Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Rindas kārtībā – Šuplers...

Rindas kārtībā – Šuplers...
Šuplers tagad mēģinās vienoties par jauno darba līgumu.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šobrīd KHL jaunus trenerus meklē vismaz astoņas komandas. Arī Rīgas Dinamo tagad formāli ir bez trenera, lai gan iekavās esam ierakstījuši Šupleru. Vai tiešām viņš?

Rīgas Dinamo kluba vadība un akcionāri vēl sezonas laikā pasteidzās ar paziņojumu, ka viņi labprāt savas komandas priekšgalā arī nākamgad redzētu slovāku speciālistu Jūliusu Šupleru. Patiešām – kāpēc nē, ja komanda spēlē labi un sasniedz izvirzītos mērķus? Mazliet jau dīvaini bija, ka pašā play off kulminācijā kluba padomes loceklis Juris Savickis nāk klajā ar publiskiem paziņojumiem par Šuplera tālāko nākotni jeb sarunām, kas notikušas starp abām pusēm. Tādas sarunas varēja būt, tikai publiskot gan tās varēja vismaz nākamajā dienā pēc sezonas pēdējās spēles, nevis 24 stundas pirms sērijas ar MVD. Nevajadzētu aizmirst, ka komanda tomēr ir kolektīvs ar vairāk nekā vienu cilvēku un – ne visi ir gatavi viennozīmīgi pieņemt trenera pasaules uzskatu vai spēles koncepciju, lai gan kā profesionāļi iet un dara savu labāko laukumā. Zemapziņā viņi nodarbojas arī ar gremošanu... Starp citu, vairāki Dinamo hokejisti pēc šīs ziņas iznākšanas plašākā apskatē, saviem aģentiem lūguši sākt meklēt variantus, kas nesaistās ar Dinamo karogu (lai nebūtu lieku spekulāciju, skaidri zinu, ka Sandis Ozliņš tas nav). Muļķīgi šī Šuplera publiskā aplaimošana izskatījās arī pret kluba sportiskajiem mērķiem, jo bija taču zināms, ka arī mūsu pretinieku MVD galvenais treneris Znaroks klusībā cierēja uz Rīgas pusi: saņemdams nepārprotamu signālu, ka viņa kandidatūra tiek atstāta zem kājslauķa, var tikai iztēloties, cik lielas motivācijas apjomi pamodās Oļega galvā. Varbūt tieši šādi mazie sīkumi arī neļāva mums divos izspēlētājos pagarinājumos tikt pie kārotās uzvaras? Tā ir pieredze, no kuras jāmācās.

Diezgan dīvaina bija arī Šuplera reakcija pēc Savicka paziņojuma - viņš uzreiz steidzās pasvītrot savu gatavību darboties tālāk ar šo komandu. Nesaku, ka trenerim vajadzēja kliegt – nē, nē, nē, nekādā gadījumā, tikai pār manu līķi... Bet – tieši jau iepriekš minēto iemeslu dēļ, viņš varēja būt mazliet apķērīgāks. Piemēram, uz jautājumu, ko viņš domā par šādu komandas priekšnieku priekšlikumu, varēja skanēt atbilde: „Šis noteikti nav jautājums, ko vajadzētu cilāt play off laikā. Mans uzdevums ir sagatavot komandu nākamajai sērijai, mēs cīnīsimies par uzvaru, bet – par nākamo sezonu runāsim, kad būs beigusies šī... ” Nu, apmēram tā. Taču Šuplers palēcās divu rūķu augumā un sāka kaut ko runāt par prieku, gandarījumu un gatavību turpināt. It kā viņam nemaz neinteresētu pārbaudīt savu vērtību brīvajā KHL treneru tirgū, kas allaž meklē jaunus piepildījumus. It kā viņa rokās nebūtu argumentu – Dinamo sezonas otrā puse, iekļūšana play off un sensacionālā uzvara pār SKA pirmajā kārtā. Vai tas ir maz, lai nerunātu par ambīcijām? Vai tāds treneris, kas kulisēs ir žēlojies par savu ne visai labi apmaksāto darbu, salīdzinot uz citu KHL treneru fona, uzreiz bez kaulēšanās pieņemtu jebkuru pirmo mājienu ar pirkstu no līdzšinējiem darba devējiem? Tas patiešām bija dīvaini.

