Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Uzpeld treneris, uzpeld Hosa un... īstais īpašnieks

Uzpeld treneris, uzpeld Hosa un... īstais īpašnieks
Viņš gribētu, bet... Par kādu naudu?

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Rīgas Dinamo ir jauns treneris, droši vien būs jaunas sejas arī spēlētāju galā, bet galvenā ziņa – beidzot ir skaidrs, kam patiesībā pieder Latvijas populārākā komanda. Visu pēc kārtas.

Skaistumkonkurss par galvenā trenera kroni beidzās neticami ātri un loģiski – Pekas Rautakalio nonākšana Rīgā vieš optimismu, jo vecis runā skaidru valodu bez puņķiem un makaroniem. Redzēs, kā viņš uzvedīsies, kad vajadzēs savākt komandu laukumā, vai – sniegt atskaiti kluba vadībai. Runā, ka jaunais treneris neesot nekāds ceremoniju meistars, ka viņam nepatīkot izdabāt, tēlot vai izlikties, bet – cita vide, citi tikumi... Jā, arī cita nauda, jo skaidrs, ka Rautakalio kopā ar Rīgas galvenās komandas atslēgu, saņems arī lielāko piķi, ko līdz šim kā treneris pelnījis. Kādus pārdesmit stabus mēnesī... Šuplers jau arī sākumā muti nekustināja himnas laikā, līdz saprata, kur nokļuvis un, ka latviešu un krievu avīzes Latvijā raksta par... divām dažādām valstīm.

Ja treneris atrasts, jālūkojas tālāk sastāva dzīlēs. Menedžeris Sējējs saka, ka viņa sarakstos esot četri labi leģionāri, kas viešot optimismu. Tā kā pērn ap šo pašu laiku bija līdzīgi, tad Normunds hop nesaka. Jo pagājušajā gadā viņa noskatītās avis aizgāja leknākās pļavās. Tāpat viņš neko dižu neprāto par Jāni Spruktu, kam beidzies līgums ar komandu. Jā, jauns piedāvājums tikšot izteikts, taču nekāda cīnīšanās par Jāņa personas kodu nebūšot. Vārtsargu galā ir skaidrs, ka nebūs Telkvists, bet – vai blakus Holtam būs divi mūsu jaunuļi kā perspektīvi rezervisti, vai kāds cits leģionārs – tas būšot vadības stratēģiskais lēmums. Šuplers par 500 stabiem skaidrā – zaļajā naudā - ir uz Maskavu līdzi paņēmis Suroviju, tātad – arī viņu aizmirstam. Lai gan šo rindu autors kā diezgan absurdu nosauca ziņu par Marsela Hosas atgriešanos Rīgā, tomēr galīgi šo vēsti ignorēt nevarēsim. Šobrīd Rīgas publikas hokeja pleibojam ir līgums ar AKBars uz vēl vienu sezonu. Komanda grib atkratīties no šī uzbrucēja pakalpojumiem un devusi jau mājienus viņa aģentam. Viņš, savukārt, neko oriģinālāku par sava klienta atgriešanos Rīgā nespēja sadzejot, tāpēc interneta miskastēs sāka ceļot viedais stāsts par Hosas mainīšanu ar Dārziņu. Vēlamā izteiksmē... Lielāko daļu no savas līguma naudas Marsels jau ir saņēmis, tā kā liels zaudētājs viņš finansiālajā ziņā Kazaņā nav palicis. Savukārt, Rīgas puse ir pamājusi ar mietu viņa virzienā uz kura rakstīts – ja gribi spēlēt pie mums, tad tikai par to pašu naudu, kas bija pirmajā vai otrajā gadā. Tie varētu būt apmēram 400 tūkstoši eiro, ne vairāk. Nav maza naudu, taču – galīgi maza, ja apskatās, ko Hosa var dabūt šobrīd Krievijā. Divus miljonus kā Kazaņā – noteikti nē, bet miljonu bijis gatavs dot arī Mitišču Atlant, par citiem bonzām pat nerunājot. Paliek jautājums – vai Hosam vajag naudu, vai labsajūtu? Rīgā viņu mīl, bet – par pieticīgāku naudu. Kazaņā viņu lamā – bet, to var paciest uz saņemto miljonu fona.

