Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Video: Miķelis Rēdlihs aicina balsot PRET divvalodību

Andrejs Siliņš
Viens no Latvijas spožākajiem hokejistiem, Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Miķelis Rēdlihs izteicis aicinājumu valsts pilsoņiem 18. februārī paredzētajā referendumā balsot pret krievu valodu kā otro oficiālo valsts valodu.
Vērtējums:

Kā TU balsosi referendumā par krievu valodas statusu?

  • 257

  • 1192


Slēpts komentārs: Teniss
Slēpts komentārs: greatable

  -1 [+] [-]

, 2012-01-31 02:28, pirms 13 gadiem
Teniss rakstīja: Tu muļķis esi? Izrādi cieņu pret citiem cilvēkiem. Ja viņam vieglāk rakstīt krievu valodā, tad kur problēma? Nav te šajā portālā nekur likums, ka jāraksta latviski. Tas, ka man draugs ir ukrainis (kurš ir pilsonis un dzīvo Latvijā kopš dzimšanas) un sazinās ar mani krieviski neliks man viņu necienīt, ienīst vai vēl izdomāt sūtīt prom no šīs valsts. Padomā pirms raksti, drīzāk kauns, ka tādi, kā Tu dzīvo Latvijā.
Es izrādu cienju pret cilvēkiem, bet ne pret krieviem. Un žēl, ka Tev nav kauns atzīt, ka Tu ar Latvijas pilsoni, pats būdams Latvijas pilsonis, runā ne latviski.
Un man vienīgais par ko ir kauns- ka es saprotu krieviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-31 06:45, pirms 13 gadiem
Latvijai nav vajadzīga otra valoda kā krievu valoda,nez kāda būtu Krievijas reakcija,ja vien mēs vēlētos,lai Krievijā būtu otra valoda Latviešu?Protams,kad to viņi nevēlētos,tad lai nebrīnās,kad mums Latviešiem ir kaut kādas pretenzijas! nepietiek ar to,kad pa labi,pa kreisi runā Latvijā Krieviski?Ar to jau pietiek,nevajag jau kaut kādas divvalodības ieviest! un vispār šitā ir tīrākā naida kurināšana pret krievu valodu! tas mums Latviešiem nav vajadzīgs,mums ir labas attiecības ar kaimiņu valsti!Bet tos,kad saka,kad Latvijā negrasās runāt latviski,tad man nav ko teikt! man pašam ir pazīstami daudzi krievvalodīgie,un viņiem cepuri nost,dažs labāks pat pa kādu latvieti labāks!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-31 07:31, pirms 13 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Tu doma es neprotu rakstīt ari latviski, atšķirība no tevis dzīvojot Latvija esmu kaut ko iemacijies un es vismaz cienu cittautibu cilvekus, kas dzīvo manā valstī, toties tu kā suns tikai vari noriet cik slikti ir krievi, ka viņi ir urlas un tā tālāk... Interesanti ko tev mēs krievu tautibas cilveki esam nodarijuši, ka tu mus necieni, kas es esmu vainigs, ka piedzimu krievu gimene ?? Un vispar man nav vajadziga tava cieņa, jo pats tu neesi neko izdarijis lai kaut drusku uzlabotu dzivi sava valsti, bet tikai saasini konfliktus starp latviesiem un krieviem, sededams pie monitora un lejot virsuu sudus uz mums! Atvaino par garumzimem visuvarenais LATVIETI!
nepārdzīvo un neņem galvā visas muļķības, ko kāds uzraksta! cienu Tavu attieksmi, ja tā domātu vairākums Latvijas krievu, varbūt arī latvieši saņemtos un spētu būt atvērtāki jums svarīgajos jautājumos... diemžēl, patreiz politiķi ir ierāvuši Latviju un tās iedzīvotājus tādā konfrontācijā, kurai ir pilnīgi bezcerīgi rast kādu risinājumu, kas ļautu kādai no pusēm piekāpties, nezaudējot pašcieņu... un starpnacionālo attiecību veidošanā esam atmesti tur pat kur bijām 90to gadu sākumā, pie jebkura raksta diskusijas komentāru sadaļā beigās nonāk pie nacionālā jautājuma - man tas tiešām ir apnicis

 +10 [+] [-]

, 2012-01-31 08:30, pirms 13 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
Labak pliks un nabags neka zem krievu valodas...