Lai gan – Šupleru var saprast. Sezonas pirmajā pusē viņš pats sēdēja kā uz adatām un ik pa brīdim sarāvās, kā savā tuvumā ieraudzīja kādu no komandas vadības. Viņu gribēja padzīt, taču pēdējā brīdī šo lēmumu atlika. Par argumentiem, kas toreiz notika, vēsture klusē, taču doma esot bijusi apmēram tāda – lai treneris vēl pastāv uz soliņa, šo sezonu tāpat var norakstīt, meklēsim jaunu galvu, bet jau priekš jaunās sezonas... Pirms tika slietas karātavas, Šuplers kā izcils psihologs publiskajā komunikācijā pamētājās ar frāzēm no sērijas – sak, es nebaidos no atlaišanas, jo jau nākamajā dienā atradīšu jaunu darbu... Hmmm, te atkal nākas atcerēties jau pieminēto trenera reakciju uz akcionāru lēmumu, Šupleram piedāvāt darbu vēl uz vienu sezonu. Ja reiz rudens pusē slovāks dzīvoja ar tādu pārliecību, vai pavasarī bija kaut kas mainījies viņam pieejamajās darba iespējās? Tāpat interesanti ir salīdzināt, ko treneris teica krievu presei par Dinamo un Latvijas hokeju – tas bija laikā, kad akckionāri Rīgā meklēja striķus viņa kāršanai. Citēju (pēc spēles ar Traktor, 12. oktobris): (..) U nas že čelovek s kļuškoi perejehal ploščadku, uže hokejist (..) Tulkojums sekojošs – pie mums, katrs, kas pārslido laukumu ar nūju rokās, jau ir hokejists... Pēc pieciem mēnešiem Šuplers par šiem pašiem hokejistiem teica jau kaut ko citu. „Es ar viņiem lepojos!”. Nu, labi, uzskatīsim, ka tas bija profesora triks, kā uzrunāt spēlētāju pašcieņu. Ja tā bija – tad treneris trāpīja!

Bet atgriežoties pie nākamās sezonas plāniem, dažas lietas pie Šuplera galda joprojām ir interesantas. Par viņa kvalitātēm. Kā treneris viņš ir ar ļoti lielu pieredzi, kur īpaši tiek uzsvērta viņa spēja sagatavot komandu funkcionāli – proti, Šuplers teicami pārzina fiziskās sagatavošanas metodiku, kas pierādījās arī sezonas gaitā. Tajā pašā laikā daudz tiek runāts par viņa spēju vadīt komandu kaujas apstākļos – proti, uz soliņa īstā hokeja mačā. Joprojām nav skaidrs, kas viņa galvā darījās vasarā, kad komandai pirms sezonas treniņu spēlēs vajadzēja uzvarēt katrā cīņā un par katru cenu. Varēja taču redzēt, ka čempionāta sākumā hokejistu emocijas bija iztukšotas, tajā pašā laikā no šīm pārbaudes spēlē nebija nekādas jēgas tieši taktiskā ziņā, jo īstais sastāvs tā arī netika iespēlēts – to meklēja un slīpēja jau sezonas gaitā. Jā, bija daudz savainojumu, taču hokejā tā nav nekāda Āfrika – ar to ir jārēķinās. Sastāva ziņā mazliet kaitina slovāka spītīgā vēlme nevis apskatīties zem kājām, bet gan – tālēs zilajās. Tas pats Sorokins viņam turpat pusotru sezonu bija cilvēks, ko labākajā gadījumā var turēt ģērbtuvē pie dušām, bet tagad – skat, Oļegs bija viens no komandas aizsardzības balstiem, bet tur viņš nokļuva nevis Jūļa, bet gan apstākļu sakritību dzīts. Arī leģionārus taču komandas treneris nesaņēma maisā – viņus kopā ar menedžeri izvēlējās pats Šuplers. Tātad nevar teikt, ka viņš ar šo sastāvu tika padarīts par apstākļu un iespēju ķīlnieku, protams, ja neskaita jau bēdīgi slaveno Arnasona gadījumu... Par zināmu atskaites punktu Šuplera darbā var kalpot sērija pret MVD, jo Znaroks viņam pretī nolika praktiski līdzvērtīgu sastāvu – tur nebija nekādu zvaigžņu, vai hipertalantu. Tātad – visu noteica treneru prasmes saskatīt sērijas gaitā pašas mazākās iespējas. Tas arī izceļ labus trenerus pār viduvējībām, kur nu vēl situācijā, kad abiem rokās iedoti praktiski vienādi trumpji. Ar to gan negribu teikt, ka Šuplers pret Znaroku izskatās viduvējs – nē. Vienkārši, kā mēdz teikt cits treneris Krauliņš – zaudējumos nevainojiet spēlētājus, vainojiet mani... Vai Znaroks bija tas, kas vinnēja, vai – Šuplers tomēr šo sēriju zaudēja?

Šupleram ar šo komandu patiešām veicās, bet, galvenokārt, tāpēc, ka šajā sastāvā bija arī izcilas personības. Kapteinis Ozoliņš, vārtsargs Masaļskis, cīnītājs Sprukts, karotājs Ņiživijs, mužiks Ankipāns, snaiperis Hosa... Ticiet, tas nav maz, ja ir dots uzdevums ieņemt Ziemas pili. Tas nosaka komandas veiksmes formulu. Dažos gadījumos likās, ka Šuplera loma ir prast hokejistiem netraucēt virzīties pretī mērķim – piekritīsiet, arī tas ir trenerim jāmāk. Ja viņam dod vēl vienu gadu, vai Dinamo spēs ar šo izvilkt vēl vienu zelta zivtiņu? Un, ja izvilks - vai tur būs trīs jaunas vēlēšanas, vai tikai asakas un aste? Par Šuplera pakalpojumiem citas komandas publisku interesi neizrāda, lai gan – ar ko viņš formāli sliktāks par Znaroku? Pēdējā vārds kaut kādu baumu biroju sarunās jau tiek locīts kādu mēnesi... Par Šupleru saka, ka viņa cilvēki šajā pavasarī it kā esot runājuši ar Minskas Dinamo vadību, taču tur nekas nav sanācis. Kopš viņu padzina no Jaroslavļas, slovāks Krievijā nav īpaši cienīts. Kāpēc? Katram savi argumenti, bet aste velkas līdzi... Vai viņš ir labākais priekš Dinamo? Citus jau neesam redzējuši un mēģinājuši. Vai vajag? Ja komandas akcionāri paši lemj šos jautājumus (nevis to uztic kluba ģenerālmenedžerim), tad viņi paši arī nosaka kārtību, pasūta mūziku un attiecīgi – griež valsi. Tikai atcerēsimies – sastāva komplektācija ies roku rokā ar trenera izpratni un iztēli. Par vienu gan nav šaubu – Šuplers ir veiksminieks. Arī tas nav maz, ja tiek nolīgts augstas klases speciālists. Cita lieta, ka veiksme parasti nestāv rindas sākumā – līdz tai ir kaut kā jāizbrien...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-26 16:08, pirms 15 gadiem
Taklai tas Šuplers tinas un trenē savu Žilinu vai Košici vai no kurines viņš tur nāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 16:17, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: "mužiks Ankipāns"


mužiks Ankipāns?? Es teiktu ka vai nu mužiks Ješka Redlihs vai Soča.. Ankipanam tas galigi nepiestaav.. tads pats mužiks kaa Lauris Darzins..
par Jesku butu labak paklusejis, vinam principa Pleyoff speles vajadzeja izlaist visiem no ta butu labums, jo seviski vinam pasam...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 16:17, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: par Jesku butu labak paklusejis, vinam principa Pleyoff speles vajadzeja izlaist visiem no ta butu labums, jo seviski vinam pasam...
nez, man ješka likās diezgan pārliecinošs. Uz Krišjāņa sirdsapziņas gan ir divi izšķirošie goli pēdējās spēlēs...

     [+] [-]

, 2010-03-26 16:29, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: nez, man ješka likās diezgan pārliecinošs. Uz Krišjāņa sirdsapziņas gan ir divi izšķirošie goli pēdējās spēlēs...
un Krisjanis ari ...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 16:34, pirms 15 gadiem
Sākumā vispāŗ nekādā veidā negribēju komentēt šo Pučes rakstu, bet kā parasti nevaru noturēties. Es zinu un vienmēr esmu zinājusi, ka Puče ir ārkārtīgi tendenciozs žurnālists. Tieši tas liedz viņu nosaukt par labāko sporta žurnālistu, kāds mums ir. Tas pats Matulis par hokeju pastāstīs un uzrakstīs tikpat labi, bet objektīvāk. Ir ļoti muļķīgi balstīt rakstu uz atsevišķiem trenera izteikumiem. Arī citiem treneriem noteikti var atrast izteikumus, kas viņus neparāda tajā labākajā gaismā. Varbūt Pučem vajadzētu pamēģināt?

     [+] [-]

, 2010-03-26 17:30, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Sākumā vispāŗ nekādā veidā negribēju komentēt šo Pučes rakstu, bet kā parasti nevaru noturēties. Es zinu un vienmēr esmu zinājusi, ka Puče ir ārkārtīgi tendenciozs žurnālists. Tieši tas liedz viņu nosaukt par labāko sporta žurnālistu, kāds mums ir. Tas pats Matulis par hokeju pastāstīs un uzrakstīs tikpat labi, bet objektīvāk. Ir ļoti muļķīgi balstīt rakstu uz atsevišķiem trenera izteikumiem. Arī citiem treneriem noteikti var atrast izteikumus, kas viņus neparāda tajā labākajā gaismā. Varbūt Pučem vajadzētu pamēģināt?
varbūt tev sākumā vajadzētu argumentēt izteikumus par tendenciozi?
P.S. un tieši labāka par viņu Latvijā nav.

     [+] [-]

, 2010-03-26 17:49, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un otra atziņa ir,ka nevienmēr labs cilvēks ir arī labs nemateriālo vērtību devējs.