Starp citu, kas attiecas uz Rīgas Dinamo akcionāriem, tad nedēļā, kad viņi apsveica savas komandas galveno treneri, atklātībā nāca ziņa, ka patiesībā mūsu ieredzētais un populārais klubs pieder nevis Savickim un Co, kā varēja domāt līdz šim, bet gan vienam no daudzajiem krievu multimiljonāriem Igoram Makarovam. Tas balts uz melna uzsvērts jaunajā Forbes sarakstā, kurā apkopotas ziņas par Krievijas bagātāko cilvēku izcelsmi un viņu aktīviem. Makarovam pieder kompānija Itera un pēc kapitāla viņa svars tiek vērtēts ap 750 miljoniem dolāru. Ar šo viņš ir 132. resnākais vai biezākais vīrs Krievijā, ko veicinājis viņa bizness naftas un gāzes segmentā. Kas attiecas uz vaļaspriekiem, tad tie ir divi – profesionālas riteņbraukšanas komandas uzturēšanas un... hokeja kluba Rīgas Dinamo galvenā akcionāra loma. Makarova īpašuma tiesības pie Rīgas Dinamo akcionāru galda var izskaidrot vai izskaitļot diezgan vienkārši. Tie ir tie 60,96 procentu akciju, kas pieder kompānijai Itera Latvija, kuras prezidents un mazākuma akcionārs ir Juris Savickis. Ja Makarovam pieder Rīgas Dinamo kontrolpakete, tad skaidrs, ka tieši viņam pieder arī Itera Latvija. Tātad, jaukie stāsti par mūsu pašu bāleliņu – Jura, Aigara, divu Guntu, Krista un Alda - nesavtīgajiem ieguldījumiem viena laba Latvijas hokeja projekta atbalstīšanā, patiesībā ir bijuši tikai mazi ziepju burbuļi vai palielāki sinepju plāksteri. Naudu šim projektam dod Krievijas kompānija Itera, kas pilnībā kontrolē savu meitas kompāniju Latvijā. Līdz ar to var saprast arī sponsorējumus, ko it kā lielā Itera ik gadus dāsni sniedz Dinamo hokeja klubam. Tā vienkārši ir galvenā īpašnieka rūpe par savu vaļasprieku vai hobiju, ko administrē Juris Savickis un Aigars Kalvītis. Tieši krievu multimiljonāra Makarova rokās ir Dinamo pastāvēšanas sviras, bet hokejam sponsorētā nauda nav nekas vairāk, kā Latvijas gāzes patērētāju maksātie latiņi. Caurspīdīgi, lai neteiktu vairāk.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-04-28 09:48, pirms 13 gadiem
Ceru, ka augšā sēdošie pildīs sevis teikto par vietējo spēlētāju audzināšanu un mums šogad būs 1 leģionārs vārtos, mums viņi nav slikti, vajag dot tikai iespēju, domāju, ka Lūsiņš tajās 4 spēlēs parādija, ka var, pluss naudu arī uz Telkvistu ietaupīs.

 +11 [+] [-]

, 2011-04-28 09:49, pirms 13 gadiem
Mīlēsim Makarovu !

Skudriniek, tu domā krievos ir maz Makarovi ?

 +10 [+] [-]

, 2011-04-28 09:50, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Makarovs savulaik diezgan labi hoķi kapāja, bija lielais krievu sarkanais piecnieks Makarovs, Larionovs, Fetisovs, Kasatonovs, Krutovs. Un arī NHLā tas Makarovs uzspēlēja. Tikai nezinu, vai tas ir tas pats Makarovs, kas tagad. Gan jau ir tas pats.
Nebūs gan tas pats, jo hokejists Makarovs ir Sergejs vārdā, nevis Igors...

  +8 [+] [-]

, 2011-04-28 09:52, pirms 13 gadiem
Nekas dižš jau nav! Man PPM arī ir sava komanda!

  +6 [+] [-]

, 2011-04-28 09:52, pirms 13 gadiem
lūk, kā izskatās RD īpašnieks
ITERA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-04-28 09:56, pirms 13 gadiem
armand godigi sakot peec shi raksta nezinu vai priecaaties vai beedaties. bet laikam palikshu pie agraakaas savas politikas es par5 latvieshu puiku uzstashanaas stipraa liiga un par vinju uzvaraam,nepieveershot uzmaniibu kas tur ir ipashnieks un kas kuram tur ko pakalpo))) bet paR informaciju paldies . skudriniek ja nekljudos tur bija sergejs makarovs .

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:57, pirms 13 gadiem
A man po, man mājās viss uz elektrību, gāzi nelietoju, Dinamo ar neatbalstu...
Tas, ka Savickis nekad nekur savu naudu tādos apjomos nebāzīs jau skaidrs bija sen, tas ka Dinamo pieder Krieviem, tas ar nebiaj noslēpums, lai arī vienmēr mūsu resnuļi apgalvojuši pretējo.
Tad vismaz beidzot uzpeldēja, pie kā Savickis iet lūgties kapeiciņas...

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 09:57, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Makarovs savulaik diezgan labi hoķi kapāja, bija lielais krievu sarkanais piecnieks Makarovs, Larionovs, Fetisovs, Kasatonovs, Krutovs. Un arī NHLā tas Makarovs uzspēlēja. Tikai nezinu, vai tas ir tas pats Makarovs, kas tagad. Gan jau ir tas pats.
Makarovu krievijā kā pie mums Bērziņu, nav te nekāda sakara ar hokejistu.

