Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Anatolijam Kreipānam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu sporta ekspertam Anatolijam Kreipānam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 183

  • 39


  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 12:09, pirms 12 gadiem
Es nepiekrītu viedoklim, ka nav ko likt! Ir vnk totāla bezdarbība un LFF+žurnālistu uzpūsts "bubulis" ka nav ko likt. Treneru netrūkst!

     [+] [-]

, 2013-04-03 12:09, pirms 12 gadiem
Sveiks! Vai tad nav iespējam atrast kvalitatīvu ārzemju treneri izlasei, tad arī nebūtu tās draugu būšanas un mīluļu vilkšana uz izlasi kā tas ir pie Starkova (ļoti labs piemērs tam ir hokejā - Nolans). Var jau teikt, ka nav naudas labam ārzemju trenerim, bet neticu, ka Starkovs strādā par sviestmaizi un zupas šķīvi, tā kā, ja LFF atrod vēl kādu nelielu naudas kumosiņu tad gan jau labu ārzemju treneri varētu pavilkt, pat varbūt pietiek ar to ko maksā Starkovam! Mans personīgais viedoklis, ka izlasei tagad labākais variants būtu ārzemju speciālists, jo kā jau Tu teici, uz vietas mums pagaidām nav neviena tāda speciālista, kas varētu vadīt izlasi un tādu kā Paharu varētu ņemt par palīgu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-05 11:08, pirms 12 gadiem
Piekrītu - treneru patiešām netrūkst, kaut gan četriem virslīgas klubiem ir ārzemju treneri (plus Pačko, kurš patiesībā arī ir ārzemnieks, kaut gan pie mums beidza spēlēt un sāka trenēt - līdzīgi kā savulaik Grigorčuks). Cita lieta - uzreiz būt par izlases galveno treneri nevis vienkārši par treneri. No otras puses - kaut kad taču ir jāsāk un nav, ko baidīties uzticēties kādam no mazāk pieredzējušiem un gados jaunākiem pašmāju treneriem. Būtu bijis ideāli, ja tādi treneri būtu izlases apritē, jau pirms vairākiem gadiem būtu iesaistīti izlases darbā un tiktu - kā savulaik pats Starkovs tika - virszīti uz augšu. Laikam jau tas kādam nebiaj izcevīgi un tagad esam nonākuši tur, kur esam. Līdzīgi, kā savulaik bija ar dažiem "neaizstājamajiem" izlases spēlētājiem - viņi vairs nevarēja pavilkt, beidza karjeru izlasē un izrtādījās, ka aiz viņiem ir tukšums, ka maiņa nemaz netika gatavota. Hokeja izlases Nolana piemērs patiešām ir labs piemērs. Starkovs par svietmaizi un zupas šķīvi patiešām mestrādā, aizkulisēs runā, ka sezonā viņam maksājot 100 tūkstošus eiro, taču pat ja šī summā ir nedaudz mazāk, tad tik un tā par to varētu sameklēt nebūt ne sliktu ārzemju treneri. Tajā pašā Vācijā, Anglijā vai kādā citā futbola valstī ir labi treneri, kuriem diezin vai kādreiz būs lemts vadīt savas valsts izlasi, bet kuriem būtu liels izaicinājums un gods vadīt citas valsts izlasi. Piemēram - Latvijas izlasi. Tad patiešām būtu gan svaigs skats no malas, gan nebūtu savu mīluļu vilkšanas izlasē, tad būtu pilnīgi vienalga, kur tu spēlē, esi aizgājis savulaik no Skonto vai neatgriezies tajā u.tt. (Višņakova vēl nesenā neizskaidrojamā ignorēšana). Pārmaiņas vajadzīgas un cik zinu, tad jauns treneris jau tiekot meklēts... Jācer, ka tā nav tikai "acu aizmālēšana" - sak, mēs jau rīkojamies, jūs tikai nomierinaties.

     [+] [-]

, 2013-04-05 14:50, pirms 12 gadiem
Sveiki! Kā Jūs domājat vai Abramčiks atbilstu Latvijas galvenā izlases trenera līmenim? Vai vācu futbola mentalitāte Latvijas izlases modelī iederētos?

