Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Latvijai olimpiskā bronza

Latvijai olimpiskā bronza
Viktors Ščerbatihs Pekinā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas svarcēlājs Viktors Ščerbatihs izcīnījis mūsu valstij pirmo medaļu Pekinas olimpiskajās spēlēs, svara kategorijā virs 105 kilogramiem iegūstot bronzas medaļu.

Raušanā mūsu sportists pacēla 206 kilogramus, savukārt grūšanā spēja pievarēt 242 kilogramus, kopsummā iegūstot 448 kg. Pēdējā grūšanas mēģinājumā gan Ščerbatihs mēģināja tikt galā ar 257kg, taču tas nesekmējās.

Zelta medaļu izcīnīja vācietis Matiass Šteiners, kurš pašā pēdējā brīdī tomēr pamanījās "izraut" uzvaru no rokām krievam Jevgeņijam Čigiševam.

Pekinas olimpiskās spēles

Svarcelšanas sacensības svara kategorijā virs 105kg

VietaSportistsValstsKilogrami
1. STEINER Matthias GER 461
2. CHIGISHEV Evgeny RUS 460
3. SCERBATIHS Viktors LAT 448
4. UDACHYN Artem UKR 442
5. SHYMECHKO Ihor UKR 433
6. KLESZCZ Grzegorz POL 419

Izmantotie resursi:
results.beijing2008.cn

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-08-19 15:09, pirms 17 gadiem
Mēs esam pelnījuši medaļu, bet medaļu tad izcīnīja Viktors!

Sarauj Viktor, sarauj Latvija!Vitors malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-08-19 15:09, pirms 17 gadiem
pirmā medaļa Latvijai-malacis

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:09, pirms 17 gadiem
Stulbi zaudēt krievam..

 +28 [+] [-]

, 2008-08-19 15:09, pirms 17 gadiem
Ar godu vari atgrieties Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +51 [+] [-]

, 2008-08-19 15:09, pirms 17 gadiem
Su*as ķīnieši noņēma mums zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
nu konkurenti bija sagatavojushies mazliet labak :/
bet skerbis tapat malacis baigais

 +30 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
Šteiners negaidīti, bet mūs iegāza trenera kļūda. Tā ir.

Apsveicu Viktoru! Apsveicu Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
kas par sū*u bija ar to otro mēģinājumu??????????

  +6 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
krievs ta neko, paši biš nolažoja

 +15 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
Prieks par Viktoru, malacis! Vēl arī ļoti liels prieks, ka vācietis ielika ideālu kloķi KRIEVAM! SUPER!

 +20 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
Latvijas lepnums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-08-19 15:10, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Viktoram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
kas ar to vienu mēģinājumu notika???? tik stulbi pazaudēja pat necēla
Slēpts komentārs: Andris Akmentiņš
Slēpts komentārs: Hipotenūza

  +9 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
kkas nebija tirs tur ar to 2. piegajienu

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
Treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
bunkurs rakstīja: kreipāns nemāk komentēt

kreipaans nemaakn skaitiit!!!
zeel ka nav zelts, kaa praata veetras dziesmaa

 +10 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
tapat malacis protams nevar noliegt, ka sapnojam tikai par zeltu, bet labak zile roka neka mednis koka

  +6 [+] [-]

, 2008-08-19 15:11, pirms 17 gadiem
peksni visi sakushi celt lielos svarus 460kg tas ir loti daudz

 +26 [+] [-]

, 2008-08-19 15:12, pirms 17 gadiem
Vel ir ceriiba ka vacietim un krievam dopings. Tad pirmaa vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:12, pirms 17 gadiem
Malacis!
Medaļa ir un tas ir labi.
stulbi sanaca ar to izlaišanu, iespējams viss būtu savādāk...

 +11 [+] [-]

, 2008-08-19 15:12, pirms 17 gadiem
nezinu, bet es neesmu prieciigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:13, pirms 17 gadiem
Zeel cik nu truuka liidz zeltam !!Taa pardzivoju asaras skrien aciis
Gribu zinaat kas notika 2 meiginaajuma uz 244 kg
Visu cienu viktor! Turies

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:13, pirms 17 gadiem
Zeel cik nu truuka liidz zeltam !!Taa pardzivoju asaras skrien aciis
Gribu zinaat kas notika 2 meiginaajuma uz 244 kg
Visu cienu viktor! Turies!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:14, pirms 17 gadiem
smagi...... gan tiešā, gan pārnestā nozīmē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:14, pirms 17 gadiem
Ļoti žēl Viktora, nu bet vienalga prieks, ka vismaz medaļu dabūja...
Nevar jau arī visu gribēt...

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:14, pirms 17 gadiem
Stulbs cilvēks nevar cilāt svarus! Prieks par Viktoru!

  +8 [+] [-]

, 2008-08-19 15:15, pirms 17 gadiem
nu malacis vismaz savu līmeni sasniedza - Latvijai medaļa labi, Viktoram pašam neveiksme.

treneris kautko svarīgakajā 4 gadu startā sačakarēja .. kādā sakarā pēc pārliecinošiem 242 pēkšņi tikai 244 un tas pats neizmantots (neko arī nedotu), loģiskāk būtu 247. tad 257, lai gan loģiskāk liktos 255.

ok tas varbūt nav tik svarīgi, jo ja Viktors cēla savā parastajā līmenī bez progresa, tad abi pārējie ļoti pielika. ja Šteineru es saprotu, tad Čigiševa rezultāts grūšanā man liekas neticams ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:15, pirms 17 gadiem
Nu nez vai pats Vitjka to uzskata par baigo panākumu, drīzāk solis atpakaļ, viņš taču gāja uz zeltu. Katrā ziņā man viņa starts ir vilšanās.

  +6 [+] [-]

, 2008-08-19 15:16, pirms 17 gadiem
Zinu, ka jaapriecaajas - varbuut vieniigaa medalja un tas ir sasniegums, bla bla. Bet tomeer jaasaka - TIKAI. Vilshanaas ir...

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:16, pirms 17 gadiem
Man viņa bronza ir tas pats kas zelts! Viņš ir Latvijas lepnums!

p.s. un ja runa ir par vācieti, kādi krieviem bija feisi pēc tā, ka jau proklamētais čempions pirms sacensību beigām, beigās palika otrais. Nju skats vai nu par rubli vai arī par doičmarku
Slēpts komentārs: MaDOn3
Slēpts komentārs: LoRd

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:17, pirms 17 gadiem
Viktors ,nu nezinu...
Es domāju, ka zeltu viņš paņems tiešām ļoti žēl, tāda vilšanās neliela...
Bet vispār varu venīgi viņu apsveikt ar broznu un vispār pirmo medaļu Latvijai šajās Olimpiskajās spēlēs. MALACIS!

P.S.
Kas notika ar otro mēģinājumu? Kāpēc viņš neizgāja izpildīt?
Slēpts komentārs: nokia

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:17, pirms 17 gadiem
njaa zheel, ka ne augstaak. Prieks, ka krievs na pirmais. Dzirdot Shtainera dziivesstaastu, vnk asaras aciis.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:17, pirms 17 gadiem
Visu cienju Viktoram! Medala paliek medala

Par to kas notika ar otri meeginaajumu raushanaa dzirdeesim no trenera un pasha viktora

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
viktors nezaudeja, vins tikai shoreiz neuzvareja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
Malacis Viktors!
biski pietruka lidz zeltam.....gandriz jau pacela

bet tomer bronza ir ljoti labs sasniegums!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
Titulētākais deputāts pasaulē

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
Nav slikti viņš nostartēja savu spēju robežās ar rezultātu kādu viņš cēla gan EČ gan PČ. Citi vienkārši bija labāki.

 +14 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
Vai es nemāku skaitīt vai drīzāk Anatolijs un Vitjas komanda! Kāda sakarā Vitja, lai apsteigtu Čigiševu cēla 257, ja viņam vajedzēja celt 255? Čigševam bija +4 kg pēc raušanas un 250kg grūšanā, tātad Vitjam vajedzēja celt par 5kg vairāk nekā Čigiševs, vai ne tā? Tad kāda sakarā viņš cēla par 7kg vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
It kaa jau medalja,bet bija gaidiits,ka izciiniis zeltu,na.... vinsh neizgaaja Otrajaa meegjinaajumaa.....

