Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Vrubļevskis: "Dažiem mūsu atlētiem Rio spēles nebija sezonas galvenais starts"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Vrubļevskis: "Dažiem mūsu atlētiem Rio spēles nebija sezonas galvenais starts"
LOK prezidents Aldons Vrubļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) prezidents Aldons Vrubļevskis LTV1 diskusijā atzīst, ka Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs daži mūsu sportisti neparādīja savu labāko sniegumu attieksmes dēļ, kādam patraucēja gadījums, plānošana vai aklimatizācijas ilgums.

Diskusiju raidījumā "Tiešā runa" vakar tika analizēts Latvijas sportistu sniegums aizvadītajās Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs. Latvijas labāko atlētu finansējums šoreiz bija lielāks nekā iepriekšējos ciklos, taču pirmoreiz pēc neatkarības atjaunošanas mūsu sportisti palika bez olimpiskajām medaļām.

"Diemžēl dažiem atlētiem olimpiskās spēles neizrādījās galvenais un svarīgākais starts šajā sezonā. Mums gan likās, ka vajadzētu būt. Dažiem tās bija vienas no kārtējām, ikdienišķajām sacensībām. Man šķiet, ka tām dažām neveiksmēm jeb nesasniegtajiem personiskajiem rezultātiem bija vairāk jāiespaido sportistu pārdzīvojums, paužot attieksmi pēc neveiksmes. Manuprāt, šis pārdzīvojums nebija pietiekami dziļš un adekvāts notikušajam. Aizbraukt uz svarīgākajām sacensībām, kur ir nodrošināts pilnīgi viss, taču uzrādīt rezultātu, kas ne tuvu nav personiskā rekorda vai sezonas labāko sasniegumu līmenī, un to nepārdzīvot - manuprāt, tas liecina par attieksmi," norādīja LOK prezidents Aldons Vrubļevskis. "Mēs pārdzīvojam par tām dažām neveiksmēm, kur gadījums, negadījums, attieksme, plānošana vai aklimatizācijas ilgums nostrādāja pret rezultāta sasniegšanu."

Septiņcīņas treneris Andis Austrups par Ikaunieces-Admidiņas startu: "Rio spēlēs Laura nebija tālu no personiskā rekorda, spēja saņemties, neskatoties uz trenera reizēm nervozo uzvedību, pārāk nervozo. Man jau liekas, ka viņa pārāk mierīgi pieiet [sacensībām], es centos viņu nedaudz uzvilkt."

Pēc olimpiskajām spēlēm Austrups savā facebook.com profilā paziņoja, ka vairs nebūs Ikaunieces-Admidiņas treneris, šajā sakarā nekādas pārrunas nenotiks. Bet vai šobrīd ir īstais laiks šķirties? "Jā, tieši tā! Mēs esam sadarbojušies jau 14 gadus. Viņa ir izaugusi, viņai jāiet savs ceļš - pēc spēlēm jau pateicu, sapratu, ka esmu ārā no komandas - nekāda sadarbība vairs nevar būt," tagad norāda treneris.

Šķēpmešanas trenere Valentīna Eiduka par Madaras Palameikas un Sintas Ozoliņas startu Rio spēlēs: "Tā ir psiholoģiskā sagatavotība. Ja pats sportists ar to ikdienā nestrādās, tad lielajos mačos jūs redzat. Abas meitenes nav nekādas jaunās, pa šiem gadiem viņas jau ir izlietojušas savu psiholoģisko varēšanu. Domāju, ka jāsāk jau skatīties uz jaunajām."

LOK prezidents arī atklāja, ka 2016. gada Eiropas čempions šķēpmešanā Zigismuds Sirmais uz olimpiskajām spēlēm devās bez trenera, jo Somijas speciālistam dzimtenē tika likti šķēršļi. Savukārt divkārtējais olimpiskais čempions BMX riteņbraukšanā Māris Štrombergs šogad nav izpildījis kritērijus, lai nākamgad varētu saņemt Latvijas Olimpiskās vienības finansējumu.

Izmantotie resursi:
Latvijas Televīzija

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 13:07, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Par rezultātiem... Pilnīgi normāls sniegums... Jā no BMX gaidīju lielāku cīņu, un ar neticību smīnēju par škēpmetējiem... Pārējais ir pilnīgi normāli...
Kas tad tā Latvija tāda ir? Kur mums ir tie milzu budžeti, kas var konkurēt uz tā pasaules fona?
Un par par LOK... Jā nav OK, tā komunikācija, bet sacepties par to, ka sportistam neizpildot prasības ir jāvienojas par jaunu finansēšanas sistēmu... normāla parādība...
Mēs esam tik bagāti, ka varam pasūtīt 2kārtējo zelta medaļnieku, vai mēs esam tik nabagi, ka mums jāsūta pāris mājas tālāk divkārtējais zelta medaļnieks?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 13:09, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja šis lielījās pamatīgi, bet vienalga Ekmans katru gadu saka, ka medaļas mēs reāli izcīnam uz braukšanas tehniku un uz starta rēķina, nevis tehnikas. Prūsis kamanas taisa savā lauku šķūnītī Ugalē, bet Vāciešiem un Šveicei ražo autorūpnīcās speciāli. Bez tādiem enuziastiem bobā, ne skeletona, mēs nebūtu ne tuvu tur, kaut vai mums būtu lielāks finansējums.
Ja 500 mil - 1 milj. gadā PAZŪD no budžeta tad nevar runāt par finansējumu. Ja nebūtu visvisādi VDK čekisti, rausēji, iespējams, ka būtu Valsts ar 10 zelta medaļām.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:10, pirms 8 gadiem
Pirmkārt, jebkādu diskusiju izgāza Mr.Šalle-Ūsiņš. Ļāva liet ūdeni visiem, kuriem nav slinkums, neiebilstot nekam, jo saprašana šajā lietā = 0

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Mēs esam tik bagāti, ka varam pasūtīt 2kārtējo zelta medaļnieku, vai mēs esam tik nabagi, ka mums jāsūta pāris mājas tālāk divkārtējais zelta medaļnieks?
Nu pag...
Štrombergs vienošanos neizpildīja, līgums beidzas... Jāvienojas, kā nu tālāk būs... Normļai, kaut vai septiņas medaļas... Arī felpsam bija ASV jāiztur atlase, lai tiktu uz olimpiādi...
Skaidrs, ka vienojoties par nākotnes finasēšanu un jauniem kritērijiem, manuprāt, ir jānem vērā Štromberga divas medaļas un ieguldījums sportā un Latvijā, vai tas tiks darīts, nezinu, bet līdz tam... nekas nepareiz jau nav ne pateikts, ne ir noticis...
Un savā ziņā es arī paskatītos, kurš ir tas BMX vecis vai riteņbraucējs, kuram ir reālāks potenciāls Tokijā nobraukt labāk nekā Štrombim savos 30+... No LOK pozicijām es dotu finansējumu tam jaunajam... (nesaku, ka tāds ir, saku principu)

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:12, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Ja 500 mil - 1 milj. gadā PAZŪD no budžeta tad nevar runāt par finansējumu. Ja nebūtu visvisādi VDK čekisti, rausēji, iespējams, ka būtu Valsts ar 10 zelta medaļām.
Kāpēc valstīs, kurās nauda ir krietni vairāk, infrastruktūra ir lieliska, nav to 10 zelta medaļu? Kas mūsu gaisā un gēnos ir tas īpašais, kas ļautu būt labākajiem visur?

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:17, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāpēc valstīs, kurās nauda ir krietni vairāk, infrastruktūra ir lieliska, nav to 10 zelta medaļu? Kas mūsu gaisā un gēnos ir tas īpašais, kas ļautu būt labākajiem visur?
Attieksme, cīņasspars.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:19, pirms 8 gadiem
Protams, no citas puses, man šeit rodas jautājums par LOK līgumos ierakstītajiem rezultātiem un to pamatotību. NAv ne jausmas, kā tie tika noteikti un cik ļoti sportisti (naudas dēļ) tos centās pietuvināt (piezemēt) savām spējām. Tur gan tad vajadzētu painteresēties, cik tad LOK un Latvija tērē uz to mūsu olimpisko vilšanos salīdzinājumā pret tiem, kas tās medaļas izcīnīja un kam tie rezultāti bija augstāki... Apstākļi, iespējas, cik tad īsti tās prasības ir pamatotas...
Tā teikt, neba jau aiz nejaušibas ASV peldētāji katrā peldējuma disciplīnā tiek pie medaļām Gan jau, ka sektors par naudu un konkurenci starp sportistiem un treneriem nesūdzas

Bet ne jau par šo te raksts

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:21, pirms 8 gadiem
Man personīgi sāpīgākais pēc Štromberga, pludmales volejbolistu un dažu citu medaļu pretendentu startiem bija šī tukšuma sajūta iekšienē. Un ne jau tāpēc, ka viņi nedabūja medaļas, bet, tapēc ka šī izstāšanās no OS bija tik pāragra un negaidīta.
Neraugoties uz to, labāka par Štrombergu mums nav, labāka par Plēsnieku mums nav utt.
Kā sporta veida trenerim ir sāpīgi redzēt kārtējo reizi GANDRĪZ VISU (!) Latvijas sporta veidu vājāko vietu - TEHIKU! Tas ir katra sporta veida pamatu pamats un, ja tā klibo, tad pat labākais pasaules psihologs Tev nepalīdzēs.
Attiecībā uz infrastruktūru, kuras daudzos sporta veidos vienkārši nav vai ir nolietojusies ir labs Skandināvijas valstu piemērs:
1) Nacionālo treniņbāzi izlasei/-ēm uzbūvē valsts!!!
2) Visu pārējo sporta infrastruktūru, t.sk. stadionus un ēkas uzbūvē pašvaldība par saviem līdzekļiem nododot apsaimniekošanā klubiem vai organizācijām.
p.s. Rīgas dome šajā ziņā ir nožēlojama. Balsu dēļ iegulda mikrorajonos un, lai valsts par saviem līdzekļiem uzbūvē visu viņu vietā!
3

  -2 [+] [-]

, 2016-08-25 13:21, pirms 8 gadiem
Kad vienreiz SC nobanos to Kļaviņu.Kautgan tākā mīlu prognozēt,es prognozēju ka LFF piesmietais Kļaviņš tēmēs uz LOK vadību nākamās vēlēšanās.Par Štrombergu esmu Aldoņa pusē(Laikam retais gadijums)Tad jau mums līdz mūža galam jānodrošina arī Ozols,Klementjevs,Vihrovs,Fadejevs,Zeļonijs un citi medaļnieki kas beiguši sportot.Veselais saprāts jāieslēdz reizēm Krišjāni.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:23, pirms 8 gadiem
Aldonis Vrubļevskis ir vecās nomenklatūras cilvēks, ar čekas skolu, saglabājis siltu vietiņu arī pēc vecās sistēmas sabrukšanas, darbojas ar "skaldi un valdi" un "roka roku mazgā" principu. Cilvēks, kurš ar savu ierobežoto intelektu vairs nespēj objektīvi pielāgoties un redzēt modernās pasaules attīstības virzienus un tendences. Vecie laiki un metodes ir sena pagātne un tā nekad neatgriezīsies, lai arī cik grūti Aldonim to pieņemt.
Prieks bija dzirdēt Jāņa Kola izpratni par sporta attīstības tendencēm Latvijā un pasaulē, tāpat viņa izvērtējumu par Olimpisko spēļu rezultātiem, par sporta veidu prioritātēm, par darba ētiku konkrētajos sporta veidos, lai tie būtu visaugstākajā līmenī, par finansējumu piesaistēm. Cilvēks uzņēmējs, kurš zin kā nopelnīt un zin, kur ieguldīt, lai sasniegtu visaugstāko rezultātu, zin kā izveidot komandu šo mērķu sasniegšanai.
Nedomāju, ka Aldonis, kā valsts funkcionārs, saprot kā jāpelna nauda un kā arī tā jātērē, tam nolūkam ir valsts kase, kurā vienmēr var iegrābties, pareizi sakārtojot papīrus un padaloties ar draugiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:28, pirms 8 gadiem
Brakaņeris rakstīja: Man personīgi sāpīgākais pēc Štromberga, pludmales volejbolistu un dažu citu medaļu pretendentu startiem bija šī tukšuma sajūta iekšienē. Un ne jau tāpēc, ka viņi nedabūja medaļas, bet, tapēc ka šī izstāšanās no OS bija tik pāragra un negaidīta.
Neraugoties uz to, labāka par Štrombergu mums nav, labāka par Plēsnieku mums nav utt.
Kā sporta veida trenerim ir sāpīgi redzēt kārtējo reizi GANDRĪZ VISU (!) Latvijas sporta veidu vājāko vietu - TEHIKU! Tas ir katra sporta veida pamatu pamats un, ja tā klibo, tad pat labākais pasaules psihologs Tev nepalīdzēs.
Attiecībā uz infrastruktūru, kuras daudzos sporta veidos vienkārši nav vai ir nolietojusies ir labs Skandināvijas valstu piemērs:
1) Nacionālo treniņbāzi izlasei/-ēm uzbūvē valsts!!!
2) Visu pārējo sporta infrastruktūru, t.sk. stadionus un ēkas uzbūvē pašvaldība par saviem līdzekļiem nododot apsaimniekošanā klubiem vai organizācijām.
p.s. Rīgas dome šajā ziņā ir nožēlojama. Balsu dēļ iegulda mikrorajonos un, lai valsts par saviem līdzekļiem uzbūvē visu viņu vietā!
3
Neaizstāvot pašvaldību galvas un to stratēgijas... Pretjautājums.
Cik gadi un cik valdības nomainījās skandināvijā, kad to pašvaldības sāka būvēt halles nevis uztraucās par savu ādu, savu pakaļu, savu bērnu un viņu bērnu labklājību (respektīvi - vēlētājiem, lai saglabātu amatu)....
Mēs vēl esam jauna valsts, mums vļe visiem ir svarīga sava pakaļa, nevis sveši bērni un viņu iespēja izaugt par pasaules līmeņa sportistiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-08-25 13:32, pirms 8 gadiem
Kā sapratu pēc Aldoņa teiktā - tā milzīgā funkcionāru varza līdzi tika vilkta, lai blakus sportistiem būtu cilvēki, kuri ļoti smagi pārdzīvo neveiksmīgos startus, ja reiz sportisti paši nespēj histēriski raudāt un plēst ārā matus par neizcīnīto medaļu.
Bet vispār labs skats varētu būt - piemēram, Plēsnieks nepaceļ svaru, paliek ārpus medaļām un ar skumju seju iet nost no skatuves, tajā pat laikā zālē ir 50 solīdi, iesirmi vīri ancukos ar šlipsēm, kuri skaļi raud, krīt gar zemi, kliedz - nēēēē... Dievs, kādēļ tā, kādēļ Tu to izdarīji ar mums, aaaa!!!??? Tā teikt, paspilgtina neveiksmes nozīmīgumu, jo ir taču jābūt kādam, kurš to dara kārtīgi un no visas sirds.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:33, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Attieksme, cīņasspars.
Interesanti. Pēdējos padsmit gados to vien dzirdu kā zaudētāju mentalitāte, vāja psiholoģija utt.
Turklāt, ja visiem visu sāks pienest uz paplātes, apstākļu būs perfekti, vai tad tas gandrīz automātiski nepazemina vārdu salikuma "attieksme un cīņasspars" nozīmi, vērtību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:37, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu pag...
Štrombergs vienošanos neizpildīja, līgums beidzas... Jāvienojas, kā nu tālāk būs... Normļai, kaut vai septiņas medaļas... Arī felpsam bija ASV jāiztur atlase, lai tiktu uz olimpiādi...
Skaidrs, ka vienojoties par nākotnes finasēšanu un jauniem kritērijiem, manuprāt, ir jānem vērā Štromberga divas medaļas un ieguldījums sportā un Latvijā, vai tas tiks darīts, nezinu, bet līdz tam... nekas nepareiz jau nav ne pateikts, ne ir noticis...
Un savā ziņā es arī paskatītos, kurš ir tas BMX vecis vai riteņbraucējs, kuram ir reālāks potenciāls Tokijā nobraukt labāk nekā Štrombim savos 30+... No LOK pozicijām es dotu finansējumu tam jaunajam... (nesaku, ka tāds ir, saku principu)
Kāds pirms Pekinas Štrombim deva naudas maisu?
Iedomājies, kas notiktu, ja Lakers pasūtītu Kobi divas mājās tālāk pēc traumas 2014 gadā? Bet tā vietā viņi iedeva 48 milijonus, tā ir pateicība, tieši tā pat izdarīja Kubans Dirks prasīja 40, bet Kubans naudu netaupot iedeva 50. Tā ir cieņa un par to viņam būtu jāsaņem tas finansējums vismaz vēl 2 gadus. Tā teikt atdodot parādu par jaunībā sasniegto.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:38, pirms 8 gadiem
sportistu galvenais fizioterapeits Mareks Osovskis uz RIO netika pat uzaicināts, neskatoties uz to, ka sportisti izteica tādu vēlmi, toties vagons ar kaut kādiem mistiskiem funkcionāriem gan brauca. un kā Aldons šo komentētu?!

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:41, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kāds pirms Pekinas Štrombim deva naudas maisu?
Iedomājies, kas notiktu, ja Lakers pasūtītu Kobi divas mājās tālāk pēc traumas 2014 gadā? Bet tā vietā viņi iedeva 48 milijonus, tā ir pateicība, tieši tā pat izdarīja Kubans Dirks prasīja 40, bet Kubans naudu netaupot iedeva 50. Tā ir cieņa un par to viņam būtu jāsaņem tas finansējums vismaz vēl 2 gadus. Tā teikt atdodot parādu par jaunībā sasniegto.
Klubs jau ir privātais bizness... Tai pat laikā Kolandželo pateica, ja visus četrus gadus neesi bijis aktīvs izlases spēlētājs, uz Olimpiskajām spēlēm nebrauksi, vienalga, tevi sauc Kobe, LBJ vai Reds. Kur tur ir pagātnes nopelni?

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:46, pirms 8 gadiem
escada rakstīja: sportistu galvenais fizioterapeits Mareks Osovskis uz RIO netika pat uzaicināts, neskatoties uz to, ka sportisti izteica tādu vēlmi, toties vagons ar kaut kādiem mistiskiem funkcionāriem gan brauca. un kā Aldons šo komentētu?!
kas tur ko paskaidrot? agrāk Mareks bija LOV fizioterapeits un brauca visur. Tad aizgāja prom no LOK (nezinu kāda bija šķiršanās) uz privāto Fiziocentrs.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:47, pirms 8 gadiem
Marty82 rakstīja: Mūsu sportistu finansēšana ir pilnīgi stulba. Vispirms sasniedz rezultātus (pats pa saviem līdzekļiem vai meklē kādus sponsorus, tā teikt meģini kā amatieris tikt līdz pro līmenim) un tad kad esi ticis pie medaļām, tad iedos finansējumu, lielās valsts prēmijas utt., ja medaļas nav tad atkal finansējums nost, lai cik talantīgs būtu sportists un meklē naudu pats. Piemēram Lielbritānijā nav nekādas prēmijas par medaļām vispār, bet viņi izvēlas jau pirms spēlēm sportistus kuriem tic ka medaļas varētu būt un naudu iegulda šos sportistus gatavojot spēlēm
Pirmais variants ir stipri vieglāks, faktiski nekas 'augšām' nav jādara, bet otrajā jau ir jābūt ļoti konkrētam un skaidram rīcības plānam/sistēmai. Ja tevi satrauktu tikai sava labklājība, kura nezkāpēc nav atkarīga no rezultāta, kuru variantu tu izvēlētos?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:51, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja šis lielījās pamatīgi, bet vienalga Ekmans katru gadu saka, ka medaļas mēs reāli izcīnam uz braukšanas tehniku un uz starta rēķina, nevis tehnikas. Prūsis kamanas taisa savā lauku šķūnītī Ugalē, bet Vāciešiem un Šveicei ražo autorūpnīcās speciāli. Bez tādiem enuziastiem bobā, ne skeletona, mēs nebūtu ne tuvu tur, kaut vai mums būtu lielāks finansējums.
sobrid gan mums ir jau daudz labaka tehnika,jo starta ieskrejienos nekads vairs handikaps nav

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:52, pirms 8 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: kas tur ko paskaidrot? agrāk Mareks bija LOV fizioterapeits un brauca visur. Tad aizgāja prom no LOK (nezinu kāda bija šķiršanās) uz privāto Fiziocentrs.
nu ja - skaidrs, ka labāk ņemt līdzi nevis sportistiem nepieciešamos cilvēkus, bet visādus keksus, kas par "nopelniem LOV labā" bija pelnījuši pagozēties RIO pludmalēs... lai gan - nav gan man tas skaidrs!

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:55, pirms 8 gadiem
escada rakstīja: nu ja - skaidrs, ka labāk ņemt līdzi nevis sportistiem nepieciešamos cilvēkus, bet visādus keksus, kas par "nopelniem LOV labā" bija pelnījuši pagozēties RIO pludmalēs... lai gan - nav gan man tas skaidrs!
tā jau nav mūsu diskusija ko kur kapēc paņem. kaut kur lasīju, ka Laura, Plēsnieks un vēl kāds ir gribējis Mareku līdz, bet nu kā redzam kaut kas tur nav sanācis...nav akreditēts vai pagājusī sāpe ka aizgāja no LOK...kas to lai zina

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 13:57, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Lūdzu, izpildiet normatīvu un saņemiet finansiālu atbalstu. Ja nevarat izpildīt normatīvus, tad sāciet nožēlot kāpēc mazi būdami nekļuvāt par Porziņģiem vai Ozoliņiem.
Tieši tā. Un par savām zelta medaļām tak arī Štrombis brangu prēmiju no valsts saņēmis, viss pareizi. Bet uzturēt mūžīgi nav iemesla.
Ja grib pelnīt naudu, jānodarbojas ar profesionālo sportu.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:57, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: LOK prezidents uzspļauj divkārtējam Olimpisko spēļu čempionam Štrombergam jeb Aldons un auns
Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis 2016. gada 24.augustā Latvijas Televīzijā: "Māris Štrombergs nav izpildījis olimpiskos kritērijus; sākot no 1.janvāra, tiks lemts, kā turpmāk viņš tiks finansēts".
Māris Štrombergs ir divkārtējais Olimpiskais čempions BMX riteņbraukšanā, triumfējot 2008.gada spēlēs Pekinā un 2012.gadā Londonā, savukārt 2016.gadā Rio Māris piedzīvoja sāpīgu neveiksmi.
Vai ir iespējams vēl ciniskāks LOK vadītāja komentārs? Laikā, kad Māris izcīnīja divas zelta medaļas Latvijai Olimpiskajās spēlēs, Vrubļevskis bezkaunīgi gozējās BMX čempiona slavas saulītē. Kad Māris piedzīvojis neveiksmi - nekavējoties iemīts dubļos. Man ir kauns Vrubļevska vietā. Cinisms pārākajā pakāpē. Šī ir ņirgāšanās par vienu no visu laiku titulētākajiem Latvijas olimpisko spēļu dalībniekiem.
Padomju domāšanas atrauga Latvijas Olimpiskās komitejas vadībā? Kā saka - cilvēks no kolhoza var aiziet, bet kolhozs no cilvēka - nē.
Galvenais, lai uz 2018.gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm Dienvidkorejā mūsu LOK prezidents neaizmirst paņemt līdzi vēl vairāk "piekabes" - funkcionārus un vēl mazāk atlētus, tad Latvijas sports ziedēs kā vēl nekad.

https://www.facebook.com/krisjanis.klavins.9/posts/10155201794344832?__mref=message_bubble
Nu viss pēc "Sapņu komandas"scenārija - kad uzvari, tad visi šie liekēži ir pirmie tev klāt ar teikumiem "mēs zinājām, mēs ticējām"utt.

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:59, pirms 8 gadiem
escada rakstīja: nu ja - skaidrs, ka labāk ņemt līdzi nevis sportistiem nepieciešamos cilvēkus, bet visādus keksus, kas par "nopelniem LOV labā" bija pelnījuši pagozēties RIO pludmalēs... lai gan - nav gan man tas skaidrs!
un vēl Mareks vairs nav sportistu galvenais fizioterapeits kopš aizgāja no LOV. tagad viņš ir privāts un sportisti pie viņa iet privāti. LOV fizioterepeiti ir Fizioterapeiti | LOV

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:01, pirms 8 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: un vēl Mareks vairs nav sportistu galvenais fizioterapeits kopš aizgāja no LOV. tagad viņš ir privāts un sportisti pie viņa iet privāti. LOV fizioterepeiti ir http://www.lov.lv/fizioterapeiti/
Es spriežu pēc tā, ko Mareks teica sporta studijā. Te ir neliels atskats uz to Raksts / Fizioterapeits Osovskis: Sportistu...

Bet žēl gan, ka diskusijas šeit nepalīdz atrisināt sasāpējušas problēmas un novērst nejēdzības.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:01, pirms 8 gadiem
Kā redzams šeit -> Psihologs | LOV LOV (līdz ar to arī LOK) ir psihologs. Tad ja uzskata, ka mums vāja psiholoģija, jāprasa ko Eikenas kundze dara.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:05, pirms 8 gadiem
escada rakstīja: Es spriežu pēc tā, ko Mareks teica sporta studijā. Te ir neliels atskats uz to Raksts / Fizioterapeits Osovskis: Sportistu...

Bet žēl gan, ka diskusijas šeit nepalīdz atrisināt sasāpējušas problēmas un novērst nejēdzības.
visu virtuvi tāpat mums neuzzināt.

pie šī raksta viena no retajām diskusijām šeit....parasti ir samazgas un žults!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 14:08, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš, 12:09, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
LOK prezidents uzspļauj divkārtējam Olimpisko spēļu čempionam Štrombergam jeb Aldons un auns
Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis 2016. gada 24.augustā Latvijas Televīzijā: "Māris Štrombergs nav izpildījis olimpiskos kritērijus; sākot no 1.janvāra, tiks lemts, kā turpmāk viņš tiks finansēts".
Māris Štrombergs ir divkārtējais Olimpiskais čempions BMX riteņbraukšanā, triumfējot 2008.gada spēlēs Pekinā un 2012.gadā Londonā, savukārt 2016.gadā Rio Māris piedzīvoja sāpīgu neveiksmi.
Vai ir iespējams vēl ciniskāks LOK vadītāja komentārs? Laikā, kad Māris izcīnīja divas zelta medaļas Latvijai Olimpiskajās spēlēs, Vrubļevskis bezkaunīgi gozējās BMX čempiona slavas saulītē. Kad Māris piedzīvojis neveiksmi - nekavējoties iemīts dubļos. Man ir kauns Vrubļevska vietā. Cinisms pārākajā pakāpē. Šī ir ņirgāšanās par vienu no visu laiku titulētākajiem Latvijas olimpisko spēļu dalībniekiem.
Padomju domāšanas atrauga Latvijas Olimpiskās komitejas vadībā? Kā saka - cilvēks no kolhoza var aiziet, bet kolhozs no cilvēka - nē.
Galvenais, lai uz 2018.gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm Dienvidkorejā mūsu LOK prezidents neaizmirst paņemt līdzi vēl vairāk "piekabes" - funkcionārus un vēl mazāk atlētus, tad Latvijas sports ziedēs kā vēl nekad.

Krišjān,šoreiz tev piekritīšu par 100 punktiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 14:08, pirms 8 gadiem
Reāli besī komentētāji, kuri izgāž savas dusmas un neapmierinātību, neizprotot esošo sporta struktūru un finansējumu. Par 'tūristiem' turpina cepties, kaut gan delegācijas saraksts sen jau publicēts. Tas pats par finansējumu...Vai kāds vispār zin, kas ir LOV? Par kritērijeim sportistu finansēšanai - vai kāds saprot kā tie darbojas? Un vēl vairāk - kā tie veidojas?
Interesants raksts šodien bija delfos par sporta struktūru...
Mareks Gruškevics: Ir jāmaina treneru...
100% piekrītu. Piemēram, daiļslidošanā tā pati problēma... Rīgā nav nevienas sporta skolas, kur trenēties daiļslidošanā.
Aicinu visus lasītājus emocijas atstāt pie sevis bet komentēt konstruktīvi!

  -2 [+] [-]

, 2016-08-25 14:11, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: LOK prezidents uzspļauj divkārtējam Olimpisko spēļu čempionam Štrombergam jeb Aldons un auns
Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis 2016. gada 24.augustā Latvijas Televīzijā: "Māris Štrombergs nav izpildījis olimpiskos kritērijus; sākot no 1.janvāra, tiks lemts, kā turpmāk viņš tiks finansēts".
Māris Štrombergs ir divkārtējais Olimpiskais čempions BMX riteņbraukšanā, triumfējot 2008.gada spēlēs Pekinā un 2012.gadā Londonā, savukārt 2016.gadā Rio Māris piedzīvoja sāpīgu neveiksmi.
Vai ir iespējams vēl ciniskāks LOK vadītāja komentārs? Laikā, kad Māris izcīnīja divas zelta medaļas Latvijai Olimpiskajās spēlēs, Vrubļevskis bezkaunīgi gozējās BMX čempiona slavas saulītē. Kad Māris piedzīvojis neveiksmi - nekavējoties iemīts dubļos. Man ir kauns Vrubļevska vietā. Cinisms pārākajā pakāpē. Šī ir ņirgāšanās par vienu no visu laiku titulētākajiem Latvijas olimpisko spēļu dalībniekiem.
Padomju domāšanas atrauga Latvijas Olimpiskās komitejas vadībā? Kā saka - cilvēks no kolhoza var aiziet, bet kolhozs no cilvēka - nē.
Galvenais, lai uz 2018.gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm Dienvidkorejā mūsu LOK prezidents neaizmirst paņemt līdzi vēl vairāk "piekabes" - funkcionārus un vēl mazāk atlētus, tad Latvijas sports ziedēs kā vēl nekad.

https://www.facebook.com/krisjanis.klavins.9/posts/10155201794344832?__mref=message_bubble
Beediigi ksuns AV vietaa

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 14:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja šis lielījās pamatīgi, bet vienalga Ekmans katru gadu saka, ka medaļas mēs reāli izcīnam uz braukšanas tehniku un uz starta rēķina, nevis tehnikas. Prūsis kamanas taisa savā lauku šķūnītī Ugalē, bet Vāciešiem un Šveicei ražo autorūpnīcās speciāli. Bez tādiem enuziastiem bobā, ne skeletona, mēs nebūtu ne tuvu tur, kaut vai mums būtu lielāks finansējums.
Tajās autorūpnīcās tās kamanas taisa tādi paši entuziasti kā LV, tikai ar modernākiem mēraparātiem.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-25 14:14, pirms 8 gadiem
Vai nevarētu nopublicēt visu Latvijas olimpiešu "pavadītāju-līdzjūtēju-funkcionāru sarakstu,kuri oficiāli skaitījās Latvijas delegācijā.Nāvīgi interesanti būtu palasīt.Varbūt kaut kur ir bijis publicēts ,bet esmu palaidis garām.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:15, pirms 8 gadiem
wake-up rakstīja: Reāli besī komentētāji, kuri izgāž savas dusmas un neapmierinātību, neizprotot esošo sporta struktūru un finansējumu. Par 'tūristiem' turpina cepties, kaut gan delegācijas saraksts sen jau publicēts. Tas pats par finansējumu...Vai kāds vispār zin, kas ir LOV? Par kritērijeim sportistu finansēšanai - vai kāds saprot kā tie darbojas? Un vēl vairāk - kā tie veidojas?
Interesants raksts šodien bija delfos par sporta struktūru...
Mareks Gruškevics: Ir jāmaina treneru...
100% piekrītu. Piemēram, daiļslidošanā tā pati problēma... Rīgā nav nevienas sporta skolas, kur trenēties daiļslidošanā.
Aicinu visus lasītājus emocijas atstāt pie sevis bet komentēt konstruktīvi!
jājautā, kuram sporta veidam Rīgā vispār ir radīti labi apstākļi? ja nu vienīgi visiem tiem, kur var darboties mežā vai pludmalē, bet tas jau nu nebūs Rīgas kungu nopelns, bet gan pateicoties Mātei Dabai...