Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja izlase sāks pret pasaules vicečempioni Šveici

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas hokeja izlase sāks pret pasaules vicečempioni Šveici
Miķelis Rēdlihs un Ronalds Ķēniņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pulksten 19:00 ar spēli pret pasaules vicečempioni Šveici 2014. gada olimpiskās spēles ievadīs Latvijas valstsvienība hokejā. Četrgades lielākajā sporta notikumā mūsējie pēdējo panākumu izcīnījuši 2002. gadā, tāpēc izsalkums ir jāapmierina! Tiešraide kanālā TV3.

Latvijas un Šveices izlases spēkus pēdējo reizi samēroja 2010. gada pasaules čempionātā. Lai gan Gints Meija noslēdzošās trešdaļas ievadā samazināja deficītu līdz minimumam, bet Edgars Masaļskis tika galā ar 28 no 30 sāncenšu metieniem, latvieši cieta neveiksmi ar 1:3. Alpu zemes rindās rezultatīvus metienus izdarīja aizsargs Romāns Josī un uzbrucēji Andress Abīls un Martins Pliss (tukšos vārtos). Visi ir Šveices valstsvienības pieteikumā dalībai 2014. gada olimpiskajās spēlēs.

Šveice, kura laika posmā no 1999. līdz 2012. gadam tikai vienu reizi iekļuva starp planētas piecām labākajām komandām, pagājušā gada pasaules čempionātā veica lēcienu no 11. vietas, vienīgo zaudējumu piedzīvojot finālā - 1:5 pret mājinieci Zviedriju (apakšgrupā izdevās svinēt panākumu). No šveiciešu rokas krita arī Kanāda.

2010. gada olimpiskajās spēlēs, kas norisinājās Vankūverā, siera ēdāji nebija tālu no sensācijas - zaudējums Kanādai tika piedzīvots tikai pēcspēles metienos (2:3). Metienu attiecība bija 47:23, taču lielisku sniegumu nodemonstrēja Šveices izlases pirmais numurs Jonass Hillers.

31 gadu vecais Anaheimas "Ducks" vārtsargs tika atzīts par Nacionālās hokeja līgas decembra trešo labāko spēlētāju. Gadu mijā viņš izcīnīja 14 uzvaras pēc kārtas, sasniedzot otro labāko rādītāju līgas vēsturē. 39 mačos Hillers atvairījis 91,7% sāncenšu metienu un vidēji spēlē ielaidis 2,34 vārtus. Sagaidāms, ka viņa dublieris būs Reto Berra no Kalgari "Flames".

Šveices aizsardzību cementēs četri Nacionālās hokeja līgas un četri vietējā čempionāta spēlētāji. 28 gadus vecais Rafaels Diazs olimpisko spēļu priekšvakarā tika aizmainīts no Monreālas "Canadiens" uz Vankūveras "Canucks", jau pirmajā mačā gūstot vārtus un pārtraucot 58 spēļu sauso sēriju.

Tāpat Diazs pievienojis 12 piespēles, taču rezultatīvāk spēlējis gan pieredzējušais Marks Štraits no Filadelfijas "Flyers" (36 gadus vecā aizsarga kontā astoņi rezultatīvi trāpījumi un 21 piespēle), gan Josī, kurš arīdzan guvis astoņus vārtus, bet izdarījis 17 rezultatīvas piespēles.

No Šveices čempionātu pārstāvošajiem aizsargiem jaunākais ir Patriks von Guntens, kurš ir 29 gadus vecs. Viņš kopš 2006. gada spēlē Klotenes "Flyers". Savukārt pieredzējušākais ir par kapteini izraudzītais Matiass Zēgers (36 gadi), kurš kopš debijas 1998. gadā izlaidis tikai vienu pasaules čempionātu.

Viņš un Severīns Blindenbahers ir Latvijas izlases uzbrucēja Ronalda Ķēniņa komandas biedri Cīrihes "Lions" rindās, bet Žiljēns Voklērs spēlē Lugano komandas rindās.

Par Šveices uzbrukuma līderi jākļūst 28 gadus vecajam Cīrihes "Lions" spēlētājam Romānam Vikam, kurš ar 44 spēlēs sakrātajiem 46 punktiem ir Šveices čempionāta rezultatīvākais spēlētājs. 2010. gada olimpiskajās spēlēs viņa kontā piecos mačos gūtie pieci punkti, kas bija labākais rādītājs izlasē.

Viņam uz papēžiem min komandas biedrs Luka Kunti; tāpat no Cīrihes "Lions" Sočos spēlēs arī Moriss Trašlers.

Šveicei ir divi uzbrucēji no Nacionālās hokeja līgas. Rezultatīvākais ir 2010. gadā ar piekto numuru draftētais Nino Niderraiters, kurš Minesotas "Wild" rindās 59 spēlēs izcēlies ar 49 punktiem. Savukārt Damjens Bruners, kurš pagājušajā sezonā, pārstāvot Detroitas "Red Wings", 44 spēlēs tika pie 26 punktiem, Ņūdžersijas "Devils" rindās nav spējis atvērties - 17 punkti 41 spēlē.

No uzbrucējiem tikai Bruners, Viks un Kevins Romī pērn nekļuva par pasaules vicečempioniem.

Latvija šveiciešus pēdējo reizi apspēlēja 2009. gada pasaules čempionātā, svinot panākumu ar 2:1 pēcspēles metienos. Savukārt olimpiskajās spēlēs mūsējie zaudējuši astoņus mačus pēc kārtas, pēdējo punktu izcīnot 2006. gadā par neizšķirtu (3:3) pret Amerikas Savienotajām Valstīm.

Vai Latvijai izdosies pārsteigt jau pirmajā dienā? Spēles sākums pulksten 19:00. Tiešraide būs vērojama kanālā TV3, bet portāls Sportacentrs.com piedāvās teksta tiešraidi ar hokeja speciālistu viedokļiem.

Šveices izlase

NrVārtsargsKlubsSp%V
1Jonass HillersAnaheimas "Ducks"3991.72.34
20Reto BerraKalgari "Flames"2789.63.02
52Tobiass StefansŽenēvas "Servette"4392.22.39
NrAizsargsKlubsSpV+P
3Žiljēns Voklērs"Lugano"282+7
5Severīns BlindenbahersCīrihes "Lions"471+12
6Janiks VebersVankūveras "Canucks"322+3
7Marks ŠtraitsFiladelfijas "Flyers"598+21
16Rafaels DiazsVankūveras "Canucks"491+12
31Matiass ZēgersCīrihes "Lions"423+13
72Patriks Von GuntensKlotenes "Flyers"423+9
90Romāns JosīNešvilas "Predators"498+17
NrUzbrucējsKlubsSpV+P
10Andress Ambīls"Davos"468+20
12Luka KuntiCīrihes "Lions"4318+24
14Romāns ViksCīrihes "Lions"4422+24
22Nino NiderraitersMinesotas "Wild"5911+18
23Simons BodenmansKlotenes "Flyers"349+17
24Reto Suri"Zug"4612+24
28Martins Pliss"Bern"4113+20
43Moriss TrašlersCīrihes "Lions"368+6
48Matiass BībersKlotenes "Flyers"4615+17
51Raiens Gārdners"Bern"449+19
70Deniss HolenštainsŽenēvas "Servette"3710+23
82Simons MozersMilvoki "Admirals"408+17
88Kevins RomīŽenēvas "Servette"4510+18
96Damjens BrunersŅūdžersijas "Devils"419+8

Latvijas izlase

NrVārtsargsKlubsSp%V
1Ervīns Muštukovs"Esbjerg"2893.12.42
31Edgars Masaļskis"Poprad"596.50.86
50Kristers GudļevskisSirakūzu "Crunch"2290.02.69
NrAizsargsKlubsSpV+P
6Arvīds ReķisRīgas "Dinamo"430+2
8Sandis OzoliņšRīgas "Dinamo"464+17
9Krišjānis RēdlihsRīgas "Dinamo"385+2
11Kristaps SotnieksRīgas "Dinamo"495+5
29Ralfs Freibergs"Bowling Green Uni"302+18
32Artūrs KuldaUfas "Salavat Yulaev"391+8
37Oskars BārtulisDoņeckas "Donbass"461+6
81Georgijs PujacsRīgas "Dinamo"401+4
NrUzbrucējsKlubsSpV+P
3Juris Štāls"Poprad"4014+22
5Jānis SpruktsJaroslavļas "Lokomotiv"101+1
10Lauris DārziņšRīgas "Dinamo"61+2
12Herberts VasiļjevsKrēfeldes "Pinguine"62+1
15Mārtiņš KarsumsMaskavas "Dynamo"3917+8
16Kaspars DaugaviņšŽenēvas "Servette"4013+24
21Armands BērziņšAtirau "Beibarys"436+19
24Miķelis RēdlihsJaroslavļas "Lokomotiv"393+2
28Zemgus GirgensonsBufalo "Sabres"565+12
47Mārtiņš CipulisRīgas "Dinamo"365+3
51Koba JassLiberecas "Bili Tygri"283+1
70Miks IndrašisRīgas "Dinamo"4912+19
79Vitālijs PavlovsRīgas "Dinamo"506+8
91Ronalds ĶēniņšCīrihes "Lions"367+17

Spēļu kalendārs (pēc Latvijas laika):

datumslaiksspēle
12.02.2014.19.00Latvija - Šveice
14.02.2014.10.00Čehija - Latvija
15.02.2014.19.00Zviedrija - Latvija
18.02.2014.Kvalifikācijas spēles
19.02.2014.Ceturtdaļfināli
21.02.2014.Pusfināli
22.02.2014.17.00Spēle par 3. vietu
23.02.2014.14.00Fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-02-12 05:39, pirms 11 gadiem
Vajag sarūgtināt tos sierēdājus!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-12 05:47, pirms 11 gadiem
Diez kas skan sūdīgāk: sierēdāji vai reņģēdāji? Kur varēs sekot spēlei ārzemju TV kanālos?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 05:52, pirms 11 gadiem
Ja kadam noder, tad Amerikaa radis MSNBC, ari interneta streams viniem bus (ir gan jabut klientam kadam no ASV kabeloperatoriem), bet tas dod ceribas, ka bus ari kads labs streams citos saitos, kur sis tiks retranslets.
| NBC Olympics

  +6 [+] [-]

, 2014-02-12 05:52, pirms 11 gadiem
Lai veicas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-02-12 05:58, pirms 11 gadiem
Nu ja paskatas tiri sastavus tad skaidrs, kapec bukijiem tadi kofi, bet musejie jau gan nav nekadi siereedaji vajag tik smeret shos pa bortiem un gan jau kadu banku ar iemetisim, sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 06:13, pirms 11 gadiem
ha, kamēr jūs te pa visādām muļķībām spriežat, es lietoju apreibinošas vielas un skatos mikroskopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 07:04, pirms 11 gadiem
Šveices spēlētāju statistika sezonā, salīdzinājumā ar RD džekiem, kosmos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gatizz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-02-12 07:21, pirms 11 gadiem
vīri,nekas daudz jau netiek lūgts.tikai beidzot(par entajiem gadiem) pievarēt sui...pamatlaikā.
es tam ticu! lai izdodās.dzimtene šovakar kopā ar Jums.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-12 07:23, pirms 11 gadiem
Šodien olimpiāde beidzot sākas pa īstam!
Nevaru sagaidīt, kad varēšu redzēt Latviju tās labākajā sastāvā. Pirmā spēle vienmēr ir īpaša. Ir pārliecība, ka spēle būs sīva.
Pirmo reizi ir tā, ka nebiedē neviena no grupas komandām (sagrāves šim sastāvam nebūs).
Šajā olimpiādē jāsasniedz labākais rezultāts.
Soči saturās! Āaaaiziet!
Slēpts komentārs: Gatizz
Slēpts komentārs: Gatizz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 07:32, pirms 11 gadiem
Man meitiņai ir pirmā vārda dienā gribētu likt uz galda šveices sieru...
Lai veicas, ziņām ka variet sastrādāt podus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-12 07:43, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: loxs jau tik agri augšā.....ej paguli mazais..vai uztaisi mammai pankūkas...
A man ir vakars...... pajoli!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 07:46, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: ...

P.s. Kāds nezin, cik latviešu fanu aizbraukuši? Gan jau, ka ļoti maz, vismaz nekas nav dzirdēts...žēl, ja tā. Uz dinamo var aizbraukt uz otru pasaules malu, bet olimpiādi? nu redzēsim..
cenas ir baisi lielas... 85 EUR lētākā biļete uz 1 spēli. Plus dzīvošana noteikti ir besīgi dārga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 07:54, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu, ko veči ! Aiziet, šodien beidzot olimpiāde sākas tā pa īstam !
Smagi jau būs, bet domāju, ka te būs cita spēle atšķīrībā no Olimpiskās kvalifikācijas. Grigensons tomēr ir Girgensons. Jāuzvar!

