Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Citējot lietotāju: Vai Biedriņš ir pārmaksāts?

Citējot lietotāju: Vai Biedriņš ir pārmaksāts?
Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

Lietotājs lielais eksperts rakstīja:
Biedriņš. Kā jums liekas vai viņš tiešām atbilst augstākajam NBA līmenim un savai cenai(9 milj.)? Piemēram paskatoties uz tiem pašiem centriem kā Hejvūds, Horfords, Dampjērs. Varbūt arī redzot statistiku Biedriņš kādam no viņiem pat varētu būt priekšā vai turēt līdzi, bet reāli uz laukuma iedomājoties low post situāciju 1on1 Biedriņu izģērbtu.

Pašlaik vienīgas Biedriņa iespējas ir garās rokas savācot bumbas vai vienkārši iemetot from the follow, un pēc pick and roll. Tīri vienkārši Biedriņš zem groza tiek nospiests fiziskā spēlē + pustālais viņam varteikt neeksistē. Aizejot uz citu komandu, kur spēles stils salīdzinoši ar GSW ir kā diena pret nakti Biedriņš ja ne gluži pazustu, tad efektivitāte manuprāt noteikti pazeminātos. Kāds ir jūsu viedoklis?

Ingmārs Jurisons

Vai Biedriņš ir pārmaksāts? Nedomāju, ka šobrīd tas ir korekts spriedums. Pirmkārt, jau tāpēc, ka tam ir par agru. Viņš nesen kā uzsācis tikai otro no sešām līgumā paredzētajām sezonām, un vērtēt, vai viņš attaisno vai neattaisno sev garantētos miljonus, manuprāt, reāli varēs pat ne pēc šīs, bet nākamās vai aiznākamās sezonas. Ilgtermiņa līgums tāpēc arī ir ilgtermiņa līgums, ka tas paredz notikumu attīstību tālākā perspektīvā, nevis risina tikai aktuālās kluba vajadzības.

Biedriņa kontrakta ciparu līkne nav augšupejoša, bet vienmērīga, un, ja šodien deviņi miljoni šķiet daudz, tad līguma piektajā vai sestajā gadā varbūt šķitīs maz - to rādīs spēlētāja spējas sasniegt līmeni, ko nu viņa gaida klubs. Līdz šim katru sezonu Biedriņš ir progresējis ne tikai statistikas ciparos, bet spēles daudzveidībā, palielinot savu lomu komandā. Protams, tam vēl ir ļoti plašas rezerves (skaidrs, ka būs jāiemācās uzbrukt no distances), taču - tas notiek. Biedriņu`2008, kas pagājušās sezonas laikā sasniedza pēc kārtas 17 double-double sēriju, nevar salīdzināt ar Biedriņu`2007 vai Biedriņu`2006. Kāds būs Biedriņš`2014 par tiem pašiem deviņiem miljoniem - droši vien klubam ir savi aprēķini.

Tā vai cita spēlētāja ģērbšana, manuprāt, ir visai nosacīts jēdziens - ja uzskatām, ka standarts ir fiziska un atlētiska spēle, tad lielie centri reizēm ģērbj Biedriņu, ja runājam par iespēju izraustīt vai cīņā zem groza pārlekt pretspēlētāju - ģērbj Biedriņš. Basketbolu var spēlēt ļoti dažādi, un viss atkarīgs no komandas trenera spējām variēt ar taktiku un pielietot savā rīcībā esošos ieročus pareizi, nevis šaut no loka pa tankiem. Pie talantīga trenera talantīgs spēlētājs būs noderīgs un svarīgs jebkurā komandā. Protams, katram ir piemērotākas un mazāk piemērotas komandas, taču klubu NBA ģenerālmenedžeri tāpēc arī ir saņem savus tūkstošus, lai spētu to atšķirt.