 +28 [+] [-]

, 2011-04-28 09:58, pirms 13 gadiem
Mjā izskatās ka Spruktiņš arī Sējēju ir nokaitinājis ar kautko ka šim uz spruktu +/- pohuij!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 09:58, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Makarovs savulaik diezgan labi hoķi kapāja, bija lielais krievu sarkanais piecnieks Makarovs, Larionovs, Fetisovs, Kasatonovs, Krutovs. Un arī NHLā tas Makarovs uzspēlēja. Tikai nezinu, vai tas ir tas pats Makarovs, kas tagad. Gan jau ir tas pats.
Ja bija domāts leģendārais Sergejs Makarovs no lieliskā trijnieka, tad viņš ir CSKA sistēma un ar Iteru viņam nekāda sakara.

 +10 [+] [-]

, 2011-04-28 10:00, pirms 13 gadiem
Vitinka rakstīja: Mjā izskatās ka Spruktiņš arī Sējēju ir nokaitinājis ar kautko ka šim uz spruktu +/- pohuij!
Es jau to uzreiz pēc pirmajiem Sprukta izlecieniem pateicu, ka tā sev cenu neuzsitīs Tas bija paredzams. JO principā, kas tad no tā Sprukta ir? nav viņam nekādas zelta kājas un rokas, tikai tas, ak centrs un liels kapātājs... Labs hokejists, bet nevajag jau sevi pārvērtēt... Zvaigznītes, zvaigznītes lidinās...

  +6 [+] [-]

, 2011-04-28 10:02, pirms 13 gadiem
Mjā, par Suroviju žēl... bet Hosu gan Rīgā negribētu redzēt. Pagājušā sezonā RD izskatījās labāk nekā iepriekš, kad visu savu spēli balstīja uz piespēļu atdošanu Hosam. Ar vārtsargiem situācija arī interesanta... Telkvista nebūs, Masaļskis arī Jugrā... paliek Lūsiņš, Jučers... kā Raitumam ar līgumu? Kazahstāna viņam arī uz nākamo sezonu?
Par Spruktu labi rūkts - neauklēsies... ja nespēlēs par solīto $, lai nespēlē...
4i leģionāri - domājams uzbrucēji... aizsargu mums pietiek (labi, varbūt 1s vārtsargs). Tāpat, ja Lauris nebūs, par Spruktu - neskaidrs... iespējams Daugaviņš varētu nākt (ja vien nenokļūs citā sistēmā, jo izskatās, ka Otavā viņam nekas nespīd). Nez, kā būs ar Trotteru... nedomāju, ka nostiprināsies NHL, līdz ar to viņš varētu palikt! Par Hartiganu arī šaubos - k-kā nestabili spēlē - gan iemet, gan taisa pilnīgi nevajadzīgus noraidījumus... Būs interesanti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 10:41, pirms 13 gadiem
To jau zināja, ka Dinamo Rīga ir slaviku nauda un pa galvenajiem ir ielikti kapitālākie, āži pa dārznieku, personas un tik lielu zābaku hokeja saprašanā kā Savicki ir vēl jāpameklē. Viņš ir paņemts, lai nopietns purns ar nopietnu amatu var deldēt ložu krēslu arēnā un tas arī viss. Bet to, ka tā ir krievu naudu ir dziļi vienalga, jo mums ir Dinamo Rīga, kurā spēlē mūsu pašu čaļi un ir tautai kāda sporta interese un ir kur ziemas laikā aiziet..

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 11:01, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: A man po, man mājās viss uz elektrību, gāzi nelietoju, Dinamo ar neatbalstu...
Tas, ka Savickis nekad nekur savu naudu tādos apjomos nebāzīs jau skaidrs bija sen, tas ka Dinamo pieder Krieviem, tas ar nebiaj noslēpums, lai arī vienmēr mūsu resnuļi apgalvojuši pretējo.
Tad vismaz beidzot uzpeldēja, pie kā Savickis iet lūgties kapeiciņas...
tas nekas, ka lielākais gāzes patērētājs ir Latvenergo, kurš dedzina gāziti un iegūst elektrībiņu.. bet jā - principā Tu gāzi nelieto un Tev viss vienalga, vairāk gan piekristu pēdējam savam apgalvojumam

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 11:01, pirms 13 gadiem
To ,ka tā ir krievu nauda bija zināms jau sen ,vienīgi īstais saimnieks bija miglā tīts ,paldies Armand noņēmi daudziem rozā brilles ,kuri te fantazēja ,ka tie ir Kalvīšu trekno gadu iekrājumi Šveices bankā....
Vienīgi tainības labad vajadētu to Dinamo(miliciju)pārdēvēt vai nu pa Daugavu vai Iteru !?
p.s. vienīgi jautājums ,ko tur dara un uz kāda pamata tur ir Kalvītis ???