P.s. Kāds nezin, cik latviešu fanu aizbraukuši? Gan jau, ka ļoti maz, vismaz nekas nav dzirdēts...žēl, ja tā. Uz dinamo var aizbraukt uz otru pasaules malu, bet olimpiādi? nu redzēsim..
Kapēc pats neesi aizbraucis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 07:58, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Jebaķ! Varētu jau aizsākt veco tēmu par kādreizējiem laikiem, kad latviešu fanam arī tas nebija šķērslis līdz neuzradās kaut kas, bet nu labi, šoreiz nenesas prāts uz to. Šodien svētki !
Cik vispār Sočos ir ārzemnieku?
Pieļauju tik pat, cik agrāk Latvieši brauca uz PČ. Biļetes absurdi dārgas, dzīvošana dārga, plus vēl drošība.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 08:03, pirms 11 gadiem
Parasti uz Pasaules čempionātiem ir informācīja cik apmēram latviešu hokeja fani devušies skatīties spēles. A tagad cik varētu ?

Noteikti atbalsts būs mūsu pusē! Par uzvaru!

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:07, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: P.s. Kāds nezin, cik latviešu fanu aizbraukuši? Gan jau, ka ļoti maz, vismaz nekas nav dzirdēts...žēl, ja tā. Uz dinamo var aizbraukt uz otru pasaules malu, bet olimpiādi? nu redzēsim..
Nu, tu jau varēji braukt, ja reiz esi tāds ciets atbalstītājs - nevis ņaudēt komentāros.
To pašu varu novēlēt visiem tiem, kas ņerkst par fanu trūkumu Sočos.

Uz RD spēlēm otrā pasaules malā aizbrauc 10-15 cilvēki, un tie paši ar to pašu čārteru, ar kuru lido komanda. Nesalīdzini.

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:11, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Cik vispār Sočos ir ārzemnieku?
Ne vairāk par 30%, oficiāli. Daži saka, ka tribīnēs 90% liekas vietējo.

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:15, pirms 11 gadiem
Beidzot, sen gaidītā diena ir klāt!!!!!

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:16, pirms 11 gadiem
Varbūt kādam ir informācija par to vai internetā būs pieejama spēle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:21, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Ne vairāk par 30%, oficiāli. Daži saka, ka tribīnēs 90% liekas vietējo.
Tā jau saka biļetes pārdotas ārzemniekiem, bet kaut kā viņus nemana.

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:22, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda vispār ir izspēles kārtība? Ja notiek sliktākais un mēs visas spēles zaudējam, mēs tik un tā cīnamies par 1/4 finālu? Tāpat kā Vankūverā? Kā tas viss notiek, cerēju to izlasīt šeit, bet nekas nav rakstīts.
Jā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-12 08:29, pirms 11 gadiem
Eu, kāds nezina, pa kuru laiku Sotnieks paspēja tikt pie otrā plāna lomas multenē? ';

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:29, pirms 11 gadiem
Beidzot sportacentrs var izveidot atsevišķu rakstu par hokeju, citādi nabaga "autori" jau nez cik dienas cietās,jo bija jāliek raksti par citiem sporta veidiem

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:31, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda vispār ir izspēles kārtība? Ja notiek sliktākais un mēs visas spēles zaudējam, mēs tik un tā cīnamies par 1/4 finālu? Tāpat kā Vankūverā? Kā tas viss notiek, cerēju to izlasīt šeit, bet nekas nav rakstīts.
Tāpēc ka visi kam patiešām interesē Latvijas izlases spēles jau sen ir iepazinušies ar izspēles kārtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:34, pirms 11 gadiem
Kāds var iemest lūdzu linku , kur spēli tiešraidē varēs vērot no ārzemēm. Paldies!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:34, pirms 11 gadiem
Kas par spēli būs vakarā , tādu spēka spēli pat kanādieši nebūs redzējuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:36, pirms 11 gadiem
basketbolisti skatījās "Sapņu komandu 1935",hokejistiem jālasa pēdējā SA par 2005 .g 13.02 spēli ar Baltkrieviju un tikšanu uz Turīnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:37, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Aizej to pasaki sejā Bjorndālenam, Kallai, Šonam Vaitam, Bodī Milleram...
Nerunājot par mūsējo Rastiju
Nuu, Biatlons ir Biatlons, bet hokejs ir hokejs, lielais vairākums jau skatās OS tikai dēļ hokeja. Labākie miljonāri pret labākajiem miljonāriem uz ledus

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 08:38, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: kas tur tik skaidrs???mums ir Ozo-ok-bukijiem vecs Zemgus Karsums Dārzs Ķeniņš Miķelis Kulda Bārtulis Masaļskis Indrašis Pujats Vasiljevs Nolans kas TUR ir skaidrs????būs kapiņš......būs...50-50
Nesapņo, drīzāk kāds 35-65. Vienīgi varam cerēt uz Čehijas paņemšanu.

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:39, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Parasti uz Pasaules čempionātiem ir informācīja cik apmēram latviešu hokeja fani devušies skatīties spēles. A tagad cik varētu ?

Noteikti atbalsts būs mūsu pusē! Par uzvaru!
Jau pēdējos divus PČ ir zem 1k... Dinamo jau ir pat svarīgāks par izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:40, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda vispār ir izspēles kārtība? Ja notiek sliktākais un mēs visas spēles zaudējam, mēs tik un tā cīnamies par 1/4 finālu? Tāpat kā Vankūverā? Kā tas viss notiek, cerēju to izlasīt šeit, bet nekas nav rakstīts.
Pirmās trīs pie kājas, uzvaram ceturto un turpinam cīņu. Pirmās mums vajadzīgas lai savāktu pēc iespējas vairāk punktu un pretī iegūtu relatīvi vājāku pretinieku.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-12 08:41, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nesapņo, drīzāk kāds 35-65. Vienīgi varam cerēt uz Čehijas paņemšanu.
Ja spēlēsim šveices spēli, tad ir 50 uz 50 , jāspēlē agresīvi un katrs spēka paņēmiens jāpabeidz maksimāli spēcīgi, kā arī forčekings pa visu viduszonu.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:43, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Godīgie krievu komentētāji atzīst, ka biļetes ārzemniekiem vnk nepārdod, lai nav fanu atbalsts pretiniekiem
Labāk pustukšas tribūnas nekā pils ar NOR HOL VAC KAN
Poļi gan kaut kā uz tramplīnu bija tikuši, bet viņi ar jau māk notēlot krievus labi ; )
Kur Tu tādas muļķības varēji dzirdēt, ja Tev nemaz nav krievu TV kanāli?

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:45, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja spēlēsim šveices spēli, tad ir 50 uz 50 , jāspēlē agresīvi un katrs spēka paņēmiens jāpabeidz maksimāli spēcīgi, kā arī forčekings pa visu viduszonu.
Man patika vakar mammas sacītais, ka labvēlīga valsts, kas rūpējas par hokejistiem, laba līga un NHL desants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:54, pirms 11 gadiem
Sarauj Latvija! Par uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:55, pirms 11 gadiem
Pret Šveici iesildamies, iemēģinot un meklējot saiknes totāla presinga apstākļos, pret Čehiju jau kaut kas varētu sanākt, tikai, kā parasti, tiesneši neļaus, atliek sasist zviedrus. Nu un pēc tam kaut kādu Kanādu vai USA.

     [+] [-]

, 2014-02-12 08:55, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Uz dinamo var aizbraukt uz otru pasaules malu, bet olimpiādi? nu redzēsim..
To nevar salīdzināt.
Ja uz RD izbraukuma spēlēm būtu jāmaksā pilna cena par ceļu & dzīvošanu, tad būtu pavisam cits skats.
Braukšanu uz Sočiem neviens nesponsorēs.

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:00, pirms 11 gadiem
Davaj chali, tak sadodad vinjiem!!!
LATVIA!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-12 09:06, pirms 11 gadiem
Nu tad beidzot, savaadaak bez hokeja jau kaa 2 nedeeljas. Par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:10, pirms 11 gadiem
Par LATVIJU!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:18, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Pieļauju, ka 30% ir maksimums, kas to ir izdarījuši. Neviens no kolēģiem, pat treneri sporta klubā, un čomi ar ko skatīšos nezināja. Visi džeki, kas gadiem skatās un fano par izlasi. Ne visi ir tādi urbji, kas sēž un pēta statistikas ailes, pretinieku spēlētāju sniegumus, veic personiskās analīzes, analizē formātu un vērtē vispārējo situāciju. Ir cilvēki, kas vienkārši paņem Tērvetes Orģinālo, pringles čipsus, vai ķiplokgrauzdiņus, apsēžas bariņā pie TV un ieslēdz TV3 šovakar plkst 19:00, sēž un fano. par situāciju uzzin no komentētājiem, tā dara lielākā daļa, absolūti!!! Un tas ir pilnīgi normāli.
nu jā, tā keponi dara

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 09:18, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Redzu tikai 2 šveiciešus kuri ir pārspējuši Daugaviņu Šveices čempionātā pēc gūtajiem punktiem. Tā kā Daugaviņš nav mūsu izlases līderis, bet gan vienādā līmenī ar pārējiem tad pieņemu ka favorīti esam mēs. Viena lieta tik, kuram vārtsargs vārtos labāk stāvēs!
Aizsargi Šveicei kopumā tomēr ir stiprāki. Uzbrukumā arī. Visās līnijās ir neliels pārsvars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:22, pirms 11 gadiem
dobrecovs rakstīja: Aizsargi Šveicei kopumā tomēr ir stiprāki. Uzbrukumā arī. Visās līnijās ir neliels pārsvars.
Man liekas, ka Šveicei izteikts pārākums ir tikai vārtsargu līmenī: viens NHL zvaigzne, 1 labs NHL vārtsargs un viens vārtsargs, kas apostījis NHL gaisu.

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:26, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Man patika vakar mammas sacītais, ka labvēlīga valsts, kas rūpējas par hokejistiem, laba līga un NHL desants.
liekas, ka tava maate ir gudrs cilveeks

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:29, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Man liekas, ka Šveicei izteikts pārākums ir tikai vārtsargu līmenī: viens NHL zvaigzne, 1 labs NHL vārtsargs un viens vārtsargs, kas apostījis NHL gaisu.
Izteikta pārsvara nav, bet nekāda 50 pret 50 nav, kā te daži mēģina ieskaidrot

     [+] [-]

, 2014-02-12 09:29, pirms 11 gadiem
Par mūsējiem! Galvenais, lai būtu redzama degsme un cīņasgriba. Ja tā būs, atnāks arī rezultāts. Interesanti, kā spēlēs - izskatās, ka 12 uzbrucēji un 8 aizsargi. Nav labākais variants.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 09:32, pirms 11 gadiem
Koeficents diezgan graujošs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 09:50, pirms 11 gadiem
Teiksim kā ir, Latvijas izlasei arī šajā vakarā, visdrīzāk, pēdējā uzvara Olimpisko spēļu hokeja turnīrā būs datējama ar 2002. gadu pret Ukrainu, kad Maticins iemeta bullīti.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 09:54, pirms 11 gadiem
Kāds tur bija tas formāts? Ka šitās 3 spēles var zaudēt, bet tiek tālāk?
Pēc tam viena spēle izšķirošā? jokaini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:00, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Latviešu statistika ir galigi garām sarakstīta:


Dārziņam piemēram šogad ir 4+5
Tieši tā!
Brože SC "žurnālistu" stilā ir nekritiski sarakstījis statistiku no Eliteprospects.com - Latvia Eliteprospects.com - Switzerland jo spēlētāju statu sameklēšana dažādu līgu saitos ir pārāk liels un nogurdinošs darbs.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:01, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: liekas, ka tava maate ir gudrs cilveeks
Runa ir par Daugaviņa mammu,kura bija uzaicināta uz Owertime raidījumu.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 10:05, pirms 11 gadiem
Šāds patīkams satraukums pirms sporta pasākuma sen nav bijis. Jau tagad grūti nosēdēt.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 10:06, pirms 11 gadiem
"siera ēdāji"!? Kāds sakars!? Kas tad mēs esam zemnieki un kalpi!? Starpcitu Holande ir slavena ar savu sieru, bet Šveice ar bankām un pulksteņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:14, pirms 11 gadiem
un tiešām tikai pa TV3 ?!!! Nē nu tas ir toč psdc

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:15, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Štālam 5+9??
Man Popradas mājas lapā rāda ka Jurim 40 mačos ir - 14+22!!

Juris STALS | Tipsport Extraliga | Slovenský...

Es arī biju pārsteigts ieraugot viena otra spēlētāja 2 mēnešus veco statistiku-autoram vajadzētu drusku rūpīgāk pieiet ,ja te kaut ko raksta.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:15, pirms 11 gadiem
sveiks rakstīja: un tiešām tikai pa TV3 ?!!! Nē nu tas ir toč psdc
internātā takš arī varēs atrast...

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:19, pirms 11 gadiem
Starkov Atkā...
ui tagad tak Olimpiāde visiem galvā..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mana personiskā prognoze-2:4.
LV izlasei abus vārtus gūs aizsargi.
kuram interesē pampernieka prognozes???

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 10:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mana personiskā prognoze-2:4.
LV izlasei abus vārtus gūs aizsargi.
Neatceros ka Tu kādreiz pirms LM spēlēm, būtu prognozējis savējiem zāģi.
Latvija Tev vairs nav savējie?

