Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:338, Did:0, useCase: 3

LVF kopsapulce, slikta elpa un noķēzīts ancuks balles priekšvakarā

Jānis Celmiņš

LVF kopsapulce, slikta elpa un noķēzīts ancuks balles priekšvakarā
Aigars Birzulis
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

2017. gada 17. augustā Jūrmalā, Baltic Beach Hotel telpās, notiks Latvijas Volejbola federācijas (LVF) kopsapulce. Tā tiek organizēta, balstoties uz 2017. gada 3. februārī vairāk nekā 1/10 daļas biedru ierosinātu un parakstītu iesniegumu LVF valdei par kopsapulces sasaukšanu, vakar informēja biedrība "Es par volejbolu". Šajā sakarā aktīvas darbības gan kuluāros, gan publiskajā vidē pēdējās dienās veikusi LVF.

9. augusts ir zīmīgs datums Latvijas pludmales volejbolā. 2012. gada 9. augustā Mārtiņš Pļaviņš un Jānis Šmēdiņš izcīnīja olimpisko bronzu Londonā, bet trīs gadus vēlāk (atkal 9. augusts) Tīna Graudiņa un Paula Ņečiporuka tepat Rīgā tika pie zelta Eiropas U-18 čempionātā. Gan vienas, gan otras komandas panākumus kaldināt palīdzēja treneris Aigars Birzulis, kuram šie nebūt nav vienīgie panākumi Latvijas volejbolā. 2017. gada 9. augusts tikmēr ieies volejbola vēsturē ar vienu no visu laiku neprofesionālākajiem PR gājieniem Latvijas sportā, un atkal viens no galvenajiem varoņiem ir Birzulis un kāds… Ainārs Mežulis! Tas viss nedēļu līdz Eiropas čempionāta startam: LVF viceprezidents par "Major" posmu Jūrmalā un...

Slikta elpa…

Sliktu elpu var radīt dažādas veselības problēmas ar kuņģi, pārmērīga alkohola lietošana (un otrais rīts pēc tās) vai vienkārši kaut kas pateikts. Konkrētajā reizē runāsim par pēdējiem diviem gadījumiem.

Latvijas Volejbola federācijas (LVF) viceprezidenta Aināra Mežuļa izteikumi pašas Volejbola federācijas PR cilvēku sagatavotajā intervijā volejbola līdzjutēju vidū 9. augusta vakarā raisījusi smagas pārdomas un diskusijas, kā arī smaku gaisā, kas nāk no kādas mutes. Aprunājoties ar kolēģiem, neatminējām šāda līmeņa netīrās publisku veļas mazgāšanu. Ik pa laikam kādu domu graudu pāri lūpai savulaik dabūjis viens otrs kolorīts federācijas vai kāda kluba vadītājs, bet ko šādu atminēties tiešām nespējam… turklāt viss šis par olimpisko medaļnieku treneri. Katram no mums skapī ir skeleti, taču, vai tāpēc tos jāizliek (jāizņem) publiskai apskatei?

Nekādā gadījumā nevēlos nostāties trenera Birzuļa pusē, kurš pēc savu padoto Mārtiņa Pļaviņa un Haralda Regžas iekļūšanas Polijā notiekošā Pasaules kausa posma pusfinālā sāka cilāt glāzīti, turpinot to līdz pat otrās dienas rītam. Tas, ka trenerim ir problēmas ar grādīgo dzērienu lietošanu, kas ik pa laikam rada problēmas ne tikai viņam pašam, nebija noslēpums ne Pļaviņam, kurš pēdējos gados bija Birzuļa darba devējs un padotais vienlaicīgi, ne arī Latvijas volejbola sabiedrībai. 22. jūlija pievakarē Pļaviņa mērs bija pilns, un otrās dienas rītā, pēc konsultācijas ar sev tuviem cilvēkiem, viņš trenerim parādīja durvis. Tas notika ar vārdiem: “Man pietiek! Apnicis auklēties…” Abi izrunājās un sadarbība tika pārtraukta ļoti korektā veidā. Mārtiņš uzreiz stingri sev pieteica, ka uz āru visu šo informāciju nenesīs, jo tam nav nekādas jēgas.

