Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:870, Did:0, useCase: 3

Video: Sprukts par iemesliem šogad nepalīdzēt izlasei...

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties Sporta Avīze + sarunu ar Latvijas izlases hokejistu Jāni Spruktu, kurš pamato, kāpēc šogad napelīdzēs Latvijas izlasei pasaules čempionātā. Sprukts atklāj, ka viņu neapmierināja galvenokārt organizatoriskās nebūšanas, kas katru pavasari notiek ap valstsvienību.

Intervijas ilgums 36 minūtes.

Bezmaksas nelielu intervijas izgriezumu iespējams noskatīties ŠEIT.
Vērtējums: +106
Slēpts komentārs: enrijs

 +21 [+] [-]

, 2011-04-15 11:17, pirms 14 gadiem
hmm ilgums 36 minūtes (; biju peradis pie 80-minūtīgajām intervijām
Slēpts komentārs: wow wow
Slēpts komentārs: Bobby Orr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-04-15 11:44, pirms 14 gadiem
jus mazie bezsmadzeņu radijumi, to cik Jānis ir devis hokejam, Latvijas hokejam, Latvijai... jūs nekad nespēsiet dot. Lai nu kam, bet viņam nedrīxt pārmest par izvēli šogad nedoties uz izlasi

wow wow rakstīja: domāju ka vairs nevajadzētu pievērst uzmanību sportistiem kuri atteikušies startēt zem valsts karoga!!viņi savu attieksmi ir parādījuši,līdzjutējiem un visiem pārējiem vajadzētu izturēties tāpat...
Slēpts komentārs: kungs

 +29 [+] [-]

, 2011-04-15 11:52, pirms 14 gadiem
kungs rakstīja: Ko tad taadu tieshi vinsh ir devis?
Tavuprāt jau neko, ja? Tikai interesanti, ka brīdī, kad viņš atsakās spēlēt izlasē, pēkšņi visi saceļ tādu brēku... Ja jau viņš tik "nevajadzīgs", tad kur tā lielā ažiotāža?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 11:58, pirms 14 gadiem
Sprukts normāls džeks, bet.... pēc šī pavasara neveiklās taisnošanās atteikuma sakarā, man viņs vairs nesimpatizē tik ļoti, kā līdz šim...

Nu tur šitā, nu tur tā... Pasaki skaidri un gaiši - NE-GRI-BU! NEGRIBU. Piedodiet, ja variet, vienu gadu NE-GRI-BU. Un punkts. Gribu atpūsties, gribu papeldēties okeānā, gribu ar sievu, gribu šitā un tā.

Atsxaki kā vīrs. Paskaties acīs un nocērt kā ar cirvi, lai nevienam vairs nav jautājumu! Šāds lēmuma pziņošanas veids izraisītu tikai cieņu, sapratni un atbalstu.

Nevis - nu tā.... nu nezinu, nu spilventiņš ciets, nu sedziņa grauž, nu saplīsu es, nu...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 11:59, pirms 14 gadiem
Ehh, Janka, Janka - visu cieņu tam, ko Tu esi izdarījis LV labā, bet šī taisnošanās izklausījās baigi infantīlā... Vai ārpus laukuma Tu arī nevarētu būt vecis un pateikt vienā minūtē patieso iemeslu nevis neskaidri taisnoties 36 minūšu garumā?!?!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-15 12:02, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: hmm ilgums 36 minūtes (; biju peradis pie 80-minūtīgajām intervijām
Sprukts 36 min + Valters 57 min un sanāk 93 min kopsumā..

 +32 [+] [-]

, 2011-04-15 12:03, pirms 14 gadiem
tie, kas mēģināja saprast, saprata. tie, kas negrib pat mēģināt, nesaprata. viss ir kārtībā un būs jau labi.
Slēpts komentārs: root

  -3 [+] [-]

, 2011-04-15 12:06, pirms 14 gadiem
Trunāšanās kā tādam tīnim pie skolotāja ... cirks gatavais :d

 +22 [+] [-]

, 2011-04-15 12:09, pirms 14 gadiem

Skatos ka LV tā saucamie ,,hokeja līdzdzjutēji'', savā egoisma pārmet citam egoismu. Redziet viņi grib,lai hokejists spēlē izlasē, jo līdzjutēji to ir pelnijuši.
Interesanti par ko viņi ir pelnijuši? Par aliņa trekterēšanu tribīnēs? Vai par to ka pabļauj tos bezsakarīgos (lielākoties) saukļus?
Malacis Janka, ka neparakstās tam ko pats nevēlās.

