Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:5, Did:0, useCase: 3

Ārmstrongs piedalīsies "Giro d'Italia"

Andrejs Siliņš

Ārmstrongs piedalīsies "Giro d'Italia"
Lenss Ārmstrongs
Foto: AP

Amerikāņu leģendārais riteņbraucējs Lenss Ārmstrongs, kurš nesen paziņoja par atgriešanos lielajā sportā, pavēstījis, ka pirmo reizi karjerā piedalīsies arī slavenajā "Giro d'Italia", kas norisināsies maijā.

"Esmu braucis ilgu laiku, bet par lielu nožēlu nekad nepiedalījos "Giro", kas bija vienas no lielākajām sacensībām," sacīja 37 gadus vecais Ārmstrongs. "Par laimi man varēšu to beidzot izdarīt, kad velobraucienam būs 100. jubileja un varbūt varu iegūt labus rezultātus, kas zina."

Kā zināms, galvenais mērķis sportistam ir piedalīties un izcīnīt uzvaru slavenākajā velobraucienā "Tour de France", tomēr, lai to paveiktu, saprotams, ka būs jātrenējas un jāsagatavojas, un tam palīdzēs citas sacīkstes, kas risināsies pirms Francijas tūres. Pirmās sacensības Ārmstrongam būs jau janvārī, kad riteņbraucējs piedalīsies "Tour Down Under".

Izmantotie resursi:
bbc.com

     [+] [-]

, 2008-10-14 11:56, pirms 16 gadiem
Jaacer ka buus konkureetspeejiigs!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-14 12:10, pirms 16 gadiem
durvis7 rakstīja: Jaacer ka buus konkureetspeejiigs!
Cerams,ka vinju beidzot uzkjers!

     [+] [-]

, 2008-10-14 12:27, pirms 16 gadiem
Baxter19 rakstīja: Cerams,ka vinju beidzot uzkjers!
Domaaju ka nee! Jo vinjam buushot savs antidopingists( tjip vecis kursh vinju diez gan biezhi paarbaudiis)

     [+] [-]

, 2008-10-14 12:30, pirms 16 gadiem
Prieks, ka viņš to izlēma darīt. Varens sportist, varonīgs cīnitājs netikai sportā, bet arī dzīve, uzveicis neiespējamo, pat tad, kad visi dakteri teica, ka viņam nav daudz atlicis, neticamas darba spējas, cilvēks no kura mācities, paraugs citiem! Nenolaiž nekad rokas, viņa veidotā labdarības otrganizācija nes ļoti daudz laba, par ko viņa priekša var noņemt cepuri!

BET TEV *BAXTER19* IETEIKTU PAKLUSĒT. aRMSTRONGS NEKAD NAV LIETOJIS NEATĻAUTĀS VIELAS, PIRMKAŖT JAU TĀPĒC, KA VIŅS TO NEVAR DARĪT SLIMĪBAS PĒC! Ja Tev vnk skauž tad labāk pasaki tā!

     [+] [-]

, 2008-10-14 13:24, pirms 16 gadiem
es tev piekrītu par to, ko viņš ir izdarijis, bet to ka vins nevar lietot nepiekrītu, jo viņam sakara ar to ka ir bijsi vēzis ir atlauts lietot tātas veilas par kurām citu diskvalificētu un tas ļoti daudziem nepatīk-tas ir tāds diskutējasm jaurājums! Visu cieņu šim sportsitam!
fire rakstīja: Prieks, ka viņš to izlēma darīt. Varens sportist, varonīgs cīnitājs netikai sportā, bet arī dzīve, uzveicis neiespējamo, pat tad, kad visi dakteri teica, ka viņam nav daudz atlicis, neticamas darba spējas, cilvēks no kura mācities, paraugs citiem! Nenolaiž nekad rokas, viņa veidotā labdarības otrganizācija nes ļoti daudz laba, par ko viņa priekša var noņemt cepuri!

BET TEV *BAXTER19* IETEIKTU PAKLUSĒT. aRMSTRONGS NEKAD NAV LIETOJIS NEATĻAUTĀS VIELAS, PIRMKAŖT JAU TĀPĒC, KA VIŅS TO NEVAR DARĪT SLIMĪBAS PĒC! Ja Tev vnk skauž tad labāk pasaki tā!

