Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Krievijas hokejisti izmoka uzvaru pār debitanti Slovēniju

Krievijas hokejisti izmoka uzvaru pār debitanti Slovēniju
Jevgeņijs Malkins piedalījās Krievijas pirmajos trīs vārtu guvumos
Foto: AFP/Scanpix

2014. gada olimpiskās spēles sākusi laukuma saimniece Krievija, kas hokeja turnīra pirmajā mačā mocījās ar debitanti Slovēniju - pēc divām trešdaļām bija tikai vienu vārtu pārsvars. Pēdējās 20 minūtēs Krievija gan nokārtoja uzvaru ar 5:2.

2014. gada olimpisko spēļu saimniece Krievija, kas hokejā tiek pieskaitīta galvenajām kandidātēm uz zelta godalgu, labāku sākumu nevarēja vēlēties - jau ceturtajā minūtē mājinieki bija guvuši divus bezatbildes vārtus. Rezultātu pretuzbrukumā atklāja Nacionālās hokeja līgas labākais vārtu guvējs Aleksandrs Ovečkins, bet pārsvaru dubultoja Jevgeņijs Malkins, kurš pēc iespēlētas kombinācijas realizēja izgājienu vienatnē pret Slovēnijas vārtsargu Robertu Kristanu.

30 gadus vecais vārtsargs bija galvenais iemesls, kāpēc Krievijas valstsvienībai neizdevās palielināt pārsvaru. Traucēja arī pārlieku sarežģītās kombinācijas, kuras krievi allaž vēlējās noslēgt ar metienu tukšos vārtos. Tas varēja maksāt dārgi - desmitajā minūtē pēc slovēņu pirmās maiņas karuseļa mājiniekus glāba vārtsargs Semjons Varlamovs, kurš darbojās pārliecinoši arī pēc divām minūtēm.

Taču otrās trešdaļas ievadā Slovēnija tomēr guva savus pirmos vārtus olimpiskajās spēlēs. Ar izcilu plaukstas metienu no vidējas distances 1:2 panāca ikdienā Austrijas čempionātā spēlējošais uzbrucējs Žiga Jegličs, Varlamovam neatstājot nekādas cerības.

Arī turpinājumā notikumus laukumā kontrolēja Slovēnijas hokejisti, taču metieni lielākoties tika bloķēti un līdz vārtiem netika, savukārt saspēle notika tikai laukuma saimnieku aizsardzības zonas stūros. Krievija nenervozēja, 38. minūtē atjaunojot divu vārtu pārsvaru. Vairākumu ar lielisku plaukstas metienu realizēja Iļja Kovaļčuks - 3:1. Viņš ar metienu augšējā stūrī vārtu guvumā pārvērta Malkina piespēli, kuram tas bija trešais punkts trijos vārtu guvumos.

Minūte un četras sekundes - tik ilgs laiks bija nepieciešams Slovēnijai, lai atkal samazinātu deficītu līdz minimumam! Vēlreiz uzbrukuma smailē nonāca Jegličs, par spīti pretestībai izgājienu vienatnē pret Varlamovu realizējot ar metienu tālajā stūrī.

Noslēdzošajā trešdaļā mājinieki gan visu nokārtoja - 18 gadus vecais Valērijs Ņičuškins izlauzās līdz slovēņu vārtiem un Kristanu pārspēja ar metienu starp kājsargiem, bet 5:2 ar šāvienu no distances panāca aizsargs Antons Belovs.

Krievija - Slovēnija 5:2 (2:0, 1:2, 2:0)

Vārti: 1:17 Ovečkins (Malkins, Sjomins) 1:0, 3:54 Malkins (Ovečkins, Medvedevs) 2:0, 21:43 Jegličs (Robars) 2:1, 37:48 Kovaļčuks (Malkins, Radulovs, vair.) 3:1, 38:52 Jegličs (Saboličs, Kopitars) 3:2, 43:59 Ņičuškins (Tereščenko) 4:2, 47:53 Belovs (Ņikitins, Tereščenko) 5:2
Soda minūtes: 6:6
Metieni: 35:14
Vārtsargi: Semjons Varlamovs - Roberts Kristans


, 2014-02-13 16:46, pirms 11 gadiem
Nu krievi ja taa speelees kaa 2,periodaa tad par medalaa nau ko sapnot.Sloveeni labi nociinijaas.
, 2014-02-13 16:47, pirms 11 gadiem
Samoilovs rakstīja: Krievi švaki , ļoti švaki . ar šādu spēli tālak par 1/4 netiks
Tak neviens arī neteica,ka tie tiks. Hokejs tiem ir pagrimumā un viņi nevienā turnīrā vairs nav favorīti,kur nu vēl OS.
Tā kā nav ko lieki tiem uzmanību pievērst.
Lielie eksperti lai koncentrē uzmanību Can un ASV + Swe
, 2014-02-13 16:47, pirms 11 gadiem
Man nervus pakutināja riktīgi Sloveņi nepatika šaumīgi,ka Krievi spēlēja,ka ar vienu slidu patiešam varēs viņi atspēlēt sloveņus.
, 2014-02-13 16:47, pirms 11 gadiem
izmoca? vai izmoka!? )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:47, pirms 11 gadiem
Krievi švaki , ļoti švaki . ar šādu spēli tālak par 1/4 netiks
, 2014-02-13 16:48, pirms 11 gadiem
Amerikāņi, domāju, vinnēs krievus, iespējams pat kārtīgi, medaļas, domāju, nespīd.
, 2014-02-13 16:48, pirms 11 gadiem
Izmocita butu skali teikts, bet treninspele, ka visi bija gaidijusi gan nebija, sloveni tikusi gala apjukumu prata paradit zobus.
, 2014-02-13 16:49, pirms 11 gadiem
Ja piektajā minūtē esi vadībā ar 2:0, tad nevainoju, ak zaudē koncentrēšanos uz uzdevumiem un motivāciju...
Nedomāju, ka krievi mocījās, viņi nemaz necentās, es tā teiktu... Spēlējās, pašpārliecināti...
Tas ir kā Šveice Latvija, Latvijai šie bija griesti, bet Šveice varēja krietni labāk, tāopat arī Krievijai, viņi varēja krietni labāk, bet Slovēņi priecājās, ka redz krievus labu laiku nelaida tālāk pa vieniem vārtiem, ka gandfrīz, gandrīz...
, 2014-02-13 16:49, pirms 11 gadiem
Amerikāņi paņems uzvaru grupā, tas ir skaidrs, ar šādu spēli krievi var iet mājās.
, 2014-02-13 16:49, pirms 11 gadiem
Nesaprotu,kāpēc viņi nosita savu tempu,varēja turpināt spēlēt kā pirmās piecas minūtes,viss būtu kārtībā un nevajadzētu iespringt.
, 2014-02-13 16:50, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja piektajā minūtē esi vadībā ar 2:0, tad nevainoju, ak zaudē koncentrēšanos uz uzdevumiem un motivāciju...
Nedomāju, ka krievi mocījās, viņi nemaz necentās, es tā teiktu... Spēlējās, pašpārliecināti...
Tas ir kā Šveice Latvija, Latvijai šie bija griesti, bet Šveice varēja krietni labāk, tāopat arī Krievijai, viņi varēja krietni labāk, bet Slovēņi priecājās, ka redz krievus labu laiku nelaida tālāk pa vieniem vārtiem, ka gandfrīz, gandrīz...
Spēli skatījies maz? Visi goli krieviem tikai tīri uz inviduālās meistarības rēķina, pret ASV šitais neies cauri, stipri pārvērtēta izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:51, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Amerikāņi paņems uzvaru grupā, tas ir skaidrs, ar šādu spēli krievi var iet mājās.
Tu vis ceri uz krieviem ? Jo nu dikti bieži tu par tiem runā.
Tāpat kā skaties to spēles,laikā kad paralēlā spēlē spēlē tavi elki
Neloģika.
, 2014-02-13 16:52, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Pagaidām var paredzēt tikai to, ka Slovākijai un čehiem nekas nespīd no spēcīgākām izlasēm.
Hokeja turnīrs vēl tik sācies un kas kam spīd,nespīd,pāragri spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:52, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Pirmās spēles, kad komandas beidzot kopā aizvada spēli, bet keponi jau dala medaļas . Krievija - ASV jau būs kaut kāds rādītājs, bet spēle būs līdzīga.
Nē, tagad skatos pa Sport Baltic atkārtojumu tai spēlei, ASV dara ko grib un ar krieviem šie darīs tieši tā pat.
, 2014-02-13 16:53, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tu teiksi,kad tie apspēlēs ASV ?
Teikšu, ka būšu kļūdijies, bet stipri šaubos, ka viņi apspēlēs ASV, pret slovākiem ar tādu spēli grūti ies, ASV apspēlēšot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:53, pirms 11 gadiem
krievi ļoti vāji. augstāk par 4.vietu var necerēt.
, 2014-02-13 16:54, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Spēli skatījies maz? Visi goli krieviem tikai tīri uz inviduālās meistarības rēķina, pret ASV šitais neies cauri, stipri pārvērtēta izlase.
Jā redzēju gan.
Tur jau ir tas, ko saku, ka viņi jau necentās baigi kaut ko veidot, jo individuāli viņi bija krietni labāki.
Es nesaku, ka viņi ir zelta medaļnieki jau pirms laika, pat ne tuvu, bet vienkārīs saku, ka lielvalstis sevī motivāciju šādām spēlēm neatrod, kur nu vēl, ja tās ir turnīra pirmās spēles, bet mazās valstis no visa tā taisa nenormālu ažiotāžu... Lai gan pa lielam, nekāda mocīšanās te nebija... Viss vēl ir šakuma procesā... Turnīrs garš...
, 2014-02-13 16:54, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Pateikšu priekšā - ienāks no cita profila un pateiks, ka paveicās.
Tā varbūt keponi dara, bet man ir tikai 1 profils
, 2014-02-13 16:55, pirms 11 gadiem
Sveiki!
Skatos ka Krieviem tiesam drankigi iet.
Bet tikmer ASV sagrauj ne tik vajo Slovakiju!

