pirms 13 gadiem
Apnika lasīt jau pusē rakstam! Bulam diez nav bail kada tumsaka sturi no Snepa pa muti dabut?! visu laiku noliek, aizej izdari labāk pro! Neviens jau te nav engelis, ko nu darīs! Radās iespaids, ka Buls pa savedēju strādā ne žurnālistu!

     [+] [-]

, 2011-07-29 15:35, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja nemaldos, tad twitterī Valdis Valters konkrēti atbildēja, ka šādu piedāvājumu nemaz nevēlas. Līdz ar to tēma ir pilnībā izsmelta.
Viņš to nevēlas publiski - kamēr vienkāršā tauta par to spriedelē. Ja viņam piezvanīs Voins vai Kehris un uzaicinās pie nopietnu sarunu galda, izteiks nopietnu piedāvājumu, tad tā jau būs pavisam cita lieta.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 15:42, pirms 13 gadiem
Kāpēc tika pieļauta Miglinieka piesaistīšana izlasei? Viņš tak ir nodevējs, loģiski ka tādu cilvēku jebkurš sevi cienošs latvietis pasūtīs nah*j.

  +9 [+] [-]

, 2011-07-29 15:58, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Tajā 2009.gadā es par visu notiekošo laicīgi ziņoju Šnepam - ka nav labi, ka briest kaut kas nelāgs. Toreiz lielie bosi izvēlējās visu atstāt treneru rokās - gan jau viņi ieviesīs kārtību. Neieviesa. Lai es pats varētu ieviest kārtību, man bija jābūt tiesībām kādu izslēgt no komandas. Man tādas pilnvaras dotas netikas, tāpēc man kaut ko kādam teikt nebija jēgas - es tiktu aizsūtīts 3 mājas tālāk tāpat kā treneris asistents Igors Miglinieks.

Es arī uzskatu sevi par līdzvainīgu un savā ziņā esmu uzņēmies atbildību, vairs LBS nestrādājot. Tagad cenšos labot situāciju, iekustinot sabiedrisko domu un, kas zina, varbūt netieši liekot LBS resnajam pieņemt kādu lielu, riskantu, bet, iespējams, ļoti pareizu lēmumu.

Salīdzinājums ar narkomāniem, huligāniem ir par traku. Bet jau noziedzniekiem tiek dota otrā iespēja, tad arī mūsu spēlētāji tādu ir pelnījuši. Bet svarīgi ir šo iespēju ievirzīt pareizajā gultnē. Atcerēties, kur tika pieļautas kļūdas un tādas vairs nepieļaut.
vai Jūsu nosauktie spēlētāji vēlas šo otro iespēju???? Publiski esmu dzirdējis ņirdzam Kristapu Valteru, ka neviens neies un izlasē nespēlēs. No Kambalas arī dzirdēti tikai smiekliņi, sak, sajūtiet, cik slikti bez manis, Biedriņš vispār aizgājis kkādu jogas -tikai sev zināmu ceļu (cerams, ka trennējās mest sodiņus), Šķēle vienīgais nožēloja izdarīto. Vai ir vērts ar šādiem tipiem runāt un lūgt pagodināt ar savu klātbūtni? Nekas, pāris gadus būs grūti, bet pēc 3-5 gadiem būs spēka gados Timma, Vecvagars jr., Dukulis, Misters, par Bertānu nemaz nerunājot. Gan jau izaugs kāds no U-16 , kuri "mizo" leišus bez bijāšanas. Gudrības sasmelsies treneri , lieku lielas cerības uz Koļu Mazuru, - cilvēks, kurš nebaidās kļūdīties, mācās, konsultējas, kārtīgs, harizmatisks vecis, īsts TRENERIS! Jādomā par nākotni, Jūsu minētie čaļi savu iespēju izniekoja un vienmēr paliks "tagad vai nekad - NEKAD" paaudze.