     [+] [-]

, 2008-10-14 13:31, pirms 16 gadiem
juniss rakstīja: es tev piekrītu par to, ko viņš ir izdarijis, bet to ka vins nevar lietot nepiekrītu, jo viņam sakara ar to ka ir bijsi vēzis ir atlauts lietot tātas veilas par kurām citu diskvalificētu un tas ļoti daudziem nepatīk-tas ir tāds diskutējasm jaurājums! Visu cieņu šim sportsitam!
Jā, bet...tas ko viņs lieto nav dopings, ja viņš to nelietos, viņam atkal saksies tas kas bija! Pareizāk ir liela iespēja! Startējot discovery komandā, gaja spec raidijumi par viņu ka cilveku (pa discovery) un to ka arstejas , ak trenejas un ko lieto! Tiem kas nav skatijušies protams fantzaija slima raisa domas nepareizi, bet šim cilvekam nav kur piesieties. Ir atšķiriba taču!

p.s. ritenbraukšana ir ļoti stingra, ir ta ka Lens teica, nevar pat lietot kuru katru pretiesnu līdzekli utt. visi uzmanās!

     [+] [-]

, 2008-10-14 14:03, pirms 16 gadiem
bet Tev = Fire, saka bijušais profisionālis, kad katrā prof komandā ir komandas ārsts, bet kitiem vai zvaigznēm ir personīgais ārsts, kas pārzin tā goņa asinis, jo asins analīzes ir nodotas, un tas ārsts zinās labāk to, ko tam braucējam labāk ieliet asinīs, lai nebūtu pozitīvas dopinganalīzes, un lai būtu top forma braucējam uz to laika periodu;

     [+] [-]

, 2008-10-14 14:13, pirms 16 gadiem
par to ka viņš bez tām zālēm nevartētu tas ir skaidrs, bet tiek uzskatīts, ka tās zāles palīdz viņam ne tikai ārstēties..., jo citi tādas nedrīkst!!!tikai ja ir kaut kaada noteikt slimiiba pierādīta!un ja vispar kas nav pieķrets nav vainīgs :0 par šito tēmu pasaule medijos jau runā gadiem!!
Nākam gad lielajās tūres būs ļoti interesanti un it sevišķi gribās erdzēt kā Lensam ies Giro, jo tika uzskatiits ka viņam fiziolōgiski jūlijs esot vispiemērotākais..nu tipa vislabaako formu iespējams iegūt!
fire rakstīja: Jā, bet...tas ko viņs lieto nav dopings, ja viņš to nelietos, viņam atkal saksies tas kas bija! Pareizāk ir liela iespēja! Startējot discovery komandā, gaja spec raidijumi par viņu ka cilveku (pa discovery) un to ka arstejas , ak trenejas un ko lieto! Tiem kas nav skatijušies protams fantzaija slima raisa domas nepareizi, bet šim cilvekam nav kur piesieties. Ir atšķiriba taču!

p.s. ritenbraukšana ir ļoti stingra, ir ta ka Lens teica, nevar pat lietot kuru katru pretiesnu līdzekli utt. visi uzmanās!

     [+] [-]

, 2008-10-14 14:17, pirms 16 gadiem
durvis7 rakstīja: Domaaju ka nee! Jo vinjam buushot savs antidopingists( tjip vecis kursh vinju diez gan biezhi paarbaudiis)
un savs onkologists gan jau ar...
un fire, kap tacu ara no smilskastes! zini, kas ir astma ? nezkapec looooti liela dala ritenbrauceju ir "astmatiki". ak ja, zales var oficiali lietot...

     [+] [-]

, 2008-10-14 16:28, pirms 16 gadiem
tāpat, ja ir augstāks HCT par 50%, tad jābūt izziņai no slimnīcas, kad tas tev ir no dabas, un neesi lietojies neko medicīnisku, lai dabūtu = HCT, augstāku par 50%, bet ja nav tā medicīniskā izziņa, tad ir tev pozitīvas dopinganalīzes;
cik es zinu, kad asmātiķi ir lielākā daļa norvēģu distences slēpotāji vai biatlonisti, bet varbūt riteņbraucēji arī, un tad tās ir jaunās modes tendences profisionālajā līmenī, bet latviešu amatieru baru braukšanā tas ir nogājis etaps, jo pirmkārt - te neviens neķer, bet otrkārt - ir jau jaunas medicīniskās vielas - ja tu vari atļauties to vai turīgi vecāki, lai būtu uzvarētājs;

     [+] [-]