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:18, pirms 17 gadiem
apsveicu ar medaali

man jau liex, ka driizaak kaarteejo reizi kjiinieshu tiesneshi nolohojas, jo vareeja redzeet ka treneris gribeeja raxtiit citu svaru a tie tur kaut ko purinaaja galvas un raadija ka nevar, tur arii palika otrais meegjinaajums!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:19, pirms 17 gadiem
tas otrais mginajumus kautka sapiiisas,bet ta jau nau ne vainas,cerajam jau vairak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
žēl ka nepacēla peedeejo... bet apsveicu ar medaļu!! malacis!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
Treneris nopisa visu olimpiādi

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
Prizs rakstīja: nezinu, bet es neesmu prieciigs

es ari.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
LATVIJAI MEDAĻA
Apsveicu!!!
Bet biški žēl par to, ka varēja būt arī kas vairāk! nav skaidrs kas notika ar to otro mēģinājumu!
bet Kreipāns pareizi teica - Ščerbatihs nezaudēja, bet gan neuzvarēja!
Cerams, ka ne pēdējā medaļa!
Par Lielu Latviju!!!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
gan prieki, gan beedas

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
Eiropas+Pasaules chempis+olimpiskaa bronza - nu prieks par muusu deputaatiem

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
Nu cik truuka, Bet Ir medalja , un tas ir galvenais neesam beshaa, Viktors malacis!! Olee ole ole ole!!! VASILEVSKI un BMxeri Saraujat!!

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:20, pirms 17 gadiem
zēl protams, bet ir tāpat labi..

Cepuri nost vācietim!! visvairāk pelnījis, un parādīja kloķi russianam..

 +14 [+] [-]

, 2008-08-19 15:21, pirms 17 gadiem
teemusalami rakstīja: Stulbi zaudēt krievam..


Stulbi būt stulbam

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:21, pirms 17 gadiem
Malacis Viktors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:21, pirms 17 gadiem
zheel skatiities uz Viktoru uz pjedistaala...

MALACIS VIKTOR!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:21, pirms 17 gadiem
žēl, ka tikai bronza, bet vismaz ir medaļa

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:21, pirms 17 gadiem
Divejadas sajutas ... PROTAMS liels prieks par MEdalu, BET VIKTORS bija pelnijis ZELTU
BET katraa zina APSVEICU VIKTORU trennerus, Viktora gimeni un LATVJU tautu
P.S.
prieks ari par vacieti, bija pelnijis
Slēpts komentārs: murziks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:22, pirms 17 gadiem
nu galvenais, ka medaļa, tas tomēr arī ir augsts sasniegums, otrā olimpiāde pēc kārtas ar medaļu kaklā, apsveicu Viktoru!

 +11 [+] [-]

, 2008-08-19 15:22, pirms 17 gadiem
vienigais deputāts, ko es visu dzīvi cienīšu

  +8 [+] [-]

, 2008-08-19 15:22, pirms 17 gadiem
Būtu grēks ko Viktoram pārmest!
Paldies,Viktor,par Latvijai atnesto medaļu!
Riktīgs prieks par jauno austro-vācu smagatlētu,jo ielika tam krievam varen labu kloķi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:22, pirms 17 gadiem
zajebis, beidzot tas mirklis ir klāt.... fū, priekš mazas valsts nav slikti, bet vēl priekšā šķēpi un BMX, tā kā turam īkšķus.....

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
suds par to ka man ir skrobe vai jums tur... man skrobe pa viktoru....

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
nu viņu var saprast - priekš kam viņam sudrabs, viņam tāds jau ir, tāpēc gāja uz pilnu banku
nu katrā ziņā, piemirsīsim to, kāda un priecāsimies par to, ka mums ir pirmā medaļa

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
kas te par sausinjiem seezj?
kaadi kjiinieshi, kaada tiesaashana? gatavojaties savaam pirmajaam skolas dienaam labaak!
svaru nedriiskt mainiit dazjas sekundes pirms jaaiziet celt! tas nav nekaads meerkakju saiets- olimpiskajaas speelees viss notiek stingri peec reglamenta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
the_power rakstīja: apsveicu ar medaali

man jau liex, ka driizaak kaarteejo reizi kjiinieshu tiesneshi nolohojas, jo vareeja redzeet ka treneris gribeeja raxtiit citu svaru a tie tur kaut ko purinaaja galvas un raadija ka nevar, tur arii palika otrais meegjinaajums!

es tieshi to pashu redzeeju!

iet mainiit, bet purina galvas, kur tas redzeets?!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
salīdzinājumam -

2007.pasaules čempī - 1.Ščerbatihs 442 (202+240) 2.Čigiševs 441 (201+240).

2008.Eiropas čempī - 1.Ščerbatihs 447 (195+252) 2.Šteiners 446 (200+246) 3.Čigiševs 442 (195+247)

abiem progress redzams...

 +10 [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
lukaz23 rakstīja: apsveicu Viktoru malacis bet es jums varu izstastit kur palika zelts otraja piegajiena jo treneris nenomainija pietekuma svaru ka taa var tiraaka trenera kluda viktors darija ko vareja bet nereals leciens no 242 uz 257 ja butu vel viens piegajiens paceltu ari sho 257 luk kur pazuda musu zelts


tev kruta tastatuura, bez komata taustinja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:23, pirms 17 gadiem
LoRd rakstīja: Žēl, varēja neriskēt un celt sudrabu, kas noteikti būtu izdevies, bet .....

ja ceelis sudrabu buutu arii zelts jo Viktors vieglaaks par Štaineru, bet nesaprotu kaadeel neceela 255
Slēpts komentārs: xZ

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
malacis Viktors !! jaanoveertee to kas ir...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
labi ka uzvarēja Matias Štainers, medaļa par godu viņa bojā gājušajai sievai....pat džeks uz apbalvošanu foto bij līdz paņēmis

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
Nedaudz jau žēl Ščerbatiha, jo tā faktiski bija viņa pēdējā iespēja kļūt par Olimpisko čempionu! Turās vecīt, mēs par Tevi un esam priecīgi par bronzu!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
Vācietis malacis bet zelts bija jāņem Viktoram.Trenera kļūda un ir tā kā ir.Šoreiz laikam neveiksmīgs starts jo aiz trījnieka jau neviena cita pretendenta nebija.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
Štainers bija pelnījis zeltu, arī Viktors, bet vācieša sasniegums ir apbrīnojams. Zinot arī to, ko Štaineram bijis jāpārcieš, malacis, ka uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
es raudu..es redzēju cik Viktors ir sabēdājies un man ir liels prieks par vācieti ar sievas bildi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
Andzzeys rakstīja: kas te par sausinjiem seezj?
kaadi kjiinieshi, kaada tiesaashana? gatavojaties savaam pirmajaam skolas dienaam labaak!
svaru nedriiskt mainiit dazjas sekundes pirms jaaiziet celt! tas nav nekaads meerkakju saiets- olimpiskajaas speelees viss notiek stingri peec reglamenta!

redzeeju, ka meginaja mainit tulit pec sava pacēliena, a shie kko neļauj

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:24, pirms 17 gadiem
Malacis Protams, ka pietrūka ļoti maz, bet ko nu vairs Ir mums medaļa un domājams, ka ne pēdējā Manuprāt ne tikai trenera kļūda iegāza, šķiet, ka vajadzēja sākt grūšanu no lielāka svara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tekila
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Viktors pats bēdīgs izskatījās

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
nu ka taaa var but kad izlaiz 2 meginajumu !!!butu bijis pacelts tas 2 meginajums butu zelts !

 +13 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Viktors taču ir deputāts un saprot, ka arī viņam jāievēro taupības režīms, jo par bronzu viņš taču no valsts saņems mazāku prēmiju, nekā, ja viņš būtu saņēmis zeltu

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Ščerbatiks pats neapmierināts izskatās, žēl.