Ar nepacietibu gaidu 6dienu. Krievija - USA. mmm spele tiesam bus laba!
, 2014-02-13 16:55, pirms 11 gadiem
lēnām ieskrienas lokomotīve sarkanā, būs labi
, 2014-02-13 16:55, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Tā varbūt keponi dara, bet man ir tikai 1 profils
Tad neaizmirsti te parādīties,ja Rus apspēlēs ASV.
, 2014-02-13 16:55, pirms 11 gadiem
Dažas izlases aizvadījušas pa vienai spēlei, bet veselai čupai jau viss ir skaidrs, kurš izgāzīsies, kurš paņems zeltu, kurš medaļas utt... ekstrasensu mums te netrūkst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:56, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā redzēju gan.
Tur jau ir tas, ko saku, ka viņi jau necentās baigi kaut ko veidot, jo individuāli viņi bija krietni labāki.
Es nesaku, ka viņi ir zelta medaļnieki jau pirms laika, pat ne tuvu, bet vienkārīs saku, ka lielvalstis sevī motivāciju šādām spēlēm neatrod, kur nu vēl, ja tās ir turnīra pirmās spēles, bet mazās valstis no visa tā taisa nenormālu ažiotāžu... Lai gan pa lielam, nekāda mocīšanās te nebija... Viss vēl ir šakuma procesā... Turnīrs garš...
Es teikšu , ka slovēņi gāja un spēlēja! Nebija ne tuvu tas 10-0 ko te daži pajoļi prognozēja. Slovēņi kapāja un neļāva krieviem atslābt. Tas arī viss, laba spēle.
, 2014-02-13 16:56, pirms 11 gadiem
Samoilovs rakstīja: Krievi švaki , ļoti švaki . ar šādu spēli tālak par 1/4 netiks
viņi zaudēs usa un tad dabūs pretī somus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 16:57, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad neaizmirsti te parādīties,ja Rus apspēlēs ASV.
Es jau nu noteikti te busu.
Ja ne tiesi pec speles, tad velak vakara noteikti!
Ar mani vari reikinaties!
, 2014-02-13 16:58, pirms 11 gadiem
Kads skatijas USA - Slovakijas speli?
Amerikanji tiesam bija tik labi, ka rada rezultats??
, 2014-02-13 16:58, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kauns Krievijai!Slovēņi bija krietni labāki,krieviem tikai paveicās,ka slovēņi nav tik meistarīgi!Pret ASV dabūs iekšās ar tādu spēli,jo amīši māk spēlēt un mācēs arī iemest!
Šitas te sviests jāklausās katrā Rus spēlē. Kā arī visos līmeņos.

Kroksis šogad sperēgāja,sprēgāja par to ASV U - 20 līmenī.
Bet kad tie no Rus dabūja pa dirsu,pat neieradās SC.
Eksperti.
Šakāļi,kas krīt uz nerviem.
, 2014-02-13 16:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kads skatijas USA - Slovakijas speli?
Amerikanji tiesam bija tik labi, ka rada rezultats??
Tūlit noskatīšos, varēs salīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:00, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: 6dien par USA!
protams! visa Latvija par draugiem ASV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:00, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kads skatijas USA - Slovakijas speli?
Amerikanji tiesam bija tik labi, ka rada rezultats??
Dominēja!
, 2014-02-13 17:00, pirms 11 gadiem
, 2014-02-13 17:01, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Krieviem būs medaļa biatlonā !!!
būs tikai bronza
, 2014-02-13 17:01, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: diemžēl krieviem pilns ar nhl pabirāk anisimoviem, kulominiem un sjominiem. slivēni par siem izskatījās specīgāki kaut arī spēle zemās eiropas ligās. sastāvs krieviem ir nokomplektēts pēc tāda paša principa kā vakūvēra nolasīti paši pirmie pabiras no nhl
Izdomā ko interesantāku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:02, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: diemžēl krieviem pilns ar nhl pabirāk anisimoviem, kulominiem un sjominiem. slivēni par siem izskatījās specīgāki kaut arī spēle zemās eiropas ligās. sastāvs krieviem ir nokomplektēts pēc tāda paša principa kā vakūvēra nolasīti paši pirmie pabiras no nhl
Cik paredzami no tavas puses!
, 2014-02-13 17:02, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: diemžēl krieviem pilns ar nhl pabirāk anisimoviem, kulominiem un sjominiem. slivēni par siem izskatījās specīgāki kaut arī spēle zemās eiropas ligās. sastāvs krieviem ir nokomplektēts pēc tāda paša principa kā vakūvēra nolasīti paši pirmie pabiras no nhl
Slovēņi grīdu izmazgātu ar taviem Mozjakiniem un Zaripoviem , apsēdies un atpūties līdz nākamajam raundam .
, 2014-02-13 17:02, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Šitas te sviests jāklausās katrā Rus spēlē. Kā arī visos līmeņos.

Kroksis šogad sperēgāja,sprēgāja par to ASV U - 20 līmenī.
Bet kad tie no Rus dabūja pa dirsu,pat neieradās SC.
Eksperti.
Šakāļi,kas krīt uz nerviem.
taa pat kaa visi gaidija TEVI seit PC laikaa peec visiem Rus zaagiem arii biji noliidis pagriidee. kad KHL zvaigznu izlase tika sasita vairakas reizes.
, 2014-02-13 17:03, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Izdomā ko interesantāku.
Wow esmu šokā!
Tu katiko uztirsi savam frontes biedram!
Nu gan brinumi!
, 2014-02-13 17:04, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: taa pat kaa visi gaidija TEVI seit PC laikaa peec visiem Rus zaagiem arii biji noliidis pagriidee.
Kādiem zāģiem ? Es nebrēcu kas ko iegūs,atšķirībā.
Skatos atkal gribi pamuldēt savā stilā. Pļurkšķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:06, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Niscukins pieraada, ka ir naakamais Ovi, Kovi, Malkina liimenja speeleetaajs! 18 gados ar taadiem parametirem taa kapaat! Malacis. Par vinju vislielaakais prieks. Pret USA Bobrovskim jaastaav kastee.
Spēks jau mežonīgs.
, 2014-02-13 17:06, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kādiem zāģiem ? Es nebrēcu kas ko iegūs,atšķirībā.
Skatos atkal gribi pamuldēt savā stilā. Pļurkšķis.
Tu nopietni?
Kada muldesana? Tu tik tiesam pec Krievu zaudem PČ, nekur nebiji sastopams. Ka gan tā?
Un tikai pasaki ka man nav taisniba!
, 2014-02-13 17:08, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kādiem zāģiem ? Es nebrēcu kas ko iegūs,atšķirībā.
Skatos atkal gribi pamuldēt savā stilā. Pļurkšķis.
kadiem zagiem? tiesam atmina tik iisa?

nu ko tu te aardies atkal? meginot apstridet jebkuru "neslavinosu" komentaru par Rus. saki godigi - Rus parliecinosi izskatijas sodien pret divas galvas zemaku komandu?
, 2014-02-13 17:08, pirms 11 gadiem
kas var būt labāks par augsta līmeņa turnīriem, kuros piedalā Krievija .
Prieks uzreiz ienākt Sc un lasīt to slimo cepšanos .
Kauja divās frontēs, bet ar putām uz lūpām abās.
kuram lielāki pauteļi? to redzēs pēc fināla, tikmēr-turpiniet to bērnudārzu, jo adekvāti šeit šādās situācijas nav diezko daudzi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:08, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu nopietni?
Kada muldesana? Tu tik tiesam pec Krievu zaudem PČ, nekur nebiji sastopams. Ka gan tā?
Un tikai pasaki ka man nav taisniba!
A tev nebūtu kauns, ja tavi tautieši ar NHL superzvaigznēm ierindā zaudē frančiem ?
, 2014-02-13 17:09, pirms 11 gadiem
Krievi sitaja olipiade medalu nedabus, lidz ar to vinu galveno treneri atlaidiis, un Znaroks stasies pie stuures, tad gan buus interesanti paskatities, kur krievija nonaaks, zinot to ka Znaroks trenee
, 2014-02-13 17:10, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: kadiem zagiem? tiesam atmina tik iisa?

nu ko tu te aardies atkal? meginot apstridet jebkuru "neslavinosu" komentaru par Rus. saki godigi - Rus parliecinosi izskatijas sodien pret divas galvas zemaku komandu?
Maini sarunas tēmu ? Cik tipiski.
Neslavinošs ? Es nelienu topikos pie citām komandām un neapstrīdu to uzvaras,klaji tās aprunājot.
Tā kā p.s taisnu ar savu mūžīgo vāvuli.
Sen jau tev teicu,nav ne mazākās vēlmes ar tevi runāt. Bet tu kā sūdu muša visu laiku līp klāt.
, 2014-02-13 17:11, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A tev nebūtu kauns, ja tavi tautieši ar NHL superzvaigznēm ierindā zaudē frančiem ?
Nu butu, bet es jau wnk pateiktu, ka vinji uzvareja godigi, nevis meiginatu kaut ko attaisnoties!
Es wsp cienu cilvekus, kas spej atziit sakavi, bet tadu musdienas nav daudz!
, 2014-02-13 17:11, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: kadiem zagiem? tiesam atmina tik iisa?

nu ko tu te aardies atkal? meginot apstridet jebkuru "neslavinosu" komentaru par Rus. saki godigi - Rus parliecinosi izskatijas sodien pret divas galvas zemaku komandu?
Maini sarunas tēmu ? Cik tipiski.
Neslavinošs ? Es nelienu topikos pie citām komandām un neapstrīdu to uzvaras,klaji tās aprunājot.
Tā kā p.s taisnu ar savu mūžīgo vāvuli.
Sen jau tev teicu,nav ne mazākās vēlmes ar tevi runāt. Bet tu kā sūdu muša visu laiku līp klāt.