, 2008-10-14 16:33, pirms 16 gadiem
juniss rakstīja: es tev piekrītu par to, ko viņš ir izdarijis, bet to ka vins nevar lietot nepiekrītu, jo viņam sakara ar to ka ir bijsi vēzis ir atlauts lietot tātas veilas par kurām citu diskvalificētu un tas ļoti daudziem nepatīk-tas ir tāds diskutējasm jaurājums! Visu cieņu šim sportsitam!
Tad pasaki kuras konkrētās vielas tās ir, ja jau tā zini! Parādi, kur to informāciju dabūji, parādi, ka tās ir aizliegto preperātu sarakstā un tad varam padiskutēt. Bet Tu kaut kur tādu info esi sagrābstijis un pieņem to par patiesību.

     [+] [-]

, 2008-10-14 16:38, pirms 16 gadiem
GdI varētu startēt, jo nav pārliecības par Astana staru Tour de France. un pat ja pielaidīs, līderis itkā skaitās Kontadors.. tāpēc jāmin Itālijā.

     [+] [-]

, 2008-10-14 19:22, pirms 16 gadiem
Ļoti jauki, ļoti jauki!
Ex tikai ceru, ka Vinokuru ar pielaidīs pie Giriņa, tad vēl tikai jāpagaida, lai Uļrih paziņo par atgriešanos! Nu bet Būtu tak super, ka visa vecā kompānija atkal kopā.... Un pārējiem fuentesgeitas 'derikiem ar sroks jau būs notecējis.
Gaidam, gaidam....

     [+] [-]

, 2008-10-15 14:19, pirms 16 gadiem
tev smiekli nenaķ..es tak ikdienā nenodarbojos ar sporta medicīnas studēšanu! par tām vielām, ko viņš drīsktēja lietot-jā to esu lasijis redzējis ka stāsta medijos..protams tad jau var jebko apšaubīt, bet esu dzirdeejis, ka veža slimnieks(Lens un uc.) drīskt to lietot jo tas nepieciešams dzīvības funkcijām un tas nepieciešams organismam, kas citam skaitītos dopings! piekritīsi, ka ir daudz gadījumi kad ar āsrta atļuju drīskt lietot to un to! nav jēga strīdēties!
buggermanis rakstīja: Tad pasaki kuras konkrētās vielas tās ir, ja jau tā zini! Parādi, kur to informāciju dabūji, parādi, ka tās ir aizliegto preperātu sarakstā un tad varam padiskutēt. Bet Tu kaut kur tādu info esi sagrābstijis un pieņem to par patiesību.

     [+] [-]

, 2008-10-15 14:50, pirms 16 gadiem
juniss rakstīja: tev smiekli nenaķ..es tak ikdienā nenodarbojos ar sporta medicīnas studēšanu! par tām vielām, ko viņš drīsktēja lietot-jā to esu lasijis redzējis ka stāsta medijos..protams tad jau var jebko apšaubīt, bet esu dzirdeejis, ka veža slimnieks(Lens un uc.) drīskt to lietot jo tas nepieciešams dzīvības funkcijām un tas nepieciešams organismam, kas citam skaitītos dopings! piekritīsi, ka ir daudz gadījumi kad ar āsrta atļuju drīskt lietot to un to! nav jēga strīdēties!
Tev pašam smiekli nenāk par savu teikto, jo esi lasījis medijos to, ko viena tante teica, un kad tās zāles nepieciešams Lensa dzīvībai, un droši vien ārsti Viņam ieteica ar riteni braukt profisionālā līmenī ?!?!?!

     [+] [-]

, 2008-10-17 12:07, pirms 16 gadiem
ko tu tad dari esporta..te tak ar raksta visādi(piedodiet autori) un nekam nevar ticeet tak., ko tad komente ko viens autors uzrakstijis...noteikti meli tak:0 peec tavas koncepcijas Es informaciju parsvara par ritenbrauksanu esum uzneemis no eurosport !
petunia rakstīja: Tev pašam smiekli nenāk par savu teikto, jo esi lasījis medijos to, ko viena tante teica, un kad tās zāles nepieciešams Lensa dzīvībai, un droši vien ārsti Viņam ieteica ar riteni braukt profisionālā līmenī ?!?!?!

     [+] [-]

, 2008-10-17 22:35, pirms 16 gadiem
no sākuma pats izlasi savu teikto, un tad padomā, vai pareizi un loģiski izklāstīji savu domu !!!