Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

IIHF: ASV-Krievijas mačā tiesneši pieņēma pareizo lēmumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

IIHF: ASV-Krievijas mačā tiesneši pieņēma pareizo lēmumu
Pāvels Dacjuks
Foto: AP/Scanpix

Sočos turpinās 2014. gada olimpisko spēļu hokeja turnīrs. Šodienas centrālā spēle bija starp mājinieci Krieviju un Amerikas Savienotajām Valstīm, kas pirms četriem tika pie sudraba. Pēcspēles metienos pie panākuma tika amerikāņi, taču mājiniekiem nepilnas piecas minūtes pirms pamatlaika noslēguma netika ieskaitīts vārtu guvums. Starptautiskā hokeja federācija paziņojumā sacījusi, ka tiesneši pieņēmuši pareizo lēmumu.

Krievija pirmo reizi vadībā izvirzījās vadībā 30. minūtē, kad starp Amerikas Savienoto Valstu izlases aizsargiem izlauzās kapteinis Pāvels Dacjuks, kurš sāncenšu vārtsargu pārspēja ar nevainojamu metienu labajā stūrī. Lai gan amerikāņi guva divus vārtus pēc kārtas, septiņas minūtes pirms noslēguma Dacjuks vēlreiz bija uzdevumu augstumos, ar metienu tuvajā stūrī realizējot skaitlisko vairākumu.

Četras minūtes un 40 sekundes pirms pamatlaika noslēguma Krievija bija pavisam tuvu tam, lai atgrieztos vadībā - ar spēcīgu metienu no zilās līnijas Amerikas un Nacionālās hokeja līgas kluba Losandželosas "Kings" vārtsargu Džonatanu Kviku pārspēja aizsargs Fjodors Tjutins. Krievi līksmoja, taču acīgie amerikāņi norādīja, ka vārti atstājuši vietu.

Tas notika mirkli iepriekš, kad, pārvietojoties vārtos, pret tuvo stabiņu atspiedās Kviks. To nepamanīja nedz vārtsargs, nedz mača tiesneši, kuri devās vērot video. Vārtu guvums netika ieskaitīts, bet pēcspēles metienos, pateicoties Timotija Ošī simfonijai, ASV guva panākumu ar 3:2.

Starptautiskā hokeja federācija izplatījusi paziņojumu, ka mača tiesneši - amerikānis Breds Meijers un zviedrs Markuss Vinerborgs, kurš 2010. gadā kļuva par pirmo eiropieti, kurš tiesājis Nacionālajā hokeja līgā - pieņēma pareizo lēmumu. "Tika noteikts, ka vārti, pirms ripa šķērsoja līniju, acīmredzami atstājuši vietu. Noteikuma 471a piektā sadaļa vēsta - vārtu guvums nav jāieskaita, ja vārti izgrūsti no ierastās pozīcijas vai to rāmis pilnībā nav uz ledus," teikts paziņojumā.

Abas komandas grupas turnīru noslēgs rīt - pulksten 14:30 Krievija tiksies ar divus zaudējumus piedzīvojušo Slovākiju, kamēr ASV pretī stāsies pārsteigumu sagādājusī Slovēnija ar Losandželosas "Kings" līderi Anži Kopitaru priekšgalā.

Izmantotie resursi:
2014 Olympic Winter Games - Olympic -...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-15 22:43, pirms 11 gadiem
loģiski!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-15 22:45, pirms 11 gadiem
vārti bija izsisti no vietas. bez variantiem pareizs lēmums.

 +12 [+] [-]

, 2014-02-15 22:50, pirms 11 gadiem
Vienīgais, kas uzskata pretēji, ir krievu mediji!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-15 22:51, pirms 11 gadiem
BRODA rakstīja: vārti bija izsisti no vietas. bez variantiem pareizs lēmums.
Vārti bija izsisti no vietas, taču turpināja spēlēt, kāpēc neapturēja spēli? Turklāt vārtus izgrūda ASV vārtsargs....

