Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:542, Did:0, useCase: 3

Sapnis par Kambalu

Sapnis par Kambalu
Kambalu nevajag izlasei? Vai tas ir vieglākais no ceļiem, ko vēlamies iet? Vai tomēr - pašapmāns par nākotni.

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Kasparam Kambalam šobrīd ir izcila iespēja parādīt, ka viņš ir ne tikai personība Latvijas basketbolā, bet arī cilvēks, kas spēj izsvērt, domāt un piedāvāt.

No vienas puses, ir jau dusmas, ka tevi ignorē un neiekļauj pat Latvijas izlases kandidātu sarakstā, taču šāda attieksme nerodas tāpēc, ka valstsvienības treneriem nav ko darīt. Acīmredzot Bagatskis savu gājienu ar zirdziņu balstīja uz citām vērtībām, citām iespējam. Valters saka, ka treneris nav gribējis Kasparu tāpēc, ka baidījies no šīs personības lomas komandas mikroklimata kontekstā. Neticu. Arī stāsts, ka Bagijam tas ir ilgtermiņa aprēķins, neiztur kritiku, jo – nav tā kā līdz šim novērots, ka izlases sakarā Latvijā kāds domā trīs četru gadu perspektīvā. Kur nu vēl treneris, kam pie šīs stūres labākajā gadījumā ir vienas vasaras garantijas. Un vispār – ko domāt, ja čempionāts notiek šajā rudenī un rezultātus parasti prasa tagad, nevis gaida rīt ap brokastu laiku. Jā, Bagijs cerēja uz Biedriņu, bija sadomājies par Bērziņu... Abi no garā gala. Tagad zinām, ka viņi nebūs – iemesli katram savi, bet tas vairs nav aktuāli. Aktuāls ir jautājums, kas šobrīd būs Latvijas izlases centrs numur viens, kas patiesībā var izrādīties gaidāmā turnīra sākums un gals. No tiem, kas ir palikuši Bagatska rīcībā, neviens diemžēl pat tuvumā nav Kambalam – ne pēc meistarības, pieredzes, nemaz nerunājot par fizisko spēku un sāncenšu cieņu. Tad, kāpēc mums ir ērti izlikties, ka Kambala ir nevis šīs izlases iespēja, bet gan mistiska problēma?

Viņš bija tajā skandalozajā barā, ko nolika pie sienas un nošāva. Bet mēģiniet, atcerēties, ko Kambala tajā baigajā vasarā un žēlīgajā rudens turpinājumā izdarīja? Viesnīcas nedemolēja, numuriņus nededzināja, paģirains uz spēli nenāca, trenerus nepasūtīja... Pāršķirstu intereses pēc slaveno Buļa atskaiti, raug, ko lasu par Kasparu: „Lai viņus savāktu, nepieciešams kārtīgs, neiecietīgs, drastisks Kambalas izmēra kapteinis, kurš būtu gatavs, daudz nedomājot, visiem brīvdomātājiem «sadot pa purnu». Diemžēl pats Kambala, izjūtot respektu pret lielāko komandas brīvdomātāju un gaisa jaucēju Kristapu Valteru, jo viņa tēvs Valdis Valters ir Kaspara bērnības treneris un autoritāte, diezgan nopietni solidarizējas ar Kristapu, arī brīžos, kad aizmuguriski zina, ka Valters atļaujas par daudz.” Jā, atzīsim – tas, kā pieaudzis cilvēks reaģēja pēc spēles ar Vāciju, kad viens no pretinieku komandas spēlētājiem uzskrēja virsū Latvijas izlases muskuļotā centra nomērķētajam elkonim – bija, maigi izsakoties, nesportiski, rupji. Par to Kambala jau savu pletni dabūja – FIBA diskvalifikācija bija pamatota. Neesmu nekur dzirdējis, ka Kaspars publiski savu izgājienu būtu attaisnojis vai taisnojies. Saņēma pēc nopelniem. Viņš nav nekāda noziedējusi pienene, drīzāk – dadzis. Sliktais puika? Iespējams. Tomēr, gudri treneri arī šādus nebēdniekus prot nolikt pie vietas, vai – iemācīt cienīt komandas intereses. Nesaku, ka Bagatskis ir muļķis un tāpēc baidās ar Kambalu apdedzināties. Tomēr arī jēdzīgu skaidrojumu par trenera nostāju šī spēlētāja sakarā, neesam lasījuši vai dzirdējuši. Nav jau tā, ka mums tādu kambalu steriem un kilogramiem. Tāpat kā nav tā, ka pats basketbolists nevēlas – viņš drīzāk sev raksturīgā stilā šobrīd par šo situāciju irgojas – sak, veči, esmu gatavs, bet neredzu piedāvājumu...