Cits jautājums, protams, vai viņu vispār kāds aicinās un vai viņš vispār piekristu.

P.S. Viņš arī atšķirībā no citiem nākotne potenciālajiem R-Eiropas kandidātiem pārzina Latvijas futbolu.

     [+] [-]

, 2013-04-09 09:12, pirms 12 gadiem
Grūti pateikt. Rīdigers Abramčiks ir diezgan interesanta persona, viņu joprojām uzskata par vienu no labākajiem spēlētājiem "Schalke 04" vēsturē (viņš ir kluba vēsturiskajā simboliskajā vienpadsmitniekā), taču vai viņš varētu vadīt izlasi... Liels jautājums. Vēl lielāks jautājums - vai viņš gribētu. Varbūt tomēr vajadzētu kādu gados jaunāku treneri, kurš sevi trenera amatā grib apliecināt, kurš vēl ir ambīciju pilns un kuram tas būtu labs atspēriens turpmākajā karjerā. bet aprunāties ar Abramčiku varētu. Kāpēc nē?

     [+] [-]

, 2013-04-09 10:18, pirms 12 gadiem
Vai ar Grigorčuku nevajadzētu aprunāties? Jūsu viedoklis par viņu valstsvienibas kontekstā?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 11:23, pirms 12 gadiem
Ar Grigorčuku droši vien jau sen vajadzēja aprunāties... Par to jau daidzi brīnījās, ka viņu vispār ne reizes nevienai izlasei nav pat mēģinājuši piesaistīt, kamēr viņš strādāja Latvijā. Pat viņš par to tikai smīnēja... Visi taču zināja, kāpēc viņš kā vismaz U21 izlases treneris netika pat izskatīts, ne no tā kluba taču nāca un ne uz to pēc tam pārgāja... Tajā laikā tam diemžēl bija izšķiroša nozīme.
Izlases kontekstā viņš būtu pat ļoti interesants, taču neesmu pārliecināts, ci viņam pašam tas pašreiz būtu interesanti. Pašreiz viņš sekmīgi strādā Odesā, viņa vadībā Černomorec atgriezās virslīgā, klubam tagad labi iet arī tur, cīnās par vietu Eirokausos... Kaut kad tuvākajā laikā grasos Romānam zvanīt un noteikti pajautāšu viņa domas Latvijas izlases sakarā.

     [+] [-]

, 2013-04-10 12:54, pirms 12 gadiem
Painformējiet arī mūs, lūdzu!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 14:23, pirms 12 gadiem
Noteikti. Droši vien, ka šajā sakarā uzrakstīšu Sporta avīzē vai SA+.

     [+] [-]

, 2013-04-14 23:53, pirms 12 gadiem
Ko tagad dara Latvijas izlases bijušais treneris Kurts Lindstrēms?

     [+] [-]

, 2013-04-15 10:27, pirms 12 gadiem
Labs jautājums. Ar hokeju, cik man zināms, nav saistīts. Viņam bija arī kaut kāds bizness, laikam ar to nodarbojas, turklāt viņš jau vairs nav nekāds jaunais. Painteresēšos vairāk.

     [+] [-]

, 2013-04-19 12:27, pirms 12 gadiem
Nu redz, uzradās treneris kuru var uzrunāt. Protams to nevar izmērīt, bet riskēšu apgalvot ka šobrīd viņš trenera darbā ir pārāks par Starkovu.

     [+] [-]

, 2013-04-19 18:08, pirms 12 gadiem
Pēc Sočiem KHL būšot mazie laukumi,bet vai šajā sezonā mēs būtu drīkstējuši Rīgā likt tādu?

     [+] [-]

, 2013-04-22 11:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nu redz, uzradās treneris kuru var uzrunāt. Protams to nevar izmērīt, bet riskēšu apgalvot ka šobrīd viņš trenera darbā ir pārāks par Starkovu.
Izmērīt patiešām nav iespējams. Pēdējo sezonu rezultāti par labu Grigorčukam, turklāt viņš labi zina Latvijas futbolu un tajā pašā laikā viņam ir svaigs un objektīvāks skats uz spēlētājiem, kas pašreiz varbūt pat ir vissvarīgākais.

