Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase OS grupu turnīrā paliek bez punktiem

Emils Ozerinskis

Latvijas izlase OS grupu turnīrā paliek bez punktiem
Ronalds Ķēniņš. Foto: AFP/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu hokeja turnīrā pēdējo spēle C apakšgrupā šorīt aizvadīja Latvijas hokeja valstsvienība. Neizturot pretinieku aktīvās spēles spiedienu, Harija Vītoliņa padotie piekāpās ar 2:5.

• Laurim Dārziņam atrodoties skatītāju tribīnēs, spēlē pret Slovākijas izlasi ar kapteiņa uzšuvi laukumā izgāja Rodrigo Ābols. Savukārt vārtu drošība tika uzticēta Jānim Kalniņam.

• Spēles pirmās desmit minūtes viennozīmīgi aizritēja Slovākijas izlases zīmē. Jānim Kalniņam darbs Latvijas izlases vārtos netrūka, glābjot arī brīžos, kad slovāki tika pie atkārtoto metienu iespējām. Vadzis trūka spēles 11 minūtē, kas vārtsargam neizdevās pamanīt Martina Marinčina no zilās līnijas mesto ripu, kas iespurdza vārtos, trešo reizi turnīrā nostādot Latvijas hokejistus iedzinējos ar 0:1.

• Nelaimīgi ripa pa seju pirmās trešdaļas vidū trāpīja Robertam Bukartam un uzbrucējs ar sāpju grimasi steidza uz komandas ģērbtuvēm. Vēlāk spēlē Bukarts atgriezās jau otrajā periodā ar citu formas tērpa numuru un pamatīgi noplāksterētu ausi.

• Nepilnas piecas minūtes pēc nonākšanas iedzinējos, Renārs Krastenbergs pretinieku zonā uzvarēja cīņu pie apmales un palīdzēja nogādāt ripu vārtu priekšā, kur Ronalds Ķēniņs šāva to garām slovāku vārtsargam Partikam Ribāram, izlīdzinot spēles rezultātu - 1:1.

• Otrā perioda septītajā minūtē latvieši centās aktīvāk mesties uz pretinieku vārtiem, tomēr iznākums bija pretējs vēlamajam, iekrītot uz asu pretinieku pretuzbrukumu. Peters Cehlāriks meistarīgi apstrādāja ripu un ar nūjas neērto pusi raidīja to zem Kalniņa sargāto vārtu pārliktņa, atgriežot slovākiem pārsvaru.

• Trešdaļas otrajā pusē Latvijas aizsardzības zonā iestājās pamatīgs haos. To izmantot spēja slovāku 17 gadus vecais supertalants Jurajs Slafkovskis, kurš raidīja ripu zem Kalniņa paduses un guva savus ceturtos vārtus olimpiskajā turnīrā. Pie rezultāta 1:3 Harija Vītoliņa padotajiem draudēja grupu turnīru noslēgt bez punktiem.

• Uz otrajā periodā diviem slovāku gūtajiem vārtiem latviešiem atbildēt neizdevās, tādēļ uz noslēdzošo trešdaļu Harija Vītoliņa padotajiem nācās doties ar divu vārtu deficītu.

• Pēdējā periodā nu jau nedaudz iemiguši izskatījās Slovākijas hokejisti. To sekmīgi izmantoja Miks Indrašis, kurš vārtu priekšā pielika nūju ripas lidojuma ceļā un guva Latvijas izlases otros vārtus, samazinot starpību līdz minimālai starpībai - 2:3.

• Cerības uz atspēlēšanos gan trešdaļas vidū apslāpēja slovāku uzbrucējs Peters Zuzins, kurš ieslidoja Latvijas vārtu priekšā un, saņemot piespēli, nekavējoties meta ripu vārtos, ceturto reizi liekot Kalniņam vilkt ripu ārā no saviem vārtiem.

• Noslēdzošajās cīņas minūtēs momenti bija gan Kristapam Zīlem, gan Jānim Jakam. Trešo vārtu guvumu latviešiem atrast gan nesanāca, bet Slovākija pussekundi pirms beigu signāla no laukuma vidus iemeta ripu tukšos vārtus, izceļoties Tomāšam Jurčo un nokārtojot slovākiem pārliecinošu uzvaru ar 5:2.

• Paliekot C apakšgrupas pēdējā vietā, Latvijas hokejistiem Pekinas spēļu izslēgšanas turnīra kārtā būs jātiekas ar kādu no otro vietu ieguvējām. Ja šī A grupas spēlēs iztiks bez lieliem pārsteigumiem, par Latvijas pretinieci varētu kļūt Dānija. Spēle norisināsies otrdien.

Slovākija - Latvija 5:2 (1:1, 2:0, 2:1)
Vārti: 11:00 Marinčins (Jurčo, Hudāčeks) 1:0, 15:46 Ķēniņš (Ābols, Krastenbergs) 1:1, 26:17 Cehlāriks (Hrivīks, Takāčs) 2:1, 31:16 Slafkovskis 3:1, 42:07 Indrašis (Cibuļskis, Meija) 3:2, 49:21 Zuzins (Kelemens, Čerešņāks) 4:2, 59:59 Jurčo 5:2
Metieni: 33:20
Soda minūtes: 4:2
Vārtsargi: Patriks Ribārs - Jānis Kalniņš.

OS hokeja turnīra spēles 13. februārī

LaiksSpēleRez.
6:10Slovākija - Latvija5:2
10:40Somija - Zviedrija
15:10Ķīna - Kanāda
15:10ASV - Vācija

Olimpiskais hokeja turnīrs vīriešiem, grupu turnīrs

VA grupaVārtiPVB grupaVārtiPVC grupaVārtiP
1.ASV12:261.ROC8:671.Somija9:36
2.Kanāda7:532.Dānija7:662.Zviedrija7:36
3.Vācija4:733.Čehija9:843.Slovākija8:123
4.Ķīna2:1104.Šveice4:814.Latvija5:110

Hokeja Pēcgarša ar Vasiļjevu un Ankipānu uzreiz pēc spēles

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:26, pirms 3 gadiem
Ļoti ceru,ka šodienas spēle bija sliktākā Latvijas izlases izpildījumā šajā turnīrā!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-13 08:26, pirms 3 gadiem
To, cik mūsējie izskatījās bezcerīgi, izteica mūsu treneru sejas mača laikā... Pat pēc Indraša gola, kad varēja šķist, ka esam atpakaļ spēlē, neviens muskulis nesakustējās ne VĪtoliņa, ne Ābola sejā... Neko vēl neteiktu, ja pretī būtu CAN, bet pretī bija vairāk vai mazāk mūsu līmeņa pretinieks. Jāsaņemas uz 4.spēli obligāti.

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:26, pirms 3 gadiem
nu ja tagad patirsīs vieglajiem dāņiem

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
Sliktāka Rīgas Dinamo spēlē šajā sezona, izskatījās daudz labāka kā šī Latvijas izlases spēlē.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
Blāvi sūdi !

  +5 [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
Izgāja un domāja gan jau šitos paņemsim...aplauzās.

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
nav ko mīzt tik tagad, viss iet pēc vakardien izskaitļotā plāna.
11.vieta smagā cīņā izcīnīta, tagad kvalifikācijā dāņus pederēsim ārā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
Lai brauc mājās,pietiek atpūsties

  +4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:27, pirms 3 gadiem
Viss bija ļoti vienkārši. Latvija parādīja savu sliktāko spēli šajā turnīrā pagaidām, bet Slovāki labāko. Nenokaram degunus, vēl ir viena iespēja, tā jāizmanto!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:28, pirms 3 gadiem
Vsis centri iznemot Abolu + Mamcics neatbilst liimenim... vismaz shodien.
Slēpts komentārs: PēterisP
Slēpts komentārs: zaxx
Slēpts komentārs: pernambucan0

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:28, pirms 3 gadiem
Sajūta ka spēlējam pret Kanādas olimpisko izlasi ar nhl večiem. Kaut gan pret viņiem pat labāk nospēlējām

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:28, pirms 3 gadiem
Kartejais latviešu trenera stāsts. Ar Bobu butu kada uzvara, bet ka parasti, kad trene visadi Belavski, Vitolini & Co tad ir tikai vieni zaudejumi un vilšanās
Slēpts komentārs: erikxxl

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:29, pirms 3 gadiem
Trīs zāģi. Vai kāds gaidīja ko citu? Varēja uzreiz sākt ar ceturto spēli.
Slēpts komentārs: pernambucan0

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 08:30, pirms 3 gadiem
Dēļ šī murga bija brīvdienā tik agri jāceļas? Ja gribam zaudēt nākamo spēli, tad lai vārtos liek to mazo trolli. PČ ielika vārtos, padi*a svarīgāko spēli. Ne velti šosezon stati viņam ir pilnīgā pakaļ*, jo pieradis uz Jokiret aizsargiem, ka visu darbu viņi izdarīs.
Metieni attiecība arī iespārda. Tak ja pa vārtiem nemetīsi, vārtus negūsi. Metat tak kaut no savas zonas pa pretinieku vārtiem, ja baidaties mest pretinieku zonā.
Ar tādu spēli nav pelnījuši spēlēt 4.spēli

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:30, pirms 3 gadiem
Zaudējām kustībā un divcīņās. Dzierkals labs!
Daugaviņš kkā nevelk. 🤔

  +4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:30, pirms 3 gadiem
Četras uzvaras līdz zeltam.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:30, pirms 3 gadiem
Tabulā autoram jālabo ASV vārtu atiecība. 12:0???