Uzskatīsim, ka Bagijam ir plāns, kur Kambalam nav vietas. Precīzāk, bija plāns... Pēc zināmas apstākļu sakritības, tagad šajos nodomos ir lieli robi un tukšumi. Tagad, kad šīs kārtis izrādījušās tukšas, protams, ka zvanīt Kambalam ir mazākā mērā nepieklājīgi vai kauns, kas laikam jau ir Latvijas basketbola nacionālā īpatnība. Vismaz tā izskatās no malas. Protams, ka mēs jau nezinām par visiem kaķiem, kas skrējuši pāri LBS un Kambalas ceļiem, bet – ja pats basketbolists šajā situācijā flirtē un izgaršo šo divdomīgo stāstu, tad visdrīzāk tie ir sprāgušu ezīšu kažociņi, kas mētājas gar ceļmalām, nevis melnie, nelaimi nesošie runču skatieni. Nemāciet izlases treneri, viņš zina, kas jādara! Dzirdu, dzirdu... Bagijs patiešām nav jāmāca. Bet Kasparam gan dotu padomu. Vecais, sakrāmē somu un brauc uz Rīgu. Ja tavi nodomi patiešām ir balstīti uz vērtībām un vēlmi cienīt karogu, tad parādi, ka tie nav vārdi. Pieklauvē pie izlases treniņnometnes durvīm un pavaicā – vai centru nevajag? Vajag! Vai vajag Kambalu? Hmmm... Ja nevajag, tas jau būs cits gadījums, bet – ja vajag, tad būsi kā reizi trāpījis laikā. Emocijas noliec malā, tikai racionālais... Ja atteiks – būsi mēģinājis. Tagad tas viss izskatās spocīgi – tu vienā krastā mētā veci, šie otrā mētā priekšniekus. Kam no tā labums? Baidies, ka patiešām atteiks? Lai atsaka. Bet tad vismaz kārtis būs skaidras... Šo rindu nodoms nav kādam izdabāt vai mazgāt ar veļas pulveri netīros palagus – veči, vienu reizi pa šiem daudzajiem gadiem parādiet, ka galvas jums dotas, lai domātu.

P.S. Kambala šajā izlases modelī neiederas? Kurš iederas? Kurš stāv tajā garajā rindā, kas saucas - Latvijas basketbola izlasei derīgie? Rindas taču nav... Spēlējam ar labākajiem, kas grib, nevis ērtākajiem, kas pieejami. Jā, Kambala nav ērts, bet - te nav laulības gulta, kopā nebūs jāguļ, nebūs ar viņu jābučojas. Tikai bumba, grozs un komanda. Vai tas ir tik nesaprotami?

 +24 [+] [-]

, 2011-07-20 09:29, pirms 13 gadiem
Principa piekrītu, bet domāju, ka šajā gadījumā pirmajam solim jābūt no Bagija

 +35 [+] [-]

, 2011-07-20 09:37, pirms 13 gadiem
Tas būtu psec, ja lielais Kasis pieklauvētu pie durvīm! Taču nešaubos, ka jaunajos čaļos tas radītu papildus pārliecību un emocionālo lādiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-07-20 09:41, pirms 13 gadiem
Es domāju jau gadiem (ar dažiem kritumiem) Kambala klubā ir "stārs" ar attiecīgo attieksmi pret viņu. Piemēram, liela daļa spēles iet caur Kambalu, īpaši, ja viņš to spēj paveikt. Man arī šķiet, ka izlases treneri jau gadiem vairāk domā, kā pielikt "stārus" pie vietas, nevis pilnvērtīgi izmantot.

