Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Ja apstiprināsies informācija par otru dopinga lietotāju, Latvijas izlasei draudēs diskvalifikācija‏

Ja apstiprināsies informācija par otru dopinga lietotāju, Latvijas izlasei draudēs diskvalifikācija‏
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šodien Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) ģenerālsekretārs Žoržs Tikmers sarunā ar Sportacentrs.com atklāja, ka šobrīd esot aizdomas par vēl viena Latvijas olimpieša pozitīvām dopinga analīzēm.

Tikmers norādīja, ka aizdomās turamais sportists ir hokejists, bet sīkāku informāciju par konkrēto gadījumu un turpmāko rīcību nevarēja paust. "Sīkāka informācija šajā jautājumā varētu būt pēc Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) disciplinārās komisijas sēdes, kas notiks Lozannā," pauda Tikmers.

Vārdā neminētais hokejists ir otrais Latvijas hokeja izlases pārstāvis, kura vārds (šobrīd anonīms) piesaukts dopinga sakarā - pozitīvas A un B provju analīzes tika konstatētas Rīgas "Dinamo" uzbrucējam Vitālijam Pavlovam.

Protams, kamēr oficiāli spriedumi vēl nav izdarīti, par iespējamām sankcijām spriest ir pāragri, tomēr LOK ģenerālsekretāra apstiprinātā informācija, ka aizdomas par dopinga analīzēm ir vēl viena hokejista sakarā, liek pievērst uzmanību SOK Antidopinga noteikumiem.

SOK noteikumi attiecībā uz komandu sporta veidiem paredz, ka, ja vairāk nekā viens kādas komandas dalībnieks Soču olimpisko spēļu laikā pārkāpj antidopinga noteikumus, visai komandai var tikt piemērota diskvalifikācija vai arī kāda cita veida sankcija, kas būs atbilstoša attiecīgā sporta veida federācijas noteikumiem.

Tādējādi, ja tiks pierādīts, ka vismaz divi Latvijas valstsvienības hokejisti ir lietojuši neatļautās vielas, tad Latvijas izlasei var tikt atņemta Soču olimpiskajās spēlēs izcīnītā astotā vieta.

Izmantotie resursi:
Olympics | Sochi 2014 Olympic Medals Results...

  +7 [+] [-]

, 2014-02-28 15:31, pirms 11 gadiem
Malači! Jāskatās, ko rij!

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:32, pirms 11 gadiem
skaisti.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 15:33, pirms 11 gadiem
Se tev nu bija?!?!?!
Kada huja pec ir jarij tie dranki Visu labo Latvijas vardu,reali
ir sapi***!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-02-28 15:37, pirms 11 gadiem
Sviests, ļoti ceru, ka nebus otrā grēkāža,tad tas būs pazors Latvijai un pasaulē ,tad celmiņam jātaisa filma būs ,murgs soči 2 ......!!!!!!!!

 +20 [+] [-]

, 2014-02-28 15:38, pirms 11 gadiem
Nē! Nē! Nē!!!! Tā nenotiks, tā nedrīkst notikt!

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:39, pirms 11 gadiem
nožēlojami!

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:40, pirms 11 gadiem
Atlaist atbildīgo,ja tāds ir, pagaidām izskatās, ka tas varētu būt DRīga ārsts! Viss izskatās, ka ir pilnīgā paka*ā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:41, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: Sviests, ļoti ceru, ka nebus otrā grēkāža,tad tas būs pazors Latvijai un pasaulē ,tad celmiņam jātaisa filma būs ,murgs soči 2 ......!!!!!!!!
Labi, ka nevienu medaļu neizcīnījām - tad tas būtu gadsimta murgs hokejā!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:41, pirms 11 gadiem
Autor-, šie neiet kopā:
-"visai komandai var tikt piemērota diskvalifikācija vai arī kāda cita veida sankcija"
-"Latvijas izlasei tiks atņemta Soču olimpiskajās spēlēs izcīnītā astotā vieta".
Pareizāk būtu, ka 8. vieta "var tikt atņemta" nevis ka tā "tiks atņemta"...

  -3 [+] [-]

, 2014-02-28 15:44, pirms 11 gadiem
Labs.. futbols Latvijā galīgi zemā līmenī TĀPEC ka 50/50 daudziem nepatīk skatīties un visādi toto/ korupcijas skandāli, basketbols Latvijā ATKAL pamazām atgriežas kur bija iepriekš - te vel nevajadzīgas peripētijas (vai what ever the f*** that means) uzaust.. un nu Hokejs - Dinamo iet labi un izlase pirž elles uguņus Starptautiski+ augstākā vieta olimpiskajā vēsturē UN NU - kkāds bezsakars ar dopingu
Manas domas ir tādas ka drīz (ja Sigulda nenogrims un nebūs vairāk kamaņinieki, ptfu,ptfu,ptfu) sports Latvijā būs tik starp skolām un amatieriem.
P.S. - Man tas Kira sāk šķebināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-02-28 15:44, pirms 11 gadiem
Cerams, ka nē - jo šis būtu Latvijas tēla lielākais negatīvais traips!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 15:48, pirms 11 gadiem
Nav labuma bez ļaunuma!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 15:48, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Dopings jau vairs nav darvas karote medus mucā kā teica Tikmers pēc Pavlova pieķeršanas, bet tagad medaļas ir medus karote darvas mucā!
Da labi - nav jau tik traki, plašāka sabiedrība šadus faktus nemaz neuzzinaas. Ari par pavlovu pasaules prese nerakstīja. Tagad ari pat "Izmantotie resursi:" majasslapā nekas nav minēts. Tādā LV līmenī šī smuce tik paliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 15:49, pirms 11 gadiem
No eiforijas un Latvijas izlases slavēšanas par labu spēli līdz apkaunojumam visā psaulē, kā redzams, ir pavisam neliels ceļš ejams... Protams, jācer, ka šis otrs gadījums tomēr neapstiprināsies, bet nu....

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 15:49, pirms 11 gadiem
Es vienkarsi nespeju tam noticet!
Bet interese, kapec tad netiek izpausts ta otra speletaja vards? Pavlovu tak uzreiz nosauca!