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 11:04, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Makarovs savulaik diezgan labi hoķi kapāja, bija lielais krievu sarkanais piecnieks Makarovs, Larionovs, Fetisovs, Kasatonovs, Krutovs. Un arī NHLā tas Makarovs uzspēlēja. Tikai nezinu, vai tas ir tas pats Makarovs, kas tagad. Gan jau ir tas pats.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:07, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Es jau to uzreiz pēc pirmajiem Sprukta izlecieniem pateicu, ka tā sev cenu neuzsitīs Tas bija paredzams. JO principā, kas tad no tā Sprukta ir? nav viņam nekādas zelta kājas un rokas, tikai tas, ak centrs un liels kapātājs... Labs hokejists, bet nevajag jau sevi pārvērtēt... Zvaigznītes, zvaigznītes lidinās...
Taisnība, bet mazākumā es pat teiktu viens no labākajiem khl

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:14, pirms 13 gadiem
Marts30 rakstīja: To ,ka tā ir krievu nauda bija zināms jau sen ,vienīgi īstais saimnieks bija miglā tīts ,paldies Armand noņēmi daudziem rozā brilles ,kuri te fantazēja ,ka tie ir Kalvīšu trekno gadu iekrājumi Šveices bankā....
Vienīgi tainības labad vajadētu to Dinamo(miliciju)pārdēvēt vai nu pa Daugavu vai Iteru !?
p.s. vienīgi jautājums ,ko tur dara un uz kāda pamata tur ir Kalvītis ???
Tak kkada daļa arī viņam tur pieder! Jeb arī atkal bez ziepēm iemanījies ielīst naudīgā vietiņā...

  -4 [+] [-]

, 2011-04-28 11:17, pirms 13 gadiem
ja jau reiz lielajam krievam pieder musu dinamo tad ko vins tik maz naudu dod, ja reiz tik bagaats?

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:19, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Mana pārliecība - pēc tā, cik zinu, kas ir Rautakalio, ka vāji kadri aizsardzībā jamam nav vajadzīgi. Līdz ar to Sprukts tomēr būs vajadzīgs DR, jo lai nu kā, bet mazākums ir viņa lauciņš. Turpināsim tālāk. Troters ir vājš aizsardzībā, līdz ar to pastāv iespēja, ka neskatoties uz 2 gadu līgumu, DR neliks sprunguļus ja jams būs ko labāku sev atradis. Hosa? 99.9% ka nē. Jo tādi šlīharētāji Rautakalio nav vajadzīgi. Daugaviņš? Ja Kaldera kausā veiksies un jams arī kaut ko no sevis izspiedīs, domājams, ka kaut ko jau NHL piedāvās. KHL paliek kā galīgs rezerves variants. Skrastiņš ir devis skaidru mājienu, ka NHL vismaz vēl vienu sezonu ir viņa prioritāte. Vasiļjevs arī noteikti paliks DEL, kur tomēr ir viņa mājas. Ruutu? Visai ticams moments jo viens nekauņa ir vajadzīgs lai Saimoniem un Co kaut pretsparu iedotu, līdz ar to mana prognoze, ka ja ne viņš tad vismaz viens kauslis DR būs, līdz ar ko kautiņi nebūs nekas neparasts, kas līdz šim DR ir bijis vājais posms.
Mans rezumē - nākamajā sezonā DR būs cita komanda. Bez avantūras uzbrukumā un ar pamatīgi cementētu aizsardzību. Līdz ar to lielu vārtu birumu mēs noteikti neredzēsim. Prognozēju diezgan neskatāmu hokeju, bet noteikti ar labākiem rezultātiem. Ar vairāk asumiem un kautiņiem, ar noteikti nepiekāpīgāku hokeju kā līdz šim.

Ar nepacietību gaidu jauno sezonu. Un no vēlu visiem veiksmi PČ!
Principā izrāvi 'vārdus no mutes,jāpiekrīt.
Slēpts komentārs: Easton77

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:26, pirms 13 gadiem
Vitinka rakstīja: Mjā izskatās ka Spruktiņš arī Sējēju ir nokaitinājis ar kautko ka šim uz spruktu +/- pohuij!
Nu bet kurš maza kluba ģenerālmenedžeris kādreiz ir teicis, ka šito mēs par katru cenu gribam paturēt... Tikai SC.com komentāru rakstītāji vienmēr svēti tic rakstītajam burtam...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 11:32, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Mana pārliecība - pēc tā, cik zinu, kas ir Rautakalio, ka vāji kadri aizsardzībā jamam nav vajadzīgi. Līdz ar to Sprukts tomēr būs vajadzīgs DR, jo lai nu kā, bet mazākums ir viņa lauciņš. Turpināsim tālāk. Troters ir vājš aizsardzībā, līdz ar to pastāv iespēja, ka neskatoties uz 2 gadu līgumu, DR neliks sprunguļus ja jams būs ko labāku sev atradis. Hosa? 99.9% ka nē. Jo tādi šlīharētāji Rautakalio nav vajadzīgi. Daugaviņš? Ja Kaldera kausā veiksies un jams arī kaut ko no sevis izspiedīs, domājams, ka kaut ko jau NHL piedāvās. KHL paliek kā galīgs rezerves variants. Skrastiņš ir devis skaidru mājienu, ka NHL vismaz vēl vienu sezonu ir viņa prioritāte. Vasiļjevs arī noteikti paliks DEL, kur tomēr ir viņa mājas. Ruutu? Visai ticams moments jo viens nekauņa ir vajadzīgs lai Saimoniem un Co kaut pretsparu iedotu, līdz ar to mana prognoze, ka ja ne viņš tad vismaz viens kauslis DR būs, līdz ar ko kautiņi nebūs nekas neparasts, kas līdz šim DR ir bijis vājais posms.
Mans rezumē - nākamajā sezonā DR būs cita komanda. Bez avantūras uzbrukumā un ar pamatīgi cementētu aizsardzību. Līdz ar to lielu vārtu birumu mēs noteikti neredzēsim. Prognozēju diezgan neskatāmu hokeju, bet noteikti ar labākiem rezultātiem. Ar vairāk asumiem un kautiņiem, ar noteikti nepiekāpīgāku hokeju kā līdz šim.