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Pietrūka tikai vienas mammas karbonādes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
BMX dabūsim vēl kādas 3 medaļas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
tiešām respect Šteineram tā cīnijās un tāda nelaime notika viņam un par godu viņš arī uzvarēja un bija pelnījis visu cieņu Viktoram bet ja treneri kaut ko tur nočakarē ar mēģinājumiem tad arī viņš nebij pelnījis uzvarēt

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: es tieshi to pashu redzeeju!

iet mainiit, bet purina galvas, kur tas redzeets?!

aciim rdzami ka par veelu gribeeja mainiit un 244 taapat nebija jeegas celt

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
ok ieliekam bronzu plauktiņā, mazu šampja glāzīti un gatavojamies BMX+šķēpam!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:25, pirms 17 gadiem
Galu galaa vinsh tak vecakais no visiem! Malacis - busim lepni par sho medalu!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:26, pirms 17 gadiem
Paldies, Viktor !!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:26, pirms 17 gadiem
Kas bija ar to otro mēģinājumu?!
Treneris neatļāva . . . tad pie kājas to trneri un to bronzu
Sviests kaut kāds

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:26, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: es tieshi to pashu redzeeju!

iet mainiit, bet purina galvas, kur tas redzeets?!

domāju, ka sniegs protestu, bet jēgas nebūs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:26, pirms 17 gadiem
Skumīgi un briesmīgi dažbrīd noklausīties A.Kreipāna komentā, tik daudz pārsakās, pretīgi klausītie kā tas Šteinerts bija pelnījis uzvaru utt., bet man liekas, ka viņš bija salietojies...
Prieks par Viktoru, pats bija skumīgs, protams, ka VIŅŠ bija pelnījis zeltu!!! Kas tur notika ar to otro mēģinājumu, Toļiks jau neko lāga neprot paskaidrot?!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:26, pirms 17 gadiem
CEPUR NOST .../ BEIDZOT MEDALJA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Viktors noteikti neraud no prieka par bronzu! Viņš NEKAD nesamierināsies ar mazumiņu, viņš noteikti šobrīd plosās kā orkāns... ;(

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
archa07 rakstīja: Ko juus tur priecaajaties???

Kjiinieshi idinji (neiziet uz otro piegaajienu nebija ščerbatiha bet gan šķibo kljuda)

Zaudeejam krievam un uzvareeja Hitlers!!!


Kas Tur KO PRIECAATIES?!?!?!?!?!?!

stainers ir austrietis!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Cienijamais Kreipāna kungs matemātikā ir diezgan švaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Viktors malacis!! Gribējās jau zeltu, bet malacis tā pat!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Zheel , ka nedabuuja zeltu, Vaacietis malacis, shitaa uzvareet, RESPEST..........

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
es domaaju mees visi gaidijaam zeltu, bet ko padariisi gad nestaav uz vietas ! ! ! Paldies viktoram par ieguldiito darbu !

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Prizs rakstīja: nezinu, bet es neesmu prieciigs


Paraudi. Iesaka Latvijas psihologu biedriiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
njā bet tāpat tuvu 260 abiem tur kkas nav tīrs tā izskatās..

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
pietiktu ar 255,jo nemaak reekinaat neviens.starp citu tikai lastvieshiem taa gadaas lielajos machos kaa ar otro meeginaajumu.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
SAWLE rakstīja: es raudu..es redzēju cik Viktors ir sabēdājies un man ir liels prieks par vācieti ar sievas bildi...

Jā, ir dalītas izjūtas. Viktora vilšanās sāp, var redzēt, cik ļoti viņš gribēja to zeltu un gandrīz arī dabūja. Bet tajā pašā laikā vācieša sasniegums ir apbrīnojams un aizkustinošs, veltīts viņa sievai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:27, pirms 17 gadiem
Prieka sajuta mijas ar nedauz skumju!!!Zel paša sportista,domajams ka šīs bija vina pedejas speles,un gribejas lai vins savu izdevušos karjeru... beigtu ar zeltu uz kakla!!!!Lai kaa butu!Malacis

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
kenijss rakstīja: BMX dabūsim vēl kādas 3 medaļas


nu diez vai vecīt nēesi lecīgs būsim priecīgi par kādu medaļu jo BMX visu izšķir sīkumi un vis kaut kas var notikt bet štrombergam protams vajadzētu pacīnīties

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
Izskatiijaas, ka treners uz 2.meegjinaajumu nepareizo svaru uzrakstiija, jo tikko Viktors bija paceelis 242 kg un naakamo likt 244 tas vnk ir mulkjiigi. Man skjiet ka bija domaats 254 nevis 244 kg.
Tad jau maniis ko treners teiks
Lai nu kaa meedaalis ir muusu

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
prieks par vismaz kādu medaļu,bet protams gaidīju zeltu,kas īsti notika ar to otro mēģinājumu?Tad LV būtu zelts..

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
jā Kreipānam ļoti slikts komentārs šoreiz - pilnīgi neko nebija spējīgs paskaidrot kas notiek, pat skatoties live pa kg viss bija daudz skaidrāks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
labi ka nebija Razezade, Latvija bez medalas butu palikusi

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
Ar Atēnu 455 kg arī pietiktu tikai 3.vietai!

Malacis Viktors!

Jāatzīst, ka vācietis bija pelnījis zeltu!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:28, pirms 17 gadiem
labs, apsveicu

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:29, pirms 17 gadiem
Neiet mums kkā šajā olimpiādē.
Tagad jācer uz skūterīšiem...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:29, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Svara atšķirība starp viņiem....Krievs ir vieglāks
Bet par Kreipaanu piekriitu..putrojaas vinjhs tur vairaakkaart..


Un? Svaru atšķirību tak ņem vēra ja ir vienāds rezultāts, vai ne tā? Nu tad jā, ja Vitja būtu pacēlis 254 tad viņiem būtu vienāds rezultāts un vinētu Čiga, pēc svara! Bet es tak saku ka bija jāceļ 255kg tad Vitjam sanāktu pa 1kg vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:30, pirms 17 gadiem
Viktors īsts vīrs,nepadevās. Žēl tikai ka dieviņš ar mazo pirkstiņu nepalīdzēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:30, pirms 17 gadiem
peec raushanas izskatiijaas tieshaam paarliecinoshi > 206 .. un tad kaut kaadas nesaprashanaas ar 2 meegjinaajumu raushanaa .. un no 242 uzreiz uz 257 ... apsveicu Viktoru, bet shoreiz tieshi taktiskaa zinjaa tika zaudeets .. vismaz taa izskatijaas .

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:30, pirms 17 gadiem
apsveicu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:31, pirms 17 gadiem
RUBEN rakstīja: Vai es nemāku skaitīt vai drīzāk Anatolijs un Vitjas komanda! Kāda sakarā Vitja, lai apsteigtu Čigiševu cēla 257, ja viņam vajedzēja celt 255? Čigševam bija +4 kg pēc raušanas un 250kg grūšanā, tātad Vitjam vajedzēja celt par 5kg vairāk nekā Čigiševs, vai ne tā? Tad kāda sakarā viņš cēla par 7kg vairāk?

jo treneris ticeeja ka vaacietis pacels

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:31, pirms 17 gadiem
mbeka rakstīja: kaa var nepacelt 250kg un pacelt 258?! haljava,labak krievs butu vinejis! nejau tas platizers!

aha es ar pa to baigi nobrīnījos..

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:31, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, ir dalītas izjūtas. Viktora vilšanās sāp, var redzēt, cik ļoti viņš gribēja to zeltu un gandrīz arī dabūja. Bet tajā pašā laikā vācieša sasniegums ir apbrīnojams un aizkustinošs, veltīts viņa sievai...

jā.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:31, pirms 17 gadiem
nu stulbi gan .bet apsweicu
2meiginajuma tira trenera vaina vins gribeja citu svaru parlikt bet pa velu to gribeja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:31, pirms 17 gadiem
Diemžēl sportā tomēr vajag smadzenes.. Šeit jo īpaši parādījās, ka mūsējiem tādas ir...

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
Skudrinieks rakstīja: 255 deva to pasu 3.vietu.


