Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2546, Did:0, useCase: 3

Paste: "Bez "Dinamo" mēs vārītos savā sulā un sen vairs nespēlētu A divīzijā"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Paste: "Bez "Dinamo" mēs vārītos savā sulā un sen vairs nespēlētu A divīzijā"
Lauris Dārziņš un Guntars Paste
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas izlase aizvada pirmo nomenti jaunā galvenā trenera Boba Hārtlija vadībā, un OlyBet hokeja eksperts Guntars Paste norādīja, ka spēlētāju izkaušanās ir pozitīva un tā notiek visur. Tāpat Paste pieskārās Rīgas "Dinamo" neveiksmīgajai sezonai, kurā vēl atlikušas divas spēles.

"Uz Boba Hārtlija kļūšanu par Latvijas izlases galveno treneri skatos pozitīvi, jo domāju, ka viņš ienesīs jaunas vēsmas, tāpat tiek izrādīta vēlme strādāt. Labi, ka ar viņa un jaunās vadības atnākšanu notiek kustība, bet vēl jāpaskatās, vai notikumi dos augļus," sacīja OlyBet hokeja eksperts Guntars Paste.

"Domāju, ka federācijas vadība treneri no Ziemeļamerikas izvēlējās, atmiņā paturot 2014. gada olimpiskās spēles, kuras mums bija labākās vēsturē – uzvara pret Šveici un kaujiniecisks zaudējums kanādiešiem. Gan vadībai, gan līdzjutējiem atmiņā palicis Teda Nolana darbs. Aizmirstas tas, ka viņš pasaules čempionātos nesasniedza labākas vietas nekā citi treneri, bet atmiņā paliek spilgtie momenti," teica Paste. "Lēmums par Hārtlija nolīgšanu bija pārdomāts, tomēr arī balstīts uz emocijām."

Hārtlija treneru korpusā iekļāvies arī Artis Ābols, kurš kļuvis par kanādieša palīgu. Vai par valstsvienības galveno treneri nevajadzēja nozīmēt latviešu speciālistu? "Lēmums ir pieņemts, šobrīd nav nozīmes domāt. Protams, viss būs atkarīgs no rezultāta pasaules čempionātā – ja tas būs veiksmīgs, skaidrs, ka pieņemts pareizais lēmums. Ja neizdosies, tad visi teiks, ka par galveno vajadzēja Ābolu," skaidroja Paste. "Hokejs ir cietsirdīgs – ja nebūs rezultāta, augšā uzpeldēs arī viss pārējais. Ja nebūs rezultāta, kabatā izdosies atrast utis, lai gan pašlaik viss ir noorganizēts labāk nekā jebkad iepriekš."

"Pozitīvākais visā ir fakts, ka čaļi – Ralfs Freibergs un Juris Upītis – pirmajā treniņā izkāvās. Uzskatu, ka tas ir normāli, ka tas ir labi. Normāls darba process. Čaļi grib parādīt, ka uz viņiem krusts nav uzlikts. Man tas patika, jo visās normālās komandās tā notiek. Cilvēki cīnās par vietu zem Saules. Turklāt šādas nesaskaņas paliek uz ledus," norādīja Paste.

Nākamajā nedēļā divas noslēdzošās spēles sezonā aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas augstāk par Rietumu konferences pēdējo vietu vairs nevar pacelties. Tomēr OlyBet eksperts uzskata, ka tas hokejistu psiholoģisko kondīciju negatīvi neiespaidos.

"Man šķiet, ka spēlētāji centīsies pierādīt, ka pēc neveiksmīgas sezonas viņi vienalga var labi nostartēt pasaules čempionātā. Zaudēt visu laiku – tās nav pašas labākās emocijas. Cerams, ka viņi gribēs pierādīt, ka nav zemē metami. Domāju, ka viss aizmirsīsies, ja būs labs čempionāts. Godam jāaizvada pēdējās divas spēles, mazliet jāatpūšas, un tad jācīnās par braukšanu uz pasaules čempionātu."

"Ir komandas ar lielākiem budžetiem, kuras netika izslēgšanas spēlēs. Nauda ir tik, cik tā ir. Pozitīvi, ka varam spēlēt tik augstā līmenī. Ir skaidrs: ja mēs vārītos savā sulā, tad sen vairs nespēlētu augstākajā divīzijā," teica Paste.

"Domāju, ka Rīgas "Dinamo" būs arī nākamajā sezonā. Esmu dzirdējis, ka viss būs kārtībā," atklāja OlyBet hokeja eksperts.

