Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Necilvēcīgi. Bez trenera...

Necilvēcīgi. Bez trenera...
Šuplers ir pieredzējis treneris, taču acīmredzot, ka ar šādu komandu, kāds ir Dinamo šīs sezonas modelis, viņš drīzāk var būt kopā, nekā to vadīt.
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Nedēļas laikā trīs reizes pratām izglābties no bezcerīgām situācijām, kas tikai vēlreiz apstiprina aizdomas – šī komanda spēlē pati, bez trenera. Šķiet, ka pašam Šupleram to vajadzētu saprast.

Mūsu cilvēki tā hokeju nespēlē! Apmērām tā mūsu hokeja komandas sakarā varētu pārfrāzēt padomju laiku kulta filmas „Briljanta roka” folklorizēto teicienu par cilvēkiem, kas pēc bulciņām uz veikalu brauc ar taksometru... Rīgas „Dinamo” šajās dienās patiešām liek krievu hokeja apskatniekiem meklēt epitetus un salīdzinājumus, kas raksturotu mūsējo sniegumu laukumā. Nedēļas laikā, aizvadot četras spēles, trijās no tām esot pārliecinoši iedzinējos, tomēr izceļam uzvaras. Kas tas ir?

„Necilvēcīgi”, tā pēc Rīgas hokejistu uzvaras pār Maskavas „Dinamo” rakstīja viens no ietekmīgākajiem krievu žurnālistiem, piebilstot – nepietika, ka viņi izlīdzināja rezultātu, nē, viņi izvirzās vadībā, pēc tam ļauj pretiniekam panākt vēl neizšķirtu un brīdī, kad liekas – vismaz vienu punktu maskavieši ir pelnījuši, Rīgas šprotes (šprotes – tā mūs dēvē pagalmu leksikā) aukstasinīgi nogriež mentiem (tā sauc Maskavas „Dinamo”) galvas. Lai gan parasti taču ir otrādi... Par šprotēm un mentiem – tas mans piedarbs, lai dzīve uz papīra izskatītos krāsaināka, lai gan ar Rīgas „Dinamo” uz ledus tā nemaz pelēka nemēdz būt. Šķiet, gandrīz katram no latviešiem tagad ir stāsts, kura īsā versija varētu būt šāda: nolēmu paskatīties hokeju, skatos – kaut kāds murgs, aizgāju darīt citu darbus, atgriežos, atkal ieslēdzu hokeju, neticu savām acīm...

Atspēlēšanās ir laba lieta – tas komandā par kaut ko liecina. Labās ziņas ir saistītas ar raksturu. Tātad – nenolaižam rokas, kas šķiet varētu kalpot par šīs sezonas „Dinamo” modeļa firmas zīmi. Lai gan vēsturiski šai zemapziņai saknes meklējamas Latvijas izlases sakarā, kad, atrodoties bezcerīgā situācijā, no deguna priekšas nocēlām olimpisko ceļazīmi baltkrieviem. Tur pirmoreiz tik uzskatāmi parādījās šī iezīme. Liela daļa no tiem briežiem tagad spēlē arī „Dinamo” kreklos. Otra labā lieta – sastāva komplektācija. Tagad ir uzskatāmi redzams, ka menedžera Sējēja oža vai intuīcija ir bijusi vietā, izvēloties šīs sezonas sastāvam karotājus. Par leģionāriem joprojām esmu skeptisks, jo nevienā no aizvadītās nedēļas notikumiem, ko varam saukt arī par augšāmcelšanos, viņi nebija spēles gaitas lauzēji. Pašu puikas dzinās uz priekšu un tad jau nekas āriešiem neatliek, kā skriet pakaļ. Jā, Hosa ar savu nūju bija vietā – bet kur citur līgas labākajam snaiperim būt? Vakardienas mačā, gūstot savus 30 (!!!) vārtus sezonā, izskatījās, ka Marsels ir gluži vai neomulīgi apmulsis, jo tik tukša kaste viņa priekšā šogad nebija bijusi. Tā mēs savam snaiperim piegādājam ieročus – uz paplātes! Pat Arnasons vakar smaidīja un beidzot izskatījās iesvīdis! Vārdu sakot – hokeja ķīmijas sakarā ir atlasīti pareizie reaģenti, kurus saliekot kopā, notiek brīnumu lietas. Bet...

Visi šie atspēlēšanās gadījumi tomēr liek mest pusķieģeli trenera Šuplera dārziņā. Nebūsim naivi – tā nav Rīgas „Dinamo” taktika! Vispirms pretiniekus iemidzinām, ļaujot viņiem gūt divus, trīs vai pat četrus bezatbildes vārtus, bet pēc tam sākam trako skrējienu, kas, protams, beidzas ar mūsu uzvaru. Kāpēc spēles sākumu šosezon regulāri (nu, labi – daudzos gadījumos) izgāžam? Kur šajos gadījumos ir Šuplera un viņu padoto loma? Hokejisti gāja laukumā nenoskaņojušies? Tad noskaņo viņus! Protams, ka cilvēki nav klavieres, kurām vien jāatrod labs sava aroda meistars, lai stīgas nospriegotu atbilstoši pieņemtajiem standartiem. Komandas spēlē vispār ir ārkārtīgi sarežģīti uztaustīt komandas nervu, pulsu, vēnu. Tāpēc ir treneris, kas to prot. Tāds viņam amats, darbs! Viņš saprot, kuru vajag iepliķēt, kam paglaudīt celīti, viņš zina – kā sākt spēli, lai ieroči, kas ir viņa rīcībā, izšautu vajadzīgā brīdī. Neviens treneris uz pasaules nevēlas nonākt mača gaitā zaudētājos, tāpat to negrib spēlētāji. Kāpēc tas notiek Rīgas „Dinamo” gadījumā, ko tagad vairs nevaram saukt par gadījumu vai nejaušību? Acīmredzot, ka visos šajos piemēros uzvarēja komanda. Bet – vai tā bija komanda, ko vada treneris, vai – tā tomēr ir komanda, kas pati nolemj, ka nedrīkst sevi pamest zem tankiem, pat, ja pretinieku kāpurķēde vienai kājai jau pārbraukusi pāri? Šobrīd izskatās, ka Rīgas „Dinamo” galvenais treneris nav vajadzīgs. Vismaz šim sastāvam noteikti. Vismaz tāds treneris, kāds šobrīd atrodas uz soliņa – nē. Tajā pašā laikā – viņš ir kopā ar komandu pārliecībā un dūšā, kas arī nav maz. Jātnieks bez galvas... Par skarbu teikts?

 +11 [+] [-]

, 2010-01-29 08:01, pirms 15 gadiem
Jau pirms spēles ar Atlant krievu portāli pareģoja ,ka RD atkal iedos
handikapu ,bet 4 ,tas jau ir par daudz.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-29 08:05, pirms 15 gadiem
Ja pēdējā regulārās sezonas spēlē būs izšķīries playoff būt vai nebūt jāpamēģina rekords atsapēlēt pret Salavatu, jāļauj lai iesit 6 vai 7 un tad jāmēģina atspēlēties

 +13 [+] [-]

, 2010-01-29 08:06, pirms 15 gadiem
Par cik tagad katrs punkts ir zelta vērts, tad tikai īsi pirms Play Off mēs uzzināsim cik vērti bija šie 4 punkti ko DINAMO ieguva, vai cik vērti tie 2 punkti ko DINAMO zaudēja.
Jebkurā gadijumā pēdējās trīs spēles būs daudz savādākas,jo konkurenti, kas jau ir stabili Play Off sāks tiem iesildīties, un nekādu atlaižu DINAMO nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 08:08, pirms 15 gadiem
Gluži manas domas. Treneris absolūti nespēj savu komandu savākt un noskaņot. To dara Ozo, varbūt vēl kāds, tikai ne Šuplers. Un tas ir iemesls, kāpēc abu ceļiem būtu jāšķiras.