Nevienā topikā ne par vienu komandu neviens nedzen tādu sviestu,kā te.
Kr.pļi,kas lien speciāli provocēt.
, 2014-02-13 17:12, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Maini sarunas tēmu ? Cik tipiski.
Neslavinošs ? Es nelienu topikos pie citām komandām un neapstrīdu to uzvaras,klaji tās aprunājot.
Tā kā p.s taisnu ar savu mūžīgo vāvuli.
Sen jau tev teicu,nav ne mazākās vēlmes ar tevi runāt. Bet tu kā sūdu muša visu laiku līp klāt.
Unikali!
Ka jau parasti, ar lamasanos meigini uzvaret strida!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:14, pirms 11 gadiem
Šitā spēle jau krieviem nāks tikai par labu. ja vien protams problēma nav kur dziļāk.
, 2014-02-13 17:15, pirms 11 gadiem
krievi pieradija, kad kad spele nevedas viņiem sākas milziga panika...tieši tadelj, ta nav sevis cieniga chempiones komanda Sočos!
viniem vel paveicas, kas slovenji vinjus presingoja 2perioda, 3ajā tā varetu beigties ar tragjediju..

p.s jasaka, gan kad pie vainas varetu but aklimatižacija, lielaka dalja tomer brauca no z-amerikas...
jarec, par tam piespelem uz atpaklaju sarkanas mashinas izpildijumam, ja sakuma tas gaja cauri, pec tam jau sloveni to bija atkodusi.
, 2014-02-13 17:15, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Labs sakums, ja sasistu 9:0 tad butu rokas plati, bet šāds sākums ir pat ļooti noderīgs.. ja baigi vajadzētu tad iespraustu vel pāris ripas bez problēmām.. bet tā sākums labs..
var redzet, ka neskatijies speli. auns.
, 2014-02-13 17:15, pirms 11 gadiem
šodienas spēle pilnīgi neko nenozīmē.
Jā, varbūt nav tik pārliecinoši kā zviedri un amerikāni pirmajā spēlē, bet redz, formāts ir tāds, ka var slikti nospēlēt grupu spēles, bet tāpat vinnēt Olimpiādi. Reāli- gribētu redzēt tos, kuri izdara secinājumus un jau koriģē galveno pretendentu izredzes .
Joprojām visas izlases var izcīnīt zeltu, teorētiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:17, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ej guleet mazgadiigaa njerga! Riit veel skola!
Aizver paksti!
Neviens tavu viedokli neprasija!
, 2014-02-13 17:17, pirms 11 gadiem
Krieviem peec 2:0 iestajaas pofigs, kad vajadzeja iemeta, tad turpinaaja luni dziit
, 2014-02-13 17:17, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ej guleet mazgadiigaa njerga! Riit veel skola!
Tak na.uj ar viņu vispār runāt,sen jau to nedaru. Cilvēks ūdenszāle.
Kur straume nes,uz to pusi liecas.
Uzmanības trūkums.
, 2014-02-13 17:18, pirms 11 gadiem
Nu izlasēm, kuras tēmē uz zeltu tas grupu turnīrs ir nenotikušo pārbaudes spēļu vietā...pat ja arī kāds neplānots/sensacionāls zāģis gadīsies, pa lielam jau tas neko nemaina.
, 2014-02-13 17:18, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ej guleet mazgadiigaa njerga! Riit veel skola!
marš gulēt! Xenon³¹¹
, 2014-02-13 17:19, pirms 11 gadiem
tās ir tikai pirmās spēles. ar secinājumiem vēl var nesteigties
, 2014-02-13 17:20, pirms 11 gadiem
Vispār jau pamocījas paris periodus ij tos pašus visu laiku bija vadībā, trešā sākumā jau visu nokārtoja, tapēc uzskatu ka virsraksts ir neadekvāts. Bet ja autors uzskata ka pirmā per vidū bija jābūt 9:0, tad var saukt arī par izmocītu uzvaru. Kopumā krievi nepārliecina, bet tas neko uz šo brīdi nenozīmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:20, pirms 11 gadiem
Kārtīgas mocības krievi piedzīvoja laukumā,knapi ar 5:2 izrāva uzvaru! Spēcīgs virsraksts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:22, pirms 11 gadiem
heyaaa rakstīja: izmoca? vai izmoka!? )
5:2 nav īsti ne viens, ne otrs
, 2014-02-13 17:22, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār jau pamocījas paris periodus ij tos pašus visu laiku bija vadībā, trešā sākumā jau visu nokārtoja, tapēc uzskatu ka virsraksts ir neadekvāts. Bet ja autors uzskata ka pirmā per vidū bija jābūt 9:0, tad var saukt arī par izmocītu uzvaru. Kopumā krievi nepārliecina, bet tas neko uz šo brīdi nenozīmē.
Bet redz, kāda pēršanās .
Vel visam pa virsu jāsagaida Ivara slēdziens.
, 2014-02-13 17:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Maini sarunas tēmu ? Cik tipiski.
Neslavinošs ? Es nelienu topikos pie citām komandām un neapstrīdu to uzvaras,klaji tās aprunājot.
Tā kā p.s taisnu ar savu mūžīgo vāvuli.
Sen jau tev teicu,nav ne mazākās vēlmes ar tevi runāt. Bet tu kā sūdu muša visu laiku līp klāt.

Nevienā topikā ne par vienu komandu neviens nedzen tādu sviestu,kā te.
Kr.pļi,kas lien speciāli provocēt.
"Tad neaizmirsti te parādīties,ja Rus apspēlēs ASV."

"Kroksis šogad sperēgāja,sprēgāja par to ASV U - 20 līmenī.
Bet kad tie no Rus dabūja pa dirsu,pat neieradās SC.
Eksperti.
Šakāļi,kas krīt uz nerviem."

TO RAKSTI TU!!!!!!!!!!!!!!!!!

"taa pat kaa visi gaidija TEVI seit PC laikaa peec visiem Rus zaagiem arii biji noliidis pagriidee. kad KHL zvaigznu izlase tika sasita vairakas reizes."

UN TO RAKSTU ES!!!!!!!!!

kur ir provokacija??????? jautajums vai Krievi uzvareja parliecinosi? taa ir provokacija un apstridesana?

atkal jau biji izdomajis ko man raxtiit, pirms es vel biju ko ieraxtijis? Tev taa paaraak biezi gadaas peedeejaa laikaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:25, pirms 11 gadiem
Šovakar nepiemirst par Kanādu, vajadzētu bū skaistai spēlei.... Kanādas izpildījumā
, 2014-02-13 17:26, pirms 11 gadiem
kur kads info ka Zetterberg savainots???
vecais savainojums.
Stjärnan har slagit upp gamla ryggskadan | OS...
, 2014-02-13 17:27, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Bet redz, kāda pēršanās .
Vel visam pa virsu jāsagaida Ivara slēdziens.
Vispār vietā būtu paslavēt slovēņus, iekrampējās lācim krāgā pamatīgi un cīkstējās cik spēki ļāva. Malači!
, 2014-02-13 17:28, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: "Tad neaizmirsti te parādīties,ja Rus apspēlēs ASV."

"Kroksis šogad sperēgāja,sprēgāja par to ASV U - 20 līmenī.
Bet kad tie no Rus dabūja pa dirsu,pat neieradās SC.
Eksperti.
Šakāļi,kas krīt uz nerviem."

TO RAKSTI TU!!!!!!!!!!!!!!!!!

"taa pat kaa visi gaidija TEVI seit PC laikaa peec visiem Rus zaagiem arii biji noliidis pagriidee. kad KHL zvaigznu izlase tika sasita vairakas reizes."

UN TO RAKSTU ES!!!!!!!!!

kur ir provokacija??????? jautajums vai Krievi uzvareja parliecinosi? taa ir provokacija un apstridesana?

atkal jau biji izdomajis ko man raxtiit, pirms es vel biju ko ieraxtijis? Tev taa paaraak biezi gadaas peedeejaa laikaa
Jautājums ir tāds,tās ir pirmās spēles un kopš kura laika 5:2 nav pārliecinoši ?
Pēc pirmajām desmit minūtēm vispār sabradāja Slovēņus.

