Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Rindas kārtībā – Šuplers...

Rindas kārtībā – Šuplers...
Šuplers tagad mēģinās vienoties par jauno darba līgumu.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šobrīd KHL jaunus trenerus meklē vismaz astoņas komandas. Arī Rīgas Dinamo tagad formāli ir bez trenera, lai gan iekavās esam ierakstījuši Šupleru. Vai tiešām viņš?

Rīgas Dinamo kluba vadība un akcionāri vēl sezonas laikā pasteidzās ar paziņojumu, ka viņi labprāt savas komandas priekšgalā arī nākamgad redzētu slovāku speciālistu Jūliusu Šupleru. Patiešām – kāpēc nē, ja komanda spēlē labi un sasniedz izvirzītos mērķus? Mazliet jau dīvaini bija, ka pašā play off kulminācijā kluba padomes loceklis Juris Savickis nāk klajā ar publiskiem paziņojumiem par Šuplera tālāko nākotni jeb sarunām, kas notikušas starp abām pusēm. Tādas sarunas varēja būt, tikai publiskot gan tās varēja vismaz nākamajā dienā pēc sezonas pēdējās spēles, nevis 24 stundas pirms sērijas ar MVD. Nevajadzētu aizmirst, ka komanda tomēr ir kolektīvs ar vairāk nekā vienu cilvēku un – ne visi ir gatavi viennozīmīgi pieņemt trenera pasaules uzskatu vai spēles koncepciju, lai gan kā profesionāļi iet un dara savu labāko laukumā. Zemapziņā viņi nodarbojas arī ar gremošanu... Starp citu, vairāki Dinamo hokejisti pēc šīs ziņas iznākšanas plašākā apskatē, saviem aģentiem lūguši sākt meklēt variantus, kas nesaistās ar Dinamo karogu (lai nebūtu lieku spekulāciju, skaidri zinu, ka Sandis Ozliņš tas nav). Muļķīgi šī Šuplera publiskā aplaimošana izskatījās arī pret kluba sportiskajiem mērķiem, jo bija taču zināms, ka arī mūsu pretinieku MVD galvenais treneris Znaroks klusībā cierēja uz Rīgas pusi: saņemdams nepārprotamu signālu, ka viņa kandidatūra tiek atstāta zem kājslauķa, var tikai iztēloties, cik lielas motivācijas apjomi pamodās Oļega galvā. Varbūt tieši šādi mazie sīkumi arī neļāva mums divos izspēlētājos pagarinājumos tikt pie kārotās uzvaras? Tā ir pieredze, no kuras jāmācās.

Diezgan dīvaina bija arī Šuplera reakcija pēc Savicka paziņojuma - viņš uzreiz steidzās pasvītrot savu gatavību darboties tālāk ar šo komandu. Nesaku, ka trenerim vajadzēja kliegt – nē, nē, nē, nekādā gadījumā, tikai pār manu līķi... Bet – tieši jau iepriekš minēto iemeslu dēļ, viņš varēja būt mazliet apķērīgāks. Piemēram, uz jautājumu, ko viņš domā par šādu komandas priekšnieku priekšlikumu, varēja skanēt atbilde: „Šis noteikti nav jautājums, ko vajadzētu cilāt play off laikā. Mans uzdevums ir sagatavot komandu nākamajai sērijai, mēs cīnīsimies par uzvaru, bet – par nākamo sezonu runāsim, kad būs beigusies šī... ” Nu, apmēram tā. Taču Šuplers palēcās divu rūķu augumā un sāka kaut ko runāt par prieku, gandarījumu un gatavību turpināt. It kā viņam nemaz neinteresētu pārbaudīt savu vērtību brīvajā KHL treneru tirgū, kas allaž meklē jaunus piepildījumus. It kā viņa rokās nebūtu argumentu – Dinamo sezonas otrā puse, iekļūšana play off un sensacionālā uzvara pār SKA pirmajā kārtā. Vai tas ir maz, lai nerunātu par ambīcijām? Vai tāds treneris, kas kulisēs ir žēlojies par savu ne visai labi apmaksāto darbu, salīdzinot uz citu KHL treneru fona, uzreiz bez kaulēšanās pieņemtu jebkuru pirmo mājienu ar pirkstu no līdzšinējiem darba devējiem? Tas patiešām bija dīvaini.

