Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Liepājā nav 1000 hokeja līdzjutēju?

Anatolijs Kreipāns
Anatolijs Kreipāns

Liepājā nav 1000 hokeja līdzjutēju?
Foto: Ritvars Raits

Neviena no pirmajām divām Latvijas hokeja čempionāta finālspēlēm Liepājas ledushalle nebija pilna. Tukšās vietas tribīnēs radīja nelāgu sajūtu, jo tās taču "Metalurgam" bija galvenās spēles šajā sezonā un izskatās, ka tās varbūt bija arī pēdējās šosezon savā laukumā.

Nokļūšana uz Piņķiem ir diezgan piņķerīga un tāpēc nebūs liels brīnums (diemžēl), ja piektdien un sestdien - trešajā un ceturtajā finālspēlē - "Inbox.lv" ledushalles tribīnes nebūs pilnas. Turklāt nāk Lieldienas, ir vairākas brīvdienas un daudzi potenciāli nācēji devušies ārpus Rīgas. Toties par Liepāju gan nebija šaubu - tur uz "Metalurga" spēlēm pret Rīgas "Dinamo/Juniors" nebūs, kur ābolam nokrist, uzveikt ar dažiem KHL komandas spēlētājiem pastiprinātu komandu un saglabāt titulu uz trešo gadu ir prestiža lieta pašiem spēlētājiem, bet līdzjutējiem ir prestiža lieta būt šādā pasākumā klāt. Ieraugot jau pirmajā finālspēlē Liepājas ledushalles tribīnes, pārņēma vilšanās - varēja mētāties ne tikai ar āboliem, bet pat ar arbūziem un tad būtu iespēja trāpīt pa tukšu sēdvietu.

Par "Metalurga" faniem nevar teikt nevienu sliktu vārdu. Viņi bija kuplā skaitā un viņi pienācīgi atbalstīja savu komandu, viņi savu paveica godam, taču laikam jau viņu nav tik daudz, lai aizpildītu visas vietas. Runa ir par tā sauktajiem parastajiem jeb ierindas līdzjutējiem. Vai tad Liepājā viņiem hokejs vairs nav interesants un "Dinamo/Juniors" ar Krišjāni un Jēkabu Rēdlihiem, ar Kristapu Sotnieku, ar Robertu Bukartu un Gintu Meiju vairs nav kārdinātājs? Negribas tam ticēt. Liepājas ledushallē ir 1143 sēdvietas, plus vēl stāvvietas, tā ka pusotru tūkstoti līdzjutēju saspiest var. Kas tas ir pilsētai, kurā ir apmēram 45 000 iedzīvotāju? Sēdvietas biļetes cena - Ls 2, stāvvietas - Ls - 1. Pieņemami. Turklāt tās taču nav ierindas spēles, tās ir spēles par čempionu titulu, tās ir vietējās komandas sezonas galvenā turnīra izšķirīgās spēles. Nevienā no abām pirmajām finālspēlēm tribīnēs nebija kaut vai 1000 skatītāju. Vēl jo vairāk nesaprotami... Esmu labā nozīmē apskaudis liepājniekus un latgaliešus par viņu patriotismu, tas man vienmēr ir bijis gandrīz vai kā paraugs - būt katarm tik lielam savas pilsētas, savas dzimtās vietas, sava dzimtā novada patriotam un tad varbūt arī visas savas zemes lielāki patrioti būsim. Turklāt vienmēr taču patriotisma vilni īpaši "uzsita" spēles pret Rīgas komandām, iespēja redzēt un piedzīvot, kā mūsējie tos rīdziniekus uzvar. Turklāt šosezon taču Liepājas komandā spēlē gandrīz tikai un vienīgi Latvijas hokejisti. Jā, liepājnieks tur varbūt ir tikai viens, taču ne jau te tā vaina meklējama, jo pērn spēlēja vairāki leģionāri, kas ne tuvu nebija hokejisti ar pazīstamiem un piesaistošiem uzvārdiem, skatītāji nāca pat vairāk.