Lieliska Slovēņu vārtsarga un komandas spēle.
Ko tad tu gaidīji ? 10 :0

Tad kad tie nospēlēs pret nopietnu pretinieku,tad varēs arī ko runāt.

Un es stipri šaubos,ka pēc 10 : 0 te būtu savādāka d.ršana.
Tie paši ērmi tā vai tā noniecinātu Rus panākumu un komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:28, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār jau pamocījas paris periodus ij tos pašus visu laiku bija vadībā, trešā sākumā jau visu nokārtoja, tapēc uzskatu ka virsraksts ir neadekvāts. Bet ja autors uzskata ka pirmā per vidū bija jābūt 9:0, tad var saukt arī par izmocītu uzvaru. Kopumā krievi nepārliecina, bet tas neko uz šo brīdi nenozīmē.
Tieši tā.
Pāragri izdarīt secinājumus no pirmajām OS spēlēm tām komandā, kuras pārsvarā sastāv no NHL spēlētājiem.
, 2014-02-13 17:29, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Šovakar nepiemirst par Kanādu, vajadzētu bū skaistai spēlei.... Kanādas izpildījumā
domaju ka rezultats bus +- tads ka Krievijas Slovenijas speelee. nemot vera to ka Norvegija ir specigaka neka Slovenija un Can nav trenejusies kopa parak ilgi. 4:2, 5:2, 6:3 kaut kas tamlidzigs, bet varetu iet arii smagaak.
, 2014-02-13 17:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār vietā būtu paslavēt slovēņus, iekrampējās lācim krāgā pamatīgi un cīkstējās cik spēki ļāva. Malači!
Slovēņi ir obligāti jāpaslavē, tas nu tiesa. Pievienojos uzslavai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:32, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār vietā būtu paslavēt slovēņus, iekrampējās lācim krāgā pamatīgi un cīkstējās cik spēki ļāva. Malači!
Lai arī krievi pirms spēles visur teica, ka ļoti respektē slovēņu komandu, tomēr bija ļoti redzams,ka ātrie divi goli savu lomu nospēlēja. Pēc tam jau tiem bija atkal grūti saņemties.
Tomēr vislielākos smieklus sagādāja komentētājs, kurš sev jautā un atbildēja-kura maiņa MŪSĒJIEM laukumā? Jā,MŪSĒJIEM laukumā 2. Malkina maiņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:32, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: domaju ka rezultats bus +- tads ka Krievijas Slovenijas speelee. nemot vera to ka Norvegija ir specigaka neka Slovenija un Can nav trenejusies kopa parak ilgi. 4:2, 5:2, 6:3 kaut kas tamlidzigs, bet varetu iet arii smagaak.
Un tāpēc,ka tu tā pieņēmi,tā tam bija jābūt ?
Viņi arī ASV var iznest aptuveni kā tie šodien iznesa Slovākiju.
Kā arī otrādi.
Spēle no spēles atšķiras.
, 2014-02-13 17:32, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Krievu aizsardziiba galiigi nepaarliecina! Uzbrukums zveeraa, bet aizsardziibaa ir savas probleemas.
Es vairāk teiktu,ka nebija komandas spēles.
Aizsardzību neizceltu. Bet pret Slovēņiem to var atļauties.
, 2014-02-13 17:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Pāragri izdarīt secinājumus no pirmajām OS spēlēm tām komandā, kuras pārsvarā sastāv no NHL spēlētājiem.
vienmēr tak atrodas spečuki, kas pēc vienas pirmās spēles turnīrā jau visu zin, droši vien nemaz tālāk arī neskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:36, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Nu palika atminjaa tas moments, ka Jemelins pilniigi nevajadziigi Senjam aizsedza metiena briidi. Pirmo vaartu zaudeejums.

Un Tyutins vispaar krita aaraa no speeles + noraidiijaas.
Spēle pret ASV parādīs labāk kas tur ir un kā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:38, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Krievi tā var cerēt tikai uz 6to vietu, gan ja paveiksies noraus 5 vietu, bet Slovēņi malači, būtu vēl mazliet, būtu sakāvuši krievus ar visu brūno lāci.
Būtu tev lieli p.uti,tu varētu ripot uz tiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:39, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Da labi. Skaties, - lai naakamajaa weekendaa buutu pie manis!
Pacentīšos.Redzēs kāds man būs plenings nākamai nedēļai. Ja brīvdienās jāstrādā,tad nekā.
, 2014-02-13 17:39, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: 85 % SC lietotaaju lielaakais prieks, ja Krievija zaudee! Jeega atbildeet taadiem degjeneraatiem?
ej d*rst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:42, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: nesaprotu, ko tādu uzrakstīju?

pats spēli redzēji? Slovēņu hokejs ir attīstījies un nedomā, ka KHL projekts ir baigi pacēlis krievu līmeni, drīzāk tas ir tikai samaitājis visu ko varēja, arī pašu krievu spēli,un rezultāts redzams šeit, knapa uzvara pret Slovēņiem.

skaidrs, ka pret ASV variantu ir maz.
Tā arī ir,cēlies. Nesaprotu,kur tu par krieviem tik augstās domās.
Un ko tu vispār par tiem runā. Tie hokejā sev vairs nav nekas.
Tā kā teci uz citu sadaļu un parunā gudras lietas par stiprajām komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:43, pirms 11 gadiem
OS hokeja specu sacensības SC var sākties ar pilnu jaudu...
vakardienas un šorīta uzvarētāju Nameju sāk iedzīt Krokodils...
p.s. Krokodil noskaties vismaz ierakstā ASV-SVK spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Malkins ar Ovečkinu uz laukuma māk saspēlēties ,lai gan dzīvē Ovi ir zobs uz Malkinu.
Esi ko lasījis ? Nav nācies ko tādu dzirdēt.
, 2014-02-13 17:44, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Saņčo, kā iet?

kā vakardienas hoķis? ko saki par koka spēlētāja floppingu pēdējā minūtē
skatos Usa spēli! par floppingu nezinu, sāpes vai cerības uz 2min? laikam abi
, 2014-02-13 17:44, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Jautājums ir tāds,tās ir pirmās spēles un kopš kura laika 5:2 nav pārliecinoši ?
Pēc pirmajām desmit minūtēm vispār sabradāja Slovēņus.

Lieliska Slovēņu vārtsarga un komandas spēle.
Ko tad tu gaidīji ? 10 :0

Tad kad tie nospēlēs pret nopietnu pretinieku,tad varēs arī ko runāt.

Un es stipri šaubos,ka pēc 10 : 0 te būtu savādāka d.ršana.
Tie paši ērmi tā vai tā noniecinātu Rus panākumu un komandu.
10:0 negaidiju, bet kautko vairak no Rus gan. 5:2 ir normals rezultats no Rus skatu punkta, bet nekas vairak.favoritiem pret pastarisiem,debitantiem no visadam kruumu liigaam nevajadzetu ciiniities 40-50min garumaa. par to es runaju pirms tu saaki breekt par provokaacijaam un saukt par k.ropliem.

saprotu ka pirmaa speele un bla, bla, bla...bet Es personigi gaidu vairak no visam lielajam,stiprajam izlasem, jo tas visas ir praktiski labakajos sastavos un meistaribas atskiribas ir acimredzamas. galvenais hokeja turniirs pa 4 gadiem, un negribaas gaidiit lai iespeelejas komandas utt., ja jaaizvada vien paris speles.

tapec Es personigi neuzskatu ka Rus uzvareja baigi parliecinosi.

vienigi USA sodien izgrieza pogas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:46, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Esi ko lasījis ? Nav nācies ko tādu dzirdēt.
Nu vai tad nezinaji, ka abi pirms paris gadiem sakavas spele draudzenes delj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:46, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu vai tad nezinaji, ka abi pirms paris gadiem sakavas spele draudzenes delj?
kurš uzvarēja ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:47, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kurš uzvarēja ?
Nezinu, to video radija TV3 studija, pirms 2012 gada PC speles ar Krieviju!
, 2014-02-13 17:48, pirms 11 gadiem
pizgec, amīši vnk lido
, 2014-02-13 17:48, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: muļķības nerunā, Kiriļenko nekad nav bijusi kopā ar Malkinu
Nez vai runa bija par Kirilenko!
, 2014-02-13 17:49, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: 10:0 negaidiju, bet kautko vairak no Rus gan. 5:2 ir normals rezultats no Rus skatu punkta, bet nekas vairak.favoritiem pret pastarisiem,debitantiem no visadam kruumu liigaam nevajadzetu ciiniities 40-50min garumaa. par to es runaju pirms tu saaki breekt par provokaacijaam un saukt par k.ropliem.

saprotu ka pirmaa speele un bla, bla, bla...bet Es personigi gaidu vairak no visam lielajam,stiprajam izlasem, jo tas visas ir praktiski labakajos sastavos un meistaribas atskiribas ir acimredzamas. galvenais hokeja turniirs pa 4 gadiem, un negribaas gaidiit lai iespeelejas komandas utt., ja jaaizvada vien paris speles.

tapec Es personigi neuzskatu ka Rus uzvareja baigi parliecinosi.

vienigi USA sodien izgrieza pogas.
(Manuprāt),pēc brašā starta nomierinājās,iedeva iespēju Slovēņiem sajust asins garšu un tad jau bija par vēlu dzert boržomi.
Bet nu pedējā trešdaļā atkal visu salika pa plauktiem.
Nevajag aizmirst arī to,ka uz viņiem ir milzīga spriedze.

