Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Latvijas karogu Sočos nesīs Sandis Ozoliņš

Agris Suveizda

Latvijas karogu Sočos nesīs Sandis Ozoliņš
Sandis Ozoliņš (pa labi)
Foto: Romualds Vambuts

Latvijas Olimpiskā komiteja pavēstījusi, ka Latvijas delegācijas karogu Soču ziemas olimpiskajās spēlēs nesīs hokejists Sandis Ozoliņš.

41 gadu vecajam Sandim Ozoliņam tās būs trešās olimpiskās spēles viņa karjerā. 2002.gadā Soltleiksitijā Ozoliņš piedalījās tikai vienā mačā, neizšķirtā pret Slovākiju (6:6) izdarot četras rezultatīvas piespēles. Savukārt pēc četriem gadiem Turīnā Ozoliņš piecos mačos guva vienus vārtus un izdarīja trīs rezultatīvas piespēles, pēc izlasei neveiksmīgā turnīra paziņojot par aiziešanu no valstsvienības. Pagājušā gada februārī Ozoliņš atgriezās izlasē un palīdzēja Latvijai kvalificēties Soču spēlēm.

Šosezon Ozoliņš ir Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kapteinis, 46 spēlēs tiekot pie 21 (4+17) rezultativitātes punkta un nopelnot pozitīvu lietderības koeficientu +2. Iepriekšējā sezonā Ozoliņš bija cita KHL kluba Mitišču "Atlant" kapteinis, bet pirms tam trīs gadus kā kapteinis veda cīņā jau pieminēto "Dinamo".

Karjeras laikā Ozoliņš ir izcīnījis vienu Stenlija kausu (1996.gadā kopā ar Kolorādo "Avalanche"), piedalījies septiņās Nacionālās hokeja līgas un četrās Kontinentālās hokeja līgas Zvaigžņu spēlēs. Nacionālajā hokeja līgā Ozoliņš ir pārstāvējis tādas komandas kā Sanhosē "Sharks", "Avalanche", Karolīnas "Hurricanes", Floridas "Panthers", Anaheimas "Mighty Ducks" un Ņujorkas "Rangers", kopumā 1012 spēlēs sakrājot 654 (190+464) punktus.

Latvijas hokeja izlase Soču olimpisko spēļu turnīrā spēlēs C grupā, tiekoties ar Čehijas, Šveices un Zviedrijas valstsvienībām. Pirmo maču Latvijas izlase aizvadīs 12.februārī, kad tiksies ar šveiciešiem.

Kopš neatkarības atjaunošanas ziemas olimpiskajās spēlēs no hokejistiem karogu ir nesis arī Harijs Vītoliņš (Soltleiksitijā) un Artūrs Irbe (Turīnā). Trīsreiz karogu ir nesuši bobslejisti – Jānis Ķipurs (Albervilā), Zintis Ekmanis (Lillehammerē) un Sandis Prūsis (Nagano), bet iepriekšējā olimpiādē Vankūverā šis gods tika uzticēts skeletonistam Martinam Dukuram.

Karognesēji olimpiskajās spēlēs kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas

GadsVietaSportistsVeidsGadsVietaSportistsVeids
2010.VankūveraMartins DukursSkeletons2012.LondonaMārtiņš PļaviņšPludm. volejbols
2006.TurīnaArtūrs IrbeHokejs2008.PekinaVadims VasiļevskisŠķēpmešana
2002.SoltleiksitijaHarijs VītoliņšHokejs2004.AtēnasVadims VasiļevskisŠķēpmešana
1998.NaganoSandis PrūsisBobslejs2000.SidnejaVoldemārs LūsisŠķēpmešana
1994.LillehammereZintis EkmanisBobslejs1996.AtlantaEinārs TupurītisVid. dist. skrējējs
1992.AlbervilaJānis ĶipursBobslejs1992.BarselonaRaimonds BergmanisSvarcelšana

 +39 [+] [-]

, 2014-01-29 14:30, pirms 11 gadiem
Pelnīti ! Citu kandidātu pat negaidīju!
Slēpts komentārs: Rodriguez 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-01-29 14:31, pirms 11 gadiem
Ielogojos,lai apsveiktu! Tu to biji pelnijis, Ozo!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-29 14:32, pirms 11 gadiem
Nekas pārsteidzošs.. Pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 14:32, pirms 11 gadiem
Super! tā tam bija jābūt!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:33, pirms 11 gadiem
Mārtiņš Pļaviņš.. Autor palabo!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 14:33, pirms 11 gadiem
tā tam bija jābut ..!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 14:33, pirms 11 gadiem
Mārtiņš Pļavičš - vot to es saprotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burqka
Slēpts komentārs: LAIKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-01-29 14:34, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Nepelnīti, manuprāt!

Vairāk bija pelnījis Melbārdis vai Kibermanis.

Karogs obligāti nav jānes pieredzējušiem, tos var nest arī jaunie un perspektīvie + turpinātu Ekmaņa,Prūša stafeti, ka bobslejisti nes karogu.

Ozo arī ir diezgan pretrunīga personība LV sportā.
Kapēc pretrunīga?
Ko ir sasniedzis Kibermanis salīdzinot ar OZO?

  +8 [+] [-]

, 2014-01-29 14:35, pirms 11 gadiem
Ļoti liels pārsteigums visai Latvijai. Nez, kā viņi uzraka šo variantu?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:35, pirms 11 gadiem
Kurš gan cits! Visu cieņu reņu šļūcēju panākumiem, bet tie nestāv blakus OZO!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:36, pirms 11 gadiem
LVArturs rakstīja: Mārtiņš Pļavičš - vot to es saprotu.
Pļavičs drīzāk nesa kādas Horvātijas karogu

  +7 [+] [-]

, 2014-01-29 14:36, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Nepelnīti, manuprāt!

Vairāk bija pelnījis Melbārdis vai Kibermanis.

Karogs obligāti nav jānes pieredzējušiem, tos var nest arī jaunie un perspektīvie + turpinātu Ekmaņa,Prūša stafeti, ka bobslejisti nes karogu.

Ozo arī ir diezgan pretrunīga personība LV sportā.
Ej nokaunies!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 14:36, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Atēnās nesa jaunais Vasiļevskis un norāva sudrabu
Nu tad hokejā jāiet pēc sudraba, citu variantu nav.

 +14 [+] [-]

, 2014-01-29 14:36, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nu varbūt Dukuru zēni vienigi.
Viņi varēs nest noslēgumā kā medaļnieki!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 14:37, pirms 11 gadiem
es gan būtu uzticējis nest Daumantam, manuprāt, viņš ir ziemas sporta veidu atlētu atlēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 14:38, pirms 11 gadiem
41.gads varētu pasapņot varbūt vel pēc 4 gadiem Ozo Dienvidkorejā ar spēlēs!

Lai veselība un vel daudz hokeja spēles priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:41, pirms 11 gadiem
Dukurs nesīs pēc četriem gadiem,Ozo pēdējās olimpiskās aizvadīs pa smuko par mūsu labāko aizsargu un lielu hokeja izlasi Sočos !

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:41, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: arii
bet jāskatās pēc noslogotības arī, bobslejistiem vispār pirmo nedeļu nav ko darīt Sočos, varbūt darīt labāk kā BMXistiem, kuri nemaz sākumā netraucās uz OS, bet tikai uz sacensībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:43, pirms 11 gadiem
Cerēsim ka ar muguru viss būs kārtībā!!
Slēpts komentārs: theoxy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:44, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Nepelnīti, manuprāt!

Vairāk bija pelnījis Melbārdis vai Kibermanis.

Karogs obligāti nav jānes pieredzējušiem, tos var nest arī jaunie un perspektīvie + turpinātu Ekmaņa,Prūša stafeti, ka bobslejisti nes karogu.

Ozo arī ir diezgan pretrunīga personība LV sportā.
Pretrunīga perona sportā???Pilnīgs idiots Tu esi...viņš varētu būt pretrunīga persona,bet ne sportā!!!

Visu cieņu bāļiem Dukuriem,bet OZO tās iespējams ir pēdējās olimpiskās spēles,tāpēc izvēle loģiska,pārējiem vēl būs iespējas.Par Kibermani vispār neizteikšos,džeks malacis,bet vēl viss priekšā.Pasaulei jāpazīst mūsu karognesējs,bet Kibermanis vēl nav tāda zvaigzne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-01-29 14:47, pirms 11 gadiem
Loģiski, ka Ozoliņš - visiem ir skaidrs, ka viņam kā sportistam šīs ir pēdējās OS un tas ir kā cieņas apliecinājums viņa sportista karjerai. Protams, arī tas, ka viņu vislabāk no visiem mūsējiem atpazīst citur pasaulē.
Zinot, ka Martins Dukurs labi pazīst Sandi, domāju, ka viņš pats nemaz nerāvās uz šo pienākumu.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-29 14:47, pirms 11 gadiem
Leonards Raiļans rakstīja: Ielogojos,lai apsveiktu! Tu to biji pelnijis, Ozo!
Varēji jau necensties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:47, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Vienkārši čalis uzlika mīksto Latvijai un nevajag izdomāt atrunas.