Iemesli tam, ka Liepājā pirmajās divās finālspēlēs nebija īatas ažiotāžas, droši vien ir vairāki un pašiem liepājniekiem tie ir labāk zināmi, taču izskatās, ka līdzjutēju piesaistīšanas virzienā nepastrādāja klubs, izskatās pat, ka tam lielā mērā ir gandrīz vienalga - būs tribīnes pārpildītas vai nebūs. Atnāks un būs pilns - labi, neatnāks - arī nekas, spēlēsim tāpat. "Gan jau" šoreiz nenostrādāja, jo šāds princips parasti nestrādā. Latvijas čempionāta finālspēlēs ir labs hokejs, spēles ir interesantas un skatāmas pat pēc vēl pavisam nesenās Rīgas "Dinamo" sezonas KHL un Gagarina kausa izcīņā, taču šīs spēles - finālspēles! - ir jāprot un - galvenais! - jāgrib pasniegt. Galu galā - kam tad spēlējat.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-01 14:40, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nesauc liepājniekus par lohiem,jo mums līdz rīdzenieku lohu īpašībām vel tāls ceļš ejams.
Man personiski simpatizē,ka uz LM spēlēm Liepājā nāk tie kam interesē notiekošais laukumā,un nevis tribīnēs vai vel kaut kur.
Kā Rīgā mīl hokeju mēs varējām pārliecināties spēlē RDJ Vs MJ,kur tukšās tribīnes izteica visu.
Un ja uz RD spēlēm nebrauktu n-tie cilvēki,kas dzīvo ārpus Rīgas,tad mēs varētu tikai minēt cik arēna būtu pilna uz RD spēlēm.
Nesatraucies, pilsēta kura nevar savakt halli uz finalu ir lohu pilsēta

     [+] [-]

, 2010-04-01 14:44, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Viens otrs laikam patiešām nepārzin situāciju ar RD apmeklētāju būtību.
Kad RD spēles bija Liepājā,tad pats personiski pazīstu vairākus cilvēkus,kas aizgāja uz šīm spēlēm,bet viņiem hokejs ir kaut kas diezgan eksotisks. Hokejs neinteresē,bet uz hokeju aizgāja tāpēc,ka tas tagad ir moderni. Kad pēc spēles lūdzulai pastāsta kas notika laukumā, tad viņi neko sakarīgu tā arī nevarēja pastāstīt.
Būtiba ir ta ka klubam obligati nevajag pilnas tribines ar baigajiem hokeja fanatiem. Vinam vajag pilnas tribines (pardotas biļetes), troksnis u.t.t. Un po kada ir katra motivacija aizejot, galvenais lai halle pilna

     [+] [-]

, 2010-04-01 14:46, pirms 15 gadiem
Piekrītu,ka Liepājā darbs ar iepējamiem hokeja apmeklētājiem ir zem katras kritikas,jeb vel pareizāk sakot nav pat īsti ko kritizēt par cik šis darbs vispār nav manāms. ņemot visu to vērā ir pat jabrīnās,ka uz sīm abām spēlēm bija tik daudz skatītāju.
Bet jajautā ko tad teiksim tie paši RD spēļu organizātori vēlās-iegūt skatītājus no kuriem var noslaukt to ietaupijumus jeb tomēr zinošus hokeja līdzjutējus. Latvijas hokeja līdzjutēji ir slaveni ar to,ka ir hokeju zinoši līdzjutēji,bet vai tā ir patiesībā atturēšos apgalvot.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-01 14:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nesatraucies, pilsēta kura nevar savakt halli uz finalu ir lohu pilsēta
Kā jau teicu,tad Toļiks to skaitli ir no pirksta izzīdis,jo pavisam noteikti varu apgalvot,ka uz abām spēlēm bija vairāk par 1200 skatītājiem. LM hallē ir tā īpatnība,ka stāvietās ir labāk vērot spēli nekā sēdvietās. Es pats personiski arī labāk izvēlos stāvēt nekā sēdēt,jo var pavirzīties tuvāk tiem vārtiem kuri vairāk interesē.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 14:52, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Bet jajautā ko tad teiksim tie paši RD spēļu organizātori vēlās-iegūt skatītājus no kuriem var noslaukt to ietaupijumus jeb tomēr zinošus hokeja līdzjutējus. Latvijas hokeja līdzjutēji ir slaveni ar to,ka ir hokeju zinoši līdzjutēji,bet vai tā ir patiesībā atturēšos apgalvot.
Nu tev spalvainas idejas