Ceru,ka saprati manu domu.
Te piekrītu, bet šo apgalvojumu tieši gribas pielietot Jūļa sakarā.... nenoliedzami labs cilvēks, labs fizuhas treneris, bet komandas HC (kur dažbrīd ir jābūt "monstram" lai spēlētāji tevi sadzirdētu).... Jūlis tāds nav.... viņš nevada komandu spēles laikā (spēles laikā to vada visi citi - Ozo, Ābols... tikai ne Jūlis) .... viņš labākajā gadumā to komandu sagatavo (funkcionāli) priekš spēlēm un pēc tam vēro kā viss sanāk uz laukuma... ja nesanāk kā bija cerējis, tad "eksperimentē" un sajauc maiņas bezjēgā... skatās atkal, ja tad sanāk (paveicas), tad uzskata, ka viss "ir ok"! Ja tomēr nesanāk... atkal sajauc maiņas.... laba taktika?! Neesmu pamanijis, ka kāds cits KHL treneris tik bieži jauktu maiņas.... laikam tā ir tā Jūļa "jaunā taktika"!
Man drīzāk Znars asociējas ar to "stingro skolotāju".... Jūlim līdz "stingram skolotājam" kā man ar kājām līdz Mēnesim...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 19:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Te piekrītu, bet šo apgalvojumu tieši gribas pielietot Jūļa sakarā.... nenoliedzami labs cilvēks, labs fizuhas treneris, bet komandas HC (kur dažbrīd ir jābūt "monstram" lai spēlētāji tevi sadzirdētu).... Jūlis tāds nav.... viņš nevada komandu spēles laikā (spēles laikā to vada visi citi - Ozo, Ābols... tikai ne Jūlis) .... viņš labākajā gadumā to komandu sagatavo (funkcionāli) priekš spēlēm un pēc tam vēro kā viss sanāk uz laukuma... ja nesanāk kā bija cerējis, tad "eksperimentē" un sajauc maiņas bezjēgā... skatās atkal, ja tad sanāk (paveicas), tad uzskata, ka viss "ir ok"! Ja tomēr nesanāk... atkal sajauc maiņas.... laba taktika?! Neesmu pamanijis, ka kāds cits KHL treneris tik bieži jauktu maiņas.... laikam tā ir tā Jūļa "jaunā taktika"!
Man drīzāk Znars asociējas ar to "stingro skolotāju".... Jūlim līdz "stingram skolotājam" kā man ar kājām līdz Mēnesim...
Hm,bet tā maiņu ķīmija, šķiet, diezgan bieži RD gadijumā nostrādāja tīri labi. Man jau personīgi šķiet,ka SKA pret RD iegāza tas,ka Smits pabaidijās tā kārtīgi paķīmiķot ar maiņām,lai teiksim to paša Sprukta maiņu nevarētu visu laiku sūtīt pret vienu un to pašu maiņu.

     [+] [-]

, 2010-03-26 19:22, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tāpat ja tiešām daži spēlētāji pēc šī vadības paziņojuma (ka ar Jūli pagarinās līgumu) jau sataisijās, tēlaini izsakoties, "aut kājas" un posties prom, tad tas izsaka visu ko šie spēlētāji domā par Jūli kā treneri un laikam jau, ka ne viss RD spēlētāju un treneru (Jūļa) attiecībās ir tik rožaini.... katrā ziņā es laikam zinu vienu (protams no sarunām ar "tantēm centrāltirgū"), kas pie Jūļa palikšanas varētu būt tas projām gājējs....
Ja tā ir taisnība,tad mūsu bāleliņi kārtējo reizi pierāda cik viņiem vel ejams tāls ceļš līdz īstam profesionālismam, jo netiek ievēroti divi īsta profesionāļa pamata postulāti- Vecākus un priekšniekus trenerus) neizvēlās un Priekšnieki (treneri) nāk un iet, bet es (spēlētājs) paliek(u).
Jā jaunā trenerī vai jaunā komandā arī kaut kas nepatiks,tad atkal metīsies laimi meklēt???

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 19:36, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Hm,bet tā maiņu ķīmija, šķiet, diezgan bieži RD gadijumā nostrādāja tīri labi. Man jau personīgi šķiet,ka SKA pret RD iegāza tas,ka Smits pabaidijās tā kārtīgi paķīmiķot ar maiņām,lai teiksim to paša Sprukta maiņu nevarētu visu laiku sūtīt pret vienu un to pašu maiņu.
Šad tad jau "nostrādāja" (vairāk uz veiksmi), bet parasti gan nenostrādāja (arī pret MVD ne)... par SKA runājot.... viņi laikam tiešām RD par nopietnam neņēma vismaz pirmajās divās spēlēs (pirmajā vispār laikam domāja, ka šie tagad viegli paslidinoties uz vienas kājas RD vinnēs, otrajā laikam arī domāja, ka "gan jau kaut kā tāpat RD pieveiksim")..... tā(ar tādu attieksmi) nevar spēlēt PO ne KHL, ne NHL, ne jebkurā citā līgā, jo pretinieks tevi tad soda.... un RD SKA par to arī sodija....
Par Jūļa "taktiku" tikai nepieredzējis vai ne visai agusti kvalificēt treneris var spēlēt pret divām DAŽĀDĀM komandām ar vienu un to pašu taktiku.... Jūlis tā spēlēja! Viņš cerēja ar tām pasām kārtīm ar kurām apspēlēja SKa apspēlēt arī MVD.... MVD spēlē pavisam savādāku hokeju atšķirībā no SKA un tur vajadzēja biški citu pacietīgāku taktiku, jo pa lielam tikās divas spēkos stipri līdzīgas komandas, bet ar dažādu treneru taktiku (arī spēlētāju trenētību) pretinieku novērtējumu un analīzi (cik atceros, tad Znars ar Hari pa pieciem lāgiem skatijās RD un SKA spēļu video un bija RD izpētijuši no A līdz Z, bet neesmu neko dzirdējis ka Jūlis & co būtu kaut kā padziļināti pētijuši MVD) un visi šie pieminētie faktori arī noveda pie tā, ka MVD RD neatstāja praktiski nekādas cerības uz pozitivu rezultātu sērijā kopumā.... vienu "kauju" RD uzvarēja, bet "karu" (kopumā) zaudēja.... vēl smieklīgāk ir lasīt dažu labu individu rakstīto par kaut kadu veiksmi.... veiksme var būt regulārajā sezonā kādā vai kādos atseviškos mačos, bet tā nevar būt SĒRIJĀ līdz 4 uzvarām!!!! Tur (sērijā) likumsakarīgi uzvar stiprākais un gatavākais (uzvarēt)! Veiksmes faktors ir izsēgts principā!!! Veikties var 1 maksimums 2 spēlēs, bet ne 4 spēlēs.... un tapēc arī tiek spēlēta sērija līdz 4 spēlēm (un nākamgad tā jau būs no 1. kārtas), lai maksimāli izslēgtu kaut kādus veiksmes faktorus!