     [+] [-]

, 2013-04-22 11:17, pirms 12 gadiem
ginters69 rakstīja: Pēc Sočiem KHL būšot mazie laukumi,bet vai šajā sezonā mēs būtu drīkstējuši Rīgā likt tādu?
Droši vien, kas tas būs tā sauktais somu variants - vidējais variants starp IIHF un NHL izmēriem. Visās hallēs mazāku (vai lielāku) laukumu varbūt nemaz nevarēs uzreiz uzlikt, tā ka diezin vai uzreiz visur būs mazāki laukumi. Mums Piņķos ir somu variants, tā ka tāds laikam būs arī Arēnā. Domāju, ka būtu drīkstējis tādu likt arī tagad, Liepājā taču ir mazāks un tur spēlēt drīkstējām.

     [+] [-]

, 2013-04-22 19:57, pirms 12 gadiem
Anatolijs Kreipāns rakstīja: Izmērīt patiešām nav iespējams. Pēdējo sezonu rezultāti par labu Grigorčukam, turklāt viņš labi zina Latvijas futbolu un tajā pašā laikā viņam ir svaigs un objektīvāks skats uz spēlētājiem, kas pašreiz varbūt pat ir vissvarīgākais.
Starkovs laurus plūca formātā "izlases bāzeskluba+izlases" treneris.
Par ledus laukumiem - ja galvā nav iemetušies gļuki, tad Liepājā ir somu variants, somi tak viņu projektēja un tā ir KHL licenzēta halle kurā drīkst spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-04-22 23:56, pirms 12 gadiem
O, Anatolijs ir atdzīvinājis savu sadaļu, par to prieks! Ceru, ka labprāt arī atbildēsi uz jautājumiem, kuriem nebūs saistība ar bumbām un ripām!

Starp citu, laipni gaidīts 1.maijā Valmierā uz ''Monster Energy Superkauss'' atklāšanas posmu. Šī nu būs tā retā reize redzēt 98% labākos LV motokrosa meistarus nostājamies pie viena bomja. Tiešām ceram, ka atbrauksi. No tā izriet arī jautājums - tavuprāt, motokrosa klasiskais formāts nav sevi izsmēlis 21.gs kontekstā un nav pienācis laiks kam dinamiskākam un skatītājiem saistošākam?

Aigars.

     [+] [-]

, 2013-04-23 10:31, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Starkovs laurus plūca formātā "izlases bāzeskluba+izlases" treneris.
Par ledus laukumiem - ja galvā nav iemetušies gļuki, tad Liepājā ir somu variants, somi tak viņu projektēja un tā ir KHL licenzēta halle kurā drīkst spēlēt.
Tieši tā - Liepājas izmēra laukumā KHL var spēlēt. Arī Piņķos taču esam spēlējuši, kur laukuma izmēri arī ir atbilstoši, kaut gan mazāki par IIHF standartu.

     [+] [-]

, 2013-04-23 10:37, pirms 12 gadiem
Superkauss rakstīja: O, Anatolijs ir atdzīvinājis savu sadaļu, par to prieks! Ceru, ka labprāt arī atbildēsi uz jautājumiem, kuriem nebūs saistība ar bumbām un ripām!

Starp citu, laipni gaidīts 1.maijā Valmierā uz ''Monster Energy Superkauss'' atklāšanas posmu. Šī nu būs tā retā reize redzēt 98% labākos LV motokrosa meistarus nostājamies pie viena bomja. Tiešām ceram, ka atbrauksi. No tā izriet arī jautājums - tavuprāt, motokrosa klasiskais formāts nav sevi izsmēlis 21.gs kontekstā un nav pienācis laiks kam dinamiskākam un skatītājiem saistošākam?