RD piedava produktu - kam tas interesē, kas to var atļauties tas to pērk. Nebūs ta ka liks aizpildīt hokeja gudrības testu, pirms biļetes pardošanas

     [+] [-]

, 2010-04-01 14:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Būtiba ir ta ka klubam obligati nevajag pilnas tribines ar baigajiem hokeja fanatiem. Vinam vajag pilnas tribines (pardotas biļetes), troksnis u.t.t. Un po kada ir katra motivacija aizejot, galvenais lai halle pilna
Jau rakstiju,ka ja klubiem gribas noslaukt naudu,tad šāds variants iet cauri,bet ja vēlas audzināt zinošus līdzjutējus,tad tas neiet krastā.
LM šobrīd interesē otrs variants,jo pretējā gadijumā viņi neizplatītu apmēram 400 brīvbiļetes.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 14:55, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Kā jau teicu,tad Toļiks to skaitli ir no pirksta izzīdis,jo pavisam noteikti varu apgalvot,ka uz abām spēlēm bija vairāk par 1200 skatītājiem. LM hallē ir tā īpatnība,ka stāvietās ir labāk vērot spēli nekā sēdvietās. Es pats personiski arī labāk izvēlos stāvēt nekā sēdēt,jo var pavirzīties tuvāk tiem vārtiem kuri vairāk interesē.
Da vienalga. Un jalasītu to komentu cītīgāk, tur minets ka vistacimak ta būtu arī citur. Interesanti redzēt kas būs Piņķos, lai gan domāju ka maz, Rīga hokeju ir atēdusies + svetku prieksvakars. Būtu RDj Volvo hallē, būtu cita bilde

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 14:56, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: RD piedava produktu
Tieši to jau daudzi nesaprot.

Hokejs ir tāds pats produkts kā jebkas cits - jogurts, automašīna vai kinofilma.

Lai cilvēkiem rastos interese to lietot, pie tā ir jāstrādā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 14:57, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Jau rakstiju,ka ja klubiem gribas noslaukt naudu,tad šāds variants iet cauri,bet ja vēlas audzināt zinošus līdzjutējus,tad tas neiet krastā.
LM šobrīd interesē otrs variants,jo pretējā gadijumā viņi neizplatītu apmēram 400 brīvbiļetes.
Jua rakstiju, klubs neko neaudzina, tā nav skola. Klubs piedava produktu un viņam tas jacenšas pārdot. Nu iedod tas brīvbiļetes? Un tie kas tas paņem klūst gudraki? Ivar, beidz izdomāt tuftu. Un RD ar izplata brīvbiļetes. Buncis teica kada 1000 uz speli

  -1 [+] [-]

, 2010-04-01 14:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu tev spalvainas idejas

RD piedava produktu - kam tas interesē, kas to var atļauties tas to pērk. Nebūs ta ka liks aizpildīt hokeja gudrības testu, pirms biļetes pardošanas
Nē,protams,ka nevienam neliks aizpildīt hokeja IQ testu,bet cik ilgi uz suvenīru rēķina vilks. Katrs LV iedzīvotājs taču nevilks 5 RD kreklus vai šalles. Agrāk vai vēlāk šis suvenīru bums beigsies,un ja kluba menedžments nenodarbosies ar skatītāju audzināšanu hokeja zinībās,tad kādreiz var palikt pie pustukšām tribīnēm.

     [+] [-]

, 2010-04-01 14:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Buncis teica kada 1000 uz speli
Viss 101. sektors un daļa no pārējās LMT zonas.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-01 15:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nē,protams,ka nevienam neliks aizpildīt hokeja IQ testu,bet cik ilgi uz suvenīru rēķina vilks. Katrs LV iedzīvotājs taču nevilks 5 RD kreklus vai šalles. Agrāk vai vēlāk šis suvenīru bums beigsies,un ja kluba menedžments nenodarbosies ar skatītāju audzināšanu hokeja zinībās,tad kādreiz var palikt pie pustukšām tribīnēm.
Ka LM menedžments skolo liepajniekus?
RD pagaidam lietas iet uz augšu, LM uz leju tad jajautā kurs pagaidam darbojas labak.