  +8 [+] [-]

, 2011-07-20 09:43, pirms 13 gadiem
poskus rakstīja: Principa piekrītu, bet domāju, ka šajā gadījumā pirmajam solim jābūt no Bagija
Bagijs darīs tā kā teiks LBS..neticu ka tik gudrs spēlētājs un kompetents treneris nesaprot ko vajag un ko nevajag izlasei!

  +7 [+] [-]

, 2011-07-20 09:45, pirms 13 gadiem
Edzax23 rakstīja: Bagijs darīs tā kā teiks LBS..neticu ka tik gudrs spēlētājs un kompetents treneris nesaprot ko vajag un ko nevajag izlasei!
Bet Kambalam jau nav vairs nav DSQ un viņš it kā nav melnajā sarakstā. Kāpēc lai LBS te jauktos?

  +2 [+] [-]

, 2011-07-20 09:46, pirms 13 gadiem
Tur jau tā lieta, ka Kambis tika pielikts pie sienas un nošauts kopā ar pārējiem. Un tagad iet pie tiem pašiem šāvējiem vēlreiz virināt durvis? Drīzāk Kambis beidzot varētu pateikt skaidru valodu - pie šādas LBS vadības izlasē spēlēts netiks. Pie citas - atklāts pārrunām.

 +13 [+] [-]

, 2011-07-20 09:48, pirms 13 gadiem
poskus rakstīja: Bet Kambalam jau nav vairs nav DSQ un viņš it kā nav melnajā sarakstā. Kāpēc lai LBS te jauktos?
Redz, LBS bija jāmaksā arī soda nauda par to KK sitienu Hamanam. Pagāja laiciņš un tāds darbonis kā Šneps bija sadomājis, ka šo soda naudu tā kā paprasīt no KK. Protams, ka ģenseks tika pasūtīts tur, kur tādās reizēs pasūta. Tikai viens iemesls, kāpēc KK ir daža laba melnajā sarakstā.

  +4 [+] [-]

, 2011-07-20 09:49, pirms 13 gadiem
jbk rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Kambis tika pielikts pie sienas un nošauts kopā ar pārējiem. Un tagad iet pie tiem pašiem šāvējiem vēlreiz virināt durvis? Drīzāk Kambis beidzot varētu pateikt skaidru valodu - pie šādas LBS vadības izlasē spēlēts netiks. Pie citas - atklāts pārrunām.
Galvenokārt (iespējams pamatoti) tika noķengāti KV un Bērziņš. Ja Bērziņš tam varēja pārkāpt pāri - pagājušajā gadā jau spēlēja, ar ko Kambala savādāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 09:55, pirms 13 gadiem
Bagijam ar Kambalu ir tā :........ Ir Kambala, ir problēmas , nav Kambala arī ir problēmas .

     [+] [-]

, 2011-07-20 09:57, pirms 13 gadiem
nu ta beidzot ! varetu ari par Šķēlem Igaunijas čempiontituls un MVP nenemsanu uzrakstit, starp citu.
tik mazliet neizprotu- kamdel ar samierinasanu zurnalistiem janodarbojas, tas ta ka butu citu uzdevums (kuri to nepilda, tas gan). gaidis atrunas pecak par naves grupu, ka tapat ar visiem nenemtajiem butu... ?

  +4 [+] [-]

, 2011-07-20 10:09, pirms 13 gadiem
poskus rakstīja: Galvenokārt (iespējams pamatoti) tika noķengāti KV un Bērziņš. Ja Bērziņš tam varēja pārkāpt pāri - pagājušajā gadā jau spēlēja, ar ko Kambala savādāks?
LBS lēmumos vispār bija maz konsekvences. Bērziņš arī pirms Seviļas taisīja sūdus, Bērziņš piedalījās gandrīz visās figņās pirms Gdaņskas, bet vispār netika diskvalificēts. Un tajā pat laikā diskābeli ieļepīja Šķēlem. Par ko? Par veciem grēkiem? Tā kopumā bija LBS izņirgāšanās par veselu spēlētāju paaudzi un savas pakaļas piesegšanas par savām neizdarībām. Par to, kas notiek komandā, LBS darboņi zināja ļoti labi gan 1995. gada dzerstiņos, gan 2001., gan 2005., gan 2007., gan 2009. gadā.