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:50, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Prūsis ir nākamais rindā,tādus stūmējus kā mums,uz plika piena un gaļas neuzaudzēsi
Nejau Prūsi - džeks strādā labi ar bobsleju, par viņu pat runāt nevajag, domāju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:51, pirms 11 gadiem
Daugavpils Džonijs rakstīja: Cerams tas nebūs Ozoliņš! Man būtu ļoti skumji lasīt ziņu- Ozoliņa asinīs atrasts dopinga un trīsgraudnieka kokteilis Es raudātu
Nav Ozo, vins OS laika vairakkart esot parbaudiits un visas parbaudes bijusas negativas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 15:52, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Tas,ka Ozo ir pieķerts ir stulbi,jo viņš vairs nevarēs aizbraukt uz NHL un tur spēlēt.
ko tu pipe?
es ari gribu

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:53, pirms 11 gadiem
BOTĀNIĶIS rakstīja: vecīt, tev kaut kādi smadzeņu iedīgļi ir? kā ar dopinga palīdzību var uzlabot komandas spēli? nu, labi, ātrāk un ilgāk varēs paskriet - nu un tad? ripa vārtos no tabletēm sāks skriet? tad jau varbūt kaučuka ripulis ar dopingu jāpiedzen, lai pats lec vārtos. juti absurdu? skaidrs, ka kāds dakteris kaut ko ir nolaidis greizi, bet komandu spēlēs dopings ir bezjēdzīgs. ar to lai aizraujas svarcēlāji un riteņbraucēji. liekas, ka dopinga aģentūrai jāpadomā, ko viņi dara.
Nu ja Tu vari vairak pavilkt kajas, tad jau pavisam noteikti Tu vari ietekmet komandas sniegumu.
Kamer parejie knapi slido, tikmer Tev, kam ir vairak speka, vari aizskriet pretuzbrukuma un pat iemest golu.
Ta nu tas ir!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:53, pirms 11 gadiem
Ej tu cirst nu... viss sapnis beigās par murgu pārvēršas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:54, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Savos laikos arī Prūsis iekrita
Nu redz to ES nezināju.. Bet domāju viņš "mācekļiem" neko nelegālu nedod. Pats ja bij vainīgs, "ok salaidu grīstē" tagad gan norm strādāšu

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:54, pirms 11 gadiem
Pizonis rakstīja: ko tu pipe?
es ari gribu
Spaisa jaunais sajaukums!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 15:55, pirms 11 gadiem
Tad premiju nesaņems? Kā var dot prēmijas, ja dsq.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:55, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Savos laikos arī Prūsis iekrita
Ja, bet skiet ka vins parsudzeja un vinjam beigas nekas nebija!

     [+] [-]

, 2014-02-28 15:55, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nepīpēju,bet Sandim karjera beigusies.2 gadi diskābelis ir ļoti nopietni.Pavlovs var aizmukt uz Ameriku,ko silti iesaku.
tavi komentari nereali pacel garastavokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:56, pirms 11 gadiem
Ēdiena piedeva svara regulēšanai...nu b..t tāds dopings!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:56, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Atlaist atbildīgo,ja tāds ir, pagaidām izskatās, ka tas varētu būt DRīga ārsts! Viss izskatās, ka ir pilnīgā paka*ā!
Vēlreiz, tiem kas tankā:

Ulvis Brože ‏@UlvisBrozhe
Otrais dopinga gadījums Latvijas izlasē nav saistīts ar #RīgasDinamo spēlētājiem

no delfiem:
Pēc aģentūras LETA rīcībā esošās informācijas, otrs dopinga lietošanā pieķertais spēlētājs nepārstāv Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandu Rīgas "Dinamo",
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:57, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Nu labais sniegums jau toč nav saistīts ar dopingu. Pavlovs nespēlēja ne pirmo, ne otro vijoli. Un vai tik otrs grēkāzis nebūs Daugava. Ne velti nepiedalījās pēdējā spēlē, līdzīgi kā tas zviedrs
Wsp es biju neizpratne kapec Daugava pedeja spele nespeleja, vinjam jau patiik tads stils kadu piekopj Kanadiesi!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:58, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka esam šķidri aptaisījušies. Ja komandu diskvalificēs, tas būs kauns pa visu ģīmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:58, pirms 11 gadiem
sansid rakstīja: Ēdiena piedeva svara regulēšanai...nu b..t tāds dopings!!!
Redz.. gandrīz 99 % hokeja "amatpersonām" interesē TIKAI un vienīgi fakts KA lieto.. Rēcīgi butu jau arī tad ja viņs lietotu ko tādu kas SAMAZINA viņa spējās, TĀPAT ķertu bez žēlastības.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:58, pirms 11 gadiem
Pavlovu panjema par svara paliglidzekli...
kam tadi vel butu vajadzigi izlase,padomasim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 15:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Wsp es biju neizpratne kapec Daugava pedeja spele nespeleja, vinjam jau patiik tads stils kadu piekopj Kanadiesi!
Rota viņam bija.. laikam.. kkā tā...

  +5 [+] [-]

, 2014-02-28 15:59, pirms 11 gadiem
Ko jus cepjaties?
Nu iedos diskabeli un?
Bet tas jau neko nemainis musu acis.
Nejau to divu cilveku del tik labi nostartejam OS.
Tpt izlase ir vislabaka!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:00, pirms 11 gadiem
pizģets!

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:00, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Paldies,bet man šobrīd smiekli nenāk.Jo Rd var diskvalificēt arī no KHL.Un tā jau būs liela mēroga traģēdija,jo šogad mums ir laba komanda.
Liela mēroga traģēdija? Redzams, ka tev priotātes dzīvē ir skaidras.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:00, pirms 11 gadiem
eikoninsh rakstīja: Pavlovu panjema par svara paliglidzekli...
kam tadi vel butu vajadzigi izlase,padomasim...
Kā ir, ja tas otrs ir Muštukovs - viņš nevienā spēlē uz ledus neizgāja! Vai tam šoreiz nav nozīmes?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:00, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Paldies,bet man šobrīd smiekli nenāk.Jo Rd var diskvalificēt arī no KHL.Un tā jau būs liela mēroga traģēdija,jo šogad mums ir laba komanda.
akd Tev drizak vajag muza diskabeli no neta!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:00, pirms 11 gadiem
Go0dFather rakstīja: Se tev nu bija?!?!?!
Kada huja pec ir jarij tie dranki Visu labo Latvijas vardu,reali
ir sapi***!!!!
Apburtais loks kaut kāds.
Zaudē ar 0:14, visi neapmierināti.
Ierij draņķi, atkal visi neapmierināti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:01, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: pizģets!
Cerams ka shaja soka bridi Vetra Tevi pazelos par so vienu vardu!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:01, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Tu domā ka divi?Es domāju,ka bez Pavlova un Ozoliņa arī Pujacs ir lietojis dopingu.
Skaidrs.
Pilnīgs idiots un/vai provokators.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:01, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Tu domā ka divi?Es domāju,ka bez Pavlova un Ozoliņa arī Pujacs ir lietojis dopingu.
nedomā, tev nesanāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:02, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: ieskaidro to ārzemju medijiem
ieskaidro VISIEM kas saprot no hokeja kko, BET nav latvieši

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:02, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cerams ka shaja soka bridi Vetra Tevi pazelos par so vienu vardu!
Man jau otrais mēnesis bez warninga, sen nav bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:03, pirms 11 gadiem
Man tik interese, vai tad pasa Krievu izlase nav pilnigi neviena dopingotaja? Vai vinji tiesam ir tik tiri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:04, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man tik interese, vai tad pasa Krievu izlase nav pilnigi neviena dopingotaja? Vai vinji tiesam ir tik tiri?
Visa delegācija

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:04, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Man jau otrais mēnesis bez warninga, sen nav bijis
Oii man kadi 6-7 menesi.
Pedejais skiet bija Julijā!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:05, pirms 11 gadiem
Armands B...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-28 16:05, pirms 11 gadiem
Nav principiāli svarīgi, kurš ir otrs cietušais.

