Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Cik vārga vai stipra ir mūsu Latvija?

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Cik vārga vai stipra ir mūsu Latvija?
Harijs Vītoliņš un Oļegs Znaroks kā hokejisti nekad nav bijuši ņuņņas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64.

Vēl nebija Oļegs Znaroks nosaucis Latvijas izlases sastāvu, bet dažādas nokrāsas mazohisti jau sāka murkšķēt, ka tik vārgai izlasei pasaules čempionātā nav ko darīt. Ja nu vienīgi 1. divīzijas turnīrā. Neesmu gatavs apsolīt apēst Znaroka cepuri, ja izkrītam (sportā daudz kas ir iespējams), taču nav pilnīgi nekāda pamata priekšlaicīgam ņuņņismam.

Salīdzināšu divas izlases. Šodienas, kas uz Bratislavu dodas ar uzdevumu izkļūt no grupas un mērķi spēlēt ceturtdaļfinālā, un to komandu, kas pirms 16 gadiem lidoja uz Bratislavu tikai ar vienu mērķi/uzdevumu - uzvarēt Slovākijas izlasi un izcīnīt ceļazīmi uz A grupu.

Negribu teikt, ka tagadējā Slovākijas izlase ir vārgāka, taču arī toreiz tie bija vīri ar vārdu: Peters Štjastnijs, Švehla, Sekerašs, Šatans, Roberts Petrovickis, Cigers, Kolniks, Janošs, Plavuha, Puhers, Šehnijs, Haščāks... Ja vien zviedru tiesnesis Andersons toreiz nebūtu tāds maita, uzvara būtu mūsu. Zviedrs slovākiem ļāva spēlēt rupji un pat brutāli. Uz ledus lija asinis, bet zviedrs tā arī "nepamanīja", kā salauž degunu Bondarevam. Ja tā viņš tiesātu arī pirms un pēc šīs spēles, varētu teikt - tāds stils, taču šī viena spēle krita ārā no čempionāta kopējās tiesāšanas prakses. Bet ne jau par 3:4 pirms 16 gadiem šis stāsts. Par ņuņņismu un tam pretējo.

Kāds bija Ēvalda Grabovska karaspēks pirms 16 gadiem? 1994. gada vasarā vesels pulks mūsējo no "Pārdaugavas" bija metušies iekarot Ameriku - Aigars Cipruss, Artūrs Kupaks, Pēteris Skudra, Rodrigo Laviņš, Aleksandrs Čunčukovs, Igors Bondarevs un Sergejs Naumovs, tur viņiem priekšā jau bija Artūrs Irbe, Sandis Ozoliņš, Sergejs Žoltoks, Grigorijs Panteļejevs un Viktors Ignatjevs, un no visa šī nepilnā duča uz Bratislavu tika tikai 26 gadus vecais Naumovs ("Blazers", CHL) un 21 gadu vecais Bondarevs ("Fire", CHL). Pārējiem aprīļa vidū sezona vēl nebija beigusies... 1995. gada nebija gandrīz puse potenciāli labākā sastāva - Irbe, Ozoliņš (NHL), Žoltoks, Panteļejevs, Ignatjevs (AHL), Kerčs, Cipruss, Kupaks, Skudra, Laviņš, Čunčukovs...
Un kur 1995. gada pavasarī spēlēja izlases hokejisti? Tikai trīs no viņiem - Vjačeslavs Fanduļs (TPS, Somija), Aleksandrs Beļavskis ("Vastra Frolunda", Zviedrija) un Harijs Vītoliņš (Rapersvīla, Šveice, treneris Peka Rautakaljo) bija izsitušies līdz Eiropas vadošajām līgām. Plus vārtsargs Vadims Ņikitins Toljati "Ladas" komandā bija kļuvis par SHL čempionu.
Pārējie? Normunds Sējējs (toreiz 27 gadi, "KooKoo", Somija-2), Sergejs Čudinovs (33, Rāvensburga, Vācija-3), Andrejs Maticins (32, "Lycksele", Zviedrija-4), Mārtiņš Grundmanis (28, "Essamika"), Oļegs Znaroks (32, Landsberga, Vācija-2), Sergejs Seņins (23), Sergejs Boldaveško (24, abi Peitinga, Vācija-2), Juris Opuļskis (25, Šongava, Vācija-3), Jevgeņijs Semerjaks (33, arī Vācija-2).