Ar nepacietību gaidu jauno sezonu. Un no vēlu visiem veiksmi PČ!
Es tā viss neteiktu Rautakallio Assat šogad bija 3. labākais uzbrukums visā SM līgā 176 ripas 60 spēlēs tātad gandrīz 3 ripas spēlē, (salīdzinājumam RD 160 ripas 54 spēlēs ir apmēram tas pats)
ko nu par tipisku aizsardzības hokeju grūti nosaukt. Tas, ka nebūs vairāk mīkstais slovāku hokejs un burzma vārtu priekšā būs daudz lielāka, jā piekrītu. Taču nedomāju, ka iesim atpakaļ uz pirmās sezonas modeli ar dzelžainu sēdēšanu savā zonā (protams pret SY un AkBars tā spēlē gandrīz visi).

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 11:51, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Mana pārliecība - pēc tā, cik zinu, kas ir Rautakalio, ka vāji kadri aizsardzībā jamam nav vajadzīgi. Līdz ar to Sprukts tomēr būs vajadzīgs DR, jo lai nu kā, bet mazākums ir viņa lauciņš. Turpināsim tālāk. Troters ir vājš aizsardzībā, līdz ar to pastāv iespēja, ka neskatoties uz 2 gadu līgumu, DR neliks sprunguļus ja jams būs ko labāku sev atradis. Hosa? 99.9% ka nē. Jo tādi šlīharētāji Rautakalio nav vajadzīgi. Daugaviņš? Ja Kaldera kausā veiksies un jams arī kaut ko no sevis izspiedīs, domājams, ka kaut ko jau NHL piedāvās. KHL paliek kā galīgs rezerves variants. Skrastiņš ir devis skaidru mājienu, ka NHL vismaz vēl vienu sezonu ir viņa prioritāte. Vasiļjevs arī noteikti paliks DEL, kur tomēr ir viņa mājas. Ruutu? Visai ticams moments jo viens nekauņa ir vajadzīgs lai Saimoniem un Co kaut pretsparu iedotu, līdz ar to mana prognoze, ka ja ne viņš tad vismaz viens kauslis DR būs, līdz ar ko kautiņi nebūs nekas neparasts, kas līdz šim DR ir bijis vājais posms.
Mans rezumē - nākamajā sezonā DR būs cita komanda. Bez avantūras uzbrukumā un ar pamatīgi cementētu aizsardzību. Līdz ar to lielu vārtu birumu mēs noteikti neredzēsim. Prognozēju diezgan neskatāmu hokeju, bet noteikti ar labākiem rezultātiem. Ar vairāk asumiem un kautiņiem, ar noteikti nepiekāpīgāku hokeju kā līdz šim.

Ar nepacietību gaidu jauno sezonu. Un no vēlu visiem veiksmi PČ!
es gan esmu dzirdejis preteju viedokli, ka lai ari vins pats ir bijis aizsargs, tomer vina speles stils ir tiesi uz uzbrukumu nevis aizsardzibu tendets
ja ta nebutu, tad vins nebutu RD treneris, jo savickis uzreiz teica, ka trenrim jabut uzbrukosa stila trenerim.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 11:56, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: Uzbrucēji:
1.Brock Trotter (LW/C)
2.Mikelis Redlihs (RW)
3.Aleksandrs Nizivijs (LW)
4.Ainars Podzins (LW/C)
5.Gints Meija (RW)
6.Martins Karsums (LW)
7.Vitaly Karamnov (C/RW)
8.Lauris Darzins (LW)

Aizsargi
1.Kristaps Sotnieks (D)
2.Arvids Rekis (D)
3.Sandis Ozolins (D)
4.Guntis Galvins (D)
5.Janis Andersons (D)

Šiem spēlētājiem ir līgums uz nākamo sezonu, pieņemot , ka Dārzenis dodas prom paliek tikai 7 uzbrucēji.
Domājams, ka noteikti būs divi centri leģionāri, ja sprukts nebūs varbūt pat 3 ! Troters šogad noteikti ar miķeli spēlēs pa malām vēl arī iespējama maiņa karsums-troter-redlihs un varbūt jau karamnovs šogad nopietnāk iesaistīsies khl kaut vai kā 3 maiņas centrs, jo hk rīga viņš šogad spēlēt nevarēs!
Pēc redzētā snieguma pārbaudes spēlēs es nebrīnītos par maiņu Troters- Džeriņš-Rēdlihs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-28 12:31, pirms 13 gadiem
Biju neviltoti pārsteigts, cik daudz lietotāju uzskatīja par nepieciešamu paskaidrot, ka "šitais Makarovs neesot tas Makarovs".