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:22, pirms 11 gadiem
sveiks rakstīja: un tiešām tikai pa TV3 ?!!! Nē nu tas ir toč psdc
pa TV3 būs 1995.gada spēle, taj kanālā tikai vecos atkritumus rāda

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:23, pirms 11 gadiem
somietes jau sierā iekodās 1-0

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:24, pirms 11 gadiem
nu jau otrs kodiens 2-0

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:27, pirms 11 gadiem
Prognozēju 1:5

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 10:27, pirms 11 gadiem
par mūsējo precīziem kidokiem

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:28, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Prognozēju 1:5
tak aizver žaunas prognozist

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:28, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: tak aizver žaunas prognozist
Aizej nosveries striķī, pēc spēles redzēsim.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:30, pirms 11 gadiem
viegli nebūs , bet savu žulti liekat kur jāliek, te nav pods

  -3 [+] [-]

, 2014-02-12 10:30, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neatceros ka Tu kādreiz pirms LM spēlēm, būtu prognozējis savējiem zāģi.
Latvija Tev vairs nav savējie?
Nez kāpēc es biju domājis,ka Tu esi pieaudzis cilvēks, kurš reāli skatās uz lietām? Es personiski prognozēju pēc tā kā mūsējiem pret Šveici ir gājis iepriekš, kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās, un nevis pēc tā ko es vēlētos.
Šādus un līdzīgus tekstiņus kā patreiz komentāru sadaļā var lasīt pirms katra PČ un arī OS. Galvenais,lai vēlāk nesāk mūsējos lamāt pēc pilnas programmas, ja iznāks vilties. Arī tas šeit ir piedzīvots.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:31, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Aizej nosveries striķī, pēc spēles redzēsim.
lūzer karies pac

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:32, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: lūzer karies pac
Vienīgais lūzeris te esi tu, kepon, nezināju, ka nevar izteikt objektīvu prognozi, lai neaizvainotu visādus tirliņus ar rozā brillēm.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:34, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Vienīgais lūzeris te esi tu, kepon, nezināju, ka nevar izteikt objektīvu prognozi, lai neaizvainotu visādus tirliņus ar rozā brillēm.
ja tev nestāv nebļausties, izrādīsies ka tiešām nī un nī

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:35, pirms 11 gadiem
Interesanti ir tas, ka mums vārtsargi ir gan starp top2 īsakajiem, gan starp top2 garākajiem spēlētājiem izlasē.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:36, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Vienīgais lūzeris te esi tu, kepon, nezināju, ka nevar izteikt objektīvu prognozi, lai neaizvainotu visādus tirliņus ar rozā brillēm.
No offense, bet kas sheit ir objektivs, ja Šveice- nevienu nevar uzvareet ar 4 vaartiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:38, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Vienīgais lūzeris te esi tu, kepon, nezināju, ka nevar izteikt objektīvu prognozi, lai neaizvainotu visādus tirliņus ar rozā brillēm.
jebkura subjekta izteikta prgnoze nevar būt objektīva..
nesaku ka uzvarēsim, nesaku ka zaudēsim. visu parādīs spēle. Pītera zvaigznes vējjoprojam nav paņēmušas kausu ar vārdiem vien.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:41, pirms 11 gadiem
NU TAD BEIDZOT!! PAR LIELU LATVIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-12 10:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nez kāpēc es biju domājis,ka Tu esi pieaudzis cilvēks, kurš reāli skatās uz lietām? Es personiski prognozēju pēc tā kā mūsējiem pret Šveici ir gājis iepriekš, kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās, un nevis pēc tā ko es vēlētos.
Šādus un līdzīgus tekstiņus kā patreiz komentāru sadaļā var lasīt pirms katra PČ un arī OS. Galvenais,lai vēlāk nesāk mūsējos lamāt pēc pilnas programmas, ja iznāks vilties. Arī tas šeit ir piedzīvots.
Labāk noliec malā šitos lētos, tekstu pastiprinājumus, domāju ka esi pieaudzis, krievu laikā tādus esmu jau atklausijies.
Ja zaudēs, tad Tu nelamāsi, nekritizēsi?

Visi vienmēr cer uz panākumu, arī Tu, tiesa Tu tikai kad spēlē LM vai BLR.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:43, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Pieļauju, ka 30% ir maksimums, kas to ir izdarījuši. Neviens no kolēģiem, pat treneri sporta klubā, un čomi ar ko skatīšos nezināja. Visi džeki, kas gadiem skatās un fano par izlasi. Ne visi ir tādi urbji, kas sēž un pēta statistikas ailes, pretinieku spēlētāju sniegumus, veic personiskās analīzes, analizē formātu un vērtē vispārējo situāciju. Ir cilvēki, kas vienkārši paņem Tērvetes Orģinālo, pringles čipsus, vai ķiplokgrauzdiņus, apsēžas bariņā pie TV un ieslēdz TV3 šovakar plkst 19:00, sēž un fano. par situāciju uzzin no komentētājiem, tā dara lielākā daļa, absolūti!!! Un tas ir pilnīgi normāli.
Varbūt tas ir normāli, varbūt nav. Man ir pilnīgi nepieņemami skatīties hokeju, pļāpājot ar draugiem, dzerot alu. Tad ļoti daudz ko palaižu garām, nepamanu. Diemžēl liela daļa kas tā darA, pēc tam raksta komentārus , kas ir ļoti vispusēji. Parasti slavē tos kas gūst vārtus, kritizē kuru kļūdas ir pamanījuši utt. Šādi skatoties bieži nepamana ka hokejists kurš piemēram gūst 2 vārtus spēlē, faktiski ir bijis vājš, pieļāvis lielas kļūdas aizsardzībā, vārtu gūšanas nopelni faktiski ir piespēlētājiem utt. Tipisks piemērs Ovečkins NHL- sliktākais vai gandrīz sliktākais lietderības koeficients komandā.
Es nesaucu tos par īstiem hokeja faniem kas skatās tikai spēles, dzer alu, bļauj un ne pirms ne pēc spēles neinteresējas par hokeja niansēm. nesaku ka daudz jāinteresējas, bet piemēram turnīra izspēles kārtību ja cilvēkam interesē izlase, jau nu ir jāizpēta.
Man arī ir grūti ir visam izsekot līdzi jo tā stipri interesējos un sekoju līdzi vismaz 10-12 sporta veidiem pasaulē. Visu nevar paspēt, arī darbs ir ļoti daudz, bet prioritāte brīvajā laikā ir viss kas saistīts ar sporta jaunumiem.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:43, pirms 11 gadiem
LAT-VI-JA!!!

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:44, pirms 11 gadiem
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 6m
Šodienas spēlei pret Šveici pieteikti netiks Koba Jass un Armands Bērziņš. Latvijas izlases vārtus sargās Edgars Masaļskis.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 10:45, pirms 11 gadiem
o, vārtos pusklibais, pusgadu nespēlējušais Masala. tad jau zāģis.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-12 10:47, pirms 11 gadiem
naurisk rakstīja: o, vārtos pusklibais, pusgadu nespēlējušais Masala. tad jau zāģis.
o, pustizlais bimbambola fans jau šeit ieķēzījis. tad jau mēslu čupa komentāros līdz vakaram garantēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:49, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: o, pustizlais bimbambola fans jau šeit ieķēzījis. tad jau mēslu čupa komentāros līdz vakaram garantēta.
Te jau bariņš bimbambolistu/futbolistu grozās jau agri. Līdz vakaram vēl tālu, gan jau citi pārnāks no skolas.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:51, pirms 11 gadiem
naurisk rakstīja: o, vārtos pusklibais, pusgadu nespēlējušais Masala. tad jau zāģis.
Tev vajadzētu redzēt kādu Masaļska spēli Slovākijā,lai te varētu vispār muti virināt-viņš ir labā formā!Un viņš viens pats neizšķirs spēles likteni.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:51, pirms 11 gadiem
labi ka ir iespēja noignorēt "spečukus" un "extrasensus"

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:51, pirms 11 gadiem
Latvija turās ,turēsim īkšķus ,un lai hokeja Dievs šovakar ir ar Latvijas izlasi ...!!!!!!

Sarauj ,Latvija ...!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:52, pirms 11 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tev vajadzētu redzēt kādu Masaļska spēli Slovākijā,lai te varētu vispār muti virināt-viņš ir labā formā!Un viņš viens pats neizšķirs spēles likteni.
kaut kā jau savus kompleksus jāpiesedz ar "pērlēm"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:54, pirms 11 gadiem
Re:TV jau arī rādīs hoķi. Vismaz visi varēs redzēt.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 10:56, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labāk noliec malā šitos lētos, tekstu pastiprinājumus, domāju ka esi pieaudzis, krievu laikā tādus esmu jau atklausijies.
Ja zaudēs, tad Tu nelamāsi, nekritizēsi?

Visi vienmēr cer uz panākumu, arī Tu, tiesa Tu tikai kad spēlē LM vai BLR.
Nē,noteikti ne lamāšu, ne arī īpaši pastiprināti kritizēšu. Es ļoti labi apzinos mūsējo iespējas OS, kad visām Top izlasēm pievienojas tiešām labākie pieejamie spēlētāji.
Par LM varu tikai atkārtot-katram savs krekls vistuvākais. Un nav gudri salīdzināt klubu līmeni ar izlašu līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 10:57, pirms 11 gadiem
LATVIJA!LATVIJA!LATVIJA!LATVIJA!LATVIJA!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 10:57, pirms 11 gadiem
Tie kas te bļaustās ka noteikti uzvarēsim utt. Lūdzu uzlieciet likmi uz Latvijas uzvaru kādu 1000. Tīrā peļņa būs 6600. Bukmeikeri tomēr domā stipri savādāk. Protams ka visticamāk , ka mēs zaudēsim 4 spēles un brauksim mājās. Jo nebūsim favorīti nevienā spēlē,bet ...sports ir sports un cerība vienmēr mirst pēdējā.
Fantāzijas. kam nepatīk lai nelasa:
1)zaudējam 4 spēles - līdzjutēji dalās 2 daļās-nīgrie kuri lamā izlasi un tie kuri saprot ka tā ir objektīva situācija. Protams arī zaudēt var dažādi un tas būs racionāli domājošu līdzjutēju galvenais rādītājs ko teikt par izlasi pēc 4 zaudējumiem. Kā zaudēsim šīs spēles.
2)zaudējam stabili 3 spēles, bet uzvaram ceturto un pēc tam zaudējam ceturtdaļfinālu. Slavēs izlasi gandrīz visi, izņemot tos kri grib lai izlase izgāztos un tad varētu kādu nolamāt -Lipmanu, DR vai ko citu.
Vēl daži nīgrie tad runās par cūcenēm utt.
3)Uzvaram 2 spēles, bet zaudējam ceturtajā(kvalifikācija). Tad visticamāk būs līdzjutēji, kuri nepelnīti lamās izlasi, jo tā būs iedevusi tādas cerības, bet...
Fantazēt var daudz, bet realitāti jau apzinās faktiski visi, būs ļoti grūti. Mani visvairāk satrauc vārtsargu līnija, viens bez nopietnas spēļu prakses, otrs pēc neskaitāmiem pārlidojumiem, adaptācija un tomēr nav stabils kopumā sezonā. NHL meistari prot mest vārtos.
Uz ko ir cerības: Šveice varbūt mazāk saspēlējusies kopā, pirmās spēles sindroms (protams ka mums arī), čehi adaptācijas 4 diena, nenovērtēs mūs; zviedri-tur ceru tikai uz brīnumu, varbūt uz nenovērtēšanu un gatavošanos izšķirošajām spēlēm.
Kopumā ceru ka komandas saprot ka īstā forma ir vajadzīga pēc nedēļas. 18. februāra spēlēs daudz ko izšķirs psiholoģija, nervi, vārtsargi un arī veiksme.