Ja Pavlovam un otram hokejistam konstatētā aizliegtā viela ir identiska, nepārprotami vainīgi ir ārsti.

Visas komandas diskvalifikācija šādā gadījumā būtu pilnīgi absurda un negodīga, it sevišķi tādēļ, ka metilheksanamīns nav nekāds sniegumu uzlabojošs preparāts. Pilnīgi idiotiski to likt vienā plauktiņā ar EPO, augšanas hormoniem, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:06, pirms 11 gadiem
Daugavpils Džonijs rakstīja: Dopings tiešām aizēno godīgo sportu, tas visiem jāsaprot.
Tā var būt laba mācība jaunajiem sportistiem.
To var saprast tikai tādi kas sitās sportā, ir vienalga sāpes, diskomforts Ka tik lai varētu labi nospēlēt komandas un sevis labā.. TĪRI, paļaujoties tikai uz savām spējām un pašatdevi..
"Personībām" jeb primadonām to nesaprast, vienalga, 13 vai 33 gadi.. Tas ir skumji. Bet tev noteikti Jāpiekrīt, pareizi vārdi tie ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:07, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu mani uztrauc Ozoliņa liktenis.......nāksies slidas kārt vadzī.Pavlovs var Ahl kapāt.Par Žoru nezinu,varbūt viņš tomēr nav tajā sarakstā,kuri ir lietojuši RD ārsta parakstītos vitamīnus.
Pēc aģentūras LETA rīcībā esošās informācijas, otrs dopinga lietošanā pieķertais spēlētājs nepārstāv Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandu Rīgas «Dinamo», kurā ikdienā spēlē Pavlovs un daudzi citi valstsvienības hokejisti.

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:07, pirms 11 gadiem
Ja otrs spēlētājs nav no RD, tad....visu cieņu, Dr.Kvēp,.......bet...?
Kurš patreiz gatavs šo komentāru papildināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:09, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav principiāli svarīgi, kurš ir otrs cietušais.

Ja Pavlovam un otram hokejistam konstatētā aizliegtā viela ir identiska, nepārprotami vainīgi ir ārsti.

Visas komandas diskvalifikācija šādā gadījumā būtu pilnīgi absurda un negodīga, it sevišķi tādēļ, ka metilheksanamīns nav nekāds sniegumu uzlabojošs preparāts. Pilnīgi idiotiski to likt vienā plauktiņā ar EPO, augšanas hormoniem, utt.
Protams, bet ej un ieskaidro to IOC un dopinga aģentūrai - viņiem vienalga!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:10, pirms 11 gadiem
tas būs freibergs

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:10, pirms 11 gadiem
Es pagaidām izvairītos minēt konkrētus uzvārdus. Pašu miera labad. Var iedzīvoties kārtīgās nepatikšanās viens otrs muļķītis.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:11, pirms 11 gadiem
kaaseejs rakstīja: tas būs freibergs
Kapec tada parlieciba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:12, pirms 11 gadiem
Man paliek zel Kvepa, arvien vairak izskatas ka vaina ir jauznemas tiesi vinjam! Tiesam zel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:15, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Bet jūs varat iedomāties,ka tas hokejists ir labākais Latvijas vecis?Ja tā būs taisnība,viņš savu reputāciju būs ļoti smagi sagrāvis.Un bez viņa play off ir pilnīgi garām,tad jau labāk būtu kādu šņabi dzēris
Aizej labāk purgena zāles iepird,tavas tenkas krīt uz nerviem!!!!NAV TAS NE OZO ,NE KĀDS CITS NO RD NOMETNES!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:15, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Es pagaidām izvairītos minēt konkrētus uzvārdus. Pašu miera labad. Var iedzīvoties kārtīgās nepatikšanās viens otrs muļķītis.
Kāda starpība kāds uzvārds? Vienīgi varbūt tiem tas ir svarīgi,kas grib noriet kādu konkrētu spēlētāju.
Šis gadījums laikam būs extraklases,ja mūsējos patiešām DSQ.
Iespējams,ka ir bijis tāds gadījums,kad veselu komandu OS DSQ par dopinga lietošanu, tomēr es neko tādu neatceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:18, pirms 11 gadiem
Farmaceits Kirovs varēja investēt naudu jaunu, tāpēc neatklājamu steroīdu izstrādāšanai, nevis pirkt no ķīniešu interneta veikaliem...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-28 16:18, pirms 11 gadiem
pilnvērtīgam Latvijas hokeja skandālam pietrūkst tikai kāds neapdomāts izteiciens no Savicka. gaidam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:19, pirms 11 gadiem
Daugavpils Džonijs rakstīja: Brauc ciemos Te ir skaisti, cilvēki ir laipni! Iemeslu strīdam vienmēr var atrast, bet Daugavpilī visi meklē iemeslu draudzībai, priekam un laimei
Streipam neesot mīļotā vīrieša, iesaku Tev spert pirmo soli

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:20, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Streipam neesot mīļotā vīrieša, iesaku Tev spert pirmo soli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:22, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: pofig,ka Streips ir gejs,bet kā TV persona viņš ir lielisks vecis !
es jau neko sliktu nesaku! Viņš ar Marhileviču normāli ''Suņu būdā''pastrīdējās, pats Kaimiņš ar bija pārsmējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:24, pirms 11 gadiem
Daugavpils Džonijs rakstīja: Cīņā pret dopingu tas būtu loģisks solis. Tie kuri lieto dopingu riskē ar veselību, komandas interesēm. Pārkāpjot noteikumus, iegūst priekšrocības. Godīgie čaļi paliek aiz muguras, ar visu lielo darbu. Un tad arī tie godīgie ar laiku sāks štukot, kam sēdēt ēnā, ja ir cerības tikt saulītē ar pareizo medicīnu .. Un tā jau kļūst part slimību. Kur godīgam nav vietas .. To nevar pieļaut.
Nezinu gan, kāds šeit sakars ar veselību, komandas interesēm, noteikumiem vai godīgumu, ja:
a) metilheksanamīns ir daudzu populāru uztura bagātinātāju sastāvdaļa - to noteikti lietojuši daudzi sc.com lietotāji;
b) tas nav aizliegts nevienā Ziemeļamerikas līgā;
c) šī viela nav lietota apzināti;
d) metilheksanamīns neietekmē sniegumu, it sevišķi, ja tas lietots tikai valstsvienības gatavošanās posmā. Tad Red Bull lietošanas dēļ arī vajadzētu diskvalificēt sportistus.

Bekstrēma Klaritīna epopejas dēļ diskvalificēt Zviedrijas valstsvienību būtu vienlīdzīgi absurdi.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība kāds uzvārds? Vienīgi varbūt tiem tas ir svarīgi,kas grib noriet kādu konkrētu spēlētāju.
Šis gadījums laikam būs extraklases,ja mūsējos patiešām DSQ.
Iespējams,ka ir bijis tāds gadījums,kad veselu komandu OS DSQ par dopinga lietošanu, tomēr es neko tādu neatceros.
nav bijis...ne ziemas, ne vasaras...
ja apstiprināsies, tad tas būs pirmais gadījums sportā, kad pieķerti 2 vienas komandas spēlētāji!
Ja SOK lietu neatdos izskatīt IIHF, sekas būs maksimālās - rezultāts tiks anulēts(DSQ). Tie parasti nešķiro neko, ja IIHF izskatīs - ir mazas cerības izsprukt sveikā!

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:25, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: redzēju,Kaimiņš sevi ir pacēlis jaunā līmenī
jaunākais raidījums ir labs, par Ukrainas haosu

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:26, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Izskatās, ka esam šķidri aptaisījušies. Ja komandu diskvalificēs, tas būs kauns pa visu ģīmi.
Es protams negribu šajā gadījumā pasmaidīt, ja reiz izlasei draud DSQ, bet kā lai neatceras, ka nospiedošs SC lietotāju skaits skandināja Ruslandes sportistu vārdus dopingotaju jautājumā..
karma?
Diezvai, bet tā žults tika padaudz šeit izlieta pa labi un pa kreisi, šodien, nezmaz no kauna zemē par savu izlasi jālien..
jebkurā gadījumā, dienā, kad oficiali izskanēs 2. hokejista vārds, izlasi tas notraipīs arī tad, ja nebūs diskābeļa, pat tā īsti nevienu neinteresēs, kas par aizliegto preperātu būs lietots .

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:27, pirms 11 gadiem
Kā var būt aizdomas par dopinga lietošanu? Man jau liekas vai nu ir,vai nav lietots

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:27, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nezinu gan, kāds šeit sakars ar veselību, komandas interesēm, noteikumiem vai godīgumu, ja:
a) metilheksanamīns ir daudzu populāru uztura bagātinātāju sastāvdaļa - to noteikti lietojuši daudzi sc.com lietotāji;
b) tas nav aizliegts nevienā Ziemeļamerikas līgā;
c) šī viela nav lietota apzināti;
d) metilheksanamīns neietekmē sniegumu, it sevišķi, ja tas lietots tikai valstsvienības gatavošanās posmā. Tad Red Bull lietošanas dēļ arī vajadzētu diskvalificēt sportistus.

Bekstrēma Klaritīna epopejas dēļ diskvalificēt Zviedrijas valstsvienību būtu vienlīdzīgi absurdi.
noteikumi visiem vieni !
nav ko te demagoģēt, ja gribi braukt uz Olimpiādi ievēro OS noteikumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nav bijis...ne ziemas, ne vasaras...
ja apstiprināsies, tad tas būs pirmais gadījums sportā, kad pieķerti 2 vienas komandas spēlētāji!
Ja SOK lietu neatdos izskatīt IIHF, sekas būs maksimālās - rezultāts tiks anulēts(DSQ). Tie parasti nešķiro neko, ja IIHF izskatīs - ir mazas cerības izsprukt sveikā!
Klau,ja tas viss nonāk IIHF rokās, tad tam nevar būt ļoti bēdīgas sekas? Piemēram,LV izlase izlido no Elites grupas?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-28 16:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,ja tas viss nonāk IIHF rokās, tad tam nevar būt ļoti bēdīgas sekas? Piemēram,LV izlase izlido no Elites grupas?
Var iznākt pavisam ļauni. ANO var noteikt Latvijai kaučuka embargo - ar to hokejs te beigsies...

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 16:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,ja tas viss nonāk IIHF rokās, tad tam nevar būt ļoti bēdīgas sekas? Piemēram,LV izlase izlido no Elites grupas?
jā, mūs pārcels uz vienu grupu ar igauņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:34, pirms 11 gadiem
dwayne wade rakstīja: Kā var būt aizdomas par dopinga lietošanu? Man jau liekas vai nu ir,vai nav lietots
tāpēc , ka vēl nav atvērta B prove...sportists domā, vērt vai nevērt!
tikko būs atvērta B prove un ja tā būs pozitīva, sportista vārds tiks paziņots atklātībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:34, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: noteikumi visiem vieni !
nav ko te demagoģēt, ja gribi braukt uz Olimpiādi ievēro OS noteikumus!
Tieši tā!
Visu veidu federācijas ir likušas savu parakstu zem WADA sastādītiem dopingu sarakstiem, un visi jautājumi šai sakarā automātiski atkrīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,ja tas viss nonāk IIHF rokās, tad tam nevar būt ļoti bēdīgas sekas? Piemēram,LV izlase izlido no Elites grupas?
kādā sakarā?
tev , ka tik sūdīgāk lai notiktu

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:35, pirms 11 gadiem
Dombrovska veiksmes stāsts visā tā krāšņumā

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:36, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Var iznākt pavisam ļauni. ANO var noteikt Latvijai kaučuka embargo - ar to hokejs te beigsies...
Protams, var jau arī paironizēt, bet par cik šāds gadījums vel nav bijis, tad interesanti uzzināt kas un kā var vai nevar notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kādā sakarā?
tev , ka tik sūdīgāk lai notiktu
Es jau te vienam atbildēju-nekāda sakara ar to vai sliktāk vai labāk. Vienīgi tīrākā ziņkāre par cik tas ir neordinārs notikums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: noteikumi visiem vieni !
nav ko te demagoģēt, ja gribi braukt uz Olimpiādi ievēro OS noteikumus!
Noteikumi visiem vieni, taču nevajag muldēt - visas komandas diskvalifikācija būtu pilnīgi neproporcionāls un negodīgs sods.

Vainīgie jāsoda, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:42, pirms 11 gadiem
stulbis Roberto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau te vienam atbildēju-nekāda sakara ar to vai sliktāk vai labāk. Vienīgi tīrākā ziņkāre par cik tas ir neordinārs notikums.
ar pasaules čempjiem točna šo notikumu nesaistīs...
MAX sods varētu būt DSQ no Sočiem un IIHF reitinga punktu atņemšana. manā izpratnē, bet kā tāds gadījums nav bijis un nekur nav tieši norādīts kāds sods, kā sportista gadījumā līdz 2 gadiem, būs interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:47, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Noteikumi visiem vieni, taču nevajag muldēt - visas komandas diskvalifikācija būtu pilnīgi neproporcionāls un negodīgs sods.

Vainīgie jāsoda, protams.
kādu sodu iedos to redzēsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:47, pirms 11 gadiem
Kanāda salauž vareno Latvijas dopingotaju sirdis

     [+] [-]

, 2014-02-28 16:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, var jau arī paironizēt, bet par cik šāds gadījums vel nav bijis, tad interesanti uzzināt kas un kā var vai nevar notikt.
Dopinga vēsturē ir bijuši atsevišķi superstriktas sodīšanas gadījumi, piemēram, var iztēloties scenāriju, ka vairāki izlases sportisti paziņo, ka arī pasaules čempionāta laikā dakteris viņus ir sistemātiski barojis ar dopingu. Tādā gadījumā būtu iedomājams, ka izlasi automātiski pazemina (arī par vairākām klasēm, ja pārkāpumi sistemātiski un pierādāmi notikuši vairākas sezonas pēc kārtas), hokejistus un komandas ārstus diskvalificē uz dažādiem periodiem utt. Nedomāju, ka Latvijas izlasei draud kaut kas tamlīdzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:50, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Latviju DSQ no Sočiem nevis vispār

domā, ka tagad Vācijas biatlona komandu diskvalificēs dēļ vienas sportistes vispār? DSQ iedeva tikai Soču jauktās stafetes komandai.
izlasi noteikumus un pats secini, man nav jādomā par biatlonu!
olympic.org