Aigars.
Nezinu, vai tikšu uz Valmieru. Klasiskais motokross nav sevi izsmēlis, izgāzusies ir Longo kunga MX1 un MX2 pasaules čempionāta dalībnieku komplektēšanā. Ja brauc patiešām visi labākie ne vis tikai tie, kas ir komandās un var sakamaksāt, tad vēl ir jātiek pie starta barjeras un ir pavisam cita - daudz aizraujošāka un ne tikai pirmajā desmitniekā vai starp pirmajiem 15 - spēkošanās finālbraucienos. Viss labais ir aizmirsts vecais... Kas tas par motokrosu - tikai 8-10 minūtes viens brauciens. Ne jau formāts ir vainojams, ka pašreiz MX1 klasē ir tik maz braucēju un nav vairs aizraujoša spēkošanās, bet gan pieeja dalībnieku atlasei šīm sacensībām. Pasaulē ir pietiekami daudz spēkos līdzvērtīgu braucēju, lai vismaz 20 no tiem spēkotos par vietu desmitniekā.

     [+] [-]

, 2013-04-23 17:47, pirms 12 gadiem
Anatolijs Kreipāns rakstīja: Nezinu, vai tikšu uz Valmieru. Klasiskais motokross nav sevi izsmēlis, izgāzusies ir Longo kunga MX1 un MX2 pasaules čempionāta dalībnieku komplektēšanā. Ja brauc patiešām visi labākie ne vis tikai tie, kas ir komandās un var sakamaksāt, tad vēl ir jātiek pie starta barjeras un ir pavisam cita - daudz aizraujošāka un ne tikai pirmajā desmitniekā vai starp pirmajiem 15 - spēkošanās finālbraucienos. Viss labais ir aizmirsts vecais... Kas tas par motokrosu - tikai 8-10 minūtes viens brauciens. Ne jau formāts ir vainojams, ka pašreiz MX1 klasē ir tik maz braucēju un nav vairs aizraujoša spēkošanās, bet gan pieeja dalībnieku atlasei šīm sacensībām. Pasaulē ir pietiekami daudz spēkos līdzvērtīgu braucēju, lai vismaz 20 no tiem spēkotos par vietu desmitniekā.
Atļaušos iebilst - jāpaceļ starts un jāfiniše pirmajam ir neatkarīgi no tā, vai brauciens ilgst 35 minūtes vai 10. Piemēri nav talu jāmeklē - pats saproti, kas bija tās lietas, kuras biatlonu pacēla neredzētos popularitates augstumos. Toreiz arī noteikti kads domāja - kas tas par biatlonu, kur visus palaiž reizē, vai vēl trakāk - pēc iepriekšejas dienas rezultātiem. 45 minūšu braucieni nespēj noturēt skatītāju interesi un tiek pieprasīta dinamika. Motokrosam ir jāmeklē TV atbilstošs formāts un tad, līdzīgi kā spīdvejā, pilotiem nebūs jādomā par izdzīvošanu. Varam jau dzīvot nostaļģijā , bet 21.gs. izvirza citas prasības. Sports IR šovbizness un tā ir realitate.

     [+] [-]

, 2013-04-24 08:57, pirms 12 gadiem
Superkauss rakstīja: Atļaušos iebilst - jāpaceļ starts un jāfiniše pirmajam ir neatkarīgi no tā, vai brauciens ilgst 35 minūtes vai 10. Piemēri nav talu jāmeklē - pats saproti, kas bija tās lietas, kuras biatlonu pacēla neredzētos popularitates augstumos. Toreiz arī noteikti kads domāja - kas tas par biatlonu, kur visus palaiž reizē, vai vēl trakāk - pēc iepriekšejas dienas rezultātiem. 45 minūšu braucieni nespēj noturēt skatītāju interesi un tiek pieprasīta dinamika. Motokrosam ir jāmeklē TV atbilstošs formāts un tad, līdzīgi kā spīdvejā, pilotiem nebūs jādomā par izdzīvošanu. Varam jau dzīvot nostaļģijā , bet 21.gs. izvirza citas prasības. Sports IR šovbizness un tā ir realitate.
Motokross nav tikai starts... Ir ļoti liela starpība - uzvarēt 15 minūšu vai 35 minūšu plus 2 apļu braucienā, ko diemžēl arī var redzēt daudzu mūsu "meistaru" sniegumā pasaules un Eiropas čempionātos vai Nāciju motokrosā. Pēc 15-20 minūtēm ir beigti. Šovs - tas ir labi un kā šovs šādi saīsinātie motokrosi arī notiek, tie tikai popularizē motokrosu un tas ir lieliski, ka Latvijā jau vairākas sezonas notiek Superkausa izcīņa. var pamācīties, kā rīkot sacensības. bet... īsts motokross tomēr ir kaut kas cits. Neviens nekādas citas prasības neizvirza, jo NEVIENĀ motokrosa lielvalstī labākos nenosaka kaut kādĀ saīsinātā motokrosā vai šovā, bet gan īstā motokrosā. Ne ASV, ne Holandē un Beļģijā, ne Francijā un Itālijā, ne Vācijā un Spānijā vai kaut kur citur. Ja nevar īstā krosā turēt līdzi, tad gan jābrauc šovā īsos braucienos. Nekas cits neatliek. Ja īstajā braucienā ir labs dalībnieku sastāvs, tad tas ir gan aizraujošs, gan skatāms. Sporta nav tikai šovbizness, vispirms tā ir meistarīgākā un labākā noteikšana, vispirms tas tomēr ir rezultāts.