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:00, pirms 11 gadiem
sieru kidoks ar rikošetu nonāk kastē

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 11:00, pirms 11 gadiem
sitas visas ir iesildisanas speles svariga spele bus 4tutaa

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:01, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt tas ir normāli, varbūt nav. Man ir pilnīgi nepieņemami skatīties hokeju, pļāpājot ar draugiem, dzerot alu. Tad ļoti daudz ko palaižu garām, nepamanu. Diemžēl liela daļa kas tā darA, pēc tam raksta komentārus , kas ir ļoti vispusēji. Parasti slavē tos kas gūst vārtus, kritizē kuru kļūdas ir pamanījuši utt. Šādi skatoties bieži nepamana ka hokejists kurš piemēram gūst 2 vārtus spēlē, faktiski ir bijis vājš, pieļāvis lielas kļūdas aizsardzībā, vārtu gūšanas nopelni faktiski ir piespēlētājiem utt. Tipisks piemērs Ovečkins NHL- sliktākais vai gandrīz sliktākais lietderības koeficients komandā.
Es nesaucu tos par īstiem hokeja faniem kas skatās tikai spēles, dzer alu, bļauj un ne pirms ne pēc spēles neinteresējas par hokeja niansēm. nesaku ka daudz jāinteresējas, bet piemēram turnīra izspēles kārtību ja cilvēkam interesē izlase, jau nu ir jāizpēta.
Man arī ir grūti ir visam izsekot līdzi jo tā stipri interesējos un sekoju līdzi vismaz 10-12 sporta veidiem pasaulē. Visu nevar paspēt, arī darbs ir ļoti daudz, bet prioritāte brīvajā laikā ir viss kas saistīts ar sporta jaunumiem.
es tieši pretēji. skatos spēli, iedzeru kādu aliņu (parasti pudele uz puslaiku). Taču atšķirība starp mani un tiem, kurus Tu esi komentārā pieminējis ir tāda,ka es nevienu nenosodu, kļūdas nemeklēju (ja nu vienīgi kāds nav ar azartu un necīnās, to gan nepiedodu). vienkārši baudu hokeju, skatos kā man pazīstamie nospēlē, kā nospēlē pretinieks, par izspēles kārtību arī neinteresējos, bet vai tādēļ esmu sliktāks fans par Tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 11:04, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tie kas te bļaustās ka noteikti uzvarēsim utt. Lūdzu uzlieciet likmi uz Latvijas uzvaru kādu 1000. Tīrā peļņa būs 6600. Bukmeikeri tomēr domā stipri savādāk. Protams ka visticamāk , ka mēs zaudēsim 4 spēles un brauksim mājās. Jo nebūsim favorīti nevienā spēlē,bet ...sports ir sports un cerība vienmēr mirst pēdējā.
Fantāzijas. kam nepatīk lai nelasa:
1)zaudējam 4 spēles - līdzjutēji dalās 2 daļās-nīgrie kuri lamā izlasi un tie kuri saprot ka tā ir objektīva situācija. Protams arī zaudēt var dažādi un tas būs racionāli domājošu līdzjutēju galvenais rādītājs ko teikt par izlasi pēc 4 zaudējumiem. Kā zaudēsim šīs spēles.
2)zaudējam stabili 3 spēles, bet uzvaram ceturto un pēc tam zaudējam ceturtdaļfinālu. Slavēs izlasi gandrīz visi, izņemot tos kri grib lai izlase izgāztos un tad varētu kādu nolamāt -Lipmanu, DR vai ko citu.
Vēl daži nīgrie tad runās par cūcenēm utt.
3)Uzvaram 2 spēles, bet zaudējam ceturtajā(kvalifikācija). Tad visticamāk būs līdzjutēji, kuri nepelnīti lamās izlasi, jo tā būs iedevusi tādas cerības, bet...
Fantazēt var daudz, bet realitāti jau apzinās faktiski visi, būs ļoti grūti. Mani visvairāk satrauc vārtsargu līnija, viens bez nopietnas spēļu prakses, otrs pēc neskaitāmiem pārlidojumiem, adaptācija un tomēr nav stabils kopumā sezonā. NHL meistari prot mest vārtos.
Uz ko ir cerības: Šveice varbūt mazāk saspēlējusies kopā, pirmās spēles sindroms (protams ka mums arī), čehi adaptācijas 4 diena, nenovērtēs mūs; zviedri-tur ceru tikai uz brīnumu, varbūt uz nenovērtēšanu un gatavošanos izšķirošajām spēlēm.
Kopumā ceru ka komandas saprot ka īstā forma ir vajadzīga pēc nedēļas. 18. februāra spēlēs daudz ko izšķirs psiholoģija, nervi, vārtsargi un arī veiksme.
varbūt nomainu kļičku par to kas visticamāk ka zaudēsim visas 4, fanam nepiedienās nodoties galīgam pesimismam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:09, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Nevis pesimists bet reālists.
Pat hokeja eksperts Juris Miņins savā blogā rakstīja, ka hokeja izlase vairāk atbilst tūristu definīcijai nevis potenciālo medaļnieku statusam
nav runa par medaļām, totāls pesimisms besī

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:09, pirms 11 gadiem
Šovakar Latvijas hokeja izlasei pirmā spēle un ļoti līdzīgā mačā punkti BŪS!!! Nedaudz biedē Sprukts, vai būs atkopies, tāpat jau nav nekāds turbo spēlētājs. Kā saka gaļa noderēs, ka tik netaupītos (ar domu par klubu)
patiešām vecā paaudze principā ir nomainījusies (OZO) nekad nav bijis vecā stila piekritējs, atmosfēra ka Kira saka ir pozitīva, to novēlu saglabāt līdz turnīra beigām, ja arī rezultāti nebūs pozitīvi, šis NAV tas turnīrs kur pēc tam mazgāt veļu!
Veiksmi un 3 ripas Šveices vārtos!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 11:20, pirms 11 gadiem
tapec ari prognoze 2:6
Maxvell Smart rakstīja: Gribētos, lai autors iekopētu rakstā līdzšinējās spēles ar Šveici.

Šķiet, ka ir divas ničas un 1 uzvara bullīšos, neviena uzvara pamatlaikā, pārējie zāģi.

Respektīvi Šveice nav parocīgs pretinieks un nekad nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 11:24, pirms 11 gadiem
skaidrs ir viens, viņi daudz metīs, zinot, ka mums vārtos ir neiespēlējies vārtsargs. Tātad liela nozīme būs aizsardzībai un viņu kļūdām. Galvenais neļaut izskriet 1 pret 1 vai 2pret1 aizsargu. To, ka mēs varam iemest un mums ir kas to prot arī skaidrs. Ar mīcīšanu nevajag aizrauties, tomēr OS, un te sodīs par katru mazāko turēšanu, sišanu utt.
Godīgi, sakot sajūtas nav labas, bet varbūt arī labāk kā tā, galvenais neielaist ātrus vātus un neļaut viņiem izvirzīties ar 2 un vairāk vārtiem, tad saķert nebūs iespējams.
Gribam vai nē, bet objektīvi Šveicei ir vairāk trumpju. Bet mēs cīnīsimies un tā pat punktus nedosim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:32, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: es tieši pretēji. skatos spēli, iedzeru kādu aliņu (parasti pudele uz puslaiku). Taču atšķirība starp mani un tiem, kurus Tu esi komentārā pieminējis ir tāda,ka es nevienu nenosodu, kļūdas nemeklēju (ja nu vienīgi kāds nav ar azartu un necīnās, to gan nepiedodu). vienkārši baudu hokeju, skatos kā man pazīstamie nospēlē, kā nospēlē pretinieks, par izspēles kārtību arī neinteresējos, bet vai tādēļ esmu sliktāks fans par Tevi?
Es lietoju apzīmējumu īsts fans. Nē Tu neesi sliktāks fans, Tu esi neinformētāks fans, iespējams arī fano mazāk par hokeju kopumā. Ne vienmēr tas kurš skaļāk bļauj ir lielāks fans vai vairāk jūt līdzi.
Es nemīlu iedzer pirms vai hokeja spēles laikā, tas man traucē pilnvērtīgi baudīt spēli, redzēt visu kas notiek laukumā. Pēc spēles gan.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-12 11:34, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: varbūt nomainu kļičku par to kas visticamāk ka zaudēsim visas 4, fanam nepiedienās nodoties galīgam pesimismam
Vai fans nedrīkst būt objektīvs. Kas tas par fanu, kurš vienmēr bļauj ka mēs uzvarēsim. Vienmēr visos sporta veidos cenšos objektīvi skatīties uz lietām. Tad pēc Tavas mērauklas sanāk , ka nevaru ne par ko fanot, jo vienmēr būs brīdis kad rakstīšu ka mana komanda vai sportists drīzāk zaudēs.
Fans nu galīgi nav tas kas vienmēr akli domā ka mēs vienmēr uzvarēsim. Vai tad Tu objektīvi spriežot nesaproti ka mēs esam vājāki par vismaz 9 izlasēm OS.

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:35, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt nu, tu dari tā, citi hokeju bauda savādāk. Tas tagad nenozīmē, ka tev viņš patīk vairāk, vai tu esi lielāks fans, tikai tāpēc, ka kko analizē un pēti. Varbūt vienkārši baudi spēli? Vai tad tā nav tā svarīgākā būtība? Es, piemēram, izbaudīšu šo vakaru pie Tērvetes oriģinālā!
Tieši tā es arī baudu spēli kā tādu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 11:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,noteikti ne lamāšu, ne arī īpaši pastiprināti kritizēšu. Es ļoti labi apzinos mūsējo iespējas OS, kad visām Top izlasēm pievienojas tiešām labākie pieejamie spēlētāji.
Par LM varu tikai atkārtot-katram savs krekls vistuvākais. Un nav gudri salīdzināt klubu līmeni ar izlašu līmeni.
Kā to saprast nav gudri salīdzināt? Lai gan pasaulē ar vien vairāk toni nosaka klubi, brendi, man valsts izlase joprojām ir svarīgāka par LM, RD.

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:42, pirms 11 gadiem
Sveicu ar sveetkiem- Tas butu tas pats, kas spelet PK vai OS basketbolaa! Jau 4x peec kaartas..

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 11:42, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: varbūt nomainu kļičku par to kas visticamāk ka zaudēsim visas 4, fanam nepiedienās nodoties galīgam pesimismam
kur jus visi izrakat 4 speles?

     [+] [-]

, 2014-02-12 11:47, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: kaut kā jau savus kompleksus jāpiesedz ar "pērlēm"
Nesapratu Tavu domu-kādām pērlēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 11:49, pirms 11 gadiem
PAR LIELU LATVIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:06, pirms 11 gadiem
Mana prognoze diemzeel zaude ar 2-3 vaartiem.. Mani neparliecinaja ari sis izslavetais sastavs pat kvalifikacijas turniraa.. ja sis sastavs butu tik spejigs ka to slavee - tad ar tadam komandam ka Anglija, Francija un Kazahstana bija jabut daudz parliecinosakam sniegumam.. bet kas no taa bija - ar Britiem sakuma pat mocijamies ... Franciju mocijamies vius macu - iznemot pasas beigas.. ar kazahiem mocijamies vius machu.... sava zinja loti lielu artavu tam ka esam tikusi uz sociem - devusi veiksme un apstaklu sakritibas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:23, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kā to saprast nav gudri salīdzināt? Lai gan pasaulē ar vien vairāk toni nosaka klubi, brendi, man valsts izlase joprojām ir svarīgāka par LM, RD.
Es vairāk par pasākumu sportisko pusi, un nevis brendiem.
Nevar salīdzināt šādus īsus hokeja turnīrus (OS,PČ) ar jebkādiem nacionāliem čempionātiem, kur klubiem daudzu spēļu sērijā ir iespēja daudz ko vērst par labu čempionāta kopvērtējumā. Plus uz izlasēm parasti aicina visus labākos.

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:25, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Par Latviju, bet tikai tāpēc, ka Šveice ieviesa ES kvotas.
Un pareizi darīja, jo tas atvēra rokas daudzām citām ES valstīm rīkoties līdzīgi. Par to šveiciešiem liels paldies.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 12:27, pirms 11 gadiem
akdievs cik daudz Nhāelisti šveicei
pirms pāris gadiem 10 vēl neviena nebija, vai tikpat cik latvijai.
Vot sistema!

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:29, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai fans nedrīkst būt objektīvs. Kas tas par fanu, kurš vienmēr bļauj ka mēs uzvarēsim. Vienmēr visos sporta veidos cenšos objektīvi skatīties uz lietām. Tad pēc Tavas mērauklas sanāk , ka nevaru ne par ko fanot, jo vienmēr būs brīdis kad rakstīšu ka mana komanda vai sportists drīzāk zaudēs.
Fans nu galīgi nav tas kas vienmēr akli domā ka mēs vienmēr uzvarēsim. Vai tad Tu objektīvi spriežot nesaproti ka mēs esam vājāki par vismaz 9 izlasēm OS.
jebkurš indivīda izteikums ir subjektīvs, objektīvs būs tikai rezultāts pēc spēles

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 12:41, pirms 11 gadiem
Rekā izrādās Irbe sočos ir netikai Nacionālās Hokeja Līgas Spēlētāju Associācijas pārstāvis, bet arī ASV hokeja izlases konsultants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:44, pirms 11 gadiem
AIZIET, PUIKI!

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:46, pirms 11 gadiem
Nez kaapeec sapnii redzeeju, ka speeleeju vienaa virkneejumaa ar Staalu un atdevu rezultatiivu piespeeli

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es personiski prognozēju pēc tā kā mūsējiem pret Šveici ir gājis iepriekš, kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās, un nevis pēc tā ko es vēlētos.
Un kā mūsējiem ir gājis pret Šveici pēdējos 4 gados?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 12:57, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Vispār jau pie tāda Nacionālā čempionāta un junioru sistēmas tas nav nekas daudz – 2 vārtsargi, 6 laukuma spēlētāji, 4 aizsargi un 2 uzbrucēji, nekas īpašs.
Tieši tā. 1 turklāt ir otrais vārtsargs, 1 uzbrucējs NHL uzspēlējis 3 spēles, utt.

Uz NHL spēlētāju skaitu skatīties un pēc tā uzreiz kaut ko spriest nav sevišķi gudri. Dānijai ir līdzīgs NHL spēlētāju skaits.

Skaidrs, ka Šveice šodien ir favorīti, taču nevajag viņus pārvērtēt pagājušā gada čempja dēļ. Vācija arī nesen bija 4. vietā PČ un pusfinālā knapi zaudēja Krievijai.

Nepārprotiet - Šveice ir favorīti, taču visdrīzāk spēle būs līdzīga un izredzes mums ir pietiekami labas.

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:57, pirms 11 gadiem
Ja zaudēsim,piemēram,dēļ Masaļska,tad es vainošu pašu Nolanu nevis Masaļski,jo nu nevar pēkšņi rādīt brīnumus,bet nu kas zin,nav ilgi redzēts kā spēlē,bet nu tāpatās,vainīgs viennozīmīgi būs Nolans!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:02, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un kā mūsējiem ir gājis pret Šveici pēdējos 4 gados?
Kopš 2010. gada PČ mūsējie nav spēlējuši pret Šveici, bet es biju domājis, kā vispār mūsējiem ir gājis pret Šveici sākot no 1992. gada.
Un ne tikai kā gājis abu izlašu kopējās spēlēs, bet vispār PČ un OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kopš 2010. gada PČ mūsējie nav spēlējuši pret Šveici, bet es biju domājis, kā vispār mūsējiem ir gājis pret Šveici sākot no 1992. gada.
Un ne tikai kā gājis abu izlašu kopējās spēlēs, bet vispār PČ un OS.
Baigajā 'vēsturē nav vajadzības iedziļināties, viņi spēlē mums neērtu hokeju, tas skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:09, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: To jau Tu rakstīji, ne es
Es personiski prognozēju pēc tā kā mūsējiem pret Šveici ir gājis iepriekš, kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās, un nevis pēc tā ko es vēlētos.
kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās,........
Nav vārda PRET, bet gan ir vārds UN. Sīkums, bet ļoti būtisks.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:10, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Baigajā 'vēsturē nav vajadzības iedziļināties, viņi spēlē mums neērtu hokeju, tas skaidrs.
Piekrītu.
Tāpat kā čehi. Bet zviedri mūs ņem uz individuālo meistarību.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: kā mūsējiem un Šveicei ir gājis pēdējās 3-4 sezonās,........
Nav vārda PRET, bet gan ir vārds UN. Sīkums, bet ļoti būtisks.
Jau pieleca, pārlasīju un sapratu. Es te strādāju un dažubrīd uz ātro kaut ko iemaucu

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu.
Tāpat kā čehi. Bet zviedri mūs ņem uz individuālo meistarību.
Zviedri ir mašīna, janospēlē pašiem par 120% un vārtsargam uz 250%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 13:22, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: nelaist savā teritorijā šveiciešus?>
Domāju,ka šveicieši no tā nebūs lieli zaudētāji, jo Šveice pati spēj nodrošināt saviem pilsoņiem normālu labklājību.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:41, pirms 11 gadiem
Vai mūsu KHListi varēs ko pasākt pret NHL līdervienības pirmo vārtusargu un visas līgas zvaigzni - Hilleru?
I dont think so... ceru, kad kļūdos.
īstenībā nav variantu LV. Viņi savu vietu paaules top 12 ir nopelnijuši, bet diemžēl nākamais pakāpiens ir jau cits līmenis.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un pareizi darīja, jo tas atvēra rokas daudzām citām ES valstīm rīkoties līdzīgi. Par to šveiciešiem liels paldies.
Šveice neko šajā jautājumā nevar ietekmēt, viņi nav ES un uz viņiem nekādi ES likumi neattiecas.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:50, pirms 11 gadiem
Jākapā un viss būs labi. Aiziet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 13:54, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Baigi neinteresantie komentāri, trūkst zutis!
viņš jau neko jaunu nepateiktu...viņa komentāri pat nav asprātīgi...viena trula tiršana!

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:58, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šveice neko šajā jautājumā nevar ietekmēt, viņi nav ES un uz viņiem nekādi ES likumi neattiecas.
Nē, viņi nav ES, bet ES var mēģināt ietekmēt Šveici, jo viņiem šai savienībai šāds precedents ir ļoti neizdevīgs.

     [+] [-]

, 2014-02-12 13:58, pirms 11 gadiem
Jauzvar ir,jaatdod visi speki,jo rit tapat ir brivdiena Turas Puisi,Mes uzvaresim

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 14:01, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Vienīgais lūzeris te esi tu, kepon, nezināju, ka nevar izteikt objektīvu prognozi, lai neaizvainotu visādus tirliņus ar rozā brillēm.
Nedomāju ka tava ģimene pārdzīvos ja nu kaut kas notiks.

     [+] [-]

, 2014-02-12 14:05, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Ņemot vērā, ka šī ir reālākā spēle, kur var gūt kādu punktu, tad laikam tomēr labāk patiktos Gūdijs vārtos.
Masaļska likšana vārtos 1.spēlē tika pamatota ar to, ka Gudļevskis spēles dienā varētu vēl nebūt paspējis pilnībā aklimatizēties.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 14:09, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nedomāju ka tava ģimene pārdzīvos ja nu kaut kas notiks.
Tikai nesāc raudāt

     [+] [-]

, 2014-02-12 14:10, pirms 11 gadiem
Guntara Rača garadarbs:

Guntars Račs ‏@MicRec 14h
Ar labu nakti,Latvija
Es Tevi mīlu
Ak,visi Olimpiskie dievi
Pat ja esat krievi
Kad nāks Šveice vaigiem sārtiem
Stāviet klāt pie mūsu vārtiem

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 14:14, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Tikai nesāc raudāt
Nu nu , skaties ka pašam asaras nav jālej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 14:18, pirms 11 gadiem
Noteikti jau, ka atkārtošos, bet gribēju teikt, ka :
1.Šīs komandas sastāvs ir sava veida dream team
2.Mēs ''punktus'' olimpiādē sen neesam ņēmuši, tātad iemesls parādīt raksturu.
3.Pretinieku punktu bagāža neveido komandu, komandu veido valsts
4.Es ticu komandai un es ceru, ka komanda tic sev.

Ar visu sirdi un dvēseli būsim šīs dienas ar olimpisko karali - hokeju!
Lai džekiem veicas, jo bez veiksmes nekur

     [+] [-]

, 2014-02-12 14:22, pirms 11 gadiem
Varbūt kaut kur var jau redzēt, kādas maiņas būs Šveicei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 14:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, viņi nav ES, bet ES var mēģināt ietekmēt Šveici, jo viņiem šai savienībai šāds precedents ir ļoti neizdevīgs.
Kaut kā nav dzirdēts, ka tūkstošiem ES pilsoņi pārpludinātu Šveici. Lai strādātu tur, jāzin vismaz franču vai vācu valoda, ar angļu būs stipri par maz. Bet zemi un īpašumus, bagāti cilvēki tur pērk vairāk nekā pie mums.

     [+] [-]

, 2014-02-12 14:35, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nu nu , skaties ka pašam asaras nav jālej.
Neaizmirsti skatoties uzvilkt lv krekliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 14:42, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Zviedri ir mašīna, janospēlē pašiem par 120% un vārtsargam uz 250%
skolā man mācijam ka ir tikai 100% vairak nevar būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 14:50, pirms 11 gadiem
man jau liekas, ka labāk ir spēlēt uz pusatdevi un visus spēkus izlikt pēdējajā spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 14:50, pirms 11 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: skolā man mācijam ka ir tikai 100% vairak nevar būt
Olimpiādē ar 100% būs pa maz ...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 14:56, pirms 11 gadiem
Žēl ka abas spēles vienā laikā,ceru ka neviens no komentētājiem nebrēks,kāds skaits paralēlā spēlē.
Šodien par LV un Čehiem. Siera ēdājus un rižikus bortā nah !

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:00, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Žēl ka abas spēles vienā laikā,ceru ka neviens no komentētājiem nebrēks,kāds skaits paralēlā spēlē.
Šodien par LV un Čehiem. Siera ēdāji un rižiki bortā nah !
naivais...nebrēks
p.s. spēles laikā vispār nav jēgas šo miskasti lasīt un komentēt...nekā jauna, apmēram tas pats , kas Dinamo spēles teksta tiešraidēs..
p.p.s. pēc spēles gan palasīšu, kādas pērles pazīstami personāži bārstīs!

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:00, pirms 11 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: skolā man mācijam ka ir tikai 100% vairak nevar būt
Piedod vecam vīram, kuram dažas skolas gudrības pabalējušas atmiņā

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:00, pirms 11 gadiem
Šodien notiek tikai divas spēles?

Latvija - Šveice 12. feb 19:00
Čehija - Zviedrija 12. feb 19:00

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: naivais...nebrēks
p.s. spēles laikā vispār nav jēgas šo miskasti lasīt un komentēt...nekā jauna, apmēram tas pats , kas Dinamo spēles teksta tiešraidēs..
p.p.s. pēc spēles gan palasīšu, kādas pērles pazīstami personāži bārstīs!
Es nedomāju Sportacentru,spēles laikā te nebūs laika līst.
Bet TV komentētājus,kuri nemuldēs par rezultātu paralēlā spēlē.
Man TV 6 nav,nāksies Russia 2 lūrēt.
Neviens HD kanāls no pieejamiem nerāda šodienas spēli m.u.as.
Nāksies lūrēt to ko piedāvā Russia 2,protams paldies viņiem.

Pirmajā dienā un tāds principiāls pretinieks LV,nervi čupā. Ceru ka sakapās tos neērtos LV pretiniekus. PČ vienreiz izdevās.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 15:07, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Šodien notiek tikai divas spēles?

Latvija - Šveice 12. feb 19:00
Čehija - Zviedrija 12. feb 19:00
Kā nu kuram

Es skatīšos 18:00

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:09, pirms 11 gadiem
Satrauc Masaļskis,tomēr OS bez spēļu prakses nu nav tas labākais.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:10, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nedomāju Sportacentru,spēles laikā te nebūs laika līst.
Bet TV komentētājus,kuri nemuldēs par rezultātu paralēlā spēlē.
Man TV 6 nav,nāksies Russia 2 lūrēt.
Neviens HD kanāls no pieejamiem nerāda šodienas spēli m.u.as.
Nāksies lūrēt to ko piedāvā Russia 2,protams paldies viņiem.

Pirmajā dienā un tāds principiāls pretinieks LV,nervi čupā. Ceru ka sakapās tos neērtos LV pretiniekus. PČ vienreiz izdevās.
jā šo spēli tiešajā tik Rosija 2, pārējie krievu kanāli rāda otru spēli! tie ar muld vienmēr! ierakstā varēsi HD noskatīties miegam
pārējās spēlēs, gan būs pa krievu HD tiešajā!

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: jā šo spēli tiešajā tik Rosija 2, pārējie krievu kanāli rāda otru spēli! tie ar muld vienmēr! ierakstā varēsi HD noskatīties miegam
pārējās spēlēs, gan būs pa krievu HD tiešajā!
Kuri HD kanāli rādīs ? Neatradu. Man Kartina TV ir forša arhīva funkcija.Ir iespēja lūrēt spēles ierakstā.
Bet es neatradu nevienu. Tik ka NTV hit rāda. Bet tas nav HD.
ORT,Russia,Sport HD,Sport 1 HD it kā nerāda programmā.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: jā šo spēli tiešajā tik Rosija 2, pārējie krievu kanāli rāda otru spēli! tie ar muld vienmēr! ierakstā varēsi HD noskatīties miegam
pārējās spēlēs, gan būs pa krievu HD tiešajā!
Cik var vaimanāt, vai tiešām sportacentrā tikai analfabēti vien sēž?
Rādīs arī TV3 un bezmaksas virszemes Re: TV.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:14, pirms 11 gadiem
varapiere rakstīja: Cik var vaimanāt, vai tiešām sportacentrā tikai analfabēti vien sēž?
Rādīs arī TV3 un bezmaksas virszemes Re: TV.
Tie ir HD kanāli ? Vai tu pastilot gribēji

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Žēl ka abas spēles vienā laikā,ceru ka neviens no komentētājiem nebrēks,kāds skaits paralēlā spēlē.
Šodien par LV un Čehiem. Siera ēdājus un rižikus bortā nah !
tieši par to pašu domāju, citādi atņems prieku skatīties otru spēli

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:19, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kuri HD kanāli rādīs ? Neatradu. Man Kartina TV ir forša arhīva funkcija.Ir iespēja lūrēt spēles ierakstā.
Bet es neatradu nevienu. Tik ka NTV hit rāda. Bet tas nav HD.
ORT,Russia,Sport HD,Sport 1 HD it kā nerāda programmā.
NTV Hit ir divas versijas SD 16:9 un HD.
Телеканал СпортХит (HD) /
Каналы /...

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:19, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: tieši par to pašu domāju, citādi atņems prieku skatīties otru spēli
Tieši tā,tad vairs nav interesanti skatīties,kad spēles iznākums zināms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kā nu kuram

Es skatīšos 18:00
Tas tiešām, kā nu kuram.
Viasat Sport Baltic - 19:00 LIVE Latvija - Šveice (V)
TV-3 - 18:00TV3 Ziņas > 18:40 Hokejs Hokejs: Latvija - Šveice (V)

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: NTV Hit ir divas versijas SD 16:9 un HD.
http://www.ntvplus.ru/channels/channel.xl?id=101556
Man nav pieejams diemžēl.
Bet nu poverī.Var arī torrentā novilkt pa fikso.
Man tik SD. Un Kartina tv tas SD tāds nu dikti apšaubāms
Tie piedāvā vēl tādu kastīti papildus,tik uzzvanot man tā arī nespēja paskaidrot,vai noperkot to uzlabosies attēla kvalitāte.
Tāpēc neriskēju. Negribās izmest 70 eiro dēļ nekā.
Novilku uz Smart tv kartina tv programmu un lūru pa taisno.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:25, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Man nav pieejams diemžēl.
Bet nu poverī.Var arī torrentā novilkt pa fikso.
Man tik SD. Un Kartina tv tas SD tāds nu dikti apšaubāms
Tie piedāvā vēl tādu kastīti papildus,tik uzzvanot man tā arī nespēja paskaidrot,vai noperkot to uzlabosies attēla kvalitāte.
Tāpēc neriskēju. Negribās izmest 70 eiro dēļ nekā.
Novilku uz Smart tv kartina tv programmu un lūru pa taisno.
nu ja kartina repina sanāk caur internetu...kur nu vēl HD!
SAT vai tad nav iespēju holandē uzstellēt kādu...?

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:26, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: šodien ir tikai 2as spēles un abas sākas 19:00!

18:00 tu vari skatities kadu amatieru ligas hokeja spēli!! jo Sočos neviena cita spele 18:00 nebūs! Abas halles tiks gatavotas vakara mačiem!

http://www.delfi.lv/sports/news/ziemas-olimpiskas-speles/hokejs/kalendars-rezultati/
Čaļi,ne visi tak atrodas LV Es skatīšos 18:00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja kartina repina sanāk caur internetu...kur nu vēl HD!
SAT vai tad nav iespēju holandē uzstellēt kādu...?
Es tajās lietās neko nesaprotu. Tā tā nemāku teikt.
Principā mani apmierina tā Kartina TV.
Lēti un viegli pieejama. Nu kvalitāte ir kā ir.
Drausmīgākais,ka nav KHL HD.
Bet parastais KHL,acis sāk sāpēt un asarot. Dažs neta strīms ir labāks
Ir vēl tāds OZO tv bet tur neizdodas atvērt kanālu sarakstu,nezinu kāpēc. Eksperimenta pēc varētu uz mēnesi arī to pamēģināt,salīdzinājumam.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:30, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: nu ta gan atradis ar ko izcelties!

nez kurā valstī iznjemot šveici, latviju, asv, kanadu un krieviju vel rādis Latvijas - Šveices spēli?
drīzāk asv un kanāda to neredzēs...
skandināvijā visā redzēs...šrots rāda
tāpat gandrīz visas eiropas valstis, kas rāda OS...
Soltleiksitijas OS Latvijas spēles skatījos piemēram itāļos, visas rādīja...nekādu problēmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:31, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tajās lietās neko nesaprotu. Tā tā nemāku teikt.
Principā mani apmierina tā Kartina TV.
Lēti un viegli pieejama. Nu kvalitāte ir kā ir.
Drausmīgākais,ka nav KHL HD.
Ir vēl tāds OZO tv bet tur neizdodas atvērt kanālu sarakstu,nezinu kāpēc. Eksperimenta pēc varētu uz mēnesi arī to pamēģināt,salīdzinājumam.
kartina un ozo ir interneta iptv...
tādu kasti kā smart tv turēt mājās un nepieslēgt SAT HD klāt man liktos...

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:33, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kartina un ozo ir interneta iptv...
tādu kasti kā smart tv turēt mājās un nepieslēgt SAT HD klāt man liktos...
Nu man nekad nav bijis tas brīnums. Saukt meistaru (hakkeru) no LV,lai tas man visu noregulē,uzstāda utt,lai varētu lūrēt pa to lēto,nu dikti šerpi sanāk.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:34, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu man nekad nav bijis tas brīnums. Saukt meistaru no LV,lai tas man visu noregulē utt lai varētu lūrēt pa to lēto,nu dikti šerpi sanāk.
kāpēc no LV?
es domāju vai tad holande neko nepiedāvā?
p.s. tev tur blakus Vācija, tiem ar piedāvājums super sportā un HD!

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:35, pirms 11 gadiem
Sveiki!
Nezinu, ka Jums parejiem, bet man pirms speles ir divejadas sajutas. No vienas puses ir paliels uztraukums, bet no otras - es uzskatu, ka mums ir visai realas iespejas panemt Sveici, jo nu nav vinji nekadi grandi.
Es uzskatu, ka mums spele jasak ir ljoti aktivi, jameigina uzspiest sava spele, jo nu aizsardziba sedet sodien galigi neder.
Zinu, ka salidzinat ipasi nevar, bet agajushaja PČ Zviedri finala arii pret Sveici saka ljoti smagneji, un tapec nonasa iedzinejos, tikai velak kad Zviedri uzspieda savu speli, rezultats mainijas.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:36, pirms 11 gadiem
iesakiet kadu normalu saitu kur var hokeju redzet bezmaksas caur iphone

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:38, pirms 11 gadiem
Spica Grieta rakstīja: iesakiet kadu normalu saitu kur var hokeju redzet bezmaksas caur iphone
Aii vajadzeja Tev vakardien ienakt te, bija viens topiku uztaisijis, par NHL krekotu aplikaciju, kur kip visas hokeja speles varot verot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:41, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc no LV?
es domāju vai tad holande neko nepiedāvā?
Nezinu. J.bal es tos vietējos meistarus,pie kam visās nozarēs
Nesen vāģi te uz servisu aizdzinu,vēlāk asaru birdinādams piķoju.
2200 eiro par remontu. Miegu uz laiku zaudēju.
Protams arī remonts bija nopietnis,kloķene nojuka,sajūgs utt,bet nu 2200 par remontu,viņi man sirdi salauza

Pie kam sataisīja un vēlāk nobruka tās ātrumu pārslēdzēja trosītes.
Pie kam tad,kad devos uz LV.
Labi,ka līdz LV aizvilku un nojuka tur.
Bija prieks remontēt. B - u trosītes un 70 Ls,lieta darīta
Vēlāk izlasīju netā,ka volvo pēc kloķenes maiņas tas bieži gadās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:46, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: visa ta aziotaza tika uztaisita,lai Sveice nenokliutu naturalizetie Afrikaniu un Muhamedaniu bari ar ES valstu pasem Sveiciesi nav mulki,atskiriba no "politkorektajiem" ES dalibvalstu titeniem,un ne jau TIRI Eiropiesi ir tie,kas viniem "traucetu" tapec visu dara PAREIZI,es vinius pilniba atbalstu!
un kāpēc tad Tu esi Francijā nevis Šveicē?

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:46, pirms 11 gadiem
Gribeju uzzinat kados kanalos radis hokeja speli sodien, neesmu latvija bet gan uk tapec ir radusies neliela problema ar speles noskatissanos. Varbut zin kads pa kadu krievijas kanalu radis speeli???? Many thanks.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:48, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: visa ta aziotaza tika uztaisita,lai Sveice nenokliutu naturalizetie Afrikaniu un Muhamedaniu bari ar ES valstu pasem Sveiciesi nav mulki,atskiriba no "politkorektajiem" ES dalibvalstu titeniem,un ne jau TIRI Eiropiesi ir tie,kas viniem "traucetu" tapec visu dara PAREIZI,es vinius pilniba atbalstu!
Pa rādio klausījos,Vācija un Mērkeles kundze dikti neapmierināti ar Šveices lēmumu. Teica ka tas apgrūtinās ES un Šveices turpmāko sadarbību. Izteica nožēlu par izlemto.

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:49, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Šveices izlases sastāvs:

http://www.sports.ru/hockey/157720629.html
LV būs grūti,bet nu pa spēkam. Nekādi pārcilvēki jau tur nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:58, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: LV būs grūti,bet nu pa spēkam. Nekādi pārcilvēki jau tur nav.
japaskatās kamanas un ātrslidošana līdz hokejam...
daudzi eksperti te mums prognozē medaļas...
Šici ja būs sešniekā un Silovs desmitniekā jau būs ļoti labi man liekas...

     [+] [-]

, 2014-02-12 15:58, pirms 11 gadiem
cigis18 rakstīja: Gribeju uzzinat kados kanalos radis hokeja speli sodien, neesmu latvija bet gan uk tapec ir radusies neliela problema ar speles noskatissanos. Varbut zin kads pa kadu krievijas kanalu radis speeli???? Many thanks.
Sport Lemon - From Sport - Watch Live Sports...

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:00, pirms 11 gadiem
NU jau zināms, ka Masaļaskis sargās vārtus pret šveiciešiem, lai Gudļevskis gatavojas 2. vai 3.spēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tapēc, ka vācieši jau ir tie aktīvākie migranti!
Šveice dzīvo 285 000 vaciuesu + tie kas šķērso robežu katru dienu un dodas strādāt. Tas tak izdevīgi dzīvot "lētajā" Vacija un strādat dargaja Šveicē.
Tāpat arī uz Holandi tie brauc katru dienu. Protams pierobežā.
Jo Holandē algas ir lielākas.
Vāciešu ir ļoti daudz. Poļi,Vācieši ir visvairāk pie mums.
Vāciešus te pat par viesstrādniekiem vairs neuzskata.
Es īsti nezinu un neizprotu,bet cik saprotu Vācijā ir arī tā nodokļu maksāšana atšķirīga teiksim no Holandes.
Ģimenē abiem strādājot vienam nākas maksāt ļoti lielus nodokļus.
Un arī tāpēc tie brauc ārpus Vācija strādāt.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:05, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: ja tu uzmanigak lasitu manus agrakos komentus,tad saprastu sadas tadas niansites iz manas personiskas dzives esmu tur kur esmu nebut ne kadu tur materialo,finansialo,klimatisko,jeb vel kadu tur citu labumu del sikak gan nepaskaidrosu,patekus tikai to, ka Francijas vieta tikpat labi varetu but gan ta pati Sveice,gan Kam4atka,gan Baikals,gan Latvija,gan Baltkrievija,da jebkura cita Muhosranska vai Tjmutarakanj ta4u galarezultata planoju atgriezties Latvija tad kad visu ieplanoto realizesu lidz galam,nav palicis daudz
Bet nu smieklīgi iedomāties tevi Francijā - pēc tevis paustās nostājas
Tu tur pa ielām mierīgi staigā ? Nemeties virsū nabaga citu rasu pārstāvjiem ? Iespējams padzīvojot tur,tava nostāja mainīsies.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:07, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tagad lūru to ātrslidošanu.
Izstāsti kā iet Haraldam

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 16:07, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: ja tu uzmanigak lasitu manus agrakos komentus,tad saprastu sadas tadas niansites iz manas personiskas dzives esmu tur kur esmu nebut ne kadu tur materialo,finansialo,klimatisko,jeb vel kadu tur citu labumu del sikak gan nepaskaidrosu,patekus tikai to, ka Francijas vieta tikpat labi varetu but gan ta pati Sveice,gan Kam4atka,gan Baikals,gan Latvija,gan Baltkrievija,da jebkura cita Muhosranska vai Tjmutarakanj ta4u galarezultata planoju atgriezties Latvija tad kad visu ieplanoto realizesu lidz galam,nav palicis daudz
A tu zini, ka pie mums vairs nav komunisms bet gan Ziemeļeiropas vērtības un liberālisms?

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:08, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Diezgan interesanti bija paskatīt sastāvu un salidzinat kas tad ir sastāvā palicis no Vankuvēras 2010 gada OS un kas ir nācis vietā Latvijas izlasei:

v/sargi

nav Naumovs bet vietā ir Gudlevskis

aizsargi

nav Galviņš, Laviņš un diemžēl Kārlis Skrastiņš, bet vietā ir Ozoliņš, Kulda un Freibergs

uzbrukums:

nav Ņiživijs, Ankipāns, Meija un Širokovs, toties vietā ir veseli 6ši uzbrucēji - Indrašis, Girgensons, Ķēniņš, Pavlovs, Štāls un Jass!

Piemēram Kanādai Sočos salidzinot ar Vankuvēru būs 14it jaunas sejas, bet mājiniecei Krievija salidzinot ar Vankuvēru būs 15it jaunas sejas!
Cik var, VankŪvEra..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:13, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A tu zini, ka pie mums vairs nav komunisms bet gan Ziemeļeiropas vērtības un liberālisms?
Азис - Гадна порода (за хлебом) [RUS SUB] -...

Tu par šitām runā ? Tev jau tāds drauds ir ?

AZIS - Mrazish / АЗИС - Мразиш - YouTube

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:14, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Азис - Гадна порода (за хлебом) [RUS SUB] -...

Tu par šitām runā ? Tev jau tāds drauds ir ?
Aha, malacis, kā jau visi krievi tu arī pārspīlē, es esmu ievērojis, ka tas jums ir raksturīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:15, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Aha, malacis, kā jau visi krievi tu arī pārspīlē, es esmu ievērojis, ka tas jums ir raksturīgi
Jums,nu tas ir labi,ka tu mani uz jūs uzrunā. Bet nu no šī te tu visai neveiksmīgi izvairījies. Kā jau tev raksturīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:16, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Jums nu tas ir labi,ka tu mani uz jūs uzrunā. Bet nu no šī te tu visai neveiksmīgi izvairījies. Kā jau tev raksturīgi.
Kādā sakarā tēma iegriezās šajā gultnē, nenodarbojies ar provokācijām. Pietiek, jau, ka vecais komunists Žirinovskis šodien atkal nopūta visu Kremli.

TVNET :: Ārvalstīs - Žirinovskis prasa atsaukt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:18, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kādā sakarā tēma iegriezās šajā gultnē, nenodarbojies ar provokācijām.
Jo tās ir tās vērtības,viena no tām,kuras tu tā vienmēr izcel.
Pie kam sistemātiski.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 16:18, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad A burts arī slavēja? Man liekas, ja nav Bukart, nav pārtijas
Jā, A- burts ieradās, tagad var apspriest Bukarta ne-esamību izlasē.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:18, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: ja tu uzmanigak lasitu manus agrakos komentus,tad saprastu sadas tadas niansites iz manas personiskas dzives esmu tur kur esmu nebut ne kadu tur materialo,finansialo,klimatisko,jeb vel kadu tur citu labumu del sikak gan nepaskaidrosu,patekus tikai to, ka Francijas vieta tikpat labi varetu but gan ta pati Sveice,gan Kam4atka,gan Baikals,gan Latvija,gan Baltkrievija,da jebkura cita Muhosranska vai Tjmutarakanj ta4u galarezultata planoju atgriezties Latvija tad kad visu ieplanoto realizesu lidz galam,nav palicis daudz
Spriežot pēc komentāriem, Tu diez vai esi zinātnieks, kurš izstrādā poti pret muslimiem un liberastiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Jo tās ir tās vērtības,viena no tām,kuras tu tā vienmēr izcel.
Pie kam sistemātiski.
Ja? Kur un kad? Tagad jau tu izcēli.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:19, pirms 11 gadiem
Laatvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:21, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: skandalus esmu taisijis pietiekami biezi it seviski smiga mana nostaja JAU ir mainijusies,tiesi tapec,ka PADZIVOJU SEIT biju,aprmeram, tads pats, ka Kroksis, tolerasts un liberasts velak kliuvu ka Breiviks,jo sapratu,ka viniam un viniam lidzigi domajosiem ir taisniba!
Nu nezinu,man otrādi,es vēl vairāk pārliecinājos,ka tautībai,rasei utt nav nozīmes. Galvenais lai būtu cilvēks.
Kā arī to,ka visa šī tautību utt padarīšana drīz izzudīs. Neatkarīgi no tavām un vēl kāda vēlmēm.
Un visi mēs kļūsim par lielu Ameriku.
Tas ir tik laika jautājums. Kā arī par gejiem,lezbietēm un kas to zin kur vēl tā nākotne ienesīs

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:22, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Kādas prognozes uz šodienas spēli?
Būs tuvu, neņemos prognozēt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:24, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja? Kur un kad? Tagad jau tu izcēli.
Tava lielā libiralitāte kā uz delnas. Par aklu un stulbu tev nav jāizliekas

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:25, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tuvu kam?
Līdzīga spēle

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:25, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Interesanti būtu satikt melnu ebreju kurš bonusā vēl ir savādāk orientēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:25, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tava lielā libiralitāte kā uz delnas. Par aklu un stulbu tev nav jāizliekas
Neesmu ne akls, ne stulbs , bet paldies , ka apjautājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:29, pirms 11 gadiem
4:2, pēdējais tukšos, bet Šveice pirmā gūst vārtus.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:29, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Izstāsti kā iet Haraldam
nekas sevišķs , pagaidām tikai 8. līdz beigām, ka tik no 20 neizkrīt...
tagad uz kamanām jāpārslēdzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 16:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Neesmu ne akls, ne stulbs , bet paldies , ka apjautājies.
AZIS - Mrazish / АЗИС - Мразиш - YouTube

Nu tad uzliec šo dziesmiņu savam bērnam,tā teikt Ziemeļeiropas un liberālisma mācības stundai. Lai sāk apgūt pamatus.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 16:31, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Etiopijas ebreji atrodas uz zemakām socialam kāpnem Izraēla un piedzīvo lielu diskrimināciju
http://www.ziomania.com/images2008/ethiopian%20jews.htm
Etiopijas žīdi? Šitais ir pulicera materiāls, negribi uzrakstīt rakstu?

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:31, pirms 11 gadiem
Ceru,ka mūsējie izbojās Hilleram dzimšanas dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:31, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: AZIS - Mrazish / АЗИС - Мразиш - YouTube

Nu tad uzliec šo dziesmiņu savam bērnam,tā teikt Ziemeļeiropas un liberālisma mācības stundai.
Tagad tu vienkārši esi arsehole . Cerams, ka pats apzinies.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:33, pirms 11 gadiem
baigais cepiens te
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:35, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: zinatnieks neesmu,bet tada doma man,un ne tikai man, bija radusies idejas pamats ir tas,ka apvienojoties vadosajiem pasaules zinatniekiem -genetikiem, zem pasaules vadoso specdienestu uzrauga un ar to palidzibu izstradat tadu genetisku ireoci,kura idarbiba atseviskias rasas parstavji parstatu vairoties! lioti humans,pec manam doma,veids,ka atrisinat lielako daliu musdienu problemas humans tadel,ka NEVIENS NETIKS NOGALINATS un pat pazemots,vienkarsi daudzi, parsvara muhamedani,nodzivos lidz laimigam beigam savas dzives,pat sanemot papildus pabalstus un cita veida bonusus,bet neatstajot pecte4us!
Dens Brauns. Inferno. Tikai variācija par pasaules pārapdzīvotību.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:37, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: vislielako problemu sagada nevis adas krasa,bet gan ideologija un mentalitate es runaju tiesi par ISLAMU lielaka serga Eiropa nav vel bijusi
Es nenoliegšu, man nepatīk viņu mentalitāte, bet iet un sist viņus ar nez vai būtu pareizi.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:37, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tā ir sen zinama lieta, kas tikai norāda uz info vakuumu. Arī Indijā, Marokā ir lielas ebreju kopienas. Vai ir zināma pasaules valsts virs 1 mlj iedz., kur nebūtu ebreju?
Trinidada un Tobago.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 16:42, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: vislielako problemu sagada nevis adas krasa,bet gan ideologija un mentalitate es runaju tiesi par ISLAMU lielaka serga Eiropa nav vel bijusi
Lielāka sērga ir bijusi. Kristietība. Islama vecākā māsa. Islams šobrīd iet cauri tām stadijām, kuras kristietībai bija 1000-500 gadus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:43, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: un ja nu vini sak sist tevi? ko tad? vai ari ne sist,bet taisit pret tevi visada veida nekitribas,un to vini dara visai regulari,attieciba uz Baltiem cilvekiem,un dara to ka pertiki,bara,ta lai neatrod vainigo policija gala netiek,tatad atliek vien cilvekiem pasiem pret viniem kaut ka rikoties un rikojas ari,tai skaita ari es
Pag pag, tā nav mana vaina, ka Eiropas lielvalstis šos ielaida Eiropā, te jau akmens pirmkārt jāmet UK un Grieķijai, Itālijai, caur Grieķiju un Itāliju šie plūst iekšā bariem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:45, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kapec tad tur nevajadzetu būt ebrejiem? Piemeram Kurakao(maza saliņa pie Venecuelas) viens no tūristu apskates objektiem ir vecāka sinagoga rietumu puslodēlkm).
Man liekas, ka tev ir jāpadalās ar savu pētījumā kādā zinātniskajā konferencē, pie Venecuēlas žīdu sinagoga, lai kāds nogrābstās , šito es sapņos nebiju iztēlojies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:49, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: pirmkart,un galvenokart,ta ir Francija seit ir vislielakais muhamedaniu pereklis parejas valstis viniem nedod tik viegli elpot un iedzivoties,pie tam vel tadiem anormaliem bariem,vismaz sadziviskaja limeniu noteikti ne!
Tā nav mana vaina, ka franči viņus salaida Eiropā. Pie mums es viņus pagaidām vēl neredzu, katrā gadījumā mums jāmācās no Šveices pieredzes, kas nupat pieņēma likumu ierobežot imigrantu skaitu valstī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 16:52, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā nav mana vaina, ka franči viņus salaida Eiropā. Pie mums es viņus pagaidām vēl neredzu, katrā gadījumā mums jāmācās no Šveices pieredzes, kas nupat pieņēma likumu ierobežot imigrantu skaitu valstī.
Jā, daudz mums pēdējo 60 gadu laikā imigranti sabraukuši. Pilns ar A-Burtveidīgajiem mežoņiem.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:53, pirms 11 gadiem
Šveicieši ar saviem sezonas panākumiem neņems mūsējos par pilnu. Tā varētu būt priekšrocība, visi Letiņi kā guļošas lauvas, ceru tik, ka paspēs pamosties.
Tas ka maz punkti, nozīmē vienīgi to, ka melnā darba darītāji. Laba cīņa pie bortiem, ātras piespēles un tīkls uz zilās līnijas būs panākumu atslēga.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kroksi, tur kur gaja Eiropas kolonisti, viņiem vienmer bija līdz kāds ebrejs-naudas minejs, tirgotajs utml. Tas ir tikai loģiski. Ja labi atceros no vestures tad tiesi šaja laika viens Spanijas karalis arī bija holokausta aizsācējs. Un tad jau pošlo- pojehalo tā lieta
Jauno laiku sākums nav mana specialitāte, nezinu par holokaustiem tajā laikā. Viduslaikos gan ebrejus visur dzina ārā, tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:53, pirms 11 gadiem
Sveiki! Būs kāda iespēja spēli vērot no ārzemēm pieklājīgā kvalitātē?

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: nu redzi, beidzot vismaz kaut kas pratigs no tavas mutes nak ara! un par to jau es te ilgu laiku ari cepos,lai PIE MUMS viniu nebutu!
Es jau nesaku, ka viņi ir slikti, bet nu diezgan daudz gan, manuprāt, tas nav normāli, ka vienā ģimenē ir 15 musulmaņu, piemēram.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: vislielako problemu sagada nevis adas krasa,bet gan ideologija un mentalitate es runaju tiesi par ISLAMU lielaka serga Eiropa nav vel bijusi
Par vēlu dzert boržomi,kad aknas jau ir atteikušas. Tas tā kā jāsaprot.
Savādāk var uzsākt bezjēdzīgu cīņu,kā LV dara ar rus valodīgajiem.
Ja atvēri durvis,tad nevajadzētu brīnīties,ka kāds pa tām ienāk.
Vēlāk vainot ienākušo ir smieklīgi. Un Eirpā tur vairs pat nav durvis,tur ir Laidara vārti. Un tur vairs neko nevarēs mainīt.
Ja nu vienīgi kādu Hitlera iecerīti.

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:56, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Par vēlu dzert boržomi,kad aknas jau ir atteikušas. Tas tā kā jāsaprot.
Savādāk var uzsākt bezjēdzīgu cīņu,kā LV dara ar rus valodīgajiem.
Ja atvēri durvis,tad nevajadzētu brīnīties,ka kāds pa tām ienāk.
Vēlāk vainot ienākušo ir smieklīgi. Un Eirpā tur vairs pat nav durvis,tur ir Laidara vārti. Un tur vairs neko nevarēs mainīt.
Ja nu vienīgi kādu Hitlera iecerīti.
O jā, Latvieši jau nu tiešām krieveļiem vēra vaļā durvis. Pēterim I arī durvis bija "kā laidara vārti" vaļā , kad tas cirta logu uz Eiropu. Laikam jau nevajadzēja aicināt šos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 16:59, pirms 11 gadiem
Retweeted Guntars Račs (@MicRec):

Ar labu nakti,Latvija
Es Tevi mīlu
Ak,visi Olimpiskie dievi
Pat ja esat krievi
Kad nāks Šveice vaigiem sārtiem
Stāviet klāt pie mūsu vārtiem

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:00, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: tur lau ta lieta,ka R-Eiropa vairs nav glabjama! bet ir vel glabjamas Austrumeiropa un Krievija tiesi tas ari butu beidzot jaapjedz un par to es ari seit visus aicinu aizdomaties!
Glābt krieviju? Jā, lai paši sevi glābj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:01, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: tur lau ta lieta,ka R-Eiropa vairs nav glabjama! bet ir vel glabjamas Austrumeiropa un Krievija tiesi tas ari butu beidzot jaapjedz un par to es ari seit visus aicinu aizdomaties!
Krieviju glābt var tikai Zelta Ordas atgriešanās. Varbūt ieviesīs kaut kādu civilizāciju.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:02, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Krieviju glābt var tikai Zelta Ordas atgriešanās. Varbūt ieviesīs kaut kādu civilizāciju.
Skatos Krievis glābēji jau klāt

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:02, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Eiropieši vispasaules kolonizāciju arī sāka viduslaikos!Kolumbs, kam arī esot ebreju saknes, devās uz Trinidadu un tur noteikti arī ir viena no vecakajam ebreju kopienām R-puslodē.
Es tev saku, tā ir vispasaules konspirācija.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:03, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Skatos Krievis glābēji jau klāt
Krievijā 1/4 daļa jaundzimušo ir musulmaņi, dabā visam ir tieksme nostāties atpakaļ savās vietās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:05, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: tur lau ta lieta,ka R-Eiropa vairs nav glabjama! bet ir vel glabjamas Austrumeiropa un Krievija tiesi tas ari butu beidzot jaapjedz un par to es ari seit visus aicinu aizdomaties!
O,jā un visi tie Maskavas džmšuti utt neskaitās
Tur arī migrantu pāri pārēm.
Pagaidām tevis minētos glābj tik zemais dzīves līmenis.
Tik ko tas uzlabosies,tā būs .........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:07, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievijā 1/4 daļa jaundzimušo ir musulmaņi, dabā visam ir tieksme nostāties atpakaļ savās vietās.
Tas jau sen tā ir,tā kā neko jaunu tu te nepastāstīji. Viss bez izmaiņām.
Tik nezinu,kāpēc biedrs A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI par to nezina.
Un vēl būtu jāpastrīdas kur to musulmaņu % ir vairāk.
Francijā,vai Krievijā.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:07, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: liekas, ka tava maate ir gudrs cilveeks
Daugaviņa mamma

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:07, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: Balti cilveki paliek Balti cilveki! mums visiem ir vienas saknes,vienas asinis,vieni Sen4i! esmu PAR rasismu (saprata robezas),bet PRET siknacionalismu un lielsovinismu! nav ipasas starpibas starp nacijam rasas ietvaros,ta4u starpiba starp rasam ir MILZIGA!
Zini, jā, vienreiz nopirku Rasas kefīru un drīz vien skrejamais piemetās. Pieni, biezpieni un citi Rasas piena produkti ir patiešām atzīstamas kvalitātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:10, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: es runaju nevsi par Krieviem (Rossijaniniem),bet gan par SLAVIEM
Tur tas netiek nodalīts oficiāli. Un valdība ir strikti pret tā darīšanu.
Jo tad tie slāvi savās apdzīvotajās teritorijās aptirsīsies.
Tā kā tava ideoloģija ir graujoša Slāviem.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:10, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: es runaju nevsi par Krieviem (Rossijaniniem),bet gan par SLAVIEM
Tā kā par poļiem un baltkrieviem? Tie, saskaņā ar ģenētiskajiem pētījumiem, esot tīrākie slāvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:11, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tā kā par poļiem un baltkrieviem? Tie, saskaņā ar ģenētiskajiem pētījumiem, esot tīrākie slāvi.
Ģenētikai ar slāviem nav nekāda sakara. Slāvi ir lingvistiska grupa. Vajag mazāk klausīties slāvu mežoņos, kas visādas muļķības stāsta.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:12, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: ka tad nezina? es tikai ,Putina vardiem izsakoties, nejaucu MUSAS AR KOTLETEM proti, ROSSIJANINUS ar SLAVIEM Krievija ari vajadzetu ieviest,to ko es pirmit rakstiju par nevelamo etnosu vairosanos,tatad pret 4e4enu,Dagestaniesu un citu muhamedaniu zurkosanos un tarakanosanos (vairosanos)
Ok ,lai paliek,es pilnībā nesaprotu un esmu pret tevis teikto.
Tā kā off no šīs sarunas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:13, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kapec?
Kas tad tos ceļojumus uz jauno pasauli finanseja? Jau labu laiku ieprieks, bez visam konspiracijam, zinams, ja Eiropas karaļi gribeja kādu lielaku kariņu uzsākt, tad griezas pie finansistiem(lasi ebrejiem). Tas Spanijas karalis jau arī noteikti gribeja nožmiegties un parādiņu neatdot un tapec sāka holokaustot.
Ar to karali Ferdinandu tā mazāk, vairāk tas holokausts saistīts ar Torkvemadu. Tipa Spānijas Berija.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:16, pirms 11 gadiem
vēl būs interesanti, ka DAugavam un Ķēniņam pretī komandas biedri

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:19, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: visvairak tirako Slavu (pec skaita) tomar ir tagadeja Krievija,patik tas kadam vai ari ne problema ir tada,ka lidzas slaviem,tur ir savairoseis lerums citu neslavisku etnosu tapec ari rodas iespaids,ka Slavu ka tadu tur nav
Un ar ko tie Krievijas slāvi ir vērtīgāki par Krievijas somugriem?

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:20, pirms 11 gadiem
Nekur nevaru atrast,sīsdienas maiņas ir zināmas jau

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:23, pirms 11 gadiem
Sveiki. Es biju apgūlies pagulēt pirms hokeja, kā tur Silovs un kamaniņu divnieki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:24, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Sveiki. Es biju apgūlies pagulēt pirms hokeja, kā tur Silovs un kamaniņu divnieki?
Kamanas 5. vieta, un silovs kkur pa vidu, par 1.sec atpalika no 1. vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:25, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Sveiki. Es biju apgūlies pagulēt pirms hokeja, kā tur Silovs un kamaniņu divnieki?
silovs 24.vieta...
kamanas 5 un 12 pēc pirmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:26, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Kamanas 5. vieta, un silovs kkur pa vidu, par 1.sec atpalika no 1. vietas.
kada sek? gandrīz divas 1.90
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:30, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Kamanas 5. vieta, un silovs kkur pa vidu, par 1.sec atpalika no 1. vietas.
Paldies. Es tagad pagulēju, būs spēks dialogam ar kaimiņiem.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:32, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Visur, kur pasaule notika tirzniecība, bija arī ebreji. Tapec nav saprotams par ko Kroksis šeit brīnās.
Ir labi, ebreji arī ir cilvēki . Tēma slēgta.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:33, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: vairakkart esmu licis so video,paskaties,ja neesi redzejis http://www.youtube.com/watch?v=54Eq0-PWH0U
Simbols no maijiem līdz ķīniešiem.

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:40, pirms 11 gadiem
Eu vechi, man vairs nervi netur, nevar saakt atraak?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 17:44, pirms 11 gadiem
Viasat Sport jau sākuši rādīt kamaniņas

     [+] [-]

, 2014-02-12 17:45, pirms 11 gadiem
Kaķēns rakstīja: Eu vechi, man vairs nervi netur, nevar saakt atraak?
Ieslēdz LTV, pēc kādām 30-40 minūtēm mūsējie pirmo medaļu noraus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:10, pirms 11 gadiem
judas ir visur- tēma slēgta

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:11, pirms 11 gadiem
Nu ko, ja mūsējie spēlei noskaņosies kā nākas, problēmām nevajadzētu būt! Pēc sastāva Latvija ir krietni spēcīgāka un šveiciešu slotaskāts savu pulveri jau Pasaules čempionātā izlietoja!

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:14, pirms 11 gadiem
vai tad E.Zutis šovakar nebūs SUI vārtos, ķerdams 200km/h lidojošos kaučuka meteorus. Ja Šveice jau formā un vēl spēlēs ar to slazdu sistēmu kā 2013.g.čempī, cerības nav lielas

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:16, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Nu ko, ja mūsējie spēlei noskaņosies kā nākas, problēmām nevajadzētu būt! Pēc sastāva Latvija ir krietni spēcīgāka un šveiciešu slotaskāts savu pulveri jau Pasaules čempionātā izlietoja!
Nu ja... krietni spēcīgāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:26, pirms 11 gadiem
Latvija varēs sākt 1 maču lieliskā noskaņojumā!!! Latvijai 1. medaļa!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:30, pirms 11 gadiem
kads var iedot striimu ?

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:32, pirms 11 gadiem
strīmu lūdzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:36, pirms 11 gadiem
Kas ir ja niča-pagarinājums,,bullīši ir??

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 18:38, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: tur lau ta lieta,ka R-Eiropa vairs nav glabjama! bet ir vel glabjamas Austrumeiropa un Krievija tiesi tas ari butu beidzot jaapjedz un par to es ari seit visus aicinu aizdomaties!
ja tu piemini Krieviju, tad laikam neko nezini par to. Tur musulmaņu ir desmitiem miljonu un simtiem gadu

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:45, pirms 11 gadiem
da nav nekur tv3 livestream? žēl ka ltv7 nerāda hokeja :/

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 18:47, pirms 11 gadiem
Toriks21 rakstīja: da nav nekur tv3 livestream? žēl ka ltv7 nerāda hokeja :/
tvid.us vai tv3play

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:49, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: tvid.us vai tv3play
TV3 play rāda uzrakstu ka autortiesību dēl nav pieejams, tvid.us rāda

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:49, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: TV3 play rāda uzrakstu ka autortiesību dēl nav pieejams, tvid.us rāda
iet tv3play

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:51, pirms 11 gadiem
Girgensons jau kā latviešu amerikānis runā ar kārtīgu R

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:51, pirms 11 gadiem
Franja rakstīja: iet tv3play
zinu, jau rakstīju, man pašam tv, es priekš ārzemju radiem čekoju

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:51, pirms 11 gadiem
siruan rakstīja: Girgensons jau kā latviešu amerikānis runā ar kārtīgu R
Pilnīgi normāli

     [+] [-]

, 2014-02-12 18:56, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Neko sliktu negribu teikt, bet Šveice spele savu komandu līderi, savas pozīcijas. Diazam tik labi neiet, bet parejie tak smuki izskatās. Žel, ka zutelis nesniedz savu komentāru. Noteikti stav rinda pēc uzturēšanās atļaujas
A par ko tad es?

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:01, pirms 11 gadiem
Kur var redzet arzemee
(Norge) ?

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:12, pirms 11 gadiem
StreamHunter - Live Streaming Video / Watch...

Latvia - Switzerland

panemat MEGOM linku - un skataties latviski


ludzu!

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:14, pirms 11 gadiem
Kur var redzet arzemee ?

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:16, pirms 11 gadiem
kāds var pateikt kādu saiti kur var skatīties ārzemēs?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:22, pirms 11 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:23, pirms 11 gadiem
Vājais posms - Reķis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:36, pirms 11 gadiem
Masals konkrēti vilka

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:37, pirms 11 gadiem
Piekrītu.Sajūta un atmosfēra ka visparastākai draudzibas mačam

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:37, pirms 11 gadiem
Herberts laikam pārliktni nozvanīja. Var redzēt, ka ziemeļamerikāņi tiesā un ļauj spēka spēli, zona arī +/- metrs no zilās līnijas. Pa lielam Šveicieši neko tādu nerāda bez fiziskās sagatavotības, protams.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:38, pirms 11 gadiem
Bišķi pagura mūsējie ,bet vienalga,Tādu atdevi sen neesmu redzējis. Būs labi!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:38, pirms 11 gadiem
Šveiciešus pagaidām arī žēlo uz noraidījumiem, jau viens-divi bija 100%

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 19:50, pirms 11 gadiem
Sākums cerīgs, ja tā turpinās, tad iznākumam arī jābūt pozitīvam. Gan jau čaļi parādīs raksturu

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 19:57, pirms 11 gadiem
Bez edžas te jau bija jābūt 1:3

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 19:58, pirms 11 gadiem
Diemzheel Shveice izskaatas viennozimigi stipraak un speleetaji ir mestirigaaki

     [+] [-]

, 2014-02-12 19:59, pirms 11 gadiem
Semjonovs rakstīja: Diemzheel Shveice izskaatas viennozimigi stipraak un speleetaji ir mestirigaaki
tas jau bija zināms pirms spēles, bet rezultāts vēl ir 0:0

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 20:04, pirms 11 gadiem
Kadreiz mees bijam viena liimenii pat stipraaki par vaaciju un shveici, tagad tas ir diemzheel versture

     [+] [-]

, 2014-02-12 20:13, pirms 11 gadiem
Semjonovs rakstīja: Kadreiz mees bijam viena liimenii pat stipraaki par vaaciju un shveici, tagad tas ir diemzheel versture
nemuldi

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 20:14, pirms 11 gadiem
Semjonovs rakstīja: Diemzheel Shveice izskaatas viennozimigi stipraak un speleetaji ir mestirigaaki
Labrīt, tikko pamodies?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 20:26, pirms 11 gadiem
vrb kāds zin, kā noskaka kura valsts spēlē gaišajās/tumšajās formās?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 20:26, pirms 11 gadiem
Atņemtu visu Latvijas futbola naudu, tad mēs hokejā lidotu , būtu vēl straujāka attīstība. Hokejs pāri visam!!!

     [+] [-]

, 2014-02-12 20:29, pirms 11 gadiem
Šādi spēlējot vinnēsim, viennozīmīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-12 20:35, pirms 11 gadiem
Masaļskis lielisks, jāpaliek sausā

     [+] [-]

, 2014-02-12 20:36, pirms 11 gadiem
Nu saņemās , pāris labūs šķēlienus , un Šveices siers būs ar pāris liekiem caurumiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-12 20:46, pirms 11 gadiem
ka var nemest pa vārtiem????? nu kā tā var???

     [+] [-]

, 2014-02-12 21:14, pirms 11 gadiem
Rēcīgs zaudējums.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-12 21:15, pirms 11 gadiem
blj... zb mūsējie, protams, ka tieši spēles beigās šitā nolaidīs luni, nah.. jābrauc mājaas viņiem,

  -1 [+] [-]

, 2014-02-12 21:16, pirms 11 gadiem
pudžaks iesita

     [+] [-]

, 2014-02-12 21:25, pirms 11 gadiem
Mjā
Nu zāģis protams ir ļoti sāpīgs šādā spēlē
bet nu - gadās arī tā
bet ja gadās nokrist - jāceļas un jāspēlē tālāk
jebkurā gadījumā - mūsējie malači
Cepuri nost
sevišķi Masaļskim