Tikmēr centīgi par savu tēlu maģiskajā 9. augusta vakarā “parūpējās” LVF un tās viceprezidents Ainārs Mežulis. Brīdī, kad līdz Eiropas pludmales volejbola čempionāta startam Jūrmalā palikusi tieši nedēļa, viņš nekautrējās klaji iztirzāt trenera Birzuļa vājāko vietu. Sist gulošu, turklāt spert pa viņa vājāko vietu nav vīrieša cienīgi, bet bijušais Smiltenes novada domes priekšsēdētājs, šobrīd Saeimas deputāts un LVF valdes loceklis (kopš 2015. gada) darīja tieši to. Kāda Mežuļa kungam vēl saistība ar volejbolu? Gandrīz nekāda. Zinātāji teica, ka laikā, kad Smiltenei bijusi sava Latvijas čempionāta volejbola komanda “Madara89/LU”, tai nekādā veidā nav palīdzējis. Un šāds cilvēks šobrīd ir tiesīgs izteikties par olimpisko medaļnieku treneri? Es laikam kaut ko nesaprotu. Jā, Mežulis pēdējos gados palīdzējis federācijai tikt pie tikai federācijas gaiteņos vien zināma apjoma sponsoru naudas, taču, cik man zināms, tas arī viss.

Paralēli visam šim dzirdamas runas, ka Ainārs Mežulis varētu kļūt par Ata Sausnīša aizstājēju LVF prezidenta amatā. Ja tā, tad pirmais nopietnais - publiskais viņa uznāciens ir pilnīga katastrofa.

Kas tiks lemts kopsapulcē?

Diezgan skaidri izgaismojas iemesls, kāpēc viss šis notiek tieši šobrīd. Jau labu brīdi par pamatīgu presingu esošajai LVF vadībai rūpējās kāda domu biedru apvienība ar nosaukuma “Es par volejbolu!”. Šīs biedrības līderu vidū ir arī treneris Birzulis, kurš vienmēr teicis, ko domā par LVF darbībām, un izņēmums nav arī šī reize. Kritika medijos LVF nekad nav patikusi, un šai sabiedrības daļai vienmēr bijis būtiski, ko par to domā citi. Pēdējais piliens ir “Es par volejbolu!” sasauktā kopsapulce. Kamēr vieni aktīvi aģitē biedrus piedalīties kopsapulcē, LVF ģenerālsekretārs Ainārs Dakša paralēli biedriem izsūtījusi informāciju, kurā iesaka viņiem neapmeklēt šo sapulci. Izvēle paliek katra paša rokās.

Stress LVF kabinetos Eiropas čempionāta pludmales volejbolā priekšvakarā ir milzīgs, tāpēc šīs viss šī brīža situācijai “pieber” papildu garšvielu.

Augstāk minētajā LVF biedru kopsapulcē plānots pārrunāt un apstiprināt volejbola nākotnes attīstības vīziju, mērķus un stratēģiju. Tiek plānotas arī nelielas statūtu izmaiņas, kas attiecās uz biedru statusu. “Es par volejbolu!” neslēpj, ka šobrīd biedru statuss ir neskaidrs. Biedru vidū ir vairāki juridiskie biedri, kuri nav saistīti ar sporta veidu. Tāpat biedru iesaiste un ietekme federācijas darbā ir stipri nosacīta, un pārlieku liela loma ir valdei, uzskata “Es par volejbolu” pārstāvji. Federācijas biedri šobrīd kopā sanāk tikai reizi divos gados, kas ir krietni par maz. Tādejādi pārlieku liela ietekme ir valdei, kura pieņem visus svarīgākos lēmumus, kas saistīti ar sporta veidu. Jaunnedēļ sasauktās kopsapulces uzdevums ir panākt lielāku biedru ietekmi uz šiem lēmumiem.