OS arī netrūkst gadījumu,kad grandi zaudē pastarīšiem grupu turnīrā,bet tur paniku neviens neceļ.
Bet te 5:2 un ak vai,ak vai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 17:55, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Spēli skatījies maz? Visi goli krieviem tikai tīri uz inviduālās meistarības rēķina, pret ASV šitais neies cauri, stipri pārvērtēta izlase.
īpaši 5. vaŗti, kad sagrieza tādu virpuli, ar vairākiem metieniem, ka slovēņi izskatijas vnk apjukusi.. Kas tad tur parvertets?
, 2014-02-13 17:57, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: (Manuprāt),pēc brašā starta nomierinājās,iedeva iespēju Slovēņiem sajust asins garšu un tad jau bija par vēlu dzert boržomi.
Bet nu pedējā trešdaļā atkal visu salika pa plauktiem.
Nevajag aizmirst arī to,ka uz viņiem ir milzīga spriedze.

OS arī netrūkst gadījumu,kad grandi zaudē pastarīšiem grupu turnīrā,bet tur paniku neviens neceļ.
Bet te 5:2 un ak vai,ak vai.
Sloveniem paveicas, ka pirmaa speele bija pret krieviem, apostija gaisu un saprata kaadaa ellee ir nonakusi bet par krieviem var teikt liidziigi - labi ka pirmaa speele pret Sloveniem.
, 2014-02-13 17:58, pirms 11 gadiem
Kur var redzet kautkads apskatus par katru spēli?
, 2014-02-13 18:02, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: 85 % SC lietotaaju lielaakais prieks, ja Krievija zaudee! Jeega atbildeet taadiem degjeneraatiem?
gluži manas domas! Pat neiet runa par to kurs uzvar, ka tik krievi zaude.. Pat 5:2 tiek raksturota ka veiksme nevis parakums.
, 2014-02-13 18:02, pirms 11 gadiem
Izmoka?? 5:2 ir izmoka..autors bernībā bieži izskritis mammai no rokām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:05, pirms 11 gadiem
Ovechkinfan rakstīja: Izmoka?? 5:2 ir izmoka..autors bernībā bieži izskritis mammai no rokām
+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:07, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jā.
Šie tak savā starpā ir villojošies par vienu dāmīti. Un savstarpējās spēlēs Ovi tā no sirds līmē bortā Malkinu. Nu bet Ovi ir tāds labsirdīgs antiņš dzīvē, kamēr Malkins inteliģents un patīkams cilvēks.
Nezināju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:12, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ovechkin and Malkin almost fight after Ovy...


diezgan laba epizode
Malkinam cepums par epizodi
, 2014-02-13 18:12, pirms 11 gadiem
, 2014-02-13 18:13, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Ja krievi nevinnēs zeltu tad galvas ripos , Īstam KHL fanam jau derētu ,ka RUS izlietu šo olimpiādi. Ja RUS zaudētu tad KHL tiks upgreidots vai arī ies atpakaļvirzienā. Krievi ir lielāki favorīti par ASV , domāju,ka grupas spēlē vinnēs Krievija.
Uz papīra varbūt, pēc spēles, neizskatās, ka tik nebūs 1/2 vai 1/4 finālā kāsiens ar 3-7 kā Vankūverā.

Bet to mēs vēl paskatīsimies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:14, pirms 11 gadiem
Nu ja ņem kā atskaites punktu Latvijas-Krievijas spēles iznākumu 2:9, tad šī krieviem tiešām bija mocīšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:20, pirms 11 gadiem
Slovēnijai tie sporta funkcionari- biski augstaka limeni, tapec ari ir tie rezultaati.
Taa salidzinashana, ka Latvija kaa brinums, ka mums ir hokeja komanda, 58 sportisti, lai paskataas uz Slovēniju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:26, pirms 11 gadiem
izņemot Ntv plus sport online vel kkur taisās krievi radit hokeju kanada-norve;gija?
, 2014-02-13 18:27, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: izņemot Ntv plus sport online vel kkur taisās krievi radit hokeju kanada-norve;gija?
Es pat netā strīmu nevaru atrast.Tev nav ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:29, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pat netā strīmu nevaru atrast.Tev nav ?
es ceru caur šo skatīties, pagaidām tur kautkāds kasjaks, jo nav kamaniņu stafetes. citu vel neko neesmu atradis
Торрент-ТВ. Онлайн трансляция НТВ+ Спорт онлайн
, 2014-02-13 18:29, pirms 11 gadiem
Sorokins teica, ka , ja amerikāņi spēlēs kā šodien , tad krieviem izredžu nav, no viņa mutes Dieva ausī
, 2014-02-13 18:30, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: es ceru caur šo skatīties, pagaidām tur kautkāds kasjaks, jo nav kamaniņu stafetes. citu vel neko neesmu atradis
http://torrent-tv.ru/torrent-online.php?translation=1372
Skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:33, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Sorokins teica, ka , ja amerikāņi spēlēs kā šodien , tad krieviem izredžu nav, no viņa mutes Dieva ausī
Tūlit te pateiks, ka Sorokins neko arī nesaprot, un tipisks SC eksperts, kas pēc 1 spēles izdara secinājumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:34, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Tūlit te pateiks, ka Sorokins neko arī nesaprot, un tipisks SC eksperts, kas pēc 1 spēles izdara secinājumus
Bet nu amerikāņi vienkārši nospieda slovākus, daudz savādāka komanda kāda tā bija Turīnā, arī atklimatizācijas problēmas nemanīja, lai gan šobrīd ir ceturtā diena pēc ierašanās.
, 2014-02-13 18:36, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Sorokins teica, ka , ja amerikāņi spēlēs kā šodien , tad krieviem izredžu nav, no viņa mutes Dieva ausī
Bet jau pirms olimpiādes bija skaidrs, ka Kanāda un Asv ir galvenie favorīti un jātur īkšķus, lai viņi netiekas pirms fināla, citādi sūdīgs fināls sanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 18:57, pirms 11 gadiem
Krievi nepatērēja ne grama vairāk spēka, kā nepieciešams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:24, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Ja kāds mocās, tad šobrīd tā ir Kanāda pret Norvēģiju
Bet diez vai par to runās lielie eksperti Pat ja Norvēģija uzvarēs.

Bet nu domāju ka Can tūlīt ieskriesies un sabērs pilnu ķeseli.
, 2014-02-13 19:28, pirms 11 gadiem
divu līdzīgu komandu spēkošānās. pat pa gabalu, no istabas otras puses manā melnbaltajā monitorā grūti noteikt, kura ir Kanāda, kura Norvēģija....
Ar tādu spēli Norvēģijai finālā pret krieviem būs pagrūti, bet viss iespējams .
, 2014-02-13 19:30, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet diez vai par to runās lielie eksperti Pat ja Norvēģija uzvarēs.

Bet nu domāju ka Can tūlīt ieskriesies un sabērs pilnu ķeseli.
1. periodu jāieslidojas, kautgan, vikingiem fizuha jau ar laba parasti ir,var arī ar veiksmes pal'dizību izturēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:34, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: divu līdzīgu komandu spēkošānās. pat pa gabalu, no istabas otras puses manā melnbaltajā monitorā grūti noteikt, kura ir Kanāda, kura Norvēģija....
Ar tādu spēli Norvēģijai finālā pret krieviem būs pagrūti, bet viss iespējams .
Nu tas aptuveni ir to ekspertu stilā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:35, pirms 11 gadiem
Sāku apsver domu,pārslēgt uz sieviešu hokeju Rus vs Swe
, 2014-02-13 19:35, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu tas aptuveni ir to ekspertu stilā
Tāda jau tā doma bija
, 2014-02-13 19:36, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tāda jau tā doma bija
Es sapratu
, 2014-02-13 19:37, pirms 11 gadiem
Norvēģija var izbaudīt- Arēna pieprasa vārtus
, 2014-02-13 19:37, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Norvēģija var izbaudīt- Arēna pieprasa vārtus
Gandrīz kā mājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:39, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Labāk nē,
sieviešu hokejs ir amorāls
Krievenes pagaidām vadībā 1:0