 +16 [+] [-]

, 2011-04-15 12:09, pirms 14 gadiem
Taisnība jau Spruktam ir. Ir jāciena arī viņa viedoklis (;

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 12:25, pirms 14 gadiem
paldies dievam, ka nav tajā trinity bārā

 +13 [+] [-]

, 2011-04-15 12:29, pirms 14 gadiem
IR SĀSAPROT,KAS IR PROFESIONĀLS SPĒLĒTĀJS!!!
Atteikties spēlēt laicīgi,tas ir pilnīgi normāla parādība.
Latvijai ir cita problēma,jo nav tik daudz augstas klases spēlētāju,kas var aizvietot,jebkurā komandu sporta veidā....

  +7 [+] [-]

, 2011-04-15 12:30, pirms 14 gadiem
Neesmu baigais Sprukta fans bet pilniba piekrītu pareiz ka nespele 6 gadus spelejis nu iedodat čalim atpūsties, jaunajiem ir dota iespēja pieradīt sevi, jaunus centrus mums vajag lai atpušas un nakošgad startēs! īsti fani Spruktam nepārmetīs!!! Limpanam gan varētu necērt vinjs ni figa!!!

 +15 [+] [-]

, 2011-04-15 12:43, pirms 14 gadiem
Nesaprotu ko visi cepas! Spēlēšana izlasē nav iesaukšana armijā! Visu cieņu Jānim, ja negrib, lai nespēlē. Visi aprej cilvēku, kurš ir pietiekami spēlējis izlasē un sevi zem ripām mazākumos licis. Manuprāt negribi nespēlē, katram cilvēkam ir izvēles brīvība - dzīvojam demokrātiskā valstī. Bet tie, kas aprej Jāni, lai aiziet un pasaka viņam tieši sejā, dabūsiet uz reiz bietē. Nevis internetā te Ivanānus tēlo, paši labi ja uz slidām nostāvēt varētu. Latviešu nācija tiek apriet var, neko citu pa 20 gadiem neesam iemācījušies. Tāpēc respekētjam hokejista izvēles brīvību. Gadām Jāni Dimano sastāvā atkal rudenī.

 +10 [+] [-]

, 2011-04-15 12:44, pirms 14 gadiem
Nu nav ko čali nosodīt. Ja nav motivācijas nevajag mocīties. Gan jau vēl uzspēlēs un vispār ja PČ rīkotu reizi divos gados spēlētāji varētu gan atpūsties gan motivēt sevi.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 12:55, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: hmm ilgums 36 minūtes (; biju peradis pie 80-minūtīgajām intervijām
Seit tikai viens konkrets jautajums. Brinums, ka izstiepa tik ilgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xxx77lv

     [+] [-]

, 2011-04-15 13:41, pirms 14 gadiem
...ar Janku viss kārtībā !!!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 13:48, pirms 14 gadiem
...es skatos, ka daži(daudzi) 36 min. garumā dzirdēja tikai vārdus, bet ...jēgu nesaprata...

  -4 [+] [-]

, 2011-04-15 13:56, pirms 14 gadiem
Lieta jau tāda , ka mums mazajai Latvijai nav tik daudz to labo spēlētāju. Mēs neesam Kanāda kur viena spēlētāja atteikums neko neizsaka izlases spēles kvalitātē. Un tās Sprukta atrunas ir galīgi garām. Sprukt Tu pasaki ka zem tā visa ir kas cits apakšā. Nogurums nav galvenais iemesls. Manās acīs Tu Srukt esi zudis. Tāpat kā Vetrovs un Tumannijs.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 14:08, pirms 14 gadiem
Atceros kā Janka, kad tikko parādījās saulītē vēl ar režģi pie ķiveres izlasē kapāja... Kas to varēja toreiz iedomāties, ka dēļ tā puikas šodien tiks sacelta tik liela ažiotāža...