 +23 [+] [-]

, 2010-01-29 08:15, pirms 15 gadiem
Armand. Manuprāt Tu pēdējā laikā trakoti kritizē gan mūsu leģionārus, gan arī treneri. Būtu ļoti interesanti palasīt nevis vienpusējus subjēktīvus žurnālistu viedokļus, bet gan intervijas ar viņiem pašiem.. ar tik ļoti nopelto Arnsonu, dzirdēt viņa viedokli, kāpēc viņš vispār vēl spēlē hokeju.. tāpat Šuplera atbildes, kāpēc omanda spēlē tā nevis savādāk.. kāpēc Karija nemāk mest pa vārtiem un vai Hosa vainīgs, ka viņš tik rezultatīvs..

 +14 [+] [-]

, 2010-01-29 08:29, pirms 15 gadiem
piekrītu lazyeye .. pārāk subjektīvs vērtējums no Pučes puses. Es no savas puses varu pateikt, ka ne jau spēlētāji izdomā, ka spēlēs 3jās maiņās

 +41 [+] [-]

, 2010-01-29 08:45, pirms 15 gadiem
Par treneri - tas ir ļoti strīdīgi. Noteikti jau, ka Šupleram ir kļūdas, bet es nedomāju, ka ģērbtuvēs, pēc pirmā perioda, Šuplers raudādams sēž dušās, bet hokejisti paši spriez - sak, nu pietiek lažoties, davai uzspēlējam beidzot..... Varbūt tieši Šuplera spēja saglabāt mieru un spēja motivēt bezcerīgās situācijās ir izšķirošā? Vai uzticēšanās, piemēram, Ozoliņam vai kādam citam, nav komandas "nerva" izjušana? Savukārt spēja smelt ūdeņus trešajā periodā un spēles beigās, tas varbūt ir treniņprocesa rezultāts?

     [+] [-]

, 2010-01-29 08:50, pirms 15 gadiem
Asweld rakstīja: Par treneri - tas ir ļoti strīdīgi. Noteikti jau, ka Šupleram ir kļūdas, bet es nedomāju, ka ģērbtuvēs, pēc pirmā perioda, Šuplers raudādams sēž dušās, bet hokejisti paši spriez - sak, nu pietiek lažoties, davai uzspēlējam beidzot..... Varbūt tieši Šuplera spēja saglabāt mieru un spēja motivēt bezcerīgās situācijās ir izšķirošā? Vai uzticēšanās, piemēram, Ozoliņam vai kādam citam, nav komandas "nerva" izjušana? Savukārt spēja smelt ūdeņus trešajā periodā un spēles beigās, tas varbūt ir treniņprocesa rezultāts?
Varbūt, iespējams utt. Tur jau tā lieta, ka nekas daudz par to neliecina.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:00, pirms 15 gadiem
Armand, par mentiem un shproteem netaisnojies, liec tik galdaa. Var riktiigi izsmieties!

 +18 [+] [-]

, 2010-01-29 09:08, pirms 15 gadiem
Manuprāt Armands pardaudz noniecina treneri un legionārus!
Spēli pret severstal izvilka Hossa (1+1) plus Iggulden (1+1) un paŗis svarīgi noraidījumi.
Pret Maskavas Dinamo skiet Petro un Hossas supervārti. vakar mazliet paspīdēja Arnasons, protams mūsu čaļi vissās spēlēs spīdēja (Mikelis, Lauris).
Un ar to arī man ši gada Dinamo modelis patīk labāk par pērno, šogad katrā spēlē var paspīdēt cits, galvenais ka izpildītāju pietiek, bet pērn spēlēja tikai 2 maiņas.
Par treneri piekrītu Asweld rakstītajam.

Vispār tāds aiz ausīm ļoti pievilkts raksts, sajūta ka Puče rakstījis vienkārši tāpēc ka kaut kas bijis jāraksta

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 09:08, pirms 15 gadiem
Tomēr būs ari žēl Šuplera, ja viņu nakamsezon vairs nepaturēs...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:12, pirms 15 gadiem
lazyeye rakstīja: Armand. Manuprāt Tu pēdējā laikā trakoti kritizē gan mūsu leģionārus, gan arī treneri. Būtu ļoti interesanti palasīt nevis vienpusējus subjēktīvus žurnālistu viedokļus, bet gan intervijas ar viņiem pašiem.. ar tik ļoti nopelto Arnsonu, dzirdēt viņa viedokli, kāpēc viņš vispār vēl spēlē hokeju.. tāpat Šuplera atbildes, kāpēc omanda spēlē tā nevis savādāk.. kāpēc Karija nemāk mest pa vārtiem un vai Hosa vainīgs, ka viņš tik rezultatīvs..
Shaadas atbildes vari savos sapniishos mekleet, bet interesanti gan buutu dzirdeet paaris komentaarus no kluba virsvadiibas. Tachu atkal, pirms pleiofa kursh tev ies izraadiit netiiro velju? Tur visi ir sliipeeti politikji...

  -3 [+] [-]

, 2010-01-29 09:14, pirms 15 gadiem
pēdējā laikā mums veicas - jo spējam atspēlēties. arī no bezcerīgiem rezultātiem. vismaz viena trešdaļa no šīs sezonas visām spelēm ir pēc viena scenārija - pēc pirmā perioda zaudējam 0/2, 0/3 vai 0/4. Tā ir treneru problēma - ne tkai Šuplera, bet visu triju. Jāmāk strādāt / mainīt spēles plānu ne tikai pārtraukumoes ģerbtuvēs, bet arī uz spēles laikā uz soliņa. Ne velti šupleru nesaucu par treneri, bet gan par Rūķīti. Pabeidzam sezonu un tad jau laiks rādīs

  +4 [+] [-]

, 2010-01-29 09:17, pirms 15 gadiem
lai arī padodas lieliskas "atgriešanās", tomēr spēle pirmajā periodā nav normāla un te nu es pilnīgi piekrītu! visās izbraukuma spēlēs mūsējie iziet uz laukuma negatavi un aizmiguši. kā tiko sākas otrais periods, komanda sāk spēlēt..

  +4 [+] [-]

, 2010-01-29 09:17, pirms 15 gadiem
Armands - kā jau visi mēs latvieši - ir emocionāls cilvēks. Raksta arī labi un interesanti. Ja skatamies uz raksta galveno domu, tad jāpiekrīt - Šuplers ir problēma visu šo sezonu. Gribētu gan, lai Šupleram veicas - tiekam playoff un tur nospēlējam labāk nekā gadu iepriekš

  +4 [+] [-]

, 2010-01-29 09:27, pirms 15 gadiem
Armand, es nepiedoši Tev, ka pec sakuma rezultata 0:4 aizgaji darit citus darbus !!! Pasaki ka sirdii neticeji, ka tomer kkas tur buus, jo Dinamo izskatijaas paaaraak smiinjaajoshi hokejisti, kuri gaidija iisto bridi uzbrukumam. Ka zinams, arii karaa visnezheeligaakaa un efektivaaka metode ir uzbrukt tad, kad pretinieki chuch tad sanaak vislielaakais slaktinjsh! Luudzu, tas scenaarijs kaa uz delnas

     [+] [-]

, 2010-01-29 09:31, pirms 15 gadiem
lazyeye rakstīja: Armand. Manuprāt Tu pēdējā laikā trakoti kritizē gan mūsu leģionārus, gan arī treneri. Būtu ļoti interesanti palasīt nevis vienpusējus subjēktīvus žurnālistu viedokļus, bet gan intervijas ar viņiem pašiem.. ar tik ļoti nopelto Arnsonu, dzirdēt viņa viedokli, kāpēc viņš vispār vēl spēlē hokeju.. tāpat Šuplera atbildes, kāpēc omanda spēlē tā nevis savādāk.. kāpēc Karija nemāk mest pa vārtiem un vai Hosa vainīgs, ka viņš tik rezultatīvs..
Es tev šajā gadījumā nepiekrītu, jo Armands manā uztverē ir labākais sporta žurnālists Latvijā, kurš orientējas visās sporta jomās! Ko vien apliecina fakts - intervija ar VV! Kur galīgi neiederējās Matuļa kungs, bet Armands vienmēr, varbūt dažreiz pat skarbi, bet ataino visu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:40, pirms 15 gadiem
Pilnīgi precīzi, Armand! Bet tomēr neliels iebildums - ja komanda pati spēj savākties, tas ir arī trenera nopelns. Jo tieši treneris savāc, veido un rada kolektīvu. Ja kolektīvs pats spēj savākties, viss ir kārtībā, trenerim tikai uzslava. Tāpat kā dārzniekam, esi puķi iestādījis, neraustīsi taču to aiz kātiņa, lai aug straujāk, var tikai skādēt. Tomēr uzskaņot klavieres pirms spēlēšanas vajag, citādi izskatās, ka mača sākumā mūsējie vienkārši nav pamodušies, spēlē kā tādi tūtiņdreijeri, visvairāk - aizsargi un vārtsargi, nedeg vēl ar pillu klapi!

     [+] [-]

, 2010-01-29 09:43, pirms 15 gadiem
Es teiktu tā, ka neapšaubu Julija kā trennera kompetenci, bet viņš ģērbtuvē nav līderis un autoritate.
Slēpts komentārs: Raitcha

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 09:49, pirms 15 gadiem
DrArt rakstīja: Manuprāt Armands pardaudz noniecina treneri un legionārus!
Spēli pret severstal izvilka Hossa (1+1) plus Iggulden (1+1) un paŗis svarīgi noraidījumi.
Pret Maskavas Dinamo skiet Petro un Hossas supervārti. vakar mazliet paspīdēja Arnasons, protams mūsu čaļi vissās spēlēs spīdēja (Mikelis, Lauris).
Un ar to arī man ši gada Dinamo modelis patīk labāk par pērno, šogad katrā spēlē var paspīdēt cits, galvenais ka izpildītāju pietiek, bet pērn spēlēja tikai 2 maiņas.
Par treneri piekrītu Asweld rakstītajam.

Vispār tāds aiz ausīm ļoti pievilkts raksts, sajūta ka Puče rakstījis vienkārši tāpēc ka kaut kas bijis jāraksta
Bet varbūt Armands zina ko runā, Varbūt viņam Sandis šo to ir pametis, varbūt viņam ir iespējas treniņus redzēt, varbūt ar spēlētājiem neoficālākā gaisotnē aprunāties...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:49, pirms 15 gadiem
ka tik tas īstais treneris nav Ozo spēlēs pārtraukumos...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:50, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja pēdējā regulārās sezonas spēlē būs izšķīries playoff būt vai nebūt jāpamēģina rekords atsapēlēt pret Salavatu, jāļauj lai iesit 6 vai 7 un tad jāmēģina atspēlēties
ja un visu izdarit pedējajā periodā pret salavatu atspelet 6 7 golus

 +15 [+] [-]

, 2010-01-29 09:51, pirms 15 gadiem
A vispār kāds ir aizdomājies, kas notiktu ar arēnu Rīga, ja šīs spēles notiktu mājās

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 09:56, pirms 15 gadiem
vispār jau uzvarētājus netiesā , taču ir dīvini ka treneris redz , ka komanda nesavācas uz pirmo per. joprojām nespēj noskaņot komandu

     [+] [-]

, 2010-01-29 09:56, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Varbūt, iespējams utt. Tur jau tā lieta, ka nekas daudz par to neliecina.
un kas liecina par pretējo? normālā komandā ir puiši, kuri pēc trenera arī izsaka savu vārdu, ko citi klausa un treneri ļauj izteikties...

  +8 [+] [-]

, 2010-01-29 09:58, pirms 15 gadiem
Armand !
Visu cieņu TEV un taviem rakstiem , bet šobrīd nu galīgi nav īstais brīdis sākt stumdīt kaut kādus zemūdens akmeņus ! Šuplera iegūldītais darbs tik tiko sāks atspoguļoties ļoti nepieciešamajās uzvarās . Maza atpūta un komanda* Rīgas Dinamo* rullēs !!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 09:58, pirms 15 gadiem
bychevskii rakstīja: un kas liecina par pretējo? normālā komandā ir puiši, kuri pēc trenera arī izsaka savu vārdu, ko citi klausa un treneri ļauj izteikties...
Nekas daudz neliecina par to, ka Šuplers būtu "barvedis" komandā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 10:02, pirms 15 gadiem
peec 0:4 areena buutu pilna ar atkritumiem

  +5 [+] [-]

, 2010-01-29 10:05, pirms 15 gadiem
principaa nedomaaju ka Jūlis izvelk mačus...tad pirmajaa trešdaļā nebuutu Petrovickis pie Arnasona un Bukarta..Arnasonu vajadzeetu pameeģinaat ar Lauri un Miķeli, Karija pašvaks tomeer- arnasons gan preciizas piespeeles dod, gan maak nestandarta gaajienus izštukot.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-29 10:19, pirms 15 gadiem
Šķiet, Armandam ir jāpiekrīt, jo tiešām brīžiem nav skaidrs, kurš čaļus sapurina, Jūlis, Ābols, Mikllošēvics vao Ozo? Es vairāk sliecos uz pēdējo! Jau kuro reizi, noraksām pirmo periodu, paldies dievam tagad ir izdevies jau trīs reiz atspēlētie, bet tak sezonas sākumā bija līdzīgi pirmie periodi, un kā tās spēles beidzās, es atceros, nu izņemot ar Atlantu! Tāda sajūta, ka čaļi pret kaut ko iekšēji protestē( man tiešām liekas, ka tīšām izgāž to pirmo periodu, un tas, ka tā nav Jūļa ideja, pat ezim ir skaidrs), bet pēc tam nospļaujas un rāda, ko var, un prieks, ka vismaz tagad arī sanāk!
p.s. kā man gribētos būt ģērbtuvē pēc pirmā perioda, lai varu sev salikt beidzt tos punktus uz i ?????!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 10:36, pirms 15 gadiem
par skarbu gan! nedrīkst kriteizēt treneri, kura vadītā komanda uzvar. Beztam iespējams ka spēlētāji paši iet laikumā nekādi un tad pārtraukumā viņi ir jāsalamā. Un šāda situācija nemaz nebūtu brīnums, jo arī izlases treneris Znaroks, bieži atzīst, ka pātraukumā nācies teikt skarbākus vārdus, lai mainītu sples gaitu.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 10:41, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet varbūt Armands zina ko runā, Varbūt viņam Sandis šo to ir pametis, varbūt viņam ir iespējas treniņus redzēt, varbūt ar spēlētājiem neoficālākā gaisotnē aprunāties...
Varbūt tev taisnība, bet pārāk daudz varbūt, lai Puče varētu tik kategoriski apgalvot: treneris bez galvas, legionāri neder un savādāk nevar būt ka Hosa ir KHL snaiperis nr.1.

BTW: atceroties sezonas sākumu- tur arī bija pāris spēles kad Dinamo atspēlējās no 1:5 līdz 4:5 un tamlīdzīgi, toreiz gan neuzvarējām, bet scenāriji bija līdzīgi

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 10:42, pirms 15 gadiem
Raksts sanācis no sērijas "zaudē treneris, bet uzvar komanda". Viennozīmīgi - pirmais periods ir treneru vaina, varbūt komandai ļauj pārāk ilgi gulēt, varbūt tikai pēdējā brīdī pasaka, ka šodien ir spēle... Vienalga kāds tas "varbūt" ir - treneriem tas ir "jāatkož" un jānovērš. Protams nezinu aizkulises komandā, bet spēles laikā tiek pamainīti virknējumi, tiek variēts ar maiņu skaitu, un mainās arī rezultāts. Nedomāju gan, ka Šupleram šajā procesā nav nozīmes. Drīzāk tas parāda to, ka Šuplers šajā līmenī vēl mācās, un ja mūsējie neskatoties uz spēcīgo konferenci, vietējiem resursiem un peltajiem leģionāriem tiks PO, tad sekmes nemaz nav tik sliktas. Varbūt mums nevajag maksāt trenerim, kas tikai vēl mācās, bet vai mums ir tik daudz naudas, lai samaksātu trenerim, kas jau visu māk.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 10:46, pirms 15 gadiem
sidlU rakstīja: Es tev šajā gadījumā nepiekrītu, jo Armands manā uztverē ir labākais sporta žurnālists Latvijā, kurš orientējas visās sporta jomās! Ko vien apliecina fakts - intervija ar VV! Kur galīgi neiederējās Matuļa kungs, bet Armands vienmēr, varbūt dažreiz pat skarbi, bet ataino visu.
Nevienā brīdī neuzdrīkstējos apšaubīt Armanda kompetenci. Vnk nav nācies dzirdēt viedokli kas nākto no pašu varoņu puses.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 10:52, pirms 15 gadiem
Var jau piekrist, ka tādi trilleri kā trīs izbraukuma spēles liek aizdomāties par treneru spējām. Bet, kas darās spētētāju galvās? Jā, trenerim ir jānoskaņo komanda spēlei, bet šajā gadījumā paši spēlētāji vismaz spēles sākumā izskatās kā no "grūti audzināmo grupas", kuri izdara vienas un tās pašas kļūdas jau kuro spēli pēc kārtas, lai gan visticamāk treneris uz tām, jo īpaši aizsargu, pēc un pirms kārtējās spēles norāda. Un tad tik sākas runas par "veču sarunām" pārtaukumā, kas palīdz komandai mobilizēties, kurš ir tas kurš noskaņo komandu u.t.t. Trenerim ir jānoskaņo komanda, bet arī spēlētāji ir jānoskaņojas spēlei, lai pirmajā puslaikā slidotu un nevis slidinātos pa laukumu; aizsardzībā cīnītos nevis izliktos, ka sedz savu pretspēlētāju. Dinamo un KHL nav pašdarbības pulciņš uz kuru ~ 30 veči, t.sk. treneri un spēlētāji, atnāk uzspēlēt prieka pēc. Tas ir darbs gan Šupleram, gan visiem hokejistiem. "Viss sākas galvās" un ne tikai Šuplera, bet arī spēlētāju!

  +9 [+] [-]

, 2010-01-29 11:15, pirms 15 gadiem
pie tā, ka nevinnējām arī SKA, vainīgs ir Sprukts ar savu nevienam nevajadzīgo golu...

     [+] [-]

, 2010-01-29 11:25, pirms 15 gadiem
Tiešām šoreiz var piekrist gan Pučem gan arī dažiem rakstniekiem te, ka komanda šogad netiek lāga vadīta no treneru puses, ko pierāda provali 1. periodā un "kombaki" vēlāk, domāju, lielākais komandas, ja tā var teikt, "savācējs" ir tieši OZO pārtraukumos nevis Šuplers, kas ar pusapstulbušu ģīmi uz visu noskatās.... RD jau visu sezonu spēlē bez Trenera (kā sugas) un par sava veida "motivātoru" vai spēlējošo treneri "strādā" Ozo.... ceru ka neskatoties ne uz ko (vai RD tiks PO vai nē) RD un Šuplera ceļi pēc šīs sezonas šķirsies....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 11:34, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nekas daudz neliecina par to, ka Šuplers būtu "barvedis" komandā.
Barvedim jau nav jābūt Šupleram... viņš ir treneris, bet Ozo ar savu rētaino seju palīdz vadīt komandu ar citiem līdzekļiem... Vai tu domā, ka komandas kapteini ievēl tikai, lai ir kas ar tiesnešiem papļāpā?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-29 11:36, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tiešām šoreiz var piekrist gan Pučem gan arī dažiem rakstniekiem te, ka komanda šogad netiek lāga vadīta no treneru puses, ko pierāda provali 1. periodā un "kombaki" vēlāk, domāju, lielākais komandas, ja tā var teikt, "savācējs" ir tieši OZO pārtraukumos nevis Šuplers, kas ar pusapstulbušu ģīmi uz visu noskatās.... RD jau visu sezonu spēlē bez Trenera (kā sugas) un par sava veida "motivātoru" vai spēlējošo treneri "strādā" Ozo.... ceru ka neskatoties ne uz ko (vai RD tiks PO vai nē) RD un Šuplera ceļi pēc šīs sezonas šķirsies....
Ko tas pierādā??? Visi sanāk uz spēli, klusējot saģērbjas, tad zaudē 2 periodus, bet Ozo saka - nē, davai sākam spēlēt??? Un kāpēc tad klusē pirms spēles sākuma?

 +10 [+] [-]

, 2010-01-29 11:54, pirms 15 gadiem
Interesants viedoklis:

reicis, 11:06, pirms stundas, citēt
Atcelt Ziņot
Sveiks, Armand! Nedaudz par rakstu "Necilvēcīgi. Bez trenera...". Varbūt nedaudz oponēšu, jo arī biju profesionāls sportists, esmu izmalis PSRS čempionātus, spēlējis ārzemēs, vienīgi cits sporta veids, bet ne par to ir stāsts. Ievads bija, tāds, tāpēc, ka kaut no sporta saprotu.
Sekoju ļoti daudz RD un redzu, dzirdu, izlasu par viņu gatavošanos, treniņu metodiku, visu, kas saistīts ar komandas profesionālo gatavošanos. RD to dara ļoti profesionāli un tas ir redzams, tieši 2 un 3 periodos, kad komanda turpina spēlēt sākuma spēli, bet pretinieks sāk fiziski nosēsties. Šī situācija tagad ir vēl izteiktāka, jo RD ir sakrājies izbraukuma nogurums, kas izteikti ir redzams spēles sākumā, pretinieks paņem uz svaigumu, kad svaigums ir beidzies, nāk ārā jau komandas gatavība, kas RD ir ļoti laba. Pretiniekam fiziski nosēžoties,esot vadībā 3-0,4-0 arī psiholoģiski sāc nosēsties un tur parādās visas tās iedzīšanas.Protams, tas viss nebūtu iespējams bez līdzi saucējiem, spēlētājiem (runāju par raksturu) Sprukts, Ozoliņš, Dārziņš, Petrovickis.
PSRS (tagad Krievija, bet daudz kur nekas nav izmainījies) sportistu gatavošanās metodika bija uz izdzīšanu balstīta metodika, kur stiprākais nesalūst un paliek. Vari oponēt, ka daudzas komandas trenē ārzemju speciālisti, spēlē ārzemnieki utt. tā tam nevajadzētu būt!Tur arī būtu atbilde,bet spēlē jau pamatā krievu hokejisti un viņi ir auguši Krievijas jaunatnes hokeja sistēmā, kur tie ārzemju treneri un spēlētāji nav. Tai sistēmā vēl darbojas daudzas lietas no vecās PSRS skolas. Vispār šo tēmu varētu pārlikt uz visiem spēļu sporta veidiem, (laikam jau ne tikai). Pēdējos 5 gados, Krievijā tas viss sāk mainīties nedaudz straujāk (nenormālais naudas daudzums paātrina šo procesu), piesaista ārzemju trenerus, piesaista krievu spēlētājus, kuri n-tos gadus ir spēlējuši ārzemēs un lēnām ievieš progresīvās treniņu metodikas utt.
Te arī ir tas Šuplera (protams, ne tikai Šuplera) nopelns, kas strādā ar progresīvām metodēm, kas dod rezultātu garākā laika posmā, ne tikai vienu uzvarētu spēli. Rezultāts pats no sevis nerodās, tomēr kāds to procesu vada un šai gadījumā, tas tomēr ir Šuplers.
Ar cieņu, Aivis Eida

     [+] [-]

, 2010-01-29 11:58, pirms 15 gadiem
Pēc kaujas uzvarētājus netiesā, tā nu gan taisnība. Daudz kam šīnī rakstā pieminētajam piekrītu, taču spēlētāji ir tie, kas izraka bedri, kurā pašiem bija jādzīvo, nevis treneris, un iespējams tieši treneris bija tas, kas padeva kāpnes pēc bedres rakšanas. Kā nekā-visi zinam, ka Šuplers ir labs psihologs un ticu, ka viņš pēc katras šādas spēles 1.perioda puišiem ir KAUT KO pateicis. Katru reizi šādā gadījumā tie nav glaimojošākie vārdi ko spēlētāji būs dzirdējuši. Iespējams arī tas liek aizdomāties par reālo komandas situāciju.
Sezonas graujošajā sākumā visi runāja par to, ka Dinamo tā ir reālā vieta-zaudēt stiprajām komandām un cīnīties ar vājajām, taču kā redzam, katrā šādā spēlē 1. periods iespējams ir tas "reālais rādītājs", taču beigas.. ?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 12:02, pirms 15 gadiem
uzminiet kas buutu ja shitaa ar vitjaz izriikotos.no 0-4 vinneetu 6-5

  -4 [+] [-]

, 2010-01-29 12:06, pirms 15 gadiem
cabans rakstīja: Tomēr būs ari žēl Šuplera, ja viņu nakamsezon vairs nepaturēs...
ja pie izlases galvena trenera amata dosies A .Abolins..tad nekas ka suplers iet prom..man nbus zhel..es gribu redzet pie komandas stures letiņu..lai ka tas neizklausitos..mums ir cilveki kas ir spejigi uz to..shuplers nav nekads super vecis..

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 12:19, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tiešām šoreiz var piekrist gan Pučem gan arī dažiem rakstniekiem te, ka komanda šogad netiek lāga vadīta no treneru puses, ko pierāda provali 1. periodā un "kombaki" vēlāk, domāju, lielākais komandas, ja tā var teikt, "savācējs" ir tieši OZO pārtraukumos nevis Šuplers, kas ar pusapstulbušu ģīmi uz visu noskatās.... RD jau visu sezonu spēlē bez Trenera (kā sugas) un par sava veida "motivātoru" vai spēlējošo treneri "strādā" Ozo.... ceru ka neskatoties ne uz ko (vai RD tiks PO vai nē) RD un Šuplera ceļi pēc šīs sezonas šķirsies....
pie tam, lai radītu asumu, sākumā Ozo pa reizei speciāli izlaiž "cauri" kādu no pretinieka uzbrucējiem saproti pareizi, es cienu Ozoliņu gan kā spēlētāju, gan kā cilvēku, taču nevajag pārspīlēt viņa nozīmi komandā, he is just a human, tā teikt... koroče, paši vairs nesaprotat, ko gribat - RD velk ārā zaudētas spēles, joprojām cīnas par playoffiem, varat redzēt klātienē gan Ozoliņu, gan Spruktu (kā visi gavilēja, ka uzzināja, ka Jānis spēlēs RD), gan beigās dabūjāt Karsumu, bet nē - Šuplers slikts, Sprukts buratino,komandai sliktais stils vinnēt no 0-3 utt katram komentētājam jāparāda, ka ir gudrāks par Šupleru un Sējēju, ka tik uzsmirdēt spečuki tādi, ka nenāc klāt

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 12:22, pirms 15 gadiem
bychevskii rakstīja: Ko tas pierādā??? Visi sanāk uz spēli, klusējot saģērbjas, tad zaudē 2 periodus, bet Ozo saka - nē, davai sākam spēlēt??? Un kāpēc tad klusē pirms spēles sākuma?
Ja Juliusam būtu kaut ELEMENTĀRS spēles plāns pirms katras spēles (kaut vai pirms pēdējām 5) un priekš katra konkrēta pretinieka (piem. ar MD spēlēt no aizsardzības, ar Severstaļ sākt aktīvi presingot jau centra zonā u.t.t.) jo katra komanda tomēr spēlē bišķi savādāk, tad RD neietu 1. pārtraukumā ar "standarta" -3 vai -4 vārtiem..... vai arī tad, ja tomēr Jūlims ir tas spēles plāns, tad viņš ir galīgi aplams par ko arī liecina rezultāts pēc pirmā perioda! Vidrīzākais, ka Jūlim kāda konkrēta spēles plāna ("spēlēsim pret šitiem tā vai šitā") tiešām nemaz nav un džeki spēlē "uz improvizāciju" un par Ozo runājot visdrīzākais, ka Ozo pirms spēles nejaucas trenera darbā un ļauj Jūlim, ja tā var teikt, "vadīt komandu", bet redzot, ka pēc pirmā briest sūdi, tad iespējams arī Ozo kā kapteinis būdams bišķi "koriģē" pārējo spēlētāju "motivāciju" un pasaka savu vārdu.... ka otrajā trešajā periodā RD spēle izmainās to laikam nevienam nav jāsaka, bet es šaubos vai tas ir "Petruškas - duračka" nopelns, jo kapēc tad pirmais tika izgāzts? Vismaz man redzot Jūļa pusapstulbušo pusflegmatisko skatienu (kurš varbūt citiem izskatās kā "miera iemiesojums") nerodas sajūta, ka viņš vada komandu...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 12:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ja Juliusam būtu kaut ELEMENTĀRS spēles plāns pirms katras spēles (kaut vai pirms pēdējām 5) un priekš katra konkrēta pretinieka (piem. ar MD spēlēt no aizsardzības, ar Severstaļ sākt aktīvi presingot jau centra zonā u.t.t.) jo katra komanda tomēr spēlē bišķi savādāk, tad RD neietu 1. pārtraukumā ar "standarta" -3 vai -4 vārtiem..... vai arī tad, ja tomēr Jūlims ir tas spēles plāns, tad viņš ir galīgi aplams par ko arī liecina rezultāts pēc pirmā perioda! Vidrīzākais, ka Jūlim kāda konkrēta spēles plāna ("spēlēsim pret šitiem tā vai šitā") tiešām nemaz nav un džeki spēlē "uz improvizāciju" un par Ozo runājot visdrīzākais, ka Ozo pirms spēles nejaucas trenera darbā un ļauj Jūlim, ja tā var teikt, "vadīt komandu", bet redzot, ka pēc pirmā briest sūdi, tad iespējams arī Ozo kā kapteinis būdams bišķi "koriģē" pārējo spēlētāju "motivāciju" un pasaka savu vārdu.... ka otrajā trešajā periodā RD spēle izmainās to laikam nevienam nav jāsaka, bet es šaubos vai tas ir "Petruškas - duračka" nopelns, jo kapēc tad pirmais tika izgāzts? Vismaz man redzot Jūļa pusapstulbušo pusflegmatisko skatienu (kurš varbūt citiem izskatās kā "miera iemiesojums") nerodas sajūta, ka viņš vada komandu...
un tas, ka tu (tu apzināti ar mazo burtu) sāc apvainot cilvēku viņa fizisko dotumu (trūkumu) dēļ vien jau norāda uz tavu intelekta līmeni. Bet nu cik atceros, ar īpašu viedokļa noturību nekad neesi izcēlies, vienmēr esi bijis gudrāks gan par Sējēju, gan par Šupleru, gan par Kreipānu

     [+] [-]

, 2010-01-29 12:40, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: un tas, ka tu (tu apzināti ar mazo burtu) sāc apvainot cilvēku viņa fizisko dotumu (trūkumu) dēļ vien jau norāda uz tavu intelekta līmeni. Bet nu cik atceros, ar īpašu viedokļa noturību nekad neesi izcēlies, vienmēr esi bijis gudrāks gan par Sējēju, gan par Šupleru, gan par Kreipānu
Tas nav manis izdomāts Jūļa apzīmējums, bet tā iesauka viņam ir iedota Krievijā "pagalmu leksikā" un dotajā gadijumā izskatās arī, ka šis apzīmējums visareizāk viņu atspoguļo! Un es nerunāju par tīru vizuālo "skatu" - katram ir savi "kupri" vai trūkumi un par fiziskiem trūkumiem es nekad neesmu smējies, bet tīri uztveru to Jūļa apzīmējumu kā sinonīmu vārdam "nejēga"! Nekad neesmu pretendējis būt par "absolūto patiesību" un teicis ka mans viedoklis ir tas pareizākais, bet tiesības uz savu viedokli man ir tāpat kā tev vai kādam žanim vai kādam feģam! Ja kāda lietotāja viedokli negribi lasīt, tad neredzu problēmu! Te ir fīča "ignore" un vari viņu droši izmantot!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 13:15, pirms 15 gadiem
man domāt, ka mums tāda švaka aizsardzība! redzot laukumā Sotnieku un Cibuļski, kļūst neomulīgi.

  +6 [+] [-]

, 2010-01-29 13:16, pirms 15 gadiem
Sezonas saakumaa kad zaudeejaam un nemaaceejaam atspeeleeties Armands gudri runaaja, ka speeleejam bez trennera, ja buutu kaartiigs trenneris tad maaceetu sapurinaat un atspeeleeties. Tagad kad 3 reizes peec kaartas izvelkam speeli, tad izraadaas arii speeleejam bez trennera! Zjurnaalisti ir diezgan diivaina suga...

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 13:22, pirms 15 gadiem
man bail, ka šupleru visi nolamās, tad sezonas beigās nomainīs, un beigās paņems kādu vēl sliktāku, jo tādi kādus mums vajag jau ir aizņemti, vai pārāk dārgi

     [+] [-]

, 2010-01-29 13:23, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: pie tam, lai radītu asumu, sākumā Ozo pa reizei speciāli izlaiž "cauri" kādu no pretinieka uzbrucējiem saproti pareizi, es cienu Ozoliņu gan kā spēlētāju, gan kā cilvēku, taču nevajag pārspīlēt viņa nozīmi komandā, he is just a human, tā teikt... koroče, paši vairs nesaprotat, ko gribat - RD velk ārā zaudētas spēles, joprojām cīnas par playoffiem, varat redzēt klātienē gan Ozoliņu, gan Spruktu (kā visi gavilēja, ka uzzināja, ka Jānis spēlēs RD), gan beigās dabūjāt Karsumu, bet nē - Šuplers slikts, Sprukts buratino,komandai sliktais stils vinnēt no 0-3 utt katram komentētājam jāparāda, ka ir gudrāks par Šupleru un Sējēju, ka tik uzsmirdēt spečuki tādi, ka nenāc klāt

     [+] [-]

, 2010-01-29 13:23, pirms 15 gadiem
pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2010-01-29 13:27, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: pie tam, lai radītu asumu, sākumā Ozo pa reizei speciāli izlaiž "cauri" kādu no pretinieka uzbrucējiem saproti pareizi, es cienu Ozoliņu gan kā spēlētāju, gan kā cilvēku, taču nevajag pārspīlēt viņa nozīmi komandā, he is just a human, tā teikt... koroče, paši vairs nesaprotat, ko gribat - RD velk ārā zaudētas spēles, joprojām cīnas par playoffiem, varat redzēt klātienē gan Ozoliņu, gan Spruktu (kā visi gavilēja, ka uzzināja, ka Jānis spēlēs RD), gan beigās dabūjāt Karsumu, bet nē - Šuplers slikts, Sprukts buratino,komandai sliktais stils vinnēt no 0-3 utt katram komentētājam jāparāda, ka ir gudrāks par Šupleru un Sējēju, ka tik uzsmirdēt spečuki tādi, ka nenāc klāt
Neiespringsti - visi priecājas par "izvilktajām" spēlēm, bet vai Tev liekas, ka atspēlēšanās no 0:3 ir norma? Bet tas, ka līdzjutēji apspriež spēles un komandu gan ir norma. Parādi klubu, kuram tā nav

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 13:38, pirms 15 gadiem
Betinja rakstīja: Interesants viedoklis:

Sveiks, Armand! Nedaudz par rakstu "Necilvēcīgi. Bez trenera...". Varbūt nedaudz oponēšu, jo arī biju profesionāls sportists, esmu izmalis PSRS čempionātus, spēlējis ārzemēs, vienīgi cits sporta veids, bet ne par to ir stāsts. Ievads bija, tāds, tāpēc, ka kaut no sporta saprotu.
Sekoju ļoti daudz RD un redzu, dzirdu, izlasu par viņu gatavošanos, treniņu metodiku, visu, kas saistīts ar komandas profesionālo gatavošanos. RD to dara ļoti profesionāli un tas ir redzams, tieši 2 un 3 periodos, kad komanda turpina spēlēt sākuma spēli, bet pretinieks sāk fiziski nosēsties. Šī situācija tagad ir vēl izteiktāka, jo RD ir sakrājies izbraukuma nogurums, kas izteikti ir redzams spēles sākumā, pretinieks paņem uz svaigumu, kad svaigums ir beidzies, nāk ārā jau komandas gatavība, kas RD ir ļoti laba. Pretiniekam fiziski nosēžoties,esot vadībā 3-0,4-0 arī psiholoģiski sāc nosēsties un tur parādās visas tās iedzīšanas.Protams, tas viss nebūtu iespējams bez līdzi saucējiem, spēlētājiem (runāju par raksturu) Sprukts, Ozoliņš, Dārziņš, Petrovickis.
PSRS (tagad Krievija, bet daudz kur nekas nav izmainījies) sportistu gatavošanās metodika bija uz izdzīšanu balstīta metodika, kur stiprākais nesalūst un paliek. Vari oponēt, ka daudzas komandas trenē ārzemju speciālisti, spēlē ārzemnieki utt. tā tam nevajadzētu būt!Tur arī būtu atbilde,bet spēlē jau pamatā krievu hokejisti un viņi ir auguši Krievijas jaunatnes hokeja sistēmā, kur tie ārzemju treneri un spēlētāji nav. Tai sistēmā vēl darbojas daudzas lietas no vecās PSRS skolas. Vispār šo tēmu varētu pārlikt uz visiem spēļu sporta veidiem, (laikam jau ne tikai). Pēdējos 5 gados, Krievijā tas viss sāk mainīties nedaudz straujāk (nenormālais naudas daudzums paātrina šo procesu), piesaista ārzemju trenerus, piesaista krievu spēlētājus, kuri n-tos gadus ir spēlējuši ārzemēs un lēnām ievieš progresīvās treniņu metodikas utt.
Te arī ir tas Šuplera (protams, ne tikai Šuplera) nopelns, kas strādā ar progresīvām metodēm, kas dod rezultātu garākā laika posmā, ne tikai vienu uzvarētu spēli. Rezultāts pats no sevis nerodās, tomēr kāds to procesu vada un šai gadījumā, tas tomēr ir Šuplers.
Ar cieņu, Aivis Eida
Volejbolistam Eidam ļoti lielā mērā ir taisnība. Jūlis prot sagatavot komandu. Cita lieta, ka viņš, iespējams, neprot to savākt vai motivēt. Varbūt šeit lielāka loma būtu jāspēlē Ābolam kā vēl nesenam spēlētājam?

     [+] [-]

, 2010-01-29 13:53, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Volejbolistam Eidam ļoti lielā mērā ir taisnība. Jūlis prot sagatavot komandu. Cita lieta, ka viņš, iespējams, neprot to savākt vai motivēt. Varbūt šeit lielāka loma būtu jāspēlē Ābolam kā vēl nesenam spēlētājam?
Bet varbūt Ozo (ja viņš piekrīt spēlēt ar nākamajā sezonā uz, ko ļoti ceru) vajadzētu nominēt par "spēlējošo treneri", kura viens no uzdevumiem būtu spēlētāju motivēšana brīžos, kad Šuplera motivēšanas metodes vairs nedarbojas. Un tad nebūtu diskusijas, kurš un ko teica pēc 2.perioda vai citos spēles kritiskajos brīžos, un Ozo būtu lielāka loma komandas kopējās spēles noregulēšanā nekā līdz šim, kad visticamāk viņš kaut ko pasaka, tad, kad "ūdens jau smeļas mutē".

     [+] [-]

, 2010-01-29 13:55, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Volejbolistam Eidam ļoti lielā mērā ir taisnība. Jūlis prot sagatavot komandu. Cita lieta, ka viņš, iespējams, neprot to savākt vai motivēt. Varbūt šeit lielāka loma būtu jāspēlē Ābolam kā vēl nesenam spēlētājam?
Sagatavot jau varbūt arī prot ko pierāda pirmssezonas pārbaudes spēļu "čempionu" statuss, bet īstajā laikā motivēt un vadīt laikam tomēr īsti neprot ko pierādija sezonas sākums.... labi, ka ir tāds pussapsihojies Ozo, kas pirms legendārās spēles ar SKA nolika visus "uz ausīm" un tad pamazām arī sākās augšupeja gan spēles ziņā, gan arī turnīra tabulā... protams Ozo arī nav Dievs un pašam ir pilns ar citreiz pat diezgan muļķīgām kļūdām (par ko - ka viņas būs un lai nez kādus brīnumus no viņa negaida pats Ozo ir jau nekaitāmās intervijās teicis), bet nekļūdās jau tas kas neko nedara! Bet domāju RD bez tāda Ozo šogad iespējams būtu turnīra tabulā kaut kur blakus Vitjaz.... Ozo loma šigada RD komandā, vismaz man liekas, ka ir pat noteicošāka nekā Jūlim, lai arī formāli Jūlis ir komandas HC...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 14:33, pirms 15 gadiem
76 rakstīja: pie tā, ka nevinnējām arī SKA, vainīgs ir Sprukts ar savu nevienam nevajadzīgo golu...
shis ir vislabakais!!!!!!!!!!! super!!!
Slēpts komentārs: monika321

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 15:59, pirms 15 gadiem
un Armand,Arnosonam 10 p. 23 speles,Cipulim 13 p. 49 speles!!! un cik Arnosonam speles laiks un cik Cipulim!!! katra spele ar savu partneri,ka ta lai vins sevi parada,atbrauca Petroviskis,ka ielika viena maina,ta ari spele,es domaju ka tur vienkarsi ir vaina tani,ka vins tika atvests uz komandu,nevis vina vaina! Julis vienkarsi spite tiem kas vinu atveda bez vina un Sejeja zinas!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 16:02, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Sagatavot jau varbūt arī prot ko pierāda pirmssezonas pārbaudes spēļu "čempionu" statuss, bet īstajā laikā motivēt un vadīt laikam tomēr īsti neprot ko pierādija sezonas sākums.... labi, ka ir tāds pussapsihojies Ozo, kas pirms legendārās spēles ar SKA nolika visus "uz ausīm" un tad pamazām arī sākās augšupeja gan spēles ziņā, gan arī turnīra tabulā... protams Ozo arī nav Dievs un pašam ir pilns ar citreiz pat diezgan muļķīgām kļūdām (par ko - ka viņas būs un lai nez kādus brīnumus no viņa negaida pats Ozo ir jau nekaitāmās intervijās teicis), bet nekļūdās jau tas kas neko nedara! Bet domāju RD bez tāda Ozo šogad iespējams būtu turnīra tabulā kaut kur blakus Vitjaz.... Ozo loma šigada RD komandā, vismaz man liekas, ka ir pat noteicošāka nekā Jūlim, lai arī formāli Jūlis ir komandas HC...
Ja Jūlis neprastu vadīt komandu, tad Dinamo pašlaik reāli necīnītos par play of (jā, protams, arī Ozo sastāvā ir liela loma, bet ne 100%, jo hokeju spēlē komanda), nebūtu tās "janvāra uzvaras sērijas", kas bija līdz spēlei ar SKA, turklāt pret Maģinatorsku, Spartak un Maskavas Dinamo. Vismaz nav dzirdēts, ka pirms visām šīm un ne tikai spēlēm Ozo ir atkal teicis kādu slavenu runu, un Šupleram tik jāsazīmējis plānu pēc kura visi darbojās kā robotiņi. Un tas, ka Ozo kā tāds puspsihs (gandrīz vienīgais) sezonas sākumā plosījās pa laukumu, norāda netikai par treneru spēju vai nespēju kādu motivēt, bet arī par visu pārējo spēlētāju attieksmi un psiholoģisko noskaņojumu vai arī meistarību, jo kas visiem citiem liedza "plosīties" - raksturs (ja jau Šuplers ir mīksts treneris un vajadzīgs Znaroks, kurš "lauztu ribas") attieksme, māka spēlēt vai profesionālitate? Jau kuro reizi uzsvērsim Ozo lomu, bet novērtēsim treneru lomu, kurai ir nozīme tādās komanda uzvarās kādas redzējām šonedēļ. Vai tomēr ir pazīmes, ka Šuplers pēdējās spēlēs tikai atradās uz rezervistu soliņa, pilnīgi neko nedarot un komanda (tikai spēlētāji) uzvarēja?

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:24, pirms 15 gadiem
no vienas puses - jā, tas ir trenera darbs noskaņot. bet varbūt šis šīs sezonas komandas modelis ar Šupleru kā komandas sastāvdaļu, kā saka Puče, ir tas, ar kuru mēs varam un arī pārsteidzam mūsu pretiniekus? visiem sava loma komandas mehānismā, lai arī kāda tā būtu. pretinieku spēlētāji un treneri tomēr vairāk vai mazāk jau pārzin kādas Šuplera viltības un taktiku un ar kko pārsteigt ir grūti. uzskatu, ka viss šajā sezonā ir savās vietās - nu ir mūsu Ozo liela teikšana, tik pat labi sapurināt mūsējos var arī Saša. pagāja laiks, kamēr mūsējie aprada ar šo situāciju, bet kāda starpība, kā tiek sasniegts pozitīvs rezultāts! skat, kā mūsējie tagad lec pāri vienai barjerai pēc otras ceļā uz PO!! neviena sezona nav tāda pati kā iepriekšējā. manuprāt,vismaz šosezon mainīt neko nevajag. varbūt viss ir tieši tā, kā vajag, lai nonāktu tur, kur mēs visi gribam, lai Dinamo nonāk. ieelpojam un baudām aizraujošās sezonas beigas!!! cik tad mums tā prieka vispār ir

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:33, pirms 15 gadiem
Profesionāla (LV volejbolista) sportista novērojumi un secinājumi par RD spēli un tās taktiku saskan ar KHL komandas galvenā trenera secinājumiem pēc zaudējumu RD:

reicis rakstīja:
Sveiks, Armand! Nedaudz par rakstu "Necilvēcīgi. Bez trenera...". Varbūt nedaudz oponēšu, jo arī biju profesionāls sportists, esmu izmalis PSRS čempionātus, spēlējis ārzemēs, vienīgi cits sporta veids, bet ne par to ir stāsts. Ievads bija, tāds, tāpēc, ka kaut no sporta saprotu.
Sekoju ļoti daudz RD un redzu, dzirdu, izlasu par viņu gatavošanos, treniņu metodiku, visu, kas saistīts ar komandas profesionālo gatavošanos. RD to dara ļoti profesionāli un tas ir redzams, tieši 2 un 3 periodos, kad komanda turpina spēlēt sākuma spēli, bet pretinieks sāk fiziski nosēsties. Šī situācija tagad ir vēl izteiktāka, jo RD ir sakrājies izbraukuma nogurums, kas izteikti ir redzams spēles sākumā, pretinieks paņem uz svaigumu, kad svaigums ir beidzies, nāk ārā jau komandas gatavība, kas RD ir ļoti laba. Pretiniekam fiziski nosēžoties,esot vadībā 3-0,4-0 arī psiholoģiski sāc nosēsties un tur parādās visas tās iedzīšanas.
Ar cieņu, Aivis Eida

Mitišču "Atlant" galvenais treneris Nikolajs Borščevskis:
"Mēs pirmajā periodā nospēlējām ļoti labi," teica Borščevskis. "Tālāk laikam komanda nogura, jo pēdējos mačus mēs spēlējam ar divām, divām ar pusi spēlētāju maiņām. Puišiem vienkārši vairs nav spēka."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 19:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas nav manis izdomāts Jūļa apzīmējums, bet tā iesauka viņam ir iedota Krievijā "pagalmu leksikā" un dotajā gadijumā izskatās arī, ka šis apzīmējums visareizāk viņu atspoguļo! Un es nerunāju par tīru vizuālo "skatu" - katram ir savi "kupri" vai trūkumi un par fiziskiem trūkumiem es nekad neesmu smējies, bet tīri uztveru to Jūļa apzīmējumu kā sinonīmu vārdam "nejēga"! Nekad neesmu pretendējis būt par "absolūto patiesību" un teicis ka mans viedoklis ir tas pareizākais, bet tiesības uz savu viedokli man ir tāpat kā tev vai kādam žanim vai kādam feģam! Ja kāda lietotāja viedokli negribi lasīt, tad neredzu problēmu! Te ir fīča "ignore" un vari viņu droši izmantot!
par viedokļa brīvību neiebilstu, jo pats taču arī to izsaku! bet to Jūļas iesauku esi pārķēris no debilo (citu vārdu viņiem grūti piemeklēt) spartaka fanu bloga, par ko mēs te pirms laika raucām uzacis - tie nu nav tie sporta fani, kuru debilisms būtu jāreproducē tālāk

     [+] [-]

, 2010-01-29 19:33, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: lielie Šuplera aizstāvji saradušies.. Viņa maksimums ir BAČ, to mēs lieliski šosezon redzam. Cerams, ka nākamsezon tā neiebrauksim vēlvienā gnomā
jā, visas cerības uz tevi, gudrais d*rsēj, vai nu pats ķersies pie komandas vadīšanas vai apmaksāsi mums kādu NHL zvaigzni?

     [+] [-]

, 2010-01-29 19:50, pirms 15 gadiem
Betinja rakstīja: Vai tomēr ir pazīmes, ka Šuplers pēdējās spēlēs tikai atradās uz rezervistu soliņa, pilnīgi neko nedarot un komanda (tikai spēlētāji) uzvarēja?
Man liekas, ka Jūlis jau visu sezonu tikai "atrādās uz soliņa".... bet tās protams ir tikai manas domas! Un vienu brīd jau arī viņam "pakaļa sāka degt" un tas soliņš sāka šupoties zem kājām.... bet visdrīzākais, ka kluba vadība izdomāja nemainīt "šilo na milo", jo par to atbrīvojušos naudu tāpat neko diži jēdzīgāku par Jūli iespējams, ka uz to brīdi arī nevarēja nemaz dabūt un šie nolēma labāk ieekonomēt piķi priekš spēlētājiem (Petro, Arnasona, arī Karsuma) un lieki netērēties..... vai tā bija pareizi redzēsim uz marta sākumu, kad RD izšķirsies vai šie tiks PO vai nē, jo kluba šefu uzstādītis mērķis jau bija tikt PO!

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:44, pirms 15 gadiem
neazmirsiisim ka Ozo ir Pieredze gan salaatbļodas izcīņā gan vairaak kaa 10 sezonas NHL. Jūlis no taa visa ir maz ko redzeejis, bez tam Ozo ir bijis elks vai vismaz intereses objekts pusei RD kas pilnaa augumaa zem galda staaveeja kad Sandis stenliju vinneeja. loģiski ka viņā ieklausaas vairaak nekaa Jūlii, kurš LV hokeju paziist vismaz gadus 5us bet nav ticis skaidriibaa Kaa ar muuseejiem vajag apieties

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 21:19, pirms 15 gadiem
Ozz rakstīja: neazmirsiisim ka Ozo ir Pieredze gan salaatbļodas izcīņā gan vairaak kaa 10 sezonas NHL. Jūlis no taa visa ir maz ko redzeejis, bez tam Ozo ir bijis elks vai vismaz intereses objekts pusei RD kas pilnaa augumaa zem galda staaveeja kad Sandis stenliju vinneeja. loģiski ka viņā ieklausaas vairaak nekaa Jūlii, kurš LV hokeju paziist vismaz gadus 5us bet nav ticis skaidriibaa Kaa ar muuseejiem vajag apieties
Reiz Jānis Matulis rakstīja, ka lai izprastu LV hokejistu psiholoģiju un spēli, trenerim (ne vietējam) kopā ar komandu ir jāstrādā (nevis jāpazīst) aptuveni trīs gadi. Šupleram šis ir otrais gads, turklāt komandas kodols (spēles veidotāji) katru gadu ir citi. Līdz ar to loģiski, ka nav izveidojusies vēl komanda kā tāda un, piemēram LV spēlētāji ieklausās Ozo un tas viss tiek pasniegts kā kaut kas uh. Ja gribam, lai būtu komanda, kurā ieklausītos gan trenerī, gan autoritātēs, trenerim būtu jābūt a'la Znarokam vai trenera korpusā jāstrādā Ozo. Nomainot Šupleru, efekts varētu būt, bet tik pat labi nākamgada ap šo pašu laiku, kad tuvosies play off, Jūli un viņa pieeju komandas vadībā varētu atzīt kā labāku esam.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 23:49, pirms 15 gadiem
Ozz rakstīja: neazmirsiisim ka Ozo ir Pieredze gan salaatbļodas izcīņā gan vairaak kaa 10 sezonas NHL. Jūlis no taa visa ir maz ko redzeejis, bez tam Ozo ir bijis elks vai vismaz intereses objekts pusei RD kas pilnaa augumaa zem galda staaveeja kad Sandis stenliju vinneeja. loģiski ka viņā ieklausaas vairaak nekaa Jūlii, kurš LV hokeju paziist vismaz gadus 5us bet nav ticis skaidriibaa Kaa ar muuseejiem vajag apieties
nu draugs, tad mums pietiek piesaistīt 3 ex-zvaigznes, kurām ir vismaz katram pa 1 gredzenam, un treneris vispār vairs nav vajadzīgs? beidzam vienreiz šito Pučes demagoģiju, ka komanda spēlē bez trenera, pilnīgs bullshits!

     [+] [-]

, 2010-01-30 00:01, pirms 15 gadiem
vispar tagad vai visi SA+ raksti skjiet tendeti uz RD , lai iemanitu tautu, kas maksatu par sho web lapusi. Savukart shim rakstam Armandam vajadzeja noradit- tiri MANS subjektivais viedoklis. Jo normali butu, ja balstitos uz faktiem, butu intervijas gan ar speletajiem gan trneriem un tad attieciga analize, nevis ka sheit- Es Puche visuzinoshais ...Ozo un ko ir super, bet Shuplers nav nekas! Kopsh decembra RD ir pieradijushi, un tai skaita Shuplers un Sejejs, ka komanda ir uz pareiza celja un spej uzveikt ikvienu... pat ar savu 20. algu budzetu liigaa!

     [+] [-]

, 2010-01-30 00:46, pirms 15 gadiem
nu tak papīrs panes visu, Armands ir pārgudrs hokeja zinātājs, vajadzētu viņu šuplera vietā, tad gan komanda būtu noskaņota pirms katras spēles, runāt ir viens, bet spēle ir spēle, NELASU vairāk PUČES komentārus, riebīgi paliek no šiem rakstiem, pēeee

  -1 [+] [-]

, 2010-01-30 20:55, pirms 15 gadiem
Matulis dzer sliktu alu ,tapec neko nevelk no hokeja,Puce laikam pipe zaliti pirktu pie ciganiem,un tapec vinam liekas ka RD spele bez trenera...