Vecais Fjodorovs vēl 2010.gadā kapāja izlasē PČ, vecais kanādiešu lapsa Šenahens neattiecās uzspēlēt Rīgā 2006
Nummelins Somijas izlasē
Alfredsons Zviedrijas izlasē 2012

utt
Ozo neatteicās uzspēlēt OGQ 2013 un Sochi 2014, ta kā viss ir ok , tavs arguments atkal tiek apgāzts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:49, pirms 11 gadiem
Sočos šobrīd starp citu +19 grādi , būs fantastiskas ziemas spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:50, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: nu domaju ka ari Tomasam šī būs pēdēja olimpiāde.. ja vel medāli dabūs tad 100 pēdēja, bet tā es dodu ka 90% Tomas beigs skeletonista karjeru, varbut ne uzreiz, iespejams ka 2us gadus vel nostartēs, bt lidz Pjenčanai viņš toč nebrauks!
viņš ir 2 labākais pasaulē, kāpēc viņam būtu jābeidz karjera, ja sporta vieda specifika ļauj, tad startē kaut līdz 40 gadiem, Bromlijam, ja nemaldos ir 41, pēdējais panākums - PČ tituls 35 gadu vecumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:53, pirms 11 gadiem
Rekur vēl viena aktualitāte Sočos

TVNET :: Olimpiskās spēles - Skaistas un...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:54, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: kas liedza Ozo uzkapāt izlasē sākot no 2005.gada? vai tik grūti atzīt, ka viņam bija vienalga un ka 2006.gadā OS laikā pateica, ka izlasē vairs nespēlēs, bet tad 2013.gadā nesaprotami atgriezās, neturot pats sev doto vārdu, ka izlasē vairs nespēlēs
Tad ko tu vari teikt par Nedvedu, kurš , dzimis čehs, šogad pirmo reizi 43 gadu vecumā pārstāvēs savu valsti Olimpiskajās spēlēs? un 40 gadu vecumā pirmo reizi PČ pārstāvēja savu valsti? Pirms tam 93. gadā Pasaules kausā spēlēja Kanādas izlasē, baigais nodevējs ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:56, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Daudz lielaaka konkurence tur
Čali , viņš daudzus gadus bija Rengers līderis NHL , tu smejies tagad, ja ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 14:57, pirms 11 gadiem
Likumsakariigi.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 14:58, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Atēnās nesa jaunais Vasiļevskis un norāva sudrabu
Pēc tavas loģikas jadod nest kādam slēpotājam mosh arī medāli noraus

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:58, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Tomasam ir ģimene.. es saku - ja būs medālis tad domāju ka viņš beigs uzreiz pēc Sočiem vai vel 2us gadus nostartēs! Neticu ka viņš vilks vel 4us gadus lai sēdētu brāļa ēnā!
daudziem ir ģimenes, bet tāpēc jau neviens nepārtrauc iet uz darbu. ja viņš ar baņķiera diplomu gribēs labi pelnīt, tāpat būs smagi jārukā. Martina ēnā ir visi - Tretjakovs, Rommels un citi, ja tu esi otrs labākais sekletonists pasaulē (vēl pie tam šosezon ļoti stabili - progress iet uz augšu), tad tā ir diezgan saulaina ēna, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 15:00, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Austrija ir kamaniņu lielvalsts - ta ka tas ir normāli.. nešaubos ja NHL speletaji butu klāt atklashana tad amishiem karogu nestu hokejists - 100%! Tapat Kanādai!
Drīzāk nē nekā jā, jo tur pieeja ir cita. Hokejisti šajā ziņā tiktu atbīdīti tālākā malā, jo viņi ir... hokejisti. NHL, tomēr, ir PRO līga, viņu atpazīstamība, ienākumi utt. nav īsti atbilstoši Olimpiskajiem principiem, tāpat arī ir jāparāda citi sportisti, kas savos sporta veidos ir ne mazāk kruti.
Tieši tāpēc, ka hokejisti ikdienā ir prožektoru gaismās, tāpēc viņus arī necenstos iebīdīt par karoga nesējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:02, pirms 11 gadiem
Ozo ir to pelnījis uzņemties šo godu un nest Latvijas karogu atklašanas cermonijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 15:03, pirms 11 gadiem
Kas tās būs par emocijām, kad Sandis nesīs karogu!!!

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:04, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Drīzāk nē nekā jā, jo tur pieeja ir cita. Hokejisti šajā ziņā tiktu atbīdīti tālākā malā, jo viņi ir... hokejisti. NHL, tomēr, ir PRO līga, viņu atpazīstamība, ienākumi utt. nav īsti atbilstoši Olimpiskajiem principiem, tāpat arī ir jāparāda citi sportisti, kas savos sporta veidos ir ne mazāk kruti.
Tieši tāpēc, ka hokejisti ikdienā ir prožektoru gaismās, tāpēc viņus arī necenstos iebīdīt par karoga nesējiem.
Vispār es esmu pārsteigts, ka Austriešiem karogu nenes neviens no NHL večiem, jo pēdējo reizi viņi OS bija pirms gadiem 10, tā ka tikšana uz Sočiem, zinot , ka pēdējos gados gājis kā pa kalniem, ir liels panākums.

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:06, pirms 11 gadiem
Tas ir liels gods un privilēģija.

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:06, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Martinam, bet jādod arī šāda iespēja Sandim

  +4 [+] [-]

, 2014-01-29 15:06, pirms 11 gadiem
garais 193 rakstīja: Kas tās būs par emocijām, kad Sandis nesīs karogu!!!
Mani jau tagad emocijas ir pārņēmušas. Kā roņu tēviņš pārošanās sezonā pieglaužas mātītei, gluži tā es šeit kvēloju no emociju pārpilnības

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:07, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Mani jau tagad emocijas ir pārņēmušas. Kā roņu tēviņš pārošanās sezonā pieglaužas mātītei, gluži tā es šeit kvēloju no emociju pārpilnības
Sarkasms šeit ir lieks, teci nu tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:07, pirms 11 gadiem
Teiksu isi - pelniti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 15:08, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Ja Rudņevs nestu karogu, arī tad nespētu pateikt vienkārši pasaule nezina, kas ir hokejs un kur nu vēl Ozo
Tas tu esi Mozjakin, varbuut zini kas citur pasaulee sporta notiek bet ne jau Latvijaa
';

  +7 [+] [-]

, 2014-01-29 15:09, pirms 11 gadiem
Dargie, draugi, kas jus tiesam neredzat, ka Mozjakins jus aiz deguna vazaa? Tas ir vina, kaa bezdarbnieka, pasizveidotais pamatuzdevums - sedet seit un provocet jus ar saviem glupajiem argumentiem. Necitejat vinu - neatbildat un ari vinam zudis interese apmeklet so portalu - tapat kaa tas noticis ar visiem provokatoriem

Ozo ir pelnijis un ir sasniedzis daudz reizu vairak savaa karjeraa kaa jebkurs no Olimpiskas komandas. Nevienu citu nevareja pat iedomaties... Vel pie tam, Martins karog nesa Vankuveraa.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 15:09, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Biatlonā lielāka fiziskā piepūle vajag atpūsties, nedaudz patrenēties
Starp citu, kāpēc krievu lielākā hokeja zvaigzne- mozjakins nenesīs karogu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:10, pirms 11 gadiem
lielaa meraa ozo ieveda hokja izlasi sochos, pec 7(laikam) gadu partraukuma atkal spele izlasee, noteikti pedejaa olimpiaade, milziiga autoritaate.

citiem vel bus iespeja nest karogu, sandis ir par 150% pelnijis nest

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:11, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: 1992.gadā bij gan ziemas gan vasaras olimpiskās spēles?
Jā, starp citu tad tika pieņemts, ka ziemas un vasaras spēles būs ar 2 gadu starpību. Līdz tam abas notika vienā gadā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:12, pirms 11 gadiem
Kurš tad vēl ,ja ne Sanča!
Nu bet noslēgumā lai būtu Martins!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:13, pirms 11 gadiem
Nekāds pārsteigums! Tikai loģisks lēmums! Karogu nesīs Latvijas hokeja leģenda un man ir liels gods par to!

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:13, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār es esmu pārsteigts, ka Austriešiem karogu nenes neviens no NHL večiem, jo pēdējo reizi viņi OS bija pirms gadiem 10, tā ka tikšana uz Sočiem, zinot , ka pēdējos gados gājis kā pa kalniem, ir liels panākums.
Tas ir tas par ko tiek runāts...
ASV, ar saviem miljonāriem-basketbolistiem un nedaudz "trūcīgākajiem" hokejistiem vai X spēļu čempioniem sastāvā arī karogu nedod nest Džeimsam vai kādam citam, bet pēdējās dažās OS tie ir paukotāja, kamaniņu braucējs, vieglatlēts, ātrslidotāja utt.

Vienīgais izņēmums tāds, kur karogu nesa PRO līgas pārstāve ir Davna Steilija, 2004. gadā, WNBA pārstāve, taču ir arī jāsaprot, ka WNBA ir tikai WNBA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 15:16, pirms 11 gadiem
Loti padodinoss zests! Sandis ir to pelnjis

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 15:16, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār es esmu pārsteigts, ka Austriešiem karogu nenes neviens no NHL večiem, jo pēdējo reizi viņi OS bija pirms gadiem 10, tā ka tikšana uz Sočiem, zinot , ka pēdējos gados gājis kā pa kalniem, ir liels panākums.
kā NHL veči kaut kam var nest? ja ielido visi 10.februārī? atklāšanas dienā vēl spēles ir...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:16, pirms 11 gadiem
Ļoti laba ziņa,kura nemaz ar nepārsteidz,prieks par Sandi!

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:17, pirms 11 gadiem
R101 rakstīja: Kapēc pretrunīga?
Ko ir sasniedzis Kibermanis salīdzinot ar OZO?
Ķibermanis, Ķibermanis..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:19, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tas ir tas par ko tiek runāts...
ASV, ar saviem miljonāriem-basketbolistiem un nedaudz "trūcīgākajiem" hokejistiem vai X spēļu čempioniem sastāvā arī karogu nedod nest Džeimsam vai kādam citam, bet pēdējās dažās OS tie ir paukotāja, kamaniņu braucējs, vieglatlēts, ātrslidotāja utt.