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 14:16, pirms 14 gadiem
Sprukts un Ozo-revolucionāri

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 14:30, pirms 14 gadiem
Tupas atrunas ...

Īstas Latvijas hokeja leģendas, Žotos un Irbe nekad neatteicās spēlēt izlasē!

 +12 [+] [-]

, 2011-04-15 14:30, pirms 14 gadiem
Žoltoks
Slēpts komentārs: kungs

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 14:36, pirms 14 gadiem
man piķis ir es gribu atpūsties. ar tādu attieksmi nekad nebūsi spilgta personība un izcils hokejists, bet viduvējība. žēl. gan jau sapratīsi , ka pāršāvi pār strīpu. tad kad juma ir grūti ,tad ir pilnas tribīnes. sūdīgi izrīkojies.

  +8 [+] [-]

, 2011-04-15 15:06, pirms 14 gadiem
Nu i nafig kādam ir jāzin sīkas detaļas, kas sakrājies, kas neapmierina utt.. Ja nav cilvēkam motivācija, tad lai nespēlē un PUNKTS.
Plus vēl žetons Jankam par to, ka atļāvās publiski pateikt visas sīkās preteklības, kas federācijai nav sakārtotas. Ja nav neviens hokeja cilveķs procesos iesaistīts, tad tas arī netiks nevienam skaidrs.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 15:08, pirms 14 gadiem
Paldies Jānim par atklātību un es, kā līdzjutējs, saprotu un respektēju viņa lēmumu! Viņš ir pietiekami sevi atdevis Latvijas izlasei, lai varētu arī atteikties un padomāt par savām sajūtām. Pilnībā respektēju viņu kā spēlētāju un tagad arī, kā cilvēku. Novēlu izdošanos nākamajās sezonās un uz tikšanos izlasē nākamgad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 15:14, pirms 14 gadiem
kungs rakstīja: Vai mazie bezsmadzenju faninji jautajums bijacko devis Latvijas hokejqm nevis izlases speeles kvalitatei ja pirkstu no pi.. neatskirat tadcnu neko
Vainu pārlasi, ko tu spied uz klaviatūras, vai nu atszīsti, ka pats esi mazs infantīlis ar diezgan šauru skatījumu uz dzīvi.

     [+] [-]

, 2011-04-15 15:21, pirms 14 gadiem
Es nesapratu, ko Janka domā ar to izlases nelikšanos zinis par savainotajiem un atskaitītajiem? Ķemeru atpūtas namā rehabilitāciju vajag?

     [+] [-]

, 2011-04-15 15:26, pirms 14 gadiem
Nu par to inventātru un kārtību jau puče uzjautā bijušajam ģenerālmenedžerim Baldonieka kungam vaitad saņemot algu nav arī kaut kas jāizdara?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 15:38, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Es nesapratu, ko Janka domā ar to izlases nelikšanos zinis par savainotajiem un atskaitītajiem? Ķemeru atpūtas namā rehabilitāciju vajag?
To, ka federācija, ne noorganizē kādas apskates, ne vispār painteresējās, kā puisim ar traumas ārstēšanu.
Neesi sastāvā, palīdzēt vairs nevari, kulies tālāk pats pa savu purvu vienītī...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 15:43, pirms 14 gadiem
svarinskis rakstīja: Nesaprotu ko visi cepas! Spēlēšana izlasē nav iesaukšana armijā! Visu cieņu Jānim, ja negrib, lai nespēlē. Visi aprej cilvēku, kurš ir pietiekami spēlējis izlasē un sevi zem ripām mazākumos licis. Manuprāt negribi nespēlē, katram cilvēkam ir izvēles brīvība - dzīvojam demokrātiskā valstī. Bet tie, kas aprej Jāni, lai aiziet un pasaka viņam tieši sejā, dabūsiet uz reiz bietē. Nevis internetā te Ivanānus tēlo, paši labi ja uz slidām nostāvēt varētu. Latviešu nācija tiek apriet var, neko citu pa 20 gadiem neesam iemācījušies. Tāpēc respekētjam hokejista izvēles brīvību. Gadām Jāni Dimano sastāvā atkal rudenī.
necepties par to ka šogad izlasē nespēlēs viens no labākiem večiem var tikai tas, kam izlases sniegums ir dziļi vienaldzīgs