     [+] [-]

, 2010-03-26 19:43, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šad tad jau "nostrādāja" (vairāk uz veiksmi), bet parasti gan nenostrādāja (arī pret MVD ne)... par SKA runājot.... viņi laikam tiešām RD par nopietnam neņēma vismaz pirmajās divās spēlēs (pirmajā vispār laikam domāja, ka šie tagad viegli paslidinoties uz vienas kājas RD vinnēs, otrajā laikam arī domāja, ka "gan jau kaut kā tāpat RD pieveiksim")..... tā(ar tādu attieksmi) nevar spēlēt PO ne KHL, ne NHL, ne jebkurā citā līgā, jo pretinieks tevi tad soda.... un RD SKA par to arī sodija....
Par Jūļa "taktiku" tikai nepieredzējis vai ne visai agusti kvalificēt treneris var spēlēt pret divām DAŽĀDĀM komandām ar vienu un to pašu taktiku.... Jūlis tā spēlēja! Viņš cerēja ar tām pasām kārtīm ar kurām apspēlēja SKa apspēlēt arī MVD.... MVD spēlē pavisam savādāku hokeju atšķirībā no SKA un tur vajadzēja biški citu pacietīgāku taktiku, jo pa lielam tikās divas spēkos stipri līdzīgas komandas, bet ar dažādu treneru taktiku (arī spēlētāju trenētību) pretinieku novērtējumu un analīzi (cik atceros, tad Znars ar Hari pa pieciem lāgiem skatijās RD un SKA spēļu video un bija RD izpētijuši no A līdz Z, bet neesmu neko dzirdējis ka Jūlis & co būtu kaut kā padziļināti pētijuši MVD) un visi šie pieminētie faktori arī noveda pie tā, ka MVD RD neatstāja praktiski nekādas cerības uz pozitivu rezultātu sērijā kopumā.... vienu "kauju" RD uzvarēja, bet "karu" (kopumā) zaudēja.... vēl smieklīgāk ir lasīt dažu labu individu rakstīto par kaut kadu veiksmi.... veiksme var būt regulārajā sezonā kādā vai kādos atseviškos mačos, bet tā nevar būt SĒRIJĀ līdz 4 uzvarām!!!! Tur (sērijā) likumsakarīgi uzvar stiprākais un gatavākais (uzvarēt)! Veiksmes faktors ir izsēgts principā!!! Veikties var 1 maksimums 2 spēlēs, bet ne 4 spēlēs.... un tapēc arī tiek spēlēta sērija līdz 4 spēlēm (un nākamgad tā jau būs no 1. kārtas), lai maksimāli izslēgtu kaut kādus veiksmes faktorus!
Protams,ka SKA gadijumā nostrādāja vairāki faktori,bet mans variants (treneru bailes ko mainīt spēlētāju virknējumos) arī nospēlēja nemazu lomu. Itsevišķi sērijas otrā spēlē,kad SKA treneriem jau bija jaina taktika,un spēlētājiem jasaprot,ka nekāda pastaiga nebūs.

     [+] [-]

, 2010-03-26 20:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja tā ir taisnība,tad mūsu bāleliņi kārtējo reizi pierāda cik viņiem vel ejams tāls ceļš līdz īstam profesionālismam, jo netiek ievēroti divi īsta profesionāļa pamata postulāti- Vecākus un priekšniekus trenerus) neizvēlās un Priekšnieki (treneri) nāk un iet, bet es (spēlētājs) paliek(u).
Jā jaunā trenerī vai jaunā komandā arī kaut kas nepatiks,tad atkal metīsies laimi meklēt???
Nav dzirdēts, ka masveidā būtu kurnēts pie Znaroka (viņam bija konflikts ar Saulieti ar kuru Znars kā vecis ar veci parunājot salīga mieru un Tribuncovs, kas laikam domāja, ka ir labāks un īpašaks par citiem) .... pie Jūļa "pa kaktiem" kurn pus komanda... un droši vien, ka ne jau bez pamata! Es saprotu, ka katrs cilvēks ir ar savam "utīm" un vienam vai otram agri vai vēlu var rasties kaut kāds konflikts ar treneri, bet ja treneri (rupji runājot) "neņem aubē" vai pat par viņu klusībā smīkņā turpat pus komanda, tad tā jau vairs nav spēlētāju vaina, bet gan tieši kaut kas nav īsti labi ar pašu treneri un iespējams viņš vairs vienkārši nespēj kontrolēt situāciju komandā un kaut ko dara "geizi"....