  +6 [+] [-]

, 2012-01-31 08:36, pirms 13 gadiem
tiem 60, kas šobrīd atzīmējušu par, droši vien tā pagrūtāk salasīt kas sportacentrs.com sarakstīts, jo viens no retajiem saitiem, kas netulkojas!!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-31 08:48, pirms 13 gadiem
Concorde rakstīja: Un vel,ja butu iespeja balsot par anglu ka otro valsts valodu,ko Jus kungi daritu???aizstavetu savu valodu ka tagad,vai listu pakala amerikaniem?domaju,ka otrais variants
Izskatās, ka tev ir ļoti grūti šeit? Kā tā var dzīvot, ja esi tik ļoti neapmierināts? Ko tu esi izdarījis, lai būtu labāk?

  +1 [+] [-]

, 2012-01-31 09:00, pirms 13 gadiem
Magnijs rakstīja: Stulbākais šai referendumā ir tas, ka būs cilvēki, kas balsos par tikai tāpēc, lai ieriebtu valdībai. Stulbāku veidu tik tiešām grūti iedomāties - būt gatavam upurēt savu valodu un saknes, lai tikai pateiktu, ka kāds kaut kur tur ir muļķis. Tādi cilvēki man nudien uzdzen dusmas!
Tādu cilvēku nebūs, bet tas ir sauklis ar ko referenduma rīkotaji aicina balsot latviešus PAR. Bet reāli tādi cilvēku nebūs. Neveins nav tik stulbs lai tā rīkotos. Tik pat labi var iet uz slimnīcu un izgriezt sev vienu nieri, lai ieriebtu valdībai. Ja arī kāds tā dara, tad viņām tāpat dzīvē ir smagi nepaveicies ka piedzimis ar tādu prātiņu.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-31 09:04, pirms 13 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Дебил ты латышарский, научись с начало писать и потом умного строй из себя! И вообще типо не похуй на каком языке говорить, так уж повелось что мы живём в этой стране вместе не первый год и не важно кто ты русский или латыш, нужно помнить одно Латвия это наша родина и мне лично насрать что я русский я всегда в сердце буду хранить Латвию как государство в котором я родился и вырос! Это моя земля! Dievs Svētī Latviju!
Tā ir bijis un tā būs, ka neiecietība ir no abām pusēm. Vairāk vai mazāk, bet tā ir...padomju gados es dzīvoju centrā. Tur krievu plus mīnus bija maz. Bet vienmēr nācās runāt krieviski, lai tas puika tevi saprastu. Kādēļ? Viņš vienkārši uzskatīja par nevajadzīgu (lasi viņa ģimene - audzināšanas vaina). Mēs latvieši tusējām savā barā, bet kad spēlējām bumbu, tad komunicēšana bija krieviski. Nācās...bet pēc neatkarības atgūšanas tas riebums pret padomju varu bija izteikts...un te nu aizgāja viss otrādi. Krievs sāka ienīst mūs latviešus, jo mēs atteicāmies bumbu dalīt viņa mēlē. Cits iemācījās un runāja. Man daudz draugu bija krievi. Vēlāk rajonā dzīvojot bija krievi ar ko kāvāmies, bija ar ko kopā tusējām. Bija krievs kas regulāri mūs jaunākos aizstāvēja...

Bet par to kādā valodā runāt un vai nav pohuj čali es tev nepiekrītu! Ģimenē runā kā tev patīk. Tās ir tavas tiesības un neviens viņas nenoniecina un neliek tev runāt latviski. Bet saziņā jau nu gan vajadzētu...Vismaz pacensties. Ja tu necieni valsti, valodu, tās cilvēkus un spītīgi atsakies no tās pamatvērtībās - par ko tas liecina?

  +8 [+] [-]

, 2012-01-31 09:15, pirms 13 gadiem
Pareizi, Miķel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-31 09:22, pirms 13 gadiem
Viens ir skaidrs - šis referendums skaitļos parādīs kopējo, zināmo pavalstnieku nostāju! Lielais vairums pret, mazākums par. un viss. nekāds cits pienesums... bet kad bija jābalso par latviešu skolām, tad gan aitas nevarēja savākties... lūk tas ir kauns!
a, tagad, prese paskandina un visi pārākie patrioti...
pats, protams, iešu pārstāvēt viedokli, bet uzskatu, to par politisku teātri, no kura ir maz jēgas, tik vien kā pasē zīmogs...