 +13 [+] [-]

, 2017-02-10 15:16, pirms 8 gadiem
Vienmēr sportacentrā fascinējusi šī vīra intervēšana, viņa viedokļa uzklausīšana, ķip kā baigais eksperts, smiekli nāk

  +8 [+] [-]

, 2017-02-10 15:17, pirms 8 gadiem
Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?

  +7 [+] [-]

, 2017-02-10 15:22, pirms 8 gadiem
Man jau nirga uznak pirms intervijas lasisanas kad saprotu ka intervets tiek sis klauns

 +14 [+] [-]

, 2017-02-10 15:23, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?
Vins ir algots darbinieks Dinamo..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2017-02-10 15:27, pirms 8 gadiem
Šitas ''eksperts'' man galigi nepatīk un, ja vēl jāklausās viņa balss kā mēģina salipināt teikumus vispār vāks, bet visu cieņu aknu pastēte gan man garšo!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 15:28, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?
salidzinaji,tad bija cits limenis... tiem pasiem Vaciesiem,Franciem, gan jau vel kadam

 +17 [+] [-]

, 2017-02-10 15:32, pirms 8 gadiem
Nepiekrītu. Tieši otrādi - DINAMO ir degradējis Latvijas hokeju.Veči par samērā lielām algām spēlē mājās; bez reālas konkurences par tikšanu sastāvā.Spilgts piemērs ,savulaik 'perspektīvais Miks kas noslēdza daudzgadu līgumu ar Dinamo, Tieši spēlējot citu valstu klubos ir motivācija pavasarī savākties izlasei !
Slēpts komentārs: pernambucano

 +12 [+] [-]

, 2017-02-10 15:35, pirms 8 gadiem
Tas, ka padsmit čaļi pavārās krievu sulā Latvijas hokeju neglābj. Bet nu ja algu maksā savickis, tad pat paste var pūst arī viņa pakaļā.
Latvijas izlasi elitē tur tie čaļi, kam Dinamo nav vienīgā iespēja būt TOP pro hokejā.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-10 15:36, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?
Bija laiki kad bija Dinamo ,bet LV izlase nebija!

  +8 [+] [-]

, 2017-02-10 15:38, pirms 8 gadiem
Ko to dzērāju klausīties.

  +5 [+] [-]

, 2017-02-10 15:39, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: salidzinaji,tad bija cits limenis... tiem pasiem Vaciesiem,Franciem, gan jau vel kadam
jā, jā - tolaik vācieši u.c. hokeju spēlēja ar sniega lāpstām... tas nekas, ka Vācija iepriekš spēlēja gan Kanādas kausā, gan Pasaules Kausā un neviens tur viņus ar 2ciparu skaitļiem nemasēja.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 15:42, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Vienmēr sportacentrā fascinējusi šī vīra intervēšana, viņa viedokļa uzklausīšana, ķip kā baigais eksperts, smiekli nāk
Var piekrist vai nepiekrist viņa viedoklim par to vai šo (es arī ne visam piekrītu), bet nav daudz tādu kadru, kuri vietējo hokeju pārzina tik daudz kā viņš.
Protams, neiztiek arī bez savas privātas intereses, bet tas jau ir cits stāsts.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-10 15:48, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Var piekrist vai nepiekrist viņa viedoklim par to vai šo (es arī ne visam piekrītu), bet nav daudz tādu kadru, kuri vietējo hokeju pārzina tik daudz kā viņš.
Protams, neiztiek arī bez savas privātas intereses, bet tas jau ir cits stāsts.
Vietējā hokeja zināšanas netiek apšaubītas, bet te viņš maļ vnk malšanas pēc, jeb no tiem kadriem, kam iztēle ierobežota un fokuss tik vienā virzienā.
Slēpts komentārs: aama

     [+] [-]

, 2017-02-10 15:50, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Vietējā hokeja zināšanas netiek apšaubītas, bet te viņš maļ vnk malšanas pēc, jeb no tiem kadriem, kam iztēle ierobežota un fokuss tik vienā virzienā.
Kaut kādā mērā - jā, bet ne jau viņš pats te uzprasās uz sava viedokļa izteikšanu. Ko prasa, to atbild.

