Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Noskaidroti F-1 Austrālijas posma konkursa veiksminieki

Noskaidroti F-1 Austrālijas posma konkursa veiksminieki
F-1 eksperts

Noslēgusies F-1 prognožu spēles pirmā kārta, kurā veiksmīgākais prognozētājs izrādījās lietotājs sprogis.kristaps. Otrajā vietā palika gars, bet trešais lietotājs Spararats.

Jau ziņojām, ka eSports.lv prognožu spēle norisināsies portālā eSports.lv no 26. marta līdz 2. novembrim. Katrā posmā uzdosim 10 prognožu jautājumus, uz kuriem atbildot jūs saņemsiet iekavās norādīto punktu skaitu. Vēlāk spēlē var parādīties arī kāds sponsoru jautājums, taču prognožu jautājumi vienmēr būs 10.

Ik pēc trijiem posmiem (pirmie trīs posmi - Austrālija, Malaizija un Ķīna) tiks apbalvoti trīs veiksmīgākie prognozētāji (pirmās kārtas veiksminieki), bet sezonas beigās balvas saņems seši labākie prognozētāji. Kopumā pie balvām tādējādi tiks sešu kārtu un kopvērtējuma uzvarētāji.

Šoreiz Austrālijā, kurā piedalījās 792 (!) lietotāji, vislabāk klājās lietotājam sprogis.kristaps, kurš ieguva 19.88 punktus. Otrais, zaudējot 0,05 punktus, palika gars (19.83), bet trešais Spararats (16.18).

Jau šo trešdien piedāvāsim jums iespēju piedalīties F-1 prognožu spēles otrajā kārtā, kura no 3.-5. aprīlim norisināsies Malaizijā.
Vēlam veiksmi un tikt līdz finišam!

Pirmā posma rezultāti

VietaLietotājsPunkti
1 .sprogis.kristaps19.88
2 .gars19.83
3 .Spararats16.18
4 .martellx15.88
5 .Railija15.88
6 .Nikestyle15.83
7 .Ontario15.58
8 .zaipis15.58
9 .smagais enkurs15.58
10 .Džerijs515.40
11 .sintijacebere15.38
12 .janis 199315.10
13 .COSMOSSS15.08
14 .ZhanisVimba15.03
15 .cigors14.58
16 .zivtina14.58
17 .SpeedKing14.38
18 .gera2114.38
19 .Koks_ar_2_galiem14.38
20 .Vilnis44414.08
.........
100 .zabed9.78
200 .lazyeye7.58
300 .Cepums_916.38
400 .magnatss5.78
500 .agronoms4.00
600 .akulovs2.80
700 .hush1.78
792 .aix1230.00

Ar pārējiem rezultātiem varat iepazīties šeit: Visi rezultāti:

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:54, pirms 16 gadiem
Kungi, būtu brīnišķīgi ja man kāds varētu pateikt kuri bija tie 7 piloti kuri nesasniedza finišu? Ja jau atbilde ir kad finišū sasniedza no 12 līdz 13!!! It kā biju rēķinājis ka jābūt no 14-16, jo īsi pēc sacensībām bija rakstīts, ka bez rezultāta ir tikai 4 piloti, tātad finišu sasniedz 16. Gribētos zināt ko esmu palaidis garām???

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:59, pirms 16 gadiem
Hmmm vai tik nesasniedz finišu plauktiņā jūs neliekiet arī tos, kam bija + 1, +2 apļi? Nu tad jau gan tas ir murgs! Nesasniedz finišu ir tikai tiem kuriem pretī ir DNF, vismaz es tā domāju....varbūt kļūdos!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 14:02, pirms 16 gadiem
kāds vēl murgs, viss taču ir pareizi. sacīkstes finišs ir pēc noteikta apļu skaita, un ja kāds ir nobraucis mazāk apļus, tad viņš finišu nav sasniedzis....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 14:03, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Hmmm vai tik nesasniedz finišu plauktiņā jūs neliekiet arī tos, kam bija + 1, +2 apļi? Nu tad jau gan tas ir murgs! Nesasniedz finišu ir tikai tiem kuriem pretī ir DNF, vismaz es tā domāju....varbūt kļūdos!!!
Šeit laikam domāts tā, ka finišējuši ir tie kas ir šķērsojusi finiša līniju, nevis vēl tie kas klasificējās finišam. bet kkas īsti pareizi jau nav.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 14:07, pirms 16 gadiem
Njā, es arī sapratu, ka finišē visi, kas nav "OUT". Bet manas prognozes tas Fetels pamatīgi izčakarēja!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 14:11, pirms 16 gadiem
UJO rakstīja: kāds vēl murgs, viss taču ir pareizi. sacīkstes finišs ir pēc noteikta apļu skaita, un ja kāds ir nobraucis mazāk apļus, tad viņš finišu nav sasniedzis....
Varbūt! Es tač saku, ka varbut kļūdos. Bet būtu labi ja kāds specs F1 pateiktu cik tad apļos vai % ir jāiekļaujas, lai skaitītos ka ir sasniegts finišs, vismaz nākamreiz zināšu tad kā likt.