 +19 [+] [-]

, 2011-07-20 10:10, pirms 13 gadiem
Izklausās jau skaisti, bet līdz šim pasaules sportā neesmu dzirdējis nevienu gadījumu, kad spēlētājs pats izdomātu un pieklauvētu pie izlases durvīm.
Nedomāju, ka Bagatskis pārdomās - viņam šo lēmumu visticamāk palīdzēja pieņemt divi Š. - Edgars un Roberts.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-20 10:12, pirms 13 gadiem
Man nav ne mazākās pārliecības, ka Kambala vēlas spēlēt izlasē.

  +5 [+] [-]

, 2011-07-20 10:13, pirms 13 gadiem
..vismaz ar Kambalu LV spēles būtu skatāmākas....ehhhh....man žēl par šādu attieksmi no LBS & Bagija puses, kas nedomā Latvija labā, bet gan savu personīgo ambīciju dēļ izraisa sašutumu PILNĪGI VISIEM.
Piekrītu autoram: jāaicina no sāku ir PILNĪGI VISI labākie, un tikai tad jārunā par izlases MODELI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-07-20 10:16, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: ...bet viss sākās ar to "atskaiti". Kā vispār varēja ienākt prātā kaut ko tādu rakstīt???
Ko tu te peries par to atskaiti? Cilvēkam prasīja atskaiti, viņš to uzrakstīja - atklāti, patiesi, bez aplinkiem. Cita lieta, ka ne tev, ne man šīs atskaites lasīšana nebija paredzēta, bet par to var "pateikties" Boitmanim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-07-20 10:33, pirms 13 gadiem
btw,man ienaca prata,ka varbut labakie speletaji negrib spelet,jo vinu speles komentes Bula kungs. Vajag Bergmani un viss buus chiibaa. Tas taa humoram,ja jau reiz LV visi viens uz otru apvainojas..
Slēpts komentārs: St_Germain
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-07-20 10:53, pirms 13 gadiem
Ar Kambalu noteikti varētu sarunāt un arī ''savaldīt'' viņu varētu ....bet mūsējie to neprot un/vai negrib.....grib izlikties baigi stingrie treneri, taču paši raustās no KK

 +18 [+] [-]

, 2011-07-20 11:01, pirms 13 gadiem
Īstenībā Buļam reāls + par to atskaiti!

Pēc tās izlasīšanas beidzot daudziem nokrita "rozā brilles" un saprata kā lietas reāli notiek izlasē. Pateica kā ir, bet sen jau zināms, ka patiesība ne visiem tīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-07-20 11:23, pirms 13 gadiem
Labāk tagad likties mierā un pagaidīt, kad izaugs tagadējie u19 utml puiši.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-20 11:35, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Izklausās jau skaisti, bet līdz šim pasaules sportā neesmu dzirdējis nevienu gadījumu, kad spēlētājs pats izdomātu un pieklauvētu pie izlases durvīm.
Nedomāju, ka Bagatskis pārdomās - viņam šo lēmumu visticamāk palīdzēja pieņemt divi Š. - Edgars un Roberts.
(EŠ)2???

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 11:42, pirms 13 gadiem
atļaušos V.Valteram un A.Pučem nocitēt no viņu kolēģa I.Jurisona raksta izlases Galveno treneri A.Bagatski: "..Jāatgriežas pie basketbola, ko spēlējām kvalifikācijā - tā ir ļoti ātra spēle. Uzskatu, ka tā ir mūsu reālākā iespēja līdzvērtīgi spēlēt, varbūt aizķerties un uzvarēt komandas, kas mums nāks pretī finālturnīrā. Lēnu basketbolu noteikti nedrīkstam spēlēt."

Kādi vēl jautājumi?! Trenerim ir sava koncepcija, taktika un izvēlētie izpildītāji, kuriem viņš uzticas. Kambala vēl Muižnieka laikā jau sen bija izteicies par iespējām iekļauties skrienošajā basketbolā. Tāpat neesmu dzirdējis, ka Kaspars būtu izteicies par 100% gatavību spēlēt izlasē. Dzirdu tikai koķetēšanu par versijām. Tāpat vēl laikam bija ultimāts par viņa nopelnītās soda naudas samaksāšanu.