     [+] [-]

, 2011-07-29 16:01, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Viņš to nevēlas publiski - kamēr vienkāršā tauta par to spriedelē. Ja viņam piezvanīs Voins vai Kehris un uzaicinās pie nopietnu sarunu galda, izteiks nopietnu piedāvājumu, tad tā jau būs pavisam cita lieta.
Nepiezvanīs Voins, nav tādu resursu kā Lipmanam. Tad vajadzēja par LBS galvu virzīt Andri Šķēli vai Lembergu (nemaz nejokoju, ja kas..) . Būtu arī kārtība un sistēma (Lemberga gadījumā - nez vai, pašā Venspilī notiek anomālijas katru sezonu), būtu nauda un atbildība.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-29 16:03, pirms 13 gadiem
Mīļākais citāts: treškārt un galvenokārt, brīžos, kad grūti, kontrolētu spēlētāju prātus, neļaujot viņu iekšējiem velniņiem sakurt ugunskurus. Tiešā un pārnestā nozīmē.

     [+] [-]

, 2011-07-29 16:26, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: vai Jūsu nosauktie spēlētāji vēlas šo otro iespēju???? Publiski esmu dzirdējis ņirdzam Kristapu Valteru, ka neviens neies un izlasē nespēlēs. No Kambalas arī dzirdēti tikai smiekliņi, sak, sajūtiet, cik slikti bez manis, Biedriņš vispār aizgājis kkādu jogas -tikai sev zināmu ceļu (cerams, ka trennējās mest sodiņus), Šķēle vienīgais nožēloja izdarīto. Vai ir vērts ar šādiem tipiem runāt un lūgt pagodināt ar savu klātbūtni? Nekas, pāris gadus būs grūti, bet pēc 3-5 gadiem būs spēka gados Timma, Vecvagars jr., Dukulis, Misters, par Bertānu nemaz nerunājot. Gan jau izaugs kāds no U-16 , kuri "mizo" leišus bez bijāšanas. Gudrības sasmelsies treneri , lieku lielas cerības uz Koļu Mazuru, - cilvēks, kurš nebaidās kļūdīties, mācās, konsultējas, kārtīgs, harizmatisks vecis, īsts TRENERIS! Jādomā par nākotni, Jūsu minētie čaļi savu iespēju izniekoja un vienmēr paliks "tagad vai nekad - NEKAD" paaudze.
Iespējams, Tev taisnība. Iespējams, nav jēgas te ņemties ar tiem, kas jau savu iespēju (un ne vienu vien) izniekojuši un jāsāk būvēt jauna komanda. Ar mērķi EČ'2015.
Bet vai mēs - mūsu līdzjutēji - ir gatavi būt pacietīgi un 4 gadus gaidīt līdz atkal beidzot būs rezultāti?
Un vēl viena lieta - jau šī pieminētā B grupa. Ja nākamgad izkritīsim uz B grupu, tad mums vajadzēs ne tikai 4, bet vismaz 6 gadus, lai atkal būtu panākumi. Mēs esam gatavi riskēt? Esam gatavi pieļaut domu, ka 2015.gada ciklā mēs esam B grupā? Un atpakaļ varam būt tikai uz 2017?

  +1 [+] [-]

, 2011-07-29 16:32, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Nepiezvanīs Voins, nav tādu resursu kā Lipmanam. Tad vajadzēja par LBS galvu virzīt Andri Šķēli vai Lembergu (nemaz nejokoju, ja kas..) . Būtu arī kārtība un sistēma (Lemberga gadījumā - nez vai, pašā Venspilī notiek anomālijas katru sezonu), būtu nauda un atbildība.
Ne jau naudai šeit ir nozīme. (Skaidrs, ka 70'000 mēnesī kā Ozoliņam neviens nemaksās.) Svarīgi ir uzlikt skaidru un nopietnu rīcības plānu. Nopietni vienoties un rīkoties, lai šo plānu īstenotu.
Ja Valteru uzrunātu un aicinātu pie viena sarunu galda viss LBS resnais gals (Kehris, Bondars, valde), tad visu varētu sarunāt.
Problēma varētu būt tur, ka nebūtu, kas kontrolētu pašu Ģenerāli, vai viņš nenovirzās no plāna (runā par daudz medijos, paliek pārāk kategorisks, tendenciozs utt.). Problēma, ka neviens nevarētu pateikt Valdim neko opozicionāru, jo visi no LBS resnā gala no viņa raustās.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-29 16:44, pirms 13 gadiem
Q rakstīja: Ernests Kalve savulaik no ABL tika paņemts uz Benneton un arī LBL nebija spelejis. Tas vien kaut ko liecina par musu bbola sistemu, skautingu utt. tapec nebrinišos ja kadreizno DAL paradisies kads uber vecis
Piemeram, Tu?