  +5 [+] [-]

, 2012-01-31 09:25, pirms 13 gadiem
Gaidām līdzīgu video no Matuļa

 +15 [+] [-]

, 2012-01-31 09:28, pirms 13 gadiem
Iešu un ievilkšu treknu krustu PRET!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-31 09:38, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: Viens ir skaidrs - šis referendums skaitļos parādīs kopējo, zināmo pavalstnieku nostāju! Lielais vairums pret, mazākums par. un viss. nekāds cits pienesums... bet kad bija jābalso par latviešu skolām, tad gan aitas nevarēja savākties... lūk tas ir kauns!
a, tagad, prese paskandina un visi pārākie patrioti...
pats, protams, iešu pārstāvēt viedokli, bet uzskatu, to par politisku teātri, no kura ir maz jēgas, tik vien kā pasē zīmogs...
Tas notika tāpēc , ka par to nekur nerakstīja! Nebija reklāmas. Par to es visu laiku brīnījos???? Notiek parakstu vākšana, bet nekur nav info!!!!! Tikai pēdējās dienās parādījās informācija, ka turpinās parakstu vākšana. Ņemot vērā šo lielo klusumu , mēs savācām 120 000 parakstu!!!!! Iedomājies? Bez nekādiem uzsaukumiem un reklāmām!!!! A kas notiktu ja parakstītos 500 000? Valdība būtu gatava uzreiz slēgt krievu skolas??? Jautājums labs!
Kas ar krievu parakstiem notika? Ja nebūtu Ņils pavēris muti vaļā , nesavāktu nekādus parakstus. Un vari salīdzināt , ka tolaik visur i presē, i TV, i netā, cītīgi apsprieda, cik tad pa nedēļu parakstu ir savākts. Plus vēl nenormālā reklāma, par ko tā arī neviens drōsības instancēm nav atskaitījies, no kurienes tie līdzekļi ir nākuši.
Tā kā nenosodi tautiešus. Valodu mēs aizsargāsim un priekšnoteikumi tam ir!!!! Latvijā esam jau 62% latviešu. Skolās , latviešu valodā jau mācās pie 80% skolnieku un 20% krievu valodā. Tātad nākotnē latviešu skaits tikai pieaugs. Vai esam gatavi latviskai Latvijai????? Jā ! Esam!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-31 09:48, pirms 13 gadiem
gunnars rakstīja: Tas notika tāpēc , ka par to nekur nerakstīja! Nebija reklāmas. Par to es visu laiku brīnījos???? Notiek parakstu vākšana, bet nekur nav info!!!!! Tikai pēdējās dienās parādījās informācija, ka turpinās parakstu vākšana. Ņemot vērā šo lielo klusumu , mēs savācām 120 000 parakstu!!!!! Iedomājies? Bez nekādiem uzsaukumiem un reklāmām!!!! A kas notiktu ja parakstītos 500 000? Valdība būtu gatava uzreiz slēgt krievu skolas??? Jautājums labs!
Kas ar krievu parakstiem notika? Ja nebūtu Ņils pavēris muti vaļā , nesavāktu nekādus parakstus. Un vari salīdzināt , ka tolaik visur i presē, i TV, i netā, cītīgi apsprieda, cik tad pa nedēļu parakstu ir savākts. Plus vēl nenormālā reklāma, par ko tā arī neviens drōsības instancēm nav atskaitījies, no kurienes tie līdzekļi ir nākuši.
Tā kā nenosodi tautiešus. Valodu mēs aizsargāsim un priekšnoteikumi tam ir!!!! Latvijā esam jau 62% latviešu. Skolās , latviešu valodā jau mācās pie 80% skolnieku un 20% krievu valodā. Tātad nākotnē latviešu skaits tikai pieaugs. Vai esam gatavi latviskai Latvijai????? Jā ! Esam!!!!
Piedod, var meklēt attaisnojumus. Var meklēt vainīgos (prese, reklāma utml), bet fakts ir tāds, ka latviešiem latviskas skolas laikam nav vajadzīgas... Tiem, kuriem šī tēma interesēja, atrada laiku un parakstījās bez visas reklāmas. Man kauns, ka nesavācām tos parakstus. Man kauns, ka Latvijā ir referendums par valodu. Tas vispār pašā pamatā ir nonsenss! Un tā mūžīgā salīdzināšana ar citām valstīm, pēc manām domām, ir manipulācija ar vidusmēra cilvēku, kurš skrien pakaļ visam, ko kāds cits pasaka priekšā...
PS
bet par skolām gan vajadzēja savākt, ai kā vajadzēja...
Slēpts komentārs: QuiproQuo
Slēpts komentārs: Buloņas mežs

  +8 [+] [-]

, 2012-01-31 10:55, pirms 13 gadiem
Buloņas mežam ar kaučuku trāpīts. Tas ir dabiski, ka Latvijā valsts valoda ir latviešu valoda! Sporta komandās vispār bieži valoda ir angļu, bet tāpēc jau nav angļu valoda jāpasludina par valsts valodu!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-31 11:17, pirms 13 gadiem
Platais59 rakstīja: Buloņas mežam ar kaučuku trāpīts. Tas ir dabiski, ka Latvijā valsts valoda ir latviešu valoda! Sporta komandās vispār bieži valoda ir angļu, bet tāpēc jau nav angļu valoda jāpasludina par valsts valodu!
Ja mūsu Dinamo spēlētu Zviedrijas līgā, zviedri mums dotu naudu komandas uzturēšanai un klubs būtu kaut uz pusi tik populārs, cik šobrīd, spēlējot Krievijā, es apsvērtu balsot par zviedru valodu kā oficiālo.
Par cik šobrīd ir tā kā ir, Dinamo fanam nav variantu- ja gribi atbalstīt komandu, esi par visu krievisko. Tikai tas ir īsts atbalsts komandai.
Pajautā sev- Ko tu esi gatavs izdarīt savas komandas labā?
Slēpts komentārs: santech