Un te, SA+, apgrozoties tā Latvijas sporta draugu elite bez pokemonu klātbūtnes?

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:33, pirms 13 gadiem
Fascinē šie hokeja fani, kas pat nezina, ka Makarovam vārds ir Sergejs.
Bet ko gan var vēlēties, ja neko senāku par 21.gadsimtu nezina.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:05, pirms 13 gadiem
Vitinka rakstīja: Mjā izskatās ka Spruktiņš arī Sējēju ir nokaitinājis ar kautko ka šim uz spruktu +/- pohuij!
Teorētiski Kira var tagad RD kādas sankcijas "izrakstīt" (teorētiski pat var nedot nākamgad atļauju spēlēt KHL) sakarā ar Sprukta "demaršu" un gan jau, ka par to ir informēts ne tikai Jurka, bet arī Sējējs....
Bet kopumā par rakstu runājot vismaz tagad ir skaidrs, ka pie lielas gribēšanas Kira tagad vispār var ar Savicki nerunāt, bet pateikt piem. tā "ej un spēlē tenisu, peška, un stāvi pie ratiem.... un savieno mani ar savu šefu Makarovu"....

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:06, pirms 13 gadiem
Bet tad jau sanāk, ka viņam vajag iedot izjāt ar Zirgu pa Rīgas ielām.. varbūt iedos vēl vairāk naudiņas un tad jau mēs te dzīvosim zaļi.. kopā ar tādām zvaugznēm ka tik turies!!
Vismaz puķes mēs viņam varētu aizsūtīt!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:16, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Mana pārliecība - pēc tā, cik zinu, kas ir Rautakalio, ka vāji kadri aizsardzībā jamam nav vajadzīgi. Līdz ar to Sprukts tomēr būs vajadzīgs DR, jo lai nu kā, bet mazākums ir viņa lauciņš. Turpināsim tālāk. Troters ir vājš aizsardzībā, līdz ar to pastāv iespēja, ka neskatoties uz 2 gadu līgumu, DR neliks sprunguļus ja jams būs ko labāku sev atradis. Hosa? 99.9% ka nē. Jo tādi šlīharētāji Rautakalio nav vajadzīgi. Daugaviņš? Ja Kaldera kausā veiksies un jams arī kaut ko no sevis izspiedīs, domājams, ka kaut ko jau NHL piedāvās. KHL paliek kā galīgs rezerves variants. Skrastiņš ir devis skaidru mājienu, ka NHL vismaz vēl vienu sezonu ir viņa prioritāte. Vasiļjevs arī noteikti paliks DEL, kur tomēr ir viņa mājas. Ruutu? Visai ticams moments jo viens nekauņa ir vajadzīgs lai Saimoniem un Co kaut pretsparu iedotu, līdz ar to mana prognoze, ka ja ne viņš tad vismaz viens kauslis DR būs, līdz ar ko kautiņi nebūs nekas neparasts, kas līdz šim DR ir bijis vājais posms.
Mans rezumē - nākamajā sezonā DR būs cita komanda. Bez avantūras uzbrukumā un ar pamatīgi cementētu aizsardzību. Līdz ar to lielu vārtu birumu mēs noteikti neredzēsim. Prognozēju diezgan neskatāmu hokeju, bet noteikti ar labākiem rezultātiem. Ar vairāk asumiem un kautiņiem, ar noteikti nepiekāpīgāku hokeju kā līdz šim.

Ar nepacietību gaidu jauno sezonu. Un no vēlu visiem veiksmi PČ!
Pie kam vēl neaizmirsti, ka RD būs viens no tiem (liekas) 6 KHL klubiem, kas nākamsezon kapās uz somu izmēra (mazākiem) laukumiem.... arī tur "Rokija" pieredze (taktiski teorētiskā) var noderēt un viens "pa muti sitējs" RD tad tiešām arī nepamaisītu...

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 13:32, pirms 13 gadiem
pret Hossu nekas nav pretī, jo viņš būs citā kvalitātē - ne tā kā pag.sezon....Rautakalio diez vai viņam ļaus dzīvot brīvmākslinieka režīmā...
...par Spruktu piekrītu, ka Sējējs ar viņu neceremonēsies, taču pats Janka to apzinās...taču nosodīt viņu netaisos joprojām...
...Dark Side izteicās - ''bez avantūrām uzbrukumā''(Pekas vadībā)...man gan liekas ka uzbrukums ir kā reizi līmenī un improvizācija (avantūra) ir vajadzīga...cita lieta ka jāpiestrādā pie niansēm ...aizsardzībā gan jātaisa rekonstrukcija...
...par kkāda tafgaja iegādi, kas varētu ierādīt vietu Saimonam gan nepiekrītu....ja akcents tiks likts uz pārlieku asu spēli ar kautiņiem, mēs varam pazaudēt savu identitāti - to pozitīvo spēles rokrakstu kāds mums jau ir.....