Līdaka vārtus guva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:41, pirms 11 gadiem
Eksperti pa krūmiem Cik tipiski. Tagad par lūpai nepārspļaus.
, 2014-02-13 19:42, pirms 11 gadiem
Par pārsteigumu,pa nullēm pēc pirmā perioda. Pagaidām norvēģi turas.
, 2014-02-13 19:46, pirms 11 gadiem
Bet Vankūverā jau arī pēc pirmā bija pa nullēm,varbūt scenārijs atkārtosies ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:47, pirms 11 gadiem
Kanaada ktraa olimpiaadee grupu turniiraa ir speeleejusi neizteiksmiigi, bet uz play ofiem jau ir saspeeleejushies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:49, pirms 11 gadiem
EIektriskaisZutis rakstīja: Skatos, ka Holandes tomātu laistītājām lielā baile piemetusies. Ko tad krieveļi tik švaki pret tādu komandu kā Slovēnija? Smieklīgi lasīt to, ko Tu te esi sarakstījis, bet vakar biji lielais mutes brūķētājs. Atkal pierādās, ka Tu esi āksts.
Švaki ? 5:2
Nedaudz jau labāk,kā progresīvā Šveice,kura finalā spēlēs
Jūs tur eksperti tak izlemjat savā starpā,kuri tad būs tajā finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:52, pirms 11 gadiem
EIektriskaisZutis rakstīja: 5:0? Trīskāršais āksts, jo 5:2, kas tiešām ir švaki priekš visu varenās Krievijas. Ja pretī būtu kāda cita komanda, tad es neteiktu varbūt švaki, bet Slovēnija.
Ak, tad saki, ka nedaudz labāk kā Šveice, skatos, ka esi ātri apmetis savu kažociņu uz otru pusi, jo vakar Šveice bija nekas jebšu Taviem vārdiem smirdīgie sierēdāji utt..
Protams ka nekas,tev liekas ka šodien kas mainījies ? Tieši tā,smirdīgie siera ēdāji. Precīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 19:55, pirms 11 gadiem
EIektriskaisZutis rakstīja: Jā, traki piezemēja Tevi šī uzvara, bet prieks par to. Šveice tādus Slovēņus būtu ar 8:0 uzveikuši, bet krieveļi knapi iemocījuši piecus. Tikko vēl teici, ka Rus nedaudz labāki kā Šveice
Piezemēja ? Tev visi mājās ? Kāds sakars šodienas spēlei ar smirdīgajiem siera ēdājiem ? Kuri ar LV cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu un ar veiksmes palīdzību tos apspēlē ?
Ja nepamanīji,mani favorīti šodien uzvarēja 5:2
Un es esmu pilns optimisma saistībā ar tiem.
, 2014-02-13 19:56, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Piezemēja ? Tev visi mājās ? Kāds sakars šodienas spēlei ar smirdīgajiem siera ēdājiem ? Kuri ar LV cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu un ar veiksmes palīdzību tos apspēlē.
Ja nepamanīji,mani favorīti šodien uzvarēja 5:2
Kāda jēga? Kāda jēga katru dienu malt vienu un to pašu ? Labi šat tad var piespēlēt troļļiem,bet nu ne jau katru dienu
, 2014-02-13 19:57, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Kāda jēga? Kāda jēga katru dienu malt vienu un to pašu ? Labi šat tad var piespēlēt troļļiem,bet nu ne jau katru dienu
Es jau viņu nemeklēju. Viņam nabagam gribas parunāt
Nav jau grūti par viņu parēkt.
Bet nu piekrītu,apnika Nekāds izdomas tam Neļķei.
, 2014-02-13 19:58, pirms 11 gadiem
Mani ja godīgi satrauc,ka austrieši un slovēņi savās spēlēs ar turnīra favorītiem spēja ne tikai gūt vārtus,bet arī cīnīties līdzvērtīgi.Bet Latvija spēlē ar nefavorītu (Šveices sudrabs pasaules kausā neko šeit neizsaka,paši zinām,kāds tur līmenis,šeit tālāk par 1/4 finālu viņi netiks) tikai un vienīgi darīja,ka atsitās no viņu uzbrukumiem un paši diezgan nedroši pāris reiz apdraudēja šveiciešus.Tāds secinājums liek domāt,ka šobrīd esam vājākā izlase uz šīs olimpiādes un vajadzēs ļoti pacensties,lai to mainītu.Bet ticu,ka pret čehu pensionāriem var izraut punktu un pat novilkt līdz bullīšiem.Čehi,izņemot 2.perioda otrās daļās,nepārliecināja pret zviedriem,izskatījās pa švaku.Tā kā pret zviedriem izredžu nav,jāizmanto šī iespēja dabūt punktus pret čehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:01, pirms 11 gadiem
Webers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:03, pirms 11 gadiem
Ielika jau smuki. Metiens zvērīgs.
, 2014-02-13 20:09, pirms 11 gadiem
Spiež un čakarē jau labi,tikai nobeiguma trūkst.
, 2014-02-13 20:10, pirms 11 gadiem
nu jau palēnām kanādieši sāk pēc cilvēka izskatīties
, 2014-02-13 20:12, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: nu jau palēnām kanādieši sāk pēc cilvēka izskatīties
Viss pēc plāna. Nevajag aizmirst arī par aklimatizāciju.
Norvēģi šajā ziņā svaigāki. Can pat pakāšot šodien nesatrauktos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:13, pirms 11 gadiem
Nu pagaidām Kānādieši izskatās vis labāk uz visu pārējo valstu fona,kaut arī vel nav iespēlējušies un kaut arī spēle ir pret norvēģiem.
, 2014-02-13 20:13, pirms 11 gadiem
O,Krievenes jau 2:0 vadībā. Bet nu diemžēl tur USA,Can konkurentu nav.
Visi pārējie sitas par bronzas medāli.
, 2014-02-13 20:14, pirms 11 gadiem
EIektriskaisZutis rakstīja: Bla, bla, bla! Tu ar neko neesi labāks par mani, tāds pats trollis, bet es atšķirība no Tevis te neleju ūdeni diendienā par vareno Krieviju.
Muļķības. Tavs ūdens ir konkrēts ūdens, Harļikam vismaz ir interesanti pasekot.
, 2014-02-13 20:15, pirms 11 gadiem
Skaisti,ko tur vel piebilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:17, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tas pats , kas slovakiem - KHL faktors un komplektacija,komplektacija, komplektacija.
Kur var būt tādi ......
Faktors. Latvija vakar nospēlēja lieliski,bet te dažs labs faktors skaita.
Vajadzēja LAČ faktoru. Tad būtu labi.

Kam šodien zaudēja Slovākija ? Kādam pastarītim ?
, 2014-02-13 20:18, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: KHL faktors
kāds sakars izlašu mačos, kaut kādu līgu faktoriem?
, 2014-02-13 20:22, pirms 11 gadiem
Can lokomotīve ieskrienas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:25, pirms 11 gadiem
Ja 1. perioda Kanadiesi speleja ljoti neparliecinosi, tad 2. perioda vinji spele wnk lieliski!
Abus mazakumus Kanadiesi iztureja perfekti!
, 2014-02-13 20:26, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad es teicu, ka slikti? Vēlreiz atkārtoju - Latvija nopeleja 2X labak, neka es domaju/paredzēju. Tomer noliegt nevar, ka KHL smagi ietekme tādas mazas valstis, ka Latvija un Slovakija. Somiem, zviedriem tur neko ietekmet nevar.
Par kādu ietekmi tiek runāts ?
Somiem izlasē ir aptuveni tik pat daudz KHL spēlētāju,cik Slovākijai + -
, 2014-02-13 20:27, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad es teicu, ka slikti? Vēlreiz atkārtoju - Latvija nopeleja 2X labak, neka es domaju/paredzēju. Tomer noliegt nevar, ka KHL smagi ietekme tādas mazas valstis, ka Latvija un Slovakija. Somiem, zviedriem tur neko ietekmet nevar.
KHL ietekmē Latvijas un Slovākijas izlases? kā viņas tiek ietekmētas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:27, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Can lokomotīve ieskrienas.
Nu jau izskatās, ka samals.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:29, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Heh, nu ir gan.
Es tak te nesen biju iepirdis pasu krievu petījumu par spēļu sapringtību, konkurenci utt. Uz tādam perifērijas valstīm tas atstaj divkarsu ietekmi, neka uz plaso Krieviju.
Aiziet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:31, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad es teicu, ka slikti? Vēlreiz atkārtoju - Latvija nopeleja 2X labak, neka es domaju/paredzēju. Tomer noliegt nevar, ka KHL smagi ietekme tādas mazas valstis, ka Latvija un Slovakija. Somiem, zviedriem tur neko ietekmet nevar.
Reizēm ir tāda sajūta, ka Tevi ir salikuši un piekurbulējuši pirms kādiem 6 gadiem. Jo nepamet sajūta, ka to, kas bijis iepriekš, Tu neesi pieredzējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:33, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Viņi ir cita statusā - komandu līderi daudzās komandās, bet Slovakiem ir Slovans, kas ir tiesi tas pats, kas RD paga. gada. Vai tad tā nav vistiešākā ietekme? Tas tak ir ka 2X2, ja uz izlasi atbrauc ne visai spelējosi hokejisti, no ne visai veiksmīgas komandas, tad arī izlasei tās lietas neies labi. Viss atkarīgs no šādu speletāju daudzuma izlase. Kas tur nesaprotams?
Slovākiem ir kādi 10 NHL spēlētāji. Kādi 10 KHL un kādi 3 no Slovākijas līgas. No Slovan tur labi ja ir kādi 3/4 spēlētāji.
Kāda ietekme ? Savulaik viss CSKA bija varenā Rus izlase,par kuru nostāstus stāsta. Tā ietekmēja tikai pozitīvi.
Un daudz pozitīvāk,kā tagadējie apstākļi.
Kad saliek izlasi no visām malām un tie īsti saspēleties nemāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:37, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Zetebegam trauma!
?????
, 2014-02-13 20:39, pirms 11 gadiem
Aj,aj,aj. Vārtsargam vajadzēja izmest ripu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:40, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: ?????
Zetterberg is out with herniated disc. Team Sweden's doctor says Zetteberg is day-to-day
, 2014-02-13 20:41, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: ?????
Nav vel teikts,pa lielam nav īsti skaidrības vai spēlēs,vai nē,bet jeb kurā gadījumā tas būtu liels zaudējums.
, 2014-02-13 20:41, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nekonkrets jautajums, nevaru atbildēt.
Norvēģu KHL iemeta. Pavisam švaki ar viņiem.
, 2014-02-13 20:42, pirms 11 gadiem
Norvēģi tikai vel vairāk uzkurina Kļavas lapas.
, 2014-02-13 20:42, pirms 11 gadiem
Īsi bija Norvēģu prieki.
, 2014-02-13 20:45, pirms 11 gadiem
Vot kā,rikošets norvēģiem izrādās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 20:54, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Par slovakiem neesmu iedziļinajies, bet, ka Slovan atstaj ietekmi ir vienozīmīgi. Šeit jau es nesaku labu/sliktu, bet atstaj nozīmīgu pedu uz SVK hokeja.
Visa līga bija pakartota CSKA- varēja jebkutru paņemt un jebkuru atskaitīt. Šodien nekas tāds nenotiek un saspeleties ir pilnīgas muļķības, jo to neparedz turgus likumi. Speletaji tiek mainīti,pārdoti un viņiem jabūt gataviem jebkura komandā un ar jebkuriem speletājiem saspeleties. Atceros ka Ozo tika aizmainīts uz Floridu un es to viņa pirmo speli skatījos LIVE - monstrs, nekada saspelesanās nebija vajadzīga, jo viņs no lidmašīnas trapa devās uz halli.
O jā saspēlēšanās nav vajadzīga
Skaidrs,es off no šīs sarunas.