     [+] [-]

, 2013-04-24 13:07, pirms 12 gadiem
Vienā spēlē divas rokas soda laukumā,aizmugure pie gūtiem vārtiem,bloķēšana pie gūtiem vārtiem.Rezultāts varēja būt stipri savādāks.Tiesāšanas problēmas svarīgākajos mačos turpinās.Vai katrā galā vēl jāliek pa četriem acu pāriem?Es domāju spēli Minhenē.

     [+] [-]

, 2013-04-24 16:18, pirms 12 gadiem
Anatolijs Kreipāns rakstīja: Motokross nav tikai starts... Ir ļoti liela starpība - uzvarēt 15 minūšu vai 35 minūšu plus 2 apļu braucienā, ko diemžēl arī var redzēt daudzu mūsu "meistaru" sniegumā pasaules un Eiropas čempionātos vai Nāciju motokrosā. Pēc 15-20 minūtēm ir beigti. Šovs - tas ir labi un kā šovs šādi saīsinātie motokrosi arī notiek, tie tikai popularizē motokrosu un tas ir lieliski, ka Latvijā jau vairākas sezonas notiek Superkausa izcīņa. var pamācīties, kā rīkot sacensības. bet... īsts motokross tomēr ir kaut kas cits. Neviens nekādas citas prasības neizvirza, jo NEVIENĀ motokrosa lielvalstī labākos nenosaka kaut kādĀ saīsinātā motokrosā vai šovā, bet gan īstā motokrosā. Ne ASV, ne Holandē un Beļģijā, ne Francijā un Itālijā, ne Vācijā un Spānijā vai kaut kur citur. Ja nevar īstā krosā turēt līdzi, tad gan jābrauc šovā īsos braucienos. Nekas cits neatliek. Ja īstajā braucienā ir labs dalībnieku sastāvs, tad tas ir gan aizraujošs, gan skatāms. Sporta nav tikai šovbizness, vispirms tā ir meistarīgākā un labākā noteikšana, vispirms tas tomēr ir rezultāts.
Cienu Tavu konservatīvismu un diskusiju beidzu. Var jau vainu novelt uz Luongo un kompāniju, taču, piemēram, dīvains pasākums ar nosaukumu ''Eiropas čempionāts'' Open klasē nav nekādā ziņa atkarīgs no alkatīgā itāļa. Kapēc tur startē padsmit sportisti?
Es palikšu pie saviem uzskatiem - kamēr televīzijai nebūs interesants formāts, raidtiesības pārdot būs neiespējami, sponsoriem tāds pasākums kļūst par kārtu neinteresantāks un Luongo turpinās dīrāt 7 ādas no pilotiem un motokrosa entuziastiem, kuri tomēr vēl brauc apskatīties klātienē, bet viņu skaits rūk ar gadu no gada.