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 15:49, pirms 14 gadiem
anglietis rakstīja: paldies dievam, ka nav tajā trinity bārā
Kāda vaina Trinity bāram?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 16:09, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Kāda vaina Trinity bāram?
ne jau bāram vaina, bet intervijām tajā bārā - akustika, pārlieku uzmācīgā reklāma (tu maksā par to, lai redzētu interviju, kurā vēl iebāž reklāmas)
+ man subjektīvi konkrēti besī arī tā 'dziesma', ko videoo montētājs katru reizi uzskata par neatņemamu intervijas sastāvdaļu. Vienreiz ok, bet vai tiešām katru reizi?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 16:25, pirms 14 gadiem
Tas nogurums ir nevis fiziskais - tas nogurums ir cīnotieas ar trulajām LHF dzirnavām. Visi dīvānā pirdēji tikai sēž un apspriež ka Sprukts ir slikts utt. Tāpat arī visi tikai sūkstās ka LV valdība ir slikta - bet reāli neviens neveicina nopietnu sacelšanos pret viņiem vai nerada kārtīgu trādirīdi valstī, kā to dara Dienvidnieki, lai kaut ko mainītu - jo mēs visi ... tai skaitā arī es... spējam tik vien kā pogas šeit spaidīt. Šķērmi metas no visiem mums gudriniekiem. Izaudziniet savus dēlus par hokejistiem - tad redzēsiet KO VISS tas maksā un kāda Latvijā mums ir tā patiesā attieksme no valdības puses. Pa lielam Jānis pateica taisnību ko neviens nesadzird - nah.r neviens LV iedzīvotājs šai valstij nav svarīgs un vajadzīgs. Es nenolieku valsti, bet reali skatos uz to kas šobrīd notiek LV ne tikai sportā bet vispār ikdienā. Es arī dzīvoju Latvijā tikai atšķirība no dažiem par to nesūdzos, bet gan tikai šausminos un smīnu - un TĀPAT KĀ VISI neko nedaru lietas labā.... ir cerība, ka Jānis vismaz ar savu darbību ieviesīs nelielas izmaiņas LHF lauciņā.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 16:34, pirms 14 gadiem
Sprukts tak skaidri pateica, ka diez vai spēs spēlēt ar 100% atdevi, pat ja vinš spēlēs ar 90% viņš jutīsies slikti - jo nebūs darījis visu, kas viņa spēkos. Un nav svarīgi, vai viņš ar 60% ir labāks par jauno uz 120% - viņš ir patiess pret sevi.
Cik sen vēl fani paši kladzināja - labāk būtu ņēmuši jaunos, nevis kad vecie "krutie" vienkārši atslido - būtu labāk uzreiz pateikuši ka nespēlēs. Kad viens godīgi tā arī pasaka, ka nespēlēs uz 100% un tāpēc nemaz nebrauks, atkal ir slikti.
Tie kas pārmet - kāpēc nepasaka "kā vecis" ka NEGRIB un cauri - ar ko tad NEGRIB ir tik diži skaidrāks? Pateiks NEGRIB - visi būs virsū - a kāpēc negrib?
Tā stostīšanās sanāk tāpēc, ka jau n-to reizi saka, bet cilvēkiem nepielec. Līdzjutēji saprot. Ventilatori (http://28.media.tumblr.com/tumblr_kyeazgLykT1qze3jno1_500.png) - tiem gan problēmas ar saprašanu.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-15 16:42, pirms 14 gadiem
man viņš godīgi runājot sāk krist uz nerviem

  -4 [+] [-]

, 2011-04-15 16:53, pirms 14 gadiem
arī manās acīs šitas džekiņš ir zaudējis cieņu ja būtu trauma saprastu bet nogurums kautkā izklausās - neprofesionāli

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 17:04, pirms 14 gadiem
ozoliņš ir atteicies speeleet izlasē jau sen. tāda līmeņa aizsarga mums arī nav. to visi saprot un pieņem... šeit spēlētājs tikai uz vienu čempi paņem pauzi, bet visu laiku tiek nozākāts...

     [+] [-]

, 2011-04-15 17:04, pirms 14 gadiem
es skatoties video domaju ka Jankam kautkas nav kaartiibaa ar aciim . varbuut kautko arstee pa kluso?