     [+] [-]

, 2012-01-31 11:37, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Tādu cilvēku nebūs, bet tas ir sauklis ar ko referenduma rīkotaji aicina balsot latviešus PAR. Bet reāli tādi cilvēku nebūs. Neveins nav tik stulbs lai tā rīkotos. Tik pat labi var iet uz slimnīcu un izgriezt sev vienu nieri, lai ieriebtu valdībai. Ja arī kāds tā dara, tad viņām tāpat dzīvē ir smagi nepaveicies ka piedzimis ar tādu prātiņu.
Kaut nu Tev būtu taisnība, tas tiešām ir absurds. Taču tepat komentos viens izteicās, ka "sliktāk jau vairs nebūs, tāpēc balsošu PAR, varbūt kaut kas mainīsies". Tādi komentāri pavīd arī citviet, tā ka tādi cilvēki ir. Varbūt ne pārāk daudz, bet ir. Varbūt vienīgi dusmu vietā jāsāk just žēlums.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-31 12:13, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: Piedod, var meklēt attaisnojumus. Var meklēt vainīgos (prese, reklāma utml), bet fakts ir tāds, ka latviešiem latviskas skolas laikam nav vajadzīgas... Tiem, kuriem šī tēma interesēja, atrada laiku un parakstījās bez visas reklāmas. Man kauns, ka nesavācām tos parakstus. Man kauns, ka Latvijā ir referendums par valodu. Tas vispār pašā pamatā ir nonsenss! Un tā mūžīgā salīdzināšana ar citām valstīm, pēc manām domām, ir manipulācija ar vidusmēra cilvēku, kurš skrien pakaļ visam, ko kāds cits pasaka priekšā...
PS
bet par skolām gan vajadzēja savākt, ai kā vajadzēja...
Piekrītu! Jautājums , ko darītu valdība? Būtu gatava tam jeb nē?
Tauta negrib liekus kašķus, strīdus un naidu. Viss notiek lēnām un dabiski. 90gadu sākumā mēs bijām tikai 52% latviešu!! Iedomājies tikai 52% savā zemē!!!! Protams, ka varēja mēģināt un riskēt izspiest nelatviešus lielākā skaitā, bet tolaik svešā armija vēl atradās mūsu zemē un kurš tad uzņemtos atbildību, ja tas karaspēks netiktu nekad izvākts, kā tas notiek Piedņestrā, Osetijā, Abhāzijā? Esam pacietīgi gaidījuši 20 gadus. Latviešu pieaugums jau ir 62% un paldies šim referendumam, ka mēs esam sapratuši , kas tad īsti Latvijā notiek! Un notiek sekojošais. Krievi sen jau sapratuši, ka viņi šeit izmirst. Nebrauc šeit vairāk migrantu pūļi. Viņiem ir liels veco ļaužu īpatsvars, bet palikt Latvijā dzīvot , ta gribās. Neviens negrib braukt uz Krieviju. Lai viņus neaizdzītu uz turieni, pēdējasi salmiņš ir šādi referendumi. A mēs viņus nedzīsim nekur. Mēs pārlatviskosim viņus! Tāpēc jau jāsāk ar pāreju skolās uz latviešu mācību valodu. Un krievi ļoti ātri integrēsies latviskajā vidē. Ja paskatās tad, Rīga un Latgales puse ir tā, kur varētu būt zināmas grūtības, bet atrisināt var. Vidzeme un pārējā Latvija, ja krievs nav galīgs auza, sen jau runā latviešu valodā.

     [+] [-]

, 2012-01-31 12:14, pirms 13 gadiem
Par shito jau nav jautajumu, te vienkarshi atkal tautai ko cepties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-31 13:06, pirms 13 gadiem
Miķelīt Mēs ar Tevi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-31 13:38, pirms 13 gadiem
iedvesmojošs video

  +3 [+] [-]

, 2012-01-31 15:41, pirms 13 gadiem
114 cilvēki, kas balso par ir LO*I!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-31 16:34, pirms 13 gadiem
Timofejs rakstīja: Latvieti, sākumā iemācies savu valodu
Latvieti- aizrādītāj, iemācies ielikt punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja