Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Kovalainens "McLaren" arī nākamgad

Andrejs Siliņš

Kovalainens "McLaren" arī nākamgad
Heiki Kovalainens
Foto: AFP

Pirmās formulas komandas "McLaren" vadība oficiāli apstiprinājusi, ka somu pilots Heiki Kovalainens komandā startēs arī nākamgad, neskatoties uz iepriekš izskanējušajām runām, ka tas varētu nenotikt.

"Viņš ir izcils jauns sacīkšu braucējs," par 26 gadus veco somu sacīja komandas vadītājs Martins Vitmaršs. "Bet pirmajā formulā nepastāv maģija, un mums joprojām ir jāstrādā ar Heiki, lai īstenotu visu viņa potenciālu. Viņam ir līgums ar "McLaren" arī 2009. gada sezonai, un tas nozīmē, ka viņš startēs pie mums arī nākamsezon."

Pēc desmit aizvadītajiem posmiem savā debijas sezonā "McLaren" vienībā Kovalainens savācis 28 punktus, kas ir par 30 mazāk, nekā kopvērtējuma līderim un komandas biedram Luisam Hamiltonam.

Bija paklīdušas runas, ka "McLaren" noskatījuši "Williams" pilotu Niko Rosbergu nākotnei, taču Vitmāršs noliedzis, ka vismaz tuvākajā nākotnē komandā varētu mainīties kadri.

Izmantotie resursi:
bbc.com

1 2 43 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:27, pirms 16 gadiem
Kovalainens vispar man bija patikams parsteigums, lai gan neatbalstu McLaren. Nekas, Rosbergam vel bus iespejas!

  -4 [+] [-]

, 2008-07-31 16:27, pirms 16 gadiem
Pilots bez mugurkaula.. Ja atradis sevi speku neklausit komandas pavelem un cinities ar ham par katru pt,tad velu sim veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:28, pirms 16 gadiem
mclaren-muziga somu komanda

  -3 [+] [-]

, 2008-07-31 16:29, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Pilots bez mugurkaula.. Ja atradis sevi speku neklausit komandas pavelem un cinities ar ham par katru pt,tad velu sim veiksmi!

Ja grib notureties sada komanda, jadara ne tas vien.

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:29, pirms 16 gadiem
Somu komanda bija tad,kad tiem somiem lava cinities par uzvaram..:/ vismaz pagaidam heiki sai zina tiek apdalits

     [+] [-]

, 2008-07-31 16:32, pirms 16 gadiem
Skumji, ka Heiki ies Rubensa pēdās. Mēs Heiki varam "aizmirst", jo turpmāk viņš būs viduvējība, kuram sākumā tika atņemta vēlme uzvarēt, bet jau drīz pats Heikis būs ar to samierinājies un brauks blāvi un tikai saskaņā ar komandas interesēm. "Lost soul" ir Heiki!

     [+] [-]

, 2008-07-31 16:33, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Pilots bez mugurkaula.. Ja atradis sevi speku neklausit komandas pavelem un cinities ar ham par katru pt,tad velu sim veiksmi!

paradi kaut vienu piemeru, kad heiki ir likts palaist garam hami. vacija vins pats esot palaidis garam hami, jo nav velejies bremzet daudz atrako komandas biedru.turklat ja mclaren butu iestajusies viena pilota strategija tad vacijas GP laika pirmais boksos butu braucis hamis nevis heiki. hamis butu izcinijis vieglu uzvaru un heiki butu cinijies pa pedejam vietam.

p.s. neatbalstu mclaren-viena no manam nemilakajam komandam

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:33, pirms 16 gadiem
Alexy,bet tu pasaki-kaada jega?Vins regulari brauc pa 5. vietam.. Ferari vismaz darija ta lai abiem butu iespejas kapt uz pjedastala,bet maki sobrid izturas ta itka viniem svarigs ir tikai luiss.Teoretiski masinam jabut vienadi atram,tad kapec tada atskiriba pat aplalaikos?

  +4 [+] [-]

, 2008-07-31 16:34, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Somu komanda bija tad,kad tiem somiem lava cinities par uzvaram..:/ vismaz pagaidam heiki sai zina tiek apdalits

Vins netiek atdalits.Vins vienkarsi ir lenaks

  +2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:36, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Alexy,bet tu pasaki-kaada jega?Vins regulari brauc pa 5. vietam.. Ferari vismaz darija ta lai abiem butu iespejas kapt uz pjedastala,bet maki sobrid izturas ta itka viniem svarigs ir tikai luiss.Teoretiski masinam jabut vienadi atram,tad kapec tada atskiriba pat aplalaikos?

Tas ir bulsits.Vieniem abiem ir identiskas masinas.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:38, pirms 16 gadiem
Play,tu tiesam esi tik naivs vai izliecies? ko citu heiki vareja teikt?Nodot komandu ka bija pavele?Tadi piloti runa to ko viniem liek.. Par to boksos brauksanu.. Heiki nebutu pedejais!Kimi vel nogaidija aiz masas,un tapat atbrauca sestais..

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:38, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Alexy,bet tu pasaki-kaada jega?Vins regulari brauc pa 5. vietam.. Ferari vismaz darija ta lai abiem butu iespejas kapt uz pjedastala,bet maki sobrid izturas ta itka viniem svarigs ir tikai luiss.Teoretiski masinam jabut vienadi atram,tad kapec tada atskiriba pat aplalaikos?

Vai tad Mclaren slepta stategija vismaz pedeja gadu desmitā nav bijis virzit tikai vienu pilotu, sava zina upurejot otru?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:39, pirms 16 gadiem
Tik uzskatami?Ne,diez vai.. Tiesi tapec jau saku,ka nav jegas braukt makos ja neesi komandas milulis

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:40, pirms 16 gadiem
Krisi,jaa jaa,tikai viena no tam nevelk.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-31 16:43, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Tik uzskatami?Ne,diez vai.. Tiesi tapec jau saku,ka nav jegas braukt makos ja neesi komandas milulis

Bet ta tomer ir Mclaren komanda, vieni no favoritiem vienmer. Labak braukt tada neka vilkties zem desmitajam vietam!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:48, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Alexy,bet tu pasaki-kaada jega?Vins regulari brauc pa 5. vietam.. Ferari vismaz darija ta lai abiem butu iespejas kapt uz pjedastala,bet maki sobrid izturas ta itka viniem svarigs ir tikai luiss.Teoretiski masinam jabut vienadi atram,tad kapec tada atskiriba pat aplalaikos?

tu tacu esi ipatnejs cilveks
neaizmirsti, ka mclaren merkis ir izcinit gan pilotu kopvertejuma titulu gan konstruktora kausu un tapec mclaren ir ieintereseti lai heiki brauc par pec piespejas augstakam vietam. izcinot ari konstruktora titulu vini iegust jaunus ligumus ar sponsoriem, tatad vel vairak naudas! neaizmisrti spiegu skandalus, naudas sodus un iesaldetas detalas. mclaren lielakas finases ir loti nepieciesamas. es saprastu ja heiki brauktu turpat luisam aiz muguras un mistiska veida netiktu vinam garam neviena gonka, vot tad varetu domat par kautkadam pavelem, bet sobrid heiki cinas ar BMW nevi Ferrari ka to dara hamis tapec nav jegas pat apspriest sadu iespejamibu jo heiki no hamiltona neatpaliek nedaudz, vins atpaliek pamatigi
bet tev jau tas ta pat nepieleks...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:49, pirms 16 gadiem
Piemers- bmw!Ar so komandu nevajag vilkties,un punktu zinaa abiem pilotiem nav tada atskiriba.Vel var teikt lidzigi ka alonso teica: labak finiset septitajam redzot ka visa komanda priecajas neka tresajaa zinot ka komandai nosplauties.. (vins gan to teica pasen sezonas sakuma un varbut ne gluzi taa,bet doma bija tada)

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 16:52, pirms 16 gadiem
Tu pats bisku jocigs atceries kvalifikaciju kad uzvareja heiki?Atceries rona sejas izteiksmi?Tad salidzini to ar to izteiksmi kada vinam ir kad poulu izcina luiss un tad tu sapratisi.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-31 16:55, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Krisi,jaa jaa,tikai viena no tam nevelk.

Vinis ir 100% identiskas.Katrs pilots izvelas savu brauksanas trajektoriju.Kovalainens nebrauc tik agresivi ka to dara hamiltons.Bet komandu paveles tas nav 100%

     [+] [-]

, 2008-07-31 16:55, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Bet ta tomer ir Mclaren komanda, vieni no favoritiem vienmer. Labak braukt tada neka vilkties zem desmitajam vietam!


Pagajusha gada favoriti ar zagtam idejam? Laikam jau katra pilota sapnis

     [+] [-]

, 2008-07-31 16:55, pirms 16 gadiem
Aa shumka uztaisijis avariju ar civiliedzivotaju,vecis parlaimigs ka saskrejies ar pasu mihaelu

     [+] [-]

, 2008-07-31 16:58, pirms 16 gadiem
Ne ne ne,liekas pat ar pagajsa gada renault heiki speja braukt labak.No otras puses- tad kapec sie izlema vinu paturet ja reiz tik slikti brauc?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 17:03, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Tu pats bisku jocigs atceries kvalifikaciju kad uzvareja heiki?Atceries rona sejas izteiksmi?Tad salidzini to ar to izteiksmi kada vinam ir kad poulu izcina luiss un tad tu sapratisi.

nu piz... tagad tu sac runat par sejas izteiksmem. mosk Rons no rita izkapa no gultas ar kreiso kaju, nakdams uz trasi iekapa suna... vai vel sazin kas notika. turklat hamiltons kvalificejas ''tikai'' tresais.
un ja mclaren komanda butu komandas paveles tad ronam nebutu par ko uztraukties, pateiktu lai laiz luisu garam i vsjo.
ja tev nav ko teikt tad neko ari nesaki! ir 100 un 1 piemers kur ir acim redzams, ka heiki netiek dotas paveles un tikai viens piemers kur iespejams heiki sanema kadu paveli

     [+] [-]

, 2008-07-31 17:08, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Ne ne ne,liekas pat ar pagajsa gada renault heiki speja braukt labak.No otras puses- tad kapec sie izlema vinu paturet ja reiz tik slikti brauc?

karteja dumja kimi fanite sorry, bet ta ir
neesi iedomajusiespar tadu lietu ka adaptesanos jauna komanda? tas nav tas nav pats ka tu parsedies no sava volvo uz bmw un vari tik pat mierigi un viegli braukt talak. F1 formulas ir loti sarezgits mehanisms pie kura brauskanas manieres nevar pierast paris aplu laika. ar renault heiki jau brauca vel pirms savas debijas F1, jo bija testpilots, bet uz mclaren vins pargaja tikai F1 starpseonas vidu un prasit no vina baigos rezultatus ir bezcerigi

  -4 [+] [-]

, 2008-07-31 17:11, pirms 16 gadiem
Pats beidz psihot,pienem tacu beidzot ka nav tie maki tik tiri un kartigi.. Ari ferari tadi nav bet vinji vismaz nekad to nav slepusi!!!P.S. Labak nestridies ar mani,tapat es palieku pie sava.Cik saprotu tu tapat tatad punkts.Tapat beigas bus redzams,kuram nebija taisniba un kurai bija!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 17:16, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: p.s. neatbalstu mclaren-viena no manam nemilakajam komandam

Kā tad Tu izskaidrosi,ka nesen Tev profīla bildē bija Maku formula,un tagad Mersedes emblēma????
Piekrītu visiem,kas uzskata,ka Heiki Makos palika tikai tāpēc,jo labi un paklausīgi pilda Hamjaka ieroču nesēja lomu!

  -4 [+] [-]

, 2008-07-31 17:17, pirms 16 gadiem
No dumja nezin-kaa-fana dzirdu seit vsp par kimi nerunaju bet ja reiz ta,tad labi- kimi pagajsgad nu gan labi adaptejas jaunaja formula,vai ne?To ko tu saki,vel kka pa visu laiku kad es skatos vel nav gadijies redzet tik stulbu pilotu kurs visu sezonu veltitu lai adaptetos

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 17:17, pirms 16 gadiem
Emmm bij tak kur viņš palaida garām Hami un šis pēc tam netika garām Pikē, trasi gan neatceros, bet beigās tik un tā Heiki beigās bij priekšā.

  -4 [+] [-]

, 2008-07-31 17:19, pirms 16 gadiem
Aa karli,toc!Francija!Tiesam ari tur palaida,bet ham tas daudz nelidzeja,bet faktu jau nemaina

  -3 [+] [-]

, 2008-07-31 17:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā tad Tu izskaidrosi,ka nesen Tev profīla bildē bija Maku formula,un tagad Mersedes emblēma????
Piekrītu visiem,kas uzskata,ka Heiki Makos palika tikai tāpēc,jo labi un paklausīgi pilda Hamjaka ieroču nesēja lomu!

man pasam ir mercedess un ta bija hamja formula

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 18:00, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: No dumja nezin-kaa-fana dzirdu seit vsp par kimi nerunaju bet ja reiz ta,tad labi- kimi pagajsgad nu gan labi adaptejas jaunaja formula,vai ne?To ko tu saki,vel kka pa visu laiku kad es skatos vel nav gadijies redzet tik stulbu pilotu kurs visu sezonu veltitu lai adaptetos

salidzinaji kimi ar heiki
heiki ir viduvejiba ir viena pilna gada pieredzi, bet kimi ir pasaules elites pilots ar gandriz 10 gadu pieredzi

  -1 [+] [-]

, 2008-07-31 18:01, pirms 16 gadiem
let's wait and see rakstīja: Pats beidz psihot,pienem tacu beidzot ka nav tie maki tik tiri un kartigi.. Ari ferari tadi nav bet vinji vismaz nekad to nav slepusi!!!P.S. Labak nestridies ar mani,tapat es palieku pie sava.Cik saprotu tu tapat tatad punkts.Tapat beigas bus redzams,kuram nebija taisniba un kurai bija!

tev nav neviena nopietna argumenta lai pieraditu, ka mclaren ir komandu paveles, bet tu tikunta paliec pie sava. toties es varu nosaukt daudzus piemerus kur ir acim redzams, ka heiki nav bijusas paveles laist garam hami

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 18:23, pirms 16 gadiem
Francija,vacija!Es ticu tam ko redzu,ja tu tici maku oficialajiem zinojumiem tad pats vainigs es nesalidzinu heiki ar kimi,saku ka pec vietam kuraas vini brauca pec SC heiki neatkristu uz beigam!!Tiesi otradi-lidz brauksanai boksos butu lideris..

  -2 [+] [-]

, 2008-07-31 18:23, pirms 16 gadiem
Pirms SC nevis pec,sajaucu

  +3 [+] [-]

, 2008-07-31 18:34, pirms 16 gadiem
Labi gan ka rosbergs neaizgaja uz cusku midzeni
1 2 43 komentāri