“Es par volejbolu!” pārstāvji precīzi pauž, ka gaidāmajai kopsapulcei ir juridisks spēks. To paredz gan federācijas statūti, gan Biedrību un nodibinājumu likums. Tādējādi šī nebūs vienkārša kafijas dzeršana starp Latvijas labāko duetu cīņām Jūrmalas smiltīs. Nekādu alternatīvu personāliju virzīšana federācijas vadības amatiem kopsapulcē gan apspriesta netikšot. Kuluāros gan dzirdēts, ka lēnām izkristalizējas arī potenciālie “Es par volejbolu!” prezidenta kandidāti, kā arī valdes sastāvs. Par to citā reizē…

Lai izdevies Eiropas čempionāts!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-11 10:42, pirms 7 gadiem
Latvijas Volejbola federācijas (LVF) viceprezidenta Aināra Mežuļa izteikumi pašas Volejbola federācijas PR cilvēku sagatavotajā intervijā volejbola līdzjutēju vidū 9. augusta vakarā raisījusi smagas pārdomas un diskusijas, kā arī smaku gaisā, kas nāk no kādas mutes. Aprunājoties ar kolēģiem, neatminējām šāda līmeņa netīrās publisku veļas mazgāšanu. Ik pa laikam kādu domu graudu pāri lūpai savulaik dabūjis viens otrs kolorīts federācijas vai kāda kluba vadītājs, bet ko šādu atminēties tiešām nespējam… turklāt viss šis par olimpisko medaļnieku treneri. Katram no mums skapī ir skeleti, taču, vai tāpēc tos jāizliek (jāizņem) publiskai apskatei?

SC galvenais redaktors reāli parāda ka ir ar divām sejām!

Kurš viņam lika šo "skeletu skapī" (Mežuļa interviju) pārpublicēt savā portālā? Viņš to pats atļāva, ja tas tomēr notika bez viņa ziņas tad viņam tāpat būtu jāuzņemas atbildība par to kas notika, jo viņš taču šajā portālā ir GALVENAIS cilvēks!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-11 10:44, pirms 7 gadiem
Tātad ja olimpisko medaļnieku treneris župo, to parastais cilvēks nedrīkst pat pamanīt? Kādiem nopelniem ir jābūt, ja redzot ka Celmiņs vazājas peidzēries kaut kur, es to drīkstētu skaļi pasacīt?
Tas Mežulis ir *impis un tas bija cūcīgi un neprofesionāli, bet man dīvaina liekas Celmiņa loģika, ka ir kaut kāda izredzēto kasta (pie kuras viņs skaita arī sevi), kuri drīkst runāt un redzēt patiesību.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-11 10:46, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Latvijas Volejbola federācijas (LVF) viceprezidenta Aināra Mežuļa izteikumi pašas Volejbola federācijas PR cilvēku sagatavotajā intervijā volejbola līdzjutēju vidū 9. augusta vakarā raisījusi smagas pārdomas un diskusijas, kā arī smaku gaisā, kas nāk no kādas mutes. Aprunājoties ar kolēģiem, neatminējām šāda līmeņa netīrās publisku veļas mazgāšanu. Ik pa laikam kādu domu graudu pāri lūpai savulaik dabūjis viens otrs kolorīts federācijas vai kāda kluba vadītājs, bet ko šādu atminēties tiešām nespējam… turklāt viss šis par olimpisko medaļnieku treneri. Katram no mums skapī ir skeleti, taču, vai tāpēc tos jāizliek (jāizņem) publiskai apskatei?

SC galvenais redaktors reāli parāda ka ir ar divām sejām!

Kurš viņam lika šo "skeletu skapī" (Mežuļa interviju) pārpublicēt savā portālā? Viņš to pats atļāva, ja tas tomēr notika bez viņa ziņas tad viņam tāpat būtu jāuzņemas atbildība par to kas notika, jo viņš taču šajā portālā ir GALVENAIS cilvēks!
No mēdija puses tas ir pilnīgi normāli, ka tiek atspoguļoti dažādi viedokļi, ja tie parādās publiskajā telpā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-11 10:46, pirms 7 gadiem
Jūs tur visi atvaļinājumumā un katrs no savas pasaules malas rakstus publicējiet? Mežulis administrē portālu? Neko nesaprotu. Viens publicē, otrs tajā pašā laikā noliek publicēto. Tieciet tur skaidrībā..

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 10:54, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: No mēdija puses tas ir pilnīgi normāli, ka tiek atspoguļoti dažādi viedokļi, ja tie parādās publiskajā telpā.
Normāls medijs ievērotu kaut kādas ētikas normas un spētu analizēt mērķi šādam rakstam - nomelnot konkrētu cilvēku, konkrētu organizāciju, savus oponentus. Nejauc mediju ar dzelteno presi.

  +7 [+] [-]

, 2017-08-11 11:07, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: No mēdija puses tas ir pilnīgi normāli, ka tiek atspoguļoti dažādi viedokļi, ja tie parādās publiskajā telpā.
Esi manījis Birzuļa viedokli? Un nav jārkasta boldā, kas gribēs, tie tāpat izlasīs.

     [+] [-]

, 2017-08-11 11:14, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Esi manījis Birzuļa viedokli? Un nav jārkasta boldā, kas gribēs, tie tāpat izlasīs.
Noteikti vajadzētu dabūt arī Birzuļa viedokli, protams ja viņš nav atteicies komentēt visu šo situāciju. Es tikai par to, lai publicē visu, ko dabū.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-11 11:22, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Noteikti vajadzētu dabūt arī Birzuļa viedokli, protams ja viņš nav atteicies komentēt visu šo situāciju. Es tikai par to, lai publicē visu, ko dabū.
NU, SKAIDRS, AR TEVI

  -1 [+] [-]

, 2017-08-11 11:38, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: NU, SKAIDRS, AR TEVI
Tavs komentārs par Celmiņu sakrīt ar Skudrinieka bold

  +4 [+] [-]

, 2017-08-11 11:42, pirms 7 gadiem
“Abi izrunājās un sadarbība tika pārtraukta ļoti korektā veidā. Mārtiņš uzreiz stingri sev pieteica, ka uz āru visu šo informāciju nenesīs, jo tam nav nekādas jēgas."

Kaut kas neiet kopā:
Abi izrunājās un uz āru informāciju nenesīs! Te ir runa par diviem cilvēkiem! Skaidrs, ka Birzulis jau nu noteikti informāciju uz āru nenesa! Tad atliek, ka tas pats Pļaviņš bija tas, kurš tomēr 'informāciju iznesa uz āru"? Vai arī kāds trešais (piem. Mežulis, Dakša, Sausnītis, Celmiņš, Upenieks ...u.t.t.) tomēr bija kaut kur paslēpies (skapis, zem gultas, aiz aiskariem, dušā u.c.) un noklausījās?
P.s. Celmiņ, tava pasaka liecina par divkosību un sakārto savu nožēlojamo iestādi, jo tās rakstītie raksti aizvien vairāk sāk ost pēc "dzeltenās preses"!
Nožēlojami!

     [+] [-]

, 2017-08-11 12:01, pirms 7 gadiem
VISU CIEŅU CELMIŅU JĀNIM

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 12:21, pirms 7 gadiem
Kur ir emocijas, tur konstruktīvs dialogs nebūs.

Pašai volejbola saimei ir iespēja izvēlēties!!!

Katrā ziņā pozitīvi, ka par šīm lietām sāk runāt, nevis klusēt un tēlot ka viss ir kārtībā!

P.s. Augustā parasti ir emocijas.

 +12 [+] [-]

, 2017-08-11 12:28, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: No mēdija puses tas ir pilnīgi normāli, ka tiek atspoguļoti dažādi viedokļi, ja tie parādās publiskajā telpā.
Ok, bet kāpēc tad tagad viņš pats nosoda šo "netīrās veļas mazgāšanu" kas bija nonākusi līdz publiskajai telpai?

Ja šī intervija ar LVF "locekli" būtu palikusi tikai LVF mājas lapā 99% par to neuzzinātu jo tādas LVF lapas neapmeklē, bet intervija tika publicēta SC portālā kur apgrozās ļoti daudz cilvēku!