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:04, pirms 15 gadiem
Tam kuram ir vairāk naudas!!!

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:05, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jua rakstiju, klubs neko neaudzina, tā nav skola. Klubs piedava produktu un viņam tas jacenšas pārdot. Nu iedod tas brīvbiļetes? Un tie kas tas paņem klūst gudraki? Ivar, beidz izdomāt tuftu. Un RD ar izplata brīvbiļetes. Buncis teica kada 1000 uz speli
Labi nestrīdēsimies,jo gan Tev ir zināma daļa taisnība,un arī man ir savs viedoklis.
Tomēr domāju,ka pat neskatoties uz LM menedžmenta zemo kvalitāti darbā ar līdzjutējiem, rezultāts nemaz nav tik slikts,jo LM ledus hallē nav nekas tāds,kas varētu pievilināt līdzjutējus vel bez hokeja u.t.i. suvenīrus gandrīz nemaz netirgo,dzērienu arī šosezon hallē vairs nevar nopirkt. Atliek vienīgi hokeju skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 15:06, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: KHL ir gan spēcīgs arguments.

Vai Tev pēc maltītes labā restorānā ļoti gribētos kādus lētos cīsiņus? Diez vai. Tas pats ir arī attiecībā uz hokeju - ja visu sezonu ir pieejams laba līmeņa hokejs deguna priekšā, tad diez vai "līdzjutējam-parastajam" ļoti interesē kaut kādas zemāka līmeņa spēles kaut kur ārpilsētā (kaut arī visnotaļ tuvā un pieejamā). Tāpēc ir tikai loģiski, ka Piņķos nebūs daudz tautas. Tas, ka šīs spēles saucas "fināls" nemaina lietas būtību.
Pēc Tevis teiktā var saprast, ka liepājnieki ir kaut kādi reņģēdāji un uz ''glauno restorānu'' Rīgā viņiem nav iespējas nokļūt!? Daudzi liepājnieki brauc regulāri uz RD spēlēm tikai viņiem šis apmeklējums iznāk 2x dārgāks par Rīgas švītu, līdz ar to arī savu apetīti viņi ir remdējuši un cīsiņam nav ne tikai apetītes, bet iespējams arī latu!

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ka LM menedžments skolo liepajniekus?
RD pagaidam lietas iet uz augšu, LM uz leju tad jajautā kurs pagaidam darbojas labak.
Mazliet augstāk jau atbildēju,ka tā arī skolo,ka LM ledus hallē izņemot hokeju nekā vairāk nav.
Nezinu vai RD lietas iet uz augšu,jo viņu bud'žetu tāpat neviens nerādīs (arī LM),bet kluba vajadzības tāpat uz skatītāju rēķina viņi neatpelnīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 15:12, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Mazliet augstāk jau atbildēju,ka tā arī skolo,ka LM ledus hallē izņemot hokeju nekā vairāk nav.
Nezinu vai RD lietas iet uz augšu,jo viņu bud'žetu tāpat neviens nerādīs (arī LM),bet kluba vajadzības tāpat uz skatītāju rēķina viņi neatpelnīs.
Iet uz augsu jo tauta pretēju prognozētajam na uz spelēm...atceros pirms izveidšanas tika prognozēts ka tikai grandi savaks virs 4000 skatītāju.
Un tas ka LM halle nekas nav bez hokeja, ir pasu neizdarība nevis kaut kada skološana.