Biedriņa lietderības rādītāji ir vieni no labākajiem līgā. Reitings regulārajās speciālistu un ekspertu aptaujās - stabili augsts. Viņa enerģiskā un efektīgā spēle patīk "Warriors" faniem (nes labumu biznesam) un viņš dara labu darbu laukumā (nes labumu komandai). "Warriors" gribēja Biedriņu un bez ieroča pie galvas samaksāja tik, par cik varēja viņu dabūt. Tas arī principā viss. Viņš nav līderis vai zvaigzne, taču - tādi šajā līgā saņem divas un trīs reizes vairāk. Viss ir relatīvs.

Rezumējums. Vai atbilst NBA augstākajam līmenim? Šobrīd nē, bet līdzšinējā notikumu attīstība liecināja, ka šī līguma laikā tas ļoti iespējams var notikt. Vai pārmaksāts? Varbūt šosezon ir, bet nākamo jau nebūs. Statistika pagaidām varbūt izskatās labāka, nekā spējas sniegt klasiska centra spēlētāja pienesumu komandai, taču - statistika šajā līgā ir un būs Dievs, Tēvs un Svētais gars vienlaikus. Vai citā komandā Biedriņš pazustu? Ja vispirms ģenerālmenedžeris un tad treneris pratīs savu arodu, tad nepazustu.

P.S. Šobrīd vairāk bažas rada Biedriņa veselība. Divu potītes savainojumu dēļ izlaida pagājušās sezonas beigas, tagad vairākas nedēļas spiests izlaist muguras traumas dēļ - Biedriņš spēlējis tikai 15 no pēdējām 48 "Warriors" spēlēm. "Traumatisks spēlētājs" - tā ir reputācija, no kuras tikt vaļā ir grūti (lai neteiktu neiespējami).

Vai Biedriņš ir pārmaksāts?

  • 988

  • 457


  +2 [+] [-]

, 2009-12-03 14:50, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Kambis ir labāks 100x par Andri
Uzbrukumaa viņš ir labaaks, bet aizsardziibaa kambis naw tik labs, jo ir iis prikesh centra!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-03 14:51, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: cirvim nesaprast
Ne velti savulaik Kambis bija NBA draftā,a šo nepaņēma! Bet paskat,kā visa Eiropa par viņu brīnās un slavē
Biedrs ticis pie medus poda,tagad laimis dzerstās un lūzeru komandā ir vienīgais normālais centrs!
Protams,nav vajadzīgs liels talants,lai savāktu double-double,ja esi potenciāli vienīgais centrs komandā!
Veciit nebrauc auzaas....
Kur Kambi slavee, iznjemot reizeem Krieviju??? Paprasi vaacieshiem, vinji tev taadas slavas dziesmas par Kambi uzdziedaas...
Kambis vienmeer ir bijis leciigs un ar nenopietnu attieksmi pret visu (atceramies neskaitaamaas izlases piechakareeshanas, taadu "paniekoshanos" ar narkotikaam), kad attieksme paraadiijaas tikai tad, kad jaapelna jauns kontrakts.
Bet nenoliegshu vinjsh ir nopietns speeks, kas var muusu izlasei paliidzeet.
Bet par Biedrinju tu veelreiz aizshaavi garaam...Ja jau komandaa vinjsh buutu vieniigais bumbu vaaceejs (un pie tam shvaks shpiilers), tad vinjam nebuutu sho double-double, jo spicie citu komandu centri vienkaarshi vinjam neljautu savaak shiis bumbas, jo vinji taksh ir galvas tiesu paaraaki (ja nesaproti, ko es domaaju, aizej uz zaali un paluudz 5aas klases skolniekus ar tevi uzspeleet).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-03 14:57, pirms 15 gadiem
San Jose Sharks rakstīja: ir ir pārmaksāts viņš ne sūde nedara!
jā - 0p + 0atl, JO IR TRAUMĒTS!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-12-03 14:58, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Parmaksats,turklat pamatigi!!!!Tads ir balsojuma rezultats esporta
Var redzeet, ka no saviem N-tajiem profiliem ciitiigi balsojis esi

     [+] [-]

, 2009-12-03 15:19, pirms 15 gadiem
Pēc šīs sezonas sākuma es nevarētu teikt,ka vinja vieta ir NBA..