Izskaidro lūdzu kapēc? Ja viņam tad būtu par 1kg vairāk summā nekā Čigam!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
Nu vienalga malacis, medaļa ir medaļa, kaut es arī cerēju uz zeltu, bet h**.
Patika, ka krievs jau sapriecājās par zeltu, bet še tev iziet vācietis un pēdējā mēģinājumā paceļ vairāk. Čigiševa sejas izteiksme izteica visu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
ir jau labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
kapēc Jūs tagad kko ņematies, ka neesiet priecīgi utt....? ? ?
Mums IR medaļa!!!!!
nebūtu liktas tādas cerības uz viņu visi būtu pārlaimīgi, bet tagad ne...
es uzskatu , ka ideāls sniegums, un apsveicu ar to!!! :*

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
*Steiners nākamo 10 gadu līderis....
**Paldies Tev Viktor par sasniegumiem šajā smagajā sportā!!!!!!!!
***Žēl , ka šis sporta veids mirst Latvijā ar tavu aiziešanu/varbūt pārdomāsi - un Londonā tiksi sešiniekā ...galu galā Tu Biji Esi un Būsi STIPRĀKAIS/...
es ticu , ka Ščerbatihs ja aizies tagad no aktīvās sporta saimes un no CŪKU SIMTNIIEKA no Jēkabielas cūkkūts -> viņš spēs izaudzināt pēc gadiem 10/12 kādu jaunu Latvijas atlētu!
It kā paldies vajadzētu teikt , bet....ceru vel uz nākamo pasaules čempi...Tālāk man emocijas neļauj raxtīt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:32, pirms 17 gadiem
Skudrinieks rakstīja: 255 deva to pasu 3.vietu.

nee, vinam buutu par 1 kg vairaak par krievu un tikpat cik vaacietim, bet taakaa stainers smagaaks, tad Viktors buutu 1.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
mbeka rakstīja: kaa var nepacelt 250kg un pacelt 258?! haljava,labak krievs butu vinejis! nejau tas platizers!

saoda zeltu, bonusus.... un aizmirsa par nepaceltiem 250 kg

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
jā, žēl, ka zaudējām muļķīgas taktiskas kļudas pēc (vai tas ir tas Bergmaņa pieminētais trenera faktors, kas šoreiz atškirībā no iepriekšējām reizēm negatīvi ietekmēja). Nebūtu tas spiediens visu vai bronza, tad būtu pacēlis 257

Bet laikam labāk ka tā, jo tomēr veselība varēja pietrūkt, traumēties , dabūt 0 utt.

Bet laikam jau vācietis tiešām pelnījis.. Tomēr VŠ CV ir arī diskvalifikācija, netīša vai kāda, bet vienalga ir .. Pēdējos gados tomēr visiem rezultāti ir gājuši tikai uz leju (gan Viktoram, gan pārējiem). Un re kā irānis pat nepiedalās. Iespējams ka toreiz mums pienāktos zelts, ja būtu tik kvalificētas dopingpārbaudes.

Izskatās arī, ka pēdējā medaļa svarcelšanā uz ilgiem laikiem.. Jo neredzu iemeslu, lai VIktors turpinātu ziedot veselību un personīgo dzīvi karjeras dēļ (šis ir daudz skarbāks sporta veids, nekā visi pārējie), tāpat pasaules čempis viņš ir bijis!

Malacis par cīņu! Veiksmi turpmākajā, lai ko darīs!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Preks par Štaineru. Izmocīja, bet cilvēks bija pelnījis. Par Viktoru: nu es nezinu kā var sportists ar TĀDU pieredzi un tādās atbldīgās sacensībās norakt otro piegājienu. Kas tas vispār bija?

Ne Viktora kljuuda taa bija, bet trenera. PAt Kreipaans teica, ka sportisti pashi neizdomaa kaadu svaru cels nakamajaa gaajienaa..Vinjiem tas vnk nav jaadara.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
wilios rakstīja: bl*d dirs* mati vins neko nebija pelnijis vienigais ko vins bija pelnijis-tie bija izdirst* sud*

Aizstāv Gruziju, bet dzen kā krievs. Cik tev gadu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
Demars rakstīja: latviešu mentalitāte-nav medaļas/slikti/ir medaļa/arī slikti, jo tā nav zelta/būtu zelta, tad droši vien arī kko atrastu par ko gruzīties...

Apsveicu Viktoru!


Nē, vecīt, latviešu mentalitāte ir nepaņemt to, kas atbilst viņu spējām. šoden Viktoram bija jāņem zelts, jo pretinieki tomēr bija tādi, kas jau agrāk uzvarēti. Un tas cakars ar otro piegājienu.... Jebkurā gadījumā medaļa ir abi, bet šeit varēja būt uzvara.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:33, pirms 17 gadiem
risks rakstīja: jo treneris ticeeja ka vaacietis pacels


Vienalga! Vācietiem bija -3kg pēc raušanas!!! Ja Vitja paceltu tos 255 un Štainers 258, tad būtu vienāds rezultāts, bet Vitja vinētu jo ir vieglāks... Vispār pilnīgi nesaprotamas rīcības no treneru puses...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:34, pirms 17 gadiem
IR japriecaajas ar to kas ir, un mums ir BRONZA!!
labaak nekaa dziesmaa: "tas naw zelts, taa naw pat bronza"

BRONZA!

protams Vitja cereeja uz ko augstaaku bet mees wisu redzeejaam waacietis[austrietis] burtiski izraawa sjo zeltu, un pelniiti!

Viktors ir wnk malacis!!!!!!!!


ja ko arii war paarmest tad organizeetaajiem un trenerim par to 2. meegjinaajumu.. bet tas taapat neko wairs nemainiis!!



MALACIS!! SVEICAM MUUSU MEDALJNIEKU!!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:34, pirms 17 gadiem
Viktors laaga vecis , malacis , bet vareja edzet baigaas ka bija neapmierinaats .

Šteiners noteikti bija pelnijis , vinjam ljoti bedigs stasts gan ar sievu gan ar asutriju.

P.S wilios tavs komentars bija ljoti ljoti stulbs , pilnigi nevietaa !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:34, pirms 17 gadiem
Malacis! Viņam vienkārši nepaveicās, ka nebija zelts. Ir tāda kā rūgtuma sajūta, jo cerēja jau visa LATVIJA un ari es, ka būs zelts. Viktor, mēs cēlām kopā ar Tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:35, pirms 17 gadiem
Malacis Viktors! Bet es tā carēju ka būs zelts... kad nepacēla 157kg gandrīz apraudājos! Bet tik un tā malacis!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:35, pirms 17 gadiem
Tik izsmeļošs raksts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:36, pirms 17 gadiem
Eh,kungi un dāmas,kad mums atkal būs tāds vecis,kā Viķka Šcerbatiks??
Man šķiet,ka ilgi vel nē!
Un tāpēc izbaudam,ka mums ir medālis svarcelšanā OS,jo kas zin kad nākošā reize tāda būs!!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:36, pirms 17 gadiem
nu suuudiigi, bija jaabuut zeltam...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:36, pirms 17 gadiem
Taa ir Viktor, ka visus darbus esi uzlicis trenerim ( Tavi vārdi...), te nu viņš arī kļūdījās.....Žēl, ka mūža galvenajā startā!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:36, pirms 17 gadiem
alchamons rakstīja: Kaut kā dalītas jūtas... es priecājos par panākumu, taču laikam saceltā ažiotāža ka jābut zeltam tagad liekas ka butu neveiksme... ta ir, laikam ka ar Lu Sjanu kur zelts kakla bija pakarts pirms spelem jau un tad ir bedigi

100% piekrītu , tas pats ir/būs ar BMX...cERU KA KĻŪDOS!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:37, pirms 17 gadiem
baigaa starpiiba!!! bet malacis!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:37, pirms 17 gadiem
Malacis, izcīnīja pirmo medaļu Latvijai šajā olimpiādē. Protams klusībā visi cerējām uz zeltu, bet nu tāda ir dzīve.
Žēl, par to izniekoto vienu mēģinājumu. Jebkurā gadījumā medaļa paliek medaļa. Apsveicu Viktoru.