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 22:54, pirms 11 gadiem
nesaprotu kā var nekur nebūt olimpiādes labākie momenti pieejami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-15 22:56, pirms 11 gadiem
protams, ka nebija jāskaita. tur nav diskusiju. atceramies PČ, kurā LV izlases spēlē (precīzi nepateikšu, bet šķiet, ka bija 2x vienā spēlē) izgrūstīja vārtus un varti netika ieskaitīti. Tur viņi nevis bija jau izgrūstīti, bet gan knapi knapi iesākti kustināti. labi, ja centimetrs pakustināts un vārtsargam tā pat nebija cerību. Toreiz pretinieki izgrūstija un neieskaitīja. Te vairākas sekundes viņi stāv no rāmjiem ārā un vēl cepas. Crazy!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-15 22:59, pirms 11 gadiem
Kpc tad spēle netika apturēta vienkārši vienkārši amerkaņu vārtusargs to izdarīja spēciāli,lai netiktu ieskaitīts gols vienkārši manurprāt tas nebija godīgi,jo nedrīkst vienkārši speciāli izgrūstīt vārtus un pēc,kāda laika ripa ir tomēr tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 23:06, pirms 11 gadiem
Ja krievi saka, ka nepieņēma, tātad pieņēma. Tas ir sporta zelta likums.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-15 23:07, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Pilnīgi piekrītu un pat 2 minūtes neiedeva totala tiesnešu kļūda
cik ļoti ir iespējams noteikt, kad izgrūsti speciāli, un kad - ne? tad jau jādara kā ar ripas izmešanu - speciāli/nespeciāli - vienalga, 2min.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 23:07, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Laba taktika, arī mūsējie to varētu piekopt - kā pretinieks iespiež mūs zonā un uzbrūk tā izgrūst vārtus, lai spēli aptur vai gola gadījumā tos neskaitīs.
Tas ir Masaļska tradicionālais paņēmiens. Turklāt ļoti reti seko noraidījums. Lai gan nē, Edžam tomēr biežāk "nokrīt" ķivere
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 23:10, pirms 11 gadiem
Timotijs Ošī, nu gan

 +15 [+] [-]

, 2014-02-15 23:15, pirms 11 gadiem
krissis rakstīja: Kpc tad spēle netika apturēta vienkārši vienkārši amerkaņu vārtusargs to izdarīja spēciāli,lai netiktu ieskaitīts gols vienkārši manurprāt tas nebija godīgi,jo nedrīkst vienkārši speciāli izgrūstīt vārtus un pēc,kāda laika ripa ir tomēr tur
VIENKĀRŠI amerikāņu vārtsargs VIENKĀRŠI zināja, ka VIENKĀRŠI ielaidīs vārtus? VIENKĀRŠI?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:15, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: cik ļoti ir iespējams noteikt, kad izgrūsti speciāli, un kad - ne? tad jau jādara kā ar ripas izmešanu - speciāli/nespeciāli - vienalga, 2min.
bet tad dot gan vārtsargam, gan laukuma spēlētājam? un, ja tu izgrūd vārtus pēc sadursmes ar pretinieku, tad arī dot jeb tad tomēr ne? man jau liekas, ka ar šo noteikumu tur viss kārtībā, kādreiz kāds būs neapmierināts, bet gandrīz ar jebkuru noteikumu, kāds kādreiz būs neapmierināts.

tad jau man liekas, ka drīzāk kkas ir jāmaina tajā ripas izmešanas noteikumā, man personīgi galīgi nepatīk, ka dažkārt tik nejaušas situācijas var izšķirt visu spēles gaitu. varētu par piem. atklāti speciālu ripas izmešanu dod noraidījumu, bet, ja tas notiek šķietami nejauši, tad izmetējkomanda nevar veikt maiņu, tā pat kā pie pārmetiena. (šis jau gan vairs nav saistībā ar topiku )

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:16, pirms 11 gadiem
MaarisKurbulis rakstīja: Timotijs Ošī, nu gan
Timothy Leif "T. J." Oshie

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:17, pirms 11 gadiem
Žēl to krieva spēlētāju, tik skaists metiens, žēl.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-15 23:18, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Pilnīgi piekrītu un pat 2 minūtes neiedeva totala tiesnešu kļūda
OHO! Pat latgalju zeens ir taa satraucies, ka nav speejis changaliski uzdrukaat. Bravo tev!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-15 23:18, pirms 11 gadiem
Džonatans Kviks gudrs virs....izgruda vaartus un turpināja spēlēt. Sanāk ka viņam bija tiesības kļudīties jo jebkura gadijuma gols viņā vārtos netiktu ieskaitiits.....gan pēc 2 minūtem pēc vārtu izgrušanas gan pēc 4:40 minūtem .... nebūtu Tjutina vārtu tad vēl nav zināms kad tiesneši to pamanītu.....un to laiku ko komandas nospēleja ar izgrūstītajiem vārtiem atpakaļ nepārtiina...bet jebkura gadījuma amerikāņi izskatījas nedaudz labāki par krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:23, pirms 11 gadiem
MaarisKurbulis rakstīja: Timotijs Ošī, nu gan