Nu kas būtu ja Kambalu pielūgtos spēlēt? Vai Latvija kļūtu par medaļu pretendentu? Vai reālas būtu pāris uzvaras un izkļūšana no grupas? NĒ. Būtu lēna spēle, mazāki rezultāti un ierasti Kambalam laba statistika. Tāpat kā iepriekšējos čempjos ar labāko sastāvu. Tad par ko cepiens?

Varbūt pietiek jaukt gaisu un atļaut, lai Bagijs mierīgi strādā ar džekiem, kas tiešām grib cīnīties par Latviju? Ja 1/4F nespīd nekādā gadījumā, tad lai bez raustīšanās mierīgi spēlē, gūst pieredzi un nākošajā čempī jau varēs atkal pretendēt uz ko nopietnāku.

Armand - tāpat cik var koķetēt ar to "es zinu kas atnesa atskaiti..", varbūt vienreiz atklāti to pateikt, lai arī šo nesmukumu var atstāt un virzīties tālāk (sorry ja esi pateicis, bet es neesmu dzirdējis).

  +8 [+] [-]

, 2011-07-20 11:48, pirms 13 gadiem
vēl man liekas, ka joprojām pārāk daudz tiek ķidāti atsevišķi spēlētāji, treneri, nelaimīgais Buļš, bet nez kāpēc tik maz tiek runāts / analizēts / vērtēts E.Šneps un vispār LBS vadība / darbs - neizdevīgi profesionālajā vai personīgo attiecību ziņā (atklāti, ir tikai kautkādi pusčukstus mājieni) ??!
Slēpts komentārs: miconis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 12:19, pirms 13 gadiem
Paldies autoram par rakstu. Diemžēl redzējām šo ātro basketbolu kvalifikācijā. Bagatskia kā treneris neko nav sasniedzis, bet Šneps nekā spēlētājs nekā funkcionārs.
Bet Gdaņskā tika uzvarēta Vācija un pret frančiem 2. cet. ielaidām tikai 7 pts.
Un vēlreiz kā var izmērīt "kuram acis deg"un kurš patiesi cīnās par Latviju?

     [+] [-]

, 2011-07-20 12:40, pirms 13 gadiem
miconis rakstīja: Tu jau ar savu atskaiti izcelies, korifej. Un kad dzeki pamainija attieksmi pret tevi, peksni atkal domas mainiji, bezmugurkaulniek. Nesmuku Bul, nesmuki. Visos sijos notikumos ari tev ir loti liela vaina jauznemas. Varbut nelien vairs basketbola? Nu vismaz komentet beidz, jo to tu ari neproti, nerunajot nemaz par to, kads nemenedzeris izlasei biji.
šeit viss jau ir pateikts,man atliek tikai pielikt +

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 12:43, pirms 13 gadiem
miconis rakstīja: Tu jau ar savu atskaiti izcelies, korifej. Un kad dzeki pamainija attieksmi pret tevi, peksni atkal domas mainiji, bezmugurkaulniek. Nesmuku Bul, nesmuki. Visos sijos notikumos ari tev ir loti liela vaina jauznemas. Varbut nelien vairs basketbola? Nu vismaz komentet beidz, jo to tu ari neproti, nerunajot nemaz par to, kads nemenedzeris izlasei biji.
Pēc tavām domām visiem vajadzēja pievērt acis un izlikties, ka nebija ne trenera pasūtīšana, ne izdemolēti numuriņi utt. un tas tā varētu turpināties gadu no gada???

  +4 [+] [-]

, 2011-07-20 12:50, pirms 13 gadiem
zinot, ka kambala lasa sporta portālus, ceru, ka viņš šito rakstu arī izlasīs un paklausīs pučes kunga ieteikumam. nespītēs kā tāds pusaudzis bagijs, bet kā normāls vecis ies un parādīs sevi no vislabākās puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-20 13:04, pirms 13 gadiem
ko var cepties, pēc EČ neviens pučem neprasīs kāpēc izlase spēlē slikti, prasīs bagijam, kāda jēga likt subjektīvus viedokļus ar pamācībām kas būtu jādara gan trenerim gan spēlētājam? letiņu mazvērtības komplekss atkal vai.

es pēc tā izgājiena spēlē pret vāciju, kambalu īsti negribu izlasē redzēt, ja viņš ļoti vēlas un ir gatavs pats nākt tad ok, bet lūgties tādu? nesmīdiniet, bagijs vadīs izlasi un no bagija atbildību prasīs, spēlētājiem tāda ziņā ir vieglāk, sabrauc kopā, izjāj viesnīcas numurus, piekožas, pamētā stārus un prom, atbild ta citi.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-20 13:11, pirms 13 gadiem
"Bet Kasparam gan dotu padomu." Viss nākamais saturs pēc šīem vārdiem ir salīdzināms ar lodēm no ložmetēja. Zib viena pēc otras, un visas skaļi skan. Cerams tik, ka mērķī.