Kā arī ietekme milzīga,jo milzīga,bet faktu nav. Piemērs ar Ozo vispār zvērā.

Vienīgais tavā gadījumā piekrītu par to ka tirgus daudz ko neatļauj.
Bet Eiropas reālijās tas atkrīt. Tā kā tavs teiktais neiztur kritiku.

Jā un KHL atšķirībā no NHL iet pretī visām izlasēm un IIHF turnīriem.
Pat savu kalendāru pielāgojot tiem. Tā kā pat īsti nevar izprast tavus murgus.
, 2014-02-13 20:54, pirms 11 gadiem
Zelta Mačete rakstīja: Tūresens izmīcija Krosbiju
Tas nav Thoresens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:00, pirms 11 gadiem
Nu nezinu,man jau liekas,ka nekā traka tur nebija,lai dotu noraidījumu.
, 2014-02-13 21:02, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tavs piemērs ar CSKA neiztur kritiku, ta var kāda D-koreja mēģinat izlasi iespēlet, izveidojot viņiem līgu. Visās atīstītās hokeja valstīs tiek savakti dažādu komandu līderi, nevis 1-2 komandas prosta spēlētāji. Ja , ir ļoti labi, ja kadreiz, kaut kad speletaji ir spēlējuši kopa un zin viens otru, bet to tak nevar pieprasīt un realizēt ilglaicīgi, vai mūžīgi.
Tā ir katras valsts un izlases darīšana.
Tagadnē nevieniem tā nav. Bet tas ir nesis augļus pagātnē,tā kā nestāsti.
Zvaigznes - termins priekš cilvēkiem,kas neseko sportam.
Pastāsti kādam Znarokam par zvaigznēm,viņš pasmiesies.
Kā arī to,ka nevajag saspēlēties un būt komandai,lai spēlētu visproduktīvāk. Pietiek būt labākajam un profesionālim.

Kanādas kausā 81 gadā zvaigznes palika mājās.
Atbrauca jauni puikas un samala visus tos labākos no daudzām komandām putekļos.
Vēlāk viņus sauca par zvaigznēm.
, 2014-02-13 21:05, pirms 11 gadiem
Un ja kādam Znarokam būtu iespēja ieslēgt visus spicākos Rus tagadnē,kādā treniņbāzē uz kādiem 10 mēnešiem gadā,tad šajās OS visi būtu noliekti un brutāli izvaroti.
Tie labākie tik noskatītos uz tiem kas atstāj lielu ietekmi uz to garīgo pasauli
, 2014-02-13 21:08, pirms 11 gadiem
St. Louis izskatas pec maza ruukjiisha uz ledus
, 2014-02-13 21:09, pirms 11 gadiem
njā, jāsaka gan godīgi ka no kanādiešu warenības nekā naw, drīzāk kriewi labāk izkatījās pret slowēņiem, nekā kanādieši pret norwēģiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:12, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tak tu nesalīdzini KHL ar PSRS čempi! Tās ir divas atšķirīgas lietas, ķipa ka diena un nakts Tev tak saka - līga bija izveidota prieks CSKA(izlases), nevis otrādi. Tagad tas nav iespejams un KHL notiek līmeņa pazemināsana caur komandu uzpūstajiem budžetiem, komandu pavairosanu, limitiem,draftiem, spelētaju aizdošanu, nadeždas kausiem utt. utml. Tu tak to labak zini un es brīnos, ka man tas ir jāstāsta!?
KHL labak neaiztikt, kamer viņa nebūs konkuretspejīgas komandas, budžeti, reglaments. Mums savukart tas ir neimantoto iespēju laiks.
Tik tiešām labāk neaiztikt. Tikko tu par ietekmēm runāji,tagad par līmeņiem
Krītas,tas vispār ir kas unikāls.
, 2014-02-13 21:15, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nu, redzi - tādas iespējas nav. Taka, lūdzu, nesaistīsim PSRS čempi ar KHL.
Tas ir pilnībā iespējams,bet Rus uz to neies.
Ir cits ceļš. Un ne jau par to ir runa. Tu tak sāki apstrīdēt,ka tas ceļš principā ir nepareizs un neproduktīvs.

Un tiešu tu to sāki pielīdzināt kādiem bāzes izlases klubiem utt. Nevis es. Tagad visu sagriez otrādi Murgojot par ietekmēm utt.
, 2014-02-13 21:18, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tak tu nesalīdzini KHL ar PSRS čempi! Tās ir divas atšķirīgas lietas, ķipa ka diena un nakts Tev tak saka - līga bija izveidota prieks CSKA(izlases), nevis otrādi. Tagad tas nav iespejams un KHL notiek līmeņa pazemināsana caur komandu uzpūstajiem budžetiem, komandu pavairosanu, limitiem,draftiem, spelētaju aizdošanu, nadeždas kausiem utt. utml. Tu tak to labak zini un es brīnos, ka man tas ir jāstāsta!?
KHL labak neaiztikt, kamer viņa nebūs konkuretspejīgas komandas, budžeti, reglaments. Mums savukart tas ir neimantoto iespēju laiks.
Un tagad, pēc visa šitā šausmu stāsta, kurš punkts attiecas uz Rīgas Dinamo un graujoši pasliktina LV hokejistus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:29, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Skatīt atbildi Harļikam.
Es pajautāšu citādi- noņemam nost to ļauno KHL, un tātad, kas ļautu mums būt vismaz tur, kur esam šobrīd?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:40, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Raksta virsraksts nav "Ļaunais KHL", bet gan - "Neizmantoto iespēju laiks". Nekas nav melns/balts un es tik Harļikam norādīju uz acīmredzamām lietām un ka jau teicu man jau tas īpasi neinterese. Tas ir tas saucamās "Krievu zabavas" un lai vini paši tiek galā. Ka tu domā kur mūsu hokejs būs pec 10 gadiem, ja nekas nemainīsies?
Kas to lai zina, varbūt KHL nobruks dēļ savām naftām. Un mūsdienu realitātē izskatās, ka valstīm, kurām patīk hokejs, bet nav resursu (naudas), vienīgais ceļš ir piedalīties kādas spēcīgākas valsts čempionātā. Es neko neiebilstu, ja tā būtu Zviedrija vai Somija. Tikai ne tas haoss, kad visi pamūk pa kaut kādām trešās šķiras Eiropas līgām. Tad gan būtu kaput.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:46, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es teicu "ja nekas nemainīsies"........................viss turpinasies šada gara ka ir. Vari iztēloties - kas spēles RD, kas izlase, kur viņa atradīsies, kur citi speles?
Ja nemainīsies, būs OK. RD visu laiku būs padsmit čaļu, kuriem ir izlases līmenis.
, 2014-02-13 21:48, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kas to lai zina, varbūt KHL nobruks dēļ savām naftām. Un mūsdienu realitātē izskatās, ka valstīm, kurām patīk hokejs, bet nav resursu (naudas), vienīgais ceļš ir piedalīties kādas spēcīgākas valsts čempionātā. Es neko neiebilstu, ja tā būtu Zviedrija vai Somija. Tikai ne tas haoss, kad visi pamūk pa kaut kādām trešās šķiras Eiropas līgām. Tad gan būtu kaput.
bet, ja KHL pabrūk (kā līga gan tā diez vai kur pazudīs) - jeb precīzāk izput RD vai arī līga atkal kļūst par izteiktu Krievijas līgu, kur ārzemju klubi netiek pielaisti, ko tad? Skaidrs, ka ne somi, ne arī zviedri mūsu komandu neņems (un naudu točno neņems). Iespējams, tobrīd arī BLR nebūs nopietns čempis jeb mūsējos vienkārši neņems... ko tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:49, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja nemainīsies, būs OK. RD visu laiku būs padsmit čaļu, kuriem ir izlases līmenis.
kāpēc tāda pārliecība? Varbūt būs tikai 8? vai arī KHL pastāvēs, bet naud priekš RD nedos?
vai, piemēram, ES aizliegs tajā līgā spēlēt Eiropas savienības klubiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 21:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Un kur atradīsies izlase, U20? rezultati ies uz augsu, spēsim olimpiade vismaz 2 uzvaras izcīnīt?
Rezultāti, visticamāk, paliks savā vietā. Tikai neredzu sakaru ar olimpiādi. Tipa, nebūtu Dinamo, tad nu gan mēs olimpiādē riktīgi uzmočītu. Pričom te U-20? Par LV čempionātu varam aizmirst kā par ko tādu, kas nes augļus. Vismaz, kamēr nebūsim tikpat pirktspējīgi kā Šveice vai Norvēģija. Un tas būs ne drīz.
, 2014-02-13 21:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tāda pārliecība? Varbūt būs tikai 8? vai arī KHL pastāvēs, bet naud priekš RD nedos?
vai, piemēram, ES aizliegs tajā līgā spēlēt Eiropas savienības klubiem?
Kā jau Volx teica- ja nemainīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 22:16, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tu neesi iztēlojies, kas būs.
U20 ir vistiešakais piemers, kur mēs redzam visatrak tos augļus. U20 tiek izveleti parasti vasara xx speletaji, kas spelēs komanda Krievija un tiek cerets uz palīdzību no aizokeana. tambijevs tieša teksta saka - bez tiem puisiem mums klāsies grūti. Kāpēc tā? Bija tak jabūt otrādi, ka mums bija jabūt paspietiekamiem, jo puisi spele laba līmenī utt.

