Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Video: Astašenko hokeja receptes: "Dinamo" spēlē vāji un neskatāmi

Kristaps Driķis
Kaspars Astašenko stāsta par Rīgas "Dinamo" spēli pret Maskavas "CSKA". Ko viņi izdarīja un ko ne.
Vērtējums: +127

 +10 [+] [-]

, 2011-02-02 10:58, pirms 14 gadiem
Perfekti pateica! "Kāds treneris tā arī komanda spēlē"! Šī faktiski bija sezonas svarīgākā spēle, jo ja RD būtu vinējis pamatlaikā, tad jau tagad būtu vismaz sezonas planu izpildijis - PO būtu ticis, bet kādi spēlētāji iznāca uz šo, var teikt, sezonas svarīgāko spēli? Iznāca nekādi..... bez uguntiņas acīs un cīņas spara.... un trenerim būtu jābūt tieši tam, kam vajadzētu komandu noskaņot pirms šādas atbidīgas spēles! Acīmredzot, Jūlis ar šo savu pienākumu nemāk tikt galā....
Slēpts komentārs: zanessa

  -2 [+] [-]

, 2011-02-02 11:02, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Beidzot kāds pasaka to, kā ir nevis to, ko kāds grib dzirdēt vai liek dzirdēt! Tādu Dinamo nevar mīlēt!
Par ko visi tā sacepušies? Pienācis pasaules gals? Netikām pleijofā?
Tikko bija 9 spēļu sērija ar gūtiem punktiem, varbūt tā atpūta nāca par sliktu...Visi jau no malas māk gudri runāt - kamēr ut neesi pats uz laukuma tu tikai subjektīvi vari te pavāvuļot, kā tev liekas... Zaudēja vienu spēli un uzreiz: "Tādu Dinamo nevar mīlēt!", Buļļa kaku tu te raksti Yurīt!

  +9 [+] [-]