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:12, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu,tikpat labi tie piloti,kuri nav sanieguši finišu un kuriem ierakstīts,ka viņi zaudējuši teiksim 3 apļus,pie lielas veiksmes,ja būtu vēl vairāk piloti izstājušies būtu iespēja arī punktus dabūt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 14:23, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Varbūt! Es tač saku, ka varbut kļūdos. Bet būtu labi ja kāds specs F1 pateiktu cik tad apļos vai % ir jāiekļaujas, lai skaitītos ka ir sasniegts finišs, vismaz nākamreiz zināšu tad kā likt.
finišu sasniedz visi tie, kurus uzvarētājs nav apdzinis par apli, pārējie nav finišējuši....

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 14:32, pirms 16 gadiem
1 J. Button Brawn GP 1:34:15.784
2 R. Barrichello Brawn GP + 0.807
3 L. Hamilton McLaren + 2.914
4 T. Glock Toyota + 4.435
5 F. Alonso Renault + 4.879
6 N. Rosberg Williams + 5.722
7 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 6.004
8 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 6.298
9 A. Sutil Force India F1 + 6.335
10 N. Heidfeld BMW + 7.085
11 G. Fisichella Force India F1 + 7.374
12 J. Trulli Toyota + 26.604
13 M. Webber Red Bull + 1 laps
Did not finish
14 S. Vettel Red Bull + 2 laps
15 R. Kubica BMW + 3 laps
16 K. Räikkönen Ferrari + 3 laps
17 F. Massa Ferrari + 12 laps
18 N. Piquet jr. Renault + 34 laps
19 K. Nakajima Williams + 41 laps
20 H. Kovalainen McLaren + 55 laps

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 14:35, pirms 16 gadiem
Tu vari zaudēt kaut vai 5 apļus, bet šķerso finiša līniju...
Tie piloti, no 14. vietas un zemāk, finiša līniju NEŠĶĒRSOJA

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 14:35, pirms 16 gadiem
Klasificēšana un finišēšana ir divas dažādas lietas

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:36, pirms 16 gadiem
ja noteikumi kops 2008 gada nav mainiti tad pilots tiek klasificets ka finisu sasniedzis ja ir veicis 90% no sacikstes. cik apli tie ir, rekiniet pasi

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:41, pirms 16 gadiem
australija bija 58 apli, lai tiktu klasificets ka saciksti beidzis bija janobrauc 52,2 apli. tatad viss ir pareiz, vebers, fettels, kubica un raikonens ir klasificeti ka saciksti beigusi. domaju so likumu vajadzetu parskatit, jo so 90% robezu noteica jo agrak 80 un 90 gados bija tik leni piloti ka tie saciksu finisa atpalika pat 10 aplus pec uzvaretaja, sobrid nekas tads vairs nenotiek un tapec stjuartiem vajadzetu padomat par robezas pacelsanu uz piemeram 95%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 15:10, pirms 16 gadiem
blin sakuma domaja, ka es

     [+] [-]

, 2009-03-30 15:29, pirms 16 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Man labāk patika prognozēt 'pozīcijas, bija interesantāk!
Piekrītu. :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 15:53, pirms 16 gadiem
Batons manas cerības piepildīja un lielāko punktu bagaža tiesi no viņa

     [+] [-]

, 2009-03-30 16:30, pirms 16 gadiem
mani ir piekāsuši. Pie atbildēm man rāda 7.58 pt nevis 4.00

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 16:37, pirms 16 gadiem
Ooo..man 484 vieta... laikam nevajadzeja visur likt uz Kimi, biki par vinju esmu safanojies...