Plus pavisam zaļie, vai tie, kas vēl nebija pametuši "Pārdaugavu" - Kārlis Skrastiņš (21 gads), Gatis Ceplis (24), Leonīds Tambijevs (24), Andrejs Ignatovičs (24), Aleksandrs Semjonovs (23), Jānis Tomans (22) un Aleksandrs Ņiživijs (18). Un "Pārdaugava" topavasar SHL Rietumu grupā bija 14. vietā no 14...

Kas mums ir tagad? Izlases kodols no pasaulē otrās spēcīgākās līgas - KHL - 5./8. kluba, kas visu sezonu spēlējis kopā: Reķis, Cibuļskis, Sotnieks, Krišjānis un Jēkabs Rēdlihi, Andersons, Miķelis Rēdlihs, Dārziņš, Ņiživijs, Ankipāns, Meija, Džeriņš, Bukarts, Štāls.
No spēcīgās KHL līgas mums vēl ir: viens no Gagarina kausa izcīņas pirmās kārtas varoņiem Masaļskis (Hantimansijskas "Jugra"), viens no Novosibirskas "Sibirj" aizsardzības līderiem Pujacs, Habarovskas "Amur" labākais uzbrucējs Cipulis ( Krievija), Vācijas DEL līgas kluba Krēfeldes "Pinguine" kapteinis un viens no DEL pēdējo sezonu rezultatīvākajiem uzbrucējiem Vasiļjevs, viens no AHL perspektīvākajiem aizsargiem Kulda (Čikāgas "Wolves"), Somijas SM līgas uzbrucēji Bērziņš un Saulietis (Hēmenlinnas HPK), Kazahstānas čempionāta MVP - Raitums (Atiravas "Beibarys"), Šveices junioru čempions un play-off rezultatīvākais spēlētājs Ķēniņš (Kīsnahtas "Lions").
No t.s. otrajām līgām tikai divi - Pečura (Maskavas "Kriļja sovetov") un vārtsargs Jučers ("Liepājas metalurgs").

Mēs esam tik stipri, ka ārpusē varam atstāt KHL aizsargu Māri Jasu, Somijas Mestis (2.) līgā visvairāk ripu iemetušo Jekimovu (Joensū "Jokipojat"), Čehijas virslīgas kluba uzbrucēju Alekseju Širokovu (Brno "Kometa"), Anglijas čempionāta labāko vārtsargu Muštukovu (Šefīldas "Steelers"), aizsargus Tribuncovu ("Gomeļ"), Savielu ("Buldogs", Valpelice)...

Jā, dažādu iemeslu un cēloņu dēļ šogad izlasē nav Skrastiņa, Karsuma, Bārtuļa, Sprukta, Laviņa, Galviņa, Lūsiņa, taču šobrīd ir tādi laiki, ka bez pēdējiem trim var arī iztikt. Traumas hokejā ir bijušas un būs, taču Kerčs 1995. gadā nebija mazāk vajadzīgs kā tagad Karsums vai Sprukts.

Mazāk ņuņņisma un vairāk tāda cīņas spara, kāds bija Znarokam pirms 16 gadiem, un viss būs O.K.

 +23 [+] [-]

, 2011-04-27 23:15, pirms 13 gadiem
atbilde visiem "ņuņņistiem"

Tiešām nav ko ņuņēt (pielipa tgd ) vienkārši jābauda Hokejs!

 +15 [+] [-]

, 2011-04-27 23:22, pirms 13 gadiem
Loti labs raksts!

 +13 [+] [-]

, 2011-04-27 23:27, pirms 13 gadiem
Beidzot kāds pozitīvs raksts!
Mūsējie nekādā gadījumā nepadosies! Tikai uz priekšu... uz uzvarām!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-04-27 23:30, pirms 13 gadiem
Malacis Jāni!
Šoreiz mūsu domas absolūti sakrīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:59, pirms 13 gadiem
nu tas ir ļoti strīdīgs moments, es domāju ka vairums skatījās pirmās pārbaudes spēles un nesaprata kas tas ir, bet reāli jau no tām sastāva vairāk par 2,5 maiņām tika "uzlabotas", pēdējās spēlēs jau lv izlase atgādināja cīņas spējīgu kolektīvu, vienīgā problēma: pēdējās 2as spēles neko neizšķīra, bet pirms tam 6 eurochalenge spēlēs 1a samocīta uzvara, ja tā vēlreiz izdarīsim tad izlidosim ārā no tā turnīra, un to galīgi negribētos

 +39 [+] [-]

, 2011-04-28 00:15, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: to viņš varēja neteikt lidzjutejiem, bet gan hokejistiem, bet Matulis jau neies bojaat attieciibas ar hokejistiem.. vinjam patik ziepeeties.. piedod Jāni, bet no malas viss izskatās tieši tā..
Ej, d. Neko Tu neredzi un vēl mazāk saproti.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 00:17, pirms 13 gadiem
Vot es arii nesaprotu shito njaudeeshanu! Muuseejo speeks ir komandas speelee un discipliinas ieveeroshanaa + vai - viens Sprukts neko nemainiis!!!
Slēpts komentārs: DrArt

  +6 [+] [-]

, 2011-04-28 00:31, pirms 13 gadiem
Lasot rakstu, vairaak radaa sajuuta, neviss cik shobriid muusu hokejisti ir labi.... bet gan cik toreiz muusu hokejisti biji nenoveerteeti ...... 2-3 liigu speeleetaaji un paarsvaraa vaacijaa speeleejoshie.... ir tie pashi varonji kas piesmeeja vaacieshus ja nemaldos divus chempjus peec kaartas ar graujoshiem rezultaatiem

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 00:43, pirms 13 gadiem
Pa 16 gadiem ledus hokejs citās valstīs ir pavirzījies uz priekšu, pie tam ievērojami. Pirms 16 gadiem tāda Norvēģija, Slovēnija vai Dānija nebija praktiski nekas, ja blakus nostājās spēcīgās padomju hokeja skolas tiešie mantinieki- LV izlase.

Līdz ar to relatīvais spēku samērs šobrīd ir kļuvis daudz nepatīkamāks LV izlasei, jo mēs neesam pa šo laiku pavirzījušies nekur (tikai regulārās runas par "paaudžu nomaiņu", vietā nākot arvien vājākai paaudzei, vai kā šobrīd- izaudzinot it kā solīdāku paaudzi, kuras atsevišķiem elementiem spēle izlasē nešķiet gana interesanta).

Šos aspektus autors nez kāpēc noklusē (principā, skaidrs, kāpēc- tad rakstam būtu pavisam cita tendence).

     [+] [-]

, 2011-04-28 00:52, pirms 13 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Pa 16 gadiem ledus hokejs citās valstīs ir pavirzījies uz priekšu, pie tam ievērojami. Pirms 16 gadiem tāda Norvēģija, Slovēnija vai Dānija nebija praktiski nekas, ja blakus nostājās spēcīgās padomju hokeja skolas tiešie mantinieki- LV izlase.

Līdz ar to relatīvais spēku samērs šobrīd ir kļuvis daudz nepatīkamāks LV izlasei, jo mēs neesam pa šo laiku pavirzījušies nekur (tikai regulārās runas par "paaudžu nomaiņu", vietā nākot arvien vājākai paaudzei, vai kā šobrīd- izaudzinot it kā solīdāku paaudzi, kuras atsevišķiem elementiem spēle izlasē nešķiet gana interesanta).

Šos aspektus autors nez kāpēc noklusē (principā, skaidrs, kāpēc- tad rakstam būtu pavisam cita tendence).
Norvēģijas vietas PČ
1994. - 11.
1995. - 11.
1996. - 9.
1997. - 12.
1999. - 12.
2000. - 10.
2001. -15.
2006. - 11.
2007. - 14.
2008. - 8.
2009. - 11.
2010. - 9.

Dānijas vietas A grupā
2003. - 11.
2004. - 12.
2005. - 14.
2006. - 13.
2007. - 10.
2008. - 12.
2009. - 13.
2010. - 8.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 01:02, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Norvēģijas vietas PČ
1994. - 11.
1995. - 11.
1996. - 9.
1997. - 12.
1999. - 12.
2000. - 10.
2001. -15.
2006. - 11.
2007. - 14.
2008. - 8.
2009. - 11.
2010. - 9.

Dānijas vietas A grupā
2003. - 11.
2004. - 12.
2005. - 14.
2006. - 13.
2007. - 10.
2008. - 12.
2009. - 13.
2010. - 8.
Uzskaitīt vietu sadalījumu ir jauki, var vēl arī apgalvot, ka 1995.g. Norvēģija grupu turnīrā bija tūlīt aiz Čehijas un nesamelot. Tas nekas, ka norvēģi tikai tikai 2 punktus nopelnīja un tos pašus pret absolūto pastarīti Austriju un vispār no pirmajām 8 komandām pārējās faktiski šķīra bezdibenis spēles līmeņa ziņā.

Par Dāniju jau pats skaidri uzrakstīji, ka līdz 2003.g. viņi nebija nekas- pa B grupu ņēmās.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 01:11, pirms 13 gadiem
, Skjiet, kad kau ko liidziigu lasiijaaam pagaajusho gadu, kad izlasee debiteeja, ja nemaldos 6 hokejisti, zhurnaalisti un daudzas Internet personiibas izlasi bija norakstiijusi ! Sogad, viss tas pats, uzrodaas kaads, ar segvaardu: Pesimists-HokejaSpecuks, un runaa par to, cik netalantiiga ir muusu valstvieniiba.
Piilniigu piekriitu Matulja kungam, mees 15 gadus esam Elitee, taa nav nekaada sagadiishanaas. Kaapeec bez taa, lai nonicinaatu muusu hokejistus, nevareetu uzrakstiit ko pozitiivu ?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 01:12, pirms 13 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Uzskaitīt vietu sadalījumu ir jauki, var vēl arī apgalvot, ka 1995.g. Norvēģija grupu turnīrā bija tūlīt aiz Čehijas un nesamelot. Tas nekas, ka norvēģi tikai tikai 2 punktus nopelnīja un tos pašus pret absolūto pastarīti Austriju un vispār no pirmajām 8 komandām pārējās faktiski šķīra bezdibenis spēles līmeņa ziņā.

Par Dāniju jau pats skaidri uzrakstīji, ka līdz 2003.g. viņi nebija nekas- pa B grupu ņēmās.
Nu, un? Tu gribi teikt, ka Norvēģija tad bija pastarītis un tagad ir grands? Līdz 1998. g. A grupā bija tikai 12 komandas, tagad 16.
Un nevar teikt, ka dāņi nebija nekas, viņi vienkārši netika ārā no B grupas. Kā tagad Ukraina jau ceturto gadu netiek.
Ja zini, ka šīs trīs valstis - Dānija, Slovēnija, Norvēģija - kopš 1995. gada gājušas uz augšu, lai gan par norvēģiem tā nav taisnība, tad ir arī valstis, kas šajā laikā gājušas uz leju - Polija, Ukraina, Kazahstāna. Divas no t.s. padomju skolas.
Es gan progresa vietā neliktu Norvēģiju, bet drīzāk Ungāriju. Tad Slovēniju un tikai kā trešo - Dāniju. Norvēģijas hokejs pasaulē ir apmēram turpat, kur bija pirms 16 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 01:28, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Nu, un? Tu gribi teikt, ka Norvēģija tad bija pastarītis un tagad ir grands? Līdz 1998. g. A grupā bija tikai 12 komandas, tagad 16.
Un nevar teikt, ka dāņi nebija nekas, viņi vienkārši netika ārā no B grupas. Kā tagad Ukraina jau ceturto gadu netiek.
Ja zini, ka šīs trīs valstis - Dānija, Slovēnija, Norvēģija - kopš 1995. gada gājušas uz augšu, lai gan par norvēģiem tā nav taisnība, tad ir arī valstis, kas šajā laikā gājušas uz leju - Polija, Ukraina, Kazahstāna. Divas no t.s. padomju skolas.
Es gan progresa vietā neliktu Norvēģiju, bet drīzāk Ungāriju. Tad Slovēniju un tikai kā trešo - Dāniju. Norvēģijas hokejs pasaulē ir apmēram turpat, kur bija pirms 16 gadiem.
Tu taču kā hokeja ilggadējs pazinējs lieliski saproti, ka 1995.g. gan LV, gan Slovākija bija stabilas pirmā 10nieka komandas, diemžēl murgainā sistēma ar neiespējamo ietikšanu A grupā vairākām spēcīgām komandām un tikpat bezjēdzīgu pie vislielākās gribēšanas izkrišanu uz B grupu valstsvienībām, kuras ne mācēja, ne arī īpaši gribēja spēlēt hokeju, mums pamatīgi iegrieza tajā laikā un paņēma daudzu spēlētāju labākos hokeja gadus.

Tajā laikā gan slovāki, gan mūsējie pamatīgi izņirgātos par norvēģiem, ja vien būtu bijusi tāda iespēja. Bet tādas nebija. Šobrīd, savukārt, vairs nekas tāds nenotiks vienlīdzīgo spēku samēra dēļ.

Ja, kā pats apgalvo,norvēģu līmenis pa 16 gadiem nav mainījies, tad secinājumam, kāda tad ir šābrīža LV līmeņa izmaiņa, daudz lauzīt galvu nevajag.

     [+] [-]

, 2011-04-28 08:20, pirms 13 gadiem
nuuuuuuu ciiiiik var ....Jūs liksiet vienreiz mierā tos izlases džekus??? Izlase šāda, izlase tāda, izlasē nespēlē šis un izlasē spēlē šis, tāpēc esam šādi un nēesam šādi, jau apnīk!!!!Lūdzu Matuli un Puče paņemiet brīvdienas nedaudz sakarā ar izlases un to spēlētāju nolikšanu un celšanu debesīs, kas spēlēja pirms ntiem gadiem...vesela paaudze par to laiku ir izaugusi...tas, kas mums ir, tas ir un ir pilnīgi vienalga, kāpēc tas un tas nespēlē....visus šitos rakstus salasās spēlētāju sievas, vecāki, draugi un pēc tam spēlētājiem atstāsta...līdzjūtēji arī pavelkās un uz spēlēm neiet/nebrauc, jo pēc Jūsu (mēdiji kā tādi) uzskata izlasē spēlē tikai slikti spēlētāji, jo redziet 1996/9798/99/00 utt bija labāk!!!
Nu ja arī izkritis no A grupas...pasaules gals? NĒ, jo sastāvā ieliks vēl vairāk jaunos un pēc gada vai diviem būsim atpakaļ...Baltkrievijas izlase tikai tā vien spēlē-krīt ārā, lien augšā, lai gan viņiem savs čempis ir daudz labāks nekā mums (mums viņš vnk nav profesionālā līmenī pēc definīcijas), ir NHL spēlētāji, ir sava KHL komanda..
Varēsiet rakstīt pēc čempja kurš bija lieks, kurš labs un kuram izlases tuvumā vsp nevajag rādīties. Tā jau ir tipiska latviešu daba-nolikt no malas visi ir lieli gudrinieki un varoņi, bet kā kautko liek darīt, tā "es nē, ko tas es" ...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 08:50, pirms 13 gadiem
Protams panikai iemesls nav, A grupā vietu nosargāsim un varbūt pacīnīsimies arī par ceturtdaļfinālu.
Tomēr nedaudz jau apnikuši pozitīvisma pilnie raksti, ar vienu domu - izlase būs ļoti laba, sapratīsim spēlētājus, kaut gan viņi bez būtiska iemesla atsakās no dalības izlasē, visi, kas tam nepiekrīt ir ņuņņas.
Noteikti būtu objektīvi pieminēt, ka arī visās pārējās izlasēs, kuras mēs esam pieraduši uzskatīt par sev vājākām, ir spēcīgi cēlies vidējais līmenis. Un nav pamata uzskatīt, ka Rīgas Dinamo spēlējoši latvieši būtu diži labāki par tā laika otrajās un trešajās līgās spēlējošajiem, ja Dinamo būtu pastāvējis arī tad, visticamāk, viņi spēlētu šeit.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 09:29, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Ej, d. Neko Tu neredzi un vēl mazāk saproti.
Patīk man Matuļa kungs Jūsu atbildes...=o)
Tā tik turēt, pilnībā esmu jūsu pusē, par šo domu gājienu...

     [+] [-]

, 2011-04-28 09:41, pirms 13 gadiem
Bļin tāda sajūta rodas, ka esam baigi stiprie! Laikam cīnīsimies par medaļām! Bet, kāpēc Ivanāns nav pieminēts? Viņš tak arī ir NHL spēlētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:54, pirms 13 gadiem
nayris rakstīja: Bļin tāda sajūta rodas, ka esam baigi stiprie! Laikam cīnīsimies par medaļām! Bet, kāpēc Ivanāns nav pieminēts? Viņš tak arī ir NHL spēlētājs!
Raitis visu sezonu deelj traumas izlaida un kaa speeleetaajs nav gatavs nekam.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:06, pirms 13 gadiem
nayris rakstīja: Bļin tāda sajūta rodas, ka esam baigi stiprie! Laikam cīnīsimies par medaļām! Bet, kāpēc Ivanāns nav pieminēts? Viņš tak arī ir NHL spēlētājs!
Nu laikam tādēļ, ka Ivanāns vēl mocās ar savainojumu... Īstenībā esam jau ar stipri, ne jau uzvārdi kaut ko izsaka, vajag tikai pašiem noticēt saviem spēkiem. Domāju (pareizāk sakot - ceru), ka šogad LV izlase paradīs labu sniegumu

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 11:08, pirms 13 gadiem
Ivanāns takš visu sezonu ir izkritis, smags smadzeņu satricinājums Cerams nākamsezon viss būs labi viņam.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 12:05, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: žēl tikai ka smadzenes nav jūsu pusē tās Matulis noslicinājis alus pudelē..
Un kur tev ir smadzenes teikt, ka kāds kādam "pielaizās"? Kam pielaizās - Spruktam, Skrastiņam?
Bez argumentiem muldi, tāpēc tevi pavisam īsā veidā pasūtīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:58, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: es nerunaju par šo rakstu.. bet par intervijam kopumaa.. neesmu ne lasijis ne dzirdejis ka Matulis kadam no hokejistiem uzdotu kaadu nepatikamu jautajumu.. vissur tikai tiek birdinaats viens cukurs lai nesabojatu attiecibas ar kadu no vinjiem..
Es arī nerunāju par šo rakstu. Es vienkārši neredzu pielaizīšanos. Vai arī cieņa, tavuprāt, ir pielaizīšanās?
Ja tam nepatīkamajam jautājumam ir pamats, tad jā, bet visu interviju tēlot īgnu idiotu... Tad ar tevi vispār neviens vairs nerunās.

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:13, pirms 13 gadiem
NOR protams tagad nav baigais grands un LAT nav baigie švakuļi arī...taču svarīgi ir tas apstāklis kādi bij spēku samēri starp šīm komandām 90.-to vidū un kādi ir tagad .....
....statistiku Tu zini labi, Jāni, un manipulēt ar to Tu arī proti...bet par to ''ņuņņismu'' piekrītu - necelsim paniku, nav tik slikti kā varētu domāt no pirmā acu skatiena...
...par Znaroka cīņassparu(pirms 16 gadiem) arī piekrītu 100p-ti....vēl derētu Artūra Irbes ambīcijas pirms 11 gadiem...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 15:15, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Raitis visu sezonu deelj traumas izlaida un kaa speeleetaajs nav gatavs nekam.
,,Jā, dažādu iemeslu un cēloņu dēļ šogad izlasē nav Skrastiņa, Karsuma, Bārtuļa, Sprukta, Laviņa, Galviņa, Lūsiņa, taču šobrīd ir tādi laiki, ka bez pēdējiem trim var arī iztikt. Traumas hokejā ir bijušas un būs, taču Kerčs 1995. gadā nebija mazāk vajadzīgs kā tagad Karsums vai Sprukts.''
Es par šito biju domājis! Kāpēc nepiemin!