, 2011-02-02 11:04, pirms 14 gadiem
Puche ir atradi veel kaadu kas Latvijaa var pateikt lietas kaa ir, lai nav vinjam vienam viss jaa no dirsh Es ceru, ka Dinamo speletaji noskatisies kaads shito
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-02 11:09, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Lielākoties ir jāpiekrīt tam, ko teica Astašenko. Spēle dinamiešu izpildījumā bija slikta. Taču pats Kaspars Astašenko, kurš tagad citiem pārmet necīnīšanos, spēli salīdzina ar miskasti utt., tiešām pēdējos karjeras gados pats nav bijis nekāds baigais stārs. Un nevar teikt, ka tas būtu saistīts ar vecumu. NHL arī tagad spēlē daudzi par viņu vecāki aizsargi, tāpat arī KHL. Kāpēc Astašenko katru sezonu spēlēja citā komandā, kāpēc citi viņa pakalpojumus neizmantoja pat tik ilgi? Varbūt bija pārāk labs tam līmenim? Pārāk dega acis?
Visticamāk, ka tie, kuri salikuši mīnusus komentāriem, kas nav glaimojoši Astašenko, nemaz nav redzējuši, kā īsti viņš spēlē. Vienkārši tas, ko viņš saka, stipri sasaucas ar to, kā pašlaik jūtas Dinamo līdzjutēji. Turklāt, lai runātu kā Astašenko, nav jābūt labam trenerim. Bet dažs labs jau ir gatavs Astašenko par tādu nosaukt. Iedosim jebkuram Rīgas Dinamo spēlētājam video ar kādu Astašenko spēli un paklausīsimies, kā viņi to analizē. Arī tas varētu būt interesanti.
Vinsh ir tur kur vinsh ir ,jo pats sachakareeja sev visu karjeru...
Protams ,ka ir speleetaaji ,kuri taadaa vecumaaa speelee NHL in KHL ,bet ir viena buutiska atskiriiba, vinji tur jau speele ilgi, un diezvai kaada komanda taa uz nahalavu njems un meeginaas ,vai vinsh ir tik labs, kaa bija kaadreiz... Vinjam tika dota iespeeja un vinsh to izgaaza.
Par to ,ka vinsh ir labs vien liecina tas ,ka vinjam tika vispaar taada iespeeja dota. Daljai muusu DR zvaigzneem nemaz taada nav bijusi un arii nebuss. Protams ,ir labaak buut pirmajam puikam ciemataa ,bet tas jau cits staasts.
Un ,ja runaajam par vakardienas speeli ,tad taa bija nozheelojama. Nav nekaadu attaisnojumu taa speleet . Tur vareeja palaizt Hk Riigu un vinji iipashi sliktaak nenospeleetu ,jo vinji vismaz sistos un ciiniitos.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-02 11:09, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Lielākoties ir jāpiekrīt tam, ko teica Astašenko. Spēle dinamiešu izpildījumā bija slikta. Taču pats Kaspars Astašenko, kurš tagad citiem pārmet necīnīšanos, spēli salīdzina ar miskasti utt., tiešām pēdējos karjeras gados pats nav bijis nekāds baigais stārs. Un nevar teikt, ka tas būtu saistīts ar vecumu. NHL arī tagad spēlē daudzi par viņu vecāki aizsargi, tāpat arī KHL. Kāpēc Astašenko katru sezonu spēlēja citā komandā, kāpēc citi viņa pakalpojumus neizmantoja pat tik ilgi? Varbūt bija pārāk labs tam līmenim? Pārāk dega acis?
Visticamāk, ka tie, kuri salikuši mīnusus komentāriem, kas nav glaimojoši Astašenko, nemaz nav redzējuši, kā īsti viņš spēlē. Vienkārši tas, ko viņš saka, stipri sasaucas ar to, kā pašlaik jūtas Dinamo līdzjutēji. Turklāt, lai runātu kā Astašenko, nav jābūt labam trenerim. Bet dažs labs jau ir gatavs Astašenko par tādu nosaukt. Iedosim jebkuram Rīgas Dinamo spēlētājam video ar kādu Astašenko spēli un paklausīsimies, kā viņi to analizē. Arī tas varētu būt interesanti.
Bet Te neiet runa par KAsparu, es jau gaidiju saliidzinajumus ar vinju, ka tik Sejejs nenaak klajaa ar atbildi bet RUNA SHEIT MIILISHI NAV OAR KASPARU.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-02 11:11, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Perfekti pateica! "Kāds treneris tā arī komanda spēlē"! Šī faktiski bija sezonas svarīgākā spēle, jo ja RD būtu vinējis pamatlaikā, tad jau tagad būtu vismaz sezonas planu izpildijis - PO būtu ticis, bet kādi spēlētāji iznāca uz šo, var teikt, sezonas svarīgāko spēli? Iznāca nekādi..... bez uguntiņas acīs un cīņas spara.... un trenerim būtu jābūt tieši tam, kam vajadzētu komandu noskaņot pirms šādas atbidīgas spēles! Acīmredzot, Jūlis ar šo savu pienākumu nemāk tikt galā....
Preciizi.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-02 11:19, pirms 14 gadiem
viss pareizi - vakar bija miskaste uz laukuma.
Slēpts komentārs: handbols

     [+] [-]

, 2011-02-02 11:25, pirms 14 gadiem
No taktikas neko nejēdzu , bet varu pateikt kā man tas izskatījās - ātrums bija labs , bet jēga no ātruma bija maza - bezjēdzīga skriešana , junioru hokejs. Par Astašenko , no malas jau viegli runāt , bet daudz kur viņam ir taisnība .

  +8 [+] [-]

, 2011-02-02 11:26, pirms 14 gadiem
Protams, Es ar esmu viens no tiem, kas saka, ka Kasparam ar to visu pašam ir regulāri bijušas problēmas, bet nu šeit jau viņš nav spēlētājs, bet gan eksperts. Viņa spēlētāja karjera šeit ir jānoliek maliņā. Un viņš ir jāuztver kā novērotājs no malas, ir ļoti veselīgi, kad tiem pašiem hokejistiem tiek parādīts, kā viņi izskatās no malas. Nākamajā treniņā Savicka vietā ieietu ģērbtuvē, nomestu disku ar vakardienas spēli uz galda un davai veči skatāmies spēli kopā. Lai paskatās cik nožēlojami viņi izskatījās. Lai skaļi paanalizē katrs savas maiņas spēli...Viens ir nevarēšana otrs ir negribēšana. Un par kādiem radītajiem momentiem Dārziņš pēc spēles runāja? Kaut kā nepamanīju...

  +4 [+] [-]

, 2011-02-02 11:29, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams, Es ar esmu viens no tiem, kas saka, ka Kasparam ar to visu pašam ir regulāri bijušas problēmas, bet nu šeit jau viņš nav spēlētājs, bet gan eksperts. Viņa spēlētāja karjera šeit ir jānoliek maliņā. Un viņš ir jāuztver kā novērotājs no malas, ir ļoti veselīgi, kad tiem pašiem hokejistiem tiek parādīts, kā viņi izskatās no malas. Nākamajā treniņā Savicka vietā ieietu ģērbtuvē, nomestu disku ar vakardienas spēli uz galda un davai veči skatāmies spēli kopā. Lai paskatās cik nožēlojami viņi izskatījās. Lai skaļi paanalizē katrs savas maiņas spēli...Viens ir nevarēšana otrs ir negribēšana. Un par kādiem radītajiem momentiem Dārziņš pēc spēles runāja? Kaut kā nepamanīju...
Nu lab lab, nevar gaidiit ka Darzinsh noliks visu komandu. Vinjam vnk japasaka standarta fraazes, bet trenerim gan jaauznjemas vaina uz sevi un javar kaut kas paskaidrot, kaa man tas vecais slovaaks kretinee...

  +7 [+] [-]

, 2011-02-02 11:31, pirms 14 gadiem
man šitas džeks patīk. Opozīcija ir vajadzīga, apnicies visi citi komentetētāji, kas parasti saka visu labu, lai tikai uzturētu labas attiecības ar spēlētājiem un treneriem

     [+] [-]

, 2011-02-02 11:33, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams, Es ar esmu viens no tiem, kas saka, ka Kasparam ar to visu pašam ir regulāri bijušas problēmas, bet nu šeit jau viņš nav spēlētājs, bet gan eksperts. Viņa spēlētāja karjera šeit ir jānoliek maliņā. Un viņš ir jāuztver kā novērotājs no malas, ir ļoti veselīgi, kad tiem pašiem hokejistiem tiek parādīts, kā viņi izskatās no malas. Nākamajā treniņā Savicka vietā ieietu ģērbtuvē, nomestu disku ar vakardienas spēli uz galda un davai veči skatāmies spēli kopā. Lai paskatās cik nožēlojami viņi izskatījās. Lai skaļi paanalizē katrs savas maiņas spēli...Viens ir nevarēšana otrs ir negribēšana. Un par kādiem radītajiem momentiem Dārziņš pēc spēles runāja? Kaut kā nepamanīju...
Pilnīgi piekrītu, ka Astašenko tika pieaicināts kā eksperts. Bet tur jau tā lieta, ka viņš nerunāja kā eksperts. Viņš runāja kā līdzjutējs, spriežot pēc izteiktajiem vārdiem un balss toņa. Eksperts ir Bisenieks vai kaut vai tas pats Skudra. Astašenko runā kā mužiks, kā čomaks, bet ne kā eksperts. Nevajag jaukt dažādas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-02 11:36, pirms 14 gadiem
beigās likās apraudāsies
bet jā.. spēle bija vnk izgāšanās.. paši sev TĀDUS sū.. sataisījām.. redzēs vēl kas un kā ar Ufu un Magņitku, ja punktus izsēsim, pretī vēl dabūsim LOKO un ko tad?!
un ar šādu spēli play-off vnk darīt nav ko.. bez 3-5 ripām spēlē man liekas, vispār par uzvaru var aizmirst

  +4 [+] [-]

, 2011-02-02 11:36, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu lab lab, nevar gaidiit ka Darzinsh noliks visu komandu. Vinjam vnk japasaka standarta fraazes, bet trenerim gan jaauznjemas vaina uz sevi un javar kaut kas paskaidrot, kaa man tas vecais slovaaks kretinee...
A kas tev jāpaskaidro? Nu neaizgāja spēle...Varētu padomāt, ka RD ir KHL vienīgā komanda, kurai nesanāk kāda spēle, esmu redzējis gan SY, MD, gan Ak Bars u.c. komandu izpildījumā līdzīgas spēles. Nu, un veči saņemas uz nākamajā spēlē normāli uzkapā - bet nē tagad te visi taisa pasaules traģēdiju. Nu neistāstīsi, ka spēlētāji necentās, negribēja uzvarēt, ka viņiem bija PO - spēlētājs nav robots, varbūt par sliktu nāca atpūta pēc tām 12 spēlēm 24 dienās. Spēle bija sūdīga, bet nevajag te taisīt šausmīgu traģēdiju, džkei saņmesies, izdarī secinājumus un viss būs OK...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-02 11:36, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka Astašenko tika pieaicināts kā eksperts. Bet tur jau tā lieta, ka viņš nerunāja kā eksperts. Viņš runāja kā līdzjutējs, spriežot pēc izteiktajiem vārdiem un balss toņa. Eksperts ir Bisenieks vai kaut vai tas pats Skudra. Astašenko runā kā mužiks, kā čomaks, bet ne kā eksperts. Nevajag jaukt dažādas lietas.
Bisenieks experts ? Come on, es dazhreiz nesaprotu kaa vinsh var par hokeja treneris straadat, nekadas izpratnes par speeli.

Gan jau buus kaada momenta analiize no Kaspara, bet vakardienas spele nebija ko analizeet, jo komanda neizgaaja uz ledus un to vinsh arii ljoti skarbi pateica. Ljoti labi.

     [+] [-]

, 2011-02-02 11:37, pirms 14 gadiem
lazyeye rakstīja: beigās likās apraudāsies
bet jā.. spēle bija vnk izgāšanās.. paši sev TĀDUS sū.. sataisījām.. redzēs vēl kas un kā ar Ufu un Magņitku, ja punktus izsēsim, pretī vēl dabūsim LOKO un ko tad?!
un ar šādu spēli play-off vnk darīt nav ko.. bez 3-5 ripām spēlē man liekas, vispār par uzvaru var aizmirst
play off pietiks ar 2-3

 +11 [+] [-]

, 2011-02-02 11:38, pirms 14 gadiem
dinamo vakar izskatijas pec suuda.....unj kasparam ir pilniga taisniba....

  +4 [+] [-]

, 2011-02-02 11:38, pirms 14 gadiem
spēcīgi pateica, patika

  +6 [+] [-]

, 2011-02-02 11:40, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: A kas tev jāpaskaidro? Nu neaizgāja spēle...Varētu padomāt, ka RD ir KHL vienīgā komanda, kurai nesanāk kāda spēle, esmu redzējis gan SY, MD, gan Ak Bars u.c. komandu izpildījumā līdzīgas spēles. Nu, un veči saņemas uz nākamajā spēlē normāli uzkapā - bet nē tagad te visi taisa pasaules traģēdiju. Nu neistāstīsi, ka spēlētāji necentās, negribēja uzvarēt, ka viņiem bija PO - spēlētājs nav robots, varbūt par sliktu nāca atpūta pēc tām 12 spēlēm 24 dienās. Spēle bija sūdīga, bet nevajag te taisīt šausmīgu traģēdiju, džkei saņmesies, izdarī secinājumus un viss būs OK...
Var sanakt var nesanakt, tu noskaties ieprieksheeju speli ar Minsku, kaadi muusejie iznaaca uz ledus un kaa sitaas visu speeli, NOSKATIES un noskaties shito. Kad ar vienu uzvaru var iekljuut play off, sezonas iespejams svarigaka spele, nav cinjas, ne atdeves. RD spele ir pa lielam atkariiga no taa kursh RD shodien ieradisies - motiveetais un energjiskais vai pohujistiskais un lenais. Parak biezhi shogad ierodas otrais.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-02 11:45, pirms 14 gadiem
Par ko pārmest Astašenko!?? Es par šādu spēli maksāju naudu ne jau mazu (abonoments), diez kā Sējējs domā ar šādu spēli 40 Ls par biļeti paņemt? Vēl vienu tādu machu un varēsiet aicināt skolēnus par brīvu lai tribīnes piepildītu, PĒC VAKARDIENAS SPĒLES JŪTOS APCHAKARĒTS!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-02 11:49, pirms 14 gadiem
vai tad vins nav Anglija jau?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-02-02 12:06, pirms 14 gadiem
patīk kā Kasparam acis deg, un runā ar dvēseli - pareizā attieksme.
Skarbi, bet patiesi.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-02 13:02, pirms 14 gadiem
Pateica skaļi to, ko vakar lielākā daļa līdzjūtēju pie sevis nodomāja. Pie kājas ka zaudēja, runa par to KĀ ZAUDĒJA. Ar tādu degsmi nebijām pelnījuši pat punktu un tiesības spēlēt playoffos.
Galu galā ir jābūt kauns no tiem tūkstošiem skatītāju , kas tiešām prātā juka tribīnēs(ZINU KA DAUDZI PAR PĒDĒJO NAUDIŅU NOPIRKA BIĻETI JO MĒNEŠA BEIGAS), kauns no ģimenēm kas tribīnēs.
P.S. Esam izlutinājuši tos mūsu spēlētājus ar to labvēlīgo un bieži nekritisko attieksmi. Zēniem liekas , ka var darīt ko grib un kā grib atbalsts un fanu mīlestība tāpat būs.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-02 13:04, pirms 14 gadiem
Vainīgs tur nav tik daudz Šuplers kā spēlētāji paši. Visi ir pieauguši cilvēki. Viņiem pašiem būtu jāsaprot ka ar tādu attieksmi nevar iziet laukumā. It sevišķi ar tādu spēli kā pirmajā periodā. DOmāju ka pie visa vainīga te ir nauda. Veči sāk saņemt daudz maz normālu piķi ( Latvijas apstākļiem) un atdeve pazūd. Gan jau mēs kaut kā. Tas ir tas pats kas Biedriņš NBA . Tiko dabuja labu kaontraktu tā sākās uzdzīves un regress laukumā.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-02 13:09, pirms 14 gadiem
dabuujat supleram tulku lai kaads vinam sito paartulko vaards vaardaa..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-02 13:21, pirms 14 gadiem
Pievienojos spēle bija ļoti slikta, bet nav arī izslēgts ,ka tiek rēķināti varianti ar ko spēlēt play off un kā izsakās daudzi nav tādas komandas rietumos ,kura pirmajā kārtā negribētu tikties ar Maskavas Dinamo.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-02 13:31, pirms 14 gadiem
100% patiesibas!Te nav,ko piebilst!Ari,es,ta domaju!Malacis,Kaspar,liec vinus vieta!Draz vinus pa pilno!Tads hokejs mums nav vajadzigs!Man bija kauns vakar skatities hokeju RD izpildijuma!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-02 13:37, pirms 14 gadiem
Toto spēle! Vēmiens nāk- atdeve, ātrums, piespēļu un metienu precizitāte kā spēlē pret Vitjaz ( 0:2 )

  +4 [+] [-]

, 2011-02-02 13:43, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā, Dinamo Rīga pašlaik neizskatās pēc pleyoff komandas.... :/

  +6 [+] [-]

, 2011-02-02 13:51, pirms 14 gadiem
nedēļas laikā paspējis nosirmot?