     [+] [-]

, 2013-04-25 08:21, pirms 12 gadiem
Superkauss rakstīja: Cienu Tavu konservatīvismu un diskusiju beidzu. Var jau vainu novelt uz Luongo un kompāniju, taču, piemēram, dīvains pasākums ar nosaukumu ''Eiropas čempionāts'' Open klasē nav nekādā ziņa atkarīgs no alkatīgā itāļa. Kapēc tur startē padsmit sportisti?
Es palikšu pie saviem uzskatiem - kamēr televīzijai nebūs interesants formāts, raidtiesības pārdot būs neiespējami, sponsoriem tāds pasākums kļūst par kārtu neinteresantāks un Luongo turpinās dīrāt 7 ādas no pilotiem un motokrosa entuziastiem, kuri tomēr vēl brauc apskatīties klātienē, bet viņu skaits rūk ar gadu no gada.
Eiropas čempionāts Open klasē ir patiešām kaut kas neizskaidrojams. Tam nevar nepiekrist. Kam tāds vajadzīgs? Domā, ka tajā būtu daudz vairāk braucēju, ja būtu 15-20 mīšu ilgs brauciens? Ļoti šaubos. Ja jau esmu konservatīvs, tad visa motokrosa pasaule ir konservartīva. Ir vajadzīgi dažādi motokrosi, taču vismaz pašreiz nevienam prātā nenāk mainīt augstākā līmeņa motokrosa norisi un viens brauciens tajā ir tikai apmēram 40 minūtes - nav pat futbola puslaika garumā... Ja nebūtu izredžu pārdot raidtiesības, tad MX1 un MX2 nerādītu tik daudzās valstīs, turklāt nav dzirdēts, ka lielajos motokrosos - ne tikai pasaules čempionātā - būtu vērojama skatītāju skaita samazināšanās tendence. Nerunājot jau nemaz par Nāciju krosu.
Katram savs. Tie, kurui grib būt augstās vietās pasaules čempionātos un Eiropas čempionāta prestižākajās klasēs, attiecīgi arī gatavojas un trenējas, attiecīgos krosos brauc, bet tie, kuriem sasniegumu sapņu virsotne ir vietējie īsie krosi jeb šovi - tie attiecīgi gatavojas tādiem. Nekas nosodāms tas nav, katrs izvēlas savu ceļu. Neteiksi taču, ka, piemēram, pasaules čempiona vai Eiropas čempiona tituls starp junioriem, augsta vieta (desmitniekā) pasaules čempionāta posmā MX1 vai MX2, komandas augsta vieta Nāciju krosā ir mazāk prestiža nekā uzvara vietējā komerckrosā pēc saīsinātas jeb šova programmas. Starp citu, arī motokrosa lielvalstīs notiek pietiekami daudz sacīkšu ar saīsinātiesm braucieniem. Tā ka viens otram netraucē. Jo vairāk dažādu sacensību, jo labāk motokrosa popularizēšanai. Superkauss pie mums - spilgts tā piemērs.
Pieminēji biatlonu. Tur pārmaiņas pirmām kārtām notika tāpēc, ka ļoti izlīdzīnājās spēku samērs,m paskaties, cik mazā laika atstarpē satilpst pirmie 50-60 sprintā, kas sen vairs nav jauns disciplīna Kopš 70. gadu otrās puses pastāv). Ja tā nebūtu, tad nekāda sacensību formāta maiņa neko kardināli nemainītu. Spīdvejā, piemēram, ir tikai četri apļi, brauciens ilgst tikai nedaudz vairāk par minūti, bet vai tad visi braucieni ir aizraujoši? Pat tik īsi braucieni mēdz būt bezgala garlaicīgi, ja ir atšķirīga dalībnieku meistarība, ja, piemēram, viss izšķiras jau startā vai serežģīta ir apzdīšana (treka īpatnības). Tā ka nen jau tikai un ne pirmām kārtām sacīkšu formāts padara tās interesantas, bet gan tie, kas tajās piedalās. Dalībnieku meistarības līmenis.
Kas zina, varbūt ar laiku būs motokrsa sprints vai kaut kas tamlīdzīgs un tajā atsevišķi noteiks čempionus. Jo interesantāk.