  +9 [+] [-]

, 2017-02-10 15:52, pirms 8 gadiem
Iespējams, hokejs ir atšķirīgs, taču kopumā, ja savā starpā kaujas komandas biedri, tad tas nav ok. Kauties vajag ar pretinieku, ne savā starpā, bez tam tagad kaušanās tiek izskausta no hokeja, spēlē džeki iegāztu komandu. Bet Paste, ņemot vērā viņa karjeru un nodarbošanos 90ajos, protams, vienmēr būs par kaušanos. Un, ja Dinamo ir tik labs, tad kāpēc mēs čempjos spēlējam arvien sliktāk un uz Olimpiskajām netikām? Kas maksā, tā stabulē arī pūš Pastes kungs.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 15:52, pirms 8 gadiem
aama rakstīja: Paši jūs klauni! Nedomāju, ka kaut viens no jums hokeju prot spēlēt vai vismaz stāvējis tam tuvumā tā vai tik tuvu kā Paste! Ja jums nav saprašana, tad labāk paklusējiet!
starp hokeja spēlēšanu un prātu nav tiešas saistības... Tas, starp citu, attiecas arī uz Tevi...

 +13 [+] [-]

, 2017-02-10 15:56, pirms 8 gadiem
Paste hokeja tas pats ka Kencis Kaudzisu ''Mernieku laikos''

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 15:56, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Kaut kādā mērā - jā, bet ne jau viņš pats te uzprasās uz sava viedokļa izteikšanu. Ko prasa, to atbild.
Es te nemanu jautājumus, tik Brožes virsrakstu apgalvojuma formā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-10 15:57, pirms 8 gadiem
aama rakstīja: Paši jūs klauni! Nedomāju, ka kaut viens no jums hokeju prot spēlēt vai vismaz stāvējis tam tuvumā tā vai tik tuvu kā Paste! Ja jums nav saprašana, tad labāk paklusējiet!
Kur spēlē?

  -4 [+] [-]

, 2017-02-10 16:05, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vins ir algots darbinieks Dinamo..
Kopš kura laika?

     [+] [-]

, 2017-02-10 16:10, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?
Nespēlējām, bet viennozīmīgi teikt, ka tas ir slikti vai labi gan nevar. Ja nebūtu Dinamo, tad BIčevskim vai Skvorcovam nekad mūžā nebūtu tāda līmeņa spēļu prakse. Bet no otras puses daži labi netiktu pārmaksāti un spēlētu ar labāku attieksmi.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 16:12, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kopš kura laika?
Diemzel nezinu datumu kad darba ligums starp sim pusem parakstits.
Slēpts komentārs: wolmar

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 16:16, pirms 8 gadiem
Viegls ziepējums mīkstā Jura bulciņās - Pasta šokolādes mērcē

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 16:17, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Diemzel nezinu datumu kad darba ligums starp sim pusem parakstits.
Es ne par to.
Nezināju, ka viņam ir kāds sakars ar Dinamo.

     [+] [-]

, 2017-02-10 16:24, pirms 8 gadiem
Naida Pārpilns Agresīvs Jaunietis: "Bez Pastes mēs vārītos savā sulā un sen vairs nespēlētu A divīzijā"

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 16:33, pirms 8 gadiem
Paņem popkornu un sākam lasīt komentārus.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 16:36, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Paņem popkornu un sākam lasīt komentārus.
daudz sāls, maza enerģētiska vērtība, neiesaku...

     [+] [-]

, 2017-02-10 16:39, pirms 8 gadiem
Cik diez iešķiebis naudiņu Savicka kungs? Vai uzsaucis gada abonamentu ?

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 16:41, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: daudz sāls, maza enerģētiska vērtība, neiesaku...
Labi , tad paņemam burkānus un sākam lasīt...

 +10 [+] [-]

, 2017-02-10 16:42, pirms 8 gadiem
Paste man nedaudz simpatizē vēl no liakiem, kad vadīja Vilkus, tāds ne pārāk gudrs, bet lādzīgs lauķis. Auroja uz visiem pēc kārtas, kasījās ar tiesnešiem, sūtīja skatītāju nahhh, bija interesanti paskatīties. Bet nu par RD lomu pilnīgu demagoģiju dzen - ir taču sausā statistika, kura nepielūdzami rāda, LV hokejs kopš RD uzsākšanas reāli slīd uz leju... MAn jau arī Dinamo izveidošana raisīja cerības, bet pietika ar pāris gadiem, lai saprastu, kādu ļaunumu tas nodara mūsu hokejam

  -1 [+] [-]

, 2017-02-10 16:57, pirms 8 gadiem
Latvijas hokejam RD nāk tikai par labu, ja neskaita personālijas, kuriem primārais uzstādījums ir "peldēšana taukos", nevis pati Organizācija.