Lai gan – Šupleru var saprast. Sezonas pirmajā pusē viņš pats sēdēja kā uz adatām un ik pa brīdim sarāvās, kā savā tuvumā ieraudzīja kādu no komandas vadības. Viņu gribēja padzīt, taču pēdējā brīdī šo lēmumu atlika. Par argumentiem, kas toreiz notika, vēsture klusē, taču doma esot bijusi apmēram tāda – lai treneris vēl pastāv uz soliņa, šo sezonu tāpat var norakstīt, meklēsim jaunu galvu, bet jau priekš jaunās sezonas... Pirms tika slietas karātavas, Šuplers kā izcils psihologs publiskajā komunikācijā pamētājās ar frāzēm no sērijas – sak, es nebaidos no atlaišanas, jo jau nākamajā dienā atradīšu jaunu darbu... Hmmm, te atkal nākas atcerēties jau pieminēto trenera reakciju uz akcionāru lēmumu, Šupleram piedāvāt darbu vēl uz vienu sezonu. Ja reiz rudens pusē slovāks dzīvoja ar tādu pārliecību, vai pavasarī bija kaut kas mainījies viņam pieejamajās darba iespējās? Tāpat interesanti ir salīdzināt, ko treneris teica krievu presei par Dinamo un Latvijas hokeju – tas bija laikā, kad akckionāri Rīgā meklēja striķus viņa kāršanai. Citēju (pēc spēles ar Traktor, 12. oktobris): (..) U nas že čelovek s kļuškoi perejehal ploščadku, uže hokejist (..) Tulkojums sekojošs – pie mums, katrs, kas pārslido laukumu ar nūju rokās, jau ir hokejists... Pēc pieciem mēnešiem Šuplers par šiem pašiem hokejistiem teica jau kaut ko citu. „Es ar viņiem lepojos!”. Nu, labi, uzskatīsim, ka tas bija profesora triks, kā uzrunāt spēlētāju pašcieņu. Ja tā bija – tad treneris trāpīja!

Bet atgriežoties pie nākamās sezonas plāniem, dažas lietas pie Šuplera galda joprojām ir interesantas. Par viņa kvalitātēm. Kā treneris viņš ir ar ļoti lielu pieredzi, kur īpaši tiek uzsvērta viņa spēja sagatavot komandu funkcionāli – proti, Šuplers teicami pārzina fiziskās sagatavošanas metodiku, kas pierādījās arī sezonas gaitā. Tajā pašā laikā daudz tiek runāts par viņa spēju vadīt komandu kaujas apstākļos – proti, uz soliņa īstā hokeja mačā. Joprojām nav skaidrs, kas viņa galvā darījās vasarā, kad komandai pirms sezonas treniņu spēlēs vajadzēja uzvarēt katrā cīņā un par katru cenu. Varēja taču redzēt, ka čempionāta sākumā hokejistu emocijas bija iztukšotas, tajā pašā laikā no šīm pārbaudes spēlē nebija nekādas jēgas tieši taktiskā ziņā, jo īstais sastāvs tā arī netika iespēlēts – to meklēja un slīpēja jau sezonas gaitā. Jā, bija daudz savainojumu, taču hokejā tā nav nekāda Āfrika – ar to ir jārēķinās. Sastāva ziņā mazliet kaitina slovāka spītīgā vēlme nevis apskatīties zem kājām, bet gan – tālēs zilajās. Tas pats Sorokins viņam turpat pusotru sezonu bija cilvēks, ko labākajā gadījumā var turēt ģērbtuvē pie dušām, bet tagad – skat, Oļegs bija viens no komandas aizsardzības balstiem, bet tur viņš nokļuva nevis Jūļa, bet gan apstākļu sakritību dzīts. Arī leģionārus taču komandas treneris nesaņēma maisā – viņus kopā ar menedžeri izvēlējās pats Šuplers. Tātad nevar teikt, ka viņš ar šo sastāvu tika padarīts par apstākļu un iespēju ķīlnieku, protams, ja neskaita jau bēdīgi slaveno Arnasona gadījumu... Par zināmu atskaites punktu Šuplera darbā var kalpot sērija pret MVD, jo Znaroks viņam pretī nolika praktiski līdzvērtīgu sastāvu – tur nebija nekādu zvaigžņu, vai hipertalantu. Tātad – visu noteica treneru prasmes saskatīt sērijas gaitā pašas mazākās iespējas. Tas arī izceļ labus trenerus pār viduvējībām, kur nu vēl situācijā, kad abiem rokās iedoti praktiski vienādi trumpji. Ar to gan negribu teikt, ka Šuplers pret Znaroku izskatās viduvējs – nē. Vienkārši, kā mēdz teikt cits treneris Krauliņš – zaudējumos nevainojiet spēlētājus, vainojiet mani... Vai Znaroks bija tas, kas vinnēja, vai – Šuplers tomēr šo sēriju zaudēja?