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 23:26, pirms 11 gadiem
Visvairaak jau reeka naak par tiem aapshiem, kuri raksta, ka Kviks speciaali ir izgruudis vaartus. Vinjsh tak protams ir gaishregjis un zinaaja, ka Tjutins peekshnji uzmetiis, un vinjsh nespees atsist, tapeec jau laiciigi izkustinaaja kasti. 100% sagadiishanaa, bet nu noteikumi ir noteikumi. Kaut vai vnk piemeers. Juus tak ar neteiksiet celju musariem, ka shoreiz netiishaam iedzeeru, piedod man. Nu kka taa. Skaista speele. Cerams ka buus taadi trilleri turpinaajumaa.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-15 23:30, pirms 11 gadiem
Mnbvc,tu vari beidzot pinķšēt par saviem krieviem,zaudēja un punkts,par ko esmu ļoti priecīgs.Ne tu tiesnesis ne kāds spēlētājs,tiesneši skatījās video un pieņēma pareizu lēmumu,pats Kovi to atzina par pareizu.Ja tādu golu neieskaitītu amīšiem,tad būtu pirmais bļāvējs ka golam nebija jābūt,tapēc sēdi un raudi un gatavojies spēlēi pret slovākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-15 23:32, pirms 11 gadiem
Американский вратарь сдвинул ворота - Фишки.нет
Protams ka llHF teiks ka pieņema pareizo lēmumu diezvaj viņi apgalvos ka tiesnesis kļudijas .. Es uzkatu ja pat tiesnesis to nepamanija un nenosvilpoja tad obligati jabut noradijumam 2 (min)
Ja varti pat neizbiditos budu 100% gols bet tur smiekligs 1mm diez vaj viņš šaja gadijuma kautko mainija. Tie noteikumi bija izdomati lai speletaji kas ir vartsarga laukuma nebiditu vartus.. bet šiet diemžel nebija speletaja laukuma..
Slēpts komentārs: sanja2004

  +2 [+] [-]

, 2014-02-15 23:34, pirms 11 gadiem
tālajā 1988. gadā redzēju kā Irbe Dinamo R vārtos izceļ vārtus no urbuma, kad pretinieks uzbrūk, bet nedaudz- pa kādiem 2-3 cm. kad briesmas beidzās, ielika atpakaļ urbumā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:37, pirms 11 gadiem
Mnbvc,tu tiešām esi lo.hs.Kāds sakars salīdzināt ko dara Masaļskis ar Kviku???Pats vārtsargs neko speciāli negrūda,tas bija tiesnešiem jāpamana nevis Kvikam jāskatās uz vārtu stojkām vai viņas nav izgrūstas,un ne jau Kviks teica ka vārti nav jāskaita,bet to noteica tiesneši un punkts.Samierinies ka tavi krieveļi jau atkal zaud z-amerkāņiem OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-02-15 23:41, pirms 11 gadiem
Sanja2004,ej tu pats,nejau USA zaudēja un attaisnojas,bet tavējie krieveļi,tev tika pateikts kurš IIHF punkts tika pārkāpts,tapēc atslābsi pats sev tiesnesis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:43, pirms 11 gadiem
smieklīgākais tai visā, ka šeit ir tik daudzi, es pat nezinu, kā viņus nosaukt, kas acīmredzami ir lielāki eksperti par IIHF kopā. vot tas ir numurs...

Ja tiesneši neredz, kad vāŗti izgrūsti, vārtusargs to norādīja, kad viņam bija izdevīgi, un pareizi arī darīja. Vārti tika izgrūsti momentu iepriekš - tas jau cits stāsts.