     [+] [-]

, 2010-03-26 20:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nav dzirdēts, ka masveidā būtu kurnēts pie Znaroka (viņam bija konflikts ar Saulieti ar kuru Znars kā vecis ar veci parunājot salīga mieru un Tribuncovs, kas laikam domāja, ka ir labāks un īpašaks par citiem) .... pie Jūļa "pa kaktiem" kurn pus komanda... un droši vien, ka ne jau bez pamata! Es saprotu, ka katrs cilvēks ir ar savam "utīm" un vienam vai otram agri vai vēlu var rasties kaut kāds konflikts ar treneri, bet ja treneri (rupji runājot) "neņem aubē" vai pat par viņu klusībā smīkņā turpat pus komanda, tad tā jau vairs nav spēlētāju vaina, bet gan tieši kaut kas nav īsti labi ar pašu treneri un iespējams viņš vairs vienkārši nespēj kontrolēt situāciju komandā un kaut ko dara "geizi"....
Atturēšos ko komentēt,jo tiešām nezinu,kas notiek RD iekšienē.
Tomēr man nav pārliecības,ka RD akcionāri piedāvāja Šupleram jaunu līgumu,lai speciāli ieriebtu komandas spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2010-03-26 20:24, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atturēšos ko komentēt,jo tiešām nezinu,kas notiek RD iekšienē.
Tomēr man nav pārliecības,ka RD akcionāri piedāvāja Šupleram jaunu līgumu,lai speciāli ieriebtu komandas spēlētājiem.
Man ir aizdomas, ka RD akcionāriem pašiem ir diezgan mazs piekštats, kas notiek pašas komandas iekšienē... viņi tik "komandē parādi"....
Katrā ziņā tagad nav ko te daudz "zīlēt" un laiks rādīs kā un kas būs - kas paliks, kas aizies... es katrā ziņā labāk vēlētos, lai viens no tiem aizgājējiem būtu arī Jūlis, jo uzskatu, ka viņš jau tā tagad ir uzlecis augstāk par savu pakaļu un RD nekādu būtisku labumu (vai tālāku izaugsmi) viņš vairs nevar dot...

     [+] [-]

, 2010-03-26 20:33, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Man ir aizdomas, ka RD akcionāriem pašiem ir diezgan mazs piekštats, kas notiek pašas komandas iekšienē... viņi tik "komandē parādi"....
Katrā ziņā tagad nav ko te daudz "zīlēt" un laiks rādīs kā un kas būs - kas paliks, kas aizies... es katrā ziņā labāk vēlētos, lai viens no tiem aizgājējiem būtu arī Jūlis, jo uzskatu, ka viņš jau tā tagad ir uzlecis augstāk par savu pakaļu un RD nekādu būtisku labumu (vai tālāku izaugsmi) viņš vairs nevar dot...
Nezinu kā ir ar RD spices vīriem (Savicki,Ulmani,Priedi),bet domāju,ka Sējējs jau nu noteikti zin,kas darās komandas iekšienē. Ja Sējējam vispār ir kāda vel teikšana komandas komplektēšanā,tad viņam noteikti vajadzēja ņemt vērā atmosfēru komandas iekšienē. Kā nekā komandas GM viens no pienākumiem ir slēgt līgumu ar komandas galveno treneri.
Vai arī vēlies teikt,ka pašu Sējēju neviens RD vadībā neņem nopietni??

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 20:38, pirms 15 gadiem
Puče visu zin - Zinītis !!! Neviens nezin vairāk kā Puče !!!
Puči par treneri !!! Lai dzīvo Puče !!!

     [+] [-]

, 2010-03-26 21:03, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nezinu kā ir ar RD spices vīriem (Savicki,Ulmani,Priedi),bet domāju,ka Sējējs jau nu noteikti zin,kas darās komandas iekšienē. Ja Sējējam vispār ir kāda vel teikšana komandas komplektēšanā,tad viņam noteikti vajadzēja ņemt vērā atmosfēru komandas iekšienē. Kā nekā komandas GM viens no pienākumiem ir slēgt līgumu ar komandas galveno treneri.
Vai arī vēlies teikt,ka pašu Sējēju neviens RD vadībā neņem nopietni??
Neiet runa par Sējēju... Sējējs nav RD akcionārs.... viņš ir tāds pats RD vadības algots darbinieks - noteiktu funkciju izpildītājs- kā Jūlis.... un Sējējs nevar strādāt bez RD vadības akcepta (un atbalsta)....tam nu tā kā vajadzētu būt skaidram? Arī (teorētiski) pats Sējējs šajā starpsezonā var pazaudēt savu amatu, ja kluba vadība uzskatīs, ka klubs (un Sējējs kā GM) nav pietiekoši labi strādājis ...

     [+] [-]

, 2010-03-26 21:10, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Neiet runa par Sējēju... Sējējs nav RD akcionārs.... viņš ir tāds pats RD vadības algots darbinieks - noteiktu funkciju izpildītājs- kā Jūlis.... un Sējējs nevar strādāt bez RD vadības akcepta (un atbalsta)....tam nu tā kā vajadzētu būt skaidram? Arī (teorētiski) pats Sējējs šajā starpsezonā var pazaudēt savu amatu, ja kluba vadība uzskatīs, ka klubs (un Sējējs kā GM) nav pietiekoši labi strādājis ...
Nezinu,kā RD ir noteikts,bet zinu,ka lielā daļā komandu tieši GM pienākums ir meklēt un slēgt līgumu ar galveno treneri. Un,ja GM ilsgtoši brauc auzās ar galvenā trenera izvēli,tad kluba īpašnieki patriec viņu ratā ar visu viņa izvēlēto galveno treneri..
Šķiet,ka NHL ir bijuši pat gadijumi,ka GM ir kādu laiku paši piestrādājuši par galveniem treneriem,jo nevarēja atrast piemērotu kandidātu uz šo amatu.

     [+] [-]

, 2010-03-26 22:22, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nezinu,kā RD ir noteikts,bet zinu,ka lielā daļā komandu tieši GM pienākums ir meklēt un slēgt līgumu ar galveno treneri. Un,ja GM ilsgtoši brauc auzās ar galvenā trenera izvēli,tad kluba īpašnieki patriec viņu ratā ar visu viņa izvēlēto galveno treneri..
Šķiet,ka NHL ir bijuši pat gadijumi,ka GM ir kādu laiku paši piestrādājuši par galveniem treneriem,jo nevarēja atrast piemērotu kandidātu uz šo amatu.
Lū Lamoriello (NJD īpašnieks) vienubrīd bija gan GM, gan arī HC.... tā teikt "trīs vienā"! Bet tas protams ilgtermiņā nav normāli...
Protams, ka Sējējs meklē gan spēlētājus, gan trenerus, un atskaiti par rezultātiem arī prasīs no viņa... un nevienam nav noslēpums, ka Sējējs ar Jūli ir labās attiecībās (R 2000 Sējējs pie Jūļa "mācijās") un visdrīzākais , ka Sējējs aiz laba prāta Jūli neatlaidīs... to viņš iespējams būs spiests izdarīt (ar vadības spiedienu) tikai tad, ja RD atkal neies spēle tāpat kā šīs sezonas sākumā...

     [+] [-]

, 2010-03-26 23:19, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Lū Lamoriello (NJD īpašnieks) vienubrīd bija gan GM, gan arī HC.... tā teikt "trīs vienā"! Bet tas protams ilgtermiņā nav normāli...
Protams, ka Sējējs meklē gan spēlētājus, gan trenerus, un atskaiti par rezultātiem arī prasīs no viņa... un nevienam nav noslēpums, ka Sējējs ar Jūli ir labās attiecībās (R 2000 Sējējs pie Jūļa "mācijās") un visdrīzākais , ka Sējējs aiz laba prāta Jūli neatlaidīs... to viņš iespējams būs spiests izdarīt (ar vadības spiedienu) tikai tad, ja RD atkal neies spēle tāpat kā šīs sezonas sākumā...
Nu,re.Tu pats atzīsti,ka Šuplera palikšanai amatā nav mazs Sējēja pirksts,bet Sējējs jau nu noteikti zin kas notiek komandas aizkulisēs. Arī komandas attieksmē pret Šupleru.
Vai vēlies teikt,ka Sējējs iet pret spēlētājiem?

     [+] [-]

, 2010-03-26 23:27, pirms 15 gadiem
hmm... als zin, kā būtu jāspēlē pret MVD... als zin, kuri spēlētāji neapmierināti ar Šupleru... zin, ka ar Znaroku visi visur apmierināti... als zin, ka RD vadība neko nezin....

un pēc visa šitā pateiktā viņš pasaka... neminēsim Tad Tu mini vai zini? Jeb iztēlojies?

     [+] [-]

, 2010-03-26 23:28, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nu,re.Tu pats atzīsti,ka Šuplera palikšanai amatā nav mazs Sējēja pirksts,bet Sējējs jau nu noteikti zin kas notiek komandas aizkulisēs. Arī komandas attieksmē pret Šupleru.
Vai vēlies teikt,ka Sējējs iet pret spēlētājiem?
Daļēji jā... Vēlos teikt, ka Sējējs drīzāk neies pret Šupleru nekā pret spēlētājiem... spēlētājus var pielasīt (kaut visus ārzemniekus - KHL reglaments mums to atļauj), bet tādu labu čomu (Normim) kā Jūli nez vai šis varēs vairs atrast....