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 16:50, pirms 11 gadiem
Itkā jau nevajadzētu dzīt zirgus un uzskatīt, ka nu bezmaz DSQ nopelnīts.
Neticu, ka tur nav paredzētas atkāpes par konkrētu aizliegto vielu ietekmi uz rezultātiem un sportista individuālo sniegumu.
kautgan, ja reiz dopingotāju kontrolei viss samests vienā katlā, tad diezvai šiem baigi interesēs apstākļi.
Bet, sliktākais būs tas, ja šie izdomās, ka grib palikt vel krutāki un tad jau centīsies panākt sev reklāmu- LV DSQ izskatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:55, pirms 11 gadiem
kas tur prasīja par biatlonistiem:
tur noteikumi tādi paši kā hokejā, ja būrtu divi vācu biatlonisti pieķerti, tad varētu DSQ visu Vācijas izlasi biatlonā...ja viens pieķerts, tad tikai kur pats startējis !

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 16:56, pirms 11 gadiem
Bet tiem, kas uzskata, ka uz Latvijas vārdu tiek mesta ēna, pajautāsim: cik no mums patiešām saviebjas, dzirdot Turīnas "Juventus" nosaukumu?

Tur dopings patiešām bija sistemātisks un DAUDZU sezonu garumā. Pirmajā instancē Turīnu pazemināja līdz amatieru līmenim, šķiet, uz kādu 4. līgu. Domājiet, ka šis pelnītais (!!!) sods tika izpildīts? Nē, bet Turīna tikai pazemināta uz Sēriju B un startēja ar - punktiem. Tā kā komandu sporta veidos precedenti ir, un daudz, turklāt sodi ir maigi pat tad, kad ir absolūti neapšaubāmi ar tiesas lēmumu pierādīta sistemātiska dopingošana sevišķi lielos apmēros.

Kas, salīdzinot ar to, ir Pavlova pulverītis un kā tas var mest ēnu uz Latviju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:01, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kādā sakarā?
tev , ka tik sūdīgāk lai notiktu
Ivars protams izceļās, bet Kvēpam kā izlases dakterim šis gan laikam būs bijis pēdējais turnīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:02, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Bet, sliktākais būs tas, ja šie izdomās, ka grib palikt vel krutāki un tad jau centīsies panākt sev reklāmu- LV DSQ izskatā.
sliktākais variants mums ir garām, labi ka šo provi atvēra jau kad noslēgušās OS..savādāk mūsu hokeju komandu izdzītu no OS!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:02, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Kāds dopings Juventus? Viņus pazemināja dēļ Toto skandāliem
Iepazīsti vēsturi rūpīgāk Materiālu klāsts, kas atspoguļo dopinga skandālu, ir vienkārši nepārskatāms abās šī vārda nozīmēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ivars protams izceļās, bet Kvēpam kā izlases dakterim šis gan laikam būs bijis pēdējais turnīrs.
tā izskatās Kvēpam - sapnis pārvērtās par murgu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:04, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: cik gadus vecu? 70-90?
Galvenokārt domāju skandālu, kas pacēlās tā ap 2004. gadu
The drug scandal that blackens the name of...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:06, pirms 11 gadiem
Tagad sanak ta ka 8 vietu izcinijam pateicoties dopingam Forsi...Murgs kaut kads... Nu intresanti kurs bija otrs grekazis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:08, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Tur rakstīts pa narkotiku lietošanu 90mitajos
Nē, tur rakstīts par sistemātisku dopinga lietošanu sporta komandā, ko būtu jāuzskata par ļaunāko potenciāli iedomājamo scenāriju mūsu stāstā. Man pietiek, no diskusijas izslēdzos

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:09, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Tur rakstīts pa narkotiku lietošanu 90mitajos
tas ir viens un tas pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:20, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: tad jau lai arī Treķakovu pārbauda tas ar saviem Četriem identiskiem startiem ir Tīrs un pūkains ?
Domā, viņam .irsā hronometrs iebūvēts, ka spēja vienādus startus uzskriet, jeb arī, gribu zināt to dopingu, kurš ļauj paņemt 4 vienādsu laikus .

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:25, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Pie visa vainīgs ir ārstu personāls,špieleriem detaļās nav jāzin,kādus uztura bagātinātājus viņš lieto
Saknē nepareiza pieeja, kuras rezultātus redzam pašlaik.

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:32, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: ieskaidro to ārzemju medijiem
Nav pofig par ārvalstu medijiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:35, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: nē, ārvalstu mediji visu var pagriezt tā ka pašam liksies, ka pats esi salietojies

tā ir vesela propagandas industrija
Tak lai viņi tur vārās savā katliņā, mums pilnīgi pietiek

ar vietējiem

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:38, pirms 11 gadiem
mūsējie pārāk labi nospēlēja,,,tā nedrīkst,,,lūk dopings klāt kā likts.

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:41, pirms 11 gadiem
pricis rakstīja: mūsējie pārāk labi nospēlēja,,,tā nedrīkst,,,lūk dopings klāt kā likts.
varbūt tieši otrādi - mūsējie labi spēlēja, a davai pārbaudam šos (no sērijas visi jau ēd vienu un to pašu, bet pārbaudam "izredzētos" vai tos, kuri traucē)

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:43, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: tad jau lai arī Treķakovu pārbauda tas ar saviem Četriem identiskiem startiem ir Tīrs un pūkains ?
Krievi elpoja gazi,kas palienina speku,oficiali tas ir dopings,bet neviens to neparbauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 17:47, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: tā gāze ir atļauta.
atļauts ir viss, kas nav aizliegts...līdz brīdim, kad to aizliedz!

     [+] [-]

, 2014-02-28 17:48, pirms 11 gadiem
gezis rakstīja: Krievi elpoja gazi,kas palienina speku,oficiali tas ir dopings,bet neviens to neparbauda.
NEVAJAG MUĻĶĪBAS RAKSTĪT!
Dopings ir TIKAI TAS, kas ir WADA, vai kādas citas testējošās organizācijas, OFICIĀLAJOS aizliegto preparātu un paņēmienu sarakstos.
Ja tā tur nav, tātad sportisti ir brīvi savā izvēlē - lietot vai nē.

Nevajag domāt, ka dopinga sarakstos ir visas vielas un paņēmieni, kas kaut kādā veidā uzlabo sniegumu. Nav, ne tuvu.

Kamēr šī gāze, ksenons, ja būsim precīzi un tās pielietošanas paņēmiens sarakstos nav, tad tas ir tādā pat mērā dopings kā "zeļonka".

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 18:01, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: vēl pirms nedēlas letiņi nomelnoja krievus ka šmaucās, bet izrādās ka paši letiņi šmaucās. kā nebija kauna apmelot krievus
domāju ,ka neviens nav tāds muļķis, lai uz olimpiādi brauktu saēdies dopingu ar domu, ka "mani nepieķers"... drīzāk šeit ir jāmeklē atbildīgie, kas piespēlē kādu medikamentu vai uztura bagātinātāju, vitamīnu... es ieteiktu pamainīt produktu piegādātājus vai pat ārstus... sportists ir cietēja lomā visticamāk šeit...