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:45, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Mnbvc,tu tiešām esi lo.hs.Kāds sakars salīdzināt ko dara Masaļskis ar Kviku???Pats vārtsargs neko speciāli negrūda,tas bija tiesnešiem jāpamana nevis Kvikam jāskatās uz vārtu stojkām vai viņas nav izgrūstas,un ne jau Kviks teica ka vārti nav jāskaita,bet to noteica tiesneši un punkts.Samierinies ka tavi krieveļi jau atkal zaud z-amerkāņiem OS.
runa ir par to, ka neviens nepamana, ka tie vārti tiek izgrūsti, tiek iemests gols pēc tam normālā spēles situācijā un normāli stāvošos vārtos, bet te redz pēkšņi pamanam, ka vārti izgrūsti.
Tiesneši noteica šodien arī noraidījumus pirms Latvijas 2. un 3. vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:45, pirms 11 gadiem
Mnbvc,uz to esi tikai tu spējīgs kaut ko speciāli izgrūst,izdomāsi tagad jel kādas atmazkas.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:46, pirms 11 gadiem
Mnbvc,pabira esi tikai tu viens.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:47, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: kexx, 23:37, pirms 3 minūtēm, no wap.sportacentrs.com, ignorēt, atbildēt

piekrītu ka masaļsķi ir necienīgi salīdzināt ar kviku, jo edza ir daudz godīgāks par to jeņu pabiru
Pabira esi tu, tās ir mazās sporta viltības. Kviks redzēja, ka krievi nāk masām virsū un briest vārti , tāpēc šis tos nedaudz pastūma , un tas nostrādāja .

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:51, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: runa ir par to, ka neviens nepamana, ka tie vārti tiek izgrūsti, tiek iemests gols pēc tam normālā spēles situācijā un normāli stāvošos vārtos, bet te redz pēkšņi pamanam, ka vārti izgrūsti.
Tiesneši noteica šodien arī noraidījumus pirms Latvijas 2. un 3. vārtiem.
salīdzināji pirkstu ar pip..

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:51, pirms 11 gadiem
Funkyz,tiesneši nav dievi,visu nevar pamanīt uzreiz,tapēc gāja skatīt video.Sprukta vārtus pret čehiem arī uzreiz nepamanīja,vēlāk apskatīja video un jā,viss pareizi,gols bija jāskaita un ieskaitīja,te analoģiski,tikai golu neieskaitīja,jo video viss bija labi redzams ka vārtus neviens apzināti neizgrūstija.

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:52, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Pabira esi tu, tās ir mazās sporta viltības. Kviks redzēja, ka krievi nāk masām virsū un briest vārti , tāpēc šis tos nedaudz pastūma , un tas nostrādāja .
nu mu**ks, ka tā darīja... Visam jābūt godīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:54, pirms 11 gadiem
Metalurgs1232 rakstīja: nu mu**ks, ka tā darīja... Visam jābūt godīgi...
Bet amerikāņi uzvarēja, vai ne? Tad viss bija godīgi .

  +2 [+] [-]

, 2014-02-15 23:55, pirms 11 gadiem
Kroko,nu nebija tas speciāli,video ir redzams ka viņš to neizdarīja tad kad visi bija krievu pusē,bet kad viņš nosedza kreiso pusi spēles epizodē pie saviem vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 23:56, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Funkyz,tiesneši nav dievi,visu nevar pamanīt uzreiz,tapēc gāja skatīt video.Sprukta vārtus pret čehiem arī uzreiz nepamanīja,vēlāk apskatīja video un jā,viss pareizi,gols bija jāskaita un ieskaitīja,te analoģiski,tikai golu neieskaitīja,jo video viss bija labi redzams ka vārtus neviens apzināti neizgrūstija.
nu ko nozīmē apzināti vai neapzināti? neviens jau uzskatāmi tos vārtus negrūž. Te ir plika kalpošana likuma burtam, neskatot spēles situāciju. ja vārtus ieskaitītu, tad IIHF pateiktu, ka pieņemts pareizs lēmums, jo vārtu izgrūšana neietekmēja spēles situāciju. Šoreiz tiesneši nokalpoja likuma burtam, nevis morālei.