 +12 [+] [-]

, 2022-02-13 08:32, pirms 3 gadiem
erikxxl rakstīja: Normalu vartsargu ari vajag nopirkt
Nezināju ka izlases var pirkt pārdot spēlētājus? Ko pirksim? Vasiļevski?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:32, pirms 3 gadiem
erikxxl rakstīja: Normalu vartsargu ari vajag nopirkt
nopirksim uz 4 speli,Dzirdeju Holts no Skotijas ligas brauks paliga..
Slēpts komentārs: MachimoI

  +9 [+] [-]

, 2022-02-13 08:33, pirms 3 gadiem
Ziniet, sāksim ar īsto ziloni istabā. Dieva dēļ atņemiet Ernšrtreteiteitam mikrofonu. Absolūtas šausmas klausīties viņa sagatavotajos jautājumos, drīz sāks pēc pirmā perioda prasīt kāds ir tavs mīļākais seriāls un kāpēc kamēr uz tablo deg 0:2. Cik ļoti sarežģīti var būt cilvēkam 'lasīt' telpu un saprast, ka neviens (un it īpaši ne hokejists) nevēlas atbildēt uz nekādiem jancīgiem jautājumiem esot zaudētāja lomā.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:34, pirms 3 gadiem
wr1ght rakstīja: Ziniet, sāksim ar īsto ziloni istabā. Dieva dēļ atņemiet Ernšrtreteiteitam mikrofonu. Absolūtas šausmas klausīties viņa sagatavotajos jautājumos, drīz sāks pēc pirmā perioda prasīt kāds ir tavs mīļākais seriāls un kāpēc kamēr uz tablo deg 0:2. Cik ļoti sarežģīti var būt cilvēkam 'lasīt' telpu un saprast, ka neviens (un it īpaši ne hokejists) nevēlas atbildēt uz nekādiem jancīgiem jautājumiem esot zaudētāja lomā.
Jā, es nezinu, kāpēc viņš tur atrodas. Pie 0-1 pret somiem pārtraukumā prasīja, vai nevajadzētu sākt atpūsties.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:35, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Dēļ šī murga bija brīvdienā tik agri jāceļas? Ja gribam zaudēt nākamo spēli, tad lai vārtos liek to mazo trolli. PČ ielika vārtos, padi*a svarīgāko spēli. Ne velti šosezon stati viņam ir pilnīgā pakaļ*, jo pieradis uz Jokiret aizsargiem, ka visu darbu viņi izdarīs.
Metieni attiecība arī iespārda. Tak ja pa vārtiem nemetīsi, vārtus negūsi. Metat tak kaut no savas zonas pa pretinieku vārtiem, ja baidaties mest pretinieku zonā.
Ar tādu spēli nav pelnījuši spēlēt 4.spēli
Tu jau arī akurāti nāpslis esi un visticamāk labāk iederētos teiksim apollo komentāru sadaļā, kur mājsaimnieces un vīrieši ar impotenci komentē par sportu. Tavas hokeja zināšanas ir akurāta 0, ja savā zonā 5 vīri kopīgiem spēkiem nevar izraidīt ripu no zonas, nemaz nerunājot par IZVEST ripu no zonas, tad līdz vārtsarga kritikai ir labs laiciņš jāpgaida.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:35, pirms 3 gadiem
wr1ght rakstīja: Ziniet, sāksim ar īsto ziloni istabā. Dieva dēļ atņemiet Ernšrtreteiteitam mikrofonu. Absolūtas šausmas klausīties viņa sagatavotajos jautājumos, drīz sāks pēc pirmā perioda prasīt kāds ir tavs mīļākais seriāls un kāpēc kamēr uz tablo deg 0:2. Cik ļoti sarežģīti var būt cilvēkam 'lasīt' telpu un saprast, ka neviens (un it īpaši ne hokejists) nevēlas atbildēt uz nekādiem jancīgiem jautājumiem esot zaudētāja lomā.
Laikam vakar piedzimi? Visam izlasem tiek uzdoti jautājumi, vienalga zaudē, vai uzvar.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-13 08:35, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Dēļ šī murga bija brīvdienā tik agri jāceļas? Ja gribam zaudēt nākamo spēli, tad lai vārtos liek to mazo trolli. PČ ielika vārtos, padi*a svarīgāko spēli. Ne velti šosezon stati viņam ir pilnīgā pakaļ*, jo pieradis uz Jokiret aizsargiem, ka visu darbu viņi izdarīs.
Metieni attiecība arī iespārda. Tak ja pa vārtiem nemetīsi, vārtus negūsi. Metat tak kaut no savas zonas pa pretinieku vārtiem, ja baidaties mest pretinieku zonā.
Ar tādu spēli nav pelnījuši spēlēt 4.spēli
Kur tur Kalniņš vainīgs, ka pašu spēli kā tādu, haotiski aizvadījām. Redzējāt vispār iemestos golus?
Slēpts komentārs: MachimoI

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 08:36, pirms 3 gadiem
Cerams spēlē pret Dāniju būs 15 nu sliktākajā gadījumā 10, lai var sākt kost, 6 no rīta tā kā baigi agri

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:36, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Jā, es nezinu, kāpēc viņš tur atrodas. Pie 0-1 pret somiem pārtraukumā prasīja, vai nevajadzētu sākt atpūsties.
Cerams, ka pret Dāniju vai pret ko tur sanāks nākamā spēle viņš pajautās vai labāk patīk aizlikt aiz vaiga vai iedzīt siltākā vietiņā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:37, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Pārliecinoši vājākā spēlē šais OS, cerams nāks pretī Dāņi tālāk un vinnēs, citādi šo OS varēs saukt par katastrofālu...
Tev bildē večiem formas jāsamaina vietām

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:37, pirms 3 gadiem
Pirmkart, nekad nevajadzeja nemt Latviesu treneri. Ir tak pieradijies ka Kanadiesu trenera vadiba speletaji kapajas vairak. Nolans vai Hartlijs, pie viniem bija cinas spars.
Otrkart - nah Kalnins vartos? No zilas linijas tik lai ieksa. Kludaina izvele. Karoce jacer ka bus Danija preti, tos vel varetu panemt prieksa, bet nu ja kada cita komanda tad bus 0 - 4 cetras speles.

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:37, pirms 3 gadiem
Paskatieties uz komandas vidējo vecumu ... ,3 spēle 4 dienās un kustība ,emocijas ,atdeve atbilstoša !

p.s kā var nenovērtet prtinieku (ko te murgo eksperti) ja esi OS un pretinieks ir augstāk par tevi rangā.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:38, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: To, cik mūsējie izskatījās bezcerīgi, izteica mūsu treneru sejas mača laikā... Pat pēc Indraša gola, kad varēja šķist, ka esam atpakaļ spēlē, neviens muskulis nesakustējās ne VĪtoliņa, ne Ābola sejā... Neko vēl neteiktu, ja pretī būtu CAN, bet pretī bija vairāk vai mazāk mūsu līmeņa pretinieks. Jāsaņemas uz 4.spēli obligāti.
Muskulis Ābola sejā manuprāt nav pakustējies labi daudz gadus

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:38, pirms 3 gadiem
Bet nu pie 3:2 bija cerība ka pēc skaistiem zaudējumiem, beidzot būs nesmuka uzvara, tomēr neka

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:39, pirms 3 gadiem
Dažas pārdomas pēc spēles -
iziet OS turnīrā negataviem uz spēli, nezinu kurš vainīgs, bet Lāčplēša cepure noteikti Slovākiem,
- Andersonu apsveica ar debiju OS, te varēja apsveikt vienkārši, ka spēlē Šveicē, po kādā 1, 2, 3, Harim der...
- kad Indrašis iemeta golu, tad atskārtu, ka viņš vispār spēlē šodien, RD snaipers ( Jeļisejevs) spēlē hvz kurā maiņā ar čekeriem, nu nezinu, man liekas ka virknējumi nesyrādā,
- protams veselība pirmajā vietā, bet ja mūsu kapteinis/karognesējs būtu Bukija vietā ar pārsisto ausi, visdrīzāk vairāk nespēlētu, tas ar tāda tēma pārdomām,
OK, viss nav beidzies,visiem jāsaņemas un mūsu uzvaras vēl cerams vēl tikai priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:40, pirms 3 gadiem
hari, nemelo - kā tad tā, vāju komandu nav? es pāris šajā turnīrā zinu!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:40, pirms 3 gadiem
Jawa rakstīja: Paskatieties uz komandas vidējo vecumu ... ,3 spēle 4 dienās un kustība ,emocijas ,atdeve atbilstoša !

p.s kā var nenovērtet prtinieku (ko te murgo eksperti) ja esi OS un pretinieks ir augstāk par tevi rangā.
Dāņiem arī daudz pensionari, cerams būs paguruši

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:41, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: hari, nemelo - kā tad tā, vāju komandu nav? es pāris šajā turnīrā zinu!
Ķīna, Latvija, Šveice

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:41, pirms 3 gadiem
emilino rakstīja: Viss bija ļoti vienkārši. Latvija parādīja savu sliktāko spēli šajā turnīrā pagaidām, bet Slovāki labāko. Nenokaram degunus, vēl ir viena iespēja, tā jāizmanto!
Mūsu izredzes tikko uzlabojās, kāpēc būtu jākar deguni?

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:41, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Dāņiem arī daudz pensionari, cerams būs paguruši
Mēs esam 5. jaunākā komanda turnīrā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:41, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Laikam vakar piedzimi? Visam izlasem tiek uzdoti jautājumi, vienalga zaudē, vai uzvar.
Renij Krastenberg, paldies par labo turnīru, bet runa nav par pārtraukuma intervijām, bet gan par to, cik nekompetenti un nepārdomāti ir uzdotie jautājumi. Tā vietā lai jautātu sūdu, daudz labāk būtu pieturēties pie regulārajiem jautājumiem.

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:43, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu izredzes tikko uzlabojās, kāpēc būtu jākar deguni?
tagad tik turi īkšķus, lai tik kaut kas pa dienu nesabojā tavu optimismu

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:43, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: To, cik mūsējie izskatījās bezcerīgi, izteica mūsu treneru sejas mača laikā... Pat pēc Indraša gola, kad varēja šķist, ka esam atpakaļ spēlē, neviens muskulis nesakustējās ne VĪtoliņa, ne Ābola sejā... Neko vēl neteiktu, ja pretī būtu CAN, bet pretī bija vairāk vai mazāk mūsu līmeņa pretinieks. Jāsaņemas uz 4.spēli obligāti.
Tad laikam tāds arī bija uzdevums, pakāst!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:46, pirms 3 gadiem
wr1ght rakstīja: Muskulis Ābola sejā manuprāt nav pakustējies labi daudz gadus
Vīrietim galvenais lai kustas citi muskuļi!

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 08:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tagad tik turi īkšķus, lai tik kaut kas pa dienu nesabojā tavu optimismu
Ja nopietni, tad šī turnīra izspēles kārtība nekam neder un tas noteikti nav normāls sacensību gars, ja izdevīgāk ir zaudēt.

Bet kas ir, tas jāēd.

Es noteikti nesūdzos, jā. Un diezgan skaidrs pēc mūsu čaļu agresijas līmeņa vārtu priekšā un slinkā forčeka, ka ne es viens domās kvalī biju.

Absolūti nekādas raizes nav par mūsu pārliecību vai cīņassparu otrdien.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:49, pirms 3 gadiem
Izksatās, daudzas lietas būvētas ir tieši uz Lauri. Kad izkritis no ierindas vis jukst un brukst.

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:50, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu izredzes tikko uzlabojās, kāpēc būtu jākar deguni?
Sportacentrs varētu ieviest maksas pakalpojumu - uz laiku(stundu, dienu) liegt citam komentēt. Šito muļķi taču nevar laist pie interneta, kur skatās atbildīgie ārsti?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:51, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja nopietni, tad šī turnīra izspēles kārtība nekam neder un tas noteikti nav normāls sacensību gars, ja izdevīgāk ir zaudēt.

Bet kas ir, tas jāēd.

Es noteikti nesūdzos, jā. Un diezgan skaidrs pēc mūsu čaļu agresijas līmeņa vārtu priekšā un slinkā forčeka, ka ne es viens domās kvalī biju.

Absolūti nekādas raizes nav par mūsu pārliecību vai cīņassparu otrdien.
es vairāk par to, ka tik šodien kādi brīnumi nenotiek un dāņu vietā dabūjam ko citu . zviedrus vai kas tur vēl teorētiski var kļūt par mūsu pretiniekiem kvalifikācijā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:52, pirms 3 gadiem
Un jautājums par pagaidu kapteiņa izvēli. Ābols? Kaspars Daugaviņš, ja būtu kapteinis vismaz pateiktu ko domā par šo sniegumu. Kas šīs izvēles veic? Viss ir normāli? Andersoni un Smirnovi otrajā maiņā? Dzierkals un Bukarts ar sasistu ausi raujas bet sākumā ielikti 4 maiņā, no domājiet treneri ko darāt. Nu nav pareiza komandas noskaņošana un maiņu likšana.

Uz spēli jau izgājām, ar noskaņojumu (hah tulīt mēs 4 bankas ieliksim un uzvarēsim), nekā nebija kad dabūjām pirmo ripuli mūsu vārtos jau tad vajadzēja kardināli Harim sākt domāt, ka šī spēle būs kā auksta duša.Bija jau tad jāsāk kaut kas rotēt un domāt. Komamdai vajag uzbļaut, sapurināt to. Par mazu komunikācija no trenerus puses spēles ietvaros.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:54, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Kur tur Kalniņš vainīgs, ka pašu spēli kā tādu, haotiski aizvadījām. Redzējāt vispār iemestos golus?
Redzēju gan. Kalniņam 2 ķeramans ripas iegāja vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 08:55, pirms 3 gadiem
wr1ght rakstīja: Muskulis Ābola sejā manuprāt nav pakustējies labi daudz gadus
Kad viņš iekodīsies zirgābolā, to sakožļās un norīs , tad noteikti tur kāds muskulis pakustēsies !
Slēpts komentārs: batista

     [+] [-]

, 2022-02-13 08:59, pirms 3 gadiem
Labākais iespējamais scenārijs - Dāņus sakausim

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 08:59, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Nemuldi dīvānā pirdēj. Pats esmu vārtsargs, taka izaudz līdz brīdim, kad varēsi pretī ko gudru komentēt, un tad vari sākt, šmurguli.
Vārtsargs viņš esot? Kur, draudziņ, kur? Alus līgā? Entuziastu līgas zemākajā divīzijā? Florbolā varbūt? Vārtus sargā, tas ir, tu pie ķēdes būdā sēdi un māju sargā? eliteprospects linku studijā, ļaušu arī tev šoreiz atsūtīt lhf.lv profilu, kur visticamāk izrādīsies, ka spēlē bērnu un jaunatnes atklātajā čempionātā un tev ir 12.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 09:00, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Nemuldi dīvānā pirdēj. Pats esmu vārtsargs, taka izaudz līdz brīdim, kad varēsi pretī ko gudru komentēt, un tad vari sākt, šmurguli.
Kuras sētas līgas vārtsargs tu esi?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:00, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Nemuldi dīvānā pirdēj. Pats esmu vārtsargs, taka izaudz līdz brīdim, kad varēsi pretī ko gudru komentēt, un tad vari sākt, šmurguli.
Vienīgā lieta, kuru tu ķer noteikti ir hlamīdija un aiz vaiga.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:00, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Tev bildē večiem formas jāsamaina vietām
Būs drīzumā!!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:01, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Un jautājums par pagaidu kapteiņa izvēli. Ābols? Kaspars Daugaviņš, ja būtu kapteinis vismaz pateiktu ko domā par šo sniegumu. Kas šīs izvēles veic? Viss ir normāli? Andersoni un Smirnovi otrajā maiņā? Dzierkals un Bukarts ar sasistu ausi raujas bet sākumā ielikti 4 maiņā, no domājiet treneri ko darāt. Nu nav pareiza komandas noskaņošana un maiņu likšana.

Uz spēli jau izgājām, ar noskaņojumu (hah tulīt mēs 4 bankas ieliksim un uzvarēsim), nekā nebija kad dabūjām pirmo ripuli mūsu vārtos jau tad vajadzēja kardināli Harim sākt domāt, ka šī spēle būs kā auksta duša.Bija jau tad jāsāk kaut kas rotēt un domāt. Komamdai vajag uzbļaut, sapurināt to. Par mazu komunikācija no trenerus puses spēles ietvaros.
Daugaviņš ir pilnīgi nenozīmīgs spēlētājs, 3 OS ir guvis 0 vārtu.

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:02, pirms 3 gadiem
Gudļevskis aizsūtīs dāņus mājās, atvairīs 30 un paņemsim 2:1. Pēc tam krievijas olimpisko komiteju nospiedīsim bet pēctam jau bus smagi. Ja amerikani naks preti tad bus ziepes.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:02, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Redzēju gan. Kalniņam 2 ķeramans ripas iegāja vārtos.
Visas četras ripu kļūdas neanalizēšu. Paņemsim piemēru 4 šaibai, kur Kalniņš vainīgs, ka no aizvārtes atdot piespēli uz vārtu priekšu kur nostājušies divi Slovāku spēlētāji UZSVERU (BRĪVAM UN SAGATAVOTAM METIENAM), tikmēr Indrašis skrienot no aizmugures mēģinot kaut ko glābt nespēj neko izdarīt. Konkrētām ko dara mūsu aizsargi, šajā gadījumā nenosedz lai aizvārtes piespēles neaizietu uz vārtu priekšu un otrais, spēlētāji no vārtu priekšas nav paņemti uz izstumdīti, tas nomināli nebija Indraša darbs ņemt pievārtes spēlētājus, ja aizsargiem vajag neitralizēt uzbrucējus.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 09:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es vairāk par to, ka tik šodien kādi brīnumi nenotiek un dāņu vietā dabūjam ko citu . zviedrus vai kas tur vēl teorētiski var kļūt par mūsu pretiniekiem kvalifikācijā.
Mēs savu darbiņu izdarījām un mūsu situācija šobrīd ir labāka. To pēc būtības neizmainīs arī brīnumi Somijas-Zviedrijas spēlē. T.i., lēmums ir pareizs neatkarīgi no tā, kā beigsies tā spēle. Ja pretī nāks zviedri, nevis dāņi, tad tas tik un tā būtu pareizs lēmums zaudēt slovākiem, ko atkārtot 100 no 100 reizēm.

Bet, jā, protams, ka ar vienu aci jāskatās sveņķu spēle.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 09:06, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Nemuldi dīvānā pirdēj. Pats esmu vārtsargs, taka izaudz līdz brīdim, kad varēsi pretī ko gudru komentēt, un tad vari sākt, šmurguli.
Parādi man savu pe..!?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 09:06, pirms 3 gadiem
wr1ght rakstīja: Vārtsargs viņš esot? Kur, draudziņ, kur? Alus līgā? Entuziastu līgas zemākajā divīzijā? Florbolā varbūt? Vārtus sargā, tas ir, tu pie ķēdes būdā sēdi un māju sargā? eliteprospects linku studijā, ļaušu arī tev šoreiz atsūtīt lhf.lv profilu, kur visticamāk izrādīsies, ka spēlē bērnu un jaunatnes atklātajā čempionātā un tev ir 12.
Varam tūlīt sarunāt randiņu, un piebraukšu pie tevis. Tad redzēsim ko teiksi, šmurguli

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:11, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Varam tūlīt sarunāt randiņu, un piebraukšu pie tevis. Tad redzēsim ko teiksi, šmurguli
Neuzdrošinies manam draugam te lekt augumā! Ja ir problēmas, tad varam pie Origo 1v1!

  +9 [+] [-]

, 2022-02-13 09:11, pirms 3 gadiem
Te viens, pilnā nopietnībā, domā, ka mēs šodien apzināti zaudējām 🤦‍♂️🤭
Tad man vairs pat negribas laiku tērēt 🤭

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:13, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Te viens, pilnā nopietnībā, domā, ka mēs šodien apzināti zaudējām 🤦‍♂️🤭
Tad man vairs pat negribas laiku tērēt 🤭
Vakar viņš ārstiem stāstīja, ka ir Napoleons

  +6 [+] [-]

, 2022-02-13 09:16, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Varam tūlīt sarunāt randiņu, un piebraukšu pie tevis. Tad redzēsim ko teiksi, šmurguli
šis ļoti spēcīgais pretarguments tomēr neatklāj, kāds vārtsargs tu esi un kur spēlē

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 09:17, pirms 3 gadiem

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:35, pirms 3 gadiem
Kāpēc man krīt uz nerviem tas čubars, kurš tagad ar to Rodi kopā komentē kalnu slēpošanu?

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:37, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tagad tik turi īkšķus, lai tik kaut kas pa dienu nesabojā tavu optimismu
Mačimolis ar savu kalkulatoru atkal izklaidē publiku?

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:37, pirms 3 gadiem
minkanak rakstīja: Kāpēc man krīt uz nerviem tas čubars, kurš tagad ar to Rodi kopā komentē kalnu slēpošanu?
Sievišķīga balss.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 09:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Mačimolis ar savu kalkulatoru atkal izklaidē publiku?
it kā jau viss viņam pagaidām saliekas baigi prātīgi un cerīgi , ka dāņus pieveikt kvalifikācijā mums būtu visvieglāk pieveikt, nekā citas izlases.

bet nu es neesmu piekritējs tādai rēķināšanai un pretinieku izvēlei, bet gribu redzēt hokeju nevis atdošanos. cerams, ka mūsu izlasei tikai šodien nesanāca spēle un nekas iepriekš nebija rēķināts, kā mačimolam.

un vispār šodien mūsu šaibas dzenātāju spēles kvalitāte bija pilnīgs sūds! ar tādu mēslainu spēli arī kuņluņam pakāstu

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:47, pirms 3 gadiem
VAI LATVIJAI BEZ ĀBOLA IR VĒL KAUT VIENS NORMĀLS CENTRS ( JA NESKAITAM BĻUGERU) ???

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 09:48, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nav ko mīzt tik tagad, viss iet pēc vakardien izskaitļotā plāna.
11.vieta smagā cīņā izcīnīta, tagad kvalifikācijā dāņus pederēsim ārā
ka tik Tevi neizperdele!!!

     [+] [-]

, 2022-02-13 09:50, pirms 3 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Sievišķīga balss.
Un runā arī par daudz.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 09:54, pirms 3 gadiem
Maikl38 rakstīja: ka tik Tevi neizperdele!!!
Čau! Kāds sādžā i-neta pieslēgums? Vai Čingishans pa nakti jau nav sievu un bērnus aiznesis?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 09:57, pirms 3 gadiem
Zaudēja pilnīgi visiem sētas turnīrā!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-13 10:15, pirms 3 gadiem
emilino rakstīja: Viss bija ļoti vienkārši. Latvija parādīja savu sliktāko spēli šajā turnīrā pagaidām, bet Slovāki labāko. Nenokaram degunus, vēl ir viena iespēja, tā jāizmanto!
Cik vienkārši!
Un tā vienmēr.
Sliktākā spēlē.
Sliktākais brauciens.
Sliktākais starts...
Bet rīt nu tik būs!!!
Nebūs nekas.
Augstāk par savu meistarību tik reizi mūžā var uzlekt...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 10:20, pirms 3 gadiem
Harijs Vītoliņš kā spēlētājs bija ar lūzeru mentalitāti, tāpat kā galvenais treneris, nespēj vinnēt spēles. M Dynamo izmeta, Davos izmeta...karoče KHL nav vajdzīgs

     [+] [-]

, 2022-02-13 10:20, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es vairāk par to, ka tik šodien kādi brīnumi nenotiek un dāņu vietā dabūjam ko citu . zviedrus vai kas tur vēl teorētiski var kļūt par mūsu pretiniekiem kvalifikācijā.
ja somi smagi (vismaz ar +4) sasit svensonus, tad dāņi ir priekšā zviedriem. Kanādas punktu zaudējumu preet ĶInu, domāju, nav vērts pat pieļaut...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-13 10:21, pirms 3 gadiem
Maikl38 rakstīja: ka tik Tevi neizperdele!!!
o, šitais mudaks vatstānas karodziņu ielicis profilā

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 10:35, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: šis ļoti spēcīgais pretarguments tomēr neatklāj, kāds vārtsargs tu esi un kur spēlē
Francijā. Ja tik ļoti interesē, raksti pm un iemetīšu linku

     [+] [-]

, 2022-02-13 10:49, pirms 3 gadiem
batista rakstīja: Francijā. Ja tik ļoti interesē, raksti pm un iemetīšu linku
Izskatās ka puse pašu krutāko Spirtacentra eksperti kaut kur ārpus Latvijas atrodas un ir spēcīgi savā misijā un ticībā kā nu bāleliņus atgriezt uz pareizās uzvaras takas ! Ēd savas vardes un priecājies par savu vārtu kasti sargājušo, bet nelien kur nevajag un liec mierā iesūnojošo un stagnējošo letiņu purvu ! Te mums ir savi karaļi kas savu rajonu vēl kādu laiciņu turēs

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 10:59, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: it kā jau viss viņam pagaidām saliekas baigi prātīgi un cerīgi , ka dāņus pieveikt kvalifikācijā mums būtu visvieglāk pieveikt, nekā citas izlases.

bet nu es neesmu piekritējs tādai rēķināšanai un pretinieku izvēlei, bet gribu redzēt hokeju nevis atdošanos. cerams, ka mūsu izlasei tikai šodien nesanāca spēle un nekas iepriekš nebija rēķināts, kā mačimolam.

un vispār šodien mūsu šaibas dzenātāju spēles kvalitāte bija pilnīgs sūds! ar tādu mēslainu spēli arī kuņluņam pakāstu
Arī zviedri rēķināja Turīnā 2006. gadā, speciāli vienu geimu pakāsa un beigās zeltu paņēma. Molodočiki, tieši tā arī jādara

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 10:59, pirms 3 gadiem
🤣 nu es tak vakar teicu ka padir*s.
Bet nesatraucjetirs, šī nav sliktākā spēle turnīrā. Vēl nav tas brīdis, kad Latvija rāda ko prot lūzerošanas makslā.

Parīt Dānija izpi$īs jūsu mīļo hokejistiņu izlasi ar kādiem 5:0.

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:02, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: 🤣 nu es tak vakar teicu ka padir*s.
Bet nesatraucjetirs, šī nav sliktākā spēle turnīrā. Vēl nav tas brīdis, kad Latvija rāda ko prot lūzerošanas makslā.

Parīt Dānija izpi$īs jūsu mīļo hokejistiņu izlasi ar kādiem 5:0.
Kas tev pāri nodarījis?

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:02, pirms 3 gadiem
Ķīniešiem normāls ceļarullis priekšā- vispirms Kanāda, tad Zviedrija

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:14, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ķīniešiem normāls ceļarullis priekšā- vispirms Kanāda, tad Zviedrija
nav jau teikts, ka viss sakritīs tieši tādā secībā.. Ja somi kārtīgi piesmej zviedrus, tad zviedru vietā būs dāņi...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 11:24, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ķīniešiem normāls ceļarullis priekšā- vispirms Kanāda, tad Zviedrija
Kas teica, ka Ķīnai play of kārtā Zviedri priekšā, spēles vēl nav nospēlētas.

Drīzāk skaidrs, ka Latvija- Dānija Play off.

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:26, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: ...

Drīzāk skaidrs, ka Latvija- Dānija Play off.
arī tas vēl nav skaidrs

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 11:32, pirms 3 gadiem
Un izskatās ka izejam 1/4 tad ROC pretī varētu būt. Jo domāju, ka USA trīs vai divus punktus paņems šodien 8 punkti un +/- ļauj 1 grupā nostiprināties, līdz ar to ROC krīt uz otro vietu un domājams Somi vai Zviedri paņems 2 vai trīs punktus un +/- ļauj ar 8 punktiem apsteigt ROC, līdz ar to domājams ROC paliek 3D, nomināli 11D un 6D uzvarētājs pret 3D grupas komandu spēlē.

Skaidrs uz 90%

Latvija-Dānija play off
Latvija/Dānija-ROC 1/4

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:39, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: arī tas vēl nav skaidrs
Kāpēc nebūtu skaidrs, Kanāda 99% uzvar Ķinu, apsteidz Dāniju. Ķīna nevar vairs apsteigt LV, LV paliek 11D, Dāņi krīt uz 6D.

Dāņiem visas spēles izspēlētas.
Čehiem visas spēles izspēlētas.

Neticu, ja Jūs domājat ka Vācieši var tikt galā ar USA studentiem, kas nomināli ir visstabilākā komanda turnīrā, vienīgi šī spēle var ko mainīt Latvijas sakarā.

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:40, pirms 3 gadiem
Zviedri šobrīd uzvar Somus, interesanti. 1:0 (WALLMARK Lucas).

     [+] [-]

, 2022-02-13 11:44, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc nebūtu skaidrs, Kanāda 99% uzvar Ķinu, apsteidz Dāniju. Ķīna nevar vairs apsteigt LV, LV paliek 11D, Dāņi krīt uz 6D.

Dāņiem visas spēles izspēlētas.
Čehiem visas spēles izspēlētas.

Neticu, ja Jūs domājat ka Vācieši var tikt galā ar USA studentiem, kas nomināli ir visstabilākā komanda turnīrā, vienīgi šī spēle var ko mainīt Latvijas sakarā.
šobrīd jau maz ticams, bet ja somi uzvilktu zviedrus ar vismaz +4, tad dāņi būtu virs zviedriem

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 11:46, pirms 3 gadiem
Skatos atkal vājo pretinieku rēķinātājs uzdarbojies... Turpini spēlēties ar cipariņiem...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 11:47, pirms 3 gadiem
KKKSpirit rakstīja: Izskatās ka puse pašu krutāko Spirtacentra eksperti kaut kur ārpus Latvijas atrodas un ir spēcīgi savā misijā un ticībā kā nu bāleliņus atgriezt uz pareizās uzvaras takas ! Ēd savas vardes un priecājies par savu vārtu kasti sargājušo, bet nelien kur nevajag un liec mierā iesūnojošo un stagnējošo letiņu purvu ! Te mums ir savi karaļi kas savu rajonu vēl kādu laiciņu turēs
vai tik tu pats neraksti no svensoniem? tur jau lakam joprojām ir karaļi, tāpēc tos arī piesauc.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 11:53, pirms 3 gadiem
Somiem ar zviedriem ir labas attiecības
3-0 zviedru labā

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 11:56, pirms 3 gadiem
Man šķiet, materiāls ir tāds kāds viņš ir, un nevar šoreiz vainot Hari... Jā varēja veikties vairāk un ņemt punktus no Zviedriem un Somiem... Bet vai tāpēc treneris momentā būtu ceļams debesīs? Pagaidām sniegums kopš jaunais treneris, ir viduvējs, ne sevišķi labs un ne sevišķi katastrofāls...

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:00, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Somiem ar zviedriem ir labas attiecības
3-0 zviedru labā
zviedriem vēl 3 jāiemet, un mums pretī būs somi...

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:00, pirms 3 gadiem
Zviedri-somi ir pagaidām labākā turnīra spēle

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:02, pirms 3 gadiem
Spēli skatījos, ir viedoklis.

Latvija nospēlēja sūdīgi, būsim godīgi. "Neprecīza piespēle", "Metiens garām vārtiem" - šīs bija frāzes, kuras varēja dzirdēt nemitīgi. Kā arī slovāki savu darbu paveica godam - neļāva mūsējiem vispār spēlēt. Nepatīk man šāds hokejs - neskatāms un nebaudāms absolūti.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:04, pirms 3 gadiem
Izskatās,ka somi nolēmuši nevis spēlēt hokeju,bet nemitīgi klapēt zviedrus.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:05, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: zviedriem vēl 3 jāiemet, un mums pretī būs somi...
Somi laikam arī kalkulatorus ieslēguši.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 12:14, pirms 3 gadiem
Skumji. Džeriņš, Indrašis, Daugaviņš, Ābolis, Freibergs- vispār sauc kuru gribi, tas nav viņu līmenis.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 12:17, pirms 3 gadiem
"Eksperts" Sorokins vienkārši auns. Saka, ka uztraukumam nav pamata.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:20, pirms 3 gadiem
spēles iznākums ir garas un rūpīgas analīzes rezultāts
viss treneru štābs nakti negulēja un kalkulēja iespējamos zarus
pēc tam rīts pagāja, kamēr to ieskaidroja hokejistiem
pirmajā pārtraukumā papildus izskaidrošanas darbs tika veikts ar kalniņu un ķēniņu

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 12:20, pirms 3 gadiem
Vakar latvieši priecājās par zaudējumu Krievijai. šodien raud zaudējuma Latvijai))

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 12:22, pirms 3 gadiem
kot1983 rakstīja: Vakar latvieši priecājās par zaudējumu Krievijai. šodien raud zaudējuma Latvijai))
Krievija nestartē OS, dopinga skandāla seku dēļ.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:22, pirms 3 gadiem
Šitos LV spēlētājus vajadzetu novilkt biksiņas un kārtīgi ar bērzu žagariņu...
Tādēļ patika vecā hokeja gvarde,kura grauza ledu un nepadevas neviena pretinieka priekšā,bet šitie piena puikas var pienest tik dvieļus nevelti klubam ar nav rezultàtu...

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:25, pirms 3 gadiem
Reeberbahn rakstīja: Kartejais latviešu trenera stāsts. Ar Bobu butu kada uzvara, bet ka parasti, kad trene visadi Belavski, Vitolini & Co tad ir tikai vieni zaudejumi un vilšanās
Kā naglai uz galvas!

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:25, pirms 3 gadiem
minkanak rakstīja: Krievija nestartē OS, dopinga skandāla seku dēļ.
Toties krievu sportisti startē, kas arī nav taisnīgi, zinot, kādi pārkāpumi bijuši

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 12:26, pirms 3 gadiem
Kapis24 rakstīja: Šitos LV spēlētājus vajadzetu novilkt biksiņas un kārtīgi ar bērzu žagariņu...
Tādēļ patika vecā hokeja gvarde,kura grauza ledu un nepadevas neviena pretinieka priekšā,bet šitie piena puikas var pienest tik dvieļus nevelti klubam ar nav rezultàtu...
Pilnīgi palika interesanti, par kuru veco gvardi tu runā.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:27, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Toties krievu sportisti startē, kas nav taisnīgi, zinot, kādi pārkāpumi bijuši
Tomasa Baha konts toties smuki papildinās uz katrām OS. Šogad jau vispār IOC mājās OS notiek. Viss ir skaisti tur.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:32, pirms 3 gadiem
Bezzobainie daiļslidotāji

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 12:34, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Toties krievu sportisti startē, kas arī nav taisnīgi, zinot, kādi pārkāpumi bijuši
Nav tādu krievu ir sportisti no federācijas tātad federasti.
Slēpts komentārs: MachimoI

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 12:50, pirms 3 gadiem
KKKSpirit rakstīja: Izskatās ka puse pašu krutāko Spirtacentra eksperti kaut kur ārpus Latvijas atrodas un ir spēcīgi savā misijā un ticībā kā nu bāleliņus atgriezt uz pareizās uzvaras takas ! Ēd savas vardes un priecājies par savu vārtu kasti sargājušo, bet nelien kur nevajag un liec mierā iesūnojošo un stagnējošo letiņu purvu ! Te mums ir savi karaļi kas savu rajonu vēl kādu laiciņu turēs
Uz doto mirkli esmu LV, tepat Rīgā, tāpēc dod koordinātes un parādīšu kā rajonu pareizi jātur! Ja neesi kārtējais online sīkaļa, kas cenšas no seņču palagiem izrauties.

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:58, pirms 3 gadiem
Šarlatāns rakstīja: Zaudējām kustībā un divcīņās. Dzierkals labs!
Daugaviņš kkā nevelk. 🤔
Jaa, Dzierkals labs.

Bet kapeec Daugava nevelk? - Tas ir komandas sporta veids... vinam mainaa Smirnovs kursh jeli jeli speej ciiniities pie bortiem pluss Daarzinsh izkritis uz sho speeli ... nu viens nav karotaajs...

     [+] [-]

, 2022-02-13 12:59, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Somi laikam arī kalkulatorus ieslēguši.
protams. nospēlēs ničā pamatlaikā ar zviedriem un mums tiks kas tad?

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:02, pirms 3 gadiem
Superīga spēle somi trešajā trešdaļā sāka spēlēt hokeju.

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:02, pirms 3 gadiem
apollon1313 rakstīja: Skumji. Džeriņš, Indrašis, Daugaviņš, Ābolis, Freibergs- vispār sauc kuru gribi, tas nav viņu līmenis.
Davai precizeesim:

Abols, Daugava, Dzierkals, Rihards Bukarts, Kenins, Kulda, Balinskis, vaartsargi - kaa nu speej, velk visu vezumu.

Tad - Mamcics, Freibergs(epizodiski), Smirnovs, Dzerins, Batna... vai nu iesleedzas amatierisms vai speeka nav, vai aatruma nav vai... visi kopaa.

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:04, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: protams. nospēlēs ničā pamatlaikā ar zviedriem un mums tiks kas tad?
Kanādiešiem divas treniņspēles ar Ķīnu
Pret Dāniju vārtos Gudļevski un aiziet!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:06, pirms 3 gadiem
Vītoliņš kā stratēģis ir debīls, kāda hrena pēc vajadzēja pieļaut rezultātu 2:5, kad varēja mierīgi beigt ar 2:4? Ir tak liela šķirba, pret ko spēlēt izslēgšanā, vai viņš tik tiešām to nesaprot, ibio,rio!?

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:07, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kanādiešiem divas treniņspēles ar Ķīnu
Pret Dāniju vārtos Gudļevski un aiziet!
un ja vācieši izpederē studentus?

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:07, pirms 3 gadiem
Krūzbergs kārtējo reizi tiek ātrākajā skrējienā!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:08, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kanādiešiem divas treniņspēles ar Ķīnu
Pret Dāniju vārtos Gudļevski un aiziet!
Esi pārliecināts, ka būs Dānija? Ja tā, tad ir labi

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 13:08, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Vītoliņš kā stratēģis ir debīls, kāda hrena pēc vajadzēja pieļaut rezultātu 2:5, kad varēja mierīgi beigt ar 2:4? Ir tak liela šķirba, pret ko spēlēt izslēgšanā, vai viņš tik tiešām to nesaprot, ibio,rio!?
šoreiz pilnīgi vienalga ar kādu rezultātu zaudēja 2-4 vai 2-5. esam turpat 11.vietā . lai pakāptos uz 10.vietu vajadzēja niču

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:09, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Vītoliņš kā stratēģis ir debīls, kāda hrena pēc vajadzēja pieļaut rezultātu 2:5, kad varēja mierīgi beigt ar 2:4? Ir tak liela šķirba, pret ko spēlēt izslēgšanā, vai viņš tik tiešām to nesaprot, ibio,rio!?
nu nav jau tā atšķirība tik svarīga, vismaz patrenēja 6v5

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:09, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: šoreiz pilnīgi vienalga ar kādu rezultātu zaudēja 2-4 vai 2-5. esam turpat 11.vietā .
Pričom te vieta, labāk pasaki, pret ko spēlēsim tālāk?

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:11, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Pričom te vieta, labāk pasaki, pret ko spēlēsim tālāk?
ja vācieši nepieveiks studentus un Kanāda uzvarēs kuņluņu, tad ar dāņiem

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:11, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ja vācieši nepieveiks studentus un Kanāda uzvarēs kuņluņu, tad ar dāņiem
Tad ir labi un Slovāki lohi!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:12, pirms 3 gadiem
Krūzbergs tiek pusfinālā!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:13, pirms 3 gadiem
Bļin, rakstot komentārus, palaidu garām, kā Somi iemeta

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ja vācieši nepieveiks studentus un Kanāda uzvarēs kuņluņu, tad ar dāņiem
Slovāki tiks pie Fričiem un pakāsīs, vot būs jautrība!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:16, pirms 3 gadiem
No tiem Dāņiem tur nekā nav, Hokejdievs un veiksmes faktors tiem klāt stāvēja, it sevišķi pret Čehiem, tagad ir pienācis laiks pievērsties Latvijai!

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:19, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Tad ir labi un Slovāki lohi!
Zviedri var rēķināt, bet kad LV rēķina, tad ķip kādi lohi

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:24, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Zviedri var rēķināt, bet kad LV rēķina, tad ķip kādi lohi
Vai tad es ko par Zviedriem rakstīju Es rakstīju par Slovākiem, jo tiem bija daudz izdevīgāk pakāst, nekā uzvarēt Friči tomēr ir objektīvi štengrāki par Dāņiem Priekš mums tas tikai nāk par labu
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:31, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums pretī nāk Dānija.

Ja ķīnieši atņem punktu/s Kanādai, tad Kanāda nokrīt zem Dānijas un mums tāpat jāspēlē pret viņiem, jo dāņi tad pakāpjas uz 5. izsēto vietu un mēs nokrītam uz 12.

Ja Vācija un Kanāda pamatlaikā uzvar, tad tāpat pretī nāk Dānija.

99,5%, ka Dānija. Iespējams, ka kādā sīkumā esmu kļūdījies, visas permutācijas neapskatīju, bet aptuveni bilde skaidra.
Dročimol, tam visam piekrītu, tikai jautājums visnotaļ savarīgs, vai mēs Dāniju būsim spējīgi noģērēt?
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 13:50, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Ideālais scenārijs tagad būtu ĶTR vismaz punkts pret Kanādu un ASV uzvara pamatlaikā.

Tad nokrītam uz 12. vietu, pretī saņemot Dāniju, ceturtdaļfinālā diezgan pavājo Zviedriju un pusfinālā - ASV vai Slovākiju/Vāciju.
ar tādu bomzīgu hokeja spēli mēs dāņiem pakāsīsim

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 13:53, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ar tādu bomzīgu hokeja spēli mēs dāņiem pakāsīsim
Ar tādu, kāda bija šodien pret SVK pilnīgi noteikti

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:55, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ar tādu, kāda bija šodien pret SVK pilnīgi noteikti
mūsu kalkulatoru normāli nomīnusojuši

     [+] [-]

, 2022-02-13 13:56, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ar tādu bomzīgu hokeja spēli mēs dāņiem pakāsīsim
Kā tu nesaproti. Viņš uzskata, ka Vītoliņs speciāli pakārtoja visu, lai tikai šodien zaudētu. Viņam 2 labas dāņu spēles ir veiksme, sūkājoši vācieši neveiksme. Pats muld par skaitļiem, noliek mani par to, ka pieminu, ka rēķināšana lv nereti beidzās ar kaunu, saucot to par ezotēriku, muld, ka neskatās reitingus, toties pats lepni izmanto tupus jēdzienus kā veiksme.
Pret dāņiem pēc machimola domām mauksim nu kā minimums kā pret Kanādu un Šveici sočos.
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:01, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kurā datumā un cikos Latvijai paredzēta spēle, ja piepildās Tjomas scenārījs un būs DEN : LAT?
15 / 6:10

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:04, pirms 3 gadiem
Tikko parnacu no Tirdzina ar Lauku labumiem Dzeru treso spaini Alutina, Harkam neveicas, Hokeja Dievi pagaidam gul Slovaki lohi, Danus uzvaresim
Slēpts komentārs: Priekssedetajs
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:06, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Huļibāni, tu mani mīnuso?
Minusosana ir tipiska liberastu un pertikbolistu padarisana

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 14:07, pirms 3 gadiem
Kurs drachimolu nomimusoja
Pertikbolisti sodien ipasi aktivi

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 14:07, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Minusosana ir tipiska liberastu un pertikbolistu padarisana
Piekrītu nu viņu armija ne tikai mačmolu spridzina

  +3 [+] [-]

, 2022-02-13 14:07, pirms 3 gadiem
Bet ja visi, tad es ari klaviniekam ieliksu minusinu, vnk tapec jo esi tups kaa zabaks

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 14:08, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Bet ja visi, tad es ari klaviniekam ieliksu minusinu, vnk tapec jo esi tups kaa zabaks
Ko vakariņās taisīsi?

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:08, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Piekrītu nu viņu armija ne tikai mačmolu spridzina
Lielakais pertikis saja armija protams ir pats Artemons Toljiks ar saviem 30 profiliem

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:09, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ko vakariņās taisīsi?
Eedu bernu cisinus ar maizi
Lkm bus kads pivons jaieker!

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kā tu nesaproti. Viņš uzskata, ka Vītoliņs speciāli pakārtoja visu, lai tikai šodien zaudētu. Viņam 2 labas dāņu spēles ir veiksme, sūkājoši vācieši neveiksme. Pats muld par skaitļiem, noliek mani par to, ka pieminu, ka rēķināšana lv nereti beidzās ar kaunu, saucot to par ezotēriku, muld, ka neskatās reitingus, toties pats lepni izmanto tupus jēdzienus kā veiksme.
Pret dāņiem pēc machimola domām mauksim nu kā minimums kā pret Kanādu un Šveici sočos.
izklausās pēc tādas standarta troļļošanas kalkulators gan mums tāds dīvains putns, tas viss var būt arī pavisam nopietni.. jebkurā gadījumā, kreņķi kert nevajag, ne trolli, ne trako ne par ko nepārliecināsi, vienalga kā centīsies

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:10, pirms 3 gadiem
Shortreks tads mesls, vajadzetu aizliegt Baltajiem to meslu

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 14:10, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Eedu bernu cisinus ar maizi
Lkm bus kads pivons jaieker!
Cīsiņiem bija nocenojums?

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:13, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cīsiņiem bija nocenojums?
Nee, vnk apnika karbonades un kotletes riit
Kur lonjka? Es shim tak teicu ka Harkai bus 4 zaagi no vietas, ar Bobi butu 2 uxvaras

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:13, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Shortreks tads mesls, vajadzetu aizliegt Baltajiem to meslu
Baigā cīņā tagad bija
Slidoja pēdējais, tad arī palika pēdējais
Pieskarsies kādam, tad vari DSQ noraut

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:13, pirms 3 gadiem
Saldaja kiselis ar putukrejumu

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:14, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Baigā cīņā tagad bija
Slidoja pēdējais, tad arī palika pēdējais
Pieskarsies kādam, tad vari DSQ noraut
Tas magjars tads kinisks

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:15, pirms 3 gadiem
Harka kaa treneris 0, shitie pseido machi ir vajaki par pc!

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:16, pirms 3 gadiem
Artemooooon!

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:16, pirms 3 gadiem
Bish pauris saap, prasas kads pivons!

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:17, pirms 3 gadiem
Dibuaa

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:18, pirms 3 gadiem
Kiniskie ungari

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:19, pirms 3 gadiem
Kad tas 4. grabejiens ieplanots?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:20, pirms 3 gadiem
Kka neredzu namgeja analizi, pec Bobja grabejieniem vienmer bija klat!

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 14:22, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Kka neredzu namgeja analizi, pec Bobja grabejieniem vienmer bija klat!
Bocmans tagad pērtiķbola eksperts esot! Laikam ir ko darīt pie KP treida ziņām

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:23, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Bocmans tagad pērtiķbola eksperts esot! Laikam ir ko darīt pie KP treida ziņām
Jaa, nba insaideris bet tas jau neliedz ari pie hokeja kko ieplutit

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:25, pirms 3 gadiem
Gold Medal Bonus: $156,000

Ungāriem normāla naudas balva!
Nav brīnums, ka tā līksmoja!

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:25, pirms 3 gadiem
Kadu pivonu iekert? Bauskeniek vai Madonniek

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:26, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Gold Medal Bonus: $156,000

Ungāriem normāla naudas balva!
Nav brīnums, ka tā līksmoja!
Normali, magjaros uzreiz maaju var iekert

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:30, pirms 3 gadiem
Tas prize par KATRU bleki? Tada pseido sporta kaa shortreks vienaas os var gandriz limaku sakasit

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:34, pirms 3 gadiem
Kur Toljiks nosvida? Uz Tirdzinu aizgaja?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 14:35, pirms 3 gadiem
Riitins karoti nolika, nepatika nan tas pajols
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 14:40, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Uzticējās zinātnei. 2x čipi + būsterčips. Un tāpat čau
Tas gan labais, solija tak ja nochiposies, tad karoti jau nu nolikt nekadi nevares
Beigas 3 chipi un auksC

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 14:41, pirms 3 gadiem
Bet ja kads nechipotais noliek karoti, vaas kadas ovacijas medijos, vaaa

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:42, pirms 3 gadiem
Toljiks tiesham par vecu biatlonam, nuu tadas lazhas, tas ir vnk chavinieks

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 14:45, pirms 3 gadiem
Vakar ari skatos, 4 karotes a tikai viens nechipots
Un zinajat ka vini par nechipotajam karotem uzskaita ari tos kas vakcinejusies pedeja menesi? kipa potes iedarbiba vel nav sakusies

Ja taa detalizetak skatitos, bez neviena chipa mirusho ir super maz

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 14:46, pirms 3 gadiem
Bet nu turpinam ticet zinatnei aitas debilas

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 14:46, pirms 3 gadiem
Aitaam izskatas arii sudu var pasniegt kaa kaviaaru ar viinu

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:47, pirms 3 gadiem
Pasutiju sushi, pec 30min jaiet pakal + pa celam jaieker madonniek un baskeniek

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 14:49, pirms 3 gadiem
Kļūda tika pieļauta jau pamatā, uzticot valsts vienību vadīt Harijam Vītoliņam(HV). Treneris tomēr ir karognesējs, iedvesmotājs, autoritāte. Cik daudz HV tam atbilst? Es HV komandā, ok spēlētu, bet viņš mani nekad nespētu aizraut, pēc tam, kad pie savas žaketes ir spraudis Georga lentīti un no Putina saņēmis ordeni(27.05.2014). HV-treneris ir rāmi plūstošs galerts, kurp ērtāk saņemt $, turp viņš. HV nespēj nest tās vērtības, kuras piekopa Hārtlijs un Nolans, un šīs vērtības ir pamats komandas idejai, kur maza nācija saņemas/upurējas, kādas augstākas idejas vārdā, un veic lielus darbus. ';

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:50, pirms 3 gadiem
KriWin rakstīja: Kļūda tika pieļauta jau pamatā, uzticot valsts vienību vadīt Harijam Vītoliņam(HV). Treneris tomēr ir karognesējs, iedvesmotājs, autoritāte. Cik daudz HV tam atbilst? Es HV komandā, ok spēlētu, bet viņš mani nekad nespētu aizraut, pēc tam, kad pie savas žaketes ir spraudis Georga lentīti un no Putina saņēmis ordeni(27.05.2014). HV-treneris ir rāmi plūstošs galerts, kurp ērtāk saņemt $, turp viņš. HV nespēj nest tās vērtības, kuras piekopa Hārtlijs un Nolans, un šīs vērtības ir pamats komandas idejai, kur maza nācija saņemas/upurējas, kādas augstākas idejas vārdā, un veic lielus darbus.
Bobis jau ari iet kur maksa, ne tur ta problema!
Harka iespejams ir molodchiks bet kaa galvenais neder

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 14:51, pirms 3 gadiem
Putins augumaa 1.5m sasniedz?

     [+] [-]

, 2022-02-13 14:51, pirms 3 gadiem
Jo zem 1.5m oficiali skaitas punduris
Slēpts komentārs: Artemons Toljiks

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 14:55, pirms 3 gadiem
Churban lien ara!

     [+] [-]

, 2022-02-13 15:55, pirms 3 gadiem
Eedu

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 15:59, pirms 3 gadiem
Vekseļi, ļaunprātīgas dedzināšanas….

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:33, pirms 3 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=Xqw... Veči un Dāmas labākie! #kopāspēks #lauvassirdis #Latvija

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:37, pirms 3 gadiem
KriWin rakstīja: Kļūda tika pieļauta jau pamatā, uzticot valsts vienību vadīt Harijam Vītoliņam(HV). Treneris tomēr ir karognesējs, iedvesmotājs, autoritāte. Cik daudz HV tam atbilst? Es HV komandā, ok spēlētu, bet viņš mani nekad nespētu aizraut, pēc tam, kad pie savas žaketes ir spraudis Georga lentīti un no Putina saņēmis ordeni(27.05.2014). HV-treneris ir rāmi plūstošs galerts, kurp ērtāk saņemt $, turp viņš. HV nespēj nest tās vērtības, kuras piekopa Hārtlijs un Nolans, un šīs vērtības ir pamats komandas idejai, kur maza nācija saņemas/upurējas, kādas augstākas idejas vārdā, un veic lielus darbus.
Kāds te ir sakars ar augstākām idejām un Georga lentītēm? Cik daudz no mūsējiem ikdienā nav rokojušies ar BLM aktīvistiem un peidariem Tie ir labāki par Putinu tavā skatījumā?

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:38, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Bobis jau ari iet kur maksa, ne tur ta problema!
Harka iespejams ir molodchiks bet kaa galvenais neder
Tak viss kārtībā, uzvilks Dāņus un būs varonis!

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:39, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churban lien ara!
Pats lien ārā!

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:40, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churban lien ara!
Es te vēl īsu laiku būšu, kopš vakara līdz nākamām brīvdienām manā vietā Toļiks darbosies, vot!

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:44, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Tak viss kārtībā, uzvilks Dāņus un būs varonis!
Garanteju ka nograbes

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:45, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Es te vēl īsu laiku būšu, kopš vakara līdz nākamām brīvdienām manā vietā Toļiks darbosies, vot!
Kaa notiek profilu izvele?

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:46, pirms 3 gadiem
slinkums lasīt, bet gan jau ka normāli pievaimanāts

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:47, pirms 3 gadiem
Tjomaaaa 33

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:47, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: slinkums lasīt, bet gan jau ka normāli pievaimanāts
4 zagi, pazors un negods! Var apakalas nemaz nebraukt

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:49, pirms 3 gadiem
Vispar nozhelojami shadi grabet kkada eiropas chempi
Paveicas ka Studenti nav grupaa, tiem 19 gadigajiem smurguliem nograbet buti vel apkaunojoshak

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:50, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Garanteju ka nograbes
Ja nāks pretī Dāņi, nenograbēs! Tiem vienkārši sanāca haļava pret Čehiem un pushaļava pret Šveici, nekā tur no viņiem nav Protams, nenovērtēt arī nedrīkst Jācer, ka Lerijs ar Karsiku būs ierindā, varēs čista uz pieredzi paņemt

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:52, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Kaa notiek profilu izvele?
Vienkārši, es būšu aizņemts, Toļiks būs brīvs, no "Belģijas" rakstīs
Netici, paprasi Izraktenim vai pats pārbāudi, ja proti

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:54, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Ja nāks pretī Dāņi, nenograbēs! Tiem vienkārši sanāca haļava pret Čehiem un pushaļava pret Šveici, nekā tur no viņiem nav Protams, nenovērtēt arī nedrīkst Jācer, ka Lerijs ar Karsiku būs ierindā, varēs čista uz pieredzi paņemt
karsikam olimpiāde visticamāk beigusies nesākoties, laikam Vītoliņš stāstīja ka spēļu ritmā būšot grūti ieiet un tādēļ atpakaļ nenāks

https://sports.tvnet.lv/7452540/kar...

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:54, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Vienkārši, es būšu aizņemts, Toļiks būs brīvs, no "Belģijas" rakstīs
Netici, paprasi Izraktenim vai pats pārbāudi, ja proti

     [+] [-]

, 2022-02-13 16:57, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja:
Ko es ne tādu uzrakastīju? Tak paskaties, esmu pie sevis mājās, vakarā vai rītdien būs Onatālijs un atkal rakstīs no Beļģijas pierobežas Tak teicu tev iepriekš, ka viss te nenormāli gļuko

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:03, pirms 3 gadiem
Šodien gribēju iemest hat-trick, bet maiņas biedri tādi pašvaki

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:06, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Ko es ne tādu uzrakastīju? Tak paskaties, esmu pie sevis mājās, vakarā vai rītdien būs Onatālijs un atkal rakstīs no Beļģijas pierobežas Tak teicu tev iepriekš, ka viss te nenormāli gļuko
onatālijs, rādās, pārcēlies no robežas uz Parīzi

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:08, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: onatālijs, rādās, pārcēlies no robežas uz Parīzi
Pipec, vēl trakāk!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:08, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: onatālijs, rādās, pārcēlies no robežas uz Parīzi
Vismaz es, ceru, esmu savā vietā?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:08, pirms 3 gadiem
vsp jau tās adreses ir mēsls priekš parasta lietotāja noskaidrot precīzu dzīvesvietu, pamatā galvenais tik var valsti, kur atrodas

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:09, pirms 3 gadiem
tās adreses reizēm parāda 4 dažādas vietas valstī, nu tad ir jāzīlē, kura ir īstā

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:10, pirms 3 gadiem
Sen neesmu skupstijies!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:11, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Vismaz es, ceru, esmu savā vietā?
turpat vien esi

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:11, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: tās adreses reizēm parāda 4 dažādas vietas valstī, nu tad ir jāzīlē, kura ir īstā
Tapec ka piemetam latekoma aptuveni 200 purniem ir vel tads pats ip!
Bet nu tupais churbans normali izgazies!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:11, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: tās adreses reizēm parāda 4 dažādas vietas valstī, nu tad ir jāzīlē, kura ir īstā
Pačeko manējo, ja vari, man pašam interesanti, kur es tagad atrodos, pēc visuvarenā SC versijas?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:11, pirms 3 gadiem
Churbans brauks pa perekrostku shiveret, tapec ari bus cita adrese, ezz

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:12, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: turpat vien esi
Aga, nu redz, kaut kur tomēr arī nenogļuko

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:12, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Pačeko manējo, ja vari, man pašam interesanti, kur es tagad atrodos, pēc visuvarenā SC versijas?
Beaucaire/Avignon

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:13, pirms 3 gadiem
Totenhama man visu kombeni nodir.sa, kā var tikt slikti spēlēt

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:13, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churbans brauks pa perekrostku shiveret, tapec ari bus cita adrese, ezz
Aga, uz Parīzi?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:13, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Beaucaire/Avignon
Tā arī ir

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:13, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Beaucaire/Avignon
Churbans brauks ar rumaniem karot par perekrostkam

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:14, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Aga, uz Parīzi?
Kaa tu zini kur rit Toljiks bus, vanga esi? Tu tak elementari sava tupuma deel vien kriti ieksha

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:14, pirms 3 gadiem
Vel pazino ka rit komentes no cita profila

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:14, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churbans brauks ar rumaniem karot par perekrostkam
Beidz tak, visi perekrostki esn jau ir atkaroti! Rumāņi tik pa naktēm savas prostitūtas tirgo, pa dienu viss ir mūsu kontrolē, vot!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:15, pirms 3 gadiem
Otrdien spēlei jābūt 15:10
ja būs 6 no rīta, būs bēdīgi samesties jau tik agri

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:15, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Kaa tu zini kur rit Toljiks bus, vanga esi? Tu tak elementari sava tupuma deel vien kriti ieksha
Tāpēc, ka vienkārši zinu, man ar viņu ir tiešie sakari, elementāri, Vatson!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:15, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Otrdien spēlei jābūt 15:10
ja būs 6 no rīta, būs bēdīgi samesties jau tik agri
Kada starpiba cikos nograbes
Tapat neviens to pseido suudu neskatas!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:16, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Tāpēc ka vienkārši zinu, man ar viņu ir tiešie sakari, elementāri, Vatson!
Nu ja, viens saimnieks

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:16, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Kada starpiba cikos nograbes
Tapat neviens to pseido suudu neskatas!
Aga, neskatās, pats tici, ko uzrakstīji?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:16, pirms 3 gadiem
Bet tupo zalupi norm iznesi cauri

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:17, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Kada starpiba cikos nograbes
Tapat neviens to pseido suudu neskatas!
Es pats ceļos 5:30 uz spēli 6
un zinu ļoti daudz cilvēkus kas arī ceļās, ja neskaties tad pats vainīgs!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:17, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Aga, neskatās, pats tici, ko uzrakstīji?
Nu auditoriha vismaz 5x mazaka kaa ierindas pc!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:17, pirms 3 gadiem
Šodien cēlos jau 5:00

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:17, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Es pats ceļos 5:30 uz spēli 6
un zinu ļoti daudz cilvēkus kas arī ceļās, ja neskaties tad pats vainīgs!
Sodien skaidra? Rit uz stroiku?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:18, pirms 3 gadiem
Virslīgas komanda ''Riga'' šodien Apvienotajos Arābu Emirātos izcīnīja divas uzvaras pārbaudes mačos. Vispirms tā ar 3:0 apspēlēja vietējo komandu ''Gulf United'', bet vēlāk ar 5:0 bija pārāka pār Krievijas klubu ''Rodina''.

2 spēles vienā dienā, nu tie mauc un sagrauj

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:18, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Sodien skaidra? Rit uz stroiku?
Es tikai dzeru, neiešu uz darbu kamēr nauda būs!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:19, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Nu auditoriha vismaz 5x mazaka kaa ierindas pc!
Var tak mierīgi atkārtojumā skatīt, kā es to daru, nezinot rezultātu, tas nekur nefiksējas

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:19, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Virslīgas komanda ''Riga'' šodien Apvienotajos Arābu Emirātos izcīnīja divas uzvaras pārbaudes mačos. Vispirms tā ar 3:0 apspēlēja vietējo komandu ''Gulf United'', bet vēlāk ar 5:0 bija pārāka pār Krievijas klubu ''Rodina''.

2 spēles vienā dienā, nu tie mauc un sagrauj
Budzetu pelna

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:19, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Es tikai dzeru, neiešu uz darbu kamēr nauda būs!
Cik naliks ir?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:19, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Var tak mierīgi atkārtojumā skatīt, kā es to daru, nezinot rezultātu, tas nekur nefiksējas
Tak visiem tas pseido hokejs pajat

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:20, pirms 3 gadiem
Vācija cumbacko gg

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:20, pirms 3 gadiem
Doichlande

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:20, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Cik naliks ir?
120eur

ja totenhama uzvarētu būtu vel +130, bet tie ambalji man kombeni notrolloja tgd zaude 0:2

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:21, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: 120eur

ja totenhama uzvarētu būtu vel +130, bet tie ambalji man kombeni notrolloja tgd zaude 0:2
Nedelu var kost!!!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:25, pirms 3 gadiem
ASV priecājas it kā medaļas vinnetu

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:25, pirms 3 gadiem
Sorokins shis speles nosauc par paralimpiskajam

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:25, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: ASV priecājas it kā medaļas vinnetu
Tomer Studenti!!!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:26, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Tomer Studenti!!!
Sorokins saka ka pēc 4 spēles būs, 5 un 6 arī LV izlasei
Labu mantu pīpē ne?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:26, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Tomer Studenti!!!
Fuu, tomēr Dānija nāks pretī!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:27, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Fuu, tomēr Dānija pretī!
Kas ceturdaļfinalā pretī AirBaltic stjuarte vai kāda no hokeja komandām?

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:27, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Sorokins saka ka pēc 4 spēles būs, 5 un 6 arī LV izlasei
Labu mantu pīpē ne?
Normalu, ja jau speles nosauc par paralimpiskam

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:28, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Fuu, tomēr Dānija nāks pretī!
Gribetos redzet kaa shitie ncaa PecStundnieki uzvelk uz desas Kolhoza dream team, tas butu tik recigi

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:32, pirms 3 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Gribetos redzet kaa shitie ncaa PecStundnieki uzvelk uz desas Kolhoza dream team, tas butu tik recigi
Turpini gribēt, nenotiks tā!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:33, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Turpini gribēt, nenotiks tā!
Tu jau tgd kaa harliks svini pirms laika, shis ari vienu gadu jau svineja utaino slaavu preteklu par skaistajiem kanadciem, beigas abloms

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:34, pirms 3 gadiem
Dzeru madonas pivonu!
Secinajums - izlejamais vish ir labaks nekaa veikala pieejamais

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:34, pirms 3 gadiem
Kā tas nākas, ka Latvija aizvada sliktāko spēli pret līdzīgu pretinieku. Nožēlojami!

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:34, pirms 3 gadiem
Labi, es off līdz nākamajām brīvdienām, gaidiet Onatāliju tuvāk vakaram, Izraktenim specuzdevums, noteikt, kur viņš atradīsies, kad rakstīs

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:34, pirms 3 gadiem
1.6eur par taadu nav taa verC!
Bauskeniek tumshais labaaks

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:35, pirms 3 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Labi, es off līdz nākamajām brīvdienām, gaidiet Onatāliju tuvāk vakaram, Izraktenim specuzdevums, noteikt, kur viņš atradīsies, kad rakstīs
Brauc brauc gasterbaitot

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:36, pirms 3 gadiem
Zbala gribas ceptu shkinki

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:47, pirms 3 gadiem
Visvairāk es uztraucos par pusfināla spēli pret Čehiju. 🤕😷

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:47, pirms 3 gadiem
Celties svētdienā tik agri, lai šo s**u skatītos??? Reālas nulles. Ja necīnās, ko brauca tur, ekskursijā???? Nožēlojami. Treneris. Mums ir superīgs treneris. Labi, ka Boba vairs nav.