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība kāds uzvārds? Vienīgi varbūt tiem tas ir svarīgi,kas grib noriet kādu konkrētu spēlētāju.
Šis gadījums laikam būs extraklases,ja mūsējos patiešām DSQ.
Iespējams,ka ir bijis tāds gadījums,kad veselu komandu OS DSQ par dopinga lietošanu, tomēr es neko tādu neatceros.
Oli
Ja pareizi atceros, tad VFR (Rietumvācija) kaut kad "uzrāvās" uz dopingu. Manā prātā stāv, ka komandai ieskaitīja zaudējumu ar 0:2 par dopinga lietošanu...

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:13, pirms 11 gadiem
Es atbalstu dopinga lietotāju izskaušanu, bet tas ir par traku, drīz sportistiem būs jādzer destilēts ūdens un jāēd pašu audzēti burkāni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:21, pirms 11 gadiem
mekto rakstīja: Es atbalstu dopinga lietotāju izskaušanu, bet tas ir par traku, drīz sportistiem būs jādzer destilēts ūdens un jāēd pašu audzēti burkāni.
Ne tuvu. Arī tagad atlēti kas startē testējamās organizācijās un sporta veidos var lietot dopingu un to arī dara, taču dopkontrolēs nekrīt... jo vienkārši zina ko, cik un kad.

Tādi hokejisti, kuriem ne farmas klāsts ir liels, ne pieredze, ne saprašana tā pa lielam, arī krīt, jo viņiem vienkārši nav info un pieredzes.

Es izteikšu citu domu par ko visdrīzāk arī būs daudz cepšanās - profesionālajā sportā dopinga kontroles ir jāatceļ, taču uz šī rēķina un vēl vairāk ir jāpalielina kontroļu apjoms amatieru un jauniešu sportā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 18:31, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Tas,ka Ozo ir pieķerts ir stulbi,jo viņš vairs nevarēs aizbraukt uz NHL un tur spēlēt.
Es saprotu, tur mosh kaads dopingo.... BET KO TU LIETO !?!?!

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:41, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne tuvu. Arī tagad atlēti kas startē testējamās organizācijās un sporta veidos var lietot dopingu un to arī dara, taču dopkontrolēs nekrīt... jo vienkārši zina ko, cik un kad.

Tādi hokejisti, kuriem ne farmas klāsts ir liels, ne pieredze, ne saprašana tā pa lielam, arī krīt, jo viņiem vienkārši nav info un pieredzes.

Es izteikšu citu domu par ko visdrīzāk arī būs daudz cepšanās - profesionālajā sportā dopinga kontroles ir jāatceļ, taču uz šī rēķina un vēl vairāk ir jāpalielina kontroļu apjoms amatieru un jauniešu sportā.
NepiekriituPiekriitu.
Ja jaunos vairaak skatiitos, varbuut retaak buutu jaunieshu naaves gadiijumi laukumaa, kas vienu briidi bija jau bish par traku.
Bet nekontroleet-nav variants. Es uzsskatu, ka vajag VEEL vairaak un biezhaak to dariit, lai pazuud pat doma par maaksliigo sevis uzlaboshanu. Kas buutu MLB ar Bondu, Mcgaiveru un Rodrigezu? Tur rekordi kristu kaameer laukumaa nenaaktu kkads terminatora un hulka aarlauliibas deels. NBA un NFL ar tas saraksts ir tiiri garsh, tik shie pa savam Soda. Tur iedod 30 speeles un viss ok. NFL gan jau stipri mazaak
Kaapeec gan neveikt kaut kaadas kontroles reizi meenesii? Mosh es galiigi garaam muldu, bet pashkontrole reizeem darbojaas. Un tad saukt paraleeli pie abildiibas klubus! Aatri vien saaks skatiities, kaadas ogas tiek eestas. Ne?

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:43, pirms 11 gadiem
sjamba rakstīja: Ja pareizi atceros, tad VFR (Rietumvācija) kaut kad "uzrāvās" uz dopingu. Manā prātā stāv, ka komandai ieskaitīja zaudējumu ar 0:2 par dopinga lietošanu...
Ja nemaldos, tad ļoti sen kaut kādas problēmas bija Polijas hokejistiem.

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:49, pirms 11 gadiem
Nu re viss nostājas savās vietās.

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:51, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: NepiekriituPiekriitu.
Ja jaunos vairaak skatiitos, varbuut retaak buutu jaunieshu naaves gadiijumi laukumaa, kas vienu briidi bija jau bish par traku.
Bet nekontroleet-nav variants. Es uzsskatu, ka vajag VEEL vairaak un biezhaak to dariit, lai pazuud pat doma par maaksliigo sevis uzlaboshanu. Kas buutu MLB ar Bondu, Mcgaiveru un Rodrigezu? Tur rekordi kristu kaameer laukumaa nenaaktu kkads terminatora un hulka aarlauliibas deels. NBA un NFL ar tas saraksts ir tiiri garsh, tik shie pa savam Soda. Tur iedod 30 speeles un viss ok. NFL gan jau stipri mazaak
Kaapeec gan neveikt kaut kaadas kontroles reizi meenesii? Mosh es galiigi garaam muldu, bet pashkontrole reizeem darbojaas. Un tad saukt paraleeli pie abildiibas klubus! Aatri vien saaks skatiities, kaadas ogas tiek eestas. Ne?
Ir jāsaprot, ka tas ir šovs no vienas puses un darbs no otras.
Sabiedrībai vajag rekordus, varoņus utml., tāpat kā sportistiem vajag iespējas uzlabot savu sniegumu, jo tur ir milzīga konkurence.

Skarbā realitāte ir tāda, ka tādā līmenī tāpat visi kas grib kko lietot, tie lieto un nekāda dopkontrole viņus neuztraucs, jo arī uz to viņi ir gatavi.

Beigu beigās - tas ir viņu darbs, atkārtošos, ja viņi iet uz zināmu risku, tad viņi arī zina kāpēc un zina kā to darīt, kā arī tas notiek ārstu uzraudzībā. Riski ir samazināti līdz minimumam, lai gan tie pastāv.

Sliktāk ir kad svētdienas sportisti vai jaunieši kas vispār nopietnā sportā vēl nav bijuši sāk lietot visu ko vajag un nevajag. To gad ir jāierobežo.

Totālā kontrole? Zin kā, ja WADA un visādas citādas šāda veida organizācijas būtu ieinteresētas apkarot dopingu, tad tas JAU ĻOOOTI SEN būtu izdarīts, bet... kā tikko dopings pārstās būt problēma, šīs iestādes slēgs ciet. Viņi nav pašnāvnieki un labāk imitēs cīņu ar dopingu, paralēli saņemot arī labu naudu no starptautiskām organizācijām.

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:54, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja nemaldos, tad ļoti sen kaut kādas problēmas bija Polijas hokejistiem.
1976.gada OS, bet tie ir pa vienam gadījumam!
nekad vēl nav bijis, ka OS vai PČ tiek pieķerti 2 vienas valsts sportisti!

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:55, pirms 11 gadiem
Jā bet Pavlovu jau attaisnoja!

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:56, pirms 11 gadiem
aichels rakstīja: Jā bet Pavlovu jau attaisnoja!
Kas, interesanti?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 18:57, pirms 11 gadiem
Lai nu kā būtu,man izlase ir un būs astotajā vietā.Gribētu redzēt kas notiktu ja visu komandu spēlētājus dopingotu.

     [+] [-]

, 2014-02-28 18:59, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas, interesanti?
dr. Kvēps!

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 1976.gada OS, bet tie ir pa vienam gadījumam!
nekad vēl nav bijis, ka OS vai PČ tiek pieķerti 2 vienas valsts sportisti!
Tev gan ir atmiņa.
Ja nemaldos tad uzrāvās pēc spēles ar cccp, es zaļš puika būdams vēl nodomāju, ko gan viņi-(š) gribēja izspiests ar tādām metodēm.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 19:02, pirms 11 gadiem
spilva1975 rakstīja: Lai nu kā būtu,man izlase ir un būs astotajā vietā.Gribētu redzēt kas notiktu ja visu komandu spēlētājus dopingotu.
Vot tagad tāds scenārijs - ir eiropā spēlējoši hokejisti, kas stāsta PČ laikā - sezona gara, spēka nav.
Un ir hokejists Ziemeļamerikā, kas spēlē pa 82 mačiem regsezonā un ar PO mačiem sanāk 100+ spēles, pa 20 minūtes mačā. Turklāt izslēgšanas mačos šams skrien vēl vairāk kā sezonas sākumā.

Jautājums - vai Kanādā ir īpaši kartupeļi ar biezpienu?

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:03, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: dr. Kvēps!
Žēl, ka ne Kreigs Rīdijs.

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:05, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev gan ir atmiņa.
Ja nemaldos tad uzrāvās pēc spēles ar cccp, es zaļš puika būdams vēl nodomāju, ko gan viņi-(š) gribēja izspiests ar tādām metodēm.
nē... tad es vēl zem galda rāpoju! no 1980.gada OS var sākt runāt par kaut kādu atmiņu...
kad pieķēra Pavlovu paskatījos vienkārši, kādi vēl hokejisti un kad pieķerti OS!

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:10, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ,Viņi nav pašnāvnieki un labāk imitēs cīņu ar dopingu, paralēli saņemot arī labu naudu no starptautiskām organizācijām.
Saki, kaa ir zaalju razhotaajiem...
hmm, tiko iedomaajos, no kurienes Dinamo un izlase iepeerk "red bull"
Bet par Tavu "Tautai vajag savus varonjus"-manaa skatiijumaa tas ir nozheelojami, izciiniit to taadaa veidaa. Kaut kad ap 90 gadu vidu viss sports sagaaja sviestaa. Franchise speeleetaaji ar kaa shkjira praktiski beigusies, tagad tik nauda. Nav shova-nav naudas. Taatad jaarij kas vairaak par galju. tfu...
Gan jau Ovi ar neko nebuus njeemis, tur arii rezultaata truukums, NHL bliezh kaa dulls, tur jau par kontroleem aatraak padod zinju.

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:16, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Saki, kaa ir zaalju razhotaajiem...
hmm, tiko iedomaajos, no kurienes Dinamo un izlase iepeerk "red bull"
Bet par Tavu "Tautai vajag savus varonjus"-manaa skatiijumaa tas ir nozheelojami, izciiniit to taadaa veidaa. Kaut kad ap 90 gadu vidu viss sports sagaaja sviestaa. Franchise speeleetaaji ar kaa shkjira praktiski beigusies, tagad tik nauda. Nav shova-nav naudas. Taatad jaarij kas vairaak par galju. tfu...
Gan jau Ovi ar neko nebuus njeemis, tur arii rezultaata truukums, NHL bliezh kaa dulls, tur jau par kontroleem aatraak padod zinju.
Nu, teiksim tā, ieinteresēto šai jautājumā ir ārkārtīgi daudz, tāpēc dopings ir ļoti labs peļņas avots.

Kur iepērk? Pēc ārstu receptēm visu to var nopirkt. Turklāt, nevajag aizmirst, ka komandas pārstāv valsts intereses... ta ka tā noteikti nav kaut kāda sīktirgotava-aptieka kkur Rīgas nomalē.

Esi drošs, pēdējo 50 gadu (es gan rakstītu 100) rezultāti bez normālas farmas atbalsta nemaz nebūtu iespējami (es runāju par dažādiem rekordiem pasaules mērogā).

Sports un dopings nav divas tuvu stāvošas lietas, tas ir viens organisms.

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:17, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jautājums - vai Kanādā ir īpaši kartupeļi ar biezpienu?
kļavu sīrups...!

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:19, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kļavu sīrups...!
Kļavu sīrups arī Latvijā ir ok, man liekas, ka šamie ar visu kļavu to sīrupu tad lieto.

     [+] [-]

, 2014-02-28 19:22, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kļavu sīrups arī Latvijā ir ok, man liekas, ka šamie ar visu kļavu to sīrupu tad lieto.
kā tad tur nav iespējams viņu nelietot, viņš visur ir...pat gaļu ar kartupeļiem taisa tajā sīrupā
Latvijā kļavu sīrups? kļavu sulas jā tecina, varbūt kur ir arī sīrups, bet nu tas nav Latvijas produkts!

     [+] [-]

, 2014-02-28 20:34, pirms 11 gadiem
nevaru atrast pareizos vārdus ko teikt!
katrā gadījumā šeit ir no musas uzpusts zilonis!! bet noteikumi paliek noteikumi,kuri ir visiem vienādi un visiem tie vienādi ir jaievero!!

     [+] [-]

, 2014-02-28 20:39, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne tuvu. Arī tagad atlēti kas startē testējamās organizācijās un sporta veidos var lietot dopingu un to arī dara, taču dopkontrolēs nekrīt... jo vienkārši zina ko, cik un kad.

Tādi hokejisti, kuriem ne farmas klāsts ir liels, ne pieredze, ne saprašana tā pa lielam, arī krīt, jo viņiem vienkārši nav info un pieredzes.

Es izteikšu citu domu par ko visdrīzāk arī būs daudz cepšanās - profesionālajā sportā dopinga kontroles ir jāatceļ, taču uz šī rēķina un vēl vairāk ir jāpalielina kontroļu apjoms amatieru un jauniešu sportā.
ja atcels dopinga kontroli, tad cilvēki (sportisti), kuri tieksies pēc rezultātiem ,sabeigs savu organismu ātrāk, savukārt tie, kas nevēlēsies indēties, tie netiks līdzi. tā teikt - live fast, die young... tas nekad nenotiks

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:01, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: ja atcels dopinga kontroli, tad cilvēki (sportisti), kuri tieksies pēc rezultātiem ,sabeigs savu organismu ātrāk, savukārt tie, kas nevēlēsies indēties, tie netiks līdzi. tā teikt - live fast, die young... tas nekad nenotiks
Nevajag dzīvot ilūzijās un domāt, ka tagad viņi to nedara.

Tāpat arī nevajag domāt, ka ir tādi sliktie, kas dara un cīnās un ar viņiem blakus, plecu pie pleca cīnās nelietotāji.
Nelietotāji daudzos sportos nemaz netiek līdz līmenim, kurā var cīnīties par dajebko.

Profesionālie sportisti tāpēc ir profesionāļi - viņi ir gatavas "mašīnas", lai sasniegtu rezultātu. Un viņi dara visu, lai to panāktu.

Amatieri, kuriem tas nav do or die jautājums, kuri ar to naudu nepelna un vēl jo vairāk jauniešiem tas gan nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:20, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās un domāt, ka tagad viņi to nedara.

Tāpat arī nevajag domāt, ka ir tādi sliktie, kas dara un cīnās un ar viņiem blakus, plecu pie pleca cīnās nelietotāji.
Nelietotāji daudzos sportos nemaz netiek līdz līmenim, kurā var cīnīties par dajebko.

Profesionālie sportisti tāpēc ir profesionāļi - viņi ir gatavas "mašīnas", lai sasniegtu rezultātu. Un viņi dara visu, lai to panāktu.

Amatieri, kuriem tas nav do or die jautājums, kuri ar to naudu nepelna un vēl jo vairāk jauniešiem tas gan nav vajadzīgs.
nu beidz, visi profesionāļi nelieto daudzus pazīstu personīgi (teiksim no tā paša hokeja), nu nelieto. varbūt ir sporta veidi, kur tas ir "nepieciešamāk", bet hokejā konkrēti tas nav tik izteikti (vismaz no manu paziņu loka esošiem cilvēki tā apgalvo)

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 21:36, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: nu beidz, visi profesionāļi nelieto daudzus pazīstu personīgi (teiksim no tā paša hokeja), nu nelieto. varbūt ir sporta veidi, kur tas ir "nepieciešamāk", bet hokejā konkrēti tas nav tik izteikti (vismaz no manu paziņu loka esošiem cilvēki tā apgalvo)
Ir vairākas lietas
1 - NEVIENS UN NEKAD nesāks stāstīt, ka viņš kko lieto. Sevišķi, ja ir startējošs atlēts sportā, kurš ir WADA pakļautībā.
2 - hokejā, iespējams, dopinga īpatsvars nav tik būtisks, jo tas vairāk ir skill sports.
3 - jautājums arī ir par līmeni.
4 - kā redzams, šamie paši nezina ko viņi lieto un ko nelieto

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir vairākas lietas
1 - NEVIENS UN NEKAD nesāks stāstīt, ka viņš kko lieto. Sevišķi, ja ir startējošs atlēts sportā, kurš ir WADA pakļautībā.
2 - hokejā, iespējams, dopinga īpatsvars nav tik būtisks, jo tas vairāk ir skill sports.
3 - jautājums arī ir par līmeni.
4 - kā redzams, šamie paši nezina ko viņi lieto un ko nelieto
------- laikam domāja augšanas hormonus
Tava 4 ir perfekts arguments

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:47, pirms 11 gadiem
Tas būs pilnīgs murgs un kauna traips Latvijas vārdam. Viss smagais darbs būs vējā. Un ja tā notiks,tad pie atbildības būs jāsauc ne tikai hokejists,bet arī ārsts,protams,ja tas būs tāda pat uztura bagātinātāja gadījums kā Pavlovam.

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:58, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir vairākas lietas
1 - NEVIENS UN NEKAD nesāks stāstīt, ka viņš kko lieto. Sevišķi, ja ir startējošs atlēts sportā, kurš ir WADA pakļautībā.
2 - hokejā, iespējams, dopinga īpatsvars nav tik būtisks, jo tas vairāk ir skill sports.
3 - jautājums arī ir par līmeni.
4 - kā redzams, šamie paši nezina ko viņi lieto un ko nelieto
daudzi zina, ko lieto, daudzi nezina. kā jau teicu, tā nav ierasta prakse, kā Tu te kultivē... nav hokejā kā riteņbraukšanā, to taču saproti

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:21, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: daudzi zina, ko lieto, daudzi nezina. kā jau teicu, tā nav ierasta prakse, kā Tu te kultivē... nav hokejā kā riteņbraukšanā, to taču saproti
Protams, ka hokejā tā nav, jo saikne starp viena indivīda spējām un galarezultātu ir ļoti pastarpināta kā ar viena atlēta ieguldījumu rezultātā, tā ar daudziem starpniekiem.

Sporta veidos, kur starp atlētu un rezultātu šādu starpnieku nav (skriešanas, lekšanas, mešanas, celšanas, peldēšanas) vai ietekme ir standartizēta (riteņbraukšana, slēpošana, slidošana) ietekme neapšaubāmi ir lielāka.

BET, ko es uzsveru - nevajag domāt, ka tagad 2 Latvijas hokejisti ir kaut kādi nez... ārkārtēji nelieši, jo dopings kā tāds nopietnā sportā nav kaut kas tāls vai nesasniedzams, bet gan ir ļoti tuva un pieejama izvēle un to atlētu skaits, kuri ir pieņēmuši lēmumu par labu savu spēju maksimizēšanai ir DAUDZ, DAUDZ vairāk nekā ir pieņemts domāt pēc notverto atlētu skaita.

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:56, pirms 11 gadiem
Lozanna tak Šveicē. Pablēja tās aitas un iz tapos mūsējos kā likts!!!

     [+] [-]

, 2014-03-01 02:06, pirms 11 gadiem
otrs speletajs ir Ralfs Freibergs
nesaprotu kpc sportacentra autoriem maksa par rakstiem,ja nevar sniegt pilvertigu info.
Chockade Kanada i OS – nu kan Lettland diskas |...

     [+] [-]

, 2014-03-01 03:29, pirms 11 gadiem
Nu,es esmu parliecinats,ka neviens neko nau edis,kads nelabvelis,iespejams no shveices vai kaadas citas puses...
Esmu parliecinaats ka neviens uz tik nozimigu pasakumu nelietotu neko,it seviski nau lietots seshus gadus...Pilniigs fufelis,ko gnjau sarikojusu kaada lielvalsts..briinums ka bobsleja,un skeletonaa,veel vechiem kas netika pieshauts pirms ceturtajiem braucieniem..

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 08:39, pirms 11 gadiem
Dopings ir jālegalizē!

     [+] [-]

, 2014-03-01 15:43, pirms 11 gadiem
IOC - Starptautiskā olimpiskā komiteja - Lozanna, Šveice
IIHF - Starptautiskā hokeja federācija - Cīrihe, Šveice
WADA - Pasaules antidopinga aģentūras Eiropas birojs - Lozanna, Šveice

Kvalifikācijas spēle ceturtdaļfinālam Latvija-Šveice 3-1...

p.s. WADA Pasaules antidopinga aģentūra - Monreāla, Canāda

Ceturtdaļfināls Latvija-Kanāda 0-1...

Nedod dievs mēs būtu uzvarējuši Kanādu...