Šupleram ar šo komandu patiešām veicās, bet, galvenokārt, tāpēc, ka šajā sastāvā bija arī izcilas personības. Kapteinis Ozoliņš, vārtsargs Masaļskis, cīnītājs Sprukts, karotājs Ņiživijs, mužiks Ankipāns, snaiperis Hosa... Ticiet, tas nav maz, ja ir dots uzdevums ieņemt Ziemas pili. Tas nosaka komandas veiksmes formulu. Dažos gadījumos likās, ka Šuplera loma ir prast hokejistiem netraucēt virzīties pretī mērķim – piekritīsiet, arī tas ir trenerim jāmāk. Ja viņam dod vēl vienu gadu, vai Dinamo spēs ar šo izvilkt vēl vienu zelta zivtiņu? Un, ja izvilks - vai tur būs trīs jaunas vēlēšanas, vai tikai asakas un aste? Par Šuplera pakalpojumiem citas komandas publisku interesi neizrāda, lai gan – ar ko viņš formāli sliktāks par Znaroku? Pēdējā vārds kaut kādu baumu biroju sarunās jau tiek locīts kādu mēnesi... Par Šupleru saka, ka viņa cilvēki šajā pavasarī it kā esot runājuši ar Minskas Dinamo vadību, taču tur nekas nav sanācis. Kopš viņu padzina no Jaroslavļas, slovāks Krievijā nav īpaši cienīts. Kāpēc? Katram savi argumenti, bet aste velkas līdzi... Vai viņš ir labākais priekš Dinamo? Citus jau neesam redzējuši un mēģinājuši. Vai vajag? Ja komandas akcionāri paši lemj šos jautājumus (nevis to uztic kluba ģenerālmenedžerim), tad viņi paši arī nosaka kārtību, pasūta mūziku un attiecīgi – griež valsi. Tikai atcerēsimies – sastāva komplektācija ies roku rokā ar trenera izpratni un iztēli. Par vienu gan nav šaubu – Šuplers ir veiksminieks. Arī tas nav maz, ja tiek nolīgts augstas klases speciālists. Cita lieta, ka veiksme parasti nestāv rindas sākumā – līdz tai ir kaut kā jāizbrien...

  +6 [+] [-]

, 2010-03-26 11:38, pirms 15 gadiem
šeit es nesaprotu Dinamo vadību. Ja Znaroks, treneris, kas šogad ir izveidojis lielāko pārsteigumu KHL, un esmu pārliecināts, viņš vēl nav beidzis šosezon pārsteigt, pats raujās uz Rīgu, tad kāda suņa pēc neļaut viņam trenēt Dinamo?

Runājot par sēriju ar MVD, tā arī bija, ka Šuplers zaudēja Znarokam. Dinamo vienīgā iespēja uzvarēt būtu izšaut pašās beigās, kad Znarokam vairs nebūtu iespējas ģērbtuvēs ar saviem puišiem parunāt. Tas bija acīmredzami, ka uz katra perioda sākumu MVD iznāca gatavāki.
Par pēdējo spēli es vispār esmu diezgan lielā neizpratnē. Mums pelnot vairākumus gan 3. periodā gan abos pagarinājumos, laukumā ne reizi netika Sprukta trijnieks. Kāpēc? Karsums un Cipulis izskatījās vislabākajā kondīcijā no visiem komandā, Janka varētu nostrādāt vārtu priekšā. Tā vietā laukumā tiek laists Petrovickis, kam, acīmredzot, fiziskā sagatavotība šai sezonai tomēr nebija ideālā līmenī, un sezonas beigās viņš drīzāk bija kā piekabe Hosam. Tāpat laukuma laida Karijas maiņu, kur gan Miķeli, gan Dārziņu Znaroks pazīst no A līdz Z. Šo maiņu sērijas gaitā pilnībā "atkoda" un tai nebija pat uz pusi tik daudz momentu kā pret SKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:56, pirms 15 gadiem
balkons rakstīja: Es uzskatu,ka Znaroks bez Vītoliņa ir tukša vieta.Kā ir ar mužikiem.Bžik,bžik i opjatj mužik.
Gandrīz piekrītu.
Gandrīz tāpēc,ka nevaru pateikt vai tieši Vītoliņa,bet visa MVD treneru kolektīva nopelns noteikti ir tas,ka MVD šobrīd ir tik labs.
Nekur nav teikts,ka Znaroks ar citiem palīgiem tiktu tikpat tālu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 12:25, pirms 15 gadiem
Uzskatu,ka nākamsezon RD buutu jaatrenee Znaroks&Viitolinjsh,jo vinji ir pieraadiijushi,ka ir speejiigi komandu novest liidz uzvaraam,vinji ljoti labi paziist RD speeleetaajus un maak vinjus gan motieeet,gan treneet.Tas ko shosezon paraadija RD nav Shuplera nopelns,bet gan Ozo un pashas komandas.Pie tam,ka Znaroks grib buut sheit un arii teica,ka nauda shajaa gadiijumaa nebuutu galvenais.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:25, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Gandrīz piekrītu.
Gandrīz tāpēc,ka nevaru pateikt vai tieši Vītoliņa,bet visa MVD treneru kolektīva nopelns noteikti ir tas,ka MVD šobrīd ir tik labs.
Nekur nav teikts,ka Znaroks ar citiem palīgiem tiktu tikpat tālu.
Tu te vari grozīties ka gribi, bet Znaroks ir sevi parādījis, lai ka personiska nepatika Tev aizmiglojusi prātu....

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu te vari grozīties ka gribi, bet Znaroks ir sevi parādījis, lai ka personiska nepatika Tev aizmiglojusi prātu....
Lai arī kā man nepatīk Znaroks,tomēr tas nav nekādu iespaidu atstājis uz manu spriešanas spēju.
Es vienmēr esmu bijis un būšu pārliecināts,ka labus panākumus komandas (jebkurā sporta veidā) var gūt tikai tad,ja ir laba treneru komanda. Galvenam trenerim ir jasakrīt viedokļiem ar saviem palīgiem,un otrādi. Ja tā nav,tad galvenais treneris varbūt kaut vai ģēnijs,bet viņa palīgi viņu vienkārši nograus.
MVD gadijumā ir acīm redzami laba treneru komanda,kas spēj labi dartīt savu darāmo.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:39, pirms 15 gadiem
bychevskii rakstīja: Tavs komentārs ir diezgan jēls... par jēlumu runājot.
Ja klausīsies visu, ko dzirdi, tad tālu netiksi - es redzu, kas notiek uz soliņa - ar to man pietiek. Katrā ziņā ne tuvu neizskatās kā LV izlasē, kur Znaroks ar ģediem mācīja Beresņevu...
Nē, es neklausos visur apkārt, klausos tikai to, ko saka paši spēlētāji

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:45, pirms 15 gadiem
Es dodu 90%,ka MVD vinnees Gagarina kausu.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:50, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Lai arī kā man nepatīk Znaroks,tomēr tas nav nekādu iespaidu atstājis uz manu spriešanas spēju.
Es vienmēr esmu bijis un būšu pārliecināts,ka labus panākumus komandas (jebkurā sporta veidā) var gūt tikai tad,ja ir laba treneru komanda. Galvenam trenerim ir jasakrīt viedokļiem ar saviem palīgiem,un otrādi. Ja tā nav,tad galvenais treneris varbūt kaut vai ģēnijs,bet viņa palīgi viņu vienkārši nograus.
MVD gadijumā ir acīm redzami laba treneru komanda,kas spēj labi dartīt savu darāmo.
Protams, tik ģeniālās atziņas par komandas spēku, Tu sāki izplatīt līdz ar Znaroka panakumiem
Starp citu - labas komandas savākšana ir tikai galvenā trenera plus

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:01, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Protams, tik ģeniālās atziņas par komandas spēku, Tu sāki izplatīt līdz ar Znaroka panakumiem
Starp citu - labas komandas savākšana ir tikai galvenā trenera plus
Kāpēc tikai galvenā?? Kur komandas GM lauri?
To cik tas Znaroks ir labs treneris mēs kārtējo reizi varēsim pārliecināties PČ.

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:06, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Kāpēc tikai galvenā?? Kur komandas GM lauri?
To cik tas Znaroks ir labs treneris mēs kārtējo reizi varēsim pārliecināties PČ.
Tapēc ka galvenā. Tu maz zini ko tads MVD GM dara?
Nu ja sanaks šaize, tad varēs teikt ka GM nenodrošināja labu komandu

bet es zinu, ja panakumi, tad Znarokam maz nopelnu, tur baigā treneru komanda un GM, bet ja nesanāk tad Znaroks švaks. Logiski. Un galvenais jau domat ka ar spriestspēju vis kārtība, jo viņs tak nerunā latviski un tads treneris nevar būt labs pēc definīcijas, jo Ivaram redz nepatīk.

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:23, pirms 15 gadiem
Meijam iepriekšējā spēlē 1+1, pēdējā 3min spēles laika astoņdesmit cik tur minūšu spēlē! kāds man var pateikt, kur te slēpjas Šuplera ģenealitāte- nospēlēt piekto spēli spetiņās dienās trīs maiņās?

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:26, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Meijam iepriekšējā spēlē 1+1, pēdējā 3min spēles laika astoņdesmit cik tur minūšu spēlē! kāds man var pateikt, kur te slēpjas Šuplera ģenealitāte- nospēlēt visu spēli trīs maiņās?
Ka jau minēts, viņs prot labi sagatavot fiziski...Bet ģenialitāte - nu nez, mēs dēl tas 3 maiņu politikas izskatījamies fiziski švakāki...jo redz, izškirošajos brīzoz kaut kur pussekunde pietrūka, lai pasi iemestu, vai neļautu iemest mums

  +3 [+] [-]

, 2010-03-26 13:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tapēc ka galvenā. Tu maz zini ko tads MVD GM dara?
Nu ja sanaks šaize, tad varēs teikt ka GM nenodrošināja labu komandu

bet es zinu, ja panakumi, tad Znarokam maz nopelnu, tur baigā treneru komanda un GM, bet ja nesanāk tad Znaroks švaks. Logiski. Un galvenais jau domat ka ar spriestspēju vis kārtība, jo viņs tak nerunā latviski un tads treneris nevar būt labs pēc definīcijas, jo Ivaram redz nepatīk.
Nē,es nezinu ko tieši MVD GM dara,bet pieļauju,ka MVD GM ir tādi paši pienākumi kā jebkuras komandas GM. Un viens no viņa galvenajiem pienākumiem ir komandas komplektēšana. Protams,ciešā sadarbībā ar komandas treneriem (īpaši galveno treneri).
Sorry,Tu esi kaut ko pārpratis,jo man nav pretenziju pret to,ka Znaroks runā krieviski,jo man visas valodas liekas vienlīdz pieņemamas. Man ir pretenzijas pret to,ka Znaroks ar necieņu izturas pret manu valodu,kā arī ar to,ka OS laikā publiski paziņoja -mēs esam rosijaņe. Viņš kā publiska persona to nedrīkstēja darīt, jo viņa vārdos ieklausās pasaules MIL (masu informācijas līdzekļi). Un atmiņā vel saglabājušās dažādas Znaroka izdarības kad viņš pats vel bija izlases spēlētājs. Takā tas viss summejas.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 13:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tapēc ka galvenā. Tu maz zini ko tads MVD GM dara?
Nu ja sanaks šaize, tad varēs teikt ka GM nenodrošināja labu komandu

bet es zinu, ja panakumi, tad Znarokam maz nopelnu, tur baigā treneru komanda un GM, bet ja nesanāk tad Znaroks švaks. Logiski. Un galvenais jau domat ka ar spriestspēju vis kārtība, jo viņs tak nerunā latviski un tads treneris nevar būt labs pēc definīcijas, jo Ivaram redz nepatīk.
Jaa,probleema,es ar nezinu ko lai dara ar Njizhiviju vinjsh ar nerunaa latviski un Hossa ar taa kaa pa latviskam ni un ni,vaajpraats!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:36, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nē,es nezinu ko tieši MVD GM dara..
Lūk, pie šī arī vajag apstāties nevis runāt tukši.

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:38, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nē,es nezinu ko tieši MVD GM dara,bet pieļauju,ka MVD GM ir tādi paši pienākumi kā jebkuras komandas GM. Un viens no viņa galvenajiem pienākumiem ir komandas komplektēšana. Protams,ciešā sadarbībā ar komandas treneriem (īpaši galveno treneri).
Sorry,Tu esi kaut ko pārpratis,jo man nav pretenziju pret to,ka Znaroks runā krieviski,jo man visas valodas liekas vienlīdz pieņemamas. Man ir pretenzijas pret to,ka Znaroks ar necieņu izturas pret manu valodu,kā arī ar to,ka OS laikā publiski paziņoja -mēs esam rosijaņe. Viņš kā publiska persona to nedrīkstēja darīt, jo viņa vārdos ieklausās pasaules MIL (masu informācijas līdzekļi). Un atmiņā vel saglabājušās dažādas Znaroka izdarības kad viņš pats vel bija izlases spēlētājs. Takā tas viss summejas.
Un,diemzheel,esam arii rosijanji,jo shnjabi dzeram taapat,korumpeeti esam,krieviski lamaajamies,ar ko mees esam labaaki ar ausekliisha noziimiiti,mums ir jaasakaarto pirmkaart sevi,lai vareetu paarmest kaut ko citiem!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 13:42, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nē,es nezinu ko tieši MVD GM dara,bet pieļauju,ka MVD GM ir tādi paši pienākumi kā jebkuras komandas GM. Un viens no viņa galvenajiem pienākumiem ir komandas komplektēšana. Protams,ciešā sadarbībā ar komandas treneriem (īpaši galveno treneri).
Sorry,Tu esi kaut ko pārpratis,jo man nav pretenziju pret to,ka Znaroks runā krieviski,jo man visas valodas liekas vienlīdz pieņemamas. Man ir pretenzijas pret to,ka Znaroks ar necieņu izturas pret manu valodu,kā arī ar to,ka OS laikā publiski paziņoja -mēs esam rosijaņe. Viņš kā publiska persona to nedrīkstēja darīt, jo viņa vārdos ieklausās pasaules MIL (masu informācijas līdzekļi). Un atmiņā vel saglabājušās dažādas Znaroka izdarības kad viņš pats vel bija izlases spēlētājs. Takā tas viss summejas.
Ivar, man ar daudz kas nepatīk un es pilnība izprotu Tavu nepatiku, par to vis kartībā, ka teikt - Oļegs pats ir gana uzprasījies, lai viņu daudzi neieredzētu.
Tomer, ja vērtē viņu ka treneri, vajadzētu censties būt objektīvākam, vai ari izvairīties no komentiem sai joma, ja nespej pārkapt tam pari, savādāk pataisi sevi par klaunu. Tu ja gribi, esi pavisam normals un sakarīgs un man interesantak uztirst sakarīgajam Ivaram, nevis tam kurs principa pec ietiepjas kaut kadā bulšitā

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:42, pirms 15 gadiem
ZNAROKU PAR TRENERI!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 13:50, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Un,diemzheel,esam arii rosijanji,jo shnjabi dzeram taapat,korumpeeti esam,krieviski lamaajamies,ar ko mees esam labaaki ar ausekliisha noziimiiti,mums ir jaasakaarto pirmkaart sevi,lai vareetu paarmest kaut ko citiem!
Katrs ir tas kas viņš jūtās,bet nevienam nav tiesības mani pieskaitīt ne jeņķiem,ne arī krieviem.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ivar, man ar daudz kas nepatīk un es pilnība izprotu Tavu nepatiku, par to vis kartībā, ka teikt - Oļegs pats ir gana uzprasījies, lai viņu daudzi neieredzētu.
Tomer, ja vērtē viņu ka treneri, vajadzētu censties būt objektīvākam, vai ari izvairīties no komentiem sai joma, ja nespej pārkapt tam pari, savādāk pataisi sevi par klaunu. Tu ja gribi, esi pavisam normals un sakarīgs un man interesantak uztirst sakarīgajam Ivaram, nevis tam kurs principa pec ietiepjas kaut kadā bulšitā
Bet es jau arī cenšos būt obektīvs (cik nu tas vispār iespējams), jo neuzskatu, ka MVD panākumi tiek piedēvēti tikai Oļegam. Starpcitu tā nav tikai LV presē,bet arī pašu krievu.
Mēs taču teiksim nezinam,kādi panākumi būtu RD,ja Šuplera palīgos būtu kādi izcili hokeja speciālisti.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 14:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Bet es jau arī cenšos būt obektīvs (cik nu tas vispār iespējams), jo neuzskatu, ka MVD panākumi tiek piedēvēti tikai Oļegam. Starpcitu tā nav tikai LV presē,bet arī pašu krievu.
Mēs taču teiksim nezinam,kādi panākumi būtu RD,ja Šuplera palīgos būtu kādi izcili hokeja speciālisti.
Presē? Es atceros tik vienu gadījumu, kad kads kurs pie viņa spēlējis par Znaru izteicies negatīvi. Toties daudzi pozitīvi. Znaroks ir galvenais, bez viņa nekas nenotiek, viņs pats publiski atzinis ka Harim ir liela nozīme, bet tas nemazina viņējo...
Starp citu, es nebiju baigi augstas domas par Kurri, bet pedēja laikā, tris bijusie izlases dzeki, par šamo izsakās baigi pozitīvi....
Lai nu ko, bet spēlētaju viedoklis ir nopietnu ņemams vērā, tapec man atliek domat ka daudz kur esmu kļūdījies zviedra sakarā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 14:30, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Presē? Es atceros tik vienu gadījumu, kad kads kurs pie viņa spēlējis par Znaru izteicies negatīvi. Toties daudzi pozitīvi. Znaroks ir galvenais, bez viņa nekas nenotiek, viņs pats publiski atzinis ka Harim ir liela nozīme, bet tas nemazina viņējo...
Starp citu, es nebiju baigi augstas domas par Kurri, bet pedēja laikā, tris bijusie izlases dzeki, par šamo izsakās baigi pozitīvi....
Lai nu ko, bet spēlētaju viedoklis ir nopietnu ņemams vērā, tapec man atliek domat ka daudz kur esmu kļūdījies zviedra sakarā....
Negribu noliegt ka spēlētāju vērtējumam par treneri ir liela nozīme,bet ir viena lieta ko man bērnībā iemācija viens gudrs cilvēks,un kam es cenšos pieturēties visu laiku.
Doma ir šāda:
Katrs cilvēks pēc būtības ir sliņķis,un ja kāds cilvēks par savu priekšnieku (treneri) stāsta ka viņš ir super cilvēks u.t.t.,tad pret šādiem stāstiem jaizturās stipri rezervēti. Piemēram, kad mācijos skolā,tad vislabākie skolotāji likās tie,kas noglaudija galvu vai pažēloja, bet prasīgie un stingrie skolotāji likās vissliktākie cilvēki. Tagad kad esmu prom no visādām skolām,tad ar vislabākām domām atceros tos otros skolotājus,bet tikai pavisam reti tos,kas skolā likās labie.
Šī stāsta loģika-patieso priekšnieku (treneru) vērtību var apzināties tikai pēc tam,kad tu viņam vairs nesi pakļauts.Un otra atziņa ir,ka nevienmēr labs cilvēks ir arī labs nemateriālo vērtību devējs.

Ceru,ka saprati manu domu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 14:35, pirms 15 gadiem
To visu es saprotu, es runaju par bijušajiem spelētajiem. Esoso dažu viedokli ari zinu....tas nav publisks, bet ari ir pozitivs.
Nu ja tev gribas domat ka sakara ar tavu nepatiku viņs automata ir slikts koučs - turies pie savas logikas.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 14:42, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: To visu es saprotu, es runaju par bijušajiem spelētajiem. Esoso dažu viedokli ari zinu....tas nav publisks, bet ari ir pozitivs.
Nu ja tev gribas domat ka sakara ar tavu nepatiku viņs automata ir slikts koučs - turies pie savas logikas.
Es patiesībā vel nemaz neesmu noformulējis savu viedokli par Znaroku kā treneri,jo manuprāt pēc vienas veiksmīgas sezonas pie komandas stūres izdarīt secinājumus ir stipri pāragri. Tikpat labi es varu uzjautāt kāpēc vel sezonu iepriekš MVD izgāzās kā veca sēta. Arī tad pirmssezonā MVD bija gana daudz iespēju Znaroka vadībā komandai nokomplektēties u.t.t.
Manuprāt,lai treneri varētu novērtēt ir japaiet zināmam laikam. Ja man jaspriež pēc LV izlases,tad teikšu,ka Znaroks šo četru gadu laikā nav neko īpašu panācis (7.vieta PČ bija arī iepriekš), bet viena laba sezona ar klubu ir par īsu,lai ko izsecinātu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 14:51, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es patiesībā vel nemaz neesmu noformulējis savu viedokli par Znaroku kā treneri,jo manuprāt pēc vienas veiksmīgas sezonas pie komandas stūres izdarīt secinājumus ir stipri pāragri. Tikpat labi es varu uzjautāt kāpēc vel sezonu iepriekš MVD izgāzās kā veca sēta. Arī tad pirmssezonā MVD bija gana daudz iespēju Znaroka vadībā komandai nokomplektēties u.t.t.
Manuprāt,lai treneri varētu novērtēt ir japaiet zināmam laikam. Ja man jaspriež pēc LV izlases,tad teikšu,ka Znaroks šo četru gadu laikā nav neko īpašu panācis (7.vieta PČ bija arī iepriekš), bet viena laba sezona ar klubu ir par īsu,lai ko izsecinātu.
Izgāzās, jo pirma sezona, to viņs pats atzina. Ka bij lietas ko izdarija nepareizi, vilās dažos hokejistos (piem. Antoņenko) un vispār centās attiecibas ar hokejistiem būt ka rietumu treneri, bet Krievija tas īsti nestrādā.... Tagad parkartoja vasaras darbu, izlaboja kļūdas un ir rezultāts. netaisos viņu tagad padarīt par supertreneri, viņam vel daudz sals jaapēd, bet zināmi panākumi viņam ir, patik tev tas vai nē.

Izlase - treneri mainas, vietas ne ipaši....varbut tapec ka esam sava vieta, jo tas ir musu līmenis

     [+] [-]

, 2010-03-26 14:57, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Izgāzās, jo pirma sezona, to viņs pats atzina. Ka bij lietas ko izdarija nepareizi, vilās dažos hokejistos (piem. Antoņenko) un vispār centās attiecibas ar hokejistiem būt ka rietumu treneri, bet Krievija tas īsti nestrādā.... Tagad parkartoja vasaras darbu, izlaboja kļūdas un ir rezultāts. netaisos viņu tagad padarīt par supertreneri, viņam vel daudz sals jaapēd, bet zināmi panākumi viņam ir, patik tev tas vai nē.

Izlase - treneri mainas, vietas ne ipaši....varbut tapec ka esam sava vieta, jo tas ir musu līmenis
Es pat netaisos noliegt,ka Znaroka vadība komanda šogad ir ļoti progresējusi. Vai tas ir Znaroka nopelns kā galvenā trenera vai arī visa MVD treneru komandas nopelns,lai vērtē speciālisti,bet es kā cilvēks kas pieradis strādāt komandā tomēr palikšu pie viedokļa,ka tomēr treneru kopējais panākums.

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:03, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es pat netaisos noliegt,ka Znaroka vadība komanda šogad ir ļoti progresējusi. Vai tas ir Znaroka nopelns kā galvenā trenera vai arī visa MVD treneru komandas nopelns,lai vērtē speciālisti,bet es kā cilvēks kas pieradis strādāt komandā tomēr palikšu pie viedokļa,ka tomēr treneru kopējais panākums.
Nekad, nekas nav viena cilveka nopelns. Masieris masē, šoferis ved, treneri pilda katrs savas funkcijas, speletāji, spēlē u.t.t. Un ja ši mijiedarbība ir sekmīga, tad ir rezultāts. Bet trenēsanas ziņā, par lēmumiem atbild galvenais. Vinu lama ja vajag, vai slavē. Un galvenais ir Znaroks.

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:15, pirms 15 gadiem
Ceru, ka vadībai tomēr pietiks prāta to Jūļa līgumu tomēr vairs nepgarināt.... RD vajkag jaunas asinis it seviški treneru korpusā citādi nākamgad būs viss tas pats - RD atkal bezsakarā spēlēs kā pa viļņiem un bakstīsies pa līgas "pagrabu" tik tad iespējams tur arī paliks bez "happy izrāpšanās"! Ja vēl Ozo tomēr izlemj vairs nespēlēt, tad es RD pat tuvumā pleyoffiem neredzu...
Katrā ziņā jautājums paliek atklāts (kā Jurčiks 2 jau rakstija)... kapēc šāds "supertreneris" kā Jūlis tagad nav pieprasūits Krievijā...? Kapēc pēc viņa pakalpojumiem nestāv rinda un Jūlis ir gatavs visam piekrist un palikt strādāt Rīgā....? Varbūt citu klubu vadība labāk redz, ka ne jau Jūlis ievilka RD pleyoffos un izsita SKA.... to izdarija RD spēlētāji ar Ozo priekšgalā un arī paši SKA spēlētāji lāga nenoskaņojoties... kad šie attapās bija jau pa vēlu.... pret MVD Jūlim vairs tās pašas "shēmas"kā pret SKA cauri negāja un sērijas rezultātu mēs tagad visi zinām...

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:19, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: šeit es nesaprotu Dinamo vadību. Ja Znaroks, treneris, kas šogad ir izveidojis lielāko pārsteigumu KHL, un esmu pārliecināts, viņš vēl nav beidzis šosezon pārsteigt, pats raujās uz Rīgu, tad kāda suņa pēc neļaut viņam trenēt Dinamo?
Labs jautājums.... es arī šito nesaprotu.... RD laikam ir daudz naudas priekš treneriem, ja šie negrib Znaru pa puscenu paņemt.... Jurzinova vārdiem runājot Znaroks & Haris ir tagad labākais treneru duets iekš KHL...

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:32, pirms 15 gadiem
Tāpat ja tiešām daži spēlētāji pēc šī vadības paziņojuma (ka ar Jūli pagarinās līgumu) jau sataisijās, tēlaini izsakoties, "aut kājas" un posties prom, tad tas izsaka visu ko šie spēlētāji domā par Jūli kā treneri un laikam jau, ka ne viss RD spēlētāju un treneru (Jūļa) attiecībās ir tik rožaini.... katrā ziņā es laikam zinu vienu (protams no sarunām ar "tantēm centrāltirgū"), kas pie Jūļa palikšanas varētu būt tas projām gājējs....

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tāpat ja tiešām daži spēlētāji pēc šī vadības paziņojuma (ka ar Jūli pagarinās līgumu) jau sataisijās, tēlaini izsakoties, "aut kājas" un posties prom, tad tas izsaka visu ko šie spēlētāji domā par Jūli kā treneri un laikam jau, ka ne viss RD spēlētāju un treneru (Jūļa) attiecībās ir tik rožaini.... katrā ziņā es laikam zinu vienu (protams no sarunām ar "tantēm centrāltirgū"), kas pie Jūļa palikšanas varētu būt tas projām gājējs....
pastasti man ar

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: pastasti man ar
Uz PM der...?

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:56, pirms 15 gadiem
protams