Par izlases modeli runājot... Tas ir pašapmāns, apgalvot, ka centrs, kurš ir vismaz galvas tiesu pārāks par pašreizējiem izlases 5 numuriem, neideras Bagija izlases modelī. Ātrais basketbols, kuram Kambala neesot piemērots? Bagij, Šnep un citi švepsti - nav Kambalas nav variantu - skrien un met no perimetra. Ir Kambala, ir varianti. Teiksim tā - plāns B, ja Nelly style run&gun izrādās tukšajām mācību patronām lādēts!

A vispār - Šnepst, tinies nafig!

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 14:32, pirms 13 gadiem
Voinam tur nav nekādas teikšanas. Tur tie paši divi vecie Kehris un Šneps visu regulē pa savām interesēm. Interesanti kā leiši no šādiem diviem tiktu vaļā. Un neatkāpsies Šneps tāpat vien pēc savas galvas. Viņam tur pārāk silta vietiņa. Un alga arī diezgan patīkama (4000ls mēnesī kā ģenerālsekretāram), pluss tam visādas shēmas var izbīdīt.
Vispār Armands varētu vairāk šo jautājumu pacelt- par Edgara Š. konfliktu ar spēlētājiem. Varbūt vieglāk būtu bez Edgara nekā bez pus izlases ?
Skudrinieks rakstīja: Par Buļu skaidrs. Viņš savu apkaunojuma devu saņēma un kā sods tas bija - spiests atkāpties no amata. Tagad man ar viņu uzskati sakrīt, ka ne Kambalam, bet Bagatskim pirmais solis pārrunās jāveic. Tas OK.

Bet ko Šneps? Kāpēc tas neatkāpās? Arī bija ļoti nepieciešams solis. Bet viņš vēl tagad tajā federācijas prezidijā sēž! Vēlākais, viņam bija jāpazūd kopā ar Kehri!

Bet vēl mani izbrīna jaunais prezidents Voins. Kāpēc viņš netaisa jaunu komandu, kā tas visur pieņemts? Kāpēc viņš atstāj amatā prezidijā šo Edgaru Šnepu? Kāpēc nerīkojas? Tā vien izskatās, ka vārdos ir runīgs, bet darbos jau tā arī neko nav paveicis, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-20 14:36, pirms 13 gadiem
chilli rakstīja: Īstenībā Buļam reāls + par to atskaiti!

Pēc tās izlasīšanas beidzot daudziem nokrita "rozā brilles" un saprata kā lietas reāli notiek izlasē. Pateica kā ir, bet sen jau zināms, ka patiesība ne visiem tīk.
Labi, ka tā nenotiek visās izlasēs antiņ/

  +2 [+] [-]

, 2011-07-20 14:41, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: atļaušos V.Valteram un A.Pučem nocitēt no viņu kolēģa I.Jurisona raksta izlases Galveno treneri A.Bagatski: "..Jāatgriežas pie basketbola, ko spēlējām kvalifikācijā - tā ir ļoti ātra spēle. Uzskatu, ka tā ir mūsu reālākā iespēja līdzvērtīgi spēlēt, varbūt aizķerties un uzvarēt komandas, kas mums nāks pretī finālturnīrā. Lēnu basketbolu noteikti nedrīkstam spēlēt."

Kādi vēl jautājumi?! Trenerim ir sava koncepcija, taktika un izvēlētie izpildītāji, kuriem viņš uzticas. Kambala vēl Muižnieka laikā jau sen bija izteicies par iespējām iekļauties skrienošajā basketbolā. Tāpat neesmu dzirdējis, ka Kaspars būtu izteicies par 100% gatavību spēlēt izlasē. Dzirdu tikai koķetēšanu par versijām. Tāpat vēl laikam bija ultimāts par viņa nopelnītās soda naudas samaksāšanu.