     [+] [-]

, 2013-04-25 09:14, pirms 12 gadiem
ginters69 rakstīja: Vienā spēlē divas rokas soda laukumā,aizmugure pie gūtiem vārtiem,bloķēšana pie gūtiem vārtiem.Rezultāts varēja būt stipri savādāks.Tiesāšanas problēmas svarīgākajos mačos turpinās.Vai katrā galā vēl jāliek pa četriem acu pāriem?Es domāju spēli Minhenē.
Jā, kaut kā šosezon tiem tiesnešiem gadās pārāk bieži kļūdīties vai kaut ko neredzēt tik svarīgās spēlēs. Kā Millers atbrīvoja ceļu Robenam - tas vispār bija kaut kas... Vakar Dortmundē arī bija pāris "interesantas" epizodes, taču tas bija tālu no redzētā Minhenē. Varbūt tiesneši nespēj turēt stresu, kas ir šādās spēlēs?

     [+] [-]

, 2013-04-26 21:41, pirms 12 gadiem
Pašlaik izskatās,kaVācijas bundeslīga ir stiprākā Eiropā.Čempionu līgas turnīrs ir tā mēraukla vai ir kādas nianses?

     [+] [-]

, 2013-04-29 10:38, pirms 12 gadiem
Nav jau tādas mērauklas, ar ko varētu izmērīt, nosvērt vai vēl kaut kā novērtēt... Pēdējā laikā visstraujām progresējošā - tā laikam būtu precīzāk. Bundeslīga allaž ir bijusi starp spēcīgākajām Eiropā, bet tagad tas izpaužas ne tikai ar vienu vai pāris klubiem. Sporta avīzē nesen biju aprakstījis pārmaiņas, kas notikušas Vācijas futbolā kopš gadsimtu mijas, un kā tās ietekmē gan izlases, gan klubu sniegumu, gan futbolu kopumā. Nav teikts, ka nākamgad, piemēram, ČL pusfinālā nebūs divas komandas no Anglijas vai ceturtdaļfinālā nespēlēs trīs spāņu klubi. Lielais kvartets ir nemainīgs - Vācija, Spānija, Anglija, Itālija - un sarindot to vietu secībā var katrs pats. Tieši tagad, tieši šajā pavasarī Bundeslīga izskatās spēcīgāka, bet līgas spēku nevar noteikt tikai ar triju četru labāko klubu rezultātiem. Labāko klubu sekmes Eiropas kausos, protams, ir viena no mērauklām, taču tikai viena no.

     [+] [-]

, 2013-05-17 11:57, pirms 12 gadiem
Jūs Krievijas un ASV hokeja mača laikā minējāt, ka nevarat momentā atcerēties kādēļ hokejā atteicās no papildu vārtu tīkla izmantošanas vārtu iekšpusē.

Tas galvenokārt notika tādēļ, ka šis tīkls spēles laikā bieži ieķērās vārtsargu ekipējumā, īpaši nūjā vai slidās, kas izšķirīgos momentos neļāva vārtsargam kustēties, vārtsargs varēja sapīties vai pazaudēt nūju.

     [+] [-]

, 2013-05-20 14:03, pirms 12 gadiem
Paldies par informāciju Tagad zināšu.

     [+] [-]

, 2013-06-04 20:18, pirms 11 gadiem
Uz šo jautājumu varat neatbildēt, jo tas ir personisks, taču vienmēr ir interesējis: Kur jūs mācijāties un kur radās interese kļūt par...komentētāju/ekspertu praktiski visos sportos?

     [+] [-]

, 2013-06-14 10:33, pirms 11 gadiem
Visu laiku vēl mācos... Tas šajā profesijā (un laikam jau jebkurā citā arī) ir nebeidzams process. Pabeidzu savulaik Latvijas Universitāti (tolaik LVU), studēju žurnālistiku.
Interese kļūt par sporta žurnālistu radās skolā, jo sports bija un ir mana lielākā aizraušanās kopš bērnības. Par profesionālu sportistu nekļuvu un tā bija iespēja palikt sporta vidē, būt tajā un darboties. Tas īsumā.

     [+] [-]

, 2013-07-12 12:20, pirms 11 gadiem
Kā vērtē notikušo izlases treneru maiņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-21 12:01, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kā vērtē notikušo izlases treneru maiņu?
Pozitīvi vērtēju. Svaigas vēsmas un idejas vajadzīgas un pirmās no tām bija jaušamas jau pirmajā Pahara vadītajā spēlē Tallinā.