Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

CAS attaisnotie Krievijas sportisti nevarēs piedalīties olimpiskajās spēlēs

Krišs Upenieks

CAS attaisnotie Krievijas sportisti nevarēs piedalīties olimpiskajās spēlēs
Vladimirs Putins un Aleksandrs Tretjakovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

LETA. Sporta Arbitrāžas tiesas (CAS) attaisnotie Krievijas sportisti nevarēs piedalīties Phjončhanas olimpiskajās spēlēs, kas tiks atklātas piektdien, paziņojusi Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK).

Pagājušajā nedēļā CAS nepietiekamu pierādījumu dēļ atcēla SOK piespriestās mūža diskvalifikācijas 28 no 39 Krievijas sportistiem, atjaunojot arī viņu gūtos rezultātus Soču olimpiskajās spēlēs. Savukārt pirmdien SOK paziņoja, ka 15 no šiem sportistiem būs liegta iespēja startēt Phjončhanā. 13 no viņiem tur teorētiski varēja piedalīties kā sportisti, bet divi bija bijušie atlēti un uz Dienvidkoreju varēja doties kā apkalpojošais personāls. Pārējie 13 no attaisnotajiem krievu atlētiem ir aizgājuši no sporta vai viņiem nebija iespēju doties uz Phjončhanu citu iemeslu dēļ.

Pēc CAS lēmuma krievu sportistiem tik un tā nebija garantijas startēt Phjončhanas Olimpiādē, jo joprojām ir diskvalificēta Krievijas Olimpiskā komiteja. Līdz ar to piedalīties olimpiskajās spēlēs viņi varēja vien pēc SOK ielūguma, bet organizācija jau iepriekš bija brīdinājusi, ka soda atcelšana par antidopinga pārkāpumiem nenozīmē atlēta nevainību.

Līdz ar to Olimpiādē nevarēs piedalīties arī krievu skeletonists Aleksandrs Tretjakovs, kurš 2014.gada Soču olimpiskajās spēlēs izcīnīja zeltu, apsteidzot latvieti Martinu Dukuru. Arī viņš tika iesaistīts dopinga sāgā, bet tika attaisnots.

Kopumā Krievijas delegācijai, kas uzvarēja Soču olimpisko spēļu medaļu vērtējumā, pēc apsūdzībām valsts atbalstītas dopinga programmas uzturēšanā tika atņemtas 13 no 33 iegūtajām godalgām, kas tai tobrīd kopvērtējumā lika atkrist uz ceturto vietu aiz Norvēģijas, Kanādas un ASV, taču pēc CAS lēmuma krievi atgriezušies pirmajā vietā.

SOK decembrī piesprieda diskvalifikāciju visai Krievijas Olimpiskajai komitejai, kas tai liegs piedalīties Phjončhanas olimpiskajās spēlēs. Tiesa, Krievijas sportisti varēs startēt zem neitrāla karoga, bet uz viņu formastērpiem būs uzraksts "Olympic Athlete from Russia" jeb "Olimpiskais sportists no Krievijas".

Ziemas olimpiskās spēles Phjončhanā, Dienvidkorejā, norisināsies no 9. līdz 25.februārim, sportistiem sadalot 102 medaļu komplektus 15 dažādos sporta veidos.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2018-02-05 14:59, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka Kasai, manuprāt, ir visvairāk pelnījis, bet Japānai būtu arī citi cienīgi kandidāti - piemēram, Takanaši vai ziemeļu divcīņnieks Akito Vatabe. Ā, pareizi, maz sekoju daiļslidošanai, bet arī tur japāņi ir ļoti spēcīgi.
Takanaši pagūs vel panest karogu, jo viņai viss vel tikai priekšā. Par daiļslidotājiem arī neko nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 14:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visādi brīnumi jau pasaulē notiek, bet............nezinu,nezinu vai 49 gados sportists spēj nopietnā līmenī startēt tramplīnlēkšanā. Ja nu vienīgi viņam ir fantastiskas fiziskās dotības.
Kaut gan var jau startēt dalības pēc, un nedomāt par rezultātiem.
Ja turpinās trāpīt dēlī tikpat labi ,var vēl pastartēt .Kas attiecās uz šiem nepielaistajiem sportistiem domāju ka Latvija viss vairāk iegūs no Ivanovas nestartēšanas ,jo paverās iespēja dabūt medaļu stafetē .