Mazaka mēra tas atsaucas uz lielo izlasi, bet augļus mēs tiesi redzesim pec gadi 5, kad vieni vairs nevarēs spēlet un otri vel nevarēs. RD un izlase nenotiek dabiska atlase, bet mākslīga. Kurs tad treneris tev iesaistīs komanda kaut kādus U20, ja var spelet Reķis, Kriss utt.? Tur nekas tuvakos 5 gados nemainīsies un pec 5 gadi nebūs kas spēlē, jo izlaše tiek iesaukti visi klibi,slimi, ka tik no DR. Nenotiek pilnīgi nekads darbs ar tuvējām rezervem. labi, tas ir garaka gabala verts stāsts, bet Tu iztelojie,paskaitļo kas spelēs RD un izlasē. Atiecīgi arī kur viņi spelēs.
Tu tā stāsti, it kā HK Rīga aizvērtām acīm varētu vinnēt visus MHL. Ja nevar, tad ir, kur augt. Ja tie talanti nav izauguši agrāk, tad jautājumi agrākiem treneriem. Ja sakārtos to treneru ''būšanu'' un vispār spēsim izvairīties no blatu un tml negācijām, arī šābrīža sistēma var būt ļoti efektīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 22:29, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ne, viņa nevar būt efektīva! Tu runa pretīm statistikis un veselajam saprātam. vai tad nav pamanīts, ka olimpiāde golus sit 88.,89. gads, kas toni noteiks nakamos 10 gadus. Mes jau esam padirsusi šos un vel veselu strīpu nākošos gadus. Pec 10 gadiem Slovenija mūs uzvarēs ar tādiem rezultatiem, kā mes 5 gadus atpakaļ ar viņiem uzvarējam. Ta nav nekada zinatniska fantastika, bet realitate.
Un kāpēc Slovēnija mūs sitīs? Tāpēc, ka viņi nav KHL? Bet gan Austrijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 22:38, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka viņiem ir 88.89gads, kas spēlēs. ta ir tīra statistika un nekas vairak. Pec 5 gadiem vadosie spēletaji VISĀS izlase būs 88.-92. gads. Mums sis laiks ir pagajis zem Dinamo zīmes un tapec viņu es saucu par "Neizmantoto iespēju laiku".
Labi, kā viņas tā superīgi varētu izmantot, ja nebūtu tā Dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 22:56, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kapēc, ja nebūtu? Viņs ir, tas Dinamo, bet ar viņu nekas nenotiek
Piemers ar miljonu, kas būtu jāatdod pec 10 gadi. Tā nevar atdot miljonu, tur ir vieni mīnusi. Pec 10 gadi nav ko atdot, punkts.
Nē, nu viss jauki ar līdzībām un tādā garā, bet vai kāds man kaut vienreiz varēs pateikt, kur ir tas iedomātais labums no Dinamo neesamības.
Es arī varu pateikt vienu līdzību par cilvēku, kurš smēķē un stāsta paziņam, ka sieva mūžīgi zāģē par to, ka, ja nesmēķētu, tad par ietaupīto naudu varētu māju nopirkt. Uz ko otrs izbrīnīti atbild- man ir daudz draugu, kas nesmēķē, bet nevienam no viņiem nav mājas.
, 2014-02-13 22:59, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ja nebūtu ta Dinamo, tad ļoti iespējams mes izlasi komplektetu(liktu uzsvaru) no pasmāju spēlētājiem, ka tas notiek Norvēģijā. Parējie būtu dabiska konkurence izcīnījusi savas vietas arzemju klubos. ta ka tas viss notika iepriekš. No ta jau nevajag izsecinat, ka Dinamo nav vajadzīgs, bet vajadzīgs ar kaut kādu domu,merķi. Kas galu gala nestu augļus, vot!
Pagaidam augļi ir zaļi un neredz, kad viņi nogatavosies.
Ja (nedod dievs) pienāks tādi laiki, kad būs jākomplektē izlase no vietējā čempionāta, tad -sveiki gauja- cīnīsimies kā brāļi ar igauņiem.
, 2014-02-13 23:00, pirms 11 gadiem
Varbūt,kāds ir atradis spēļu apskatus kaut kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 23:19, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Savādak nemaz nevar būt un tā ir tikai gumijas stiepsan, kas stavokli tikai pasliktina. Ta tas notiek visur, kur ir jūtama hokeja atīstība.
Kamer notiek speletaju aizplūsanu no pasmāju visa veida čempjiem uz atītību nav ko ceret. Speletāji, kas sogad izgaza U20 čempi ir jaspele pasmaju cempī, lai jaunakie, kas centīsies labot viņu kļudas varētu salīdzinat kads tad ir tas līmenis. Ja ta nav, tad visi brauks ar augsti paceltiem deguniem ar savam iedomatam līgam un atgriezīsies majās ar asti kajstarpe. Tāda veida arī veidojas tas hokeja līmenis, kad vecākie nodod zināsanas jaunakiem, lai tie varetu kļūt labaki. tu tak saproti, ka no 100 cilvēkiem, kas azibrauks uz ASV Girgensonu ceļu varēs atkartot labi ja 1, bet rezultata jaunakie, kas šeit centīsies spelēt nebūs piemēra.Tas , ka Jekimovs, Jakovļevs spelē Somija pilnīgi neko nedod LV hokejam ir saprotams?
Latvijas situācija ir, nezinu vai unikāla, vai nē, bet īpaša gan. Tieši tāpēc, ka ar faktiski neesošu vietējo čempionātu nu jau 20+ gadus mēs esam tieši tajā pašā vietā, kur bijām. Un neesam nekur nokrituši. Un nevis pateicoties lieliskam pašmāju čempionātam. Tas, ka dažās citās valstīs hokejs ir pacēlies, tā ir lieta, kuru nevaram ietekmēt. Un te vienmēr būs tā, ka tie, kuriem ir kādas iespējas un(vai) talants, tie spēlēs ārpus Latvijas, vai tas būs KHL, vai Somija, vai NHL. Un šeit uz vietas spēlēs tikai tie, kuri nekur citur netiek. Kāda tur pieredzes nodošana.
, 2014-02-13 23:24, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es nerakstu ne par kādu iedomato labumu no Dianamo neesamības, bet gan par to, ka viņs nenes nekādus augļus. Nav sistemas, līguma ar LV hokeju. Pagaidam visa raža tiek izbarota cūkam(lasi Dinamo) un solīts brangs piķis, kad viņas nokaus. Cūkas ir uzaudzejusas labu speķi
Nezinu, kādus augļus Tu gaidi, bet es redzēju augļus iepriekšējā olimpiādē spēlē pret čehiem. Tur visu uztaisīja Dinamo čaļi. Un tikai, pateicoties pieredzei, kuru viņi nekad nebūtu dabūjuši bez Dinamo - KHL playoff pret SKA.
, 2014-02-13 23:27, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nezinu, kādus augļus Tu gaidi, bet es redzēju augļus iepriekšējā olimpiādē spēlē pret čehiem. Tur visu uztaisīja Dinamo čaļi. Un tikai, pateicoties pieredzei, kuru viņi nekad nebūtu dabūjuši bez Dinamo - KHL playoff pret SKA.
slinkums diskutēt, bet līdz tam Dinamo čaļiem vēl ir jāizaug... (pat līdz HKR viņiem ir jāizaug).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-13 23:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: slinkums diskutēt, bet līdz tam Dinamo čaļiem vēl ir jāizaug... (pat līdz HKR viņiem ir jāizaug).
Līdz kam jāizaug, tas lai paliek noslēpums, man arī uznāca slinkums. Bet vismaz prieks, ka mēs visi esam Latvijas hokeja patrioti.
, 2014-02-14 00:36, pirms 11 gadiem
Ovečkinam un Malkinam kruti goli, īpaši jau Ovi!