     [+] [-]

, 2014-02-15 23:56, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet amerikāņi uzvarēja, vai ne? Tad viss bija godīgi .
Uzvarēja, bet - iespējams būtu savādāk, ja ne šis atgadījums...
Bet nu man jau tikai prieks

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 00:00, pirms 11 gadiem
Mnbvc,neskaitītu arī amerkāņiem līdzīgā situācijā,video visam ir pieejams un bija redzams kā un kad bija izgrūsti vārti.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:03, pirms 11 gadiem
sanja2004 rakstīja: Американский вратарь сдвинул ворота - Фишки.нет
Protams ka llHF teiks ka pieņema pareizo lēmumu diezvaj viņi apgalvos ka tiesnesis kļudijas .. Es uzkatu ja pat tiesnesis to nepamanija un nenosvilpoja tad obligati jabut noradijumam 2 (min)
Ja varti pat neizbiditos budu 100% gols bet tur smiekligs 1mm diez vaj viņš šaja gadijuma kautko mainija. Tie noteikumi bija izdomati lai speletaji kas ir vartsarga laukuma nebiditu vartus.. bet šiet diemžel nebija speletaja laukuma..
Nu jā,zini,takā viņš to darīja speciāli. Baigais retums,kad vārtsargs izgrūsta vārtus ,mēģinot tos nosargāt. Ah,bet jā,viņš ir ekstrasenss un paredzēja,ka būs tāds vārtu guvums,tāpēc arī izgrūda.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:03, pirms 11 gadiem
Funyz,nav hokejā tāda morāle,ka tiesneši izlemj vai tas bija būtiski vai nē,kā futenē,te ir video visam un tiesneši pieņēma pareizu lēmumu balstoties uz video un noteikumiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 00:06, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: trupac, 23:26, pirms dažām sekundēm

protams ka ir tāda viltība, masalskis kad jūt ka briest suudi viņam mūžīgii no galvas nejauši nokrīt ķivere, medveščaku pabirai dekaničš kad jūt ka briest sūudi ar kājām nejauši izgrūš vārtus
Bet meta tak kkaada pabira no nhl un tur tak skaidrs ka nebija jaaskaita vaarti atceros ka vienaa pasaules chempii arii krieviem kautkaada izlase ar khl speeltaaju iemeta vaartus un tur arii neieskaitija tas taks nav godiigi un vispaar shii olimpiaade nav godiiga jo no nhl ir vairaak speeleetaaju nekaa no khl un nav mozjakins pasaules labaakais uzbruceejs

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:09, pirms 11 gadiem
Trupac,tas Tjutins ir no nhl?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 00:10, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: nu ko nozīmē apzināti vai neapzināti? neviens jau uzskatāmi tos vārtus negrūž. Te ir plika kalpošana likuma burtam, neskatot spēles situāciju. ja vārtus ieskaitītu, tad IIHF pateiktu, ka pieņemts pareizs lēmums, jo vārtu izgrūšana neietekmēja spēles situāciju. Šoreiz tiesneši nokalpoja likuma burtam, nevis morālei.
Nu bet kā tu to domā - lai tiesneši br'vi interpretē noteikumus kā vien viņam ienāk prātā? Tā jau ar noraidijumiem ir ka viens dod, otrs nedod utt., tad vēl šitādos gadījumos gribi, lai bardaks sākas. Noteikumi ir noteikumi...tad jau 2008gada finālā papildlaikā Neša izmesto ripu arī vajadzēja novērtēt ar morāli un noraidījumu nedot, jo tā Neša "muļķīgā kļūda" izšķira zelta likteni. Ja noteikums tā nosaka, tad nosaka....kkādu patvaļu taisīt būtu tikai vēlviens veids kā pavilkt vēlamo komandu pretī uzvarai.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:14, pirms 11 gadiem
Kilo2000,te arī atšķirībā no futenes,noteikumiem kalpo arī video kā palīgs vārtu gūšanas momentos,tā kā viss ir pareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:18, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Trupac,tas Tjutins ir no nhl?
Tu no Grenlandes piecu gadu komandeejuma atbrauci?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 00:18, pirms 11 gadiem
Mnbvc,vienu un to pašu nekādi nerubī tu tikai,gols nebija jāskaita un punkts,un tāds Masaļskis tevi kkur pasūtīs,padomdevējs atradies.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:19, pirms 11 gadiem
jureks tur bija uzbrukums uz ASV viņš mierigi vareja viņus izbidit domajot ka tulit bus sitens pa vartiem .. Bet taja situacija ja pat vartsargs to izdarija neapzinati Tiesnisi tapat vajadzeja sodit ASV komandu ar 2min norajdijumu

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 00:20, pirms 11 gadiem
spēlē Latvija : Zviedrija gan bija vismaz 3 ļoti apšaubāmi tiesnešu lēmumi ! To arī derētu papētīt