     [+] [-]

, 2009-03-30 16:40, pirms 16 gadiem
Necerēti labi

     [+] [-]

, 2009-03-30 17:44, pirms 16 gadiem
NB es 21 vareju vismaz vienu vietu augstak!

     [+] [-]

, 2009-03-30 18:19, pirms 16 gadiem
grandiozs rezultāts...

     [+] [-]

, 2009-03-30 19:08, pirms 16 gadiem
Cik saprotu, tad F1 tāds termins, kā finišējis (finished) nepastāv. Pastāv termins kvalificējies (classification). Ja es maldos, tad lūdzu, lai autors šeit saprotami argumentē, kas tieši ir domāts ar "finišējušu braucēju"?
Te var palasīt angliski, kā tiek kvalificēti/saņem vietas braucēji formula1.com: The Official Formula 1 Website

     [+] [-]

, 2009-03-30 19:11, pirms 16 gadiem
45) CLASSIFICATION
45.1 The car placed first will be the one having covered the scheduled distance in the shortest time, or, where appropriate, passed the Line in the lead at the end of two hours (or more if the race is suspended, see Article 5.3). All cars will be classified taking into account the number of complete laps they have covered, and for those which have completed the same number of laps, the order in which they crossed the Line.
45.2 Cars having covered less than 90% of the number of laps covered by the winner (rounded down to the nearest whole number of laps), will not be classified.
45.3 The official classification will be published after the race. It will be the only valid result subject to any amendments which may be made under the Code and these Sporting Regulations.

     [+] [-]

, 2009-03-30 20:03, pirms 16 gadiem
1 Jenson Button Brawn-Mercedes 58 1:34:15.784
2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 58 +0.8 secs
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 58 +2.9 secs
4 Timo Glock Toyota 58 +4.4 secs
5 Fernando Alonso Renault 58 +4.8 secs
6 Nico Rosberg Williams-Toyota 58 +5.7 secs
7 Sebastien Buemi STR-Ferrari 58 +6.0 secs
8 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 58 +6.2 secs
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes 58 +6.3 secs
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 58 +7.0 secs
11 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 58 +7.3 secs
12 Jarno Trulli Toyota 58 +26.6 secs
13 Mark Webber RBR-Renault 57 +1 Lap
14 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 Accident
15 Robert Kubica BMW Sauber 55 Accident
16 Kimi Räikkönen Ferrari 55 Differential
Ret Felipe Massa Ferrari 45 Suspension
Ret Nelsinho Piquet Renault 24 Spin
Ret Kazuki Nakajima Williams-Toyota 17 Accident
Ret Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 0 Accident damage

Trulli was originally classified third but had 25s added to his race time for passing under the safety car.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 20:12, pirms 16 gadiem
ak svētā govs. Es 704 no visiem. Jūtos kā dunduks....... Bet vismaz nepaliku uz nullēm.......

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 22:42, pirms 16 gadiem
Ar prognozem bija labak, shitas riktigs sviests manuprat

     [+] [-]

, 2009-03-31 01:02, pirms 16 gadiem
kaa var sevi aatraak atrast?

     [+] [-]

, 2009-03-31 02:51, pirms 16 gadiem
Apmaldījies vietu tabulā? Tu tik zemu esi,jo visos jautājumos,kur bija Kimi pieminēts tu uz viņu liki? Es arī esmu viņa fans,bet reāli pirms kvalifikācijas sapratu,ka viņš uz uzvaru nepretendē

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 12:52, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaa var sevi aatraak atrast?
sāc no beigām!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 14:18, pirms 16 gadiem
Necereeju par tik labu iznaakumu...!!!Izraadaas ka kaut ko jeedziigu ar varu izdomaat...!!!Buus intresanta taalaakaa ciinja...!!!

     [+] [-]

, 2009-04-01 01:10, pirms 16 gadiem
arenass0 rakstīja: Ar prognozem bija labak, shitas riktigs sviests manuprat
man gan patīk, jo predzēt teiksim Batona uzvaru ir viegli un liela iespēja ka tā būs, tapēc par to mazāk punktu- līdzīgi totalizatoram.

     [+] [-]

, 2009-04-02 18:02, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: sāc no beigām!
tik tieshaam
1 2 36 komentāri