Vienīgais izņēmums tāds, kur karogu nesa PRO līgas pārstāve ir Davna Steilija, 2004. gadā, WNBA pārstāve, taču ir arī jāsaprot, ka WNBA ir tikai WNBA...
nebiezini krāsas, uz atklāšanu parasti PRO līgu pārstāvju gandrīz nekad nav...
šogad kad atklāšana, vēl notiks NHL spēles...
atlidos visi tik 10.februārī...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:21, pirms 11 gadiem
pelnīti

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:22, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: Dargie, draugi, kas jus tiesam neredzat, ka Mozjakins jus aiz deguna vazaa? Tas ir vina, kaa bezdarbnieka, pasizveidotais pamatuzdevums - sedet seit un provocet jus ar saviem glupajiem argumentiem. Necitejat vinu - neatbildat un ari vinam zudis interese apmeklet so portalu - tapat kaa tas noticis ar visiem provokatoriem
Da labi. Ja par karognesēju izvēlētu Martinu, tad šādiem tipiem rastos papilnam argumentu, kāpēc vajadzēja Ozo, utt.
Tas tak tik skaidri redzams. Atliek tikai paņirgt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nebiezini krāsas, uz atklāšanu parasti PRO līgu pārstāvju gandrīz nekad nav...
šogad kad atklāšana, vēl notiks NHL spēles...
atlidos visi tik 10.februārī...
Kad nav, kad ir... nevajag arī uz to atsaukties tikai. Fakts jau paliek fakts - arī kad NBA stāri ir ierindā, viņi tiek nostādīti grupas vidū, bet karogu nes pilnīgi citi... lai gan kā publiskie tēli viņi visi kopā būtu populārāki gandrīz vai par visiem pārējiem sportistiem kopā ņemtiem... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:32, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kad nav, kad ir... nevajag arī uz to atsaukties tikai. Fakts jau paliek fakts - arī kad NBA stāri ir ierindā, viņi tiek nostādīti grupas vidū, bet karogu nes pilnīgi citi... lai gan kā publiskie tēli viņi visi kopā būtu populārāki gandrīz vai par visiem pārējiem sportistiem kopā ņemtiem... .
nesekoju īpaši vasaras atklāšanas ceremonijām un basketbolam kā tādam, bet Pekinā Dirks nesa Vācijas karogu un Jao Mins Ķīnas karogu - pats redzēju, gan jau vēl ir bijuši NBA stāri kas nes karogus...
ne tikai ASV izlasē ir NBA spēlētāji..., ja pat nav nesuši....

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 15:38, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Karoga nešana ir baigais sasniegums tipa? Un vispār es labi atceros Ozo uzmetienus PČ, ka varēja atbraukt, bet uzlika mīksto - sak lai jaunie spēlē, a kāpēc jaunie nevar nest karogu? Varbūt katram veterānam jādod karogs, pēc 4 gadi Ņiživijam?
Tak brauc un nes to karogu, jeb slabo?

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:41, pirms 11 gadiem
Ļoti laba izvēle! Domāju, varbūt Dukurs otro gadu būs, bet Ozoliņš labāk lai nes!

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:42, pirms 11 gadiem
Ko te var pļūtīt. Būtu interesanti pajautāt pašiem sportistiem, domāju, ka vis kā viens ieceltu Ozoliņu. Gluži vienkārši - Ozo ir mūsu lielāka sporta personība Latvijas vēsturē. Dukuri, visu cieņu, nesīs noslēgumā ar medaļām kaklā.
Skaidrs, ja Kanādai vai ASV ir 25 augstākā līmeņa hokejisti, tad tā izvēle ir tik grūta, ka iedos tur kaut kādam, lai tik piepildītu sapni.
Mums izvēle bij tikai viena, pārsteigumam nebija pat procents atvēlēts.

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:49, pirms 11 gadiem
Dažiem Dau*ņiem nedalec, ka Ozo izlasi neuzmeta, izlase uzmeta Ozo, jeb pareizāk teikt tā laika izlases treneris.
Noskaidrojiet lietas pirms pļūtiet!

Un jā, nekaunos lietot šo vārdu, kā vietniekvārdu vairākiem SC lietotājiem, jeb klauniem.Citu vārdu viņiem vienkārši nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:55, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Pats tici tādiem meliem?

Jānis Lūsis,Inese Jaunzeme,Jānis Dāliņš,Marians Pahars,Māris Verpakovskis, Valdis Valters ir daudz lielākas un atpazīstamākas personības LV sportā
Nebūs čali, paprasi uz ielas padsmitgadniekam, kas ir Jānis Dāliņš un kas ir Sandis Ozoliņš, domāju, ka būsi pārsteigts.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:56, pirms 11 gadiem
Keponi pieliks seju.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:58, pirms 11 gadiem
Plavec rakstīja: Gluži vienkārši - Ozo ir mūsu lielāka sporta personība Latvijas vēsturē.
Ak, Dievs.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 15:59, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Pats tici tādiem meliem?

Jānis Lūsis,Inese Jaunzeme,Jānis Dāliņš,Marians Pahars,Māris Verpakovskis, Valdis Valters ir daudz lielākas un atpazīstamākas personības LV sportā
Latvijas sportā Jānis Dāliņš nav nekas, un tāds nekad nav bijis.Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 16:01, pirms 11 gadiem
Viss pareizi!

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:04, pirms 11 gadiem
Kāds vispār vēl pieļāva kādu citu variantu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:09, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu tu arii sallidzini ar aizgaajusho gadu sportistu.
Jā, bet tā bija soļošana un šķēpmešana. Ok Pahars un Verpakovskis, bet tās ir vietējās slavenības vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 16:10, pirms 11 gadiem
OZO pats ir Latvijas hokeja karogs un viņš to ir pelnijis!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:12, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Maybe
bobslejju-KJIPURS
BIATLONU-Upenieks
Bobsleju komentēs Rīmenis , kāds vēl tev Ķipurs

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:13, pirms 11 gadiem
pelnīti tas būs skaisti

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 16:13, pirms 11 gadiem
Atgādinājums mīnusu spaidītājiem, Jānis Dāliņš nav, ir tikai Jānis Daliņš.Rēcam par SC autoriem kas kropļojot uzvārdus, a paši?Hmm.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 16:24, pirms 11 gadiem
Par cik Martins nesa jau Vankūvera, tad Ok. Lai jau nes Ozo.

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:28, pirms 11 gadiem
Ideāli! Piemērs daudziem sportistiem ar savu karjeru un izturību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:35, pirms 11 gadiem
ta teerpu krasa gan tada nevisai..

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:38, pirms 11 gadiem
ChildrenOfTheSun rakstīja: ta teerpu krasa gan tada nevisai..
Forša oranža krāsa, kas vainas? Starp citu par tērpiem runājot, ASV komandas parādes tērps maksā kopā 2000 USD . Kepka par 95 $

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 16:40, pirms 11 gadiem
Citu variantu arī nemaz nebija, Latvijas karogs ir jānes cilvēkam, kas izvēlas, kur un, kad pārstāvēt savu valsti, cilvēkam kurš 7 gadus nespēlēja Latvijas izlasē kaut gan bija pilnīgi vesels (neskaitot atkarības problēmas), cilvēkam kurš Latvijas hokeja izlasē ir aizvadījis 35 spēles( salīdzinājumam nelaiķis Kārlis Skrastiņš ir aizvadījis 151 un nekad bez objektīva iemesla nav atteicis izlasei), cilvēkam kurš latviešu valodu uzskatīja par tik nenozīmīgu, ka neiemācīja to saviem dēliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:53, pirms 11 gadiem
Manuprat logiski, citu variantu nemaz neizskatiju!

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:53, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Sandžo ir kepku elks

visā visumā tev jāpiekrīt un gribu vēl piebilst, ka Sandžo varētu nest RD karogu ikgadējā KHL sezonas atklāšanas ceremonijā nevis tādā notikumā kā OS, jo Ozo diez vai zina ko nozīmē patriotisms
Paskaidro mums, iezemiešiem, ko nozīmē patriotisms?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:01, pirms 11 gadiem
Pelnīti.Ļoti priecājos.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:02, pirms 11 gadiem
notorious rakstīja: Citu variantu arī nemaz nebija, Latvijas karogs ir jānes cilvēkam, kas izvēlas, kur un, kad pārstāvēt savu valsti, cilvēkam kurš 7 gadus nespēlēja Latvijas izlasē kaut gan bija pilnīgi vesels (neskaitot atkarības problēmas), cilvēkam kurš Latvijas hokeja izlasē ir aizvadījis 35 spēles( salīdzinājumam nelaiķis Kārlis Skrastiņš ir aizvadījis 151 un nekad bez objektīva iemesla nav atteicis izlasei), cilvēkam kurš latviešu valodu uzskatīja par tik nenozīmīgu, ka neiemācīja to saviem dēliem.
Speciāli papētīju, kas nesīs karogu citām valstīm (kuras tos ir nominējušas), un secinājums viens-visi šie karognesēji reāli cīnīsies par visaugstākā kaluma medaļām.
Latviešiem- heroizētais varonis jeb kārtējais mītiskais Lāčplēsis uz kura reāliem panākumiem vismaz šajā dzīvē cerēt nav īsti pamata.

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:04, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ko tev nozīmē patriotisms?
Katrā ziņā tas nekādi nav saistāms ar fanošanu par kādu sportistu vai sportistu grupu.
Diemžēl, bet šobrīd vārds patriotisms ir nonivelēts līdz riebumam, un ļoti bieži tas tiek izmantots galīgi ne pa tēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 17:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik Martins nesa jau Vankūvera, tad Ok. Lai jau nes Ozo.

Apsveicu tevi ar to, ka DR kapteinis nesīs karogu olimpiskajās spēlēs.

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:11, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Paskaidro mums, iezemiešiem, ko nozīmē patriotisms?
Kā mazie lauvēni raugās savā māmuļā, kad tā pienes viņiem pašas sarūpēto un sulīgo antilopes gaļas gabalu. Gluži tādas jūtas ir kārtīgam pilsonim pret savu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:14, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Kā mazie lauvēni raugās savā māmuļā, kad tā pienes viņiem pašas sarūpēto un sulīgo antilopes gaļas gabalu. Gluži tādas jūtas ir kārtīgam pilsonim pret savu valsti.
Tātad man jāgaida no valsts gaļas gabalu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Apsveicu tevi ar to, ka DR kapteinis nesīs karogu olimpiskajās spēlēs.
Skatos,ka tā arī pie psihiatra vel neesi bijis?
Es atbalstu Ozo kā Latvijas izlases kapteinim,un nevis kā tās miskastes kapteini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 17:16, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tātad man jāgaida no valsts gaļas gabalu?
Tev taču sākumskolā brīvpusdienas bija!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:17, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Tev taču sākumskolā brīvpusdienas bija!?
Nu labi bet kad pabeidz skolu? Pēc tava piemēra sanāk, ka no valsts kaut ko jāsaņem konstanti.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos,ka tā arī pie psihiatra vel neesi bijis?
Es atbalstu Ozo kā Latvijas izlases kapteinim,un nevis kā tās miskastes kapteini.
Biju, bet esmu neārstējams

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:22, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: viņi ir praktiski USA pilsoņi,sakars pieminēt Ozo ģimeni,galvenais kāds ir viņš pats !
Tu zini kāda ir vārda patriotisms definīcija?
Patriotisms (no grieķu: patriōtēs līdzpilsonis, kas nāk no patris dzimtene, tēvzeme) ir savas dzimtenes, valsts mīlestība, kā arī tās aizstāvēšana kā darbos, tā arī vārdos.
Pret ko kāds sportists hokeja vai kādā citā arēnā aizstāv savu Dzimteni? No saviem konkurentiem uz augstām vietām?
Lūdzu, nevajag jaukt patriotismu ar urrā patriotismu, kas ir ļoti aktuāli mūsdienās.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:22, pirms 11 gadiem
Kam jānes karogs? Varianti divi M. Dukurs un Sandis. Esmu par Sandi tāpēc ka Dukurs to jau ir nesis. Kurš savā sporta veidā ir labāks tur nevienam nav šaubu -Dukurs viennozīmīgi. Dominē šajā sporta veidā jau vairākus gadus. Cita lieta , ka konkurence skeletonā ir mazāka un lai būtu hokejā tas pats kas skeletonā tad jābūt Grecka vai Mesjē līmenī.
Fanu acīs Sandis ir leģenda, jā ir ņemot visu karjeru kopumā un pelnījis nest karogu kaut reizi mūžā. OS daudz saistās arī ar cieņu un šeit komandu sporta veidos kur izlase ne uz ko dižu nepretendē, sportistus var paņemt izlasē aiz cieņas pret viņu karjeru, tāpēc arī parādās OS hokejisti kam ir 40 un vairāk gadi.

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:23, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu labi bet kad pabeidz skolu? Pēc tava piemēra sanāk, ka no valsts kaut ko jāsaņem konstanti.
Nē nē, lauvēni izaug un dodas savā ceļā šķirti no mātes un tāpat ar pilsoni. Respektīvi, patriotisms ir priekš bērniem un jauniešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:24, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Nē nē, lauvēni izaug un dodas savā ceļā šķirti no mātes un tāpat ar pilsoni. Respektīvi, patriotisms ir priekš bērniem un jauniešiem
Ā, skaidrs, kad esi pieaudzis patriotisms vairs nav vajadzīgs, ņemšu vērā, boss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:27, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Jums āpaniem ārstēties vajag,paši sēžat caurās zeķēs,vēl aiztiekat leģendas kā Ozo
kas ir āpans ?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:27, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: hahaha,Skeletonā ir labi ja 50-100 pārstāvji,no kuriem 2/3 ir amatieri ! Glupi salīdzināt ar hokeju,Sandis ir bijis entājas All-star spēlēs,gan NHL,gan KHL,tātad viņa vārds un spēle kotējas !
Nevajag uzdot vēlamo par faktisko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:30, pirms 11 gadiem
oi, kas tie par gastarbaiteriem bildē?

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:31, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ā, skaidrs, kad esi pieaudzis patriotisms vairs nav vajadzīgs, ņemšu vērā, boss.
Ja vien tavā mājoklī nesarodas nekrietnu precnieku pūlis, kuri apkauj lopus un patērē vīnu bez prāta, pašu apsmejot dzēlīgiem vārdiem, gluži kā ar dievišķā cietēja Odiseja prātīgo dēlu Tēlemahu tas notika, tad gan ir jāņem noasinātais zobens rokā un jādot viņiem gals, tādā gadījumā patriotisms ir ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:33, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Ja vien tavā mājoklī nesarodas nekrietnu precnieku pūlis, kuri apkauj lopus un patērē vīnu bez prāta, pašu apsmejot dzēlīgiem vārdiem, gluži kā ar dievišķā cietēja Odiseja prātīgo dēlu Tēlemahu tas notika, tad gan ir jāņem noasinātais zobens rokā un jādot viņiem gals, tādā gadījumā patriotisms ir ok.
Nē, tāds gadījums gan vēl nav bījis, es jau nu noteikti būtu pamanījis, ja manā mājā dzīvotu nelūgti ciemiņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:33, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: āpans=muļķis/idiots,Čangalijā man vectēvs tā kaimiņu sauc
labs, papildināji manu vārdu krājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:35, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē, tāds gadījums gan vēl nav bījis, es jau nu noteikti būtu pamanījis, ja manā mājā dzīvotu nelūgti ciemiņi.
Bet ja tu par savām mājām sauc arī visu savu dzimtenes zemi, tad gan var nonākt pie secinājuma, ka tur atrodas nelūgti ciemiņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:36, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: kā var nezināt tādu vārdu?
hvz, pirmo reizi ko tādu dzirdēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:37, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Bet ja tu par savām mājām sauc arī visu savu dzimtenes zemi, tad gan var nonākt pie secinājuma, ka tur atrodas nelūgti ciemiņi
Jā , tādus gan esmu pamanījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:38, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Ja jau Bekhems skataas klaatienee un Slash ietviito par Shtrombergu ta jau laikam taa ir
Slašs tvītoja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:40, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: yes
kaut kad viņš bija Top Gear Australia, un beigās uz ģitāras nospēlēja viņu soundtrack'u, bija labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:41, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā , tādus gan esmu pamanījis.
Tātad patriotisms ir pretreakcija, ārējiem draudiem tavai mīļotai dzimtenes zemei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:42, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: vairāk uz Latgali jābrauc,tur vēl ne tādas lietas var dzirdēt
Tu esi no Latgales?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:44, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: https://www.facebook.com/Slash/posts/10151096911732439
Fn' awesome!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:46, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Vectēvs ir no Latgales,bieži braucu ciemos
Skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:48, pirms 11 gadiem
Šlesers, kurš gan cits.

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:51, pirms 11 gadiem
Jā, Ozo ir svētais un LV uzvarēs olimpiādē...
Mazās kepkas

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Katrā ziņā tas nekādi nav saistāms ar fanošanu par kādu sportistu vai sportistu grupu.
Diemžēl, bet šobrīd vārds patriotisms ir nonivelēts līdz riebumam, un ļoti bieži tas tiek izmantots galīgi ne pa tēmu.
Ko nozīmē patriotisms ir nonivelēts līdz riebumam?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 17:53, pirms 11 gadiem
neskatoties uz to cik reizes ir uzmetis izlasi tas tik ir iespejams latvijaa,

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 17:55, pirms 11 gadiem
Ko darīt, kad poga ignorēt jāspiež ir 95% lietotāju?!

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:57, pirms 11 gadiem
WreckLV rakstīja: Ko darīt, kad poga ignorēt jāspiež ir 95% lietotāju?!
uz Delfiem !

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 18:05, pirms 11 gadiem
viennozimigi pelnijis
APSVEICU OZO

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 18:13, pirms 11 gadiem
kasha rakstīja: neskatoties uz to cik reizes ir uzmetis izlasi tas tik ir iespejams latvijaa,
nosauc kaut vienu konkrētu gadījumu, kad viņš ir uzmetis?
nu tā konkrēti, kā Irbe, Fanduļs, Sprukts, Skudra, Skarstiņš u.c., kam bērni dzima, treneri nepatika vai vienkārši atpūtās...
domā 2013.gadā viņš pats pieteicās atkal pārstāvēt Latvijas izlasi OS kvalifikācijā pēc tā kā 2006.gadā pēc Turīnas pateica, ka izlasē nespēlēs?

     [+] [-]

, 2014-01-29 18:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko nozīmē patriotisms ir nonivelēts līdz riebumam?
Tiek piesaukts tur,kur ar šo visā visumā svēto vārdu, nav nekāda sakara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-01-29 18:23, pirms 11 gadiem
Šausmas... Pilnīgi aplams lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 18:25, pirms 11 gadiem
Skaidrs, ka Ozo ir leģenda.
Ozo sheit ir viens no retajiem, kuram nav pat medaļa- PČ.
PČ varbut vareeja nopietnaak pieiet(1998,2002), bet OS- vienmer labi spelejis.

NHL Defensemen All-Time Points per...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 18:41, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Šausmas... Pilnīgi aplams lēmums.
doma ko raksti

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 18:44, pirms 11 gadiem
ja Ozo atteiksies nest Noslēguma ceremonijā, tad šajā sakarībā varētu uzrunāt, piem., urbanoviču, skudru, fogeli, vrb nameju..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 18:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiek piesaukts tur,kur ar šo visā visumā svēto vārdu, nav nekāda sakara.
Negribu ielaisties garos strīdos par terminoloģiju, bet man šķiet ka nonivelēts, nozīmē minimizēts, samazināts.
Ja mūsdienās nav jākaro, tas nenozīmē ka cilvēks nevar būt patriots.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 19:25, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: visās valstīs karogu nes spožākā komandas zvaigzne, cilveks kuru pazist ne tikai savā sporta veidā bet kuru zin vissa pasaulē.. domaju ka kandidāti bija tikai 2vi - Martins un OZO..
Kuru Martinu zina visā pasaulē!?

     [+] [-]

, 2014-01-29 19:27, pirms 11 gadiem
Nu goč pendel, ja vien foto meistars Romualds Vambuts zem bildes nebūtu uzrakstījis paskaidrojumu Sandis Ozoliņš (pa labi) daudzi laikam sajauktu. Jo ļoti līdzīgas personas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:00, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Piekrítu, kaut ko tik stulbu var uzrakstít tikai Namejs vai zutis
Un kas TIEŠI būtu tas stulbais?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:02, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Piekrítu, kaut ko tik stulbu var uzrakstít tikai Namejs vai zutis
domā viņš tur kaut ko skatījās? visi nemaz nav nosaukuši kas nesīs...
savā stilā šoreiz atkal bija - zinu, ne zinu, kaut ko pateikt vajag, beigās izrādās neko nezinu.

p.s. wiki var sekot, kas nesīs:
2014 Winter Olympics Parade of Nations -...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas TIEŠI būtu tas stulbais?
nosauc man igauņus un lietuviešus, kas cīnīsies par medaļām kaut vai šoreiz...
nevajag pat karognesēju...
viņiem tādu favorītu kā mums nav...

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: domā viņš tur kaut ko skatījās? visi nemaz nav nosaukuši kas nesīs...
savā stilā šoreiz atkal bija - zinu, ne zinu, kaut ko pateikt vajag, beigās izrādās neko nezinu.

p.s. wiki var sekot, kas nesīs:
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Winter_Olympics_Parade_of_Nations
Skatījos gan.
Izņemot ziemas sportam eksotiskās valstis, gandrīz visām nesīs tie,kuri reāli pretendē uz medaļām.
Nabaga,pokemauši,kas uztur mītu par Ozo visvarenumu. Patreiz tiek grauts tas mīts,ka tikai pateicoties Ozo Atlant pērn kvalificējas Play Off. Šobrīd arī bez Ozo Atlant ir ļoti tuvu tam,lai atkārtotu pagājušā sezonā iespēto.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:10, pirms 11 gadiem
Māris Verpakovskis? Jaunzeme? Pahars? Ko tu tur runā. Visi, protams, labi pat izcili sportisti, bet Ozo tēls ir kas daudz lielāks.

Maxvell Smart rakstīja: Pats tici tādiem meliem?

Jānis Lūsis,Inese Jaunzeme,Jānis Dāliņš,Marians Pahars,Māris Verpakovskis, Valdis Valters ir daudz lielākas un atpazīstamākas personības LV sportā

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 20:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatījos gan.
Izņemot ziemas sportam eksotiskās valstis, gandrīz visām nesīs tie,kuri reāli pretendē uz medaļām.
Nabaga,pokemauši,kas uztur mītu par Ozo visvarenumu. Patreiz tiek grauts tas mīts,ka tikai pateicoties Ozo Atlant pērn kvalificējas Play Off. Šobrīd arī bez Ozo Atlant ir ļoti tuvu tam,lai atkārtotu pagājušā sezonā iespēto.
neviens neko neuztur... tu gan gribi uzturēt kaut kādu savu nepatiku pret Latvijas izlasi hokejā... bet tā ir tava problēma...
un kādā sakarā te pīt KHL klubu sekmes?
ne jau tāpēc viņš nesīs karogu, ka kāds tika play-off vai netika...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nosauc man igauņus un lietuviešus, kas cīnīsies par medaļām kaut vai šoreiz...
nevajag pat karognesēju...
viņiem tādu favorītu kā mums nav...
Es leišiem vispār nezinu nevienu, kas ziemas sporta veidos, kaut tuvu pēdējos gados pretendētu uz medaļām.
Arī igauņiem šobrīd pēc slaveno slēpotāju paaudzes aiziešanas nekas īpašs ziemas sporta veidos OS nespīd. Ja vien Koivs biatlonā pēkšņi neizšaus.

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:16, pirms 11 gadiem
Nu man bij tikai 2 varianti-
Martins un Sandis
Vasara jadod Strombergam

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neviens neko neuztur... tu gan gribi uzturēt kaut kādu savu nepatiku pret Latvijas izlasi hokejā... bet tā ir tava problēma...
un kādā sakarā te pīt KHL klubu sekmes?
ne jau tāpēc viņš nesīs karogu, ka kāds tika play-off vai netika...
Man jau patiesībā vienalga,kurš nesīs vai nenesīs, jo priekš manis OS tas nav pats būtiskākais. Šoreiz pat izskatās, ka OS atklāšanu nenoskatīšos, jo pirts pasākums.
Es saprotu,ka Tev LV izlase ir Indijas svētā govs,kuras virzienā pat ar baltu aci nedrīkst paskatīties, bet .............tā jau nu ir tava problēma.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es leišiem vispār nezinu nevienu, kas ziemas sporta veidos, kaut tuvu pēdējos gados pretendētu uz medaļām.
Arī igauņiem šobrīd pēc slaveno slēpotāju paaudzes aiziešanas nekas īpašs ziemas sporta veidos OS nespīd. Ja vien Koivs biatlonā pēkšņi neizšaus.
...bet karogu nesīs sportists, kas cīnīsies par visaugstākā kaluma medaļām

bet , ja nopietni , starp citu Slovēnijas izlasē tādi gan ir kas cīnīsies par visaugstākā kaluma medaļām, bet karogu nesīs hokejists un pie tam tas nebūs Kopitars?
kā tev šī izvēle? vai viņi ar tik pat stulbi kā LOK?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:19, pirms 11 gadiem
man būs GODS to skatīt, Sandi...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu,ka Tev LV izlase ir Indijas svētā govs,kuras virzienā pat ar baltu aci nedrīkst paskatīties, bet .............tā jau nu ir tava problēma.
man nekas nav pret Dukuriem vai bobslejistiem, pat ja Rostorgujevs nestu karogu...
bet LOK izvēlēja Ozo, un nepatīk , ka viņs tiek notirst pat līdz tam, ka daži komentos sauc par nodevēju un uzmetēju...
Ozo nav tā sliktākā izvēle ar karognesējiem, ir bijuši vēl sliktāki varianti...
kā Tupurītis 1996.gadā, jo OS notiek ASV un viņš tur studē, varbūt, ja viņš nesīs tad ASV televīzijas Latvijas izlases iziešanas laikā stadionā nepalaidīs reklāmu...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ...bet karogu nesīs sportists, kas cīnīsies par visaugstākā kaluma medaļām
Tak jau nu parastā tufta apvienojumā ar slimīgo opozicionārismu.
Ja Martins būtu izvēlēts par karognesēju, tad mēs te dzirdētu par to, ka tādu skeletonu zina 50 cilvēki visā pasaulē - 18 šļūcēji un pārējie to treneri un personāls.

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:23, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tak jau nu parastā tufta apvienojumā ar slimīgo opozicionārismu.
Ja Martins būtu izvēlēts par karognesēju, tad mēs te dzirdētu par to, ka tādu skeletonu zina 50 cilvēki visā pasaulē - 18 šļūcēji un pārējie to treneri un personāls.
tas jau būtu bimbjveidīgo stāsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:34, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ozo nav tā sliktākā izvēle ar karognesējiem, ir bijuši vēl sliktāki varianti...
Nav tā sliktākā izvēle? Mums NEKAD nav bijusi labāka. Arī visi tie DR uzspēlētie nīdēji - atcerieties laikus, kad Ozoliņš bija pasaules labākais uzbrūkošais aizsargs nevis tur kaut kādas DR kapteinis vai nr1 sporta personība Latvijā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man nekas nav pret Dukuriem vai bobslejistiem, pat ja Rostorgujevs nestu karogu...
bet LOK izvēlēja Ozo, un nepatīk , ka viņs tiek notirst pat līdz tam, ka daži komentos sauc par nodevēju un uzmetēju...
Ozo nav tā sliktākā izvēle ar karognesējiem, ir bijuši vēl sliktāki varianti...
kā Tupurītis 1996.gadā, jo OS notiek ASV un viņš tur studē, varbūt, ja viņš nesīs tad ASV televīzijas Latvijas izlases iziešanas laikā stadionā nepalaidīs reklāmu...
Pag,vai tad es viņu jebkādi no..........?
Es vienkārši pateicu savu viedokli, ja man personiski labāk patiktu, ja to darītu kāds no medaļu pretendentiem.
Un tas arī viss.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:38, pirms 11 gadiem
Namejs atkal karteejo reizi gribeja iedzelt. Vankūverā- Baltkrieviem, Norvēģiem- nesa hokejisti. Abi veterāni un talantigi hokejisti, bet ari neko- savai valstij neizcinija...

2010 Winter Olympics national flag bearers -...

  -3 [+] [-]

, 2014-01-29 20:38, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Stulbi ir necienīt cilvēkus, kuri ir daudz izdarījuši Latvijas sportā vai tā atpazīstamībā. Piemēram, Tavi muļķigie izteikumi ir kā spļāviens sejā tādam cilvēkam kā Jānis Kvēps (protams, ka izliksies par muļķīti un teiksi- no kurienes es to izrāvu) nožēlojams kadrs esi
Kuri ir tie muļķīgie izteikumi?
Vai man tagad būtu jāmauj līdz visam pūlim? Ja Tev tā patīk darīt, tad dari tā, bet neviens Tev ,ne arī kādam citam, nav devis tiesības braukt kādam virsū tikai par to,ja viņam viedoklis nesakrīt ar kāda viedokli.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag,vai tad es viņu jebkādi no..........?
Es vienkārši pateicu savu viedokli, ja man personiski labāk patiktu, ja to darītu kāds no medaļu pretendentiem.
Un tas arī viss.
tu pats zini ko pateici...
labāk gatavojies pirtij...
p.s. pie Agra beidzot brauksi ciemos ietusēt

  -3 [+] [-]

, 2014-01-29 20:40, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tipisks gadījums- Namejs paziņo, ka viņam vienalga nebūs laika skatīties atklāšanas ceremoniju
Tu visā tajā ko es uzrakstīju saskatīji tikai sev vēlamo, un nevis galveno domu tajā komentārā.
Bet patiesībā mani tas pilnīgi nepārsteidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:45, pirms 11 gadiem
Plavec rakstīja: Nav tā sliktākā izvēle? Mums NEKAD nav bijusi labāka. Arī visi tie DR uzspēlētie nīdēji - atcerieties laikus, kad Ozoliņš bija pasaules labākais uzbrūkošais aizsargs nevis tur kaut kādas DR kapteinis vai nr1 sporta personība Latvijā.
ja viņš nestu 2002.gadā, tad piekristu NEKAD nav bijusi labāka...
bet tagad jau ir 2014.gads...

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tu pats zini ko pateici...
labāk gatavojies pirtij...
p.s. pie Agra beidzot brauksi ciemos ietusēt
Neko tādu neuzrakstīju,ka tagad kādam būtu ļoti jāuzvelkas. Un tas ka mums patīk uzturēt dažādus mītus nav mans izdomājums, jo par šo tēmu ir runājuši/rakstījuši sabiedrībā daudz pazīstamāki cilvēki.
Varu tikai vēlreiz atkārtot-man pilnīgi nekas nav pret Ozo, bet mana vērtību skala atšķiras no pūļa.
P.S. Nē,pie Agra nebraukšu, jo pārāk tālu jābrauc. Tālais ceļš atņemtu visu vēlmi patusēt.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 20:46, pirms 11 gadiem
Atliek redzēt komentu skaitu, paskatīties pēdējo lapu un galvenās lomas tēlotājs ir skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:48, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Atliek redzēt komentu skaitu, paskatīties pēdējo lapu un galvenās lomas tēlotājs ir skaidrs
Par ko bridinajums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu tikai vēlreiz atkārtot-man pilnīgi nekas nav pret Ozo, bet mana vērtību skala atšķiras no pūļa.
es šeit pārsvarā redzēju sākumā negatīvus komentārus...tāpat kā tu negatīvi izteicies...tātad tu esi pūlis...
ja tu no tā pūļa esi tagad viens palicis, tad tas nenozīmē, ka tā pūļa nav...
jo lielākā daļa atnāk ietirš kaut ko un aiziet...
bet tev jau patīk parunāt piemēram ar mani

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:50, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Atliek redzēt komentu skaitu, paskatīties pēdējo lapu un galvenās lomas tēlotājs ir skaidrs
Vai man būtu jājūtas vainīgam,ja pūlim nepatīk,ka kādam ir atšķirīgs viedoklis no viņējā.
Jau cik gadus dzīvojam brīvi no totalitārisma, bet tā arī neesam iemācījušies cienīt savādāk domājošo viedokļus.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:53, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Attiecībā par pūli- esmu bijis šajā pūlī un par to nekaunos
http://www.youtube.com/watch?v=rGiWdvctHRM
Tu ļoti labi saprati par kādu pūli es rakstīju?
Šai gadījumā vairāk noderētu šī dziesma:
Līvi - Pūlī - YouTube

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai man būtu jājūtas vainīgam,ja pūlim nepatīk,ka kādam ir atšķirīgs viedoklis no viņējā.
Jau cik gadus dzīvojam brīvi no totalitārisma, bet tā arī neesam iemācījušies cienīt savādāk domājošo viedokļus.
Es tevi ne par ko nevainoju, redzēju tik pēdējo (astoto) lapu. Tavs savādākais viedoklis ir pēdējā laikā kļuvis tik paredzams, ka ir neinteresants. Bet tas nav pārmetums.

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:55, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Par ko bridinajums?
Uzrakstīju ka pārbaudes spēlu nenotikšana Sočos ir mau*ība. Tik zvaigznītes vietā bija c burts.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:56, pirms 11 gadiem
njaaa! 7 reizes NHL zvaigžņu spēlēs... Stenlija kauss un vēl pāris tituli, tas galīgi neko neizsaka! beidziet glupoties.. Martins jau nesa, tagad ir citam kārta.. neredzu kādēļ, lai karogu nenestu Tieši Ozoliņš!! tie kas nezina, ko viņš ir sasniedzis, lai izlasa par to grāmatā, jo VIŅAM tāda ir !!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 20:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: es šeit pārsvarā redzēju sākumā negatīvus komentārus...tāpat kā tu negatīvi izteicies...tātad tu esi pūlis...
ja tu no tā pūļa esi tagad viens palicis, tad tas nenozīmē, ka tā pūļa nav...
jo lielākā daļa atnāk ietirš kaut ko un aiziet...
bet tev jau patīk parunāt piemēram ar mani
Jā,nenoliedzami,ka arī es neesmu pilnībā brīvs no dažādiem stereotipiem, jo arī esmu audzis mūsu sabiedrībā. Pie tam vel krietni padzīvoju tajā sabiedrībā,kurai vispār nebija nekādu domu brīvība.
Kāpēc neparunāties ar cilvēku virtuālā vidē, ja var to darīt normāli un sakarīgi. Pat tad,ja viedokļi atšķiras.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 20:58, pirms 11 gadiem
Nevajag salīdzināt pilnīgi dažādus sportistus un, vēl jo mazāk, kādu "norakt". Ozoliņš ir pelnījis nest karogu un to darīs un visiem būtu jābūt lepniem par to. Martins nesa karogu Vankūverā un savu kandidatūru ir atteicis pats. Tāpēc visi šie strīdi par to "kurš labāks?" vai "kurš populārāks?" ir muļķīgi. Mums jālepojas ar to, ka mums ir gana daudz izcilu sportistu no kuriem izvēlēties karognesēju - padomājiet par to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 20:59, pirms 11 gadiem
Sandis Ozoliņš (pa labi)
Foto: Romualds Vambuts

To mēs pazīstam,a kas tas pa onku (pa kreisi)?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:01, pirms 11 gadiem
Šle..Ozoliņš. Cieti!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:04, pirms 11 gadiem
Interesanti par Ozoliņu- izradas, ka vinsh pat vairakas reizes bijis Norris Trophy, kas nozime ari labakais aizsargs NHL. Zinaaju, ka bijis 2 reizes, bet ne vairaak..
Labakais aizsargs NHL- nozime ari labakais aizsargs pasaulee.
Vairakas gadus vinsh ir bijis top10 aizsargu skaitaa- visaa pasaulee, ja tas neko nenozime, tad sorry.

Irbe ari bijis vairakas reizes- top10 skaitaa.

Futbolaa tas butu tas pats- Top10 aizsargs, vai top10 vārtsargs pasaulee, skaidrs, ka konkurence lielaaka, bet tomer...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai man būtu jājūtas vainīgam,ja pūlim nepatīk,ka kādam ir atšķirīgs viedoklis no viņējā.
Jau cik gadus dzīvojam brīvi no totalitārisma, bet tā arī neesam iemācījušies cienīt savādāk domājošo viedokļus.
Kurš gan būtu teicis. Nesen pats vienu citādi domājošo sūtīji pie psihiatra

     [+] [-]

, 2014-01-29 21:07, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādā gadījumā, es īsti nesapratu? bet, ja salīdzina šo abu dziesmu popularitāti, Ivar, atvaino... nesalīdzināmas lietas. Tikai nevajag sākt mani izglītot par mūzikas līniju
Attiecībā uz gadījumu-pūļi mēdz būt dažādi, bet ............ pārsvarā šos pūļus kāds izmanto savās savtīgās interesēs. Atceros,kad 80-to gadu beigās gājām demonstrācijās par LV neatkarību u.t.t., bet bija veikli vīri,kuri šo demonstrāciju laikā tirgoja pīrādziņus, karodziņus,auseklīšus u.t.t., bet kad LV ieguva neatkarību, tad pie varas nonāca nevis tie,kas gāja šajās demonstrācijās, bet gan šie tirgoņi,kuri uz demonstrantu rēķina piesita sev kabatas.
Pasarg Dievs, ja es kaut mirkli būtu taisījies Tevi par jebko mācīt. Pats esi gana liels puika,lai saprastu,kas ir kas šai pasaulē. Galvenais ir domāt un analizēt apkārt notiekošo.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-29 21:10, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš gan būtu teicis. Nesen pats vienu citādi domājošo sūtīji pie psihiatra
Tu uz to pats jau vairākas dienas uzprasījies.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-29 21:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu uz to pats jau vairākas dienas uzprasījies.
Varētu padomāt ka Tu neuzprasies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:18, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Latviešiem- heroizētais varonis jeb kārtējais mītiskais Lāčplēsis uz kura reāliem panākumiem vismaz šajā dzīvē cerēt nav īsti pamata.
Kā teiktu Liepājas Ivars - tipiskais latvietis, kas skatās mutē kā ir citiem un šausminās ka mēs nedarām tāpat. Nekāda mugurkaula

  -4 [+] [-]

, 2014-01-29 21:21, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Varētu padomāt ka Tu neuzprasies.
Cik minos,tad Tev dažādus muļķīgus apsveikumus nesūtīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:25, pirms 11 gadiem
Domāju, ka tas ir cieņas apliecinājums, savā ziņā tieši viņš aizveda hokeja izlasi uz Sočiem. lai nes! un lai labi nesās

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:26, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: OK, bet pats vismaz aptuveni saproti to sviestu, ko pirmīt uzrakstīji? Katrs normāli domājošs cilvēks uzreiz sapratīs ka tas i kaut kāds murgs

NAMEJS 9999 rakstīja: Speciāli papētīju, kas nesīs karogu citām valstīm (kuras tos ir nominējušas), un secinājums viens-visi šie karognesēji reāli cīnīsies par visaugstākā kaluma medaļām.
Latviešiem- heroizētais varonis jeb kārtējais mītiskais Lāčplēsis uz kura reāliem panākumiem vismaz šajā dzīvē cerēt nav īsti pamata.
Ja Tu palasīji tālāk ko es rakstīju par dažādiem mītiem,kurus ļoti patīk kultivēt mūsu sabiedrībai,tad sapratīsi ko es biju domājis.
Arī tev speciāli atkārtoju-man nav nekas pret Ozo. Lai taču viņš nes to karogu, man personiski no tā ne silts ne auksts.
Galvenais,lai Latvijai iesoļojot stadionā atkal netiktu palaista reklāma, kā tas bija vairākās OS.

     [+] [-]

, 2014-01-29 21:26, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Izbeidz lūdzu melot un musināt tautu! Ozo NEKAD nav dabūjis Norris balvu.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Norris_Memorial_Trophy
Bijis- nenozime ir uzvarejis.

Man ir citi dati- Vairaakos vinsh ir top10, tas nozime ari top10 aizsargs pasaulee.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:31, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Bijis- nenozime ir uzvarejis.

Man ir citi dati- Vairaakos vinsh ir top10, tas nozime ari top10 aizsargs pasaulee.
Tā visa ir gana pasena vēsture.Tāpat kā tā,ka viņš savu karjeru NHL elementāri nodzēra.
Ko mums tagad dzīvot patīkamā vēsturē, jeb tomēr dzīvot tagadnē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:36, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu taču vienalga neskatīsies
Es vienkārši atceros šo faktu. Tikai Vankuverā tā nebija,jo vietējie Kanādas letiņi sacēla pamatīgu traci.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā visa ir gana pasena vēsture.Tāpat kā tā,ka viņš savu karjeru NHL elementāri nodzēra.
Ko mums tagad dzīvot patīkamā vēsturē, jeb tomēr dzīvot tagadnē?
Nonac pretrunaas ar saviem karognesejiem. Dazhi zvaigznes ar tur nav gadiem uzvarejushi un medalas izcinijushi...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:38, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti par Ozoliņu- izradas, ka vinsh pat vairakas reizes bijis Norris Trophy, kas nozime ari labakais aizsargs NHL. Zinaaju, ka bijis 2 reizes, bet ne vairaak..
Ko tur murgo?
Ozo vienu reizi 1997.gadā bija izvirzīts šai balvai ( 3 nominanti) - palika trešais...
tas bija vienīgo reizi... kur nu vēl paņemt šo balvu

     [+] [-]

, 2014-01-29 21:41, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ko tur murgo?
Ozo vienu reizi 1997.gadā bija izvirzīts šai balvai ( 3 nominanti) - palika trešais...
tas bija vienīgo reizi... kur nu vēl paņemt šo balvu
Tas ir top3, bet balso par visiem, kuri tiek top3-top5, tiek ari pie punktiem. Ozo ir vairakas reizes- ticis top10.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:45, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Tas ir top3, bet balso par visiem, kuri tiek top3-top5, tiek ari pie punktiem. Ozo ir vairakas reizes- ticis top10.
beidz murgot...
izvirza 3 kandidātus un sezonas beigās balso par šiem trim...
nav tādu top 10 un pat top5...

kaut gan sēdi ar saviem murgiem tālāk...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:48, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: beidz murgot...
izvirza 3 kandidātus un sezonas beigās balso par šiem trim...
nav tādu top 10 un pat top5...

kaut gan sēdi ar saviem murgiem tālāk...
Ir ne tikai top10, bet ir ari top15.

Tas, ka Latvijaa tie nebija pieejami, tas vairaak nekaa skaidrs...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:50, pirms 11 gadiem
Tas, ka dati nav pieejami plashakai auditorijai- nenozime, ka to nav

  +3 [+] [-]

, 2014-01-29 21:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu palasīji tālāk ko es rakstīju par dažādiem mītiem,kurus ļoti patīk kultivēt mūsu sabiedrībai,tad sapratīsi ko es biju domājis.
Arī tev speciāli atkārtoju-man nav nekas pret Ozo. Lai taču viņš nes to karogu, man personiski no tā ne silts ne auksts.
Galvenais,lai Latvijai iesoļojot stadionā atkal netiktu palaista reklāma, kā tas bija vairākās OS.
Man patīk šis liepājnieks-dienām te sēž un raksta savus eposus-un pats noteikti priecājas,ja kāds sāk diskutēt par viņa tēzēm...Varbūt dari kaut ko sakarīgāku?Nolikt Ozoliņu-cilvēciņš,kurš pats noteikti neko dzīvē nav sasniedzis te pļūtī un vēl dzeršanu piemin...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:54, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ir ne tikai top10, bet ir ari top15.

Tas, ka Latvijaa tie nebija pieejami, tas vairaak nekaa skaidrs...
jā jā ir TOP30 un TOP60, gan jau Skrastiņš vēl pretendējis uz Norisu...

un Žoltoks ar Ozo palika TOP150 uz Rišāra balvu....

p.s. Skrastiņš gan bij izvirzīts citai balvai Bila Mastertona...

     [+] [-]

, 2014-01-29 21:56, pirms 11 gadiem
Iemetishu visus rezultaatus no 1996/1997 Norris Trophy, lai kaads beidzot notic..

NORRIS: Brian Leetch 494 (42-8-3-1-0); Vladimir Konstantinov 178 (2-10-13-6-5); Sandis Ozolinsh 176 (2-12-9-8-3); Chris Chelios 172 (0-7-18-9-6); Scott Stevens 171 (7-8-4-7-4); Nicklas Lidstrom 60 (0-5-2-3-6); Darryl Sydor 45 (1-1-1-5-8); Ray Bourque 45 (0-2-2-4-9); Eric Desjardins 21 (0-1-0-3-5); Oleg Tverdovsky 9 (0-0-1-1-1); Bryan Berard 8 (0-0-0-2-2); Kevin Hatcher 6 (0-0-0-2-0); Sergei Zubov 5 (0-0-1-0-0); Robert Svehla 4 (0-0-0-1-1); Steve Duchesne 3 (0-0-0-1-0); Chris Pronger 3 (0-0-0-1-0); Derian Hatcher 2 (0-0-0-0-2); Sergei Gonchar 1 (0-0-0-0-1); Dmitri Mironov 1 (0-0-0-0-1)

  -2 [+] [-]

, 2014-01-29 21:57, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Labi teikts, tikai atšķirība ir tā, ka salīdzinot ar Ozolīņu, Tu esi pilnīga nulle un apskaud tos kuri dzīvē kaut ko sasnieguši

Man dažreiz trūkst vārdu.Šis ir viens no tādiem momentiem.
Es vienkārši pasmejos.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 21:58, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: jā jā ir TOP30 un TOP60, gan jau Skrastiņš vēl pretendējis uz Norisu...

un Žoltoks ar Ozo palika TOP150 uz Rišāra balvu....

p.s. Skrastiņš gan bij izvirzīts citai balvai Bila Mastertona...
Šis baigi labais.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis baigi labais.
nu tā pēc viņa sanāk
piemēram, Zemgus starp citu pēc viņa standartiem iet uz daudzām balvām:
Kalders - labākais kovārnis TOP30....
Rišārs - labākais vārtu guvējs TOP200...
u.t.t.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:02, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Iemetishu visus rezultaatus no 1996/1997 Norris Trophy, lai kaads beidzot notic..

NORRIS: Brian Leetch 494 (42-8-3-1-0); Vladimir Konstantinov 178 (2-10-13-6-5); Sandis Ozolinsh 176 (2-12-9-8-3); Chris Chelios 172 (0-7-18-9-6); Scott Stevens 171 (7-8-4-7-4); Nicklas Lidstrom 60 (0-5-2-3-6); Darryl Sydor 45 (1-1-1-5-8); Ray Bourque 45 (0-2-2-4-9); Eric Desjardins 21 (0-1-0-3-5); Oleg Tverdovsky 9 (0-0-1-1-1); Bryan Berard 8 (0-0-0-2-2); Kevin Hatcher 6 (0-0-0-2-0); Sergei Zubov 5 (0-0-1-0-0); Robert Svehla 4 (0-0-0-1-1); Steve Duchesne 3 (0-0-0-1-0); Chris Pronger 3 (0-0-0-1-0); Derian Hatcher 2 (0-0-0-0-2); Sergei Gonchar 1 (0-0-0-0-1); Dmitri Mironov 1 (0-0-0-0-1)
Kam ir jānotic, vai tam ka Sandis pretendēja uz šo balvu bet neieguva.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:03, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kam ir jānotic, vai tam ka Sandis pretendēja uz šo balvu bet neieguva.
Tas, ka nerakstu mulkibas, ka Ozolins- vairakas reizes bijis top10 aizsargs- pasaulee...

Tas ir taads pats balsojums- kaa futbolaa, kur nosaka labakos...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 22:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu tā pēc viņa sanāk
piemēram, Zemgus starp citu pēc viņa standartiem iet uz daudzām balvām:
Kalders - labākais kovārnis TOP30....
Rišārs - labākais vārtu guvējs TOP200...
u.t.t.
Galvenais piebilde no viņa-par to,protams, neviens Latvijā neraksta.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galvenais piebilde no viņa-par to,protams, neviens Latvijā neraksta.
Ja Biedriņs tika kaadaa topaa, tad visos portaalos- bija pa diviem rakstiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 22:23, pirms 11 gadiem
Namejs- sakaarto dziivi un lai neredzetu vairs nevienu aizvainojoshu komentaru par LV sportistiem, savadak ziņošu adminiem..

Piebildishu, ka kurš, katrs NHL aizsargs- netiek pie punktiem(šajos balsojumos). Kausu ir izcinijis, All star ir piedalijies, Nominets par vienu no labakajiem pasaules aizsargiem? Ko vēl Ozoliņš vareeja izdarit- ievest Latviju 1/2 PČ vai OS 1/2?
Baltkrievija tika uz 1/2, dēļ rupjas vārtsargu kluudas. Vācija, jo speleja pret Šveici. Savadak- abaam valstiim netruuka (netruukst) labu speletaju, bet pat shoreiz pat uz OS netika.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:24, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Vot tā gan būtu bomba, ja Biedriņš tiktu pa karognesēju!
pirms tādas Biedriņas bombas, tad jānotiek citai bombai jeb pat lielākam sprādzienam par Biedriņa bombu...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 22:25, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Piebildishu, ka kurš, katrs NHL aizsargs- netiek pie punktiem(šajos balsojumos). Kausu ir izcinijis, All star ir piedalijies, Nominets par vienu no labakajiem pasaules aizsargiem? Ko vēl Ozoliņš vareeja izdarit- ievest Latviju 1/2 PČ vai OS 1/2?
Baltkrievija tika uz 1/2, dēļ rupjas vārtsargu kluudas. Vācija, jo speleja pret Šveici. Savadak- abaam valstiim netruuka (netruukst) labu speletaju, bet pat shoreiz pat uz OS netika.
tak beidz pērties, daudzi saprot ko Ozoliņš izdarījis un ko nav...
kas nesaprot, tie nekad nesapratīs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 22:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai man būtu jājūtas vainīgam,ja pūlim nepatīk,ka kādam ir atšķirīgs viedoklis no viņējā.
Jau cik gadus dzīvojam brīvi no totalitārisma, bet tā arī neesam iemācījušies cienīt savādāk domājošo viedokļus.
Tev tā oponešana ir RD sekas.
Ukrainā, Krievijā, Francijā, Itālijā ir ļoti sašķelta politiskā vide, labējiem kreisajiem gatavi galvu noraut, bet kad ir runa par savas valsts izlasēm, sportistiem visi ir vienoti. Tur neko intresantu lai atšķirtos, nevar izdomāt, ja vien neesi vienkārši pret savējiem.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:31, pirms 11 gadiem
Ieliku interesentiem

NHL Award and All-star Voting - HFBoards

Page 5 of 30- Visi dati. Pa vidu- saakas Irbes, Ozoliņa un citu sezonas.

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:33, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas pats par sevi, bet Biedriņš ir pati lielākā vilšanās, ko esmu piefiksējis Latvijas brīvvalsts laikā
es gan tā neteiktu, tā pat nav basketbolā lielākā vilšanās priekš manis...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 22:38, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Namejs- sakaarto dziivi un lai neredzetu vairs nevienu aizvainojoshu komentaru par LV sportistiem, savadak ziņošu adminiem..

Piebildishu, ka kurš, katrs NHL aizsargs- netiek pie punktiem(šajos balsojumos). Kausu ir izcinijis, All star ir piedalijies, Nominets par vienu no labakajiem pasaules aizsargiem? Ko vēl Ozoliņš vareeja izdarit- ievest Latviju 1/2 PČ vai OS 1/2?
Baltkrievija tika uz 1/2, dēļ rupjas vārtsargu kluudas. Vācija, jo speleja pret Šveici. Savadak- abaam valstiim netruuka (netruukst) labu speletaju, bet pat shoreiz pat uz OS netika.
Vari jau tagad rakstīt ziņojumu,jo es rakstīšu tieši to ko uzskatīšu par vajadzīgu, un nevis to ko man norādīs kāds.
Bet tā Tevi ielieku pie domubiedriem starp manis ignorētiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:48, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Interesanti gan, apgaismo mani!
Man piemēram vislielākā vilšanās bija Miglinieka un Vētras (īpaši, jo viņu nedaudz pazīstu personiski) atteikšanās spēlēt LV izlasē,un spēlēšana NVS izlasē. Tas ka Biedriņš un visa viņa tirliņu basketbola paaudze sevi tā arī nerealizēja,mani nemaz nepārsteidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 22:53, pirms 11 gadiem
nu redz Namejs vienu jau pateica...
otra bija 1997.gadā, kad vienu Latvijas uzmetēju iebīdīja par Latvijas izlases galveno treneri, tās pašas izlases ko viņš pirms pieciem gadiem uzmeta, pirms tam protams pastumjot malā cilvēkus, kas to ceļazīmi uz čempi izcīnīja..
nu tad trešajā vietā man būtu Biedriņš un co, kas notralināja savas karjeras...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 22:56, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Viņiem vismaz bija kāda sportiska godkāre nevis tā kā tai amēbai par kuru amerikāņi pēdejās sezonas izņirgājas
ordeni vēl piešķir viņiem par sportisko godkāri...

     [+] [-]

, 2014-01-29 22:57, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Viņiem vismaz bija kāda sportiska godkāre nevis tā kā tai amēbai par kuru amerikāņi pēdejās sezonas izņirgājas
Biedriņu sabojāja lielā nauda līgumā.
Nafig rauties pušu,ja nauda iekrīt kontā bez lielas piepūles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 22:59, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu sev temperatūru šovakar mēriji?
es skatos tev ir problēmas...
ja attaisno Vetrova un Tumanova gājienus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 23:07, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tāpēc es jo vairak nesaprotu vai tur vini ir galigi ambāļi, ka tādam šarlatānam mierīgi atskaita miljonus
Nevienam jau uz pieres nav rakstīts,ka viņš pēc būtības ir vieglas naudas tīkotājs.
Bet Biedriņš pirms lielā līguma pat ļoti perspektīvs skaitījās.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 23:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevienam jau uz pieres nav rakstīts,ka viņš pēc būtības ir vieglas naudas tīkotājs.
Bet Biedriņš pirms lielā līguma pat ļoti perspektīvs skaitījās.
Skaitījās?
Viņš pāris sezonas bija starp vadošajiem līgas centriem, domā ka Amerikāņi tā pat vien to daudz milijonu līgumu ar viņu parakstīja, Eh, man pat kā hokeja cilvēkam jāsaka, kur pazuda viņa degsme un spēle, redz kā nauda sabojā cilvēku, kaut gan tur jau nav vainīga nauda, tas no katra paša atkarīgs!
Andris Biedrins - Reworked NBA star mix [Andris...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 23:55, pirms 11 gadiem
Kurš gan cits,ja ne Ozo. Legenda. Laikam jau šī sezona ir pēdējā viņa karjerā.

     [+] [-]

, 2014-01-30 00:00, pirms 11 gadiem
Plavec rakstīja: Māris Verpakovskis? Jaunzeme? Pahars? Ko tu tur runā. Visi, protams, labi pat izcili sportisti, bet Ozo tēls ir kas daudz lielāks.
Ozo tēls ir kaut kas daudz lielāks, nekā Māra Verpakovska!????? EČ dēļ vēl daudzus gadus galvenokārt Māra dēļ mūs zināja visā pasaulē, Ozo atpazīstamība NEKAD nav bijusi pat 10. daļa no tā.

Bet tas gan fakts, ka no visas šīs delegācijas protams, ka Ozo ar milzu atrāvienu ir ievērojamākais sportists.

  -4 [+] [-]

, 2014-01-30 03:16, pirms 11 gadiem
Martins Dukurs būtu daudz vairāk pelnījis nest LV karogu,jo Ozo var vienkārši piedzerties un paklupt ar visu Latvijas karogu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-30 12:25, pirms 11 gadiem
Bilde laba!
Bērziņš, Ozoliņš
un pa vidu kamaniņš!

  -3 [+] [-]

, 2014-01-30 13:56, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Pats tici tādiem meliem?

Jānis Lūsis,Inese Jaunzeme,Jānis Dāliņš,Marians Pahars,Māris Verpakovskis, Valdis Valters ir daudz lielākas un atpazīstamākas personības LV sportā
Ha,ha! Marians Pahars un Māris Verpakovskis. Ko viņi ārpus Latvijas ir sasnieguši? 99,99% pasdaules iedzīvotāju pirmo reizi dzirdētu tādus vārdus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja