Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Par širmja aizvēršanos, dūšu un kritieniem

Par širmja aizvēršanos, dūšu un kritieniem
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

2016. gada 18. augustā notika tas, kam neviens tā īsti negribēja ticēt. Izrādās, ka BMX var būt arī cits olimpiskais čempions, ne tikai Māris Štrombergs. Ne viņam, ne Edžum Treimanim neizdevās tikt galā ar trases pirmo taisni, kas liedza iekļūt vismaz pusfinālā. Atceroties ceturtdaļfināla braucienus, savas domas izteica arī Londonas olimpisko spēļu BMX sacensību dalībnieks Rihards Veide.

"Man izskatījās, ka vīri bija sagatavojušies lielai trasei un lieliem mačiem, bet pretī saņēma mazu trasi, kurā nebija iespējams pilnībā parādīt savu potenciālu. Visi maksimālā ātrumā nobrauca no starta lejā, bet pēc pirmā lēciena sāka braukt uz 80%. Olimpiskajām spēlēm varēja uzbūvēt lielāku un plašāku trasi, kur skatītājiem būtu iespēja novērtēt īsto BMX, kāds ir redzams Pasaules kausa posmos. Bet šeit bija redzama tikai gaļas mašīna," secina Veide.

"Četrus gadus sportisti bija trenējušies un gatavojušies, bet trase viņus vienkārši noslaucīja nost. Šovakar būs dīvaina sajūta, skatoties pusfinālus, jo daudz no favorītiem jau ir ārā. Varbūt varēja braukt citādāk, taču viens ir skaidrs - Māris šajā trasē savu potenciālu parādīt nevarēja. Pievīla arī laika apstākļi - no pieredzes zinu, ja no mugurpuses vējš vēl papildus dzen uz priekšu, tad savākt trasi ir vēl grūtāk."

"Sasniegtais ātrums vienkārši bija par lielu uzbūvētajam otrajam tramplīnam. Turklāt trase bija nevis plūstoša, bet gan ar izcilņiem, kuri sita gaisā un neļāva noslāpēt lēcienu. Līdz pirmajam lēcienam viss bija kārtībā, Māris bija pirmais vai viens no pirmajiem, bet pēc tam sāka minstināties un braukt uz 80%, bet olimpiskajās spēlēs tā uzvarēt nevar. Dažiem sportistiem aizvērās širmis un viņi lēca nosēdienā uz platā, bet citi brutāli aizlēca par tālu un jau tad mēģināja savākt riteni. Pekinā un Londonā tā nebija, tur varēja braukt uz visiem 100%."

"Filipss tika noslaucīts jau pirmajā braucienā, Dodē arī izstājās ātrāk nekā bija cerējis. Labi, ka abi mūsējie ir veseli. Olimpiskās trases testos jau bija redzams, ka nav labi, bet organizatori neko neizmainīja. Jā, Rubenē tika uztaisīta līdzīga trase. Pirmais tramplīns bija tāds pats. Taču atšķirībā no testiem, kad trase bija mīkstāka, olimpiādē tā bija cieta kā betons un riteņi ripoja vēl ātrāk. Kad uzpūta vējš, trasi bija vēl grūtāk savākt. Kad apgriezieni bija nomesti līdz 80%, vairs neizdevās pietiekami ātri nokļūt līdz pirmajam līkumam. Ja pirmajā taisnē netrāpi ar nosēdienu, tad ātrums vairs neaug. Visi grib izrauties priekšā, bet šeit sanāca braukt barā un tad ir grūti izkontrolēt, ko dara pārējie, jo katrs brauc un lec citur," skaidro Veide.

Vai pusfinālos mūsējiem būtu bijis vieglāk? "Ja laika apstākļi būtu tādi paši, tad nekas nemainītos. Ja Māris jūt, ka var uzvarēt, tad viņš cīnīsies līdz pēdējam, bet, ja jūt, ka nevar, tad lieki neriskēs. Astotais vai pirmais, melns vai balts. Varbūt pirms astoņiem gadiem viņš riskēja vairāk, bet pirms četriem gadiem Londonā Māris jau minstinājās. Atšķirībā tā, ka Londonā varēja maukt uz 100%, bet Rio trase to neļāva. Pasaules kausā uz starta nostējas astoņi sportisti un katrs rāda, ko māk. Turpretī Rio uzvar tas, kuram lielāka dūša."

"Rio trasē saskatīju visādus pigorus, kas man kā BMX braucējam nepatika. Muļķīgi, ja četrus gadus trenējies, bet mačos nevari pilnībā parādīt savu potenciālu. Noteikti vaina slēpās arī galvā - Māris netika galā ar vienu trases elementu un tas vairoja stresu. Tomēr man labāk patiktu, ja olimpiādē visi varētu braukt par 100%," piebilst Veide. "Pirms mačiem man bija četri favorīti - Māris, Vilobijs, Dodē un Filipss. Trīs no viņiem jau ir ārā. Domāju, ka Vilobijam vairs īsti nav konkurentu, lai gan šajā trasē viss var notikt. Spēcīgs ir arī otrs austrālietis Dīns un amerikāņi, bet jaunajam nīderlandietim Kimmanam vēl trūkst stabilitātes. Par viņu runājot, gan jāsaka - labi, ka viņam ar veselību viss kārtībā, jo tādu kritienu, kad viņš piezemējās uz tramplīna, BMX vēl nebiju redzējis..."

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 13:48, pirms 8 gadiem
Ne velti saka, ka patiesie atbalstītāji ir tie, kas nevis fano priecīgos brīžos, bet atbalsta un uzmundrina grūtos. Būsim saprotoši! Un beigsim piesārņot ēteru..

  -3 [+] [-]

, 2016-08-19 13:51, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: bāc, tu reāli esi sifons !!!! Pareizi uzrakstīja blondais 18. Kā var nesagatavoties četrgades nozīmīgākajiem startiem? Kas tās par atrunām? Da man pofig uz Dodē, Filipsiem un citiem zvēriem! Vilobijs un holandieši brauc un neklepo! Visiem apstākļi , trase, pumpas, vēja virziens vienāds! Bija tak redzams, ka Štrombis baidās. Protams, nav vairs 21 gads, jādomā par rītdienu un to viņš arī pats pateica! Palasi interviju! Bet tad vajadzēja sūtīt Veidi, Krīgeru vai kādu citu jauno, kam pofig, lai apgūst meistarību, nevis mērkaķoties visas Pasaules priekša!
Madara tik pulē nadziņus un zīmējās soctīklos, Samoilovs - noplukusī lauva - galvenais pelnīt kāpostu pa tūrēm, kā OS, tā bikses pilnas. Grigorjevai - problēmas , Sirmajam - problēmas...
Kauns lasīt. Jaunieši ir tik stresa un negāciju pilni. Laikam hormoni plosa. Pulēt nadziņus un likt bildes sociālajos tīklos, tas taču ir aizliegts. Sportistam taču, tavuprāt, ir 24/7 jāvelta sportam un jāgatavojas, atpūtai un privātajai telpai vietas nav, lai tikai Calvins pēc tam būtu apmierināts. Dīvaini, lai neteiktu vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 13:56, pirms 8 gadiem
blondais18 rakstīja: Visi tādi censoņi un treniņos gladiatori, ka pat zirgam jāsmejas...bet īstenībā ir ļoti skumji:
BMX aizbrauc uz Floridu jau no Janvāra trenēties, nevienu!!!! no 3 bruacieniem nespēj normāli nobruakt!
Grigorjevai vispār mististki treniņi ar citu valstu pārstāvjiem, nevienu normālu paņēmienu neuztaisīja, ja neskaita pirmo cīņu
Sme/Šme - tādas LV cerības, ka no grupas netiek ārā svarīgākajā 4gades turnīrā, sapratu, pakāstu Alisonam/Bruno vai Dauhauzeram vismaz 1/4 finālā- bet no GRUPAS netiek ārā. Samoilovs lauva atradies, mazs sētas runčuks, ne lauva.
Plēsnieks tā plēsa Latvijas rekordu, ka 6 tā arī netika
Palameika, ar savu monstruālo skatienu tā arī izmeta vienu haļavas metienu un ar to bija arī viss.. vrb jāizdzēšas no Instagram un jātrenējas...
Sirmais vispār izklausās, ka treniņos met pāri stadionam..tik žēl, ka ar visiem krutajiem somu treneriem sacensībās neko nevar izdarīt!

Vienīgie, kas LV spēj iepriecināt ir ar traumu startējusī Ikauniece un 18.gadīgā Koha..ā un vēl peldētāja, kura pat bez trenera uzstāda Latvijas rekordu.

Nevienmēr mums vajag medaļas! Bet nu, lūdzu, tad vismaz nostartējiet savu spēju robežās un parādiet, ka ar jums var lepoties! Nu nejau brutāli izgāzties pilnīgi visās disciplīnās.(nerunāju par tiem kuri izspieda no sevis maksimumu)

Daļa vainas jāuzņemas LOK vadībai, jo es nemaksāju nodokļus, lai simts delegātu var atpūsties RIO un tā arī nesagaidītu nevienu augstvērtīgu rezultātu.

Paldies esmu žulti izgāzis!
Par BMX nepiekrītu, man kādreiz bija trase pie mājām, pat ne asfaltēta tik ļoti kā rio. Atceros, kad braucu trasē un lecu pampakiem pāri, tur bija tā ja aizlec pa tuvu norauj uz acīm, ja pa tālu tad labākā gadijumā norauj uz acīm. Tās trases ir nezēlīgas un ja Strombis teica, ka baigi traki tad ticu uz vārda, kad bija. Treimis divreiz nolika uz acīm bet turpināja braukt, ja mums citās disceplīnās būtu tādi sportisti, kas cīnās neskatoties uz neveiksmēm... Tie džeki netēlo un baigi attaisnojumi nav jāmeklē.

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:00, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tu taču esi pilnīgs pamuļķis. BMX eksperts. cik reizes skaties šo sporta veidu? reizi četros gados? dau nis
Nez cik letiņu skatās to katru gadu? Tāds meme sporta veids kā skeletoni utt.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:00, pirms 8 gadiem
Lasu heiteru kometus un skumīgi paliek par to kā daži cilvēciņi ir apdalītu dzīvē Gribētu redzēt to varonību aci pret aci bet nu šī jau ir tā anonīmā drosme.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:01, pirms 8 gadiem
Prieks vismaz , ka Štrombergs noteikti šo mēslu portālu nelasa, jo auditorija ir tiešām ar intelektu apdalīta. Palasot, ko cilvēki no reāliem profiliem raksta sociālajos tīklos, ir jāpriecājas, ka tur tomēr izskan atbalsta vēlējumi.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:05, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: bāc, tu reāli esi sifons !!!! Pareizi uzrakstīja blondais 18. Kā var nesagatavoties četrgades nozīmīgākajiem startiem? Kas tās par atrunām? Da man pofig uz Dodē, Filipsiem un citiem zvēriem! Vilobijs un holandieši brauc un neklepo! Visiem apstākļi , trase, pumpas, vēja virziens vienāds! Bija tak redzams, ka Štrombis baidās. Protams, nav vairs 21 gads, jādomā par rītdienu un to viņš arī pats pateica! Palasi interviju! Bet tad vajadzēja sūtīt Veidi, Krīgeru vai kādu citu jauno, kam pofig, lai apgūst meistarību, nevis mērkaķoties visas Pasaules priekša!
Madara tik pulē nadziņus un zīmējās soctīklos, Samoilovs - noplukusī lauva - galvenais pelnīt kāpostu pa tūrēm, kā OS, tā bikses pilnas. Grigorjevai - problēmas , Sirmajam - problēmas...
Gandrīz visiem Latvijas sportistiem visu laiku "kaut kas mūžīgi nesakrita"...

Visu cieņu Ikauniecei, Kohai un Plēsiniekam, kurš vismaz nemeklēja attaisnojumus.

Problēmu ieleja, tāpat kā situācija mūsu sporta sistēmā un valstī! Bardaks!
Aizdomājaties taču, nevis esat tipiskie latviešu pieticīgie optimisti!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 14:11, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Gandrīz visiem Latvijas sportistiem visu laiku "kaut kas mūžīgi nesakrita"...

Visu cieņu Ikauniecei, Kohai un Plēsiniekam, kurš vismaz nemeklēja attaisnojumus.

Problēmu ieleja, tāpat kā situācija mūsu sporta sistēmā un valstī! Bardaks!
Aizdomājaties taču, nevis esat tipiskie latviešu pieticīgie optimisti!
Eu tu gaili, iedosim tev felli un gribu redzēt kā tur nobrauksi no starta BMX. Piemīzīsi bikses un kluci aknās ied*rsīsi.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:14, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Gandrīz visiem Latvijas sportistiem visu laiku "kaut kas mūžīgi nesakrita"...

Visu cieņu Ikauniecei, Kohai un Plēsiniekam, kurš vismaz nemeklēja attaisnojumus.

Problēmu ieleja, tāpat kā situācija mūsu sporta sistēmā un valstī! Bardaks!
Aizdomājaties taču, nevis esat tipiskie latviešu pieticīgie optimisti!
Par ko jāaizdomājas? Par to, ka divkārtējais olimpiskais čempions nekļuva par trīskārtējo? Es nesaprotu, kur vispār ir problēma? Visi tā runā, it kā viņš būtu nereāli kaut ko izgāzis un nekad nesasniedzis, bet allaž liktas cerības. Tā nav, viņam ir divi zelti OS. Cik individuālo sporta veidu pārstāvji pasaulē ir, kas ar ko tādu var lepoties? Te nav runa par to, ka sportists ir ticis uzskatīts par milzu talantu, bet tā arī nekad nav spējis sasniegt to, ko no viņa gaida. Te tā ir tikai vienā reizē. Jums nešķiet, ka neprasiet jau mazliet par daudz? Lai gan prasīt jau vajag, bet nejau pēc tam noliet ar sūdiem, ka neizdevās...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 14:17, pirms 8 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Par ko jāaizdomājas? Par to, ka divkārtējais olimpiskais čempions nekļuva par trīskārtējo? Es nesaprotu, kur vispār ir problēma? Visi tā runā, it kā viņš būtu nereāli kaut ko izgāzis un nekad nesasniedzis, bet allaž liktas cerības. Tā nav, viņam ir divi zelti OS. Cik individuālo sporta veidu pārstāvji pasaulē ir, kas ar ko tādu var lepoties? Te nav runa par to, ka sportists ir ticis uzskatīts par milzu talantu, bet tā arī nekad nav spējis sasniegt to, ko no viņa gaida. Te tā ir tikai vienā reizē. Jums nešķiet, ka neprasiet jau mazliet par daudz? Lai gan prasīt jau vajag, bet nejau pēc tam noliet ar sūdiem, ka neizdevās...
Ne jau par to...
Par sporta sistēmu valstī! Par to, piemēram, ka tāds kadrs kā Mežeckis tagad nez kāpēc ir Rio...

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:21, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: bāc, tu reāli esi sifons !!!! Pareizi uzrakstīja blondais 18. Kā var nesagatavoties četrgades nozīmīgākajiem startiem? Kas tās par atrunām? Da man pofig uz Dodē, Filipsiem un citiem zvēriem! Vilobijs un holandieši brauc un neklepo! Visiem apstākļi , trase, pumpas, vēja virziens vienāds! Bija tak redzams, ka Štrombis baidās. Protams, nav vairs 21 gads, jādomā par rītdienu un to viņš arī pats pateica! Palasi interviju! Bet tad vajadzēja sūtīt Veidi, Krīgeru vai kādu citu jauno, kam pofig, lai apgūst meistarību, nevis mērkaķoties visas Pasaules priekša!
Madara tik pulē nadziņus un zīmējās soctīklos, Samoilovs - noplukusī lauva - galvenais pelnīt kāpostu pa tūrēm, kā OS, tā bikses pilnas. Grigorjevai - problēmas , Sirmajam - problēmas...
Nu varbūt beigsim? Konkurence ir laba - vienmēr nevinnē neviens. Pietam šoreiz arī veiksme klāt nebija. Par mata tiesu netika - principā pats jau finišā bija pārliecināts, ka tika. Nu tur vesela apstākļu gūzma. Mums šķiet ir te tāds kontingents, kurš to vien dara kā gaida kādu neveiksmi un kad sagaida, tad medusmaize rokā - nāk un drukā nenoguruši. Atceros Londonā jau pēc priekšbraucieniem un smagnējiem 1/4 fināliem arī bariņš rējēju jau lasījās kopā. Beigās, protams, kā zināms tam bariņam nācās to žulti norīt...šoreiz laikam spļauj ārā dubultā - baigi bij sakrājies. Reāli, lai kā arī nebeigtos Rio BMX Māra kontā tāpat būs 2/3 no iespēamajiem zeltiem un viņa sasniegumu pārspēt kādam teorētiska iespēa būs tikai pēc 8 gadiem...TEORĒTISKA...un mēs te gānamies...kauns jāprotās...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 14:25, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tu laikam esi un paliksi mudaks kā pārējie eksperti. Atbildēšu īsi - 3 no 4,5 favorītiem ir izstājušies. Tas laikam izsaka visu par šo trasi un iespējām. Kam gadījās haļava, tas izcēla, kam kāds neuzlidoja priekšā, tas izcēla. Štrombis pirmajā braucienā gāja tīri solīdi pa 4. vietu, līdz notika tas kritiens, domāju gan ka psiholoģiski tas viņam sačakarēja galvā visu, jo atcerēsimies viņa smago traumu pasaules kausa posmā. Tāpat arī favorīts Dudē pēc kritiena pirmajā braucienā, otrajā iznāca tik mīksts, un arī pēc pirmā leciena palika aiz visiem. Un mazie sportacentra eksperti runā tā it kā tā būtu norma izcīnīt vienam sportistam trīs zeltus olimpiādēs pēc kārtas it sevišķi tik konkurētspējīgā, ar nejaušībām apveltītā sporta veidā kā BMX smiekli nāk
Ko tu tur stum. Ja tu brauc par priekšu, tad tev būs pilnīgi poh par to, kas krīt un nekrīt. Un kāda 4. vieta pirms kritiena, māris pēc otrās pumpas nevienā braucienā nebija augstāk par 6. vietu.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:26, pirms 8 gadiem
Veide ta pragmatiski visu izstasta. Vins to drebi zina. Un tomer ar visu to ta gausanas par nepareizi uzbuvetu trasi kaut ka... Nu, ko tad tie citi saka? Tie, kuri gaza no starta estakades pilna gaita leja uz MEGINAJA pumpai tikt pari, atrumu nesamazinot. Ka nu kurs labak to prata, tacu meginaja!
Tomer es saprotu ari Strombi, vins nekad nav gajis uz kapasanos, ja isti nesanak. Atskiriba no Edzas, kurs PC sogad nobrauca vienkarsi izcili tik speciga kompanija. Tacu Rio... Man stastija kada TV skatitaja, ka pirms time trial starta Edzam visi roku muskuli esot vienkarsi vibrejusi cauri kreklam! Tas norada uz lielo spriedzi, un, manuprat, Edza vienkarsi pardega pirmaja diena. Otraja vinam astotnieka bija tads komplekts savakts, ka maz neliekas! Tapec man vina vairak zel, jo calis tiesam reali meginaja. Par Strombi es to nenemos apgalvot. Tomer vina divi olimpiskie zelti varbut lauj piedot par vakardienas brauksanu sevi saudzejosa rezima. Protams, ar tiksanu pusfinala tas isti nebija savienojams.

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:32, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Ne jau par to...
Par sporta sistēmu valstī! Par to, piemēram, ka tāds kadrs kā Mežeckis tagad nez kāpēc ir Rio...
Sistēma ir tāda kāda viņa ir. Jā, ir daudz uzlaboamu lietu, daudz absurdu, bet nevajag iedomāties, ka citās valstīs viss ir perfekti. Pietam no vaimanāšanas sporta portālā jau nekas nemainīsies. Turklāt, lai cik mums daudziem neūtu patīkami bļaut, ka viss ir dir** utt., fakti rāda, ka no neatkarības ataunošanas mēs esam izcīnīuši visvairāk medaļu no visām baltijas valstīm. Lai cik tur "kruts" nebūtu līmenis Lietuvā, lai cik tur sakārtots viss nebūtu igaunijā, bet tieši mums, kur visi "sprāgst badā", ir "vislielākais bardaks" utt., ir visvairāk medaļu. Paradokss ne???

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:36, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Sistēma ir tāda kāda viņa ir. Jā, ir daudz uzlaboamu lietu, daudz absurdu, bet nevajag iedomāties, ka citās valstīs viss ir perfekti. Pietam no vaimanāšanas sporta portālā jau nekas nemainīsies. Turklāt, lai cik mums daudziem neūtu patīkami bļaut, ka viss ir dir** utt., fakti rāda, ka no neatkarības ataunošanas mēs esam izcīnīuši visvairāk medaļu no visām baltijas valstīm. Lai cik tur "kruts" nebūtu līmenis Lietuvā, lai cik tur sakārtots viss nebūtu igaunijā, bet tieši mums, kur visi "sprāgst badā", ir "vislielākais bardaks" utt., ir visvairāk medaļu. Paradokss ne???
Tie ir veci lauri un šī olimpiāde pierāda, ka viss iet uz otru pusi pamazām. Un likumsakarīgi.

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:38, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Tie ir veci lauri un šī olimpiāde pierāda, ka viss iet uz otru pusi pamazām. Un likumsakarīgi.
Pirms 2 gadiem mums bija veiksmīgākā olimpiāde kopš neatkarības atjaunošanas (vēl Atēnās ar bij 4 medaļas), tagad pēc vienas tukšās olimpiādes pēkšņi viss ir pilnīgā... ja?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 14:44, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Pirms 2 gadiem mums bija veiksmīgākā olimpiāde kopš neatkarības atjaunošanas (vēl Atēnās ar bij 4 medaļas), tagad pēc vienas tukšās olimpiādes pēkšņi viss ir pilnīgā... ja?
Reāli, kāds ikdienā seko līdzi BMX, šķēpmešanai, septiņcīņai u.c.? Neliekuļojat, jums šitie sporta veidi eksistē tikai uz PČ, EČ un OS laiku. Nav ko te baigi pārdzīvot. Jākoncentrējas uz komandu sportiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 14:47, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Reāli, kāds ikdienā seko līdzi BMX, šķēpmešanai, septiņcīņai u.c.? Neliekuļojat, jums šitie sporta veidi eksistē tikai uz PČ, EČ un OS laiku. Nav ko te baigi pārdzīvot. Jākoncentrējas uz komandu sportiem.
Tāds mums tiek kultivēts televīzijā(...) tikai basketbols un hokejs. Handbolam šovasar bija iespēja izrauties, bet paši beigās sa*irsa

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:52, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Reāli, kāds ikdienā seko līdzi BMX, šķēpmešanai, septiņcīņai u.c.? Neliekuļojat, jums šitie sporta veidi eksistē tikai uz PČ, EČ un OS laiku. Nav ko te baigi pārdzīvot. Jākoncentrējas uz komandu sportiem.
Nedod dies' hokeja izlase netiks OS... Tā būs negaidīta traģēdija šeit

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:53, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Tāds mums tiek kultivēts televīzijā(...) tikai basketbols un hokejs. Handbolam šovasar bija iespēja izrauties, bet paši beigās sa*irsa
Nu basketbols un hokejs mums ir profesionālā līmenī, tāpēc arī kultivē. Handbolā pusamatieri ar dažiem izņēmumiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 14:57, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Reāli, kāds ikdienā seko līdzi BMX, šķēpmešanai, septiņcīņai u.c.? Neliekuļojat, jums šitie sporta veidi eksistē tikai uz PČ, EČ un OS laiku. Nav ko te baigi pārdzīvot. Jākoncentrējas uz komandu sportiem.
ja valsts kanāls visu rādītu, tad jau sekotu daudz vairāk..

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:01, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja valsts kanāls visu rādītu, tad jau sekotu daudz vairāk..
Neuztraucies, valsts kanāls kā pielūdza, tā turpinās pielūgt KeiPī6 un sūtīs Ošenieku jaunos ceļojumos uz ASV

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:07, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Reāli, kāds ikdienā seko līdzi BMX, šķēpmešanai, septiņcīņai u.c.? Neliekuļojat, jums šitie sporta veidi eksistē tikai uz PČ, EČ un OS laiku. Nav ko te baigi pārdzīvot. Jākoncentrējas uz komandu sportiem.
Tādu bmx lielākā daļa zin tikai Štrombergu un to ka viņš līdz sīm ir vienīgais olimpisko zeltu ieguvējs, tipa absolūts līderis, diez vai ir lietas kursā kaut vai par Māra startiem pēdējās sezonās, rezultātiem pasaules čempionātos, kur starp citu kopš 2011 gada viņš pie medaļām nav vairs ticis, par viņa smago traumu, kā dēļ viņš arī noteikti savā vecumā lieki neriskē

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:21, pirms 8 gadiem
blondais18 rakstīja: Visi tādi censoņi un treniņos gladiatori, ka pat zirgam jāsmejas...bet īstenībā ir ļoti skumji:
BMX aizbrauc uz Floridu jau no Janvāra trenēties, nevienu!!!! no 3 bruacieniem nespēj normāli nobruakt!
Grigorjevai vispār mististki treniņi ar citu valstu pārstāvjiem, nevienu normālu paņēmienu neuztaisīja, ja neskaita pirmo cīņu
Sme/Šme - tādas LV cerības, ka no grupas netiek ārā svarīgākajā 4gades turnīrā, sapratu, pakāstu Alisonam/Bruno vai Dauhauzeram vismaz 1/4 finālā- bet no GRUPAS netiek ārā. Samoilovs lauva atradies, mazs sētas runčuks, ne lauva.
Plēsnieks tā plēsa Latvijas rekordu, ka 6 tā arī netika
Palameika, ar savu monstruālo skatienu tā arī izmeta vienu haļavas metienu un ar to bija arī viss.. vrb jāizdzēšas no Instagram un jātrenējas...
Sirmais vispār izklausās, ka treniņos met pāri stadionam..tik žēl, ka ar visiem krutajiem somu treneriem sacensībās neko nevar izdarīt!

Vienīgie, kas LV spēj iepriecināt ir ar traumu startējusī Ikauniece un 18.gadīgā Koha..ā un vēl peldētāja, kura pat bez trenera uzstāda Latvijas rekordu.

Nevienmēr mums vajag medaļas! Bet nu, lūdzu, tad vismaz nostartējiet savu spēju robežās un parādiet, ka ar jums var lepoties! Nu nejau brutāli izgāzties pilnīgi visās disciplīnās.(nerunāju par tiem kuri izspieda no sevis maksimumu)

Daļa vainas jāuzņemas LOK vadībai, jo es nemaksāju nodokļus, lai simts delegātu var atpūsties RIO un tā arī nesagaidītu nevienu augstvērtīgu rezultātu.

Paldies esmu žulti izgāzis!
Upelnieks ir ar plusa zīmi
Pujāts ar nelielu plusu, lietus laikā var pieņemt, ka 5.50 nepadevās

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vari urbināt degunu citur. Renes šļūcēji ir divus gadus pēc kārtas zeltu paņēmuši OS? Tad apklusti, Štrombim pārmest neko nevar, jo viņš ir leģenda arī MJ, Kobe, pēdējās sezonās neizcīnīja titulus. Kā ir tā ir, citreiz arī nesanāk.
Ja nu Veide, Krīgers vai Vekša labāk būtu nobraukuši...

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:39, pirms 8 gadiem
Kā vispār var apšaubīt to, ka Olimpiādes rezultāti ir visobjektīvākais spogulis mūsu sporta līmenim...?? Kam tad visi gatavojas 4 gadus? Olimpiādei! Nevis kaut kādiem tur Pasaules kausiem pēc kuriem daži mēra sportistu spējas. Un katru Olimpiādi viens un tas pats - nespēja noskaņotis izšķirošajiem startiem.. It kā vējš un pumpa būtu pie tā vainīgi, ka "nesakrita"..

Nerunāju tagad par Štrombergu.

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:39, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Pirms 2 gadiem mums bija veiksmīgākā olimpiāde kopš neatkarības atjaunošanas (vēl Atēnās ar bij 4 medaļas), tagad pēc vienas tukšās olimpiādes pēkšņi viss ir pilnīgā... ja?
Piekrītu, ziemas olimpiādēs vispār gadus 16(4 olimpiādes) nebija medaļu, līdz gadsimta talants kā dukurs un arī bobslejisti, kā arī kamanas tās atnesa (bet arī, zelts tomēr nav), bez štrombja neredzu nevienu, kurš būtu varējis atnest zeltu pēdējās vasaras olimpiādēs, Londonā jau veiksme bija mūsu pusē, atceroties kā gāja kvaļos, par to pašu pludmales volejbolu līdzīgi, kad mūsējie izsita ASV favorītus un 3 setā bronzas mačā izvilka galotnē. Žēl, ka vieglatlētikā jau 2. olimpiādi pēc kārtas mazliet pietrūkst.

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:40, pirms 8 gadiem
Marty82 rakstīja: Tādu bmx lielākā daļa zin tikai Štrombergu un to ka viņš līdz sīm ir vienīgais olimpisko zeltu ieguvējs, tipa absolūts līderis, diez vai ir lietas kursā kaut vai par Māra startiem pēdējās sezonās, rezultātiem pasaules čempionātos, kur starp citu kopš 2011 gada viņš pie medaļām nav vairs ticis, par viņa smago traumu, kā dēļ viņš arī noteikti savā vecumā lieki neriskē
nu no ind. veidiem pārlieciņoši Top of the Pop ir rene(bobslejs,skletons) un biatlons

bīčam man liekas tik daudz neseko,kaut arī ir ĻOTI LABI panākumi,,,bet varbūt kļūdos

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 15:56, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: ...
Pietam šoreiz arī veiksme klāt nebija. Par mata tiesu netika - principā pats jau finišā bija pārliecināts, ka tika. Nu tur vesela apstākļu gūzma.
...
Tur bija vesela apstākļu gūzma, ka ar tik vārgu sniegumu vispār bija cerības tikt pusfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 16:03, pirms 8 gadiem
Tās nav gonkas, bet lotereja 1 no 32. Kādam izkrīt, pārējiem nē.
Visu cieņu Mārim - vai nu 8. vai 1.!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 16:31, pirms 8 gadiem
hossa2009 rakstīja: Kā vispār var apšaubīt to, ka Olimpiādes rezultāti ir visobjektīvākais spogulis mūsu sporta līmenim...?? Kam tad visi gatavojas 4 gadus? Olimpiādei! Nevis kaut kādiem tur Pasaules kausiem pēc kuriem daži mēra sportistu spējas. Un katru Olimpiādi viens un tas pats - nespēja noskaņotis izšķirošajiem startiem.. It kā vējš un pumpa būtu pie tā vainīgi, ka "nesakrita"..

Nerunāju tagad par Štrombergu.
Nu patieso līmeni, protams, ka labāk atspoguļo sezona kopumā nevis vieni mači. Ok, olimpiskā sezona un varbūt vēl pēcolimpiskā ir tādas neobjektīvākas, jo tur vienā gadījumā gatavojas, otrā attiet no olimpiādes. Toties pārējā laikā visi mauc cik var. Tas, protams, neatsver olimpiskā zelta vērtību, bet tās ir vienas sacensības, kuras diezgan bieži neatspoguļo reālo spēku samēru. Gribi teikt mūsu pašu Kovals (visu cieņu) ir/bija labāks šķēpmetējs par teiksim Pitkameki? Vai teiksim tas austrālietis, kurš visādu pigoru dēļ vispār iekļuva šortreka finālā un tajā slidojot pārliecinoši pēdējais vēl pamanās uzvarēt jo visi priekšā slidojošie nokrīt. Gribi apgalvot, ka viņš objektīvi bija labākais šortrekists pasaulē? Piemēri, kur neuzvar objektīvi labākais ir daudz un tāpēc sports ir interesants. Teikšu pat tā, ka liela daļa no mūsu iegūtajām medaļām ir tādas, kur objektīvi labākajiem kkas nesanāk, neveicas, pārdeg utt.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:08, pirms 8 gadiem
Man bija 4 favorīti: Felpss, Bolts, Karmelo Entonijs un Neimārs. Nevienam no viņiem otrā pumpa netraucēja...

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:26, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Man bija 4 favorīti: Felpss, Bolts, Karmelo Entonijs un Neimārs. Nevienam no viņiem otrā pumpa netraucēja...
Karmelo Entonijs šovakar var kļūt par pumpas upuri.

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:28, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Es jau strādāju puisīt, un lasot šito, uzdzen vēmienu, godavārds. Un izskatās, ka jūs jau esat tie kas raudat. Atlasē viņš parādīja, ka trasē ir monstrs. Pēc tās pumpas viņš bija tikai 17. vietā, bet trasē bija ātrākais un galu galā pacēlās uz 3.vietu tobrīd. Netika ar vienu vietu galā, kas viņam ir ļoti neparocīga, par to arī stāsts. Kādas atrunas? Pats Štrombis pateica objektīvos apstākļus un arī atzina, ka pats jau vainīgs. Ko vēl jums vajag? Soģi un BMX eksperti atradušies pēc 4 gadu klusēšanas. Pa pasaules kausa posmiem pie rakstiem 4 komentāri...tagad visi eksperti, ieņirgt var...
Jautājums:
Kāpēc Štrombis ātri vien distances laikā atmetās?
Atbilde:
???

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:51, pirms 8 gadiem
Puse taisnības noskaidrosim, skatoties 1/2 un finālu