  +7 [+] [-]

, 2011-04-15 17:08, pirms 14 gadiem
nu labi, no otras puses, cilvēkam kurš katru gadu ziedojies izlasei, un principā solās to darīt arī nākotnē, ir jābūt tiesībām vienreiz patiekt "nē, nu negribu".

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 17:54, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Spruktam, bet Lūsiņš runā sakarīgāk.

     [+] [-]

, 2011-04-15 18:42, pirms 14 gadiem
anglietis rakstīja: ne jau bāram vaina, bet intervijām tajā bārā - akustika, pārlieku uzmācīgā reklāma (tu maksā par to, lai redzētu interviju, kurā vēl iebāž reklāmas)
+ man subjektīvi konkrēti besī arī tā 'dziesma', ko videoo montētājs katru reizi uzskata par neatņemamu intervijas sastāvdaļu. Vienreiz ok, bet vai tiešām katru reizi?
tu nu gan esi neapmierināts
ko tu samaksā ir santīmi

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 18:44, pirms 14 gadiem
uzskatu ka janis pilnigi pareizi visu pateica.
liks lipmanim aizdomaties pa so situaciju.labak lai atpusas.lai jaunajiem uzspele un pierada sevi.
Janka sevi ir pieradijis no tas labakas puses.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 19:19, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Manis pēc lai tak nespēlē - nav taču nekādu problēmu, bet tā taisnošanās... Tas gan nav ok. Vot pasaki NĒ NEGRIBU un viss un lieciet mani visi mierā, bet nē - visu laiku kaut kāda nevajadzīga un iemidzinoša taisnošanās...
kā tad...normāli Puče uzdod cik jautājumus un uz visiem arī normāli pastāstija,kas,kapēc, beidzot kads ari pateica ka vinam visa SISTEMA ir piegriezusies,un godigs pret parejiem..Nevis ar atbildi ne nespelesu un nesniegsu komentarus-tas butu jocigi !
man patika ka vins teica pa tiem zurnalistiem,lai liekas miera un ja grib tad lai pec cempa metas virsu visur godigs..nesaprotu ka cepjaas,ka vienu gadu atteicas spelet..

     [+] [-]

, 2011-04-15 19:21, pirms 14 gadiem
znaroks11 rakstīja: Tupas atrunas ...

Īstas Latvijas hokeja leģendas, Žotos un Irbe nekad neatteicās spēlēt izlasē!
ja ja,Irbe ari labais,ar vienu kaju saka ka jalaiz jaunie un jadod iespeja viniem spelet,tai pat bridi kad vins gaja prom,kad vel Raitums bija ok,un nebija sev izcakarejis visu,bija izlase un gribeja likt Raitumu vartus,bet vecais Irbe nak ar savu vardu un nostumj jaunos mala-nu tad jaunais skaties tagad un macies,un tu nosedi visu laiku mala,lai gan pirms tam vel lepni izrunajas ka jalaiz jaunie..

     [+] [-]

, 2011-04-15 20:51, pirms 14 gadiem
bīdītājs rakstīja: ja ja,Irbe ari labais,ar vienu kaju saka ka jalaiz jaunie un jadod iespeja viniem spelet,tai pat bridi kad vins gaja prom,kad vel Raitums bija ok,un nebija sev izcakarejis visu,bija izlase un gribeja likt Raitumu vartus,bet vecais Irbe nak ar savu vardu un nostumj jaunos mala-nu tad jaunais skaties tagad un macies,un tu nosedi visu laiku mala,lai gan pirms tam vel lepni izrunajas ka jalaiz jaunie..
2005-06 gadā Raitums nebija konkurents Irbei,tikpat labi vat teikt ,ka Kalniņam tagad ir jāieņem Masaļska vieta.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 21:10, pirms 14 gadiem
Es noticēju un sapratu Spruktu. Visu cieņu...!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 21:15, pirms 14 gadiem
janka,tas bija jāpasaka apmēram novembrī.Tagad zinot kas ir ar centra uzbrucējiem latvijas izlasē,ir bezkaunība,atvaino.Cienu tevi kā darba rūķi laukumā

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 21:32, pirms 14 gadiem
nekas atpūtīsies un nākamgad būs atpakaļ ierindā.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-15 22:43, pirms 14 gadiem
sviesc ne intervija! tad jau izveelos atkaartroti skatiit interviju ar VV

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 23:42, pirms 14 gadiem
Jaunaakus(stradigaakus) un vairaak darbiniekus federaacijaa, ari hokejistus, tad viss notiksies.

     [+] [-]

, 2011-04-16 04:57, pirms 14 gadiem
man patīk, ka ievietojot rakstu, kas adreseets stulbai autoru riiciibai, to izdzeesh bez komenta...forshi

     [+] [-]

, 2011-04-16 04:58, pirms 14 gadiem
Var paskaidrot kapeec??

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 13:30, pirms 14 gadiem
Latvieši laikam nekad nemainīsies...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:45, pirms 14 gadiem
Nez man līdzīgi kā Matulim neliekas, ka Janka visu līdz galam pasaka.... arī intervija pati par sevi ir tāda pašvaka un īsa.... vienīgais normālais LV centra uzbrucējs un tas pats šogad uzmet izlasi! Skumji...

  +4 [+] [-]

, 2011-04-16 17:52, pirms 14 gadiem
Es pilnībā piekrītu Jānim - ir jāsakārto šīs lietas! Kāpēc katru gadu atkal uzpeld jautājums par apdrošināšanu? Tam taču ir jābūt automātiski, bez runām un atgādināšanas!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 19:12, pirms 14 gadiem
NU VEČI - LIPMANKUNDZIŅŠ SPRUKTU PIEBEIGS.....turpmāk Sprukts spēlēs izlasē tikai piemaksājot Lipmanam, lai tas var apmaksāt citiem dienas naudu! Bet, ja nopietni, tad laikam jau tas bardaciņš ir un Spruktu Janka tomēr protestē!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-16 19:15, pirms 14 gadiem
Ozo ir autoritāte un tam vajadzētu sakārtot lietas. Lipmans nav muļķis un zin kas jādara, tikai katrreiz slīd! Ar Ozo Lipa visu sakārtos! Cerams......Par lielu Lipm.....sorry, Latviju!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 19:30, pirms 14 gadiem
anglietis rakstīja: paldies dievam, ka nav tajā trinity bārā
kas vainas trinty? normals muzončiks skaneja parasti!

  +4 [+] [-]

, 2011-04-16 20:31, pirms 14 gadiem
Patika intervija.Malacis Sprukts un lai izdodas labs līgums un sezona!

Agrāk izlasi hokejistiem vajadzēja un gribējās ar jebkādiem noteikumiem, un LHF varēja darīt un nedarīt kā ienāk prātā - tāpat visi labākie sabrauca. Tagad ir jāsāk rūpēties par elementārām lietām izlasē, jo spēlētājiem ir iespējas arī atteikties.... Domāju, tas visiem nāks tikai par labu!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 22:52, pirms 14 gadiem
Nepareizs lēmums.

Puče vēl deva mājienu : ''Paskaties uz sevi no fanu skatu punkta'' , jeb
ar domu pateica, ka nemaz tāds super zvaigzne Sprukstiņš nemaz nav.

Paldies par interviju.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 12:39, pirms 14 gadiem
... Un, ja Sprukts spēlētu, tad melna d*rsēji atkal d*rstu melnu par to, ka Sprukts bija slikts spēlētājs un labāk būtu nespēlējis/atpūties ... Apburtais loks ar jums [d*rsējiem].

Lai nu kā, vismaz godīgi pasaka, ka labāk savu vietu dod kādam, kas varbūt varēs vairāk palīdzēt un ir par 100% gatavs atdoties. Lai gatavojas jaunai Dinamo sezonai!

     [+] [-]

, 2011-04-17 15:43, pirms 14 gadiem
Te jau tā lietas būtība ir cita. Tas ir protests pret iekšējo sistēmu un ne tikai izlasē, bet visā Latvijas hokejā. Un vispār, padomājot, kas spēlē gadu no gada šajā izlasē, tad liekas, ka mums tiešām nav spēlētāju, tikai izredzētie un daži negrib atzīt, ka viņu "gājiens" ir beidzies un jādod vieta jauniem. Ja tos jaunos nelaidīsim pie izlases laicīgi, tad vēlāk tas var būt jau par vēlu.......

  -3 [+] [-]

, 2011-04-17 21:32, pirms 14 gadiem
Homērs

  -2 [+] [-]

, 2011-04-18 09:02, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Te jau tā lietas būtība ir cita. Tas ir protests pret iekšējo sistēmu un ne tikai izlasē, bet visā Latvijas hokejā. Un vispār, padomājot, kas spēlē gadu no gada šajā izlasē, tad liekas, ka mums tiešām nav spēlētāju, tikai izredzētie un daži negrib atzīt, ka viņu "gājiens" ir beidzies un jādod vieta jauniem. Ja tos jaunos nelaidīsim pie izlases laicīgi, tad vēlāk tas var būt jau par vēlu.......

80% bailes iedzīvoties traumā, 20% visa pārējā herņa , ko viņš tur stāstīja, un uz doto brīdi 0% patriotisma. Tas ir tas, ko es saskatīju šajā intervijā!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 10:12, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Te jau tā lietas būtība ir cita. Tas ir protests pret iekšējo sistēmu un ne tikai izlasē, bet visā Latvijas hokejā. Un vispār, padomājot, kas spēlē gadu no gada šajā izlasē, tad liekas, ka mums tiešām nav spēlētāju, tikai izredzētie un daži negrib atzīt, ka viņu "gājiens" ir beidzies un jādod vieta jauniem. Ja tos jaunos nelaidīsim pie izlases laicīgi, tad vēlāk tas var būt jau par vēlu.......
Jaunie nekur nav "jālaiž"! Viņiem vieta sastāvā ir JĀIZCĪNA! Te nevienam nekas nav jādod tāpat par skaistām acīm.... ka liela daļa jauno (un saucamo jauno) vēl lāga nevelk to lielās izlases līmeni labi parādija pārbaudes spēles un it sevišķi pēdējās ar Austriju...

     [+] [-]

, 2011-04-18 13:25, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Manis pēc lai tak nespēlē - nav taču nekādu problēmu, bet tā taisnošanās... Tas gan nav ok. Vot pasaki NĒ NEGRIBU un viss un lieciet mani visi mierā, bet nē - visu laiku kaut kāda nevajadzīga un iemidzinoša taisnošanās...
Viņš taču teica, ka nav tās vēlēšanās šoreiz!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-19 21:22, pirms 14 gadiem
Skumji, ja viens no izlases vadoshajiem speeleetaajiem tik aatri nopliist un pazaudee motivaaciju. Veel jau dziivee nekas nav sasniegts. Var saprast Sandi, saprastu veteraanu un miljonaaru Jaagru, kuram pat peec nogurdinoshajaam NHL speeleem vienmeer ir bijusi motivaacija. Var saprast S.Fjodorovu un A. Jashinu, kuri labraat speeleetu izlasee, bet vinjus vairaak nenjem. Kaa NHL 80 speeles nokapaa I.Kovalchuks un A. Ovechkins, bet lai atteiktos speeleet izlasee??? It kaa jau koks ar diviem galiem, bet varbuut motivaacijas truukums un gribasspeeks, tev Jaani patrauceeja nostiprinaaties NHL!?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-20 21:20, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kāpēc tāda brēka ap Spruktu un viņa lēmumu.
Nav taču viņš aprecejies ar izlasi un tā ir viņa paša brīva izvēle spēlēt vai nē.
Tomēr viņš visus iepriekšējos gadus ir braucis un spēlējis. Lai atpūšās, katram cilvēkam laika gaitā arī tas ir nepieciešams.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 16:50, pirms 14 gadiem
Diezgan uzvilkti runā..var noprast ka problēmas ir iekšienē! vnk apnicis, ka nekas izlases sakarā neuzlabojas!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:00, pirms 14 gadiem
Ka tik Sprukts neuztaisa tadu apvienibu pret LHF! Kamer nebus izlase sakartota tikmer nespeles!

     [+] [-]

, 2011-04-23 23:21, pirms 14 gadiem
Tieši!

     [+] [-]

, 2011-05-01 00:29, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Spruktam!!! Tavi līdzjutēji IR ar Tevi!!!

     [+] [-]

, 2011-05-02 17:05, pirms 14 gadiem
un, un, un, un, un