  +2 [+] [-]

, 2018-02-05 15:03, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja turpinās trāpīt dēlī tikpat labi ,var vēl pastartēt .Kas attiecās uz šiem nepielaistajiem sportistiem domāju ka Latvija viss vairāk iegūs no Ivanovas nestartēšanas ,jo paverās iespēja dabūt medaļu stafetē .
Lai LV sportisti necer uz citu neveiksmēm, un paši izdara visu ko var un nevar. Tad viņus atbalstīs pat tad, ja arī neizcīnīs medaļu.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad jau nesīs! Kas patiesībā ir tikai loģiski, jo nezinu nevienu Japānas izlasē, kurš būtu to vairāk pelnījis par Nori. Vienīgi tas viņam būs apgrūtinājums, kas var liegt pacīnīties par augstu vietu nākošās dienas sacensībās.
japāņu karogu jau arī var kāds no snovbordistiem nest

  +2 [+] [-]

, 2018-02-05 15:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas prognozes no Tavas puses?
Manas prognozes tādas, ka pirms šīm OS neko absolūtu nevar prognozēt, jo kandidāti uz čempionu tituliem ir ļoti daudz. Īpaši uz normālo tramplīnu, kad daudziem sportistiem ar aklimatizāciju būs problēmas.
Komandu cīņā Nr. 1 manā reitingā ir Polija, Pēdējais PK Vilingenā tikai apliecināja, ka viņi uzņēmuši ļoti labu formu kā komanda. Horngaheram būs ļoti grūti atsijāt lieko no diviem sportistiem. Žilu un Kotu.
Ja Tu jautā manu prognozi par komandu sacensībām, tad par uzvarētājiem liktu Norvēģiju. Austriju esmu no sava saraksta kā medaļu pretendentus komandu sacensībās pilnībā izslēdzis, taču individuāli Kraftu gan es nenorakstītu. Norvēģijai jau arī nebūs viegli atsijāt 5.lieko. Individuāli liktu, ka 1 disciplīnu paņems kāds no norvēģiem un otru - Stohs. Ceru, ka kļūdos, jo nepatīk man poļi šajā sporta veidā. Pats personīgi ļoti gribētu, lai kāds no slovēņiem un/vai japāņiem iesaistītos cīņā par medaļām. Ja ne individuāli, tad komandu sacensībās, kaut gan, protams, šie nebūs starp galvenajiem favorītiem. Kopumā Tev piekrītu, ka pretendentu individuāli ir daudz - visa Norvēģijas komanda, piemēram.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:06, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: japāņu karogu jau arī var kāds no snovbordistiem nest
Vai viņiem ir kāds no tiem tikpat leģendārs kā Noriaki Kasai?

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:07, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: japāņu karogu jau arī var kāds no snovbordistiem nest
Tur viņiem arī panākumi ir? Nesekoju līdzi šim sporta veidam...

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai LV sportisti necer uz citu neveiksmēm, un paši izdara visu ko var un nevar. Tad viņus atbalstīs pat tad, ja arī neizcīnīs medaļu.
Tas sporta veids kur vācieši krapjās kā bezdievji jau vairākus gadu desmitus ,tur ar veiksmi nepietiks

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:12, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tur viņiem arī panākumi ir? Nesekoju līdzi šim sporta veidam...
viņiem diezgan populārs ir snovborda veids kur trikus taisa , panākumi ar ir

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Tu jautā manu prognozi par komandu sacensībām, tad par uzvarētājiem liktu Norvēģiju. Austriju esmu no sava saraksta kā medaļu pretendentus komandu sacensībās pilnībā izslēdzis, taču individuāli Kraftu gan es nenorakstītu. Norvēģijai jau arī nebūs viegli atsijāt 5.lieko. Individuāli liktu, ka 1 disciplīnu paņems kāds no norvēģiem un otru - Stohs. Ceru, ka kļūdos, jo nepatīk man poļi šajā sporta veidā. Pats personīgi ļoti gribētu, lai kāds no slovēņiem un/vai japāņiem iesaistītos cīņā par medaļām. Ja ne individuāli, tad komandu sacensībās, kaut gan, protams, šie nebūs starp galvenajiem favorītiem. Kopumā Tev piekrītu, ka pretendentu individuāli ir daudz - visa Norvēģijas komanda, piemēram.
Ja komandām būtu jālec no gigantiskā tramplīna, tad norvēģi noteikti būtu Nr. 1, un poļi labākajā gadījumā tikai Nr. 3. Uz normālā tramplīna norvēģi noteikti ir konkurētspējīgi ar poļiem, bet patreiz izskatās, ka poļi ir uz viļņa priekš normālā tramplīna. Pie tam pēc pagājušās sezonas PK Korejā poļi slavēja šos tramplīnus, un uzrādīja labus rezultātus.
Par austriešiem arī šobrīd nav īsti skaidrības, jo viņi izmantoja iespēju nedēļu ātrāk aizbraukt uz Koreju, un tādējādi iegūt vairāk laika aklimatizācijai. Tāpat kā vadošie japāņi. Tam uz lielā tramplīna varētu būt gana liela nozīme. Uz normālā vel nē.
Vel jau arī laika apstākļi visu var sagriezt ar kājām gaisā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:18, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tas sporta veids kur vācieši krapjās kā bezdievji jau vairākus gadu desmitus ,tur ar veiksmi nepietiks
Tāpat skaidrs, ka latvieši pie lielas veiksmes var cīnīties tikai un vienīgi par bronzu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja komandām būtu jālec no Gigantiskā tramplīna, tad norvēģi noteikti būtu Nr. 1, un poļi labākajā gadījumā tikai Nr. 3. Uz normālā tramplīna norvēģi noteikti ir konkurētspējīgi ar poļiem, bet patreiz izskatās, ka poļi ir uz viļņa priekš normālā tramplīna. Pie tam pēc pagājušās sezonas PK Korejā poļi slavēja šos tramplīnus, un uzrādīja labus rezultātus.
Par austriešiem arī šobrīd nav īsti skaidrības, jo viņi izmantoja iespēju nedēļu ātrāk aizbraukt uz Koreju, un tādējādi iegūt vairāk laika aklimatizācijai. Tāpat kā vadošie japāņi. Tam uz lielā tramplīna varētu būt gana liela nozīme. Uz normālā vel nē.
Vel jau arī laika apstākļi visu var sagriezt ar kājām gaisā.
Komandu sacensības jau arī notiks uz lielā tramplīna. Laikam pārrakstījies. Es jau tikai izteicu savas prognozes, bieži kļūdos tajās, tāpēc nebūs problēma atkal atzīt, ja būšu kļūdījies. Pat žēl, ka tramplīnlēkšanā OS tik maz disciplīnu ir. Cerams, ka nākotnē būs gan komandu sacensības sievietēm, gan jauktās komandu sacensības. Es esmu pārliecināts, ka ar laiku tas notiks.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja komandām būtu jālec no gigantiskā tramplīna, tad norvēģi noteikti būtu Nr. 1, un poļi labākajā gadījumā tikai Nr. 3. Uz normālā tramplīna norvēģi noteikti ir konkurētspējīgi ar poļiem, bet patreiz izskatās, ka poļi ir uz viļņa priekš normālā tramplīna. Pie tam pēc pagājušās sezonas PK Korejā poļi slavēja šos tramplīnus, un uzrādīja labus rezultātus.
Par austriešiem arī šobrīd nav īsti skaidrības, jo viņi izmantoja iespēju nedēļu ātrāk aizbraukt uz Koreju, un tādējādi iegūt vairāk laika aklimatizācijai. Tāpat kā vadošie japāņi. Tam uz lielā tramplīna varētu būt gana liela nozīme. Uz normālā vel nē.
Vel jau arī laika apstākļi visu var sagriezt ar kājām gaisā.
kāda ašķirība tehniskajā ziņā lidojuma laikā starp lielo un mazo tramplīnu? Un kāpēc Austrieši tik švaki palikuši , agrāk tie jau bija neuzveicami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-05 15:25, pirms 6 gadiem
Par Bledisanos Putins piesprauz ordeni un sporta ministru paaugstina amataa , visas valstis tas butu nonsenss , bet ne tikai Krievija . Bledisanas augstakaja limeni , velesanu sistemas utt , un tad grib , lai vinus ciena , kauns , nav ne kulturas , ne prata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Komandu sacensības jau arī notiks uz lielā tramplīna. Laikam pārrakstījies. Es jau tikai izteicu savas prognozes, bieži kļūdos tajās, tāpēc nebūs problēma atkal atzīt, ja būšu kļūdījies. Pat žēl, ka tramplīnlēkšanā OS tik maz disciplīnu ir. Cerams, ka nākotnē būs gan komandu sacensības sievietēm, gan jauktās komandu sacensības. Es esmu pārliecināts, ka ar laiku tas notiks.
Jā, lielā, bet ne gigantiskā, kur norvēģi šosezon ir nepārspējami.
Par cik tramplīnlēkšana īsti nepadodas prognozēšanai, tad tas ir tikai normāli, ja šai sporta veidā kļūdās prognozēs. Piemēram, kurš varēja prognozēt, ka Stohs totāli izgāzīsies individuālās sacensībās Zakopanē, ja iepriekšējā dienā komandu sacensībās uzstādīja tramplīna rekordu? Domāju, ka neviens to neprognozēja.
Jā, nebūtu slikti, ja programmu paplašinātu. Piemēram, ar komandu sacensībām arī uz normālā tramplīna. Varbūt pat individuālām sacensībām lidojumos. kaut gan uz otru manu piemēru maz cerību, jo tās būtu lielas izmaksas uzcelt gigantisko tramplīnu. Pie tam, piemēram, tajā pašā Korejā un ķīnā šiem tramplīniem pēc OS būs mazs noslogojums. Tāpat kā Soču tramplīniem.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:31, pirms 6 gadiem
esmu pārsteigts , ka Britiem būs vairāk sportistu nekā mums OS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-05 15:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, lielā, bet ne gigantiskā, kur norvēģi šosezon ir nepārspējami.
Par cik tramplīnlēkšana īsti nepadodas prognozēšanai, tad tas ir tikai normāli, ja šai sporta veidā kļūdās prognozēs. Piemēram, kurš varēja prognozēt, ka Stohs totāli izgāzīsies individuālās sacensībās Zakopanē, ja iepriekšējā dienā komandu sacensībās uzstādīja tramplīna rekordu? Domāju, ka neviens to neprognozēja.
Jā, nebūtu slikti, ja programmu paplašinātu. Piemēram, ar komandu sacensībām arī uz normālā tramplīna. Varbūt pat individuālām sacensībām lidojumos. kaut gan uz otru manu piemēru maz cerību, jo tās būtu lielas izmaksas uzcelt gigantisko tramplīnu. Pie tam, piemēram, tajā pašā Korejā un ķīnā šiem tramplīniem pēc OS būs mazs noslogojums. Tāpat kā Soču tramplīniem.
Agrāk es atceros, ka kādu laiku katrā 2.PČ bija komandu sacensības gan uz lielā, gan normālā tramplīna. Tas bija kaut kur 2000. gadu pirmajā pusē, ja pareizi atceros. Vispār man patīk, ka to gigantisko tramplīnu nav tik daudz, jo katras sacensības uz šiem tramplīniem ir kā svētki. Ja puse vai vairāk PK posmu notiktu uz šiem tramplīniem, tad man tas nebūtu tas, kas tagad. Vēl zini, kas man ļoti patīk tramplīnlēkšanā? Ka nepietiek uzcelt tramplīnu, un Tu dažos gados kļūsi par medaļu pretendentu vai pat galveno favorītu, kā, piemēram, skeletonā.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:36, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: esmu pārsteigts , ka Britiem būs vairāk sportistu nekā mums OS
Dīvainis esi! Lielbritānija jau nav maza valsts!

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:37, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kāda ašķirība tehniskajā ziņā lidojuma laikā starp lielo un mazo tramplīnu? Un kāpēc Austrieši tik švaki palikuši , agrāk tie jau bija neuzveicami
Nav mazais tramplīns. Ir normālais, lielais un gigantiskie tramplīni. Atšķirība ir ieskrējiena distances garumā, un lēciena tālumā. Normālam tramplīnam (lielākajiem) parasti K-punkts ir ap 110 metriem. Phjončhanas tramplīnam ir 109 metri. Lielajiem tramplīniem vidēji ap 135-140 metriem. Phjončhanas ir 140 metri. Gigantiskajiem ir ap 230 metriem. Vikersundas un Planicas gigantiem K-punkts ir 240 metri.
Austriešiem šobrīd ir krīze. kaut gan vel pērn Krafts paņēma PK un abas zelta medaļas. Tā komandām gadās.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav mazais tramplīns. Ir normālais, lielais un gigantiskie tramplīni. Atšķirība ir ieskrējiena distances garumā, un lēciena tālumā. Normālam tramplīnam (lielākajiem) parasti K-punkts ir ap 110 metriem. Phjončhanas tramplīnam ir 109 metri. Lielajiem tramplīniem vidēji ap 135-140 metriem. Phjončhanas ir 140 metri. Gigantiskajiem ir ap 230 metriem. Vikersundas un Planicas gigantiem K-punkts ir 240 metri.
Austriešiem šobrīd ir krīze. kaut gan vel pērn Krafts paņēma PK un abas zelta medaļas. Tā komandām gadās.
Nedaudz palabošu - 240 ir hill size šajos tramplīnos, nevis K-points.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:41, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Dīvainis esi! Lielbritānija jau nav maza valsts!
ir runa par Ziemas sporta veidiem + britiem jau nav kur trenēties savā valstī daudzos sporta veidos

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:43, pirms 6 gadiem
HMB - PAR KANADCIEM!!! rakstīja: Urbi, iemet linku kur sastaavus var visiem apskatiit, zinu ka esi izurbies cauri
es tieš itagad visu skatos
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_... UZSPIED UZ VALSTI UN VISUS SPORTISTUS PARĀDĪS , KAS PIEDALĀS

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Agrāk es atceros, ka kādu laiku katrā 2.PČ bija komandu sacensības gan uz lielā, gan normālā tramplīna. Tas bija kaut kur 2000. gadu pirmajā pusē, ja pareizi atceros. Vispār man patīk, ka to gigantisko tramplīnu nav tik daudz, jo katras sacensības uz šiem tramplīniem ir kā svētki. Ja puse vai vairāk PK posmu notiktu uz šiem tramplīniem, tad man tas nebūtu tas, kas tagad. Vēl zini, kas man ļoti patīk tramplīnlēkšanā? Ka nepietiek uzcelt tramplīnu, un Tu dažos gados kļūsi par medaļu pretendentu vai pat galveno favorītu, kā, piemēram, skeletonā.
Vel 2015. gadā Falunā PČ bija komandu sacensības arī uz normāliem tramplīniem. Nezinu pēc kādiem kritērijiem tās tagad notiek, jo šādas sacensības pirmo reizi notika 2001. gada PČ Lahti, bet četras reizes nenotika, un tad atkal notika. прыжки с трамплина Berkutschi.com
-...


Jā, lidojumi tiešām ir kā svētki, un tos tiešām nevajag nonivelēt.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav mazais tramplīns. Ir normālais, lielais un gigantiskie tramplīni. Atšķirība ir ieskrējiena distances garumā, un lēciena tālumā. Normālam tramplīnam (lielākajiem) parasti K-punkts ir ap 110 metriem. Phjončhanas tramplīnam ir 109 metri. Lielajiem tramplīniem vidēji ap 135-140 metriem. Phjončhanas ir 140 metri. Gigantiskajiem ir ap 230 metriem. Vikersundas un Planicas gigantiem K-punkts ir 240 metri.
Austriešiem šobrīd ir krīze. kaut gan vel pērn Krafts paņēma PK un abas zelta medaļas. Tā komandām gadās.
a sportistiem ir grūtāk tak noturēt to balansu , kad lido no lielā tramplīna?

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:46, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: ir runa par Ziemas sporta veidiem + britiem jau nav kur trenēties savā valstī daudzos sporta veidos
Kērlingā nav kur trenēties?

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nedaudz palabošu - 240 ir hill size šajos tramplīnos, nevis K-points.
Jā, pareizi! Raksta taču HS 140 vai HS 240.
Kļūdijios!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:48, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: a sportistiem ir grūtāk tak noturēt to balansu , kad lido no lielā tramplīna?
Protams.
No gigantiskā vispār ļauj lēkt tikai tiem, kuri atbilst noteiktiem kritērijiem. Un pamatsacensībām kvalificējas tikai 40 sportisti.

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:49, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kērlingā nav kur trenēties?
nu kerlingā ,Daiļslidošanā jau ir halles protams , bet piemēram es šaubos vai skotijas kalnos kāda trase ir izveidota ,lai varētu trenēties kalnu slepošanā

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel 2015. gadā Falunā PČ bija komandu sacensības arī uz normāliem tramplīniem. Nezinu pēc kādiem kritērijiem tās tagad notiek, jo šādas sacensības pirmo reizi notika 2001. gada PČ Lahti, bet četras reizes nenotika, un tad atkal notika. прыжки с трамплина Berkutschi.com
-...


Jā, lidojumi tiešām ir kā svētki, un tos tiešām nevajag nonivelēt.
Man liekas, ka Tu kaut ko jauc - 2015.gadā uz normālā tramplīna notika mixts.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-05 15:50, pirms 6 gadiem
HMB - PAR KANADCIEM!!! rakstīja: He he, Kenijai un Pingviiniem ari viens ir

Kaa var Nepalai nekaa nebut, tur tak kalni ir celu vietaa
Austrālijai 51 sportists , šie vairāk medaļas var novākt nekā mēs

     [+] [-]

, 2018-02-05 15:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams.
No gigantiskā vispār ļauj lēkt tikai tiem, kuri atbilst noteiktiem kritērijiem. Un pamatsacensībām kvalificējas tikai 40 sportisti.
laikam Čehijā ar bija tas gigantiskais tramplīns?