Prieks arī par frici.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:37, pirms 17 gadiem
Svarcēlājdeputāts domātājs..blj

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:38, pirms 17 gadiem
Skudrinieks rakstīja: jā taisnība, 255 deva 2.vietu tomēr, bet nu saprotams, kāpēc gāja uz 257.


Nu bāc čalīt!!! Atkal tu kļūdies! 255 dotu 1.vietu!!!!!!!! Atkārtošu vēlreiz! Šteineram -3kg pēc raušanas un ja par viņš paceltu tos 258, Vitja paceltu 255, būtu abiem vienāds rezultāts, bet Vitja ir vieglāks, tāpēc arī uzvarētu!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:38, pirms 17 gadiem
Šo pašu Čigiševu un vācieti pirms pāris mēnešiem Ščerbatihs salika Eiropas čempionātā... tāpat kā pirms gada EČ un PČ. Loģiskākais šeit būtu zelts. Bet arī medaļa vispār arī nav slikti. Kā nekā... pirmā.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:38, pirms 17 gadiem
wilios rakstīja: 14.
un no ta tev palika labak?

Jā, tas daudz izsaka 100%, ka tev pat nav nojausmas, kas notiek Gruzijā, tikai kā masas 14 gadīgs cilvēks lec pārējiem Gruzijas ''aizstāvjiem'' esportā pakaļ.
Slēpts komentārs: Simo

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:39, pirms 17 gadiem
viktors ir latvijas sportis viens no labakajies kads ir bijis !!!
nu ta bija tiai trenera vaina ka otra kibele!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:40, pirms 17 gadiem
Simo rakstīja: nelaidiet to Kreipānu komentēt, kad mūsējie startē!!!!
viņš taču normāli komentēt nejēdz, Viktoram vēl 3 piegājieni, tas muļķis jau apsveic LV ar medaļu!!!! Varbut tagad Kreipāns sapratīs, ka pirms laika nevar priecāties un apsveikt!!!

nu bronza bij garanteeta, kad tas ukrainis nolohojās.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:40, pirms 17 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu bāc čalīt!!! Atkal tu kļūdies! 255 dotu 1.vietu!!!!!!!! Atkārtošu vēlreiz! Šteineram -3kg pēc raušanas un ja par viņš paceltu tos 258, Vitja paceltu 255, būtu abiem vienāds rezultāts, bet Vitja ir vieglāks, tāpēc arī uzvarētu!

jā , vajadzēja 255 nevis 257

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:40, pirms 17 gadiem
...kļūdīties ir cilvēcīgi, bet tik nežēlīgi, ka tieši tagad....Neapskaužu TRENERA sajūtas....!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:40, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Šo pašu Čigiševu un vācieti pirms pāris mēnešiem Ščerbatihs salika Eiropas čempionātā... tāpat kā pirms gada EČ un PČ. Loģiskākais šeit būtu zelts. Bet arī medaļa vispār arī nav slikti. Kā nekā... pirmā.


vini abi uzcela par 15kg vairak es ko tadu negaidiju

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:40, pirms 17 gadiem
vēl jau viss izšķirsies pēc dopinga pārbaudes.....

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:41, pirms 17 gadiem
ja viktors nav1. tad labāk ka vācietis bija nevis krievs!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:41, pirms 17 gadiem
kenijss rakstīja: BMX dabūsim vēl kādas 3 medaļas

Būtu baigi labi. Tomēr par skūteriem man pagaidām nav dižas pārliecības.

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
Faniem noteikti jāsaņem kādi paskaidrojumi, kas notika ar izlaisto mēģinājumu Arī, kāpē tika izvēlēts celt 257, nevis 255 kg!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
murziks rakstīja: vēl jau viss izšķirsies pēc dopinga pārbaudes.....

pareizi.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu bāc čalīt!!! Atkal tu kļūdies! 255 dotu 1.vietu!!!!!!!! Atkārtošu vēlreiz! Šteineram -3kg pēc raušanas un ja par viņš paceltu tos 258, Vitja paceltu 255, būtu abiem vienāds rezultāts, bet Vitja ir vieglāks, tāpēc arī uzvarētu!

nu ja nu! iemaacieties elementaaru metemaatiku!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
Šis komentārs neattieksies uz ŠČERBI, bet vispār. Mūsējiem laikam ir iedzimts, ka brīdī, kad ir lielā iespēja, tā netiek izmantota vismaz 75% gadījumu. Viktoram vnk nepaveicās.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
vajadzeeja 255 kg njemt....
bet nu apsveicu - vismaz 1 puisis kaut ko var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:42, pirms 17 gadiem
uZVARĒTĀJS IR TIK VIENS - D.RSĒJU SIMTIEM!!!!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:43, pirms 17 gadiem
257 nema jo vins gaja uz visu ganku!!!! lol

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:43, pirms 17 gadiem
Gada treneris sadirsa Olimpiādi Viķam!!!!!!! Absurdi!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:43, pirms 17 gadiem
murziks rakstīja: vēl jau viss izšķirsies pēc dopinga pārbaudes.....

Un ko tu tur ceri uzzināt? Čigiševs netīrs, Štainers? Samierinies.

  +6 [+] [-]

, 2008-08-19 15:43, pirms 17 gadiem
Kreipānam derētu izioet dopinga testu...

  +5 [+] [-]

, 2008-08-19 15:44, pirms 17 gadiem
mc_zakjis rakstīja: Ščerbatiks pats neapmierināts izskatās, žēl.


Iemācies uzvārdu pareizi uzrakstīt, skolniek!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:44, pirms 17 gadiem
flipsider rakstīja: vini abi uzcela par 15kg vairak es ko tadu negaidiju

... tikai tāpēc, ka Viktors gāja uz "visu banku". Citādi Viktora rezultāts būtu augstāks. Lai gan nebūtu nekāda starpība 448 kg vai 459 kg... rezultāts tas pats - 3. vieta.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:44, pirms 17 gadiem
skatoties uz bukmeikeru analizem viktors bija favorits bet diemzel vini analizeja nepareizi a to- es pareizi
pec maniem apreikiniem si bija vina pedeja olimpiade..
vakar kopa ar vitku treninaa smagi iemaseju 5 kg vinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:45, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Bet kaa vinjsh , jau sakumaa pietieca 255, bet tad stainers pieteica 258, nu jo stainers raushanaa zaudeja Viktoram pa 3 kg, un redzot ka viktors liek 255 vinjma bija jaliek 258 pa 3kg vairaak, lai kopaa delj svara atskjiriibaam uzvaretu, jo butu vienads rezultatds!!
Bet viktors to redzot bija spiests likt 257 nu lai uzvareetu abus...
ja vinjsh buutu paceelis vinjsh butu liideris, bet tad stainerma butu jaliek 260, lai uzvaretu, un peec iepriekshejaa mewgjinajuma jau nu neizskatiijaas ka vinjhs 260 uzgrūstu, nu tjipa ta kautkaa!!

nu baac stainers ir smagaaks!!!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:45, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Bet kaa vinjsh , jau sakumaa pietieca 255, bet tad stainers pieteica 258, nu jo stainers raushanaa zaudeja Viktoram pa 3 kg, un redzot ka viktors liek 255 vinjma bija jaliek 258 pa 3kg vairaak, lai kopaa delj svara atskjiriibaam uzvaretu, jo butu vienads rezultatds!!
Bet viktors to redzot bija spiests likt 257 nu lai uzvareetu abus...
ja vinjsh buutu paceelis vinjsh butu liideris, bet tad stainerma butu jaliek 260, lai uzvaretu, un peec iepriekshejaa mewgjinajuma jau nu neizskatiijaas ka vinjhs 260 uzgrūstu, nu tjipa ta kautkaa!!