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:20, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Iet uz augsu jo tauta pretēju prognozētajam na uz spelēm...atceros pirms izveidšanas tika prognozēts ka tikai grandi savaks virs 4000 skatītāju.
Un tas ka LM halle nekas nav bez hokeja, ir pasu neizdarība nevis kaut kada skološana.
Piekrītu,ka nāk,bet ir viena īpatnība-nāk tad,kad RD labi sokās spēle,bet ja spēle neiet,tad arēna ir pustukša. Vai arī ja atbrauc kāds no KHL grandiem. Tu taču tam piekritīsi,ka tā ir?
Liepājā tajā ziņā bija savādāk,jo gāja LM spēle vai negāja,tad savi 5000-600 skatītāji bija stabili uz gandrīz visām spēlēm. Jā,tas nav daudz,bet vismaz stabili.
Vai tā ir LM halles neizdarība grūti pateikt vai kādu apstākļu spiediens,bet neesmu dzirdējis,ka kāds no LM spēļu apmeklētājiem būtu ļoti kurnējis,ka nav šo blakus lietu LM hallē.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 15:23, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Piekrītu,ka nāk,bet ir viena īpatnība-nāk tad,kad RD labi sokās spēle,bet ja spēle neiet,tad arēna ir pustukša. Vai arī ja atbrauc kāds no KHL grandiem. Tu taču tam piekritīsi,ka tā ir?
Liepājā tajā ziņā bija savādāk,jo gāja LM spēle vai negāja,tad savi 5000-600 skatītāji bija stabili uz gandrīz visām spēlēm. Jā,tas nav daudz,bet vismaz stabili.
Vai tā ir LM halles neizdarība grūti pateikt vai kādu apstākļu spiediens,bet neesmu dzirdējis,ka kāds no LM spēļu apmeklētājiem būtu ļoti kurnējis,ka nav šo blakus lietu LM hallē.
Nu stabili sešas stukas ir ari RD, un iespejams būtu vairāk, tik cilvekiem ar naudām švakak

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:27, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu stabili sešas stukas ir ari RD, un iespejams būtu vairāk, tik cilvekiem ar naudām švakak
Jā.sešas štukas būtu gan,bet tas arī uz kopējo LV,un nevis tikai Rīgas apmeklētāju rēķina. Uz LM spēlēm nāk pārsvarā liepājnieki.
Un par naudas trūkumu arī nepiekritīšu,jo kā pierāda situācija,kad ap decembri RD spēle aizgāja,tad arēnā reti kad bija mazāk par 8 tūkstošiem. Tātad cilvēkiem naudas vel pieturas.

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:32, pirms 15 gadiem
Ivar, ir po no kurienes kāds ierodas kādā hallē. Fakts ir tads ka viens klubs savāca lidzjutejus uz izškirošajam spēlēm, otrs nē...

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:42, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ivar, ir po no kurienes kāds ierodas kādā hallē. Fakts ir tads ka viens klubs savāca lidzjutejus uz izškirošajam spēlēm, otrs nē...
Tam gan piekrītu.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-01 16:04, pirms 15 gadiem
Pie visa vainīgs Sotnieks.Liepājnieki vnk.uz viņa atļurbušo ģīmi atskatijās Beech party.,bet menti tonakt vēl izolatorā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 16:50, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Sorry tad jau mož Sanhosē sharks arī varētu 9 sastāvu pieteikt LČ un uz finālu atbraukt ar 1 komandas spēlētājiem.Jau pāris gadus atpakaļ kad vēl bija Niks Brih,Esamika,jau tajos gados uz play off ieradās spēlētāji kas sezonu aizvadija ārzemēs un ātri tika cauri.Tādā gadijumā pat LBL kantoris(visu zākātais) ir sezonu saplānojis tā ka uzvarētājs reg.čempī tiks noskaidrot pēdējā spēlē,pēdējā ceturtdaļā starp Baronu un Vef.
Bljin, tas ir faarmklubs, kaapeec gan atsevishkji speeleetaaji nevareetu roteet un, jaa, uz izshkjiroshajaam speeleem arii pastiprinaat sastaavu?

     [+] [-]

, 2010-04-01 16:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: labi, mana gadījuma skaidrs, tik jautajumu tur nav maz un visi gaida atbildes.
Luuk, tas gan, vairaakas reizes esmu dzirdeejis, ka atbilzhu veel nav, pats arii apskatiijos.

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:33, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pēc Tevis teiktā var saprast, ka liepājnieki ir kaut kādi reņģēdāji un uz ''glauno restorānu'' Rīgā viņiem nav iespējas nokļūt!? Daudzi liepājnieki brauc regulāri uz RD spēlēm tikai viņiem šis apmeklējums iznāk 2x dārgāks par Rīgas švītu, līdz ar to arī savu apetīti viņi ir remdējuši un cīsiņam nav ne tikai apetītes, bet iespējams arī latu!
Šis salīdzinājums bija domāts, lai ilustrētu Rīgas līdzjutēju apetīti pēc hokeja.

Ja Tu to uztvēri vēl kaut kā savādāk - atvaino, bet pats vainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 17:36, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Šis salīdzinājums bija domāts, lai ilustrētu Rīgas līdzjutēju apetīti pēc hokeja.

Ja Tu to uztvēri vēl kaut kā savādāk - atvaino, bet pats vainīgs.
Man šķiet, ka Tu apmaldījie trijās priedēs, jo neba es pa reņģēm un cīsiņiem!

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:55, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Man šķiet, ka Tu apmaldījie trijās priedēs, jo neba es pa reņģēm un cīsiņiem!
Nekur es neapmaldījos.
Es teicu, ka Piņķos nebūs daudz tautas, jo viņi jau šosezon ir atēdušies labas kvalitātes hokeju. Un šis piedāvātais ir sliktākas kvalitātes, tāpēc nebūs šai publikai interesants. Kā Tu pēc tam to interpretēji tālāk - tā jau ir Tava darīšana.

     [+] [-]

, 2010-04-02 14:16, pirms 15 gadiem
Es kā liepānieks varu visu vienkārši izskaidrot:

1. Liepājā hokeju mīl neprātīgi. Kad spēlē Dinamo Rīga, ielas ir tukšas. Kad spēlē izlase, tāpat.
2. Liepāja savu hokeja klubu mīl, taču šodienas spēļu apmeklējums ir rezultāts iepriekšējo gadu kluba izvēlētajam virzienam: par visu varu 1. vieta, kaut vai ar citu valstu hokejistu palīdzību. Dažādu iemeslu dēļ bija grūti likt Liepājai neprātīgi iemīlēties komandā, kurā bija maz vietējo spēlētāju. Un tam bija gaužām racionāli iemesli- hokeja Liepājā līdz pat 1999. gadam kā tāda nekad nav bijis. Tikai tagad izaugusi jaunā maiņa, kas Liepājas ledus hallē desmit gadus atpakaļ pirmo reizi uz slidām kāpa. Tagad, kad komanda sāk iegūt vairāk vai mazāk Liepājas-Latvijas hokeja aprises, interese pieaug gan. Atļaušos palabot, ka ap 1000 skatītāju vietējā čempionāta spēlē darba dienas vakarā nav slikti. Bez tam varu atgādināt, ka nekādas grandiozās reklāmas par šo sporta notikumu nebija!
3. Atcerēsimies, ka bez hokeja komandas (un veselām divām!) Liepājā ir futbola klubs "Liepājas Metalurgs", kura spēļu laikā tribīnes nepaliek gluži tukšas, Liepājā ir vīriešu basketbola komanda "Liepājas lauvas", kura spēles apmeklē tāpat. Liepājā ir meiteņu basketbola komanda "Liepājas Metalurgs" ar saviem atbalstītājiem. Visbeidzot Liepājā pēdējo gadu laikā strauju popularitāti guvis florbols. Komandas "Kurši" spēļu laikā tribīnēs, lai cik tas neizklausītos neticami, vietas aizpildās.
4. Visbeidzot palabošu to, ka Liepājā nav 45 000 iedzīvotāji, bet gan 85 000 iedzīvotāji, no kuriem pieminētie 45 000 tiešām ir latvieši. Paldies Dievam, hokejā absolūtais vairākums ir par Latvijas hokeju un ar Krievijas karogiem drosme izet ielās vien ir kādam ducim trakuļu! Un nevar noliegt, ka Liepāja noteikti ir viens no Latvijas sporta vaļiem. Vismaz komandu sportā noteikti! Un liels paldies par to jāsaka tieši mūsu metalurģijas milzim- Liepājas Metalurgam. Patīk tas vai nē.

     [+] [-]

, 2010-04-02 23:57, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Hm,kur Tu rāvi to skaitli??
Uz š. g. sākumu Liepājā ir/bija 84 411 iedzīvotāji.
2010. gada 1. janvārī Liepājā dzīvoja 44 685 latvieši, 27 154 krievi, 4 406 ukraiņi, 2 961 baltkrievi, 2 647 lietuvieši, kā arī 2 558 citu tautību iedzīvotāji. 45k Iedzīvotāju...