     [+] [-]

, 2010-03-26 23:34, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: hmm... als zin, kā būtu jāspēlē pret MVD... als zin, kuri spēlētāji neapmierināti ar Šupleru... zin, ka ar Znaroku visi visur apmierināti... als zin, ka RD vadība neko nezin....

un pēc visa šitā pateiktā viņš pasaka... neminēsim Tad Tu mini vai zini? Jeb iztēlojies?
Es ne minu, ne zinu es "zīlēju"... Un dzirdu šādas tādas baumas no tantēm centrāltirgū "par un ap RD"... Un dažbrīd tiešām gribetos, lai tās būtu tikai baumas....

     [+] [-]

, 2010-03-26 23:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Daļēji jā... Vēlos teikt, ka Sējējs drīzāk neies pret Šupleru nekā pret spēlētājiem... spēlētājus var pielasīt (kaut visus ārzemniekus - KHL reglaments mums to atļauj), bet tādu labu čomu (Normim) kā Jūli nez vai šis varēs vairs atrast....
Ja jau Sējējs Šuplera dēļ gatavs ziedot RD letiņu spēlētājus,tad jajautā,kas nākošā sezonā spēlēs RD. Vai nu galīgi zaļie gurķī no RDJ,kam vel augt un augt līdz KHL līmenims,vai nejēgā daudz lētie leģionāri,bet ar ko tādā gadijumā atšķirsies RD no tik daudz RD līdzjutēju peltā MnD?

     [+] [-]

, 2010-03-27 00:21, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja jau Sējējs Šuplera dēļ gatavs ziedot RD letiņu spēlētājus,tad jajautā,kas nākošā sezonā spēlēs RD. Vai nu galīgi zaļie gurķī no RDJ,kam vel augt un augt līdz KHL līmenims,vai nejēgā daudz lētie leģionāri,bet ar ko tādā gadijumā atšķirsies RD no tik daudz RD līdzjutēju peltā MnD?
Es jau gluži nesaku, ka nu visi tagad ņems un paklīdīs! Noturēt jau visdrīzākais centīsies lielu daļu pašmāju kadru (tā teikt liela skaista "ģimene" ar Jūli viducī), bet, domāju, ne jau visus varēs noturēt dažādu šeit pat apskatītu iemeslu dēļ (lielāks kontrakts citur, Jūlis, ģimene vai kādi citi "faktori") .... kas spēlēs, ja teiksim liela daļa paklīdīs...? Tie paši tuvākie(nobriedušākie) juniori + kā jau pats minēji kādi iespējamie Eiropas špīleri vai "Eiropas atklājēji"( kā Elisons un Hartijs pirms gada vai Iguldens šogad)... kā saka vienā teicienā:"svjato mesto pusto ņebivajet"... Cita liela būs, kur RD tad būs tādā turnīra tabulā ar tādu "miksli"...

     [+] [-]

, 2010-03-27 02:24, pirms 15 gadiem
m211 rakstīja: Esmu pret Šupleru jau ilgi un manas domas nemainījās ar pēc lielisko sezonas izskaņu. Kad izlasīju ziņu, ka viņam piedāvā jaunu līgumu, gandrīz apraudājos.
Nezinu, kas notiek šogad ģērbtuvēs, bet pagājušā gadā parīs vietējie hokejisti gribēja tik prom no RD.
gluži manas domas. Tad labāk lai ņem Berezņevu... Slinki viņi ir vai kā?

     [+] [-]

, 2010-03-27 09:13, pirms 15 gadiem
Jūs man varētu atbildēt uz vienu jautājumu? Kāpēc lielā daļā komentāru tik uzkrītoši tiek minēts, ka mūsu hokejistiem ir nepieciešams tas stingrais padomju laiku tipa treneris kā Vorobjovs, Krikunovs, Znaroks? Vai arī NHL treneri ir tādi? Jautāju tāpēc, ka nezinu, nevis tāpēc, ka gribētu aizstāvēt Šupleru. Lai gan man šķiet, ka komandas gara uzturēšanā ne vienmēr svarīgākais ir "skaldi un valdi".

     [+] [-]

, 2010-03-27 10:24, pirms 15 gadiem
Neapskatoties autoru, liekas,ka kaut kāda skolnieka raksts. Tāds bābu pļāpu līmeņa savārstījums, goda vārds.

     [+] [-]

, 2010-03-27 11:27, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Vai arī NHL treneri ir tādi? Jautāju tāpēc, ka nezinu, nevis tāpēc, ka gribētu aizstāvēt Šupleru. Lai gan man šķiet, ka komandas gara uzturēšanā ne vienmēr svarīgākais ir "skaldi un valdi".
Cik saprotu par tādu Maiku Kīnenu un viņa metodēm neesi dzirdējis? Znaroks uz viņa fona izskatās pēc smaidīga, labsirdīga pioniera.... bet komandā diciplīnai ir jābūt! MVD tā ir un kā redzam ir arī rezultāti!