Kāpēc galvenais redaktors publicē šo zemisko interviju un ceļ sava portāla reitingus, bet tagad pats to tik ļoti nosoda?

Tā nav divkosība no galvenā redaktora puses?

Es personiski uzskatu ka tā ir ļoti zemiska rīcība!

  +7 [+] [-]

, 2017-08-11 12:59, pirms 7 gadiem
Zini - es pilnībā piekrītu tiko sacītam. Visas žurnalistikas "kāposts" rodas rakņājoties un izvandot visu mēslu kaudzi, lai tā tālāk ness savu nelabo smaku...diemžēl arī Jānis Celmiņš un sportacentrs.com

  +3 [+] [-]

, 2017-08-11 13:11, pirms 7 gadiem
Latvijas "sporta žurnālisti" visā savā profesionālajā godībā - nevis neatkarīga analīze ar abu pušu viedokļiem, bet subjekīvs viedoklis ar skaidru spriedumu - kas Celmiņam tuvāks un ar ko vairāk tusējies, droši vien arī dzērienus lietojuši, tas ir labais tēls un alkoholisms tikai tāda visiem saprotama cilvēciska vājībiņa..

varu mēģināt tikai iedomāties cik nervus tas prasījis Pļaviņam un neiegūtas uzvaras..

  +5 [+] [-]

, 2017-08-11 13:14, pirms 7 gadiem
Čau Jāni!
Šoreiz laikam Tev vajadzēja izvēlēties gudrāko ceļu, nevis ienesīgāko Pareizi lietotāji norādīja, ka sanāk divkosīga attieksme no Tavas puses, ļaut kaut kādam tur Upeniekam pārpublicēt vadošajā (uzsveru VADOŠAJĀ) sporta portālā DZELTENU rakstu un tad pašam rakstīt pretējo...
Labāk būtu tiem pašiem Upeniekiem pamācījis, kā veidot kvalitatīvus un lasāmus rakstus par kaut vai bīču. Jau vienā rakstā par PČ spēli autoram aizrādīju, lai neraksta aobsolūtas glupības, bet noskatās, kaut atkārtojumu spēlei, jo jau pēc raksta varēja saprast, ka ne s...a nav redzējis no spēles, plus neko nejēdz ne no sistēmas, ne rēķiniem grupās un t.t.
Nedomāju, ka ar dzeltenu rakstu pacelsi reitingu...
Tad jau kamdēļ neko nerakstāt par vadošo pāru peripertijām? Man zināms kas nekur nav rakstīts, domāju Tev arī, es nenesu publiskā telpā, jo nav smuki pret spēlētājiem, vai Tev neliekas tāpat?
Uz redzīti Jūrmalā, ja paspēšu ieskriet kaut svētdien.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-11 13:21, pirms 7 gadiem
Starpcitu, kamdēļ tad nerakstāt par ERGO Rīgas 3.posmu, kurš aizkavējās vismaz par 15 min? Tur tač arī smaka iesaistīta ne pa jokam bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 13:54, pirms 7 gadiem
šķidriņš rakstīja: Žūpu jāliek par LVF prezi. Tautā taču zināms, ka žūpas ir ar mīkstu sirdi. Visiem būs labi.
Tad jau Sausnītis ir īstajā vietā

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 13:59, pirms 7 gadiem
pilnīgi pie pakaļas tas vollis.

90-to vidū bija viens riteņbraucējs, aizmirsu uzvārdu, šis sacēla traci kudiš briesmīgāku par šo, par dopingiem un ko tik tur vēl

  +1 [+] [-]

, 2017-08-11 14:07, pirms 7 gadiem
es gan laikam esmu par to, ka viedokļi ir jāpublicē.
Un tad, lai cilvēki paši spriež un analizē kas ir kas.
Bet informācija ir jānogādā līdz publikai, jo CCCP ir beidzies, kad nepareizos viedokļus nepublicēja.
Cita lieta, ka SportaCentrs varēja skaidrāk norādīt, ka tā nav viņu publikācija, jo tagad sanāca, ka lielākā daļa saprata, ka tas ir SC raksts.
Un attiecīgi sākās viss šis cepiens.
Taču plašākai publikai maz zināma LVF viceprezidenta izteikumi par vienu no Latvijas visu laiku titulētākajiem un populārakajiem treneriem - manuprāt, sabiedrībai tie ir jāzina, jo tikai tā var izvērtēt un saprast, kas vada sporta veidu un kāpēc tas ir tur, kur tas ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-11 14:08, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: pilnīgi pie pakaļas tas vollis.

90-to vidū bija viens riteņbraucējs, aizmirsu uzvārdu, šis sacēla traci kudiš briesmīgāku par šo, par dopingiem un ko tik tur vēl
Tas kadrs bija Tadeuš Rižijs Ja nemaldos.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 14:17, pirms 7 gadiem
copmanis rakstīja: Tas kadrs bija Tadeuš Rižijs Ja nemaldos.
Jap, correct, tieši nodomāju, kaut kāds rižiks, tur Sporta Avīzē čalis kā šodien atceros normāli izteicās

Šitie visi ir sīkumi, nu buhā džeks, so what - lielākā daļa buhā

Ā, nu protams - kā tad Jūs godātie kolēgas nosauksiet Buļa nopludināto atskaiti par 2009 episkajiem notikumiem?

Ja šis ir skandāls, tad nu hvz, tīrākā ikdiena

  +2 [+] [-]

, 2017-08-11 15:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tātad ja olimpisko medaļnieku treneris župo, to parastais cilvēks nedrīkst pat pamanīt? Kādiem nopelniem ir jābūt, ja redzot ka Celmiņs vazājas peidzēries kaut kur, es to drīkstētu skaļi pasacīt?
Tas Mežulis ir *impis un tas bija cūcīgi un neprofesionāli, bet man dīvaina liekas Celmiņa loģika, ka ir kaut kāda izredzēto kasta (pie kuras viņs skaita arī sevi), kuri drīkst runāt un redzēt patiesību.
Darba laikā žūpot nebūtu jāatļauj nevienam. Taču ja tev kaimiņu birojā kāds to dara, tad kāpēc tev jāskrien par to kladzināt visai pasaulei? Ja nekļūdos, tad Birzulis jau kādu laiku nav LVF darbinieks (nesaņem naudu no LVF), tāpat arī kopš Pļaviņš/Regža zaudēja LOV finansējumu, Birzulis nesaņem naudu no LOV. Labojiet mani, ja kļūdos! Un pat ja saņem, tad šādās reizēs darbinieks tiek atlaists, nevis presē izvazāts!

Vēl gribu piebilst - šajā gadijumā nav runa par cilvēku totālu žūpu. Birzulis nekad nav slēpis savas problēmas ar alkaholu un jau daudzus gadus to jau apzinās un ar to cīnās. Un cik es zinu - diezgan sekmīgi. Šoreiz kautkas notika un cilvēks norāvās. Iespējams pēdējo 10 gadu laikā šī nav pirmā reize (es nezinu, man nav info). Tas protams nav labi, bet galīgi nevar ka alkohola lietošana viņam traucē ikdienā. Cilvēks nokrita, mēģina piecelties, Mežulis garām ejot izdomā iespert nevis palīdzēt (vai vismaz neitrāli paiet garām)....

"Paldies" Ainār, ļoti priecājos ka neiemācijāt man šādu attieksmi laikā, kad bijāt manas skolas direktors!

     [+] [-]

, 2017-08-11 15:14, pirms 7 gadiem
manic rakstīja: es gan laikam esmu par to, ka viedokļi ir jāpublicē.
Un tad, lai cilvēki paši spriež un analizē kas ir kas.
Bet informācija ir jānogādā līdz publikai, jo CCCP ir beidzies, kad nepareizos viedokļus nepublicēja.
Cita lieta, ka SportaCentrs varēja skaidrāk norādīt, ka tā nav viņu publikācija, jo tagad sanāca, ka lielākā daļa saprata, ka tas ir SC raksts.
Un attiecīgi sākās viss šis cepiens.
Taču plašākai publikai maz zināma LVF viceprezidenta izteikumi par vienu no Latvijas visu laiku titulētākajiem un populārakajiem treneriem - manuprāt, sabiedrībai tie ir jāzina, jo tikai tā var izvērtēt un saprast, kas vada sporta veidu un kāpēc tas ir tur, kur tas ir.
Neiet jau runa par to vai ir jāpublicē vai nav, par to nav pārmetumu, pārmetums ir par to ka no sākuma tu atļauj šīs samazgas ko lej pār citu galvām publicēt savā portālā, bet vēlāk nosodi to!

Nu tā ir naturālākā divkosība! Par to jau ir cepiens, ne jau par to ka kāds pauž savu viedokli, tas ir normāli un tikai atbalstāmi!

Atbalstāmi nav tas kā rīkojās šī portāla GALVENAIS cilvēks!!

     [+] [-]

, 2017-08-11 15:21, pirms 7 gadiem
piekrītu, vienīgais avots man par šo nesmukumu tikai paša Celmiņa twīti un retwīti, savādāk nemaz par to es nebūtu uzzinājis..

     [+] [-]

, 2017-08-11 17:02, pirms 7 gadiem
Blekss rakstīja: Darba laikā žūpot nebūtu jāatļauj nevienam. Taču ja tev kaimiņu birojā kāds to dara, tad kāpēc tev jāskrien par to kladzināt visai pasaulei? Ja nekļūdos, tad Birzulis jau kādu laiku nav LVF darbinieks (nesaņem naudu no LVF), tāpat arī kopš Pļaviņš/Regža zaudēja LOV finansējumu, Birzulis nesaņem naudu no LOV. Labojiet mani, ja kļūdos! Un pat ja saņem, tad šādās reizēs darbinieks tiek atlaists, nevis presē izvazāts!

Vēl gribu piebilst - šajā gadijumā nav runa par cilvēku totālu žūpu. Birzulis nekad nav slēpis savas problēmas ar alkaholu un jau daudzus gadus to jau apzinās un ar to cīnās. Un cik es zinu - diezgan sekmīgi. Šoreiz kautkas notika un cilvēks norāvās. Iespējams pēdējo 10 gadu laikā šī nav pirmā reize (es nezinu, man nav info). Tas protams nav labi, bet galīgi nevar ka alkohola lietošana viņam traucē ikdienā. Cilvēks nokrita, mēģina piecelties, Mežulis garām ejot izdomā iespert nevis palīdzēt (vai vismaz neitrāli paiet garām)....

"Paldies" Ainār, ļoti priecājos ka neiemācijāt man šādu attieksmi laikā, kad bijāt manas skolas direktors!
Es neataisnoju nodarīto! Man nav zināmas ninses,bet es jau rakstīju, ka nesaku ka tika pareizi darīts. Man divaina likas Celmiņa rīcība esošo un neesošo nopelnu piesaukšana, man tas likās pavisam lieki visā šajā stāstā. Sakne ir citur, nevis ko kurš sasniedzis un ko nav sponsorējis.

     [+] [-]

, 2017-08-12 00:05, pirms 7 gadiem
Abi raksti bija jāpublicē, ja jau tāda info piegādāta. Tikai LVF relīze bija jāpapildina ar redakcijas viedokli vai otras puses komentāru.

Es par volejbolu!!!

     [+] [-]

, 2017-08-12 08:46, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: ...

SC galvenais redaktors reāli parāda ka ir ar divām sejām!

Kurš viņam lika šo "skeletu skapī" (Mežuļa interviju) pārpublicēt savā portālā? Viņš to pats atļāva, ja tas tomēr notika bez viņa ziņas tad viņam tāpat būtu jāuzņemas atbildība par to kas notika, jo viņš taču šajā portālā ir GALVENAIS cilvēks!
Es gan neteiktu, ka SC galvenais redaktors ir ar divām sejām. Ja ir dota iespēja vienam izteikt viedokli par notiekošo LV volejbolā, tad ir jādod arī iespēja citiem izteikties. Lasītājs pats var izsecināt, kam taisnība un kam ne. Ar divkosību tam nav nekāda sakara.