Un komandā pietiek ar dažiem 'čaļiem, kuri "neastrādā līdz galam" un sezona ir pa-jāta!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-02-10 16:58, pirms 8 gadiem
Muuahaa haa!

  -3 [+] [-]

, 2017-02-10 17:02, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: Paste man nedaudz simpatizē vēl no liakiem, kad vadīja Vilkus, tāds ne pārāk gudrs, bet lādzīgs lauķis. Auroja uz visiem pēc kārtas, kasījās ar tiesnešiem, sūtīja skatītāju nahhh, bija interesanti paskatīties. Bet nu par RD lomu pilnīgu demagoģiju dzen - ir taču sausā statistika, kura nepielūdzami rāda, LV hokejs kopš RD uzsākšanas reāli slīd uz leju... MAn jau arī Dinamo izveidošana raisīja cerības, bet pietika ar pāris gadiem, lai saprastu, kādu ļaunumu tas nodara mūsu hokejam
Latviesu savdabigas mentalites del, izlases bazes klubs tiesam nenak par labu, vienalga kada liga tas speletu, vairakam valstim kas ir musu vai ar zemaku hokeja limeni, izlasei tas gan dod priekrocibas, tucu mums valsti viss ir savadak neka citiem...

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:32, pirms 8 gadiem
Mēs šobrīd vārāmies savā sulā, un tas "pateicoties" tieši Dinamo.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:38, pirms 8 gadiem
Tak viņš vispār nav jāņem nopietni!!!

No eksperta tur ne smakas!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:44, pirms 8 gadiem
Pareizi teikts.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 17:49, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - tolaik vācieši u.c. hokeju spēlēja ar sniega lāpstām... tas nekas, ka Vācija iepriekš spēlēja gan Kanādas kausā, gan Pasaules Kausā un neviens tur viņus ar 2ciparu skaitļiem nemasēja.
neizdoma , Dinamo ir devis labumu Latvijas hokejam,vienk visi te rej,jo tapec ka Savickis slikti izsakas utt...un ir Krievu klubs,objektivitates nekadas,var jau redzet kas par komentetajiem te sez,novelot katru speli zaudet....pffff

     [+] [-]

, 2017-02-10 17:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - tolaik vācieši u.c. hokeju spēlēja ar sniega lāpstām... tas nekas, ka Vācija iepriekš spēlēja gan Kanādas kausā, gan Pasaules Kausā un neviens tur viņus ar 2ciparu skaitļiem nemasēja.
ka Vacija zaudeja Latvijai 0:8 jeb cik tur,nezkapec Tu nepiemini,bet piemini labakas sezonas... tad jau Pastei jajauta,par kuru gadu iet runa.... Latviesu negacijam ,robezu nav....

     [+] [-]

, 2017-02-10 17:50, pirms 8 gadiem
HMB>Paste

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:51, pirms 8 gadiem
Nu neko jauno jau Pastes kungs nepateica, taisnība jau vien ir. Rīgas Dinamo tomēr ir daudz sniedzis Latvijas hokejam, gan jauniešu sistēmas attīstībai, gan arī mūsu labākajiem hokejistiem, kuri spēlē tieši KHL un it īpaši Dinamo.
Protams, ka Latvijas hokejs ir kāds viņš, tur neko lieku nepateiksi, jo tomēr nu mēs spēlējam pasaules otrajā specīgākajā hokeja līgā un Latvija nav nekāda hokeja lielvalsts, lai šādā līmenī gūtu lielus panākumus, jāpriecājas par to kas mums ir.
Jāpasakas Dinamo sistēmai vien par to, ka parastais Latvietis var skatīties augsta līmeņa hokeju, jo kā mēs zināms tad piemēram Latvijas hokeja čempionāts ir parodija hokejam, un tur retais prot vispār slidot, tāpēc jālepojas ka mums ir tāds Dinamo.

Tikai Dinamo, Tikai Rīga!

Gaidam ar nepacietību jauno sezonu.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-10 17:53, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: ka Vacija zaudeja Latvijai 0:8 jeb cik tur,nezkapec Tu nepiemini,bet piemini labakas sezonas... tad jau Pastei jajauta,par kuru gadu iet runa.... Latviesu negacijam ,robezu nav....
tā bija tikai viena spēle, tai pašā PČ kur Latvija zaudēja Itālijai, ja runājam par "līmeņiem"... Savukārt, Kanādas Kausā un Pasaules Kausā to spēļu bij vairāk kā viena

     [+] [-]

, 2017-02-10 17:54, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: neizdoma , Dinamo ir devis labumu Latvijas hokejam,vienk visi te rej,jo tapec ka Savickis slikti izsakas utt...un ir Krievu klubs,objektivitates nekadas,var jau redzet kas par komentetajiem te sez,novelot katru speli zaudet....pffff
Tev tā gribētos... bet realitāte ir cita... tukšu bla-bla-bla jau Tu iemest te māki, bet argumentācija 0

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:56, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Tev tā gribētos... bet realitāte ir cita... tukšu bla-bla-bla jau Tu iemest te māki, bet argumentācija 0
Varētu padomāt, ka no jums kādu sakarīgu argumentu sagaidīsi- un tieši to arī Makls saka, stulbeni!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 17:58, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Es te nemanu jautājumus, tik Brožes virsrakstu apgalvojuma formā.
Šis taču ir Olybet reklāmraksts.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 17:58, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: neizdoma , Dinamo ir devis labumu Latvijas hokejam,vienk visi te rej,jo tapec ka Savickis slikti izsakas utt...un ir Krievu klubs,objektivitates nekadas,var jau redzet kas par komentetajiem te sez,novelot katru speli zaudet....pffff
Suņi vienmēr ries, tāds viņiem liktenis!
Un pašaprotami, ka visi tie rējēji paši patiesībā ir tie lielākie Dinamo fani, pietiek redzēt komentārus Dinamo sadaļās šajā portālā un tad jau viss skaidrs. Un lielākai daļai ir nepieņemami atzīt patiesās lietas. Redzams ka mazgadīgajiem nacionālistiem sāp ka krievi attīsta Latvijas hokeju un palīdz tam augt. Kā nekā tieši pateicoties Padomju savienībais, hokejs Latvijā uzplauka. Bez Padomju hokeja, mums tāds hokejs vispār nebūtu, ja būtu tad iespējams leišu līmenī.
Nacionālisti ir kā mēris, ar kuru cīnīties ir ļoti grūti. Un šajā portālā šādu parazītiņu ir ļoti daudz!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 18:01, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Suņi vienmēr ries, tāds viņiem liktenis!
Un pašaprotami, ka visi tie rējēji paši patiesībā ir tie lielākie Dinamo fani, pietiek redzēt komentārus Dinamo sadaļās šajā portālā un tad jau viss skaidrs. Un lielākai daļai ir nepieņemami atzīt patiesās lietas. Redzams ka mazgadīgajiem nacionālistiem sāp ka krievi attīsta Latvijas hokeju un palīdz tam augt. Kā nekā tieši pateicoties Padomju savienībais, hokejs Latvijā uzplauka. Bez Padomju hokeja, mums tāds hokejs vispār nebūtu, ja būtu tad iespējams leišu līmenī.
Nacionālisti ir kā mēris, ar kuru cīnīties ir ļoti grūti. Un šajā portālā šādu parazītiņu ir ļoti daudz!
Latvieši iemācīja hokeju krieviem, Tu jampampiņ neārstējamais
Tīri vēsturiski tieši latvietis krievam parādīja hokeja spēli, bet pārējais jau ir sekas

  -3 [+] [-]

, 2017-02-10 18:09, pirms 8 gadiem
Pilnigi piekritu Pastem. Kam tad tie Latviesu hokejisti vajadzigi, agrak vismaz vel padomju skolu izgajusi bij stipri, tagad musu labakajam hokejistam Girgensonam padsmit punkti NHL.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-10 18:17, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Varētu padomāt, ka no jums kādu sakarīgu argumentu sagaidīsi- un tieši to arī Makls saka, stulbeni!!!
neapsaukājies, Tev neviens tādas privilēģijas nav devis.

p.s. aāa, cultivate pārklonējies... skaidrs. IGNORE

     [+] [-]

, 2017-02-10 18:25, pirms 8 gadiem
Manis pec sogad var nospelet PC ka sanak,bet to treneri gan vajag saglabat jo vinam ir ieksa izaudzinat jaunos

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 18:27, pirms 8 gadiem
locis30 rakstīja: Manis pec sogad var nospelet PC ka sanak,bet to treneri gan vajag saglabat jo vinam ir ieksa izaudzinat jaunos
to treneri, kurš skaidri un gaiši pateica, ka viņa prioritāte ir NHL un ja būs piedāvājums no NHL, kas viņu apmierina, tad viņš atgriežas NHL? Kā Tu viņu plāno saglabāt?

p.s. kā Tu zini, kas viņam iekšā?

  +6 [+] [-]

, 2017-02-10 18:31, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Kas tad bija pirms Dinamo!?? Spēlējām B grupā!?? (Copy) Paste kungs, ko?
Nē,nespēlējām B grupā,jo spēlēja lielākā daļ vecā RD sastāva!!!

     [+] [-]

, 2017-02-10 18:33, pirms 8 gadiem
Erikovič rakstīja: Nē,nespēlējām B grupā,jo spēlēja lielākā daļ vecā RD sastāva!!!
arī piemēram, 2004.gadā, kad Latvija spēlēja 1/4finālā?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 18:41, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: arī piemēram, 2004.gadā, kad Latvija spēlēja 1/4finālā?
Īsti nesapratu tavu komentāru,ņemot vērā,ka iepriekšējā diskusija bija par B grupu!

     [+] [-]

, 2017-02-10 18:44, pirms 8 gadiem
Erikovič rakstīja: Īsti nesapratu tavu komentāru,ņemot vērā,ka iepriekšējā diskusija bija par B grupu!
nevis par B grupu bet gan par sastāviem!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 18:52, pirms 8 gadiem
Varbūt izlasi vēlreiz saraksti,kuru Tu nokomentēji,redzi,tur ir burtiņš B...tas nozīmē,ka runa ir par B grupu...atraksti,ja atpazini burtu B!!!

     [+] [-]

, 2017-02-10 19:00, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: to treneri, kurš skaidri un gaiši pateica, ka viņa prioritāte ir NHL un ja būs piedāvājums no NHL, kas viņu apmierina, tad viņš atgriežas NHL? Kā Tu viņu plāno saglabāt?

p.s. kā Tu zini, kas viņam iekšā?
Tev taisniba,bet paverjot viņa dzirksteli ko viņš grib parmainit,parveidot mūsu hokeja es domaju ka butu ok. a tu ka doma,labak katru gadu mainit kadu citu,sitais ir sasniedzis ar visadiem klauniem rezultatu, RD ari katru sezonu maina speletajus a kur augli?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 19:04, pirms 8 gadiem
locis30 rakstīja: Tev taisniba,bet paverjot viņa dzirksteli ko viņš grib parmainit,parveidot mūsu hokeja es domaju ka butu ok. a tu ka doma,labak katru gadu mainit kadu citu,sitais ir sasniedzis ar visadiem klauniem rezultatu, RD ari katru sezonu maina speletajus a kur augli?
es neko negribu mainīt. taču LHF tieši pretēji, acīmredzot, grib katru gadu citu treneri vai vispār nedomā ilgtermiņā.

     [+] [-]

, 2017-02-10 19:05, pirms 8 gadiem
Erikovič rakstīja: Varbūt izlasi vēlreiz saraksti,kuru Tu nokomentēji,redzi,tur ir burtiņš B...tas nozīmē,ka runa ir par B grupu...atraksti,ja atpazini burtu B!!!
piemēram, Tavā tekstā ir arī vārds "burtiņš B" (pie kam 2x) - taču tas vēl nenozīmē, ka mēs te runājam par burtiņiem un alfabētu!

     [+] [-]

, 2017-02-10 19:19, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: piemēram, Tavā tekstā ir arī vārds "burtiņš B" (pie kam 2x) - taču tas vēl nenozīmē, ka mēs te runājam par burtiņiem un alfabētu!
Tieši par to ir šis stāsts,cik sapratu,Tu tomēr atpazini burtu B,kas ir atslēgas simbols sarakstē,ko Tu nokomentēji,bet Tu runā par kaut ko citu,,,Tev var dažās lietās piekrist,bet esi ārī korekts! Punksts

     [+] [-]

, 2017-02-10 19:19, pirms 8 gadiem
..bet es tak nelamājos, vienkārši aukstasinīgi un bezjūtīgi konstatēju faktu!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-10 19:29, pirms 8 gadiem
Absolūti bezauglīga tēma no tā viedokļa,kā būtu ,ja būtu. Un uz šī rēķina tiek dzīta tukša demagoģija,jo nevaram pierādīt ,kā būtu,ja nebūtu Rīgas Dinamo.Pirms KHL pietiekoši ilgi Latvija turējās tāpat augstākajā divīzijā un visi spēlētāji bija izmētāti pa dažādiem Eiropas klubiem.Turpretīm Kazahijas izlase pat ar saviem naturalizētiem ziemeļamerikāņiem ceļo pa liftu no lejas uz augšu un otrādi.Vai tad Baris nespēlē KHL?Pavisam maz aizpērn pietrūka arī mums šo ceļu izbaudīt un galīgi nav izslēgts ,ka pat ar godājamo Hartliju varam izlidot no elites.Lai arī atšķirībā no daudziem šeit komentēt mīlošiem, es Pasti tomēr cienu,jo Latvijas hokejā un viņas virtuvē viņš orentējās simtreiz labāk par mums,tomēr atkārtošos,ka šīs tēmas cilāšana ir bezjēdzīga pat no Pastes puses.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-10 19:45, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Absolūti bezauglīga tēma no tā viedokļa,kā būtu ,ja būtu. Un uz šī rēķina tiek dzīta tukša demagoģija,jo nevaram pierādīt ,kā būtu,ja nebūtu Rīgas Dinamo.Pirms KHL pietiekoši ilgi Latvija turējās tāpat augstākajā divīzijā un visi spēlētāji bija izmētāti pa dažādiem Eiropas klubiem.Turpretīm Kazahijas izlase pat ar saviem naturalizētiem ziemeļamerikāņiem ceļo pa liftu no lejas uz augšu un otrādi.Vai tad Baris nespēlē KHL?Pavisam maz aizpērn pietrūka arī mums šo ceļu izbaudīt un galīgi nav izslēgts ,ka pat ar godājamo Hartliju varam izlidot no elites.Lai arī atšķirībā no daudziem šeit komentēt mīlošiem, es Pasti tomēr cienu,jo Latvijas hokejā un viņas virtuvē viņš orentējās simtreiz labāk par mums,tomēr atkārtošos,ka šīs tēmas cilāšana ir bezjēdzīga pat no Pastes puses.
Netroļļo lūdzu. Saprotami ka arī pirms KHL mēs bijām elitē ilgu laiku, bet apskatamies to laiku sastāvu, kādi hokejisti spēlēja izlasē, visi Padomju skolas augļi, īsāk sakot Padomju Dinamo Rīgas izaudzināti hokejisti.
Un protams, nebija tāda KHL, bet lielākā daļa lielmeistaru spēlēja Krievijas augstākajā hokeja līgā, kurā līmenis bija ļoti augsts.
Un ja runājam tieši par tolaik izlases sasniegumiem, tad cik atceries reti, kurš NHL vīrs atbrauca palīgā izlasei, vienīgais kurš centās neatteikt izlasei bija Skrastiņš, pārējiem vienmēr bija problēmas.

Lai vai kā, krievi mums iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī un to turpina vēljoprojām. Un par to mums arī viņiem jāpasakās.
Tas ir tas ko es mācu saviem bērniem un audzekņiem savā sporta jomā un viņi mācīs savām atvasēm.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 19:47, pirms 8 gadiem
Cik daudz troļļu un klaunu... Labāk komentārus pēc rakstiem, kur skarta Dinamo tēma, nelasīt, jo saprāta balss te gandrīz nesaklausāma, dominē tikai nīdēju neartikulētie rēcieni, spiedzieni un citu skaņu kakofonija. Idiotu bars!

     [+] [-]

, 2017-02-10 19:54, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Cik daudz troļļu un klaunu... Labāk komentārus pēc rakstiem, kur skarta Dinamo tēma, nelasīt, jo saprāta balss te gandrīz nesaklausāma, dominē tikai nīdēju neartikulētie rēcieni, spiedzieni un citu skaņu kakofonija. Idiotu bars!
kā sapratu, Tu tagad tā gruntīgi pierakstījies šai barā.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-10 20:22, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā sapratu, Tu tagad tā gruntīgi pierakstījies šai barā.
Neuztraucies, nesākšu riet pakaļ vai mēģināt rējējus apklusināt. Gāju garām, izteicu domas un aiziešu tālāk. Tik uzmetu aci tiem retajiem tekstiem, ko bija vērts palūkoties. Žēl, ka to SC hokeja sadaļā tik maz. Lai sāktu nopietnāk diskutēt, pagaidīšu labākus laikus vai parunāšu citur, kur runātāju balsis nenoslāpst troļļu brēcienos.

     [+] [-]

, 2017-02-10 20:26, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Neuztraucies, nesākšu riet pakaļ vai mēģināt rējējus apklusināt. Gāju garām, izteicu domas un aiziešu tālāk. Tik uzmetu aci tiem retajiem tekstiem, ko bija vērts palūkoties. Žēl, ka to SC hokeja sadaļā tik maz. Lai sāktu nopietnāk diskutēt, pagaidīšu labākus laikus vai parunāšu citur, kur runātāju balsis nenoslāpst troļļu brēcienos.
Abrags sc.com ir pats lielākais trollis, ar viņu diskutēt drīkst tikai troļļi.
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2017-02-10 22:37, pirms 8 gadiem
Kā būtu ,ja būtu, bet drīzāk jau spēlētu citā divīzijā. Komentāru līmenis šeit protams nepārsteidz, galvenais, pašiem tam nesākt arī ticēt.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-11 00:04, pirms 8 gadiem
Trapss rakstīja: Kā būtu ,ja būtu, bet drīzāk jau spēlētu citā divīzijā.
kā Tu to zini? Tu to vari pierādīt? Nevari!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 08:59, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Latvijas hokejam RD nāk tikai par labu, ja neskaita personālijas, kuriem primārais uzstādījums ir "peldēšana taukos", nevis pati Organizācija.

Un komandā pietiek ar dažiem 'čaļiem, kuri "neastrādā līdz galam" un sezona ir pa-jāta!!!!!!!
Tieši tā, katra atsevišķi ņemta personāža DARBA ĒTIKA nosaka kopējo ainu, nevis kluba DR kā tāda pastāvēšana jeb nepastāvēšana Varbūt ilgu laiku dzīvojot ārpus LV esmu pazaudējis saiknes ar Lettiņu mentalitāti, bet man nešķiet normāli tas, ka ja labi maksā, značit var tikpat labi lažot un haltūrēt Jeb tas mūsdienu LV ir norma un tieši tā iemesla dēļ vaino DR pastāvēšanu, jo, lūk, tas ir "pats par sevi saprotams", ja tev maksā, tad automātiski drīkst atslābināties?

     [+] [-]

, 2017-02-12 09:10, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Muuahaa haa!
Sifainā pērtiķbola bārda ieķērcās

  -2 [+] [-]

, 2017-02-12 09:13, pirms 8 gadiem
valtcis rakstīja: Mēs šobrīd vārāmies savā sulā, un tas "pateicoties" tieši Dinamo.
Vēl viens mērkaķa ģīmis

     [+] [-]

, 2017-02-12 09:40, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Abrags sc.com ir pats lielākais trollis, ar viņu diskutēt drīkst tikai troļļi.
Lielākais burkšķis

  -2 [+] [-]

, 2017-02-12 09:45, pirms 8 gadiem
Trapss rakstīja: Kā būtu ,ja būtu, bet drīzāk jau spēlētu citā divīzijā. Komentāru līmenis šeit protams nepārsteidz, galvenais, pašiem tam nesākt arī ticēt.
Bez DR, visticamāk, izlidotu no elites vēl 2009.-10 gados Tā laika nosacītās supermaiņas un supersaiknes Cipulis-Nedzīvais, Miķelis-Dārziņš, Sprukts-Ankipāns ir jauno laiku Dinamo produkts un nopelns!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 05:45, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tieši tā, katra atsevišķi ņemta personāža DARBA ĒTIKA nosaka kopējo ainu, nevis kluba DR kā tāda pastāvēšana jeb nepastāvēšana Varbūt ilgu laiku dzīvojot ārpus LV esmu pazaudējis saiknes ar Lettiņu mentalitāti, bet man nešķiet normāli tas, ka ja labi maksā, značit var tikpat labi lažot un haltūrēt Jeb tas mūsdienu LV ir norma un tieši tā iemesla dēļ vaino DR pastāvēšanu, jo, lūk, tas ir "pats par sevi saprotams", ja tev maksā, tad automātiski drīkst atslābināties?
Tas ir cilvēka dabā. Un Dinamo sistēma pareizāk sakot visa KHL sistēma ir mākslīgs izkropļojums!

     [+] [-]

, 2017-02-18 22:22, pirms 8 gadiem
Paste varēja izsastāstīt kā palīdzēja Ozo pakāst miljonus naftas "biznesā", Sandim bija jāiet lūgties kādu darbiņu pie Mīkstā Jura.

     [+] [-]

, 2017-02-19 19:40, pirms 8 gadiem
Hren tur bīja! Nebūtu Dinamo, visi spēlētu izlasē uz 100% lai dabūtu normālus līgumus eiropā! A tagad katram otrajam traumas( olas sāp un meniski jāgriež katru pavasari, + nogurušo bars) A uz olimpiādi visi brauc, pat klibie!

     [+] [-]

, 2017-02-22 07:05, pirms 8 gadiem
Sēdētu tas Guņa klusu spēlētu savu totolizatoru un nepielīstu Savickim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja