Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Cipulis: "Sočos viens punkts grupā būs liels panākums"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Cipulis: "Sočos viens punkts grupā būs liels panākums"
Mārtiņš Cipulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas izlases un Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Mārtiņš Cipulis (33) pagaidām koncentrējas mačiem Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), savukārt olimpiskajās spēlēs mūsu izlasei nav lielu mērķu, taču izredzes ir vienmēr, tāpēc būs jāatdod visi spēki.

"Ja godīgi, par olimpiādi pagaidām nedomāju. Rīgas "Dinamo" vēl jāaizvada trīs spēles KHL, šobrīd tas ir pats galvenais," atzīst latviešu hokejists. "Par olimpiskajām spēlēm domāsim vēlāk. Protams, Latvijas izlasei Sočos nebūs nopietnu uzdevumu, bet neesam arī gatavi vienkārši atsist numuru. Centīsimies parādīt savu labāko spēli. Ja mums izdosies paņemt kaut vienu punktu grupā, tad tas būs liels panākums. Vai mums ir izredzes? Izredzes ir vienmēr, katra spēle sākas ar rezultātu 0:0, un ir 60 minūtes, lai atdotu visus spēkus un sasniegtu rezultātu."

Soču olimpiādē Latvija spēlēs vienā grupā ar zviedriem, čehiem un šveiciešiem. Pretinieku rindās būs daudz spēlētāju no pasaules spēcīgākās hokeja līgas. Olimpiskais hokeja turnīrs risināsies no 12. līdz 23. februārim.

Latvijas nacionālajā izlasē Cipulis aizvadījis 162 spēles un guvis 97 (51+46) punktus - viņš ir visu laiku 6. rezultatīvākais spēlētājs.

Izmantotie resursi:
rsport.ru

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:33, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: cik atceros, Tu bijis skolotājs.
Tagad minēšu konkrētu salīdzinājumu ar Tavu profesiju... Tavs skolēns piedalās kāda priešmeta olimpiādē (piemēram, matemātikas). Taču iepriekšējajā vakarā ir kodiens un no rīta loģiski pohas... kā rezultātā viņš spēj izrēķināt kādus 65% no uzdevumiem (kaut klasē pie Tevis viņš tiek galā ar >95%)... taču... arī pārējie no olimpiādes dalībniekiem arī bija tai kodienā - un viņiem ir vēl švakāk ar dūšu un viņi izrēķina vēl mazāk no uzdevumiem... Rezultātā Tavs skolēns uzvar. Tu viņu slavināsi par izcīnoto vietu vai bārsi par štruntīgo rezultātu?
Olimpiādē noteikti slavēšu par pirmo vietu un būtu ļoti priecīgs, jo viņš ir uzvarējis visus pārējos. To zinu pilnīgi noteikti.
Ja tā notiek skolā mācību procesa laikā tad protams atkal savādāk skatīšos.
Es nodalu sacensības ir sacensības un tur vienmēr jācīnās par katru vietu.
Īsi par vienu manu bērnības atmiņu. Man gadi 11-12, spēlējam futbolu ar citas skolas izlasi un zaudējām laikam 1-8. Atceros kā beigās cīnījos un mēģināju lai gūtu vēl kādus vārtus un biju ļoti dusmīgs ka daži no komandas pie 1-6 pārstāja cīnīties, jo viņiem vienalga 1-6 vai 1-8 vai gūsim 2 vārtus. Pēc spēles biju ļoti nikns uz komandas biedriem kuri bija vienalga. Man nekad nav vienalga kāds rezultāts. Es slikti slēpoju un skolas sacensībās vienmēr rēķināju cik varētu apdzīt un bija svarīgi man pašam vai būšu 23 vai 21 vietā.
Lūk tāpēc arī mums ir atšķirīga pieeja sportam un tā rezultātiem.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:07, pirms 11 gadiem
Ja Ozoliņš butu ar shaadu attieksmi, tad vinsh NHL izlidotu jau pec pirmas sezonas... Speleee vinsh daudzas reizes labaak, ari 41 gada vecuma....

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:09, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Olimpiādē noteikti slavēšu par pirmo vietu un būtu ļoti priecīgs, jo viņš ir uzvarējis visus pārējos. To zinu pilnīgi noteikti.
....
Es kā vecāks tikai to sliktāko atkal padomātu par tādu skolotāju (man ir 3 bērni)... katrā ziņā man prieka no tādas 1. vietas nebūtu. Bērns dabūtu tikai un vienīgi pa ausīm par tādu rezultātu. Un skolotājs arī dzirdētu skarbāku vārdu, ja atļautos vēl paslavēt

tieši tāpat ir ar mācībām - nav svarīgi, kurā tieši vietā ir bērns klasē, galvenais, lai viņs apgūst vielu un atzīmes ir labas. Un tā nav viņa vaina, ka klases biedri ir gudri vai stulbi.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:18, pirms 11 gadiem
Varbūt vajadzētu izveidot kepku superprognozētāju apvienību? Uzvelku cepuri ar nagu un saku tā: pret SUI 4:1, pret CZE 5:2 un SWE 12:3, tālāk jau ies kā pa sviestu!!! Noslaucīsim visus kā nabagus! A, kas tas Cipulis tāds? Tas džeks hokeju spēlē?

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:27, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Varbūt vajadzētu izveidot kepku superprognozētāju apvienību? Uzvelku cepuri ar nagu un saku tā: pret SUI 4:1, pret CZE 5:2 un SWE 12:3, tālāk jau ies kā pa sviestu!!! Noslaucīsim visus kā nabagus! A, kas tas Cipulis tāds? Tas džeks hokeju spēlē?
pret zviedriem 3-1
šveici 4-0
nu čehiem būs haļava 2-1 uzvara.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:39, pirms 11 gadiem
Bll.. SC !! Kas jus saspiedušies? Izmantotie resursi: rsport.ru !!! Kādā sakarā par lv sportistu jācitē no krievu prese, kur raksta ticamības moments ir nulle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:57, pirms 11 gadiem
kaut kads murgs.
loti labi saprotu ka bus nereali gruti cina par punktiem, bet braukt ar domu lai vismaz 0 nav.... tad jau labak sedet majas un susinat zekes uz batarejas.
ripa ir apala un to dzena 5 pret 5 pieaugusi viriesi.
vnk jasitas uz navi un viss var sanakt

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 23:20, pirms 11 gadiem
PIN rakstīja: Bll.. SC !! Kas jus saspiedušies? Izmantotie resursi: rsport.ru !!! Kādā sakarā par lv sportistu jācitē no krievu prese, kur raksta ticamības moments ir nulle!
Avots tiešām nav skaidrs un nevar atrast.varbūt Cipa neko tādu nav teicis un krieveļi šito izdomāja.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 01:38, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Avots tiešām nav skaidrs un nevar atrast.varbūt Cipa neko tādu nav teicis un krieveļi šito izdomāja.
Латвийские хоккеисты не намерены отбывать номер...

     [+] [-]

, 2014-01-24 03:36, pirms 11 gadiem
Gadījumā ja Cipulis Olimpiādē metīs golus, tad no tiem, kas tagad noliek Cipuli bez ierunām nāks ārā Cipa ZVĒRS,Cipa pamatīgi nokapājies, Cipulis labākais, īsts piemērs izlasei kā jācīnās līdz galam utt.Logika "0" ja būs izdevies čempis, tad Cipulim ar attieksmi viss būs bijis labi. Te lielai daļai ieskaitot autoru ir jāatzīst, ka Cipulis neko negatīvu nepateica, bet jūs to negatīvo tur meklējāt....

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:04, pirms 11 gadiem
Pareizi teikts - jo tas ir reāli!
Patriotisms ir laba lieta, bet jābūt reālistiem!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-24 08:10, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Es kā vecāks tikai to sliktāko atkal padomātu par tādu skolotāju (man ir 3 bērni)... katrā ziņā man prieka no tādas 1. vietas nebūtu. Bērns dabūtu tikai un vienīgi pa ausīm par tādu rezultātu. Un skolotājs arī dzirdētu skarbāku vārdu, ja atļautos vēl paslavēt

tieši tāpat ir ar mācībām - nav svarīgi, kurā tieši vietā ir bērns klasē, galvenais, lai viņs apgūst vielu un atzīmes ir labas. Un tā nav viņa vaina, ka klases biedri ir gudri vai stulbi.
Tu nejauc olimpiādi ar mācību darbu. Olimpiādē tas rezultāts ir labs - 1 vieta, bet klasē nav sacensība un tur pilnībā piekrītu, ka katram ir vienkārši labi jāapgūst mācību viela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:44, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tu nejauc olimpiādi ar mācību darbu. Olimpiādē tas rezultāts ir labs - 1 vieta, bet klasē nav sacensība un tur pilnībā piekrītu, ka katram ir vienkārši labi jāapgūst mācību viela.
es neko nejaucu - tikai pasaku to, ka katram davs darbs ir jāveic pēc labākās sirdsapziņas un pēc tā arī jāvērtē. (vienalga, vai tā ir stunda klasē vai olimpiāde).

Par Zvejnieku runājot - ja Vankuverā Pasaules elites slēpotāji nebūtu tā nolohojušies un Zvejniekam būtu nevis 37. vieta, bet, teiksim - 53. Vai tad varētu teikt, ka viņš ir nostartējis kat par 0,001% sliktāk kā izcīnot 37. vietu (ar analoģisku laiku)? Nē!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 09:48, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: es neko nejaucu - tikai pasaku to, ka katram davs darbs ir jāveic pēc labākās sirdsapziņas un pēc tā arī jāvērtē. (vienalga, vai tā ir stunda klasē vai olimpiāde).

Par Zvejnieku runājot - ja Vankuverā Pasaules elites slēpotāji nebūtu tā nolohojušies un Zvejniekam būtu nevis 37. vieta, bet, teiksim - 53. Vai tad varētu teikt, ka viņš ir nostartējis kat par 0,001% sliktāk kā izcīnot 37. vietu (ar analoģisku laiku)? Nē!
Tavu domu ļoti labu sapratu, galvenais ir parādītais sniegums, cik apzinīgi veic savu darbu. Labāk sliktāka vieta bet labs rezultāts nekā laba vieta bet ar sliktāku rezultātu. Man sports asociējas ar izcīnīto vietu (tikai godīgā veidā). Ja es konkrētā laikā un konkrētā vietā izcīnu augstāku vietu kā citi tad esmu labi nostartējis.
Labu sniegumu bez kaut kādiem sacensību rezultātiem gaidu ejot uz teātri, kino, koncertiem, arī no skolēniem stundās, treniņos sportistiem , bet ierodoties sacensībās centies apdzīt katru ko vien var.
Uz Tavu jautājumu, jā esi izcīnījis augstāku vietu ar sliktāku rezultātu-jā manā skatījumā esi labāk nostartējis (ir dienas, kas kopumā cilvēkus ietekmē nelabvēlīgi, katrā vietā kaut kas atšķiras niansēs).
Ja piemēram Kovals šķēpmešanā iegūs zeltu ar rezultātu 79,89(neticams fakts) bet kā piemērs-Kovalam tas būs izcils sasniegums,lai arī rezultāts nebūt nav spīdošs.