Nu tā kaut kā nesanāk!!! Tu laikam neuzmanīgi klausijies un arī lasiji! Vitja ir vieglāks par Štaineru!!! Tāpēc ja abiem būtu vienāds rezultāts, uzvarētu Vitja! Tāpēc tava teorija nekam neder!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:45, pirms 17 gadiem
Nu labi ka medala kgan gribejas zeltu ,nez ka vinsh uzcela to stieni, laikam sieva palidzeeja, bet taja 2 piegajiena es vainotu tiesneshus jo treneris kko gribeeja rakstiit a shitie losharas nelava laikam.ta butu uzcelis kadus 248 un tad jau butu ari tie 257, bet ko nu zeloties, laikam ta vienmer bus ja musejo uzskata par favoritu gandriiz vienmeer zaudee kadam, bet Cigishevs laba formaa(mosh ar vai bez do.....) zeel...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: erred

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:48, pirms 17 gadiem
Labi ka to pašu bronzu dabūja, lai gan es gaidīju vairāk...Reāli vienīgā iespēja sadzirdēt Pekinā Latvijas himnu ir pec BMX sacenēm !

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:48, pirms 17 gadiem
Grūšanā man liekas ka parasti viktors grūda vairāk, uz 255 parasti bija

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:49, pirms 17 gadiem
Pirmajā mirklī tiešām nebij prieks, pat neliela vilšanās

Bet tagad, kad viss vairāk apdomāts, var teikt, ka Viktors malacis, jo gāja uz visu banku, bet diemžēl mazliet pietrūka. Tikko kā bij skaidrs, ka bronza jau rokā, domājams Viktoram bij tikai viens mērķis, t.i., zelts, jo bronza vai sudrabs jau liela atšķirība nebūtu no viņa skatpunkta.

Viktors labākais

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:49, pirms 17 gadiem
Simo rakstīja: nelaidiet to Kreipānu komentēt, kad mūsējie startē!!!!
viņš taču normāli komentēt nejēdz, Viktoram vēl 3 piegājieni, tas muļķis jau apsveic LV ar medaļu!!!! Varbut tagad Kreipāns sapratīs, ka pirms laika nevar priecāties un apsveikt!!!

vecīt,tur jau ne Toļika problēma, bet gan skatītāja uzmanības vai klausīšanās prasmju trūkums!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:50, pirms 17 gadiem
MALACIS, tikai žēl, ka ar to otro mēģinājumu bija kā bija, bet vismaz Latvijai ir medaļa!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:50, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: kreipaans vispaar nokaitinaaja...baigi aktiivi veel atbalsta to krievu, galvenais,::" nu tik talu ljoti labi, nuuu tagad tikaiiii japacelj virsss galvaaaas ,, jaaa un vinjam tas izdodaaaaaaaas!! "
Riktiigi takaa bezmazvai Viktors celtu....Vinjam buutu taa ar tadu ruugtumu jasaka nu vinnjam izdodas pacelt..nevis ar pacilaatiibu un sajuusmu....shito es tochna nesapratu..


cilveek miiljais ne jau visi nodirsh paareejos un pagalvo ka tikai 1am cilveekam uz pasaules buutu pienaacies zelts!!! ja tas buutu igaunis vai lietuvietis tu ar taa buutu vinju kritizeejis??!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:51, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Nezinu kā jūs bet es neesmu īpaši priecīgs par to....

vo vo

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:51, pirms 17 gadiem
Demars,

Nu ir jau tā kā raksti, bet zināma šķrobe tomēr ir. Otrā piegājiena izčakarēšana visdrīzāk radīja nevajadzīgu stresu. Un tā bija reālākā Latvijas iespēja, ja neskata BMX.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:51, pirms 17 gadiem
Kopumā ņemot malacis, pretinieki bija labāk sagatavoti nekā gaidīja un taktiskaja cīņā gadījās fufelis. Čigiševa un viņa svītas purni pēc vācieša pēdējā grūdiena bija fantastiski... Kārtējais krievu aplauziens....

  +3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:51, pirms 17 gadiem
Demars rakstīja: Bet draugs, tas taču ir sports...Domā Atēnās visi škēpmešanas dūži bija laimīgi, redzot kā pirmās vietas paņem jaunie Torkildsens un Vasiļevskis?? Arī tur čaļi kurus sauca par reāliem zelta medaļu pretendentiem palika bez medaļām...

Jā daudzi Viktoram prognozēja zeltu...Daudziem formula bija vienkārša -nestartē Rezadade, tātad Viktoram jābūt zeltam...Bet kur tad bija tā garantija? Vai tad pārejie sportisti OS negatavojās?

Paskaties pats kā Ķīnai ar Sjanu sanāca...Arī taču prognozēja zeltu savam nācijas varonim, bet ne vienmēr prognozes var piepildīt- gadās traumas, neveiksmes taktikā, pretinieku nenovērtēšana, veiksmes/neveiksmes utt

Es tev pilnībā piekrītu, bet mūsējiem tā gadās pārāk bieži, lai cik skumji tas neizklausītos. Bet uz zeltu vēl ir cerības un vismaz vēl vienai medaļai jābūt. "Ja mēs esam un būsim tie labākie un ja Dievs dos mums uzvarēt..."

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:51, pirms 17 gadiem
Prieks par bronzu, bet 13kg arī daudz ir. Tā kā visu cieņu, pretinieki nopietni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:52, pirms 17 gadiem
Njaa... izskatiijaas ka viktors nav diez ko laimiigs... nekas ganjau es ticu ka naakamajaas speelees vinsh veel piedaliisies!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:52, pirms 17 gadiem
M A L A C I S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:52, pirms 17 gadiem
CEPURI NOST RESPECT citi klaat vinjam nestaav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-19 15:53, pirms 17 gadiem
Žēl, bet šoreiz visu noraka Andruškevičs, neatsakot svaru 244, kā rezultātā Viktors zaudēja 1 izgājienu un psihologjisku triecienu, celt 15kg vairāk (257kg pēc 242kg) kā iepriekšējā piegājienā. Otra Andruškeviča kļūda bija pieteikt tieši 257, jo Viktoram paceļot 255, Šteineram būtu jāceļ vismaz 259kg... Žēl, ka Viktora lielo iespēju noraka viņa paša treneris

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 15:53, pirms 17 gadiem
Jobanie tiesneši!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:53, pirms 17 gadiem
tirlikis rakstīja: skatoties uz bukmeikeru analizem viktors bija favorits bet diemzel vini analizeja nepareizi a to- es pareizi
pec maniem apreikiniem si bija vina pedeja olimpiade..
vakar kopa ar vitku treninaa smagi iemaseju 5 kg vinam

nez ko tad tu nemasē starptautiskās arēnās....? toč tirliks....

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:54, pirms 17 gadiem
Simo rakstīja: nelaidiet to Kreipānu komentēt, kad mūsējie startē!!!!
viņš taču normāli komentēt nejēdz, Viktoram vēl 3 piegājieni, tas muļķis jau apsveic LV ar medaļu!!!! Varbut tagad Kreipāns sapratīs, ka pirms laika nevar priecāties un apsveikt!!!

nu es neko tamliidziigu nesaklausiiju.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:54, pirms 17 gadiem
ES ZINU, ŠČERBATIHS IR THE BEST
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:54, pirms 17 gadiem
lidotajs rakstīja: Kopumā ņemot malacis, pretinieki bija labāk sagatavoti nekā gaidīja un taktiskaja cīņā gadījās fufelis. Čigiševa un viņa svītas purni pēc vācieša pēdējā grūdiena bija fantastiski... Kārtējais krievu aplauziens....

Cigishevs vel nokratija galvu B.E

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:54, pirms 17 gadiem
njaa, shoreiz taa bronza ar taadu pamatigu rugtuma piegarshu. un ne jau tapec, ka bronza butu slikts sasniegums, bet gan tapec, ka neparadija visu uz ko shaja bridi bija spejigs. ja konkurenti ir stipri, tu tur neko nevari padarit, kaa vien paradit visu uz ko tu esi spejigs. shoreiz domaju Viktors neparadija visu uz ko bija spejigs. pirmkart, sanaca kaut kads ChP ar to otro meginajumu (jeega celt to 244 jau nebija, vajadzeja parcelt, bet vai pashi nokaveja vai ari tiesneshi ko nomudija) un vareja jau arii to 257 uzgrust. 206 raushanaa domaju prieksh vinja bija loti labs rezultats, bet 242 grushanaa nedomaju ka tas bija vinja shiibriizha maksimums.