Nu kas būtu ja Kambalu pielūgtos spēlēt? Vai Latvija kļūtu par medaļu pretendentu? Vai reālas būtu pāris uzvaras un izkļūšana no grupas? NĒ. Būtu lēna spēle, mazāki rezultāti un ierasti Kambalam laba statistika. Tāpat kā iepriekšējos čempjos ar labāko sastāvu. Tad par ko cepiens?

Varbūt pietiek jaukt gaisu un atļaut, lai Bagijs mierīgi strādā ar džekiem, kas tiešām grib cīnīties par Latviju? Ja 1/4F nespīd nekādā gadījumā, tad lai bez raustīšanās mierīgi spēlē, gūst pieredzi un nākošajā čempī jau varēs atkal pretendēt uz ko nopietnāku.

Armand - tāpat cik var koķetēt ar to "es zinu kas atnesa atskaiti..", varbūt vienreiz atklāti to pateikt, lai arī šo nesmukumu var atstāt un virzīties tālāk (sorry ja esi pateicis, bet es neesmu dzirdējis).
Tu tiešām tici, ka šie Vairogi, Jureviči Blausi utt spēs progresēt un kļūs labāki, nospēlējot vienu čempi? Cmoon nesmīdini

  -1 [+] [-]

, 2011-07-20 14:59, pirms 13 gadiem
acidacid rakstīja: Tu tiešām tici, ka šie Vairogi, Jureviči Blausi utt spēs progresēt un kļūs labāki, nospēlējot vienu čempi? Cmoon nesmīdini
un kādi tad vēl nepaņemtie talanti varētu spēlēt viņu vietā??

  -2 [+] [-]

, 2011-07-20 15:02, pirms 13 gadiem
fans366 rakstīja: Kāds Bagatska ātrais basketbols??? Ielaisti 110 punkti spēlē un zaudējumi vidēji ar 30 punktiem...
tiešām domā ka Bagijs ir tāds muļķis, ka spītīgi ņemtu sastāvu ar kuru viņam mazāk izredzes uz kautko jēdzīgu??! viņš jau parādīja, ka LBS pieņemtajiem lēmumiem ar viņu nav sakara. viņš tagad liek galdā savu trenera reputāciju un ja būtu drošs, ka ar Kambalu būtu daudz labākas izredzes, tad Kambala būtu sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-07-20 15:59, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: tiešām domā ka Bagijs ir tāds muļķis, ka spītīgi ņemtu sastāvu ar kuru viņam mazāk izredzes uz kautko jēdzīgu??! viņš jau parādīja, ka LBS pieņemtajiem lēmumiem ar viņu nav sakara. viņš tagad liek galdā savu trenera reputāciju un ja būtu drošs, ka ar Kambalu būtu daudz labākas izredzes, tad Kambala būtu sastāvā.
Nu Bagijs bija pietiekami muļķis lai bez variantiem pakāstu kvalifikāciju un uz EČ netiktu. Pilnīgi bez variantiem. Tas, ka tagad esam EČ, būtībā ir dāvana. Nezinu vis, man nav pārliecības, ka tagad Bagijs būtu palicis gudrāks un visus nu sitīs ar ātro basketbolu finālā, ja pat kvalifikācijā vienīgais ātrums bija ātri salaist savā kurvī pāri par 100 punktiem regulāri.
Kolosāla iespēja būtu aizbraukt uz EČ tepat tuvumā, bet neredzu ko tur darīt.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-20 16:17, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: un kādi tad vēl nepaņemtie talanti varētu spēlēt viņu vietā??
Nu bet par to jau arī stāsts, ka nav tādu talantu, ka nav tādas jaunās paaudzes, redz jaunos audzināsim, viņi gūs pieredzi, Veselovs, Timermanis, Jeromanovs, Vairogs, Jurevičus, izcili jaunie talanti. Tad nevajag slēpties un saukt lietas īstajos vārdos- tā ir otrā Latvijas izlase, nevis jaunā paaudze.

     [+] [-]

, 2011-07-20 16:26, pirms 13 gadiem
baraviks rakstīja: Kolosāla iespēja būtu aizbraukt uz EČ tepat tuvumā, bet neredzu ko tur darīt.
Paskatīties augstas klases basketu... ā pareizi, tu taču no tiem kuriem ir vai nu uzvaras, vai pretejā gadījumā sāc nolikt visus ar s**iem.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 17:17, pirms 13 gadiem
Piekrītu Pučem! Nezin kā būs, bet tas, ka Kambala ir nepieciešams Latvijas basketbolam ir skaidrs. Jau pieriebusies tā muldēšana par mistiskiem izlases modeļiem un par kaut kādu iederēšanos vai neiederēšanos. Ir redzams, ka Kaspars ir nepieciešams šai izlasei vairāk nekā kāds cits. Ļoti ceru ieraudzīt viņu rudenī uz Lietuvas dēļiem!

     [+] [-]

, 2011-07-20 18:53, pirms 13 gadiem
Es neticu, ka bus Kambala. Nebus vina. Un izlase ta pa riktigo apd..... Lietuva.

     [+] [-]

, 2011-07-20 23:41, pirms 13 gadiem
Zelta vardi Pučem it visā....

     [+] [-]

, 2011-07-20 23:43, pirms 13 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: Izklausās jau skaisti, bet līdz šim pasaules sportā neesmu dzirdējis nevienu gadījumu, kad spēlētājs pats izdomātu un pieklauvētu pie izlases durvīm.
Nedomāju, ka Bagatskis pārdomās - viņam šo lēmumu visticamāk palīdzēja pieņemt divi Š. - Edgars un Roberts.
Var tikai piekrist, vispār ka kautkādā bērnudārza ar to Basket savienību....nu no kurientes tadas intrigas mūsu pašu izlasē! Vai nav jāgāž tas vis nost? Ka tas juridiski būtu pareizi no tauta spuses?

     [+] [-]

, 2011-07-21 00:44, pirms 13 gadiem
man liekas ka taa visa basketbola lieta ap un par izlasi datoristu valodaa buutu jaarestartee,jo tagad zaudeetaji ir visi,tagad vajadzeetu vnk saakt saukt uz izlasi visus un tagad ar skaidriem speeles noteikumiem ko var ko nevar dariit izlasee un kas par taadiem nodarijumiem buus,es domaaju ka arii pasi basketbolisti ir sapratusi ko var un ko nevar izlasee un ja tam nav gatavi tad vnk normali atsaka un paskaidro,vnk tagad ir situaacija ka vieni ir apvainojusies ,otri grib pirmos paarmaaciit un gala rezultaataa godiigi sakot skats uz izlasi nav diez ko spozs!! Protams neparmetu neko tiem kas tagad ir izlasee ,tie dara ko var un paldies viniem par to,bet nu saajaprot ka liela dala no viniem nomeer nav labaakies no labaakajiem kas vareetu buut izlasee kur peec idejas jaaspeelee visiem labaakajiem,kas ir gatavi speeleet!

  -1 [+] [-]

, 2011-07-21 01:40, pirms 13 gadiem
nevaidzētu aizmirst Kambalas iepriekšējos atteikumus izlasei plus viņa izteicienus ka viņš jau nu neskraīdīs pa laukumu šurpu turpu un lai to darot Grafs un citi centri

     [+] [-]

, 2011-07-22 10:54, pirms 13 gadiem
jbk rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Kambis tika pielikts pie sienas un nošauts kopā ar pārējiem. Un tagad iet pie tiem pašiem šāvējiem vēlreiz virināt durvis? Drīzāk Kambis beidzot varētu pateikt skaidru valodu - pie šādas LBS vadības izlasē spēlēts netiks. Pie citas - atklāts pārrunām.
Nevis pie šāvējiem, bet pie basketbola līdzjutējiem, LV iedzīvotājiem. Un tā ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2011-07-22 12:27, pirms 13 gadiem
Kaspars jau būtu arī labs psiholoģiskais ierocis izlasē pret jebkuru pretinieku. Lai gan tas sitiens vācietim bija tiešām nesportiski - respektu iedzina visiem un uz visiem laikiem. Es tiešām negribētu spēlēt pret Kasparu rupji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-23 23:18, pirms 13 gadiem
Sajūta kad lasu kādu pasaku no pamatskolas laikiem!