     [+] [-]

, 2009-12-03 15:20, pirms 15 gadiem
Nu es neteiktu, ka ligas "lielie" centri tik izteikti gerbtu ara Biedru. Atgadinasu kaut vai pagajusha gada speli pret Magic, kad AB sedza Hovardu. Pirmaja puslaika Biedrs tika lieliski gala ar Supermenu, ka tas pat patraukuma esot gerbtuve aiz dusmam kliedzis un spardijis kreslus. Ta ka viss ir relativi.... Ja speles ka pagajushaja gada, tad bus progress un joprojam interesanti GSW speles skatities, ja - ka shi gada sakuma (bez uguntinas acis un kkadu nolemtibas sajutu) nu tad neka...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-03 15:30, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Parmaksats,turklat pamatigi!!!!Tads ir balsojuma rezultats esporta un tads ir kompetentu aizokeana analitiku spriedums.Avoti?Cik uziet!
Bet vai tas ir slikti,ka parmaksats?Ne,drizak labi,ja vienam letinu balelinam izdevas piemulkot vienu kartigu amisu naudas maisu!Bet ar to ari vajag aprobezoties un nelidinaties makonos,ka Biedrins ir izcils centrs.Ja,vins ir viens no labakajiem musu speletajiem un pietiekami atbilstosh ari eiropas limenim,bet nekas vairak,turklat vin vel ir tik jauns.Jagaida.

Bimbambols
Nesen tu bļāvi, ka vidējais esprota leitotājs ir pēdējasi gurķis un neko nejēdz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-03 15:45, pirms 15 gadiem
Nu.. man neskauz ka letinam maksa naudinu.Turklat pirmais kas nopietni spele NBA/Vetra neskaitas//Neapsaubot Kambalas speku vina uzbrukuma potencials ir mazs-ja atsifre-iemet mazak par10p.Andris ir jamak izmantot un skiet pec talanta potenciala ir Nba desmitnieka-cita lieta ka vinu prot izmantot

  +2 [+] [-]

, 2009-12-03 15:47, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nee,vnk esporta ir zemaka kasta,videja kasta un augstaka kasta!
kurš vēl bez tevis ir augstākajā kastā, sensei?

     [+] [-]

, 2009-12-03 15:55, pirms 15 gadiem
Vispār te Andri baigi salīdzina ar citiem NBA centriem, ar Super centriem ar citiem bumbu vācējiem... Nesalīdziniet tikai statistikas, salīdziniet viņu algas arī...
Tikai kad sāciet salīdzināt algas neuzraujieties uz rookie līgumiem un tādām lietām. Arī Dvaits Hovards un Dveins Veids spēlēja par summām ap vienu miljonu pāris gadus, turklāt Dveins ja nemaldos pat kļuva par finālsērijas MVP un dabūja gredzenus par tādu samaksu. (par šo neesmu 100% pārliecināts, bet kautkā liekas, ka tā bija, neesmu pārbaudījis)

  +1 [+] [-]

, 2009-12-03 16:01, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nee,vnk esporta ir zemaka kasta,videja kasta un augstaka kasta!
atkal tev nepiekritu,esporta visi ir vienadi..

nu nav nekadas zemakas,videjas un augstakas kartas!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 16:05, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Vispār te Andri baigi salīdzina ar citiem NBA centriem, ar Super centriem ar citiem bumbu vācējiem... Nesalīdziniet tikai statistikas, salīdziniet viņu algas arī...
Tikai kad sāciet salīdzināt algas neuzraujieties uz rookie līgumiem un tādām lietām. Arī Dvaits Hovards un Dveins Veids spēlēja par summām ap vienu miljonu pāris gadus, turklāt Dveins ja nemaldos pat kļuva par finālsērijas MVP un dabūja gredzenus par tādu samaksu. (par šo neesmu 100% pārliecināts, bet kautkā liekas, ka tā bija, neesmu pārbaudījis)
nu ja sava otraja sezona nba vins dabuja gredzenu un kluva par vinalserijas mvp..bet alga vinam bija ap 3 milj... toreiz saks panema savu 4 gredzenu!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-03 16:21, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nee,vnk esporta ir zemaka kasta,videja kasta un augstaka kasta!
un tam visam pa vidu tadi dalbajobi kā tu

     [+] [-]

, 2009-12-03 16:45, pirms 15 gadiem
Varētu piekrist, ka pārmaksāts tikai tādā gadījumā, ja nesalīdzinam ar pārējiem, bet ņemam vērā to, ka vispār visiem NBA spēlētājiem maksā par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-03 17:08, pirms 15 gadiem
Nja, kas tās vispaŗ par runām... Īstenībā es negaidu, ka Andris kļūs par baigo stāru, nav tā komanda un tas treneris... Ja neesat pamanījuši, tad Nelsons ir tendēts uz ārējiem spēlētājiem, centri viņam vajadzīgi tikai aizsardzībā. Paskataties bik vecākas spēlēs, kā Biedriņš spēlēja, kad viņam Deiviss deva piespēles, tikai tās piespēles maz bija, bet ja būtu vairāk Andris jau tad mestu 20 vai pat 30 punktus spēlē + vēl atlecošās bumbas un būtu stārs tāds pats kā Howards. Tikai biedriņam vaig vai nu citu komandu vai arī citu treneri un ideālā gadījumā arī Kidu, kas piespēles iedot centriem.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-03 17:42, pirms 15 gadiem
Abi ar Kambi visu mūžu nospēlēs zaudētāju komandās.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 19:49, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Vai Andris ir pārmaksāts? - Jā, noteikti, ka ir pārmaksāts.....Taču 80% līgas centru ir pārmaksāti, jo šodien centra pozīcijā ir grūti atrast labus spēlētājus, kādēļ nākas maksāt, tik, cik vajag, lai noturētu perspektīvu spēlētāju komandā.....

Piekrītu Ingmāram, ka tikai laiks parādīs, vai Andris ir attaisnojis sevī ieguldīto naudu....Endrjū Bainamu vēl tikai 2 mēnešus atpakaļ tika atzits par visas līgas pārmaksāto spēlētāju....Tagad, kad viņš met 20 punktus un vāc 10 bumbas kritiķi nedaudz pieklusuši....Skaidrs, ka Biedrs nekad nemetīs tik daudz, taču ja viņš spēs pilnībā savest kārtībā veselību, pielikt metienā no lielākas distances par groza apakšu, viss būs kārtībā....

P.S Cik ilgi vēl taisāmies dzīvot vasaras iespaidā - nu aplauzās čalis, apkaunoja pats sevi - viņam pašam tikai sliktāk, taču būsim objektīvi savos spriedumos - tas ka šim izlase ir otšķirigs pasākums, nenozīmē, ka viņš automātiski ir slikts basketbolists - ar vecumu paliks prātīgāks, gan jau dzīve izaudzinās, un tad viņš mums lieti noderēs.
Pilnībā piekrītu.
Algu nosaka spēlētāju tirgus un piedāvājums tajā...
---

Vienīgi neesmu sevišķi pārliecināts, ka AB vēl var progresēt spēlējot Goldensteitā.

     [+] [-]

, 2009-12-03 22:58, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Abi ar Kambi visu mūžu nospēlēs zaudētāju komandās.
UZvar jau pa starpu arii kaadu reizi! Bet nu peec diviem gadiem eč gan buus muusu!

     [+] [-]

, 2010-01-03 15:06, pirms 15 gadiem
es uzskatu, ka praktiski visi nba spēlētāji ir pārmaksāti. pat ņemot vērā relatīvi īso karjeru, nevienam nevajadzētu saņemt miljonu gadā. tā ir pārāk milzīga nauda par tādu darbu.