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:23, pirms 11 gadiem
Sanja2004,par netīšām izgrūstiem vārtiem neviens 2min nedod.Ja tas tā būtu,tad arī iedotu tās 2 min,kā to gribēja izdarīt mūsējie pret swe.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:25, pirms 11 gadiem
Trupac,es baigi nesekoju līdz krievu gaitām nhl,zinu tikai tos stārus,Ovi,Malkins,Dacjuks.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:34, pirms 11 gadiem
sanja2004 rakstīja: jureks tur bija uzbrukums uz ASV viņš mierigi vareja viņus izbidit domajot ka tulit bus sitens pa vartiem .. Bet taja situacija ja pat vartsargs to izdarija neapzinati Tiesnisi tapat vajadzeja sodit ASV komandu ar 2min norajdijumu
Tikai ir neliela problēma-šādu sodu vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:41, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Trupac,es baigi nesekoju līdz krievu gaitām nhl,zinu tikai tos stārus,Ovi,Malkins,Dacjuks.
Ovi, Malkins, Datsjuks, Kovi un Raduls ir iisti meistari. Paareejie ir kkaadi pabiras. Un rus uz olimpiadi nav panjeemushi mozjaku, paaris talantiigus uzbruceejus un vaartsargus. Vismaz taa baumo un jau paaris meeneshus raksta muusu eksperti no Tvaika ielas zhurnaalistikas centra. Un starp citu vinji arii baumo, ka ir satikushi pashu napoleonu. Un jaa, Tjutins speelee nhl.

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:41, pirms 11 gadiem
Krievi atkal palaiduši garām lielisku iespēju paklusēt, runa gan par skeletonu! Korupcijas un noziedzības pereklī visi līdzekļi atļauti!

     [+] [-]

, 2014-02-16 00:56, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: funkyz, 23:45, pirms 2 minūtēm

tur ir tas sāls ka nav ziināms cik ilgi kvīks tos vārtus bija izgrūdis varbūt dažas sekundes, bet varbūt minūtes. sanāk ka krievi rauj pa tukšo jo golus neskaita, bet ja iemestu jeņķi tad protams skaitītu. kaut kāds bezsakars. ļoti zema līmeņa tiesāšana
tā nevar būt "zema līmeņa tiesāšana", ja visu darīja pēc noteikumiem. Tad varbūt ar noteikumiem viss nav kārtībā, nevis ar tiesāšanu.

     [+] [-]

, 2014-02-16 01:16, pirms 11 gadiem
Nu tad tā,palasīju krievu medijus un Tretjaks arī ir piekritis ka vārtus nebija jāskaita,tapēc beigsim šīs spekulācijas,ja pats krievu autoritāte tam piekrīt.

     [+] [-]

, 2014-02-16 01:26, pirms 11 gadiem
Nu formaali jau tiesneshiem taisniiba.
Tikai man jautaajums, kaapeec ASV speeli tiesaa amerikaanju tiesnesis.

     [+] [-]

, 2014-02-16 01:38, pirms 11 gadiem
Nekas vis naks atpakal... ASV fuuu es nepriecatos tadai uzvarai

     [+] [-]

, 2014-02-16 02:03, pirms 11 gadiem
nu ja normāli saliekam visus pa vietām, tad Asv ir jābūt pusfinālā tāpat kā kanādai , krievijai, bet par ceturto gan ir jautājums- somija zviedrija (visdrīzāk). čehi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 02:51, pirms 11 gadiem
Mnbvc,kas ir pabira,to jau mēs noskaidrojām,tādi kas te sēž netā un smilkst par krievu zāģiem.OS spēlēs spēlē un tiesā profi,un tam nav nozīmes kādas tautības tiesneši tiesā spēli,noteikumi visiem ir vieni,tapēc beidz te krieviem pazoru taisīt,Tretjaks arī piekrita ka viss ir pareizi.