APSVEICU, protams arii ar bronzu, bet tas zelts buutu taads skaists punkts lieliskajai svarcelaja karjerai. Vitjka, nenokar degunu, zinu ka gribejas ko vairak un vairs tadas iespejas visdriizak nebus, bet nepiepildiitie sapnji ir muuzhiigi, piepildiities- aatri zaudee savu noziimiigumu.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:54, pirms 17 gadiem
Arvien švakāks paliek Viktors, labi ka bronzu vēl nosargāja!Bet prieks par vācieti, kurš atņēma zeltu krievam! Man liekas ka Viktors nesapratās ar treneri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:56, pirms 17 gadiem
iwees rakstīja: vecīt,tur jau ne Toļika problēma, bet gan skatītāja uzmanības vai klausīšanās prasmju trūkums!

---------------------------------
Tu /cenzēts/ kaut vienu komentu esi dzirdējis no vieglatlētikas , kad viņš viszinoša tēvišķa balsī rupji pārtrauc Pedera tekstu.../cenzēts/..nu tad paklausies kā viņs pazemo bijušo sportistu!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:57, pirms 17 gadiem
Apsveicu Viktoru un visus sporta līdzjutējus ar pirmo medāli!

tā kļūda ar piegājiena pieteikšanu ietekmēja vairāk psiholoģiski, līdz Čigiševa un Štainera rezultātiem aizsniegties jebkurā variantā būtu grūti!

Veiksmi Viktoram personīgajā dzīvē!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:58, pirms 17 gadiem
to SIMO- Ko tu idiņ, sajēdz no sporta komentēšanas un vispār no sporta! KREIPĀNS IR viens no labākajiem sporta komentētājiem un arī viserudītākais ļoti daudzos sporta veidos. Visu cieņu viņam! Bet tu,māki tikai citus ar mēsliem apliet un siekalojoties taustiņus spaidīt.Kauns, es tevi un tev līdzīgos nelaistu ne stadionos, ne sporta zālēs.Ceru, ka vairākums man piekkrīt. Bet, par medaļu- patiess prieks!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 15:58, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Kāds sakars te igaunim un leitim?


taads ja krieva vietaa buutu kaads no tiem abiem tad tu taa neko nebuutu rakstiijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 15:59, pirms 17 gadiem
labi ka taa, bet juutos ljoti viilies
zik tur truuka liidz zeltam, jo ieprieksh gaidiju tikai un vienigi zeltu, bet taa jau ir, kad gaidi maximumu sanjem mazaak

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:00, pirms 17 gadiem
sporta zhurnaalisti noskauda viktoram zeltu, runaajot paaraak daudz ieprieksh par iespeejamo 1 vietu.
nevajag tik aatri sacereeties, savaadaak sanaak kaa tagad kad par izciiniito bronzu daudzi nemaz nejuutas prieciigi, kaut arii tas ir labs sasniegus!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 16:00, pirms 17 gadiem
Paldies Viktoram par pirmo medaļu! Visvairāk žēl man ir Viktora paša, jo bija redzams, cik viņš ļoti vēlas to zeltu izcīnīt. Bet jāatzīst, ka abi galvenie pretinieki bija tiešām lieliski sagatavojušies. Apsveikumi Viktoram un novēlu pārāk neskumt par to, ka nav zelts. Mēs tāpat ar Tevi lepojamies, Viktor!

lidotajs rakstīja: Kopumā ņemot malacis, pretinieki bija labāk sagatavoti nekā gaidīja un taktiskaja cīņā gadījās fufelis. Čigiševa un viņa svītas purni pēc vācieša pēdējā grūdiena bija fantastiski... Kārtējais krievu aplauziens....


Piekrītu, bet par Čigiševu gan tomēr nevajag smiet. Nebiju līdz šim dzirdējis to viņa likteņstāstu par to, kā viņu jaunībā huligāni ar nazi sadūruši (Kreipis stāstīja), tā kā cilvēks ir paveicis apbrīnojamu darbu, lai tiktu tur, kur viņš tagad ir. Štainera dzīvesstāstu arī nezināju, vienkārši apbrīnojama saņemšanās pēc tādas dzīves traģēdijas. Tā kā, lūdzu, visu cieņu visiem trijiem medaļniekiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 16:01, pirms 17 gadiem
Trūka visai maz, sports ir un paliek sports,kur nekad skaidri neko nevar zināt ,kas beigās sanāks. Bet tāpat uzskatu,ka Viktors ir malacis!
Prieks par to,ka Latvijai ir pirmā olimpiskā medaļā šajā olimpiādē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:03, pirms 17 gadiem
erred rakstīja: ---------------------------------
Tu /cenzēts/ kaut vienu komentu esi dzirdējis no vieglatlētikas , kad viņš viszinoša tēvišķa balsī rupji pārtrauc Pedera tekstu.../cenzēts/..nu tad paklausies kā viņs pazemo bijušo sportistu!

mierīgs mierīgs! pārtraucēji viņi abi vienāditak neba jau uz lapiņas pirms komentēšanas abi tekstiņus tiešraidei saraxtījuši!

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 16:03, pirms 17 gadiem
Aleknam pa sietu...trīs kļūdas?
P.S. Tas tā relaxācijai....

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:05, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Njaa ja igaunis vai leitis tad ja, tad jaa
Man tie igauņi un leiši ir pie vienas vietas, kas tu domaa ka man vinji ir kaa latvieši? stulbs tu esi..


nee. es domaaju ka vinji tev ir kaa braaleeni bet krievi droshi vien kaa nejauks kaiminjs kursh visu laiku zog aabolus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:10, pirms 17 gadiem
iwees rakstīja: mierīgs mierīgs! pārtraucēji viņi abi vienāditak neba jau uz lapiņas pirms komentēšanas abi tekstiņus tiešraidei saraxtījuši!

-----------------------------
Vajadzētu gan sarunāt , kurš ir lielāks specs vieglatlētikā....Ja Peders sāktu oponēt KreiPanam rokasbumbā?

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:12, pirms 17 gadiem
Linjux rakstīja: sporta zhurnaalisti noskauda viktoram zeltu, runaajot paaraak daudz ieprieksh par iespeejamo 1 vietu.
nevajag tik aatri sacereeties, savaadaak sanaak kaa tagad kad par izciiniito bronzu daudzi nemaz nejuutas prieciigi, kaut arii tas ir labs sasniegus!

Tas tiesa. Šeit bija 3 samērā vienlīdz spēcīgi sportisti un tas jau bija zināms labu laiku pirms sacensībām. Šajā gadījumā man ir žēl tikai paša Viktora un viņa komandas, jo viņš pēc Atēnu sudraba gajā tikai uz zeltu. Taču Latvijas iedzīvotājiem ir jāpriecājas par katru izcīnīto medaļu.
Paslavēšu Viktoru ne tikai par medaļu, bet gan par vispār daudzu gadu laikā ieguldīto darbu, neatlaidību un par to, ka Latvijas līdzjutējiem dāvāja skaistus mirkļus, nesdams Latvijas vārdu Pasaulē. Malacis!

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:14, pirms 17 gadiem
erred rakstīja: -----------------------------
Vajadzētu gan sarunāt , kurš ir lielāks specs vieglatlētikā....Ja Peders sāktu oponēt KreiPanam rokasbumbā?

nu labi,baigi subjektīva lieta...man nekad naw bijušas pretenzijas pret Kreipānu un viņa komentēšanu...ja nu vienīgi spīdvejā dažreiz sanācis pārcensties

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 16:17, pirms 17 gadiem
lions991 rakstīja: to SIMO- Ko tu idiņ, sajēdz no sporta komentēšanas un vispār no sporta! KREIPĀNS IR viens no labākajiem sporta komentētājiem un arī viserudītākais ļoti daudzos sporta veidos. Visu cieņu viņam! Bet tu,māki tikai citus ar mēsliem apliet un siekalojoties taustiņus spaidīt.Kauns, es tevi un tev līdzīgos nelaistu ne stadionos, ne sporta zālēs.Ceru, ka vairākums man piekkrīt. Bet, par medaļu- patiess prieks!

lai arii ko tu kopumaa par Kreipanu teiktu (labakais komentetajs, loti erudits, zinoshs un protoshs; varbut arii tas taa ir), bet shodien vinsh loti slikti nokomenteja sacensibas. 1) pirmkart: nav vinsh nazis saja sporta veidaa, nezina nekadas tehniskas nianses, dazhadus knifinjus (nevar salidzinat ar to kaa Bergmanis komente svarcelshanu; arii taa nievajosha attieksme pret poli un vinja treneru strategiju grushanaa loti nesmuki izklausijas- apkakaa sportistu un treneri par to ka sshie pieliek svaru, pirms laika jau meginajumu noraksta). 2) otrkart: tik daudz kludu salidzinoshi iisaa laikaa. Viktors un vacietis gatavojas pedeja meginajuma celt 257 un 258, bet shis jau krievu pasludinajis par chempionu. pat tad, kad vacietis pacela 258, shis sakumaa teica, ka shis rezultats vinjam dod tikai sudrabu. saprastu ja cinja butu par 4-6 vietu, bet sheit izshkiroshaa cinja par zeltu, bet shis olimpiskajam chempionam jau sudrabu kakla uzkaris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:56, pirms 17 gadiem
to Godlike-Normāls oponents. Jā,protams,ka labāk būtu ja šo nervu cīņu būtu komentējis Bergmanis, vai kāds cits šā sporta veida speciālists.Bet kam negadās...Bet Latvijas delegācija nav no gumijas,-daudz vietu nepieciešamu cilvēku vietu aizpildījuši Taukmūļi un Vepri no citām struktūrām,kuriem par sportu un skatītāju nospļauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 17:25, pirms 17 gadiem
Andzzeys rakstīja: kas te par sausinjiem seezj?
kaadi kjiinieshi, kaada tiesaashana? gatavojaties savaam pirmajaam skolas dienaam labaak!
svaru nedriiskt mainiit dazjas sekundes pirms jaaiziet celt! tas nav nekaads meerkakju saiets- olimpiskajaas speelees viss notiek stingri peec reglamenta!


puika tu vispar sacensiibas skatiijies??? treneris svaru mainiija uzreiz peec tam kad viktors paceela 242! jaa un peec reglamenta vaacietis visu laiku peedeeja briidi mainiija svaru ne???

     [+] [-]

, 2008-08-19 17:28, pirms 17 gadiem
Nākamajam jābūt zeltam

     [+] [-]

, 2008-08-19 17:47, pirms 17 gadiem
vaacietim bish ir nervi taa neko izpapaaja medalju!
ja viktors buutu paceelis vacieitm pat tas nelidzeetu... zheel ka neizdevaas

     [+] [-]

, 2008-08-19 17:50, pirms 17 gadiem
tauta necepaas!!

wiktors warees atriebt un pieraadiit sewi ec,wc!! [protams taas nebuus os, un tomeer]

cereetaa medalja ir un man ar to pietiek!!
MALACIS!!


bet Pekinaa mums weel ir kas atriebj sjo sjkrobi

bmx aiziildiis [wisu, wai lielako dalju]goda pjedestaalu..
ceram uz sjkjepiem!!

VISS BUUS TIESJI TAA KAA TU VEELIES!!


SARAUJ LATVIJA!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 17:58, pirms 17 gadiem
Tas tak nav zelts, ta ir bronza!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-19 18:51, pirms 17 gadiem
Nejūtu apsolūti nekādu prieku par šo bronzu.

     [+] [-]

, 2008-08-19 19:05, pirms 17 gadiem
Labs..Beidzot latvijai medala..visus apsveicu..
VIktors malacis!

     [+] [-]

, 2008-08-19 19:12, pirms 17 gadiem
Galvenais prieks,ka Latvijai izcīnīta pirmā olimpiskā medaļa un to izcīnījis neviens cits kā stiprākais mūsu spēkavīrs V.Ščerbatihs,daudz gan netrūka un būtu zelts,ja izdotos pacelt 257kg! MALACIS VIKTORS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 19:19, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Saproti, man nav taa kaa te daudziem, kuriem Igaunji un leiši ir gluzhi vai kaa latvieshi, man vinji ir tadi pashi aarzemnieki ka visi citi.
Piemeeram basiii, te visi baigi ir pa leišiem, a es par vinjniem nebuushu nekad, jo vinji ir principiaalaakie pretinieki latviešiem ...

Esmu līdzīgs Tev Es ar pa Leišiem basī nekad nefanošu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 19:54, pirms 17 gadiem
sandjuks rakstīja: Nākamajam jābūt zeltam


nākamajās viņš diemžēl nestartēs!!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 19:55, pirms 17 gadiem
Malacis viktors, paldie3s tev par medalu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 21:28, pirms 17 gadiem
Viktor!!!!Tu esi malacis!!!!Nekreņķē!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-19 21:32, pirms 17 gadiem
Žēl ka šeit drīks reģistrēties arī bērniKuri sauc sevi skanīgos alus vārdos ,bet sportā pat pamatskolā nav vinnējuši pat nozīmīti

     [+] [-]

, 2008-08-19 21:43, pirms 17 gadiem
Pirmajā brīdī likās drusku skrobīgi, jo laikam jau pārāk daudz bija par to zeltu runāts, bet tagad kad emocijas drusku norimušas jāsecina ka īstenībā jau ir ok, jo ne zelts, ne sudrabs laikam tomēr nespīdēja skatoties uz parādītajiem rezultātiem.
Viktors tomēr 260 summā nav cēlis jau sen. Nu Ok grūšanā 250-252 droši vien būtu uzcēlis, jo tas ir viņa līmenis (situācija lika izdarīt korekcijas). Bet ar to zeltam tāpat nepietiktu.
Turklāt ja skatās kā olimpiādē iet daudziem varbūt pat vēl favorītiem, kas vispār paliek bez medaļām, Ļu Sans, Trammels, Pauels, Gejs, Lola Džonsas. Tā kā apsveikums medaļniekam, jācer ka vēl kādā čempionātā priecēs mūs ar medaļām.

     [+] [-]

, 2008-08-19 21:50, pirms 17 gadiem
Viktors bija malacis, bet protams varēja būt labāk.

     [+] [-]

, 2008-08-19 22:06, pirms 17 gadiem
carlsbergs rakstīja: lohs tas viktors shitaa...norakt...taa ir ka pieveershas lietaam kuras galiigi nerubii


tu neko nerubi chalit

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 22:17, pirms 17 gadiem
teemusalami rakstīja: Stulbi zaudēt krievam..

Scherbatiks tas pats krievs vien ir!!!

     [+] [-]

, 2008-08-19 22:20, pirms 17 gadiem
Ne taa ka cerets,bet ari labi....

     [+] [-]

, 2008-08-19 22:35, pirms 17 gadiem
to Carlsberg---Saprotu, ka tevi nomāc mazvērtības kompleksi- tu sevi nevari pierādīt- ne mācībās, ne pie draugiem, ne sportā. un smadzenes pēc līmes ostīšanas galīgi atrofējušās.Tad kļūsti slavens-nostājies pliks pie valdības ēkas un sāc dračīt -visi tevi ievēros, un kļūsi slavens.,un savas muļķības vari izkliegt-tur,-tevi sapratīs!

     [+] [-]

, 2008-08-19 23:13, pirms 17 gadiem
Shodien Sporta aviizei smikliigs vaaks.
Izlasiiju zinju par bronzu, tad ieraudziiju sporta aviizes vaaku
tur intervijaa Scerbatiha treneris bija izteicies, ka zeltam pietiks ar 450kg. Redz ka tikai bronzai sanaaca, taa teikt Viktoram paarliecinosha 3. vieta

     [+] [-]

, 2008-08-20 00:07, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Ai,nu cik tur trūka...

Bet medālis irAr to arī apsveicu!

Štainers

atraak 4. vieta tuvaak bija

Tagad gaidām analīzes