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:54, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: Taisnība, bet mazākumā es pat teiktu viens no labākajiem khl
Kā uz to skatās...
1. Pavērojot, ko viņš dara mazākumā, viņš stāv priekšā un nelaiž cauri diognālās peispēles, bet principā visas viņa darbības ir tendētas uz ripas pārķeršanu, tāda apsveŗuma dēļ arī Šupis Dārziņu laida mažākumā, lai spēlē priekšā un iet uz pārķeršanu. UN Cik tad viņš īsti pārķēra? Sezonas sākumā bija ļoti labi, uz beigām jau tas viss biaj atkosts. Šupis jau ar to nestrādāja. Viss takatā balstījaš uz vārtsarga spēli. Kura koamnda vēl mazākumā tik bieži atļauj šķelt aizsargiem? Aizsargiem kurus Spruktam kā pirmajam uzbrucējam aizsardzībā bija jātraucē metiens... Jā janka bija labs ar savām garām rokām mazākumā, bet viens no labaķajiem KHL... Nu ne gluži...
Lai cik paradoksāli tas nebūtu, bet RD ar savu statisko mazākuma izspēli diezgan augstu tika rādītājos...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:55, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: tas nekas, ka lielākais gāzes patērētājs ir Latvenergo, kurš dedzina gāziti un iegūst elektrībiņu.. bet jā - principā Tu gāzi nelieto un Tev viss vienalga, vairāk gan piekristu pēdējam savam apgalvojumam
Domu jau Tu vienalga beigās uztvēri pareizi

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 14:08, pirms 13 gadiem
Interesanti būs paskatīties, kas darīsies aizsardzībā. Domājams, būs jāmeklē kāds liekais. Pekka nav Šupis un neturēs komandā 9 aizsargus + ja vēl Jakovļevs tā iepaticies Pekkam. Visticamāk izvēle kritīs par sliktu Laviņam, Gavliņam vai Krišam.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 14:23, pirms 13 gadiem
tas, ka Dinamo pieder kadam krievu naftas magnatam...tas jau bija sen skaidrs, tik tagad to ta publiskoja - nekas jauns.
Hosa nav labaks par Lauri. Kam mums tadu, kurs spej tik no viena punkta iemest vai atrasties istaja punkta. Lauris ar savu izaugsmi, tehniskajam spejam ir pieradijis, ka ir 100 reizes labaks par Marselu.
Ehm...Telkvists te tikko izteicies, ka RD ir finansialas problemas (http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/46340/telkvists-nepaliksu-dinamo-jo-klubam-ir-finansialas-problemas). Ka tad tur isti ir? Kada tante teica?

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:34, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Teorētiski Kira var tagad RD kādas sankcijas "izrakstīt" (teorētiski pat var nedot nākamgad atļauju spēlēt KHL) sakarā ar Sprukta "demaršu"
Buļļa kaka tas viss ir. Spruktam ar RD formāli līgums ir līdz 30. aprīlim, pēc tam viņš var demaršēt cik grib un pat teorētiski ar RD tam nebūs nekāda sakara. PČ, kā zināms, mūsu komandai sākas tieši 30. aprīlī.

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā uz to skatās...
1. Pavērojot, ko viņš dara mazākumā, viņš stāv priekšā un nelaiž cauri diognālās peispēles, bet principā visas viņa darbības ir tendētas uz ripas pārķeršanu, tāda apsveŗuma dēļ arī Šupis Dārziņu laida mažākumā, lai spēlē priekšā un iet uz pārķeršanu. UN Cik tad viņš īsti pārķēra? Sezonas sākumā bija ļoti labi, uz beigām jau tas viss biaj atkosts. Šupis jau ar to nestrādāja. Viss takatā balstījaš uz vārtsarga spēli. Kura koamnda vēl mazākumā tik bieži atļauj šķelt aizsargiem? Aizsargiem kurus Spruktam kā pirmajam uzbrucējam aizsardzībā bija jātraucē metiens... Jā janka bija labs ar savām garām rokām mazākumā, bet viens no labaķajiem KHL... Nu ne gluži...
Lai cik paradoksāli tas nebūtu, bet RD ar savu statisko mazākuma izspēli diezgan augstu tika rādītājos...
Nav tā, ka tev par šķelšanu tas tā šķiet, jo "Dinamo" spēles redzētas biežāk nekā citu komandu spēles?

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:33, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Nav tā, ka tev par šķelšanu tas tā šķiet, jo "Dinamo" spēles redzētas biežāk nekā citu komandu spēles?
Man ļoti sezonas laikā Ak Bars patika skatīties, arī citus klubus skatījos, bet prtams, Dinamo dominē

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 15:38, pirms 13 gadiem
Tagad jau nav ko slēpt, lai droši brauc uz spēlēm un rāda seju savas komandas līdzjutējiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 15:38, pirms 13 gadiem
Surovijs nebūs.

     [+] [-]

, 2011-04-28 16:56, pirms 13 gadiem
Mediji.lv ziņo: Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas “Dinamo” ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis, ka nākamsezon komandas rindās būs gan uzbrucējs Broks Troters, gan vārtsargs Kriss Holts, taču pārējie leģionāri nepaliks.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:20, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Buļļa kaka tas viss ir. Spruktam ar RD formāli līgums ir līdz 30. aprīlim, pēc tam viņš var demaršēt cik grib un pat teorētiski ar RD tam nebūs nekāda sakara. PČ, kā zināms, mūsu komandai sākas tieši 30. aprīlī.
ne gluži - bija jau arī LV izlasei 8 pārbaudes spēles... uz tām šajā sakarā attiecas tieši tādi paši noteikumi kā uz PČ spēlēm...

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:22, pirms 13 gadiem
donis7 rakstīja: Mediji.lv ziņo: Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas “Dinamo” ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis, ka nākamsezon komandas rindās būs gan uzbrucējs Broks Troters, gan vārtsargs Kriss Holts, taču pārējie leģionāri nepaliks.
nevis mediji.lv bet gan - Телеграф.lv: Теллквиста в «Динамо» не будет.... - raksts bija jau vakar. pārējie ir tikai fragmentus pārpublicējuši

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:34, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: Taisnība, bet mazākumā es pat teiktu viens no labākajiem khl
ES teiktu ka ne tikai mazākumā, vismaz komandas mērogā noteikti, ja komanda viņu nenoturēs, tas būs milzīgs zaudējums komandai

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ne gluži - bija jau arī LV izlasei 8 pārbaudes spēles... uz tām šajā sakarā attiecas tieši tādi paši noteikumi kā uz PČ spēlēm...
nu, labi, var teorētiski pieņemt, ka būtu piespieduši šādā veidā Spruktu tajās pārbaudes spēlēs piedalīties... bet jēga tad kāda, ja viņš tieši uz PČ tāpat drīkstēs pacelt cepuri?

     [+] [-]

, 2011-04-28 21:54, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Es tā viss neteiktu Rautakallio Assat šogad bija 3. labākais uzbrukums visā SM līgā 176 ripas 60 spēlēs tātad gandrīz 3 ripas spēlē, (salīdzinājumam RD 160 ripas 54 spēlēs ir apmēram tas pats)
ko nu par tipisku aizsardzības hokeju grūti nosaukt. Tas, ka nebūs vairāk mīkstais slovāku hokejs un burzma vārtu priekšā būs daudz lielāka, jā piekrītu. Taču nedomāju, ka iesim atpakaļ uz pirmās sezonas modeli ar dzelžainu sēdēšanu savā zonā (protams pret SY un AkBars tā spēlē gandrīz visi).
Tieši tā, par prieku man un citiem līdzjutējiem Rautakallio nav aizsardzības hokeja piekritējs. Vienīgi, diez vai ļaus mūsu aizsargiem aiz pretinieku vārtiem ganīties. Man šķiet, ka šis Rautakallio noteikti ir labāks par Jūli.

  +6 [+] [-]

, 2011-04-28 22:31, pirms 13 gadiem
Lielisks darbiņš no Latvijas žurnālistu puses un apbrīnojama operativitāte ! Nav pagājuši pat pilni 3 gadi un mēs jau zinām RD īsto īpašnieku!

     [+] [-]

, 2011-04-29 00:07, pirms 13 gadiem
tad ta beidzot zināms tā krieva vārds, kurš sponsorē šo pasākumu! Jauki!

     [+] [-]

, 2011-04-29 00:08, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Lielisks darbiņš no Latvijas žurnālistu puses un apbrīnojama operativitāte ! Nav pagājuši pat pilni 3 gadi un mēs jau zinām RD īsto īpašnieku!

     [+] [-]

, 2011-04-29 17:18, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Domu jau Tu vienalga beigās uztvēri pareizi
ja Tu nezināji, ka mēs elektrību iegūstam no gāzes, tad ok. Tiešām sanāk, ka Tu gāzi principā nelieto, bet tomēr - mēs visi no tās esam atkarīgi. tāda bija mana doma (:

     [+] [-]

, 2011-05-07 16:44, pirms 13 gadiem
Igors Makarovs ir Starptautiskas klases sporta meistars riteņbraukšanā,brauca 80 gados,bija gana labs 1km hītā....un arī sākot Iteras biznesu pulcēja sev apkārt ļoti daudzus sporta laika biedrus kuriem varēja uzticēties...Ir Krievijas riteņbraukšanas federācijas prezidents un sponsors,tāpat pieder profi velo komanda "Katjusha"....