     [+] [-]

, 2014-02-16 03:18, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Mnbvc,kas ir pabira,to jau mēs noskaidrojām,tādi kas te sēž netā un smilkst par krievu zāģiem.OS spēlēs spēlē un tiesā profi,un tam nav nozīmes kādas tautības tiesneši tiesā spēli,noteikumi visiem ir vieni,tapēc beidz te krieviem pazoru taisīt,Tretjaks arī piekrita ka viss ir pareizi.
Da ko tu iesaisties sarunās ar sportacentra lielāko trolli! Tādus vajag izolēt no sabiedrības.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 05:49, pirms 11 gadiem
sintijs rakstīja: smieklīgākais tai visā, ka šeit ir tik daudzi, es pat nezinu, kā viņus nosaukt, kas acīmredzami ir lielāki eksperti par IIHF kopā. vot tas ir numurs...

Ja tiesneši neredz, kad vāŗti izgrūsti, vārtusargs to norādīja, kad viņam bija izdevīgi, un pareizi arī darīja. Vārti tika izgrūsti momentu iepriekš - tas jau cits stāsts.
Tā ir tikai un vienīgi tiesnešu kļūda.
Viss pārējais kas tur ko grūda un kas bija,lirika.
Kā jau te teica,ASV spēlētāji varēja tik ierēkt par tiem IIHF papuasiem un Krieviem.
Kāpēc gan Kvikam kas bija jāsaka,ja tie ir akli.
ASV varēja droši kapāt,zinot ka ir tāds super bonus,ja gūs vārtus krievi,tie netiks ieskaitīti.
Bet tiesneši ne vien tādas kļūdas ir pieļāvuši.

Ir pat ieskaitīti vārti,kad ripa tajos nonāk arī pie izgrūstiem vārtiem un pa sānu. Pie kam tie arī bija ieskaitīti ASV komandai.

Un protams,ka IIHF savas kļūdas neatzīs. Tāpēc pēc likumu burta viss čiki piki.

Jā un zinot ka viens no tiesnešiem bija krievs,tas ir divtik smieklīgi

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 07:46, pirms 11 gadiem
Es pat neizlasiju visus komentus,bet puse vnk ir rasisti
Krievs-slikts cilvēks,lai vai kas,bet pashiem N*****i bildēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 12:06, pirms 11 gadiem
Mnbvc,tu pajol to savus uzskatus nolaid podā,var vien pats sev iestāstīt ko vien vēlies un nedz krieviem,t.sk.Tretjakam un nedz kam citiem tavs viedoklis neinteresē.Zaudēja un viss.Būtu bijis otrādāk,tad apmestu kažoku otrādāk,divkosis tāds.

     [+] [-]

, 2014-02-16 12:32, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: te var redzēt video epizode sākas 5.02. jeņķu pabira kvīks pats ar rokām grūsta vārtus, aklie nhl pabiru tiesneši to neredz un kad iemet golu tad neskaita. kaut kads bardaks

http://armfootball.com/rus/multimedia/videos/1740/sochi-2014-khokkeiy-muzhchiniy-rossiya---ssha-23-video.html?
Paskaties 5:03 kas tur notiek. Tiesnesis visu uzmanibu ir veltijis ripai, un no vinja skatu punkta nav iespejams noteikt vai varti ir izgrusti! Vinsh atrodas vartu otra puse.
Varti ir ljoti minimali ara no savas vietas. Drizak izskatas ka tiesnesis vienkarsi nepamanija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 13:05, pirms 11 gadiem
Itkā jau jā ,izsisti vārti no vietas.Bet vai var kāds pateikt kapēc ,ja izsit ASV vārtsargs vārtus ,par to nekas nav?

     [+] [-]

, 2014-02-16 13:07, pirms 11 gadiem
dexterito#5 rakstīja: Es pat neizlasiju visus komentus,bet puse vnk ir rasisti
Krievs-slikts cilvēks,lai vai kas,bet pashiem N*****i bildēs
Muti aiztaisi tu stulbais idiot , īsts krievs nekad nav bijis slikts cilveks!!

     [+] [-]

, 2014-02-16 13:16, pirms 11 gadiem
Varbūt vienkārši sagadīšanās, bet šķiet, ka pārāk bieži šādos hokeja skandālos iesaistīti Z-amerikāņi, vai komandas, vai tiesneša statusā. Pirmie gadījumi, kas bez šī nāk prātā, ir:
1) LAT 1:3 USA 2005. gadā, tiesnesis Šindlers;
2) LAT 0:11 CAN 2006, gadā, tiesnesis Lūkers.
Protams, IIHF nekad nemainīs spēles rezultātu, pat ja būs spiesti atzīt, ka tiesneši kļūdījās. Ar to jārēķinās.